PSN: MGFlexican.
Hangt ervan af, als je er niet overheen gaat hoef je dat tientje niet te lappen.Golf2vr6 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:29:
[...]
En bij Hi betaal je 7,50 meer voor 2gb en 7,2mb/s dat is dan toch voordeliger?
Verwijderd
Eerst de site en daarna gebeldMorpheusk schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:29:
Bellen jullie voor die mooie aanbiedingen van Hi of gewoon via de website??
Dan heb ik persoonlijk toch liever dat ik afgeknepen word voor minder..Golf2vr6 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:29:
[...]
En bij Hi betaal je 7,50 meer voor 2gb en 7,2mb/s dat is dan toch voordeliger?
Dat is dan voor de prijzen bij Gsmwijzer.nl
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2011 20:32 ]
Leveringsdatum staat midden meiVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:32:
Het grote nadeel van HI kan zijn dat ik misschien nog een maand moet wachten voordat ik em in men handen heb.
Ik ging ook in mijn reactie uit van mijn eigen verbruik.....ik verbruik elke maand 1,5gb......MyrddinLXXIIX schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:30:
[...]
Hangt ervan af, als je er niet overheen gaat hoef je dat tientje niet te lappen.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Die afgeknepen snelheid is niet te gebruiken in praktijk.Martiveen schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:30:
[...]
Dan heb ik persoonlijk toch liever dat ik afgeknepen word voor minder..
Dat is dan voor de prijzen bij Gsmwijzer.nl
/edit: oeeeps dat had wel in 1 post gekunt. sorry!
[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 02-05-2011 20:36 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Gewoon eerst inloggen op je Hi account, krijg je de meeste korting.Morpheusk schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:36:
Nou breekt me klomp. Als ik inlog via me 06-nummer met verlengen krijg ik veel hogere prijzen dan via me Hi account. Met Hi 20 is het toestel gratis en met Hi25 moet ik 19,95 bij betalen
Toen ik eerste alles samenstelde, en toen inlogde kreeg ik minder korting dan eerst inloggen en dan samenstellen...
[ Voor 14% gewijzigd door DeBaroN op 02-05-2011 20:39 ]
Had ik ook, ff met de klantenservice bellenMorpheusk schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:36:
Nou breekt me klomp. Als ik inlog via me 06-nummer met verlengen krijg ik veel hogere prijzen dan via me Hi account. Met Hi 20 is het toestel gratis en met Hi25 moet ik 19,95 bij betalen
Verwijderd
Bedankt voor de hulp , heb vandaag contact opgenomen met gsmwijzerbrama schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:04:
[...]
Dan annuleer je je bestelling toch? Je zit vast nog binnen de 7 dagen na afsluiten van het contract.
[...]
Een prijsverlaging is niet hetzelfde als oplichting..
[...]
Wet Koop op Afstand.
en ze hebben mij een nieuw contract gestuurd met de gewijzigde prijs
Dit is het SII topic, don't spoil our funVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:47:
De S3 is al onderweg... http://www.chip.de/news/S...1-8-GHz-CPU_48759592.html
[ Voor 14% gewijzigd door -WarAx- op 02-05-2011 20:52 ]
Ja, via je blox, voor 10 euro per maand. Kan per maand ook weer stopgezet worden. Dus zodra je aan 90% zit krijg je een sms, denk je dan dat je het nodig hebt zet je het ff aan. Simpel.-WarAx- schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:51:
Kan je nog een extra 1GIG databundel erbij aanschaffen bij Vodafone?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kan je die ook meenemen naar de volgende maand?Phusebox schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:52:
[...]
Ja, via je blox, voor 10 euro per maand. Kan per maand ook weer stopgezet worden. Dus zodra je aan 90% zit krijg je een sms, denk je dan dat je het nodig hebt zet je het ff aan. Simpel.
Hi-online 25, 2 jaar, + internet extreem
1e jaar: 27.45 p/m
2e jaar: 39.95 p/m
Direct betalen: 19.95
En voor 5 euro kan je in een maand je data verdubbelen (dus dan heb je in 1 maand 4 GB). Dit kan je elke maand doen, dus wanneer je dreigt eroverheen te gaan.. even smsen en je bent klaar!
Is nog goedkoper dan 1 GB bij vodafone
[ Voor 6% gewijzigd door germania op 02-05-2011 21:08 ]
Is dat met verlengingskorting of normaal?germania schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:08:
Mijn persoonlijke aanbieding bij Hi.nl:
Hi-online 25, 2 jaar, + internet extreem
1e jaar: 27.45 p/m
2e jaar: 39.95 p/m
Direct betalen: 19.95
En voor 5 euro kan je in een maand je data verdubbelen (dus dan heb je in 1 maand 4 GB). Dit kan je elke maand doen, dus wanneer je dreigt eroverheen te gaan.. even smsen en je bent klaar!
Is nog goedkoper dan 1 GB bij vodafone
Okegermania schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:19:
Met verlengingskorting, maar die 5 euro per maand is gewoon voor iedereen (gaf ik alleen ter informatie!)
3 maanden x 20,95 = 62,85
9 maanden x 30.95 = 278,55
Eenmalige bedrag toestel = 229,95
Totale bedrag 571,35
Lijkt mij een meer dan prima aanbieding. Morgen even bellen naar de klantenservice om te kijken of er wat meer af kan.
Ft iets betere voorwaarden, maar goed. Iedereen met zelf beslissen natuurlijk het zijn alleen mijn ervaringen.
Mijn idee ik hoop via de smartphone weken bij kpn een abbo af te sluiten, na 3 maanden verlaag ik van bjv. 40 pm naar 3pm. Ik mket alleen nog uitzoeken wat me dat op 2 jaarbasis gaat kosten.
Burp
Zit er namenlijk zelf ook aan te denken of aan Vodafone, maar het grootste struikelblok is dat je geen minuten/sms mee kan nemen. Aan de andere kant heb je de optie van internet extreme...
Alleen de 1jaars aanbiedingen zijn mooiBPP schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:22:
Mijn aanbieding bij Hi (Hi 20)
Totale bedrag 571,35
Lijkt mij een meer dan prima aanbieding. Morgen even bellen naar de klantenservice om te kijken of er wat meer af kan.
Nee, is per kalendermaand.-WarAx- schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:53:
[...]
Kan je die ook meenemen naar de volgende maand?
Maar ja dat kan dus bij een andere werknemer van de klantenservice van vodafone...
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Bij Vodafone mag geen enkele klant vroegtijdig verlengen, dus jij ook niet helaasthecompany schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:06:
Vodafone heeft blijkbaar de verlengingstermijn van 4 naar 2 maanden verkort. Ga maar even bellen en me van de domme houden, 5 september loopt mij abo af dus ik zou graag 5 mei willen verlengen. Als ik op de Vodafone website kijk zie ik dat er 342 euro moet worden betaald bij web200 (nieuw abo), ik las hier dat er mensen de telefoon bij verlengen voor 279 hebben, hoe zit dit? Dacht dat je als nieuwe klant meestal goedkoper uit bent.
Ligt dat niet aan je telefoon? Een vriend van me had die probleem ook met zn iPhone 3GS en had dat met elk netwerk in grote gebouwen, ik heb met Tmobile nooit ergens last van. Ik heb nooit wat te klagen gehad met Tmobile.Wii4all schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:23:
Iedereen die naar tmobile gaat ik zou me echt 2 keer bedenken, als ik ergens in een Groot gebouw sta heb ik amper tot geen bereik mijn vriendin met vodafone daarintegen wel. Als ik bij een concert ben heb ik amper tot geen bereik vriendin wel. tmobile is misschien wel wat goedkoper en heee
Ft iets betere voorwaarden, maar goed. Iedereen met zelf beslissen natuurlijk het zijn alleen mijn ervaringen.
Mijn idee ik hoop via de smartphone weken bij kpn een abbo af te sluiten, na 3 maanden verlaag ik van bjv. 40 pm naar 3pm. Ik mket alleen nog uitzoeken wat me dat op 2 jaarbasis gaat kosten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
2 maanden van te voren, sinds februari dit jaar. En daar zijn ze heel streng in.hans180 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:53:
Bij Vodafone mag je toch 4 maanden van te voren verlengen?
En na 2 jaar kan je het dus helemaal wel vergeten omdat de S6 er dan is???Pyrone89 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:46:
Voor de mensen die dus dachten over 1 jaar hun telefoon nog voor 200 euro te kunnen verkopen: als die geruchten over de S3 waar zijn, dan is over 1 jaar al de S4 er en kan je het schudden met je verouderde S2
Over 2 jaar vang je nog maar 150 euro voor deze telefoon, hoe snel de ontwikkelingen nu gaanGolf2vr6 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:01:
[...]
En na 2 jaar kan je het dus helemaal wel vergeten omdat de S6 er dan is???
Hoe verkaar je dit dan, ik ben in ahoy bij het tennis, dan zijn er +/_ 10.000 man geen problemen met het bereik. Vrienden van amstel +/_ 20.000 ik geen bereik maar maat van mij met kpn en vriendin vodafone wel.ph4ge schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:49:
[...]
Ligt dat niet aan je telefoon? Een vriend van me had die probleem ook met zn iPhone 3GS en had dat met elk netwerk in grote gebouwen, ik heb met Tmobile nooit ergens last van. Ik heb nooit wat te klagen gehad met Tmobile.
Burp
In dit tempo wel ja.Golf2vr6 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:01:
[...]
En na 2 jaar kan je het dus helemaal wel vergeten omdat de S6 er dan is???
Nou denk ik ook dat niemand met een 2-jarig abonnement van plan was.
PS: aangezien de datalimieten zo veel hier besproken worden, misschien goed als iemand een lijstje met tips (concreet) kan neerzetten om je dataverbruik zo laag mogelijk te houden, zeker voor de mensen die niet Hi met 2 GB hebben
Ja hoor, ik ga een 2-jarig abbonement nemen.Pyrone89 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:07:
[...]
In dit tempo wel ja.
PS: aangezien de datalimieten zo veel hier besproken worden, misschien goed als iemand een lijstje met tips (concreet) kan neerzetten om je dataverbruik zo laag mogelijk te houden, zeker voor de mensen die niet Hi met 2 GB hebben
Als ik een andere telefoon wil koop ik hem wel los
Ik heb dezelfde ervaring als jij met t-mobile. Zelfs bij mij thuis binnen centrum Arnhem geen 3g dekking met t-mobile, terwijl KPN en Vodafone nergens problemen me hebben.Wii4all schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:03:
[...]
Hoe verkaar je dit dan, ik ben in ahoy bij het tennis, dan zijn er +/_ 10.000 man geen problemen met het bereik. Vrienden van amstel +/_ 20.000 ik geen bereik maar maat van mij met kpn en vriendin vodafone wel.
Vriendin heeft Vodafone, bijna overal 3G. Ik T-Mobile en op de meeste plekken niet. Life is unfairGolf2vr6 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:08:
[...]
Ik heb dezelfde ervaring als jij met t-mobile. Zelfs bij mij thuis binnen centrum Arnhem geen 3g dekking met t-mobile, terwijl KPN en Vodafone nergens problemen me hebben.
Leest iemand die links wel eens? Er staat bij dat het een zeer onwaarschijnlijk gerucht is. Bovendien zijn de high-end smartphones tot nu toe allemaal nog flink wat waard na een jaar, geen reden waarom dat niet weer zo zou zijn.Pyrone89 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:46:
Voor de mensen die dus dachten over 1 jaar hun telefoon nog voor 200 euro te kunnen verkopen: als die geruchten over de S3 waar zijn, dan is over 1 jaar al de S4 er en kan je het schudden met je verouderde S2
Zelfs voor de HD2 vang je nu nog bijna 200 euro, en dat ding is al 1.5 jaar op de markt.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Verwijderd
Geen inernet radio 320kb/sec luisteren bijvoorbeeldPyrone89 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:07:
[...]
In dit tempo wel ja.
Ik weet het ook niet, ik weet wel dat ik mijn maatje die in een ander vak in de Kuip zit nooit kan bellen of iets anders maar een ander maatje dat naast hem zit wel, terwijl we alle 3 Tmobile hebben. Ik heb begrepen dat dat aan de iPhone 3 lag die nou eenmaal slecht ontvangst had. Maar ik hoor niet bij de Tmobile marketing ofzo, ik heb alleen nooit ergens last van gehad.Wii4all schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:03:
[...]
Hoe verkaar je dit dan, ik ben in ahoy bij het tennis, dan zijn er +/_ 10.000 man geen problemen met het bereik. Vrienden van amstel +/_ 20.000 ik geen bereik maar maat van mij met kpn en vriendin vodafone wel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tevens kan ik bij KPN niet meer dan 430min krijgen en bij HI niet meer dan 575. Dit is volgens beide KS'en ook niet te veranderen of te verhogen. Een echte reden daarvoor kon mij niet worden gegeven.
Iemand ideën hierover?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Bellen en sms’en uit één bundel
Je bundel bevat 120 min of 240 SMS (met SMS verdubbelaar)
Korting geldt voor gehele looptijd
€20,00 €18,45
Internet bundel Internet Extreem €17,50 €17,50
Totaal maandbedrag
€35,95
- €10,00
€25,95
€583,00 €0,00
Je krijgt binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Daarnaast hebben we je gegevens doorgestuurd naar de koerier die je bestelling verder verwerkt. Hou je telefoon aan! We gaan je telefonisch of per sms op de hoogte houden van je bestelling.
Hoop niet dat dit een fout is, snap er niks van dat bij een online 25 2 jaar je wel moet bijbetalen voor een telefoon.. Of zal Hi willen dat ik mijn bundel met 15e verlaag, omdat ik niet zo heel vaak boven mijn bundel zit. Denk dat smsen verleden tijd wordt, en dat ik het wel prima vind om wat minder te betalen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 00:59 ]
o/t: Hoezo, da's toch hardstikke handig? Weer eens wat anders dan 'ik stond in de file'alwaysleft schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:12:
[...]
Vriendin heeft Vodafone, bijna overal 3G. Ik T-Mobile en op de meeste plekken niet. Life is unfair
Huh?! WtfVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:51:
Hi Online 20 2 jaar
€20,00 €18,45
Totaal maandbedrag
€35,95
- €10,00
€25,95
€583,00 €0,00
Je krijgt binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Daarnaast hebben we je gegevens doorgestuurd naar de koerier die je bestelling verder verwerkt. Hou je telefoon aan! We gaan je telefonisch of per sms op de hoogte houden van je bestelling.
Hoop niet dat dit een fout is, snap er niks van dat bij een online 25 2 jaar je wel moet bijbetalen voor een telefoon.. Of zal Hi willen dat ik mijn bundel met 15e verlaag, omdat ik niet zo heel vaak boven mijn bundel zit. Denk dat smsen verleden tijd wordt, en dat ik het wel prima vind om wat minder te betalen. Nu hopelijk nog een paar nachtjes slapen
(begin ik nu mee)
Edit: Okee, gedaan. Ben benieuwd.
Is dit verlengen? Want bij nieuwe abo moet ik 150 euro bijbetalenVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:51:
Hi Online 20 2 jaar
€20,00 €18,45
Totaal maandbedrag
€35,95
- €10,00
€25,95
€583,00 €0,00
Hoop niet dat dit een fout is, snap er niks van dat bij een online 25 2 jaar je wel moet bijbetalen voor een telefoon.. Of zal Hi willen dat ik mijn bundel met 15e verlaag, omdat ik niet zo heel vaak boven mijn bundel zit. Denk dat smsen verleden tijd wordt, en dat ik het wel prima vind om wat minder te betalen. Nu hopelijk nog een paar nachtjes slapen
(begin ik nu mee)
zelfde bedragen als de laatste berichten hierboven.
(met internet extra, geen extreem) 2 jaar hi20, 24,95 bijbetalen, 2 jaar hi25 zou 69,95 bijbetalen zijn
Aangezien ik ook altijd veel teveel van mijn bundel overhield (hi 30), maar overgestapt naar de hi20.
Ben benieuwd wanneer we hem krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door Flipmo op 03-05-2011 08:05 ]
Order Ontvangen:
26-04-2011 09:09
Betaling:
Geen betaling nodig
Contract:
Ontvangen op 26-04-2011
Goedkeuring:
Goedgekeurd op 27-04-2011
* iDeal betalingen worden 2x per dag op werkdagen verwerkt.
Verwachte verzenddatum:
13-05-2011
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwachte verzenddatum:
13-05-2011*
* Dit is de datum wanneer de product(en) bij ons verstuurd worden. Deze datum is pas definitief als u een verzendbevestiging per email heeft ontvangen.
Is pas definitief als.... dus kan eerder zijn of later....
(hoop eerder, a.s. maandag versturen zou ideaal zijn)
[ Voor 9% gewijzigd door spanx op 03-05-2011 08:41 ]
Damn it's good 2b a Tweaker!
a.s. maandag is 9 mei ... dat zal hem niet gaan worden ;-) ... ik ga gewoon uit van het einde van de maand, kan het alleen maar meevallen.spanx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 08:40:
Je vergeet er bij te vermelden:
Verwachte verzenddatum:
13-05-2011*
* Dit is de datum wanneer de product(en) bij ons verstuurd worden. Deze datum is pas definitief als u een verzendbevestiging per email heeft ontvangen.
Is pas definitief als.... dus kan eerder zijn of later....
(hoop eerder, a.s. maandag versturen zou ideaal zijn)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Inderdaad ook gisteren gezien bij mij met verlengen, direct gedaan! (dan wel met internet extreem)Flipmo schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 08:04:
Same here, gisteren ook verlengd bij HI,
zelfde bedragen als de laatste berichten hierboven.
(met internet extra, geen extreem) 2 jaar hi20, 24,95 bijbetalen, 2 jaar hi25 zou 69,95 bijbetalen zijn![]()
Aangezien ik ook altijd veel teveel van mijn bundel overhield (hi 30), maar overgestapt naar de hi20.
Ben benieuwd wanneer we hem krijgen
19.95 bijbetalen met hi online 25
00.00 bijbetalen met hi online 20
Koopje, toch?
is het verschil echt merkbaar dan, tussen 7,6 mb/sec en 3,6 mb/sec met internetgebruik?germania schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:23:
[...]
Inderdaad ook gisteren gezien bij mij met verlengen, direct gedaan! (dan wel met internet extreem)
19.95 bijbetalen met hi online 25
00.00 bijbetalen met hi online 20
Koopje, toch?
Of heb je het voornamelijk gedaan om het data verbruik van 2 GB?
(zie staan dat je ook voor 5 euro je data verbruik kan verdubbelen dmv een smsje te sturen, dat zijn de kosten gelukkig ook niet mocht het een keer voorkomen)
(kom nu van mijn N85 af met standaard internet wat bijna NIET te gebruiken is
Verwijderd
Ik heb ook hetzelfde internet als jij nu denk ik, schiet inderdaad niet op..
Ik heb extreem gekozen voor de extra data limiet, want ik denk dat ik in de toekomst wel veel meer ga internetten dan nu. Ook sms ik nu nog vaak, maar dat wordt over een maandje vooral berichtjes versturen via internet. Denk eerlijk gezegd niet dat je met browsen zoveel verschil merkt tussen extra en extreem..
Dat wordt dus nog wachten met verlengen.
[ Voor 15% gewijzigd door monaldo op 03-05-2011 10:10 ]
Nu moet ik opeens 50 euro meer betalen bij dezelfde abo.BPP schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:22:
Mijn aanbieding bij Hi (Hi 20)
Totale bedrag 571,35
De enige optie is dus wachten tot ze weer wat veranderen en dan meteen toeslaan, mocht je echt niet kunnen wachten misschien naar een andere providermonaldo schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:10:
Die zijn blijkbaar gewijzigd. Ik zag zojuist de berichten hierboven maar ook ik moet nu 100-150 euro bijbetalen.
Dat wordt dus nog wachten met verlengen.
Ik ga het zeker in de gaten houden en ook het forum hier. Ik wil best naar een andere provider als Vodafone overstappen als deze een betere aanbieding heeft. Wordt dus afwachten.mobileleon schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:13:
[...]
De enige optie is dus wachten tot ze weer wat veranderen en dan meteen toeslaan, mocht je echt niet kunnen wachten misschien naar een andere provider?
Hi Sim-only €35,95 1 jaar 1 €0,00
Internet Extra Sim-only 1
sim-kaart 1
Ordertotaal
€0,00
De prijs van de duitse leverancier gaat al snel naar de 600EUR, tevens geeft ons eigen systeem ook een hogere prijs aan (650EUR). Hopen dat dit nog gaat veranderen natuurlijk, maar deze prijs is niet voor niets tot stand gekomen. Tevens verwachten onze duitse vrienden hem deze week op voorraad te krijgen. Dus met een beetje geluk hebben we hem deze week nog in huis...
Ja? Dus? Je hebt een sim-only?AtlAntA schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:20:
Omschrijving aankoop
Hi Sim-only €35,95 1 jaar 1 €0,00
Internet Extra Sim-only 1
sim-kaart 1
Ordertotaal
€0,00
Blij dat ik hem gisteren gedaan heb zeg
wizzlewaxx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:22:
Bij onze duitse vrienden is de officiele prijs bekend gemaakt. Die leverancier van ons (The PhoneHouse) geeft alleen een beduidend hogere prijs aan dan dat er tot nu toe gemeld wordt in dit topic.
De prijs van de duitse leverancier gaat al snel naar de 600EUR, tevens geeft ons eigen systeem ook een hogere prijs aan (650EUR). Hopen dat dit nog gaat veranderen natuurlijk, maar deze prijs is niet voor niets tot stand gekomen. Tevens verwachten onze duitse vrienden hem deze week op voorraad te krijgen. Dus met een beetje geluk hebben we hem deze week nog in huis...
Problem, ThePhoneHouse?
Sorry kon het niet laten.
Duitse webshops roepen overigens nog allemaal week 20.
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 03-05-2011 10:25 ]
Dit is toch vaag kom op zeg. Het is geen beurs waarbij de prijzen elke dag fluctueren.germania schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:23:
Gisteren besteld, Hi online 20 + internet extreem (2jaar). Moest toen 0 euro bijbetalen. Als ik hem nu wil verlengen (zelfde abbo) opeens 210
Blij dat ik hem gisteren gedaan heb zeg
Misschien een idee om de klantenservice te bellen en dat je dan wel die korting alsnog krijgt. Als ze het de ene dag wel kunnen geven dan kan het een andere keer vast ook wel.
fffffffuuuuuuuuuPhusebox schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:24:
[...]
[afbeelding]
Problem, ThePhoneHouse?
Even ontopic: voor nieuwe hi abo's is er niks veranderd!
Gisteren bij hi25+extreem voor 1 jaar bijbetalen 249,- en nu ook. Toestel prijs stond gisteren op 583 nu ook.
[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2011 10:29 ]
Waarom is dat een probleem? En volgens mij heb ik het niet over een duitse webshop, ik heb het over een leverancier die niet aan particulieren verkoopt.Phusebox schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:24:
[...]
Problem, ThePhoneHouse?
Duitse webshops roepen overigens nog allemaal week 20.
Voor verlengen blijkbaar ook niet voor iedereen. Voor hetzelfde abbo wat jij noemt moest ik gisteren 170 bijbetalen en vandaag nog steeds..Golf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:28:
[...]
fffffffuuuuuuuuu
Even ontopic: voor nieuwe hi abo's is er niks veranderd!
Gisteren bij hi25+extreem voor 1 jaar bijbetalen 249,- en nu ook. Toestel prijs stond gisteren op 583 nu ook.
Dit ligt aan je belgedrag.gebruikershaes schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:33:
[...]
Voor verlengen blijkbaar ook niet voor iedereen. Voor hetzelfde abbo wat jij noemt moest ik gisteren 170 bijbetalen en vandaag nog steeds..
Ik ben 2 jaar geleden vanwege frustratie overgestapt naar Vodafone. Ik kreeg gewoon bij een verlening een slechtere aanbieding van Hi, dan als ik een Nieuw abonnement afsloot. Had ermee te maken dat ik altijd binnen mijn bundel blijf
Als 600 je inkoopsprijs is, lijkt me dat een probleem. Ik heb inkoopsprijzen van Nederlandse leveranciers gezien van 389 tot 419 (excl. BTW uiteraard).wizzlewaxx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:33:
[...]
Waarom is dat een probleem? En volgens mij heb ik het niet over een duitse webshop, ik heb het over een leverancier die niet aan particulieren verkoopt.
reactie is hierboven al gegeven.wizzlewaxx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:33:
[...]
Waarom is dat een probleem? En volgens mij heb ik het niet over een duitse webshop, ik heb het over een leverancier die niet aan particulieren verkoopt.
[ Voor 18% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2011 10:38 ]
Ik kreeg bij het telefonisch verlengen gisteren nog te horen dat ik hem het einde van de week al binnen zou hebbenPhusebox schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:34:
Vodafone vertelde me net dat de telefoon binnen 13 werkdagen geleverd wordt, dus dat zijn nog ca. 3 weken. Eind week 20 wordt het dan dus.
Ik merk wel wat het wordt blijft toch altijd raad en gok werk.
Jah gratis zie je dat niet
Nee was een grapje. Komen soms niet over op fora. My bad.
Nou Expansys dan. Ten tijde van schrijven zeggen ze dat ie vandaag uitkomt:
http://www.expansys.nl/sa...-ii-eu-black-16gb-209416/
Hallo,
Het is even wachten of Samsung eind deze week of volgende week gaat leveren, dit omdat ze deze week waarschijnlijk onvoldoende voorraad hebben om iedereen te bedienen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Jan Klein Gunnewiek
Algebeld.nl / Laptop-Online.nl
Ik haal hem wel uit de winkel.Golf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:40:
Mailtje van algebeld gehad:
Hallo,
Het is even wachten of Samsung eind deze week of volgende week gaat leveren, dit omdat ze deze week waarschijnlijk onvoldoende voorraad hebben om iedereen te bedienen.
Met vriendelijke groet,
Jan Klein Gunnewiek
Enig idee welke winkel hem het eerst zal hebben? i.e t for telecom of phonehouse etc.
op 1 mei stond daar levering: 2 mei, op 2 mei stond daar levering 3 mei.....in de loop van de dag zal het dus wel weer 4 mei worden en morgen..............AtlAntA schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:40:
[...]
Jah gratis zie je dat niet![]()
Nee was een grapje. Komen soms niet over op fora. My bad.
Nou Expansys dan. Ten tijde van schrijven zeggen ze dat ie vandaag uitkomt:
http://www.expansys.nl/sa...-ii-eu-black-16gb-209416/
blijkbaar is het dus alweer later aan het worden.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Wie zegt dat dit inkoopsprijzen zijn? heb je mij dat horen zeggen?Phusebox schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:37:
[...]
Als 600 je inkoopsprijs is, lijkt me dat een probleem. Ik heb inkoopsprijzen van Nederlandse leveranciers gezien van 389 tot 419 (excl. BTW uiteraard).
Zelfs 600euro verkoop is een beetje aan de hele hoge kant. Hij is voor dik 100euro minder te krijgen.wizzlewaxx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:45:
[...]
Wie zegt dat dit inkoopsprijzen zijn? heb je mij dat horen zeggen?
Daar zit nu ook antiek toeslag op.germania schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:46:
Als ik nu wil verlengen, moet ik voor een SGS1 40 euro bijbetalen. Ik moest dit gewoon even delen, sorry(heb nu de SGS2 met 0 euro bijbetalen) xD
[ Voor 33% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2011 10:47 ]
momenteel is die helemaal nergens te krijgen dus om nou uit te gaan van webshop prijzen die niet kunnen leveren is niet eerlijkGolf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:46:
[...]
Zelfs 600euro verkoop is een beetje aan de hele hoge kant. Hij is voor dik 100euro minder te krijgen.
En wat is jou bron? Waar heb jij inkoopsprijzen mogen zien van nederlanse leveranciers?Golf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:46:
[...]
Zelfs 600euro verkoop is een beetje aan de hele hoge kant. Hij is voor dik 100euro minder te krijgen.
[...]
Jij zei net zelf dat het niet over inkoop prijzen ging???wizzlewaxx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:48:
[...]
En wat is jou bron? Waar heb jij inkoopsprijzen mogen zien van nederlanse leveranciers?
wizzlewaxx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:45:
[...]
Wie zegt dat dit inkoopsprijzen zijn? heb je mij dat horen zeggen?
[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2011 10:52 ]
Sorry, ben in de war met phusebox. Maar je gaat bij elke post een plaatje neerzetten? Niks te doen ofzo? Of moet je van je plaatjes collectie af?Golf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:51:
[...]
Jij zei net zelf dat het niet over inkoop prijzen ging???
Aub niet, ben mijn huidige apparaat onderhand zo spuugzat, hopelijk komt ie een der deze weken, ze zijn er iig bij Hi weer eens zeer duidelijk inreyals schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:43:
bij de Hi webshop staat nu "Introductie vanaf begin juni" op de site.
Nu ben je weer in de war met phusebox, dit was mijn eerste plaatje! Maar wel een hele treffende zo te merkenwizzlewaxx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:53:
[...]
Sorry, ben in de war met phusebox. Maar je gaat bij elke post een plaatje neerzetten? Niks te doen ofzo? Of moet je van je plaatjes collectie af?
Haha nu snap ik waarom ik maandag vrij had genomen omdat t zaterdag k-dag was.. Had vandaag ook beter thuis kunnen blijvenGolf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:55:
[...]
Nu ben je weer in de war met phusebox, dit was mijn eerste plaatje, maar wel een hele treffende zo te merken
bij belcompany gaven ze vorige week ook al aan dat ze hem pas ergens juni/juli verwachten.reyals schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:43:
bij de Hi webshop staat nu "Introductie vanaf begin juni" op de site.
Burp
http://forum.xda-develope...p?p=13425290&postcount=27
Nu maar hopen dat ze gewoon de bestellingen van de NL site ook leveren vanuit een magazijn in Frankrijk ;-)
..... mmmmh....Hallo,
Zodra de telefoon binnen is word deze verstuurd, we hopen dat dat ook eerder is dan de 13e.
Met vriendelijke groet,
Jan Klein Gunnewiek
Ik denk dat ze een beetje gek worden van al die aandacht naar de SGS2.... sorry maar ik moet um hebben
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!