Als je windows 7 media center en een android hebt dan is dit een prima app om je recordings te programmeren/streamen etc.
https://market.android.co...yZW1wb3RhdG9jbGllbnQiXQ..
https://market.android.co...yZW1wb3RhdG9jbGllbnQiXQ..
[ Voor 93% gewijzigd door BastiaanN op 13-12-2011 08:06 ]
Is deze app verwijderd uit de market, want ik kan hem voor geen mogelijkheid downloaden.D4V3 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:23:
Ik heb een tijdje geleden een Android app gemaakt voor de ING internet bankier klanten die gebruik maken van TAN code SMSjes. Normaal moet je naar je SMS inbox gaan, het berichtje openen en de TANcode lezen; Vrij omslachtig. Mijn app zorgt er voor dat je zonder dat je je toestel aan hoeft te raken direct je tancode op je scherm te zien krijgt. De App heet EasyTAN en is gratis te downloaden.
[afbeelding]
Hier de Android Market link: https://market.android.com/details?id=com.indentity.easytan
Hij is inmiddels al ruim 8000x gedownload en er zijn momenteel 5200 actieve gebruikers die er over het algemeen erg blij mee zijn, ik hoop dat ik jullie dat ook enigszins kan maken
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Het is niet vreemd als die app verwijderd is.Smarron schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:46:
[...]
Is deze app verwijderd uit de market, want ik kan hem voor geen mogelijkheid downloaden.
Verwijderd
Er zijn meer apps die desastreuze gevolgen kunnen krijgen als de maker misbruik wil plegen.Jegorex schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 02:03:
Het is niet vreemd als die app verwijderd is.
Een app die je tan codes kan uitlezen zou de codes ook kunnen doorsturen naar iemand die je rekening plundert.
Dit zou zo maar kunnen, een security-bedrijf heeft in naam van de ING notice & takedown-requests lopen versturen.Smarron schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:46:
[...]
Is deze app verwijderd uit de market, want ik kan hem voor geen mogelijkheid downloaden.
In de web market staat hij gewoon, alleen niet compatible met mijn apparaten staat ereXtReMeBiE schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:13:
[...]
Dit zou zo maar kunnen, een security-bedrijf heeft in naam van de ING notice & takedown-requests lopen versturen.
[ Voor 10% gewijzigd door Maverick op 26-12-2011 15:11 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik vind het er grappig uitzien maar persoonlijk denk ik dat het er beter uitziet als Andy ook in een soort cartoon style is... Het opstapje + de galg zijn in een soort cartoon style gemaakt en Andy komt er wel heel erg uit op deze manier.roel0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:44:
Voor je commentaar geeft eerst enkele feiten:
-Deze app was oorspronkelijk gemaakt als keuzeproject voor het school
- Deze app werd geschreven zonder enige voorkennis van Java en eigenlijk ook amper andere voorkennis (buiten een kleine introductie in C)
- Dit project ( voor school) is al enige tijd gedaan, maar wegens het succes van de App blijf ik hem onderhouden
Android market link
App: Hangman/ Galgje
Beschikbaar in : Nederlands/engels/duits/frans
Extra functies : Multiplayer op 1 GSM of Tablet , na de examens komt er normaal een bluetooth multi!
Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sinds dit project heb ik al elke dag veel geleerd. Het is natuurlijk leuk mochten de tweakers hier nog wat nuttige commentaar geven waar je iets aan hebt , wat ik kan aanpassen.
Want helaas is de commentaar op de market niet zo gericht. Oftewel breken ze je gewoon af oftewel prijzen ze je de hemel in. Maar aan beide gevallen heb ik eigenlijk niets want ik wil vooral bijleren en weten wat de gebruikers juist veranderd willen zien.
Eerste verschijning : 5december 2011
Aantal updates ondertussen: 18
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Dank je voor de reactie!Brummetje schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:09:
[...]
Ik vind het er grappig uitzien maar persoonlijk denk ik dat het er beter uitziet als Andy ook in een soort cartoon style is... Het opstapje + de galg zijn in een soort cartoon style gemaakt en Andy komt er wel heel erg uit op deze manier.
Ook zou ik het hoofdscherm (het plaatje met Andy) ook in die zelfde style houden... geeft het een iets beter geheel denk ik.
[ Voor 11% gewijzigd door roel0 op 03-01-2012 14:37 ]
Verwijderd
Ik ben nog maar op pagina 16 van het lezen van het topic.dhhdante schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:39:
Wat is het stil hier, worden er geen apps meer gemaakt door tweakers?
Ik heb zojuist versie 1.3 van Super Deals geupload. Het rijtje met supers is weer uitbreid, dit keer met de Lidl waar enkelen hier om vroegen.
De Lidl was wel een stuk meer werk dan andere supers, maar hij staat er eindelijk bij
Verwijderd
Als het aan mij ligt staan er te veel poppetjes?roel0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:11:
[afbeelding]
Grafische upgrade komt eraan , klik voor grotere picture.
Een reactie die ik zonet van nog iemand gekregen heb , mss moet ik idd het "publiek" weglatenVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:23:
[...]
Als het aan mij ligt staan er te veel poppetjes?
[ Voor 16% gewijzigd door roel0 op 03-01-2012 22:44 ]
Lachen die beul. Ik zou in de achtergrond waar eerst het publiek stond, 1 of 2 andy's neerzetten in de vorm van de knoppen die je nodig hebt in de app.
Misschien ipv de andy's zelf de knoppen laten zijn ze een (protest)bord vast laten houden wat de knop is.chevchelios schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:51:
[...]
Lachen die beul. Ik zou in de achtergrond waar eerst het publiek stond, 1 of 2 andy's neerzetten in de vorm van de knoppen die je nodig hebt in de app.
Dank je voor je bericht. Om het wat toe te lichten, voor sommige winkels (waaronder de Makro) heb ik een vertraging van een paar dagen. Ook is de informatie geringer die ik lever, er worden soms geen plaatjes meegeleverd bijvoorbeeld. Ik probeer hier wat aan te doen in samenwerking met de winkels, maar voor nu is dit het beste wat ik kan leveren.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:15:
[...]
Ik ben nog maar op pagina 16 van het lezen van het topic.
Ik heb net jouw app gedownload en getest, maar de aanbiedingen van Makro zie ik niet... Terwijl o.a. Pepsi nu echt in de folder staat...
Verder een super app! Ik ben zoals ik al zei nog maar op pagina 16, dus ik weet niet wat je nog meer hebt gepost, maar dat wat de applicatie nu biedt is al veel meer dan dat ik net heb gelezen, super!
Een leuke APP ben er met plezier al even meebezig.roel0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:44:
Voor je commentaar geeft eerst enkele feiten:
Dank je voor de commentaar. De Nederlands woordenlijst kan idd wel een update gebruiken, het probleem is echter dat ik me nu vooral moet concentreren op mijn examens. Maar ik zat te denken bij die update een onderverdeling van de woord te maken en de moeilijkheids graad te veranderen naar "Kids mode , normal en hard" .joopdroid schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:24:
[...]
Een leuke APP ben er met plezier al even meebezig.
Opmerkingen:
Een kids (Lager) niveau zodat mijn kids het ook kunnen spelen, en misschien moet je je concentreren op je moedertaal, dat is naar mijn idee moeilijk genoeg.
Maar de downloads kunnen je wellicht vertellen of er ook veel anders talige gebruikers zijn?
Grafisch is het natuurlijk matig maar dat begrijp ik gezien de ontwerp geschiedenis, en is spel technisch toch niet van belang.
Op mijn tablet staat de galg door de tekst heen en dat stoort wel.
Joop
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb vanaf volgende week een transformer dus die optie wordt zeker bekekenWybo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:17:
2 wensen, beperkte tijd om een volgende letter te kiezen (in te stellen via opties) en ik heb een Asus Transformer tablet, die heeft een toetesenbord maar de toetsaanslagen worden niet waargenomen.
Verder leuke app
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Sinds vorige week staat versie 3.0 van SMS to Email in de market, met hierbij een aantal nieuwe features, zoals onder andere:paul999999 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:56:
[afbeelding] SMS to email
by Paul Sohier
50 downloads, 0 ratings (0 avg)
Free
[afbeelding]
Market: Android Market: SMS to email - Apps op Android Market
App eigenlijk voor mijzelf geschreven omdat ik op uni vaak wel op een laptop mijn email kan lezen, maar niet op mijn telefoon een SMS kan lezen. Stuurt (Zolang de telefoon internet heeft, ik moet nog iets van een queue maken die ze vasthoud als de telefoon geen internet heeft) de SMS door naar een zelf gekozen mail adres. Uiteindelijk is mijn bedoeling dat je ook via email kan reageren op de SMS, maar dat is nog iets voor een latere versie.
Zeker weten, leuk spel is het ookroel0 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:38:
[afbeelding]
2.51 is uit , en ik ben zeker tevreden over het resultaat. Zeker als ik ter herinnering aanbreng dat ik 4 maand geleden Java enkel bij naam kende
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Dank je voor je reactie.Obiter dictum schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:53:
[...]
Zeker weten, leuk spel is het ookPaar tips;
- Het zou prettig zijn om het ook in portrait te kunnen spelen
- Letters die goed zijn zouden eigenlijk groen gemarkeerd moeten worden, in plaats van rood
- Misschien een (kleine) "afteller" om te laten zien hoeveel letters je nog verkeerd mag gokken in plaats van af te gaan op het de galg
- Wat informatie over hoe de score wordt berekend
- Ik had laatst een nieuwe highscore gemaakt, kreeg mail, ging naar mail, las mail, ging terug naar hangman, spel was foetsie en highscore dus ook. Beetje vervelend...
1
2
3
4
5
6
7
8
| * ( aantal letters*aantal unieke letters) * log (-------------------------------------) * ( aantal klinkers ) * ( --------------- ) * ( aantal medeklinkers ) * resulteert in waarden die meestal gelegen zijn tusse 1 en 2,5 van makkelijk naar moeilijk * Bv Orthopedagoog=2.18 */ |
[ Voor 3% gewijzigd door roel0 op 12-01-2012 16:12 ]
Wow netjes! Dat is snel gegaan zeg.. Hoe lang heb je hem in de Market staan? Super Deals zit nu op 65.000 en groeit met 2.000 per week.roel0 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:36:
[afbeelding]
100 000ste download is binnen , en dit vind ik toch wel een mooi resultaat dat gevierd mag worden
van 5 december en momenteel groei ik nog met 2000/dag. Net installs staat op zo'n 60%dhhdante schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:11:
[...]
Wow netjes! Dat is snel gegaan zeg.. Hoe lang heb je hem in de Market staan? Super Deals zit nu op 65.000 en groeit met 2.000 per week.
[ Voor 12% gewijzigd door flok op 16-01-2012 00:51 . Reden: GoudaWeer toegevoegd ]
www.vanheusden.com
Verwijderd
HOI.
Verwijderd
Xiaomi 13T Pro
Blocks free by Little Blue Frog <50 downloads, 4 ratings (5 avg) | ![]() |
[ Voor 11% gewijzigd door Py. op 02-02-2012 23:08 . Reden: appbrain link ]
Dat zit wel Schnorr.
Heb een korte gameplay video van Blocks op mijn kanaal staan.Py. schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:00:
Sinds gisteravond staat mijn spel in de market voor toestellen met een 800x480 of 854x480 resolutie:
Blocks
Market links
Web market - gratis versie
[afbeelding]
Web market - betaalde versie
[afbeelding]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Top, ik heb hem bij deze ook even gelinked op mijn site.Wom schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 00:57:
[...]
Heb een korte gameplay video van Blocks op mijn kanaal staan.
[video]
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 14% gewijzigd door RunaR op 31-01-2012 22:05 ]
Thanks!dhhdante schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:44:
Grappig om te zien dat we soortgelijke dingen doen. Ik heb bijna hetzelfde, alleen gebruik ik ActionBarSherlock ipv ActionBarCompat.
Gefeliciteerd trouwens met je top 50 ranking!
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 02-02-2012 17:28 ]
Dat zit wel Schnorr.
Maar je mag wel een verwijzing plaatsen naar de post waar je de link naar je app hebt geplaatstStukfruit schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:37:
Lees de grote blauwe waarschuwingstekst eens...
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.Stukfruit schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:37:
Lees de grote blauwe waarschuwingstekst eens...
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 34% gewijzigd door Herennious op 03-02-2012 15:25 ]
Een tablet heeft meestal een hogere resolutie als 800x400, en je hdpi drawables zijn waarschijnlijk op de gewone WVGA resolutie gemaakt. Je kunt eventueel en aparte tablet versie maken en die als 2e APK toevoegenHerennious schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:13:
@Stukfruit
Heel erg bedankt! Dit is het soort commentaar waar ik iets mee kan. Ik zal als ik tijd heb zeker dingen die je genoemd hebt proberen te verwerken/veranderen. Heb je commentaar meteen maar in mijn Git VBS gegooid.
PS. De wazig achtergrond is mij ook eens opgevallen, ik krijg het echter alleen soms, meestal word hij goed ingeladen (ik gebruik geen scale functie, maar hij wordt naadloos getegeld). Ook op een tablet was hij bij mij alleen soms wazig.
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 20% gewijzigd door NIB0R op 06-02-2012 20:49 ]
Dat zit wel Schnorr.
Zodra jij een manier hebt gevonden om een huis te huren, energie binnen te krijgen (die pc lust geen patat) en eten uit de supermarkt mee te krijgen zonder daar voor te betalen, dan kan het absoluut ook zonder advertentiesonkeltje schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:30:
Maarja, geld is ook o zo belangrijk hé.
[ Voor 35% gewijzigd door Stukfruit op 05-02-2012 19:44 ]
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 31% gewijzigd door Herennious op 07-02-2012 01:59 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb dus niet gesproken over het fijt dat het gratis MOET zijn.Stukfruit schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:36:
[...]
Zodra jij een manier hebt gevonden om een huis te huren, energie binnen te krijgen (die pc lust geen patat) en eten uit de supermarkt mee te krijgen zonder daar voor te betalen, dan kan het absoluut ook zonder advertenties
Apps die nu gratis zijn betaald maken zou trouwens niet werken omdat heel veel mensen juist een Android-apparaat kopen vanwege de lagere prijzen en "gratis" apps. Kinderen kunnen bv. niet aan een creditcard komen en gaan hun zakgeld echt niet uitgeven aan iets wat je niet fysiek kan vasthouden (tenzij het "onzichtbaar" geld van hun ouders is, zoals de smurfengames goed laten zien).
Dat een app een internetverbinding nodig heeft (volgens de permissions) betekend nog niet dat de app niet werkt als de internetverbinding er niet is. Reclame wordt niet eens afgebeeld als je geen werkende internetverbinding hebt. De rest van de app zou gewoon moeten werken.....onkeltje schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:30:
Ik vind iig de manier van programmeren niet meer zo leuk. Voor het minste progje moet je al een verbinding hebben met het net. Waarom worden die zogenaamde gratische apps niet gewoon verkocht aan een redelijke prijs en daarmee gedaan. Ik durf wedden dat dit vroeg of laat verkeerd gaat aflopen ... het net wordt meer en meer (over)belast tot er uiteindelijk niets meer naar behoren snel genoeg draait. Ja ja volgens mij zijn we het gewoon met zen allen aan het .... Maarja, geld is ook o zo belangrijk hé.
Welkom in de nieuwe wereld. Met betaalde apps valt voor de meesten geen droog brood te verdienen.onkeltje schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:38:
Dan moeten de regeringen of andere instaties optreden en dan ... vallen alle goed voornemens vanzelf weg.
Ik heb vroeger ook geprogrammeerd, voor de gewone pc dan wel. Ik vroeg een goede prijs aan de klant. Wie het goed vond kocht het en wie het niet goed vond of geen geld had ...pech hé.
Dat is het leven, of ge kunt iets betalen of ge kunt het niet.
Dan moet je helaas bij Google, Paypal en alle providers in verschillende landen aankloppen. Niet bij de ontwikkelaars, want die hebben dat niet in de hand. Laatstgenoemden willen juist heel erg graag dat er meer betalingsmogelijkheden komen. En dat liefst als betaalbare optie, want Paypal kan wel een leuk groot aandeel van ieder aankoopbedrag willen hebben, maar nog eens een tiental procenten bovenop de 30% van Google is natuurlijk niet mogelijk wanneer je je apps voor een dollar verkoopt.Ik heb de Galaxy Note gekocht, dus zal ik ook wel een progje kunnen kopen zeker.
Ik heb geen credit kaart dus als het niet via PayPal kan .... pecht voor de aanbieder hé.
Hij moet er iets aan verdienen niet ik dus moet hij maar zorgen voor andere betaal-mogelijkheden.
Zo eenvoudig is dat voor mij, ofwel zijt ge klantvriendelijk ofwel is het kinkloppen hé.
Waag eens een poging, zou ik zeggenIk weet dat heel wat goede programmeurs serieus geld kunnen vragen voor hun progjes en ik vind dat ook goed.
Voor die mensen is er altijd nog het prepaid alternatief, zoals al vele malen is aangegeven in dit topic. Zet er een klein bedrag op en je hoeft nergens schrik voor te hebben.De meeste progs worden echter niet verkocht omwille van de betaalmogelijkheid ...heel veel mensen hebben geen credietkaat en die ze wel hebben hebben dan weer schik om ze te gebruiken op het net wegens al te veel geruchten op radio en TV.
Wat RunaR zegt.Maar ik ben wel 100% zeker dat die progjes die allemaal internet nodig hebben vroeg of laat zullen moeten verdwijnen en misschien helaas want daar zijn ook goede bij.
Dat zit wel Schnorr.
Voor veel ontwikkelaars is het ook portfoliovorming, of e-penis. Wat is er mooier dan kunnen zeggen dat je app door meer dan 300.000 mensen gebruikt wordtonkeltje schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:38:
Ik weet dat heel wat goede programmeurs serieus geld kunnen vragen voor hun progjes en ik vind dat ook goed.
De meeste progs worden echter niet verkocht omwille van de betaalmogelijkheid.
Ik ben het met zowat elke bewering hier wel eens hoor .... we zijn nu eenmaal in 2012 hé.DEiE schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:43:
[...]
Voor veel ontwikkelaars is het ook portfoliovorming, of e-penis. Wat is er mooier dan kunnen zeggen dat je app door meer dan 300.000 mensen gebruikt wordt.
Heb de app een tijdje geleden in de market gevonden en gedownload. Heb er veel plezier mee, maar het interface is soms nogal buggy. Een voorbeeld hiervan is dat als er een advertentie wordt getoond in het spel het hele "toetsenbord" omhoog wordt geduwd. Ik weet niet of dat de bedoeling was maar het is wel vervelend. Het zou mij handiger lijken als hij bovenin komt of dat er al plek is gemaakt voor de advertentie. Dit is overigens goed te merken in landscape.roel0 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:48:
Linkje naar de eerste post : roel0 in "Post hier je eigen Android App!"
Update v3.0.0
Grafische vernieuwing
Een vrachtwagen vol met foutjes eruit gehaald
Naast landscape is nu ook portrait mogelijk!
[ Voor 14% gewijzigd door Shadoxfix op 08-02-2012 15:55 ]
Ik zou idd het toetsenbord bij benadering al op de goede plek kunnen zetten. Waardoor de verschuiving niet wordt waargenomen door het menselijk oog. Tegen/in het weekend komt er een nieuwe update waar in ik dit zal meenemen. Indien je dus nog commentaar/opmerkingen of ideen hebt is het dus de moment om het te zeggenMutakalah schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:54:
[...]
Heb de app een tijdje geleden in de market gevonden en gedownload. Heb er veel plezier mee, maar het interface is soms nogal buggy. Een voorbeeld hiervan is dat als er een advertentie wordt getoond in het spel het hele "toetsenbord" omhoog wordt geduwd. Ik weet niet of dat de bedoeling was maar het is wel vervelend. Het zou mij handiger lijken als hij bovenin komt of dat er al plek is gemaakt voor de advertentie. Dit is overigens goed te merken in landscape.
Ik was gisteren even bezig toen de app spontaan vastliep toen ik de difficulty wilde veranderen.roel0 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:25:
[...]
Ik zou idd het toetsenbord bij benadering al op de goede plek kunnen zetten. Waardoor de verschuiving niet wordt waargenomen door het menselijk oog. Tegen/in het weekend komt er een nieuwe update waar in ik dit zal meenemen. Indien je dus nog commentaar/opmerkingen of ideen hebt is het dus de moment om het te zeggen
Idd als je de difficulty veranderd zal het enige tijd duren voor je terug kan, op mijn asus prime duurt dit al 5sec en op een gewone GSM zal je dus waarschijnlijk het bericht krijgen dat hij is vastgelopen, de reden hiervoor heb ik nog niet gevondenMutakalah schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:21:
[...]
Ik was gisteren even bezig toen de app spontaan vastliep toen ik de difficulty wilde veranderen.
Ik heb het inmiddels kunnen reproduceren.
Mogelijk belangrijke informatie:
Ik heb een HTC Desire met android 2.3.4 oxygen rom.
- Back toets
Stappen om te reproduceren:
- Begin een game door op play te drukken
- Ga naar het settings menu rechtsbovenin
- Druk vervolgens op terug of op de back toets en er is een kans dat de app vastloopt
- Het scherm wordt vervolgens zwart
- Druk op het scherm (Maakt niet uit waar) en je krijgt een error message
Het gebeurt in landscape en portrait en het gebeurt niet altijd.
..kan geen Android draaienroel0 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:19:
een gewone GSM
Misschien hou je te lang de UI-thread bezet? Als je daar langer dan 5 seconden iets in doet (afbeeldingen laden, spul berekenen, whatever) dan denkt Android dat je app hangt.zal je dus waarschijnlijk het bericht krijgen dat hij is vastgelopen, de reden hiervoor heb ik nog niet gevonden
Dat zit wel Schnorr.
Weet ik , bij veranderen moeilijkheidsgraad moet een nieuw spel worden geladen , en door 1 of ander reden duurt dat langer dan BV wnr je een spel start. Dus een mogelijke oorzaak zou zijn dat alles 2 keer geladen wordt. Dat stukje code zou ik eens stap voor stap moeten analyseren.Stukfruit schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:00:
[...]
..kan geen Android draaien
[...]
Misschien hou je te lang de UI-thread bezet? Als je daar langer dan 5 seconden iets in doet (afbeeldingen laden, spul berekenen, whatever) dan denkt Android dat je app hangt.
Oplossing is natuurlijk: ASyncTask of losse thread gebruiken voor zulke dingen.
Verwijderd
Even checken, thanks!Stukfruit schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:20:
Heb je MAT al geprobeerd? Reuzehandige tool
http://android-developers...analysis-for-android.html
Bedankt!Stukfruit schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:20:
Heb je MAT al geprobeerd? Reuzehandige tool
http://android-developers...analysis-for-android.html
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Je bedoelt dat ze miljoenen stelen als ze een bepaald businessmodel of politiek idee ze niet aanstaat? Ik heb helemaal niet zo'n calimerocomplex dat ik banken de grote boeven vind, maar zij doen soms wel rare dingen.Stukfruit schreef op zondag 12 februari 2012 @ 05:07:
Paypal zou daarom misschien goedkoper kunnen uitvallen, zelfs met slechtere wisselkoers, maar dat is alleen een aanname van mijn kant omdat ik het nog niet op die manier heb geprobeerd. Aan de andere kant heb je met Paypal natuurlijk wel weer het probleem dat ze zich daar nogal eens raar gedragen en je makkelijk je geld kan verliezen wanneer zij plotseling denken dat er frauduleus gedrag heeft plaatsgevonden.
Dat zit wel Schnorr.
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Thanks Stukfruit. Wat zijn je ervaringen met MAdvertise? Zijn dat ook interessante ads voor alleen NL?Stukfruit schreef op zondag 12 februari 2012 @ 06:09:
Daarom houd ik het zelf ook liever bij de relatief "veilige" wereldbetaling
Je zou trouwens op zich wel kunnen kiezen voor een lokaal advertentienetwerk uit Europa, zoals bv. MAdvertise. Dan heb je die conversieslag niet wanneer je zelf ook in Europa zit. Is dat Europagedoe toch nog ergens goed voor
Dat zit wel Schnorr.
Je zou ook zelf een kleine mediation layer kunnen schrijvendhhdante schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:54:
Alleen is er volgens mij is helaas nog geen mogelijkheid om MAdvertise toe te voegen aan AdWhirl.
Dat zit wel Schnorr.
Localytics (open source) vind ik het fijnst.
Dr Turbo! (beta) by Spaceman Games <50 downloads, 2 ratings (5 avg) | Free![]() |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq