Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

Is er hier iemand al enorm 1337 met AIR en Native Extensions? Ik neig naar het implementeren van in-app-purchases maar ik ben bang dat deze berg wat te hoog is op dit moment ... of ik moet me er enorm in vergissen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 16:26
Voor een website waar ik aan programmeer heb ik een Android app (mijn eerste) dmv phonegap en jquery mobile gemaakt:

https://play.google.com/s....watchdocumentary.docuapp

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/GxBhmDYElUmbmrexREAhZfnfp9INJ26rR0-iSILvIp43Ghxufm0JsT_JVeCSJTS-h0s
Het idee is dat je in de app de nieuwe documentaires kunt vinden, er op kunt zoeken en ze evt mobiel kunt bekijken (mits je flash of de vereiste codecs hebt).

Afhankelijk van of je een tablet of phone hebt en je orientatie worden er meer details en/of 2 rijen naast elkaar weergeven.

Het enige probleem wat ik op het moment heb is dat als je flash of html5 fullscreen doet op ICS is dat het dan niet werkt en de boel crasht. Dit doet hij alleen in de webview, stock browser werkt het wel gewoon (oudere android versies ook).
Laat me weten wat je ervan vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Hele dag bezig geweest mijn app op de Ep Stoor van Eppel te krijgen (it's all about the money) maar FFFFFFFUUUUUUUU wat een hel is dat vergeleken met de Google Play. Uiteindelijk is alles gelukt met certificates, provisioning files en de enorme lijsten die ik moest invullen op 3 verschillende websites, blijkt dat ik uiteindelijk de app alleen maar met een mek kan uploaden. Nu dus een iso van sneeuwluipaard en VMWare aan het downloaden.

Lang leve Android!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Kan dat via VMWare? Ik had het idee dat je hiervoor echt over een fysieke Mac moet beschikken (zeker als je wilt testen met emulator enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Gtoniser schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:46:
Kan dat via VMWare? Ik had het idee dat je hiervoor echt over een fysieke Mac moet beschikken (zeker als je wilt testen met emulator enzo)
Nope. De Application Uploader (© Apple) die je nodig hebt om de iOS (© Apple) App naar Cupertino (© Apple) te uploaden is er alleen als .DMG (© Apple) file. Heb je niks aan in Windows, dus je hebt er osX (© Apple) voor nodig. Vandaar Snow Leopard (© Apple) via VM Virtualbox (© Apple) oh nee wacht

Maar goed: het is gelukt!!! #weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Murphy schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:08:
[...]

Nope. De Application Uploader (© Apple) die je nodig hebt om de iOS (© Apple) App naar Cupertino (© Apple) te uploaden is er alleen als .DMG (© Apple) file. Heb je niks aan in Windows, dus je hebt er osX (© Apple) voor nodig. Vandaar Snow Leopard (© Apple) via VM Virtualbox (© Apple) oh nee wacht

Maar goed: het is gelukt!!! #weekend
Het is hier volgens mij een Android topic hoor, maar ik wist niet dat je Mac OSX © ;) ook in Vmware kon gooien. Overigens staat er bij mij nu netjes een melding:
We're aware of reports from some European developers that they have yet to receive their March 2012 payout for February 2012 sales.
Goed nieuws dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
..en als je op die link klikt dan krijg je een pagina die niet kan worden gevonden ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:27

Py.

Met de opmerking:
"Tell us how we're doing - Answer five short questions about your help center experience"

Wilde het net posten :')
Zoals ik eerder al schreef, communicatie kan zoveel beter bij Google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Lorem_Ipsum schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:10:
[...]

Het is hier volgens mij een Android topic hoor, maar ik wist niet dat je Mac OSX © ;) ook in Vmware kon gooien.
[...]
Het Android-topic is the place to be om lekker op Appel te zeiken zonder fanboys die over me heen rollen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Jullie hebben als het goed is ook een reactie van google in je mailbox:
Hello,

Thank you for using Google Play.

Our records indicate that you have processed sales through Google Play and you have not received payment from Google Checkout for these sales yet.

Please rest assured that we are aware of this issue and have worked to resolve it. Your payout has been initiated on 15 March 2012. However, your bank may take up to three additional business days to register the payout in your bank account.

We apologize for any inconvenience you may have experienced and appreciate your understanding. Feel free to respond to this email if you have any additional questions.

Sincerely,

The Google Play Team

© 2012 Google Ireland Ltd, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland.

You have received this mandatory email service announcement to update you about important changes to your Google Checkout account.

Ik heb overigens wel een klacht ingediend eerder deze week, ook al ging het bij mij om een klein bedrag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Zonet mijn laatste update geplaatst voor Blocks (versie 1.0.5).

Download links/video/foto's etc. in Py. in "Post hier je eigen Android App!"
  • Ondersteuning veel meer resoluties waaronder tablets
  • Speciale HD weergave en layouts op tablets
  • menu uitgebreid
  • Sherlock Actionbar toegevoegd zodat deze op alle platforms gelijk is

Vanavond is er ook weer een friday review (over ruim een uur om precies te zijn) van twee uur(!):
Android Developers - 6:19 PM - Public
The Friday Review

We skipped last week's Friday Review for GDC, so this week we're making up for it in style with two hours of friday reviewing starting today at 1pm PDT.

We'll start by looking at a selection of apps at 1pm: https://www.google.com/mo...1ddd8a.45&f=1ddd8a.63e1f2

Then at 2pm we'll switch gears and talk about games until 3.
https://www.google.com/mo...1ddd8a.41&f=1ddd8a.651632

Als jullie mijn spel hier aan willen vinken met een 'v' zodat ik mogelijk een review van google krijg zou ik dat erg op prijs stellen.

Uiteraard kun je je eigen apps en spellen ook toevoegen aan deze lijst, dan vink ik die als dank ook even aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Py. schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:04:
Jullie hebben als het goed is ook een reactie van google in je mailbox:
Hello,

Thank you for using Google Play.

Our records indicate that you have processed sales through Google Play and you have not received payment from Google Checkout for these sales yet.

Please rest assured that we are aware of this issue and have worked to resolve it. Your payout has been initiated on 15 March 2012. However, your bank may take up to three additional business days to register the payout in your bank account.

We apologize for any inconvenience you may have experienced and appreciate your understanding. Feel free to respond to this email if you have any additional questions.

Sincerely,

The Google Play Team

© 2012 Google Ireland Ltd, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland.

You have received this mandatory email service announcement to update you about important changes to your Google Checkout account.

Ik heb overigens wel een klacht ingediend eerder deze week, ook al ging het bij mij om een klein bedrag 8)
Ik heb nog niets van Google ontvangen; misschien dat het later nog komt. Ik ken het hele Friday Review concept eigenlijk niet eens, ziet er wel interessant uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb weer een nieuwe app die wel grappig is en totaal gratis :)
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/WU3UKUC_mJsNbNgfc77DlmfC6TyCA3dw_sO6kh5c73cflujDRWLG4Ow3-QVbmDKbduIb=w124
Paint (for Whatsapp)

super simpel concept, maar sinds een maandje onder peer pressure gebruik ik whatsapp en je kan er niet eens in tekenen.. 8)7 dus zelf de functionaliteit toegevoegd aangezien de grote populaire teken apps niet eens een share mogelijkheid hebben vanuit Whatsapp (alleen the other way around).

Tevens heb ik mijn Google Play geld wel vrij snel binnen gehad nadat ik ook een email kreeg.. het is vergeleken met google market bijna 3 weken te laat.. wilde er al bijna een ticket over openen (wat google kennende toch geen nut heeft) dus ik ben blij dat ze het soort van "pro actief" gerepareerd hebben.

Ohja en @dhhdante mijn vriendin is erg blij met die supermarkt app, het is geloof ik de meest gebruikte app naast nu.nl, facebook en whatsapp op haar toestel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door CT op 17-03-2012 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 17:06
Het heeft even geduurd, maar vandaag een update voor Dr Turbo! in de market gezet *O*

Grootste verandering is dat er 10 nieuwe levels zijn, en de bestaande levels zijn hier en daar wat getweakt.

Veel speelplezier! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conteaster
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/RPIvO-IgrKkcWq4PUBmA5DS386TWhCGFgrtDtOp4HuXRac9xg790Ks_6GI0ZQNfx2-Y=w124
EMV Score
Met deze applicatie kunt u het bewustzijn van een slachtoffer in kaart brengen door een paar simpele vragen te beantwoorden.
Door drie schermen te doorlopen krijgt u de EMV Score (Glascow Coma Schaal) van het betreffende slachtoffer.
Deze applicatie is ontwikkeld naar aanleiding van de minor 'acute zorg' vanuit de Fontys HBO-V Eindhoven.
Uiteraard zijn de auteurs niet verantwoordelijk voor resultaten die zich voortdoen bij gebruik van deze applicatie.

Voor een kennis van me een simpele app gemaakt waarmee je de EMV Score van een patiënt kan meten. Niet dat mij het erg handig lijkt om bij iemand die in coma ligt met je telefoon te gaan spelen, maar hij had het nodig voor zijn studie :)

EMV Score op Google Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Zojuist wordt er in de android developer hours op Google+ gemeld dat er nieuwe SDK/developer tools beschikbaar zijn met o.a. versnellingen van de emulator.

Link en wat meer info hier: Py. in "[Ervaringen] Android SDK"

Ik ga eerst een nieuwe versie releasen voor ik de nieuwe SDK installeer, dus heb nog geen test gedaan met de nieuwe emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

CT schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 08:11:
[afbeelding]
Paint (for Whatsapp)

super simpel concept, maar sinds een maandje onder peer pressure gebruik ik whatsapp en je kan er niet eens in tekenen.. 8)7 dus zelf de functionaliteit toegevoegd aangezien de grote populaire teken apps niet eens een share mogelijkheid hebben vanuit Whatsapp (alleen the other way around).

Tevens heb ik mijn Google Play geld wel vrij snel binnen gehad nadat ik ook een email kreeg.. het is vergeleken met google market bijna 3 weken te laat.. wilde er al bijna een ticket over openen (wat google kennende toch geen nut heeft) dus ik ben blij dat ze het soort van "pro actief" gerepareerd hebben.

Ohja en @dhhdante mijn vriendin is erg blij met die supermarkt app, het is geloof ik de meest gebruikte app naast nu.nl, facebook en whatsapp op haar toestel ;)
Als ik een tekening heb en ik klik op back/done krijg je een melding annuleer of OK, ik zou graag ook naar de tekening terug kunnen gaan. Nu als ik een fout zie welke ik wil herstellen ben ik de tekening kwijt of moet ik hem sturen met de fout.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Goed, dat ging voorspoediger dan verwacht:
Weer een update voor Blocks (versie 1.0.6).

• Aantal verbeteringen voor tablets
  • bugfix voor momenten dat er extra hints gegenereerd werden tijdens pauzes
Zo maar eens SDK R17 bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:43
*knip* dit soort apps zien we liever niet

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 28-03-2012 13:30 ]

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
*knip* zie hierboven

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 28-03-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
En er is weer een update voor Dr Turbo!! Versie 0.5 voegt eindelijk uitleg toe over hoe het spel werkt in het spel zelf.

Het verwijderen van het Beta-label komt nu wel heel dichtbij :)

Zoals altijd is commentaar van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
Ik zit een beetje met een dilemma en hoop dat de meer ervaren mensen hier mij kunnen helpen. M'n game, Dr. Turbo, heb ik al een tijdje als beta in de market staan. Dat wil zeggen, ik heb gewoon "(Beta)" achter de naam ingevuld bij het publishers dashboard.

Inmiddels is de game al een stuk volwassener en ik ben van plan binnenkort uit beta te gaan. Nou wil ik een gratis versie uitbrengen met een beperkte hoeveelheid ads, en een betaalde vesie zonder. Zoals ik het nu zie kan ik twee dingen doen:
1) ik verander de versie die er nu op staat als Beta naar de gratis versie en voeg een nieuwe app toe voor de betaalde versie. Voordeel: de 5-star rating die de beta nu heeft ben ik niet kwijt en mensen worden automatisch geupdate (dat zijn er nog niet zoveel dus niet zo'n groot voordeel).
2) ik stop de beta en upload twee "nieuwe" apps. Voordeel: kom in aanmerking voor allerlei hot-and-new lijstjes :)

Wat zouden jullie doen? Zien jullie nog meer alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
[afbeelding]
Paint (for Whatsapp)
Prachtige app, ik kan alleen niet stoppen met domme tekeningen te maken en te versturen lol...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Darkwings, ik zou gewoon voor optie 1 gaan. Die rating is overigens te herzien door de gebruikers, dus zorg er wel voor dat de kwaliteit niet minder wordt ;)

Overigens is er ook nog een optie 3, ingame betalingen. Ik zou daarbij ook gewoon je huidige app aanhouden. Een wildgroei aan applicaties zit niemand op te wachten en ziet er nog slordig uit ook. Je gebruikers heb je al, die upgraden vanzelf wel naar de gratis versie met ads en verwijderen hem als hij niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
[afbeelding]
Paint (for Whatsapp)

Hehe cool. Ik ga je paint app eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Haha, ik ben nu echt kleuterschool niveau tekeningen aan het versturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Roeligan schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:00:
[...]

Als ik een tekening heb en ik klik op back/done krijg je een melding annuleer of OK, ik zou graag ook naar de tekening terug kunnen gaan. Nu als ik een fout zie welke ik wil herstellen ben ik de tekening kwijt of moet ik hem sturen met de fout.
Deze "ok / annuleren" vraag is niet van mijn app, maar van Whatsapp :)

Erg "vervelend" dat extra scherm, want ik had ook liever mijn eigen "ok/annuleren" gemaakt, maar als ik dat er ook nog tussen prop dan wordt de flow wat lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Niet zo heel interessant voor ons gok ik, maar het is nu mogelijk om anderen (verkopers/directeur etc.) toegang te geven tot je developer console: http://android-developers...onsole-work-for-your.html

Overigens valt me op dat de web-market (play.google.com) de nodige server errors geeft... (angry birds space van de voorpagina werkt, maar bijna alle andere apps geven "We're sorry, there was an error. Please try again later.") - niet echt goede reclame voor iets wat sinds deze week bovenin de google zoekbalk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:13
Ik heb een nieuwe app gemaakt, een Wake On LAN appje met een ICS design. De bestaande WOL apps werken goed maar meestal is het qua design erg simpel. Daarom heb ik in mijn app de optie toegevoegd om elk device een naam en image mee te kunnen geven.

Hoop dat jullie het wat vinden, mocht je issues tegen komen of ideeën hebben laat het me weten. :)

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/VLfcrFqaD_7WM3n0NN-jKSZLHXaXwldSZuB0UuUU57vXhG9_j45oGFJOfMpck360FKl3

Google Play: Remote Power Switch
Afbeeldingslocatie: http://api.qrserver.com/v1/create-qr-code/?data=https%3A%2F%2Fplay.google.com%2Fstore%2Fapps%2Fdetails%3Fid%3Dapp.ffz.rps&size=160x160

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashnu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
Ik volg al een tijdje deze post, met als gevolg dat we zelf ook iets zijn gaan bouwen.
Om het allemaal een beetje onder de knie te krijgen wouden we simpel beginnen.
Memory als spel klonk simpel, maar we kwamen er achter dat er toch wel heel erg veel verschillende plaatjes met de hand getekend moesten worden. We wouden iets maken wat onze zoon ook kon spelen en dat is gelukt.

Maar het is af, en dat geeft echt zo'n ontzettend goed gevoel :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.sodware.nl/images/stories//logostarmem.png Star Memory

Afbeeldingslocatie: http://www.sodware.nl/images/stories/qrcode.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door rashnu op 04-04-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Sinds gisteravond staat de Kinderkijkbuis online, een app die we hebben ontwikkeld om je kinderen op een goede manier naar een selectie van Youtube te laten kijken :)

Op dit moment bevat de Kinderkijkbuis kanalen met:

- Barbapapa
- Bob de Bouwer
- Buurman en Buurman
- Hoela Hoep
- Knofje
- Jip en janneke
- Kikker

Wat vind je er van? Het is versie 1.0, ik zal er in de komende periode nog wel wat aan sleutelen, dus je commentaar is van harte welkom!

Check de app hier: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kinderkijkbuis

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/ZigBJNBhpboEOKLjmbDmrjnY5XzYXzvg_4qO9VSwW3G5Qx-lUDbaR3cD9nvo5V4-KgAfbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/pwBCtopm9o4sgb8IcvFPEXPpG-83EdTN3LguUXf_deeqDqOFeWY_1eVmRphLo2cUAQ

[ Voor 27% gewijzigd door goudvisblub op 07-05-2012 14:19 ]

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Interessant, ga ik er vanavond op zetten. Uit nieuwsgierigheid: je mag vanuit een app gewoon naar tig filmpjes op YouTube linken? (Ik heb geen idee of Google dat leuk vindt.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
pven schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:26:
Interessant, ga ik er vanavond op zetten. Uit nieuwsgierigheid: je mag vanuit een app gewoon naar tig filmpjes op YouTube linken? (Ik heb geen idee of Google dat leuk vindt.)
Ha dat is een goede, ik denk het eerlijk gezegd van wel omdat Google daarvoor een complete json-api aanreikt en deze app die gebruikt. Verder kun je vragen stellen bij de auteursrechtensituatie. Maar dit is in essentie gewoon een Youtubespeler, ik ga er dus van uit dat de situatie precies hetzelfde is als bij de standaard Youtube-apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Voor alle oplettenden: ik zou de Developer Console (of de Play Store) voor je apps maar goed in de gaten houden en dagelijks even noteren hoeveel beoordelingen (ratings) je bv. hebt, want sinds een paar dagen zijn er hier behoorlijk wat vijf sterren-beoordelingen opeens in het niets verdwenen :? (en dan bedoel ik echt verdwenen, niet gewijzigd want het gaat ook van het totaal aantal beoordelingen af).

En daarna even een mailtje sturen naar Google via:
https://support.google.co...uest.py?contact_type=bugs

Maar alleen als de bug nog niet op de pagina hieronder staat:
https://support.google.co...l=en&page=known_issues.cs

* Stukfruit kan zich herinneren dat hetzelfde vorig jaar in Augustus ook al gebeurde.. *zucht*

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 17-04-2012 00:44 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Stukfruit schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:43:
Voor alle oplettenden: ik zou de Developer Console (of de Play Store) voor je apps maar goed in de gaten houden en dagelijks even noteren hoeveel beoordelingen (ratings) je bv. hebt, want sinds een paar dagen zijn er hier behoorlijk wat vijf sterren-beoordelingen opeens in het niets verdwenen :? (en dan bedoel ik echt verdwenen, niet gewijzigd want het gaat ook van het totaal aantal beoordelingen af).

En daarna even een mailtje sturen naar Google via:
https://support.google.co...uest.py?contact_type=bugs

Maar alleen als de bug nog niet op de pagina hieronder staat:

* Stukfruit kan zich herinneren dat hetzelfde vorig jaar in Augustus ook al gebeurde.. *zucht*
Het aantal zwabbert per uur. Ik kijk regelmatig naar de statistieken via https://play.google.com/s....betaapps.andlytics&hl=nl. Soms ben ik een paar 5sterren kwijt, een paar uur later zijn die weer terug. Dan zijn er weer wat comments weg en de volgende dag er weer bij. Nu mis ik een paar 2sterren, daar heb ik wat minder problemen mee ;)

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Om eerlijk te zijn heb ik het eigenlijk nog nooit per uur of dag zien zwabberen hoor (op de aangegeven keren na). Daarnaast lijk ik ze nu permanent (lees het is al meerdere dagen alleen maar dalende) kwijt te zijn. Dat is iets anders dan zwabberen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

goudvisblub schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:24:
Sinds gisteravond staat de Kinderkijkbuis online, een app die we hebben ontwikkeld om je kinderen op een goede manier naar een selectie van Youtube te laten kijken :)

- Barbapapa
- Bob de Bouwer
- Buurman en Buurman
- Hoela Hoep
- Knofje
- Jip en janneke
- Kikker

Wat vind je er van? Het is versie 1.0, ik zal er in de komende periode nog wel wat aan sleutelen, dus je commentaar is van harte welkom!

Check de app hier: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kinderkijkbuis

[afbeelding][afbeelding]
Grappig. Misschien een idee om onderverdelingen te maken: 4-6 jaar, 6-8 jaar oid?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:24
FireFly3k schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:35:
Ik heb een nieuwe app gemaakt, een Wake On LAN appje met een ICS design. De bestaande WOL apps werken goed maar meestal is het qua design erg simpel. Daarom heb ik in mijn app de optie toegevoegd om elk device een naam en image mee te kunnen geven.

Hoop dat jullie het wat vinden, mocht je issues tegen komen of ideeën hebben laat het me weten. :)

Screenshot:
[afbeelding]

[afbeelding]
Hij werkt hier als een tiet! super :)
WOL kan ook via WAN toch? gewoon poort openzetten in de router? Of is dat niet veilig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
Roeligan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:49:
[...]
Grappig. Misschien een idee om onderverdelingen te maken: 4-6 jaar, 6-8 jaar oid?
Zat ik ook al naar te kijken idd, of de mogelijkheid om als ouder bepaalde categorieen weg te vinken. Staat op het lijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Nice :)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
RunaR schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:16:
[...]

Het aantal zwabbert per uur. Ik kijk regelmatig naar de statistieken via https://play.google.com/s....betaapps.andlytics&hl=nl. Soms ben ik een paar 5sterren kwijt, een paar uur later zijn die weer terug. Dan zijn er weer wat comments weg en de volgende dag er weer bij. Nu mis ik een paar 2sterren, daar heb ik wat minder problemen mee ;)
"We're aware of reports from some developers that the number of ratings and/or reviews displayed for their apps had decreased significantly. Our team is currently investigating these reports and is working diligently to provide a resolution soon.

No action is needed on your part at this time. Please check our Known Issues page for updates."
Hah! Eet dat! :P

Nu ik gisteren zo op die supportpagina's heb zitten rondsmurfen (er zijn opeens veel meer mogelijkheden om Google iets te laten weten) en nu met deze wel heel erg snelle reactie moet ik toegeven dat ik eigenlijk toch best het idee begin te krijgen dat ze misschien toch bezig zijn met het verbeteren van hun support...

Niet leuk dat ze het forum voor de Market hebben gesloten, maar als ze op deze manier doorgaan zou het nog wat kunnen worden met Google en de ondersteuning van hun producten :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Blocks heeft ook weer een (redelijk forse) update gehad sinds gisteren. Hierin zijn diverse suggesties van de friday game review door Google meegenomen. In de volgende update volgen er meer verbeteringen, maar gezien de bugfixes is deze release vervroegd.

Vernieuwingen in 1.1.0 zijn o.a.:
+ Er is nu een easy mode (geen beperking qua tijd)
+ Verbeterde hint opties
+ Diverse kleine verbeteringen aan de look and feel
+ expansion files (verbeterde scheiding van data/spel op je apparaat, kleinere downloads)
Bugfixes:
- homeknop indrukken bewaart het spel correct ipv. een nieuw spel te starten zodra je terugkomt
- geheugenprobleem verholpen bij het spelen van meerdere spelsessies achter elkaar

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/irwadW9kzUIom5JwQLGhfLBB7G7BJyCbuJTo7qryFzoRvJ6YfNRuVfN5zj0vsgsz3s0H730NeU6dhTCzkA=s48Blocks free
by Little Blue Frog
100 downloads, 4 ratings (5 avg)
Free
Afbeeldingslocatie: http://www.appbrain.com/images/rating10.png

Hoewel ik steeds meer tevreden ben met het resultaat van mijn eerste Android spel ben ik nog steeds op zoek naar feedback, dus als een van jullie je op een regenachtige (zondag)middag geroepen voelt om suggesties te geven, feel free O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
goudvisblub schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:24:

- Barbapapa
- Bob de Bouwer
- Buurman en Buurman
- Hoela Hoep
- Knofje
- Jip en janneke
- Kikker

[afbeelding][afbeelding]
Hij is leuk, en de kleine vindt het ook leuk. :P

Wel viel op dat er maar een paar filmpjes van 'Bob de Bouwer' werken. Is er een manier waarop ik youtube-filmpjes aan kan melden?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
pven schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:12:
[...]

Hij is leuk, en de kleine vindt het ook leuk. :P

Wel viel op dat er maar een paar filmpjes van 'Bob de Bouwer' werken. Is er een manier waarop ik youtube-filmpjes aan kan melden?
Yeah sure, bij mij :) post@surfcheck.info lijkt me het handigst. Ik zal de playlist van Bob snel eens opschonen en aanvullen!

[edit] Bob is er uit, helaas, maar er was iets eigenaardigs met die filmpjes aan de hand, ze leidden bijna allemaal tot nullpointerexceptions. Ik heb er om het leed te verzachten het Zandkasteel aan Zee in gezet :)

[ Voor 20% gewijzigd door goudvisblub op 20-04-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akisu
  • Laatst online: 01-03-2023
Wordsearch Deluxe

Afbeeldingslocatie: http://www.akarusgames.com/images/facebookIcon.jpg

Onze eerste, simpele, woordzoeker app is nu ook voor Android devices beschikbaar. Alle 100 puzzelcategorieën zijn, naast in het Engels, ook volledig in het Nederlands te spelen. De app is ook beschikbaar voor iPad en iPhone, mochten mensen daar geïnteresseerd in zijn.

Met z'n tweeën gemaakt, met behulp van Corona SDK.
Feedback en reacties zijn zeer welkom.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/_EoHO9gJjm79YV39z5lf22_NdESAaI8_2F8D3VreLdCriKOXM-TPm3DQBI4CYg0bc88=h230
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/83kDPYFo2o4nIivTV8PXjRXl9Tj-VtK9gCHe8Dpl_rS0FJtILM9HClHne0_ckfgaa4k=h230
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/sy8yzQXwEdsiAdCLQCgSN8hYf1Tpj0gMh26JWDGhj5-6HbpgUo_EKyVrJfW2N-i8HN8=h230
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/54yvLLF8dZ6d-mez4mJqRQ5LovNy1a8-3q9hTtYrh9L2cDlkRYhn9258kJY5nVKxOVk=h230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Vraagje:
Vraagjes zijn hier niet de bedoeling. Dus een aantal posts zijn getrashed.

[ Voor 118% gewijzigd door RoD op 23-04-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Vraagje:
Ik heb admob geimplementeerd in mijn app, dit werkt als ik mijn app bouw voor android 4.0.3, maar het werkt niet als ik mijn app bouw voor android 2.3.3 en lager.
Heb je je main activity van com.google.ads.AdActivity afgeleid o.i.d. ?

Ik gebruik zelf adviews hier en daar, maar in m'n normale activities. De AdActivity moet wel bestaan, en die zit dus alleen als volgt in de manifest:

code:
1
2
3
4
        <!-- Admob error workaround -->
        <activity android:name="com.google.ads.AdActivity" 
                  android:theme="@android:style/Theme.NoTitleBar.Fullscreen"
                  android:configChanges="orientation|keyboard|keyboardHidden" />

Wat voor configChanges die heeft maakt verder niet uit, want buiten dat die activity bestaat, wordt deze nooit aangeroepen of gebruikt.

Ontopic: kan mijn eigen apps hier ook wel gaan posten, maar dan zijn we morgen nog bezig ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BoomSmurf op 23-04-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
BoomSmurf schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:34:
[...]
kan mijn eigen apps hier ook wel gaan posten, maar dan zijn we morgen nog bezig ;)
laat je top 5 dan eens zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Ja je maakt ons wel nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

https://play.google.com/s...?q=pub%3AChainfire&c=apps

En dat is dan alleen wat op Play staat... op XDA staat nog een hoop meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
BoomSmurf schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:08:
https://play.google.com/s...?q=pub%3AChainfire&c=apps

En dat is dan alleen wat op Play staat... op XDA staat nog een hoop meer ;)
Wow! Best verdienende Android dev van Nederland? Respect! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Edit

[ Voor 126% gewijzigd door ObiTewodros op 29-04-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
BoomSmurf schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:34:
[...]

Heb je je main activity van com.google.ads.AdActivity afgeleid o.i.d. ?

Ik gebruik zelf adviews hier en daar, maar in m'n normale activities. De AdActivity moet wel bestaan, en die zit dus alleen als volgt in de manifest:

code:
1
2
3
4
        <!-- Admob error workaround -->
        <activity android:name="com.google.ads.AdActivity" 
                  android:theme="@android:style/Theme.NoTitleBar.Fullscreen"
                  android:configChanges="orientation|keyboard|keyboardHidden" />

Wat voor configChanges die heeft maakt verder niet uit, want buiten dat die activity bestaat, wordt deze nooit aangeroepen of gebruikt.

Ontopic: kan mijn eigen apps hier ook wel gaan posten, maar dan zijn we morgen nog bezig ;)
Bedankt, dit heeft het opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door ObiTewodros op 29-04-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Hebben jullie het ook weleens dat xml heel raar doet in eclipse? Dat regels plotseling verdwijnen en weer verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wat bedoel je met "xml"? Het bestand, de inhoud of de tags die je binnen de code gebruikt?

In de meeste gevallen is het wel op te lossen door even de boel te refreshen of rebuilden...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Stukfruit schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 01:03:
Wat bedoel je met "xml"? Het bestand, de inhoud of de tags die je binnen de code gebruikt?

In de meeste gevallen is het wel op te lossen door even de boel te refreshen of rebuilden...
De inhoud, dus de code voor buttons etc. Als ik een regel selecteer, dan komt er plotseling een andere regel in plaats van de regel die ik geselecteerd heb. Lijkt alsof ik hallucineer.

Trouwens is een een mogelijkheid om in java vormen te herkennen? Dus bv een cirkel, driehoek etc. Is er een Library ervoor? Bij het googlen naar android/java shape recognition krijg ik niet de gewenste resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 02:31

WhySoSerious

Be the change.

FireFly3k schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:35:

Screenshot:
[afbeelding]

[afbeelding]
werkt perfect, lekker simpel en strak uiterlijk, alhoewel ik tot nu toe nog maar 1 apparaat erin heb staan. Maar zie in jouw screenshot al dat het mogelijk is om afbeeldingen toe te wijzen.

Zeer bedankt voor je werk, het wordt op prijs gesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleGast schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:48:
[...]

De inhoud, dus de code voor buttons etc. Als ik een regel selecteer, dan komt er plotseling een andere regel in plaats van de regel die ik geselecteerd heb. Lijkt alsof ik hallucineer.

Trouwens is een een mogelijkheid om in java vormen te herkennen? Dus bv een cirkel, driehoek etc. Is er een Library ervoor? Bij het googlen naar android/java shape recognition krijg ik niet de gewenste resultaten.
Zoek eens op: Optical Character Recognition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 09:15
Beetje off topic aan het gaan nu, maar even zeggen dat ik die hickups in layout.xml ook heb. Lijnen lijken te verspringen en als je klikt wordt het alleen maar erger, de regel van eronder springt dan naar boven. Eenvoudigste oplossing is gewoon even saven, uit de xml gaan en weer terug (of beneden en naar boven scrollen helpt ook als je file groot genoeg is). (File is in oorspronkelijke staat, voor alle lijnen veranderden).
Lijkt me eerder een bug te zijn dan een functie, misschien moet ik maar eens kijken of er geen update is voor eclipse.

On topic: Ik ben nu ook aan een iets grotere app bezig. Heb twee kleintjes gemaakt om wat te proberen, maar hopelijk kan ik binnenkort een iets serieuzere app hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Het zou misschien meer in [Ervaringen] Android SDK thuishoren :)
Ik heb er soms ook last van, zelfde oplossing als Lointje: gewoon opslaan, afsluiten van het xml bestand en opnieuw openen.

Sinds kort heb ik ook stack overflows in eclipse bij het weergeven van layout, dat lijkt door een bug in de layoutstyles icm. ActionBarSherlock te komen. Is op te lossen door de style te wijzigen naar theme.sherlock.light.

En OT: Druk bezig mijn tweede spel af te ronden, dus binnenkort staat hier weer iets moois tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Stack overflows?? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.

Py.

Ja, behoorlijk irritant... maar dus op te lossen door de melding weg te klikken, niet te herstarten en een ander theme te kiezen. Issues:
https://github.com/JakeWharton/ActionBarSherlock/issues/44 welke verwijst naar:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=19599

Zijn er hier nog meer mensen die hun app/game aanbieden voor de google friday review op Google+ trouwens? Ik zag laatst Titan Turret ook al voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oh pardon, ik dacht dat het een schrijffout was en dat je actionbar overflows bedoelde :P Zal wel komen door de opmerking over ActionBarSherlock...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-08 11:47
Mijn nieuwste APP is eigenlijk een totaal nieuwe versie van mijn schoolprojectje tot een volwaardig product:

Google Play: Galgje (Nederlands)

Zoals je zal zien zijn de woorden nu onderverdeeld in categorieën en zijn er globale highscores :)
GALGJE
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/0pptjaUCGGpy4QZcCoUYbT98XKOcFlVXKdnSwenf-s50-60aCYx7-s3KidMqzQSGGbM
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/7c3_Nu3a22JZRpDBY7u9BloyCOVT6AzFh1flou9_vwtRQLZjfR1-JGJDUMit4mIru60w
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/NaPnX1dXJtTT26Un_VsphtmCUvByzHBuKIaLcoBP_XbNPwSbnZ-s3mCxSN3Jqk5XPrA
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/NxKZ5TkAo3mtEtg3VzYhSBbQwxXtowj8T-jYcnryobtkKyBmBK6qAsgQz7i86ES5bqY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Even een vraagje tussendoor, waarom schrijf je APP en niet gewoon app?

Voor de rest zijn de vooruitgangen goed zichtbaar, keep up the good work! :)

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
Slechte gewoonte van afkortingen als hoofdletters te schrijven ;-)

Heb ondertussen ook een kleine video gemaakt ;)
YouTube: Hangman Highscore for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

Niekfct schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:29:
Even een vraagje tussendoor, waarom schrijf je APP en niet gewoon app?
Ik denk omdat het dan minder duidelijk zou zijn, maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Ik heb even wat gezocht, en het blijkt dat het niet mogelijk is om niet gepubliceerde apps uit je console te verwijderen? Of is het toch mogelijk en heb ik niet goed gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51
dhhdante schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:15:
[...]

Hij staat eindelijk in de Market :D

[afbeelding]Super Deals
by Dante Eckhardt
<50 downloads, 2 ratings (5 avg)
Free
[afbeelding]

De app toont supermarkt aanbiedingen. Je kunt per super de deals bekijken, maar je kunt ze ook handmatig zoeken.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Sorry voor de duizendste quote, maar jouw app is echt geniaal!

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Ik heb een app op de market waarvan ik de keystore kwijt ben. Ik kan het dus niet updaten. Mijn oplossing hiervoor is dat ik gewoon een nieuwe apk upload met achter de naam "v2 NEW!". v2 heeft uiteraard alle relevante updates die in de oude versie niet zitten.

Mijn app is de enige app op de market met die functionaliteit, er is geen alternatief voor. Als je het opzoekt in google play dan krijg je alleen mijn app als zoekresultaat(Zowel oude versie als v2).

Maar wat ik vreemd vind is dat mensen toch de oude versie downloaden? Je zou toch verwachten dat de nieuwe versie vaker gedownload zal worden. Waarom besluiten mensen om toch de oude versie te downloaden en wat kan ik hieraan doen? Ik wil graag dat v2 vaker gedownload wordt.

Als je zoekt op MijnAppNaam dan zijn je de volgende twee zoekresultaten:
MijnAppNaam v2 NEW!
MijnAppNaam

Toch downloaden mensen de versie zonder v2 NEW! achter de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Ik zou gewoon de oude niet publiceren, dus dat hij helemaal niet meer in de market staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Gevoelsmatig ga ik meestal ook voor apps met een "schone" naam :p zal wel komen doordat er wel eens kloonapps worden geupload door mensen die niet helemaal fris zijn.

Ik zou de NEW! lekker weglaten. Dat werkt net zo slecht als "FREE!"...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:28
waarschijnlijk kiezen veel mensen er bewust of onbewust voor om de versie met de meeste downloads/sterren/comments te pakken. Onafhankelijk welke nieuwer is

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 12-09 09:15
Je kan een versie "unpublishen". Gewoon even op pagina 2 van je app in de store is er een knop voor. Dan staat enkel v2 new er nog op, en kan je v2 zelfs hernoemen naar de originele naam.

Enige jammere is dan natuurlijk dat je huidige gebruikers geen update krijgen en dat je al je ratings "kwijt" bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Strider schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:39:
Sorry voor de duizendste quote, maar jouw app is echt geniaal!
Hehe, het is je vergeven hoor :D

@ NeutraleGast: Of je zet in de beschrijving van de app in hoofdletters neer dat dit de oude versie is, plus een verwijzing naar de nieuwe dat ze die moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Je zou natuurlijk ook gewoon de nieuwe de juiste naam kunnen meegeven en de oude een naam die niets met je app te maken heeft. Dan zakt die vanzelf weg ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 07:35
Hmm, blijkt dat ik niet zo'n tactische naam heb gekozen voor m'n app. Een app met precies dezelfde functie, die er later is opgezet heeft al meer downloads binnengehaald. Nu moet ik toegeven dat die van mij wel eens vreemd doet, volgens mij als je WiFi in de trein hebt. Gelukkig wel al een betere rating. :P

Zelf vind ik "Trein wekker Nederland" niet zo lekker klinken als een app (no offense naar de devver, gewoon m'n mening), maar OV Alarm is misschien toch ook iets te cheesy of niet duidelijk genoeg. Wat denken jullie over applicatienamen? Wat trekt je aan en stoot je af? (Alhoewel, misschien hoort dit niet thuis in dit topic(?))

Ik hoop binnenkort (als ik een fatsoenlijke database aan de gang krijg) een update uit te brengen voor België, aangezien ik daar al enkele keren een verzoek over heb gehad. Mijn huidige methode kan maar maximaal 511 stations aan. Ach, voor een eerste Android/Java project vond ik de bedachte methode nog niet zo slecht.

[ Voor 7% gewijzigd door ThinkCreative op 08-05-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
GALGJE
Ik heb ondertussen de categorieën "Landen" en "Hoofdsteden" toegevoegd, ook is de lijst met voetbalploegen nog wat uitgebreid :)

De eerste post : roel0 in "Post hier je eigen Android App!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik heb een nieuw app in Google Play gezet.

Nail Clipper

Een klein experimentje wat niet nuttige fun apps kunnen opleveren. De app is dus ook onder een ander account uit gebracht, Ik gok dat dit soort app nog al afbreuk zouden kunnen doen aan ISS Detector en RegenDetector.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkjo
  • Laatst online: 08-09 18:25
Laat ik dan ook maar m'n app hier plaatsen

Festivals App

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/zTFggJqSTCJctfSJL_IMEDCbliin9KoDhhUg_3A3sjZjZZw1B48dnFEG77tq45TYrgSR Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/Eu6R5aKOpeTjOGbhCOHzXkY8g1ta9AoXggdVEeqifDAZIyAiVzq8w6ur0Q1fpdQBkg Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/PGjXalqVvngugE0oN6j5sngOII9Zmo11b8U1ouAvHZkyzAG9SGsx0SNigjxXh4QL_WiZ

De applicatie geeft een overzicht van heel veel festivals in (voornamelijk) Nederland. Bij elk festival kan je ook weer extra informatie krijgen zoals bijvoorbeeld de artiesten die er komen.

Tips/Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom! Heb op dit moment ook nog veel toffe ideeën die ik erin wil gaan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belgische festivals zouden ook leuk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkjo
Er staan op dit moment enkele Belgische festivals in, ik zal binnenkort eens kijken naar wat andere Belgische festivals ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:36
Dirkjo schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:29:
Laat ik dan ook maar m'n app hier plaatsen

Festivals App

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

De applicatie geeft een overzicht van heel veel festivals in (voornamelijk) Nederland. Bij elk festival kan je ook weer extra informatie krijgen zoals bijvoorbeeld de artiesten die er komen.

Tips/Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom! Heb op dit moment ook nog veel toffe ideeën die ik erin wil gaan maken. :)
Hele mooie app :) Alleen een paar schoonheidsfoutjes. Ik weet niet wat je feed precies is, maar soms kloppen gegevens over een festival niet. Bijvoorbeeld het Mama's Pride festival in Geleen vandaag. In de app staat dat er betaald moet worden voor entree, terwijl het een gratis festival is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkjo
De gegevens komen voornamelijk van Festivalinfo. De database bevat op dit moment bijna 3.000 festivals. Zoals je wel snapt is het gekkenwerk om alle festivals na te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
dhhdante schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:18:
[...]

Hehe, het is je vergeven hoor :D

@ NeutraleGast: Of je zet in de beschrijving van de app in hoofdletters neer dat dit de oude versie is, plus een verwijzing naar de nieuwe dat ze die moeten installeren.
Hoe kan ik het beste linken naar de nieuwe versie in mijn beschrijving?

Alleen de link plaatsen werkt niet, het wordt gewoon tekst en geen hyperlink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik zou het gewoon duidelijk beschrijven. Hoe ze het moeten zoeken, of dat ze naar beneden moeten scrollen omdat daar de andere app staat gelinkt omdat het van dezelfde ontwikkelaar afkomt.. of iets dergelijks.

Suggestie van Stukfruit zou ik ook gebruiken, ik zou de V2 app de originele naam geven en de oude een naam geven dat aangeeft dat het oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
dhhdante schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:14:
Ik zou het gewoon duidelijk beschrijven. Hoe ze het moeten zoeken, of dat ze naar beneden moeten scrollen omdat daar de andere app staat gelinkt omdat het van dezelfde ontwikkelaar afkomt.. of iets dergelijks.

Suggestie van Stukfruit zou ik ook gebruiken, ik zou de V2 app de originele naam geven en de oude een naam geven dat aangeeft dat het oud is.
De meerderheid de gebruikers zijn duits en ik kan geen duits:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
http://translate.google.com

Succes!!

Overigens staat er ook een vertaallinkje in de Developer Console. Het is wel een rotding omdat het alle enters verwijdert, maar het is prima om Duitsers iets mee wijs te maken in hun eigen taal...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:43:
http://translate.google.com

Succes!!

Overigens staat er ook een vertaallinkje in de Developer Console. Het is wel een rotding omdat het alle enters verwijdert, maar het is prima om Duitsers iets mee wijs te maken in hun eigen taal...
Zo zou ik het niet doen. Vraag een duitstalige het te vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ja, anders krijg je van die dingen als een gewortelde peperkoek telefoon :)

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 16-05-2012 23:24 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zucht, krijgen we dit weer ;( Jullie opmerkingen slaan als een tang op een varken. Omdat het hier offtopic is heb ik een reactie gepost in het volgende topic:

Stukfruit in "[Ervaringen] Android SDK"

Lees het alsjeblieft. Ik smeek het je. En kom daarna nooit meer aan met zulke domme opmerkingen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Stukfruit schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 06:19:
. En kom daarna nooit meer aan met zulke domme opmerkingen.
Nounounou... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkjo
Vandaag versie 2.0 in de market gezet. In deze versie zijn twee compleet nieuwe functies gekomen. Je hebt nu de mogelijkheid om te zien naar welke festivals je vrienden gaan en er is een 'uitgelicht' pagina gekomen.

De app staat hier

Tevens heb ik ook een website voor de applicatie gebouwd. Ik weet niet of ik die link hier mag plaatsen, zo niet dan moet een modje die maar weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ThinkCreative schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:31:
Hmm, blijkt dat ik niet zo'n tactische naam heb gekozen voor m'n app. Een app met precies dezelfde functie, die er later is opgezet heeft al meer downloads binnengehaald. Nu moet ik toegeven dat die van mij wel eens vreemd doet, volgens mij als je WiFi in de trein hebt. Gelukkig wel al een betere rating. :P

Zelf vind ik "Trein wekker Nederland" niet zo lekker klinken als een app (no offense naar de devver, gewoon m'n mening), maar OV Alarm is misschien toch ook iets te cheesy of niet duidelijk genoeg. Wat denken jullie over applicatienamen? Wat trekt je aan en stoot je af? (Alhoewel, misschien hoort dit niet thuis in dit topic(?))

Ik hoop binnenkort (als ik een fatsoenlijke database aan de gang krijg) een update uit te brengen voor België, aangezien ik daar al enkele keren een verzoek over heb gehad. Mijn huidige methode kan maar maximaal 511 stations aan. Ach, voor een eerste Android/Java project vond ik de bedachte methode nog niet zo slecht.
OV Alarm... wat moet ik daarbij denken? Trein wekker Nederland doet precies wat de naam doet denken en komt direct naar voren bij een search op 'trein'. Een app moet of zo goed zijn dat hii verspreid via word of mouth of anders goed te vinden zijn als iemand op jouw type applicatie zoekt. Als ik op dat type applicatie zoek, dus een wekker voor de trein, zou ik eerder op trein wekker zoeken dan trein alarm of ov alarm.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allen,

Inmiddels mijn allereerste app MijnMarkt gelaunched in Google Play.

Kort samengevat een mobiele versie van een 'marktplaats' zonder gebruik van een website.
Een bod doen kan helaas alleen via email/sms.

Feedback welkom.

grtz.
Langen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:48:
Dag allen,

[...]
Even voor de duidelijkheid; De app gebruikt dus de content van Marktplaats.nl? Dat zal mr. Marktplaats BV leuk vinden. Ik heb de algemene voorwaarden van marktplaats.nl niet gelezen, maar ik kan me voorstellen dat ze dit soort gebruik uitgesloten hebben. Zeker aangezien ze zelf ook al een app hebben.
Hoop voor je dat de app er lang staat ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 22-05-2012 12:42 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:48:
Dag allen,

Kort samengevat een mobiele versie van een 'marktplaats' zonder gebruik van een website.
Een bod doen kan helaas alleen via email/sms.

Feedback welkom.

grtz.
Langen
Een marktplaats is wel een beetje vaag... En bij mij doet ie niks nadat ik op en categorie heb geklikt, of het duurt langer dan mijn geduld :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sjaakduhuuhl app heeft totaal niks met marktplaats.nl en content te maken.(eigen systeem)
(ik win bij een eventuele rechtszaak van hun..gegarandeerd)

@Prulleman inmiddels getest..werkt gewoon.
graag meer info bv. welke button (zoeken) of (aanbieden) je gedrukt hebt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:49:
@sjaakduhuuhl app heeft totaal niks met marktplaats.nl en content te maken.(eigen systeem)
(ik win bij een eventuele rechtszaak van hun..gegarandeerd)
Je gebruikt de advertenties van Marktplaats. Dat mag niet dus je wint helemaal niks :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:51:
[...]

Je gebruikt de advertenties van Marktplaats. Dat mag niet dus je wint helemaal niks :)
A.u.b. goed lezen maar nogmaals..mijn app heeft geen connecties(url,inlog etc) met de website c.q. content van marktplaats.nl...nada.
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Let op:
Gratis en betaalde-apps mogen in dit topic worden gepost!

Echter wel onder een aantal voorwaarden;

De aankondiging / downloadlocatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.
Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten.

Alleen eigen Apps mogen gepost worden.

Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze een relatie of verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.