Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
It's not over until the fat lady sings.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Anoniem: 396577
Ah jammer ik speel hordeZenTex schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 03:48:
[...]Yup. wratios lvl Nelf 85 druid en Supersizeme lvl 85 Gnome mage.
Leuke server, met 4 horde tov 1 alliance. Vooral Tol Barad 's avonds met 20 horde vs 5 alliance.
Heb een lvl 85 goblin fire mage genaamd nimryas en een prot/holy belf paladin genaamd schwein =) Ben nu bezig om m'n DK te lvl'en die is 82 atm. Boulderfist is aan de alliance kant iid nogal dood, wel jammer vind ik 't want er is niet zo heel veel world pvp.
Oh ja, epic fail maandag. Cho'gall neer en hij dropt zijn healer trinket. Ik snel ff DKP checken, kom ik terug is die al geloot die een kutpala. Voor 10. Terwijl ik iets van 50 heb. Nooooooooooo.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Eén van onze vaste holy priests was er niet bij en gelijk hadden we moeite (hij is degene die de slack van anderen opvangt). En weer geen tank loot, grrrrrrr....
Hopelijk gaan we morgen weer verder op Atramedes HC. Deze moeten we neer kunnen krijgen voordat de andere raidgroups op de server ermee vandoor gaan.
Als je world PvP wilt, ga dan naar alliance. Nou ja, PvP... een zooi lvl 85 horde die de cata lvlgebieden campen om levelende alliance te ganken.Anoniem: 396577 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:20:
[...]
Ah jammer ik speel horde![]()
Heb een lvl 85 goblin fire mage genaamd nimryas en een prot/holy belf paladin genaamd schwein =) Ben nu bezig om m'n DK te lvl'en die is 82 atm. Boulderfist is aan de alliance kant iid nogal dood, wel jammer vind ik 't want er is niet zo heel veel world pvp.
Yup. Boulderfist horde zijn behoorlijk zielige figuren over het algemeen.

ooow dan valt het op Auchindoun wel meeZenTex schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 02:18:
[...]
Als je world PvP wilt, ga dan naar alliance. Nou ja, PvP... een zooi lvl 85 horde die de cata lvlgebieden campen om levelende alliance te ganken.
Yup. Boulderfist horde zijn behoorlijk zielige figuren over het algemeen.
maar idd een beetje hetzelfde beeld,waar iets te beleven valt zie je geen horde maar grote getalen Alliance en de horde jaagt meestal in kleine groepjes op lvlende leden vd Alliance,laatste tijd vooral druk in de Twilight Highlands gisteren bijna 2 uur bezig geweest met een KillTeam voordat de "Purification" vd Area uitgevoerd was naar behoeven
Het genoegen is geheel wederzijds Broeder! alles goed daar? en met je huisje ook? wanneer kom jij nou eens namens je Chapter (Guild) voor een bepaalde tijd dienen bij ons in de Deathwatch?? (haha sorry kon het niet laten,zag Space marine staan boven je avatarMektheb schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:10:
[...]
our lord and savior of Stormwind !
Hail Sir Vivaladen !!![]()
En nee, hij is volgens mij mijn officer in de guild haha !( maar wel een mede alliance ofc )
goed je weer te zien
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Anoniem: 384805
ik heb al een tijdje een goblin warrior, en daar heb ik eerst als dps mee gespeeld.
ik heb alle heroics gedaan daar mee en wou toch gaan tanken om te kijken hoe dat is.
ik heb nog niet veel geraid vanwege te weinig tijd daar voor,
maar nu ik eindelijk het meeste van de tanking gear bij elkaar heb wil ik dat toch wel eens gaan proberen.
maar nu wil ik voor de zekerheid toch nog even aan jullie vragen of ik nog wat gear moet reforgen of
dat het zo wel kan
Hier even men char dan kunnen jullie even mijn gear bekijken
Anoniem: 373674
Precies lijkt mij een hele goede opmerking. Dit gevecht is niet echt een dps rees, maar veel meer een tactics fight waarbij iedereen niet eigenwijs moet zijn en consequent gewoon de stappen moet opvolgen.NMe schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:16:
[...]
Ik begin dat soort raidavonden meestal met de opmerking dat ik weet dat de vorige keer geweldig ging, maar dat we dat alleen gaan evenaren als iedereen goed focust. Meestal helpt dat wel.
Wel grappig was dat ik merkte dat de dps zich vaak helemaal niet bewust waren van de kant waarvandaan die 2de draak dan al dat vuur over de grond blies. Als tank had ik daar juist helemaal geen probleem mee omdat ik immers met mijn gezicht naar de draak toe sta en die andere draak zo kan zien komen aanvliegen. Daarna via vent lopen schreeuwen waar die zou komen
Gisteren trouwens met guildies HC vortex dungeon gedaan als dps op mij DK frost. was de eerste dungeon die ik met dit character heb gedaan en informeerde vooraf wel even dat de gear vrij crap is en dan dps daardoor ook wel wat laag zou zijn... "no problem m8.. let's see how it goes".. nou ging prima.. stond gewoon op plek 2 van dps. Verder was er nog een hunter die duidelijk problemen had met zijn alt.. want die deed maar rond de 4K dps in full 346...
2 keer CC toegepast en nog ging alles echt makkelijk neer. Wel grappig om te zien dat de tactics in vrijwel alles in Cata veel meer de doorslag geven dan die lompe zaken als itm lvl achievements etc. Vanavond maar eens kijken of ik weer mee kan. Tanken is mijn passie, maar lekker rammen met die frost is best leuk tijdverdrijf
Gister was een maffe raid. We gingen op stap met een alt healer die voor t eerst een raid in ging. En 1 van de tanks was een nieuw member die pas 5 dagen level 85 is. De trash opweg naar Magmaw gaf om één of andere reden problemen. We wipte echt een stuk of 4 keer bij die twee grote mobs die je uit elkaar moet tanken… Elke keer ging één van de tanks vrijwel met een oneshot neer. Magmaw was toch een one-shot, omnitron was ongenadig mana intensief, alle truuks werden uit de kast gehaald, de laatste 30 seconden healden we alleen nog de tanks met de goedkoopste heals (normal heal in mijn geval) – ook een oneshot!
Toen door naar Halfus… We hadden een vervelende setup, en de nieuwe tank pakte in no-time VEEL te veel mortal strike debuffs. Na drie tries hadden we nog niet eens de eerste draak neer. Dit was meteen het keerpunt in de raid. We gingen nog voor één try met 3 tanks om te kijken of dat beter zou gaan, als dat ook zo slecht zou lopen hadden we de raid gecalled. Was gelukkig niet nodig! Met drie tanks werd de healing ineens vele malen makkelijker en we killden de baas. Op naar de twee draakjes. De nieuwe tank mocht gaan ‘dpsen’. Resultaat 4k dps in zn tankgear en spec omdat hij nog niks anders had. Hij gaat de komende tijd ook zijn dps setje maar eens upgraden! Wel weer een oneshot. Ondertussen 4 bazen neer in 1,5 uur met een ver van optimale setup. Op dit moment hebben we de nieuwe tank geruild voor een beter gegearde tank en nog even Maloriak ge-oneshot en in drie tries Chimaeron omgelegd. De tweede try wipte we omdat ik 9919 hp had en we de laatste fued dus net niet lekker konden bijhealen. Wel goed om te zien dat de tweede kill van deze baas nu al bijna triviaal is geworden!
Vanavond hebben we een erg sterke groep staan, dus is de verwachting dat we misschien wel weer een nieuwe First kill kunnen pakken - Cho’gall.
Hoi..Anoniem: 384805 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:01:
Goedemorgen Mede Wowers.
maar nu ik eindelijk het meeste van de tanking gear bij elkaar heb wil ik dat toch wel eens gaan proberen.
maar nu wil ik voor de zekerheid toch nog even aan jullie vragen of ik nog wat gear moet reforgen of
dat het zo wel kanik heb al wat normale instances gedaan maar dat gaat me allemaal makelijk af.
Hier even men char dan kunnen jullie even mijn gear bekijken
Heb zelf geen warrior, maar een Pally tank (en snel ook een DK), maar ziet er heel prima uit die gear. denk dat je nog even je cloak moet enchanten met die +250 armor. verder is die parry wel erg hoog in vergelijking tot je dodge. Vaak reforgen mensen dan zodat ze min of meer gelijk zijn. Heeft ellicht iets met die deminishing return te maken, maar kan hier weinig heldere info over vinden.
Ik zou mij totaal geen zorgen maken over deze gear. BH is echt te simpel en kan je zo tanken.. daarna dan die worm in BWD en dan BoT even checken. heb je meteen wat verbeteringen. verder zou ik even exalted proberen te worden met die Uldum dudes... hebben een leuke tank wrist.
suc6 en tank ze
Zeker ! alles is in orde...alleen nog wat plintjes en gordijnenVivaladen schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 06:29:
[...]
[...]
Het genoegen is geheel wederzijds Broeder! alles goed daar? en met je huisje ook? wanneer kom jij nou eens namens je Chapter (Guild) voor een bepaalde tijd dienen bij ons in de Deathwatch?? (haha sorry kon het niet laten,zag Space marine staan boven je avatar)
Ik wil nog altijd een alt levelen, of misschien me pally die kant op ?
http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/zjiara/simple
Anoniem: 384805
hey bdankt voor je reactieAnoniem: 373674 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:00:
[...]
Hoi..
Heb zelf geen warrior, maar een Pally tank (en snel ook een DK), maar ziet er heel prima uit die gear. denk dat je nog even je cloak moet enchanten met die +250 armor. verder is die parry wel erg hoog in vergelijking tot je dodge. Vaak reforgen mensen dan zodat ze min of meer gelijk zijn. Heeft ellicht iets met die deminishing return te maken, maar kan hier weinig heldere info over vinden.
Ik zou mij totaal geen zorgen maken over deze gear. BH is echt te simpel en kan je zo tanken.. daarna dan die worm in BWD en dan BoT even checken. heb je meteen wat verbeteringen. verder zou ik even exalted proberen te worden met die Uldum dudes... hebben een leuke tank wrist.
suc6 en tank ze
ja heb toeveallig bot gedaan op men warrior als dps gister, en net als je zegt dat is echt te makelijk voor woorden
thnx for info
Zo dan doe je goed man...helaas lukt dat in mijn guild nog echt niet. We hebben er wel een paar neergekregen, maar een automatisme is het zeker nog niet. Trash etc. is wel net of ze niet bestaan.. dus er zijn al verbeteringenhulkie schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:57:
Goede morgen allemaal!
. Ondertussen 4 bazen neer in 1,5 uur met een ver van optimale setup.
Beste nieuws is wel dat er gewoon 2 nieuwe semi raiders bij de guild zijn gekomen. 1 echt goede shammy healer.. echt top nieuws. hadden hem via trade chat als pug bij de raid in BoT gevoegd en hij vond het een leuke groep en wilde graag joinen. verder zijn we een soort van alliancie aangegaan met een andere guild voor raids/teams.
Wilde misschien 1 charcater naar een andere guild gaan zetten, maar denk dat ik lekker blijf zitten en hopelijk binnenkort net zulk nieuws als Hulkie kan melden.. " ja ach leuke raid avond BDW en BoT ff schoongeveegd en daarna nog maar wat dailies gedaan
Cata is niks voor mij, ik begon in Vanilla en dat was de beste ''versie'' van WoW.
Cata is persoonlijk de slechtste uitbreiding van WoW en ik vind het jammer dat ik Cata heb gekocht.
Ik wens iedereen een prettige game ervaring hier op het forum, maar maar mij is het over.
Mvg Roshnak
ZG en ZA zijn terug
oh en lijkt er op dat er welfare epics komen
http://www.mmo-champion.c...an-and-Zul-gurub-are-back!
Begin van de avond was een ramp. Magmaw is normaal gesproken geen enkel probleem, maar daar hebben we volgens mij 3 wipes gehad om de meest idiote redenen. Onze dk tank regelt de adds en staat op ranged, rest in melee. Maar toch kregen we een paar keer een pillar in de raid door een hunter die niet te ver buiten de groep stond, de dk die te dicht in melee ranged kwam etc. Ook een try vernaggeld omdat 1 van de ranged nu op Magmaw moest springen om hem te ketenen en die had niet door dat je na het casten ook daadwerkelijk moet targeten waar je hem aan vast wil ketenen. Anyways, uiteindelijk wel down, maar het voelde als een behoorlijke faal. Het zette in ieder geval redelijk de toon voor de rest van de avond waar we uiteindelijk wel 7 bosses down hadden (Magmaw, Omnitron, Maloriak, Atramedes, Chimaeron, Halfus en Valiona), maar enkele kills waren erg sloppy (Valiona, Atramedes, Maloriak). Daarentegen wel de Chimaeron achievement gehaald met slechts 2 deaths.
