thecompany schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:06:
Vodafone heeft blijkbaar de verlengingstermijn van 4 naar 2 maanden verkort. Ga maar even bellen en me van de domme houden, 5 september loopt mij abo af dus ik zou graag 5 mei willen verlengen. Als ik op de Vodafone website kijk zie ik dat er 342 euro moet worden betaald bij web200 (nieuw abo), ik las hier dat er mensen de telefoon bij verlengen voor 279 hebben, hoe zit dit? Dacht dat je als nieuwe klant meestal goedkoper uit bent.

Heb je nog gebelt? Ik zit nl met hetzelfde probleem. Ik wil eigenlijk om het verslechten van de voorwaarden naar een andere provider (dan vodafone). Maar aangezien deze ook k*t voorwaarden hebben heeft dit geen zin meer. T-mobile I-plan durf ik niet aan doordat iedereen het heeft over slechte ontvangst. Dus kom ik misschien toch uit op Vodafone. Waarbij ik redelijk vaak over mijn bundel heen ben gegaan (dus extra korting 

) . Alleen moet ik hier ws dus nog 2 maanden op wachten(contract loopt af half september). Wat ik dus sowieso niet ga doen. Bij andere providers mag ik dus wel al verlengen(over een weekje). Dit is 4 maanden van tevoren.
Bij Hi wel een goede aanbieding gezien. op de hi site. 1 jaar 300 min
hi i-extra	26,45 *	3 +	43,95 *	9 +	220 =	
694,9
hi I-extreem	31,45 *	3 +	48,95 *	9 +	190 =	
724,9
Scheelt in totaal dus 30 euro. Had niet verwacht dat de Hi site goedkoper zou zijn dan sites als algebeld e.d.
Het enige wat goedkoper is is Sizz 300 min op algebeld
algebeld	sizz	36 *	12 +		245 =	
677
Maar weet niet wat ik met Sizz moet. Hoor er niemand over. Ondanks dat het op Vodafone netwerk is. En exact dezelfde voorwaarden heeft als Vodafone.
Edit: Ben aansluitkosten vergeten, 24,50 bij Sizz en 29,95 bij +7,50 verzendkosten bij Hi 29,95 aanslkosten en geen verzendkosten

[
                        Voor 3% gewijzigd door
                                                     slvans                                                 op 03-05-2011 11:44
                                            ]