Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan52a
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
Als je windows 7 media center en een android hebt dan is dit een prima app om je recordings te programmeren/streamen etc.
https://market.android.co...yZW1wb3RhdG9jbGllbnQiXQ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Dit is dus niet de bedoeling...

[ Voor 93% gewijzigd door BastiaanN op 13-12-2011 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Er is weer een nieuwe versie uit van Titan Turret!

Met de nieuwe release van Titan Turret 1.6 hebben we een aantal grote veranderingen aangebracht.

Zo is er nu de Titan Turret Shop! :D De shop geeft spelers de mogelijkheid om upgrades voor zijn turret te kopen maar ook om power-ups te kopen. Spelers kunnen deze upgrades/power-ups kopen met Titan Coins en XP. XP verdien je door gewoon lekker te gamen terwijl Titan Coins verdient of gekocht kunnen worden. Er zijn verschillende manieren om Titan Coins te verdienen. Allereerst kan een speler achievements(prestaties) halen. Elke prestatie levert de speler Titan Coins op. Ten tweede kan een speler Titan Coins verdienen door gebruik te maken van een aangeboden advertentie.

Dit klinkt heel eng maar waar het op neer komt is dat je Titan Coins kan verdienen door geadverteerde games te installeren. Geen restricties, geen verborgen clausule, helemaal niets! Download een game via Titan Turret en krijg als beloning Titan Coins. :D

We verwachten dat de jongere spelers en de spelers zonder credit card hier het meest van zullen profiteren. Het is een vaak gehoord probleem dat men wel wil kopen maar niet bereid is om een credit card aan te schaffen; of simpelweg geen geld aan een spel wil uitgeven. Dit zou de ideale oplossing moeten zijn voor deze doelgroep. Nu kan het complete spel dus "unlocked" worden zonder een cent te hoeven uitgeven en daarmee wordt de ontwikkelaar ook gesteund! :D

Zoals altijd, feedback op deze verandering of andere onderdelen van Titan Turret is altijd meer dan welkom!
Thanks!

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/KMa_T8us_z8Dlv8hgJ6CYXpZ_a7_UZYkYG2MD38xghqnUYz8v2Yy1-uMDesKyXEbjuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:10

Smarron

The bend

D4V3 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:23:
Ik heb een tijdje geleden een Android app gemaakt voor de ING internet bankier klanten die gebruik maken van TAN code SMSjes. Normaal moet je naar je SMS inbox gaan, het berichtje openen en de TANcode lezen; Vrij omslachtig. Mijn app zorgt er voor dat je zonder dat je je toestel aan hoeft te raken direct je tancode op je scherm te zien krijgt. De App heet EasyTAN en is gratis te downloaden.

[afbeelding]

Hier de Android Market link: https://market.android.com/details?id=com.indentity.easytan

Hij is inmiddels al ruim 8000x gedownload en er zijn momenteel 5200 actieve gebruikers die er over het algemeen erg blij mee zijn, ik hoop dat ik jullie dat ook enigszins kan maken :)
Is deze app verwijderd uit de market, want ik kan hem voor geen mogelijkheid downloaden.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Smarron schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:46:
[...]

Is deze app verwijderd uit de market, want ik kan hem voor geen mogelijkheid downloaden.
Het is niet vreemd als die app verwijderd is.
Een app die je tan codes kan uitlezen zou de codes ook kunnen doorsturen naar iemand die je rekening plundert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 02:03:
Het is niet vreemd als die app verwijderd is.
Een app die je tan codes kan uitlezen zou de codes ook kunnen doorsturen naar iemand die je rekening plundert.
Er zijn meer apps die desastreuze gevolgen kunnen krijgen als de maker misbruik wil plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 13:29
Smarron schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:46:
[...]

Dit zou zo maar kunnen, een security-bedrijf heeft in naam van de ING notice & takedown-requests lopen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLradio net geinstalled op mijn Xperia Play, werkt goed. Thanks!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Ik heb een nieuwe promo video gemaakt van Titan Turret:

YouTube: Titan Turret on Android

Zegt toch net iets meer dan een paar screenshots. :)

Vrolijk kerstfeest! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:52
eXtReMeBiE schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:13:
[...]

Dit zou zo maar kunnen, een security-bedrijf heeft in naam van de ING notice & takedown-requests lopen versturen.
In de web market staat hij gewoon, alleen niet compatible met mijn apparaten staat er :{

Ah, dus toch: https://twitter.com/#!/in...tatus/141088410399014912/

[ Voor 10% gewijzigd door Maverick op 26-12-2011 15:11 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-08 11:47
Voor je commentaar geeft eerst enkele feiten:
-Deze app was oorspronkelijk gemaakt als keuzeproject voor het school
- Deze app werd geschreven zonder enige voorkennis van Java en eigenlijk ook amper andere voorkennis (buiten een kleine introductie in C)
- Dit project ( voor school) is al enige tijd gedaan, maar wegens het succes van de App blijf ik hem onderhouden

Android market link
App: Hangman/ Galgje
Beschikbaar in : Nederlands/engels/duits/frans
Extra functies : Multiplayer op 1 GSM of Tablet , na de examens komt er normaal een bluetooth multi!

Screens:
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/qHzZaejq9tfQhnF4bswlU6jwxmLowZVNR7Ra00gCgYwHwGHGYo0vXMqcwAPg3mG9K8o=w705
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/vDtHDKQbeldfFqzAYa7WKl24oFwcKXjgYHTTV0LcxxO-zcs1zMdKlJW1-vv5nJpmW9j6

Sinds dit project heb ik al elke dag veel geleerd. Het is natuurlijk leuk mochten de tweakers hier nog wat nuttige commentaar geven waar je iets aan hebt , wat ik kan aanpassen.

Want helaas is de commentaar op de market niet zo gericht. Oftewel breken ze je gewoon af oftewel prijzen ze je de hemel in. Maar aan beide gevallen heb ik eigenlijk niets want ik wil vooral bijleren en weten wat de gebruikers juist veranderd willen zien.

Eerste verschijning : 5december 2011
Aantal updates ondertussen: 18

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

roel0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:44:
-Deze app was oorspronkelijk gemaakt als keuzeproject voor het school
- Deze app werd geschreven zonder enige voorkennis van Java en eigenlijk ook amper andere voorkennis (buiten een kleine introductie in C)
- Dit project ( voor school) is al enige tijd gedaan, maar wegens het succes van de App blijf ik hem onderhouden

Android market link
App: Hangman/ Galgje
Beschikbaar in : Nederlands/engels/duits/frans
Extra functies : Multiplayer op 1 GSM of Tablet , na de examens komt er normaal een bluetooth multi!

Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]

Sinds dit project heb ik al elke dag veel geleerd. Het is natuurlijk leuk mochten de tweakers hier nog wat nuttige commentaar geven waar je iets aan hebt , wat ik kan aanpassen.

Want helaas is de commentaar op de market niet zo gericht. Oftewel breken ze je gewoon af oftewel prijzen ze je de hemel in. Maar aan beide gevallen heb ik eigenlijk niets want ik wil vooral bijleren en weten wat de gebruikers juist veranderd willen zien.

Eerste verschijning : 5december 2011
Aantal updates ondertussen: 18

Alvast bedankt voor jullie tijd!
Ik vind het er grappig uitzien maar persoonlijk denk ik dat het er beter uitziet als Andy ook in een soort cartoon style is... Het opstapje + de galg zijn in een soort cartoon style gemaakt en Andy komt er wel heel erg uit op deze manier.

Ook zou ik het hoofdscherm (het plaatje met Andy) ook in die zelfde style houden... geeft het een iets beter geheel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Brummetje schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:09:
[...]

Ik vind het er grappig uitzien maar persoonlijk denk ik dat het er beter uitziet als Andy ook in een soort cartoon style is... Het opstapje + de galg zijn in een soort cartoon style gemaakt en Andy komt er wel heel erg uit op deze manier.

Ook zou ik het hoofdscherm (het plaatje met Andy) ook in die zelfde style houden... geeft het een iets beter geheel denk ik.
Dank je voor de reactie!
En daar heb je ook wel een punt , straks even wat uittesten met de kleuren van Andy zodat hij "Cartoonig" overkomt.
Momenteel wordt er ook gewerkt aan een achtergrond
Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/5324/38284928366974717741089.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Dat is nog maar een proefversie en er gaat natuurlijk nog heel wat aan veranderen , zeker aan de beul :p ( en zijn locatie)

[ Voor 11% gewijzigd door roel0 op 03-01-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhhdante schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:39:
Wat is het stil hier, worden er geen apps meer gemaakt door tweakers?

