CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Zeker snel, zonder numberbehoud neem ik aan? Er is nu bij vodafone ook een hele lading aangekomen, dus hoop dat ik daar tussen zit!the squaler1 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:32:
Van de week (27/06/2011) de Samsung Galaxy SII besteld icm Vodafone 275 bij de phonehouse (gratis 32GB kaart). Vandaag bericht gehad dat hij dinsdag geleverd gaat worden.![]()
Heel mooi en vrij snel. Als ik menig bericht hier lees.
Jammer dat nummerbehoud dan 2 weken duurt
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ja zonder nummerbehoud inderdaad.Dawid127 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 11:31:
[...]
Zeker snel, zonder numberbehoud neem ik aan? Er is nu bij vodafone ook een hele lading aangekomen, dus hoop dat ik daar tussen zit!
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Als je een abonnement aansluit en ze doen te lang over het leven van het toestel, kun je dan gewoon je abonnement weer annuleren? En als je een abonnement aansluit, geven ze je dan een schatting van hoelang het kan duren of zeggen ze helemaal niets en moet je in onzekerheid leven, en als ze wel een schatting geven, hoe betrouwbaar is die schatting.
Ik wil ECHT een sgs2, heb namelijk geld gekregen op mijn verjaardag in plaats van kado's, van die geld wil ik voor mij zelf een kado kopen, een sgs2 zou een mooie kado zijn!
Het kan bij Vodafone gerust drie weken duren als je nummerbehoud hebt aangevraagd. Ik heb mijn SGS2 op 15 juni bij Vodafone besteld, in combinatie met een abonnement en nummerbehoud. Momenteel proberen ze nummerbehoud bij T-Mobile aan te vragen, maar laatstgenoemde heeft deze al twee keer geweigerd. Volgens mij probeert Vodafone het eens per twee werkdagen. Als het een beetje tegenzit, kan het op deze manier makkelijk weer een week langer duren. Met een beetje mazzel heb ik eind deze week en anders de week erop mijn telefoon binnen.NeutraleGast schreef op zondag 03 juli 2011 @ 13:37:
Als ik het goed begrijp kan het dus echt weken duren totdat je het toetstel ontvangt bij het aansluiten vaan een abonnement? Dat is dan wat mij ervan weerhoudt om een abonnement aan te sluiten, want langer dan 5 werkdagen wil ik niet wachten op het toestel.
Zolang je het contract niet getekend hebt, kun je hem voor zover ik weet gewoon annuleren. Bij Vodafone kon de klantenservice mij geen indicatie geven over hoe lang het zou duren eer ik de telefoon binnen had. Ga maar uit van 2-3 weken (afhankelijk van voorraad en eventuele aanvraag nummerbehoud). Bij verlenging gaat het voor zover ik weet sneller.Als je een abonnement aansluit en ze doen te lang over het leven van het toestel, kun je dan gewoon je abonnement weer annuleren? En als je een abonnement aansluit, geven ze je dan een schatting van hoelang het kan duren of zeggen ze helemaal niets en moet je in onzekerheid leven, en als ze wel een schatting geven, hoe betrouwbaar is die schatting.
Nummerbehoud hoef ik niet, duurt het dan veel korter?Eyradir schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:38:
[...]
Het kan bij Vodafone gerust drie weken duren als je nummerbehoud hebt aangevraagd. Ik heb mijn SGS2 op 15 juni bij Vodafone besteld, in combinatie met een abonnement en nummerbehoud. Momenteel proberen ze nummerbehoud bij T-Mobile aan te vragen, maar laatstgenoemde heeft deze al twee keer geweigerd. Volgens mij probeert Vodafone het eens per twee werkdagen. Als het een beetje tegenzit, kan het op deze manier makkelijk weer een week langer duren. Met een beetje mazzel heb ik eind deze week en anders de week erop mijn telefoon binnen.
[...]
Zolang je het contract niet getekend hebt, kun je hem voor zover ik weet gewoon annuleren. Bij Vodafone kon de klantenservice mij geen indicatie geven over hoe lang het zou duren eer ik de telefoon binnen had. Ga maar uit van 2-3 weken (afhankelijk van voorraad en eventuele aanvraag nummerbehoud). Bij verlenging gaat het voor zover ik weet sneller.
En indien het een branded is, wat zijn daarvan de nadelen?
Samsung S23 Ultra 256GB
Dat zou een week kunnen schelen. Pin me er maar niet op vast, maar in dat geval denk ik dat je al met al zo'n twee weken moet wachten. Natuurlijk hangt ook veel af van de beschikbare voorraad en eventuele achterstand met het verwerken van orders. Bij mij duurde het trouwens anderhalve week eer mijn bestelling überhaupt in behandeling werd genomen, vanwege de zeer geringe voorraad telefoons en de achterstand die Vodafone destijds had.NeutraleGast schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:58:
[...]
Nummerbehoud hoef ik niet, duurt het dan veel korter?
Nummerbehoud duurt langer. Ik heb een nieuw contract afgesloten bij de phone icm vodafone op 27 juni.NeutraleGast schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:58:
[...]
En hij wordt dinsdag afgeleverd.
branded dat er applicaties opstaan van vodafone die er niet afkunnen.wvexeltweakers schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:11:
Maakt het iets uit als ik een nieuw abo met S2 bij Vodafone zelf afsluit, of via GSMwijzer qua toestel (branded/niet branded)?
En indien het een branded is, wat zijn daarvan de nadelen?
Ik heb de mijne bij de phonehouse besteld hier krijg je als het goed is geen branded toestel en momenteel een gratis 32GB kaartje
http://www.phonehouse.nl/...eb/275/2jaar/?color=black
[ Voor 6% gewijzigd door the squaler1 op 03-07-2011 17:06 ]
Verwijderd
Ik heb 8 dagen moeten wachten op mijn sgs2 zonder nummerbehoud. Vrijdags besteld en de week erop op zaterdag ontvangen. Redelijk snel als ik sommige verhalen hier lees. Misschien zat ik net in de periode qua levering.Maar ik ben erg tevreden over het toestel het was zeker het wachten waard!NeutraleGast schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:58:
[...]
Samsung Galaxy S2 € 159.95
Hi Online 25 1 jaar € 22.45
Internet Extra € 12.50
Actie: 3 maanden extra korting / mnd: € 12.50
Totaal € 159.95
Vooral het 1 jaar icm lage bijbetaling zorgde voor een snelle beslissing.
Helaas wel 2 weken wachten ivm voorraad.
-Real power isn't given, it must be taken-
Nice, k vind die 1 jarige aanbiedingen alsnog relatief erg duur.vyndrox schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:46:
Gisteren volgende besteld (summerdeal Hi.nl?):
Internet Extra € 12.50
Totaal € 159.95
Weet iemand al meer van Vodafone bezorg status??
Die toestelprijs zie ik bij de Plus, niet bij de S2??? Edit: Of bij 2 jaar. 1 Jaar is nu 299,95. Misschien een foutje geweest?Dawid127 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:18:
[vyndrox schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:46:
Gisteren volgende besteld (summerdeal Hi.nl?):
Internet Extra € 12.50
Totaal € 159.95
]
Nice, k vind die 1 jarige aanbiedingen alsnog relatief erg duur.
[ Voor 47% gewijzigd door knakworst op 05-07-2011 11:13 ]
Verwijderd
Hi.nl - nieuw 2 jaar abbo - geen nummerbehoud (prepaid die ik als backup hou)
1 werkdag... niet slecht
Nee dat was dus de summerdeal. Tot en met (afgelopen) zondag avond geldig...knakworst schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:08:
[...]
Die toestelprijs zie ik bij de Plus, niet bij de S2??? Edit: Of bij 2 jaar. 1 Jaar is nu 299,95. Misschien een foutje geweest?
Klopt.LazyMe schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:17:
[...]
Nee dat was dus de summerdeal. Tot en met (afgelopen) zondag avond geldig...
Zondag besteld en vandaag bericht gekregen dat hij morgen kan worden afgeleverd.
Dit is bij Hi en inclusief nummerbehoud, maarja het is gewoon een 0 euro abbo voor een x periode dus dat is ook niet zo spannend.
-Real power isn't given, it must be taken-
Phonehouse was voor mij niet interessant, want dan betaalde ik dat gratis kaartje per saldo 5x...the squaler1 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 17:03:
branded dat er applicaties opstaan van vodafone die er niet afkunnen.
Ik heb de mijne bij de phonehouse besteld hier krijg je als het goed is geen branded toestel en momenteel een gratis 32GB kaartje
http://www.phonehouse.nl/...eb/275/2jaar/?color=black
Heb nu een nieuw Vodafone Bel&SMS&Web200 voor 2 jaar 17,25/34,50 en niets bijbetalen via GSMWijzer (geen nummerbehoud), totaalkosten incl aansluiten en verzending e 652,45.
Bij Phonehouse zou me dat e 834,50 hebben gekost, oftewel e 182,05 méér!
Ben wel benieuwd hoelang het gaat duren via GSM Wijzer. Is natuurlijk ook afhankelijk van de snelheid van Vodafone ivm goedkeuring contract.

[ Voor 8% gewijzigd door wvexeltweakers op 06-07-2011 00:01 ]
Samsung S23 Ultra 256GB
Doe er je voordeel mee
De aanbieding geldt (als ik het goed heb ontcijferd) vanaf een i-200 abonnement en alleen i.c.m. een Samsung Galaxy SII, BlackBerry Bold 9780 en iPhone 4. En zo lang de voorraad strekt..
[ Voor 49% gewijzigd door masaman op 06-07-2011 09:38 . Reden: Extra info van TelecomVergelijker site gehaald ]
Verwijderd
Ik dacht dat T-Mobile alleen de i150, i300, i500, en i1000 abo verkochten, die i200 is nieuw voor mij.masaman schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:21:
Da's mooi! 2 jaar 50% korting. Ik hoop niet dat ze dan de prijs van het toestel omhoog gooien
De aanbieding geldt (als ik het goed heb ontcijferd) vanaf een i-200 abonnement en alleen i.c.m. een Samsung Galaxy SII, BlackBerry Bold 9780 en iPhone 4. En zo lang de voorraad strekt..
Be like a duck. Calm on the surface, but always paddling like the dickens underneath.
Check dit: http://gsm.t-mobile.nl/tm...102&WT.ac=hp_prop2_sagas2Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:59:
[...]
Ik dacht dat T-Mobile alleen de i150, i300, i500, en i1000 abo verkochten, die i200 is nieuw voor mij.
Ze hebben de iAbo's aangepast. Helaas is het niet meer én én. Dus, i150 was vroeger 150 smsjes en 150 belminuten. Het is nu 150 smsjes of 150 belminuten.
Daar wacht ik ook al drie weken op....DoubleTweak schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:56:
Wie heeft de 8GB al ontvangen van Samsung? Heb eind mei de papieren naar Samsung gestuurd per post, maar nog steeds niets ontvangen....
Ik hoop dat Kies me wat blijer kan maken....
Samsung S23 Ultra 256GB
Er is aan mij toch echt verteld dat hij binnen 2-4 weken zou komen, maar dan wel door Studentmobiel.Bedankt voor uw e-mail.
Het kan ongeveer 4 tot 6 weken duren voordat een actieproduct op het door u opgegeven adres wordt
afgeleverd.
Mocht deze termijn reeds verstreken zijn, dan hebben wij meer informatie van u nodig om uw vraag in
behandeling te kunnen nemen.
Als u in een nieuwe e-mail de bevestigingsmail van uw registratie, uw adresgegevens, uw type toestel en uw
IMEI-nummer doorgeeft, dan zoeken wij de status van uw aanvraag voor u op.
Zonder bevestigingsmail van uw registratie, kunt u helaas niet meer deelnemen aan deze actie.
Wanneer u niet in aanmerking komt voor deze actie, dan nemen wij contact met u op.
Voor bijv. ziektekosten of schade door een auto-ongeluk is dit duidelijk niet het geval, dit rechtvaardigt een verzekering voor deze dingen.
Verwijderd
Bij een Hi online 25 abbo met internet extreem zou ik 200 euro voor de telefoon zelf nog bij moeten betalen
Daarna bij studentmobiel gekeken en daar kon ik voor 90 euro verlengen met precies hetzelfde abbo.
Kan dit eigenlijk wel kloppen?
Ik heb inmiddels bij studentmobiel besteld maar nog geen papieren opgestuurd, kan het zijn dat ze de prijs van de telefoon toch nog hoger maken?
Met de blijde boodschap dat ik een 32GB kaartje ontving omdat ik kort geleden een HTC Desire heb aangeschaft! (micro SD kaartje zat er gewoon bij in).
Nog meer mensen die hiermee onverwacht blij zijn gemaakt?
Lijkt erop dat ik die 8GB van Samsung dus over heb binnenkort
Nu ben ik dus net gaan rekenen en dan ben ik volgens mij veel goedkoper uit als ik een (bijv) 2 jarig abbo neem van vodafone met 150/200 belminuten.sms en internet. Als je het omrekent ben je met sim only na 2 jaar stukken duurder uit, als je teminste internet aanzet.
Nu is dus eigenlijk de vraag: kan ik terug gaan naar de phonehouse en zeggen dat ik m eigenlijk toch wel met een abbo wil? Of gaat dat niet meer werken? Mocht ik het willen. Of zegt er iemand dat het verstandiger is om te houden wat ik nu heb. Je zit natuurlijk nergens aan vast voor 2 jaar. Maar ben dus wel duurder uit uiteindelijk.
Naast dit alles is het echt een geweldig toestel. Misschien net een tikkeltje te groot en te licht. Maar ach hij kan wel een keertje vallen zonder dat die meteen kapot is (ga ik van uit). Niet zoals de iPhone dus
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Het probleem is dat op de studentmobiel.nl staat dat: "Nummerbehoud vanaf een bestaand Vodafone abonnement is alleen mogelijk in de vorm van een contractverlenging". Wanneer ik druk op contractverlenging kan ik hier geen toestel bij selecteren.
Vandaar mijn vraag of het alleen mogelijk is om de Galaxy SII met BSW 200 te bestellen met een nieuw nummer indien ze bij vodafone wil blijven?
Ik zou eerlijk gezegd niet bij studentmobiel kopen. Ik lees heel veel gevarieerde reviews. Veel negatief ook. Je hebt grote kans dat je een goedkope import krijgt. Vandaar dat ze ook goedkoper zijn. Maar goed dat heb ik ook alleen maar gelezen..ChemischeBroer schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:08:
Voor de 50ste verjaardag van mijn moeder willen mijn broer en ik haar een Galaxy SII kopen. Hiervoor is de keuze gevallen op vodafone bel+sms+web 200 bij studentmobiel, omdat ze graag bij die provider wil blijven.
Het probleem is dat op de studentmobiel.nl staat dat: "Nummerbehoud vanaf een bestaand Vodafone abonnement is alleen mogelijk in de vorm van een contractverlenging". Wanneer ik druk op contractverlenging kan ik hier geen toestel bij selecteren.
Vandaar mijn vraag of het alleen mogelijk is om de Galaxy SII met BSW 200 te bestellen met een nieuw nummer indien ze bij vodafone wil blijven?
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Zelf ben ik al in bezit van een SII die gekocht is bij studentmobiel. Op welke manier zou ik moeten zien dat mijn versie een import is?Pablo11392 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:11:
[...]
Ik zou eerlijk gezegd niet bij studentmobiel kopen. Ik lees heel veel gevarieerde reviews. Veel negatief ook. Je hebt grote kans dat je een goedkope import krijgt. Vandaar dat ze ook goedkoper zijn. Maar goed dat heb ik ook alleen maar gelezen..
Ik durf het je niet te zeggen... Ik heb alleen veel dingen gelezen dat je grote kans hebt op zo een goedkope import. Maarja kan ook niet waar zijn.ChemischeBroer schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:19:
[...]
Zelf ben ik al in bezit van een SII die gekocht is bij studentmobiel. Op welke manier zou ik moeten zien dat mijn versie een import is?
Wat bedoel je met goedkope import? Je krijgt nog steeds gewoon (technisch) dezelfde samsung galaxy s2, alleen de boekjes zijn misschien niet Nederlands. Verder heb je voor alle Europese toestellen gewoon garantie.Pablo11392 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:21:
[...]
Ik durf het je niet te zeggen... Ik heb alleen veel dingen gelezen dat je grote kans hebt op zo een goedkope import. Maarja kan ook niet waar zijn.
Ergens elders in dit topic staat de juiste procedure voor dit soort gevallen.ChemischeBroer schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:08:
Hiervoor is de keuze gevallen op vodafone bel+sms+web 200 bij studentmobiel, omdat ze graag bij die provider wil blijven.
Eerst van het huidige abonnement een prepaid maken, met nummerbehoud, op de site van vodafone staat hoe het moet.
Dan een nieuw abonnement aanvragen.
En bij gsmwijzer hebben ze dezelfde aanbieding.
Hopelijk heb je hier iets aan
Verwijderd
Zaterdag de 1ste factuur gekregen, wat een prutsers bij Vodafone ik moest €85,70 betalen voor 2 abonnementen terwijl ik er maar 1 heb geaccepteerd. Ook hebben ze mij aansluitkosten berekend. Morgen maar even bellen of ze daar wel kunnen rekenen, je kan iemand toch geen rekening sturen voor een ABO waarvoor niet is getekend.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:34:
Zoals ik al eerder poste, mijn SGS2 zou worden bezorgd tussen 17.22 en 19.22. Gaat om 19.20 de bel en ja hoor de koerier met maar liefst 2 dozen, had donderdag per ongeluk 2 maal een bestelling gedaan omdat ik dacht dat er wat fout was gegaan met het invullen van de actie code en pers. nr. Maar goed ik kon kiezen tussen de SGS2 met nummerbehoud of die met een nieuw nummer, ik heb voor de laatste gekozen en zoals Thijssiee94 al schreef dat op de factuur/bon nergens staat vermeld dat je een abo hebt gekozen met 50% korting, kan ik alleen maar hopen dat Vodafone niet nog meer fouten gaat maken.
Ik heb ook op 15/06/2011 de samsung galaxy sII besteld i.c.m. 1-jarig T-mobile iPlan 150 voor 29,95p/mnd met 0€ aansluitkosten/bijbetaling bij thephonehouse online. Heb al diverse malen gebeld erover en ook andere problemen die ik met hun had, met een factuur van ongeveer 15 euro aan belkosten aan dat 0900 nummer. Tot op heden heb ik nog steeds geen 32 gb kaartje gehad. Maar ik verwacht wel dat ie deze week binnen komt. Verder kreeg ik het toestel pas 20/06/2011 binnen, deze was simlockvrij en unbranded met KE1.Reksie schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 13:05:
Ik ontving net een envelop van The Phonehouse, waar ik mijn S2 heb aangeschaft.
Met de blijde boodschap dat ik een 32GB kaartje ontving omdat ik kort geleden een HTC Desire heb aangeschaft! (micro SD kaartje zat er gewoon bij in).
Nog meer mensen die hiermee onverwacht blij zijn gemaakt?
Lijkt erop dat ik die 8GB van Samsung dus over heb binnenkort
De verpakking van het toestel was fabrieksgesealed, maar verder lag het in een plastic zakje. Je zag duidelijk deuken in de hoeken van de verpakking. Waarschijnlijk komt dit door de verzending met de koerier. Had beter in een kartonnen doos gekund.
PSN: TheKrish
Heb vandaag te horen gekregen dat ze morgen weer een lading krijgen en dat ik `m woensdag of donderdag in ontvangst mag nemen. Als dat zo is dan is het wachten me nog meegevallen. In de winkels kreeg ik levertijden van 2 weken of langer te horen.
wauw waar staat dat? ik kon het niet op internet vindenSkann schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 00:11:
Voor mensen die T-Mobile nemen en in Gelderland wonen... op Arnhem Kronenburg wordt op 14 juli een nieuwe T-Shop geopend. Op deze dag krijgen alle iAbonnementen 50% korting gedurende 2 jaar icm iPhone 4, Samsung Galaxy S 2 en BlackBerry 9780 Bold.
Doe er je voordeel mee
Edit:
Ik kon alleen dit maar vinden,
http://www.telecomvergeli...em-24-mnd-50-korting.html
Maar daar word ik ook niet heel veel wijzer van om eerlijk te zijn..
[ Voor 16% gewijzigd door oooskar op 11-07-2011 18:13 ]
Dat is echt een goeie deal! Weet iemand hoe laat die winkel opengaat? Ik zag dat het winkelcentrum om 9:00 uur z'n deuren opent. Aanbieding is goed, maar heb geen zin om anderhalf uur in de auto te zitten en dan te merken dat hun voorraad al lang op is...Skann schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 00:11:
Voor mensen die T-Mobile nemen en in Gelderland wonen... op Arnhem Kronenburg wordt op 14 juli een nieuwe T-Shop geopend. Op deze dag krijgen alle iAbonnementen 50% korting gedurende 2 jaar icm iPhone 4, Samsung Galaxy S 2 en BlackBerry 9780 Bold.
Doe er je voordeel mee
Hi en Vodafone doen niet echt onder voor mekaar qua bereik. Ga gewoon voor de gunstigste prijsErik Reintjens schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:00:
Wie kan mij vertellen waar je het goedkoopste abonnement krijg van Vodafone Bel+Sms+Web 200? Waar heb je beter bereik mee: Hi Internet extreem of Vodafone?
mmm, scheelt niet veel hoor met vodafone. Mijn oom werkt in de zendmasten sector.syntesia schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:03:
hi sowieso beter bereik dan vodafone hoor, kpn qua bereik nog steeds nr.1
Qua 3G/UMTS bereik zit Vodafone op 80% van Nederland, KPN op 85% van Nederland. Zoveel scheelt dat dus niet...
Sneller dan ik had verwacht na al die gruwel verhalen hier. Hopelijk tot ziens in het andere topic! Al duurde het nog wel een dag vanaf het SMSje dat het nummerbehoud was goedgekeurd tot het belletje voor de afspraak voor het langs brengen.
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Weet je misschien ook wlke het beste bereik heeft bij de belgische grens? Want ik woon namelijk kort bij de belgische grens en ik zit zelf in belgie op school.alwaysleft schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:06:
[...]
mmm, scheelt niet veel hoor met vodafone. Mijn oom werkt in de zendmasten sector.
Qua 3G/UMTS bereik zit Vodafone op 80% van Nederland, KPN op 85% van Nederland. Zoveel scheelt dat dus niet...
Ik heb met vodafone nog 15 km over de grens hier in limburg ontvangstErik Reintjens schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:03:
[...]
Weet je misschien ook wlke het beste bereik heeft bij de belgische grens? Want ik woon namelijk kort bij de belgische grens en ik zit zelf in belgie op school.
Verwijderd
Via welke aanbieder? Als je bijv. bij gsmwijzer.nl bestelt (goedkoopste volgens kiesmobiel) dan ben je netto goedkoper uit met een 200 abonnement, omdat je het toestel dan gratis krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 00:51:
Ik heb zojuist ook de Galaxy SII aangeschaft. Via http://www.kiesmobiel.nl/...-galaxy-s-ii-zwart/955145 ben ik uitgekomen bij Bel+Sms+Web 150 van Vodafone, want ik internet toch meer dan dat ik bel.
b+s+w 150: 101,00 + 6,95 + 24*23,15 = 663,55
b+s+w 200: 6,95 + 24*23,90 = 652,55
Dus voor een tientje minder 33% meer belminuten!
(Dit is voor 2 jaar, maar ook voor 1 jaar is 200 nog steeds voordeliger.)
Op de site van Kiesmobiel zie ik wel supersnel internet, 7,2 Mbps, bij het i200 abonnement.
Halen ze dat?
Kan iemand er iets zinnigs over zeggen?
Hier de aankondiging
[ Voor 4% gewijzigd door Fopstra op 13-07-2011 21:19 ]
...tot ik naar een nieuwbouwwijk van Arnhem verhuisde. Daar zeer slechte tot geen dekking. Extra zendmast plaatsen hebben ze in gang gezet maar die staat op z'n vroegst in 2014.
Jammer, want ik had graag mijn S2 i.c.m. een iPlan abo gehad.
Check anders ook: [url]http://www.slechtedekking.nl]Slechtedekking[/url].
Zie ook de foto's
Er is nu een lint geplaatst in de rij. Daarachter verwachten ze je vandaag niet meer te kunnen helpen....
[ Voor 9% gewijzigd door masaman op 14-07-2011 16:08 ]
Volgens mij simlock vrij. Ga deze waarschijnlijk ook bestellen en zover ik kan zien is gsmwijzer de goedkoopste momenteel.Erik Reintjens schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:20:
Ik denk dat ik via gsmwijzer.nl vodafone Bel+Sms+Web 200 ga bestellen met nummerbehoud. Kan mij iemand zeggen of deze simlock vrij is, of branded of not branded? En bij nummberhoud staat Hollands Nieuwe er niet tussen?
Ja idd. voor €11,- meer heb je 2 jaar i.p.v. 1 jaar. Wel een beetje vreemd want ik wilde eerst 1 jaar pakken maar als het maar 11 euro scheelt ga ik voor 2 jaar!MADG0BLIN schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:30:
[...]
Volgens mij simlock vrij. Ga deze waarschijnlijk ook bestellen en zover ik kan zien is gsmwijzer de goedkoopste momenteel.
Exact hetzelfde hier. Vandaag bij de phonehouse geweest lutster achter de balie beweerde dat ALLE nieuwe abbonnementen die afgesloten worden per minuut naar boven worden afgerond. Verder wilde die ook niet in discussie, laatste keer phonehouse dus.MADG0BLIN schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:12:
Ik ga inderdaad voor 2 jaar. Zit alleen nu al een jaar of 9 bij T-Mobile denk ik en ga nu vanwege kosten toch naar Vodafone. Heeft het denken jullie nog zin om te bellen met T-Mobile om te kijken of ze me een leuke aanbieding willen doen?
[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-07-2011 16:38 ]
Ik heb gisteren mijn galaxy s2 van gsmwijzer ontvangen. Het toestel is simlockvrij en unbranded. Het zat in een verzegeld doosje met nederlandse quickstart guide. Dus tot zo ver vind ik het nog steeds een goede deal.MADG0BLIN schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:30:
[...]
Volgens mij simlock vrij. Ga deze waarschijnlijk ook bestellen en zover ik kan zien is gsmwijzer de goedkoopste momenteel.
Ik moet alleen nog een paar dagen wachten op nummerbehoud.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 14:20 ]
Een nummerbehoud verzoek moet binnen 60 dagen voor het einde van het huidige abonnement zitten.Erik Reintjens schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:17:
Ik heb een contract bij HollandsNieuwe tot 20 januari 2012(toen gekocht zonder gsm erbij). Nou wil ik bij Gsmwijzer de SGS2 met Vodafone abonnement gaan bestellen maar kan ik dat dan wel met nummerbehoud doen? Het maakt me niks uit als dat abonnement van HollandsNieuwe dan weg is.
En daar zit je ruim boven. Nummerbehoud zal dan afgewezen worden.
Ook kan je bij vodafone niet achteraf nummerbehoud doen.
Bij een provider als t-mobile kan je je contact uitgesteld aktiveren (max 4 maanden) en achteraf nummerbehoud. Stel je zou een iplan abo nemen dan heb je de 1e 3 maanden nu gratis abo.
Dus totaal 7 maanden "uitstel".
Bij t-mobile kan je wel achteraf nummerbehoud doen. Dit kan dan vanaf 25 november.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Waarbij T-mobile de beste lijkt.
Zonder telefoon:
Relax 70 SIM Only 1 jaar
€ 7,95
Internet Flexibel 1 jaar
€ 9,95
----------x12
€ 127,35
€ 479,- (mobily)
---------+
€ 606,35
€ 15,00 (aansluit)
--------+
€ 621,35
Met telefoon:
Internet Flexibel 1 jaar
€ 9,95
i.c.m. Relax 60 1 jaar
€ 12,50
----------x12
€ 159,95
€ 439,95(T-mobile)
---------+
€ 599,90
€ 30,00 (aansluit)
€629,90 totaal
Sim only lijkt nu de beste oplossing met plus 10 en het is iets goedkoper
Ben leek me ook wel goed met 50min en onbeperkt internet voor ruim 14 pm(sim only). Maar eigenlijk was het geen onbeperkt internet als je de kleine letters leest.
Doe ik het zo goed of zitten er nog addertjes onder het gras?
Tips zijn welkom.
Addertje onder het gras is bij T-mobile dat na verbruik van 1 GB in een maand je snelheid naar 64/64kbps wordt teruggeschroefd... vraag is of je dan nog veel aan je mobiele i-net hebt...Sim only lijkt nu de beste oplossing met plus 10 en het is iets goedkoper
Ben leek me ook wel goed met 50min en onbeperkt internet voor ruim 14 pm(sim only). Maar eigenlijk was het geen onbeperkt internet als je de kleine letters leest.
Doe ik het zo goed of zitten er nog addertjes onder het gras?
Tips zijn welkom.
Als 1 GB toch genoeg is voor je, is aardige optie Vodafobe 2 jaar bel+gsm+web 200 bij gsmwijzer.nl: kost je 645,50 (ex verzendkosten van 6,95). Tov jouw sim-only variant betaal je maar 2 tientjes meer en krijg je daarvoor een heel jaar extra abonnement plus ook nog flink wat meet minuten/sms per maand. NB Gek genoeg is BSW 200 goedkoper dan BSW 150 icm Galaxy 2.
Verwijderd
Die zag ik niet aankomen 645,50 over 2 jaar is meer dan ideaal. 145,5 betaal je dus de 2 hele jaren voor 200min en 1 GB lijkt me een beetje te goedkoop. Bedankt.MrBB schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:51:
[...]
Addertje onder het gras is bij T-mobile dat na verbruik van 1 GB in een maand je snelheid naar 64/64kbps wordt teruggeschroefd... vraag is of je dan nog veel aan je mobiele i-net hebt...
Als 1 GB toch genoeg is voor je, is aardige optie Vodafobe 2 jaar bel+gsm+web 200 bij gsmwijzer.nl: kost je 645,50 (ex verzendkosten van 6,95). Tov jouw sim-only variant betaal je maar 2 tientjes meer en krijg je daarvoor een heel jaar extra abonnement plus ook nog flink wat meet minuten/sms per maand. NB Gek genoeg is BSW 200 goedkoper dan BSW 150 icm Galaxy 2.
Hier staan de meeste abonnementen nog, wellicht niet meer geheel up-to-date.Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:00:
Die zag ik niet aankomen 645,50 over 2 jaar is meer dan ideaal. 145,5 betaal je dus de 2 hele jaren voor 200min en 1 GB lijkt me een beetje te goedkoop. Bedankt.
Voor €27 per maand bji een Bel+Sms+Web 275 2 jaar abbo, dat is in totaal €648.
Verwijderd
Nog beterKrankenstein schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:44:
Vodafone heeft de SGS2 weer bij de directsales Friends&Family zitten: https://directsales.vodaf.../601/samsung_galaxy_s_ii_
Voor €27 per maand bji een Bel+Sms+Web 275 2 jaar abbo, dat is in totaal €648.

Maar zoveel bel ik niet, niet dat dit veel uitmaakt. Ik zag nog dat je bundel voor 2 maanden geld dus als je 1e maand niks belt heb je de volgende 550. Is het ook zo dat je na dat 1gb hebt overschreden het van je BSW afgaat? Ik wacht tot vrijdag misschien is er nog iets moois.
Super bedankt.
EDIT: LET OP: Alleen bestellingen met geldige actiecodes worden verwerkt. Alle bestellingen met ongeldige actiecodes of niet ingevulde actiecodes kunnen niet in behandeling genomen worden. De juiste code is verkrijgbaar via uw werkgever of vriend en/of familielid die werkzaam is bij Vodafone.
:*(
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 20:58 ]
Maar er zijn ook aanbiedingen van Vodafone Bel+SMS+Web 200 voor €17,25 voor de eerste 12 maanden, daarna het dubbele. Dit komt bij elkaar, met aansluitkosten erbij, ongeveer op dezelfde prijs neer. De bundel is dan wel kleiner.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
* kronolith is happy
Verwijderd
Of word het dan gewoon met TNT verzonden?
Ik heb afgelopen zaterdagmiddag verlengd.
Bij mijn verlenging ben ik nooit gebeld, geen afspraakbevestiging, gewoon een bezorgdienst aan de deur binnen 3 dagen... (voor het toestel).Red Baron schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 01:35:
Word je ook gebeld voor een afspraak als je al een Vodafone abonnement had en verlengd hebt?
Of word het dan gewoon met TNT verzonden?
Ik heb afgelopen zaterdagmiddag verlengd.
Ik mag vanaf de 24ste verlengen/overstappen. Ishet verstandig tot volgende maand te wachten, ivm nieuwe aanbiedingen? Of is de verwachting dat alles duurder wordt?
I see red pixels.
Verwijderd
T-mobile is iets voordeliger volgens mij, alleen heb ik niet zoveel vertrouwen in het netwerk van Tmob.
(morgen komt de koerier langs, VF-telefoniste zei dat het in het contract zou moeten staan)
Vorige maand afgesloten via Directsales... Heb volgens mij geen contract gezien, maar er stond duidelijk in de voorwaarden / aanvraag dat het tarief met korting voor de volle 24 maanden gelijk is.august66 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:44:
Hangen hier nog Vodafone-gebruikers rpnd die recentelijk 'n abonnement via de directsales-site hebben afgesloten? Zo ja, was er in jullie contract iets te vinden over de 24 maanden 50% korting? Ik meen hier nergens te hebben gelezen dat iemand dat in z'n contract had staan, maar weet niet of dat écht niet het geval is.
(morgen komt de koerier langs, VF-telefoniste zei dat het in het contract zou moeten staan)
Anders kun je nl ook gewoon via vodafone.nl bestellen...
Ik zal toch eens gaan kijken of ze me een contract gestuurd hebben
De tarieven in de actievoorwaarden spreken trouwens wel die tegen die bij de SGS II genoemd zijn...
[ Voor 9% gewijzigd door Danny the dog op 20-07-2011 15:58 ]
Klopt, in de orderbevestiging staat het duidelijk vermeld, maar dat lijkt me van ondergeschikt(e) belang/waarde, ik ga immers (al dat niet) akkoord het met het uiteindelijke contract. Ik vraag dit voornamelijk omdat ik een aantal keer (hier en elders) heb gelezen over factuurproblemen: volle mep moeten betalen, korting slechts 12 maanden verrekend, etc.Danny the dog schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:55:
maar er stond duidelijk in de voorwaarden / aanvraag dat het tarief met korting voor de volle 24 maanden gelijk is.
Hoe dan ook, mijn GSII is onderweg:)
Nieuwe aanvragen werden er eerst uitgegooid maar verlengingen gingen zonder probleem door.
Ik heb niet verlengd, was nieuwe aanvraag (daarmee niet je vraag beantwoordend, maar ik veronderstel dat je 't eventueel ook tegen mij had;)sambalbaj schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:20:
wordt er bij een verlenging via de directsales friends&family site van vodafone nu wel of niet op die code gechecked?
Verwijderd
Zie het mooie voorbeeld:
http://gsm-korting.nl/samsung/samsung-galaxy-s-ii.html
Vandaar hierbij mijn vraag:
Zijn er hier mensen die al 'ns in contact zijn gekomen met gsm-korting.nl?
Onderzoekje wijst uit dat de URL sinds 4 juli 2011 bestaat en de registrar zit op hetzelfde adres als een soort camping...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 17:31 . Reden: Verduidelijking ]
Verwijderd
En bestellen onder rembours kan, maar het kost je wel €30

En het moederbedrijf is Frankfürter Telecom Gmbh volgens de site, maar op google krijg ik 0 hits.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 17:41 ]
Verwijderd
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".
Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!