Merk zelf dat ik steeds meer lol krijg in het healen op mijn shaman. Nu mijn gear steeds meer is aangepast op de rol als healer (voldoende manaregen, crit etc.) krijg ik steeds meer flexibiliteit in het gebruiken van alle spells. Daarnaast verloopt de samenwerking met de andere healers ook steeds beter. Sowieso de samenwerking met de paladin healer is erg prettig. Hij is er net zoals mij eigenlijke elke raid bij, terwijl de derde spot afhankelijk is van de aanwezigheid van onze vaste druidhealer (ivm werk kan hij niet altijd). Dat houdt in dat we steeds beter op elkaar ingespeeld raken en ook de rust hebben in het healingteam. Al met al zit het qua raidsetup goed in elkaar (2 vaste tanks die er altijd zijn, 2 healers die er altijd zijn en dps die er ook altijd is). Scheelt ook dat we maar 2 dagen per week raiden en dat kunnen mensen veelal prima inplannen.
Sinds een week of 2 geleden ook wat funraids ingepland om WOTLK content te clearen. Afgelopen weken de achievements in ICC gedaan en zo een groot deel van de raidcore de wyrm te bezorgen. Maandag zowel ToC als Ulduar gedaan (Yogg Saron 0 keepers, Algalon). Ergens wel jammer dat je nu er doorheen ragt alsof het een normal dungeon is. Ik had het graag willen doen tijdens de juist Tiers. Aah well, het is en blijft leuk. Ik blijf Ulduar nog steeds 1 van de leukere raidinstances vinden, dus het was geen straf.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
As Zul'Aman returns, you may feel curious whether you can once again get a rare mount. We are pleased to announce the new version of the rare raptor, tiger and bear mounts will be able to be obtained, while the older mounts will still retain their uniqueness. We will disclose more in the future as to how these mounts are obtained.kowapanga schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:25:
Patch 4.1 !!
ZG en ZA zijn terug
oh en lijkt er op dat er welfare epics komen
http://www.mmo-champion.c...an-and-Zul-gurub-are-back!
Lame lame lame.....
ookal is het een reskin van die beer, ze moeten die gewoon niet ingame stoppen meer >.<
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 24-02-2011 10:38 ]
Gemiddelde item level is tussen de 340 en 350. Welke raid kun je dan het beste gaan doen? Of kun je je dan beter beperken tot hcs?
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 15813
Tja en volgende keer ben ik er weer. Dan verlies je hem weer.MrVegeta schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:21:
Moet ik wel wat aan mijn verbinding doen though.
Oh ja, epic fail maandag. Cho'gall neer en hij dropt zijn healer trinket. Ik snel ff DKP checken, kom ik terug is die al geloot die een kutpala. Voor 10. Terwijl ik iets van 50 heb. Nooooooooooo.
Ik vind het trouwens wel super leuk om ZA en ZG weer terug te zien. Beide instances heb ik goede herinneringen aan. ZG deed ik altijd als raidleader van een groepje pugs die steeds vaster werd, en ZA deed ik als MT op mijn alt voor de speedruns en de beer! Bring it back, bring it back!
Trolls n jungle is what I like mon!
Anoniem: 320529
LootwhoreAnoniem: 15813 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:42:
[...]
Tja en volgende keer ben ik er weer. Dan verlies je hem weer.
Ligt helemaal aan je tanks.HawVer schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:41:
Gisteren samen met de guild bezig geweest in BOT. De eerste trash een aantal keren gedaan. En daarna een try op de eerste boss. Maar het ging voor geen meter. Ik denk dat onze item level ook gewoon nog te laag is om een beetje mee te kunnen komen. Wel een leuke ranged kunnen looten. Crossifre Carbine
Gemiddelde item level is tussen de 340 en 350. Welke raid kun je dan het beste gaan doen? Of kun je je dan beter beperken tot hcs?
We hadden onze MT in onze eerste tries op halfus en de OT op drakes, big fail omdat de tank nog steeds dacht dat soak-tank de juiste oplossing was. Onze kill kwam omdat we onze best gegearde tank op de adds hadden gezet en 2 draken tegelijk. Was derde try meteen een kill (tweede enrageded hij op 20%, kwamen uit op 7%). Daarvoor was onze langste fight ongeveer 1min.
Maar gisteren hadden we eindelijk in de avond eens BH dus gingen we daar heen met zijn 10-en.
De hunter wou eens wat nieuws proberen, en hij ging tanken met zijn turtle-pet.
Dit betekend dat je nog maar 1 tank (pet) nodig hebt en de normale tanks om konden switchen naar DPS.
Meteen fastest kill voor eens en voor de derde keer in de 3 keer dat we hem neergelegd hebben warlock loot (krijg weer visioenen waar mages/warlock al volledig T1 gegeared waren in MC, terwijl de rest maar 1 of 2 delen had).
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
We'll see about that!Anoniem: 15813 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:42:
[...]
Tja en volgende keer ben ik er weer. Dan verlies je hem weer.
Mijn 70 dkp > jouw 36 dkp
En verder is het voor mij het laatste wat ik nog nodig heb. jij hebt nog wel meer items nodig.
Maar hoe kan het eigenlijk dat jij pas 1 tier hebt ? wat doe je met al je valor points ?
Eindelijk fatsoenlijke AoE dps voor een enhancement shaman. Kun je tenminste je main totem up houden
4.1 wordt een mooie!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 236827
Als Destruction lijkt het dan ook redelijk veel op een Mage, maar dan met veel variatie. De prio lijst van spells bevalt me wel en de DPS is ook leuk!
Gisteren deed ik even de daily heroic, niet eens persé omdat ik punten wil, maar ook omdat ik het leuk vind (en zo hoort het). SFK werd het en het was een relaxte groep. De tank had 220k hp (!!!), zat leuk in de epixx, maar volgens mij was het iemand die een klein beetje in de WotLK sfeer nog zat, aangezien hij alleen maar stam enchants en gems had. Desalniettemin ging het gewoon lekker en overall zat ik op 14k dps en op bazen tussen de 16k en 17k dps. Daar ben ik toch redelijk tevreden mee, gezien m'n gear.
Armory
Ondertussen heb ik m'n Warlock vanaf Skullcrusher getransfered naar Aerie-Peak; die is echter Horde en ik heb alle Heirlooms in z'n bags gedaan... 17 stuks!! Dan kan ik vanavond (hij is nu niet zichtbaar op Armory, dus vanavond zal ie wel op AP staan) de Heirlooms oversturen en alts levelen!!
Ik ben offtank dus ben benieuwd. Wat bedoel je precies met soak-tank? We hadden idd de best gegearde tank op de boss staan. Dus dat kunnen we de volgende keer omdraaien. Verder werd beweerd dat we een taunt rotation moesten gebruiken waarbij de MT de draak van OF over neemt vanwege de snelle stacks. Herken je dat? Ik vind dat haast onmogelijk. Ik moet en twee draken releasen en zorgen dat ik aggro houdt en dan de boss over taunten en in leven blijven. Gisteren hebben we Storm Rider en Nether Sion vrijgelaten. Eigenlijk direct na de pull. Enig advies zou welkom zijn.sabriel schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:56:
[...]
Ligt helemaal aan je tanks.
We hadden onze MT in onze eerste tries op halfus en de OT op drakes, big fail omdat de tank nog steeds dacht dat soak-tank de juiste oplossing was. Onze kill kwam omdat we onze best gegearde tank op de adds hadden gezet en 2 draken tegelijk. Was derde try meteen een kill (tweede enrageded hij op 20%, kwamen uit op 7%). Daarvoor was onze langste fight ongeveer 1min.
- The Storm Rider should always be released if active. The Shadow Nova will then become interruptable as its cast time rises from 0.25 seconds to 1.5 seconds.
- If the Slate Dragon and the Nether Scion are active, the Nether Scion has to be released. Otherwise, Malevolent Strikes will stack up very quickly.
Anoniem: 384763
gisteren onze wekelijkse matches gedaan in arena en ons laatste partijtje was echt lachen.
Hadden we 2 druids in blade's edge arena die na hun stealthrondje allebei op een van die pillars stonden, broederlijk naast elkaar. Telkens toen ik dichter kwam, typhoon op me en mocht ik terug naar boven lopen.
Dan maar in een hoekje gaan campen met mn healer tot ze het zelf beu waren. Grappig wel.
Daarna raidteam samengesteld, BWD begonnen en vrij snel magmaw gevloerd. Daarna heb ik een enhancement shaman in mijn plaats laten gaan omdat hij te weinig gegeared is om met ons progress runs te doen. Had gevreesd dat het een stuk stroever zou verlopen maar uiteindelijk hebben ze alles neer voor Chimaeron. Best trots op hen !
Vanavond wat andere mensen kansen geven in BoT, maar dan gaan we er weer hard tegenaan met het raidteam om hopelijk Cho'gall naar de eeuwige jachtvelden te sturen.
Hoe kan ik 36 hebben! Wat is dat voor madness! Van Valor points kan je toch geen Tier11 kopen?Anoniem: 15813 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:08:
[...]
Mijn 70 dkp > jouw 36 dkp
En verder is het voor mij het laatste wat ik nog nodig heb. jij hebt nog wel meer items nodig.
Maar hoe kan het eigenlijk dat jij pas 1 tier hebt ? wat doe je met al je valor points ?
[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 24-02-2011 11:22 ]
Zeker welMrVegeta schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:19:
[...]
Hoe kan ik 36 hebben! Wat is dat voor madness! Van Valor points kan je toch geen Tier11 kopen?
2200 : chest
1650 : gloves
2200 : pants
alleen je shoulders + helm eigenlijk niet
[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 24-02-2011 11:25 ]
[ Voor 27% gewijzigd door MrVegeta op 24-02-2011 11:27 ]
Everytime you spam in /2 sammeh kills a Dragon Kill PointMrVegeta schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:19:
[...]
Hoe kan ik 36 hebben! Wat is dat voor madness! Van Valor points kan je toch geen Tier11 kopen?
Als variant op: everytime you masturbate, god kills a kitten
Dan heb je niet echt goed gekeken want het is precies dezelfde vendor ^^ en voor mij staan de tier items op de 1e pagina van de vendor. en boots juist op de 2e voor zover ik me kan herinneren.MrVegeta schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:26:
Dat meen jeDat wist ik helemaal niet ... Nou ja ik zit nu op 1640 points. Dus... van de vorige punten heb ik booties and andere onzin gekocht.
/facepalm.MrVegeta schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:26:
Dat meen jeDat wist ik helemaal niet ... Nou ja ik zit nu op 1640 points. Dus... van de vorige punten heb ik booties and andere onzin gekocht.
Je hebt alles neer , en nog nooit gloves of pants zien droppen voor geen een class. gaat er dan geen lampje branden ? En een beetje uit zoeken wat je bis is en waar het dropt zou geen kwaad kunnen slacker
Lol @ trollie
Wazie, ik heb het nooit zien droppen maar ze staan wel in mijn wishlist... Oh je bedoelt die tokens. Nah, nooit echt bij nagedacht dat die tokens niet droppen. Logic, this makes none.
[ Voor 68% gewijzigd door MrVegeta op 24-02-2011 11:31 ]
Ik woonde daar zo ongeveer voordat die verdween.
De vraag is alleen nu of het allemaal nog hetzelfde zal zijn wat tactics en levels betreft.
5 man vs. raidinstance... vrij duidelijk dat het niet hetzelfde zal zijn. Zal weer een afgestompte versie zijn net als Naxx in WOTLK gok ik zo.Bitbron schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:32:
Z'G terug? Hell yes!
Ik woonde daar zo ongeveer voordat die verdween.
De vraag is alleen nu of het allemaal nog hetzelfde zal zijn wat tactics en levels betreft.
Patch 4.1 on PTR - Zul'aman and Zul'gurub are back!
Wat vinden jullie er van ?
Op zich waren het best leuke raids. Dus om ze nog een keer te doen als 5 mans prima.
Maar ben wel bang dat er verder niet veel nieuws komt kwa dungeons.
dus dan wordt het weer op alle alts dungeons farmen die je tich keer gedaan hebt als raid.
Gaat ook weer snel vervelen.
Lack of int!MrVegeta schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:30:
How weird. Ik dacht dat dat je daar tokens voor nodig had.
Wazie, ik heb het nooit zien droppen maar ze staan wel in mijn wishlist... Oh je bedoelt die tokens. Nah, nooit echt bij nagedacht dat die tokens niet droppen. Logic, this makes none.
Wat wij gister hebben gedaan is 2 drakes releasen (vraag me even niet welke exact). 1 daarvan wordt getanked door de Halfus tank en de andere tank pakt de tweede drake.HawVer schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:12:
[...]
Ik ben offtank dus ben benieuwd. Wat bedoel je precies met soak-tank? We hadden idd de best gegearde tank op de boss staan. Dus dat kunnen we de volgende keer omdraaien. Verder werd beweerd dat we een taunt rotation moesten gebruiken waarbij de MT de draak van OF over neemt vanwege de snelle stacks. Herken je dat? Ik vind dat haast onmogelijk. Ik moet en twee draken releasen en zorgen dat ik aggro houdt en dan de boss over taunten en in leven blijven. Gisteren hebben we Storm Rider en Nether Sion vrijgelaten. Eigenlijk direct na de pull. Enig advies zou welkom zijn.Verder zou het niet moeilijk moeten zijn. Draken zo snel mogelijk neer en Shadow Nova interrupten.
[...]
Onze hunter released 1 van de draken met een misdirect naar de Halfus tank, de andere draak wordt opgepakt door de non-Halfus tank. Non-Halfus tank drake wordt als eerste gekilled, daarna wordt de Halfus-tank drake genuked terwijl de non-Halfus tank de laatste drake oppakt. Na het killen van de laatste drake is het slechts een kwestie van Halfus omleggen. Tanks tauntswitchen tijdens de setup van deze week wel, normaalgesproken gebeurd dat nauwelijks. Shadow Nova was vooral de taak van de rogue die we mee hadden.
Sorry als het een beetje warrig klinkt.
Ah, ik kan niet op MMO vanaf hier, dus wist nog van niets. Jammer.Inferno schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:38:
[...]
5 man vs. raidinstance... vrij duidelijk dat het niet hetzelfde zal zijn. Zal weer een afgestompte versie zijn net als Naxx in WOTLK gok ik zo.
Zal wel ja.Bitbron schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:43:
[...]
Ah, ik kan niet op MMO vanaf hier, dus wist nog van niets. Jammer.
welfare epic's gaan er droppen, en look a likes van de oude mounts wat ik ook erg jammer vindt persoonlijk.
Maar goed we zullen zien, trollen meppen heb ik altijd wel grappig gevonden, maar waarom dan die "faction" van Zandalar weg moest snap ik dan ook niet, pimp die dan ook om ofzo dat je daar dus rep mee kan/kon krijgen voor leuke dingetjes ofzo.
Inplaats van de welfare epic's inside ! en brouw het verhaaltje opnieuw inmekaar ofzo.
Err, we moeten nog een epic raid instance hebben om Deathwing aan te pakken.Anoniem: 15813 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:39:
dus dan wordt het weer op alle alts dungeons farmen die je tich keer gedaan hebt als raid.
Mijn voorspelling met ZA en zulG: relatief makkelijke dungeons waarbij mensen dan 353 gear kunnen halen zodat de raids wat makkelijker gaan. zeker na al dat geklaag over hoe moeilijk dungeons zijn, lijkt mij dit wel vrij logisch.
verder denk ik dat ze ook iets gaan doen aan die Jp's/Valor punten. als je o.b.v. daily hc's zo aan de items moet komen ben je maanden bezig. Weiger dit zelf ook omdat ik het geen skill vind om zo aan je item te komen
Wel nostalgie, was in TBC raid leader van ZA.. kikke dat dit weer terugkomt
De beste raid moet nog komen -> de nieuwe caverns of times !MrVegeta schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:47:
[...]
Err, we moeten nog een epic raid instance hebben om Deathwing aan te pakken.
Zou gaan over de well of eternity, hetgeen ruimte laat voor fantastische scenarios.
Hoe epic zou het niet zijn om samen met Malfurion de burning legion terug door de portal te stampen en azshara mss pijn te doen
Steam: Sneggel Origin: Waus82
leuk, content recycling wat je in het verleden ook al tig keer heb gedaan...kunnen ze dan echt niks verzinnen?Anoniem: 15813 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:39:
OK back on topic
Patch 4.1 on PTR - Zul'aman and Zul'gurub are back!
Wat vinden jullie er van ?
Op zich waren het best leuke raids. Dus om ze nog een keer te doen als 5 mans prima.

Cho'gall is C'thun toch Oo?.Yintha schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:57:
Cho'gall heeft C'thun geresurrect volgens mij dus qua lore klopt het tog wel deels?
teminste ik ben het helemaal kwijt kwa lore sinds de lichking
@ anderen.
Heel Cataclysm is toch recycling ?, oude gebieden in nieuwe jasjes etc
Maar goed ik vindt het niet erg !.
Ik ga wel op me Swift Razzashi Raptor ZG tegemoed
[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 24-02-2011 12:01 ]
Dat valt wel mee (hater)Sn3gG3l schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:54:
sinds wanneer is het wow topic een slow chat geworden voor guildies?
Per reset zijn er 3 van de 5 drakes actief (10N).HawVer schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:12:
[...]
Ik ben offtank dus ben benieuwd. Wat bedoel je precies met soak-tank? We hadden idd de best gegearde tank op de boss staan. Dus dat kunnen we de volgende keer omdraaien. Verder werd beweerd dat we een taunt rotation moesten gebruiken waarbij de MT de draak van OF over neemt vanwege de snelle stacks.
Waarschijnlijk had je een slechte combinatie van drakes, miischien heb je deze week een makkelijke combo en gaat hij zo neer.
En met soak-tank bedoel ik dat tanks alleen nog maar stamina gems gingen gebruiken, zelfs als het niet de juiste kleur had. Het doel was om een zo groot mogelijke health-pool te krijgen zodat een hit niet meteen dodelijk is. Dit was in WotLK.
De focus met CATA komt nu meer te liggen op mitigration, dus dodge/parry/block ipv puur stam.
Gewoon als voorbeeld: wie heb je liever als tank als je de keuze hebt tussen:
tank 1:
180k HP
9% dodge
9% parry
35% block
tank 2:
165k HP
15% dodge
15% parry
45% block
Als healer gaat mijn voorkeur iig uit naar tank 2 boven tank 1
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Hihi nee.Mektheb schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:00:
[...]
Cho'gall is C'thun toch Oo?.
teminste ik ben het helemaal kwijt kwa lore sinds de lichking.
C'thun = Old god
Cho'gall = de eerste grote Ogre magi, werd gemanipuleerd door Gul'dan en gebruikt tegen de draenei eerst op outland, en vervolgens op azeroth heeft hij onder andere stormwind helpen vernietigen toen de orcs door de dark portal gekomen waren.
Ja dat weet ik wel wie wie isAnoniem: 384763 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:03:
[...]
Hihi nee.
C'thun = Old god
Cho'gall = de eerste grote Ogre magi, werd gemanipuleerd door Gul'dan en gebruikt tegen de draenei eerst op outland, en vervolgens op azeroth heeft hij onder andere stormwind helpen vernietigen toen de orcs door de dark portal gekomen waren.

of ben ik heel dom/in de war en is die er niet.
aah nu je dit zegt : volgens mij schuilde hij bij C'thun in de ruimte ofzo w/e als ik me het herrinerYintha schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:06:
Wat is de link tussen C'thun en Cho'gall buiten dat ze allebij met een C beginnen? ^^
Wowwiki links please
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 24-02-2011 12:07 ]
zo ver ik weet, en ik heb al die lore boeken verslonden, is er niet een rechtstreekse link tussen de twee, buiten het feit dat ze allebei purple gear droppeYintha schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:06:
Wat is de link tussen C'thun en Cho'gall buiten dat ze allebij met een C beginnen? ^^
De ene is een old god op azeroth, de andere was de leider van de ogre's in outland.
EDIT : Wowpedia vertelt
While the Lich King attacked Stormwind City and Orgrimmar - distracting King Varian Wrynn and Warchief Thrall - Cho'gall began the resurrection of his new master - the Old God C'Thun. This deformed the ogre's body, which became monstrous and with similar features to his master's.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 24-02-2011 12:09 ]
After the battle at the Broken Isles, Cho'gall escaped to southern Kalimdor, where he took shelter within the chamber of C'Thun deep inside the Temple of Ahn'Qiraj.
While the Alliance and Horde were focused on defeating the Lich King, Cho'gall hung Med'an on the corpse of the Old God C'Thun, where he would be tormented by the Old God's mad whisperings, and began making preparations for its resurrection, monstrously deforming the ogre's body in the process. Making their way further into the ruined temple, Valeera Sanguinar and Meryl Winterstorm confronted the increasingly hideous Cho'gall, mutated by the power of the Old God. Together they managed to recover Med'an, but in order to fend off Cho'gall and give them enough time to make their escape, Valeera was forced to willingly give her body to the dreadlord Kathra'Natir before the trio were able to teleport to safety.
Later Med'an and his allies battled with Cho'gall, who revealed to him that his plan was to sacrifice Med'an and use his potent magical power to resurrect C'Thun. Cho'gall began performing the rites and channeled a great deal of energy, but Med'an was able to contain it within a ward around the ogre. Restoring Atiesh, Greatstaff of the Guardian to its rightful state, Med'an focused the powers of the council through it to defeat Cho'gall, burying him beneath the rubble of Ahn'Qiraj.
eh dus het komt er op neer dat Cho'gall getracht heeft C'thun te resurrecten maar hierin gefaald is.
alleen dan snap ik deze zin niet
'This deformed the ogre's body, which became monstrous and with similar features to his master's.'
want Cho'gall lijkt totaal niet op C'thun
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Fixxed thatDakreal schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:09:
Eindelijk fatsoenlijke AoE dps voor een enhancement alle shamans. Kun je tenminste je main totem up houden![]()
4.1 wordt een mooie!
Stond eerder ook nog een magma totem change tussen maar deze is nu weg

Wel eens die ogen op z'n chest/schouders gezien?Yintha schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:19:
Wall of text crits my eyes.
eh dus het komt er op neer dat Cho'gall getracht heeft C'thun te resurrecten maar hierin gefaald is.
'This deformed the ogre's body, which became monstrous and with similar features to his master's.'
Op een normale ogre lijkt hij toch ook nietYintha schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:19:
Wall of text crits my eyes.
yup overall waar die buggers lopenSeraphin schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:23:
Even los van de hierboven staande lore: de Twilight's Hammer Cult is toch al langer geassocieerd met Old Gods? Silithus zat altijd al vol met de mennekes die foute dingen probeerden te doen.
Doen jullie dat ook al terwijl de draken er nog zijn?Mik! schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:42:
[...]
Tanks tauntswitchen tijdens de setup van deze week wel, normaalgesproken gebeurd dat nauwelijks. Shadow Nova was vooral de taak van de rogue die we mee hadden.
Nooit echt ingame op gelet, ben druk bezig met rondjes rennen achter de add tank aan enzoCronax schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:26:
[...]
Op een normale ogre lijkt hij toch ook nietZe bedoelen waarschijnlijk gewoon zijn huidskleur en volgens mij heeft hij allerlei tattoo-achtige dingen?
maar oke bedankt het is duidelijk :)!
Zonder raiden ilvl 252 gehaald? Mag je armory eens zien?Soujah schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:18:
Kom in mijn huidige guild niet toe aan raiden, er is al een 10 man team en hebben te weinig mensen om de 25 mans te doen. Zijn er hier raid guilds aanwezig welke op Azjol-Nerub actief zijn welke nog op zoek zijn naar nieuwe leden? Speel momenteel op mijn Frost DK (ilvl 352).
Das vrij makkelijk als je BoE epics koopt en de reputation epics haalt.HawVer schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:54:
[...]
Zonder raiden ilvl 252 gehaald? Mag je armory eens zien?
En een helehoop pvp gear.NMe schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:00:
[...]
Das vrij makkelijk als je BoE epics koopt en de reputation epics haalt.
Ja hoor, geen probleem, zie hieronder. Heb op het moment nog wat PVP aan vanwege de arena matches van gisterHawVer schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:54:
[...]
Zonder raiden ilvl 252 gehaald? Mag je armory eens zien?
http://eu.battle.net/wow/en/character/azjolnerub/mez/simple
Jup, tanks hebben Halfus in focus staan en taunten hem weg. Ze staan redelijk dichtbij elkaar. De rogue gaat gewoon mee naar de andere tank voor interrupts.HawVer schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:37:
[...]
Doen jullie dat ook al terwijl de draken er nog zijn?
Rogue? Waarom interrupt de tank zelf niet? Of spelen jullie 25-man?Mik! schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:07:
[...]
Jup, tanks hebben Halfus in focus staan en taunten hem weg. Ze staan redelijk dichtbij elkaar. De rogue gaat gewoon mee naar de andere tank voor interrupts.
De Denen hebben hetzelfde probleem: Danish Language op YoutubeNMe schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:09:
[...]
Een Noors meisje dat in mijn guild zat vertelde altijd dat de dialecten in Noorwegen gruwelijk zijn en dat ze elkaar onderling gewoon niet eens kunnen verstaan.
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Anoniem: 236827
Dat is het welbekende filmpje van Noren die de Denen belachelijk makenHellPunk schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:27:
[...]
De Denen hebben hetzelfde probleem: Danish Language op Youtube
Ook al ben ik pro-Deens, dan nog is het een erg leuk filmpje!
Deze taal leer je dan ook het best als je een knoop in je tong legt en er minstens 10 bier achteraan gooit. Hete aardappel in de keel is een bonus.
Dan nog is het beter dan het constant zingen van die Zweden en de ik-weet-niet-wat-ik-spreek Noren
Edit: lig hier dubbel met m'n Deense collega's

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 24-02-2011 13:42 ]
Het is voor de meeste tanks geen vereiste meer om hit/expertise capped te zijn voor max. threat. Heeft er mee te maken dat met Vengeance de attacks die nu aankomen al voor voldoende threat zorgen.NMe schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:23:
[...]
Rogue? Waarom interrupt de tank zelf niet? Of spelen jullie 25-man?
En aangezien je toch wel wilt hebben dat er geen interrupt wordt gemist, laat je gewoon een hitcapped dps het doen. Zal op 10 mans wat lastiger zijn kan ik me zo voorstellen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ik ben druk bezig om mijn item level omhoog te halen door zoveel mogelijk valor en justice points binnen te halen. Dus dat is regelmatig heroics runnen.
Ik was onlangs voor het eerst in black rock depths en wordt toen geconfronteerd met de boss die die drie adds voor zijn neus heeft staan waar die stralen op terecht komen. Eerst keer daar was in een pug met een guildy als tank (en ik als healer). In eerste instantie mocht ik lekker stil staan en healen, maar de paladin pug die mee was presteerde het iedere keer om te transformeren naar zo'n ontiegelijk hard slaand monster. Toen die dus riep of hij niet moest gaan healen was ik eerst enigzins op de spreekwoordelijke "pik" getrapt omdat het probleem niet aan de healing lag, maar aan zijn movement.Maar goed, guildy tank zegt via vent zo van joh, doe maar en dus schoorvoetend toegegeven. Daarna was het direct een kill.
Nu mocht ik van de week in een echt pug de instance nogmaals doen. Staan we bij dezelfde boss en krijg dus van de tank te horen dat ik naast het healen ook die verrekte stralen moest blocken. Ik denk, dat wordt leuk omdat ik zo op twee uitersten van mijn scherm moet kijken (debuff in rechter bovenhoek en healbot in de linker onderhoek). Maar goed, hij vraagt het en ik maal er niet om. Wederom twee wipes omdat er een dps niet op tijd uit de straal stapte. Maar bij mij ging het wonderwel goed. En healen (is ook niet echt intensief daar) en in en uit die straal stappen. Had toch iets van een trots gevoel.
Nu nog 6 punten in item level stijgen en dan schijn ik mee te mogen met de raids van de guild. Niet dat ik vaak kan, maar als er dan een keer een healer ontbreekt dan kan ik eventueel invallen. Ben benieuwd.
Zo, heb ik dat ook weer van mij af geschreven.
Time spend gaming is time spend well
Ik ben op mijn tank gewoon hit en expertise-capped. Vengeance blijft wel scalen maar alleen met je health, dus zolang je voor mitigation gemt (wat je wel zou moeten doen) heb je minder baat van Vengeance. Ik krijg dus ook liever mijn threat uit attacks die altijd raken dan uit Vengeance.Zertaxka schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:32:
[...]
Het is voor de meeste tanks geen vereiste meer om hit/expertise capped te zijn voor max. threat. Heeft er mee te maken dat met Vengeance de attacks die nu aankomen al voor voldoende threat zorgen.
En aangezien je toch wel wilt hebben dat er geen interrupt wordt gemist, laat je gewoon een hitcapped dps het doen. Zal op 10 mans wat lastiger zijn kan ik me zo voorstellen.
Op Halfus interrupt ik gewoon tijdens het tanken. Heb toch niks beters te doen. Op die manier kan onze DPS teminste belangrijkere dingen doen.
Het hangt er dan wel van af wat voor class je hebt tanken. Paladin, druid en DK hebben een 10 sec cd interrupt, warrior een 12 sec cd interrupt. De cooldown van de warrior kan nét te lang zijn, waardoor er een kans is dat de boss niet geinterrupt kan worden.NMe schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:56:
[...]
Ik ben op mijn tank gewoon hit en expertise-capped. Vengeance blijft wel scalen maar alleen met je health, dus zolang je voor mitigation gemt (wat je wel zou moeten doen) heb je minder baat van Vengeance. Ik krijg dus ook liever mijn threat uit attacks die altijd raken dan uit Vengeance.Daarnaast: hit capped ben je ook voor taunts. En het belangrijkste: mijn enige vorm van mitigation als druid is dodge. Attacks die ik dodge doen niks met mijn Vengeance en leveren me ook maar 2 rage op. Ik heb alle threat nodig die ik krijgen kan.
Op Halfus interrupt ik gewoon tijdens het tanken. Heb toch niks beters te doen. Op die manier kan onze DPS teminste belangrijkere dingen doen.
(Wat betreft de taunts, volgens mij is dat gefixt, je kan niet meer je taunt missen, graag bevestiging? Zit achter een proxy hier)
Neen, 10m ^^ Tank interrupt wel mee, maar onze warrior tankt Halfus. Die heeft af en toe z'n interrupt op cd waardoor we liever een back up hebben van een dps. Onze dk tank interrupt over het algemeen wel in z'n eentje. Qua dps op drakes maakt het weinig uit, gaan snel genoeg down.NMe schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:23:
[...]
Rogue? Waarom interrupt de tank zelf niet? Of spelen jullie 25-man?
Klopt. Sinds Cata raakt een taunt altijd*. Daarnaast ging het vroeger op basis van spell hit en dus niet op basis van melee hit waar we het nu over hebben.Roflzor schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:00:
(Wat betreft de taunts, volgens mij is dat gefixt, je kan niet meer je taunt missen, graag bevestiging? Zit achter een proxy hier)
Hit en expertise caps voor tanks lijken me vooral van belang voor initiele threat (als vengeance nog laag is) en voor interrupts. Vergeet niet dat vengeance geïmplementeerd is voor threat creep door betere gear, initiele threat komt toch vooral van abilities die moeten raken.
*Zie voor Warrior: http://www.wowwiki.com/Taunt_%28Warrior_ability%29 => Patch 4.0.1 (2010-10-12): Removed miss chance of this effect. (Untested, based of testing on Growl and Dark Command).
[ Voor 24% gewijzigd door Morrar op 24-02-2011 14:14 ]
klopt 100% juistRoflzor schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:00:
[...]
daarom threat met expertise is vaak helemaal geen issue. (afgezien van dat interupten.. want raak slaan is dan wel een must
Dat dacht ik dus ook, maar dit werd hier in dezelfde topic nog dacht ik tegengesproken.Anoniem: 373674 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:12:
[...]
klopt 100% juist
daarom threat met expertise is vaak helemaal geen issue. (afgezien van dat interupten.. want raak slaan is dan wel een must)
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Weer wat geleerd.Morrar schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:09:
[...]
Klopt. Sinds Cata raakt een taunt altijd*. Daarnaast ging het vroeger op basis van spell hit en dus niet op basis van melee hit waar we het nu over hebben.
Vengeance scalet niet goed. Het is afhankelijk van de maximumhealth van de tank hoeveel AP hij van Vengeance krijgt, en bovendien gooit dodge (en parry volgens mij ook) roet in het eten wat Vengeance betreft. Doe mij maar lekker mijn hit en expertise, die is tenminste constant.Hit en expertise caps voor tanks lijken me vooral van belang voor initiele threat (als vengeance nog laag is) en voor interrupts. Vergeet niet dat vengeance geïmplementeerd is voor threat creep door betere gear, initiele threat komt toch vooral van abilities die moeten raken.
