Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik had stiekem gehoopt dat we wat meer nieuws zouden ontvangen. een hands on review of wat eyecandy filmpjes.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Het blijft inderdaad opvallend stil. Had op zijn minst wel een preview gezien. Hopelijk kunnen ze hun leverdatum waarmaken en komen over iets meer dan een maand de eerste praktijkervaringen binnen, zodat ik voor eind april een leuk verjaardagskado voor mezelf heb. Ik blijf met dit soort producten altijd voorzichtig of ze de beloofde (Full HD) performance kunnen waarmaken.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 13:57
xoun schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:08:
Het blijft inderdaad opvallend stil. Had op zijn minst wel een preview gezien. Hopelijk kunnen ze hun leverdatum waarmaken en komen over iets meer dan een maand de eerste praktijkervaringen binnen, zodat ik voor eind april een leuk verjaardagskado voor mezelf heb. Ik blijf met dit soort producten altijd voorzichtig of ze de beloofde (Full HD) performance kunnen waarmaken.
Full HD zal geen probleem zijn.
Dat kan mijn systeem met een eerste generatie ION al.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik denk dat het met die dualcore en ION2 wel goed zit qua hd performance. nvidia zal ook wel in de gaten hebben dat amd met een sterk concurrerend platform aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xoun schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:08:
Staat wel een filmpje op youtube. Daar kan je een beetje van de performance van de menu's in xbmc zien.

Wat ik me af vraag is of je met deze ion chipset nog vaak films tegenkomt die gewoon niet draaien, omdat acceleratie via ION2 niet ondersteund is? Of is dat op te lossen met de juiste codecs?
Zou de prodigy meer verschillende codecs vloeiend kunnen afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat een gave speler, dit is denk ik waar we op zitten te wachten voor mooiere GUI's :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Dr.Viva bedankt voor dat filmpje :D

ben weer een beetje enthousiaster geworden :P :P
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:48:
[...]

Staat wel een filmpje op youtube. Daar kan je een beetje van de performance van de menu's in xbmc zien.

Wat ik me af vraag is of je met deze ion chipset nog vaak films tegenkomt die gewoon niet draaien, omdat acceleratie via ION2 niet ondersteund is? Of is dat op te lossen met de juiste codecs?
Zou de prodigy meer verschillende codecs vloeiend kunnen afspelen?
voor zover als ik weet gebruikt XBMC geen externe codec. en zal ook veel ondersteuning van Nvidia drivers zelf afhangen. maar aangezien ION2 hoog in het vaandel staat bij Nvidia zal dit allemaal goed geregeld zijn.

[ Voor 81% gewijzigd door Proxx op 07-03-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:34

jacobras

Developer

Top video, draait mooi soepel zo te zien! :)

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Dus mijn huidige pc blijft sneller dan deze xtreamer ultra? Voor games gezien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe snel dat ding operationeel is. Bij die Asrock dingen heb je een soort instant boot. Heeft deze dat ook?

Verder ben ik ook wel benieuwd naar de support. Ben je daarvoor alleen afhankelijk van hoe Xbmc zich ontwikkeld (en dus niet van Xtreamer zelf) of zit dat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

G.Scholtens schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 07:51:
[...]

Dus mijn huidige pc blijft sneller dan deze xtreamer ultra? Voor games gezien dan.
Dat lijkt me wel. Atomprocessor en een GPU die geoptimaliseerd is voor video is heel wat anders dan een gamepc.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 08:30:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe snel dat ding operationeel is. Bij die Asrock dingen heb je een soort instant boot. Heeft deze dat ook?

Verder ben ik ook wel benieuwd naar de support. Ben je daarvoor alleen afhankelijk van hoe Xbmc zich ontwikkeld (en dus niet van Xtreamer zelf) of zit dat anders?
voor je media support ben je afhankelijk van de software in de meeste gevallen dus XBMC. maar ook boxie of windows media center of andere programmas zouden op de ultra kunnen staan.

voor de hardware is natuurlijk xtreamer verantwoordelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar goed de hardware is weer generiek en krijgt dus gewoon weer ondersteuning vanuit de fabrikanten zou je zeggen.

En instant boot? Heeft ie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCootMeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 13:30
jacobras schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:43:
[...]

Hm, £209.99 = € 244, hou ons op de hoogte :). Heb je ergens iets gelezen over een verwachte lever-/verzenddatum?
Update per vandaag;

We have been instructed by the Manufacturer that all Xtreamer sites are to have the Ultra on pre release at the same time, so we are taking the products off pre release for the time being so please don’t be alarmed if you look at our site.
Also the price has changed but we are happy to honour your price and you will save at least £40
They have also told us that shipment should now be by the end of April

Check da Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:26:
Maar goed de hardware is weer generiek en krijgt dus gewoon weer ondersteuning vanuit de fabrikanten zou je zeggen.

En instant boot? Heeft ie dat ook?
Je kan net als bij een normale pc instellen dat Windows bijvoorbeeld niet uit moet gaan, maar in stand-by of slaapstand na een druk op de powerknop.
DaCootMeister schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:03:
[...]

Also the price has changed but we are happy to honour your price and you will save at least £40
They have also told us that shipment should now be by the end of April
Hm, dus de prijs is bij hun 40 pond omhoog gegaan? Niet zo mooi. Wel goed nieuws dat de shipping date dichterbij gekomen is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

jacobras schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:53:
Je kan net als bij een normale pc instellen dat Windows bijvoorbeeld niet uit moet gaan, maar in stand-by of slaapstand na een druk op de powerknop.
Het besturingssysteem dat Xtreamer gaat gebruiken ondersteunt dat dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolmos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07-2024
Hm, dus de prijs is bij hun 40 pond omhoog gegaan? Niet zo mooi. Wel goed nieuws dat de shipping date dichterbij gekomen is :).
Het schijnt dat Hdmi1.4 wordt toegevoegd. USB3.0 verdwijnt. Koeling wordt aangepast.
Prijs €250-260.

Allemaal nog geruchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

USB 3.0 zat er toch sowieso niet in? Heeft in ieder geval niet op http://xtreamer.net/ultra/ gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
ik zou met de prijsverhoging van 50 euro eerder verwachten dat USB3 er wel op komt. Zo niet is dit wel een behoorlijke verhoging (25%!). Dan wordt het ombouwen van een Boxee Box weer iets interessanter.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
hmpf, met die prijsverhoging van 50 euro wordt hij al weer een stuk minder interessant. Dan kun je net zo goed een standaard ION2 HTPC kopen/bouwen.

@xoun: wat bedoel je met ombouwen van een Boxee Box? Ten behoeve van XBMC? Dat werkt toch nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
xburchartz schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 23:47:
@xoun: wat bedoel je met ombouwen van een Boxee Box? Ten behoeve van XBMC? Dat werkt toch nog niet?
Dat werkt inderdaad nog niet, maar er wordt aan gewerkt en aangezien Boxee ook een fork van XBMC is lijkt me dat er binnenkort wel aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
http://www.hardwareclips....und-3D-Unterst%C3%BCtzung

hier nog een filmpje met wat info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 14-09 12:15
Marzman schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:56:
Wat een gave speler, dit is denk ik waar we op zitten te wachten voor mooiere GUI's :)
Wow, wat een speler, absoluut met je eens! Ik kan niet wachten totdat er meer info naar buiten komt, en zeker over de prijs.

Alleen zag ik in het youtube filmpje dat het werd bediend met een toetsenbord en muis, ondersteunt XBMC ook afstandbedieningen? Ik vind muis en toetsenbord niet fijn :)

Maar verder dan dat, wow, kom op met dat ding! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

EN-IS schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:19:
[...]

Wow, wat een speler, absoluut met je eens! Ik kan niet wachten totdat er meer info naar buiten komt, en zeker over de prijs.

Alleen zag ik in het youtube filmpje dat het werd bediend met een toetsenbord en muis, ondersteunt XBMC ook afstandbedieningen? Ik vind muis en toetsenbord niet fijn :)

XBMC draaide ooit op mijn XBox Classic met afstandsbediening, ik denk dat het nog steeds heb beste werkt met ab :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Marzman schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:25:
[...]

XBMC draaide ooit op mijn XBox Classic met afstandsbediening, ik denk dat het nog steeds heb beste werkt met ab :)
Bedankt, ik houd dit topic zeker in de gaten, en ben benieuwd naar de eerste ervaringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterrr
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Over 20 uur is de Xtreamer Ultra te preorderen via xtreamer.net.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/rv94c6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
pieter weet je het zeker?

Afbeeldingslocatie: http://www.proxx.nl/uploads/ScreenShot024.bmp
EN-IS schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:19:
[...]

er zit zelfs een AB bij.

[ Voor 8% gewijzigd door Proxx op 21-03-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:19
Zal er nog een leuke prijs aan hangen?
pieterrr schreef op zondag 20 maart 2011 @ 22:06:
Over 20 uur is de Xtreamer Ultra te preorderen via xtreamer.net.

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
Die 20 uur was inderdaad gisteren, vandaag was het 2 dagen.
Proxx schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:13:
pieter weet je het zeker?

[afbeelding]

[...]

er zit zelfs een AB bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
dus die 20 was een verkeerde counter :o

[ Voor 163% gewijzigd door Proxx op 21-03-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Dat is dus woensdag 18:00 uur, als mijn rekenkunsten nog werken. Gelukkig ben ik woensdag vrij, alle tijd om 'm te pre-orderen :). Ik neem aan dat het wel gewoon om internationale verzending gaat.

Heb me alvast maar geregistreerd voor de Xtreamer shop, je weet maar nooit hoe hard die dingen verkocht worden.

[ Voor 22% gewijzigd door jacobras op 21-03-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Dear All,

As you might have noticed we added a 2 additional days to the counter.
No, we are not stalling for time and this is not some kind of torture. Believe us, we are just as impatient to deliver to you this amazing product as we hope you are.
However there are some last minute tweaks and changes that will require our full attention. And... Well, we don't want to spoil a surprise, but this means even more goodies, more value, more capabilities.
In other words, these 2 extra days mean that Ultra will be even more awesome.

Best regards
http://forum.xtreamer.net...-pre-order-counter-reset/

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
jacobras schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:03:
Dat is dus woensdag 18:00 uur, als mijn rekenkunsten nog werken. Gelukkig ben ik woensdag vrij, alle tijd om 'm te pre-orderen :). Ik neem aan dat het wel gewoon om internationale verzending gaat.

Heb me alvast maar geregistreerd voor de Xtreamer shop, je weet maar nooit hoe hard die dingen verkocht worden.
ik denk dat de meeste mensen om 18uur vrij zijn woensdag. ook ik ga woensdag proberen bij de eerste batch te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 13:57
Zou die nog steeds 200 euro gaan kosten?
Bron: http://shop.xtreamer.net/...es+Xtreamer+Ultra+cost%3F

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Weet niet of het trouwens al bevestigd was, maar HDMI 1.4 komt zeker:
1.4 is coming
http://forum.xtreamer.net...view__findpost__p__174747 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ja in het cebit filmpje wat ik eerst gepost had verteld de xtreamer medewerker al dat in de definitieve versie 1.4 komt :D

allemaal leuk en aardig maar ik heb geen 3d tv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Het maakt ook zo lekker veel uit, het is sowieso pre-order - ze kunnen daarna alsnog 2 (of meer) dagen vertraging inlassen...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
ik ben echt benieuwd wat de prijs en levertijd gaat worden.
Ik wil deze graag hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49

rally

Deyterra Consultancy

SeatRider schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:51:
[...]

Het maakt ook zo lekker veel uit, het is sowieso pre-order - ze kunnen daarna alsnog 2 (of meer) dagen vertraging inlassen...
Erhm... als die dingen daadwerkelijk in productie zijn dan is het behoorlijk lastig om ze nog aan te passsen. Dus die 2 dagen maken volgens mij wel degelijk uit.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Dear All,

As you might have noticed we added a 2 additional days to the counter.
No, we are not stalling for time and this is not some kind of torture. Believe us, we are just as impatient to deliver to you this amazing product as we hope you are.
However there are some last minute tweaks and changes that will require our full attention. And... Well, we don't want to spoil a surprise, but this means even more goodies, more value, more capabilities.
In other words, these 2 extra days mean that Ultra will be even more awesome.
Volgens mij is dit een verpakte manier om te zeggen dat er een enorm probleem is geconstateerd (HDD corruptie door een slechte implementatie misschien :P ) dat niet op te lossen is in nieuwe firmware (what a surprise....) en gaan ze er nu wat dingen omheen maken om het te verdoezelen.
EDIT: sorry ik ben maar wat aan het grappen. Ik hoop dat de ultra de xtreamer wordt die hij had moeten zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Deathchant op 21-03-2011 15:24 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 08:33
Hmm.. ik ben opzoek naar 'het Nederlandse hoofdkantoor' van Xtreamer, enig idee of dat er wel is? Ik kan hem niet vinden, kom telkens bij een importeur uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Bedankt! Ben benieuwd naar de eerste reacties, het lijkt me een veelbelovend apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zou het apparaat krachtig genoeg zijn om PS3Media server te draaien en realtime hd-content te transcoden?