Ik heb zojuist versie 1.3 van Super Deals geupload. Het rijtje met supers is weer uitbreid, dit keer met de Lidl waar enkelen hier om vroegen.

De Lidl was wel een stuk meer werk dan andere supers, maar hij staat er eindelijk bij :)
Ik ben nog maar op pagina 16 van het lezen van het topic.

Ik heb net jouw app gedownload en getest, maar de aanbiedingen van Makro zie ik niet... Terwijl o.a. Pepsi nu echt in de folder staat...

Verder een super app! Ik ben zoals ik al zei nog maar op pagina 16, dus ik weet niet wat je nog meer hebt gepost, maar dat wat de applicatie nu biedt is al veel meer dan dat ik net heb gelezen, super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Afbeeldingslocatie: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3016547178865&set=o.269750319745784&type=1&ref=nf
Grafische upgrade komt eraan , klik voor grotere picture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het aan mij ligt staan er te veel poppetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:23:
[...]

Als het aan mij ligt staan er te veel poppetjes?
Een reactie die ik zonet van nog iemand gekregen heb , mss moet ik idd het "publiek" weglaten :)

zo beter? of is het dan juist weer te leeg 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door roel0 op 03-01-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:52
roel0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:30:
[...]
zo beter? of is het dan juist weer te leeg 8)7
Lachen die beul. Ik zou in de achtergrond waar eerst het publiek stond, 1 of 2 andy's neerzetten in de vorm van de knoppen die je nodig hebt in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
chevchelios schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:51:
[...]

Lachen die beul. Ik zou in de achtergrond waar eerst het publiek stond, 1 of 2 andy's neerzetten in de vorm van de knoppen die je nodig hebt in de app.
Misschien ipv de andy's zelf de knoppen laten zijn ze een (protest)bord vast laten houden wat de knop is.
Zorg in elk geval wel dat het een duidelijke knop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Hehe, super leuk idee dat Galgje. Maar ik vind het er nog niet mooi/leuk/uitnodigend genoeg uitzien. Ik zou het wat vrolijker, fletser (qua kleuren) en idd meer cartoony maken (als ik dat zou kunnen).
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:15:
[...]
Ik ben nog maar op pagina 16 van het lezen van het topic.

Ik heb net jouw app gedownload en getest, maar de aanbiedingen van Makro zie ik niet... Terwijl o.a. Pepsi nu echt in de folder staat...

Verder een super app! Ik ben zoals ik al zei nog maar op pagina 16, dus ik weet niet wat je nog meer hebt gepost, maar dat wat de applicatie nu biedt is al veel meer dan dat ik net heb gelezen, super!
Dank je voor je bericht. Om het wat toe te lichten, voor sommige winkels (waaronder de Makro) heb ik een vertraging van een paar dagen. Ook is de informatie geringer die ik lever, er worden soms geen plaatjes meegeleverd bijvoorbeeld. Ik probeer hier wat aan te doen in samenwerking met de winkels, maar voor nu is dit het beste wat ik kan leveren.

Voor de meeste winkels heb ik de aanbiedingen gewoon gelijk klaar op de dag waarin ze ingaan, met plaatjes en detail beschrijvingen.

Als je trouwens de gehele geschiedenis aan het volgen bent van dit topic, dan kan ik als laatste nieuwtje over mijn app zeggen dat ik momenteel werk aan een andere indeling en uiterlijk welke veel beter uit de bus komt op Android 3.0 en hoger en tablets. Maar ook op 2.1 en hoger wordt ie een stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Laatst online: 18-07-2024
roel0 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:44:
Een leuke APP ben er met plezier al even meebezig.
Opmerkingen:
Een kids (Lager) niveau zodat mijn kids het ook kunnen spelen, en misschien moet je je concentreren op je moedertaal, dat is naar mijn idee moeilijk genoeg.
Maar de downloads kunnen je wellicht vertellen of er ook veel anders talige gebruikers zijn?
Grafisch is het natuurlijk matig maar dat begrijp ik gezien de ontwerp geschiedenis, en is spel technisch toch niet van belang.
Op mijn tablet staat de galg door de tekst heen en dat stoort wel.

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
joopdroid schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Een leuke APP ben er met plezier al even meebezig.
Opmerkingen:
Een kids (Lager) niveau zodat mijn kids het ook kunnen spelen, en misschien moet je je concentreren op je moedertaal, dat is naar mijn idee moeilijk genoeg.
Maar de downloads kunnen je wellicht vertellen of er ook veel anders talige gebruikers zijn?
Grafisch is het natuurlijk matig maar dat begrijp ik gezien de ontwerp geschiedenis, en is spel technisch toch niet van belang.
Op mijn tablet staat de galg door de tekst heen en dat stoort wel.

Joop
Dank je voor de commentaar. De Nederlands woordenlijst kan idd wel een update gebruiken, het probleem is echter dat ik me nu vooral moet concentreren op mijn examens. Maar ik zat te denken bij die update een onderverdeling van de woord te maken en de moeilijkheids graad te veranderen naar "Kids mode , normal en hard" .
Volgende week komt wss de laatste update uit voor mijn examens , alvast een voorsmaakje!

Ik wacht met de update omdat ik volgende week eindelijk terug zelf een android apparaat heb en het is altijd handiger als ik het tot in de kleine hoekjes heb kunnen testen zonder gebruik te maken van die vervelende emulators.
Mvg,
Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
2 wensen, beperkte tijd om een volgende letter te kiezen (in te stellen via opties) en ik heb een Asus Transformer tablet, die heeft een toetesenbord maar de toetsaanslagen worden niet waargenomen.

Verder leuke app :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Wybo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:17:
2 wensen, beperkte tijd om een volgende letter te kiezen (in te stellen via opties) en ik heb een Asus Transformer tablet, die heeft een toetesenbord maar de toetsaanslagen worden niet waargenomen.

Verder leuke app :)
Ik heb vanaf volgende week een transformer dus die optie wordt zeker bekeken ;) maar zoals ik al zei , examens :D Dus verwacht de komende weken niet te veel omzetting van de leuke ideeën die ik hier hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Succes met je examens :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
paul999999 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:56:
[afbeelding]SMS to email
by Paul Sohier
50 downloads, 0 ratings (0 avg)
Free
[afbeelding]

Market: Android Market: SMS to email - Apps op Android Market

App eigenlijk voor mijzelf geschreven omdat ik op uni vaak wel op een laptop mijn email kan lezen, maar niet op mijn telefoon een SMS kan lezen. Stuurt (Zolang de telefoon internet heeft, ik moet nog iets van een queue maken die ze vasthoud als de telefoon geen internet heeft) de SMS door naar een zelf gekozen mail adres. Uiteindelijk is mijn bedoeling dat je ook via email kan reageren op de SMS, maar dat is nog iets voor een latere versie :P.
Sinds vorige week staat versie 3.0 van SMS to Email in de market, met hierbij een aantal nieuwe features, zoals onder andere:
  • Mogelijkheid om eigen mailserver in te stellen
  • Mogelijkheid om een SMS bericht te sturen naar een specifiek nummer (Nummer op geven als subject van een email, en een email sturen naar een specifiek uniek adres)
  • Mogelijkheid tot het beperken van email addressen die berichten kunnen sturen.
De App is uit de market te downloaden via Market: Android Market: SMS to email - Apps op Android Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/M0qZySPemf9H8crNkl3gVXDEsgQWrw3WAJ9rV11DwtLr6Jr2ptP0dfW-4oo_Vr0cLyJL

2.51 is uit , en ik ben zeker tevreden over het resultaat. Zeker als ik ter herinnering aanbreng dat ik 4 maand geleden Java enkel bij naam kende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Afbeeldingslocatie: http://edhird.files.wordpress.com/2011/01/100000-thank-you.jpg

100 000ste download is binnen , en dit vind ik toch wel een mooi resultaat dat gevierd mag worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

roel0 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:38:
[afbeelding]

2.51 is uit , en ik ben zeker tevreden over het resultaat. Zeker als ik ter herinnering aanbreng dat ik 4 maand geleden Java enkel bij naam kende :)
Zeker weten, leuk spel is het ook :) Paar tips;

- Het zou prettig zijn om het ook in portrait te kunnen spelen
- Letters die goed zijn zouden eigenlijk groen gemarkeerd moeten worden, in plaats van rood
- Misschien een (kleine) "afteller" om te laten zien hoeveel letters je nog verkeerd mag gokken in plaats van af te gaan op het de galg
- Wat informatie over hoe de score wordt berekend
- Ik had laatst een nieuwe highscore gemaakt, kreeg mail, ging naar mail, las mail, ging terug naar hangman, spel was foetsie en highscore dus ook. Beetje vervelend...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Obiter dictum schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:53:
[...]

Zeker weten, leuk spel is het ook :) Paar tips;

- Het zou prettig zijn om het ook in portrait te kunnen spelen
- Letters die goed zijn zouden eigenlijk groen gemarkeerd moeten worden, in plaats van rood
- Misschien een (kleine) "afteller" om te laten zien hoeveel letters je nog verkeerd mag gokken in plaats van af te gaan op het de galg
- Wat informatie over hoe de score wordt berekend
- Ik had laatst een nieuwe highscore gemaakt, kreeg mail, ging naar mail, las mail, ging terug naar hangman, spel was foetsie en highscore dus ook. Beetje vervelend...
Dank je voor je reactie.
1. Dit zal voor na de examens zijn
2 Geen slecht plan , zal het vandaag nog bekijken
3 Zal ik ook toevoegen
4
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
         *       ( aantal letters*aantal unieke letters)
         *   log (-------------------------------------)
         *       (         aantal klinkers             )
         *       (         ---------------             )
         *       (        aantal medeklinkers          )
         *  resulteert in waarden die meestal gelegen zijn tusse 1 en 2,5 van makkelijk naar moeilijk
         *  Bv Orthopedagoog=2.18
         */

Dit wordt dan nog verder vermenigvuldigd met 10 en gedeeld door het aantal maal je geprobeert hebt, bij een perfect game wordt er gewoon vermenigvuldigd met 11 en niet gedeeld (aantal moves is 0)
Deze info zal ik toevoegen onder info misschien
5 Beetje vreemd omdat de highscore opgeslagen wordt op de moment dat hij hoger wordt dan de vorige highscore. Dit gebeurt zelfs voor dat je de messagebox krijgt met de mededeling dat je een nieuwe highscore hebt. Zal eens kijken waar het fout loopt daar.

Nog eens bedankt voor je duidelijke commentaar en tips ;)

EDIT:
Nieuwe update maar zonder je groene letters omdat het er echt niet mooi uitzag :)
Heb wel vanboven de "Moves left" toegevoegd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door roel0 op 12-01-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Als er iemand goed duits kent en eventueel even tijd heeft om te helpen mag het altijd zeggen , want ik heb nog maar 2 duitse reacties gehad en allebei klaagde de woordenlijst aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
roel0 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:36:
[afbeelding]

100 000ste download is binnen , en dit vind ik toch wel een mooi resultaat dat gevierd mag worden O-)
Wow netjes! Dat is snel gegaan zeg.. Hoe lang heb je hem in de Market staan? Super Deals zit nu op 65.000 en groeit met 2.000 per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
dhhdante schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:11:
[...]

Wow netjes! Dat is snel gegaan zeg.. Hoe lang heb je hem in de Market staan? Super Deals zit nu op 65.000 en groeit met 2.000 per week.
van 5 december en momenteel groei ik nog met 2000/dag. Net installs staat op zo'n 60%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-03-2023

flok

www.vanheusden.com

Ik heb ook wat apps uitgepoept.

O.a. HTTPing waarmee je de latency van je http(s) server kunt testen en StaatsloterijWinnen dat de volgende trekkingsuitslag voorspelt oh en GoudaWeer dat het weer op dt moment in Gouda weergeeft (Gouda want weerstation staat in Gouda - in mijn achtertuin om precies te zijn).
HTTPing kan ook headers tonen en een grafiekje tekenen van de ping-tijden. Uiteraard kunnen de meetresultaten (tekst en grafiekje) "geshared" worden (naar bijv. e-mail).

Afbeeldingslocatie: http://www.vanheusden.com/Android/httping1.png

Een aantal van m'n apps zijn als apk te downloaden vanaf m'n website http://www.vanheusden.com/Android/ maar alles staat uiteraard ook gewoon op de google market place.

HTTPing: https://market.android.com/details?id=com.vanheusden.HTTPing
StaatsloterijWinnen: https://market.android.co...usden.StaatsloterijWinnen
GoudaWeer: https://market.android.co...=com.vanheusden.GoudaWeer

[ Voor 12% gewijzigd door flok op 16-01-2012 00:51 . Reden: GoudaWeer toegevoegd ]

www.vanheusden.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Square Wars

Wij hebben het spelletje "kamertje verhuren" of "landje veroveren" omgetoved tot een app, met Star Wars thema.
In de Google Market is de app tot nu toe bijna 50.000 keer gedownload, in de Amazon Appstore meer dan 150.000 keer.

Kort geleden hebben we een online modus toegevoegd, waardoor je nu online tegen je vrienden of tegen willekeurige onbekenden kunt spelen (en chatten).

Er is ook een betaalde versie zonder reclames, genaamd Square Wars Ad Free.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/uKCVavYYeuMvp1P8kUyx1BudPliDXuPWJmmy6DAfp5aaj5iHoQzc21mvkSwxMU_LxA=h230Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/02mIrvpoTBHvttkjJGe4pNETHrfToMukhbTAmxv79mI4D8BeaIR5-2-4mEpfbObZcg4=h230Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/YpZL_U0bUjefz8l9rcXKcVuHV1i0B5JUlEyIXp4dQHSWfVHJc2HJutfW_xCjiaS9Fo4=h230

Google Market link:
Android Market: Square Wars - Apps op Android Market

Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=3&d=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dcom.mamadodo.squarewars

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Allereerst mis ik vooral een optie om weer uit te loggen, heb perongeluk mijn username fout gespeld en kan dus niet een nieuw account maken? Dat fout spelen komt overigens omdat ik een fysiek toetsenbord heb en het scherm niet mee draait als je naar portrait modus gaat!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Bananenspin,

De optie om weer uit te loggen zit er eigenlijk expres niet in :P
Dit om te voorkomen dat er veel "loze" accounts of meerdere "nepaccounts" per toestel worden aangemaakt.
We gaan nog wel de mogelijkheid inbouwen om je naam te kunnen wijzigen. Tot die tijd kunnen wij dat voor je doen. Laat ons hier even weten wat er precies fout is gegaan of stuur een mailtje naar squarewars@mamadodo.nl, dan maken we het voor je in orde!

Landscape modus is alleen beschikbaar voor grotere apparaten (tablets), omdat het erg lastig werd ook op kleinere schermen de landscape layout goed te krijgen zonder te veel scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:37
Kunnen jullie een site aanraden met info hoe een app te maken. Ik heb de sdk geinstalleerd en eclipse moet ik nog doen maar dan?

Ik wil delen van een bestaand opensource project gebruiken. Hoe krijg ik dat in eclipse?

Alvast bedankt.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:48

Py.

Er is zelfs een apart topic voor ;)
[Ervaringen] Android SDK

Als alles meezit gaat mijn eerste volwaardige spel vanavond richting reviewers en staat deze morgen of vrijdag in de market 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Sinds gisteravond staat mijn spel in de market voor toestellen met een 800x480 of 854x480 resolutie:

Blocks
Dit betreft een zgn. 'casual game', een speelsessie duurt maximaal twee minuten. Doel van het spel is op tijd alle blokken wegspelen door de verbindingspunten tussen identieke blokken aan te klikken.

Bijvoorbeeld (2x 2 blokken wegspelen): Afbeeldingslocatie: http://www.littlebluefrog.nl/wp-content/gallery/snapshots/two_plus_two_blocks.png
Om een goed idee van het spel te krijgen kun je het het beste spelen 8)

Een highscore halen vergt in het spel wel enige mentale uitdaging door zoveel mogelijk identieke blokken per 'beurt' weg te spelen. Hier krijg je meer punten voor dan de tijd die over is aan het eind. Indien je een spel afrond binnen de tijd speel je ook de achtergrondfoto vrij. Deze zijn naderhand via het dashboard op volledig scherm te bekijken en swipen.

Meer details:
  • Uitdagende korte spelsessies
  • 100 foto's op 854x480 resolutie (10 + nagscreen in de gratis versie)
  • Op de meeste modellen 60 fps
  • Geen reclame in de gratis versie, afgezien van het nagscreen
Voor toekomstige versies staat geplanned:
  • Nederlandse taal ondersteuning (niet alleen app, ook de omschrijvingen bij foto's)
  • Bij de betaalde versie worden het komende half jaar met regelmaat nieuwe foto's toegevoegd
  • Sorteer opties bij de foto's
  • 'Share' functionaliteit
  • ...
Video
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WsXO6j1pX7c]

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/u-dAgrMRpjJiosYqhWxQ77Jxb04ls77-6cjKrJrBOn2iRA088zLGm9z7up-QdSx6NYKR

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/MIjOq-DzRRW0T3iSmKyWCbTmUFyI2EzNB2bfEhUq-49OVp7rsTwdBDskiT4HQeV3jVY

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/g5Hg9W-trQFA8SCoK1bneBWd3pQakudbWLWgAbAogyQTDH-t1HNa8Vlpq2sQ9JIn1HM

Market links
Web market - gratis versie
Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=3&d=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dnl.littlebluefrog.blocksfree

Web market - betaalde versie
Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=3&d=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Dnl.littlebluefrog.blocks

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/ItK-08BRZrfAUQ_6HbdLfppDRhX3DjOmvQK3QJ5Xlp5TXEPzaKHdTyQNZWxgE5ioXhYLKKZ3SM6RLM7IChk=s48Blocks free
by Little Blue Frog
<50 downloads, 4 ratings (5 avg)

Afbeeldingslocatie: http://www.appbrain.com/images/rating10.png

[ Voor 11% gewijzigd door Py. op 02-02-2012 23:08 . Reden: appbrain link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herennious
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-09 14:46
[APP][2.1+] Text Encrypt

Onlangs heb ik mijn eerste applicatie in de Android markt gepubliceerd. Gezien mensen van GoT waarschijnlijk tot de doelgroep behoren zou ik graag wat feedback van jullie willen krijgen over mijn creatie.

De applicatie heet Text Encrypt en is bedoeld om berichten te versleutelen volgens de One-time pad methode. Dit in reactie op steeds meer voorkomende spioneren van privéberichten door diverse instanties.

Ik ben in dit topic beschikbaar voor vragen en kan snippets van de code geven als er vragen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Hebben jullie er ook last van dat de statistieken van de developer console sinds 22 januari niet meer vernieuwd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Jep. Google is weer eens aan het pruts0ren met die statistieken. Het was ook weer eens tijd voor een flinke storing, het ging afgelopen periode veel te goed :P

@Herennious: ik kan je app helaas niet vinden in de desktopversie van de Market. Heb je ook een link?
Appversie heb ik nog niet geprobeerd.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29

Wom

Py. schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:00:
Sinds gisteravond staat mijn spel in de market voor toestellen met een 800x480 of 854x480 resolutie:

Blocks

Market links
Web market - gratis versie
[afbeelding]

Web market - betaalde versie
[afbeelding]
Heb een korte gameplay video van Blocks op mijn kanaal staan.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Wom schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 00:57:
[...]

Heb een korte gameplay video van Blocks op mijn kanaal staan.

[video]
Top, ik heb hem bij deze ook even gelinked op mijn site.
Ondertussen heb ik zelf ook een video in elkaar geknutseld, het wil alleen nog niet zo vlotten met downloads :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tip: probeer je app geschikt te maken voor versies van Android die lager liggen dan 2.2.

Er zijn nog mensen die de oudere Market gebruiken waar de "just in"-lijst nog in zat. Als je zorgt dat je app daar in tevoorschijn komt, dan krijg je extra downloads voor nop.
Dit kan je maar 1x per 8 dagen doen. Vaker heeft geen zin.

Verder zou je die *WARNING* nog wat positiever kunnen maken: "de spelervaring is optimaal op apparaat X en X" ipv "WAARSCHUWING: je telefoon wordt mogelijk niet ondersteund!!1!" :P

Ook over nag-schermen kan je beter niets zeggen omdat dit mensen kan tegenhouden in hun keuze om het te downloaden. Dat zien mensen vanzelf wel en wordt zelfs min of meer verwacht in gratis apps.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Daar heb je wel een punt, de *WARNING* knalt er wel wat uit zo - had ik eigenlijk niet bij stilgestaan. Ik wilde voornamelijk voorkomen dat mensen gaan 1-sterren omdat het er ruk uitziet of niet goed speelbaar is op een niet ondersteunde resolutie (zoals de Nexus S).

Oude market ga ik niet ondersteunen omdat die er toch langzaamaan uitgaat en ik dan elke x dagen een update moet plaatsen zonder te zien hoeveel ik daarvoor terugkrijg. Wat dat betreft is het erg moeilijk te volgen langs welke route mensen je app vinden. Ik adverteer bijvoorbeeld al (gratis) in mijn andere app via admob, dat heeft al een aantal downloads opgeleverd.

Ik heb wel het idee dat mijn andere app veel sneller gevonden werd en dat je het tegenwoordig echt moet hebben van de blogs/tweets/likes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
Even een update; afgelopen donderdag een update voor OV-Chip Checker (aankondigingspost: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36318399) in de Market gezet.

Veranderingen:
  • App omgebouwd voor ICS support; maakt nu gebruik van fragments en actionbar dankzij de Compatibility Library en ActionBarCompat.
  • Support voor meerdere accounts
  • Support voor lagere versies t/m Android 1.6
  • Mogelijkheid tot upgraden duidelijker zichtbaar gemaakt
Misschien wel handig om te weten; de app maakt nu gebruik van de volgende libraries:
  • ORMLite (orm voor sqlite)
  • ActionBarCompat (library door Google voor ActionBar support
  • Android Compatibility Library (ViewPager, Fragments, etc.)
  • ViewPagerIndicator (om tabs te tonen bij ViewPager)
  • En natuurlijk JSoup + AdMob
De betaalde versie (OV-Chip Checker Plus) staat op dit moment in de top 100 betaalde apps (#47 in de webmarket), dus daar ben ik wel blij mee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Grappig om te zien dat we soortgelijke dingen doen. Ik heb bijna hetzelfde, alleen gebruik ik ActionBarSherlock ipv ActionBarCompat.

Gefeliciteerd trouwens met je top 50 ranking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
ActionBarSherlock is erg handig om een consistente look te geven aan je apps op alle android versies. Ik heb die vorige week in ISS Detector gebouwd.

[ Voor 14% gewijzigd door RunaR op 31-01-2012 22:05 ]

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtReMeBiE
dhhdante schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:44:
Grappig om te zien dat we soortgelijke dingen doen. Ik heb bijna hetzelfde, alleen gebruik ik ActionBarSherlock ipv ActionBarCompat.

Gefeliciteerd trouwens met je top 50 ranking!
Thanks! ;)

Ik gebruik ActionBarSherlock ook, maar dan voor een andere app. ActionBarCompat is iets minder uitgebreid voor Android<3.0, maar het was precies wat ik nodig had voor deze app. Misschien is het een goed idee om in het SDK-topic elkaar wat meer op de hoogte te houden van goede libraries of andere nieuwe zaken die we ontdekken? Ik denk dat dit iedereen ten goede zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ja goed idee, want nu vinden we allemaal opnieuw een wiel (die door iemand anders is uitgevonden :P).
Ik ben nog niet klaar met mn nieuwe versie, zit nog hevig te coden.

Ik had de 19e trouwens een praatje gedaan op de eerste Dutch Android User Group over mn app Super Deals. Is dat niet wat voor mensen uit dit topic? Ik vond het een leuke avond met Android lotgenoten :+

Ook ben ik uitgenodigd om 16 feb. te praten op de MS Geeknight van de TechDays om mijn Android ervaringen te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herennious
@Stukfruit

De desktop market heeft inderdaad wat vertraging, maar hij staat er nu wel op. Link:
Android Market: Text Encrypt - Apps op Android Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hier lijkt de webversie tegenwoordig anders aardig gelijk te lopen hoor :)

Kritiekjes!

• Tekst met "press here" op een apparaat waarmee je dingen moet aanraken ipv indrukken? ("touch!")
• Waarom is de helpknop het grootst? Is die functie het belangrijkst? (zo ja: werk aan je ui)
• Gebruik alinea's in je begeleidende tekst zodat het makkelijker te lezen is (aandachtsspannen van gebruikers is kort).
• De achtergrond is wazig op m'n Desire en ziet er niet kloppend uit (het is alsof je gebruik maakt van de scale-optie voor het laden van Bitmaps, maar dan met te hoge schaalwaarde).
• De density van je achtergrond lijkt niet te kloppen (zie demo's bij de Android SDK).
• Niet vragen om je app goed te beoordelen. Google vindt dat niet leuk. Als je wil dat mensen je app beoordelen, houd dan bij hoe vaak ze je app gebruiken en laat pas na drie keer of vaker een extra item zien met alleen de vraag of ze willen raten. Dit is veel verstandiger omdat dit niet tegen de regels is en je er meer positieve reviews mee binnenhaalt doordat mensen die het niets vinden niet expliciet gevraagd wordt om ook een beoordeling te geven, noch door jou op dat idee wordt gebracht.
• Laat ipv de wall-'o-text die toch niet wordt gelezen een simpele introductiepagina zien. De tekst is in principe nergens voor nodig als je ui goed in elkaar zit. Nog beter: laat helemaal geen intro zien.
• Het opslaan van de sleutel in /sdcard/TextEncrypt is niet alleen erg onhandig maar ook niet gebruiksvriendelijk, zeker op een telefoon of tablet waar normaal geen standaard filemanager op te vinden is. In plaats van opslaan op de SD-kaart zou je bv. de gebruiker via een knop met daaronder een optiemenu kunnen laten kiezen of de sleutel naar iemand verstuurd moet worden via mail, sms, bestandslocatie, enz. Uiteraard doe je dit standaard gescheiden van de werkelijke boodschap.
• Hetzelfde is erg aan te raden voor het encrypten/decrypten van teksten. Maak het makkelijk om veilig te zijn! :Y De interface van de officiele Twitter-app zou bij deze en voorgaande opmerking een erg goede en grote bron van inspiratie kunnen zijn...
• Als je bovenstaande niet doorvoert dan laat je echt een ENORME kans liggen om heel veel gebruikers te trekken (wat exponentieel kan groeien als je het goed doet). Het is even dat je het weet :P
• Zijn credits en licentiespul belangrijk genoeg om deze permanent op het hoofdscherm te laten zien?
• Je banner wordt te hoog geplaatst wanneer je na de eerste keer vanuit het hulpscherm teruggaat naar het hoofdscherm. Tenzij dit de bedoeling was: zie de code uit dit artikel voor hoe je items onderaan je scherm kan plakken (en leer jezelf gelijk even aan wat de merge-tag doet.. als je dan toch al bezig bent :P )
• Gebruik je keywords voor je Admob-banner?
• Icoon ziet er uit alsof het een opgeschaald 16x16 plaatje is. Een wazig effect kan je ook anders maken (dmv scherpere afbeelding "bovenop" en dan een "glow" eromheen).
• Je hele app zou niet misstaan als feature (knopje) in het virtuele keyboard voor extra extra gebruiksgemak... :Y

Nou, als dat niet genoeg is om je even aan het werk te houden... :P

Oh, en ik heb natuurlijk even op de banner geklikt. Het was een pinda. Heb ik nu 1000 Euro gewonnen? 8)
Doe wat leuks met die zeven cent, zou ik zeggen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 02-02-2012 17:28 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Erg leuk om hier mee te lezen en te kijken welke apps de tweakers zoals maakt. Echter gebeurt het best vaak dat een tweaker een bericht plaatst dat er een update is voor de app. Om vervolgens de verbeterde punten te gaan noemen, zonder hier bij te vermelden om welke app het eigenlijk gaat.
Is het een idee/misschien handig om als er een bericht over een app wordt geplaatst gelijk even een linkje naar de market er bij te gooien of op zijn minst te vermelden om welke app het gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Lees de grote blauwe waarschuwingstekst eens... ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Stukfruit schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:37:
Maar je mag wel een verwijzing plaatsen naar de post waar je de link naar je app hebt geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Stukfruit schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:37:
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Precies. En daarmee stond dat wat jij schreef al lang op iedere pagina ;)

Maar of het nu door jou wordt geschreven of door de paginale mededeling.. handig is het idd. Wij gebruikers hebben namelijk maar een aandachtsspanne van een paar seconden eh 8)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Zal ik dan maar het 'goede voorbeeld' geven ;)

Download links/video/foto's etc. in Py. in "Post hier je eigen Android App!"

Zonet mijn laatste update geplaatst voor Blocks (versie 1.0.3):
  • basis ondersteuning Nederlandse taal
  • Verbeteringen aan het winst scherm
  • share opties
  • optie om de nags mbt. niet ondersteunde resolutie uit te zetten
Verder sluit ik me aan bij eXtReMeBiE dat het delen van dat soort informatie hier een goed idee is _/-\o_

Er is op google+ trouwens een nieuwe page bij voor ontwikkelaars: https://plus.google.com/108967384991768947849/posts
En daar is nu (23:00-24:00?) een discussie te volgen over de developer console via de google hangout van Reto Meier https://plus.google.com/111169963967137030210/posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herennious
@Stukfruit

Heel erg bedankt! Dit is het soort commentaar waar ik iets mee kan. Ik zal als ik tijd heb zeker dingen die je genoemd hebt proberen te verwerken/veranderen. Heb je commentaar meteen maar in mijn Git VBS gegooid.

PS. De wazig achtergrond is mij ook eens opgevallen, ik krijg het echter alleen soms, meestal word hij goed ingeladen (ik gebruik geen scale functie, maar hij wordt naadloos getegeld). Ook op een tablet was hij bij mij alleen soms wazig.

[ Voor 34% gewijzigd door Herennious op 03-02-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Herennious schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:13:
@Stukfruit

Heel erg bedankt! Dit is het soort commentaar waar ik iets mee kan. Ik zal als ik tijd heb zeker dingen die je genoemd hebt proberen te verwerken/veranderen. Heb je commentaar meteen maar in mijn Git VBS gegooid.

PS. De wazig achtergrond is mij ook eens opgevallen, ik krijg het echter alleen soms, meestal word hij goed ingeladen (ik gebruik geen scale functie, maar hij wordt naadloos getegeld). Ook op een tablet was hij bij mij alleen soms wazig.
Een tablet heeft meestal een hogere resolutie als 800x400, en je hdpi drawables zijn waarschijnlijk op de gewone WVGA resolutie gemaakt. Je kunt eventueel en aparte tablet versie maken en die als 2e APK toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
..of je schaalt je bitmaps gewoon ipv overdreven veel werk te steken in meerdere APK's die niet nodig zijn. Zie dus de Android SDK :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:41
Hoi,
Ben ik hier ook op de goede plek als ik mijn nieuwe app wil testen op verschillende toestellen?
Ik heb een app "Bubble blower" gemaakt. Echter heb ik zelf een galaxy s2 waarop hij goed werkt. Op een galaxy s plus van een vriend werkt het blazen niet. Dus er komt geen bel en de score gaat niet omhoog. Ik wil graag weten of dit een uitzondering is of dat hij op meerdere toestellen niet werkt. Voordat ik hem in de app market zet. ;).

[ Voor 20% gewijzigd door NIB0R op 06-02-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zie de blauwe tekst boven het invoervak ;)

En je mag absoluut aannemen dat sensoren ed. allemaal net een klein beetje verschillend werken op verschillende apparaten. Daarom moet je er met zulke dingen altijd voor zorgen dat er ook een manier is om de boel te calibreren, zodat de input altijd gelijk is aan wat je verwacht.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik vind iig de manier van programmeren niet meer zo leuk. Voor het minste progje moet je al een verbinding hebben met het net. Waarom worden die zogenaamde gratische apps niet gewoon verkocht aan een redelijke prijs en daarmee gedaan. Ik durf wedden dat dit vroeg of laat verkeerd gaat aflopen ... het net wordt meer en meer (over)belast tot er uiteindelijk niets meer naar behoren snel genoeg draait. Ja ja volgens mij zijn we het gewoon met zen allen aan het .... Maarja, geld is ook o zo belangrijk hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
onkeltje schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:30:
Maarja, geld is ook o zo belangrijk hé.
Zodra jij een manier hebt gevonden om een huis te huren, energie binnen te krijgen (die pc lust geen patat) en eten uit de supermarkt mee te krijgen zonder daar voor te betalen, dan kan het absoluut ook zonder advertenties :)

Apps die nu gratis zijn betaald maken zou trouwens niet werken omdat heel veel mensen juist een Android-apparaat kopen vanwege de lagere prijzen en "gratis" apps. Kinderen kunnen bv. niet aan een creditcard komen en gaan hun zakgeld echt niet uitgeven aan iets wat je niet fysiek kan vasthouden (tenzij het "onzichtbaar" geld van hun ouders is, zoals de smurfengames goed laten zien).

[ Voor 35% gewijzigd door Stukfruit op 05-02-2012 19:44 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Linkje naar de eerste post : roel0 in "Post hier je eigen Android App!"

Update v3.0.0
Grafische vernieuwing
Een vrachtwagen vol met foutjes eruit gehaald
Naast landscape is nu ook portrait mogelijk!

Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/nO-8nDZB4nIE-JP5fzqrJkKSV8s4bbflWP2wkt-jHgkBg-V-DQtvBM-3FiMYBGWrVA=h230
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/72qqEB4_7D2wNGDQKuw0A4e6tTYFYln8HdBL7f5TDMTkMZ31UTZGPtjiYuMdu89HvWI=h230
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/090xTOE9hGt96b4DRoPJgd0fPvVJSBt7FBRa5pQH0Q6cL5tPTLIjRQvgTRaO6PTrz3Y=h230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herennious
[APP][2.1+] Komt er een elfstedentocht?

Ben afgelopen dagen weer lekker bezig geweest, gezien het koude weer leek me dit wel toepasselijk :)
Android Market: Komt er een elfstedentocht?

Enjoy

[ Voor 31% gewijzigd door Herennious op 07-02-2012 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Niet dat het hier in dit geval veel uitmaakt, maar ik zie wel vaker dat mensen in hun screenshots advertenties vertonen...

Als ik zoiets zie word ik altijd een beetje hyper omdat het enorm minder mooi is en er niet erg verzorgd uitziet!
Wat zeg ik dat beleefd eh 8)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herennious
Je hebt gelijk, en eerder haalde ik ze er ook uit, maar vind ook dat ze waarheidsgetrouw moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Stukfruit schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:36:
[...]

Zodra jij een manier hebt gevonden om een huis te huren, energie binnen te krijgen (die pc lust geen patat) en eten uit de supermarkt mee te krijgen zonder daar voor te betalen, dan kan het absoluut ook zonder advertenties :)

Apps die nu gratis zijn betaald maken zou trouwens niet werken omdat heel veel mensen juist een Android-apparaat kopen vanwege de lagere prijzen en "gratis" apps. Kinderen kunnen bv. niet aan een creditcard komen en gaan hun zakgeld echt niet uitgeven aan iets wat je niet fysiek kan vasthouden (tenzij het "onzichtbaar" geld van hun ouders is, zoals de smurfengames goed laten zien).
Ik heb dus niet gesproken over het fijt dat het gratis MOET zijn.
Dat kinderen geen creditcard hebben dat snap ik ook wel maar ik veronderstel dat kinderen toch ook geld krijgen van hun ouders om zo'n dure apparaten te kopen.
Enfin, ik heb geen zin om daar echt veel woorden aan vuil te maken .... vroeg of laat krijgen we toch de deksel op onze neus.
Maarja, de meeste simpele zielen zien het kwaad pas als het geschied is.
Dan moeten de regeringen of andere instaties optreden en dan ... vallen alle goed voornemens vanzelf weg.
Ik heb vroeger ook geprogrammeerd, voor de gewone pc dan wel. Ik vroeg een goede prijs aan de klant. Wie het goed vond kocht het en wie het niet goed vond of geen geld had ...pech hé.
Dat is het leven, of ge kunt iets betalen of ge kunt het niet.
Ik heb de Galaxy Note gekocht, dus zal ik ook wel een progje kunnen kopen zeker.
Ik heb geen credit kaart dus als het niet via PayPal kan .... pecht voor de aanbieder hé.
Hij moet er iets aan verdienen niet ik dus moet hij maar zorgen voor andere betaal-mogelijkheden.
Zo eenvoudig is dat voor mij, ofwel zijt ge klantvriendelijk ofwel is het kinkloppen hé.
Ik weet dat heel wat goede programmeurs serieus geld kunnen vragen voor hun progjes en ik vind dat ook goed.
De meeste progs worden echter niet verkocht omwille van de betaalmogelijkheid ...heel veel mensen hebben geen credietkaat en die ze wel hebben hebben dan weer schik om ze te gebruiken op het net wegens al te veel geruchten op radio en TV.
Maar ik ben wel 100% zeker dat die progjes die allemaal internet nodig hebben vroeg of laat zullen moeten verdwijnen en misschien helaas want daar zijn ook goede bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
onkeltje schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:30:
Ik vind iig de manier van programmeren niet meer zo leuk. Voor het minste progje moet je al een verbinding hebben met het net. Waarom worden die zogenaamde gratische apps niet gewoon verkocht aan een redelijke prijs en daarmee gedaan. Ik durf wedden dat dit vroeg of laat verkeerd gaat aflopen ... het net wordt meer en meer (over)belast tot er uiteindelijk niets meer naar behoren snel genoeg draait. Ja ja volgens mij zijn we het gewoon met zen allen aan het .... Maarja, geld is ook o zo belangrijk hé.
Dat een app een internetverbinding nodig heeft (volgens de permissions) betekend nog niet dat de app niet werkt als de internetverbinding er niet is. Reclame wordt niet eens afgebeeld als je geen werkende internetverbinding hebt. De rest van de app zou gewoon moeten werken.....

Tenzij je natuurlijk een app hebt die zijn data van internet plukt. Die apps doen meestal iets wat je niet op je telefoon kunt of wilt uitvoeren. Denk aan het doorzoeken van enorme databases, verzamelen van up-to-date-date, zware berekeningen.

Gelukkig denken de meeste developers wel goed na over de permissions die ze vragen voor hun app. En ik denk dat er meer en meer apps komen die gebruik maken van internet, want daar zit juist de kracht in van een mobiel en licht apparaat dat op die manier toch heel krachtig is en ontzettend veel data kan benaderen.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
onkeltje schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:38:
Dan moeten de regeringen of andere instaties optreden en dan ... vallen alle goed voornemens vanzelf weg.
Ik heb vroeger ook geprogrammeerd, voor de gewone pc dan wel. Ik vroeg een goede prijs aan de klant. Wie het goed vond kocht het en wie het niet goed vond of geen geld had ...pech hé.
Dat is het leven, of ge kunt iets betalen of ge kunt het niet.
Welkom in de nieuwe wereld. Met betaalde apps valt voor de meesten geen droog brood te verdienen.

Dat komt doordat deze apps voornamelijk een dollar tot een paar dollar kosten. Je begrijpt vast wel dat jouw vergelijking daarom ook niet echt opgaat, want twintig keer een dollar is flink wat minder geld om van te kunnen leven dan twintig keer een paar tientjes voor een desktopprogramma.

Maar beiden kunnen net zoveel werk zijn om te maken en (niet geheel onbelangrijk) te promoten...
Ik heb de Galaxy Note gekocht, dus zal ik ook wel een progje kunnen kopen zeker.
Ik heb geen credit kaart dus als het niet via PayPal kan .... pecht voor de aanbieder hé.
Hij moet er iets aan verdienen niet ik dus moet hij maar zorgen voor andere betaal-mogelijkheden.
Zo eenvoudig is dat voor mij, ofwel zijt ge klantvriendelijk ofwel is het kinkloppen hé.
Dan moet je helaas bij Google, Paypal en alle providers in verschillende landen aankloppen. Niet bij de ontwikkelaars, want die hebben dat niet in de hand. Laatstgenoemden willen juist heel erg graag dat er meer betalingsmogelijkheden komen. En dat liefst als betaalbare optie, want Paypal kan wel een leuk groot aandeel van ieder aankoopbedrag willen hebben, maar nog eens een tiental procenten bovenop de 30% van Google is natuurlijk niet mogelijk wanneer je je apps voor een dollar verkoopt.
Ik weet dat heel wat goede programmeurs serieus geld kunnen vragen voor hun progjes en ik vind dat ook goed.
Waag eens een poging, zou ik zeggen ;)
De meeste progs worden echter niet verkocht omwille van de betaalmogelijkheid ...heel veel mensen hebben geen credietkaat en die ze wel hebben hebben dan weer schik om ze te gebruiken op het net wegens al te veel geruchten op radio en TV.
Voor die mensen is er altijd nog het prepaid alternatief, zoals al vele malen is aangegeven in dit topic. Zet er een klein bedrag op en je hoeft nergens schrik voor te hebben.
Maar ik ben wel 100% zeker dat die progjes die allemaal internet nodig hebben vroeg of laat zullen moeten verdwijnen en misschien helaas want daar zijn ook goede bij.
Wat RunaR zegt.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
onkeltje schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:38:
De meeste progs worden echter niet verkocht omwille van de betaalmogelijkheid.
Voor veel ontwikkelaars is het ook portfoliovorming, of e-penis. Wat is er mooier dan kunnen zeggen dat je app door meer dan 300.000 mensen gebruikt wordt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
DEiE schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:43:
[...]

Voor veel ontwikkelaars is het ook portfoliovorming, of e-penis. Wat is er mooier dan kunnen zeggen dat je app door meer dan 300.000 mensen gebruikt wordt ;).
Ik ben het met zowat elke bewering hier wel eens hoor .... we zijn nu eenmaal in 2012 hé.
Ik snap ook maar al te goed dat het zijn voordelen heeft om data van het net te plukken waar nodig want anders zouden wij in sommige gevallen terug een grote harde schijf in onze GSM moeten stoppen en dat is er natuurlijk over :?

Dat in vele gevallen prestige een stuk boven geld staat dat kan ik ook wel begrijpen.

Ik moet toegeven dat sommige reacties hier me toch voor een stuk op andere gedachten (positieve) gebracht hebben ... mijn dank daarvoor.
Dat vind ik nu zo plezant aan dit forum dat we dingen kunnen bespreken zonder ruzie te maken O-)

Enfin, verder hoop ik alleen maar dat we nooit moeten teleur gesteld worden door de steeds modernere technieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadoxfix
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 18:53
roel0 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:48:
Linkje naar de eerste post : roel0 in "Post hier je eigen Android App!"

Update v3.0.0
Grafische vernieuwing
Een vrachtwagen vol met foutjes eruit gehaald
Naast landscape is nu ook portrait mogelijk!
Heb de app een tijdje geleden in de market gevonden en gedownload. Heb er veel plezier mee, maar het interface is soms nogal buggy. Een voorbeeld hiervan is dat als er een advertentie wordt getoond in het spel het hele "toetsenbord" omhoog wordt geduwd. Ik weet niet of dat de bedoeling was maar het is wel vervelend. Het zou mij handiger lijken als hij bovenin komt of dat er al plek is gemaakt voor de advertentie. Dit is overigens goed te merken in landscape.

[ Voor 14% gewijzigd door Shadoxfix op 08-02-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Mutakalah schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:54:
[...]

Heb de app een tijdje geleden in de market gevonden en gedownload. Heb er veel plezier mee, maar het interface is soms nogal buggy. Een voorbeeld hiervan is dat als er een advertentie wordt getoond in het spel het hele "toetsenbord" omhoog wordt geduwd. Ik weet niet of dat de bedoeling was maar het is wel vervelend. Het zou mij handiger lijken als hij bovenin komt of dat er al plek is gemaakt voor de advertentie. Dit is overigens goed te merken in landscape.
Ik zou idd het toetsenbord bij benadering al op de goede plek kunnen zetten. Waardoor de verschuiving niet wordt waargenomen door het menselijk oog. Tegen/in het weekend komt er een nieuwe update waar in ik dit zal meenemen. Indien je dus nog commentaar/opmerkingen of ideen hebt is het dus de moment om het te zeggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadoxfix
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 18:53
roel0 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:25:
[...]

Ik zou idd het toetsenbord bij benadering al op de goede plek kunnen zetten. Waardoor de verschuiving niet wordt waargenomen door het menselijk oog. Tegen/in het weekend komt er een nieuwe update waar in ik dit zal meenemen. Indien je dus nog commentaar/opmerkingen of ideen hebt is het dus de moment om het te zeggen O-)
Ik was gisteren even bezig toen de app spontaan vastliep toen ik de difficulty wilde veranderen.
Ik heb het inmiddels kunnen reproduceren.

Mogelijk belangrijke informatie:
Ik heb een HTC Desire met android 2.3.4 oxygen rom.
- Back toets

Stappen om te reproduceren:
- Begin een game door op play te drukken
- Ga naar het settings menu rechtsbovenin
- Druk vervolgens op terug of op de back toets en er is een kans dat de app vastloopt
- Het scherm wordt vervolgens zwart
- Druk op het scherm (Maakt niet uit waar) en je krijgt een error message

Het gebeurt in landscape en portrait en het gebeurt niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Mutakalah schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:21:
[...]

Ik was gisteren even bezig toen de app spontaan vastliep toen ik de difficulty wilde veranderen.
Ik heb het inmiddels kunnen reproduceren.

Mogelijk belangrijke informatie:
Ik heb een HTC Desire met android 2.3.4 oxygen rom.
- Back toets

Stappen om te reproduceren:
- Begin een game door op play te drukken
- Ga naar het settings menu rechtsbovenin
- Druk vervolgens op terug of op de back toets en er is een kans dat de app vastloopt
- Het scherm wordt vervolgens zwart
- Druk op het scherm (Maakt niet uit waar) en je krijgt een error message

Het gebeurt in landscape en portrait en het gebeurt niet altijd.
Idd als je de difficulty veranderd zal het enige tijd duren voor je terug kan, op mijn asus prime duurt dit al 5sec en op een gewone GSM zal je dus waarschijnlijk het bericht krijgen dat hij is vastgelopen, de reden hiervoor heb ik nog niet gevonden :)

De volgende versie staat ondertussen online:
-Graphics wat opgefrist
-Geluid uitdoen terug toegevoegd
- En zoals je vroeg heb ik het "buggy" laden van het toetsenbord aangepakt.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/ec-R4XiiltyMpmz6YmsYkrlW3fXyd7zGKAunhaJEeYARK6Aho5EZPkdFX_gaDAqCwrtF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
..kan geen Android draaien ;)
zal je dus waarschijnlijk het bericht krijgen dat hij is vastgelopen, de reden hiervoor heb ik nog niet gevonden :)
Misschien hou je te lang de UI-thread bezet? Als je daar langer dan 5 seconden iets in doet (afbeeldingen laden, spul berekenen, whatever) dan denkt Android dat je app hangt.

Oplossing is natuurlijk: ASyncTask of losse thread gebruiken voor zulke dingen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Stukfruit schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:00:
[...]

..kan geen Android draaien ;)

[...]

Misschien hou je te lang de UI-thread bezet? Als je daar langer dan 5 seconden iets in doet (afbeeldingen laden, spul berekenen, whatever) dan denkt Android dat je app hangt.

Oplossing is natuurlijk: ASyncTask of losse thread gebruiken voor zulke dingen.
Weet ik , bij veranderen moeilijkheidsgraad moet een nieuw spel worden geladen , en door 1 of ander reden duurt dat langer dan BV wnr je een spel start. Dus een mogelijke oorzaak zou zijn dat alles 2 keer geladen wordt. Dat stukje code zou ik eens stap voor stap moeten analyseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Heb je MAT al geprobeerd? Reuzehandige tool O+

http://android-developers...analysis-for-android.html

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Wat kun je nou in principe beter doen als je je funds van bijv. admob wilt laten uitkeren? Via wire of via paypal? Paypal zal zeker een ongunstigere wisselkoers rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik denk dat je je op die wisselkoers niet teveel moet blindstaren, tenzij je echt duizenden dollars per maand binnenharkt omdat de verschillen dan wel erg groot worden. Je zal verder sowieso worden genaaid op dat gebied, dus tja...

Bedenk ook dat je via (wire) een normale wereldbetaling 0,1% "SHA" (shared costs) over het bedrag dat je ontvangt kwijt zal raken. Vooral erg onhandig als je van meerdere advertentienetwerken gebruikmaakt en per netwerk niet meer dan bv. 100,- krijgt, omdat je voor iedere overschrijving die kosten mag aftrekken en daardoor ook netto minder zal overhouden. Voor zover ik weet ligt het minimum bij de meeste banken op 10,- en max. ergens rond de 55,- (in Euro's).

Paypal zou daarom misschien goedkoper kunnen uitvallen, zelfs met slechtere wisselkoers, maar dat is alleen een aanname van mijn kant omdat ik het nog niet op die manier heb geprobeerd. Aan de andere kant heb je met Paypal natuurlijk wel weer het probleem dat ze zich daar nogal eens raar gedragen en je makkelijk je geld kan verliezen wanneer zij plotseling denken dat er frauduleus gedrag heeft plaatsgevonden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zondag 12 februari 2012 @ 05:07:
Paypal zou daarom misschien goedkoper kunnen uitvallen, zelfs met slechtere wisselkoers, maar dat is alleen een aanname van mijn kant omdat ik het nog niet op die manier heb geprobeerd. Aan de andere kant heb je met Paypal natuurlijk wel weer het probleem dat ze zich daar nogal eens raar gedragen en je makkelijk je geld kan verliezen wanneer zij plotseling denken dat er frauduleus gedrag heeft plaatsgevonden.
Je bedoelt dat ze miljoenen stelen als ze een bepaald businessmodel of politiek idee ze niet aanstaat? Ik heb helemaal niet zo'n calimerocomplex dat ik banken de grote boeven vind, maar zij doen soms wel rare dingen.

Aan de andere kant, zie maar eens een fatsoenlijk alternatief te verzinnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Daarom houd ik het zelf ook liever bij de relatief "veilige" wereldbetaling :)

Je zou trouwens op zich wel kunnen kiezen voor een lokaal advertentienetwerk uit Europa, zoals bv. MAdvertise. Dan heb je die conversieslag niet wanneer je zelf ook in Europa zit. Is dat Europagedoe toch nog ergens goed voor ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21

Searchmate

Als ik wat moet opzoeken op mijn telefoon wat niet op Google is, moet ik daarvoor eerst naar de website gaan, daar het zoekvak opzoeken en dit invullen, wat extra tijd en een pagerequest kost.

Daarom heb ik een appje ontwikkeld, waarbij je zelf websites kan toevoegen waarop gezocht kan worden. Op die manier heb je alle websites bij elkaar. Wanneer je zoekt via de app, opent hij de browser op de pagina met de resultaten.

Android 2.1 vereist.

Link naar market: Searchmate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
Na een aantal jaren op Twitter via @Natuurijs, de fanatieke schaatsers van het beste natuurijs te hebben voorzien hebben wij dit jaar een Natuurijs App gelanceerd. De app biedt het meest complete overzicht van plekken waar je kunt schaatsen. De natuurijsliefhebbers kunnen zelf direct de juiste Natuurijscondities doorgeven en bekijken.

Het schaatsseizoen zit er na dit weekend definitief op maar we hebben hadden de app op het laatste moment klaar en staat nu 10 dagen in de Market. Het komende jaar willen we hem verder optimaliseren en Android 4.0 ready maken.

Ik ben benieuwd welke aanvullingen jullie hebben tov deze eerste release. Hoeft niet inhoudelijk over wat de app kan, maar ben wel benieuwd of jullie hem logisch vinden als mede ontwikkelaars.

Download link: http://bit.ly/natuurijsapp

Afbeeldingslocatie: https://bitly.com/natuurijsapp.qrcode?s=137Afbeeldingslocatie: http://natuurijs.winteralert.nl/images/natuurijslogo.png

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Stukfruit schreef op zondag 12 februari 2012 @ 06:09:
Daarom houd ik het zelf ook liever bij de relatief "veilige" wereldbetaling :)

Je zou trouwens op zich wel kunnen kiezen voor een lokaal advertentienetwerk uit Europa, zoals bv. MAdvertise. Dan heb je die conversieslag niet wanneer je zelf ook in Europa zit. Is dat Europagedoe toch nog ergens goed voor ;)
Thanks Stukfruit. Wat zijn je ervaringen met MAdvertise? Zijn dat ook interessante ads voor alleen NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ligt een beetje aan het soort app (en keywords) denk ik. Soms heel goed, soms heel slecht. Zal je echt even moeten uitproberen om meer over te weten te komen :) Wat ik je wel kan vertellen is dat het een Duits bedrijf is met een kantoor in Engeland en juist hierdoor de ads vooral in deze landen beter (en duurder, dus goed voor jou) lijken te zijn.

Het is verder nog een beetje moeilijk om te zien hoe goed de uiteindelijke inkomsten zullen zijn omdat ze tot eind deze maand iedere ontwikkelaar 100% van de inkomsten geven (ze nemen zelf dus geen deel van de inkomsten). Na deze maand zal het dus wel wat minder worden.

Helaas is Admob qua fillrate de beste, maar net zoals de wisselkoersen kan je je daarop beter niet teveel blindstaren. Als je bij een ander netwerk bv. maar 40% fillrate hebt dan kan je alsnog meer verdienen omdat de advertenties bv. per klik meer opleveren. Als je dan ook nog een backfill gebruikt met Admob voor de rest van de 60%, dan verdien je uiteindelijk waarschijnlijk meer dan met Admob alleen.

Het lijkt er op dat je het beste Admob voor de VS kan gebruiken, een Europees netwerk zoals MAdvertise voor Europa en Inmobi voor de Aziatische landen om in totaal het meest te verdienen dan via alleen Admob (al kan je die laatste natuurlijk wel overal goed als backfill gebruiken).
Bovenstaande is ook wel een beetje logisch, want: Admob = Amerikaans bedrijf, MAdvertise = Duits/Engels, Inmobi = Indiaas.

Verder heb je ook nog Mobclix. Staat niet bekend als heel geweldig, maar het is wel een van de weinigen met de optie om banners met een CPM weer te geven ipv die met een eCPM. Die eerste kan (!) beter zijn omdat je dan betaald krijgt per 1000 impressies ipv per klik.

Maar goed, welk netwerk je ook gebruikt, je moet zelf ook nog actief bannerblindheid tegengaan. Niet de hele tijd die banner laten zien kan bijvoorbeeld (ook al zullen het aantal impressies omlaag gaan) juist een positieve uitwerking op je inkomsten hebben. Maar ook hier hangt het weer af van het soort app waarin je dat doet.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Wederom bedankt voor je uitleg :) Ik vind het echt super dat je de moeite neemt om een ieder hier te helpen.

Momenteel gebruik ik AdWhirl i.c.m. vooral AdMob (+ AdSense) en InMobi. Heel lang heb ik enkel AdMob gebruikt omdat deze meer opleverde, maar afgelopen week heb ik InMobi weer aangezet en zijn mijn inkomsten verdrievoudigd. Dat betekent volgens mij dat ik iets niet goed heb gedaan de afgelopen tijd :')

Alleen is er volgens mij is helaas nog geen mogelijkheid om MAdvertise toe te voegen aan AdWhirl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Alsje :) Maar ik moet er echt bij benadrukken dat het hier voornamelijk om eigen ervaringen gaat he? Ervaringen met andersoortige apps kunnen verschillen. Het is echt *verschrikkelijk* belangrijk dat je zoveel mogelijk de statistieken erop naslaat en daaruit je conclusies trekt voor *iedere* app.

Zo kwam ik er zelf bijvoorbeeld een keer achter dat een app met relatief weinig gebruikers met hetzelfde soort advertentie (banner van Admob) 4x meer binnenharkte dan een app met heel veel gebruikers. Terwijl ik in die eerste app zo'n 2 tot 3x minder advertenties liet zien dan in de andere app. Zou ik nooit hebben ontdekt als ik de stats niet goed in de gaten had gehouden en met elkaar had vergeleken :)

Pluspunt is dat je dan uiteindelijk ook nog eens je gebruikers minder irriteert, wat meer sterren oplevert. Meer sterren = goede toekomst, want Google plaatst nieuwe apps hoger in de ranglijsten wanneer je oudere apps goed werden beoordeeld.

Dat is een van de vele methoden die ze gebruiken om al die Aziatische scammers met 100+ "apps" uit de markt te weren.

dhhdante schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:54:
Alleen is er volgens mij is helaas nog geen mogelijkheid om MAdvertise toe te voegen aan AdWhirl.
Je zou ook zelf een kleine mediation layer kunnen schrijven :)

Kan je gelijk checken waar een gebruiker vandaan komt en het netwerk gebruiken wat je het meest oplevert voor die regio. Dat laatste kan bv. via Context.getResources().getConfiguration().locale (wel eerst de config en locale checken op null-waardes).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIB0R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:41
Hoi, ik ben beginnend programmeur en ik wil ook graag de stats zien van mijn apps waar jij het over hebt. is dat een library of iets? Waar moet ik op zoeken op google?
Ik heb namelijk ook het idee dat ik meer kan verdienen met mijn huidige apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Flurry, Google Analytics, enz :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik heb momenteel enkel NL gebruikers Stukfruit, dus locatie heb ik nog niet nodig lijkt me.
Localytics (open source) vind ik het fijnst.

• Darkwings
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 17:06
Sinds kort staat mijn eerste game in de market! Nog niet helemaal af, al wel helemaal speelbaar :)

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/jNjaZFPYnDqIZv27Zvx1fZdxx8-8tCZ-PhVIWD9qLxnTDhJiDef2cVQn1r_SGCCO611R7yYXla4A8KDo=s48Dr Turbo! (beta)
by Spaceman Games
<50 downloads, 2 ratings (5 avg)
Free
Afbeeldingslocatie: http://www.appbrain.com/images/rating10.png

Ben benieuwd naar jullie reacties! Twee belangrijke dingen die sowieso nog op het programma staan zijn meer levels én een "how to play"-achtig iets.
Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Let op:
Gratis en betaalde-apps mogen in dit topic worden gepost!

Echter wel onder een aantal voorwaarden;

De aankondiging / downloadlocatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.
Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten.

Alleen eigen Apps mogen gepost worden.

Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze een relatie of verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.