Ben benieuwd, keep us postedFramoes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:08:
[...]
Zo maar even bellen voor een afspraak. 12 mei besteld, bevestiging toen om 18:51 gehad.
@Meinon, hier is een 12 mei bestelling.
Verwijderd
Heb nu ook een barcode bij ""Voor TNT pakket informatie klik hier" staan. Staat nog wel op
Laatste update: 17/05/2011
Order wordt gepickt in magazijn
Nee, er staat nergens bij de orderstatus dat ze een toestel voor mij hebben.MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:19:
[...]
Ja, dit betekend dat ze een toestel voor je hebben.
Staat duidelijk genoeg vermeld bij de orderstatus toch?!
Als ze er een hebben vraag ik me alsnog af waarom T-Mobile een porteringsdatum van 27mei aangeeft.
Bij mijn orderstatus @ Hi staat nu Order verzonden en ik heb net een sms gehad dat het toestel vanaf morgen aangeboden wordt door TNT
!
En je hebt hem op welke datum besteld?Nuhvok schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:29:
Bij mijn orderstatus @ Hi staat nu Order verzonden en ik heb net een sms gehad dat het toestel vanaf morgen aangeboden wordt door TNT :D!
Verwijderd
wanneer bestel?Nuhvok schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:29:
Bij mijn orderstatus @ Hi staat nu Order verzonden en ik heb net een sms gehad dat het toestel vanaf morgen aangeboden wordt door TNT!
En als je pech hebt staat ie daar morgen nog op, dat heb ik namelijk ook... Best frustrerend als je dan ziet dat andere mensen die veel en veel later besteld hebben dan wel gewoon meteen het apparaat toegestuurd krijgen, zonder dat ze 16 hun order gepickt laten worden in het magazijn...Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:28:
Heb nu ook een barcode bij ""Voor TNT pakket informatie klik hier" staan. Staat nog wel op
Net Hi gebeld dus.
Dit is er gaande:
943 bestellingen binnen. Een paar honderd SGS2 binnen bij Hi. Dus gaat echt niet lukken
om iedereen (alle 943 in 1 keer te voorzien vandaag).
Ik: waarom krijgt iemand van 16-5 al geleverd en iemand van 12e nog niet:
Hi: U bent nieuwe klant, en we moeten u toetsen... (bla bla... lariekoek)!
Mijn status nu: 14-05: voor inschrijving! Heb op 12 mei besteld!? Dit betekent volgens Hi
dat ze mij op 14 mei getoetst hebben. Maar hij kon nog niet zien of dat ik geaccepteerd ben.
Dus no chance dat ik al geleverd ga krijgen zonder toetsing!
M.a.w.: ze weten zelf niet wat er aan de hand is.
(waar ben ik aan begonnen!....)
Dit is er gaande:
943 bestellingen binnen. Een paar honderd SGS2 binnen bij Hi. Dus gaat echt niet lukken
Mijn status nu: 14-05: voor inschrijving! Heb op 12 mei besteld!? Dit betekent volgens Hi
dat ze mij op 14 mei getoetst hebben. Maar hij kon nog niet zien of dat ik geaccepteerd ben.
Een beetje vreemde werkwijze van gsmwijzer imho maarja...CptAwesome schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:29:
[...]
Nee, er staat nergens bij de orderstatus dat ze een toestel voor mij hebben.
Als ze er een hebben vraag ik me alsnog af waarom T-Mobile een porteringsdatum van 27mei aangeeft.
Zonder toestel wordt het contract niet ingediend bij je nieuwe provider.
Dus hebben ze een toestel voor je gereserveerd.
Het is een nieuw abonnement, dus er komt morgen een koerier tussen 12:00 en 16:15. Belt een kwartier voordat hij er is. 1 cent pinnen, foto van id kaart en voila, ik heb een SGS2
CongratsFramoes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:31:
[...]
Het is een nieuw abonnement, dus er komt morgen een koerier tussen 12:00 en 16:15. Belt een kwartier voordat hij er is. 1 cent pinnen, foto van id kaart en voila, ik heb een SGS2
Ik heb de 12e besteld maar ga hem niet zo snel krijgen. Toch wel een rare gang van zaken imho
Meinon schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:30:
Net Hi gebeld dus.
Dit is er gaande:
Framoes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:31:
[...]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
@TS: begrijp je wat ik bedoel.. het is 1 bende daar.. niemand weet wat hij moet zeggen..
KS zegt dat de lijst gewoon wordt afgewerkt, maar dat klopt dus niet als iemand van de 16 al een afspraak heeft met de koerier....
Mooie dag vandaag. Zojuist gebeld door Vodafone winkel; "GSII ligt op je te wachten!"
Gister bij de Hi winkel geweest, daar moest ik voor mijn abbo 70 euro bijlappen(Hi student online 25). Ben alleen bang dat als ik hem online bestel(nu nog), dat ik in BO ga belanden.
Vanmiddag maar even naar de PH, daar schijn je toch te kunnen verlengen als student en daar hebben ze hem liggen hier in Eindhoven.
Vanmiddag maar even naar de PH, daar schijn je toch te kunnen verlengen als student en daar hebben ze hem liggen hier in Eindhoven.
wat zijn de kosten voor jouw abo totaal? en 1 of 2 jaar?Crimineliz schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:38:
Mooie dag vandaag. Zojuist gebeld door Vodafone winkel; "GSII ligt op je te wachten!"
misschien toch naar een wat betrouwbare provider overstappen...
als mijn status niet vandaag overspringt naar order in behandeling ofzo bij Hi!!!
Net een mailtje de deur uit gedaan naar Belsimpel waar me SG SII blijft. 9 mei besteld.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik lust geen rotte appels...
Ik heb ook nog een email gehad met dezelfde boodschap erin. Nog geen bevestiging van de koerier afspraak.
Net bevestiging gehad via SMS en email
[ Voor 8% gewijzigd door Chilly_Willy op 18-05-2011 11:56 ]
Coïtus ergo sum
Overigens heb ik 'm de 12e besteld, dus kans bestaat dat de mensen die de 12e later op de dag hebben besteld ook nog een mail krijgen.
@Hi WebcareBertP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:59:
Net gevraagd:
Wanneer is de 2e levering van de SGS2 bij hi?
Als ik antwoord heb laat ik het weten.
Sorry maar dat kunnen we hier echt niet zien. Hopelijk zsm. *TT
[ Voor 9% gewijzigd door BertP op 18-05-2011 11:44 ]
Hoelaat heb jij hem besteld?Framoes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:43:
[...]
Overigens heb ik 'm de 12e besteld, dus kans bestaat dat de mensen die de 12e later op de dag hebben besteld ook nog een mail krijgen.
*ongeduld mode on* Ik heb toch stiekem maar even gebeld, afspraak staat gewoon. Als je mailtje hebt gehad over belafspraak mislukt is dat toevallig langs elkaar gegaan. *ongeduld mode off*Chilly_Willy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:42:
[...]
Ik heb ook nog een email gehad met dezelfde boodschap erin. Nog geen bevestiging van de koerier afspraak.
3 mei
Status:
Laatste update: 18/05/2011
Order verzonden
Het is een chaos daar, maar ze zijn iig wel bezig
Order verzonden
De bevestigingsmail kreeg ik om 18:51 en het mailtje van kpn (die in de spam belandde) om 19:20.
https://hi.reviva.nl/mobileleon schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:46:
Status:
Order verzonden
nog steeds op "voor inschrijving"... ik snap echt niet hoe zij te werk gaan..
Verwijderd
Heb je ook sms ontvangen?mobileleon schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:46:
Status:
Order verzonden
Heb Vodafone B+S+W 200 2 jaar en ga verlengen. Betaal 34,50 maar eerste 12 maand 50% korting. Volgens mij is toestelprijs dan 89,- maar kan inmiddels ook wel weer veranderd zijn.wat zijn de kosten voor jouw abo totaal? en 1 of 2 jaar?
misschien toch naar een wat betrouwbare provider overstappen...
als mijn status niet vandaag overspringt naar order in behandeling ofzo bij Hi!!!
Nope, nog niks
Heb net Hi gebeld en hij zei dat mensen die 12 mei hebben besteld net buiten de boot vangen. En dat sommige willekeurige personen die later hebben besteld en het toch nu ontvangen gewoon geluk hebben. Werd hier boos om en hij heeft er één voor mij apart gelegd na veel gevloek.
Ik heb 2mei besteld.BPP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:53:
Heb net Hi gebeld en hij zei dat mensen die 12 mei hebben besteld net buiten de boot vangen. En dat sommige willekeurige personen die later hebben besteld en het toch nu ontvangen gewoon geluk hebben. Werd hier boos om en hij heeft er één voor mij apart gelegd na veel gevloek.
Status sinds gisteravond: Order wordt gepickt in magazijn.
Zal die vandaag hopelijk verzonden worden...
als het goed is heeft vodafone binnenkort weer 5 toestellen extra die lutsers zijn na een week mailen eindelijk tot de conclusie gekomen dat ik er inderdaad 5 te veel had ontvangen
Bedankt voor uw bestelling bij KPN. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk gratis door TNT post bezorgd op het door u opgegeven adres.
Datum van uw bestelling 18-05-2011
Verwachte leverdatum 19-05-2011
Morgen ben ik nog jarig ook
Ik heb net een bevestigings-sms van HI gehad dat ze hem morgen komen afleveren
update. Ook bevestigings-mail!
update. Ook bevestigings-mail!
[ Voor 17% gewijzigd door dwarf01 op 18-05-2011 11:57 ]
Verwijderd
zegt hij ook alleen maar om van je af te zijn.. Volgende x dat je belt krijg je iemand anders aan de lijnBPP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:53:
Was een grapje, wou kijken hoe iedereen reageerde. Valt nog mee.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:55:
[...]
zegt hij ook alleen maar om van je af te zijn.. Volgende x dat je belt neemt er iemand anders op
Dat snap ik dan weer niet.. En alvast gefeliciteerdApOE schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:55:
Bedankt voor uw bestelling bij KPN. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk gratis door TNT post bezorgd op het door u opgegeven adres.
[ Voor 3% gewijzigd door PC-builder op 18-05-2011 11:56 ]
Mijn zoontje van 4 zou zeggen: "Jij maakt flauwe grapjes...."BPP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:56:
[...]
Was een grapje, wou kijken hoe iedereen reageerde. Valt nog mee.
Verwijderd
lijkt me sterk.ApOE schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:55:
ik heb gisteren besteld en sta na in voor inschrijving
Nou ja het was een slechte poging. Maar jij weet ook hoe jij gereageerd zou hebben als ik zou zeggen dat de bestellingen willekeurig zouden worden afgeleverd.Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:57:
[...]
Mijn zoontje van 4 zou zeggen: "Jij maakt flauwe grapjes...."
Ik heb KPN en geen HI.. Wellicht dat dit het verschil is.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:58:
[...]
lijkt me sterk.
ik heb gisteren besteld en sta na in voor inschrijving
12-5 besteld
Verwijderd
Ben ik blij dat ik hem vanochtend gewoon in de KPN winkel in Alphen a/d Rijn ben gaan halen (ze hebben nu niks meer). Weliswaar niet het goedkoopste waarvoor ik hem kon krijgen, maar ik heb hem nu wel en geen gezeur meer met Klantenservice of orderbevestigingen
. Hoefde overigens niks bij te betalen voor het toestel.
Heb verlengd van Hi naar KPN. 1e 6 maanden €25.00, daarna kan ik zelf kiezen hoeveel minuten.
Edit: Volgens de medewerker daar zit er een Simlock op!
Heb verlengd van Hi naar KPN. 1e 6 maanden €25.00, daarna kan ik zelf kiezen hoeveel minuten.
Edit: Volgens de medewerker daar zit er een Simlock op!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 12:26 ]
Verwijderd
Heeft iemand ook een automatische incasso gekregen van studentmobiel.nl na de levering onder rembours? 2 keer toestel + verzendkosten vind ik een beetje teveel van het goede.....
Net zei je nog 18-5 besteldApOE schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:59:
[...]
Ik heb KPN en geen HI.. Wellicht dat dit het verschil is.
12-5 besteld
Ik had hem graag binnen willen hebben, het is wachten tot dat ze de volgende levering krijgen en dar zit ik pas bij!
Aha, hier was ik al bang voor.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:00:
Heeft iemand ook een automatische incasso gekregen van studentmobiel.nl na de levering onder rembours? 2 keer toestel + verzendkosten vind ik een beetje teveel van het goede.....
Status zegt 'vooruitbetaling' (incasso dus)
En pakketje komt onder rembours.
Zal mijn rekening scherp in de gaten houden.
Edit: gewoon even je bank bellen en incasso laten annuleren.
[ Voor 6% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 18-05-2011 12:03 ]
Sorry, ik heb 12-5 besteld.
Maar omdat ze het toestel niet op voorraad hebben krijg je geen definitief ordernummer.
Dus:
En nu het toestel op voorraad is:12-5-11
Uw bestelling is in goede orde ontvangen en zal zo spoedig mogelijk verwerkt worden.
U krijgt bericht van KPN als uw bestelling verzonden wordt.
18-5-11
Op 9 mei heeft studentenmobiel.nl mijn contract ontvangen en op 15 mei is op mijn verzoek alvast nummer behoud aangevraagt bij Vodafone. Nu vraag ik me af hoe lang dit duurt, eerst werdt mij verteld dat ze verwachten aan het einde van deze week de telefoon te kunnen leveren, maar dan moet vodafone wel opschieten.
Zo even de koerier van Hi bellen voor een afspraak, ik heb een sms gekregen dat hij voor me klaar ligt en dat ik gebeld wordt/kan bellen voor een afspraak. Ik heb de 12e besteld en ben nieuwe klant bij Hi.
De wijzen komen uit het Oosten!
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
13 Mei besteld bij Hi.
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
13 Mei besteld bij Hi.
ja wat is dit voor gaar gedoe bij Hi. Sta nog steeds op voorinschrijving 11 mei besteld
Verwijderd
Ik heb precies dezelfde situatie en reken op volgende week. (9 mei contract ontvangen, nummerbehoud al geregeld)sjors86 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:05:
Op 9 mei heeft studentenmobiel.nl mijn contract ontvangen en op 15 mei is op mijn verzoek alvast nummer behoud aangevraagt bij Vodafone. Nu vraag ik me af hoe lang dit duurt, eerst werdt mij verteld dat ze verwachten aan het einde van deze week de telefoon te kunnen leveren, maar dan moet vodafone wel opschieten.
Maar jij ziet bij status dus wel staan dat nummer behoud al is goedgekeurd?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:08:
[...]
Ik heb precies dezelfde situatie en reken op volgende week. (9 mei contract ontvangen, nummerbehoud al geregeld)
en er zijn volgens mij een hoop mensen die een mail hebben ontvangen, dat hun telefoon later geleverd wordt, omdat ze niet aan de vraag kunnen voldoen, deze mail heb ik niet gehad en put hier wat hoop uit.
[ Voor 25% gewijzigd door sjors86 op 18-05-2011 12:10 ]
Ik heb ook 12 mei besteld, maar sindsdien staat er nog steeds ' voorinschrijving' en laatste update was 12/5. Ik heb echter diezelfde avond een bestelling van een dag eerder geannuleerd, en de nieuwe bestelling meteen geplaatst zonder te wachten op de bevestiging van de annulering. Die kreeg ik pas de volgende dag, waarbij gemeld stond
"Wanneer de order is geannuleerd krijg je hiervan een bevestiging per e-mail.
Zodra de order is geannuleerd kun je eventueel een nieuwe bestelling plaatsen op de site".
Zou dit er eventueel mee te maken kunnen hebben dat mijn status nog steeds niet ge-updated is? Misschien dat er iets mis gegaan is, of heb ik gewoon pech en hoor ik bij de unlucky '12 mei-ers' die net buiten de boot vallen, zoals eerder vermeld?
Zodra de order is geannuleerd kun je eventueel een nieuwe bestelling plaatsen op de site".
Zou dit er eventueel mee te maken kunnen hebben dat mijn status nog steeds niet ge-updated is? Misschien dat er iets mis gegaan is, of heb ik gewoon pech en hoor ik bij de unlucky '12 mei-ers' die net buiten de boot vallen, zoals eerder vermeld?
Verwijderd
Ik heb m'n sim-kaart al thuis. Nu het toestel nog.sjors86 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:10:
[...]
Maar jij ziet bij status dus wel staan dat nummer behoud al is goedgekeurd?
en er zijn volgens mij een hoop mensen die een mail hebben ontvangen, dat hun telefoon later geleverd wordt, omdat ze niet aan de vraag kunnen voldoen, deze mail heb ik niet gehad en put hier wat hoop uit.
Weet iemand trouwens wanneer de status veranderd van "Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden." naar de volgende? Duurt het lang voor het systeem het verwerkt?
Verwijderd
Weet iemand of hij op GSMEASY al weer beschikbaar is. Ik heb hem daar zaterdag besteld omdat er stond "binnen 24 uur geleverd". Maandag krijg ik een email dat ze hem niet op voorraad hebben. Dat "binnen 24 uur geleverd" staat echter nog steeds op de site. Mooi dat de "beste telecom e-tailer" klanten voorliegt zodat ze maar bestellen. Ik heb ze een paar uur geleden al gemailt by the way. Ik wacht op hun antwoord.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 12:15 ]
Dat is wel een gemene truc.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:15:
Weet iemand of hij op GSMEASY al weer beschikbaar is. Ik heb hem daar zaterdag besteld omdat er stond "binnen 24 uur geleverd". Maandag krijg ik een email dat ze hem niet op voorraad hebben. Dat "binnen 24 uur geleverd" staat echter nog steeds op de site. Mooi dat de "beste telecom e-tailer" klanten voorliegt zodat ze maar bestellen. Ik heb ze een paar uur geleden al gemailt by the way. Ik wacht op hun antwoord.
Studentmobiel(=GSMWijzer) heeft mij nog niks geleverd, afgelopen zaterdag besteld. Verwacht ook eigenlijk pas iets begin volgende week. Toen ik een mailtje stuurde hadden ze een levertijd tot twee weken.
[ Voor 4% gewijzigd door themole op 18-05-2011 12:25 ]
Verwijderd
Heb je verlenging gedaan in de winkel of ben je overgestapt van provider. Als het laatste het geval is, hoelang heeft het geduurd?Crimineliz schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:38:
nog voor gebeld of is hij vanzelf versprongen?
ik word er gek van dat wachten.... denk dat ik maar weekje tussenuit knijp...pffff
Status:
Order verzonden
Voor TNT pakket informatie klik hier
-edit- 4 mei, verlengd
[ Voor 9% gewijzigd door BillSpaarbank op 18-05-2011 12:31 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Kunnen mensen die bij Hi besteld hebben en waar de status veranderd bestel datum/tijd erbij plaatsen.
Scheelt een hoop zoeken
Scheelt een hoop zoeken
Iemand?quote: MorfangIk heb ook 12 mei besteld, maar sindsdien staat er nog steeds ' voorinschrijving' en laatste update was 12/5. Ik heb echter diezelfde avond een bestelling van een dag eerder geannuleerd, en de nieuwe bestelling meteen geplaatst zonder te wachten op de bevestiging van de annulering. Die kreeg ik pas de volgende dag, waarbij gemeld stond
Verwijderd
Met dit abo kreeg ik vorige week zaterdag het toestel voor 30 euro telefonisch bij Vodafone ! Vanmorgen gebeld en er is nog geen zicht op leveringCrimineliz schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:50:
[...]
Heb Vodafone B+S+W 200 2 jaar en ga verlengen. Betaal 34,50 maar eerste 12 maand 50% korting. Volgens mij is toestelprijs dan 89,- maar kan inmiddels ook wel weer veranderd zijn.
Hi status
Besteld: 12-05
looking good baby !!!
Besteld: 12-05
looking good baby !!!
ze wouden het bij mij niet doen, beetje vaag ofniet?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:12:
[...]
Ik heb m'n sim-kaart al thuis. Nu het toestel nog.
Verwijderd
Goede tip dit! Heb hetzelfde bij KPN geprobeerd en met succes. Heb nu met 1 jarige verlenging van 42,50 per maand (bel/sms/web) het toestel gratis. En je kunt het abo nog naar beneden bij stellen tijdens de contractduur. Enige minpuntje is dat de levertijd niet 100% zeker is, maar naar verwachting wordt ie volgende week geleverd.sugarlevi01 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:06:
Mensen niet met de T-mobile klantenservice bellen, je moet de opzeglijn kiezen. Zij hebben namelijk wel de macht om kortingen te geven en dat doen ze ook ruim. Gewoon leuk abbo uitkiezen wat je dan zou willen hebben,en zeggen dat je daarnaartoe gaat overstappen als zij geen leuk gelijkwaardig bod voor je hebben.
Verwijderd
Hier nog op Laatste update: 17/05/2011 Order wordt gepickt in magazijn. 03-05-2011 11:00 Besteld (Verlening)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 12:50 ]
Mijn order van 12 mei staat nog steeds op voorinschrijving, ik wacht rustig af
nou het vertrouwen bij Hi begint langzaam aan ook weg te vloeien... Lijkt of bij bijna iedereen de status al is veranderd! Wanneer was de status bij jou omgeezet Jiknu?
ik ben zojuist even langs de HI shop in Utrecht gelopen. Daar hadden ze hem net binnen, maar hij stond voor 249 in het systeem icm 1 jari Hi 25 abo. Toen ik zei dat ie op Internet 169 was geloofden ze me niet. Toch keek de verkoper (aardige vent trouwens) even op Internet en tadaa, ik kreeg hem daar ook voor 169 mee. Abo is wel 2,50 per maand duurder maar daar zitten wel betere voorwaarden aan vast.
Ik zit hier dus tegen dat mooie zwarte doosje aan te kijken, straks maar even de boel opladen en in gebruik nemen
Ik zit hier dus tegen dat mooie zwarte doosje aan te kijken, straks maar even de boel opladen en in gebruik nemen
Mijn bestelling staat op order word gepickt. Maar als ik op TNT pakketinformatie druk zie ik wel een barcode staan. Hij kan dan wel niets vinden, maar dat komt denk ik omdat zulke dingen pas later worden veranderd.
(hoop ik)
(hoop ik)
Hadden ze nog meer?Frank Martin schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:55:
ik ben zojuist even langs de HI shop in Utrecht gelopen. Daar hadden ze hem net binnen, maar hij stond voor 249 in het systeem icm 1 jari Hi 25 abo. Toen ik zei dat ie op Internet 169 was geloofden ze me niet. Toch keek de verkoper (aardige vent trouwens) even op Internet en tadaa, ik kreeg hem daar ook voor 169 mee. Abo is wel 2,50 per maand duurder maar daar zitten wel betere voorwaarden aan vast.
De barcode plakken ze bij Hi al op het pakket en bieden ze vanavond/vanmiddag aan bij de pakketdienst, vanaf dan kan je pas de status updates zien via TNT.BPP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:01:
Mijn bestelling staat op order word gepickt. Maar als ik op TNT pakketinformatie druk zie ik wel een barcode staan. Hij kan dan wel niets vinden, maar dat komt denk ik omdat zulke dingen pas later worden veranderd.
(hoop ik)
Verwijderd
Die van 12mei is vanochtend veranderd. Hij stond op voorinschrijving nu op order wordt gepickt in magazijndamkoning schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:50:
nou het vertrouwen bij Hi begint langzaam aan ook weg te vloeien... Lijkt of bij bijna iedereen de status al is veranderd! Wanneer was de status bij jou omgeezet Jiknu?
oh oke nou hier nog steeds op voorinschrijving
Verwijderd
Heeft iemand informatie over of de 2e batch van GSMwijzer/Studentmobiel vandaag bij ze binnen is gekomen?
Volgens mij hebben ze er dalijk een over bij de pdashop in Eindhoven...
Ik mocht ruilen...heb besloten het niet te doen...dus 1 over...maybe...?
Ik mocht ruilen...heb besloten het niet te doen...dus 1 over...maybe...?
Besteld: 12/05/2011
Ik hoop hem dus inderdaad deze week te krijgen
. Wat ik me afvraag, zou het mogelijk zijn om het abonnement over te zetten naar de voorwaarde dat je minuten kan meenemen en dus afziet van de korting? Mijn belgedrag is nogal variabel.
Ik hoop hem dus inderdaad deze week te krijgen
Welke betere voorwaarden dan? En heb je er wel gewoon Internet Extra bij? (met die eerste 3 maanden gratis?)Frank Martin schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:55:
Belminuten meenemen naar de volgende maand is een van de betere voorwaarden geloof ik
.
Status (Hi):
Laatste update: 16/05/2011
Voor inschrijving
16e besteld. Hoewel het er niet bij stond, verwachtte ik door de populariteit en berichten hier levering pas over een week of twee, drie. Maakt me ook niet zoveel uit, het was gewoon goede timing met het aflopen van mijn vorige abonnement dus ik zit mezelf niet al weken/maanden gek te maken.
Maar ik wil hem wel graag!!
Laatste update: 16/05/2011
Voor inschrijving
16e besteld. Hoewel het er niet bij stond, verwachtte ik door de populariteit en berichten hier levering pas over een week of twee, drie. Maakt me ook niet zoveel uit, het was gewoon goede timing met het aflopen van mijn vorige abonnement dus ik zit mezelf niet al weken/maanden gek te maken.
Maar ik wil hem wel graag!!
Verwijderd
Nee hoor...die van mij (maandag 16-5 besteld) staat ook nog gewoon op "voor inschrijving". De dame bij Hi vertelde me dat ze niet genoeg voorraad hebben en verzenden op basis van volgorde van besteldatum.damkoning schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:50:
Verwijderd
Wat een gedoe allemaal met die pre-orders. Vandaag dacht ik, ach ik wil ook wel zo'n samsung.
Dus even bij KPN naar binnen gelopen en hem gelijk meegenomen.
Dat is toch niet zo moeilijk...............!
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:12:
Wat een gedoe allemaal met die pre-orders. Vandaag dacht ik, ach ik wil ook wel zo'n samsung.
Verwijderd
Het is inderdaad verleidelijk om gewoon de winkel in te lopen hen hem gelijk mee te nemen. Via internet krijg ik echter veel korting op het abonnement en allerlei accesoires erbij die je volgens mij niet in de winkel krijgt, zoals een 16Gb kaart. Daar tegenover staat weer dat ze op internet keihard liegen over de leveringstijden (Gsmeasy!!!).Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:12:
Volgens mij is het online goedkoper, of heb je 'm voor online prijs meegekregen?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:12:
Verwijderd
16GB ? Ik krijg er volgens mij maar 1 van 8 (via Hi)Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:20:
[...]
Het is inderdaad verleidelijk om gewoon de winkel in te lopen hen hem gelijk mee te nemen. Via internet krijg ik echter veel korting op het abonnement en allerlei accesoires erbij die je volgens mij niet in de winkel krijgt, zoals een 16Gb kaart. Daar tegenover staat weer dat ze op internet keihard liegen over de leveringstijden (Gsmeasy!!!).
Iedereen die de SGS2 voor 31mei koopt kan gratis 8gb kaartje krijgen (actie van Samsung Nederland)Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:21:
[...]
16GB ? Ik krijg er volgens mij maar 1 van 8 (via Hi)
14 mei besteld bij GSMWijzer
16 mei status veranderd in "contract ontvangen"
17 mei gebeld, toestel niet op voorraad, dus ze wachten met aanvragen tot er een toestel is. Zou 2 weken duren. Maar dan zou ik de netwerkactie van T-Mobile mogelijk mislopen (loopt 20 mei af) en de Samsung actie 8GB kaart (loopt 31 mei af). Was geen probleem, ik zou toch de netwerkactie krijgen. Voor de zekerheid mailtje achteraan gestuurd (ivm vastleggen).
18 mei reactie GSMWijzer:
"Beste ,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij zullen uw aanvraag verder in behandeling nemen met de voorwaarden waar u voor heeft getekend. Wij zullen uw aanvraag dan ook indienen bij T-Mobile met de 5 eerste maanden geen abonnementskosten.
Wij hebben vanuit onze leverancier bericht ontvangen dat wij voldoende telefoons van de Samsung I9100 Galaxy S II op voorraad zullen krijgen om onze klanten voor 31 mei van hun telefoon kunnen voorzien. Wij gaan er dan ook van uit dat u nog gebruik zal kunnen maken van de actie van Samsung met de 8GB geheugenkaart.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl"
16 mei status veranderd in "contract ontvangen"
17 mei gebeld, toestel niet op voorraad, dus ze wachten met aanvragen tot er een toestel is. Zou 2 weken duren. Maar dan zou ik de netwerkactie van T-Mobile mogelijk mislopen (loopt 20 mei af) en de Samsung actie 8GB kaart (loopt 31 mei af). Was geen probleem, ik zou toch de netwerkactie krijgen. Voor de zekerheid mailtje achteraan gestuurd (ivm vastleggen).
18 mei reactie GSMWijzer:
"Beste ,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij zullen uw aanvraag verder in behandeling nemen met de voorwaarden waar u voor heeft getekend. Wij zullen uw aanvraag dan ook indienen bij T-Mobile met de 5 eerste maanden geen abonnementskosten.
Wij hebben vanuit onze leverancier bericht ontvangen dat wij voldoende telefoons van de Samsung I9100 Galaxy S II op voorraad zullen krijgen om onze klanten voor 31 mei van hun telefoon kunnen voorzien. Wij gaan er dan ook van uit dat u nog gebruik zal kunnen maken van de actie van Samsung met de 8GB geheugenkaart.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl"
Verwijderd
Via de levertijden-leugenaars van GSMeasy krijg je er 16gb bij. Plus een bluetooth headset en een reischeque van 50 euro en ook nog speakers geloof ik. Dat dan weer wel.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:21:
[...]
16GB ? Ik krijg er volgens mij maar 1 van 8 (via Hi)
Verwijderd
Vorige week woensdag in de winkel van Vodafone een contract getekend voor twee jaar. Ik zit momenteel bij Hi. Ze moeten eerst nummerbehoud aanvragen bij Hi. Mijn Hi contract loopt begin Juli af.
Nu heeft Hi opeens wel goede aanbiedingen, die ze mij eerst niet wouden geven.
Is het nog mogelijk om onder Vodafone uit te komen? Contract zou inprincipe over 2 maanden dan in gaan wanneer mijn contract bij Hi afgelopen is. Nummerbehoud heb ik nog niks over gehoord.
Nu heeft Hi opeens wel goede aanbiedingen, die ze mij eerst niet wouden geven.
Is het nog mogelijk om onder Vodafone uit te komen? Contract zou inprincipe over 2 maanden dan in gaan wanneer mijn contract bij Hi afgelopen is. Nummerbehoud heb ik nog niks over gehoord.
Verwijderd
Nice...en die telefoon kost je 999 euri's?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:24:
[...]
Via de levertijden-leugenaars van GSMeasy krijg je er 16gb bij. Plus een bluetooth headset en een reischeque van 50 euro en ook nog speakers geloof ik. Dat dan weer wel.
Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!