Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
oeffff net mijn disc obscura gemasterworkt :) koste mij 33 materworkscrolls.
maar moet ik weer die 33 scrolls terug te winnen.
het valt niet mee om labyrinth of terror te solo grinden, die clown met zijn irritante adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
je kan alleen aan spellbinds komen via de auction house of uit lock boxes op het moment.

Ze zijn gemiddeld 125g per stuk( Op Killian), Zou eerder je disc +12 maken en daarna focussen op het rollen van perfecte stats.

Laaste tijd meld ik zelf vaker aan als warrior tank ook voor AC hm , moet nu allen nog MC en MCHM tanken en clearen eens

Je kan ook kn farm doen per uur zon 10 scrolls p.p

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
De spellbind en masterwork alcahest mogen van my best wel terug in the shops. Nu zijn ze gewoon idioot zeldzaam en vernaggeld de endgame een beetje. Dit doen ze waarschijnlijk gewoon om straks echt geld te kunnen trekken via de real money store.

BTW met hoeveel man doe jij dan KN farmen dat je 10 scrolls p.p hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15
Was wel blij met me 10 keys als tera club member. Was wel een heel gedoe om die die keys te vinden. ze stonden blijkbaar op een character die ik een tijdje geleden had aangemaakt maar nog nooit op was ingelogd :/ dat was wel raar.

Had met die keys 5 kistjes geopend en uit me eerste kist kreeg ik een Emerald. Die kan je verkopen voor 1000 gold bij een gewone vendor.

Vervolgens nog 11 spellbind. toen 3 kistjes met troep geopend en toen 5 keys op de Auction House gezet. wel wat lekker extra geld verdiend

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ik wilde al een tijdje kn farmen, maar zie maar iemand te vinden die een rookie toe laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
raro007 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:22:
ik wilde al een tijdje kn farmen, maar zie maar iemand te vinden die een rookie toe laat.
ik farm juist KN met een rookie dropen er 5 scrolls ipv van 3 en meer vendor / ah items.

Ik speel op KIllan EN PVP voeg XzitoW toe kunnen vast een keer samen farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15
Ben ook lekker opweg nu op Kilian :) hoop over anderhalve week 60 te zijn maar denk niet dat het gaat lukken aangezien de weinige vrijetijd in de weekenden

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Gisteravond met 3 guildies ET lopen farmen, wat was dat chaotisch zeg. 2 slayers 1 warrior allemaal DPSen en een Priest er bij. Ik heb aan 1 stuk door aggro vanwege mijn abbys +9 wapen waarschijnlijk, en de loot drops waren ook erg hoog. In 3 runs 3 Master scrolls en 400g aan loot verzameld. Voor 1 uurtje werk vind ik dat wel succesvol.

Helaas in het begin van de avond had ik wel last van lag. Zelfs voor de nexus begon, het wordt echt tijd dat die verand wordt want wat loopt dat ruk op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik zit te twijfelen of ik dit spel nu zou gaan spelen.
Kan iemand wellicht wat echte gameplay info geven?
Ik heb al het één en ander gezocht, maar ik ben wel benieuwd naar de mening van iemand die het spel al een tijdje speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indostylo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 11:53
Voor de Tweakers die Tera op de Zuras server spelen en nog een guild zoekt, kunnen een application indienen bij onze guild illusion.

Neem contact met de leader: Park
of heb je vragen, kun je contact opnemen ingame, mijn naam is: Motoharu

Requirements:

TS3 verplicht
Lvl 60 character
Actief op dagelijks basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Heb de game nu een maandje. Collectors edition gekocht voor alle extra's omdat ik de game toch wel erg tof vond.
Maar nu met de end game content kom ik erachter dat ik eigenlijk fucked ben met mijn amd pc. UI is met flash gemaakt en vreet tot 50% frames rates en zorgt ervoor dat gpu maar op 40% load blijft steken terwijl de cpu rond de 60% zit op alle 6 cores. Zodra ik de UI disable klimt mijn gpu (HD6850) naar de 90% usage.

Alles geprobeert wat ik kon vinden en ik kan geen andere conclusie trekken dan dat tera niet compatable is met AMD cpu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
douweegbertje schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 18:49:
Ik zit te twijfelen of ik dit spel nu zou gaan spelen.
Kan iemand wellicht wat echte gameplay info geven?
Ik heb al het één en ander gezocht, maar ik ben wel benieuwd naar de mening van iemand die het spel al een tijdje speelt.
Het spel is gratis tegenwoordig, als je niet zeker weet of het iets voor jou is dan kun je het altijd gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
firlian schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:00:
Maar nu met de end game content kom ik erachter dat ik eigenlijk fucked ben met mijn amd pc. UI is met flash gemaakt en vreet tot 50% frames rates en zorgt ervoor dat gpu maar op 40% load blijft steken terwijl de cpu rond de 60% zit op alle 6 cores. Zodra ik de UI disable klimt mijn gpu (HD6850) naar de 90% usage.

Alles geprobeert wat ik kon vinden en ik kan geen andere conclusie trekken dan dat tera niet compatable is met AMD cpu's.
Helaas is tera slecht geoptimaliseert crossfire/sli werkt ook voor geen bagger.

Tera is heel erg cpu gebonden maar niet voor meer dan 2 cores gecodeeerd
Mijn oude setup was een amd 965BE overcloked naar 4.6GHZ.samen met een 7970
Mijn nieuwe systeem is een intel i7 975 Extreeme overclocked naar 4.0 GHZ met 7970

het verschil in fps increase was nihil. heb in de meste endgame instaces zon 40 frames op resolutie van 5750*1080.

[ Voor 26% gewijzigd door Xzito op 17-03-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Gisteren met een maat van mij LoT gelopen en er vielen 6 master scrolls. Allebij meteen 3 scrolls was ook enige en laatste run van die avond maar voor 3 scolls in ongeveer een half uurtje is niet slecht. Het was het beter waard dan de AC run daarvoor met 3 pugs er bij waardoor ik dood ging. Een van die knuppels lokt zo'n selfdestuct add bij de op een na laastse baas naar mij toe. Ik ben van full HP naar 0 in een klap. Ik stond ook tegen de baas te rammen dus een res zat er ook niet in, dank je wel noob :( af en toe kun je die noobs wel schieten.

Hopen dat ik binnenkort AC hard mode kan gaan lopen met wat degelijke spelers, ik kan mijn equipment op dit moment toch niet echt verbeteren, full abyss +9 Masterworken ga ik niet doen. Dat doe ik wel met regent spul, nadat ik 40 scrolls op mijn zwaard had geprobeerd heb ik het maar opgegeven en ben ik ze aan het bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik ben tegenwoordig solo LoT runs aan het doen als sorc voor MW alkahest. Heb een +11 nexus disc met 4.27% correction rate, niet het beste gevoel in de wereld; vooral omdat ik er later achter kwam dat ik beter een abyss van een andere server had kunnen importeren, of sparen voor regent. Speel zelf op Zenobia, en daar zijn ze nog niet zo ver met endgame gear farmen. Bagger slechte server trouwens, constante item pickup lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Tera in het afgelopen weekend weer eens opgepakt, nadat ik een maand na release gestopt ben vanwege Diablo 3. Speel nu een sorcerer (lvl 25) of Fraya en vroeg me af of er daar een tweakers guild is, of dat er wellicht tweakers zijn die in een gezellige, liefst internationale guild zitten.

Afgelopen dagen voornamelijk solo gespeeld, maar dat wordt toch saai zonder /g en er zijn zo belachelijk veel guilds op de server dat het bijna onmogelijk is een goede keus te maken. (ken de guilds daar overigens ook niet goed genoeg voor).

Anyways, als er nog een plekje is voor een casual gamer, let me know! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasTijs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik ga vandaag ook TERA een proberen. Als ik het zo lees zitten de meeste op Kilian dus daar ga ik ook op starten..

ps. hey jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasTijs schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:59:
Ik ga vandaag ook TERA een proberen. Als ik het zo lees zitten de meeste op Kilian dus daar ga ik ook op starten..

ps. hey jeffrey
Oh no you didn't.... 8)
Dan ga ik daar ook wel een character maken, de rest van het gesprek voeren we wel op whatsapp ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
toen deze spel gelanceerd werd gingen meeste tweakers toen voor essenia wat nu kellian is.
het is wel een pvp server dus zul je vaak ook geganked woorden door mensen met 12+ wapen.
vooral in lumbertown. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
ben dus ook begonnen op Kellian. nu zoek ik eigenlijk een nederlandse guild. heb een engelse gevonden, maar elke keer als ik speel is er niemand online. beetje dooie boel dus. iemand tips?

spel is erg fijn trouwens. ben net level 20 geworden

edit: en nog een vraagje. wat zijn de voordelen als je een maandelijkse subscription neemt. of beter gezegd. wat zijn de nadelen als je geen subscription hebt?

[ Voor 25% gewijzigd door jaydenjarno op 13-04-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
jaydenjarno schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 22:47:
edit: en nog een vraagje. wat zijn de voordelen als je een maandelijkse subscription neemt. of beter gezegd. wat zijn de nadelen als je geen subscription hebt?
Grootste nadeel is dat wanneer je lv60 bent je 2x zoveel nexusses en dailies moet doen voor dezelfde rewards. En de village atlas en mount zijn erg nice. Ook de engame dungeons kan je met tera club 2x zo vaak doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Ik speel dit spel nu een paar dagen en vind het echt leuk! :D Ik heb best lang WoW gespeeld en daarna eigenlijk nooit meer een MMO gevonden die dezelfde "verslavingsfactor" had. Nu met deze game kijk ik er echt weer naar uit om mijn character verder te levelen. Hopelijk blijft dit spel ook op langere termijn tof om te blijven spelen.

1 ding waar ik me wel aan stoorde is dat dit spel een soort van blur filter gebruikt wat moet doorgaan voor anti aliasing. Dat heb ik dus uitgezet en na wat speurwerk op internet heb ik een oplossing gevonden door SMAA te gebruiken. Op die manier heb je geen last van kartelranden en je game wordt er niet blurry van. En miss nogwel het belangrijkste dat het nauwelijks impact heeft op je framerate. Door middel van de pauze knop op mijn toetsenbord kan ik nu SMAA aan en uitzetten in het spel. De oplossing is hier te vinden: http://www.bladeandsouldo...99-tera-graphical-tweaks/

Voor degene die dit spel willen gaan spelen of al spelen wens ik jullie alle veel gameplezier! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hoi Tera folks,

Ik wil eens wat anders proberen dan WoW. Ik speel in WoW voornamelijk arena en soms een rbg. Zijn arenas of soortgelijk ook in Tera te vinden? (arenas vind ik echt leuk). M'n tweede vraag: ik heb een class filmpje mbt Tera bekeken en daar kwam uit dat Priest dé healer is, kan ik deze makkelijk levelen? Of mis ik dan toch wat dps power? Hoe zit 't trouwens met pve/pvp gear? Is dit gescheiden en zo ja, is pvp gear een beetje makkelijk te grinden?

Thanks ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er eergister achter dat TERA inmiddels (waarschijnlijk al voor een tijdje :X ) gratis te spelen is!
Dus ik heb het ook maar geinstalleerd.
Level 15 Berserker.. Tips voor iemand die net is begonnen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Zijn er mensen die op Ishara spelen? Dionisuz ben zelf nog maar net begonnen en level 23 maar kan je wel vertellen dat BAM's (big ass monsters) echt lekkere xp geven als je ze farmed.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-07 18:49
Ik speel zelf op Zuras, nu level 47 en samen met een berserker beackbone dragoons aan het farmen, in 2 uur van 42 naar 45 gegaan :D.

Mijn naam is Nelim als iemand samen wil spelen kan altijd natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig of de collector's edition die op ebay en amazon staan ook toepasbaar zijn op tera EU? zou het namelijk wel fijn vinden om meer dan 2 character en 1 bank slot(s) te hebben :P

en regal frostlion is ook niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Misschien Tera club proberen? Dan heb je toch ook al die voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Met tera club heb je nog steeds maar 2 characters en 1 bank slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Onzin, ik heb namelijk net besteld omdat ik toch bijna 60 ben en raad eens, ik heb gewoon 4 bank tabs en ik kan meerdere chars maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Raar, al mijn non-vet guildies met tera club kunnen maar 2 characters (per server) maken...

Hier staat ook gewoon dat je geen extra characters/bank slots krijgt met tera club:
http://tera-europe.com/tera-club.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Er staat best duidelijk dat het je character slots niet aanpast bij de tera club. Hover er maar eens overheen.

Veteran en Tera Club is iets heel anders.. Veteran is het spel kopen en Tera club is de subscription.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Kan zijn dat ik veteran status heb gekocht. Heb namelikk voor 20 euro gekocht van een site die los staat van Tera :p, wel heb ik daarbij ook 30 dagen tera club

[ Voor 15% gewijzigd door Nilem op 26-05-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Waar heb je die gekocht? Wil hem ook nog aanschaffen.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Code4game.com dan bij tera online de onderste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilem schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:21:
Code4game.com dan bij tera online de onderste
Hoelang duurde het bij jou ongeveer voordat je m binnen had?
Heb t gister ochtend besteld, en nu nog niet binnen, dus ben nieuwsgierig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Kijk ook je spam mail. Ik had het binnen 6 uur ongv en 2e voor vried dag erna ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Level 60 en full agnitor +9 op mn priest. Gister GvG, onze guild tegen 2 van hun en we hebben ze helemaal afgemaakt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:03
Gister begonnen met tera , alleen ik kon de server die ik hier telkens lees niet in de lijst vinden..
Zit nu dus op ascension valley, wat doe ik verkeerd :p ?
Edit: Zie het al , zit niet op europa..

[ Voor 11% gewijzigd door Fastclaimer op 03-06-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilem schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 18:02:
Kijk ook je spam mail. Ik had het binnen 6 uur ongv en 2e voor vried dag erna ongeveer
Heb m inmiddels ook binnen. Was niet te vinden, zelfs in mn spam folder, dus ik nam contact op met die site.
5min later een mail dat ik de mail blijkbaar al had ontvangen, dus misschien is hotmail beetje vaag :9

Maargoed, TERA Club is opzich wel fijn, een keer per dag XP, gold and quest gold boost, speelt toch fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:55:
[...]

Heb m inmiddels ook binnen. Was niet te vinden, zelfs in mn spam folder, dus ik nam contact op met die site.
5min later een mail dat ik de mail blijkbaar al had ontvangen, dus misschien is hotmail beetje vaag :9

Maargoed, TERA Club is opzich wel fijn, een keer per dag XP, gold and quest gold boost, speelt toch fijner :)
Wacht maar tot je 60 bent, krijg je reputation boost. Kheb in week nu bijna alle reps op revered behalve BG 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
voor de mensen die het niet weten, nooit een aginator gear gaan kopen of masterworken.
als je het van nexus kan krijgen of erg goedkoop kan kopen is het goed anders is het geld verspilling.
je kan beter voor abys of als je erg veel geld hebt voor regent gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Lol jackpot gister gewonnen in eerste box :p hoe bedoel je geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ga dit spelletje ook maar eens opstarten, maar wat een groot spel is dit zeg (qua schijfruimte) :X :P
Hebben jullie ook nog favoriete servers of zijn er geen servers met een groot clubje GoTters?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Het overgrote deel zit op Killian, ik zit op Zuras. Die is wat rustiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Nilem schreef op zondag 09 juni 2013 @ 05:11:
Het overgrote deel zit op Killian, ik zit op Zuras. Die is wat rustiger :P
Ik ben ook maar op Killian begonnen, maar speelde nog nooit PVP (alleen PVE). Dat was wel even wennen toen ik even afgeslacht werd door een onbekende :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen hier mensen ook op Veritas? (PVE - medium population)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:36:
[...]

Ik ben ook maar op Killian begonnen, maar speelde nog nooit PVP (alleen PVE). Dat was wel even wennen toen ik even afgeslacht werd door een onbekende :P
Het helpt als je van channel wisselt, de meeste gankers zitten op channel 1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:46:
[...]

Het helpt als je van channel wisselt, de meeste gankers zitten op channel 1. ;)
Ik merk het :)
* Outerspace is ondertussen level 23 en speelt zo nu en dan even een paar uurtjes. Ik moet zeggen dat het levelen en de mate van grinden redelijk makkelijk is vergeleken met WoW. Voor mij is dat zeker een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Wat vinden jullie van de aankomende update?

- Ik vind het Alliance bijvoorbeeld echt een hele goede update, eindelijk GvG zonder lag. Of beter, Nexus zonder Gvg
- Nieuwe BG zie ik niet zo zitten, keihard zitten farmen voor Conjunct armor en boots op mn priest om er achter te komen dat nieuwe BG helemaal equal wordt...
- Nieuwe instances, geruchten gaan dat er betere gear komt dan VM. Dat moet ik nog zien maar ik ben pas 3 weken 60 en moet nog een echte static vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
heb je een link voor de komende update?
ik kon maar een beetje info vinden.
in gvsg heb ik geen lag die mij irriteert, maar vraag me af wat ze gaan veranderen.
nieuwe bg heb je toch nog steeds goed gear nodig alleen nu kunnen level 30 en hoger nu met wagens/wapens jou helpen.
woord de nieuwe instance als kn20/10 of mcnm/hm?
instance as ac vind ik ook leuk maar mc is voor mij veelte moeilijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Ja ik ga ff voor je zoeken post zo link. Ben aan het werk nu:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik heb het gevoel dat dit spel niet echt veel volk trekt, of ligt dat ana mij? Ik ben ondertussen lvl 29 en mensen voor instances vinden onder lvl 30 (BoL, SM) gaat echt reuze lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
dat komt omdat de meeste vol al lvl 60 is en als dps class is het erg moeilijk om een instance te vinden omdat er 5 dps classen zijn.
ga maar als een tank en je zult gelijk een instance vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

raro007 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:40:
dat komt omdat de meeste vol al lvl 60 is en als dps class is het erg moeilijk om een instance te vinden omdat er 5 dps classen zijn.
ga maar als een tank en je zult gelijk een instance vinden.
Ik speel met een slayer en volgens mij is daar sowieso weinig vraag naar. Misschien moet ik maar een tank gaan beginnen, misschien heeft dat meer kans van slagen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Nee, denk het niet, ik denk dat je het best gewoon kunt blijven spelen wat jij leuk vindt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
klopt je kan beter spelen wat je leuk vind dan wat je denk dat het nuttigst is anders ga je er snel vervellen.
en als je met qeueue geen mensen kan vinden gebruik de y toest (lfg).en vraag om mensen om jou te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Ik ben net begonnen, denk laat ik het eens een poging geven, maar na 20 minuten is het al zo ver, het geen waar ik al bang voor was, eigenlijk de reden waarom ik het nog nooit eerder had gespeeld.

Ik ben halverwegen level 5, heb gewoon me quests op normale manier gedaan en moet nu een half level mobs farmen omdat ik geen quests meer heb.

Is dit in een lader stadium ook zo? Want dan weet ik zeker dat ik het weer van me pc af gooi

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
mobs farmen???
bedoel je dat de qeust eentonig zijn dan ja.
maar als je bedoeld dat je moet mobs killen om een hoger lvl te komen om qeust te krijgen dan nee, dan heb je een paar qeust overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik vind het vrij eenvoudig om quests te vinden, dat zit redelijk dicht tegen elkaar aan. Ook de questchain is redelijk makkelijk te doen, die volgen elkaar netjes en vlot op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Lol dan heb je niet alle quests gepakt. Ik ben nu alt aant maken, 27 slayer en farm solo bams:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Goed je minimap in de gaten houden en goed rondkijken, wanneer je een quest inlevert kunnen er nieuwe komen bij andere NPCs in de buurt.

Het spel is verder echt top! Ik ben pas van de week begonnen en vind het echt helemaal geweldig :).

Helaas zijn ze het spel nu aan het patchen en kan ik niet spelen :<.

Patch notes:
http://tera.enmasse.com/news/patch-notes

overigens op het forum gelezen dat er wellicht verschillende patches zijn voor US en EU, de link is voor US.

EU patch notes:
http://tera-europe.com/ho...-corsairs-stronghold.html

[ Voor 43% gewijzigd door Jimmy_ op 03-07-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 19:34
Sinds een week of 3 ook tera aan het spelen, Pve op Fraya.
Ben gestart met een sorcerer, maar begon eigenlijk vrij saai te worden. Gisteren opnieuw gestart met een warrior.
Toevallig nog iemand actief op Fraya?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Nee als je nu toch rerolt kom naar Zuras, dan kan ik je wegwijs maken. Pve of pvp maakt niet uit, dat is alleen open world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 19:34
Nilem schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:10:
Nee als je nu toch rerolt kom naar Zuras, dan kan ik je wegwijs maken. Pve of pvp maakt niet uit, dat is alleen open world.
Gisteren gestart op Zuras met warrior die Polleke noemt. Isle of Dawn afgewerkt.
Hoe kan ik je vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Add me als Nelim of Zavil. Ben inmiddels lvl 37 op mn alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 13:19
Onderhand word ik wel een klein beetje vervelend van deze machtige game.
Voor de tweede keer geen main questline meer. Lever je een hoofd quest in, en dan ineens geen follow up. Word ik lvl 52 en bam instant Instance beschikbaar.
Ik had dat ook al op lvl 47, toen moest ik SA doen om uberhaupt verder in de game te komen.
Ook na de patch kan ik ineens niet meer in de Global meechaten.
Stond op het punt om de game te komen maar nu...

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
lvl52 tot lvl54 woord erg moeilijk je moet naar een gebied met lvl54 monsters terwijl je zelf maar lvl 52 bent dus erg moeilijk.
en dat globale hebben ze verandert vroeger was het /c nu is het /y
edit: sla je some bam qeust over, zo ja dan is het begrijpelijk dat je storey qeust soms een lvl hoger zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door raro007 op 08-07-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dus het komt er op neer dat ik ff 2 lvl's moet gaan harken?
Is niet erg, maar ik vind dan de slayer best overpowered!

Overigs zit op Zenobia. Proud member of De Klamme Mossel

[ Voor 20% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 09-07-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
raro007 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:22:
lvl52 tot lvl54 woord erg moeilijk je moet naar een gebied met lvl54 monsters terwijl je zelf maar lvl 52 bent dus erg moeilijk.
en dat globale hebben ze verandert vroeger was het /c nu is het /y
edit: sla je some bam qeust over, zo ja dan is het begrijpelijk dat je storey qeust soms een lvl hoger zijn.
Zo mezelf nu naar lvl 55 geblaft.,.. maar nog steeds geen followup quest line..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Nog 3 level op angomorph mogatos en dan main story. Krijg je veel goud exp en rep voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:30:
[...]

Zo mezelf nu naar lvl 55 geblaft.,.. maar nog steeds geen followup quest line..
huh dan denk ik dat je iets fouts hebt gedaan.
ik denk dat je vergeten bent om in alementhia de headquarter in te gaan.
of kijk op de map of je een rode uitroepteken ziet.

[ Voor 8% gewijzigd door raro007 op 15-07-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik zie maar twee vraagtekens, en dat zijn allebij instances. Golden Labyrinth en Sikander.
Ook zie dat er op lvl 56 wel weer automatisch iets zou moeten oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
als ze rood zijn dan moet je die nemen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ja, die had ik. Geaccepteerd, geen followup en weg.
Ach ik lvl met pvp en sidequests... Ohh en wat dungeons.
Gister nog Golden Labyrinth gedaan, met 2 tanks op lvl 60 en geen healer. En toch halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Haha ja kwas bijzonder verrast laatst. Mn nieuwe lvl 60 lancer in fraywind 1 shot een lvl 59 archer. Echt eem groot verschil !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 14:36
Welke server zou ik gaan spelen?
Ik ben nu het spel aan het downloaden en ik zal het waarschijnlijk veel gaan spelen als het mij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
kahraman11 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 21:26:
Welke server zou ik gaan spelen?
Ik ben nu het spel aan het downloaden en ik zal het waarschijnlijk veel gaan spelen als het mij bevalt.
als je voor een pvp server gaat ga dan voor killian, daar zitten denk ik de meeste tweakers.

@nilem die noemen we cookies XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Ja ik bedoelde uiteraard in GvG in nexus. Niet fraywind.. Ik sta as we speak 15 in mn server van CS. Enaar 22 games gespeeld (doe alleen de dailys).

Vandaag werken en vanavond wss eerste run mchm als lancer (was eerst priest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
En in verder bugs: Eergister Cultist Refuge gedaan, end boss. Afgemaakt, dan moet er een steen naar voren komen en die moet je opblazen. Komt die steen niet naar voren. En geen Loot.
Gistermiddag in me ukkie naar binnen, hey een steen met een endboss. en nu wel kunnen afsluiten.

Moet toch wel aangeven dat er flink wat bugs in het spel zitten. en dat die niet altijd even opgelost worden.

Nog ziets: potje pvp resulteert dat ik eerst een keer dood moet gaan voor dat ik mijn leeuw mount kan pakken, terwijl gewoon anderen er gewoon vandoor gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 22-07-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-12-2022
raro007 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:48:
[...]

als je voor een pvp server gaat ga dan voor killian, daar zitten denk ik de meeste tweakers.

@nilem die noemen we cookies XD
En voor PvE: Fraya :)

Vreemd trouwens dat ik opmerkingen zie over mensen die geen quests meer hebben en zeggen te moeten grinden. Met al mijn characters heb ik flink veel quests overgeslagen omdat mijn level gewoon te hoog werd voor het gebied. Als je moet grinden om te levelen heb je mijns inziens gewoon stukken gemist of expres overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dat is in dit geval niet zo, mijn opvolgende quest kwam gewoon niet.
Oranje quest ingeleverd en dan hoor ie een vervolg te geven, mits je een te hoog/laag level heb.
Maar ik zat exact goed.

En ja hoor, lvl 58. weer q'line. Kachelen we gewoon weer verder

[ Voor 14% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 25-07-2013 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Gererolled op Killian, Zuras is dood.. Wachten op merge dan misschien terug, voor nu berserker rollen en eens kijken hoe endgame pve is:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Probs met launcher. Geeft nu weer dat ie unable is om huidige versie te checken. Repair geprobeerd. Run as admin. Deze ook: http://support.enmasse.co...ne-current-version?page=5
EN.version heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
even een klein kickje,

las dat er nieuwe dingen toegevoegd waren. iets van factions. is het zo dat die factions een volledig open world pvp met elkaar hebben of alleen iets met arena's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
echt niemand meer die dit spel speelt en de laatste patch el bekekend heeft? ik vind het zelf nog steeds een geweldig spel. vooral de combat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
pfff ik kan niet spelen :(
ik heb de patch gedownload en geinstallerd maar nu krijg ik die pop up venster niet meer om te kunnen inloggen.
hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Die factions, als je guild bij 1 aansluit kan je pvp doen etc. Niet echt super boeiend als je mij vraagt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik speelde het dagelijks totdat mijn videokaart de geest gaf. Zit nu met een GFX 610 kaartje maar daar is niet mee te spelen.
Zodra mijn kaart gerepareerd/vervangen is ga ik weer aan de bak op Zenobia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Ik vind dit echt een geweldige game. Grafisch top, mooier dan bv GW2. En ook het vechtsysteem bevalt me zeer.
En het is allemaal nog gratis ook. Je kan prima zonder een cent te spenderen door naar level 60.
Wel een vraag aan de mannen, of vrouwen, die al 60 zijn.
Worden de instances moeilijker op 60?
Het is mijn enige minpunt dat de bosses zo makkelijk zijn. Ik houd van een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bed76
  • Laatst online: 24-02 13:53
Iamjev schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:44:
Ik vind dit echt een geweldige game. Grafisch top, mooier dan bv GW2. En ook het vechtsysteem bevalt me zeer.
En het is allemaal nog gratis ook. Je kan prima zonder een cent te spenderen door naar level 60.
Wel een vraag aan de mannen, of vrouwen, die al 60 zijn.
Worden de instances moeilijker op 60?
Het is mijn enige minpunt dat de bosses zo makkelijk zijn. Ik houd van een uitdaging.
Ja de instances en de bosses worden heel veel moeilijker op 60.

Ik vind dit ook een top game en spel dit al heel lang. Ik heb het spel zelfs gekocht nadat het f2p was geworden, vanwege bepaalde voordelen (>2 chars en meerdere bankslots) van een Veteran account. Het is heel goed f2p te spelen, de voordelen van betaalde content is er we,l maar zeker niet bepalend. De betaalde content is vooral in de vorm van gold of xp boosts, mounts en pets en uiterlijkheden. Ik vind dat ze een erg goede balans hebben gevonden in betaalde content en standaard het gratis spel.

Ik heb 1 lvl 60 lancer (tank voor de niet-ingewijden). Ik vind het echt van de beste games op dit moment, omdat je echt moet richten en timen en niet gewoon maar knoppen in een bepaalde macro hoeft te zetten. Vanaf lvl 60 lijkt het spel eigenlijk pas echt te beginnen, je weet niet waar je moet beginnen: eerst je story quests afmaken, gewoon questen, reputatie quests doen (dailies) bij bepaalde facties, nexus, high end instances, alliance of pvp matching. Een beetje verwarrend, maar niet als je wat leuke guildies hebt, die je er een beetje op weg helpen.

Nadeel van alts bij Tera is, is dat ze dezelfde storyline hebben. Want er zijn wel verschillende rassen en classen maar ze volgen allemaal hetzelfde verhaal.

[ Voor 5% gewijzigd door bed76 op 24-12-2013 14:53 . Reden: quote was vekeerd en typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top spel :)
Recent gedownload en geinstalleerd, clan waarin ik actief ben is aan't uitbreiden naar andere games (komen van CoD4 en BF4) en zijn eigenlijk redelijk tevreden tot dusver over TERA, hopend om hier ook mensen te kunnen vinden :)

Vind't een fijn spel, hoewel je nogal snel je level omhoog kan krikken (vind ik dan toch).. Heb nu iets van een 12/13 uur gespeeld en ben al reeds level 25 :P
Het is in ieder geval een top spel, grafisch is het zeker ook een goed spel :)
Ik speel met een GTX680 op 3 monitors en heb meestal gewoon een mooie 40/50 fps.
Voeg me gerust toe; Waxweazle

Heb alleen nog maar een beetje last van'n paar bugs gehad.. Wou onlangs de dungeon ingaan (Bastion of Lok?) en had plots nog maar 10 HP. Had dit bij medespelers al wel zien gebeuren, maar dacht dat ze misschien net nog een gevecht hadden gehad voor ze teleporteerden.
En de XP bar staat op de linkse monitor, had ik ook liever in de middelste gezien, helaas kan je deze niet verslepen, maar dat is nu niet echt zó storend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:14:
En de XP bar staat op de linkse monitor, had ik ook liever in de middelste gezien, helaas kan je deze niet verslepen, maar dat is nu niet echt zó storend :P
Ook niet in de HUD? Werk zelf maar met een scherm, maar weet wel dat het mogelijk is om hem te verplaatsen.

Zeker een vet spel overigens. Voornamelijk het battle systeem spreekt me erg aan, met het richten, evaden etc. Speel zelf op de Fraya server, run samen met mijn vriendin, of eigenlijk runt zij, de guild Black Raven. Mensen die dus nog een guild zoeken op deze server, stuur gerust een bericht naar Cathelina of plaats een application en geef aan dat Escastus je heeft doorverwezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:47
Is er ondertussen nog wat nieuws in het spel?
Ik heb nog +12 visionmaker, zijn er al upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valandin schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:42:
Is er ondertussen nog wat nieuws in het spel?
Ik heb nog +12 visionmaker, zijn er al upgrades?
Laatste inlog?

Ze hebben een 20v20 battleground corsair stronghold, meerdere nieuwe instances, wonderholme, shattered fleet, nieuwe gear zoals visionmaker 2 en nog best veel meer. Komt binnenkort ook een nieuwe class uit die in korean tera al is gelaunched als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:47
Oke nice.
Laatste inlog was net voordat de 2e BG werd toegevoegd.
Miss binnekort weer proberen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Waar zitten de meeste mensen hier?
Vind het grafisch een adembenemend spel. Soms beetje dom qua quests, maar het design is fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
meeste zitten op killian server.
@ sakekeeper heb je youtube video's van de nieuwe class? :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raro007 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:30:
meeste zitten op killian server.
@ sakekeeper heb je youtube video's van de nieuwe class? :3
Even googlen op tera new class (korean), krijg je m zo naar voren. De class heeft wat weg van een reaper, je werkt met twee scythes en bent een beetje een close/mid-range dpser. Erg vet. Heb nu helaas via werk geen toegang en ze zijn zo slim om proxy servers te blocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ben de game aan het installeren, ben benieuwd wat het is!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Pagina: 1 ... 24 ... 27 Laatste