Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Middels aanwijzingen kan je dus zelf adverteren, zoeken, favorieten etc. verrichten.
En er is geen website aan te pas...alleen een server.
Kortom..voor gebruikers...door gebruikers.
Oke, hopen dat het gaat lopen dan. Om zelf een complete advertentie database op te bouwen met ALLEEN een mobiele app lijkt me nogal wat ambitieus!Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:11:
Door zelf via de app een advertentie te maken en daarna wordt het op de server geplaatst.
Middels aanwijzingen kan je dus zelf adverteren, zoeken, favorieten etc. verrichten.
En er is geen website aan te pas...alleen een server.
Kortom..voor gebruikers...door gebruikers.
Verwijderd
voor de jpg files.
Gewoon een simpel hosting pakketje voldoet niet?Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:55:
Op zich is het wel te doen, alleen mijn grootste zorgenkind is de juiste server vinden
voor de jpg files.
Verwijderd
Bang voor allerlei problemen zoals misbruik, groot bandbreedte en up- en download stream gebruik, etc.
Offtopic: trouwens, zou leuk vinden om mijn app door iemand te laten testen. Is er hier een thread of topic
voor?
Nog steeds, druk op zoeken en dan op 1 van de categorieën, maakt niet uit welke. Hier blijft het scherm dan hangen op het laad cirkeltje.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:49:
@sjaakduhuuhl app heeft totaal niks met marktplaats.nl en content te maken.(eigen systeem)
(ik win bij een eventuele rechtszaak van hun..gegarandeerd)
@Prulleman inmiddels getest..werkt gewoon.
graag meer info bv. welke button (zoeken) of (aanbieden) je gedrukt hebt etc.
Heb een galaxy nexus met 4.0.4
Verwijderd
Ik ga ff checken.
NB. zo te zien werkt mijn (nieuwe) server niet zoals het eigenlijk moet zijn.
-Nieuwe voetbal ploegen
-Categorie : voetbal spelers
-Categorie : filmsterren
-Categorie: Landen
-Categorie : Hoofdsteden
...
En natuurlijk zijn alle kleine foutjes waar ondertussen weet van was gemaakt
Google Play: Galgje (Nederlands)
Verwijderd
Dankzij Prulleman bleek dat mijn server connectie met mijn app MijnMarkt niet goed werkte.
Ik ben benieuwd of dit ook nog zo is na een paar veranderingen in de configuratie.
Wil een van jullie mijn app uitproberen of het inmiddels is opgelost.
Zoniet, dan graag een feedback.
Dank voor het uitproberen.
nb. link naar MijnMarkt op Play zie bovenstaande post op 22 mei
Haalt nog steeds geen data op bij mij... Staat je server thuis? En hoe test je zelf je app?Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:42:
Dag mensen,
Dankzij Prulleman bleek dat mijn server connectie met mijn app MijnMarkt niet goed werkte.
Ik ben benieuwd of dit ook nog zo is na een paar veranderingen in de configuratie.
Wil een van jullie mijn app uitproberen of het inmiddels is opgelost.
Zoniet, dan graag een feedback.
Dank voor het uitproberen.
nb. link naar MijnMarkt op Play zie bovenstaande post op 22 mei
Verder geloof ik niet dat zoiets vanzelf gaat lopen. Daar niet je echt in investeren en app in de store gooien is niet genoeg
Hij werkt hier ook niet, heb een DHD en het lijkt wel of ik een stukje screen mis als ik een "advertentie" wil plaatsenPrulleman schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:11:
[...]
Haalt nog steeds geen data op bij mij... Staat je server thuis? En hoe test je zelf je app?
Verder geloof ik niet dat zoiets vanzelf gaat lopen. Daar niet je echt in investeren en app in de store gooien is niet genoeg
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
@Prulleman en Pierre61: sorry jongens, mijn windows ftp server was vanmorgen vroeg niet opgestart.
Misschien daardoor geen data ontvangen.
Graag nogmaals proberen.
nb. op dit moment gebruik ik mijn eigen windows ftp server om te kijken of het werkt.
Zoniet, gebruik ik alsnog een file server zoals in het verleden, dat weinig problemen gaf.
Sorry is off topicVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:53:
Goedemorgen,
@Prulleman en Pierre61: sorry jongens, mijn windows ftp server was vanmorgen vroeg niet opgestart.
Misschien daardoor geen data ontvangen.
Graag nogmaals proberen.
nb. op dit moment gebruik ik mijn eigen windows ftp server om te kijken of het werkt.
Zoniet, gebruik ik alsnog een file server zoals in het verleden, dat weinig problemen gaf.
[ Voor 9% gewijzigd door Pierre op 29-05-2012 11:19 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 29-05-2012 15:19 ]
en ook nog een nieuwe categorie toegevoegd: Voornamen
Verwijderd
Zijn er voor in de toekomst nog grote wijzigingen gepland of ga je gewoon blijven categoriëen toevoegen?roel0 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:22:
Galgje versie 1.36 is uit. Ik ben nu pas op het idee gekomen om voor Nederlandstalige telefoons de App Galgje te laten noemen ipv Hangman
en ook nog een nieuwe categorie toegevoegd: Voornamen
Ik snap het niet, hoe kan dit? Hebben andere mensen hier zelfde ervaring met updaten? Is dit iets tijdelijks?
Verwijderd
Rubinski moet eens leren lezen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 01:43 ]
Voor zulke dingen is Flurry oid. trouwens heel handig omdat je dan kan zien waar het probleem zit. Verder zou je nog kunnen kijken naar de grootte van je app (de magische grens van 1 MB kan veel betekenen), enz.
Volgens mij heeft Google een paar dagen terug trouwens ook weer het algoritme voor de rankings van apps aangepast, dus dat zou ook nog mee kunnen spelen.
[ Voor 21% gewijzigd door Stukfruit op 03-06-2012 01:01 ]
Dat zit wel Schnorr.
Mijn app is inderdaad wel iets groter geworden, maar hij was voor de update al groter dan 1 MB dus lijkt me niet dat het veel verschil maakt.Stukfruit schreef op zondag 03 juni 2012 @ 01:00:
Hij zegt volgens mij juist dat hij de naam niet heeft veranderd.
Voor zulke dingen is Flurry oid. trouwens heel handig omdat je dan kan zien waar het probleem zit. Verder zou je nog kunnen kijken naar de grootte van je app (de magische grens van 1 MB kan veel betekenen), enz.
Volgens mij heeft Google een paar dagen terug trouwens ook weer het algoritme voor de rankings van apps aangepast, dus dat zou ook nog mee kunnen spelen.
Aan de algoritme van google rankings kan het niet liggen, mijn app komt sowieso voor op geen enkele ranking en daarnaast is mijn app de enige app op de play store met de functionaliteit die het heeft.
- actieve installs/total installs groeit nog steeds maar in een veel lagere tempo dan voor de update.
Zover ik het weet is zoeken op de naam van mijn app de enige manier om mijn app te vinden(Of via mensen die het een +1 hebben gegeven op google plus), mijn app komt zover ik het weet niet voor in rankings. Deze daling in groei kan ik niet verklaren.
-Requests/impressions zijn ongeveer gelijk gebleven maar het aantal clicks is met de helft verminderd.
impressions/requests is trouwens vanaf het begint elke dag ongeveer gelijk. Er zitten enkele uitschieters naar boven en onder. Waarom klikken mensen ineens minder op de reclame?
-Revenue is uiteraard ook gezakt. Het is zelfs meer dan 50% gezakt.
Had ik maar nooit geupdate
Dit kan aan zoveel dingen liggen, markt verzadiging, een bug, het EK, serverproblemen, concurrentie, het weer (dat heb ik bij RegenDetector heel sterk). Bij mij heeft 2 dagen met serverproblemen bij een app gezorgd dat een flink stijgende lijn bij active installs veranderde in vlakke lijn (even veel installs als uninstalls) voor een flinke tijd. Misschien zit er wel een bug in je app, die toevallig niet voorkomt op jouw ontwikkel apparaten.NeutraleGast schreef op zondag 03 juni 2012 @ 01:35:
[...]
Mijn app is inderdaad wel iets groter geworden, maar hij was voor de update al groter dan 1 MB dus lijkt me niet dat het veel verschil maakt.
Aan de algoritme van google rankings kan het niet liggen, mijn app komt sowieso voor op geen enkele ranking en daarnaast is mijn app de enige app op de play store met de functionaliteit die het heeft.
- actieve installs/total installs groeit nog steeds maar in een veel lagere tempo dan voor de update.
Zover ik het weet is zoeken op de naam van mijn app de enige manier om mijn app te vinden(Of via mensen die het een +1 hebben gegeven op google plus), mijn app komt zover ik het weet niet voor in rankings. Deze daling in groei kan ik niet verklaren.
-Requests/impressions zijn ongeveer gelijk gebleven maar het aantal clicks is met de helft verminderd.
impressions/requests is trouwens vanaf het begint elke dag ongeveer gelijk. Er zitten enkele uitschieters naar boven en onder. Waarom klikken mensen ineens minder op de reclame?
-Revenue is uiteraard ook gezakt. Het is zelfs meer dan 50% gezakt.
Had ik maar nooit geupdate.
Wat Stukfruit zegt: Flurry kan je wat meer inzicht geven in het gebruik van je app. Als je uitgebreide crashrapporten willt kan je ACRA gebruiken.
Ok thnx, ik zal kijken naar Flurry.RunaR schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:15:
[...]
Dit kan aan zoveel dingen liggen, markt verzadiging, een bug, het EK, serverproblemen, concurrentie, het weer (dat heb ik bij RegenDetector heel sterk). Bij mij heeft 2 dagen met serverproblemen bij een app gezorgd dat een flink stijgende lijn bij active installs veranderde in vlakke lijn (even veel installs als uninstalls) voor een flinke tijd. Misschien zit er wel een bug in je app, die toevallig niet voorkomt op jouw ontwikkel apparaten.
Wat Stukfruit zegt: Flurry kan je wat meer inzicht geven in het gebruik van je app. Als je uitgebreide crashrapporten willt kan je ACRA gebruiken.
Maar het is dus niet een algemeen bekende feit dat voor een dagen na de update je app minder gedownload wordt?
Ik heb eens meegemaakt dat ik de navigatie in een app iets had aangepast. Mijn gedachte was: handig! Maar omdat ik een klein detail was vergeten snapte minstens de helft van m'n gebruikers er weinig van en zakte het aantal downloads in. Flurry hielp hier omdat ik kon zien welke knoppen wel en/of niet werden gebruikt.
Je moet ook bedenken dat veel mensen maar een heel erg korte aandachtsspanne hebben en dus niet minutenlang gaan pielen met een app. Als het binnen de eerste minuut niet (of niet goed) lijkt te werken, dan wordt de app al snel verwijderd.
Dat geldt ook voor andere toevoegingen. Kleuren kunnen verschillende betekenissen hebben in verschillende landen, geluiden kunnen als negatief worden ervaren, enz. Wat ook nog kan is dat je nieuwe toevoegingen niet goed worden geladen. Ik heb bijvoorbeeld eens gemerkt dat de standaard afspeelobjecten in Android bv. niet zomaar alle MP3's willen afspelen en soms zelfs de complete app laten crashen in bepaalde situaties. Als dat iedere keer bij je gebruikers gebeurd, dan is dat ook al een goede reden om de boel snel te verwijderen en het verder niemand anders aan te raden.
Maar daar is Flurry dus voor
Dat zit wel Schnorr.
Dat is geheimNeutraleGast schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:32:
maar hoe berekent google dan op welke plaats je hoort te staan?
Het enige wat duidelijk is, is dat oa. de volgende dingen invloed hebben op je ranking:
• Omschrijving (eerste alinea, dus al die nutteloze keywords kan je weglaten als je een hoge positie wil)
• Aantal positieve beoordelingen (sterren)
• Of je je app updates geeft
• Of je niet te lang errors ed. open laat staan in de Dev Console (niet honderd procent zeker, maar het lijkt er wel op)
• Hoevaak je app wordt gedownload binnen een dag
• Hoeveel mensen je app (zo lang mogelijk) geinstalleerd houden (retentie)
• Commentaar van gebruikers (woorden die vaak voorkomen worden meegenomen)
• Volgens mij wordt de beoordeling van een gebruiker ook gewogen adh van hoe "goed" de gebruiker is (ie. zetten ze overal alleen onzincommentaar neer? dan is zo'n opmerking weinig waard)
Dus het kan prima dat anderen hoger staan met minder downloads
Dat zit wel Schnorr.
met niet te lang errors open laten staan bedoel je dat je ze niet markeert als oud? Want het lijkt me moeilijk voor google om te controleren of je de error gefixed hebt.Stukfruit schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:03:
[...]
Dat is geheimAls dat bekend zou zijn dan zou iedereen daar vrolijk op "inspelen"
Het enige wat duidelijk is, is dat oa. de volgende dingen invloed hebben op je ranking:
• Omschrijving (eerste alinea, dus al die nutteloze keywords kan je weglaten als je een hoge positie wil)
• Aantal positieve beoordelingen (sterren)
• Of je je app updates geeft
• Of je niet te lang errors ed. open laat staan in de Dev Console (niet honderd procent zeker, maar het lijkt er wel op)
• Hoevaak je app wordt gedownload binnen een dag
• Hoeveel mensen je app (zo lang mogelijk) geinstalleerd houden (retentie)
• Commentaar van gebruikers (woorden die vaak voorkomen worden meegenomen)
• Volgens mij wordt de beoordeling van een gebruiker ook gewogen adh van hoe "goed" de gebruiker is (ie. zetten ze overal alleen onzincommentaar neer? dan is zo'n opmerking weinig waard)
Dus het kan prima dat anderen hoger staan met minder downloads
Maar nogmaals, daar ben ik niet 100% zeker van. Het lijkt er alleen op dat het wel enigszins meespeelt (en steeds zwaarder wanneer je het langer zo laat).
Dat zit wel Schnorr.
Galgje EK2012 Special Edition
Het bekende Android spel Galgje is weer helemaal terug! Ditmaal helemaal in het teken van de Nederlands deelname aan het Europeees Kampioenschap.
Ben jij de grootste supporter van Oranje?
Bewijs het door de hoogste score te halen!De woorden bestaan uit:
-Spelers
-Oud spelers
-Trainers
-Stadions
-Algemene voetbal taal
-Landen
-...Veel plezier!
Google Play: Galgje EK2012 (Nederlands)
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind je app veel te makkelijk. Ik ben het een half uur aan het spelen en tot nu toe alles kunnen raden met 5 moves.roel0 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:42:
Hier ben ik weer
[afbeelding]
[afbeelding]
Galgje EK2012 Special Edition
Het bekende Android spel Galgje is weer helemaal terug! Ditmaal helemaal in het teken van de Nederlands deelname aan het Europeees Kampioenschap.
Ben jij de grootste supporter van Oranje?
Bewijs het door de hoogste score te halen!De woorden bestaan uit:
-Spelers
-Oud spelers
-Trainers
-Stadions
-Algemene voetbal taal
-Landen
-...Veel plezier!
Google Play: Galgje EK2012 (Nederlands)
Dan ken je wel veel spelersnamenNeutraleGast schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:33:
[...]
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind je app veel te makkelijk. Ik ben het een half uur aan het spelen en tot nu toe alles kunnen raden met 5 moves.
De komende dagen wordt de woordenlijst wel nog een paar keer uitgebreid ;-)
Een andere opmerking: Ik zet in mijn apps altijd een RATE-button, en traceer deze. Met Galgje hebben ongeveer 1000 gebruikers hier al op gedrukt , toch heb ik nog maar een kleine 150 ratings, gedragen ze zich altijd zo vreemd?
Lijkt me redelijk normaalroel0 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 07:40:
Een andere opmerking: Ik zet in mijn apps altijd een RATE-button, en traceer deze. Met Galgje hebben ongeveer 1000 gebruikers hier al op gedrukt , toch heb ik nog maar een kleine 150 ratings, gedragen ze zich altijd zo vreemd?
Dat zit wel Schnorr.
link

Je ziet twee teams naar keuze tegen elkaar spelen op je achtergrond. De bal kun je besturen door het scherm aan te raken. De score wordt bijgehouden dus je kunt er ook nog een beetje mee spelen.
Haha, leuk! Zorg dat je promotie krijgt, reviews en zo. Dan kan je best goed scoren met deze app.cocodepoco schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:34:
Om alvast in de stemming te komen voor het EK, een live wallpaper!
link
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ziet twee teams naar keuze tegen elkaar spelen op je achtergrond. De bal kun je besturen door het scherm aan te raken. De score wordt bijgehouden dus je kunt er ook nog een beetje mee spelen.
Verwijderd
@RunaR: ik zat er al aan te denken om bijvoorbeeld een review exemplaar naar androidworld.nl te sturen, wellicht doen ze er wat mee...
Ik zal inderdaad ook eens proberen er een filmpje van te maken, maakt het geheel toch wat dynamischer
Niet alleen binnen nederland blijven! Probeer ook een paar blogs te vinden in andere landen.cocodepoco schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:02:
Dank jullie wel voor de tips!![]()
@RunaR: ik zat er al aan te denken om bijvoorbeeld een review exemplaar naar androidworld.nl te sturen, wellicht doen ze er wat mee...
Ik zal inderdaad ook eens proberen er een filmpje van te maken, maakt het geheel toch wat dynamischer
Edit:
Nu ook een video toegevoegd.
[ Voor 16% gewijzigd door cocodepoco op 07-06-2012 14:18 ]
Google Play - F1Weather
F1Weather toont vanaf 10 dagen voor de volgende GP de weersvoorspelling voor de verschillende sessies. En tijdens de race word het verwachtte regen patroon getoond; per uur of gedetailleerder als dit beschikbaar is in het betreffende land.
Daarnaast word er voor de opkomende GP informatie over het circuit getoond, en de tussenstand in het kampioenschap.
Het settings menu biedt de mogelijkheid om de waardes in Fahrenheit, Miles en ft/s te weergeven en alle data en tijden kunnen worden geconverteerd naar lokale tijden.
Ongetwijfeld leuk voor de F1 liefhebber!
F1Weather draait op Adobe Air. Deze runtime is dus wel vereist.
Very nice
Mooie app!Hakkow schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:12:
Ook hier een eigen app in de Play Store. Sinds kort is F1Weather te vinden in de digitale winkel van Google
Google Play - F1Weather
[afbeelding]
F1Weather toont vanaf 10 dagen voor de volgende GP de weersvoorspelling voor de verschillende sessies. En tijdens de race word het verwachtte regen patroon getoond; per uur of gedetailleerder als dit beschikbaar is in het betreffende land.
Daarnaast word er voor de opkomende GP informatie over het circuit getoond, en de tussenstand in het kampioenschap.
Het settings menu biedt de mogelijkheid om de waardes in Fahrenheit, Miles en ft/s te weergeven en alle data en tijden kunnen worden geconverteerd naar lokale tijden.
Ongetwijfeld leuk voor de F1 liefhebber!
F1Weather draait op Adobe Air. Deze runtime is dus wel vereist.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Link naar google play store
Misschien een ideetje voor je: Weer app voor de aankomende Olympische Spelen?Hakkow schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:12:
Ook hier een eigen app in de Play Store. Sinds kort is F1Weather te vinden in de digitale winkel van Google
De F1 versie ziet er mooi uit, ik ga 'm voor de volgende race eens uitproberen, dit weekend te druk met andere zaken helaas.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Goed idee inderdaad! ik ga eens uitdenken hoe dat overzichtelijk in een app gezet kan worden.rockhopper schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 10:22:
[...]
Misschien een ideetje voor je: Weer app voor de aankomende Olympische Spelen?
De F1 versie ziet er mooi uit, ik ga 'm voor de volgende race eens uitproberen, dit weekend te druk met andere zaken helaas.
Verwijderd
En wat is het verschil met de betaalde variant?cocodepoco schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:26:
Voor de geinteresseerden, er is nu ook een gratis versie van mijn EK 2012 Live Wallpaper.
Link naar google play store
De gratis versie had in eerste instantie slechts twee teams en was niet interactief.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:23:
[...]
En wat is het verschil met de betaalde variant?
Ik heb echter vanavond een update gepubliceerd met dezelfde funtionaliteit als de betaalde versie. Alle teams zijn nu dus gratis beschikbaar en de bal reageert op aanraking!
Wel heb ik (alleen in de gratis versie) een kleine advertentie toegevoegd, maar wees gerust, deze is alleen zichtbaar in het instellingen menu van de app.
Als het goed is is deze update in de loop van de nacht / morgen overdag zichtbaar.
Je gebruikt nu namelijk heel leuk keywords (wat overigens niet is toegestaan), maar je sluit wel vrolijk je halve (potentiele) userbase buiten
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 11-06-2012 00:25 ]
Dat zit wel Schnorr.
Je hebt helemaal gelijk, voor live wallpapers heb je hooguit Android 2.1 nodig. Ik heb het aangepast. Keywords heb ik ook verwijderd, ik wist niet dat dit niet was toegestaan.Stukfruit schreef op maandag 11 juni 2012 @ 00:24:
En welke functionaliteit gebruik je om minstens Android 2.3.3 te vereisen?
Je gebruikt nu namelijk heel leuk keywords (wat overigens niet is toegestaan), maar je sluit wel vrolijk je halve (potentiele) userbase buiten
Bedankt voor de tips, al doende leert men!
Mijn app vertelt je de naam van die mooie boom die je ziet bij een boswandeling!
Niks typen of opzoeken gewoon point and click.
Gratis! De betaalde versie kost slechts 699 euri
Hij is ontzettend populair al 1 keer gedownload! ( door mijn pa...)
Hey, bedankt, een digitaal determinatieboekje is voor mij best handig!Ceejay schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:57:
Mijn eerste app! Hoe heet deze boom?
Mijn app vertelt je de naam van die mooie boom die je ziet bij een boswandeling!
Gratis! De betaalde versie kost slechts 699 euri![]()
Het introtekstje mag wel ietsje minder popie-jopie en ook zou het handig zijn om voorbeelden van de te kiezen opties erbij te plaatsen (wat is bijv een 'gelobde bladvorm'? Ik weet dat wel, maar kan me voorstellen dat mensen daar graag een voorbeeld van zouden willen zien).
Maar op zich een handig appje, en zou graag meer determinatie-appjes willen zien en ongetwijfeld meer mensen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Mee eens, het viel me alleen op dat ditmaal er ook geen payout in mijn lijstje staat maar hij ondertussen al wel met de volgende periode is begonnen (now processing). Zit er soms een minimum aan? Het gaat om ongeveer 80 euro ofzo.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:36:
Google is soms wat laat met zijn betalingen. Gewoon nog even wat geduld hebben dus ...
Ik zie volgende maand wel wat er gaat gebeuren dan
Ik weet dat Google bij AdSense pas bij ongeveer 100USD (of EUR) gaat uitbetalen (en controleren of je je aan de regels houd)Ryan1981 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:29:
[...]
Mee eens, het viel me alleen op dat ditmaal er ook geen payout in mijn lijstje staat maar hij ondertussen al wel met de volgende periode is begonnen (now processing). Zit er soms een minimum aan? Het gaat om ongeveer 80 euro ofzo.
Ik zie volgende maand wel wat er gaat gebeuren dan
Verwijderd
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar kan je niet gewoon een foto trekken met Google Goggles?Ceejay schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:57:
Mijn eerste app! Hoe heet deze boom?
Gratis! De betaalde versie kost slechts 699 euri![]()
Om even te citeren:Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:53:
[...]
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar kan je niet gewoon een foto trekken met Google Goggles?
Trust me, I've triedGoogle Goggles works better with certain types of queries. [...] Currently, it's not so good when taking pictures of the following:
Animals
Plants
Cars
Furniture
Apparel
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Intro tekstje op de app bedoel je? Ja ik heb de tekst gekopieerd van mijn webapp ach ik was erg enthousiast dat het gelukt was heheanandus schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:25:
[...]
Hey, bedankt, een digitaal determinatieboekje is voor mij best handig!
Het introtekstje mag wel ietsje minder popie-jopie en ook zou het handig zijn om voorbeelden van de te kiezen opties erbij te plaatsen (wat is bijv een 'gelobde bladvorm'? Ik weet dat wel, maar kan me voorstellen dat mensen daar graag een voorbeeld van zouden willen zien).
Maar op zich een handig appje, en zou graag meer determinatie-appjes willen zien en ongetwijfeld meer mensen
Nu ik het teruglees is het inderdaad niet nodig en kan ik puur feitelijk houden, maar ach.
Als ik alle opties moet gaan uitleggen ben ik wel een tijdje zoet ben ik bang. Hoe leg je dat uit ... gelobd? eeh met bobbelende golfjes of zo? Inderdaad plaatjes! Veeeeeel werk. Dan moet ik zelf gaan doodlen!
Heb ik uiteraard aan gedacht maar dan moet ik dus bastkleur als grijsbruin en bruingrijs uit elkaar gaan houden... wat voor kleur bruin... donker is het grijs misschien vlekkerig streperig etc
Mensen herkennen dan hun boom niet en gaan hun boompje mislopen, daarom heb ik ook meerdere antwoorden per categorie toegestaan.
Toch leuk dat je het wel leuk vind! De determinatie-engine (uche uche) die ik heb gemaakt is zonder meer toepasbaar op databases met beperkte en terugkerende field-waarden.
Kijk anders even op http://bomen.cjweb.nl voor het origineel met mooie kleurtjes en meer popie-jopietaal!
Over Google Goggles: Dat kende ik nog niet! Leuke App lijkt me wel. Erg onwaarschijnlijk dat ie 6 typen sparren uit mekaar gaat houden denk ik inderdaad ook.
[ Voor 35% gewijzigd door Ceejay op 11-06-2012 17:27 ]
Dus ik de eerste link inklikken en krijg een keuze om aan te geven wat voor type bedrijf ik ben (sole trader in mijn geval) Daarna moest ik mijn naam en adres gegevens 2 keer invullen en dat was het. Deze stonden natuurlijk allang in mijn merchant account dus ik snap hier niet zoveel van. Daarnaast is het gelinkt aan mijn bankaccount wat op zich toch al meer dan voldoende verificatie van identiteit moet zijn. Tot mijn verbazing staat als ik in mijn merchant account inlog nu het volgende bericht:Hello,
As you may know from your existing banking relationships, European law
requires that payment providers take steps to verify the identities of
their customers. Google has designed procedures to comply with those
requirements, while protecting and respecting the confidentiality of your
personal information.
In order to verify your account, we require additional information about
your business that was not requested during the sign-up process.
For more information, and to learn how to verify your account information,
please visit
https://checkout.google.c...ion_svida&submit=Continue
After we have received all of the documentation requested, you will be
contacted within two to three working days.
Whilst you can still accept and charge new orders at this time, you must
provide us with the information requested in order to receive future
payments. As per FSA regulations and industry standards, failure to submit
the documentation requested may delay your payments.
We'd suggest that you sign in to your account at
https://checkout.google.com/sell. You would notice a message from us
within your account. Please click on 'Learn how to verify your identity.'
to complete providing your information.
Once we receive and complete verifying this information, payments to your
bank account will continue as normal.
Alternatively, you can click on the following link to complete providing
your information
https://checkout.google.c...&submit=Continue&hl=en_UK
For general product or account questions, please review our Help Centre at
http://checkout.google.com/support/sell/?hl=en_GB. Alternatively, please
do not hesitate to contact me by replying to this email.
Yours sincerely,
The Google Checkout Team
Google Payment Ltd is authorised and regulated by the Financial Services
Authority. Google Payment Ltd is a company registered in England and Wales
with company number 900008. Its registered address is Belgrave House, 76
Buckingham Palace Road, London SW1W 9TQ.
In de mail gaven ze aan dat alles gewoon door zou lopenAccount suspended
Your account has been suspended. You may not continue processing orders, making sales or listing items at this time.
[edit]
Zojuist de volgende mail ontvangen en op gereageerd door een kopie van mijn paspoort submitten:
Wordt vervolgt....Hello,
Thank you for your continuing cooperation in our verification process.
Unfortunately, we are still unable to verify some of the information that
you provided.
In order to continue the process, please send us a clear copy of a
driver's licence or a passport information page. You can submit this
information at
https://checkout.google.c...y?contact_type=confirm_id
Please make sure that you write your Merchant ID on the scan of the
document.
Rest assured that Google is committed to preserving the security of your
information and will not share your details with anyone except under the
very limited circumstances described in our Privacy Policy.
You can find our Privacy Policy at
https://checkout.google.co.uk/files/privacy.html.
If you have any additional questions, please feel free to respond to this
message.
Kind regards,
The Google Checkout Team
Google Payment Ltd is authorised and regulated by the Financial Services
Authority. Google Payment Ltd is a company registered in England and Wales
with company number 900008. Its registered address is Belgrave House, 76
Buckingham Palace Road, London SW1W 9TQ.
[ Voor 17% gewijzigd door Ryan1981 op 12-06-2012 16:11 ]
Ja, dat hoort er bij. Dit heb ik vorige maand ook gehad. Kopietje van mijn paspoort opgestuurd en vrij snel daarna was alles weer rustig.Ryan1981 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:30:
Nou het verhaal gaat verder. Ik hoop dat het toegestaan is hier te behandelen zo niet dan hoor ik het wel. Kreeg vandaag een e-mail op mijn support request:
[...]
In de mail gaven ze aan dat alles gewoon door zou lopen
[edit]
Zojuist de volgende mail ontvangen en op gereageerd door een kopie van mijn paspoort submitten:
[...]
Wordt vervolgt....
Ik heb ondertussen op het google developers forum ook een paar berichtjes gezien lijkt in ieder geval legitiem te zijn, ik had nogal wat argwaan dat ze om mijn gegevens vragen.RunaR schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:22:
[...]
Ja, dat hoort er bij. Dit heb ik vorige maand ook gehad. Kopietje van mijn paspoort opgestuurd en vrij snel daarna was alles weer rustig.
Klopt, ik heb dezelfde checks gedaan. Het is echt van google, alle communicatie gaat over servers van google via https.Ryan1981 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:18:
[...]
Ik heb ondertussen op het google developers forum ook een paar berichtjes gezien lijkt in ieder geval legitiem te zijn, ik had nogal wat argwaan dat ze om mijn gegevens vragen.
Nu nog wat sleutelen aan de ingame graphics.
Al is mijn zin weer een beetje weg door achterlijke reviews zoals:
3ster: Omdat je het geluid niet kan instellen
Euh jawel rechtsvanboven jongeheer en die toestand wordt bewaard!
1ster: Ik kan de app niet verwijderen
Djezus...
1ster Mijn virusscan duid het aan als virus
Dafuq?
Spijtig dat er geen enkele mogelijkheid is om meer uitleg te vragen aan review schrijvers.
Negatieve reacties krijg je altijd, daar moet je maar mee leren leven. Wel is het vervelend dat je niet kan reageren zoals bij dat geluid. Dan had je die persoon kunnen helpen en had de z`n rating misschien veranderd naar 4/5 sterren. Ik kom het vaak genoeg tegen dat mensen iets niet snappen en daardoor een slechte rating geven omdat iets niet werkt of er niet is terwijl dit er wel is of wel gewoon werkt!roel0 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:50:
Een vriend heeft een nieuw menutje voor me gemaakt :
[afbeelding]
Nu nog wat sleutelen aan de ingame graphics.
Al is mijn zin weer een beetje weg door achterlijke reviews zoals:
3ster: Omdat je het geluid niet kan instellen
Euh jawel rechtsvanboven jongeheer en die toestand wordt bewaard!
1ster: Ik kan de app niet verwijderen
Djezus...
1ster Mijn virusscan duid het aan als virus
Dafuq?
Spijtig dat er geen enkele mogelijkheid is om meer uitleg te vragen aan review schrijvers.
Mja slechte ratings door smaken accepteer ik altijd , smaken verschillen nu eenmaal.Brummetje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:55:
[...]
Negatieve reacties krijg je altijd, daar moet je maar mee leren leven. Wel is het vervelend dat je niet kan reageren zoals bij dat geluid. Dan had je die persoon kunnen helpen en had de z`n rating misschien veranderd naar 4/5 sterren. Ik kom het vaak genoeg tegen dat mensen iets niet snappen en daardoor een slechte rating geven omdat iets niet werkt of er niet is terwijl dit er wel is of wel gewoon werkt!
Grappig was wel deze rating op mastermind:
1ster ik begrijp er niets van
Een periode later
4ster: @dan ben je dom en blind want de regels staan duidelijk uitgelegd de eerste keer dat je het spel opstart
Made my day haha
Ik probeer zoals problemen met het geluid op te vangen door op duidelijke plekken met een contact email te staan. Dat heeft me toch al enkele slechte ratings bespaard maar wordt naar mijn zin toch te weinig gebruikt, maar alle beetjes helpen!

Een tijdje terug zag ik trouwens ergens op de developersite van Google dat ze bezig leken te zijn met het implementeren van de mogelijkheid om reacties te geven (als ontwikkelaar), dus wie weet...
Moet ook eigenlijk wel, want anders gaat Amazon ze hard voorbij met hun Appstore.
Dat zit wel Schnorr.
Dat zou idd een heel goed idee zijn. Ik probeer ook zoveel mogelijk met de gebruikers te communiceren, maar idioten heb je altijd. En frustraten trouwens, ik heb het idee dat de commentaren bij zo'n appje soms worden gedreven door iets heel anders dan de behoefte om een inhoudelijke waardering van de app te geven.Stukfruit schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:40:
Gebruikers zijn soms idd een beetje dom
Een tijdje terug zag ik trouwens ergens op de developersite van Google dat ze bezig leken te zijn met het implementeren van de mogelijkheid om reacties te geven (als ontwikkelaar), dus wie weet...
--->
Wat wel helpt is trouwens een ratingvenster inbouwen: in een aantal van mijn apps komt er na de tiende keer opstarten een dialoogboxje tevoorschijn waarin iets staat als:
Bent u tevreden met de app? Geef even een waardering in Google Play.
Heeft u nog verbeterpunten? Stuur even een mailtje, zodat we de app kunnen aanpassen.
En dan de knoppen (PositiveButton, NeutralButton en NegativeButton) aan respectievelijk een market-intent, een e-mailformulier en aan niets (annuleerknop) koppelen.
Daardoor zullen mensen die je app vaker gebruiken (en waarschijnlijk tevreden zijn) sneller een positieve review plaatsen en kun je de idioten laten verdrinken in een zee van 4/5-sterrenreviews. En je krijgt via de e-mail goede inhoudelijke kritieken waarmee je je app waarschijnlijk echt beter kunt maken. Win-Win
Maar het blijft pijn doen, zo'n één ster-recensie vol spelfouten en beroerd taalgebruik waarin je onterecht voor oplichter oid. wordt uitgemaakt.
'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne
Nouja, idioten.. veel mensen reageren gewoon te snel. Alles moet tegenwoordig maar snel en als iemand binnen een minuut iets niet begrijpt dan is de ontwikkelaar dom en achterlijk. Als er dan net iemand tussen zit die naast een slechte beoordeling ook nog een mailtje stuurt (gebeurt niet vaak, maar het kan!) dan kom je er vaak snel achter dat de persoon in kwestie best meevalt en dat het voornamelijk zo'n "in the heat"-momentje was.goudvisblub schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:34:
[...]
Dat zou idd een heel goed idee zijn. Ik probeer ook zoveel mogelijk met de gebruikers te communiceren, maar idioten heb je altijd. En frustraten trouwens, ik heb het idee dat de commentaren bij zo'n appje soms worden gedreven door iets heel anders dan de behoefte om een inhoudelijke waardering van de app te geven.
De rest is uiteraard allemaal een debiele Youtube-frustie
Tenminste, dat is wat je jezelf er dan maar bij voorstelt.
Nooit meteen zo'n beoordeelknop laten zien is idd een goede tip om negatieve beoordelingen mee te voorkomenWat wel helpt is trouwens een ratingvenster inbouwen: in een aantal van mijn apps komt er na de tiende keer opstarten een dialoogboxje tevoorschijn waarin iets staat als:
Bent u tevreden met de app? Geef even een waardering in Google Play.
Heeft u nog verbeterpunten? Stuur even een mailtje, zodat we de app kunnen aanpassen.
En dan de knoppen (PositiveButton, Neutralbutton en Negativebutton) aan respectievelijk een market-Intent, een e-mailformulier en aan niets (cancelknop) koppelen.
Daardoor zullen mensen die je app vaker gebruiken (en waarschijnlijk tevreden zijn) sneller een positieve review plaatsen en kun je de idioten laten verdrinken in een zee van 4/5-sterrenreviews. En je krijgt via de e-mail goede inhoudelijke kritieken waarmee je je app waarschijnlijk echt beter kunt maken. Win-Win

Gelukkig gedragen zulke frusties zich vaak ook bij andere apps (en sites) op die manier, dus als iedereen (inclusief jijzelf) netjes de opmerkingen beoordeelt dan valt die onzin redelijk snel weer naar beneden.Maar het blijft pijn doen, ieder keer zo'n review vol spelfouten en beroerd taalgebruik waarin je onterecht voor oplichter oid. wordt uitgemaakt.
Wat ik eigenlijk pijnlijker vind zijn mensen die je app met 1 ster beoordelen omdat er een kleinigheidje is dat niet werkt. Vaak geven ze het zelf nog toe ook, dat het een geweldige app is, maar alleen dat ene detail he... "one starz cuz itza suxx0rz!!1!"
Het enige soort opmerking bij een beoordeling met 1 ster die ik kan waarderen is een waarin precies wordt omschreven waarom de app zo zou zuigen (bv. het ding werkt helemaal niet nadat je xx hebt gedaan, terwijl dat een hoofdfunctionaliteit van de app is). Als je dan ook nog een mailtje stuurt dan bedank ik je zelfs vriendelijk.
Dat zit wel Schnorr.
http://androidspin.com/20...eviews-in-the-play-store/Stukfruit schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:40:
Moet ook eigenlijk wel, want anders gaat Amazon ze hard voorbij met hun Appstore.
Is nu nog enkel voor TOP developers, maar zal binnenkort dus waarschijnlijk ook voor de rest komen
Ik lees op internet veel verhalen dat mensen daar veel successen boeken, maar heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord...

Tofdhhdante schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:21:
[...]
http://androidspin.com/20...eviews-in-the-play-store/
Is nu nog enkel voor TOP developers, maar zal binnenkort dus waarschijnlijk ook voor de rest komen
SlideMe zuigt. Langzame pagina's, weinig hits. Misschien dat het een paar jaar terug "goed" was, maar alles wat je nu zal horen is niet meer dan marketingpraat.Hakkow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:57:
Hebben jullie trouwens ervaring met de SlideMe appstore?
Ik lees op internet veel verhalen dat mensen daar veel successen boeken, maar heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord...
Dat zit wel Schnorr.

plaatje = link naar store
Het is een viewer voor de website z0r.de. Op deze website staan allemaal korte, random flash filmpjes. Verder heb ik enkele features ingebouwd, zoals het opslaan van favorieten met een thumbnail, hardware keyboard support en een leuke easter-egg

Enkele screenshots:

Alle feedback is welkom, want dit is tevens mijn eerste android app
[ Voor 6% gewijzigd door glocom op 15-06-2012 19:35 ]
Verwijderd
Nu moet je helaas nog flash gebruiken. Heb vandaag wel naar de broncode van de default android browser gekeken, want die kan wel flash afspelen zonder flash player. Maar ik ben niet veel wijzer gewordenVerwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:47:
Moet je Flash geïnstalleerd hebben om van de app gebruik te maken of heb je dat probleem kunnen omzeilen?
Als je een url in je app opent met een webview dan wordt de default android browser gebruikt toch?glocom schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:35:
[...]
Nu moet je helaas nog flash gebruiken. Heb vandaag wel naar de broncode van de default android browser gekeken, want die kan wel flash afspelen zonder flash player. Maar ik ben niet veel wijzer geworden
Kun je daar de flash video niet laden?
TreinVerkeer 2.2 alweer, nu gebruik makend van ActionBarSherlock om ook in Android 2.x gebruik te kunnen maken van de actionbar :-)
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Wat is de meerwaarde van deze app ten opzichte van de Officiële App van NS die super goed werkt ?Niekfct schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:37:
Niekfct in "Post hier je eigen Android App!"
TreinVerkeer 2.2 alweer, nu gebruik makend van ActionBarSherlock om ook in Android 2.x gebruik te kunnen maken van de actionbar :-)
[afbeelding]
Misschien een idee om ook de afkortingen van stations (zie http://m.ns.nl/stations.action) in te bouwen. Ik denk dat er wel redelijk wat m.ns.nl gebruikers zijn die de afkorting van "hun" stations kennen. Dat zoekt vaak een stuk sneller.Niekfct schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:37:
Niekfct in "Post hier je eigen Android App!"
[afbeelding]
Ze willen je dan contacteren via telefoon of skype..
Wat is hier de bedoeling van?
I reached out to you several weeks ago to let you know that several of our advertisers requested to advertise on Running Coach. I would like to discuss this with you in further detail.
You can also go ahead and access them by going here.
I'm available tomorrow at 10AM or 2PM PST (GMT-7), via phone or Skype.
What time works best for you?
Chinh [achternaam]
Simpel, ze willen geld verdienen met (onder andere) jouw app.Niekfct schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:01:
Er zijn er waar je echt mee kan verdienen en er zijn ook start-ups waar je nog goed kan verdienen omdat ze bv. acties hebben (bv. alle inkomsten voor jou ipv 50/50 of minder), maar om erachter te komen of dit ook voor jou opgaat zal je meestal wat onderzoek moeten doen.
Google op de adverteerder, negeer de eigen promotie op verschillende sites, kijk of er in ze geïnvesteerd is, enz.
Helaas kan je de meeste van dat soort mailtjes meteen verwijderen, maar soms zitten er best goede tussen. Goed opletten dus
Dat zit wel Schnorr.
Krijg ik ook idd, ze maken het heel persoonlijk, je voelt je wel aangesproken. Sinds mijn apps wat groter zijn en ik Admob gebruik zijn die mails intenser geworden. Geloof het wel even met ze, te veel moeite om het allemaal uit te zoeken, te testen en te integreren. Ik gebruik de tijd liever om aan de apps te ontwikkelen.Niekfct schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:01:
Krijgen meer mensen constant e-mails van mensen uit het buitenland die in je app willen adverteren?
Ze willen je dan contacteren via telefoon of skype..
[...]
'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne
rockhopper schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 10:22:
[...]
Misschien een ideetje voor je: Weer app voor de aankomende Olympische Spelen?

Google Play - Olympic Weather
Olympic Weather toont de weersverwachting voor alle buiten evenementen van de aankomende Olympische spelen in London. De gebruiker kiest zelf de sport waarvan hij/zij de voorspelling wilt zien, waarna de app een regenverwachting patroon laat zien, en een algemene weersvoorspelling voor de komende 10 dagen (temp, wind, neerslag)
Ik heb geprobeerd de looks van de app overeen te laten komen met de stijl die ook op London2012.com gebruikt word:
[ Voor 3% gewijzigd door Hakkow op 25-06-2012 14:25 ]
edit: mini-review
Hij ziet er gelikt uit. Volgens mij ontbreekt alleen de 'marathon' van de grote events (en misschien nog wat obscure sporten, maar die weet ik niet allemaal) Leuk ook dat je dag mooi indeelt in 4 stukken, maakt het redelijk overzichtelijk
[ Voor 47% gewijzigd door rockhopper op 25-06-2012 14:58 . Reden: mini review ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Marathon valt in de app onder Athletics, maar als ik het bestudeer is dat het enige athletiek onderdeel dat niet in het Olympic Park gehouden word. Ik zal hem vanavond even toevoegen
Goeie tip! thnx!
Edit: en bij deze de nieuwe versie geupload + de mogelijkheid ingebouwd om deze wijzigingen voortaan door te voeren zonder dat de app geupdate moet worden
[ Voor 26% gewijzigd door Hakkow op 25-06-2012 22:12 ]
M'n vrouw had ook even gespeeld en had de opmerking dat ze de neiging heeft om op het blauwe middenstuk met de event tekst te drukken om zo de juiste weer-voorspelling van dat onderdeel te zien.
Met andere woorden het "show" gedeelte aan de zijkant waar je op moet drukken is nogal klein. Misschien kan je beter het hele tekstvlak als een soort van button maken met aan de zijkant een scrollbar? Ik begrijp dat het scrollen en button zijn (dubbel functie) misschien wat moeilijker is, maar bij WeatherPro kan het wel. Ik maak zelf geen apps, probeer alleen mee te denken
Ik had al een vermoeden dat de huidige Show knop niet helemaal duidelijk was. Ik had in het begin wel de volledige balk als knop, maar dan laadde hij random locaties tijdens het scrollen..rockhopper schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:50:
Ik zie de marathon nu
M'n vrouw had ook even gespeeld en had de opmerking dat ze de neiging heeft om op het blauwe middenstuk met de event tekst te drukken om zo de juiste weer-voorspelling van dat onderdeel te zien.
Met andere woorden het "show" gedeelte aan de zijkant waar je op moet drukken is nogal klein. Misschien kan je beter het hele tekstvlak als een soort van button maken met aan de zijkant een scrollbar? Ik begrijp dat het scrollen en button zijn (dubbel functie) misschien wat moeilijker is, maar bij WeatherPro kan het wel. Ik maak zelf geen apps, probeer alleen mee te denken
Ik denk dat het wel mogelijk is om de hele balk klikbaar te maken, zonder dat het soort met het scrollen
goeie feedback, thanks!
Dat heb ik ook een keer gehad, dat er random items in een lijst verschenen. Had te maken met de ArrayAdapter<String> en getView die ik gebruikte. Ik weet niet meer zeker wat ik toen deed, volgens mij gebruikte ik 2 verschillende layouts en dat ging fout. Je moet voor alle items in de list de zelfde layout gebruiken.Hakkow schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:59:
[...]
Ik had al een vermoeden dat de huidige Show knop niet helemaal duidelijk was. Ik had in het begin wel de volledige balk als knop, maar dan laadde hij random locaties tijdens het scrollen..
Ik denk dat het wel mogelijk is om de hele balk klikbaar te maken, zonder dat het soort met het scrollen
goeie feedback, thanks!
Thnx voor het meedenken! Alleen het probleem wat ik bedoelde was dat hij een scroll beweging als klik registreerde, waardoor hij dus telkens de weersvoorspelling ging laden.RunaR schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:49:
[...]
Dat heb ik ook een keer gehad, dat er random items in een lijst verschenen. Had te maken met de ArrayAdapter<String> en getView die ik gebruikte. Ik weet niet meer zeker wat ik toen deed, volgens mij gebruikte ik 2 verschillende layouts en dat ging fout. Je moet voor alle items in de list de zelfde layout gebruiken.
Ik heb het probleem nu opgelost door een check te doen op de lengte van de mouse_down event, en het verschil in de y- s van de muis tussen het indrukken en loslaten.
De update moet als het goed is vanzelf binnenstromen
Lijkt me stug als ik automatische updates uit heb staanHakkow schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:28:
Probleem getackeld![]()
De update moet als het goed is vanzelf binnenstromen

maar je krijg wel een melding toch dat er updates klaar staan?
Yup, kreeg inderdaad melding. Hij werkt nu prima!Hakkow schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:23:
Ja, dam komt 'ie niet automagisch binnen![]()
maar je krijg wel een melding toch dat er updates klaar staan?
Ik denk dat je de "?" oftewel de help tekst/intro pagina een klein beetje mag aanpassen (hoewel het niet echt nodig is) Het werkt een stuk intuïtiever zo!
Gratis en betaalde-apps mogen in dit topic worden gepost!
Echter wel onder een aantal voorwaarden;
De aankondiging / downloadlocatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.
Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten.
Alleen eigen Apps mogen gepost worden.
Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze een relatie of verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.