Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:25
GAIAjohan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:08:
[...]

Ik had destijds een gemiddeld systeempje. Zelfde als je in de sig ziet staan, kostte minder dan 500euro. Draaide GTA4 @ medium @ 1920*1080. Niks mis mee.
Er zijn dan ook een aantal performance patches geweest. Daarnaast was het nogal hardware afhankelijk. Ik heb verhalen gelezen van mensen met quadcore-extreme processors en high end videokaarten die slechte framerates halen, en mensen met een systeempje zoals jij en ik (ik heb een E4700 2.6GHz/4Gb/4850) hebben dan ineens geen probleem.

Ik moet zeggen dat hij bij mij ook goed heeft gedraaid op mijn vorige videokaart (9800GTX) op XP. 9800GTX ging dood, vervangen door 4850, Win7 geinstalleerd en nu krijg ik hem niet meer soepel draaiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:07:
ja misschien wel maar ben zo gewend aan de xbox, en speel eigenlijk alleen maar daarop, ps3 was voornamelijk voor gt5 maar door lange duur wel paar andere games erop, maar enigste wat ik echt speel is uncharted 2 en gt5. misschien is het wel goed om hem op ps3 te halen :D wordt die wat vaker gebruikt :D
is er eigenlijk een verplichte installatie ??
De PS3 versie is 1 Blu-Ray en de X360 versie zijn 3 dvd's die je moet swappen.
Alleen dat swappen lijkt me al reden genoeg om voor de ps3 versie te gaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
http://www.lensoftruth.co...re-screenshot-comparison/

overall ziet de PS3 versie er gewoon beter uit, en volgens een aantal reviewers heeft de 360 versie ook redelijk wat last van framerate issues en popup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:50

Player1S

Probably out in the dark

Donstil schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:14:
[...]

Swappen bij andere games was nooit echt storend. En volgens de berichtgeving is het in dit geval niets minder.
Als hij de PS3 met stuur voor GT5 heeft en, net als oa mijzelf, de PS3 controller een te klein onding vind staat de stand al weer 1-1.

Sterker nog, in mijn geval zou de controller zwaarder wegen dan het swappen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Donstil schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:14:
[...]

het lijkt me dat als je de Xbox versie op de HDD zet dat je dan aan 1 disc genoeg heb (moet je dus wel 3 discs installeren).

De xbox gebruikt de disc dan nl alleen maar om te checken of je die heb en gebruikt vervolgens alle data van de HD. Dat doe ik eigenlijk altijd met elk spel wat ik veel speel, scheelt verbruik op je disc, is een stuk sneller en wat stiller.

Ik ga ervan uit dat je dan niet alsnog hoeft te swappen maar zeker weten doe ik dat niet 8)
miss weet iemand hoe dat was bij Final Fantasy 13 en mass effect 2? (waren 2 discs)

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 17-05-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik zou swappen ook niet zo heel erg vinden, maar goed. Als ik beide consoles zou hebben, zou voor mij de keuze duidelijk zijn: degene met de beste graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
echt prachtige game en eindelijk iets waar de PS3 mee gaat uitblinken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lampuhkap schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:16:
echt prachtige game en eindelijk iets waar de PS3 mee gaat uitblinken :D
Ehm Uncharted, Killzone?

Ik snap overigens niet waarom mensen bij dit soort games gaan janken over de moeilijkheidsgraad. Dit is een game die je als film moet beleven, waarbij je zelf controle hebt over de karakters. Waarom moet dat nou weer zo moeilijk mogelijk zijn? Het gaat om het verhaal en de plotwendingen.

Hetzelfde heb ik zelf overigens ook bij SP shooters, maar daarbij kan ik nog begrijpen dat mensen een beetje een uitdaging willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Jup dat is zeker zo. Het is een soort interactieve film.

En daarnaast, er zijn wel mogelijkheden om het moeilijker/makkelijker te maken.

- Je kan actiestukken 'skippen' als het je een paar keer niet lukt
- Je kan bepaalde hints uitzetten. Schijnt dat je een soort hoge toon hoort als je in de buurt bent van een clue. En als je heel dicht bij bent gaat je controller trillen. Deze hints kan je uitzetten zodat je alles zelf moet uitpluizen.

Misschien geen klassiek easy/normal/hard maar toch wel opties om het jezelf makkelijker of moeilijker te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bij Heavy Rain was dat ook zoiets. Als je die op Hard zette, dan had je minder tijd om op de juiste knop te drukken tijdens bijvoorbeeld een gevecht. Ik vraag me dan af: wat is daar het nut van?? Het is een adventure, geen game waarbij je supersnelle reflexen moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

KingKoning schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:07:
[...]
Ik ga ervan uit dat je dan niet alsnog hoeft te swappen maar zeker weten doe ik dat niet 8)
miss weet iemand hoe dat was bij Final Fantasy 13 en mass effect 2? (waren 2 discs)
Nog steeds swappen. Hij installt de data maar heeft de discs nodig om te bepalen of je die wel legaal in je bezit hebt, zeg maar. Enige game die het anders deed was Forza 3, die installde disc 2 vanuit disc 1, maar dat werd dan meer gezien als DLC, zeg maar, waardoor swappen niet nodig was.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik verwacht wel dat de game op de PS3 een verplichte install heeft. Haal m zelf ook voor de PS3. Nu maar hopen dat mijnn 80GB genoeg is. incl de games die we gratis krijgen betwijfel ik het.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Weet iemand hoe het zit met de DLC codes? Zitten die gewoon bij de eerste lading van LA Noire, of alleen als je gepreorderd hebt. Ik was van plan nog snel een preorder te doen, maar ik zie dat ze bij de Saturn in Groningen het spel voor 39 eu hebben. Dan haal ik 'm daar.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:33
Iemand al in de winkels zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
GAIAjohan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:55:
Ik verwacht wel dat de game op de PS3 een verplichte install heeft. Haal m zelf ook voor de PS3. Nu maar hopen dat mijnn 80GB genoeg is. incl de games die we gratis krijgen betwijfel ik het.
Een hdd swap is erg goed uitvoerbaar hoor.
Anders zat ik nu nog steeds met een 40 gig.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Dat weet ik wel :). Maar anders levert t gewoon extra kosten op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik krijg net een foldertje van de Saturn Rotterdam.
La. Noire is €45,- voor zowel de PS3 als de x360.

Wacht ik daar maar even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

http://www.insidegamer.nl...verbetert-prestaties.html

schijnt dus te zijn dat er meer pop in en lag is als je hem van disk speelt maar als je hem op de xbox installeert schijnt dit te verdwijnen, ps3 heeft 1,3gb verplichte install, en idd ik ben zeer gewend aan xbox controller, ps3 controller is gewoon minder fijn, disk swappen intreseert me totaal niet, zorgt voor wat beweging ;)
mja ik ga gewoon de head too head filmpjes afwachten, weet uberhaubt niet of ik de game haal, beetje krap bij kas enz.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:54:
Ik krijg net een foldertje van de Saturn Rotterdam.
La. Noire is €45,- voor zowel de PS3 als de x360.

Wacht ik daar maar even op.
Eplaza Rotterdam is 39.99 (zie folder)

Vanaf morgen kan ik mijn exemplaar ophalen bij gamesshoppen, zojuist een afhaalbevestiging gekregen. Ik ben heel erg benieuwd naar de game en kan niet wachten. Ik neem maar een uurtje eerder vrij van werk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb hem bij Bol besteld paar maanden terug, zal wel vrijdag komen. 360 versie overigens, install de discs wel op HD. PS3 versie had ik ook kunnen bestellen, maar de PS3 heb ik voor de PS3 exclusives. Rest koop ik standaard voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rockvee2 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:24:
[...]

Vanaf morgen kan ik mijn exemplaar ophalen bij gamesshoppen, zojuist een afhaalbevestiging gekregen. Ik ben heel erg benieuwd naar de game en kan niet wachten. Ik neem maar een uurtje eerder vrij van werk _/-\o_
Goeie tip!. Helaas is de Eplaza in de avond (behalve vrijdag dan) niet open en zit ik daarom vast aan de Saturn of Mediamarkt.

Ik heb morgen na het werk niets te doen dus dan rij ik even naar de Saturn als ik hier zie dat andere winkels hem al verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Exorcist schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:26:
Ik heb hem bij Bol besteld paar maanden terug, zal wel vrijdag komen. 360 versie overigens, install de discs wel op HD. PS3 versie had ik ook kunnen bestellen, maar de PS3 heb ik voor de PS3 exclusives. Rest koop ik standaard voor de 360.
Onbegrijpelijk dat mensen voor 3 discs en mindere graphics kiezen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

bram1984 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:05:
[...]

Onbegrijpelijk dat mensen voor 3 discs kiezen en mindere graphics, maar goed.
Nogmaals, de discs kunnen netjes worden geïnstalleerd. Dus boeiend. Mindere graphics is naar mijn weten nog geen feit, maar los daarvan ben ik 1) niet heel erg geïnteresseerd in graphics en 2) vind ik de 360 controller beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Raxious schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:28:
http://www.lensoftruth.co...re-screenshot-comparison/

overall ziet de PS3 versie er gewoon beter uit, en volgens een aantal reviewers heeft de 360 versie ook redelijk wat last van framerate issues en popup
Kan ik alleen maar beamen. Heb enkele cases gedaan op de 360 (kon het niet laten :o ) en daar heb ik inderdaad last van framedrops en popups. Die popups komen zowel in de game als tijdens cutscenes voor.
Daarnaast is het spel al een aantal keer vastgelopen op het moment dat de dvd begon te spinnen. Bij het installeren naar HDD heb je er geen last van. Dit zou je kunnen wijten aan mijn geflashde doos.
Het is maar goed dat ik hem vrijdag voor de ps3 krijg, aangezien het brand in me klauwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Exorcist schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:07:
[...]

Nogmaals, de discs kunnen netjes worden geïnstalleerd. Dus boeiend. Mindere graphics is naar mijn weten nog geen feit, maar los daarvan ben ik 1) niet heel erg geïnteresseerd in graphics en 2) vind ik de 360 controller beter.
Maar je moet de discs wel swappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

bram1984 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:05:
[...]

Onbegrijpelijk dat mensen voor 3 discs en mindere graphics kiezen, maar goed.
Niet iedereen heeft een PS3 EN een Xbox.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_43
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10-2020
Rockvee2 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:24:
[...]

Alleen bij Eplaza Rotterdam? Het ziet er uit als een landelijke folder (laatste pagina).
Op de site zelf staat ie voor 59.99? :? Lekker duidelijk weer.

Verkoopt Eplaza hem ook vanaf morgen? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Damn, een multiplatform titel die er beter uitziet op de ps3, maakt de keuze net wat lastiger. Normaal zou ik voor de 360 versie gaan vanwege de controller (who cares about discswap, we doen het al sinds het begin van het cd-rom tijdperk, waarom zou het nu plots een drama zijn?), maar vooral de belichting ziet er een stuk beter uit op de ps3. Waarschijnlijk is dit de eerste multiplatform die ik toch voor ps3 ga halen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat mij irriteert aan het spel is dat ondervragen soms willekeurig lijkt. Ook al heb ik (bijna) alle aanwijzingen, zie je duidelijk dat een persoon liegt of niet alles vertelt, én kan ik dat ook nog eens onderbouwen met een gevonden aanwijzing, dan nog vindt het spel dat ik de verkeerde vragen stel. Het vervelende is dat ik het idee heb dat ik veel van de achtergrond van een zaak mis als zo'n verhoring niet fantastisch gaat.

Ik had liever dat je dan dingen opnieuw moet doen, want nu heeft een slechte verhoring geen gevolgen anders dan dat ik een deel van het verhaal niet meekrijg.

Voorbeeld: In de zaak "Red Lipstick Murders", (Xbox: laatste missie van disc 1) ...
spoiler:
... ligt eerst de verdenking op de echtgenoot. Dan verschuift het naar een vrij random persoon wiens nummerplaat is herkend, en van wie je het moordwapen in zijn huis vindt. Dan komt hij binnen, ziet de detectives, vlucht het dak op, met tot slot een auto-achtervolging. Bij mij ging hij daarbij dood.

Ik weet niet of ik een enorm slechte detective was (best veel fouten gemaakt in verhoringen), maar had deze zaak niet heel veel onopgeloste details?

Ik ga deze missie vast nog een keer spelen, maar zou ook graag van anderen willen weten: Was er een motief? Waarom ging de echtgenoot vechten als zijn schuld niet kon worden bewezen? Was ze nou verkracht? Want je kreeg van de coroner per telefoon wel bepaalde details over de anus van het slachtoffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kecin schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:22:
[...]

Niet iedereen heeft een PS3 EN een Xbox.
Als je even leest, heeft de persoon de ik quote dat dus wel. Vandaar mijn onbegrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[...]

Nogmaals, de discs kunnen netjes worden geïnstalleerd.beter.
Kan je alle schijven dan installeren op de xbox zodat je niet meer hoeft te swappen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:50

Player1S

Probably out in the dark

LOL

nieuwe Ctrl-Alt-Del

Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20110518-8cc03.png

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Geen feit? Meerdere sites (en de persoon hierboven op deze pagina) geven aan dat de 360 versie last heeft van framedrops en popups. Vind je dat echt een andere controller waard??

De game is voor de PS3 ontwikkeld. Het lijkt me daarom ook nogal logisch dat dit platform er beter uitziet.

Daarnaast weet ik niet in hoeverre de exclusieve DLC nog gepland staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Volgens mij is ook al aangegeven dat als je de game installeerd je hier geen last van hebt... Dus boeien. Laten we het leuk houden, graphics zijn nice, maar het gaat uiteindelijk toch om de gameplay en het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Haha die is goed.

OT: Kan niet wachten tot vrijdag :) Nu ik er steeds meer mensen over hoor praten word ik steeds ongeduldiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:58

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren van Gamesshoppen een bericht op twitter gezien dat ze hem savonds binnen zouden krijgen (gisteren). Direkt even een mailtje gestuurd en kreeg een bevestiging dat het vrijwel zeker was dat ze hem binnen zouden krijgen. Heb meteen een order geplaatst van zowel de PS3 als de XBOX versie (XBOX is voor mijn broertje).

Gamesshoppen is zoals altijd de afspraak nagekomen en heeft hem gisteren op de post gedaan. Vandaag komt hij dus met de pakketdienst bij mij binnen :). Hoop alleen dat ik thuis ben als hij komt :$.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

bram1984 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:32:
[...]

Geen feit? Meerdere sites (en de persoon hierboven op deze pagina) geven aan dat de 360 versie last heeft van framedrops en popups. Vind je dat echt een andere controller waard??

De game is voor de PS3 ontwikkeld. Het lijkt me daarom ook nogal logisch dat dit platform er beter uitziet.

Daarnaast weet ik niet in hoeverre de exclusieve DLC nog gepland staat?
Framedrops en popups zijn niet netjes nee, las het inderdaad. Wilt nog niet zeggen dat de graphics ook daadwerkelijk minder zijn, maar goed..zou kunnen :)

En tsja, de controller prefereer ik dusdanig dat ik wat dingen voor lief neem. Standaard koop ik multiplatform games altijd voor de 360 (nu 80 games in bezit), en alleen de PS3 exclusives voor de PS3 (nu dus pas een game of 16 in bezit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Gunner schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:06:
[...]

Kan je alle schijven dan installeren op de xbox zodat je niet meer hoeft te swappen?
Zover ik het gelezen heb kun je de schijven wel installeren, maar moet je nog steeds swappen.
Dus ja, wel kortere laadtijden en betere playability,. maar dus wel swappen.

//edit: Zou iemand uit Grunn stiekem eens bij de BS of Intertoys kunnen kijken? :$

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 18-05-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik kon niet wachten en heb voor mijn pre-order de gelekte versie voor de 360 gespeeld, mede omdat dit spel zon replay waarde heeft :-) Ik heb 1 x last gehad van framedrops (1ste filmpje 2 sec lang) daarna niet meer en ben halverwege disc 2. Het swappen stelt idd niks voor, in totaal swap je 2 x in het hele spel. Voor mij dus niet noemenswaardig. Voor de rest is het spel echt geniaal, was bang dat het spel kort zou zijn na de eerste aantal cases, maar de cases worden steeds langer en lastiger en ben giste bijvoorbeeld zon 4 uur bezig geweest met 2 cases. Er zitten dus ook aardig wat uurtjes speelplezier in! Incl side missies gok ik meer dan 20 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed allemaal! Ik vond RDR ook echt geweldig, vooral qua sfeer. Bij deze game heb ik hetzelfde gevoel.

Bij RDR had ik ook echt zin in een western-thema en ik vond het echt één grote positieve verrassing hoe ze dat hebben kunnen omzetten in hun game.

Een ander thema dat ik altijd interessant en leuk vond is Detectives, en nu komen ze met LA Noire. Ik ben dus erg benieuwd, ik vermoed dat ik hem geweldig ga vinden.

Ik las ergens dat Game-Mania in Leiden hem voor 39 euro ging verkopen. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Laatst online: 22-05-2024
En zeker na het spelen van games als alle GTA's etc is het enorm verfrissend om een keer de politie te zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:52:
Klinkt goed allemaal! Ik vond RDR ook echt geweldig, vooral qua sfeer. Bij deze game heb ik hetzelfde gevoel.

Bij RDR had ik ook echt zin in een western-thema en ik vond het echt één grote positieve verrassing hoe ze dat hebben kunnen omzetten in hun game.

Een ander thema dat ik altijd interessant en leuk vond is Detectives, en nu komen ze met LA Noire. Ik ben dus erg benieuwd, ik vermoed dat ik hem geweldig ga vinden.

Ik las ergens dat Game-Mania in Leiden hem voor 39 euro ging verkopen. Kan iemand dat bevestigen?
071 512 38 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks.
Aardige gozer aan de telefoon btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
en wordt hij daar dan 39 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raxious schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:01:
en wordt hij daar dan 39 euro?
Nee, was in de war met E-plaza. Daar staat hij voor 59,99 op de site, maar in de folder voor 39,99. Beetje vaag dus allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
ik las op budgetgaming dat de E-plaza mogelijk de prijs van de folder gaat volgen, om zo problemen met klanten tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Blaise schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:51:
Wat mij irriteert aan het spel is dat ondervragen soms willekeurig lijkt. Ook al heb ik (bijna) alle aanwijzingen, zie je duidelijk dat een persoon liegt of niet alles vertelt, én kan ik dat ook nog eens onderbouwen met een gevonden aanwijzing, dan nog vindt het spel dat ik de verkeerde vragen stel. Het vervelende is dat ik het idee heb dat ik veel van de achtergrond van een zaak mis als zo'n verhoring niet fantastisch gaat.

Ik had liever dat je dan dingen opnieuw moet doen, want nu heeft een slechte verhoring geen gevolgen anders dan dat ik een deel van het verhaal niet meekrijg.

Voorbeeld: In de zaak "Red Lipstick Murders", (Xbox: laatste missie van disc 1) ...
spoiler:
... ligt eerst de verdenking op de echtgenoot. Dan verschuift het naar een vrij random persoon wiens nummerplaat is herkend, en van wie je het moordwapen in zijn huis vindt. Dan komt hij binnen, ziet de detectives, vlucht het dak op, met tot slot een auto-achtervolging. Bij mij ging hij daarbij dood.

Ik weet niet of ik een enorm slechte detective was (best veel fouten gemaakt in verhoringen), maar had deze zaak niet heel veel onopgeloste details?

Ik ga deze missie vast nog een keer spelen, maar zou ook graag van anderen willen weten: Was er een motief? Waarom ging de echtgenoot vechten als zijn schuld niet kon worden bewezen? Was ze nou verkracht? Want je kreeg van de coroner per telefoon wel bepaalde details over de anus van het slachtoffer.
Ik weet niet precies meer wat het motief was. Ben inmiddels al bij Disc 3 en onthoud niet iedere moord meer.
spoiler:
Echter bij mij overleefd de verdachte (die met het moordwapen in het huis) het wel en wordt ook veroordeeld voor de moord. Ik kan de man van de vrouw zo even niet voor me krijgen, dus weet niet precies wat hier mee gebeurd. Echter wordt verder in het verhaal meer duidelijk.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Net is een collega hier even langs de FRS en BartSmit gelopen. Game is wel binnen maar ze verkopen hem nog niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Raxious schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:19:
ik las op budgetgaming dat de E-plaza mogelijk de prijs van de folder gaat volgen, om zo problemen met klanten tegen te gaan.
Dat zou aardig van ze zijn, hoewel er waarschijnlijk gewoon in staat dat drukfouten zijn voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
Als het zo is ga ik hem daar gelijk halen. Heb hem nu bij amazone uitstaan, maar voor hetzelfde bedrag eerder spelen is natuurlijk iets wat ik niet kan laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:27:
Net is een collega hier even langs de FRS en BartSmit gelopen. Game is wel binnen maar ze verkopen hem nog niet helaas.
Ik hoop dat er een dag komt dat ze hem gewoon gaan verkopen als die binnen is.
Heel amerika heeft um gister aangeschaft. Belachelijk dat wij nog moeten wachten.
Wil um hebben!!! En sowieso snap ik niet waarom ze geen geld willen verdienen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:00:
[...]

En sowieso snap ik niet waarom ze geen geld willen verdienen...
Omdat het niet mag, en als ze het wel doen daar boetes tegenover staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55

Dhrax

Prog Lord

Raxious schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:19:
Dat is natuurlijk flauwekul. Prijzen in folders zijn altijd onder voorbehoud. Ze gaan echt geen 20 euro inleveren per game hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebeurt al zo vaak dat ze hem gewoon eerder verkopen. Was met portal2 ook, niemand verkocht um maar gamemania wel. Met als gevolg dat ik daarheen ben gegaan inplaats van naar de Bartsmit hier om de hoek, lopen ze toch inkomsten mis. Geloof ook niet dat zij daar boetes voor hebben gehad.. Zijn ook maar 2 dagen, als ze nou een week eerder zouden zijn ok maar 2 freakin dagen.. En daarbij eindigt mijn weekend vrijdag morgen dus ik wil hem nu! :p

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:11:
Het gebeurt al zo vaak dat ze hem gewoon eerder verkopen. Was met portal2 ook, niemand verkocht um maar gamemania wel. Met als gevolg dat ik daarheen ben gegaan inplaats van naar de Bartsmit hier om de hoek, lopen ze toch inkomsten mis. Geloof ook niet dat zij daar boetes voor hebben gehad..
De kans is niet zo groot met het kan wel. Ze mogen simpelweg games niet verkopen voor de daadwerkelijke release. Dus BS speelde dan op safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf het krom vinden. Want de enige reden dat de US hem eerder verkoopt is omdat dinsdag "de beste dag voor releases in de US is" en in NL is dat Donderdag (komt vrijdag maar ok...) snap het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik snap dat ook niet, doe gewoon wereldwijde release date. Geen gezever, iedereen tegelijk. klaar.

Het is dat ik in dit geval pre-order voor de DLC-code, maar eigenlijk slaat het nergens op dat je m dus morgen mogelijk al kan krijgen bij sommige winkels terwijl ik mn pre-order van bol.com vrijdag verwacht.

Uitgevers zijn nu eigenlijk practisch verplicht om DLC of een andere bonus bij een pre-order te doen want waarom zou je dat anders nog doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
dit is een quote van budgetgaming betreffende de E-Plaza prijs:
Klopt we hebben onze prijzen op de folder aangepast.. zal idd een foutje zijn maar we gaan hem wel voor 39.99 verkopen
weet niet of dit voor ieder filiaal is, maar er bestaat dus wel een kans.

edit:
anders neem je een kopie van die folder mee naar de media markt voor de laagste prijs garantie?

[ Voor 16% gewijzigd door Raxious op 18-05-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:12:
[...]

De kans is niet zo groot met het kan wel. Ze mogen simpelweg games niet verkopen voor de daadwerkelijke release. Dus BS speelde dan op safe.
Ik heb vroeger bij een winkel gewerkt waar ze ook games verkochten.

Als we dan games bestelde moesten we een Release data formuliertje tekenen. Dit deden we echter nooit en de groothandel leverde altijd gewoon (Die willen ook verkopen natuurlijk).

Met als voordeel dat we gewoon de games in de schappen knikkerde als hij in de VS (of ergens ter wereld) uit was. Tientallen keren gedaan en NOOIT problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:36:
[...]

Ik heb vroeger bij een winkel gewerkt waar ze ook games verkochten.

Als we dan games bestelde moesten we een Release data formuliertje tekenen. Dit deden we echter nooit en de groothandel leverde altijd gewoon (Die willen ook verkopen natuurlijk).

Met als voordeel dat we gewoon de games in de schappen knikkerde als hij in de VS (of ergens ter wereld) uit was. Tientallen keren gedaan en NOOIT problemen mee gehad.
Die dreigementen slaan ook nergens op volgens mij. Alsof uitgevers agenten door het land laten gaan om in winkels te kijken of een embargo wel nageleefd wordt... Het is namelijk niet zo dat de uitgever ook maar enige pijn voelt van winkels die hem eerder verkopen, aangezien het gewoon een verkoop is, en dus opbrengsten.

De uitgevers zijn het alleen een beetje verplicht aan de kleinere winkels om er achteraan te gaan, omdat die hem pas de dag van de release (of 1 dag ervoor krijgen) omdat zij niet met distributiecentra werken die hem ze wel eerder krijgen om ze tijdig te kunnen verdelen over de winkels. Maar zolang ze gewoon geld opbrengen zullen ze echt geen boetes uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:22:
Ik snap dat ook niet, doe gewoon wereldwijde release date. Geen gezever, iedereen tegelijk. klaar.

Het is dat ik in dit geval pre-order voor de DLC-code, maar eigenlijk slaat het nergens op dat je m dus morgen mogelijk al kan krijgen bij sommige winkels terwijl ik mn pre-order van bol.com vrijdag verwacht.

Uitgevers zijn nu eigenlijk practisch verplicht om DLC of een andere bonus bij een pre-order te doen want waarom zou je dat anders nog doen :P
Ik heb al me games afgelopen tijd allemaal in de winkel gehaald allemaal inclusief preorder content ;)
Preorderen doe ik sowieso niet meer want game releases op vrijdag(soms is donderdag ook al te laat) wil er nog wel is voor zorgen dat de game er pas de volgende week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamemania gebelt en ze verkopen um echt vrijdag pas en zover hij wist verkoopt nog niemand um.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:59:
Gamemania gebelt en ze verkopen um echt vrijdag pas en zover hij wist verkoopt nog niemand um.. :(
jawel, Foregames in Breda schijnt hem te verkopen.. Helaas een kleine retailer.

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 18-05-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:00:
[...]

jawel, Foregames in Breda schijnt hem te verkopen.. Helaas een kleine retailer.
Das een uur rijden, jammer. Wil hem heel graag maar uur rijden is beetje overdreven. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
Beakzz schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:56:
Als het zo is ga ik hem daar gelijk halen. Heb hem nu bij amazone uitstaan, maar voor hetzelfde bedrag eerder spelen is natuurlijk iets wat ik niet kan laten liggen :)
Al nieuws over Eplaza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Ik lees op internet dat Mediamarkt Rijswijk hem verkoopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh nou dan zal de rest wel mee gaan.
Vanavond maar ff naar de Saturn tuffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

GAIAjohan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:22:
Ik lees op internet dat Mediamarkt Rijswijk hem verkoopt!
op internet? Bron graag! >:) Ieder geval Witcher 2 word al verkocht bij de FRS in EHV. Net 1 opgepikt! *O*

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Even over Gamestore E-plaza.

Ik ben gisteren in Woerden naar deze winkel gegaan om te vragen of het een drukfout was, de winkelier dacht hetzelfde maar constateerde dat hij voor 39,99 in het systeem stond. Dus geen drukfout, maar gewoon een mooie aanbieding!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Dakreal schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:41:
Even over Gamestore E-plaza.

Ik ben gisteren in Woerden naar deze winkel gegaan om te vragen of het een drukfout was, de winkelier dacht hetzelfde maar constateerde dat hij voor 39,99 in het systeem stond. Dus geen drukfout, maar gewoon een mooie aanbieding!
Bart Smit zal die prijzen vast niet aanhouden, ook al is het hetzelfde :x E-Plaza zit hier niet in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL

PredNL

Help!

thnx! Hmm toch maar proberen met kopie van de E-plaza folder naar de Mediamarkt te gaan. Kijken of het voor 39,99 verkocht gaat worden >:)

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
PredNL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:48:
[...]

thnx! Hmm toch maar proberen met kopie van de E-plaza folder naar de Mediamarkt te gaan. Kijken of het voor 39,99 verkocht gaat worden >:)
Volgens de leefregels van Mediamarkt " Wij zijn goedkoper dan alles binnen een straal van 2km" zou je daar wel eens een mooie deal kunnen fixen ;-) Mocht je geen winkel hebben die het binnen een straal van 2km levert, dan heb je toch echt pech :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 18:33
MM ehv verkoopt hem vooralsnog niet, ze moeten intern een ok krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

BigF25 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:07:
MM ehv verkoopt hem vooralsnog niet, ze moeten intern een ok krijgen.
Gewoon zeggen dat jij ze die "interne ok" geeft, paar goeie grappen erbij maken en de helft van de verkopers geeft je er stiekem 1 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
GAIAjohan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:42:
[...]

Bart Smit zal die prijzen vast niet aanhouden, ook al is het hetzelfde :x E-Plaza zit hier niet in de buurt.
Per wanneer en tot wanneer gelden deze prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL

PredNL

Help!

Dakreal schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:06:
[...]

Volgens de leefregels van Mediamarkt " Wij zijn goedkoper dan alles binnen een straal van 2km" zou je daar wel eens een mooie deal kunnen fixen ;-) Mocht je geen winkel hebben die het binnen een straal van 2km levert, dan heb je toch echt pech :p
Binnen een straal van 15km zelfs!

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Net een mail ontvangen dat mijn bestelling ingepakt is en vandaag nog wordt verzonden. Dus morgen in huis. *O*

Bij Dimensionplus pre-ordered trouwens, dus Johan ff naar Dimplus GN rijden.

[ Voor 26% gewijzigd door Flex0r op 18-05-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
Flex0r schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:20:
Net een mail ontvangen dat mijn bestelling ingepakt is en vandaag nog wordt verzonden. Dus morgen in huis. *O*
Waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zoals eerder gemeld bij gamesshoppen gisteren bestelling geplaatst en zojuist afgeleverd via de post :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
moet morge toch bij de GameMania zijn voor een sollicitatie, kan ik hopelijk meteen mijn pre order mee nemen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Raxious schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:31:
moet morge toch bij de GameMania zijn voor een sollicitatie, kan ik hopelijk meteen mijn pre order mee nemen :o
Moet je vooral doen als je integer en betrouwbaar wilt overkomen:

"Ja hoor, ik ben heeeel betrouwbaar. Maaruh, kan ik misschien al mijn pre-order meekrijgen. Hij komt toch morgen uit....." |:( :>

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Whehe, je moet wel pas naar de game vragen als ze je hebben aangenomen. Anders ga je direkt voor de bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Jobbie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:35:
[...]

"Ja hoor, ik ben heeeel betrouwbaar. Maaruh, kan ik misschien al mijn pre-order meekrijgen. Hij komt toch morgen uit....." |:( :>

bedoelde meer dat als de winkels hem morge in de uitverkoop gooien, ik hem meteen mee kan nemen als ik daar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Succes met je sollicitatie

Waarom moet ik bij L.A Noire denken aan chocolade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Flex0r schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:20:

Bij Dimensionplus pre-ordered trouwens, dus Johan ff naar Dimplus GN rijden.
Hmm de Dimension Plus. Die hebben soms wel leuke onbekende games en games die nergens meer te vinden zijn.
Maar nieuw zijn ze toch vrij prijzig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Raxious schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:39:
[...]

bedoelde meer dat als de winkels hem morge in de uitverkoop gooien, ik hem meteen mee kan nemen als ik daar ben.
uitverkoop? release date is pas vrijdag? 8) de uitverkoop komt in september denk ik, dan kan je er ook goedkoop korte broeken bij kopen :P

[ Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 18-05-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Raxious schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:39:
[...]

Geintje! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:25:
[...]

Zoals eerder gemeld bij gamesshoppen gisteren bestelling geplaatst en zojuist afgeleverd via de post :).
Op de site staat hij als "niet op voorraad". Ik heb ze even gemaild. Zijn vanavond open en zitten vlakbij zie ik.

Shop ga ik proberen te onthouden, kende hem nog niet.
Jobbie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:35:
[...]

Of ze willen hem juist hebben omdat hij zo met games bezig is 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Rockvee2 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:41:
[...]
Die gedachte deel ik niet met je :+
GAIAjohan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:47:
[...]

Hmm de Dimension Plus. Die hebben soms wel leuke onbekende games en games die nergens meer te vinden zijn.
L.A. Noire is daar 57,99 dus lang niet de goedkoopste en een beetje goedkoper dan bol of BS,
maar ze leveren pre orders naar mijn weten meestal netjes een dag van te voren anders op de release dag zelf.
Iets wat ik van GCshop die doorgaans goedkoper is niet altijd kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:47:
[...]

Duur zijn ze zeker niet, maar ook niet de goedkoopste.
Wat mij betreft echter wel één van de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
Bol.com bestelling geannuleerd in plaats daarvan deze besteld http://www.castlegames.nl...l-a-noire-limited-edition

Inc. A Slip of the Tongue en soundtrack

Morgen verzonden, vrijdag binnen volgens klantenservice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Rockvee2 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:41:
[...]

Succes met je sollicitatie

Afbeeldingslocatie: http://www.vikingdirect.be/pictures/nl-be/vkg/sk/md/noir_sk_md.jpg

maar ik neem aan dat ze meer doelen op

Afbeeldingslocatie: http://www.americancinematheque.com/archive1999/images/FilmNoir04-03-2006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:09:
Bol.com bestelling geannuleerd in plaats daarvan deze besteld http://www.castlegames.nl...l-a-noire-limited-edition

Inc. A Slip of the Tongue en soundtrack

Morgen verzonden, vrijdag binnen volgens klantenservice :)
Mmm, dan betaal wel te veel. Die "A Slip of the Tongue" editie krijgt iedereen met een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Komt "A Slip of the Tongue" ook later als betaalde DLC beschikbaar?

Ik heb weinig zin om nu 15,- meer te betalen voor een order via een shop met DLCcode terwijl de DLC later 3,99 (bv) gaat kosten.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 18-05-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Denk dat ik vanavond nog maar niet naar Groningen ga, zal weinig zin hebben vrees ik. Of Saturn gooit m plots vanavond in het schap omdat ze het morgen wss toch wel gaan verkopen.

[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 18-05-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
jup, alle DLC die nu bij pre orders zit zal later ook op PSN/ Xbox Live verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Op fok wordt gezegd dat ie in uit is in Leeuwarden, Mediamarkt.
Ik wacht ff op een foto met kassabon, en hoeveel ie daar kost.
Anders ga ik daar even heen. Ben er toch nog in de buurt :+
Dan maar even iets langer op werk zitten..

//edit
Zucht, diegene heeft geen kassabon

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 18-05-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:15:
[...]

Mmm, dan betaal wel te veel. Die "A Slip of the Tongue" editie krijgt iedereen met een pre-order.
Nee, de DLC die je bij je pre-order krijgt verschilt per winkel. Kijk maar in startpost of op http://www.rockstargames.com/lanoire/preorder/
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste