SinergyX schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:59:
Tera werd vorig jaar op Gamescom nog behoorlijk groot neergezet, jammer voor hun helaas dat ze naast de GW2 setup stonden, die toch iets meer aandacht kreeg. Maar ook bij de ingang van GC hingen enorm grote banners van Tera, ze waren daar wel prominent aanwezig. Neem aan dat ze er dit jaar ook weer groot bij zitten, ik ga er in iedergeval weer kijken

Tja het ding is dat GW2 nog steeds op zich laat wachten en Tera dus cker wel een kans maakt. Uiteindelijk is de media de grootste toegangspoort naar een grote user base. En daar vind ik dat de media in Europa Tera te kort doet, BlueHole zichzelf tekort doet, en de game helaas een paar dikke dompers bevat voor de gemiddelde Europeaan. Met groots aanwezig zijn op een gamebeurs zet je geen zoden aan de dijk.
BlueHole moet zelf ook een beetje moeite doen om een game te promoten: journalisten uitnodigen voor game sessies, grote game sites benaderen etc.
En idd de races zijn raar. Elin zijn gaar, High Elf male gay, Baraka weird, en Aman female creepy. Dat soort characters spreekt Europeanen simpelweg niet echt aan.
Maar goed, daar valt allemaal nog mee te leven, en verder lijkt die game echt dope te worden. Het ding is alleen dat als je deze game naast GW2 neer zet GW2 er overheen walst. Zowel in grafisch opzicht (alhoewel ik de sfeer in Tera persoonlijk wel wat vetter vind, I like fantasy), als qua gameplay in het algemeen.
Combat weet ik niet. Ik heb toch het idee dat combat in Tera wel wat vetter is, maar GW2 heeft een veel beter PvP systeem met bijvoorbeeld RvR.
En dan de doodslag: GW2 is geen p2p.
[
Voor 3% gewijzigd door
IngamerX op 07-04-2012 16:22
]