Het hoeft ook niet goed te scalen, maar het moet zorgen dat je een threat lead houd over de dps. Als het dat doet kan je je hit + exp wegforgen naar mitigation en daarom minder mana opzuigen van de healers.NMe schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:42:
Vengeance scalet niet goed. Het is afhankelijk van de maximumhealth van de tank hoeveel AP hij van Vengeance krijgt, en bovendien gooit dodge (en parry volgens mij ook) roet in het eten wat Vengeance betreft. Doe mij maar lekker mijn hit en expertise, die is tenminste constant.
Omdat vengeance inderdaad wat tijd nodig heeft om op te bouwen heb je nog altijd de grootste threat risico's aan het begin van het gevecht waarbij tricks en MD kunnen helpen.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
The Return of Zul'Gurub and Zul'Aman
Most notable to mention are two major class raid revamps - Zul'Gurub and Zul'Aman are both being reintroduced into the game as 5-player Cataclysm Heroics! These new Heroics will require a minimum item level of 346 to enter, and drops will be 353 epic items - that's right, epics in Heroics! Cue rage now! But don't assume they're going to come easy - these dungeons are intended to provide players with more challenging Heroic content (which should be much appreciated after the recent waves of nerfs)! And yes, there will be mounts.
Pffff, meneer negativo is er ook weer hoor. Ik heb jou nog nooit een post zien maken waar je het spel niet in af zit te zeiken. Je kunt ook gewoon stoppen met spelen als je 't niet meer leuk vindt hoor...Inferno schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:38:
[...]
5 man vs. raidinstance... vrij duidelijk dat het niet hetzelfde zal zijn. Zal weer een afgestompte versie zijn net als Naxx in WOTLK gok ik zo.
Ik zeg net dat mitigation zorgt dat je minder hebt aan Vengeance omdat je niet geraakt wordt. Dat heb ik nog steeds liever hit en expertise.psych schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:45:
[...]
Het hoeft ook niet goed te scalen, maar het moet zorgen dat je een threat lead houd over de dps. Als het dat doet kan je je hit + exp wegforgen naar mitigation en daarom minder mana opzuigen van de healers.
Omdat vengeance inderdaad wat tijd nodig heeft om op te bouwen heb je nog altijd de grootste threat risico's aan het begin van het gevecht waarbij tricks en MD kunnen helpen.
Gelijk heeft ie wel imho, het zal nooit dezelfde sfeer gevens als de originele instances.Blistimo schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:50:
[...]
Pffff, meneer negativo is er ook weer hoor. Ik heb jou nog nooit een post zien maken waar je het spel niet in af zit te zeiken. Je kunt ook gewoon stoppen met spelen als je 't niet meer leuk vindt hoor...
Het bouwt iets minder snel op, maar de buff blijft natuurlijk gewoon actief, ook als je twee keer gemist wordt of dodget.NMe schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:50:
[...]
Ik zeg net dat mitigation zorgt dat je minder hebt aan Vengeance omdat je niet geraakt wordt. Dat heb ik nog steeds liever hit en expertise.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Zover ik heb gelezen en gezien kom je zelden aan de 10% van je HP van Vengeance. En als we daar al komen hebben we het over 15.000 tot 20.000 AP. Op een totaal van de ca. 8.000 AP (druids meer) die tanks normaal hebben is die 8% hit en ca.18% dodge + parry veel minder effect dan vengeance.NMe schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:42:
[...]
Weer wat geleerd.Verandert mijn andere argument niet though.
[...]
Vengeance scalet niet goed. Het is afhankelijk van de maximumhealth van de tank hoeveel AP hij van Vengeance krijgt, en bovendien gooit dodge (en parry volgens mij ook) roet in het eten wat Vengeance betreft. Doe mij maar lekker mijn hit en expertise, die is tenminste constant.
Maar om terug te komen op het scalen. het is heel erg afhankelijk van hoeveel demage de tank pakt. En je moet heel veel demage pakken om aan de vengeance cap te komen.
Aangezien Tanks op dit moment meer dan genoeg threat doen, vind ik mitigation veel belangrijker dan hit/exp in het kader van progress.
En Cataclysm is geen classic.. ik snap zijn punt ook niet. Als je het spel idd niet leuk vind en je speelt het toch, dan heb je een verslavingYintha schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:51:
[...]
Gelijk heeft ie wel imho, het zal nooit dezelfde sfeer gevens als de originele instances.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Even een paar kleine beestjes aanranden dan maar; mitigation maakt nou net niet uit voor Vengeance, maar qua avoidance heb je wel gelijkNMe schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:50:
[...]
Ik zeg net dat mitigation zorgt dat je minder hebt aan Vengeance omdat je niet geraakt wordt. Dat heb ik nog steeds liever hit en expertise.
Dit wordt wel zo vaak geroepen, maar ik vind het erg subjectief. Molten Core werd niet voor niets Molten Bore genoemd. Als hunter stond ik daar gewoon een beetje saai te pewpewen en van movement was niet echt heel veel sprake. Tuurlijk iedereen was veel meer noob en addons waren minder ver, maar qua tactics was het echt best wel simpel.MrVegeta schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:58:
Als Ulduar het hoogtepunt is op raid gebied sinds Molten Core dan is dat geen goed teken. Meeste lui spelen WoW al lang niet meer om de game maar meer om het sociale gedeelte. Qua gameplay is het weinig aan, de encounters zijn niet origineel, de instances zijn vrij saai en het verhaal is ver te zoeken.
De grote charme was natuurlijk wel dat het nog allemaal erg nieuw was en onbekend. Nu hebben we all tactics wel gehad en is het inderdaad minder vernieuwend. of je dat aan het spel moet wijten of aan je eigen ervaring lijkt me duidelijk.
Ben wel met je eens dat het verhaal in Cata me ook minder kan boeien, waarschijnlijk omdat de link met eerdere Warcaft spellen er niet meer is. Ook vind ik dat Blizzard een tikje makkelijk omgaat met het homogenizeren van klasses, het hergebruiken van oude content, etc.
[ Voor 62% gewijzigd door Morrar op 24-02-2011 15:05 ]
+verslavingMrVegeta schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:58:
Als Ulduar het hoogtepunt is op raid gebied sinds Molten Core dan is dat geen goed teken. Meeste lui spelen WoW al lang niet meer om de game maar meer om het sociale gedeelte. Qua gameplay is het weinig aan, de encounters zijn niet origineel, de instances zijn vrij saai en het verhaal is ver te zoeken.
De instance zijn inderdaad van een heel laag niveau tegenwoordig. Het is allemaal zo verschrikkelijk saai geworden en doe ze alleen nog maar voor mijn valor punten. Ben blij dat er 2 nieuwe bij komen Van mij mogen ze van alle classic instance wel een HC versie maken voor wat variatie.
Dit topic is gesloten.