Ik vind dat je wat meer terughoudend mag zijn in je woordkeuze en de denigrerende toon die je in je post zet.
Omdat jij er geen problemen mee hebt, wilt niet zeggen dat anderen dat ook maar niet moeten hebben.
De reden dat je er niet veel van hoort, is omdat ze heel tactisch posts en nieuws verwijderen die cruciale fouten blootleggen. Er zijn zelfs instanties die de samenwerking met xtreamer stop gezet hebben vanwege deze issues.
Ik zou de term "spammer" maar eens opzoeken op wikipedia. Ik probeer mensen enkel te waarschuwen, net zoals n0elite, aangaande de "praktijken" van de xtreamer support. Het wilt niet zeggen dat als er 51% van de mensen wel goeie ervaringen heeft met xtreamerproducten en 49% slechte ervaringen heeft, dat deze 49% dan maar op 1 hoop gegooid moeten worden. "tja meer dan de helft van de mensen heeft geen problemen dus tja.....".
Mijn HDD-issue is gelijk aan TIG andere mensen met soortgelijke issues. Als je al mijn "spamposts" gelezen zou hebben, zou je wel gezien hebben dat ik redelijk constructief ben geweest om HDD-issues uit te sluiten.
Met deze uitspraak zou ik dan ook zeggen: sluit je aan bij de xtreamer moderators/developers op het xtreamer forum en ga alle probleem-topics maar af om mensen te zeggen dat het allemaal PEBKAC-gevalletjes zijn.
Je hebt gelijk dat de xtreamer voor dat geld veel biedt. Daar heb ik nooit iets over gezegd. Sterker nog, dat is DE reden geweest waarom ik voor de xtreamerpro ging i.p.v. een andere mediaspeler. Waar ik mijn zorgen over geuit heb, is dat de basics gewoon niet werken. Firmware updates fixen nooit cruciale bugs. Leuk om allemaal extraatjes en tierlantijtjes erbij te hebben, maar als de basics niet werken, ben ik niet tevreden. NAS functionaliteit (waar ze mee van de daken schreeuwen) werkt maar NET met 4MB/sec, de samba-implementatie is brak, geen NFS sharing om transferspeeds te verbeteren, en streamen via bedraad ethernet gaat ook niet zonder issues, die allemaal kunnen leiden tot dataloss en ik kan nog wel even doorgaan.
Als jij een goed product hebt en nergens problemen mee hebt, good for you. Ik wou dat ik ook zo'n goed product had, dat hetgeen zij roepen ook waargemaakt werd.
Daarom maak ik me zorgen over de ultra. Het is misschien een goed product met andere dingen waardoor de corrupties misschien niet meer (of minder) voorkomen, maar de hele gang van zaken bevalt mij gewoon niet, en een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Ik hoop zo erg voor iedereen dat de xtreamer ultra een goed product is, maar ik wacht wel totdat een ander merk hetzelfde biedt. Ik ben wel bereid om 50 of 100 euro extra te betalen en het werkt dan allemaal goed, met ook de goeie support.
[
Voor 31% gewijzigd door
Deathchant op 20-02-2011 15:33
]