Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Mijn vriendin en ik spelen sinds een poos ook Tera. Leuke game, knappe MMO voor een f2p.
(Als oud WoW speler merk je wel wat dingen die beter kunnen maar a la; het blijft een f2p game).

Ik heb na zo'n 3-4 weken een LVL59 Warrior, zij heeft een LVL59 Priest.

We spelen wel Tera NA vanwege de vele slechte verhalen die ik vooraf overal had gelezen over Gameforge, de launcher etc., de economy op EU servers (en content van de Tera Store).
Wil daar verder geen discussie over starten ofzo.... enige wat ik wel merk is vroeger toen ik WoW EU speelde, ik veel minder last had van de latency bij het goed toepassen van mijn rotation in dungeons ed. Maar dat is een keuze waar ik mee moet leven. ;)

In verband met de 'low population' op de server waar we nu zitten (Highwatch), zitten we echter te overwegen om wellicht een character transfer te doen. Ik hoop dan oa. op nog wat meer leven in de Trade Broker enzo.
(Klopt deze gedachte?).

Ik vroeg me echter af op welke realm de Tera NA spelers hier het meeste zitten? :)
Maw. wellicht wordt de kans zo ietsje groter om wat vaker Nederlanders tegen te komen dan nu... ;)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
nieuw class gelanceerd en tera komt naar de console.
vraag me af hoe dat zal gaan sinds tera zoveel knoppen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
raro007 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:07:
nieuw class gelanceerd en tera komt naar de console.
vraag me af hoe dat zal gaan sinds tera zoveel knoppen heeft.
Gok op een combi met de RB/LB LT/RT knoppen, kan je al 20 skills kwijt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
SinergyX schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:14:
[...]

Gok op een combi met de RB/LB LT/RT knoppen, kan je al 20 skills kwijt.
lijkt mij een nachtmerrie of zijn er al spellen die dat al doen?
sinds tera nogal extreem time based is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
raro007 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:15:
[...]

Diverse, DCU en TESO doen dit al, en denk wel dat ze aantal abilities gaan streamlinen en combineren.

Je kan gewoon je basic spul binden aan je standaard 4 knoppen (attack, blok, main1, main2), en onder RB of LB 4 andere skills zetten die je iets minder snel nodig hebt.

Bv Berserker zou je met 8 skills al compleet kunnen zijn, waaronder de auto attack en block, warrior wordt een stuk moelijker, omdat je daar ook met offensive en defensive stance zit.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Thunder
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-04-2024
raro007 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:15:
[...]

Vergeet niet dat veel classes een hoop 'chained' skills hebben. Dan hoef je in principe alleen maar de start van de chain te activeren en dan kun je daarna gewoon de 'chain skill' button blijven gebruiken om de hele riedel af te laten gaan. Heb recentelijk Valkyrie en Ninja naar 65 gespeeld en die hebben echt maar een stuk of 3 starter skills die er echt toe doen.

Ik zou mij meer zorgen maken over het richten, kan mij niet voorstellen dat dat lekker gaat met van die stickjes t.o.v een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Er is een video uitgebracht met een aantal console specifieke features. Waaronder enemy locking, dit zou het richten al oplossen. Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar de open beta.

in ieder geval, hier het filmpje:

[YouTube: https://youtu.be/E7BQQztGQ7E]

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ga wel een poging wagen op de console denk ik. Verwacht er niet al te veel van en ken het spel alleen van naam.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dit weekend al Open Beta voore de console versie, 9 tot 12 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
SinergyX schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:47:
Dit weekend al Open Beta voore de console versie, 9 tot 12 maart.
Niet te spelen...crashes freezes en onzichtbaar mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
inderdaad veel crashes gehad en wat freezes; maar hetgeen ik wel heb kunnen spelen (level 31 geworden met een character) gaf me wel echt een goed gevoel.
De knoppen combo's werken prima en het is een relaxed gevoel om samen met wat vrienden de game te spelen vanaf de bank. Leuk dat er een concurrent bijkomt in het MMO genre op de console.

Denk wel dat ze de stresstest goed hebben kunnen testen; want stress was het op bepaalde momenten wel.
Ze hebben vanochtend een nieuwe Beta aangekondigd, dus kunnen we zelf beoordelen of ze leren van hun fouten.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:39
Vandaag begonnen zijn er meer spelers op de Xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finalking1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-08 14:53
Ik ga vanaf 3 april starten met die spel op de xbox X.

Wat zijn tot nu toe de ervaringen met early access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finalking1
roel17 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:07:
Vandaag begonnen zijn er meer spelers op de Xbox one?
yes ik vanaf 3 april

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roel17
Ik vind zo'n spellen helemaal geweldig jij vroeg hoe het ging. Ik heb 1x een lag ervaren van misschien 2 seconden.

Ik wordt helemaal in spel gezogen. Gister gedownload en gespeeld wou even uurtje spelen was al snel 2 uur verder.

Controllers zijn goed maar wel even wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finalking1
roel17 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:12:
[...]

Ik vind zo'n spellen helemaal geweldig jij vroeg hoe het ging. Ik heb 1x een lag ervaren van misschien 2 seconden.

Ik wordt helemaal in spel gezogen. Gister gedownload en gespeeld wou even uurtje spelen was al snel 2 uur verder.

Controllers zijn goed maar wel even wennen :)
Mooi om te horen! dan ga ik het zeker spelen! Ben ook benieuwd of de battlegrounds of raids lag bevatten..

Wat is je username? Tera vroeger op de PC gespeeld enkel miste ik een verhaal in het spel.

Tips hoe ik juist meer mee kan krijgen van de story?

Gamertag
finalking1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Heb Tera niet gespeeld op de Pc mijn eerste ervaring hierin maar als je alles goed leest en kijkt krijg je veel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finalking1
Thanks :) Hij is bijna klaar met downloaden voor de Xbox. Wat is je gamertag?
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste