Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 07:10
Essenia zal denk ik de grootste pvp server worden, zelf ga ik wel op een pvp server spelen aangezien het nog niet zeker is of pve ook GvsG krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:29
Weet je zeker? want dat zijn wel heel weinig servers dan :s en op CBT waren er hele andere. Essenia is de enige EU/EN PVP ... lijkt me sterk dat ze maar 1 "engels" sprekende pvp server droppen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Ricmaniac schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:13:
[...]

Weet je zeker? want dat zijn wel heel weinig servers dan :s en op CBT waren er hele andere. Essenia is de enige EU/EN PVP ... lijkt me sterk dat ze maar 1 "engels" sprekende pvp server droppen
Kwamen aan het einde van OBT nog 3 servers bij. Tevens maakt het niet uit hoeveel servers er zijn aangezien er oneindig aantal channels zijn waar je vrij in kan switchen. Liever 1 drukke servers met veel channels dan 2 medium sized met maar 2-3 channels per gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:08:
[...]

Vergeet niet dat iedereen kon inloggen op de OBT he, dus dat er meer spammers waren is niet zo heel vreemd ;)
Overigens zijn het waarschijnlijk gewoon scammers die uit zijn op je account gegevens. of geloof jij echt dat ze op een OBT al miljoenen goud hebben? ;)
Ging mij om het verschil tussen NA en EU servers (beide tijdens OBT), niet om het verschil in CBT, OBT, Retail oid.
En persoonlijk snap ik sowieso niet waarom je gold zou kopen en al helemaal niet tijdens OBT. Is best mogelijk dat ze al miljoenen gold hebben denk zolang ze al genoeg accounts gehacked hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Spammers in EU heb ik niet naar gekeken, dat was ook moeilijk te zien aagenzien 90% van de chat in het spaans, duits of frans was :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Ik heb geen 1 goldseller gezien op de Essenia, enige waar ik mij aan ergerde waren spanjaarden/italianen maar dat was vooral op het start eiland. Ik denk dat het met retail wel een stuk minder wordt,

Welke class gaat iedereen spelen? Zelfs ga ik Sorcerer alhoewel ik Berserker ook heel tof vond. In CBT speelde ik Slayer maar dat is mij iets teveel faceroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mooiste was nog wel dat op de NA server ook PL 1-60 werd aangeboden voor 300 dollar... toch best wel knap aangezien de OBT niet eens tot level 60 gaat :X
gebruikerfz1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:33:
Welke class gaat iedereen spelen? Zelfs ga ik Sorcerer alhoewel ik Berserker ook heel tof vond. In CBT speelde ik Slayer maar dat is mij iets teveel faceroll.
Sorcerer of Archer.
Heb alles wel minimaal een keer geprobeerd en vind ranged toch wel het lekkerst spelen in TERA.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
de US OBT had geen character whipe dus zou best kunnen. Kon eventueel ook al reclame zijn voor retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruikerfz1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:36:
de US OBT had geen character whipe dus zou best kunnen. Kon eventueel ook al reclame zijn voor retail.
True
Al moet je wel heel erg naïef zijn om nu al te betalen voor iets wat je nog niet eens kan krijgen.. of eindeloos vertrouwen in de medemens. Persoonlijk vind ik beide nog al dom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:03

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Forum is down tot morgen dus ik zal mijn vraag hier even moeten posten.

Hoelaat gaan de servers open Zaterdag, voor de headstart? Dit staat namelijk niet op de Beta Schedule.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:22
Wahloh schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:41:
Forum is down tot morgen dus ik zal mijn vraag hier even moeten posten.

Hoelaat gaan de servers open Zaterdag, voor de headstart? Dit staat namelijk niet op de Beta Schedule.
Nog niks hierover bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Het is maar goed dat Frogster zo goed communiceert! Oh wacht :')

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007

Maduth

Probeersel

Uit nieuwsgierigheid, wie heeft er SW:TOR gespeeld en stapt nu over op TERRA? Ten tweede, willen we niet allemaal een lekker wijf spelen met een attitude en killer wapens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Maduth schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:48:
Uit nieuwsgierigheid, wie heeft er SW:TOR gespeeld en stapt nu over op TERRA? Ten tweede, willen we niet allemaal een lekker wijf spelen met een attitude en killer wapens :+
nope ik wil dat niet. ik ben liever een human male of aman male met een fucking grote axe en hak die females in stukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik :)

En mij gaat het gewoon om de combat die me gewoon een stuk beter ligt dan die te oude tab target combat van SWTOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
swtor 30 dagen active gspeeld na de release , beviel me wel naar de pvp was toch niet wat ik zocht. ( ben wel een starwars fanboy). Dus nu tera.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
swtor gespeeld maar ik vond de armor designs maar matig, ook werd ik gek van alleen maar hutball (niet eens zo erg als je het commentaar maar uit kon zetten wat dus niet kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26
Stap niet echt over, ben gewoon gestopt met SWTOR :P Combat hadden ze in die game zo freaking veel beter kunnen maken met de SW settings, maar maken ze er zo'n simplistisch systeem van wat totaal geen logica bevat (zeker hutball niet).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, vind SW:ToR een tegenvaller.
Ik speel wel female character simpelweg omdat ik al jaren een vrouwelijke in game naam bebruik waar iedereen me nu mee kent. Al ben niet al te gecharmeerd van het feit dat je als tank (of eigenlijk iedere class) rond rent in een ijzeren bikini, doet voor mij persoonlijk toch iets af aan de belevenis factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
zijn die 2 dagen morgen en overmorgen alleen voor name reservation? of kan je hele characters alvast customizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pre character create zegt genoeg toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Inloggen om een character te maken en naam te reserveren, server zelf kom je nog niet in. Welke server gaat iedereen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
als het dezelfde servers zijn als de OBT ga ik op Essenia EU/EN PVP
samen met 7 a 8 IRL vrienden

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 25-04-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:37:
als het dezelfde servers zijn als de OBT ga ik op Essenia EU/EN PVP
same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
Na de berichten van Frogster wil ik ze nog wel een kans geven.

Het word voor mij Velik met 7 vrienden :) Lekker snel partys bij elkaar krijgen :)
Voor de guild weet ik het nog niet. Misschien dat ik the dutch join anders maak ik me eigen :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zin in morgen man :) wil me characters maken en 2 dagen lang geilen op die characters totdat release komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-04 11:11
Ik heb mijn CE bij ubishop gekocht (weken geleden) en nog steeds geen key ontvangen (wel vd beta).
Aangezien de launch nu al heel dicht bij komt vraag ik me af of anderen hetzelfde hebben bij ubishop of dat ik de enige ben!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
pelgrom schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:42:
Ik heb mijn CE bij ubishop gekocht (weken geleden) en nog steeds geen key ontvangen (wel vd beta).
Aangezien de launch nu al heel dicht bij komt vraag ik me af of anderen hetzelfde hebben bij ubishop of dat ik de enige ben!?
is dat een digitale copy of gewoon hard copy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn digitale copy gewoon via de tera site :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:51:
Same here and shines like a star :)
Via paypal betaald en je hebt gewoon gelijk je game, had verwacht dat ik nog wel even kon wachten tot hun de betaling binnen zouden hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 23:53
als je de game in nederlandse winkels (hard copy of online) koopt, kan je dan niet op de US servers spelen? ik hoor veel slecht nieuws over de EU versie gehoord en vroeg me af wat de mogelijkheden waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
@Ricmaniac, ik heb een digitale copy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
pelgrom schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:42:
Gekocht via gamecardwinkel.nl en ook nog niks gehoord :-(

EDIT:

De TERA Online Digital Standard Edition (EU) pre-order code zal automatisch omgezet worden in een volledig account wanneer het spel officieel wordt gelanceerd. Je ontvangt dus maar één code.

EDIT2:
twakker schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:01:
als je de game in nederlandse winkels (hard copy of online) koopt, kan je dan niet op de US servers spelen? ik hoor veel slecht nieuws over de EU versie gehoord en vroeg me af wat de mogelijkheden waren
Tot gisteren zou de EU versie het zonder bloed moeten doen maar dit krijgen wij later, midden mei, terug dmv een patch. Verder zal alle content in eerste instantie het zelfde zijn als de US, maar dit is niet zeker.

[ Voor 51% gewijzigd door gebruikerfz1 op 25-04-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het slechte nieuws is zwaar overdreven. Valt uiteindelijk reuze mee

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
al koop je hem digitaal. je koopt het voor de server waar je hem koopt.

EU Frogster
NA Enmasse

Dus ja jou keus. Ik dacht dat enige uitweg ook NA zou zijn maar ja je zit met je ping dus je hebt wel een goede verbinding nodig en je moet rekening houden met de tijdzones want ik denk niet je zit te wachten op dat je het meeste van de game mist door events die in hun tijdzone word gehouden, wat uit mij hoofd 8 uur eerder is dan de nederlandse tijd

Voorbeeld:
om 19:00 uur begint het rift systeem dan moet je er dus 8 uur bij optellen begint dat event om 03:00 s'nachts waardoor je dus heel misschien af en toe mee kan doen.

Dat er wat slecht nieuws is klopt wel maar wat doe je eraan? niets.
ja door censuur kunnen onze patches pas later uitkomen waarschijnlijk omdat het eerst even opgeruimd moet worden.
Daarvoor blijf ik dus ook zeggen dat de game opnieuw door de pegi rating heen moet en van dat 12+ af moeten.
Maar het is aan Frogster omdat te doen

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 25-04-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Die ping is erg goed te doen dus dat is het probleem niet.

Die events was ik even vergeten, dat maakt het wel lastig ja =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
hmm 'k wist niet dat er events waren in tera, heb beta maar beetje gespeeld. Ik heb n lange tijd Lineage 2 op US servers gespeeld en ik weet met ervaring dat om 3 uur 's nachts op staan om je castle te verdedigen geen pretje is...

misschien toch maar EU versie, hoewel ik er tegenop kijk om weer al die chats te zien overflooden met non english chat... je ziet t maar al te vaak dat een bepaald land een server claimt en het vertikt engels te praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
twakker schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:24:
hmm 'k wist niet dat er events waren in tera, heb beta maar beetje gespeeld. Ik heb n lange tijd Lineage 2 op US servers gespeeld en ik weet met ervaring dat om 3 uur 's nachts op staan om je castle te verdedigen geen pretje is...

misschien toch maar EU versie, hoewel ik er tegenop kijk om weer al die chats te zien overflooden met non english chat... je ziet t maar al te vaak dat een bepaald land een server claimt en het vertikt engels te praten
Ja ik heb mijn US versie al gekocht en een ticket open staan om het EU geld terug te krijgen.. meh :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja gelukkig zie je dat niet op een USA server waar gomez en gezus spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
gebruikerfz1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:02:
[...]

EDIT:

De TERA Online Digital Standard Edition (EU) pre-order code zal automatisch omgezet worden in een volledig account wanneer het spel officieel wordt gelanceerd. Je ontvangt dus maar één code.
Hopelijk gebeurt dat dan tijdens de HS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
heeft iemand toevallig meer info over die rift events? zijn die op vaste tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:51:
Kan maar je betaald dan wel de hoofdprijs.
Maandelijkse kosten betaal ik ook niet met een CC (en ja ik heb een CC) maar met timecards omdat dat veel goedkoper is. Als je een beetje zoekt kan je ze vinden voor rond de 8 a 9 euro per maand terwijl je met een CC gewoon €12.99 per maand betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
pelgrom schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:41:
[...]

Hopelijk gebeurt dat dan tijdens de HS...
Mag het hopen, dit staat er op de gamecardwinkel website:

Pre-order voordelen:
Beta toegang
Head start toegang
Early character creation

Bonus voordelen voor Digital Standard Edition:
White Stallion in-game item
Seren's Sand Ring in-game item
City Wheel Earring in-game item
37 dagen speeltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:48:
[...]

Kan maar je betaald dan wel de hoofdprijs.
Maandelijkse kosten betaal ik ook niet met een CC (en ja ik heb een CC) maar met timecards omdat dat veel goedkoper is. Als je een beetje zoekt kan je ze vinden voor rond de 8 a 9 euro per maand terwijl je met een CC gewoon €12.99 per maand betaald.
Ik weet niet hoe jij het hebt geregeld maar mijn paypal loopt gewoon via me bank rekening en niet een CC en ik maak mij niet druk om 3/4 euro in de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:50:
[...]

Ik weet niet hoe jij het hebt geregeld maar mijn paypal loopt gewoon via me bank rekening en niet een CC en ik maak mij niet druk om 3/4 euro in de maand
Ieder zijn ding :) Maakt ook niet uit of je CC of met paypal betaald het blijft 12.99
Ik vind 4 euro op een bedrag van 12.99 toch best aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zoals Nederlanders? Inderdaad :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:43
Een update:
http://tera-europe.com/ne...ead-start-and-launch.html

Server 1: Velik – Type: PvE – Language: EN/EU voor mij :)

Vannacht dus een character maken en vanaf vrijdag full-time spelen. Staat alleen niet in of je meerdere characters kan maken binnen de headstart, aangezien een cap van 38 niet echt hoog is. Ik zou namelijk graag een 2e character beginnen alvast en dan tijdens de echte start kiezen tussen de 2 classes om verder te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 01-10 23:01
Ik ben het wel met Twakker eens. If it were not for the high ping, dan zou ik ook op een Amerikaanse server spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik zit nog steeds te twijfelen, zou wel jammer zijn als je die rift events constant blijft missen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Meer mensen die een pre-order hebben gekocht? Ik heb die van mij een aantal weken terug al gekocht maar mijn account type staat nog steeds op trail account?
BonzO schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:35:
Een update:
http://tera-europe.com/ne...ead-start-and-launch.html

Server 1: Velik – Type: PvE – Language: EN/EU voor mij :)

Vannacht dus een character maken en vanaf vrijdag full-time spelen. Staat alleen niet in of je meerdere characters kan maken binnen de headstart, aangezien een cap van 38 niet echt hoog is. Ik zou namelijk graag een 2e character beginnen alvast en dan tijdens de echte start kiezen tussen de 2 classes om verder te gaan :)
Moet je toch beter lezen ;p

Please note, that you’ll be able to create one character per account during this stage. You’ll be able to delete a character again and create another one though.

[ Voor 72% gewijzigd door gebruikerfz1 op 25-04-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
gebruikerfz1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:34:
Meer mensen die een pre-order hebben gekocht? Ik heb die van mij een aantal weken terug al gekocht maar mijn account type staat nog steeds op trail account?

[...]

Moet je toch beter lezen ;p

Please note, that you’ll be able to create one character per account during this stage. You’ll be able to delete a character again and create another one though.
Dat is onder het kopje Pre Character Creation, en gaat dus over PCC, er wordt hierover niks gezegd voor de head-start.

Bij mij staat er overigens dit als ik inlog:
http://dl.dropbox.com/u/200281/terastuff.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
Je kan meerdere chars aanmaken maar slechts 1 naam reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Volgens mij kan je 26ste alleen 1 doen. en met head start (dus de 27ste) 8 chars totaal doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Dacht het ook idd, alhoewel headstart ook nog weleens gecapped kan zijn op 1 char om ervoor te zorgen dat niet iedereen alts gaat reserveren.

EDIT: servers ondertussen nog niet op, hoe moeilijk kan het zijn om ze precies optijd aan te hebben of eventueel zelfs iets eerder?

[ Voor 32% gewijzigd door gebruikerfz1 op 26-04-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Pre Character Creation – Details

You’ll be able to create your character and reserve your name starting on the 26th of April at 00:00 CEST. The process will be available until the 26th of April at 23:59 CEST. Please note, that you’ll be able to create one character per account during this stage. You’ll be able to delete a character again and create another one though. On this day you won’t be able to enter the game servers, you will just be able to create and name one character per account!

You’ll be able to create 8 characters per server with the head start but for the name reservation / PCC stage you’ll only be able to create and reserve one character spot and name per account. This step will help us to balance out the server population prior to the head start.

linkje: http://tera-europe.com/ne...ead-start-and-launch.html

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 26-04-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Dan zijn ze dus nu al te laat... Ik kan iig niet inloggen:

"Our servers are currently in maintenance. Please stay tuned and return once Pre Character Creation period starts."

Of komt het doordat ik de OBT client nog heb en dus opnieuw moet downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Phoenix_the_II schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:14:
Dan zijn ze dus nu al te laat... Ik kan iig niet inloggen:

"Our servers are currently in maintenance. Please stay tuned and return once Pre Character Creation period starts."

Of komt het doordat ik de OBT client nog heb en dus opnieuw moet downloaden?
vroeg ik me ook af.. dat heb ik ook namelijk. maar denk idd dat ze gewoon problemen hebben zoals elke game die een "lancering" doet

Fuck it. ik ga slapen. komt morgen wel. verwacht niet dat iemand mijn naam zou stelen. zo'n speciale verzin ik nou ook weer niet :p

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 26-04-2012 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Mind is blown...

@TeraEurope Reply Retweet Favorite · Open

Seems like our servers don't like working after midnight, our IT is informed, if we have news for you, we'll forward them right here. ~Raven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 19:54
gebruikerfz1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:17:
Mind is blown...

@TeraEurope Reply Retweet Favorite · Open

Seems like our servers don't like working after midnight, our IT is informed, if we have news for you, we'll forward them right here. ~Raven
Frogster kan ook echt niks goed doen *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Meer dan 250 post in 15min op de facebook pagina:

http://www.facebook.com/TeraEurope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
geen 1 game doet zoiets goed hoor. zag je aan alle launches van WoW ook. elke nacht dat ze launched werden gingn bijna alle servers down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Doe die naam creation dan niet snachts, ik blijf hier speciaal voor wakker terwijl ik wel naar het werk moet, dacht nog ff snel een char maken maar als ik hier nog zolang op moet wachten. Ben nu voor niks wakker gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
gebruikerfz1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:20:
Doe die naam creation dan niet snachts, ik blijf hier speciaal voor wakker terwijl ik wel naar het werk moet, dacht nog ff snel een char maken maar als ik hier nog zolang op moet wachten. Ben nu voor niks wakker gebleven.
same here =p wekker over 5 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Staan meldingen tussen dat server nu wel up zou zijn :)
Maar is het niet, dan morgenochtend maar :/

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
SinergyX schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:41:
Source?

Krijg namelijk nog steeds dezelfde melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
SinergyX schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:41:
Maar is het niet, dan morgenochtend maar :/
Facebook trolls...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
ben ingelogd...

Krijg na server select nu wel:

"Error: 0008:0000
There is currently no beta running. The next beta is on April 19-24. If you think this is an error, please contact our support team at http://www.tera-europe.com/en/support"

*facepalm*

[ Voor 89% gewijzigd door Phoenix_the_II op 26-04-2012 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
Twitter:
Again, we're sorry for the delay at this stage, around 1:00 to 1:05 you should be able to create your character. ~Raven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
Ik zag et, lol :) Ben sneller dan hun twitter werkt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Je kan inloggen maar nog niet een server selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
Zit nu op een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Essenia doet het anders niet

EDIT: Zo klaar nu slapen

[ Voor 33% gewijzigd door gebruikerfz1 op 26-04-2012 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ook op Essenia me naam gereserveerd.. maar was toch gaan slapen. en de 5 namen die ik mainly in me hoofd had waren vannochtend alle 5 al bezet. logisch want zijn volgens mij 1 van de bekendere namen :P maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog steeds niet of ik dit spel zal kopen. Ik heb dit een paar dagen gespeeld in de laatste CBT en OBT, en ik vond de combat echt super leuk. De graphics en het geluid zijn ook erg goed maar het verhaal boeide me niet echt. (dat heeft het nooit echt gedaan, in geen enkele MMO)

Ik heb hiervoor jarenlang WoW gespeeld en een paar van de nieuwe "wow killer" mmo's getest die tijdens deze periode uit kwamen. Aion, DCUO, Age of Conan, SWTOR, etc. Maar geen enkele van die games kon mij langer dan 1-2 maanden bezig houden of ik was alweer terug bij WoW. Ik ben nu al bijna een jaar gestopt met het serieus spelen van wow (raiden) omdat het spel naar mijn mening te verouderd werd en de content in principe gewoon elke keer het zelfde is, maar ook omdat er steeds minder content werd uitgebracht door Blizzard.

TERA lijkt me in principe best wel leuk om te spelen vanwege de combat maar ik zit met een paar dingen:

-endgame PVE, dit is er blijkbaar alleen maar in de vorm van 5 man dungeons en BAMs (en ik speel mmos liever voor het PVE gedeelte dan PVP)
-geen van m'n vrienden gaat dit spelen
-diablo3 komt al uit in 2 weken en ik denk dat er daar veel meer PVE content inzit + al m'n vrienden gaan dit spelen

Dit zijn dus de 3 punten die me tot nu toe nog tegen hebben gehouden het spel te pre-orderen. Vooral het laatste punt. Want als ik diablo 3 kan spelen met mijn vrienden zonder maandelijkse kosten heb ik het idee dat ik bij TERA voor niks ga zitten betalen en uiteindelijk maar m'n sub stop zetten na een zeer korte tijd.

Vanmiddag nog maar eens goed over nadenken wat ik ga doen , en als ik TERA niet koop houd ik ook nog mooi geld over om Kid Icarus op de 3DS te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Als je denkt dat je er al geen genoeg plezier mee zal hebben moet je eht ook gewoon niet doen ;p.

Ik ga dit met minimaal 6 andere IRL vrienden spelen. dan is het altijd wel leuk om iets te spelen. maakt niet uit wat het is.

dus als ik jou was zou ik of je vrienden overhalen met ziek leipe filmpjes :P

of gewoon inderdaad met hun Diablo 3 spelen wat je naar eigenzeggen dus ook al wilt + dat het B2P (buy to play) is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 06:46:
Ik heb hiervoor jarenlang WoW gespeeld en een paar van de nieuwe "wow killer" mmo's getest die tijdens deze periode uit kwamen. Aion, DCUO, Age of Conan, SWTOR, etc. Maar geen enkele van die games kon mij langer dan 1-2 maanden bezig houden of ik was alweer terug bij WoW. Ik ben nu al bijna een jaar gestopt met het serieus spelen van wow (raiden) omdat het spel naar mijn mening te verouderd werd en de content in principe gewoon elke keer het zelfde is, maar ook omdat er steeds minder content werd uitgebracht door Blizzard.

TERA lijkt me in principe best wel leuk om te spelen vanwege de combat maar ik zit met een paar dingen:

-endgame PVE, dit is er blijkbaar alleen maar in de vorm van 5 man dungeons en BAMs (en ik speel mmos liever voor het PVE gedeelte dan PVP)
-geen van m'n vrienden gaat dit spelen
-diablo3 komt al uit in 2 weken en
Tja ik ben ook een WoW speler van het eerste uur maar tegenwoordig queue ik alleen nog voor LFR, clear die in 2uurtjes, en log weer uit en soms ga ik later in de week nog een keer LFR doen op een alt. Verder is er voor mij ook niks te doen in WoW. Ik heb twee maanden SWTOR gedaan en uiteindelijk gestopt door het gebrek aan PVP battlegrounds en de ongeinspireerde armor designs.

Tera vermaakt mij een stuk beter en over endgame contant kan ik nog iets toevoegen, er zijn namelijk ook Rift events wat eigenlijk precies hetzelfde is als dynamic questen in GW2 en wat WoW in de toekomst ook krijgt. Je verslaat een aantal waves en de mobs/bosses worden steeds sterker. Dit is een 20player event dus eigenlijk zitten er wel raids in Tera. Ook zijn ze in Korea druk bezig met nieuwe patches en meer PVP en PVE content.

Er waren raids in Tera maar die zijn terug gebracht naar 5man omdat het teveel chaos was en er weinig uitdaging in zat doordat je op deze manier teveel healers mee kon nemen.

Ik ben wel blij dat er minder hardcore PVE in Tera zit want doordat ik geen scholier meer ben heb ik het veel te druk om nog 4 avonden in de week te raiden van half8 tot 11 zoals in WoW altijd normaal was.
Ricmaniac schreef op donderdag 26 april 2012 @ 06:38:
Ook op Essenia me naam gereserveerd.. maar was toch gaan slapen. en de 5 namen die ik mainly in me hoofd had waren vannochtend alle 5 al bezet. logisch want zijn volgens mij 1 van de bekendere namen :P maar helaas
Heb de naam Lightning op Essenia kunnen reserveren :9

EDIT: Lol @ facebook: Henry Pei Zhi someone took the name Lightning ffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
gebruikerfz1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:06:

Heb de naam Lightning op Essenia kunnen reserveren :9
Omg Serieus :o ! ik heb die serieus ook vannochtend geprobeerd XD whahah geniaal.
Had heel veel geprobeerd.

Vegeta, Goku, Naruto, Tsunade, Sakura, Sasuke, Yojimbo, Garuda, Lightning,

Gohan lukte wel :P .. maargoed ik ga daar waarschijnlijk niet mainly mee spelen. dat doe ik altijd met een naam die toch bijna nooit taken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of je meteen gametijd/een subscription moet toevoegen om met je account te kunnen spelen na de headstart?
Dit moest namelijk wel met Aion, Rift en SWTOR en dit vond ik erg vervelend aangezien ik niet met creditcard betaal en dus meteen een extra maand (of 2) erbij moest kopen.
Als dit niet hoeft zou het toch wat beter zijn, dan kost het niet zoveel ook al speel ik bv maar een maandje dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:27:
Weet iemand trouwens of je meteen gametijd/een subscription moet toevoegen om met je account te kunnen spelen na de headstart?
Dit moest namelijk wel met Aion, Rift en SWTOR en dit vond ik erg vervelend aangezien ik niet met creditcard betaal en dus meteen een extra maand (of 2) erbij moest kopen.
Als dit niet hoeft zou het toch wat beter zijn, dan kost het niet zoveel ook al speel ik bv maar een maandje dit spel.
Je krijgt als je pre-ordered. inclusief de headstart gelijk 37 dagen playtime. Je hoeft hiervoor geen subscription af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
eerste 37 dagen (incl. headstart) zijn gratis. Gamecards kan je ook op gamecardwinkel.nl kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke netjes, dat scheelt dan toch weer 15/30 euro voor die eerste gamecard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:33:
Oke netjes, dat scheelt dan toch weer 15/30 euro voor die eerste gamecard :P
idd vond ik ook, maar ik verwacht opzich binnen een week of 2/3 wel max level te zijn.. tenminste tot level 32 ging echt rete snel. Dus dan als het goed is zie ik gauw genoeg of ik echt me nieuwe WoW gevonden hebt en verder wil spelen of niet :P

[ Voor 36% gewijzigd door Ricmaniac op 26-04-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Zit inmiddels op werk en Tera werkt niet 100% als ik van afstand mijn pc overneem om een char te maken. Het zal maar even moeten wachten.

Kan niet wachten, nu helemaal aangezien de Headstart eigenlijk op zaterdag zou beginnen.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahloh schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:09:
Zit inmiddels op werk en Tera werkt niet 100% als ik van afstand mijn pc overneem om een char te maken. Het zal maar even moeten wachten.

Kan niet wachten, nu helemaal aangezien de Headstart eigenlijk op zaterdag zou beginnen.
Yup, ze hebben het naar voren gehaald, ben daar wel blij om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Vanavond een tray Monster Energy halen en dan Vrijdag en Zaterdag doorspelen. Kijken op wat level ik dan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Wahloh schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:29:
Vanavond een tray Monster Energy halen en dan Vrijdag en Zaterdag doorspelen. Kijken op wat level ik dan zit.
Ook maar zoiets doen denk ik :9 Vriendin had al aangegeven dat ze wou koken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
gebruikerfz1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:33:
[...]

Ook maar zoiets doen denk ik :9 Vriendin had al aangegeven dat ze wou koken _/-\o_
Hahaha cool. ik kan helaas niet zoveel spelen. dit weekend. en 2 mei t/m 9 ga ik op vakantie XD maargoed. kan niet alles hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
hebben mensen die gepreorderd hebben, ook buddy codes gekregen? Ik hoor dat ze in de US meerdere hebben gekregen om uit te delen aan vrienden.

ik heb mijn copy gepreordered bij de goedkoopste online shop op tweakers, bespaarde me toch 15 euro, maar geen code gekregen om eerder te beginnen, argh! >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 10:57
twakker schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:51:
hebben mensen die gepreorderd hebben, ook buddy codes gekregen? Ik hoor dat ze in de US meerdere hebben gekregen om uit te delen aan vrienden.

ik heb mijn copy gepreordered bij de goedkoopste online shop op tweakers, bespaarde me toch 15 euro, maar geen code gekregen om eerder te beginnen, argh! >_<
Ik denk dat je geen headstart krijgt als je geen digitale kopie hebt gepre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Inderdaad..ik denk dat je voor headstart beter gewoon bij tera zelf kan kopen. of G2play (daar weet ik zeker van dat je de code krijgt) als je echt bij een webwinkel besteld waar je een hardcopy krijgt je het pas op de release dag verstuurd krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
pff, wat heeft t dan voor zin om te pre orderen >_<

't is niet dat er op dag 1 geen kopien in de winkel te vinden zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

twakker schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:07:
pff, wat heeft t dan voor zin om te pre orderen >_<

't is niet dat er op dag 1 geen kopien in de winkel te vinden zijn :/
Er zijn wel kopien op dag 1 te vinden in de winkels, alleen de headstart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Vandaag me char aangemaakt :)

kan niet wachten tot ik met der kan gaan hack en slashen.
Ook een wired xbox 360 controller gekocht om te kijken hoe dat speelt zodat ik lekker onderuit gezakt kan spelen.
2 weken vrij dus spelen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zit er wel een pre-order code bij het fysieke spel (of heeft de desbetreffende winkel losse pre-order codes gehad, is met GW2 iig wel zo) maar is de winkel "te dom" om dit te checken en verkopen ze het spel als normaal op de release op 3 mei. Is wel vaker gebeurd met dit soort pre-order acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ps3 controller gebruikt en speelt opzich wel fijn en erg makkelijk. maar het is lastig als je veel gebruikt maakt van keybindings etc. je hebt ntuurlijk een limiet op je controller. + chatten werkt totaal niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
Ricmaniac: bedankt, ik heb m bij billgames gecanceled en ga m bij G2play kopen, scheelt maar 'n paar euro maar die early start is 't m waard :p
de G2play is de EU versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Ricmaniac schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:14:
Ps3 controller gebruikt en speelt opzich wel fijn en erg makkelijk. maar het is lastig als je veel gebruikt maakt van keybindings etc. je hebt ntuurlijk een limiet op je controller. + chatten werkt totaal niet handig
geprobeerd maar krijg hem niet werkend met welke drivers of programam dan ook en xbox 360 heeft native support omdat dedrivers van microsoft afkomen dus gelijk goed staan :)
Wou eerst zo wireless receiver kopen maar dan zit ik met me batterijen wat ik ook niet fijn vind :) en ik had toch nog een xbox 360 controller nodig dus hij is voor zowel tera als voor me eigen xbox 360 :P

Dat er idd een limiet aan zit begrijp ik maar het is normaal ook gewoon voor het questen en misschien dungeons maar end game word het wel gewoon keyboard

[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 26-04-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

twakker schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:20:
Ricmaniac: bedankt, ik heb m bij billgames gecanceled en ga m bij G2play kopen, scheelt maar 'n paar euro maar die early start is 't m waard :p
Ik heb gisteren precies hetzelfde gedaan. Gecanceled bij BillGames en bij G2play besteld. Na 5 minuten had ik mijn key al binnen.

Nu heb ik dit weekend wat te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
twakker schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:20:
ja G2play is ook gewoon EU .. je zal ze denk ik wel allebei hebben. maar ik heb EU gewoon. kan 1 minuutje tot 5 minuutjes duren tot je de key in je mailbox hebt

zet mij in het vakje dat ik je aangeraden hebt (A) Ricmaniac

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 26-04-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricmaniac schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:14:
Welke BT dongle gebruik jij hiervoor? Mijn MSI BT stick kan m'n PS3 controller niet vinden :(

De PS2 versie met PS2-USB connector werkt probleemloos, deze wordt door windows gewoon als generic joypad gezien met 2x analoog en berg knoppen.

Pagina: 1 ... 10 ... 27 Laatste