Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
uit eigen ervaring is een warrior met goed gear effe goed als een lancer met slecht gear.
als een warrior slecht gear heeft raad ik het af om te gaan tanken.
daarboven op ik heb paar keer met een warrior getanked in een instance en meestal was de probleem dat je agro tekort komt.
probleem van de warrior is de slechte armore en de lage agro tegenover de lancer.
maar de eerste 2 instance kan je wel tanken als warrior maar later woord het wel een heel stuk moeilijker.

het verschilt wel per persoon, als je goed met een warrior kan omgaan kan je denk ik wel elke instance doen denk ik.

gisteren ging ik met mijn slayer level 24 solo level 22(?) kumas en die paarden bams afmaken, wat met mijn andere slayer nooit lukte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
zo moeilijk zijn die toch ook weer niet, die kuma's zijn gruwelijk traag en de paard beesten (mauraders?) zijn ook vrij voorspelbaar en ontwijkbaar, wel opletten met je knockdown strike daar kun je wel eens geraakt worden omdat je niet can dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ook maar weer eens begonnen, nieuwe Warrior aangemaakt op Fraya :)
Zie nog wel een duitse server dat er (2) achter staat, vermoed dat mijn oude chars zijn maar zie ze niet als ik op die server inlog. vaag!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
lol, wat deed je op die duitse server dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Wij zijn met bijna onze hele guild van de server Killian naar Ishara gegaan.
Guild: Crit happens then you die.
Had een level 45 slayer op Killian.

Nieuwe start gemaakt en reroll.
Ik heb inmiddels een level 53 berzerker en 38 warrior.
Berzerker is bizar goed voor AoE, moeilijk een player te raken in PvP.
Maar als je raakt en dan crit is het erg vermakelijk.

Ik heb zoveel problemen met mijn warrior.
Tanken lukt me alleen in een instance als ik een goede healer heb.
Kom meestal resolve tekort om te blocken maar dat is misschien een kwestie van skill/oefening.
Het lukte me niet om een story quest te doen en heb toen maar eerst twee levels gedaan.
Daarna was het echt zo makkelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Resolve heb je idd op lancer stuk makkelijker door die counter ability (en daarna die shield slam), die geeft resolve regen. Blok, boem, blok, boem, bijna nooit zonder :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Verderf schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:32:
Zie nog wel een duitse server dat er (2) achter staat, vermoed dat mijn oude chars zijn maar zie ze niet als ik op die server inlog. vaag!
Dat is een bug, waarschijnlijk zijn je chars op killian als je op een PVP server hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
resolve kun je laden door bepaalde skils, en hoef je dus niet te wachten tot die bij laad.
je moet kijken welke skill de meeste resolve bij laad en die meestal gebruiken,zo raak je haast nooit resolve te kort daardoor.
je hebt dacht ik een aanval waarbij je de vijand vergiftigd die laad dacht ik maar 10% in 1 keer.(weet het aantal % niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michnov
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-09 13:47
Kroga schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:53:
Ik heb zoveel problemen met mijn warrior.
Tanken lukt me alleen in een instance als ik een goede healer heb.
Ik voel me geroepen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Weet iemand nog een plek waar ze keys op voorraad hebben? Ben net te laat geweest met aanschaffen jammer genoeg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
http://www.thepowerlevel.com/ had gisteren nog de normaal edition in stock 2 maal gekocht en geleerd was binnen 15 min via de email.

had via paypal betaalt.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Je kunt nu toch gewoon een account aanmaken en tera club pakken. Dan krijg je meteen ook een paar handige perks voor endgame en een mount die 280 speed.

Die dubbele rep en quest gold is wel erg handig, alle daily's doen maar nog niet inleveren. Nexus begint 1 uur lang dubbele rep en quest gold. Nexus afgelopen, daily's inleveren grote lading rep en ongever 1.5K goud.

[ Voor 70% gewijzigd door ArgantosNL op 11-02-2013 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Beetje jammer alleen dat die club mount, als je hem in een skillslot doet, hij af en toe gewoon niet werkt. Moet je eerst vanuit je club-bar activeren, dan werkt hij weer. Lijkt meestal fout te gaan bij zoning of bij level up.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
Gezien de slechte ervaringen met GameForge om alles F2P wat ze in hun handen hebben tot de meest idiote pay2win vorm te brengen ben ik begonnen met spelen op de En Masse servers.

Moet zeggen dat het me vrij aardig bevalt dusver. Ping is ook prima te doen, ca 100 ~ 150 ms. En met het verschil in timezone geen queues, maar toch gewoon een high populated server. De verschillen in pricing en content binnen de item mall is ook een stuk klant-vriendelijker binnen de En Masse servers.

Indien nog andere tweakers actief op Tempest Reach, add me: Fornix. Kunnen we mogelijk later nog eens een dungeon run tezamen doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:20:
Beetje jammer alleen dat die club mount, als je hem in een skillslot doet, hij af en toe gewoon niet werkt. Moet je eerst vanuit je club-bar activeren, dan werkt hij weer. Lijkt meestal fout te gaan bij zoning of bij level up.
Ik heb hier geen enkel probleem mee gehad. Hem gewoon in een skill slot staan. BTW hebben meer mensen hier de village atlas gekregen. Wat is dat ding handig zeg, teleport naar elke stand die je maar wil en 0 cooldown. Dan is even 20 daily's inleveren in notime gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ja, had dat ding al eerder keertje gekocht voor 24u, erg handig. Zag hem nu ook in de itemclaim zitten.

Edit, maar eens zo'n locked box opengemaakt, zat een Gem in. Heeft geen nut behalve dat hij verkoopt voor 100g bij een merchant. Ook leuk om te hebben :P

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
Xzito schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:08:
http://www.thepowerlevel.com/ had gisteren nog de normaal edition in stock 2 maal gekocht en geleerd was binnen 15 min via de email.

had via paypal betaalt.
Toestraks een key gekocht maar werkt gewoon niet (gewoon bij 'Enter Key' invullen op de website right?), support is zoals gewoonlijk bij die soort website verschrikkelijk. Kan ik gewoon met PayPal m'n geld terug claimen zonder problemen? Zou niet weten wat ik anders moet doen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Die key moet je inderdaad bij 'Enter Key' invullen op de website bij jouw Account Details oid.

Ik had donderdag volgens mij ook een key gekocht voor 20 euro, en dat werkte gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Ja bij enter key. ik had eerst 2x collectors editions gekocht maat die was out of stock. daarna zij ik doe dan maar 2x normaal key. half uur later had ik 2x normaal key and 2x 3.71 euro terug op mijn paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Wat is Ebon Tower een makkelijke instance zeg. Gister eerste run in 20 minuten daarna 2de run verloren we onze healer na de 2de boss. Hij zat vast in poison pool en ragequit meteen. Archer gaat ook mee. 3 man lancer/slayer/sorcerer maken we de laatste 2 bosses af zonder veel moeite af kunnen maken. Resultaat 4 master enicmatic scrolls in 2 runs. heb er nu 10 op de bank liggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
Pimorez schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:47:
Die key moet je inderdaad bij 'Enter Key' invullen op de website bij jouw Account Details oid.

Ik had donderdag volgens mij ook een key gekocht voor 20 euro, en dat werkte gewoon.
Nu krijg ik in plaats van "Invalid Key" een ander bericht, "This account cannot be updated at this time.". Zou dat betekenen dat het niet meer mogelijk is om keys te gebruiken? Lijkt me sterk maar toch.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
ik vermoed dat het probleem momenteel bij Gameforge. stuur een ticket naar support.

Mocht de key het echt niet doen neem even contact op met waar je de key hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ze hadden maintenance vandaag, mogelijk daardoor je die fout krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
SinergyX schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:56:
Ze hadden maintenance vandaag, mogelijk daardoor je die fout krijgt?
Ja daar dacht ik ook aan, maar net nog eens geprobeerd en weer krijg ik een code error. :( Hopelijk reageert de support een beetje snel, al zullen die waarschijnlijk ook al zeggen dat ik contact op moet nemen met de verkoper..

Gelukkig met paypal betaald, kan ik altijd nog terug vorderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik heb dit spel gisteren gedownload en geinstalleerd.
Ik moet zeggen, het ziet er echt prachtig uit.

En ik hou van die dynamic action. Ik ben fan van dit spel :)
Voor diegene die dit spel al wat langer spelen, wat is zowat de beste klasse om het spel mee te beginnen?

Ik heb even een warrior + sorcerer tot lvl 5 geleveled, maar tot hiertoe vind ik de warrior veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik zou zeggen pak wat je leuk vind, zat tijd om te oefenen. Let wel dat in het begin BAMs lastig kunnen zijn omdat je zijn aanvallen moet leren herkennen en ontwijken. Maar daarna is het gewoon de vraag welke classes vind je leuk.

BTW ik heb een vraagje met betrekking tot battlegrounds kun je je crystals verliezen tijdens zo'n gevecht en wat zijn de beste crystals die je kan gebruiken hiervoor.

[ Voor 26% gewijzigd door ArgantosNL op 13-02-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Speel gewoon met elke character de dialogue island, dan wordt je character flink eind geboost en kan je even proeven hoe ze later spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:42:
Speel gewoon met elke character de dialogue island, dan wordt je character flink eind geboost en kan je even proeven hoe ze later spelen.
Dat wou ik eerst doen, maar daar had ik gisteren geen tijd meer voor. Zal ik vandaag eens doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ArgantosNL schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:06:
knip

BTW ik heb een vraagje met betrekking tot battlegrounds kun je je crystals verliezen tijdens zo'n gevecht en wat zijn de beste crystals die je kan gebruiken hiervoor.
in battlegrounds verlies je geen crystals.
crystallen die ik gebruik voor de wapen zijn:

1 Carving Crux
2 Fine Savage Crux
3 Fine Swift Crux (help erg goed als je een gevecht niet aan kan XD )
4 Fine Forceful Crux

armore:
4 maal Fine Relentless Crux

wel hangt het af welke class je gebruikt ik gebruik deze in combinatie met een sorcerer
maar als slayer kan je beter denk ik voor crystallen als Fine Brutal Crux gaan (Inflicts 9.3% more damage on a knocked-down opponent.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
heb het spel gedownload en wilde het starten maar dat lukt niet. de launcher geeft een wit vlak in het midden. kan wel mn account settings in en de launcher settings, maar kan niet op "play" drukken.

ik heb al een repair gedaan maar dat helpt niet. als administrator aanmelden ook niet en het starten vanuit de folder ook niet.

heeft iemand nog suggesties of ideeen hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
op dit moment is er maintenance, 15:00 zouden ze klaar moeten zijn. Hou hun twitter in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
aha. dat zou kunnen ja. thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
is denk ik ook niet een geplande onderhoud anders krijg je voor die tijd een melding er over.
of in plaats een wit vakje een melding dat er een onderhoud is.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:02
Is er een manier om health bars van iedereen weer te geven? Niet alleen party members maar ook anderen.
Tijdens het levelen van mijn priest zie ik af en toe wat moeite hebben met mobs maar zie geen health bar van die mensen. Meestal zet ik een healing ring in de buurt in de hoop dat ze erdoor lopen maar zou het toch handig vinden om hier meer overzicht in te hebben.
Priest is nog maar level 10 maar speelt wel lekker weg.

** Laat maar zitten met die health bars ik zie net dat dat expres achterwege is gelaten vanwege pvp, ganking meuk etc.

[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 14-02-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
eindelijk voel me niet meer verdwaald op me lvl 60 chars in tera.
Weer wat dungeon's aan het doen echter tot mijn verbazing vraagen vellen mensen niet om de tactics of zijn te beroerd om ze te volgen. Al aardig wat nederlanders tegegekomen in instance van de guild Dutch.

Ook vind ik vaan de gear van mensen ondermaat voor hardmode ( pvp armor) met hooge item lvl.
Dat je gear niet goed ik maakt mij vaak niet uit maar draag wel fatsoenlijke crystals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Xzito schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:05:
*knip*
Weer wat dungeon's aan het doen echter tot mijn verbazing vraagen vellen mensen niet om de tactics of zijn te beroerd om ze te volgen
*knip*
ik haat het dat als mensen gaan zeuren over first timers , maar wat ik ook haat first timers die niet willen luisteren en di denken beter te weten.
gisteren zat ik in agron coropus met 3 mensen die het voor het eerst spelen.
wij gingen 4 keer helemaal dood ><
reden dat we dood gingen:
de healer en de archere wilden niet luisteren en als je advies gaf deden ze er niks mee.

hoe gingen we dood:
nou bij de laatste boss medilda.(weet de naam niet precies)
medilda heeft meerdere aanvals patronen net als elke boss.
eerste laser patroon:
1 als hij gaat zakken betekent het dat die in het rond gaat laseren met zijn oog, dus moet je een rondje om hem heen lopen.
de healer en de archere gingen meer dan 15 keer dood door en elke keer moesten wij ze ressen.
volgen de lazer patroon:
2 als je ziet dat hij zijn oog laser? gaat laden en schiet eerte keer 1 richting is er een groot kans dat hij dat weer gaat doen maar dan op 3 richtingen.
hij gaat naar voren, rechts en links schieten dus moet je in die richtingen niet staan.
en crystallen?? hebben ze niet, ik bood de healer zelfs 4 te geven maar hij wilde dat niet accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
gister een agron coropus run gehad en veel pech gehad met rare onverklaarbare manieren geraakt. Healer die niet op schiet en niet oplet. Hij was alleen bezig met zijn maatje die gast was van een andere server. Ik moest om de bosses heen lopen naar hem toe om geheald te worden. Daarna 2x pech gehad met de dash dat hij gewoon in een keer omdraait en schiet hij weer richting de baas. En daarna denken ze ook nog grappig te zijn door er een opmerking ove te maken. Dat is dan ook echt zwaar iritant, die gasten zullen wel van een PvP server zijn want daar komen vaak asses vandaan. Lang niet iedereen zal zo zijn maar het is wel tekenend dat het vaak dat type speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 03:23
Heb zojuist (kwartiertje geleden inmiddels) Tera Club aangeschaft, maar heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat dat ook actief is? Want als ik nu op de TERA website kijk bij account overview dan staat hij ook nog steeds op Free User.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

meer mensen inlog problemen ? het laden dat blijft hangen op 100%
server balder btw

[ Voor 12% gewijzigd door psyy138 op 17-02-2013 18:57 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Daffie schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:43:
Heb zojuist (kwartiertje geleden inmiddels) Tera Club aangeschaft, maar heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat dat ook actief is? Want als ik nu op de TERA website kijk bij account overview dan staat hij ook nog steeds op Free User.
zelf weet ik er vrij weinig van, maar moet je niet eerst een veteran worden om toegang te krijgen tot de Tera Club??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 03:23
Muddy schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:31:
[...]

zelf weet ik er vrij weinig van, maar moet je niet eerst een veteran worden om toegang te krijgen tot de Tera Club??
Nope. Als F2P'er mag je ook gewoon Clubber worden.

Uiteindelijk heeft het 2,5 uur geduurd voordat het actief was.
Op zich wel leuk, die Club perks, maar nu lees ik dus net dat alleen Veterans voorrang krijgen in de queue, Clubs niet. En dat was eigenlijk de hele reden dat ik Club kocht.
Sta nu dus ook al sinds 17.30 in de queue voor Killian, begon op de 508e plek, maar ik ga constant omlaag, omhoog, omlaag, omhoog...zit nu op 186e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Tja, ik weet niet wat voor levels je characters zijn, maar ik heb 't spel al vanaf 't begin en zit mooi op Ishara, bijna nooit queue's en toch veel volk die je tegenkomt... Aanrader misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Speel het spel nu sinds een week, en ik vermaak me er enorm mee, super game! Ja de quests zijn saai en het is nogal linear, maar de combat is leuk en snel en het spel ziet er erg goed uit. Je krijgt elke keer 4+ quests die je zo gedaan hebt en het levelen gaat heel rap. Ik hoop dat het interessant blijft!

Het is alleen jammer dat items zo duur zijn in de shop (strongbox key is 5 euro, snellere mount is 25 euro). Vandaar dat ik zit te twijfelen tussen het spel te kopen of een abonnement te nemen. Kopen is hier zo'n 20 euro:
http://www.thepowerlevel.com/Currency.php?N=Tera
Game cards zijn hier 10tje per maand:
http://www.billgames.nl/tera-pre-paid-card-30-dagen-pc.html

Kopen geeft me voorrang in de queue (zoals ik hierboven lees), alle bank inventory slots en 8 chars per server.
Met een abonnement krijg je elke dag boosts items (1 uur) , en de atlas waarmee je onbeperkt kunt teleporten naar steden. Waar hebben jullie voor gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indostylo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 11:53
DeepSeven schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:30:
Speel het spel nu sinds een week, en ik vermaak me er enorm mee, super game! Ja de quests zijn saai en het is nogal linear, maar de combat is leuk en snel en het spel ziet er erg goed uit. Je krijgt elke keer 4+ quests die je zo gedaan hebt en het levelen gaat heel rap. Ik hoop dat het interessant blijft!

Het is alleen jammer dat items zo duur zijn in de shop (strongbox key is 5 euro, snellere mount is 25 euro). Vandaar dat ik zit te twijfelen tussen het spel te kopen of een abonnement te nemen. Kopen is hier zo'n 20 euro:
http://www.thepowerlevel.com/Currency.php?N=Tera
Game cards zijn hier 10tje per maand:
http://www.billgames.nl/tera-pre-paid-card-30-dagen-pc.html

Kopen geeft me voorrang in de queue (zoals ik hierboven lees), alle bank inventory slots en 8 chars per server.
Met een abonnement krijg je elke dag boosts items (1 uur) , en de atlas waarmee je onbeperkt kunt teleporten naar steden. Waar hebben jullie voor gekozen?
Hey,

Volgens de post van Gameforge officials, zou de Veteran en Clubs voorrang hebben op Queues, maar ik als Veteran heb zo vaak langer dan 10 minuten moeten wachten om in te loggen wanneer ik rond de piekuren wil spelen. Dus ik vraag me echt af of de Queue prioriteit echt zo is.

Mocht je het spel leuk vinden, is het idd handig om gewoon de game te kopen voor 8 char slots, en bij aankoop van collector edition wat een paar euro meer kost, krijg je ook rare items + mounts bij. Kom je dan als nog goedkoper uit dan het aanschaffen van losse char slots via Cash shop.

Wat cash shop prijzen betreft vind ik ze echt belachelijk duur. Ik vind niet erg om geld uit te geven aan spellen die ik echt leuk vind, o.a om fianciele support te geven aan de dev's en publishers, maar de prijzen wat GF zet voor bepaalde CS items tov. Tera NA versie is echt belachelijk. Zelfs de Veteran players van NA EnMasse versie krijgen gratis een coole mount bij, en wij als veteran player alleen een Title.

Ik vraag me af of ze wel door hebben dat 20 euro voor een mount best wel groot bedrag is, ik denk dat ze dan meer kunnen verdienen als ze een redelijk bedrag vragen voor de CS items omdat er dan meer spelers de items willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik denk dat dit komt omdat dat er veel mensen zijn met veteran + tera club, ik heb dat namelijk ook en ik vrijwel geen wacht tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
indostylo schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 05:08:
[...]

Hey,

Volgens de post van Gameforge officials, zou de Veteran en Clubs voorrang hebben op Queues, maar ik als Veteran heb zo vaak langer dan 10 minuten moeten wachten om in te loggen wanneer ik rond de piekuren wil spelen. Dus ik vraag me echt af of de Queue prioriteit echt zo is.

Mocht je het spel leuk vinden, is het idd handig om gewoon de game te kopen voor 8 char slots, en bij aankoop van collector edition wat een paar euro meer kost, krijg je ook rare items + mounts bij. Kom je dan als nog goedkoper uit dan het aanschaffen van losse char slots via Cash shop.

Wat cash shop prijzen betreft vind ik ze echt belachelijk duur. Ik vind niet erg om geld uit te geven aan spellen die ik echt leuk vind, o.a om fianciele support te geven aan de dev's en publishers, maar de prijzen wat GF zet voor bepaalde CS items tov. Tera NA versie is echt belachelijk. Zelfs de Veteran players van NA EnMasse versie krijgen gratis een coole mount bij, en wij als veteran player alleen een Title.
Op zich verlies je weinig tov En Masse, vlak voor einde van de overzetting kon je nog 50% korting krijgen op de CE (die lion mount), je krijgt op lvl10 je gratis mount én met club krijg je je donkere paard.

