Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Had eerst dat het downloaden tergend traag ging, maar heb toen bij launcher settings P2P sharing op off gezet toen ging het sneller.
De download bleef wel paar keer hangen, maar niet erg lang.

Volgens mij staat download snelheid standaard op unlimited.
Dus als iemand nog de client moet downloaden zet dan P2P sharing op off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
nog ergens keys te vinden? Ik heb nog wel een path of exile key te ruil als iemand interesse heeft :). Lijkt me wel een leuk spel dit. Heb lineage 2 ook kapot gespeeld en vooral het pvp aspect bevalt me.

Nog ff twijfelen of ik deze of D3 ga spelen (2 totaal verschillende games, maar geen tijd voor beide :) )

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 21:17
adros schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:02:
nog ergens keys te vinden? Ik heb nog wel een path of exile key te ruil als iemand interesse heeft :). Lijkt me wel een leuk spel dit. Heb lineage 2 ook kapot gespeeld en vooral het pvp aspect bevalt me.

Nog ff twijfelen of ik deze of D3 ga spelen (2 totaal verschillende games, maar geen tijd voor beide :) )
Je kunt hem ook voor vijf euro of iets dergelijks preorderen, op die manier kun je direct mee doen aan alle Europese beta events. Of het daarna gewoon 'n kwestie is van één maand betalen om verder te kunnen spelen, dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
Xylon schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:15:
[...]

Je kunt hem ook voor vijf euro of iets dergelijks preorderen, op die manier kun je direct mee doen aan alle Europese beta events. Of het daarna gewoon 'n kwestie is van één maand betalen om verder te kunnen spelen, dat weet ik niet zeker.
jep las het ook al een paar paginas eerder in dit topic. Dit is wel nice :) Misschien ff doen een dezer dagen als ik me verveel.

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 13:43

nitrodesign

There is more joy on a ...

Heb is echt de moeite waard om het spel te pre-orderen, na mijn mening hoe verder je in het spel komt en ook dus hogere levels behaald wordt het als maar beter. Soms had ik wel een dipje van nja is dit alles maar dan als je weer een lvl hoger bent gaat er weer een wereld voor je open.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
nitrodesign schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:02:
Heb is echt de moeite waard om het spel te pre-orderen,
Dat is het zeker had zelf de korenas een 7 maanden geleden gespeeld t/m lvl 32 Slayer zelf in het koreans vond ik het tof en echt er mooit uitzien ook.

Ik heb net mijn salaris strook binnen en wordt straks even pre order wil eingelijk hardcopy van de Collectors Edition maar die is er niet voor de EU :(.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:34
Weet iemand wanneer er weer in EU CB is ?
Kan me herinneren dat het rond begin april was maar ik zie dat NA dit weekend beta heeft.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Xzito schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:49:
[...]

Dat is het zeker had zelf de korenas een 7 maanden geleden gespeeld t/m lvl 32 Slayer zelf in het koreans vond ik het tof en echt er mooit uitzien ook.

Ik heb net mijn salaris strook binnen en wordt straks even pre order wil eingelijk hardcopy van de Collectors Edition maar die is er niet voor de EU :(.
Die is er wel, maar je krijgt niet dezelfde items.

De EU versie:
Afbeeldingslocatie: http://community.tera-europe.com/uploads/RTEmagicC_MOCK_UP_COLLECTOR_TERA_Final_EN_Web.jpg.jpg
De NA versie:
Afbeeldingslocatie: http://store.enmasse.com/DRHM/Storefront/Company/tera/images/image/Physical-Mockup-for-CE-Pretail.png

Dit is de pagina voor de EU CE versie http://community.tera-eur...-pre-order-available.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
Vind de EU mooier :D
De NA lijkt teveel op die van LOTRO :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Ziet er goed uit stand nog even thuis goed bekijken. Thanks voor de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Let er wel op dat op de website zelf je alleen de digitale versie kunt kopen.
Voor de boxed versie kun je hier kijken of zelf even rondzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ik heb hem via G2PLAY besteld en dat is dan de digitale versie. Vindt niet zo erg als ik geen hardcopy heb :).

@ iusedto

Voor alle CBT en OBT kijk hier:

http://community.tera-eur...ew-about-beta-phases.html

CBT 1
17.02.2012
19.02.2012

CBT 2
02.03.2012
04.03.2012

CBT 3
16.03.2012
18.03.2012

CBT 4
30.03.2012
01.04.2012

CBT 5
13.04.2012
15.04.2012

Character wipe

OBT
19.04.2012
24.04.2012

Character wipe

PCC
26.04.2012
27.04.2012

Head Start
28.04.2012
02.05.2012

Launch
03.05.2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 18:53
Tja het lijkt een ziek goeie game te zijn, maar wordt sterk bedreigd door GW2.

Tera is helemaal mijn soort game, ook omdat ik jarenlang Lineage 2 heb gespeeld, maar GW2 lijkt ook veel goed te gaan doen en vereist bovendien geen monthly fees.

Ik wacht denk ik tot GW2 uit is en ga ze dan vergelijken. Deze game verdient overigens sowieso meer aandacht, de graphics zijn stunning en de gameplay is zeer sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Zoals ik mijn eigen kan herinneren zijn er vergelijkingen gemaakt en daar kwam sterk naar boven dat Tera meer punten had dan GW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beide games zijn erg sterk, GW2 gaat iets dieper qua character/verhaal, Tera zit iets meer op combo/action en dat is voor mij erg groot pluspunt.

Denk dat de toch richting launch van GW2 er veel zullen vertrekken bij Tera, maar ik denk ze gewoon beide door te spelen, GW2 wordt immers gratis :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 23-03-2012 13:03 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
SinergyX schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:03:
Beide games zijn erg sterk, GW2 gaat iets dieper qua character/verhaal, Tera zit iets meer op combo/action en dat is voor mij erg groot pluspunt.

Denk dat de toch richting launch van GW2 er veel zullen vertrekken bij Tera, maar ik denk ze gewoon beide door te spelen, GW2 wordt immers gratis :P
Waar haal je de tijd vandaan?

Vandaag de Beta uitproberen, begint rond 20:00 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Nja MMORPG en een verhaal vindt ik niet zo spannend. Maar que character heb je wel gelijk omdat je dan meer je richting qua skill en zo kan bepalen.

Maar dat is wel een + punt van GW2 dat het gratis is. Maarja ik ben meer iemand van Anime en zo dus gaat mijn persoonlijke voorkeur naar Tera :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik ga ook vanaaf de beta proberen iemand die een party ofzo wilt maken? over halfuurtje begint het!!

Wel gek dat er ECHT weinig reacties zijn in dit topic, dit is echt een bomgave MMO die eindelijk een beetje anders voelt dan andere mmo's. No targetting system lijkt me top, echt blocken en dodge enz.

Denk dat dit wel de mooiste MMO ter date is. Die graphics =D alles voluit gooien op mijn 42 inch plasma screen.

Ga ook zo livestreamen voor liefhebbers: livestream.com/reconhell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
S.J_84 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:38:
[...]

Waar haal je de tijd vandaan?

Vandaag de Beta uitproberen, begint rond 20:00 dacht ik.
Beide games lenen zich perfect om gewoon uurtje per dag max te spelen, het is geen WoW waar je 5+ uur op een avond een raid moet doorvechten, gewoon je eigen snelheid wanneer het je uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
SinergyX schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:58:
[...]

Beide games lenen zich perfect om gewoon uurtje per dag max te spelen, het is geen WoW waar je 5+ uur op een avond een raid moet doorvechten, gewoon je eigen snelheid wanneer het je uitkomt.
Dan is het wel te doen.

Game speelt erg soepel, combat is ook gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Zaterdag even mijn pre-order gedaan toch voor de Digital Collectors editoins gegaan 46 euro voor betaald.
bij g2play.

Nog 1 maandje wachten moet alvast maar vrijedagen opnemen :D
Zit nog wel tewijfelen welke class ik ga worden Lancer heb ik al tot 22 gespeeld en Slayer tot 36 zit.
Denk nu of Archer,Besker,Mystic maar dan zien we binnekort wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik ga 100% een lancer spelen . Ben altijd de tank in een MMO :)

Ga dit weekend de Berserker en Slayer testen want die heb ik nog niet gespeeld.
Heb ik nog tijd over dan wil ik ook een Mystic levelen want ik wil graag een healer spelen naast de Lancer.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Een zerker heb ik gespeeld en opzicht je leeft helemaal mee met die personage, het geweld wat je hebt met die bijl geweldig :). Maar mijn voorkeur gaat er nu echt naar uit en ik wordt Warrior. Het voordeel van een Lancer of een Mystic/Priest is wel dat je vaak nodig bent bij een group quest. Maar als je een goede Warrior wordt met nice equip dan komt dat ook wel goed :). Aankomend weeken is het weer zo ver kan niet wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toch zag ik tot ergens mid 20 Zerker en Lancer redelijk gelijk opgaan qua tanken, of krijgt Lancer later toch de betere abilties (taunt?) om zich de echte tanker te noemen?

Doet me altijd denken aan de Aion gladiator vs templar tanken, gladiator kon nagenoeg alles net zo goed tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ik hoor jullie zeggen dat alleen de Lancer eigenlijk een goede tank is. Maar op de volgende website die ik hier vindt staat dat een Warrior ook een tank is. Ingame zeggen ze ook van nja ik vindt een Warrior niet echt een tank en zo.

http://en.valkyonhq.com/Class

Maar dan had beter dus een Zerker en een Lancer een tank ipv een Warrior?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
http://tera.enmasse.com/game-guide/classes/#lancertip

Volgense deze site is de Lancer een "absorption " tank .
Warrior staat er ook bij maar dan als "evasion "tank plus "Tanking with this class is difficult, but possible. If you're choosing a warrior to be a tank, be prepared for a challenge"

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ah ik zie het, daarom begonnen ze elke keer te lachen als ik het over had van, "we zoeken nog een tank" en ik mijn eigen wou aanmelde :P. Maar dan weet ik dat. Alweer iets geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Denk dat daar qua party dan nog wel flinke ingame discussies gaan komen, dat terwijl bij bijvoorbeeld die elites (of hoe je ze ook noemt) een party gewenst is, maar zerker en warrior ook gewoon perfect zijn voor de job (zerker iets meer, daarmee kan je zelfs voor iemand gaan staan en klappen opvangen).

Als ik zelfs archers bepaalde elites solo zie doen, zal het puur om de dungeons gaan waar een goede setup echt belangrijk is, rest van de tijd zie ik mystic/zerker als de perfecte combinatie :P (potjes op de grond zetten, geweldige skill is dat :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ja dat klopt. Ik heb beide gespeeld warrior en zerker. Maar ik moet zeggen met zerker kun je grotere mobs (al die monsters looten naar een plek) maken. Maar met een warrior vindt ik persoonlijker ben je flexibel. Maar de andere skill van mystic vindt ik wel fijner, dat die je lockt en dat er dan die boog komt met heal power :). Dan kun je blijven hitten zonder eerst die ballen op te rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09-2021

h2bzeit

np: Ke$ha - Tick Tock

SinergyX schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:16:
Denk dat daar qua party dan nog wel flinke ingame discussies gaan komen, dat terwijl bij bijvoorbeeld die elites (of hoe je ze ook noemt) een party gewenst is, maar zerker en warrior ook gewoon perfect zijn voor de job (zerker iets meer, daarmee kan je zelfs voor iemand gaan staan en klappen opvangen).

Als ik zelfs archers bepaalde elites solo zie doen, zal het puur om de dungeons gaan waar een goede setup echt belangrijk is, rest van de tijd zie ik mystic/zerker als de perfecte combinatie :P (potjes op de grond zetten, geweldige skill is dat :P).
Mystic's krijgen een heal thrall die heel goed kan healen voor een aantal seconden en een target heal rond level 14~18 , die zijn dan stukken beter dan de balletjes O+

I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vond het altijd leuk om die dingen neer te zetten, zeker als zo'n fox/ding/kleinmeisje, echt zo'n 'hnnnngghhhh ha!' geluidje erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Lol, hij bloeit helemaal op in the game :P. Leuk om te zien hoe iemand helemaal inleefd in een game. Dat maakt een game juist waardevol om te spelen, als je je zelf kan vinden daarin.

Maar we moeten nog een aantal dagen wachten en dan is het weer zover :), al iets bekent over de CBT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
heeft iemand enig idee wat de monthly subscription fee gaat worden? ik kan het niet terug vinden in de info op pagina 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dacht iets rond de E 12,99 per maand

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
nog 32 dagen en dan vollop spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
http://tera.omg.com.tw/Event/Tera/main01.html

Nieuwe site in Taiwan. FF intro skippen en dan de link naar classes aanklikken.
Via Flash kan je dan de race/class en gender combo's zien.
Was erg leuk O+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-04 11:11
Ik kijk echt al zo lang uit naar deze game! van de week CE gekocht. Nog niet in de beta gespeeld dus kan niet wachten tot vrijdag gehhe.. Heeft iemand van jullie al ranger gespeeld? Ranger leek me behoorlijk vet maar las dat die weinig in setups gebruikt worden ivm een te lage DPS. Weten jullie hier wat meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit

h2bzeit

pelgrom schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:51:
Ik kijk echt al zo lang uit naar deze game! van de week CE gekocht. Nog niet in de beta gespeeld dus kan niet wachten tot vrijdag gehhe.. Heeft iemand van jullie al ranger gespeeld? Ranger leek me behoorlijk vet maar las dat die weinig in setups gebruikt worden ivm een te lage DPS. Weten jullie hier wat meer van?
Ik ben het daar totaal niet mee eens, Archer's zijn 1 van de beste single target DPS classes.

I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Heeft iemand hier interesse in een closed beta key voor Tera voor aankomend weekend? Ik kreeg er een toegestuurd van Tera, maar ik heb zelf al de 5€ pre-order package gekocht. Je mag me DM'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Je mag hem mij altijd sturen
Ik heb er zelf een maar ik wil mijn collega weg van SWTOR halen en met mij naar Tera gaan :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinzo1984
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 09:33
Ik heb er ook 1tje over (ook zelf een pre order en kreeg er van de week eentje toegemaild), als iemand hem wil hebben hoor ik het wel even!

==

correctie, is zojuist vergeven :-)!

[ Voor 13% gewijzigd door shinzo1984 op 30-03-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Heb vanmorgen de 5 euro pre order gekocht om het spel te checken.
Ziet er mooi uit in ieder geval, ben alleen benieuwd hoe de pvp is, iemand daar al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Was weer een veels te kort CB weekend :(

Heb nu de slayer, priest, sorc, berserker en mystic geleveld tot gemiddeld level 12 to 15.
Erg leuke klasses maar alleen de mystic is me bijgebleven. Die klasse is toppie en kan echt geweldig questen zeg.

Tot op heden ga ik in retail zeker voor een lancer en een mystic als alt.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Nog 26 daagje's to headstart :) probeer die week vrij tekrijgen asian mode on.

Zit nu ech tewijfelen over een besker of slayer. Beide van het weekend nog even gespeeld en neem vandaag nog een kijkje naar me Koreans account met mijn slayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10
Xzito schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:17:
Nog 26 daagje's to headstart :) probeer die week vrij tekrijgen asian mode on.

Zit nu ech tewijfelen over een besker of slayer. Beide van het weekend nog even gespeeld en neem vandaag nog een kijkje naar me Koreans account met mijn slayer.
Ik twijfel nu zelf ook of ik het toch even moet proberen ;p me vriendengroep haalt me over 8)7

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Vond de Berserker wat "veiliger" met questen maar de combat is wat traag.
Denk dat de meeste mensen voor een Slayer zullen kiezen.

Wilde graag een Lancer maar Berserker is wel erug leuk :)
Denk dat ik over 2 weken nog maar wat tijd in Zerk ga stoppen en dan kiezen, hehe

@rickmaniac : er komt nog een open beta. Dan kan je het even testen ?
Vind zelf het questen wel weer erg boring . Kill 10 van dat en 5 van dit , maar de action combat maakt eigenlijk alles goed.

Persoonlijk ga ik zowel GW2 als Tera spelen en kies daarna wel een "main" game :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ook weer de CBT meegemaakt, ben nu lvl 34 met mijn Warrior, maar deze blijf ik spelen. Heb ook andere classes gespeeld zoals: Zerker, Slayer, Mystic en Priest. Moet wel zeggen dat Tera vele quests heeft en dat is wel leuk om te doen. Alleen als Warrior valt mij wel op dat je vanaf lvl 15/20 niet veel meer kan solo spelen, of je moet veel posions hebben. Dat vindt ik wel een beetje nadeel, maar voor de rest is het helemaal geweldig. Ook de BAMS en Bosses zijn leuk om tegen te vechten.

Nu nog een CTB te gaan, en dan helaas char wis :(. Maarja daarna komt het weer allemaal goed. Hopelijk komen en binnenkort veel guides uit hoe je het beste je char kan bouwen of wat de beste manier is om te craften of dergelijke.

Heeft iemand ook al een guild gevonden? ik ben ook nog opzoek naar een NL guild, ik zit nu in een guild alleen die zijn nog in overleg of ze gaan voor een PVP of PVE guild. Graag zoek ik een PVE guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Ricmaniac schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:26:
[...]

Ik twijfel nu zelf ook of ik het toch even moet proberen ;p me vriendengroep haalt me over 8)7
Zou het weekend het gewoon even proberen je hebt me gegevens toch, lijkt me wel van belang dat je de pc die nu bovenstaat als Tera uit is bemachtigd hebt. Anders draait die niet zo soepel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Xzito schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:51:
[...]

Zou het weekend het gewoon even proberen je hebt me gegevens toch, lijkt me wel van belang dat je de pc die nu bovenstaat als Tera uit is bemachtigd hebt. Anders draait die niet zo soepel :P
haha ik blijf haar elke dag manipuleren en hersenspoelen dat ik deze pc nodig heb en zij die van mij gewoon als perfect kan beschouwen voor haar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
Zo lekker, bij cbt van afgelopen weekend heeft zaterdag ochtend mijn graka het begeven.. Heb nu alleen archer gespeeld wat mij eerlijk gezegd goed bevalt. Zonde van de andere dagen dat ik niet kon spelen.. Kan iemand mij vertellen wat het grote verschil tussen gameplay van slayer en warrior/mystic en priest is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

pelgrom schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:15:
Zo lekker, bij cbt van afgelopen weekend heeft zaterdag ochtend mijn graka het begeven.. Heb nu alleen archer gespeeld wat mij eerlijk gezegd goed bevalt. Zonde van de andere dagen dat ik niet kon spelen.. Kan iemand mij vertellen wat het grote verschil tussen gameplay van slayer en warrior/mystic en priest is?
Slayer heeft een groot zwaard, enorm lomp dus zwaait daar redelijk sloom mee rond (vergelijkbaar met lancer) En doet veel knockbacks.

Warriors zijn erg snel en behendig, veel dodge skills en hebben korte animaties voor skills en auto attack (ook dual-wielded met kleine zwaarden).

Mystics hebben orbs die ze kunnen spawnen voor mana/health voor support (naast een directe heal), en hebben een paar pets die ze kunnen summonen

Priests hebben de meeste heals en veel AOE cirkels voor heals en buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat opzicht is Slayer erg vergelijkbaar met Bezerker, diverse animaties zijn ook hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
Mag ik daaruit ook concluderen dat een warrior "moeilijker" is om te spelen? dat je meer handelingen moet verrichten (skills voor zelfde dps in verhouding met slayer) en meer in beweging moet blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Moeilijkste class is ook een Warrior, Waarom? omdat deze eigenlijk een Tank moet zijn. Alleen een Warrior heeft leather armor dus snel dood. Wil je een goede Tank worden met een Warrior ben je goud waard maar in de meeste gevallen ben je met een Warrior een DD (damage dealer). En gebruiken ze een Lancer voor Tank.

Maar zelf ben ik een Warrior, en moet zeggen dat ik het af en toe wel een lastige class vindt om te spelen, vooral als je een hoger lvl bent, die monsters hebben een hoge damage, en jij maar in dat opzicht weinig HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit

h2bzeit

nitrodesign schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:04:
Moeilijkste class is ook een Warrior, Waarom? omdat deze eigenlijk een Tank moet zijn. Alleen een Warrior heeft leather armor dus snel dood. Wil je een goede Tank worden met een Warrior ben je goud waard maar in de meeste gevallen ben je met een Warrior een DD (damage dealer). En gebruiken ze een Lancer voor Tank.

Maar zelf ben ik een Warrior, en moet zeggen dat ik het af en toe wel een lastige class vindt om te spelen, vooral als je een hoger lvl bent, die monsters hebben een hoge damage, en jij maar in dat opzicht weinig HP.
Moet je minder stil staan :P ROLLEN MET JE ZWAARDJES!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Hahaha, ja jij kan makkelijk praten :P. Maar het blijft een kunst hahaha. Maar heb liever dan toch een Mystic of Priest als back-up voor mij. Iemand die zich aanbevolen voelt (A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
Ben toch wel van plan om een support te gaan spelen haha. Wie zitten hier al in een (nederlandse) guild. en welke server spelen jullie/gaan jullie spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ik weet niet of de servers blijven bestaan of deze gereset gaan worden, maar momenteel zit in op Aboned of zoiets, en zit in de guild: De Vliegende Hollanders. Maar deze guild was er nog niet uit of ze in een PVE of PVP server gaan spelen. Dus het zou zo maar kunnen dat ik een andere guild wil gaan joinen. Maar ik hou mijn zelf altijd aanbevolen :). Zelf zal ik op een PVE server gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
Is het misschien een leuk idee om met zijn allen van dit forum in dezelfde server te gaan spelen? kunnen we meteen met een heel aantal nederlanders een NL guild opzetten :)

Hoe zit het eingelijk met het political system? is dit end-game content of kan dit al vanaf early game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit

h2bzeit

Ik weet nu al dat ik op een PvP server ga spelen samen met een groepje anderen en een guild met hun opricht, het groepje bestaat op het moment alleen uit NLers toevallig dus als je je geroepen voelt :+

NL only guild worden we niet want we doen niet aan dat soort wannabe elitism onzin

[ Voor 17% gewijzigd door h2bzeit op 04-04-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
Nee dat hoeft voor mij ook niet, is alleen wel leuk/fijn als er iig ook een aantal nederlanders in zitten :) ik ben van plan om zowel pve als pvp te spelen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ik ben van plan om op een PVE server te gaan spelen dus als iemans zijn eigen daar voor betrokken bij voelt. Hoor ik het wel :). Hopelijk kunnen we een leuke en gezellige PVE server guild oprichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
Een tweakers guild haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 07:52
Ik ga ook op een PvE server spelen. Dit omdat mijn guild een PvE guild is.

Ik zit nu in deze guild: http://alithguild.com

Het voordeel van deze guild is dat er veel volwassenen in zitten. Daardoor wordt er wat meer gefocused op het sociale aspect van een MMO.

Heb zelf weinig kunnen spelen in de CBT. Vind het jammer dat alleen het weekeinde gespeeld kan worden en niet dat er ook door de weeks een CBT is. Ben nu een lvl 16 mystic. Wat ik wel merk is dat je met een zelf heal een goede overleving kans hebt. Ik ben nog niet dood gegaan doordat het te moeilijk werd. Het blijven bewegen van je char om aanvallen te ontwijken is een zeer leuke en vernieuwende ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit

h2bzeit

Ik zie nu al een aantal mensen die naar een PvE server gaan maar TERA is voornamelijk een PvP game, vinden jullie het niet zonde om "afgesloten" te zijn van 1 van de belangrijkste punten van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
h2bzeit schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:50:
Ik zie nu al een aantal mensen die naar een PvE server gaan maar TERA is voornamelijk een PvP game, vinden jullie het niet zonde om "afgesloten" te zijn van 1 van de belangrijkste punten van de game?
ben ik met je eens. als ik zie hoe die combat mechanics van die game zijn is het ideaal om te pvpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zelf ga ik ook voor een PVE server.
Heb geen enkele zin in om te PVP'en buiten BG's om :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Iusedto schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:33:
Zelf ga ik ook voor een PVE server.
Heb geen enkele zin in om te PVP'en buiten BG's om :)
dat is juist vet IMO. gewoon je server domineren ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
Ricmaniac schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:53:
[...]

dat is juist vet IMO. gewoon je server domineren ;p
Ik geef zelf ook de voorkeur aan pvp omdat vooral als end-game content me dat OWPVP zo gruwelijk lijkt.
h2bzeit schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:50:
BG's en GvG wordt ook ingevoerd op PVE servers. Het is natuurlijk ook een persoonlijke voorkeur.. de ene doet graag pvp en de ander gaat liever dungeons completen en bezig met het political system etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triforce31
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
*edit: Nu nog 2 over

Hebben er nog mensen interesse in keys voor de closed beta 5? Ik heb er 3 gekregen.

"As an accomplished priest and an elite member of the Federation, you have earned the right to recruit companions and guildmates to join you on your journey:"

[ Voor 4% gewijzigd door triforce31 op 04-04-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
triforce31 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:33:
Hebben er nog mensen interesse in keys voor de closed beta 5? Ik heb er 3 gekregen.

"As an accomplished priest and an elite member of the Federation, you have earned the right to recruit companions and guildmates to join you on your journey:"
Zou ik er één mogen hebben? wil namelijk een maatje van mij overhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Ik geef je ook wel gelijk dat deze game is gebaseerd op PvP, alleen omdat dit mijn eerste MMO is wil ik graag rustig aan beginnen en alle begrippen begrijpen. Ook wil ik nog rustig alle velden verkennen en zo en niet meteen dood gemept worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
nitrodesign schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:56:
Ik geef je ook wel gelijk dat deze game is gebaseerd op PvP, alleen omdat dit mijn eerste MMO is wil ik graag rustig aan beginnen en alle begrippen begrijpen. Ook wil ik nog rustig alle velden verkennen en zo en niet meteen dood gemept worden :P.
Dat is ook een beetje mijn mening, als ik speel wil ik dit op mijn manier doen. En ik vind het heerlijk om met een paar guildies te questen, verkennen etc. Als ik wil pvp'en dan zoek ik de pvp areas op of doe een battleground, maar als ik quest vind ik het niet zo fijn dat er gegankt wordt.

Waar wij als guild wel achteraan gaan is het political systeem. Dit gaat denk ik wel heel leuk worden. Hoewel het mij persoonlijk nog niet heel duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

@ Woko,

Dat is mooi om te horen dat jij daar zo tegenover staat, ik heb een apply gedaan op jullie website en zie graag het antwoord tegemoet :).
Het lijkt me een leuke guild om daar van deel uit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit

h2bzeit

WoKo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:21:
[...]

Dat is ook een beetje mijn mening, als ik speel wil ik dit op mijn manier doen. En ik vind het heerlijk om met een paar guildies te questen, verkennen etc. Als ik wil pvp'en dan zoek ik de pvp areas op of doe een battleground, maar als ik quest vind ik het niet zo fijn dat er gegankt wordt.
Ieder zo zijn eigen keus en voorkeuren natuurlijk maar omdat je kan pvpen in de open wereld betekent het nog niet dat het moet. TERA is geen MMO waar er duidelijke facties zijn zoals bijvoorbeeld bij WoW of Aion, zo maar alles om je heen ganken is geen goede keus in TERA aangezien mensen je dan op een duur gewoon zat zijn en je crystals kapot kunnen gaan als je dood gaat :+
Waar wij als guild wel achteraan gaan is het political systeem. Dit gaat denk ik wel heel leuk worden. Hoewel het mij persoonlijk nog niet heel duidelijk is.
Dat is ook het belangrijkste onderdeel van de end-game :p

Schijnbaar is een Vanarch(lord van een provincie) zijn echt rete duur om te zijn en te behouden. Als ik de source vind post ik hem kan hem nu niet zo 1, 2, 3 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ga ook gewoon PVE server, wil ik echt wat PVP doen (buiten het 'OMG class X so OP!! FAIL' gejank als het gaat om 1vs1), pak ik wel een arena of pvp-enabled zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
h2bzeit schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:50:

Ieder zo zijn eigen keus en voorkeuren natuurlijk maar omdat je kan pvpen in de open wereld betekent het nog niet dat het moet. TERA is geen MMO waar er duidelijke facties zijn zoals bijvoorbeeld bij WoW of Aion, zo maar alles om je heen ganken is geen goede keus in TERA aangezien mensen je dan op een duur gewoon zat zijn en je crystals kapot kunnen gaan als je dood gaat :+
Ik heb nog niet op een pvp server gespeeld. Kun je me vertellen waarom het een slechte keus is om alles en iedereen te ganken? Zover ik begreep krijg je een negatieve score als je mensen onder je iegen level dood. Door deze negatieve score wordt je een outlaw. Maar ik heb nog niet kunnen lezen wat de nadelen zijn van dit punten systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctus78
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-05 09:53
Ik lees al een tijdje mee op de forums, maar toch ook maar eens wat posten
Ik volg TERA al een behoorlijke tijd en heb de CE hard copy in pre order staan (bij play.com) voor heel wat maandjes.

Helaas geen beta key nog kunnen bemachtigen, al moet ik toegeven dat ik hem alleen zou gebruiken om te kijken welke class me het leukst lijk om daar volledig op te storten met launch. Berserker of Slayer....heavy melee is altijd wel waar ik voor ga. ik dacht zo gehoord te hebben dat berserker wel wat populairder was, wat ik zelf een reden zou vinden om juist slayer te kiezen :)

TERA lijkt in EU nog wel wat weinig aandacht te krijgen. niet veel winkels verkopen hardcopies enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Klopt, Tera is nog niet zo populair in NL, maar hopelijk komt dat nog. Maar ondanks zijn er best een aantal NLers die Tera hebben. Maar mocht het niet doorslaan in NL is dat spijtig maar het is en blijft nog een Beta. In Korea is het een groot suc6.

Maar ik heb beide chars gespeeld en mijn voorkeur ging toch naar de Berserker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit

h2bzeit

WoKo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:17:
[...]

Ik heb nog niet op een pvp server gespeeld. Kun je me vertellen waarom het een slechte keus is om alles en iedereen te ganken? Zover ik begreep krijg je een negatieve score als je mensen onder je iegen level dood. Door deze negatieve score wordt je een outlaw. Maar ik heb nog niet kunnen lezen wat de nadelen zijn van dit punten systeem.
Omdat andere spelers het niet leuk vinden als hun vrienden enzo continu worden afgeslacht? :+
Ook komt erbij dat crystals kapot gaan als je dood gaat en crystals de zelfde soort rating hebben als gear (white, green, blue, etc.) dus die wil je liever niet zo maar opblazen, want die dingen helpen echt in en uit combat.
Op het moment zit er geen bounty system in TERA zo ver ik heb kunnen op maken. Het lijkt mij persoonlijk ook veel interessanter om zo iets vanuit de player base te zien ontstaan dan door de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
survival of the fittest, een beetje ne zoals in l2 daroom trekt het me wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Laatst online: 16-08 03:03
SinergyX schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:03:

GW2 is nog steeds tab-targetting, zij het met een dodge knop. Het zit ergens tussen WoW en Tera in qua gevechtssysteem, zekers meer 'casual' georienteerd.

GW2 is ook niet echt gratis, je moet het nog steeds 1 keer kopen ;p
nitrodesign schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:20:
Klopt, Tera is nog niet zo populair in NL, maar hopelijk komt dat nog. Maar ondanks zijn er best een aantal NLers die Tera hebben. Maar mocht het niet doorslaan in NL is dat spijtig maar het is en blijft nog een Beta. In Korea is het een groot suc6.

Maar ik heb beide chars gespeeld en mijn voorkeur ging toch naar de Berserker.
Zelf ga ik het in NA spelen... Frogster is toch wel bout qua support. Er is ook lang niet zoveel lag als ik dacht bij het spelen van de NA versie, vooral nadat ik beide betas heb kunnen proberen (EU en NA).

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
Noctus78 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:03:

TERA lijkt in EU nog wel wat weinig aandacht te krijgen. niet veel winkels verkopen hardcopies enzo.
Klopt, uiteindelijk zal de playerbase wel toe gaan nemen. waarom er zo "weinig" aandacht aan besteed wordt vraag ik mijzelf ook af.. Uiteindelijk is de beste reclame mond-op-mond reclame. USP voor deze game is voornamelijk het nieuwe combat systeem en nieuw soort end-game content (political system) wat het toch uniek maakt op de europese markt.

Wat betreft het de "monthly fee" tjaa, het is gemiddeld iets meer dan 1biertje minder drinken in de week? Eigenlijk stelt het helemaal niks voor. Daarnaast krijg je ongetwijfeld weer expansions met GW2 waar je ook weer dik voor moet gaan betalen.. Daarbij is die monthly fee voor sommige mensen een soort van drempel waar ze overheen moeten. Toch zie je dat het uiteindelijk voor de meeste mensen/gamers helemaal niet uitmaakt, kijk maar naar de playerbase van al die jaren WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tera werd vorig jaar op Gamescom nog behoorlijk groot neergezet, jammer voor hun helaas dat ze naast de GW2 setup stonden, die toch iets meer aandacht kreeg. Maar ook bij de ingang van GC hingen enorm grote banners van Tera, ze waren daar wel prominent aanwezig. Neem aan dat ze er dit jaar ook weer groot bij zitten, ik ga er in iedergeval weer kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

@ ChromeBallz

Dan weet ik niet wat voor verbinding jij hebt ? maar bij mijn weten elke EU CBT gespeelt en geen LAN ondervonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Denk eerder dat hij bedoelde dat hij de NA speelde en tov EU CBT weinig 'extra' lag ondervond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Hoop wel dat dit spel het gaat halen in Europe, zit wel potentie in kwa gameplay iig. Alleen de races vallen mij wat tegen.

Het niet kunnen selecteren van een target biedt veel mogelijkheden in PvP

[ Voor 64% gewijzigd door izzo op 06-04-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 18:53
SinergyX schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:59:
Tera werd vorig jaar op Gamescom nog behoorlijk groot neergezet, jammer voor hun helaas dat ze naast de GW2 setup stonden, die toch iets meer aandacht kreeg. Maar ook bij de ingang van GC hingen enorm grote banners van Tera, ze waren daar wel prominent aanwezig. Neem aan dat ze er dit jaar ook weer groot bij zitten, ik ga er in iedergeval weer kijken :D
Tja het ding is dat GW2 nog steeds op zich laat wachten en Tera dus cker wel een kans maakt. Uiteindelijk is de media de grootste toegangspoort naar een grote user base. En daar vind ik dat de media in Europa Tera te kort doet, BlueHole zichzelf tekort doet, en de game helaas een paar dikke dompers bevat voor de gemiddelde Europeaan. Met groots aanwezig zijn op een gamebeurs zet je geen zoden aan de dijk.

BlueHole moet zelf ook een beetje moeite doen om een game te promoten: journalisten uitnodigen voor game sessies, grote game sites benaderen etc.

En idd de races zijn raar. Elin zijn gaar, High Elf male gay, Baraka weird, en Aman female creepy. Dat soort characters spreekt Europeanen simpelweg niet echt aan.

Maar goed, daar valt allemaal nog mee te leven, en verder lijkt die game echt dope te worden. Het ding is alleen dat als je deze game naast GW2 neer zet GW2 er overheen walst. Zowel in grafisch opzicht (alhoewel ik de sfeer in Tera persoonlijk wel wat vetter vind, I like fantasy), als qua gameplay in het algemeen.

Combat weet ik niet. Ik heb toch het idee dat combat in Tera wel wat vetter is, maar GW2 heeft een veel beter PvP systeem met bijvoorbeeld RvR.

En dan de doodslag: GW2 is geen p2p.

[ Voor 3% gewijzigd door IngamerX op 07-04-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:34
nitrodesign schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:04:
Dat is niet helemaal waar. Momenteel is de warrior een hybrid class defensive buff -> tank, attack buff -> DPS. Maar in Queen of Argon P1 is de DPS van de warrior flink omhoog gegaan, tevens hebben ze ook stacking bij gehad.

@sinergyX
Dat opzicht is Slayer erg vergelijkbaar met Bezerker, diverse animaties zijn ook hetzelfde.
Ja en nee.. Je kunt de gameplay van een slayer het meest vergelijken tussen een warrior en een zerker.. en als je echt echt 1 van de 2 moest kiezen zou ik eerder zeggen warrior. Dit baseer ik op endgame lvl 60 attack speed gear en skills van de slayer (stun, stun, knockdown). Wat de slayer weg heeft van de zerker zijn de enorme crits dat ze kunnen doen en lopen met een 2 hander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Mmmmm het is rustig hier, aankomend weekend is de laatste CBT en dan heeft Tera nog de tijd om aantal dingen te fixen :). Ben benieuwd hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
Ja inderdaad haha, hoop dat ik vrijdag mijn computer EIN-DE-LIJK klaar heb. Dat rotding wil niet meer opstarten :S

En anders ben ik genoodzaakt om bij een maatje van mij te gaan LANnen haha :)

[ Voor 26% gewijzigd door syphx op 11-04-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:59
De eerste die mij 'n DM weet te sturen krijgt een key voor CBT 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:34
Hmm ik heb eingelijk een vraagje...
Is het toegestaan als ik link naar mijn guild hier plaats in geval iemand mischien interesse heeft 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Denk het niet, je mag me ook een DM sturen voor je guild. Kan altijd even kijken wat het heeft te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:59
Beta key voor CBT5: HTJWHKC6EP6CPAFDYXH7WHDGCCANR7NR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:41

Multensor

wtf

Thanks. Vant weekend maar eens kijken dan :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Topic op het forum over een mogelijke levelboost is weer verdwenen, had ik wel fijn gevonden.

Om 'even' in het weekend met een rotgang naar 38 te gaan, heb weinig tijd om echt te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4jackal
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:31
Heb ook nog een key voor komend weekend:
GXCX5F73D37RJCN6PAE79HJP3C75FFLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 09-09 16:55
thnx zal hem van het weekend ook maar ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Pagina: 1 ... 5 ... 27 Laatste