Hoe dan ook betaal je voor DLC die je gratis krijgt bij een pre-order.
Goed, ik ga zo met het foldertje van de Eplaza naar de Mediamarkt in Leeuwarden.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Lees eerst dit even door : https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70GAIAjohan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:53:
Goed, ik ga zo met het foldertje van de Eplaza naar de Mediamarkt in Leeuwarden.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Hmm dat betekent dat de Eplaza in H'veen te ver weg is.
Das nou jammer..

Ja de Media-Saturn Holding is niet gek!!GAIAjohan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:58:
Hmm dat betekent dat de Eplaza in H'veen te ver weg is.Das nou jammer..
Laatst ook al in de veronderstelling dat ik wel even gebruik kon maken van de laagste prijs garantie bij de Saturn totdat ik dus de voorwaarden las.
Ze hebben zichzelf zo mooi ingedekt.
Ik vind 55 teveel als ik m 2dagen later voor 40 kan krijgen
Ik kreeg net een mailtje terug van Gameshoppen.
Ze hebben hem (nog) liggen en zijn vanavond open.
48,50 mochten er meer mensen in omgeving Rotterdam willen.
Ze hebben hem (nog) liggen en zijn vanavond open.
48,50 mochten er meer mensen in omgeving Rotterdam willen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Net bij Saturn geweest, op de folders die ze daar hadden hangen bij de aanbieding staat doodleuk bijgeschreven "release 20 mei". En ze hebben 'm dus nog niet liggen, ik hoopte omdat er geen datum bij stond dat ie er al was maar nee. Ik ga vrijdag lekker vroeg heenGAIAjohan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:17:
Denk dat ik vanavond nog maar niet naar Groningen ga, zal weinig zin hebben vrees ik. Of Saturn gooit m plots vanavond in het schap omdat ze het morgen wss toch wel gaan verkopen.
XBL: Sgt Rik NL
De game is echt awesome, speel nu zo'n half uurtje.
Weinig last van popup of framedrops moet ik zeggen. Lopen gaat af en toe wel lastig (tijdens het onderzoeken).
De GTA Engine is echt duidelijk te merken dus dat werkt allemaal wel vertrouwd. Kan niet wachten op de andere cases :)!
Weinig last van popup of framedrops moet ik zeggen. Lopen gaat af en toe wel lastig (tijdens het onderzoeken).
De GTA Engine is echt duidelijk te merken dus dat werkt allemaal wel vertrouwd. Kan niet wachten op de andere cases :)!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Waar heb jij hem gehaald dan; Nu we toch bezig zijn wil ik het graag weten; ik zaga al meerdere keren dat men het spel al had maar geen reactie waar gehaald; of betreft het hier enige "piraterij" LOL.Kecin schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:14:
De game is echt awesome, speel nu zo'n half uurtje.
Als iemand weet waar in Zaanstad hij te halen is (morgen/ overmorgen) voor 40 eurie laat het dan even weten. Ga straks Fable 2 een beetje proberen uit te spelen zodat ik tijd over hou voor L.A. Noire.
Dit spel doet me denken aan een spel dat ook met een politie agent was en dan moes je een pasje hebben om het appartement en zo uit te kunnen. Dat spel zou ik ook graag weer hebben maar ik ben de titel kwijt. Trouwens toen heb ik alleen al 4 uren erover gedaan om dat pasje te vinden.
Ik hoop dat LA Noire de nostalgie van de tijd waarin het zich afspeelt echt waar maakt. Vond Maffia 2 echt te gek qua setting. Ondanks dat je vrij kon bewegen was het toch heel linear en kon je alleen gebouwen in die voor het spel open waren (grotendeels).
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik heb hem ook net gehaald. Zo de Ps3 updaten en proberen.
Ik kon alleen geen bon krijgen. Daar kan de winkel last mee krijgen waarschijnlijk.
Ik kon alleen geen bon krijgen. Daar kan de winkel last mee krijgen waarschijnlijk.
Vet hoor; Het is wel stil hier is iedereen voetbal aan het kijken of zo?Donstil schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:24:
Ik heb de "demo" gedownloadMouse_NL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:25:
[...]
Waar heb jij hem gehaald dan; Nu we toch bezig zijn wil ik het graag weten; ik zaga al meerdere keren dat men het spel al had maar geen reactie waar gehaald; of betreft het hier enige "piraterij" LOL.
Als iemand weet waar in Zaanstad hij te halen is (morgen/ overmorgen) voor 40 eurie laat het dan even weten. Ga straks Fable 2 een beetje proberen uit te spelen zodat ik tijd over hou voor L.A. Noire.
Dit spel doet me denken aan een spel dat ook met een politie agent was en dan moes je een pasje hebben om het appartement en zo uit te kunnen. Dat spel zou ik ook graag weer hebben maar ik ben de titel kwijt. Trouwens toen heb ik alleen al 4 uren erover gedaan om dat pasje te vinden.
Ik hoop dat LA Noire de nostalgie van de tijd waarin het zich afspeelt echt waar maakt. Vond Maffia 2 echt te gek qua setting. Ondanks dat je vrij kon bewegen was het toch heel linear en kon je alleen gebouwen in die voor het spel open waren (grotendeels).
Grafisch lijkt het wel iets op GTA, tenminste, je weet gelijk dat je in die sandbox loopt. Besturing tijdens zoeken van de clue's vind ik nog een drama, misschien moet ik nog wennen. (Xbox).
Eerste ingameintro is al geweldig.
De details in deze game gaan het hem doen als ik de eerste minuten zo bekijk. (HollywoodLand in de bergen ipv Hollywood bv. wat vroeger idd zo was)
En er vielen me een aantal echte acteurs op (Dr. Walter Bishop uit Fringe bv. Voor de kenners dan).
De details in deze game gaan het hem doen als ik de eerste minuten zo bekijk. (HollywoodLand in de bergen ipv Hollywood bv. wat vroeger idd zo was)
En er vielen me een aantal echte acteurs op (Dr. Walter Bishop uit Fringe bv. Voor de kenners dan).
En de halve cast uit Mad Men speelt zo'n beetje mee.
De main character speelt ook Ken Cosgrove in Mad Men:
De main character speelt ook Ken Cosgrove in Mad Men:
Verwijderd
Ok.......Donstil schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:24:
Hoe zijn de eerste ervaringen met het spel? Ik zat zo net even op gamefaqs.com maar daar staan veel negatieve topics over L.A. Noir. Dat het spel vooral te makkelijk is, je haalt altijd een case al doe je een onderzoek niet goed. Ook veel klachten dat L.A. Noir saai is, maar dat komt denk ik vooral omdat er veel lui zijn die dit met GTA vergelijken. Ik krijg L.A. Noir morgen binnen, en ik hoop een sfeervolle adventure/puzzle spel, zoals je vroeger had op de PC.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ik heb er nu ongeveer een uurtje op zitten en het is idd nog erg simpel. De eerste "onderzoeken" kun je eigenlijk met je ogen dicht doen. Je loopt wat rond over de crime scene, je controler gaat trillen en drukt op X. Oke dat is je eerste aanwijzing. Je loopt weer verder de controler trilt weer en je drukt weer op kruisje. Maar dat zal heus wel verbeteren zodra het "echte" werk begonnen is.
Ik zit momenteel in me eerste echte ondervraging. Ik heb al 4x de verkeerde vraag gesteld terwijl ik dat toch echt de juiste volgende vraag vond. Maar goed dat zal wel aan mij liggen
Het is verder ook veel kijken naar cut scenes. Vind ik persoonlijk wel interessant maar daar moet je van houden.
Mensen die GTA verwachten worden idd teleurgesteld.
Ik zit momenteel in me eerste echte ondervraging. Ik heb al 4x de verkeerde vraag gesteld terwijl ik dat toch echt de juiste volgende vraag vond. Maar goed dat zal wel aan mij liggen
Het is verder ook veel kijken naar cut scenes. Vind ik persoonlijk wel interessant maar daar moet je van houden.
Thnax ga ik kijken om hem ook te dl-en en of het bevalt. -> ik zie geen demo of zo hoor??? ooh zo een "demo"Kecin schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:04:
[...]
Ik heb de "demo" gedownload, spel staat nog in de pre-order.
Grafisch lijkt het wel iets op GTA, tenminste, je weet gelijk dat je in die sandbox loopt. Besturing tijdens zoeken van de clue's vind ik nog een drama, misschien moet ik nog wennen. (Xbox).
Trouwens voor Japan een nog latere release datum 7-7-2011 LOL
[ Voor 15% gewijzigd door Mouse_NL op 18-05-2011 22:54 . Reden: japan! ]
Ik denk ook dat teveel mensen verwachten dat je akimbo style sawed off shotgun iedereen om ver kan maaien wanneer jij dat wilt. Of denkende dat je even snel een winkel in kunt gaan om iets te kopen...
Vergeet het maar, dat gebeurd niet.
Zolang je niet met die instelling aan het spel begint is het gewoon een top spel.
De vergelijking zal door veel mensen gemaakt worden met GTA en RDR. Echter, de enige overeenkomst tussen beide spellen is het feit dat je vrij rond kunt rijden. That's it. L.A. Noire is een spel wat opzich zelf staat. Ik ben er ook nog steeds niet over uit in welke genre je dit spel kunt plaatsen.
Zolang je niet met die instelling aan het spel begint is het gewoon een top spel.
De vergelijking zal door veel mensen gemaakt worden met GTA en RDR. Echter, de enige overeenkomst tussen beide spellen is het feit dat je vrij rond kunt rijden. That's it. L.A. Noire is een spel wat opzich zelf staat. Ik ben er ook nog steeds niet over uit in welke genre je dit spel kunt plaatsen.
Agatha Christie ???? Alan Wake?xeple schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:57:
Ik denk ook dat teveel mensen verwachten dat je akimbo style sawed off shotgun iedereen om ver kan maaien wanneer jij dat wilt. Of denkende dat je even snel een winkel in kunt gaan om iets te kopen...
Mwa.. daarvan vind ik niet echt dat je die kunt vergelijken met L.A.Noire. Agatha Christie komt wel het meest in de buurt denk ik. Ik zat zelf meer aan Shenmue te denken..
aight nu noem je een titel idd dat spel eed ook veel stof opwaaien, 100% mee een Shenmue in Chicago!xeple schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:11:
[...]
Mwa.. daarvan vind ik niet echt dat je die kunt vergelijken met L.A.Noire. Agatha Christie komt wel het meest in de buurt denk ik. Ik zat zelf meer aan Shenmue te denken..
wat ik tot nu toe van het L.A Noir heb mee gekregen doet me denken aanxeple schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:11:
[...]
Alan wake Meets Heavy Rain..
Het melodietje van dit on-line preview-spel van L.A. Noire zit ook in de echte game? Zo ja: tijdens wat voor gebeurtenissen wordt dat melodietje gedraaid dan?
[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 19-05-2011 00:22 ]
Ben ondertussen toe aan disk 2. Ik ben geen goede gamer, maar tot nu toe gaat alles vrij makkelijk inderdaad.
Nu is het wel mogelijk om het trillen bij het opmerken van een clue uit te zetten, dan word het meer een uitdaging. Ook hoe verder je in het spel komt hoe minder aanwijzingen je op je HUD krijgt. (Als in: Druk a om hoofdbureau te telefoneren).
Ik vind de game geweldig. Het is de volgende combinatie:
Sfeer & Ambiance: Godfather (the game) & Mafia 2
Oploswerk: CSI the game, where is waldo (klik)
Gameplay: GTA IV, auto's besturen lijkt wel iets op Driver 1
Bij elkaar geraapt zooitje, maar het speelt wel lekker.
Nu is het wel mogelijk om het trillen bij het opmerken van een clue uit te zetten, dan word het meer een uitdaging. Ook hoe verder je in het spel komt hoe minder aanwijzingen je op je HUD krijgt. (Als in: Druk a om hoofdbureau te telefoneren).
Ik vind de game geweldig. Het is de volgende combinatie:
Sfeer & Ambiance: Godfather (the game) & Mafia 2
Oploswerk: CSI the game, where is waldo (klik)
Gameplay: GTA IV, auto's besturen lijkt wel iets op Driver 1
Bij elkaar geraapt zooitje, maar het speelt wel lekker.
Gisteren dan ook zoals eerder gemeld binnengekregen via gamesshoppen.
Ik pleurde de disc in mijn ps3 en het 1e wat mijn vriendin zei. Is dit wel een game voor jou
. Het is meer een verhaal wat zich afspeelt. En jij kijkt naar een soort van film. Mensen die GTA denken te krijgen hebben dus echt een probleem, want dit is het totaal niet. De cases zijn idd nog best wel makkelijk maar denk ook dat hier nog wel verschil in komt. Ik ben nu bij case 5 en heb 1 sidemissie uit gespeeld.
Ik vind het verder super mooi gemaakt en denk dat ik me wel tot de laatste case kan amuseren
Ik pleurde de disc in mijn ps3 en het 1e wat mijn vriendin zei. Is dit wel een game voor jou
Ik vind het verder super mooi gemaakt en denk dat ik me wel tot de laatste case kan amuseren
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Naja, ik vind CSI-games ook altijd wel leuk om te doen. Ja t zijn budgetgames, en ja je moet ze niet op een console willen spelen, dus gewoon op de pc met de muis (controller is nogal log qua besturing daar), en ja, je hebt een CSI-game in 2 avondjes uitgespeeld, maartoch ik vind het leuk. Dus het oplossen zal ik fantastisch vinden.
Sfeer in Mafia2 vond ik echt heerlijk, als deze game dat kan brengen: TOP
Gameplay van GTA4, ben nooit een fan geweesrt van de character besturing met de controller, ook niet in RDR, maargoed het zij zo. Zulke games speel ik eigenlijk liever op de pc waar ik een muis heb om te schieten en een controller om met de auto/het paard te rijden.
En iemand anders zei: Alan Wake meets Heavy Rain. Nu heb ik Alan Wake nooit gespeeld, maar Hevay rain vond ik fantastisch
Sfeer in Mafia2 vond ik echt heerlijk, als deze game dat kan brengen: TOP
Gameplay van GTA4, ben nooit een fan geweesrt van de character besturing met de controller, ook niet in RDR, maargoed het zij zo. Zulke games speel ik eigenlijk liever op de pc waar ik een muis heb om te schieten en een controller om met de auto/het paard te rijden.
En iemand anders zei: Alan Wake meets Heavy Rain. Nu heb ik Alan Wake nooit gespeeld, maar Hevay rain vond ik fantastisch
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 19-05-2011 08:51 ]
Hoeveel cases zijn er eigenlijk...?
Edit: kben benieuwd of ie vandaag in de verkoop gaat. Zeker met die bon die ik vorige pagina postte zou het toch wel goed moeten komen.....
En de prijs van e-plaza is niet te verslaan natuurlijk...
Edit: kben benieuwd of ie vandaag in de verkoop gaat. Zeker met die bon die ik vorige pagina postte zou het toch wel goed moeten komen.....
[ Voor 74% gewijzigd door SqueakyClean op 19-05-2011 09:05 ]
Er zijn 21 casesJobbie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:03:
Er zijn 40 side missies (gisteren moest ik als 1e sidemissie een of andere bandiet van een dak afschieten. Toen vluchte hij en pakte hij een voetganger als menselijk schild en ik moest hem afknallen.)
21 in de main game? dus exclusief pre-order/DLC content?
Dat is nog aardig wat. Denk ook wel wat replay value want ik had begrepen uit de reviews dat sommige cases op meerdere manieren naar rome leiden (en dat het spel je uiteindelijk hoe slecht je het ook doet wel in rome brengt
)
Dat is nog aardig wat. Denk ook wel wat replay value want ik had begrepen uit de reviews dat sommige cases op meerdere manieren naar rome leiden (en dat het spel je uiteindelijk hoe slecht je het ook doet wel in rome brengt
Verwijderd
Als ik zo lees zet ik gelijk die hint's uit, dat je een muziekje hoort of de controller gaat trillen als je bij een clue komt. Dat lijkt me veel leuker dan. Ik snap ook niet dat mensen gaan klagen dat het te makkelijk is, maar dat ze deze hulpjes aan laten staan.Donstil schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:32:
Ik heb er nu ongeveer een uurtje op zitten en het is idd nog erg simpel. De eerste "onderzoeken" kun je eigenlijk met je ogen dicht doen. Je loopt wat rond over de crime scene, je controler gaat trillen en drukt op X. Oke dat is je eerste aanwijzing. Je loopt weer verder de controler trilt weer en je drukt weer op kruisje. Maar dat zal heus wel verbeteren zodra het "echte" werk begonnen is.
Ik zit momenteel in me eerste echte ondervraging. Ik heb al 4x de verkeerde vraag gesteld terwijl ik dat toch echt de juiste volgende vraag vond. Maar goed dat zal wel aan mij liggen![]()
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 09:09 ]
Bij Saturn Groningen wilden ze gister niet meewerken, ondanks de bon..Jobbie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:03:
Misschien beginnen met alles uitzetten en wanneer het echt niet lukt, misschien het geluidje aan....
Daarnaast heb ik gelezen dat buiten deze hint-systemen je ook goed moet opletten op wat het hoofd van die gast doet, want hij schijnt ook zelf bijvoorbeeld al naar clues te kijken. Dus er zijn nog meer hints waarmee je bewijs kan vinden....
En 21 cases! Genoeg te doen dus... uurtje per case met sidemissions en andere dingetjes te doen hopelijk 50 uur speel plezier!
damn, wat zijn cheerleaders toch leuk!
Daarnaast heb ik gelezen dat buiten deze hint-systemen je ook goed moet opletten op wat het hoofd van die gast doet, want hij schijnt ook zelf bijvoorbeeld al naar clues te kijken. Dus er zijn nog meer hints waarmee je bewijs kan vinden....
En 21 cases! Genoeg te doen dus... uurtje per case met sidemissions en andere dingetjes te doen hopelijk 50 uur speel plezier!

Ik hoop juist op een game die niet op GTA lijkt.Oxigeon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:24:
Gisteren dan ook zoals eerder gemeld binnengekregen via gamesshoppen.
Ik pleurde de disc in mijn ps3 en het 1e wat mijn vriendin zei. Is dit wel een game voor jou. Het is meer een verhaal wat zich afspeelt. En jij kijkt naar een soort van film. Mensen die GTA denken te krijgen hebben dus echt een probleem, want dit is het totaal niet. De cases zijn idd nog best wel makkelijk maar denk ook dat hier nog wel verschil in komt. Ik ben nu bij case 5 en heb 1 sidemissie uit gespeeld.
@Oxigeon.
Haha die sidemissie heb ik ook net gedaan. De "boef" bewoog net toen ik wilde schieten. Bam zo de omstander door zijn kop . Raar genoeg kreeg ik daar wel +10 ervaringspunten voor
.
Haha die sidemissie heb ik ook net gedaan. De "boef" bewoog net toen ik wilde schieten. Bam zo de omstander door zijn kop . Raar genoeg kreeg ik daar wel +10 ervaringspunten voor

Ja ga ik ook doen. Ik wacht heel even tot ik drie moorden opgelost heb. Dan weet ik wel hoe de game werkt en zet ik alles uit.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:08:
[...]
Als ik zo lees zet ik gelijk die hint's uit, dat je een muziekje hoort of de controller gaat trillen als je bij een clue komt. Dat lijkt me veel leuker dan. Ik snap ook niet dat mensen gaan klagen dat het te makkelijk is, maar dat ze deze hulpjes aan laten staan.
Ga je niet halen denk ik. Ik heb gister ongeveer 90minuten gespeeld en ben al bij de derde Case.Jobbie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:13:
En 21 cases! Genoeg te doen dus... uurtje per case met sidemissions en andere dingetjes te doen hopelijk 50 uur speel plezier!damn, wat zijn cheerleaders toch leuk!
![]()
[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 19-05-2011 09:20 ]
Ik meende dat die iets heette van "The Masked Bandit" of iets dergelijksDonstil schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:19:
@Oxigeon.
Haha die sidemissie heb ik ook net gedaan. De "boef" bewoog net toen ik wilde schieten. Bam zo de omstander door zijn kop . Raar genoeg kreeg ik daar wel +10 ervaringspunten voor.
[...]
Ja ga ik ook doen. Ik wacht heel even tot ik drie moorden opgelost heb. Dan weet ik wel hoe de game werkt en zet ik alles uit.
Ik vind LA Noire overkomen als een tegenhanger van de Phoenix Wright serie op de Nintendo DS. Waar je daar de verdediging dient te voeren in de rechtzaak, zit je bij LA Noire op de stoel van de politie om het tot een rechtszaak te laten komen met de juiste verdachte
Maar bij beide dien je bewijsmiddelen te vergaren, getuigenverklaringen tegen elkaar weg te strepen om zo achter het echte verhaal te komen. Ook kun je verdachten/getuigen ondervragen en zo ter plekke wat ze in LA Noire true/lie/doubt noemen toepassen. En dat dan ook nog vormgegeven in een 3D point-and-click adventure met GTA-graphics
Heb zelf overigens niks meegekregen over LA Noire, anders dan in het begin dat het telkens uitgesteld werd. Tot ik de review van tweakers las en net zoals bij RDR meteen had: die moet ik hebben.
Zit op het moment echter met een gameachterstand (ja echt!). Moet Fable 2 nog uitspelen, Assassins Creed 2 Brotherhood en heb PES11 nog liggen. Dus LA Noire gaat er echt wel komen alleen niet meteen.
Zit op het moment echter met een gameachterstand (ja echt!). Moet Fable 2 nog uitspelen, Assassins Creed 2 Brotherhood en heb PES11 nog liggen. Dus LA Noire gaat er echt wel komen alleen niet meteen.
Ik heb ondertussen 3 sidemissions gedaan, ik vind ze wel vet alleen
.
spoiler:
eindigen ze zo vreemd. Je hoeft niets meer te onderzoeken enzo.
Ik heb nu al een case of 9 gedaan geloof ik, zit nu bij vice.
Vraag me af of ik er niet te snel doorheen ga, ook heb ik 4/13 kranten al gevonden.
De stad is trouwens echt super groot en de landmarks zijn ook briljant. Het nabouwen is echt verschrikkelijk mooi gedaan.
Ik heb nu al een case of 9 gedaan geloof ik, zit nu bij vice.
Vraag me af of ik er niet te snel doorheen ga, ook heb ik 4/13 kranten al gevonden.
De stad is trouwens echt super groot en de landmarks zijn ook briljant. Het nabouwen is echt verschrikkelijk mooi gedaan.
-edit: spoiler tags geplaatst. Ging er vanuit dat het niet nodig was omdat het hierboven ook niet gebeurdeGAIAjohan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:30:
Zou je je verhalen misschien in spoiler kunnen plaatsen?
[ Voor 27% gewijzigd door Kecin op 19-05-2011 09:32 ]
Ik heb redelijk wat over de game gelezen van tevoren. Ik had niet het gevoel van die moet ik hebben. Ik had steeds mijn twijfels. Heb hem toch besteld. En nu ik op mijn werk zit denk ik de hele tijd. Was ik maar thuis dan kon ik weer met mijn game verderJoosie200 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:27:
Ik vind LA Noire overkomen als een tegenhanger van de Phoenix Wright serie op de Nintendo DS. Waar je daar de verdediging dient te voeren in de rechtzaak, zit je bij LA Noire op de stoel van de politie om het tot een rechtszaak te laten komen met de juiste verdachteMaar bij beide dien je bewijsmiddelen te vergaren, getuigenverklaringen tegen elkaar weg te strepen om zo achter het echte verhaal te komen. Ook kun je verdachten/getuigen ondervragen en zo ter plekke wat ze in LA Noire true/lie/doubt toepassen. En dat dan ook nog vormgegeven in een 3D point-and-click adventure met GTA-graphics
Heb zelf overigens niks meegekregen over LA Noire, anders dan in het begin dat het telkens uitgesteld werd. Tot ik de review van tweakers las en net zoals bij RDR meteen had: die moet ik hebben.
Sidemissie:GAIAjohan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:30:
spoiler:
Je rijd in je politiewagen rond met je mattie en je bent op weg naar je hoofdcase. Dan ondertussen krijg je via de politieradio (die tevens alleen beschikbaar is in politiewagens) het bericht dat er een vrouw etc beschoten word. Dan rij je naar het plaats delict die op de minimap is aangegeven als een rood poppetje. Daar aangekomen schakeld hij automatisch over naar een intro filmpje van de sidemissie. Dan krijg je de opdracht de bandiet te pakken te nemen. Dit klinkt eenvoudig maar kan best lastig zijn.
Zo zal hij als je in de buurt komt de benen nemen. Je kan hem tot stoppen brengen door een waarschuwingsschot te doen etc. (Dit is mij echter nog niet gelukt). Na een tijd rennen stak hij een kruispunt over, net voor auto's etc langs. Deze kunnen dan ook crashen etc wat jouw weg weer lastiger maakt. Daarna nam hij een voetganger onder schot en moet je hem uitschakelen dmv een headshot
.
Zo zal hij als je in de buurt komt de benen nemen. Je kan hem tot stoppen brengen door een waarschuwingsschot te doen etc. (Dit is mij echter nog niet gelukt). Na een tijd rennen stak hij een kruispunt over, net voor auto's etc langs. Deze kunnen dan ook crashen etc wat jouw weg weer lastiger maakt. Daarna nam hij een voetganger onder schot en moet je hem uitschakelen dmv een headshot
Had ik eigenlijk ook. Normaliter is de hype rond nieuwe releases groot. Forums staan vol met mensen die niet kunnen wachten tot het spel uit is, zonder dat ze weten of het überhaupt een goed spel is.
Zag je ook bij Mafia 2, Homefront en Brink. Had bij Homefront zelfs de pre-order staan welke ik gecanceld heb na het lezen van de reviews.
Daarom ben ik zo blij dat er een nieuwe IP is die ook nog eens lovend is ontvangen. Deze komt er zeker!
Iemand al een rondje in de stad gemaakt?
@hierboven: misschien bedoelt ie niet je ervaringen, maar je vorige post waar aardige spoilers in staan...
Zag je ook bij Mafia 2, Homefront en Brink. Had bij Homefront zelfs de pre-order staan welke ik gecanceld heb na het lezen van de reviews.
Daarom ben ik zo blij dat er een nieuwe IP is die ook nog eens lovend is ontvangen. Deze komt er zeker!
@hierboven: misschien bedoelt ie niet je ervaringen, maar je vorige post waar aardige spoilers in staan...
[ Voor 9% gewijzigd door SqueakyClean op 19-05-2011 09:39 ]
Ik ga zo even een rondje doen in 1 van de Friese 11 steden. Moet toch even langs om wat te halen voor een verjaardag, dus ook even kijken of de Intertoys of Music store LA Noire al verkoopt.
En ja, ik bedoelde qua spoiler wat er allemaal in het spel gebeurt enzo.
Dat wil ik zelf ervaren ipv op een forum lezen
En ja, ik bedoelde qua spoiler wat er allemaal in het spel gebeurt enzo.
Dat wil ik zelf ervaren ipv op een forum lezen
[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 19-05-2011 09:41 ]
Ik dacht dat je de stad in LA Noire bedoelde haha. Hier heb ik nog niet echt tijd voor gehad. Heb me alleen nog maar bezig gehouden met de missies. Wel moet ik zeggen dat het een zeer grote stad is waar je kan rondtoeren.Jobbie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:38:
Had ik eigenlijk ook. Normaliter is de hype rond nieuwe releases groot. Forums staan vol met mensen die niet kunnen wachten tot het spel uit is, zonder dat ze weten of het überhaupt een goed spel is.
In het boekje dat bij het spel zit zit tevens een flyer dat als je je ff inlogd op Rockstar Social Club je een gratis pak krijgt waardoor je beter gaat schieten met bepaalde wapens. Dit heb ik dus ook al behaald
Ja dat had ik ook iddOxigeon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:22:
[...]
Ik meende dat die iets heette van "The Masked Bandit" of iets dergelijks. Vond hem echt geweldig haha. Bij de 1e missie waarbij ik iemand moest ondervragen kieste ik het verkeerde antwoord. De mevrouw in kwestie wilde niet meer tegen me praten. Ik dacht nu is de missie over. Echter had ik van tevoren een item gevonden die me weer de weg wees naar een volgende locatie waardoor ik de missie toch haalde
De keuzes zijn wel wat vervelend trouwens. Je kunt (natuurlijk) kiezen voor "leugenaar". "twijfel" en "waarheid". Het vervelende is alleen dat "leugenaar en twijfel" bijna de zelfde reactie uit lokken.
Het personage gaat er met gestrekt been in bij "leugenaar en twijfel" (hij zei zelfs eens "you are a fucking liar" terwijl ik twijfel had gekozen waardoor mijn verdachte gelijk over de zeik was en niet meer wilde praten) terwijl hij bij "waarheid" weer helemaal niet doorvraagt.
spoiler:
Je moet met je wapen gericht houden zonder te schieten, dan loopt er een "rondje" vol. Als dit vol is schiet hij in de lucht
Ooh daar ga ik eens naar kijken. Ik heb de game verder niet gepre-orderd ofz
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 19-05-2011 09:50 ]
de sharpshooter detective suitOxigeon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:44:
[...]
Ik dacht dat je de stad in LA Noire bedoelde haha. Hier heb ik nog niet echt tijd voor gehad. Heb me alleen nog maar bezig gehouden met de missies. Wel moet ik zeggen dat het een zeer grote stad is waar je kan rondtoeren.
In het boekje dat bij het spel zit zit tevens een flyer dat als je je ff inlogd op Rockstar Social Club je een gratis pak krijgt waardoor je beter gaat schieten met bepaalde wapens. Dit heb ik dus ook al behaald
http://tinyurl.com/5sdar8p
huh, dat is toch een pre-order?Oxigeon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:44:
[...]
dat is idd een pre-order
Ik heb de game niet gepre-orderd enzo. Het was ook geen losse flyer wat erbij zat maar was gewoon in het boekje gedrukt. Wat me nu wel opvalt, heb net even ingelogd op de pc in de social club. En verschillende dingen zijn me opgevallen.
Zoals ik zei heb ik 4 cases agfesloten en had ik 1 side missie gedaan. Als ik inlog in de social club. Zie ik echter niet staan dat ik de side missie heb gedaan. Hij heeft de game dus niet gesaved na het voltooien. Want 5 minuten later heb ik hem uitgezet (LET HIER DUS OP).
Je kan de game zoals ik gezien heb niet handmatig saven, deze optie kon ik namelijk niet vinden. Verder zie ik via de Social club dat de stad uit 3 delen bestaat. Ik weet dat ik nu alleen maar in het 1e deel ben geweest. Of ik al in de andere 2 kon (hollywood etc) geen idee.
Zoals ik zei heb ik 4 cases agfesloten en had ik 1 side missie gedaan. Als ik inlog in de social club. Zie ik echter niet staan dat ik de side missie heb gedaan. Hij heeft de game dus niet gesaved na het voltooien. Want 5 minuten later heb ik hem uitgezet (LET HIER DUS OP).
Je kan de game zoals ik gezien heb niet handmatig saven, deze optie kon ik namelijk niet vinden. Verder zie ik via de Social club dat de stad uit 3 delen bestaat. Ik weet dat ik nu alleen maar in het 1e deel ben geweest. Of ik al in de andere 2 kon (hollywood etc) geen idee.
Volgens mij heb je meerdere suits. Sommige horen bij pre-orders maar er is er ook 1 die iedereen krijgt voor het inloggen op de Rockstar Social Club.
Hmm:
Report: Older PlayStation 3 consoles struggling with L.A. Noire
http://www.vg247.com/2011...nt-page-1/#comment-289222
Maargoed, ik heb ook al eens GT5 drie dagen achterelkaar aan gehad..
Das niet zo mooi, aangezien ik een 80GB PS3 heb. Wel één van de laatste versies, aangezien de mijne van die BartSmit aanbieding van 180euro was..Users reports from all over the web suggest a small number of 60 GB and 80 GB model PS3 users are experiencing freezing, crashing and console shut downs after playing the Team Bondi epic for extended periods.
The issue is said to be related to overheating, and may be presaged by three beeps.
A post on the Rockstar Social Club support forums suggested the recent 3.61 firmware update as a culprit, but Rockstar has moved or deleted the post since we harvested it.
“Primary reports seem to be that updating to firmware 3.61 will cause PlayStations to overheat. There have been various reports of this on a few different games now, all reporting their PS3s turning off or ‘Red Lighting’ after having installed 3.61.
“This can range from games randomly freezing to PS3s turning off anywhere between 30 mins use to two hours. We have confirmed locally that multiple games (Rockstar and non-Rockstar) overheat or freeze only when 3.61 is installed.”
Rockstar promised further updates on the matter, but also asked users to contact Sony directly.
Sony hasn’t made an official reply yet, but before you go cursing the update, remember that older PS3′s struggled a bit with the fanciest new games well before the new firmware was conceived of. See: Uncharted 2, which I personally can play for 20 minutes at a time except in the dead of winter.
Ik vind dit een gruwelijk mooi spel, lijkt me heel erg leuk om dit te spelen. Maar heeft iemand enig idee of hij er nou ook voor de pc komt? Als ik even wat rondkijk op Google dan gaan er wel geruchten dat hij morgen uitkomt voor de PC, samen met de PS3 en Xdoos versie. Maar ik heb een pc, ben totaal geen console gamer.
Heeft iemand bevestiging voor mij?
Ook al komt ie morgen niet direct voor de PC, Rockstar kennende komt dat wel later in de vorm van een beroerde port...
Ook al komt ie morgen niet direct voor de PC, Rockstar kennende komt dat wel later in de vorm van een beroerde port...
Ook op 3.61??GAIAjohan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:02:
Hmm:
[...]
Das niet zo mooi, aangezien ik een 80GB PS3 heb. Wel één van de laatste versies, aangezien de mijne van die BartSmit aanbieding van 180euro was..
Komt voorlopig niet uit op PC. Ook nog niet bekend of dat uberhaupt gebeurd.FastFred schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:13:
Ik vind dit een gruwelijk mooi spel, lijkt me heel erg leuk om dit te spelen. Maar heeft iemand enig idee of hij er nou ook voor de pc komt? Als ik even wat rondkijk op Google dan gaan er wel geruchten dat hij morgen uitkomt voor de PC, samen met de PS3 en Xdoos versie. Maar ik heb een pc, ben totaal geen console gamer.
[ Voor 37% gewijzigd door Flex0r op 19-05-2011 10:15 ]
Is het iemand al gelukt om zijn PSN te linken aan die socialclub account? Mijn oude Gamertag van de 360 zit nog gelinkt maar ga nu voor de PS3 versie gezien ik die XBOX niet meer heb...
Ik kon gewoon inloggen enzoUnbreukable schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:15:
Is het iemand al gelukt om zijn PSN te linken aan die socialclub account? Mijn oude Gamertag van de 360 zit nog gelinkt maar ga nu voor de PS3 versie gezien ik die XBOX niet meer heb...
Morgen? LOLFastFred schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:13:
Hij komt alleen op de consoles.
De game is van oorsprong als PS3 exclusive ontwikkeld. En als 'ie al komt op de PC, dan gaat het nog een hele tijd duren.
? Er is ook een Xbox360 versie hoorbram1984 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:21:
[...]
De game is van oorsprong als PS3 exclusive ontwikkeld.
Klopt, maar hij bedoeld te zeggen dat de game in het begin alleen op de PS3 zou uitkomen.
Dat betwijfel ik.... Is daar een bron van?
Ik wil wel geloven dat hij op de PS3 ontwikkeld is, maar als exclusive vind ik wel heel erg rigoreus. Ontwikkeld op PS3 en daarna gepoort ok, maar exclusief?
Ik wil wel geloven dat hij op de PS3 ontwikkeld is, maar als exclusive vind ik wel heel erg rigoreus. Ontwikkeld op PS3 en daarna gepoort ok, maar exclusief?
Dit is het enigste dat ik kon vinden:KingKoning schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:27:
http://www.insidegamer.nl...e-geen-PS3-exclusive.html
[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 19-05-2011 10:29 ]
http://www.shacknews.com/...48/la-noire-no-longer-ps3KingKoning schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:27:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Als ik mijn account wil linken op de social club website krijg ik een pop-up venster dat er onderhoud is aan het PSN netwerk... eigenlijk hetzelfde als wanneer ik inlog op de Playstation app op de iPhone.
[ Voor 16% gewijzigd door Unbreukable op 19-05-2011 10:32 ]
Net ff gebeld met e-plaza: game wordt nog niet verkocht.
Prijs van 39,- klopt!
Cheerleaders!

Om de een of andere reden kan ik ook niet meer inloggen op de playstation site zelf om even wat trophies te bekijken. Denk dus dat daar het probleem ligt.Unbreukable schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:31:
[...]
Als ik mijn account wil linken krijg ik een pop-up venster dat er onderhoud is aan het PSN netwerk...
om deze reden: nieuws: 'Opnieuw kwetsbaarheid in PSN ontdekt'Oxigeon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:32:
[...]
Om de een of andere reden kan ik ook niet meer inloggen op de playstation site zelf om even wat trophies te bekijken. Denk dus dat daar het probleem ligt.
@ Gunner en Oxigeon, ok dat wist ik niet. Nou ja mijn lol zal er niet minder om zijn.
@ hieronder. Het was al duidelijk met 2 links hierboven ja
edit: grappig dat mensen zo snel en lichtelijk fel reageren. Alsof het voor een PS3 user boeit dat hij uiteindelijk alsnog gepoort is..... Als je de game maar kan spelen toch? Dat een ander hem dan ook kan spelen is toch alleen maar prima?
[ Voor 38% gewijzigd door KingKoning op 19-05-2011 10:49 ]
Ik zou zeggen lees de PU van 2 maanden geleden eens.KingKoning schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:27:
Heb gisteren eens als test 1,5 uur RDR gespeeld. Maar mijn 3e generatie 80GB fat PS3 (draaiende op 3.61) had gelukkig geen problemen. Of L.A. Noire dan misschien zoveel zwaarder is voor de PS3 dat hij oververhit raakt? Of dat het een bug in danwel 3.61, danwel L.A. Noire zelf is?
Ik maak me er in ieder geval wel een beetje zorgen om, zelfs al iemand horen zeggen dat hij de YLOD kreeg door deze bug. Of dat een direct gevolg hiervan is of dat zijn PS3 al op de laatste loodjes liep, blijft de vraag natuurlijk. Wil gewoon niet dat m'n L.A. Noire ervaring verpest wordt door zoiets, heb juist m'n vakantie een beetje getimed met de release om eens lekker in die wereld te duiken.
Ik heb gister 1,5uur gespeeld (en een half uur later nog een halfuurtje) en heb nergens last van gehad.
Ik bezit een nog nooit schoongemaakte en vol stof zittende Release PS3 (die werden verkocht met 60gb, zit inmiddels een 250gb in maar dat zal niets uitmaken lijkt me).
Ik bezit een nog nooit schoongemaakte en vol stof zittende Release PS3 (die werden verkocht met 60gb, zit inmiddels een 250gb in maar dat zal niets uitmaken lijkt me).
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 19-05-2011 10:54 ]
Ik speel met een Fat oorspronkelijk 40 gb geswapped naar 250gb.
Maar hdd size is natuurlijk irrelevant.
Nou ja ik zie het wel vanmiddag/vanavond.
Maar hdd size is natuurlijk irrelevant.
Nou ja ik zie het wel vanmiddag/vanavond.
[ Voor 16% gewijzigd door Flex0r op 19-05-2011 10:58 ]
Iemand de game gespot in Zaandam / Zaanstad?
Geen idee, misschien is het makkelijker om daar de shops eventjes af te bellenMouse_NL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:58:
Ik verwacht eigenlijk dat ie vandaag niet verkocht wordt. Zelfs met die foto met bon lukt het niet.
Vanavond tegen sluitingstijd ga ik het eens proberen. Maar verwacht het niet!
Vanavond tegen sluitingstijd ga ik het eens proberen. Maar verwacht het niet!
Ik ga later Saturn bellen om te vragen of ze het al hebben en hoeveel hij bij dit filiaal zal kosten.Oxigeon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:02:
[...]
Geen idee, misschien is het makkelijker om daar de shops eventjes af te bellen. Zo doe ik dat ook meestal
No shit Sherlock. Daarom zeg ik ook "van oorsprong".
Zo.. weer even gespeeld ben nu bij case 17
Ik moet zeggen dat vanaf dit punt de missies een stuk zwaarder worden.
Waar je normaal een kleine crime scene heb waar je al snel wat clues heb gevonden, mag je nu een groot oppervlak gaan afspeuren naar clues. Daar ben je dus wel even zoet mee.
Waar je normaal een kleine crime scene heb waar je al snel wat clues heb gevonden, mag je nu een groot oppervlak gaan afspeuren naar clues. Daar ben je dus wel even zoet mee.
Dat is mooi om te horen. Als ik straks thuis ben eerst ff snel in het huis klussen en dan weer direct de PS3 aan hahaxeple schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:24:
Zo.. weer even gespeeld ben nu bij case 17![]()
argh teveel spellen.
L.A. Noire.
Fable 3 PC
The Witcher 2
L.A. Noire.
Fable 3 PC
The Witcher 2
Het enige wat je dan hebt, is te weinig tijd
Ik heb verder 3 sidemissions gedaan en de totale gametime staat daarbij op 12 uur, completion 49%
Ik denk dat het aardig overeenkomt met wat ze al aangaven van gemiddeld 20 tot 25 uur speeltijd. Ik ga er dan wel vanuit dat ze hiermee bedoelen 100% completion, of de laatste 4 cases kunnen echt gruwelijk lang gaan duren
wat ik eigenlijk wel stiekem een beetje verwacht.
Ik denk dat het aardig overeenkomt met wat ze al aangaven van gemiddeld 20 tot 25 uur speeltijd. Ik ga er dan wel vanuit dat ze hiermee bedoelen 100% completion, of de laatste 4 cases kunnen echt gruwelijk lang gaan duren
Voor de mensen in en om Nijmegen, ik heb zojuist de 360-versie gehaald bij de Dixons in de V&D. Helaas wel voor de volle mep, maar van 20 euro ga ik niet dood, van anders woensdag pas halen en misschien dan tijd hebben om te spelen wel
. Heb eerlijk gezegd niet gelet op de PS3, maar zou gek zijn als ze hem alleen voor de 360 hebben liggen.
[ Voor 20% gewijzigd door DriveSand op 19-05-2011 11:38 . Reden: Toegevoegd welke console ]
Punten waar de game wordt verkocht:
- Foregames Breda / Tilburg
- Gameshoppen Schiedam
- Bart Smit A'dam Kalverstraat
- FRS A'dam Kalverstraat
- Ferdinand Bol A'dam Kalverstraat
Bron: xboxworld.nl
- Gameshoppen Schiedam
- FRS A'dam Kalverstraat
woensdag pas halen????DriveSand schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:36:
Voor de mensen in en om Nijmegen, ik heb hem zojuist gehaald bij de Dixons in de V&D. Helaas wel voor de volle mep, maar van 20 euro ga ik niet dood, van anders woensdag pas halen en misschien dan tijd hebben om te spelen wel.
je bedoelt morgen....
releasedatum 20 mei...
Fototje bon?DriveSand schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:36:
Voor de mensen in en om Nijmegen, ik heb hem zojuist gehaald bij de Dixons in de V&D. Helaas wel voor de volle mep, maar van 20 euro ga ik niet dood, van anders woensdag pas halen en misschien dan tijd hebben om te spelen wel.
Ik moet van vrijdag tot dinsdag werken als de winkels open zijnIenni1983 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:37:
[...]
woensdag pas halen????
je bedoelt morgen....
releasedatum 20 mei...
@Jobbie: Je moet me maar geloven, hij is net klaar met installeren dus ik ben weg
[ Voor 14% gewijzigd door DriveSand op 19-05-2011 11:44 ]
Nieuw:Jobbie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:37:
- Gameshoppen Schiedam
- FRS A'dam Kalverstraat
-E-plaza Venlo!
-Gamesmart Eindhoven
[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 19-05-2011 12:29 ]
verzenden T.A.V. jou @ je werk?DriveSand schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:39:
[...]
Ik moet van vrijdag tot dinsdag werken als de winkels open zijn.
@Jobbie: Je moet me maar geloven, hij is net klaar met installeren dus ik ben weg.
Nee, ik geloof je direct. Maar een bon kan ervoor zorgen dat andere winkels 'm ook gaan verkopen...!DriveSand schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:39:
[...]
Ik moet van vrijdag tot dinsdag werken als de winkels open zijn.
@Jobbie: Je moet me maar geloven, hij is net klaar met installeren dus ik ben weg.
Dus help ons ook aan het spel te komen!
FRS @ Station Eindhoven vanochtend iig nog niet. Kreeg als antwoord morgen pas. Jammer, ik heb al een pre-order staan bij bol.com dus die komt sowieso, maar die had ik graag willen annuleren :-)
zoals net opgegeven werdBackspace-NL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:50:
FRS @ Station Eindhoven vanochtend iig nog niet. Kreeg als antwoord morgen pas. Jammer, ik heb al een pre-order staan bij bol.com dus die komt sowieso, maar die had ik graag willen annuleren :-)
Gamesmart te Eindhoven verkoopt hem ook zie ik
Dat kan, ik kom alleen niet verder dan het station, en als ik vanavond terug ga vanuit m'n werk dan kan ik de bestelling bij bol.com sowieso niet meer annuleren. Dus dan wacht ik nog maar een dagjeIenni1983 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:52:
[...]
zoals net opgegeven werd
Gamesmart te Eindhoven verkoopt hem ook zie ik
Weet wel dat de Musicstore in Wormerveer hem verkoopt, net even gebeld en die zegt dat hij hem straks binnen krijgt en "gewoon" kan verkopen.Mouse_NL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:58:
Intel Core i9-7960X - Asus ROG Rampage VI Extreme - 2x Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G SLI - 64GB G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz - Samsung NVME 960 EVO 1TB - Seasonic X-1250 Gold - Anidees AI Crystal Cube Lite
Toegevoegd:Mafia schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:54:
[...]
Weet wel dat de Musicstore in Wormerveer hem verkoopt, net even gebeld en die zegt dat hij hem straks binnen krijgt en "gewoon" kan verkopen.
- Gameshoppen Schiedam
- FRS A'dam Kalverstraat
- E-plaza Venlo
- Gamesmart Eindhoven
- Musicstore Wormerveer
Weet jij toevallig ook de prijs. Bart Smit Assendelft heeft hem wel verkoopt het pas morgen / Saturn Zaandam krijg ik niet aan de lijn!Mafia schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:54:
[...]
Weet wel dat de Musicstore in Wormerveer hem verkoopt, net even gebeld en die zegt dat hij hem straks binnen krijgt en "gewoon" kan verkopen.
Durf ik nog niet te zeggen, hij zou me terugbellen als ze binnen waren gekomen (PS3 & Xbox360) dus dan zal ik het voor je vragen!Mouse_NL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:00:
[...]
Weet jij toevallig ook de prijs. Bart Smit Assendelft heeft hem wel verkoopt het pas morgen / Saturn Zaandam krijg ik niet aan de lijn!
[ Voor 86% gewijzigd door Mafia op 19-05-2011 12:02 ]
Intel Core i9-7960X - Asus ROG Rampage VI Extreme - 2x Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G SLI - 64GB G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz - Samsung NVME 960 EVO 1TB - Seasonic X-1250 Gold - Anidees AI Crystal Cube Lite
Wat een paniek voor een extra dagje zeg.
geen paniek, hoor... juist iets leuks om naar uittekijken... en toch tof als je 'm een dagje eerder kan krijgen?