Uhmm jawel... kijk maar eens naar de achievements lijst. Er zijn hidden packages (film rollen) en je kan elke auto in beslag nemen. Ook kan je contact opnemen met de dispatch om criminelen op te pakken. Lijkt mij dat er in de free roam genoeg te doen is, althans toch meer dan veel mensen denken.
Onder freeroamen versta ik niet het doodrijden van voetgangers.bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:13:
[...]
Ga er maar niet vanuit dat je een auto kan jatten en iedereen omver kan rijden, en dat soort dingen.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Inderdaad, maar dan moet je ervoor betalen, terwijl als je em voorbesteld dan krijg je hem gratis, en dus als je hem toch op de dag van de release wil halen kan je hem beter voorbestellen want dan krijg je even veel meer voor de zelfde prijs.KingKoning schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:45:
Sowieso komt alle pre-order content op een punt ergens na release ook uit als DLC. Dus als je ergens pre-ordert en een bepaald pakket krijgt, bijvoorbeeld naked city, kan je de andere pakketten later ook aanschaffen.
[ Voor 1% gewijzigd door Hakulaku op 10-05-2011 09:46 . Reden: Stomme fout ^_^ ]
Ja dat klopt. dat wist ik ook. Maar de vraag was of er nog extra content kwam en toen gaf ik aan dat je content die niet in je pre-order zat later nog kon aanschaffen.
Natuurlijk kan je beter pre-orderen, maar je kan niet alle pakketten krijgen. Er zijn 4 pre-order edities (met imo 2 goede pakketten, die ander 2 zijn slechts suits) en je kan dus degene die je niet bij je pre-order krijgt, later nog aanschaffen via DLC
Natuurlijk kan je beter pre-orderen, maar je kan niet alle pakketten krijgen. Er zijn 4 pre-order edities (met imo 2 goede pakketten, die ander 2 zijn slechts suits) en je kan dus degene die je niet bij je pre-order krijgt, later nog aanschaffen via DLC
In Engeland bij Zavvi kost het (omgerekend) 41 euro, hier krijg je die suit bij als pre-order cadeautje.
http://www.zavvi.com/game...r-exclusive/10088211.html
Verzending naar Nederland is (volgens mij) ook gratis.
http://www.zavvi.com/game...r-exclusive/10088211.html
Verzending naar Nederland is (volgens mij) ook gratis.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Intertoys levert 'A slip of the tongue pack'
http://www.intertoys.nl/g...PathCatalog=nl_ga_lanoire
Nedgame doet Naked city
http://www.nedgame.nl/l.a.-noire-naked-city-edition+ps3.html
http://www.intertoys.nl/g...PathCatalog=nl_ga_lanoire
Nedgame doet Naked city
http://www.nedgame.nl/l.a.-noire-naked-city-edition+ps3.html
[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 10-05-2011 10:23 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Weet iemand toevallig welke DLC mediaoffer geeft?
Zojuist besteld bij Amazon, bij Gamehubs was hij een paar euro goedkoper maar dan weet je nooit wanneer hij een keer binnen komt.
Bij GTA4 ben ik op een gegeven moment afgehaakt, Red Dead Redemption heb ik wel helemaal uitgespeeld en ik hoop dat bij LA Noire m'n voormalige liefde voor adventure games weer wordt aangewakkerd
Bij GTA4 ben ik op een gegeven moment afgehaakt, Red Dead Redemption heb ik wel helemaal uitgespeeld en ik hoop dat bij LA Noire m'n voormalige liefde voor adventure games weer wordt aangewakkerd
no animals were harmed during the production of this message
Als je bij Amazon besteld hoelang duurt de levering dan en hoe duur is de verzending? (Gratis toch?)Caeruleus schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:01:
Zojuist besteld bij Amazon, bij Gamehubs was hij een paar euro goedkoper maar dan weet je nooit wanneer hij een keer binnen komt.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Krijg je die extra levels, alleen maar bij pre-order? Of krijg ik die ook als ik op de dag van de release naar de winkel ga?
Alleen bij pre-order, je kan de DLC later wel bijkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:35:
Krijg je die extra levels, alleen maar bij pre-order? Of krijg ik die ook als ik op de dag van de release naar de winkel ga?
zavvi duurt iig meestal tussen de 10 en 15 dagen. Dus kep m maar bij bol besteld. Dan maar duurder maar dan heb ik m iig op 20 mei (had ook nog een kortingsbon
)
Bol.com is echt geen garantie voor levering op de dag van release...KingKoning schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:49:
zavvi duurt iig meestal tussen de 10 en 15 dagen. Dus kep m maar bij bol besteld. Dan maar duurder maar dan heb ik m iig op 20 mei (had ook nog een kortingsbon)
Ik had Red Dead Redemption ge-preordered bij Amazon.co.uk en ik geloof dat ik hem 1 dag na de release had. Verder Black Ops daar ook besteld (niet bij de release) en toen had ik hem ook na een paar dagen (3 ofzo?) in huis.Kecin schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:18:
[...]
Als je bij Amazon besteld hoelang duurt de levering dan en hoe duur is de verzending? (Gratis toch?)
Edit: verzenden is inderdaad gratis, wel dubbelchecken of deze optie is geselecteerd.
[ Voor 9% gewijzigd door Caeruleus op 10-05-2011 12:42 ]
no animals were harmed during the production of this message
Hoezo niet? Heb nog nooit gehad dat een pre-order bij bol.com later dan de releasedate geleverd werd.Verstekbakker schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:54:
[...]
Bol.com is echt geen garantie voor levering op de dag van release...
Bij mij is het eigenlijk altijd zo dat ze op de dag of eventueel 1 dag later leveren.Verstekbakker schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:54:
[...]
Bol.com is echt geen garantie voor levering op de dag van release...
Vandaar dat ik voor bol koos boven een buitenlandse webshop, zoals zavvi. Want ik pre-order omdat ik hem snel wil en omdat ik de bonus wil. Zavvi gebruik ik eigenlijk alleen voor de aandiedingen en dergelijke, als ik wachten niet zo erg vind. De sale op maandag en in t weekend heeft vaak wel leuke dingen.
[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 10-05-2011 12:55 ]
Ik weet ook nog niet of ik m pre-order of niet. Dirt3 staat ook al in de downloadqueue van Steam, en die komt al de 24e uit. Dus dan speel ik 4 dagen en dan komt weer een high profile game uit..
Dusja, mss LA Noire maar ophalen als ie 30euro kost.
Dusja, mss LA Noire maar ophalen als ie 30euro kost.
GT5 kwam bij mij nooit aan, die heb ik uiteindelijk maar geannuleerd.Hakulaku schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:47:
[...]
Hoezo niet? Heb nog nooit gehad dat een pre-order bij bol.com later dan de releasedate geleverd werd.
Och, ik koop hem wel in de winkel op dag van release, dan maar geen extra case. Die grijp ik wel een keertje uit de store als het echt zoveel voorstelt.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
kans is ook weer aanwezig dat ie 1 dag eerder te koop is ergens.
Met name in Groningen met die strijd tussen coolblue, Mediamarkt, Saturn, Nedgame, Gamemania, Intertoys, DimensionPlus en bart Smit daar..
Toen GTA4 op de pc uitkwam had ik m ook 2 dagen te vroeg bij de BS op de Vismarkt.
Met name in Groningen met die strijd tussen coolblue, Mediamarkt, Saturn, Nedgame, Gamemania, Intertoys, DimensionPlus en bart Smit daar..
Toen GTA4 op de pc uitkwam had ik m ook 2 dagen te vroeg bij de BS op de Vismarkt.
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 10-05-2011 15:10 ]
Vandaag ge-pre-ordered, en zag op de officiële site dat vandaag de launch trailer uitgebracht gaat worden, ik ben benieuwd.
Heb hem trouwens ge-pre-ordered met ''the slip of the tongue'' DLC als bonus. Als de andere interessanter zijn download ik ze misschien later nog. Kan ook zijn dat ik na 25-30 uur spelen het wel weer gezien heb en geen extra tijd in DLC ga steken.
Verder kwam ik op de officiële website nog een paar stories tegen, hoop dat er in de game tussenstukjes komen zoals ik me kan herinneren uit Max Payne (een beetje film noir) met veel somberheid, pessimisme, schuld en paranoia.
Heb hem trouwens ge-pre-ordered met ''the slip of the tongue'' DLC als bonus. Als de andere interessanter zijn download ik ze misschien later nog. Kan ook zijn dat ik na 25-30 uur spelen het wel weer gezien heb en geen extra tijd in DLC ga steken.
Verder kwam ik op de officiële website nog een paar stories tegen, hoop dat er in de game tussenstukjes komen zoals ik me kan herinneren uit Max Payne (een beetje film noir) met veel somberheid, pessimisme, schuld en paranoia.
ik heb hem bij GM en Nedgame gepreordered, prijsverschil is 1 euro, en allebei hebben ze DLC . Voordeel is dat ik hem in de winkel pas betaal, dus de winkel die hem als eerste heeft, heb ik exact hetzelfde ^^
Heb met mediaoffer contact op genomen en die blijkt de DLC "Slip of the tongue tonque" erbij te leveren. (Bij Pre-order)
[ Voor 5% gewijzigd door Hakulaku op 11-05-2011 14:20 ]
idd, heb net ook bericht daarover gekregen ^^ dan maar gewoon voor de GM en nedgame versie, die DLC is iets waardevoller
Naja had em al gepreorderd bij mediaoffer (was destijds de goedkoopste), ben allang blij dat het een case pack is en niet alleen een "suit".
[ Voor 12% gewijzigd door Hakulaku op 11-05-2011 15:23 ]
Heb 'm nog niet gepreordered. Ik was in de veronderstelling dat de game ook op de PC zou verschijnen. Hoe ik hierbij ben gekomen weet ik niet (immers is dit nooit bevestigd, en Rockstar heeft nou niet bepaald een historie van onmiddelijke releases op PC. Mits een game naar de PC wordt geport, is dat meestal pas maanden/jaren later. In sommige gevallen (RRD) zelfs nooit)
Een domme aanname die ik ooit gemaakt zal hebben, of iets wat ik verkeerd gelezen heb...en dat zal wel zijn blijven hangen.
Anyway, jammer. Ik had gedacht de PC versie op te pikken, maar daar deze niet bestaat heb ik een dilemma. De blu-ray lens van m'n ps3 is kapot. Ik krijg van een maat wel een vervangende drive, maar ik weet nog niet zeker wanneer. De 360 functioneert nog wel, maar niet perfect. Heeft soms wat issues met het lezen van discs. Ik kan 'm wel voor de 360 halen, maar voor hetzelfde geld geeft die straks halverwege de game de geest...dus dat doe ik liever niet.
Lastig. Ik denk dat ik hier dus de releasedate moet missen om eerst even te kijken hoe 't loopt met m'n PS3. Maar no worries, op de 20e komt ook The Witcher uit, die ik wél gepreordered heb (special edition). Dus voorlopig heb ik dan ook wel weer wat te doen
Een domme aanname die ik ooit gemaakt zal hebben, of iets wat ik verkeerd gelezen heb...en dat zal wel zijn blijven hangen.
Anyway, jammer. Ik had gedacht de PC versie op te pikken, maar daar deze niet bestaat heb ik een dilemma. De blu-ray lens van m'n ps3 is kapot. Ik krijg van een maat wel een vervangende drive, maar ik weet nog niet zeker wanneer. De 360 functioneert nog wel, maar niet perfect. Heeft soms wat issues met het lezen van discs. Ik kan 'm wel voor de 360 halen, maar voor hetzelfde geld geeft die straks halverwege de game de geest...dus dat doe ik liever niet.
Lastig. Ik denk dat ik hier dus de releasedate moet missen om eerst even te kijken hoe 't loopt met m'n PS3. Maar no worries, op de 20e komt ook The Witcher uit, die ik wél gepreordered heb (special edition). Dus voorlopig heb ik dan ook wel weer wat te doen
Ik heb besloten te wachten tot de prijsverlagingen. Er zijn nml teveel andere goede games die ik nog niet heb uitgespeeld en dirt3 komt ook al.
Verwijderd
Momenteel ben ik voor de tweede keer Red Dead Redemption aan het spelen op de PS3 alleen al dat deze game mijn lievelingsgame is op dit moment .
Nu ben ik wel een speler die nooit online speel en daarom de singleplayer games kiest als voorkeuze .
Daarom lijkt mij L.A.Noire mij zo,n interressante singleplayer game die ook nog eens is gemaakt door Team Bondi Rockstargames .
Ik heb zoveel plezier aan GTA IV en Red Dead Redemption en hoop daarom zeer dat L.A.Noire ook hierbij past en mij uren mee kan vermaken .
Ik heb L.A.Noire gepreorderd bij Gamemania Maastricht voor de Playstation 3 .
Nu ben ik wel een speler die nooit online speel en daarom de singleplayer games kiest als voorkeuze .
Daarom lijkt mij L.A.Noire mij zo,n interressante singleplayer game die ook nog eens is gemaakt door Team Bondi Rockstargames .
Ik heb zoveel plezier aan GTA IV en Red Dead Redemption en hoop daarom zeer dat L.A.Noire ook hierbij past en mij uren mee kan vermaken .
Ik heb L.A.Noire gepreorderd bij Gamemania Maastricht voor de Playstation 3 .
launch trailer:
http://www.g4tv.com/thefe...-scenes-and-dramatic-fog/
http://www.g4tv.com/thefe...-scenes-and-dramatic-fog/
Bij 12Game.com krijg je ook de "Slip of the tongue" case en ze leveren altijd op de dag vd release.
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Discovery Channel heeft een actie opgezet voor L.A. Noire: 3 weken lang moet je met wat je weet uit de politiedossiers en de interviews met de verdachten een moord zien op te lossen: wel een interessant voorproefje op de volledige game vindt ik.
Verder komt op Discovery Channel om 24:00 uur 's nachts van zaterdag op zondag een ''true crime'' aflevering, waarschijnlijk gesponsord door Rockstar voor de promotie van L.A. Noire.
Verder komt op Discovery Channel om 24:00 uur 's nachts van zaterdag op zondag een ''true crime'' aflevering, waarschijnlijk gesponsord door Rockstar voor de promotie van L.A. Noire.
Verwijderd
Op Youtube zijn al 15 minuten gameplaybeelden te zien van L.A.Noire maar worden constant weer snel verwijderd door Rockstargames .
Ik ga ze in iedergeval niet bekijken en wacht tot 20-05-2011 .
Word een Tripple-A game tot in de puntjes goed uitgewerkt .
Ziet er goed uit het betreft de PS3 versie (de gelekte footage).Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:58:
Op Youtube zijn al 15 minuten gameplaybeelden te zien van L.A.Noire maar worden constant weer snel verwijderd door Rockstargames .
[ Voor 24% gewijzigd door SL65 op 13-05-2011 23:37 ]
Had hem zojuist gezien, maar daarna was hij verwijderd
Ziet er echt goed uit, maar zoals eerder bevestigd verwacht geen GTA, al doet het wel zo overkomen open wereld enz. Het blijft gaan om het oplossen van puzzels, maar dan wel erg goed uitgewerkt.
Ziet er echt goed uit, maar zoals eerder bevestigd verwacht geen GTA, al doet het wel zo overkomen open wereld enz. Het blijft gaan om het oplossen van puzzels, maar dan wel erg goed uitgewerkt.
Verwijderd
Heel en heel belangrijk vind ik de sfeer in een game zoals Red Dead Redemption e Grand Theft Auto IV en dan ook nog heel goed in detail ontwikkeld zodat het gameplay plezier nog leuker word .
Ik denk wel zeker dat in L.A.Noire hetzelfde zal hebben .
Zelfs in Farcry 2 heb ik hetzelfde ervaring meegemaakt en heb er maanden plezier mee gehad .
Een game zoals Saints Row vind ik dat veel minder en kan ik daar niet van genieten .
L.A.Noire word gelukkig uitgebracht door Rockstargames en die leveren qualiteit zoals de games voorheen allemaal wel hebben .
Ik denk wel zeker dat in L.A.Noire hetzelfde zal hebben .
Zelfs in Farcry 2 heb ik hetzelfde ervaring meegemaakt en heb er maanden plezier mee gehad .
Een game zoals Saints Row vind ik dat veel minder en kan ik daar niet van genieten .
L.A.Noire word gelukkig uitgebracht door Rockstargames en die leveren qualiteit zoals de games voorheen allemaal wel hebben .
Ben de laatste week ook warm geworden voor La. Noire.
Lijkt me een prachtige "volwassenen" game.
Voor de mensen die de Gameplay nog willen checken:
http://www.playground.ru/video/8741/
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De game is voor de 360 al gelekt, maar de hoeveelheid video's op youtube vallen erg mee. Take two heeft al veel laten verwijderen.Donstil schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:53:
Ben de laatste week ook warm geworden voor La. Noire.
Dit topic loopt echt opvallend langzaam dus het lijkt dat er niet echt en hype is ? Heb net eindelijk maar besteld bij Amazone. Paar daagjes later , maar 4 tientjes vind ik een mooi bedrag. Heb er echt zin in en ik hoop dat Rockstar weer de kwaliteit levert die ik gewend ben
Het gamenieuws volg ik al jaren maar weinig en een weekje of twee geleden kwam deze game pas op mijn radar. Sindsdien ben ik wel hooked. Het lijkt me een erg tof concept, zowel qua sfeer als opzet van het spel. Tijd om detective te spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Stef.NL op 15-05-2011 20:15 ]
Ooh dat is stiekem best gunstig voor ons. Heb het al vaak meegemaakt dat release date's werden gebroken omdat de game toch al was gelekt.SL65 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:17:
[...]
De game is voor de 360 al gelekt, maar de hoeveelheid video's op youtube vallen erg mee. Take two heeft al veel laten verwijderen.
Hopelijk dinsdag ergens oppikken (lukt normaal gezien altijd wel ergens).
Edit: Ik heb geen X360 maar ik zie dat alleen Disc 1 en 2 zijn gelekt. Best onhandig

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 15-05-2011 21:03 ]
Ik heb hem in mijn pre order staan voor de ps3, maar kon het niet laten om het toch al te proberen voor de xbox
Gek genoeg kun je met 1 disc al het spel starten zonder dat er gevraagd word naar disc 2. Ik denk ook dat halverwege de game je met disc 2 kunt beginnen waar nieuwe cases op staan. De optie om overige discs te installeren op je hdd zal niet gaan werken voor de xbox.
Gek genoeg kun je met 1 disc al het spel starten zonder dat er gevraagd word naar disc 2. Ik denk ook dat halverwege de game je met disc 2 kunt beginnen waar nieuwe cases op staan. De optie om overige discs te installeren op je hdd zal niet gaan werken voor de xbox.
Bol.com biedt dit http://www.bol.com/nl/p/g...index.html#product_images
Begrijp trouwens van de klantenservice dat het product als het goed is op de release date wordt geleverd dat zou mooi zijn, kan ik vrijdag al beginnen
Ik zal vanmiddag de startpost even updaten.
Begrijp trouwens van de klantenservice dat het product als het goed is op de release date wordt geleverd dat zou mooi zijn, kan ik vrijdag al beginnen
Verwijderd
Voor wie het niet erg vindt om al wat van de game gezien te hebben;
De eerste 40 minuten;
http://www.gameanyone.com/video/313168
De eerste 40 minuten;
http://www.gameanyone.com/video/313168
voor de liefhebber een livestream, is net na dat filmpje van 15 min bezig:
http://www.justin.tv/games_360#/w/1212011248
http://www.justin.tv/games_360#/w/1212011248
ah mooiSL65 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:06:
Bol.com biedt dit http://www.bol.com/nl/p/g...index.html#product_images
overigens vind ik het zuur dat ie weer op usenet staat. Vorig jaar ook met RDD. Doe je een pre-order ben je alsnog later dan die gasten....
Bij MediaMarkt Zoetermeer staat de game voor 49,- in de folder.
Vaak kan je er dan zelfs een pre-order bij oppikken als je 'm op release dag in de winkel haalt.
Heb ik al vaak gedaan...
Wellicht is de game bij alle MediaMarkten 49,-!
Nu alleen nog wachten tot vrijdag!
Vaak kan je er dan zelfs een pre-order bij oppikken als je 'm op release dag in de winkel haalt.
Heb ik al vaak gedaan...
Wellicht is de game bij alle MediaMarkten 49,-!
Nu alleen nog wachten tot vrijdag!
Las dat het pers embargo tot 6 uur vanavond duurt. Dan kunnen we dus de eerste reviews verwachten. Ben benieuwd.
zavvi.com istie 40 euro.
360 en ps3
360 en ps3
http://tinyurl.com/5sdar8p
http://www.metacritic.com...3/la-noire/critic-reviewsbram1984 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:41:
Las dat het pers embargo tot 6 uur vanavond duurt. Dan kunnen we dus de eerste reviews verwachten. Ben benieuwd.
Staat al iets, op de site zelf al verwijderd
helaas, uit ervaring is MM Eindhoven heel strict kwa releasesBigF25 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:17:
Iemand al geweest in MM Eindhoven? Zo ja ligt ie er al?
Uit de folder van Saturn Groningen (pagina 11): LA Noire voor 360 & PS3: €39,-
[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 16-05-2011 13:46 ]
Damn, dat zijn pas prijzen!
Jammer genoeg hanteren niet alle Saturns dezelfde prijs!
Jammer genoeg hanteren niet alle Saturns dezelfde prijs!
Thanks! Ik zal woensdagavond even checken of ze 'm al verkopen. Heb namelijk wel zin in deze game!SR8 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:45:
Uit de folder van Saturn Groningen (pagina 11): LA Noire voor 360 & PS3: €39,-
(gelukkig kon ik mijn bestelling bij Amazon.com nog annuleren)
[ Voor 10% gewijzigd door rclahsen op 16-05-2011 14:08 ]
Saturn Hoofddorp heeft 'm nog niet eens in het systeem staan (helaas geen € 39,- daar), dus wellicht is het handig om eerst even te bellen.rclahsen schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:07:
[...]
Thanks! Ik zal woensdagavond even checken of ze 'm al verkopen. Heb namelijk wel zin in deze game!
(gelukkig kon ik mijn bestelling bij Amazon.com nog annuleren)
Ik heb 'm bij Game Mania gepre-ordered. Ook nog niet binnen daar, helaas.
In die review van de Guardian staat dat het schiet systeem nog stroever werkt dan GTA. Nu zal er niet al teveel geschoten worden, maar ik hoop dat dit wel meevalt. Ik vind de besturing van GTA (IV) echt dramatisch als je deze bijvoorbeeld met Uncharted vergelijkt.
Ook stond er dat de reviewer na een paar uur spelen "slechts" een .45 en een shotgun had en dat het schieten klunky was, maar dat het geen afbreuk deed aan het speelplezier.
Nee daar ben ik ook niet al te bang voor, maar toch. Ik ben in ieder geval blij (helemaal met dit weer) dat er weer eens een lekker SP aan komt van een uur of 50 (ben niet zo'n snelle gamer).
Nou, dan ga ik deze week nog even langs de Saturn
. Was van plan hem later te halen, maar dit duurt zo nog wel ff voordat ie goedkoper is dan 39euro kijkend naar RDR.
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 16-05-2011 15:33 ]
Shootouts komen niet veel voor, dus wat heb je aan heel arsenaal wapens. Daarnaast kun je niet zomaar je wapen tevoorschijn toveren, alleen daar waar het verhaal het toelaat.Jobbie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:22:
Ook stond er dat de reviewer na een paar uur spelen "slechts" een .45 en een shotgun had en dat het schieten klunky was, maar dat het geen afbreuk deed aan het speelplezier.
Ik hoop wel dat er akimbo wapens in zitten.
Verwijderd
In de nacht van 19 en 20 mei kan je het spel kopen in de Zuiderkerk in Amsterdam
http://www.mediamatic.net/page/215344/en
Er worden ook lezingen gegeven over o.a. de totstandkoming van het spel.
http://www.mediamatic.net/page/215344/en
Er worden ook lezingen gegeven over o.a. de totstandkoming van het spel.
Hoe streng is de Saturn met release data?
Wij hebben hier in Rotterdam een Saturn waar ik best wel even langs wil rijden.
Saturn volgt als andere winkels hem uitbrengen.Donstil schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:09:
Hoe streng is de Saturn met release data?
Ik denk dat Bart Smit en Intertoys in de binnenstad (Grunn) hem op woensdag in de stellingen mikken, waarna Mediamarkt en Saturn snel volgen.
Ooh klinkt goed. Dan ga ik Woensdag even langs.
Idd, en een rocketlauncher.bram1984 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:01:
Ik hoop wel dat er akimbo wapens in zitten.
Is er een mogelijk dat er een bundel komt? 360 + La Noire.
Ik schat de kans klein in. Van Red Dead Redemption is ook geen bundel verschenen, van GTA IV daarentegen wel maargoed GTA is velen malen groter zeker qua marketing.RaiseCain schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:19:
Is er een mogelijk dat er een bundel komt? 360 + La Noire.
[ Voor 3% gewijzigd door SL65 op 16-05-2011 17:39 ]
En die van GameTrailers staat ook online
Thanks, die video-review gaan we ook maar even kijken dan
Tomorrow is not today!
en die van www.gamer.nl
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Tsja, je weet t nooit zeker, maar zo gaat t hier gewoonlijk. BS of Intertoys als eerste en dan de rest.Donstil schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:18:
Ooh klinkt goed. Dan ga ik Woensdag even langs.
gebeurde met GTA4, F1 2010, GT5 en als laatste Shift2.
Zo had ik GTA4 2 dagen eerder dan release (bij BS)
F1 2010 2 dagen eerder (Mediamarkt)
GT5 2 dagen eerder (saturn)
Shift2 (heb ik niet gekocht
Maar Mediamarkt en de binnenstad zijn gewoon duur met parkeren, terwijl je bij Saturn Grunn gewoon het eerste uur gratis kunt parkeren. En anders de auto bij de Ikea neerzetten
[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 16-05-2011 19:35 ]
@Hierboven. Ja het is geen garantie idd. Maar de Mediamarkt en Saturn gaan vaak wel mee idd.
GT5 was idd een paar dagen voor release al in de verkoop (laatste game die ik op release gekocht heb).
Pre-orderen doe ik eigenlijk niet meer. Je betaald vaak meer en hebt hem vaak later.
GT5 was idd een paar dagen voor release al in de verkoop (laatste game die ik op release gekocht heb).
Pre-orderen doe ik eigenlijk niet meer. Je betaald vaak meer en hebt hem vaak later.
ik heb disc 1 al uitgespeeld, super spel, wel beetje dezelfde soort cases de hele tijd maar topper so far
Reviews vallen binnen bij Gamer.nl, Gamez.nl, IGN. Alles 8.5 of hoger
, zo frustrerend dat ik het spel pas vrijdag krijg
. Lijkt me echt een fantastische game!!
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Hopelijk komt hij ook op de PC wat me niet moeilijk lijkt wat de graphics zijn niet extreem fancy pancy.
Maar graphics zijn niets tegenover goede art direction (Mafia 2, GTA, ...) en een verhaal dat bijna een Hollywoodscript is en natuurlijk de karakters (Wheatly v. Portal 2).
Ze hebben het gedaan bij GTA 4 misschien ook voor Red Dead Redemption en deze.
Maar graphics zijn niets tegenover goede art direction (Mafia 2, GTA, ...) en een verhaal dat bijna een Hollywoodscript is en natuurlijk de karakters (Wheatly v. Portal 2).
Na het gezeik van mensen rondom GTA4 op de pc verwacht ik helaas weinig meer van Rockstar op de pc. Mensen hebben t zelf verziekt door de zeiken. Alleen maar klagen.
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat Red Dead Redemption & La Noire op de PC verschijnen. Persoonlijk verwacht ik niet dat het gebeurd, omdat er teweinig te halen valt. Console gamers blijven nog steeds het makkelijkst om geld aan te verdienen, alleen bij GTA was er een uitzondering vanwege de hoge vraag van klanten (naar mijn idee).Compi_56 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:26:
Hopelijk komt hij ook op de PC wat me niet moeilijk lijkt wat de graphics zijn niet extreem fancy pancy.
Pre order geplaats trouwens dus vrijdag beginnen
Mss hop ik morgen alvast langs de saturn om te pre-orderen, zodat ik wel de dlc heb.
Ben benieuwd wanneer Bol mijn pre-order verzendt, zal wel donderdagnacht zijn..dag eerder hoeft van mij niet, ben ik toch niet thuis. Word wel met de minuut nieuwsgieriger
Startpost geupdate alle info staat er nu in, ook een kopje reviews toegevoegd misschien leuk om even door te lezen.
Mwa, vond het in het geval van GTA4 ook wel terecht. De game draaide nou ook niet echt soepel op een gemiddeld systeempje.GAIAjohan schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:29:
Na het gezeik van mensen rondom GTA4 op de pc verwacht ik helaas weinig meer van Rockstar op de pc. Mensen hebben t zelf verziekt door de zeiken. Alleen maar klagen.
Ik had destijds een gemiddeld systeempje. Zelfde als je in de sig ziet staan, kostte minder dan 500euro. Draaide GTA4 @ medium @ 1920*1080. Niks mis mee.RonaldMcDonald schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:01:
[...]
Mwa, vond het in het geval van GTA4 ook wel terecht. De game draaide nou ook niet echt soepel op een gemiddeld systeempje.
Eind jaren 90 was dat allemaal veel ernstiger. Soms konden nog erg dure kaarten een spel niet eens op 1024*768 spelen.
Puur omdat een plaatje beter werkt dan een link of tekst:

Satun Groningen dus
Er staat echter niet letterlijk dat hij ook voor de PS3 € 39,- is.
Ik heb de Saturn folder nog niet ontvangen thuis. Ben benieuwd of hij hier in Rotterdam ook voor €39,- weg gaat.
Staat niet in de folder van Rotterdam. Kun je ook online checken.
Je kan ook bellen. Ik heb gisteren die in Hoofddorp gebeld. Daar kost 'ie gewoon € 60,-.
Dan kun je nog beter vragen of mensen m voor je willen kopen en dan opsturen in een bubbelenveloppe
amazon.co.uk kost ie ook maar 35 pond, inclusief een DLC-code. Is omgerekend ook 40 euro, want je hoeft daar ook nog eens geen verzendkosten te betalen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Mafia 2... vond ik zeeeeeer tegenvallen. Naast de gameplay die nou niet bepaald bijzonder was, waren ale personages wasse beelden. Echt totaal geen emotie in de personages. En daarnaast vond ik het verhaal echt ongeloofwaardig. Spel voor 17 euro 2e hands gekocht en na een week weer verkocht.Compi_56 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:26:
Wat dit alles betreft, worden, voorzover ik gelezen/gezien heb, de fouten in dit spel niet gemaakt. De personages zien er erg goed uit en laten expressies goed zien. Buiten dat schijnt er daadwerkelijk wat te doen in de stad. Naast hiddenpackages, kan je criminelen oppakken en de politie helpen.
Ik ben erg blij dat Rockstar met weer met een AAA titel komen, en waarmaken wat ze hebben beloofd. En het is nog nieuwe ip ook!
Vrijdag! kan niet wachten!
Ik denk dat ie morgen wel in de winkels ligt. Sowieso moeten de kleienre ondernemingen in Groningen nu wel íets doen om in ieder geval te zorgen dat de Saturn niet alle verkopen opslurpt. En als ze hem dan 5 uurtjes eerder verkopen dan Saturn levert vast wel een flinke duit op.
[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 17-05-2011 11:18 ]
Zou mooi zijn. Al weet ik niet of de rest van Nederland dan meegaat...
Veelal betekent bewijs dat ie al ergens wordt verkocht een vrijgave bij alle winkels.Jobbie schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:22:
Zou mooi zijn. Al weet ik niet of de rest van Nederland dan meegaat...
net een head too head gezien van xbox vs ps3, en als dat klopt is de ps3 versie toch net effe ietsje beter, maar verschil is best klein, niet zoals RDR. dus denk dat ik dan misschien toch voor ps3 ga, maar gaat wel tegen mn gevoel in heb namelijk bijna alle multi's standaard op xbox.
de game lijkt me wel erg tof, weer eens wat anders dan race games en fps.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Rockstar staat bekend voor zijn Mature ratings. LA Noire heeft ook de M rating waarbij gore me logisch lijkt bij het oplossen van moorden. Maar hoe staat het met de nudity? Is dat ook gerelateerd aan de moorden of komt die rating voort uit andere zaken zoals in GTA en Red Dead Redemption het geval was?
ik zag in 1 gameplay filmpje van geleakde xbox versie wel borsten van een dode vrouw.
misschien daarom ?? ze was volledig naakt maar dr (private parts) werden wel netjes geblocked door dat je virtuele mannetje ervoor zat, dus het blijft denk ik wel netjes qua nudity, maar er zitten wel veel gore stukken in heb ik gelezen en sommige vonden het er ook niet echt bij passen.
misschien daarom ?? ze was volledig naakt maar dr (private parts) werden wel netjes geblocked door dat je virtuele mannetje ervoor zat, dus het blijft denk ik wel netjes qua nudity, maar er zitten wel veel gore stukken in heb ik gelezen en sommige vonden het er ook niet echt bij passen.
Ooh weer wat geleerd. Ik ben niet zo thuis in al die game winkels.GAIAjohan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:23:
Staat niet in de folder van Rotterdam. Kun je ook online checken.
Haal me games meestal hier bij de FRS. Die verkopen gewoon wanneer de game binnen is gekomen
De meeste multi's worden dan ook ontwikkeld met als hoofdplatform de 360, dus ik geef je groot gelijk dat je de meeste games daarvoor koop (als je beide consoles hebt). Echter is het bij deze game precies andersom, vandaar dat de PS3 versie ook mooier is. Zou zonde zijn om 'm dan voor de 360 te halen.v8power67 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:48:
net een head too head gezien van xbox vs ps3, en als dat klopt is de ps3 versie toch net effe ietsje beter, maar verschil is best klein, niet zoals RDR. dus denk dat ik dan misschien toch voor ps3 ga, maar gaat wel tegen mn gevoel in heb namelijk bijna alle multi's standaard op xbox.
ja misschien wel maar ben zo gewend aan de xbox, en speel eigenlijk alleen maar daarop, ps3 was voornamelijk voor gt5 maar door lange duur wel paar andere games erop, maar enigste wat ik echt speel is uncharted 2 en gt5. misschien is het wel goed om hem op ps3 te halen
wordt die wat vaker gebruikt 
is er eigenlijk een verplichte installatie ??
is er eigenlijk een verplichte installatie ??