Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Er zit al een overzicht in het systeemmenu, waarin je kunt zien welke hardware en software stroom heeft gebruikt en hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:13
Katsunami schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:50:
Er zit al een overzicht in het systeemmenu, waarin je kunt zien welke hardware en software stroom heeft gebruikt en hoeveel.
Dat overzicht ken ik, maar daar staat voor 50% scherm, en 10-20% de paar spelletjes die ik gisteren gespeeld heb. En ik geloof niet dat de batterij van 70% naar 0% gaat door het scherm als hij uitstaat. Erg vaag, is het een app of is de Tab die ik gekocht heb kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Dijkhuis schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:44:
Ik heb sinds twee weken de galaxy tab2. Sinds een paar dagen is de tab iedere keer ineens leeg, terwijl ik heb de dag ervoor had opgeladen, en niet bijzonder veel had gebruikt. Als ik heb s'avonds wegleg is hij dan voor 70% vol ofzo, en de volgende ochtend is hij dan volledig leeg, dan moet hij eerst aan de oplader voordat hij aan kan.

Hebben meer mensen hier ervaring mee? Is er een appje om te zien welke app hier verantwoordelijk voor is?
Wifi & gps uitdoen als je het toestel niet gebruikt kan veel verschil maken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Wifi staat hier permanent aan omdat herverbinden me te lang duurt. Het scheelt 's nachts een paar procent. De Tab gaat er niet in een nacht leeg van. GPS, bluetooth en dergelijke staat wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Als ik niets doe, dan is ie in twee dagen leeg door de Wifi. Zet ik wifi op automatisch bij aanzetten dan loop ik die handmatig aan en uit te klikken. Een filmpje op de telegraaf is niet te kijken, YT gaat dan weer wel. Wat dat betreft is de Galaxy S2 echt veel sneller.
Verder heb ik geregeld ruzie met het toetsenbord. Een tekst halverwege corrigeren is een crime. Het Swype toetsenbord maakt er helemaal een puinhoop van.

Maar goed, voor internetten op de bank is ie prima.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

XIII schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:54:
[...]
Wifi & gps uitdoen als je het toestel niet gebruikt kan veel verschil maken. _/-\o_
Ik heb alles continue aan en doe dagen met m'n tab, dus dat zou niet het verschil moeten zijn.
Dijkhuis schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:33:
[...]
Dat overzicht ken ik, maar daar staat voor 50% scherm, en 10-20% de paar spelletjes die ik gisteren gespeeld heb. En ik geloof niet dat de batterij van 70% naar 0% gaat door het scherm als hij uitstaat. Erg vaag, is het een app of is de Tab die ik gekocht heb kapot?
Je kan even zoeken in dit topic of het topic van de Galaxy Nexus naar een battery monitor tool om beter te controleren welk process batterij aan 't snoepen is.

Senor Sjon schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:30:
Als ik niets doe, dan is ie in twee dagen leeg door de Wifi. Zet ik wifi op automatisch bij aanzetten dan loop ik die handmatig aan en uit te klikken.
Kan het zijn dat je een instabiele(re) WIFI hebt, waardoor de tab continue moet zoeken en connecten?
Verder heb ik geregeld ruzie met het toetsenbord. Een tekst halverwege corrigeren is een crime. Het Swype toetsenbord maakt er helemaal een puinhoop van.
Swipe is alleen interessant (en goed werkbaar) op een phone... Je kan beter wat geld investeren in SwiftKey Tablet X Keyboard Best 2 en een halve euro of my life.

[ Voor 30% gewijzigd door BtM909 op 08-06-2012 09:59 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat viel me ook op inderdaad. Een filmpje op een site als teamhww.nl of telegraaf.nl is niet te kijken. Heeft dit te maken dat het apparaat te langzaam is of zal hier nog verbetering in komen zodra ICS er op draait? Merk wel met ICS op m'n Nexus dat het veel beter draait. Maatje van me had eerst 2.3.3 op ze S2 en nu er ICS op draait vind ik hem ook een stuk soepeler draaien. Maar ik las eerder in het topic dat de tegra2 te langzaam zou zijn. Dit kan er bij mij slecht in want wat stelt een flash filmpje op telegraaf.nl nou eenmaal voor?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-10 22:51
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:13:
Dat viel me ook op inderdaad. Een filmpje op een site als teamhww.nl of telegraaf.nl is niet te kijken. Heeft dit te maken dat het apparaat te langzaam is of zal hier nog verbetering in komen zodra ICS er op draait? Merk wel met ICS op m'n Nexus dat het veel beter draait. Maatje van me had eerst 2.3.3 op ze S2 en nu er ICS op draait vind ik hem ook een stuk soepeler draaien. Maar ik las eerder in het topic dat de tegra2 te langzaam zou zijn. Dit kan er bij mij slecht in want wat stelt een flash filmpje op telegraaf.nl nou eenmaal voor?
Ik draai Cyaonogenmod 9 op mijn Tab 10.1, dit is 4.0. Een filmpje kijken op Teamhww.nl gaat her zonder problemen... Draai dezelfde ROM ook op mijn GSII en daar werkt het ook prima. Pure softwareissue dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
Ik denk toch dat ik maar gewoon ene dock ga kopen voor de tab 10.1.. kan de randjes wel wat uitveilen zodat de tab2 alsnog past, verder zitten de aansluitingen goed op zn plek, dus dan zou het moeten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 12:27
Weet iemand hoe je de regio instellingen kan veranderen af fabriek?
Moet ik de firmware flashen om de regio te kunnen veranderen?

Ik heb namelijk naast het standaard us keybord ook graag de Thaise samsung versie van het keybord nodig.
De huidige Thai keybord apps vind ik niet erg handig.

Betreft: Galaxy tab II 10.1 wifi

[ Voor 5% gewijzigd door JT888 op 10-06-2012 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
ashemedai schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:42:
Telus heeft nu ook de update gepland voor de Tab naar ICS: http://www.gforgames.com/...elus-android-4-ics-21123/

Dus de normale updates kunnen niet ver weg zijn, toch?
Eind juli bij selected carriers, dat houdt waarschijnlijk in dat wij hier pas in augustus / september op z'n vroegst aan de beurt zijn?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Zeer tevreden over mijn tab 2 :)

Heb wel een probleembje waar ik zo 1-2-3 niet uit kom.

Als er in de inbox emails staan en ik start outlook op vanaf m'n pc, dat verwijderd android al m'n inbox mails.op de tab. De verzonden emails blijven echter wel zichtbaar.
Op m'n mobiel met android 2.3 blijven alle emails wel zichtbaar.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Is je Tab ingesteld om mails via IMAP op te halen? Zo ja, dan blijven ze op de server staan, en "kijkt" de Tab er alleen heen. Als je Outlook dan zo instelt dat het mails via POP3 ophaalt, dan worden ze uit je inbox naar je PC getrokken. Inbox leeg -> mailprogramma op je Tab leeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Op je pc instellen dat ie mail bv twee weken laat staan. Dan heb je daar veel minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Laatst online: 30-09 21:13
Mijn Galaxy Tab2 10.1 blijkt geen last te hebben van een app die hem leegslurpt, maar van "Sleep of Death" wat ik in dit topic al een paar keer tegenkom. De tab reageert na een dag/nag niet gebruikt te zijn nergens meer op. Als ik de TAB2 weer aanzet (met 10 sec ingedrukthouden van knop), dan reboot hij, en blijkt de batterij helemaal niet leeg te zijn. Blijkbaar een vastloper ofzo?

Ik zie in dit topic de SoD alleen maar voorkomen in posts uit 2011, ben ik de enige die er last van heeft op een Tab2? Vanavond maar eens een hard reset proberen, dat wordt in een oudere post hier gesuggereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:12
Dijkhuis schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:26:
Mijn Galaxy Tab2 10.1 blijkt geen last te hebben van een app die hem leegslurpt, maar van "Sleep of Death" wat ik in dit topic al een paar keer tegenkom. De tab reageert na een dag/nag niet gebruikt te zijn nergens meer op. Als ik de TAB2 weer aanzet (met 10 sec ingedrukthouden van knop), dan reboot hij, en blijkt de batterij helemaal niet leeg te zijn. Blijkbaar een vastloper ofzo?

Ik zie in dit topic de SoD alleen maar voorkomen in posts uit 2011, ben ik de enige die er last van heeft op een Tab2? Vanavond maar eens een hard reset proberen, dat wordt in een oudere post hier gesuggereerd.
Ik heb pas geleden de witte wiffi only gekocht geen last van.
Ok mijn gaat niet lang mee omdat er ook tv mee kijk .
Zou dus niet weten of het ligt aan de periode van aankoop

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Ik moet zeggen dat mijn Tab (versie 1, pas +/- 2 maanden oud) ook af en toe raar gedrag vertoond met de accu. Soms lijkt hij ineens leeg te zijn. Dan heb ik een paar dagen er mee kunnen werken en leg ik hem in de avond weg met naar mijn idee een redelijk volle accu (30+ %) om de volgende dag met een tab te zitten die niet opstart. Meestal gooi ik hem dan op de lader, maar sta er dan wel van te kijken dat hij dan ineens leeg was.

Verder nooit echt veel aandacht aan besteed, maar het zou zomaar hetzelfde probleem kunnen zijn. Want over het algemeen doe ik toch wel een week met een accu-lading (gebruik hem zo nu en dan voor een spelletje, mail, nieuws en als ereader), maar soms besluit hij ineens niet meer te starten.

Het zou ook nog kunnen dat iets hem uit zijn slaap haalt en dat het scherm aan blijft staan (als dat mogelijk zou zijn). Ik heb namelijk vanwege het gebruik als ereader (en sinds ik hem ge-encode heb) de schermtimeout uitgezet. Als het scherm aan gaat blijft hij dus aan. Maar dat lijkt me eigenlijk vrij sterk...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Heeft de Tab 2 ook van die hoesjes dat het apparaat aan- en uitgaat als je hem open en dichtklapt? Net als de iPad zeg maar. :).
Zo nee, wat zijn dan goede hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:17
Nou guys, 14 juni en nog steeds geen ICS... ik geef het op;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik verwacht die nog maanden niet eigenlijk. Wel jammer. Ik had op een S2 met groter scherm gehoopt, maar de S2 reageert zoveel soepeler dat het niet leuk meer is.

Edit:
en WTF doet een snapshot toets in de balk onderin? Ik heb al tig kansloze snapshots van per ongeluk dat ding aanraken.

[ Voor 28% gewijzigd door Señor Sjon op 14-06-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:04

Emiel1984

Made in NL

kreator schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:28:
Heeft de Tab 2 ook van die hoesjes dat het apparaat aan- en uitgaat als je hem open en dichtklapt? Net als de iPad zeg maar. :).
Zo nee, wat zijn dan goede hoesjes?
Naar mijn weten niet. Er zit dacht ik geen sensor op de tablet zelf om dat te herkennen.
Ik heb zelf het officiele hoesje voor de tab 1 en ben er erg tevreden mee.. enkel de prijs voor een passende hoes was voor mij een grote tegenvaller.
Senor Sjon schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:11:
Ik verwacht die nog maanden niet eigenlijk. Wel jammer. Ik had op een S2 met groter scherm gehoopt, maar de S2 reageert zoveel soepeler dat het niet leuk meer is.

Edit:
en WTF doet een snapshot toets in de balk onderin? Ik heb al tig kansloze snapshots van per ongeluk dat ding aanraken.
Die mij van zit inmiddels vol met 'kansloze snapshots' :p...
Queros schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:47:
Gelukkig zijn er custom roms .. :+

[ Voor 40% gewijzigd door Emiel1984 op 14-06-2012 19:37 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb een probleempje met mijn galaxy tab 10.1. Sinds gisteravond laad hij geen internetpagina's meer. Ik heb alleen WIFI, en op de gewone computer en mijn telefoon werkt deze gewoon prima. Ook de spellen en you tube doen het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben in bezit van Samsung UE46D8000 en sinds kort ook van de Samsung Tab 10.1 (16g + 3G, Android versie 3.2)
Was zeer benieuwd naar de werking van de Smart View APP van de Adroid Market.
En dan met name naar de optie online Tv kijken op de Tab.
Op de Remote Touch van Samsung werkt het Dual TV prima. Is weliswaar een klein beeldschermpje maar het signaal wordt probleemloos gestreamd. Maakt hierbij niet uit of dit signaal via HDMI was of rechtstreeks van de TV zenders.
Mag aannemen dat de processor in de Tab van hogere kwaliteit is dan die in de Remote Touch.
De Smart View app vindt netjes de tv in het netwerk, afstandbediening knoppen werken allemaal maar het online Tv beeld en geluid loopt voor geen meter :(
Beeld loopt 2 à 3 seconden (zie er redelijk uit) wordt dan weer blokkerig en staat vervolgens enige tijd vast en loopt vervolgens weer even 2 à 3 seconden.

Mensen met soortgelijke ervaringen?
Ligt dit aan de tv, de router of de Tab?

Heb de Tab ook nog bij iemand getest die digitale Tv heeft van KPN.
Heb de online Tv app van KPN geïnstalleerd op de Tab en hierbij gaat het tv kijken dus probleemloos.
Prima scherp beeld op de Tab zonder enige verstoring.

Kan ik eigenlijk al uitsluiten dat het aan de Tab zou liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Misschien internet te traag? Bij mij gebeurt dit alleen als ik te ver van de router zit en de wifi-ontvangst daar maar 1 streepje is. Hoewel het dan wel weer apart is als het op de remote wel goed werkt, misschien stuurt die dan inderdaad minder mbps over je wifi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crispo schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:01:
Misschien internet te traag? Bij mij gebeurt dit alleen als ik te ver van de router zit en de wifi-ontvangst daar maar 1 streepje is. Hoewel het dan wel weer apart is als het op de remote wel goed werkt, misschien stuurt die dan inderdaad minder mbps over je wifi..
Door een update naar de laatste firmware van de router (Sitecom WL-183 N300) is het streamen al duidelijk verbetert. Streamen gaat nu vlotter en met minder verstoringen. Heb ondertussen wel ontdekt dat dit niet één van de beste routers is voor het `zware`werk. Zal dus waarschijnlijk een andere router worden.
Blijft toch vreemd dat het streamen op de Remote Touch wel probleemloos gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Dat vraagt om een feestje ^^! Ik gok eind augustus.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Het was toch al zeker dat er een upgrade naar Android 4 zou komen, alleen de vraag was wanneer. Ik hoop dat ze snel de upgrade vrijgeven, maar dat zal weer op het laatste moment zijn (vanaf eind augustus dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Le_Freak ! schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:06:
[...]

Eind juli bij selected carriers, dat houdt waarschijnlijk in dat wij hier pas in augustus / september op z'n vroegst aan de beurt zijn?
Dat had ik dan redelijk goed ingeschat, maar goed nieuws 8) 8)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 20:15
Queros schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:47:
Niet dat ìk het nog geloof, maar dit zegt Ubergizmo:
Patience is a virtue, or so goes the saying that applies across numerous cultures. However, it must be noted that there will always be some of us out there who do not have the relevant amount of patience to see things through, so good thing Samsung was pretty quick on the uptake by announcing that Android 4.0 Ice Cream Sandwich updates will be happening from July onwards across select models from the Galaxy Tab range – with the Galaxy Tab 7.7, Galaxy Tab 8.9 and Galaxy Tab 10.1 being part of the group. Samsung Canada did post a schedule as to when the first Galaxy Tab updates are released. To be more detailed, the other tablets that are set to be on the receiving end of Ice Cream Sandwich would be the GT-P6210 Galaxy Tab Plus 7.0 WIFI, GT-P6200 Galaxy Tab Plus 7.0 WIFI + 3G, GT-P6810 Galaxy Tab 7.7 WIFI, GT-P6800 Galaxy Tab 7.7 WIFI + 3G, GT-P7310 Galaxy Tab 8.9 WIFI, GT-P7300 Galaxy Tab 8.9 WIFI + 3G, GT-P7510 Galaxy Tab 10.1 WIFI, and the GT-P7500 Galaxy Tab 10.1 WIFI + 3G.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 08:24

Kama

Game Coordinator

edit:
spuit 11...

[ Voor 95% gewijzigd door Kama op 21-06-2012 14:44 ]

drs. Kama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat is er met de levertijden aan de hand... Niemand kan dat apparaat voor een normale prijs leveren. In een keer extreem populair geworden?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zijn er mensen met een Galaxy Tab 2 (stock ICS) in dit topic aanwezig?

Ik heb iets wazigs: als je een shortcut toevoegt, dan krijg je bovenin een submenu. Daarmee kan je een shortcut in een folder plaatsen, de shortcut verwijderen, info van de app opvragen en een nieuwe home screen aanmaken (ik heb er nu 6 en dacht dat je juist maar vijf kon hebben).

Hoe kan ik die extra weghalen zonder met andere launchers te gaan klooien?

[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 23-06-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:14

En heeft het geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
BtM909 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:28:
Wat is er met de levertijden aan de hand... Niemand kan dat apparaat voor een normale prijs leveren. In een keer extreem populair geworden?
Weet niet of je er wilt bestellen, maar ik zag net dat Wehkamp ze nog heeft.
Zojuist 1 besteld. Had nog wat vakantiegeld over :D

[ Voor 7% gewijzigd door lifeguard op 23-06-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

lifeguard schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 20:34:
[...]
Weet niet of je er wilt bestellen, maar ik zag net dat Wehkamp ze nog heeft.
80% van de pw-lijst had hem niet op voorraad (ondanks de indicatie van wel :(). Kwam er toevallig achter dat http://www.fotobooms.nl/ O+ hem op voorraad had (Tab 2 10.1 wit)
Zojuist 1 besteld. Had nog wat vakantiegeld over :D
d:)b Have fun met je apparaat :)

[ Voor 16% gewijzigd door BtM909 op 23-06-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
BtM909 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 21:22:
[...]

80% van de pw-lijst had hem niet op voorraad (ondanks de indicatie van wel :(). Kwam er toevallig achter dat http://www.fotobooms.nl/ O+ hem op voorraad had (Tab 2 10.1 wit)

[...]

d:)b Have fun met je apparaat :)
Bedankt.
Ik kan gelukkig maar heel weinig minpunten vinden online, en behoorlijk wat pluspunten. Heb ooit eens een gratis Yarvik tab gekregen, maar daar valt niet mee te werken.
Na de vakantie te hebben geboekt e.d. had ik nog wat over en heb mezelf maar deze tab cadeau gedaan :)
Als het goed is komt hij dinsdag binnen :)

Wanneer kun jij hem verwachten? Ook veel plezier ermee :)

Ik heb nu een SGS2, en straks deze tablet.
Is het zo, dat de apps die op mijn telefoon staan, ook op de tablet komen?
Of moet ik dit handmatig doen?

[ Voor 9% gewijzigd door lifeguard op 24-06-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Heb zelf een SGS en sinds kort een tab, na het aanmelden bij Google begonnen de apps binnen te stromen.
Vrij irritant naar mijn mening.
Veel beter zou zijn als je zelf per app kon kiezen.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

lifeguard schreef op zondag 24 juni 2012 @ 07:42:
[...]

Bedankt.
Ik kan gelukkig maar heel weinig minpunten vinden online, en behoorlijk wat pluspunten. Heb ooit eens een gratis Yarvik tab gekregen, maar daar valt niet mee te werken.
Na de vakantie te hebben geboekt e.d. had ik nog wat over en heb mezelf maar deze tab cadeau gedaan :)
Als het goed is komt hij dinsdag binnen :)

Wanneer kun jij hem verwachten? Ook veel plezier ermee :)
Die zaak is een winkel, dus heb hem meteen opgepikt (daarnaast had ik al een Tab 1 ;))

Ik heb nu een SGS2, en straks deze tablet.
Is het zo, dat de apps die op mijn telefoon staan, ook op de tablet komen?
Of moet ik dit handmatig doen?
Je meldt je aan met je GMail account en vervolgens kan je uit de lijst van eerder gedownloade of gekochte apps kiezen welke je nog een keer wilt downloaden.

Ik heb zelf op geen van m'n Android devices last gehad van automatisch downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Oxellaar schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:51:
Heb zelf een SGS en sinds kort een tab, na het aanmelden bij Google begonnen de apps binnen te stromen.
Vrij irritant naar mijn mening.
Veel beter zou zijn als je zelf per app kon kiezen.
Dit is volgens mij in Android 3 en 4.

Zie bij instellingen => Privacy -> Automatisch herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:17
BtM909 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:28:
Ik ken een winkel in mijn woonplaats die ze wel gewoon levert..
€349 geloof ik ex 3,95 verzendkosten..

dus voor de liefhebber: pm mij maar! Misschien kan ik dan nog wel een bulk prijs regelen ofzo als er meerdere mensen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
H92! schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:23:
[...]

Dit is volgens mij in Android 3 en 4.

Zie bij instellingen => Privacy -> Automatisch herstellen.
Klopt, heb het nu uitgezet.
Heb op de SGS 4.0 draaien, maar als ik van rom veranderde was het juist makkelijk.
Alleen zou het beter zijn dat je account ziet dat het nu om een ander toestel gaat en dus niet automatisch synct.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 08:35

JK

Ik heb een Tab 7.0 Plus vandaag gekocht (Android 3.2), na al eens een Qware 7" en een Archos 7" tablet te hebben gehad maar over beiden niet tevreden. Maar ik merk nu ook dat er bij de Tab 7 Plus een aardig Samsung-sausje overheen zit. De 'standaard' filemanager heeft geen opties om op het netwerk te kijken, zo ook het videoprogramma niet. Komt dit door dat Samsung-sausje of zijn er betere apps te vinden hiervoor? Bij de Qware en Archos was dit beter geregeld. Of moet ik het apparaat rooten waarbij een custom rom dit al standaard heeft? Ik wil graag bijv. films streamen vanaf het netwerk, upnplay is wel aardig maar verre van perfect.

edit; overigens is er geen specifiek tab 7" topic, vandaar dat ik de vraag hier neer zet.

[ Voor 6% gewijzigd door JK op 27-06-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
JK schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:23:
De 'standaard' filemanager heeft geen opties om op het netwerk te kijken
Ik gebruik daarvoor ES File Explorer, bevalt me prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

dragon2 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:51:
[...]

Ik gebruik daarvoor ES File Explorer, bevalt me prima :)
Bedankt voor de tip. Daarmee kan ik in elk geval al beter uit de voeten.
Alleen streamen de films vanaf NAS nu bijzonder traag, maar dat ligt niet aan ES File Explorer maar aan iets anders. Nouja, de komende paar dagen maar eens spelen ermee. Kan 'm wel gaan rooten, maar ik wil toch eind augustus ook zien hoe ICS er op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n tab naar de Mediamarkt teruggebracht. Heb hem nu bijna een jaar in bezit (naar volle tevredenheid) maar een maand of 3 geleden kwam de 1e newtonring tevoorschijn. Die trok weer weg maar twee weken geleden kwam deze in volle omgang terug en werd steeds groter. Midden in het scherm een flinke vlek. Ik begon me er te veel aan te storen dus dan maar een week of 3 zonder tab :( Vreemd genoeg was het voor de man achter de servicebalie van de MM (Zoetermeer) de 1e keer dat hij dit zag en hij had ook nog nooit van het fenomeen 'newtonringen' gehoord. Hij vroeg of ik niet iets van vocht er over had gemorst :? . Voor de rest prima service, ding gaat nu weg en hopelijk binnen 3 weken terug. Kijken of de service dan nog steeds zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Ik had in februari ook last van Newtonringen, na paar dagen weg. Toevallig is er sinds gisteren bij mij ook een Newtonring gekomen. Blijkbaar komt dit door de temperatuur? Ik probeer hem volgende week zelf langs servicepunt te brengen en hopen dat ze hem direct repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H92! schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:20:
Ik had in februari ook last van Newtonringen, na paar dagen weg. Toevallig is er sinds gisteren bij mij ook een Newtonring gekomen. Blijkbaar komt dit door de temperatuur? Ik probeer hem volgende week zelf langs servicepunt te brengen en hopen dat ze hem direct repareren.
Ik heb de tips die in dit forum werd gemeld om de tab een half uurtje in de vriezer te leggen uitgeprobeerd. Heeft inderdaad geholpen maar na een paar dagen waren ze weer terug. Het is inderdaad iets met warmte. Ik ga later dit jaar naar Italie en verwacht daar toch ook warmte :*) en had dus geen zin om één grote newton ring te krijgen. Ik ben zeer benieuwd naar wat ze doen. Repareren of vervangen. Deze tabs zijn natuurlijk behoorlijk in waarde gedaald dus het kan wel eens interessanter voor ze zijn om een 'nieuwe' te geven dan repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
En als je tablet nu bij servicecentrum aankomt en ze zien je newton ring niet meer? Sturen ze hem dan misschien weer terug zonder vervanging+kosten?

ICS upgrade is voor de eerste samsung tablet uitgekomen, de tab 7.7 (p6800), oke.. de eerste stap is gezet, nu de 10.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Ik vraag me af of de upgrade voor de Tab 10.1 3G en Tab 10.1 Wifi tegelijkertijd uitkomt. Meestal is de 3G-versie later met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Laatst online: 22:36

Steef

GoT's Most Eaten

JK schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:23:
Ik heb een Tab 7.0 Plus vandaag gekocht (Android 3.2), na al eens een Qware 7" en een Archos 7" tablet te hebben gehad maar over beiden niet tevreden. Maar ik merk nu ook dat er bij de Tab 7 Plus een aardig Samsung-sausje overheen zit. De 'standaard' filemanager heeft geen opties om op het netwerk te kijken, zo ook het videoprogramma niet. Komt dit door dat Samsung-sausje of zijn er betere apps te vinden hiervoor? Bij de Qware en Archos was dit beter geregeld. Of moet ik het apparaat rooten waarbij een custom rom dit al standaard heeft? Ik wil graag bijv. films streamen vanaf het netwerk, upnplay is wel aardig maar verre van perfect.

edit; overigens is er geen specifiek tab 7" topic, vandaar dat ik de vraag hier neer zet.
Als alternatief voor het genoemde ES is er ook Google Play: AntTek Explorer (File Manager) met Google Play: AntTek SMB Client

Ziet er zeer strak uit op de tablet form factor, zie ook dit thema Google Play: Explorer Theme: Android

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Zal ik ook eens naar kijken. Verder heb ik ook nog Total Commander, maar die gebruik ik ook meer voor het snel kopieren van bijv. bestanden vanaf USB devices. Ik denk dat jouw tip daar wel een beetje op lijkt (zonder 'm nog te hebben geinstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Laatst online: 22:36

Steef

GoT's Most Eaten

JK schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:51:
Zal ik ook eens naar kijken. Verder heb ik ook nog Total Commander, maar die gebruik ik ook meer voor het snel kopieren van bijv. bestanden vanaf USB devices. Ik denk dat jouw tip daar wel een beetje op lijkt (zonder 'm nog te hebben geinstalleerd).
De standaard lay-out van anttek doet dat inderdaad vermoed. Ik heb dus ook vrijwel gelijk de layout gewijzigd om het 2e mappen overzicht te verwijderen :P

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

H92! schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:53:

ICS upgrade is voor de eerste samsung tablet uitgekomen, de tab 7.7 (p6800), oke.. de eerste stap is gezet, nu de 10.1 :)
Als ze de volgorde van tabgrootte aanhouden, dan gaat 't nog ff duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
BtM909 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 00:50:
[...]

Als ze de volgorde van tabgrootte aanhouden, dan gaat 't nog ff duren :P
Alleen de 8.9 zit er nog tussen. We gingen toch al uit van worst-case scenario, dus dat het eind augustus zou komen, dus het kan alleen beter worden :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En wifi vs 3G :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Gister de via bol.com bestelde Tab2 10.1 White binnengekregen, en het werkt prima. Volgens mij 4.0 er standaard op? (leek verdacht veel op mijn SGS2 in ieder geval).

Iemand tips hoe ik mijn telefoon (SGS2), vriendins telefoon (HTC One V met 4.0) en laptop goed kan laten samenwerken? Dropbox is daarbij de beste optie denk ik?

En ik mis eigenlijk een lijst in de openingspost met tips, handige must-have apps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
  • Laatst online: 05-08 11:33
Voor het geval mensen het gemist hebben op andere sites (BtM909 refereerde er al naar): http://www.sammobile.com/...h-updates-galaxy-tablets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

adinsx schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:21:
Gister de via bol.com bestelde Tab2 10.1 White binnengekregen, en het werkt prima. Volgens mij 4.0 er standaard op? (leek verdacht veel op mijn SGS2 in ieder geval).
Klopt ICS staat er standaard op.
Iemand tips hoe ik mijn telefoon (SGS2), vriendins telefoon (HTC One V met 4.0) en laptop goed kan laten samenwerken? Dropbox is daarbij de beste optie denk ik?
Hangt er vanaf wat je verstaat onder samenwerken :)
En ik mis eigenlijk een lijst in de openingspost met tips, handige must-have apps etc.
Wat voor tips zou je daar willen zien? Je kan de TS altijd vragen via DM om dingen toe te laten voegen of desnoods jezelf mede-auteur te maken als je mee wilt helpen met de topicstart. Voor must-have apps kan je beter in een van de andere topics kijken, zoals [APPS] Het grote Android Tablet apps topic

Ik heb in Tweetdeck ook al een alert staan op de 10.1 update... Ik ga maar niet roepen dat ik verwacht dat het binnen enkele dagen beschikbaar komt voor de WIFI versie :+

[ Voor 74% gewijzigd door BtM909 op 05-07-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFK104
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 12:57
Ik ben zelf een tevreden gebruiker van de Galaxy 10.1, al mag ICS nu na 9 maanden ook wel eens beschikbaar komen. :O

Nu wil ik iemand ook een tab cadeau doen. Wat zijn de argumenten om voor de tab 2 te gaan en niet voor de "oude"

Voordelen die ik zie zijn:
Speakers aan de voorzijde
MicroSD slot
ICS (al is dit voordeel binnen een maand weg)

Nadelen:
Kwalitatief minder beeldscherm
Dikker
Zwaarder
50 euro duurder

Zie ik nog zaken over het hoofd????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
BtM909 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:33:

Wat voor tips zou je daar willen zien? Je kan de TS altijd vragen via DM om dingen toe te laten voegen of desnoods jezelf mede-auteur te maken als je mee wilt helpen met de topicstart. Voor must-have apps kan je beter in een van de andere topics kijken, zoals [APPS] Het grote Android Tablet apps topic
Ah, dat topic had ik nog niet gezien. Ga die maar eens doornemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

JFK104 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:54:
Ik ben zelf een tevreden gebruiker van de Galaxy 10.1, al mag ICS nu na 9 maanden ook wel eens beschikbaar komen. :O

Nu wil ik iemand ook een tab cadeau doen. Wat zijn de argumenten om voor de tab 2 te gaan en niet voor de "oude"

Voordelen die ik zie zijn:
Speakers aan de voorzijde
MicroSD slot
ICS (al is dit voordeel binnen een maand weg)

Nadelen:
Kwalitatief minder beeldscherm
Dikker
Zwaarder
50 euro duurder

Zie ik nog zaken over het hoofd????
Ehm, mag ik vragen hoe jij je vergelijkingslijstje hebt gemaakt? Doe eens gauw vergelijken in de Pricewatch, want er zijn maar een paar dingen die kloppen in je lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvrsnor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:33
Als ik op facebook ga met mijn Galaxy 10.1 dan toont hij de meeste (hq denk ik) foto's maar half.. Als ik er op klik dan zie ik ze wel volledig. In het begin had ik dit niet en gebruikte facebook het hele scherm, nu is alles gecentreerd. Heeft nog iemand dit? Erg vervelend.

Blijkbaar ben ik ook niet de enige http://www.galaxytabforum...k-issues-pic-display.html maar geen oplossing daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFK104
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 12:57
BtM909 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:19:
[...]

Ehm, mag ik vragen hoe jij je vergelijkingslijstje hebt gemaakt? Doe eens gauw vergelijken in de Pricewatch, want er zijn maar een paar dingen die kloppen in je lijst ;)
Volgens mij klopt mijn lijstje aardig, wat klopt er niet aan?

Er zijn inderdaad nog een paar verschillen maar die bestempel ik (voor mij als gebruiker) niet als voordeel of nadeel. (andere achterkant, IR, bluetooth versie, geen flitser)

Overigens is het genoemde prijsverschil gebaseerd op prijsverschil Mediamarkt en niet op de goedkoopste webwinkels ( daar is de prijs nagenoeg gelijk)

Reviewers beoordelen de nieuwe tab namelijk als minder dan zijn voorganger.

Link engadged
Link digital trends

Verder is het mij nu nog niet duidelijk of er nu exact hetzelfde scherm in zit als in de eerste tab 10.1. Er zijn hierover tegenstrijdige berichten....

Dat ik een Tab wil is met wel duidelijk in vergelijking wat de concurrentie in deze prijsklasse doet. Alleen zou de Asus in de buurt komen (Tegra 3, minder scherm, lomper, geen stereo speakers)

Is het een onjuiste conclusie dat de Tab 2 inferieur is aan zijn voorganger of is het bovenstaande onjuist en moet ik wel voor de 2 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
ashemedai schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:41:
Voor het geval mensen het gemist hebben op andere sites (BtM909 refereerde er al naar): http://www.sammobile.com/...h-updates-galaxy-tablets/
Nog even geduld dus, en dan via update op de tab zelf binnenhalen of via kies?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Ik heb best veel persoonlijke gegevens op mijn tablet staan en nu de vakantie voor de deur staat: heeft hier iemand zijn Tab/telefoon gecodeerd met de privacy functie van Android? Wordt het toestel er langzamer door (doordat het steeds moet encrypten/decrypten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij werkt het net als een HDD encryptie, oftewel de decryptie vind plaats op sectorlevel. Net zoals truecrypt zou je in principe geen verschil moeten merken; je komt er alleen achter als je het zelf probeert (ja I know, je hebt niks aan dit antwoord :+)

Het kan iig een aantal uren duren (inclusief wat herstarts) om je hele disk (of content) te encrypten. Vervolgens zal bij elke start een pin nodig zijn om je disk te descrypten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Op de site van Samsung staat dat de P5110 geen GPS heeft en de P5100 wel.
Kan iemand dit controleren / bevestigen ( de P5110 = Tab2 met wifi) (P5100 = Tab 2 met 3g en Wifi)

BVD Made

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H92! schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:22:
Ik heb best veel persoonlijke gegevens op mijn tablet staan en nu de vakantie voor de deur staat: heeft hier iemand zijn Tab/telefoon gecodeerd met de privacy functie van Android? Wordt het toestel er langzamer door (doordat het steeds moet encrypten/decrypten)?
Mijn tablet ligt nu even bij Mediamarkt (newtonringen) maar ik had hem ivm zakelijke gegevens ook encrypted. Hij wordt niet langzamer alleen het opstarten duurt iets langer. Je krijgt eerst een scherm met het androidpoppetje waar je je wachtwoord moet invoeren. Ook het ontgrendelen kan dan alleen nog meer dmv een pincode. In reageren of bediening heb ik geen merkbare vertraging opgemerkt. Ivm de reparatie door Mediamarkt heb ik hem weer teruggezet naar de fabrieksinstellingen zodat alle gegevens zijn gewist. Ook het encrypten is daarmee verdwenen, ging als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

made schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:05:
Op de site van Samsung staat dat de P5110 geen GPS heeft en de P5100 wel.
Kan iemand dit controleren / bevestigen ( de P5110 = Tab2 met wifi) (P5100 = Tab 2 met 3g en Wifi)

BVD Made
Het is misschien handig dat als je zo'n uitspraak doet, dat je ook meteen het juiste linkje erbij plaatst...

De Tab2 wifi heeft gewoon GPS en AGPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Ik heb de gt p5110 en er zit gewoon GPS op.

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
gvrsnor schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:30:
Als ik op facebook ga met mijn Galaxy 10.1 dan toont hij de meeste (hq denk ik) foto's maar half.. Als ik er op klik dan zie ik ze wel volledig. In het begin had ik dit niet en gebruikte facebook het hele scherm, nu is alles gecentreerd. Heeft nog iemand dit? Erg vervelend.

Blijkbaar ben ik ook niet de enige http://www.galaxytabforum...k-issues-pic-display.html maar geen oplossing daar.
Zelfde probleem heb ik ook tevens speelt de tab ook de filmpjes niet meer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraagje... Mijn ouders hebben een Samsung Galaxy Tab 10.1 (eerste editie) Nu was ik er gisteren erop aan het spelen en bleek dus dat hij Android 3.2 had... Mijn vraag kan de Samsung Galaxy Tab 10.1 een update verwachten naar Android 4.0? (Als ik hier lees van wel... http://www.tabletsmagazin...r-de-galaxy-tab-7-0-plus/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lees je wel een topic voor je post? Het staat slechts ~tien reacties boven je. Notabene nog geen 3 dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 01:05
Ik ben me aan het orienteren op verschillende tablets.
Deze Galaxy Tab 2 10.1 staat hoog op mijn lijstje! Alleen heb ik 1 vraag:

Is het op de een of andere manier mogelijk om op vakantie bijvoorbeeld foto's van een (gewone) SD-kaart op de tab te zetten/bekijken?
Dus een soort cardreader-accessoire, of USB-host?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

yannickie111 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:51:
Ik ben me aan het orienteren op verschillende tablets.
Deze Galaxy Tab 2 10.1 staat hoog op mijn lijstje! Alleen heb ik 1 vraag:

Is het op de een of andere manier mogelijk om op vakantie bijvoorbeeld foto's van een (gewone) SD-kaart op de tab te zetten/bekijken?
Dus een soort cardreader-accessoire, of USB-host?
Tadaa :)

pricewatch: Samsung Samsung USB/SD adapter (Samsung Galaxy Tab 10.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Of de goedkope manier uit China? Ik heb er een uit China en werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Thanks!
H92! schreef op zondag 15 juli 2012 @ 10:55:
[...]
Of de goedkope manier uit China? Ik heb er een uit China en werkt perfect!
Linkje?
Op dealextreme kan ik hem zo niet vinden: http://s.dealextreme.com/search/usb+sd+adapter+samsung

Ebay is my best friend :P
Deze zou gewoon goed genoeg zijn? Kost echt niets! http://www.ebay.com/itm/U...ories&hash=item2a1e2c6c21

[ Voor 16% gewijzigd door yannickie111 op 15-07-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 14:12
Bedankt voor de tip, net één besteld :) Ben benieuwd, niet eens verzendkosten dus only 2,53 euro!

En de USB-poort is ook wel handig :) (als t werkt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
stefijn schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:26:
Bedankt voor de tip, net één besteld :) Ben benieuwd, niet eens verzendkosten dus only 2,53 euro!

En de USB-poort is ook wel handig :) (als t werkt natuurlijk)
Ben benieuwd naar je ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 14:12
Krijg net mail dat ie op de post is. Zal wel een weekje of 2 duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
yannickie111 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:23:
[...]

Ben benieuwd naar je ervaringen :)
Ik heb deze gekocht: http://buyincoins.com/det...7510-2-product-11140.html

Werkt perfect met USB muis en sd-kaart/micro-sd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

De originele Samsung USB/SD 'extender' werken goed. Heb er zelf een logitech wireless setje aan hangen voor als ik wat mails moet tikken dit werkt UITSTEKEND!!

Logitech K260 wireless desktop setje, muis/keyboard + USB dongle voor Samsung Galaxy Tab 10.1 = uber combo.

Enige nadeel is wel dat de aansluiting aan de onderkant zit dus je moet eigenlijk je scherm omdraaien zodat je em neer kan zetten.

Maar ik stond versteld dat het werkte, was eigenlijk bedoelt voor m'n HTPC.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:23:
Vandaag m'n tab naar de Mediamarkt teruggebracht. Heb hem nu bijna een jaar in bezit (naar volle tevredenheid) maar een maand of 3 geleden kwam de 1e newtonring tevoorschijn. Die trok weer weg maar twee weken geleden kwam deze in volle omgang terug en werd steeds groter. Midden in het scherm een flinke vlek. Ik begon me er te veel aan te storen dus dan maar een week of 3 zonder tab :( Vreemd genoeg was het voor de man achter de servicebalie van de MM (Zoetermeer) de 1e keer dat hij dit zag en hij had ook nog nooit van het fenomeen 'newtonringen' gehoord. Hij vroeg of ik niet iets van vocht er over had gemorst :? . Voor de rest prima service, ding gaat nu weg en hopelijk binnen 3 weken terug. Kijken of de service dan nog steeds zo goed is.
Vanavond m'n tab weer opgehaald, op 'één dag na drie weken weggeweest. Ze hebben het scherm vervangen (volgens internet goed voor zo'n 200 euro). Ik ben benieuwd of de ringen hiermee echt wegblijven. Volgende week wordt het weer wat warmer 8) en dan ga ik eens flink in de tuin lezen en werken met de tab. Kijken of ook met warmte de ringen niet meer terugkomen. Voor degene die nu ook nog newtonringen hebben adviseer ik toch de tab weg te brengen, blijkbaar is er toch iets waardoor Samsung zich genoodzaakt ziet het scherm geheel te vervangen. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Galaxy Tab is als het goed is besteld bij Media Markt, hopelijk binnenkort (deze week nog?) ophalen!

Accessoires die ik erbij ga kopen:
http://www.ebay.com/itm/U...s&hash=item2a1e2c6c21

Ik ben ook nog op zoek naar een fatsoenlijke (niet te dure) hoes. Het liefst 1 waarvan je een soort "stand" kunt maken, je kent ze wel... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je linkje werkt niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maar dat wisten we toch allang? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:04

Emiel1984

Made in NL

Maar niemand weet wanneer :p

Mijn HTC EVO 3D heeft eerder ICS gekregen dan mijn 10.1 tab. Ik heb geen goed woord naar Samsung daarom uit te spreken want de versie die er officieel op werkt is gewoon niet prettig en ik wacht al sinds begin dit jaar op een update. Ik draai daarom ook een custom 3.1 versie op dit moment. Een collega van me heeft er een custom ICS versie op gezet en dat werkt zoveel soepeler, helaas werkt de camera functie onder geen enkele custom ICS versie zover ik weet.

[ Voor 42% gewijzigd door Emiel1984 op 19-07-2012 23:14 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:57
Wat ik er van meekreeg is dat ze in januari zeiden dat de update in februari komt, in februari zou-ie in maart komen, en ga zo maar door tot juli... :(

Wel werd er vorige maand door Samsung zelf gezegd dat ICS er nu echt aankomt, maar wederom werd er geen datum gegeven.

Wat er loos is met de combi ICS en Galaxy Tab weet ik niet, maar blijkbaar is het erg lastig om de update daadwerkelijk door te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:13:
[...]

Vanavond m'n tab weer opgehaald, op 'één dag na drie weken weggeweest. Ze hebben het scherm vervangen (volgens internet goed voor zo'n 200 euro). Ik ben benieuwd of de ringen hiermee echt wegblijven. Volgende week wordt het weer wat warmer 8) en dan ga ik eens flink in de tuin lezen en werken met de tab. Kijken of ook met warmte de ringen niet meer terugkomen. Voor degene die nu ook nog newtonringen hebben adviseer ik toch de tab weg te brengen, blijkbaar is er toch iets waardoor Samsung zich genoodzaakt ziet het scherm geheel te vervangen. Ik hou jullie op de hoogte.
Hadden ze je tab gereset/fabriekinstellingen ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het gaat nu wel rap gaan...

Vodafone heeft nu ook de approval voor rollout gekregen: https://twitter.com/timpa/status/226152663337803776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
  • Laatst online: 05-08 11:33
Ik mag het hopen. Zou nu eindelijk eens Chrome op mijn tablet willen gebruiken. Heb echt alle andere browsers links laten liggen op mijn telefoon sinds hij ICS draait. Iets duidelijkere communicatie zou af en toe toch erg welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

It's done when it's done, is altijd de duidelijkste communicatie geweest :)

Volgens mij ligt het probleem dat de sturing vanuit Zuid-Korea plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ff mezelf quoten:
Er staat "Galaxy Tab", past deze ook op de Tab 2 (10.1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
BtM909 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:12:
Maar dat wisten we toch allang? :)
Het gaat over de V versie, de gewone 10.1 (zonder V dus) is al lang bekend dat die ICS krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Laatst online: 08-09 16:22
BtM909 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:04:
It's done when it's done, is altijd de duidelijkste communicatie geweest :)

Volgens mij ligt het probleem dat de sturing vanuit Zuid-Korea plaatsvindt.
De communicatie is inderdaad wel duidelijk, maar echt uitgebreid kun je het niet noemen. Ik vind het zelf nogal gek dat allerlei websites al geruchten plaatsen, maar dat de communicatie vanuit Samsung zelf ontbreekt.

Maar is het probleem niet gewoon dat uit commerciële belangen een bedrijf als Samsung geen baat bij lange upgrades heeft? Ik denk dat bij maar weinig consumenten de duur van ondersteuning een bepalende factor is. Ik hoor al verschillende eigenaren van een Tab 10.1 die de nieuwe versie hebben gekocht. Ik vraag me af of ze dat ook gedaan hadden als ICS al beschikbaar was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De Tab 10.1 is in verschillende landen al niet meer leverbaar, dus ik snap wel dat men niet zoveel haast heeft met de ICS update. Wat ik op zich wel vreemd vind omdat de Tab2 stock met ICS komt, dat ding is qua hardware vrijwel gelijk aan de eerste Tab (op de cardreader en speakers na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Stephan4kant schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:42:
De communicatie is inderdaad wel duidelijk, maar echt uitgebreid kun je het niet noemen. Ik vind het zelf nogal gek dat allerlei websites al geruchten plaatsen, maar dat de communicatie vanuit Samsung zelf ontbreekt.

Maar is het probleem niet gewoon dat uit commerciële belangen een bedrijf als Samsung geen baat bij lange upgrades heeft? Ik denk dat bij maar weinig consumenten de duur van ondersteuning een bepalende factor is. Ik hoor al verschillende eigenaren van een Tab 10.1 die de nieuwe versie hebben gekocht. Ik vraag me af of ze dat ook gedaan hadden als ICS al beschikbaar was geweest.
Als bedrijf kun je het toch nooit goed doen.

Als je geen datum opgeeft voor een upgrade: gejank.
Als je een datum opgeeft waarop de upgrade uitkomt en die wordt niet gehaald: gejank.
Als de upgrade uitkomt maar er werkt iets niet goed: gejank

Ik heb liever dat Samsung niks zegt en op een gegeven moment een goed werkende upgrade beschikbaar stellen, dan dat ze zichzelf een deadline stellen en die moeten gaan verschuiven, of een brak product leveren, en dan daarna nog moeten patchen. Zie de Transformer TF101. Die kreeg ICS binnen de maand na release, maar ze hebben die upgrade 3 of 4x moeten patchen voor het tablet weer goed bruikbaar werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcks
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-05-2020
Katsunami schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:35:
[...]

Als bedrijf kun je het toch nooit goed doen.

Als je geen datum opgeeft voor een upgrade: gejank.
Als je een datum opgeeft waarop de upgrade uitkomt en die wordt niet gehaald: gejank.
Als de upgrade uitkomt maar er werkt iets niet goed: gejank

Ik heb liever dat Samsung niks zegt en op een gegeven moment een goed werkende upgrade beschikbaar stellen, dan dat ze zichzelf een deadline stellen en die moeten gaan verschuiven, of een brak product leveren, en dan daarna nog moeten patchen. Zie de Transformer TF101. Die kreeg ICS binnen de maand na release, maar ze hebben die upgrade 3 of 4x moeten patchen voor het tablet weer goed bruikbaar werd.
Ik vind het ook helemaal niet erg om te wachten voor een update, maar dit kan toch echt niet meer van Samsung. Jelly bean is al uit en wij wachten nogsteeds op ICS. En waarom kunnen mensen bij xda wel een update uitbrengen, maar mensen bij Samsung niet (en dat touchwiz kan me gestolen worden)! Hun producten zijn echt top, maar service achter af vind ik toch wat mager.

De volgende andriod product is gewoon een die door Google zal worden geupdated.
Pagina: 1 ... 38 ... 56 Laatste