Mischien maar eens kijken naar een 'PS3' achtige controller van Logitech ofzo, als werkt de PS2 controller ook best wel goed.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 15% gewijzigd door Xzito op 26-04-2012 12:35 ]
LOL EU: InXzitoWeTrust
nice maatXzito schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:35:
Beter me pc in orde makkenvandaag even snel me voeding sterke voeding halllen bij de mycom en dan de pc aan de praat krijgen (A). kan ik tera eindelijk op max setting spelen yay
Zag je al laatste open beta in the dutch zitten.
Hopelijk kan je genieten van je nieuwe systeem in Tera
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Zegt me wel iets maar is me niet bij blijven hangen eerlijk gezegd.clockw1ze schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:24:
Haha ik zat ook in the Dutch op velik, <- Aevitas was ik
Ik ga me eigen guild starten heb ik besloten. word wel internationaal want ik heb niet heel veel met dutch only guilds, maar voor de korte tijd van de open beta had ik niet veel zin om zelf te starten
Beter kom je bij ons.. Xzito en ik en nog 8 a 9 andere komen allemaal . we willen ook gewoon een internationale en onze core hebben alle beta's gespeeld en weten al precies wat te doen. wij beginnen ook een eigen guild. Je meot het zelf weten natuurlijk. maar je hebt een grote kans dat wij je veroveren straks als je een eigen guild maaktKadardar schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:28:
[...]
Zegt me wel iets maar is me niet bij blijven hangen eerlijk gezegd.
Ik ga me eigen guild starten heb ik besloten. word wel internationaal want ik heb niet heel veel met dutch only guilds, maar voor de korte tijd van de open beta had ik niet veel zin om zelf te starten
haha joke though
Ook op Velik? Dan wil ik er ook wel in =)Ricmaniac schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:36:
[...]
Beter kom je bij ons.. Xzito en ik en nog 8 a 9 andere komen allemaal . we willen ook gewoon een internationale en onze core hebben alle beta's gespeeld en weten al precies wat te doen. wij beginnen ook een eigen guild. Je meot het zelf weten natuurlijk. maar je hebt een grote kans dat wij je veroveren straks als je een eigen guild maakt
haha joke though
Verwijderd
Dus max worden. Xzito ik hoop dat je ook komt ( Ricmaniac kan weer niet jammer ),
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het wordt toch een human slayer vind de Barrel rol fijne dan de castanic salto.
[ Voor 18% gewijzigd door Xzito op 26-04-2012 15:05 ]
Verwijderd
Wat wordt de guild name eigelijk :-D
ik kan best maar geen zin om voor anderhalve dag zoveel moeite te doen aangezien ik daarna op vakantie gaVerwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:54:
Morgen gaan we aan de slag, Yea Yea morgen lan party.
Dus max worden. Xzito ik hoop dat je ook komt ( Ricmaniac kan weer niet jammer ),
Guildname zeggen we nog niet hier
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 26-04-2012 15:04 ]
en wat zijn pvp penalties als je dood gaat?
ik heb wel intresse in een tweakers guild als er nog plek is, ik neig naar de Mystic of Priest class
ja vanaf level 11 kan je een quest doen die geeft je een boekje die heet: Outlaw ofziets.. dat is een skill die je kan leren. vervolgens als jij dus je "outlaw" skill aanzet. dan kan jij iedereen aanvallen ongeacht hun pvp aan of uit staat. Maar iedereen kan jou ook aanvallen (dit geld overigens niet in de steden)twakker schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:06:
vraagje: kan je iedereen killen op pvp servers op elk moment tijdens questen etc?
en wat zijn pvp penalties als je dood gaat?
ik heb wel intresse in een tweakers guild als er nog plek is, ik neig naar de Mystic of Priest class
Kill jij als level 20 bijv level 10 mensen. dan krijg je een debuff die blijft stacken.. en die zorgt ervoor dat je voor een aantal minuten pvp enabled blijft waardoor mensen jou aan kunnen vallen zonder hun pvp aan te hoeven zetten.
Ik weet niet hoeveel stacks je zeg maar krijgt als je een low level kill maakt. maar ik heb een filmpje gezien van iemand die 4000 minuten moest w8en totdat ze debuff weg ging
[ Voor 6% gewijzigd door h2bzeit op 26-04-2012 15:12 ]
I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zou het best willen maar ik speel op Velik.Ricmaniac schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:36:
[...]
Beter kom je bij ons.. Xzito en ik en nog 8 a 9 andere komen allemaal . we willen ook gewoon een internationale en onze core hebben alle beta's gespeeld en weten al precies wat te doen. wij beginnen ook een eigen guild. Je meot het zelf weten natuurlijk. maar je hebt een grote kans dat wij je veroveren straks als je een eigen guild maakt
haha joke though
Ik haat world PvP anders had ik het best willen overwegen aangezien we toch al met 8 man zijn
dus was wel mooie uitbreiding voor je guild geweest
Welke 2de PVE(EN) server heb je het over? Er is er maar 1SinergyX schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:55:
Ik denk dat ik actief wordt op beide PVE servers, je bent een altoholic of niet

edit, inderdaad:
The following servers will be available during open beta:
■Server 1: Velik – Type: PvE – Language: EN/EU
■Server 2: Allemantheia – Type: PvE – Language: EN/EU
■Server 3: Essenia – Type: PvP – Language: EN/EU
■Server 4: Kaia – Type: PvE – Language: DE
■Server 5: Elion – Type: PvP – Language: DE
■Server 6: Elinu – Type: PvE – Language: FR
■Server 7: Callida – Type: PvP – Language: FR
1 PVE server wordt dus verwisseld met een PVP
[ Voor 71% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2012 15:21 ]
Verwijderd
Server setup for PCC & head start
•Server 1: Velik – Type: PvE – Language: EN/EU
•Server 2: Essenia – Type: PvP – Language: EN/EU
•NEW - Server 3: Samael - Type: PvP - Language: EN/EU
•Server 4: Kaia – Type: PvE – Language: DE
•Server 5: Arachnea – Type: PvP – Language: DE
•Server 6: Elinu – Type: PvE – Language: FR
•Server 7: Callida – Type: PvP – Language: FR
Heads Start – Details
The head start will begin on Friday, 27th at 3 pm / 15:00 CEST. The access to the head start will end on Tuesday, 1st of May at 23:59 CEST. The cap for the head start will be level 38.
After that we’ll prepare the servers for the launch on the 3rd of May 2012.
Launch – Details
The launch for all players will happen on the 3rd of May at 12:00 CEST. At this time the level cap of 38 will be removed and pre-order and normal players, who have redeemed a valid key, will have access to all available servers.
ja klopt.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:27:
Meschien is dit wat duidelijker
Server setup for PCC & head start
•Server 1: Velik – Type: PvE – Language: EN/EU
•Server 2: Essenia – Type: PvP – Language: EN/EU
•NEW - Server 3: Samael - Type: PvP - Language: EN/EU
•Server 4: Kaia – Type: PvE – Language: DE
•Server 5: Arachnea – Type: PvP – Language: DE
•Server 6: Elinu – Type: PvE – Language: FR
•Server 7: Callida – Type: PvP – Language: FR
Heads Start – Details
The head start will begin on Friday, 27th at 3 pm / 15:00 CEST. The access to the head start will end on Tuesday, 1st of May at 23:59 CEST. The cap for the head start will be level 38.
After that we’ll prepare the servers for the launch on the 3rd of May 2012.
Launch – Details
The launch for all players will happen on the 3rd of May at 12:00 CEST. At this time the level cap of 38 will be removed and pre-order and normal players, who have redeemed a valid key, will have access to all available servers.
Ze zouden eerst ook maar 1 pvp/EN server hebben. maar de animo voor Essenia was te veel daarom hebben ze vannochtend die 2e erbij gegooid
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
tuurlijk wel.. iedereen die NA versie gekocht heeft >_> .....Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:38:
Dus niemand zal met de headstart op de NA server beginnen
Verwijderd
Verwijderd
Veel plezier iedereen in TERA
Kan ik mijn beta client gewoon patchen zodat die gereed is voor de launch/headstart? Of moet ik een nieuwe client ergens downloaden? In het mailtje van TERA kan ik hier niks over vinden.
nee je beta client is gewoon goedSander1991 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:01:
Sorry, ik heb de laatste pagina's doorgelezen maar het niet kunnen vinden,
Kan ik mijn beta client gewoon patchen zodat die gereed is voor de launch/headstart? Of moet ik een nieuwe client ergens downloaden? In het mailtje van TERA kan ik hier niks over vinden.
Volgens mij is het gewoon dezelfde client, anders zou de beta ook niet zo dicht op de release zitten.Sander1991 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:01:
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Verwijderd
kan volgens mij gewoon, heb ik ook gedaan.Sander1991 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:01:
[ Voor 4% gewijzigd door Wahloh op 26-04-2012 16:05 ]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
EDIT: kreeg ik net te horen dat ik van het weekend een aantal uurtjes moet werken
[ Voor 52% gewijzigd door gebruikerfz1 op 26-04-2012 16:12 ]
En gaan jullie op de PvP server?
PSN/XBL: DarkTaufu
[ Voor 12% gewijzigd door DidierB op 26-04-2012 17:13 ]
geen Sephiroth? ;pDidierB schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:13:
Zit op de nieuwe pvp server: Samael met een Baraka slayer genaamt Sepiroth..
Gok dat alle variaties al in gebruik zijngebruikerfz1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:19:
geen Sephiroth? ;p
Zag in beta genoeg xxsephirothxx rondlopen iddSinergyX schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:21:
[...]
Gok dat alle variaties al in gebruik zijnNet zoals de overige FF-characters
Heb zelf de naam Lightning op Essenia kunnen reserveren
Nee, de ergste zijn nog wel die Nederlandse namen: Zwaardmannetje, Vuurvrouw, Bobbelbroek (...?), of Schildknaap (ok die was leuk voor lancer).
Verwijderd
-.- ik heb 'Lekkerhuilen', wilde eerst XxXBRxXxLegolasxXxBRXxX maja was helaas al bezetSinergyX schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:26:
hey, X in je naam is stoer hoorEentje maar, niet meer, dan is het nep
Nee, de ergste zijn nog wel die Nederlandse namen: Zwaardmannetje, Vuurvrouw, Bobbelbroek (...?), of Schildknaap (ok die was leuk voor lancer).
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 17:33 ]
Al in gebruik ja
[ Voor 22% gewijzigd door DidierB op 26-04-2012 17:37 ]
http://desmond.imageshack...201107130.png&res=landing
De witte mount trouwens
http://www.teramounts.com...llion/white-stallion4.png
Ben meteen hierheen verhuisd. Was tenminste mijn gewilde character naam vrij
EU & NA zijn 2 verschillende uitgevers/versies.twakker schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:15:
vraagje: ik had de NA beta gespeeld, maar nu wil ik op de EU servers spelen, hoe krijg ik dat voor elkaar? als ik de launcher start ga ik telkens NA versie
Je zult dus de EU versie moeten kopen en downloaden.
Als je de NA versie al had gekocht kan je voor een refund vragen. Je schijnt namelijk niet de enige die verward is geweest
Meer mensen hier last van?
Bij mij staat er het volgende:gebruikerfz1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:08:
Account type: Trail account
Account Type: Collectors Edition
Account Status: Active
Staat er bij mij ook inderdaad, Heb het net even gekeken..gebruikerfz1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:08:
Nee goede account want heb de code er vanmiddag opgezet. Gekocht op gamecardwinkel.nl..Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:53:
mssn heb je alleen de 5 euro preorder besteld en nog niet de full version?
Laat maar opgelost. Via gamecardwinkel krijg ik de 3de de volledige code. Nu alleen dus voor de headstart..
[ Voor 17% gewijzigd door DidierB op 26-04-2012 22:00 . Reden: opgelost ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik heb er ook last van ja, ik heb de game gekocht bij ubisoft (shop.ubi) en ik had begrepen dat die automatisch wordt omgezet. Veel meer mensen hebben dit.gebruikerfz1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:08:
Die had ik eerst wel zodat ik de beta kon proberen, na 2 beta weekenden de volledige versie gekocht op gamecardwinke.nl en geupgrade. Code werdt geaccepteerd maar geeft nog Trail account aan.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:53:
mssn heb je alleen de 5 euro preorder besteld en nog niet de full version?
De site van gamecardwinkel.nl zegt anders het volgende:DidierB schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:59:
[...]
Nee goede account want heb de code er vanmiddag opgezet. Gekocht op gamecardwinkel.nl..
Laat maar opgelost. Via gamecardwinkel krijg ik de 3de de volledige code. Nu alleen dus voor de headstart..
De TERA Online Digital Standard Edition (EU) pre-order code zal automatisch omgezet worden in een volledig account wanneer het spel officieel wordt gelanceerd. Je ontvangt dus maar één code.
Dan is die server vol.Xzito schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:58:
zelf probleem met "you can only create one character" ofzo. en heb nog geen char aangemaakt
Dan zal die donderdag wel worden omgezet.. Dan is de officiële launch..gebruikerfz1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:50:
[...]
Die had ik eerst wel zodat ik de beta kon proberen, na 2 beta weekenden de volledige versie gekocht op gamecardwinke.nl en geupgrade. Code werdt geaccepteerd maar geeft nog Trail account aan.
[...]
De site van gamecardwinkel.nl zegt anders het volgende:
De TERA Online Digital Standard Edition (EU) pre-order code zal automatisch omgezet worden in een volledig account wanneer het spel officieel wordt gelanceerd. Je ontvangt dus maar één code.
Bij gamecardwinkel.net zit die er sowiezo bij,.pelgrom schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:59:
Ik mag toch hopen van niet. Bij pre-ordering mag je deelnemen aan de HS!?
Pre-order voordelen:
Beta toegang
Head start toegang
Early character creation
Bonus voordelen voor Digital Standard Edition:
White Stallion in-game item
Seren's Sand Ring in-game item
City Wheel Earring in-game item
37 dagen speeltijd
[ Voor 34% gewijzigd door DidierB op 27-04-2012 00:10 ]
en Archer geeft mij wel lekkere snelle attacks in mijn ogen :3
en headstart zit alst goed is bij elke pre order.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Vaak niet nee maar mag toch wel te hopen zijn is een keer bij frogsterRicmaniac schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:04:
Vanmiddag is het dan zo ver15:00 .. helaas ben ik pas 17:00 thuis ofzo.. maar verwacht toch dat de server het niet gelijk 15:00 doen. is nooit zo met een opening
PCC deed er ook al 1:15 over om te werken.
Niet dat het wat uitmaakt want ik ben toch pas 18:00 thuis maar de mensen die vrij hebben genomen/tera ziek/slackers(part timers) wel gelijk aan de slag kunnen gaan want ja, je hoopt minstens gewoon om 3 uur te kunnen spelen
wat ik sowieso dom vind om een dag vrij te nemen voor iets wat pas eind van de middag online komtKadardar schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:24:
[...]
Vaak niet nee maar mag toch wel te hopen zijn is een keer bij frogster
PCC deed er ook al 1:15 over om te werken.
Niet dat het wat uitmaakt want ik ben toch pas 18:00 thuis maar de mensen die vrij hebben genomen/tera ziek/slackers(part timers) wel gelijk aan de slag kunnen gaan want ja, je hoopt minstens gewoon om 3 uur te kunnen spelen
OB nog open?
OB is niet meer open nee.Hurtebise schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:26:
Waar kan je het voor een goede prijs kopen?
OB nog open?
Ik denk dat G2play 1 van de handigste is momenteel. als je de headstart ook nog in wilt.
kon oon geen pcc doen want de serer was vol
[ Voor 41% gewijzigd door Xzito op 27-04-2012 08:45 ]
Xzito schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:44:
Laat thuis pc werkt nog niet fml,
kon oon geen pcc doen want de serer was vol
Daar is de prijs voor de game 30 en 34 euro. Ik blijf een hollander he
Geen van beide geeft recht op de headstart. Heb ze gemailt.michaeltb schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:03:
Weet iemand of de preorder van billgames of gamesync ook recht geeft tot de headstart?
Daar is de prijs voor de game 30 en 34 euro. Ik blijf een hollander he
Gamesync:
Beste meneer van Eijndhoven,
Dit is inderdaad een speciale editie.
De versie die wij verkopen is gewoon de normale game.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
---
Billgames:
Geachte heer Eijndhoven
Hartelijk dank voor uw e-mail, U heeft het over de Pre-Purchase versie van Tera online, deze verkopen wij niet.
Wij verkopen de game zelf en dus geen preo-order code.
Met vriendelijke groet,
---
[ Voor 46% gewijzigd door Wahloh op 27-04-2012 10:08 ]
Ja. Maar dat moet dan wel bij Tera zelf zijn denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:06:
als ik nu nog een preorder doe. heb ik dan toegang tot de headstart vanmiddag?
[ Voor 11% gewijzigd door Wahloh op 27-04-2012 10:08 ]
EDIT: Out of stock
[ Voor 13% gewijzigd door michaeltb op 27-04-2012 10:28 ]
Verwijderd
Ik zit al te wachten tot de servers online zijn
Ik heb er zin in !!
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 10:19 ]
Verwijderd
kan het zijn dat de site net zo brak is momenteel als de gemiddelde NS dienstregeling?Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:17:
Als je een Pre-order bij Tera-europa.com doet dan weet je 100% zeker dat je vandaag kan inloggen en game
Ik zit al te wachten tot de servers online zijn
Ik heb er zin in !!
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe het bij de NS is. Ik heb ze al in jaren niet meer gezien!Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:58:
[...]
kan het zijn dat de site net zo brak is momenteel als de gemiddelde NS dienstregeling?
Maar de site van Tera die draait nog prima. Zit er al sinds vanochtend op de site en forum.
Dus mijn antwoord op uw vraag: Nee
Gaat dan wel om tera-europe.com .. niet tera-enmasse
BIj de ns kan ik teminste het kaartje koopen en dan via de bus reizen,Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:58:
[...]
kan het zijn dat de site net zo brak is momenteel als de gemiddelde NS dienstregeling?
Bij tera-eruope.com kan je het spel koopen maar pcc werkt niet
gisteren nog wel toen het hem ook al niet lukte ;pgebruikerfz1 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:57:
pcc is al voorbij.
Derde keer dat je het fout typt, kopen*. xDXzito schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:48:
[...]
BIj de ns kan ik teminste het kaartje koopen en dan via de bus reizen,
Bij tera-eruope.com kan je het spel koopen maar pcc werkt niet
EDIT: randyrun.nl, €40 incl headstart.
[ Voor 17% gewijzigd door michaeltb op 27-04-2012 12:49 ]
Ligt eraanmichaeltb schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:22:
€20 euro extra betalen voor headstart grrrr, maarja. Headstart moet je eigenlijk niet missen
Headstart is wel het gote nadeel dat er 2000 man bij een mob staan te wachten om te killen
Dus ja als je een race naar 60 wilt doen dan zou ik hem zeker niet willen missen. Heb je zoiets van ik ken het ook bij release doen dan maakt het niets uit.
Kadardar is in ieder geval bij de headstart!
Je kan van Channels wisselen (rechtsbovenin) en dan naar een low channel gaan --> veel minder spelers in je omgevingKadardar schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:52:
[...]
Ligt eraan![]()
Headstart is wel het gote nadeel dat er 2000 man bij een mob staan te wachten om te killen![]()
Dus ja als je een race naar 60 wilt doen dan zou ik hem zeker niet willen missen. Heb je zoiets van ik ken het ook bij release doen dan maakt het niets uit.
Kadardar is in ieder geval bij de headstart!
[ Voor 198% gewijzigd door clockw1ze op 27-04-2012 13:15 ]
dat is mijn styl typfouten
Verwijderd
klopt dat was voor de CBT ook al, is hun manier om te zeggen dat het nog niet beschikbaar is.Wahloh schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:07:
Heb hier het zelfde, eerder vandaag kon ik nog niet inloggen. Nu gaat dat wel maar als ik op Play klik krijg ik een General Error.
bij de US client krijg je dezelfde melding maar dan netjes de melding erbij tussen welke tijden de servers wel open zijn
[ Voor 19% gewijzigd door Verderf op 27-04-2012 14:24 ]