Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 07:10
Mja dacht dat die servercap wel zou helpen. Wordt er ook al uitgegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-10 11:29
Ik had echt niets anders verwacht.. er zijn altjid problemen met een launche van een game.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44
Zolang de servers het houden vind ik het geen probleem, lag is geen issue als je enkel vast characters wil aanmaken. Maar klappen de servers eruit, zal je bij relaunch dezelfde hoeveelheid mensen weer zien inloggen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Net in de prologue er 2x uitgeklapt en kon dus voor de 3de keer de prologue doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunello
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-09 09:02
Begin je dit maal wel als lvl 1 in de prologue? (voorheen lvl 20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Maar zodra je in de prologue ingelogd bent .. en uitlogt en nieuwe character maakt kan je met die character al gewoon naar dat level 1 eiland. je hoeft de prologue niet af te maken... OBT iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
Dunello schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:20:
Begin je dit maal wel als lvl 1 in de prologue? (voorheen lvl 20)
De prolugue is er om kennis te maken met je class op level 20 zodat je ongeveer kan kijken hoe het word.
Als je wilt hoef je de prologue niet te doen maar moet je gewoon even je char deleten en opnieuw maken.
dan krijg je de keuze wat je wilt doen als je toch al je class kent

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Nee, daarom heet het ook prologue ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Weekend over 2 min! :D!! eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff... ik weekend over een uur en dan nog op familie bezoek -.- maja vanavond even flink doorspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
WTF nu al een queue in game :P .. moest 15 min w8e. moet vanavond weg maar hopelijk kan ik hem 4 uur aan laten staan zonder geDC'd te worden (A) verwacht dat die queue alleen maar langer word vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:43
Is er iemand van plan guild te maken of heeft er iemand een guild op de server Allemantheia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 09:11

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

BonzO schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:42:
Is er iemand van plan guild te maken of heeft er iemand een guild op de server Allemantheia?
Ik ben van plan met een maatje een guild te maken op die server. Ik ben benieuwd hoeveel problemen ik ga krijgen als ik zo in ga loggen. ik hoop dat het wel een beetje speelbaar is.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit zelf nog wel te twijfelen. beetje mmo moe geworden. veel LOTR gespeeld, beetje WOW en SWTOR> maar SWTOR was niet al te best. wow was ik eigenlijk te laat begonnen dus iedereen al volledig gegeared. lotr is wat dood aan het bloeden....

nu een nieuwe zoeken die een beetje lang te spelen is.... misschien TERA??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:16:
zit zelf nog wel te twijfelen. beetje mmo moe geworden. veel LOTR gespeeld, beetje WOW en SWTOR> maar SWTOR was niet al te best. wow was ik eigenlijk te laat begonnen dus iedereen al volledig gegeared. lotr is wat dood aan het bloeden....

nu een nieuwe zoeken die een beetje lang te spelen is.... misschien TERA??
Vloeken in de kerk in een TERA topic, maar objectief gezien zou je ook naar GW2 kunnen kijken.
Let wel, zowel TERA als GW2 zijn in combat erg verschillend van de MMO's die je gewend bent. Ik zou zeggen kijk gewoon wat gameplay filmpjes op Youtube en ga na of het je bevalt :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Niet zozeer vloeken, beide games gaan uitkomen en zoeken beide potentiele nieuwe spelers :P

Tera is wel p2p maandelijks, waar GW2 dus 1x betalen is en daarna vrij spelen. Beide zijn redelijk casual ingericht, al heeft GW2 daar wel stukje voorsprong (vanwege het 'ad hoc' quest systeem).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:43
KingTenteehje schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:16:
[...]

Ik ben van plan met een maatje een guild te maken op die server. Ik ben benieuwd hoeveel problemen ik ga krijgen als ik zo in ga loggen. ik hoop dat het wel een beetje speelbaar is.
Zou ik graag willen joinen, zolang het niet een NL only guild is. :P Character name is Avery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ctrl Alt Elite
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-02-2024
kan iemand me helpen ik kan schijnbaar niet inloggen terwijl ik toch de collecters edition heb aangeschafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-04 11:11
Ctrl Alt Elite schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:11:
kan iemand me helpen ik kan schijnbaar niet inloggen terwijl ik toch de collecters edition heb aangeschafd.
In het geval dat je de digitale versie hebt, is er waarschijnlijk een key naar je mail gestuurd (was bij mij wel zo). deze moet je invoeren op tera-europe.com en dan kan je wel inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ctrl Alt Elite
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-02-2024
ben er al achter had de NA versie gekocht, werd netjes een support chat gerefund. Nou even snel de eu versie kopen en knallen dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Voor de mensen die op Allemantheia spelen en een guild zoeken. Ik heb zojuist "Heavens Angels" aangemaakt.

Stuur een PM naar "Tenshi" of apply in de "Guilds on Server" panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik nu de digitale versie koop via tera zelf. kan ik dan nog spelen dit weekend? was op werk en kon niet bestellen vanaf daar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
omg wordt eruit gekicked en nu 45min queue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobzy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-10 18:09
gebruikerfz1 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:07:
omg wordt eruit gekicked en nu 45min queue...
3e keer in de que voor mij helaas, 3 keer een BSOD gehad tijdens spelen. Nu toch de overklok welke stabiel leek terug gedraaid. De que sprong bij mij net van 45 minuten zo naar 18 minuten en nu staat hij op 6 @ 87th in line.

Is er overigens al een guild actief op de Essenia, heb begrepen dat er meerdere Tweakerts hier hun thuis gingen maken maar geen ingame names/guild names gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 13:16
Onmogelijk om named mobs te killen... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Allemantheia is eigelijk vrij rustig :) Speelt rustig, weinig tot geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 11:03

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Wie spelen er allemaal op Allemantheia? En wie zit er in Core?

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Wow nadat ik eruit was gegooid 40min queue en toen ik er weer in kon zat ik op iemand anders zijn character? heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Wahloh schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:49:
Wie spelen er allemaal op Allemantheia? En wie zit er in Core?
Ik speel op Allemantheia, ben guildmaster van Heavens Angels.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Mijn respect voor Fraudster is zojuist tot onder het 0 punt gedaald, wat een eikels. vorige week al aangegeven mijn pre-order te willen cancelen, verder OBT alleen gecheckt voor het bloed en de CCP niet eens gebruikt.

Krijg ik net dit in mijn ticket:
Hello xxx, (dit staat letterlijk in mijn mail..)

Thank you for your honest words regarding the shortly announced changes to TERA.

We have worked together with the other departments for a solution to the current situation and hope to have reached a conclusion that everyone is satisfied with.

This means we will provide a patch soon after release that will reactivate the violence and blood settings ingame.

More information can be found in the official open letter to the community here:

Thank you for your patience and we hope you enjoy TERA.

Viele Grüße,
Frogster Customer Support Team
Maatje in onze guild kreeg de vorige reply:
<Lindariel>there is some guy that mad ea ticket 14days ago for a refund, got a reply 10days to send bank info, then a reply 7days ago that they will do the refund.. and now he got the reply today saying they can't cancel his preorder cause of the download thingy
Deze kerel heeft OBT niet eens gestart...

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 06:58

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Meesterlijke game. hele tijd gespeeld totaal geen queue op Samael en qua drukte valt het mee. net me pvp skill gehaald en me mount.. Nu op weg naar het volgende stadje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je dit ook op een laptop spelen met alles op low?

pricewatch: Asus K53SC-SX075V

Heb deze laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Mensen op Essenia en die nog een guild zoeken :) /w me ingame .. main: Ricmaniac , Alt: Gkio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
De Guild groeit aardig :) paar GoTers erbij al ^_^thx for joining

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik nog aan de headstart meedoen als ik nu order online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 11:12:
kan ik nog aan de headstart meedoen als ik nu order online?
ja als je hem koopt en je gelijk de code krijgt wel. moet je dus wel opletten dat je de versie koop met de headstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan de vraag. is het de moeite waard?? :D:D:D iedereen is nu een dagje echt bezig. kan je beetje snel levellen naar end level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:00:
en dan de vraag. is het de moeite waard?? :D:D:D iedereen is nu een dagje echt bezig. kan je beetje snel levellen naar end level?
De cap is nu lvl38, zijn er inmiddels al genoeg. Maar het gaat best goed, denk dat je uurtje of 4 wel 20 aan kan tikken, vanaf daar ligt het even aan de parties, met een party BAM's meppen gaat behoorlijk rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
SinergyX schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:30:
[...]

De cap is nu lvl38, zijn er inmiddels al genoeg. Maar het gaat best goed, denk dat je uurtje of 4 wel 20 aan kan tikken, vanaf daar ligt het even aan de parties, met een party BAM's meppen gaat behoorlijk rap.
nee geen 4 uur. denk wel uur of 6/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heb nu een uurtje of 6 gespeeld en ben level 12.

Ik heb wel een paar uur met een ps3 controller gespeeld wat trager lijkt te gaan dan met mous en kb, maar ik begon een beetje last van mijn muisarm te krijgen en die moet nog twee dagen mee :). Vandaar maar even wat voorzichtiger zijn.

Ik neem verder ook gewoon de tijd om quests te lezen en gathering skills te uppen. Waarschijnlijk later nog genoeg tijd om door te content heen te rushen, maar dat gevoel dat je hebt als je net aan een nieuwe mmo begint waarin alles nog te ontdekken valt dat heb je alleen de eerste playthrough, en daar wil ik wel even van genieten.

Ben wel blij om weer een mmo te spelen die er niet uitziet alsof ie 10 jaar geleden is uitgekomen, graphics zijn echt wel beter dan ik gewend ben van SWTOR en WOW. Rift kwam ook al in de buurt maar dit is toch al weer beter.

[ Voor 24% gewijzigd door Fantomas op 28-04-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 12:53

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Fantomas schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:18:
Heb nu een uurtje of 6 gespeeld en ben level 12.

Ik heb wel een paar uur met een ps3 controller gespeeld wat trager lijkt te gaan dan met mous en kb, maar ik begon een beetje last van mijn muisarm te krijgen en die moet nog twee dagen mee :). Vandaar maar even wat voorzichtiger zijn.

Ik neem verder ook gewoon de tijd om quests te lezen en gathering skills te uppen. Waarschijnlijk later nog genoeg tijd om door te content heen te rushen, maar dat gevoel dat je hebt als je net aan een nieuwe mmo begint waarin alles nog te ontdekken valt dat heb je alleen de eerste playthrough, en daar wil ik wel even van genieten.

Ben wel blij om weer een mmo te spelen die er niet uitziet alsof ie 10 jaar geleden is uitgekomen, graphics zijn echt wel beter dan ik gewend ben van SWTOR en WOW. Rift kwam ook al in de buurt maar dit is toch al weer beter.
Haha.. qua graphics is het idd een stuk beter dan wat we van veel MMO's gewend zijn.. al moet ik zeggen dat Rift het beter op orde heeft qua consistentie.
Ik heb hier al vaker gezien dat bijvoorbeel de omgeving er goed uitziet, maar dat er dan een stapeltje grote doodshoofden liggen die wel geverft lijken ofzo. Mja gelukkig niet al te vaak dus maakt niet zoveel uit.
Het probleem met afwisselende graphics kwaliteit in oa textures is dat het je even uit de sfeer haalt als het je opvalt.

Achja lekker level 12 met me High Elf - Slayer genaamd Cear na Dark Revelations te hebben gedaan (welke trouwens makkelijker is solo dan met een party van 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Zitten een paar texture bugs in (die trouwens niet in de closed beta zaten) en worden met de volgende patch gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bang dat dit weer zo'n mmorpg wordt die over een jaar f2p met cash shop is.

Het spel ging minder dan een jaar mee in Zuid Korea en Japan mede dankzij de vele bots

http://mushroom-mayhem.co...tera-the-walking-dead-mmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pretty much forced grouping from lvl 20 onwards
Het is natuurlijk uit den boze dat je met andere spelers moet spelen in een MMORPG dat is zo 1998 en dat kan absoluut niet meer anno 2012... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 17:40
In Korea is het spel veel te vroeg uit gekomen, wij krijgen hier meteen alle content die daar na de release is uitgebracht. Ik denk zelf niet dat het snel F2P zal worden, ik denk dat het zelfs een hit zou kunnen worden ( al weet ik niet hoe de endgame is, maar dat weet niemand nog) Dit spel brengt daar werkelijks iets nieuws in het genre ( het vechtsysteem) terwijl alle andere games qua gameplay precies hetzelfde is als WOW. ( tegenstander locken en dan maar 2, 4, 1 - 2, 4, 1 drukken)

Ik blijf het mooi vinden dat ik een dodge zelf in de hand heb en niet dat het bepaald wordt door de statistieken van mn gear.

De gamesites besteden niet veel aandacht aan dit spel, ben benieuwd of tweakers met review komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Great-Storm
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-08 10:05
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:12:
[...]

Het is natuurlijk uit den boze dat je met andere spelers moet spelen in een MMORPG dat is zo 1998 en dat kan absoluut niet meer anno 2012... |:(
Terwijl ik dit topic doorscande voor informatie over deze mmo, kon ik het toch niet laten om hier even een reactie op te maken. :P

Het mag dan zo zijn dat je voor bepaalde dingen meerdere spelers nodig hebt om verder te komen, maar er moet naar mijn inziens altijd de optie zijn om bepaalde dingen solo te kunnen ondernemen. Zeker als het komt tot het levelen van jouw persoonlijke game-character. Ik zit niet altijd te wachten op group-quests.

Wat ik geen probleem vind is als groepen opt-in zijn, zodat als ik bijvoorbeeld bezig ben met een mini-boss, dat mensen die toevallig langs komen (met al dan niet ook die quest) mij kunnen helpen en dan ook bijvoorbeeld de quest-update krijgen. Daarna gaat iedereen weer verder met zijn eigen ding.
Ik wens daarentegen niet geforceerd te worden groepen te moeten zoeken voor elke arbitraire quest.

Wat betreft Tera, nu ik gelezen heb op meerdere reviews dat pvp meer een side-show is, ben ik een stuk minder geïnteresseerd geraakt. Jammer want het idee loonde juist voor goede pvp in mijn opinie.
Ik denk dat ik dus nog even wat doorlees en waarschijnlijk de kat uit de boom kijk tot wellicht een trial. :)

Beetje zelfde gevoel met GW2 overigens, ook daar ben ik de kat een beetje uit de boom aan het kijken terwijl ik van te voren bijna zeker wist dat ik het wilde gaan halen. Toch jammer want ik had veel verwacht van de next-gen (wow brekers, al is wow voor mij maanden terug al gebroken) mmorpg's.
Maar wellicht ben ik te pessimistisch geworden na de oneindige sleur die wow met zich mee bracht op een gegeven moment.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Verderf schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:13:
Mijn respect voor Fraudster is zojuist tot onder het 0 punt gedaald, wat een eikels. vorige week al aangegeven mijn pre-order te willen cancelen, verder OBT alleen gecheckt voor het bloed en de CCP niet eens gebruikt.
Als iemand een pre order heeft en het spel niet wilt spelen.
Ik ben geïnteresseerd om je serial over te nemen.
Uiteraard een redelijk V&A rating gevraagd.

later,

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Als nog meer mensen een erg actiefe guild zoeken op essenia, /w Oisin .

Hij is de leider. Gewoon nederlands. maar de guild zelf is wel internationaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Dacht dat Tera een filler voor mij zou zijn totdat GW2 uit komt, maar na het spelen van de GW2 beta en de volledige versie van Tera blijf ik eerst maar bij Tera. GW1 nooit leuk gevonden maar ik ben met de hype mee gegaan blijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:02
gebruikerfz1 schreef op zondag 29 april 2012 @ 09:31:
Dacht dat Tera een filler voor mij zou zijn totdat GW2 uit komt, maar na het spelen van de GW2 beta en de volledige versie van Tera blijf ik eerst maar bij Tera. GW1 nooit leuk gevonden maar ik ben met de hype mee gegaan blijkbaar :(
Blijkbaar ben je niet de enige: https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=72130

Zat zelf nog in dubio of ik GW2 ook op zou pakken. Twijfel ook nog even of ik Tera oppak. Helaas geen vrienden die het gaan spelen en da's toch wel een minpunt als het om een MMO gaat. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 10:57
Op Velik (EU/PVE) is de Nederlandse guild The Dutch al bijna vol (max 300 players), dus nieuwe vrienden maak je snel genoeg haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Kan ik de beta client gebruiken voor de full version?

Ik wil op een pvp server spelen. Waar zitten de meeste van jullie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Beta client kan, heb ik ook. Zelf zit ik op Essenia

Wel kutje, wil net inloggen 80minuten queue xD Gelukkig krijg je een xp bonus voor elke minuut wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 13:16
Tijdens de CBT's kon je die xp bonus max 1 uur krijgen. Zit je ook effectief 80 min in de queue? Ik merk vaak dat het eerder de helft is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-04 11:11
@clockwize wat is je naam? Ik zit namelijk ook in de guild "the dutch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op wat voor manieren kan je de monthly subscription betalen? Ideal/paypal of alleen CC?

Komen er ook game time cards?

En waar kan je het beste een headstart versie kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 14:42

junglebeast

hier staat iets

http://www.twitch.tv/directory/Tera

Geen idee of deze al langs was gekomen. Best leuk om een beetje te kijken voor een indruk van de game.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Ixtli schreef op maandag 30 april 2012 @ 10:40:
Tijdens de CBT's kon je die xp bonus max 1 uur krijgen. Zit je ook effectief 80 min in de queue? Ik merk vaak dat het eerder de helft is :)
Queue was 120min uiteindelijk 80min dus ook voor 80min een xp bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Laatst online: 22-09 23:27
Heb het spel dit weekend ook maar aangeschaft , zeer leuk om te spelen. Nog nooit zovaak gekilt geweest door andere spelers in een mmo sinds lineage2 maar dat krijg je als je een pvp server kiest :P Ziet er ook echt ongelooflijk goed uit moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook een straf op PvPen? in Lineage 2 had je een karma systeem om de bots te beschermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een straf op het killen van low level spelers:

"We've added more PvP rules with this update—it's now uncool to kill players 6+ levels lower than you. These players will now receive the red name of shame and their punishment will be left up to the community.

You will now earn Infamy Points for killing lower-level players—60 points for players 6-10 levels lower than you; 120 points for players 11 or more levels lower than you.
If you have even one Infamy Point, you will be labeled an outlaw.
We won't penalize you for being an outlaw (having Infamy Points), but the community may retaliate as it sees fit.
Infamy Points will diminish at a rate of one every five minutes. You can also work them down one at a time by killing monsters equal to your level or higher."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
In 1 woord wauw!

Speel een warrior die inmiddels lvl 12 is. De eerste keer dat je de flying mount naar Velika neemt. Wat cool!

Combat is ubervet. Wat een verademing dat je nu de aanvallen realtime aan het ontwijken bent om een combo los te laten als je achter hem bent gedodged. Zo leuk om actief die battles aan te gaan.

Dacht dat GW2 vette graphics had, maar moet zeggen dat de graphics in Tera echt heel mooi zijn. Ik heb alles op max. de game loopt als een zonnetje.

Heb nu 5 uurtjes gespeeld en mijn indruk is echt zeer positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie het spel incl headstart gekocht? ben nu toch wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, de headstart is morgen om 23:59 afgelopen, daarna zijn de servers 1 dagje offline en dan is donderdag de officiele release.

Zelf heb ik het spel (nog) niet gekocht, maar de goedkoopste versie + headstart die ik kon vinden was ongeveer 42 euro.

Maar ze hebben hem nu ook op billgames.nl voor 29.90, zonder headstart maar erg goedkoop imho, ik ga die versie misschien aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit; was een dubbelpost... hoe verwijder ik hier op tweakers eigenlijk een post? Of kan dat niet? :)

[ Voor 190% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 16:32:
Edit; was een dubbelpost... hoe verwijder ik hier op tweakers eigenlijk een post? Of kan dat niet? :)
http://www.yourgamezone.nl/PC-Tera

Hier 28 euro als je alleen de key wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 16:23:
Er zit een straf op het killen van low level spelers:

"We've added more PvP rules with this update—it's now uncool to kill players 6+ levels lower than you. These players will now receive the red name of shame and their punishment will be left up to the community.

You will now earn Infamy Points for killing lower-level players—60 points for players 6-10 levels lower than you; 120 points for players 11 or more levels lower than you.
If you have even one Infamy Point, you will be labeled an outlaw.
We won't penalize you for being an outlaw (having Infamy Points), but the community may retaliate as it sees fit.
Infamy Points will diminish at a rate of one every five minutes. You can also work them down one at a time by killing monsters equal to your level or higher."
Zal weinig effectief zijn als bepaalde guilds in een wolfpack mensen gaan ganken bij populaire spots als de Horse Range waar je je eerste mount krijgt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Heraclius schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:13:
[...]

Zal weinig effectief zijn als bepaalde guilds in een wolfpack mensen gaan ganken bij populaire spots als de Horse Range waar je je eerste mount krijgt etc.
Horse range hoef je niet meer te zijn voor je eerste mount :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
De NPC's bij Horse Range zijn er volgens mij niet eens meer sinds CB2 of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
En er is een handig knopje genaamd "change channel" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Oh ok dat is in ieder geval beter want die range werd zwaar gecamped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 02-10 10:57
pelgrom schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:14:
@clockwize wat is je naam? Ik zit namelijk ook in de guild "the dutch"
Sativea heet ik ingame, Sorcerer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
De game is flink gehyped etc. maar als je kijkt naar forum activiteit en livestreams valt het nu toch zwaar tegen?
Of heeft het gros van de mensen bij een andere retailer de game gekocht? (en kan dus pas donderdag spelen)

[ Voor 8% gewijzigd door Moonborne op 30-04-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het spel is volgens mij juist niet gehyped! En dat is maar beter ook. Ik weet nog hoe het was met SWTOR. Super druk de eerste maand en toen veranderden de meeste servers in "ghost towns". Nou leuk, daar zat je dan op lege servers. Ik heb liever dat het een beetje rustig begint met realistische verwachtingen van de developer dan wat er bij SWTOR gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:59:
Nee het spel is volgens mij juist niet gehyped! En dat is maar beter ook. Ik weet nog hoe het was met SWTOR. Super druk de eerste maand en toen veranderden de meeste servers in "ghost towns". Nou leuk, daar zat je dan op lege servers. Ik heb liever dat het een beetje rustig begint met realistische verwachtingen van de developer dan wat er bij SWTOR gebeurde.
Het grootste verschil met SWTOR is nog wel de 'verplichting' om te teamen, in tegenstelling tot SWTOR waar je bijna gemotiveerd werd alles lekker solo te doen met je companion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Heb nu een Lancer op US server dmv zo'n buddy code gespeeld. Ondertussen level 26 en is een erg leuk spel. Denk dat ik echter toch maar op de EU server ga spelen, die tijdsverschillen zijn wel erg merkbaar. Vandaag was maintenance, en de servers zijn nu nog niet online. Waar spelen de meeste GoT-ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rxs schreef op maandag 30 april 2012 @ 23:38:
Heb nu een Lancer op US server dmv zo'n buddy code gespeeld. Ondertussen level 26 en is een erg leuk spel. Denk dat ik echter toch maar op de EU server ga spelen, die tijdsverschillen zijn wel erg merkbaar. Vandaag was maintenance, en de servers zijn nu nog niet online. Waar spelen de meeste GoT-ers?
Had je geen last van lag gezien de grote afstand en de aard van het combat system?

En weet iemand hoe de klassenverdeling eruit ziet? Ik hoop niet dat iedereen Slayer speelt door dat grote zwaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Lag viel reuze mee eerlijk gezegd. Latency zal meestal toch niet boven de 200ms uitkomen en is nochtans prima te doen. Zal af en toe wel vervelend zijn maar goed.

Misschien ook een reden om maar naar EU over te gaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 23:47:
En weet iemand hoe de klassenverdeling eruit ziet? Ik hoop niet dat iedereen Slayer speelt door dat grote zwaard
Verdeling is enorm breed, als zijn er gewoon te weinig tanks (lancers hoofdzakelijk). Eerste dungeon is altijd instant-ready voor mijn Lancer, vond het initieel een wat vage class, maar bevalt me enorm ondanks ze niet super veel damage doen. (zeker als je gaat glyphen/slotten, dan werken ze best goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
rxs schreef op maandag 30 april 2012 @ 23:38:
Ik speel ook op US servers(Dragonfall) in een EU guild met ongeveer 40 members nu, maintenance is wat jammer maar dit kwam door wat onverwachte problemen las ik :)
Iets wat ze bij ENMASSE tenminste fatsoenlijk naar hun klanten communiceert itt Frogster.

Tijdsverschillen heb ik totaal geen last van gehad verder, het is overal altijd druk tot zover :P
+het gecensureer van frogster vanwege pegi 12 heb je in de US niet, die is gewoon lekker uncensored :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verderf op 01-05-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb vanaf vrijdag 15:00 tot zaterdag 19:00 helemaal naar level 34 gegaan. Hele nacht mee bezig geweest, wilde graag eerste 38 zijn van de guild. Maar ik kon gewoon niet meer door levelen, ik was moe en verveeld.

Dus gisteren 38 gehaald, zondag had ik namelijk andere dingen te doen.

Combat is leuk alleen kan levelen soms wel lastig zijn als een solo priest. En als je dan een berserker of lancer door de mobs ziet hakken alsof het niks is kan dit wel eens vervelend worden.

Ook ben ik erg benieuw hoe healen in raids zou moeten gaan want dat wordt pure chaos. En als iedereen rond rent is het vrij lastig de goede personen te selecteren. Time will tell...

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wahloh schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:24:
Ik heb vanaf vrijdag 15:00 tot zaterdag 19:00 helemaal naar level 34 gegaan. Hele nacht mee bezig geweest, wilde graag eerste 38 zijn van de guild. Maar ik kon gewoon niet meer door levelen, ik was moe en verveeld.

Dus gisteren 38 gehaald, zondag had ik namelijk andere dingen te doen.

Combat is leuk alleen kan levelen soms wel lastig zijn als een solo priest. En als je dan een berserker of lancer door de mobs ziet hakken alsof het niks is kan dit wel eens vervelend worden.

Ook ben ik erg benieuw hoe healen in raids zou moeten gaan want dat wordt pure chaos. En als iedereen rond rent is het vrij lastig de goede personen te selecteren. Time will tell...
Zoals ik in livestreams kijk hebben healers een best pittige taak inderdaad. omdat je best close combat moet spelen. ook voor de heals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:25:
Zoals ik in livestreams kijk hebben healers een best pittige taak inderdaad. omdat je best close combat moet spelen. ook voor de heals
An sich dezelfde taak voor de melee meppers, om zo min mogelijk klappen te vangen. In die eerste dungeon (secret base) zie ik vaak genoeg dat er een zerker/slayer gewoon naast me staat op de boss in te meppen, tot die boss weer uithaalt en je ziet 40-50% van z'n HP verdwijnen (ik aborb tot 3.3k met block :P).

Ik heb wel al die guide-filmpjes zitten kijken van Sheephead, erg handig om precies te weten hoe nu de aspecten van craften, gathering en upgraden gaan. Het Glyph systeem vind ik ook aardig goed uitgewerkt, je kan zelf kiezen welke je actief wil hebben, samen met crystals is dat een behoorlijk verschil in combat.

Gelukkig net de quest-chain doorgespeeld tot popori, dus als de server weer up is, kan ik meteen door in nieuwe gebied.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 01-05-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
SinergyX speel jij ook op de US server? Eu servers zijn nog up namelijk.
Heraclius schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:54:
De game is flink gehyped etc. maar als je kijkt naar forum activiteit en livestreams valt het nu toch zwaar tegen?
Of heeft het gros van de mensen bij een andere retailer de game gekocht? (en kan dus pas donderdag spelen)
Spel is helemaal niet gehyped! op mmo-champion heeft het spel ook maar 1 topic (wel veel pages) en GW2 zijn eigen forum gedeelte. De activiteit is anders groot genoeg, op mijn server heb ik vanaf smiddags 1uur een queue en savonds een queue van vaak 50min terwijl de server een capiciteit van 7500accounts heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat is maar beter ook, tot nu toe is het altijd slecht afgelopen met die ge-hypde mmo's. Dan zijn er waanzinnig lange queues en besluiten de develeopers er weer servers bij te zetten in de eerste week, maar als de eerste gratis maand is afgelopen haakt iedereen masaal af en zit je met een heleboel servers waarover de overgebeleven spelers verspreid zitten, wat ertoe lijd dat elke server nog leger aan voelt en meer mensen stoppen. Dit zag ik gebeuren toen ik Aion, Rift speelde, maar vooral bij SWTOR was/is dit erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
gebruikerfz1 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:51:
SinergyX speel jij ook op de US server? Eu servers zijn nog up namelijk.
Nee, maar vanavond gaan ze dagje plat.

Mischien nog extra goodies als ik het zo lees:
•You bought or will buy the full version of the game in our shop (it does not matter if you buy the Standard Edition or Collector’s Edition) by the 2nd of May 2012 at 23:59 CEST.
◦In that case you’ll also receive the special Legendary Legacy item package after release.
* Please note this promotion is only active for orders in our online shop and not for versions bought at other retail or digital resellers.

This package contains the following items:
A full set of weapon skins:
•Legendary Legacy : Iron Cleaver
•Legendary Legacy : Sky Defender
•Legendary Legacy : Lava Cutter
•Legendary Legacy : Earth Crusher
•Legendary Legacy : Knowledge Guide
•Legendary Legacy : Heaven Pierce
•Legendary Legacy : Chaos Chaser
•Legendary Legacy : Terron Worshipper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
SinergyX schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:19:
[...]

An sich dezelfde taak voor de melee meppers, om zo min mogelijk klappen te vangen. In die eerste dungeon (secret base) zie ik vaak genoeg dat er een zerker/slayer gewoon naast me staat op de boss in te meppen, tot die boss weer uithaalt en je ziet 40-50% van z'n HP verdwijnen (ik aborb tot 3.3k met block :P).
Er lopen inderdaad hele slechte bezerkers rond die hele tijd neer gaan, van slayers kan ik het moeilijk zeggen omdat ik dat zelf ben en ik ben pas 1 keer neer gegaan. Dat was tegen de laatste baas van de lvl 35 instance zat vast in een hoekje met de ballen van de baas in mijn gezicht en mijn dodge ging tegen de muur aan.

Als je met ze'n 2en speeld is lancer&slayer een hele fijne combi, de slayer kan makkelijk achter de mobs of BAM staan en instances heb je zo gevonden altijd een wachtijd van 0 seconden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik hielp ook nog vaak bij die basaliks, gewoon taunten en klappen vangen, in principe krijg ik geen tot minimale damage van die BAM's, maar genoeg zerkers daar gezien die blind staan door te meppen en de priest/mystic lekker te laten healen, zelfs de 'red blink' abilities die een zerker makkelijk kan blocken.

Gevoel als je met lancer blockt bij bosses is wel geweldig, geeft je echt weer zo'n tankgevoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
SinergyX schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:59:
[...]

Nee, maar vanavond gaan ze dagje plat.

Mischien nog extra goodies als ik het zo lees:
•You bought or will buy the full version of the game in our shop (it does not matter if you buy the Standard Edition or Collector’s Edition) by the 2nd of May 2012 at 23:59 CEST.
◦In that case you’ll also receive the special Legendary Legacy item package after release.
* Please note this promotion is only active for orders in our online shop and not for versions bought at other retail or digital resellers.

This package contains the following items:
A full set of weapon skins:
•Legendary Legacy : Iron Cleaver
•Legendary Legacy : Sky Defender
•Legendary Legacy : Lava Cutter
•Legendary Legacy : Earth Crusher
•Legendary Legacy : Knowledge Guide
•Legendary Legacy : Heaven Pierce
•Legendary Legacy : Chaos Chaser
•Legendary Legacy : Terron Worshipper
Behoorlijk crap dat ze hier de mensen die een fysieke kopie hebben gekocht gewoon in de kou laten staan.

US krijgt overigens de volgende:
Afbeeldingslocatie: http://tera-cdn1.enmasse-game.com/datastore/images/2012/05/01/01/59/29/109/goldendragon.jpg
Zoals het hoord gewoon voor iedereen
While many players are new to TERA, some have been following the game for years. To celebrate TERA's strong community and North American launch, En Masse Entertainment would like to provide a launch gift to everyone who purchases the game and subscribes before May 31: a full set of Golden Dragon weapon skins, cosmetic items you can attach to any weapon type to change its appearance.

Already purchased your TERA subscription? Thank you! You will receive the Golden Dragon weapon skins when your initial 30 days of game time ends and your subscription billing begins. You'll find the full set waiting for you in the Item Claim pane in-game. These weapon skins are bound to your account, so you can claim them using any or all of your characters. They cannot be sold, traded, or stored in the bank.

[ Voor 24% gewijzigd door Verderf op 01-05-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat is een koopie. Ik neem aan dat het de standaard editie is. Hoe is het mogelijk dat hun de game nu al voor 28 euro kunnen verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 23:53
gister als 36 mystic CR instance gehealed (geloof dat dat de afkorting was?) die bosses zijn scary man! 1 hit kills als je perongeluk op de verkeerde plek staat!

ik moet zeggen dat ik nog steeds niet echt t nut in zie van combo skills, of je nu op spatiebalk duwt om een skill te activeren of op een knop duwt, zo bijzonder is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Combo Skills hebben meestal een extra effect. Zo kan ik als priest bijvoorbeeld een tweede spell instant casten ipv een 1 a 2 seconde vertraging. Verder is er denk ik niks anders en tijdens het healen gebruik ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:11:
[...]

Zo, dat is een koopie. Ik neem aan dat het de standaard editie is. Hoe is het mogelijk dat hun de game nu al voor 28 euro kunnen verkopen?
Ja het is de standaard, zonder headstart.

Maar goed, het is vaak zo dat je games 15-20 euro goedkoper kan vinden dan de adviesprijs van 45-50 euro. Zo heb ik Final Fantasy XIII-2 na 2 weken al kunnen kopen voor 30 euro :/ Het gaat erg snel met de prijs verlagingen tegenwoordig, gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik ook maar voor de Amerikaanse versie ga, die servers zijn vaak altijd drukker en iedereen spreekt daar goed Engels en ik hoor dat er bijna geen lag is.

En in wat voor manier is de EU versie gecensureerd door Pegi 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:11:
[...]

Behoorlijk crap dat ze hier de mensen die een fysieke kopie hebben gekocht gewoon in de kou laten staan.

[...]
Tja, van de mensen die het digitaal bij hun hebben gekocht krijgen ze de volle 50 euro voor hun zelf, bij mensen die een retail versie kopen krijgen ze wat, 20-25 euro als je ziet dat het spel al wordt verkocht voor 28 euro.
Dus ze willen gewoon dat mensen het spel rechtstreeks bij hun kopen. Elke verkoop via hun eigen website is twee keer zoveel waard als iemand die het spel in de winkel koopt.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:31:
En in wat voor manier is de EU versie gecensureerd door Pegi 12?
Het verschil met de Amerikaanse versie is dat het bloed eruit is gehaald, maar dat wordt weer terug gepatched in de EU versie als het goed is.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verderf schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:11:
[...]

Die fysieke kopers betalen ook maar een fractie van de shopprijs (20-25 euro), plus dat ze de mini-preorders ook willen overhalen alsnog de volle client te gaan kopen.

Nee, doen ze het voor beide, zou ik als digitale koper juist flink genaaid voelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:36:
[...]

Die fysieke kopers betalen ook maar een fractie van de shopprijs (20-25 euro), plus dat ze de mini-preorders ook willen overhalen alsnog de volle client te gaan kopen.

Nee, doen ze het voor beide, zou ik als digitale koper juist flink genaaid voelen :P
Ja behalve als je een fysieke versie voor 45 euro koopt, maar dat is dan je eigen domme schuld imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Voor mensen die gewoon de volle mep hebben neergeteld voor een fysieke CE mogen zich terecht genaaid voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
SinergyX schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:10:
Ik hielp ook nog vaak bij die basaliks, gewoon taunten en klappen vangen, in principe krijg ik geen tot minimale damage van die BAM's, maar genoeg zerkers daar gezien die blind staan door te meppen en de priest/mystic lekker te laten healen, zelfs de 'red blink' abilities die een zerker makkelijk kan blocken.

Gevoel als je met lancer blockt bij bosses is wel geweldig, geeft je echt weer zo'n tankgevoel :D
Als slayer zijn basaliks makkelijk to solo'en, de aanvallen zie je goed aankomen(makkelijker dan als er een tank staat) alleen voorzichtig zijn als ze enraged zijn dan heb je soms toch heel weinig tijd om de aanval nog te ontwijken.

Ik heb zelfs met ze'n 2 die boss frimberlisk(hoe heeft hij precies) ook kapot gemaakt tewijl we 2 levels lager waren. het is prettig om een goeie tank te hebben die niet de heletijd agro verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Laatst online: 27-05 16:24
SinergyX schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:19:
Ik heb wel al die guide-filmpjes zitten kijken van Sheephead, erg handig om precies te weten hoe nu de aspecten van craften, gathering en upgraden gaan. Het Glyph systeem vind ik ook aardig goed uitgewerkt, je kan zelf kiezen welke je actief wil hebben, samen met crystals is dat een behoorlijk verschil in combat.
Heb je linkjes hiervan? eventueel keywords anders? :)

Lijkt me wellicht ook wel nuttig voor in de start post?
Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste