Mijn status is nu dus:
Order wordt gepickt in magazijn.
Hoe nu verder? Komt TNT aan de deur, en als je er niet bent, dag later nog een poging? Of bellen ze je van te voren, voor een tijdstip?
Wat is het voordeel van Hi t.o.v. VF?
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Verwijderd
Als je een nieuwe klant bent, komt de koerier langs (dan word je volgens mij eerst gebeld voor een afspraak) en moet je nog het contract ondertekenen. Als je verlengt, dan komt de TNT langs met een pakket. Ben je er niet, dan proberen ze het de volgende dag nog een keer. Ben je er weer niet, dan kun je hem (volgens mij de volgende werkdag) ophalen op een postkantoor.baronruud schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:57:
Via Hi.nl besteld.
Mijn status is nu dus:
Order wordt gepickt in magazijn.
Hoe nu verder? Komt TNT aan de deur, en als je er niet bent, dag later nog een poging? Of bellen ze je van te voren, voor een tijdstip?
Sneller inet, hoger limiet en waarom goedkoper?Videopac schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:01:
De meesten hier kiezen voor Hi als provider, terwijl (volgens mij) VF iets goedkoper is.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Dacht et niet, ik betaal voor mijn Hi 35 + I-Extra voor 1 jaar het volgende:Videopac schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:01:
De meesten hier kiezen voor Hi als provider, terwijl (volgens mij) VF iets goedkoper is.
3x 26,45
9x 43,95
toestel: 50
totaal: €524,90
Voor zover ik weet niet. Tot nu toe is het 2 t/m 4 of 5 mei.BertP schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:51:
Al mensen die bij hi op 12 mei besteld hebben een status update gehad op de website?
Ja, 2 pogingen volgens mij. Morgen poging 1, overmorgen poging 2 en dan een dag na poging 2 kun je hem afhalen bij het postkantoor. Dus vrijdag...Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:04:
[...]
Als je een nieuwe klant bent, komt de koerier langs (dan word je volgens mij eerst gebeld voor een afspraak) en moet je nog het contract ondertekenen. Als je verlengt, dan komt de TNT langs met een pakket. Ben je er niet, dan proberen ze het de volgende dag nog een keer. Ben je er weer niet, dan kun je hem (volgens mij de volgende werkdag) ophalen op een postkantoor.
Klopt bij mij hetzelfde, in de mail stond eerst dat het binnen 2-5 werkdagen teruggestort zou worden maar was dus in 1 werkdag al gebeurd. Toch een pluspuntje voor belsimpel.Brad Pitt schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:54:
[...]
De 13de kreeg ik mail dat het terug zou worden gestort, de 16de stond het op de rekening.
Een tip dus aan iedereen die daar heeft besteld en liever niet (nog) 2 weken wilt wachten.
Verwijderd
De heavy data users kiezen Hi 2Gb en voor 5 euro 2Gb erbij via smsVideopac schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:01:
Meer data gebruiken is weer duurder bij vodafone
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 23:26 ]
Verwijderd
Ik heb hem ook geannuleerd. Maar waar zou je mij aanraden om hem te kopen als ik hem eerder dan 2 weken wil hebben?Een tip dus aan iedereen die daar heeft besteld en liever niet (nog) 2 weken wilt wachten.
Bij verlenging VF275 2 jaar krijg je hem ook gratis als je bij Vodafone zelf besteld. Tot nu toe hebben ze unbranded toestellen uitgeleverd.ZeilDude schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:50:
Ik heb nu een Vodafone abonnement, die ik vanaf 19-05 kan verlengen. Bij een nieuw VF 275-abonnement krijg je de SII gratis. Ik ben benieuwd wat de deal bij verlenging is. Een puntje: krijg je dan een VF-branded SII of een originele?
Hmm: via bv. studentmobiel lijkt VF goedkoper (of interpreteer ik verkeerd?)Koen87 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:07:
[...]
Dacht et niet, ik betaal voor mijn Hi 35 + I-Extra voor 1 jaar het volgende:
3x 26,45
9x 43,95
Ik verwacht aan 1GB genoeg te hebben (heb nu alleen een fossiele telefoon van mijn werk): ik kan zowel thuis als op mijn werk van WiFi gebruik maken.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:26:
[...]
De heavy data users kiezen Hi 2Gb en voor 5 euro 2Gb erbij via sms
Meer data gebruiken is weer duurder bij vodafone
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Goede vraag, ik had hem zelf van bol.com alleen toen was die nog €529 (met coupon code SCE553RTL werd dat €504,50 incl. verzendkosten) alleen de prijs is nu 20 euro omhoog gegaan en helaas niet meer op voorraad.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:33:
[...]
Ik heb hem ook geannuleerd. Maar waar zou je mij aanraden om hem te kopen als ik hem eerder dan 2 weken wil hebben?
Het is eigenlijk even de vraag welke webshops deze week/morgen (18 mei) leveringen krijgen. Dit was namelijk ook een veelgenoemde datum voor leveringen. Misschien dat algebeld.nl al genoeg toestellen geleverd krijgt dat ze naast de pre-orders nog voorraad overhouden?
Volgens mij hebben ze momenteel alleen bij Ritel.nl nog voorraad, echter betaal je hier wel wat meer (539 euro) voor de SGS2.
Hou de webshops en dit topic dus morgen in de gaten.
Het is al 18 mei, ik denk dat je 500mb tot het einde van de maand hebt.Endevour schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:07:
Hmmmm, ik heb dus bij VF me abbonnement verlengt, heb nu de BSW 275, maar ze zeggen dat je 1gb datalimiet hebt, vandaag is mijn abonnement omgezet dus ik kijk op My Vodafone bij tegoed en verbruik en staat er dat mijn limiet 500mb is. Iemand die weet of er een speciale blox(zoals sms verdubbelaar) is ofso die je moet aanzetten?
Klopt Misco had voorraad.ph4ge schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:01:
Misco heeft hem wel op voorraad, maar wel 30 euro duurder dan bij Belsimpel.
Bestelling die ik voor een collega had gedaan bij Misco was maandag binnen, tot mijn verbazing zat hier ook al de/een 8Gb SD kaart bij?
Vraag me af of we nu alsnog de kopie factuur op kunnen sturen naar Samsung voor die actie om alsnog een 8Gb SD kaart erbij te krijgen.
Ahhh juist, dat zal het zijnxGlasvezelkabel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:18:
[...]
Het is al 18 mei, ik denk dat je 500mb tot het einde van de maand hebt.
Daar zou ik niet op rekenen aangezien er alweer leveringsdata van pre orders op volgende week zijn gezet!Welzo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:17:
[...]
Misschien dat algebeld.nl al genoeg toestellen geleverd krijgt dat ze naast de pre-orders nog voorraad overhouden?
Verwachte leverdatum is gisteren verschoven van 19 mei naar 31 mei bij algebeld.nl...Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:19:
[...]
Daar zou ik niet op rekenen aangezien er alweer leveringsdata van pre orders op volgende week zijn gezet!
[ Voor 5% gewijzigd door prutser387 op 18-05-2011 07:33 ]
prutser387 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:32:
[...]
Verwachte leverdatum is gisteren verschoven van 19 mei naar 31 mei bij algebeld.nl...
Damn it's good 2b a Tweaker!
Ik heb 5 mei besteld. Mijn status is gistermiddag veranderd in "Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling." maar verder is er nog niks veranderd/gebeurd.Framoes schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:10:
[...]
Voor zover ik weet niet. Tot nu toe is het 2 t/m 4 of 5 mei.
Verwijderd
Met een beetje pech wordt het morgen......Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:16:
Helaas, mijn status staat inderdaad ook nog op order gepickt. Ik hoop dat er toch snel verandering in komt. In ieder geval kan het nu niet zo zijn dat de TNT ineens rond 10 uur op de stoep staat ;-) Ben namelijk de hele ochtend weg. Komt dus goed uit als ie eind van de middag bezorgd wordt, hehe! Maar check natuurlijk mijn status nu iedere 5 minuten..
Nu ben ik zelf ook aan het kijken voor dit toestel, maar zie dat er giga verschillen in de aanbieders zitten.Koen87 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:07:
[...]
3x 26,45
9x 43,95
Zit zelf bij T-Mobile en krijg de volgende 2 smaken aangeboden (op basis van 1 jaar):
1
2
| I-300 Abbo (300 units + "onbeperkt internet") + SMS Maximaal = €52,45 p.mnd. Telefoon = €279.95 (eenmalig) |
1
2
| Relax 330 + Internet Plus + SMS Maximaal = €54.90 p. mnd. Telefoon = €249.95 (eenmalig) |
Gisteren gebeld met de KS, (ben al bijna 8 of 9 jaar klant bij ze) en er kon niets met een aanbieding ofzow gedaan worden
Hier dus precies hetzelfde probleem. (ook bijna 9 jaar T-mobile)Dwazer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:31:
[...]
Nu ben ik zelf ook aan het kijken voor dit toestel, maar zie dat er giga verschillen in de aanbieders zitten.
Zit zelf bij T-Mobile en krijg de volgende 2 smaken aangeboden (op basis van 1 jaar):
code:
1 2 I-300 Abbo (300 units + "onbeperkt internet") + SMS Maximaal = €52,45 p.mnd. Telefoon = €279.95 (eenmalig)
code:
1 2 Relax 330 + Internet Plus + SMS Maximaal = €54.90 p. mnd. Telefoon = €249.95 (eenmalig)
Gisteren gebeld met de KS, (ben al bijna 8 of 9 jaar klant bij ze) en er kon niets met een aanbieding ofzow gedaan worden
Ik snap best dat T-mobile nieuwe klanten wil hebben, maar om je bestaande klanten geen goede aanbiedingen te doen is toch ook niet helemaal de manier lijkt me.
Bellen naar de afdeling opzeggingen en dan een goede aanbieding krijgen is toch ook geen strategie?
Ik stap in ieder geval over naar HI.
Verwijderd
dankje.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:47:
[...]
Denk dat je wel een goede keuze hebt gemaakt. In ieder geval niet het hoogste abonnement genomen. En ze hebben een extra actie bij Hi25, nl. 15 euro korting. Ik zie dat de telefoon 25 euro kost. Netjes hoor. Veel plezier ermee. Nu maar hopen dat ze ook deze snel uitleveren. Ik zit bij de eerste batch (Yeah!!)
ik zie nu op de hi site dat de actie nog loopt (zal wel t/m 18 mei zijn)
hij staat op voorinschrijving, dus ik zie hem wel komen.
Op de site staat bovenin TOT 18mei.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:42:
[...]
dankje.
ik zie nu op de hi site dat de actie nog loopt (zal wel t/m 18 mei zijn)
hij staat op voorinschrijving, dus ik zie hem wel komen.

tevens staat er nu:
Levertijd: 10-15 dagen,
gratis levering.
Dat was vanochtend vroeg nog niet
Verwijderd
Ik had exact hetzelfde. In principe jaren tevreden over t-mobile maarja, in dit geval is het verschil zo groot, dat ik ook maar over ben gestapt naar hi.Reksie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:36:
[...]
Hier dus precies hetzelfde probleem. (ook bijna 9 jaar T-mobile)
Ik snap best dat T-mobile nieuwe klanten wil hebben, maar om je bestaande klanten geen goede aanbiedingen te doen is toch ook niet helemaal de manier lijkt me.
Bellen naar de afdeling opzeggingen en dan een goede aanbieding krijgen is toch ook geen strategie?
Ik stap in ieder geval over naar HI.
Dat zie ik niet staan, maar lijkt me logisch als de levertijd 10-15 dagen is....ninjawanda schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:57:
Staat ook bij dat er 0 op voorraad zijn.
Verwijderd
er staat tot inderdaad, maar waarom krijg je de korting dan nog als je gaat bestellen?dwarf01 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:52:
[...]
Op de site staat bovenin TOT 18mei.
[afbeelding]
tevens staat er nu:
Levertijd: 10-15 dagen,
gratis levering.
Dat was vanochtend vroeg nog niet
als ik nu bestel krijg ik dezelfde prijs als gisteren.
levertijd heb ik gisteren niet zo naar gekeken, ik zie wel wanneer hij komt
Naja wel vreemd toch, ik weet niet wat voor mega groot magazijn ze daar bij hi hebben maar ik heb ook al dat mijn status al meer dan12 uur op order picken staat, voor hetzelfde geldt komt ie niet vandaag, niet morgen maar over 10 dagen
[ Voor 47% gewijzigd door theroach op 18-05-2011 09:25 ]
[ Voor 85% gewijzigd door theroach op 18-05-2011 10:07 ]
Vanaf de 18de wordt de Galaxy S2 uitgeleverd. Een erg populair toestel dus ik weet niet of iedereen hem op de 18de binnen krijgt.
Verwijderd
@
@RobLigtvoet Maximaal 10 werkdagen ;-) Kan ook sneller zijn.. *LN
Deze tweet gaat over het verwerken van een aanvraag mbt de mogelijkheid om eerder te verlengen niet te verwarren met het uitleveren van de gss2
Als ik antwoord heb laat ik het weten.@Hi_Webcare Ik heb op 12 mei een galaxy S2 besteld, nou weet ik dat de 1e leveringen vandaag verzonden worden, wanneer is de 2e levering?
Waar heb je deze aanbieding vandaan? Ik heb nergens gezien dat je zo weinig moet bijbetalen met een 1 jarige abbo.Koen87 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:07:
[...]
3x 26,45
9x 43,95
Mijn persoonlijke verlengingsaanbiedingqrst schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:00:
[...]
Waar heb je deze aanbieding vandaan? Ik heb nergens gezien dat je zo weinig moet bijbetalen met een 1 jarige abbo.
Van het kastje naar de muur lopen...
2 mins
@xxxxxxx De intro is 18 mei idd alleen er zijn enorm veel toestellen besteld. We kunnen niet zien wanneer wie zijn toestel ontvangt. *TT
Besteld op 9 mei.Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de Samsung Galaxy S2, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden.
@Tjeerdtq er zijn er meer onderweg maar weet niet naar welke winkels ze uiteindelijk gaan
Ach, proberen kan altijd
Ik hoop dat ze we gaan leveren nog al lijkt het dat een heel groot deel van leveranciers te weinig voorraad hebben van de SGS II
"I work to live and will never live to work"
@simonediederich Simone Diederich
@Hi_Webcare is al bekend hoeveel galaxy s2's er worden geleverd vanaf 18 mei?
@Hi_Webcare Hi Webcare
@simonediederich Nee, ik zie wel dat er ongeveer 900 besteld zijn. *TT
[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-05-2011 10:33 ]
Ze falen echt niet kwa levering, ze kunnen de vraag gewoonweg niet aan. Het toestel is immens populair geworden. Dit gebeurt wel vakerBertP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:27:
Ik denk dat Samsung een beetje aan het falen is qua levering, gaat maar mondjesmaat hoor
Geduld is een schone zaak.
[ Voor 7% gewijzigd door Koen87 op 18-05-2011 10:36 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Laatste update: 18/05/2011
Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.
Verwijderd
wanneer besteld?dwarf01 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:39:
Status:
Verlenging of Nieuw abo?dwarf01 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:39:
Status:
Volgens mij hebben ze er een enorme chaos van atm bij hiBillSpaarbank schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:39:
LNet toch nog een update van hi gehad. 18 mei. order wordt gepickt in magazijn. 4 mei besteld.
Verwijderd
Die nieuwe order staat nu op Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling. Woeps wat is hier aan de hand
Dus je hebt de 16e bij Hi een overstap gemaakt en je status via http://www.hi.nl/web/Kooporder-status.htm staat niet meer op voorinschrijving?dwarf01 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:43:
nieuwe abbo bij HI..via de website kom over van gay-mobile
Wanneer heb je die bestellingen geplaatst dan?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:44:
Die ene telefoon die ik 12e heb geannuleerd is dus niet geannuleerd en wordt nu gepickt in magazijn..
Die nieuwe order staat nu op Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling. Woeps wat is hier aan de hand
[ Voor 37% gewijzigd door BertP op 18-05-2011 10:46 ]
Verwijderd
Mijne van de 12e ook niet meer.. Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.BertP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:45:
[...]
Dus je hebt de 16e bij Hi een overstap gemaakt en je status via http://www.hi.nl/web/Kooporder-status.htm staat niet meer op voorinschrijving?
Raar ik heb ook de 12e besteld en die van mij staat nog rustig op voorinschrijving. Ben ongeduldig, slechte eigenschapVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:46:
[...]
Mijne van de 12e ook niet meer.. Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Verwijderd
Vorige week in de Vodafone winkel contract afgelopen, enkel moest Hi uiteraard nog mijn nummer goedkeuren voor nummerbehoud. Begint nu wel te kriebelen om met het toestel te gaan spelen
Zou het wel een rare deal vinden. Die iPhone is gewoon meer dan 100 euro duurder, lijkt me nogal logisch dat een abonnement met een iPhone 4 altijd duurder is dan met een S2.DancePlaza schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:03:
misschien is er nog intresse voor mijn toestel
V&A aangeboden: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart
Even het topic zoeken, Belsimpel krijgt waarschijnlijk deze week geen levering en volgende week maar een kleine. Veel mensen hebben daarom al gecanceld.rubw87 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:27:
Iemand doe 2 weken geleden ook besteld heeft bij Belsimpel.nl en al wat meer weet/gehoord heeft over zijn/haar bestelling? online is in ieder geval nog steeds de staus "onderweg van leverancier naar belsimpel.nl"
Ik hoop dat ze we gaan leveren nog al lijkt het dat een heel groot deel van leveranciers te weinig voorraad hebben van de SGS II
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
tevens mail:
Hi *********
Je bestelling met ordernummer *************** is op voorraad. De koerier neemt contact met je op om een afleverafspraak te maken.
Je kunt ook zelf contact met ons opnemen om je Hi bestelling te laten bezorgen. Je kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag van 8.00- 22.00u en zaterdag van 9.00- 18.00u op
0900- 73 868 73 (lokaal tarief).
Groeten van Hi
P.s. Dit is een automatisch verstuurde e-mail. Je kunt geen antwoord sturen op deze e-mail.
[ Voor 61% gewijzigd door dwarf01 op 18-05-2011 10:52 ]
ja dat klopt. om precies te zijn maandag 16 mei 2011 10:13:48Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:52:
Dwarf wanneer heb jij besteld dan? op de 16de?
via de hi website?
Aan de andere kant ik zit hier ook als een klein kind ongeduldig te doen, het is ook maar een telefoon
Verwijderd
Ik begrijp je wel hoor:pBertP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:47:
[...]
Raar ik heb ook de 12e besteld en die van mij staat nog rustig op voorinschrijving. Ben ongeduldig, slechte eigenschap
Maar misschien komt het bij mij doordat ik nu 2 bestellingen heb staan terwijl de eerste geAnnuleerd hoort te zijn.. Dan 1 van de 2 maar weer terug sturen ofzo. Even mailen naar ze zo
9 mins
@Hi_Webcare Er gebeuren nu rare dingen. Mensen die de 16e een sgs2 besteld hebben krijgen al bericht, terwijl erbij 12e nog niks gebeurd????
Nog geen reactie gehad!
ik begrijp je volkomen, hoeveel ik de kooporder status al niet heb gerefreshed deze morgen hahaVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:56:
[...]
Ik begrijp je wel hoor:p
Maar misschien komt het bij mij doordat ik nu 2 bestellingen heb staan terwijl de eerste geAnnuleerd hoort te zijn.. Dan 1 van de 2 maar weer terug sturen ofzo. Even mailen naar ze zo
Jezus anders wacht je gewoon even een dagje...Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:57:
XXXXXX
9 mins
@Hi_Webcare Er gebeuren nu rare dingen. Mensen die de 16e een sgs2 besteld hebben krijgen al bericht, terwijl erbij 12e nog niks gebeurd????
Nog geen reactie gehad!
Zucht.
Verwijderd
Ik heb 12e bestelt en mijn status is veranderd naar Bestelling ontvangenGolf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:57:
XXXXXX
9 mins
Nog geen reactie gehad!
Ik heb die lui wel eens vaker een tweet gestuurd, kan wel lang duren voordat je bericht terug krijgtGolf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:57:
XXXXXX
9 mins
Nog geen reactie gehad!
Verwijderd
Ok, ik heb namelijk gister besteld rond kwart voor 4 dus hoop dat ik ook een bevestiging ga krijgendwarf01 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:53:
[...]
ja dat klopt. om precies te zijn maandag 16 mei 2011 10:13:48
Over wie hebben we het dan?Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:57:
XXXXXX
9 mins
Nog geen reactie gehad!
Gaat om het principeilhanko schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:58:
[...]
Jezus anders wacht je gewoon even een dagje...
Zucht.
Dagje wachten is geen probleem, maar ik ben net uit het algebeld drama gestapt (order status van 6 naar 13 naar 18 naar 19 naar 26 mei) en vrees gewoon weer in hetzelfde schuitje terecht te komen.
Lees eens een paar post terug....
[ Voor 18% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-05-2011 11:02 ]
Zie nu dat mijn status is veranderd naar "Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.".Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:00:
[...]
Gaat om het principe![]()
Dagje wachten is geen probleem, maar ik ben net uit het algebeld drama gestapt (order status van 6 naar 13 naar 18 naar 19 naar 26 mei) en vrees gewoon weer in hetzelfde schuitje terecht te komen.
Besteld op 12 mei 18:00
Eerste contactpoging voor het afleveren van je Hi bestelling met ordernummer **** is mislukt
Hi ************
Je hebt bij Hi een bestelling geplaatst met ordernummer **************.
We hebben je geprobeerd te bereiken op het opgegeven telefoonnummer **********om een afleverafspraak te maken. Tot nu toe is het niet gelukt om je op dat telefoonnummer te bereiken.
We zullen je op een later tijdstip opnieuw bellen om een afleverafspraak te maken. Je kunt ook zelf contact met ons opnemen op maandag t/m vrijdag van 8.00- 22.00u en zaterdag van 9.00- 18.00u op 0900-73 868 73 (lokaal tarief).
Groeten van Hi
P.s. Dit is een automatisch verstuurde e-mail. Je kunt geen antwoord sturen op deze e-mail.
ik heb al een afspraak gemaakt...
Ja maar je tweet gaat vast geen verschil maken. Ik heb misschien makkelijk praten, ik mag toch pas vanaf 23 mei verlengen, dus ik moet sowieso wachtenGolf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:00:
[...]
Gaat om het principe![]()
Ik lees alleen al een tijdje mee en ik denk soms echt: "c'mon son, wacht gewoon even, de telefoon is onderweg".
Bij mij nog niks, maar ik heb ook 4 uur later besteld.....we wachten (on)geduldig afBPP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:02:
[...]
Zie nu dat mijn status is veranderd naar "Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.".
Besteld op 12 mei 18:00
Maakt misschien niks uit, maar dat vind ik geen reden om niks te doen. Als je fiets gestolen wordt heeft het ook weinig zin om aangifte te doen, maar ik doe het wel.ilhanko schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:03:
[...]
Ja maar je tweet gaat vast geen verschil maken. Ik heb misschien makkelijk praten, ik mag toch pas vanaf 23 mei verlengen, dus ik moet sowieso wachten
Ik lees alleen al een tijdje mee en ik denk soms echt: "c'mon son, wacht gewoon even, de telefoon is onderweg".
/edit: mmm dat wel in een edit gemogen bij mijn vorige post..... sorry
[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-05-2011 11:06 ]
Coïtus ergo sum
ben benieuwd of jij ook nog mails ontvangtChilly_Willy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:07:
Nu net SMS gehad van Hi dat het toestel op voorraad is. Meteen gebeld met 09007386873 om een afspraak te maken. Morgen komen ze langs. Ik heb afgelopen vrijdag (13 mei) eind van de middag besteld.
What de F*!@!!!Chilly_Willy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:07:
Nu net SMS gehad van Hi dat het toestel op voorraad is. Meteen gebeld met 09007386873 om een afspraak te maken. Morgen komen ze langs. Ik heb afgelopen vrijdag (13 mei) eind van de middag besteld.
Waar zijn de 12 mei bestellingen .. ik ga bellen!
Zo maar even bellen voor een afspraak. 12 mei besteld, bevestiging toen om 18:51 gehad.Status:
@Meinon, hier is een 12 mei bestelling.
[ Voor 8% gewijzigd door Framoes op 18-05-2011 11:09 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Ruben1123 op 18-05-2011 11:14 ]
Beste Tjeerdtq,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij verwachten deze week en in de loop van volgende week een levering met de Samsung I9100 Galaxy S II op voorraad te ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat wij u met één van deze leveringen van uw nieuwe telefoon kunnen voorzien. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij u uw pakket verzonden hebben. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Zojuist bij mij order status gekeken en:
Nummerbehoud in behandeling
Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.
Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.
vervolgens op mijn T-mobile gekeken
Hij is momenteel bij stap 4, maar ik vraag me af waarom er 27-05 staat als porteringsdatum.Nummerbehoud.
Status van je nummerportering naar een andere operator
Mobiel nummer:+316xxxxxxxx
Gewenste porterings datum: 27-5-2011
1 Aanvraag ontvangen
2 Aanvraag in behandeling genomen
3 Aanvraag beoordeeld Je aanvraag is op 18-5-2011 goedgekeurd.
4 Nummer is omgezet naar de nieuwe telecomaanbieder
Iemand dit proces toevallig eerder gevolgd en ben ik voor niets blij? Hoop niet dat ik het toestel echt pas de 27 verstuurd krijg. Want gezien de status van T-Mobile zou nu mijn nummer omgezet kunnen zijn naar me nieuwe abbo.
Zo ja dan vraag ik me af waarom ze nu al het nummerbehoud doen aangezien ik van verschillende mensen hier heb gelezen dat ze dat pas doen als ze daadwerkelijk een toestel voor je hebben en ik heb er ook niet specifiek om gevraagd.
Heb btw niet de mail gekregen die velen anderen (van gsmwijzer en studentmobiel) wel hadden dat het toestel nog een week op zich zou laten wachten.
Naar aanleiding daarvan had ik gister GSMWijzer een mailtje gestuurd of ik dan het toestel wel deze week kon verwachten omdat mijn status nog onveranderd was en ik die mail niet had gehad. Maar daar helaas nog geen antwoord op gehad.
*hoopt niet dat hij voor niks blij is*
Ja, dit betekend dat ze een toestel voor je hebben.CptAwesome schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:17:
Op 4mei besteld bij GSMwijzer (5mei status: contract ontvangen) vodafone BSW met nummerbehoud vanaf T-mobile prepaid
Zojuist bij mij order status gekeken en:
[...]
vervolgens op mijn T-mobile gekeken
[...]
Hij is momenteel bij stap 4, maar ik vraag me af waarom er 27-05 staat als porteringsdatum.
Iemand dit proces toevallig eerder gevolgd en ben ik voor niets blij? Hoop niet dat ik het toestel echt pas de 27 verstuurd krijg. Want gezien de status van T-Mobile zou nu mijn nummer omgezet kunnen zijn naar me nieuwe abbo.
Zo ja dan vraag ik me af waarom ze nu al het nummerbehoud doen aangezien ik van verschillende mensen hier heb gelezen dat ze dat pas doen als ze daadwerkelijk een toestel voor je hebben en ik heb er ook niet specifiek om gevraagd.
Heb btw niet de mail gekregen die velen anderen (van gsmwijzer en studentmobiel) wel hadden dat het toestel nog een week op zich zou laten wachten.
Naar aanleiding daarvan had ik gister GSMWijzer een mailtje gestuurd of ik dan het toestel wel deze week kon verwachten omdat mijn status nog onveranderd was en ik die mail niet had gehad. Maar daar helaas nog geen antwoord op gehad.
*hoopt niet dat hij voor niks blij is*
Staat duidelijk genoeg vermeld bij de orderstatus toch?!
Laatste update 18-05
Bestelling geplaatst op 12-05
Status bestelling: Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Blijkbaar gaan ze nu dus ook aan de slag met de bestellingen van 12-05
[ Voor 5% gewijzigd door monaldo op 18-05-2011 11:23 ]
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!