Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Dit is de nieuwe class en alleen als dark elin speelbaar :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AoxSon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:57
is er een idee wanneer deze update wordt doorgevoerd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
das een goeie maar ik had ergens gelezen dat die samen met nieuwe instances live gaat in de zomer.( als tera de zomer nog gaat halen dat is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007

de nieuwe class heet trouwens reaper.
en als ik deze youtube video mag geloven is er een nieuwe gebied erbij. :)

cs met een reaper.
en wat ik kan zien is dat hij zelf heal heeft van 30%?
en hij heeft backstep van de warrior Q.Q wat haaaaat ik dat skill.
ook wel best een OP class...

[ Voor 41% gewijzigd door raro007 op 11-02-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Ik had een upgrade gedaan naar een r270x (vanuit een 5870), draait allemaal niet bijzonder sneller :( Is de game nog steeds zo CPU-afhankelijk?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
het is zelfs erger geworden.
heb zelf de setting terug geschroefd om het spel speelbaar te houden.
als een mmo komt met dezelfde gameplay stap ik zo over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Ik vind het allemaal wel wat meevallen, draai zelf met een 2500K met een 7870 en heb nergens last van. Ja in de steden loopt ie wat langzamer, maar dat is voor mij nietecht een probleem...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Medium normale gebieden kom ik niet voorbij de 40fps, op high is het meer mid-20. Richting steden duik ik zelfs onder de 20.

Best jammer, weet nog bij de launch dat de game bizar goed schaalde op veel hardware en draaide als een zonnetje.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

SinergyX schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:32:
Medium normale gebieden kom ik niet voorbij de 40fps, op high is het meer mid-20. Richting steden duik ik zelfs onder de 20.

Best jammer, weet nog bij de launch dat de game bizar goed schaalde op veel hardware en draaide als een zonnetje.
Wat zijn jouw specs?

Ik zit op de 60fps behalve in die grote stenen stad waar iedereen langskomt, dan zak ik naar 25-35.

Shadows doe ik in elke spel uit en ik heb v-sync geactiveerd via de .ini

[ Voor 7% gewijzigd door Sm0k3r op 12-02-2014 09:54 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Een X6-1090T met een R270X, zoals meerdere games zal het toch m'n CPU blijven die limiterende factor is. Rift is ook erg sterk CPU-gebonden, daar merk ik precies hetzelfde. (Warframe maakt wel goed gebruik van CPU en draait ook altijd goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

SinergyX schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:58:
Een X6-1090T met een R270X, zoals meerdere games zal het toch m'n CPU blijven die limiterende factor is. Rift is ook erg sterk CPU-gebonden, daar merk ik precies hetzelfde. (Warframe maakt wel goed gebruik van CPU en draait ook altijd goed).
Heb je jouw processor in de gaten gehouden tijdens het spelen, bij mij komt hij niet boven de 30% uit, gemiddeld 16-20% en videokaart wordt ook niet 100% benut.

Dit spel is slecht geprogrammeerd of het is serverside problemen.

Ik speel op EN server.

Mijn specs zijn i7 3820@4.3GHz 16GB met een GTX680 en ik heb ook FPS drops op vreemde plekken.

Probeer vandaag maar schaduwen helemaal uit te zetten en ik zal de rest van mijn grafische instellingen wel posten want ik heb 60fps behalve in de grote grote stad (naam ken ik niet uit mijn hoofd).

Google maar "Tera GPU or CPU" dan lees je het overal.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 17:02
Het is de GUI, als je die uitschakelt heb je in eens 20-30 FPS meer....
Is alleen niet te doen in een dungeon haha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
CPU/GPU is in alle gevallen best gaar in de monitor, Rift draait mijn CPU op 4 cores ~50%, GPU komt niet voorbij de 60% (tijdens world event, dat is ~10fps max), buiten video's encoden heb ik nog nooit mijn cores 90+% zien gaan.

Ik heb core 5+6 al uit parkeerstand gehaald, heb ze wel eens ~200mhz harder gezet, maar lijkt allemaal weinig uit te halen.

In rift zag ik aantal topics waar mensen met een quadcore veel betere prestaties haalde (3.6Ghz tegen mijn 6x 3.2Ghz), maar veelal is het volgens mij opschepverhalen die 'rockstable 60fps' draaien op onwaarschijnlijke specs.

Geen idee wat ze in de tussentijd hebben gedaan, maar was er niet beter op geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Ik draai met mijn setup (2500K + 7870) redelijk stabiel 60-80 fps in de buitengebieden, in de steden zakt dat weg tot 25-40 fps...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

SinergyX schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:19:
CPU/GPU is in alle gevallen best gaar in de monitor, Rift draait mijn CPU op 4 cores ~50%, GPU komt niet voorbij de 60% (tijdens world event, dat is ~10fps max), buiten video's encoden heb ik nog nooit mijn cores 90+% zien gaan.

Ik heb core 5+6 al uit parkeerstand gehaald, heb ze wel eens ~200mhz harder gezet, maar lijkt allemaal weinig uit te halen.

In rift zag ik aantal topics waar mensen met een quadcore veel betere prestaties haalde (3.6Ghz tegen mijn 6x 3.2Ghz), maar veelal is het volgens mij opschepverhalen die 'rockstable 60fps' draaien op onwaarschijnlijke specs.

Geen idee wat ze in de tussentijd hebben gedaan, maar was er niet beter op geworden :P
Heb je het over mijn "rockstable" 60fps?

Indien ja; ik heb geen reden om op te scheppen en doe het ook niet want anders wou ik jou niet voorzien van mijn instellingen en gaf ik niet de tip v-sync aan te zetten en schaduwen uit. Ik heb ook aangegeven dat ik geen constante 60fps heb, grote stad zakt hij naar 20 en dit heeft niks met onze computer te maken want het gaat ook omlaag als ik naar een muur kijk of de grond.

En meerdere kernen maakt niks uit in dit spel want van de 8 kernen worden er maar 2 echt goed benut dus snelheid wint van rekenkernen.

edit: veel van de "rockstable" 60fps verhalen zijn gebaseerd op de bossen of vechtscenes maar roepen niet erbij dat zij geen drop hebben in de steden, net als de gokker die niet over zijn verlies praat maar alleen over zijn winsten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Sm0k3r op 12-02-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ik zal maar niet over mijn systeem praten :( want die is om te huilen...
nou dus schaduw uitzetten en wat nog meer?
het is wel nice als iemand zijn aangepaste setting eve post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sm0k3r schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:29:
Heb je het over mijn "rockstable" 60fps?
Nee, die gasten op het forum van bv Rift of Tera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

raro007 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:55:
ik zal maar niet over mijn systeem praten :( want die is om te huilen...
nou dus schaduw uitzetten en wat nog meer?
het is wel nice als iemand zijn aangepaste setting eve post. :)
Ja maar als je een verouderde PC hebt dan kan je zelf raden wat je moet verlagen (zowat alles) :P

Iig schaduwen en draw distance zijn het zwaarst oftewel alles wat te maken heeft met dingen animeren waar je toch geen drol aan hebt, travel animation ook zoiets, dat is stof of waterspetters animeren waar je toch niks aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het meest gebruikelijk, op Tera Europe spelen? Of speelt de meerderheid op NA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Ik heb een heel raar probleem, met mijn muis bestuur ik het zicht met een crosshair midden op het scherm. Alleen als ik escape indruk krijg ik mijn muis aanwijzer weer terug maar dan kan ik weer niet lopen. Dit probleem had ik eerst bij de TESO beta maar nu ook in TERA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-08 10:14
FitzChevalric. schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:12:
Ik heb een heel raar probleem, met mijn muis bestuur ik het zicht met een crosshair midden op het scherm. Alleen als ik escape indruk krijg ik mijn muis aanwijzer weer terug maar dan kan ik weer niet lopen. Dit probleem had ik eerst bij de TESO beta maar nu ook in TERA.
Ehm, dit hoort zo? :p
Zodat je wanneer je op escape drukt je je UI dingen kan aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Sm0k3r schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:53:
[...]
Shadows doe ik in elke spel uit en ik heb v-sync geactiveerd via de .ini
Scheelt dat v-sync aanzetten erg?
Ik heb gemerkt op de laptop van mn vriendin dat zij wel veel betere fps krijgt na het uitzetten van dingen als shadows en dat stof/blaadjes etc.

Het gaat jammer genoeg nog steeds niet super, vooral niet in de dungeons/grote steden. Zou Vsync aanzetten veel uitmaken? Zoveel dat bijvoorbeeld shadows en andere dingen weer aankunnen? ( Ze houdt nu eenmaal van dat soort dingetjes :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
BasA1991 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:15:
[...]

Ehm, dit hoort zo? :p
Zodat je wanneer je op escape drukt je je UI dingen kan aanklikken.
Nee, ik had altijd gewoon een mouse cursor in het spel. Nu heb ik crosshair en al mijn muisbewegingen zijn camera bewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
FitzChevalric. schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:34:
[...]

Nee, ik had altijd gewoon een mouse cursor in het spel. Nu heb ik crosshair en al mijn muisbewegingen zijn camera bewegingen.
Dat zou ik dan niet weten, ik speel het pas sinds 2 maanden nu en wat jij vertelt heb ik vanaf het begin af aan al gehad en gezien(ook ervoor). Hoe dan ook, de manier zoals jij vertelt vind ik erg logisch en handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat heet nu Active Combat, je speelt standaard als een FPS (muis = richting), en met een knop (alt, esc, dergelijke), wordt het een vrije muis. Als je niet meer kan lopen, dit was in begintijd een instelling van je settings (controls, move on nogwat), maar geen idee of het er nog in zit.

Ik weet niet anders dan als ik muis krijg, ik niets meer kon doen met m'n character. (behalve met inventory, dan wel).
Sm0k3r schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:24:
[...]

Ja maar als je een verouderde PC hebt dan kan je zelf raden wat je moet verlagen (zowat alles) :P

Iig schaduwen en draw distance zijn het zwaarst oftewel alles wat te maken heeft met dingen animeren waar je toch geen drol aan hebt, travel animation ook zoiets, dat is stof of waterspetters animeren waar je toch niks aan hebt.
Zijn die settings allemaal ingame aan/uit te zetten, of moet je apart via ini ook werken?

[ Voor 88% gewijzigd door SinergyX op 14-02-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Op dit moment zijn mijn vriendin en ik rond de level 40 en hadden moeite met die ( level 37?) 5 man dungeon doordat wij alleen maar sorcerers konden vinden om te helpen.

Daarom dat ik maar op zoek ga naar een guild, is er nog een redelijk actieve Tweakers guild toevallig of moet ik het maar bij de 'Dutchies' zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Volgens mij is er helemaal geen tweaker guild :P

Is dat die dungeon met de entry op een soort van graveyard met bergje elites er omheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
SinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:25:
Volgens mij is er helemaal geen tweaker guild :P

Is dat die dungeon met de entry op een soort van graveyard met bergje elites er omheen?
Jammer, dan ga ik de Dutchies maar eens proberen denk ik.

Ehm nee, het zit binnen in een ruïne ofzo, volgens mij zuidelijk van de stad Tulufan. Dark Cathedral, toevallig, als ik het zo uit mijn hoofd doe?

Uiteindelijk hebben we 'm wel gehaald, op een laatste room na met een veel sterkere boss ineens. Daar gingen we allemaal dood om vervolgens het nog een keer te proberen, weer dood te gaan, en te gaan slapen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Grote room met die spin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Ik denk dat we het over een andere dungeon hebben, kan mij geen spin herinneren sowieso.
Deze ''dungeon'' was hoog boven de grond en je moest eerst in een kamer een paal activeren om daarmee een deur te openen om daar weer hetzelfde te doen etc blablabla. Daarna even een vrouwelijke NPC redden van een aantal waves in 5 minuten.

En de laatste moeilijke room was na dit alles, eerst de deur unsealen en dan die boss verslaan.
Toen de boss op 50% hp ongeveer was spawnde hij allemaal clonen die weliswaar sneller doodgingen maar wel behoorlijk wat damage output haddne.

Meer kan ik je niet vertellen, daar eindigden we telkens haha. Een goede tank en healer zou zo leuk zijn geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit me net te bedenken dat mijn tank nog niet eens 40 is, dus denk dat het de dungeon erna is, die heb ik nog niet gezien.

Het is lang geleden, dus zoveel weet ik er ook niet meer vanaf, of ik haal van alles door elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
SinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:00:
Zit me net te bedenken dat mijn tank nog niet eens 40 is, dus denk dat het de dungeon erna is, die heb ik nog niet gezien.

Het is lang geleden, dus zoveel weet ik er ook niet meer vanaf, of ik haal van alles door elkaar :P
TANK! WE NEED YOU! _/-\o_

Ja heel veel mensen zijn er al weer mee gestopt, terwijl wij pas net beginnen, jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
welke class raden jullie aan, en word veel gevraagd voor dungeons ik denk zelf aan een warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
oostland33 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:44:
welke class raden jullie aan, en word veel gevraagd voor dungeons ik denk zelf aan een warrior
Tanker/Healer(Lancer/Priest doorgaans) zie ik het meest gevraagd worden voor dungeons, omdat de meeste mensen toch zelf een DPS class willen. (Wij moeten zelf ook het vaakst op zoek naar die 2, er zijn altijd wel dps classes te vinden die mee willen. Heb nu zelf ook een Priest gemaakt voor de wat latere leveltjes. )

Warrior is een hele goede DPS class met redelijk wat sustainability, dus een prima class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
BasA1991 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:13:

TANK! WE NEED YOU! _/-\o_

Ja heel veel mensen zijn er al weer mee gestopt, terwijl wij pas net beginnen, jammer genoeg.
Ik moet eerst eens de client op een normale FPS zien te krijgen, dan wil ik best tank spelen :P

(ik heb een warrior en lancer, warrior speelt heel erg fijn, maar lancer is veruit de betere tank in mijn gevoel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
SinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:10:
[...]

Ik moet eerst eens de client op een normale FPS zien te krijgen, dan wil ik best tank spelen :P

(ik heb een warrior en lancer, warrior speelt heel erg fijn, maar lancer is veruit de betere tank in mijn gevoel).
Had ik ook erg last van, op mijn laptop(al wat verouderd) heb ik de presets op 2 gezet en daarna de shadows en terraintextures uitgezet. (terrain textures als die stofwolkjes als je loopt en vallende blaadjes etc.)

Op mn vriendin der nieuwe laptop was het probleem dat der drivers gewoon niet up to date waren, al heeft het ook geholpen om shadows etc uit te zetten.

Dat V-Sync aanzetten moet ik nog even naar kijken maar is voor mij op dit moment niet meer van belang, mijne loopt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

SinergyX schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:51:
Dat heet nu Active Combat, je speelt standaard als een FPS (muis = richting), en met een knop (alt, esc, dergelijke), wordt het een vrije muis. Als je niet meer kan lopen, dit was in begintijd een instelling van je settings (controls, move on nogwat), maar geen idee of het er nog in zit.

Ik weet niet anders dan als ik muis krijg, ik niets meer kon doen met m'n character. (behalve met inventory, dan wel).

[...]

Zijn die settings allemaal ingame aan/uit te zetten, of moet je apart via ini ook werken?
V-sync is via de .ini en de rest gewoon ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Gister mijn archer naar lvl 57 gebracht :)

Watvoor content is er specifiek beschikbaar op lvl 60 eigenlijk? Volgens mij extra battlegrounds en sowieso totaal iets van 10 dungeons, maar zijn er verder nog specifieke dingen?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
nou die extra bg is dood maar je hebt nog de alaince teretory das pvp ook.
agg er was een forum post op de na website over de nieuwe tier 15 gear.
maar hebben ze verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

BasA1991 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:29:
[...]

Jammer, dan ga ik de Dutchies maar eens proberen denk ik.

Ehm nee, het zit binnen in een ruïne ofzo, volgens mij zuidelijk van de stad Tulufan. Dark Cathedral, toevallig, als ik het zo uit mijn hoofd doe?

Uiteindelijk hebben we 'm wel gehaald, op een laatste room na met een veel sterkere boss ineens. Daar gingen we allemaal dood om vervolgens het nog een keer te proberen, weer dood te gaan, en te gaan slapen haha.
Ik heb ook een Guild "Temple of Zen" puur NL en eigen TS server, leeftijd is hoog, +/-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
zit je ook op killian?
probleem met dutch guilds is dat die heel klein zijn.
zit op dit moment in elite5 ongeveer 6 man actieve op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Ik speel op ''Zenobia'', zoiets?
Eigenlijk maakt mij NL ook niet heel veel uit, maar vind het altijd wel gezelliger.

Op welke server zijn jullie actief Smoker en zijn jullie ook actief? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:13
Tera speelt tof, het combat systeem is lekker dynamisch.

Ik heb een viertal characters, 3 level 25 en ééntje 33. Ik zit in een internationale guild op Fraya genaamd Banditz.

Ik loop alleen nu al tegen wat hekelpunten aan. Ten eerste ziet het ernaar uit dat de endgame content niet echt uitdagend is. Raidbosses, BAM's, Nexus en nog een aantal elementen in het spel blijken te makkelijk en niet bepaald bevredigend te zijn (althans als ik mijn guild maten mag geloven). Raidbosses die met een paar minuten neer zijn en BAM's dus met luttele seconden (uiteraard bij een georganiseerde groep). Tot level 33 zit er ook niet bepaald veel uitdaging in. Bij het levelen van alts snap ik dat je niet steeds met de herhalende content wil worden geconfronteerd, maar voor een eerste character is het toch behoorlijk makkelijk (weinig uitdagend) met +9 avatar weapons.

Het tweede puntje is de engine. Het maakt totaal geen efficiënt gebruik van de beschikbare hardware. Mijn specs staan in mijn signature. Ik heb in steden en in Corsairs' Stronghold een framerate van 18-30 fps. Met name de avatars (menselijk gestuurde characters) lijken lastig om te verwerken. Want in random PVE gebieden heb ik gerust een framerate van 80+.

Dus al met al is de gameplay een dikke +, maar de content en engine laten te wensen over. Maar goed, wie kent er nu wel een redelijke MMO die met een doorsnee game PC op een steady 60 FPS kan worden gespeeld?

Mijn level 33 character is overigens een Aman Lancer. Prettig levelen en spelen, snel instance matching waardoor het echt leveled als een kanon. Als je geen zin hebt in endless questing en PVE content is het zeker een aanrader.

[ Voor 3% gewijzigd door IngamerX op 16-02-2014 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toch kan ik me herinneren uit de begin periode dat alles best netjes draaide, ook in de hoofdsteden.

Ik heb gelijke lvl lancer, instances gaan inderdaad erg snel, al verlies ik regelmatig agro van de mobs (ondanks ik die 2 shouts en skills sta te spammen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

BasA1991 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:41:
Ik speel op ''Zenobia'', zoiets?
Eigenlijk maakt mij NL ook niet heel veel uit, maar vind het altijd wel gezelliger.

Op welke server zijn jullie actief Smoker en zijn jullie ook actief? :P
Wij ook op Zenobia en actief tja, we spelen regelmatig maar niet elke dag ofzo vanwege drukte.

Gisteren hebben we tot 04:00 gespeeld dus als we gaan gaan we er ook echt voor hahahahaha

Ik ben een lvl 30 Warrior en heb een Archer en een Slayer in de groep die ook nog een +/- lvl30 Archer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Kheb een 60 priest van in de tijd dat het nog maandelijks betalen was, helaas was er rond die tijd een serieuze leegloop van de servers en hebben ze ze nadien gemerged (dacht ik)...
Vond dit een heel goede mmo, maar we hebben dan beslist om er mee te stoppen omdat er maar weinig volk rondliep..

Hoe is 't nu met de bevolking in 't algemeen ?

[ Voor 19% gewijzigd door KipCurreh op 16-02-2014 15:28 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
nou na die merge hebben ze nieuw contenct bij gedaan en is het drukker geworden.
maar het spel raakt weer leeg maar sinds er straks weer nieuw content bij komt zal het vast drukker woorden.

edit: kom allemaal naar killian zodat we een tweakers guild kunnen maken :P

[ Voor 17% gewijzigd door raro007 op 16-02-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasA1991
Sm0k3r schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:37:
[...]

Wij ook op Zenobia en actief tja, we spelen regelmatig maar niet elke dag ofzo vanwege drukte.

Gisteren hebben we tot 04:00 gespeeld dus als we gaan gaan we er ook echt voor hahahahaha

Ik ben een lvl 30 Warrior en heb een Archer en een Slayer in de groep die ook nog een +/- lvl30 Archer heeft.
Ik denk dat ik gewoon een grote actieve op zoek zodat wanneer we ook spelen we altijd wel iemand kunnen vinden om te helpen in een dungeon etc.

Voor de rest speel ik het toch altijd gewoon met mn vriendin, dus eenzaam ben ik niet.

Merk ook nu dat het makkelijker wordt om mensen te vinden via Area chat of Looking for Group functie. Enige jammere vind ik nog dat het erg repetitief is, de hele story en de quests. Het is veel van hetzelfde, gelukkig niet te veel, maar echt uitdagend of vernieuwend is het niet.

De dungeons vind ik redelijk gedaan, maar ook daar, niet heel veel uitdaging.

Ben benieuwd naar de ''end-content'', maar zullen voornamelijk weer dungeons zijn. Nouja, het is nog even leuk tot er weer nieuwe MMO's uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:13
BasA1991 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:01:
[...]

Ik denk dat ik gewoon een grote actieve op zoek zodat wanneer we ook spelen we altijd wel iemand kunnen vinden om te helpen in een dungeon etc.

Voor de rest speel ik het toch altijd gewoon met mn vriendin, dus eenzaam ben ik niet.

Merk ook nu dat het makkelijker wordt om mensen te vinden via Area chat of Looking for Group functie. Enige jammere vind ik nog dat het erg repetitief is, de hele story en de quests. Het is veel van hetzelfde, gelukkig niet te veel, maar echt uitdagend of vernieuwend is het niet.

De dungeons vind ik redelijk gedaan, maar ook daar, niet heel veel uitdaging.

Ben benieuwd naar de ''end-content'', maar zullen voornamelijk weer dungeons zijn. Nouja, het is nog even leuk tot er weer nieuwe MMO's uitkomen.
Mee eens.

De PVE content is niet te pruimen, gewoon typisch kill en report. Heel veel loopwerk..

De dungeons zijn makkelijk, maar wel vermakelijk en bovendien is questen geen must. Wellicht een beetje om de level gap van dungeon tot dungeon eventjes te overbruggen. Maar ik lever de quests na dungeon nooit direct in. Ik spaar de quest items op en als ik de dungeon niet meer in kan lever ik aller achter elkaar in.

Wat betreft die nieuwe content komt er een nieuwe race en daarmee een nieuwe class die alleen met die race gespeeld kan worden. Het gaat hierbij, jawel, om de Elin. De Dark Elin wel te verstaan:

YouTube: Tera Online Dark Elin Reaper Character Customization 4k UHD
YouTube: Tera Online Dark Elin Reaper Level 55 Gameplay 4k UHD

Het is wat triest, maar dat is mijn mening. De Aziaten zullen er van smullen en de Cosplay crazy anime fans in Europa waarschijnlijk ook. Persoonlijk vind ik het gewoon pedofiele onzin, net zoals ik de High Elfs een homo ras en de Castanian een Fetish ras vind. Je moet er van houden..

De skills van die nieuwe class zijn wel echt indrukwekkend te noemen en is echt een hybrid ranged/melee class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Speel het spel zo nu en dan eens en zit nu op lvl 30 met een Slayer. De combat en graphics blijven leuk.
Vandaag voor 't eerst een BG gedaan maar wat is dat een rotzooi. Gewoon complete chaos. Het lijkt ook niets uit te maken wat je doet. Sowieso voel ik me vrij kansloos met die "root in place" skills.
Ik hou 't maar bij PvE. Dat blijft wel leuk om af en toe 's te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
hoe hebben jullie de 3 levels overbrugt van 32 tot 35 helemaal geen dungeon wat je kunt doen jah :/ verveel me suf met de quests.. bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu zelf met mijn vriendin op het moment. Hebben een Archer en Priest van level 38 op het moment. Met de nieuwe avatar weapons is questen niet echt maar zo langdradig als het vroeger was, en met de dungeons ertussen kom je ook een heel eind. Corsair Stronghold geeft je met zijn daily quests een behoorlijk EXP boost als je questen niet zo'n interessant vind. Daarnaast ook meestal wel wat leuke items als je wint uit de victor's box, die aardig wat gold kunnen opleveren :) Heb nu zelf al 4k, al is dat niet echt superveel in end-game...

Op deze manier zijn wij binnen 2 dagen al op dit level gekomen. Ik schat nog een week tot we de level cap bereiken. We spelen ongeveer 3 uur per dag, wat het naar mijn mening toch best wel een goede methode maakt. Wij doen dan ook nog eens letterlijk alle quests voor de achievements :)

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 01:03
Ik kom ook nog uit de 'betaalde tijd' en heb een 58 priest. Ik speel wel niet veel - maar dat solo questen gaat traaaag zo als priest. Zo dicht bij de level cap, en toch zie ik er tegenop om verder te gaan. Alle ingame vrienden zijn er al lang mee gestopt omdat onze server (Alementhea ofzo) nog 5 actieve spelers had..

Heb in vele MMORPG´s de healer/support uitgehangen (Redmoon, LineAge2, Rift, WoW, GW2) maar nergens is het instance healen zo bevredigend als in Tera. Maarja..eerst maar eens naar de 60.

Kiwi !

• oostland33
ik merk idd dat het rustig is op de servers of dat de servers alleen vol zitten met hoge level spelers omdat que voor een dungeon nog langer duurt dan bij rift :) ben 36 en kom maar niet in de CR dungeon...

Verwijderd

Toen het nog betaald was heb ik getwijfeld en uiteindelijk het maar niet gedaan. Nu dat het gratis is toch maar eens uitgeprobeerd en ik moet dat ik me behoorlijk vermaak. Tot dat RoS uit komt ben ik ook hier te vinden :)

• SinergyX
Ik zit nog steeds beetje in dubio over lancer of warrior, vind warrior toch de leukere skills hebben, maar lancer is veruit de betere 'ik kan klappen vangen' en voelt wat 'simpeler' qua skills (1 skillbar, warrior doet er 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:33:
Ik zit nog steeds beetje in dubio over lancer of warrior, vind warrior toch de leukere skills hebben, maar lancer is veruit de betere 'ik kan klappen vangen' en voelt wat 'simpeler' qua skills (1 skillbar, warrior doet er 3).
Daar kwam ik iets te laat achter. Ik ben vandaag begonnen met spelen en na een paar uurtjes zit mijn warrior op level 26 en ik moet zeggen dat die skills behoorlijk uitgebreid zijn. Tot nu toe nog alles solo kunnen tanken, maar het is iig wel een uitdaging. Na eventjes gekeken te hebben naar die lancer is die idd een stukje simpeler (kan zelfs met alleen m'n nostromo gespeeld worden :)). Al met al een leuk spel alleen slecht gecodeerd (vreemde lag spikes/hickups).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:17:
[...]

Daar kwam ik iets te laat achter. Ik ben vandaag begonnen met spelen en na een paar uurtjes zit mijn warrior op level 26 en ik moet zeggen dat die skills behoorlijk uitgebreid zijn. Tot nu toe nog alles solo kunnen tanken, maar het is iig wel een uitdaging. Na eventjes gekeken te hebben naar die lancer is die idd een stukje simpeler (kan zelfs met alleen m'n nostromo gespeeld worden :)). Al met al een leuk spel alleen slecht gecodeerd (vreemde lag spikes/hickups).
Dan heb je geen Nexus gedaan in de tijd dat de servers nog betaald waren :)..
Een diavoorstelling was er niks tegen :P

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:47
KipCurreh schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:15:
[...]

Dan heb je geen Nexus gedaan in de tijd dat de servers nog betaald waren :)..
Een diavoorstelling was er niks tegen :P
Hahahaha ja dat kan ik nog wel herinneren.
Ookal heb je een beest van een pc.. hoi 1fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
@SinergyX nou ik heb beide op lvl 60 en ik heb toch liever een warrior.
het is een erg uitgebreid clas je kan tanken en dps maar dps is wel lager dan de slayer zerker sorcerer en archere.
met pvp is lancer op maar niet zo behendig als warrior.
het is wel zo dat als er een pvp raid er is mensen liever een lancer hebben dan warrior mass leach ftw.( lancer heeft een belangrijk taak in raids!!)
mijn favo class zijn 1 sorcerer 2 slayer 3 ... warrior?

[ Voor 5% gewijzigd door raro007 op 22-02-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zal nooit aan grote werk beginnen in Tera, doe meestal quests en wat dungeons, dus mij maakt het weinig uit. Denk dan eerst nog maar wat verdre te gaan meppen met m'n warrior, mijn lancer is aardig stuk betere geared, mogelijk dat daar het verschil in zit dat de lancer meer klappen kan vangen (alles zit op regen).

[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Tegen woordig is regent te vergelijken met aginator gear:p
Whnm +9 is sterker dan 12 regent dacht ik.
Maar zit je op een pve server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Regen, niet regent :) gewoon 3 van die armor stones die HP regen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
owwww XD eerste keer zie/hoor/lees ik dat er iemand die crystallen gebruikt :)
als je solo bams gaat doet dan begrijp ik het maar je kan beter die hp off bam crystals en als het moet plaats je 1 van die reg hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik haal ook 0,5% HP per hit uit een ability die 3x raakt, dus per saldo gaat het best aardig.

Kwam toevallig gisteren 2 andere mensen tegen, dus meteen serie BAM quests gedaan. Had wel bizar veel rested exp, van 33 naar 35 gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DtrhBezoeker
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 16:39
is het hier ook toegestaan om als newb wat vragen te stellen?? zo niet heeft dan iemand een link for een newb forum? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tuurlijk, meeste is gelukkig wel vrij goed aangegeven in de game en meeste classes zijn vrij lineair qua opbouw moeilijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DtrhBezoeker
nou, ik heb geen idee wat ik met al die essences moet doen, mn inventory is steeds propvol. ik pak altijd alles op en weet niet wat ik wel of niet kan/moet weggooigen(verzamelwoede :P), ik heb allemaal van die wapens en gear waarmee ik niks doe, moet ik die gewoon mn inventory uitgooien of moet ik speciaal voor die spullen terug naar een city(om alles te verkopen) en dan weer terug om te questen(wat best een een eind lopen is)

ik heb een warrior level 15 nu

[ Voor 7% gewijzigd door DtrhBezoeker op 04-03-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mits je helemaal niets craft, gooi alles de AH op, zoals mats van gathering van plantjes, ore en die crystals. Levert niet bijzonder veel op, maar de AH komt automatisch met een 'nette prijs' en wordt ooit wel een keertje verkocht. Gear gooi ik standaard naar de vendor, als je je quests (rode story) volgt krijg je al paar items die genoeg zijn om rond te komen. Gear dropt best veel, maar veelal van ruk kwaliteit (wit, soms groen). Je kan je gear ook disamblen, al heb ik daar nooit veel mee gedaan. Vergeet niet je bag nog wat te upgraden in de stad, je kreeg bij tutorial stuk (eerste keer in grote stad) ook een gratis upgrade, eerste paar betaalde upgrades zijn best goedkoop.

De upgrade essense zijn handig als je wilt upgraden (kan afaik in elke 'hub'), al merk ik in het levelen (zeker op jouw lvl), dat dat weinig toevoegt en je al snel weer beter wapen hebt.

Charms zijn handig, al geven ze niet bijzonder veel buff (zeker op dat lvl). Dat zijn standaard de eerste dingen die ik uit m'n inventory gooi, samen met die upgrade zut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DtrhBezoeker
AH is de spelers markt zegmaar?? en van de story quests krijg ik ook uncommen items is het het waard om die op de AH te gooien want iedereen kan ze dus krijgen :P

en waar ik me 'zorgen' om maak is dat ik als mensen vragen of mensen dungeon in willen in de chat is het maar 1/10 om DPS voor de rest altijd tanks enzo. kan je met een warrior wel dungeon in met groep of 'willen' ze je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Story/quest items zijn afaik altijd bound, dus die kan je niet anders dan aan vendor verkopen.

Warrior was in de originele tijd een stuk 'minder' tank, omdat het niet de standaard van block/attack volgde, maar meer een combo van dodge (c knop) en skill-activation (aantal skills in de tooltip geven aan dat je bv maar 50% damage krijgt tijdens uitvoer van die skill).

Nu hebben ze deze meer naar lancer getrokken, je hebt een flinke tank buff, je kan netjes blokken (en desnoods dodgen, maar gaat vanuit dezelfde energy pool), dus ze zijn zeker niet slecht. Het is alleen iets moeilijker om ermee te werken, je krijgt een lading aan skills (ik heb 2 bars vol), waar lancer maar iets van 7-8 skills heeft om te gebruiken.

Ik heb 1 dungeon gedaan met mn warrior, viel behoorlijk tegen, al kwam dat ook omdat ik qua gear ook flink achterliep tov m'n lancer (waar ik juist weer veel agro problemen had). Ik snap het hele systeem van damage-reduction van skills nog niet helemaal, maar ze zouden gewoon ook 'tanks' zijn voor dungeons.

Je kan in dat geval beter op het forum van En Masse kijken (US tera), daar staan wat meer guides rond classes dan op de GF versie.

De basis is dat Warrior nog wel steeds de 'bewegende tank is' (als je kan ontwijken, doen), waar de Lancer gewoon elke klap op zich laat komen (die krijgen ook een aborb shield als skill en panic heal). Al vind ik persoonlijk Warrior wat makkelijk in agro houden, omdat je eigenlijk altijd moet blijven aanvallen (met snelle attacks), waar Lancer stuk 'trager' is en ik regelmatig in resolve problemen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DtrhBezoeker
als ik op level 60 nog mee wil doen met group dungeons(hoe noem je het als je met een party in dungeon gaat) is het dan slimmer om andere class te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Warrior doet ook best nette DPS, iets andere glyphs en stones, maar verder doen ze het netjes (al is de queue nog steedds vrij lang). Beetje als met Priest, die momenteel beetje top DPS haalt terwijl het origineel ook de healer is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DtrhBezoeker
oké thanks voor alle info :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ik vind al die classen echt goed door dacht.
dat elke class zijn voor en nadelen zijn en dus elke class anders moet gaan spellen.
laatste had een guildie zijn sorcerer gedeletet omdat die vs zijn slayer squishy was. XD
een slayer en een warrior spellen heel anders dan een sorcerer , en bedoel daarmee niet door de skils maar door de armore vooral.
sorcerer heeft cloth armore waardoor elke klap telt vs warrior en slayer die dus meer klappen kunnen vangen.
maar als je dps zoekt moet je weer sorcerers hebben.
voorbeeld van pvp pt: 3 sorcerers 1 lancer 1 healer is beter dan 3 warriors 1 lancer 1 healer.

trouwens een tip aan warriors: gebruik efa ook wel enemy from above om attacks te ontwijken en niet onnodig klappen ontvangen.
vooral bij wh met die clouwen veel warriors kunnen die stun ontwijken maar gaan dom starten en gestund woorden resultaat is soms de dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb gisteren 2x CR gedaan (35 dungeon), als warrior heb je wel flink wat extra armor maar je krijgt tov archer/sorc wel bergen meer klappen. Die bosses blijven lang niet altijd netjes staan, whoomp, weer 4k dmg :( Zolang je maar richting ~20m afstand houd, geen probleem voor een squishy.

EFA is inderdaad ideaal, tot 2x toe zo'n cone wave van boss kunnen ontwijken, al is het soms onduidelijk wanneer die imune nu afgelopen is.

Wel grappig, je hebt ergens in 38 gebied soort van paddestoelen uit de grond steken, dus ik denk.. even meppen. Blijkt dus de staart te zijn van een BAM :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Op welke server spelen de Tweakers? Is er ook een forum-guild?

Ik zit namelijk op Fraya - en ben gisteren voor het eerst in tijden met mijn priest weer iemand tegen gekomen! (lvl 58 gebieden).

Aangezien het solo levelen niet echt snel gaat met de priest - zou een guild misschien wel handig zijn voor mij.

@Sinergy: volgens mij probeert bijna iedereen dat - automatisch even meppen naar de 'paddestoel' ;)

[ Voor 16% gewijzigd door X-Kiwi op 10-03-2014 15:12 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Killian is op het moment het drukst denk ik. Ik zit daar ook en heb sinds gisteren ook leuke guild. Speel zelf ook priest, en ga gewoon veel dungeons in en je leveled als een malle :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
FrankLe schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:07:
Killian is op het moment het drukst denk ik. Ik zit daar ook en heb sinds gisteren ook leuke guild. Speel zelf ook priest, en ga gewoon veel dungeons in en je leveled als een malle :D
Dat is het hele punt..ik ga niet zomaar een dungeon in. Ben er al lange tijd uit, en ga alleen maar healen als ik zeker weet dat ik voor 80-100% kan functioneren. Iets als 'hmm, waar is die cleanse spell ook al weer?' terwijl mijn teamgenoten door gaan door een debuff..dat lijkt me niet aardig.

Maar kom ik de lvl59 gebieden maar amper medespelers tegen, dus ook weinig kans op groupen. En qa guild...hoe moet ik ooit kiezen tussen 1231 guilds, op basis van enkel het logotje en de guildnaam?

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
X-Kiwi schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 23:27:
[...]

Dat is het hele punt..ik ga niet zomaar een dungeon in. Ben er al lange tijd uit, en ga alleen maar healen als ik zeker weet dat ik voor 80-100% kan functioneren. Iets als 'hmm, waar is die cleanse spell ook al weer?' terwijl mijn teamgenoten door gaan door een debuff..dat lijkt me niet aardig.

Maar kom ik de lvl59 gebieden maar amper medespelers tegen, dus ook weinig kans op groupen. En qa guild...hoe moet ik ooit kiezen tussen 1231 guilds, op basis van enkel het logotje en de guildnaam?
Ik zou gewoon in Global vragen. ''Priest returned to Tera looking for nice group of people to play with and to get the healing feeling back?'' :p

Of ga mee in groepen met een extra healer? Of ga Corsairs doen :), ik ben 35 nu en ik ga elke dag 2 keer naar Corsair, daar wordt je toch naar 60 getrokken met de skills die je hebt, en ga je daar beetje oefenen, daar maakt het in een random group toch niet zoveel uit of je nou verliest of wint :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
FrankLe schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:58:
[...]

Ik zou gewoon in Global vragen. ''Priest returned to Tera looking for nice group of people to play with and to get the healing feeling back?'' :p

Of ga mee in groepen met een extra healer? Of ga Corsairs doen :), ik ben 35 nu en ik ga elke dag 2 keer naar Corsair, daar wordt je toch naar 60 getrokken met de skills die je hebt, en ga je daar beetje oefenen, daar maakt het in een random group toch niet zoveel uit of je nou verliest of wint :)
Om maar eens het noob-gehalte te benadrukken: wat is een Corsair?
(ik heb wel veel hardware van dat merk :+ )

En zo in global roepen..volgens mij reageren daar vooral de lui op wie zo snel mogelijk een grote / volle guild willen hebben. De echt vriendelijk en kleine groepjes zijn meestal wat rustiger.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
is een battleground ( pvp ) voor lvl 35 en ^
elke dag krijg je ook een daylie daarvoor met xp en een sleutel, moet je wel winnen natuurlijk. :P
tip: als priest heb je 2 taken 1 healen :+ 2 dispel en dat dispel vind ik belangrijker dan healen zelfs XD

edit vandaag is er een nieuw patch hoogte punten er van zijn.
1. 3 vs3 woord net als cs met de gear.
2.bank woord nu verdeelt in items gear etc
3. je kan nu ET solo gaan doen voor de farmers is het denk ik interessant.

[ Voor 30% gewijzigd door raro007 op 14-03-2014 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ET solo is nice toevoeging, ik wil dat die reaper class komt *drool* Ben nu samen met mijn vriendin (privé priest :D) aan het levelen. Zitten nu op 55, nog even en lekker balder temple solo doen voor goede line up van gear en dan richting de wonderholme. Moet zeggen dat de end game content wel is toegenomen, maar door de kracht van de WHNM/HM gear zijn veel instances overbodig geworden, geen toegevoegde waarde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
zo te zien komt de reaper clas er aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 weken te gaan waarschijnlijk, begin Juni komt de class voor EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Die low lvl zones zijn vrij rechtlijnig en lineair imo. Doorheen een vallei wat liggen mollen. Mis wat open wereld feeling. Mja, lvl 15 ofzo slechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:21:
Die low lvl zones zijn vrij rechtlijnig en lineair imo. Doorheen een vallei wat liggen mollen. Mis wat open wereld feeling. Mja, lvl 15 ofzo slechts.
Leveling kan best leuk zijn, zeker zodra je ook instances kunt doen. De gebieden worden ook wat interessanter. Als je het kan volhouden tot level 60, dan wordt het pas echt leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:16:
Nog 2 weken te gaan waarschijnlijk, begin Juni komt de class voor EU.
Heb je daar ook een bron van? Ik ben wel benieuwd.
Het lijkt me een heerlijke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:03:
[...]

Heb je daar ook een bron van? Ik ben wel benieuwd.
Het lijkt me een heerlijke class.
Ja, de laatste patch note gaf aan (op TERA Europe zelf) dat het aantal dagen tot de patch voor reaper op twee handen te tellen valt. Heb zo even de link niet, internet is geblokkeerd op mijn werk vooralsnog :P

Er zullen 4 extra sloten beschikbaar worden gesteld, echter als je er al 8 hebt, zul je ze moeten kopen. Aangezien we hier met Gameforge te maken hebben, had ik ook niks anders verwacht. Een extra slot kost 299TT. Omgerekend ongeveer 15 euro.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Reaper class komt morgen online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er nu een van level 60, geniale class :D Long range, mid range, close range, alles, stuns. Een combo van hier tot Tokio. Deze class is best wel OP.

Edit: Wel jammer trouwens dat Gameforge elke keer na een grote update weer problemen heeft met hun Launcher, belachelijk eigenlijk. Heb deze keer de game helemaal opnieuw moeten installeren.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:50:
Heb er nu een van level 60, geniale class :D Long range, mid range, close range, alles, stuns. Een combo van hier tot Tokio. Deze class is best wel OP.

Edit: Wel jammer trouwens dat Gameforge elke keer na een grote update weer problemen heeft met hun Launcher, belachelijk eigenlijk. Heb deze keer de game helemaal opnieuw moeten installeren.
Ik heb ook wel eens de launcher gewoon een uur aan laten staan. uiteindelijk pakt hij het wel weer op.
Maar het is wel heel wazig allemaal. Nergens een duidelijke melding wat er mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Heb je launcher problemen omdat updaten niet lukt:
Maak backup van je mods. Door de gemodde files en textures in sommige personen files gaat de update proces failen en moet je opnieuw beginnen boel downloaden, maar lukt weer niet.

Pas als ik bestanden terugzet zodat alles weer origineel is, leek het wel te lukken.
Dan zegt ie eindelijk dat update gelukt is.

Deze mogelijke oplossing was op internet te vinden, en het lijkt inderdaad te kloppen omdat ik paar bestanden heb gemod. Dus het kan oorzaak zijn aangezien patcher bestanden moet kunnen zien. (origineel code vergelijken dus)

BTW, Tera draait dus nog, maar het verbaast me wel dat level 60 nog steeds hetzelfde gebleven is. Kinda jammer van een goed grafische mmorpg en vlotte action fight systeem.

Inmiddels zijn er al paar nieuwe mmorpgs gekomen die ook action fight systeem min of meer gebruiken. Dat wordt wel lastig voor Tera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
8 juli komt de nieuwe instances live op n/a.
Wij zullen vast een week of 2 wachten maar geeft mij een kans om op n/a te spelen zodat ik later op eu pro ben :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MrDummy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:29:
BTW, Tera draait dus nog, maar het verbaast me wel dat level 60 nog steeds hetzelfde gebleven is. Kinda jammer van een goed grafische mmorpg en vlotte action fight systeem.

Inmiddels zijn er al paar nieuwe mmorpgs gekomen die ook action fight systeem min of meer gebruiken. Dat wordt wel lastig voor Tera.
Het action systeem wat Tera heeft blijf wel ver boven de andere jongens staan, de andere 'echte' action versies zijn meer de instance games zoals Vindictus en C9.

Zit nu lekker aan te kloten met m'n Reaper, best grappig class, als is de afstand soms moeilijk in te schatten van die abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
klopt reapers aanvallen verschillen van afstand waardoor het best wel moeilijk is om dat in te schatten.
als de aanval te kort is raak je niks en als de aanval te ver is dan gaat de wapen als het ware door de vijand en doe je maar een beetje schade...
maar 3 stuns en 2 kd maken deze class een irritante vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Wat je dan kunt doen, is de tegenstander knuffelen en dan je "stun en spring weg skill" doen.
Dan sta je altijd op de perfecte afstand.

Ik ben benieuwd naar de T15 gear, Daarvan zag ik al wat hints voorbij komen.
Dus ik ga op dit moment nog even niet mijn T14 masterworken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort staat VM3 op het programma, vermoedelijk met de eerstvolgende patch. Het heeft wel zin om andere gear te uppen voor de nieuwe instances die komen. Deze hebben een vrij hoog ilvl requirement en mensen zullen niet zomaar mensen met een laag ilvl op runs meenemen voor de nieuwe instances. Bovendien is VM3 ook niet in een dag gemaakt.

Trouwens, in de koreaanse versie van Tera zijn ook al geruchten over een nieuwe level cap van 65. Wellicht dat het over een paar maanden zover is.\

Edit: typo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Als die instances inderdaard een ilvl requirement hebben van WH+12, dan ga ik uppen.
Maar er is natuurlijk ook een kans dat er een 'normal mode' instance is, die prima te doen is met +9.
Als dat zo is, ga ik niet mijn wapens nu masterworken.
Ik ben al wel aan het sparen, dus allemaal MWA en MES in mn bank opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requirement zal het niet zijn, maar als je instance matching wil vermijden en liever met pre-mades draait, dan is het advies om zo snel mogelijk te werken naar een ilvl van minimaal 170 al dan niet hoger.
Pagina: 1 ... 25 ... 27 Laatste