[ Voor 5% gewijzigd door Riesjard op 21-03-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ik ben opzoek naar een nieuwe speler en kwam deze tegen. Op dit moment heb ik een AcRyan PlayOn!HD en op zich ben ik redelijk tevreden ermee. Ik kan vrijwel alles afspelen.

Echter waar ik mij aan irriteer is de trage netwerk snelheid die zo rond 5Mb/s ligt. De machine is gewoon te traag. Verder is een erg gemis dat ik mijn archief van DV avi's geschoten met mijn camcorder niet kan afspelen.

Het lijkt erop dat 2011 het jaar wordt van de mediaplayer/HTPC en de concurrentie is enorm. Gelukkig voor ons.

Ik neem aan dat met het open systeem van OS keuze en software dat de XTreamer Ultra zonder problemen out-of-the-box mijn DV-avi's kan afspelen, is dat correct?
En ook de netwerksnelheid moet hier ook geen issue zijn.

Aangezien ik nu een AcRyan heb is de aankomende Fluxx ook een kandidaat. Maar op hun forum krijg ik geen antwoord op de vraag of deze DV-avi kan afspelen.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Riesjard schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:41:
Zou het apparaat krachtig genoeg zijn om PS3Media server te draaien en realtime hd-content te transcoden?
waarschijnlijk wel maar waarom zou je een ps3media server draaien?
dit apparaat 'hoor' je direct aan je tv te hangen.

enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je een 2e tv hebt die je soms wel eens wil gebruiken voor een film te kijken. en dat je dan zou streamen ofzo.

als je de ultra in een stoffig hoekje wilt zetten om te streamen naar je PS3 denk ik dat het misschien wel makkelijker is om gewoon je pc even aan te zetten.
Xymox schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 07:30:
over de AcRyan PlayOn!HD
Echter waar ik mij aan irriteer is de trage netwerk snelheid die zo rond 5Mb/s ligt. De machine is gewoon te traag. Verder is een erg gemis dat ik mijn archief van DV avi's geschoten met mijn camcorder niet kan afspelen.
de snelheid zal jou 5MB/s makkelijk overtreffen lijkt me.
Het lijkt erop dat 2011 het jaar wordt van de mediaplayer/HTPC en de concurrentie is enorm. Gelukkig voor ons.

Ik neem aan dat met het open systeem van OS keuze en software dat de XTreamer Ultra zonder problemen out-of-the-box mijn DV-avi's kan afspelen, is dat correct?
out of the box is maar de vraag. we weten nog niet precies wat er in de box zit.

maar als jij die files kan afspelen in windows moet het hier ook me lukken.
En ook de netwerksnelheid moet hier ook geen issue zijn.
netwerk adapter is gbit maar wat de processor kan verwerken zal de snelheid gaan bepalen.
1.8Ghz dus ik vermoed dat een 200Mbit geen probleem zal zijn.
en er is geen hd film die 200mbit nodig heeft dus het komt allemaal wel goed.

[ Voor 60% gewijzigd door Proxx op 22-03-2011 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Proxx schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:53:
[...]
waarschijnlijk wel maar waarom zou je een ps3media server draaien?
dit apparaat 'hoor' je direct aan je tv te hangen.

enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je een 2e tv hebt die je soms wel eens wil gebruiken voor een film te kijken. en dat je dan zou streamen ofzo.

als je de ultra in een stoffig hoekje wilt zetten om te streamen naar je PS3 denk ik dat het misschien wel makkelijker is om gewoon je pc even aan te zetten.
Je slaat de spijker op z'n kop.
Naast mn zolder bios heb ik op de slaapkamer een Bravia TV waar ik niet een aparte mediaspeler bij wil zetten. De Bravia TV speelt echter heel beperkt HD content af.

Mijn nieuwe beoogde mediaspeler zal ik op zolder gebruiken.
De oude media speler (HDX-1000) gaat naar beneden bij de TV.

En op de slaapkamer heb ik dus de TV waarvoor ik transcoding nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Hoewel ik nog steeds benieuwd ben naar de uiteindelijke prijs, wilde ik de release toch niet langer afwachten en heb inmiddels een Apple TV gekocht voor 119 euro, waar nu XBMC perfect op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Speelt de Apple TV al het 1080p materiaal dan zonder probs af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

xburchartz schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:51:
Hoewel ik nog steeds benieuwd ben naar de uiteindelijke prijs, wilde ik de release toch niet langer afwachten en heb inmiddels een Apple TV gekocht voor 119 euro, waar nu XBMC perfect op draait.
That's really helpful, thanks. 8)7

OT: Iemand enig idee of er daadwerkelijke en functioneel OS bijgeleverd gaat worden.
Ik snap dat een XBMC liveCD op en USB stick gezet kan worden maar wordt deze ook daadwerkelijk meegeleverd? Wellicht een pre-install op de standaard HD die je nog moet doorstarten? Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

Zijn er inmiddels mensen die contact hebben gehad met de importeur / fabrikant over de uiteindelijke prijs?

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Hoewel de Xtreamer me veel interessanter lijkt ben ik wel benieuwd hoe goed (of slecht) de Apple TV Full HD content kan afspelen.
En hoe goed deze met high-bitrate content om gaat (zoals de beruchte Bird Scene uit Planet Earth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
rally schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:20:
Hoewel de Xtreamer me veel interessanter lijkt ben ik wel benieuwd hoe goed (of slecht) de Apple TV Full HD content kan afspelen.
En hoe goed deze met high-bitrate content om gaat (zoals de beruchte Bird Scene uit Planet Earth)
Is voor dit topic wat OT, dus verwijs ik je graag door naar XBMC voor iOS. Voor de Apple TV is het nog sterk in ontwikkeling, dus nog niet alles loopt vloeiend (hoewel ik verwacht dat dat niet lang zal duren). Echter, hoewel 1080p kan worden verwerkt is de hardwarematige output van de Apple TV beperkt op 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:35

beany

Meeheheheheh

Als ik het dus goed begrijp moet ik dus zelf een harde schijf aanschaffen, en zelf voor een OS zorgen?

En begrijp ik het goed dat het OS middels een USB stick aan de Ultra 'toegediend' moet worden? Of kan dat ook op de HD worden geinstalleerd?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:03
beany schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:13:
Als ik het dus goed begrijp moet ik dus zelf een harde schijf aanschaffen, en zelf voor een OS zorgen?

En begrijp ik het goed dat het OS middels een USB stick aan de Ultra 'toegediend' moet worden? Of kan dat ook op de HD worden geinstalleerd?
Je kan het op beide manieren doen maar als je op interne schijf wil doen zul je wel eerst een 2,5 inch schijf moeten inbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:07
Ik ga denk ik wachten totdat de eerste reviews binnen zijn, wat voor mij heel belangrijk is is wat de kwaliteit van de post-processing is. Aan de hand van hqv-tests zal ik dan mijn beslissing maken, want ik heb nu een htpc met een hd4830 erin en die spuugt echt een supermooi plaatje uit bij hd-materiaal. Echter wil ik dus nu ook voor een andere kamer een mediaplayer met indien mogelijk dezelfde prestaties.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
rally schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:20:
Apple TV = max 720p geen 1080.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
-nickx- schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:11:
[...]

Apple TV = max 720p geen 1080.
720p output ja, maar speelt wel 1080p af. Ik moet zeggen naar volle tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:44
Freezerator schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:31:
[...]

720p output ja, maar speelt wel 1080p af. Ik moet zeggen naar volle tevredenheid.
Toch een beetje jammer om de helft van je data weg te gooien zonder dat je het gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Voor elke situatie kies je gewoon de meest geschikte oplossing. De Xtreamer Ultra zal misschien beter passen in de huiskamer bij je Full HD tv. Daarnaast heb ik in mijn badkamer een 720p televisie en in mijn bioscoopkamer een 720p beamer. Voor die laatste 2 is een Apple TV perfect geschikt. Je kunt gewoon dezelfde bestanden afspelen als je in de woonkamer afspeelt, want het decoden van 1080p is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

in je badkamer? XD, nvm

Een xtreamer ultra is gewoon veelzijdiger dan een appelTV. Ik zeg niet dat windows 7 heel soepel zal lopen op de ultra, maar hij kan het wel, in tegenstelling tot de appel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
dat is dus ook meteen waarom de Xtreamer Ultra mij aanspreekt en de AppleTV totaal niet.

ik heb beneden een WDTV Live liggen. die 1080 wel afspeeld en bijna elk ander formaat wat ik ook maar bedenk
als ik die functionaliteit wou had ik die nog wel een aangeschaft.

de ultra is gewoon een pc aan je tv met de mogelijkheid om XBMC te draaien. dus ook je HD spul te kunnen spelen.

terwijl je bij een appletv, boxee of wdtv aan je lot wordt overgelaten aan de homebrew community. kan ik bij de ultra zelf doen en laten wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

rally schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:23:
[...]

Erhm... als die dingen daadwerkelijk in productie zijn dan is het behoorlijk lastig om ze nog aan te passsen. Dus die 2 dagen maken volgens mij wel degelijk uit.
Erhm... ik bedoelde dat het zo lekker veel zin had om de preorder datum met 2 dagen te verlengen. Je kunt toch gewoon vanaf nu preorders aannemen en ze 2 dagen later uitleveren. het leuke van een preorder is dat je je niet committeert aan een uitleverdatum.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energizer23
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Wie gaat hem allemaal pre-orderen vanavond? Ik hoop in ieder geval dat we 'm voor NL kunnen pre-orderen... Dan ben ik erbij om 6u vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Proxx schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:05:
dat is dus ook meteen waarom de Xtreamer Ultra mij aanspreekt en de AppleTV totaal niet.

ik heb beneden een WDTV Live liggen. die 1080 wel afspeeld en bijna elk ander formaat wat ik ook maar bedenk
als ik die functionaliteit wou had ik die nog wel een aangeschaft.

de ultra is gewoon een pc aan je tv met de mogelijkheid om XBMC te draaien. dus ook je HD spul te kunnen spelen.

terwijl je bij een appletv, boxee of wdtv aan je lot wordt overgelaten aan de homebrew community. kan ik bij de ultra zelf doen en laten wat ik wil.
Niet helemaal waar wat je zegt: je wilt XBMC draaien, dat kan dus ook prima op de Apple TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
xburchartz schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:19:
[...]

Niet helemaal waar wat je zegt: je wilt XBMC draaien, dat kan dus ook prima op de Apple TV
Maar dat gaat niet out of the box. Verder heb je hiermee 1080P output ivm 720P bij Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

energizer23 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:18:
Wie gaat hem allemaal pre-orderen vanavond? Ik hoop in ieder geval dat we 'm voor NL kunnen pre-orderen... Dan ben ik erbij om 6u vanavond!
Ik! Denk wel dat het ook meteen voor NL is, als ik zo kijk doet Xtreamer meteen aan internationale verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

:w
Ik ga hem samen met mijn broertje pre-orderen vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
xburchartz schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:19:
[...]

nee je leest niet goed. de ultra is gewoon een pc aan je tv met de mogelijkheid om XBMC te draaien. maar ook boxee mythbuntu. ubuntu windows 7 vista of xp, gentoo, slax, redhat, openbsd, pfsense, etc, etc, etc,

dat gaat niet met je apple tv. en dat was wat ik bedoelde.

edit:

moet om 6uur bij de kapper zijn. dus hoop dat ze er nog een voor mij overgelaten hebben :P

[ Voor 34% gewijzigd door Proxx op 23-03-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 19:38
Je kunt het blijkbaar nu al bestellen in de shop:

http://shop.xtreamer.net/products/Xtreamer-Ultra.html

€249.00 + 35 euro verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

De pre-order is al begonnen! Timer klopte niet, ik heb 'm pre-ordered voor € 249 + 35 verzendkosten = € 284 totaal. Verwachte release date staat op 3 mei.

Let wel: betaling per creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Heb hem ook pre-ordered.

Leuke combo deal:
Afbeeldingslocatie: http://shop.xtreamer.net/product_images/uploaded_images/ultra-shp-desc.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door Gajescheren op 23-03-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCootMeister
Onverwacht toch behoorlijk duurder :'(

Subtotal: €249.00
Shipping (Xtreamer.net Shop): €35.00
Grand Total: €284.00
Xtreamer Ultra
(Expected release date is 3rd May 2011)

Ik laat mijn pre-order lekker vanuit xtreamer.ie leveren à € 244 incl. verzending.

Check da Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Gajescheren schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:10:
Heb hem ook pre-ordered.

Leuke combo deal:
Ik neem aan dat je voor die combo deal verder niets hoeft te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Ik heb hier verder niets speciaals voor moeten doen tijdens het bestelproces in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

De productpagina van de Ultra heeft ook een update gekregen: http://xtreamer.net/ultra/ . Macbuntu is pre-installed.

Edit: wow, ik lees nu pas dat je gratis zo'n cool toetsenbordje erbij krijgt! :D

[ Voor 39% gewijzigd door jacobras op 23-03-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kunt de Ultra nu al pre-orderen !
Hij kost 249 euro (excl 35 euro verzendkosten), heeft HDMI 1.4 en tot 30 April krijg je een gratis 802.11 n WiFi Stick + een upgrade naar een 16GB Stick cadeau. Bovendien krijg je een MCE Remote + Mini Wireless Keyboard + 1.4a HDMI Kabel erbij
Release Date = 3 Mei

Nadeel: Betaling kan alleen met een creditcard en moet direct voldaan worden......... (ik heb geen creditcard :()

EDIT: Spuit 11...

[ Voor 2% gewijzigd door Freekers op 23-03-2011 17:23 . Reden: Spuit 11 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ding is toch een stuk duurder geworden dan de eerder aangekondigde EUR 199,- das dan weer jammer.

Hoeveel scheelt het nu nog met zelf een cheap-ass HTPC bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:40:
Ding is toch een stuk duurder geworden dan de eerder aangekondigde EUR 199,- das dan weer jammer.

Hoeveel scheelt het nu nog met zelf een cheap-ass HTPC bouwen?
Vergeet niet dat er ook accessoires worden meegeleverd: remote, hdmi kabel, 16gb usb-stick, wi-fi dongle en een mini-toetsenbordje met touchpad.

Wordt de Ultra trouwens wel geleverd met een Europese stekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
jacobras schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:44:
...
Wordt de Ultra trouwens wel geleverd met een Europese stekker?
Dat mag ik toch wel verwachten voor een product wat in euro's betaald kan worden en wat naar/in Europa verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
zit er een toetsenbord bij dan. heb het niet zien staan

edit:
klopt ik zie het nu staan :D
Freekers schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:22:
Hij kost 249 euro (excl 35 euro verzendkosten), heeft HDMI 1.4 en tot 30 April krijg je een gratis 802.11 n WiFi Stick + een upgrade naar een 16GB Stick cadeau. Bovendien krijg je een MCE Remote + Mini Wireless Keyboard + 1.4a HDMI Kabel erbij
Release Date = 3 Mei

Nadeel: Betaling kan alleen met een creditcard en moet direct voldaan worden......... (ik heb geen creditcard :()

wirecard kan de oplossing voor je zijn. prepaid creditcard die je gratis kunt aanvragen.
let wel op dat de naam rekening houder het zelfde moet zijn als de naam bij wirecard

bij elke overschrijving naar de wirecard word 1 euro aan administratieve kosten in rekening gebracht hou daar dus wel rekening mee!

[ Voor 114% gewijzigd door Proxx op 23-03-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Oorspronkelijk zou dat mini Blue Tooth keyboard optioneel zijn en die alleen is al $ 60,00.
Dus als je alles bij elkaar bekijkt is wel veel waar voor je geld.

Ik heb er i.i.g. eentje besteld (eentje voor mij en eentje voor mijn broertje).
Wel vreemd trouwens dat de verzendkosten per stuk zijn...

We moeten wel wachten, maar het is wel lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
wat zou die Xaiwi motion gaming inhouden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Proxx schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:37:
wat zou die Xaiwi motion gaming inhouden ?
Op de productpagina kun je deze video afspelen: https://www.youtube.com/w...A&feature=player_embedded .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Freekers schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:22:
Release Date = 3 Mei

Shipping: €35.00 (Fixed shipping cost) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
rally schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:34:
...
Ik heb er i.i.g. eentje besteld (eentje voor mij en eentje voor mijn broertje).
Wel vreemd trouwens dat de verzendkosten per stuk zijn...

We moeten wel wachten, maar het is wel lastig :P
Ofwel: gratis verzending en een mediaspeler van 284 euro. Als deze echt waar kan maken wat ze beloven, ben ik best wel bereid dat ervoor te betalen....

Oh nee, wacht. Dat heb ik net al gedaan :*)

Alleen vrees ik wel dat ik voor begin mei een nieuwe tv nodig heb. Of er moet iemand zijn die mij kan vertellen hoe ik op een makkelijke/goedkope manier een HDMI (denk het niet) of DVI om kan zetten naar s-video/component/composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 19:22
Hmm... Volgens support komt er ook nog 19% BTW bij aflevering bij. (geen invoerrechten)

Hoe meer je drinkt, hoe korter je leeft, hoe minder je drinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Hmz, dan wordt het toch eigenlijk interessanter om een ION2 pc'tje te kopen...
Ik wacht de eerste reviews nog maar even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fpepping
  • Laatst online: 30-03 15:44
Na wat aarzeling heb ik toch maar besloten om een pre-order te plaatsen. Hij zal toch een betere performance en gebruikvriendelijkheid hebben (minder vastlopers) dan een Popcornhour c-200.
Deze is nu ruim 3 maanden de deur uit en was naarstig opzoek naar een beter alternatief.
Nu alleen nog ruim een maandje wachten.

Het lijkt er op (na het bekijken van de van update voorziene product page) dat er een heleboel meuk mee geleverd wordt, wat velen van ons waarschijnlijk niet zullen gebruiken. Bij mij wordt het denk ik wat opgeschoont.

[ Voor 25% gewijzigd door fpepping op 23-03-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCootMeister
LoekD schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:47:
Hmm... Volgens support komt er ook nog 19% BTW bij aflevering bij. (geen invoerrechten)
dat sucks dus :-( nòg eens € 53,96 erbij......... gatver |:(

Check da Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

DaCootMeister schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:17:
[...]

dat sucks dus :-( nòg eens € 53,96 erbij......... gatver |:(
Wordt volgens mij bepaalt op waarde van product (exclusief verzendkosten), dus € 47,31. Nog jammer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:55

OMX2000

By any means necessary...

Hmmm. Ik snap dat er een zwik accessoires bijzitten, maar met deze prijs wordt het wel een prijzig verhaal. Ik zoek gewoon een goed draaiend XBMC gebaseerd alternatief voor mijn popcornhour C200. En dat gaat hem zo niet worden...

[ Voor 8% gewijzigd door OMX2000 op 23-03-2011 20:52 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Mmmm... Ik had hoge verwachtingen. Jammer van de prijs (zoek eigenlijk alleen maar een goede HTPC en geen accesoires) en het feit dat we tot begin mei moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

jacobras schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:52:
[...]

Wordt volgens mij bepaalt op waarde van product (exclusief verzendkosten), dus € 47,31. Nog jammer inderdaad.
Nee, dat is niet waar, BTW wordt geheven over het gehele bedrag dus inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
ben benieuwd hoe hij met bd50 iso omgaat

anders wordt dit een optie; http://www.asrock.com/net...p?Model=ION%203D%20Series

[ Voor 54% gewijzigd door marz01 op 23-03-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Laatst online: 14-09 13:28
Als je alles nodig hebt is het misschien een aardige deal, maar wifi, usb stick en toetsenbord heb ik niet nodig. Kabel haal ik wel ergens anders. Even afwachten wat de prijs straks doet, of tzt een Acer Aspire Revo oid. aanschaffen.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
Al met al (incl verzendkosten en BTW) zit je dus al bijna op 340 euro. SSD/HDD erin en je benadert de 400 euro. Dat is voor mij toch te gortig. Ik heb voorlopig besloten maar te wachten op de XBMC port voor de Boxee Box. Ik zal hem toch alleen als Mediacenter willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energizer23
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Ondanks dat ie toch wat duurder uitvalt dan verwacht, heb ik de gok maar genomen en twee stuks besteld.
Eentje ga ik gebruiken als gewone (huis-tuin-en-keuken pc) met win7/ubuntu en de andere wordt mijn HTPC voor bij de tv..

In de gewone ga ik een kleine SSD stoppen (de rest staat toch op m'n NAS) voor de OS'en. Zo hoop ik 'm lekker stil en zuinig te houden. M'n HTPC ga ik vooralsnog gewoon met de meegeleverde USB-stick draaien, als blijkt dat die niet snel genoeg is, stop ik daar ook een kleine SSD in voor de OS.

Ik kan niet wachten!!

Btw: ik heb voor deze gekozen omdat ie (redelijk) goedkoop is, future-proof (HDMI1.4, DDR3), snel genoeg voor al m'n wensen en bovenal lekker klein. Al met al, met een zelfbouw pc/htpc krijg je 'm niet zo klein voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Met deze prijs vraag ik me ook af wat nu het voordeel is boven andere nettops met een ION-chipset. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

400 euro met verzenden wordt inderdaad wel duur, gelukkig doet mijn huidige mediaplayer het nog goed. Ik wacht wel tot de prijzen wat gedaald zijn een nettop die HD kan afspelen is inderdaad ook een goede optie (dat is dit eigenlijk ook)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:35

beany

Meeheheheheh

Volgens mij bedoel je 300 euro?

Als je er een HD in zet kom je wel snel in de buurt van de 400. Prijs valt me toch wel tegen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik las hierboven 400 met verzenden en BTW.

/▌

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste