haha. Leuk spel. Ik wist in het begin niet wat ik moest doen. En daardoor had ik bijna het spel weer verwijderd. Maak dus een goede "How to" zoals je idd zelf al zegt.Darkwings schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:55:
Sinds kort staat mijn eerste game in de market! Nog niet helemaal af, al wel helemaal speelbaar
[afbeelding] Dr Turbo! (beta)
by Spaceman Games
<50 downloads, 2 ratings (5 avg)
Free
[afbeelding]
Ben benieuwd naar jullie reacties! Twee belangrijke dingen die sowieso nog op het programma staan zijn meer levels én een "how to play"-achtig iets.
Erg leuk concept zo met die planeten waardoor je aangetrokken wordt. Dat maakt het vernieuwend en uitdagend.
Tip: In sommige levels vindt ik de start view niet goed. Eigenlijk wist/wilde ik helemaal niet dat je het scherm ook nog kan inzoomen en schuiven. Ik pakte elke x het poppetje en begon met "schieten", echter kom je dan soms links ruimte te kort om uit te halen.
Ook zie ik graag de optie dat ik hem op de sdkaart kan installeren. Hier is in de android market ook veel vraag naar. Kan je heel makkelijk instellen in je android manifest: android:installLocation="auto"
Voor de rest erg leuk spel. Deze levels wel in 5 minuten uit gespeeld
Hoop je hiermee voldoende van dienst te zijn gweeest
ps. Weet er iemand hoe je een leaderboard maakt zonder dat de gebruikers een account hoeven aan te maken? Ik heb nu scoreloop. Maar als je daar je naam wilt invullen moet je ook je email invullen....
[ Voor 5% gewijzigd door NIB0R op 16-02-2012 21:43 ]