Heb je standaard 2 mounts op lvl1, 3 op lvl10. Je hebt er maar 1 nodig, die meteen ook de snelste is voor een lange tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
er zijn maar 2 mounts sneller dan de nexus mount en CE mount. Dit is de vanarge mount en een mount die je krijg als je in de top 30 staat in PvP. Beter dan de de CE mount zul je dus niet gouw vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indostylo
ArgantosNL schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:48:
er zijn maar 2 mounts sneller dan de nexus mount en CE mount. Dit is de vanarge mount en een mount die je krijg als je in de top 30 staat in PvP. Beter dan de de CE mount zul je dus niet gouw vinden.
Ik denk dat de meeste End-game mounts ongeveer rond de 280 Speed zitten, en inderdaad er zijn een of 2 mounts die op 290 speed kunnen rennen. * Ik hoop dat mijn guild binnenkort Vanarch kunnen worden :*)

Maar ik denk dat ik niet de enige ben die de look van de mount ook belangrijk vind. Sommige horses zien er echt super cool uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
indostylo schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 05:08:
[...]

Hey,

Ik vraag me af of ze wel door hebben dat 20 euro voor een mount best wel groot bedrag is, ik denk dat ze dan meer kunnen verdienen als ze een redelijk bedrag vragen voor de CS items omdat er dan meer spelers de items willen kopen.
vaak genoeg op vellika gezien, ik als veteran een queue van 10m en f2p vrienden een queue van 40 minuten ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Pak Tera Club er bij en je heb een wachttijd van ongeveer 15 seconden. Zelfs tijdens nexus al ik er uit klap 3 keer gebeurt inmiddels ben ik in 1 minuut wel weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Verderf schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:32:
[...]

vaak genoeg op vellika gezien, ik als veteran een queue van 10m en f2p vrienden een queue van 40 minuten ;)
het licht ook aan je class een lancer en een healer hebben een lagere qeueue omdat die in de minder heid zijn dan de dps classen.
healers: mystic priest + 2
tank: lancer (met heel soms een warrior) = 1.5 :P
dps: berzerker slayer warrior sorcerer archer = 5

edit: als je zegt dat je een lage qeueue hebt kun je er bij vermelden welke class je hebt?
kan wel dat ik het mis heb.

[ Voor 11% gewijzigd door raro007 op 19-02-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
ik denk dat je nu instance queue en server queue door elkaar haald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
en bij instance queue's duur meestal toch wel wat langer dan 5 minuten. Instance afhankelijk natuurlijk maar meestal kan ik toch wel 10+ wachten voordat ik iets vind als ik solo queue. Doe ik het met iemand anders in de party gaat het meestal sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
aahhh server qeueue XD
maar ik ben ook een veteran en moet soms ook 30 minuten wachten.
ze hadden voor de tijd een slot moeten zetten op die servers.
laatst met nexus ging ik mij aanmelden ik loop 3 meter crasht de spel en dat 3 keer achter elkaar >.<
enige oplossing nu is dat ze char transfer gaan aanbieden dat mensen naar andere servers toegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indostylo
ArgantosNL schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:40:
ik denk dat je nu instance queue en server queue door elkaar haald.
Nee. Ik als veteran account gebruiker heb een server Log in queue van 10 / 15 minuten tijdens de piekuren, en ik speel een DPS class heb een gemiddelde queue van 45 / 60 minuten.

@ Verderf

Ik snap het, Tanks and Healers hebben ong. 5 minuten queue, daar heb jij idd geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
op welke plek staan jullie wanneer jullie inloggen zeg 7 uur als veteran?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Geen login queues en instant spawns als tank, heerlijk die VS servers :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
ik heb ook geen last van login queues met tera club en veteran. En een ping van 30 i.p.v. 150ms, als je dat geen probleem vind zeg ik veel plezier op de VS servers.

Maar laten we er maar geen EU US oorlog starten anders hebben we dalik weer boze modjes die ons op de vingers tikken. :+

[ Voor 27% gewijzigd door ArgantosNL op 20-02-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Langste queue tot heden was 25 seconde, stond ik 7de in de rij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ben je alleen veteran of heb je ook tera club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:55
Ik ben sinds zondag een "free member" en ik heb nog geen logon queue gezien.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
welke server zit je, ik zit op fraya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ik zit ook op Fraya, veteran en club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Warlock en ik (veteran) spelen op Zuras :) nog geen queue gezien!

[ Voor 21% gewijzigd door Verderf op 20-02-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Die zal dan wat minder druk bevolkt zijn als fraya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
ArgantosNL schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:18:
ik heb ook geen last van login queues met tera club en veteran. En een ping van 30 i.p.v. 150ms, als je dat geen probleem vind zeg ik veel plezier op de VS servers.

Maar laten we er maar geen EU US oorlog starten anders hebben we dalik weer boze modjes die ons op de vingers tikken. :+
Gemiddeld 100 ms, voel je niets van. Al dat overdreven gedoe altijd om pings van < 30 ms te willen :p. Zolang als de server goed stabiel is, ga je er weinig van merken. In de goede oude tijd zei ik ook geen nee tegen een ping van 500 ms in fps games :p. Laat staat 100 ms in een MMO ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Als "last second dodger" is het toch wel vervelend dat als je op je scherm optijd ben maar op de server te laat kan frustrerend werken. Bij elke andere "classic combat" MMO zou zelfs een 300 ms geen probleem zijn.

Laten we dit maar houden op persoonlijke ervaring want dat kan natuurlijk anders zijn. Waar voor het ene persoon het geen probleem is vind de andere het wel een probleem.

CoD trauma:
Als je een ping van 500 ms bij een CoD game ben je al dood voordat je een schot hebt gehoort. En in de killcam zie je hem een clip op jezelf legen. Een van de redenen dat ik geen CoD meer speel, andere is campers en counter-campen vind ik saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Als de ping elke keer rond de 300 is dan leer je er mee te leven en zul je als last second dodger een automatisme worden om iets eerder te dodgen.
In PvP ben je misschien iets in het nadeel als elke ms telt, maar in PvE zul je niks slechter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
ArgantosNL schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:04:
Als "last second dodger" is het toch wel vervelend dat als je op je scherm optijd ben maar op de server te laat kan frustrerend werken. Bij elke andere "classic combat" MMO zou zelfs een 300 ms geen probleem zijn.

Laten we dit maar houden op persoonlijke ervaring want dat kan natuurlijk anders zijn. Waar voor het ene persoon het geen probleem is vind de andere het wel een probleem.

CoD trauma:
Als je een ping van 500 ms bij een CoD game ben je al dood voordat je een schot hebt gehoort. En in de killcam zie je hem een clip op jezelf legen. Een van de redenen dat ik geen CoD meer speel, andere is campers en counter-campen vind ik saai.
Uiteraard persoonlijke ervaring, maar het is hetzelfde als ability delay zoals je in veel MMO's ook op Westerse bodems ziet. Je speelt je er op in. Snel genoeg, heb je er helemaal niets meer van in de gaten.

Wat betreft je CoD trauma, tsja, waarschijnlijk een CoD game in een tijd waarin internet via de kabel al gewoon was ;). Het maakt nogal uit of je beide met 500 ms speelt, en die persoon leegt zijn clip in het lugledige waar jij volgens de server een halve seconde geleden liep, of je tegenstander heeft een ping van 50 ms en ziet jouw positie wel direct en accuraat :p.

Ook daarin heb je in Tera weinig hinder, de ping is laaggenoeg om bijv. on par te zijn met westcoast spelers, en het verschil is minimaal genoeg om niet onder te doen tegen east coast spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Die CoD trauma komt van MW2 en BO dus niet echt oude games, in tijden dat ik het veel speelde stopte ik vaak ook al met schieten voordat hij dood viel en ging kort daarna toch dood omdat ik voldoende had geschoten alleen de schade komt wat laat aan zullen we maar zegen.

Ik vind de EU fijner spelen dan de US maar dat is persoonlijke voorkeur, meer woorden zal ik er niet meer aan vuil maken.

• ArgantosNL
Heeft iemand al geluk gehad met master enigmatic scolls. Mij will het niet echt lukken :S heb er al 25 tegen aan gesmeten maar mijn rendfell will maar niet naar masterwork gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu ongeveer een week gespeeld. Ben wel niet extreem actief, en ik ben nu level 18 denk ik.
Weet het niet uit mijn hoofd. Maar ik moet zeggen, wat speelt Warrior lekker zeg.

Eesrt dacht ik, ik doe een skill, doe die dodge skill, another skill, dodge skill, ...
Maar zo werkt het dus absoluut niet goed, heb ontdekt dat je dus gewoon de hele tijd rond het monster moet wandelen en AA's doen. En op de juiste momenten je skills uitvoeren :)

Nu word ik bijna niet meer geraakt, veel fijner zo ipv constant low health te zijn :P

Deze game is echt wel goed. I'm a fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Straks kun je BAMs gaan soloen dan kun je echt je eigen skills gaan testen en iets verslaan wat bij elke andere MMO niet mogelijk is en dat is beesten kapot stampen die veel sterker zijn dan jij. Geeft wel een fijn gevoel als je een BAM succesvol solo hebt gedaan waar eigenlijk een party voor nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:39
Had ineens een sleutel voor zo'n lockbox in me bags, weet alleen niet hoe ik eraan ben gekomen maargoed toen heb ik die sleutel gebruikt om dat kistje open te maken en zat er 14 master alkahest in. Mijn main character (Berserker) is nog level 37 dus heb dat spul gewoon op de auction house gedropt. toch lekker een makkelijke 2200 verdient :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:13
Boys, vraagje: hoe free to play is het nieuwe f2p system eigenlijk?

Hoe kun je club member worden? Kost het geld?
Gebruikt gameforge voor Tera hetzelfde systeem als voor Aion, wat in Aion dus gold pack is, is in Tera Club member?

Nvm, heb het gezien, en ik weet niet wat ik moet denken..

Eenmaal 10 euro donaten en je behoudt de extra bank slots en character slots?
En die 10 gold cap per mail en limited trade broker transactions, zijn dit breekpunten?

Op dit moment heb ik echt het Aion free to play idee. Dat was niet gewoon speelbaar en voelde meer als een demo. Guild Wars 2 kun je gewoon doen wat je wilt...

Sorry voor deze vragen, maar ik spendeer niet graag mijn geld en vrije tijd aan iets wat later dik tegen gaat vallen. Ik ben gerust bereid 50-70 euro neer te tellen voor het spel, maar dan is het ook klaar. Kan ik dan vol genieten van dit spel? Zo was het voor GW2 ook: 50 euro voor het spel + 20 euro voor extra bank slots.

Ik snap overigens niet dat ze veteran status niet aanbieden als buyable. Dat je bijvoorbeeld voor 30 euro sowieso veteran kan worden..

[ Voor 67% gewijzigd door IngamerX op 24-02-2013 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
IngamerX schreef op zondag 24 februari 2013 @ 00:38:
Boys, vraagje: hoe free to play is het nieuwe f2p system eigenlijk?

Hoe kun je club member worden? Kost het geld?
Gebruikt gameforge voor Tera hetzelfde systeem als voor Aion, wat in Aion dus gold pack is, is in Tera Club member?

Nvm, heb het gezien, en ik weet niet wat ik moet denken..

Eenmaal 10 euro donaten en je behoudt de extra bank slots en character slots?
En die 10 gold cap per mail en limited trade broker transactions, zijn dit breekpunten?

Op dit moment heb ik echt het Aion free to play idee. Dat was niet gewoon speelbaar en voelde meer als een demo. Guild Wars 2 kun je gewoon doen wat je wilt...

Sorry voor deze vragen, maar ik spendeer niet graag mijn geld en vrije tijd aan iets wat later dik tegen gaat vallen. Ik ben gerust bereid 50-70 euro neer te tellen voor het spel, maar dan is het ook klaar. Kan ik dan vol genieten van dit spel? Zo was het voor GW2 ook: 50 euro voor het spel + 20 euro voor extra bank slots.

Ik snap overigens niet dat ze veteran status niet aanbieden als buyable. Dat je bijvoorbeeld voor 30 euro sowieso veteran kan worden..
je kan gewoon nog steeds bij online winkels tera collectable edition bijv kopen. dan krijg je gewoon een code van de game die je nog steeds kan redeemen. me neefje ook 3 dagen geleden gedaan. Is gewoon tera veteran + 1 maand free tera club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
IngamerX schreef op zondag 24 februari 2013 @ 00:38:
Vanaf bekendmaking van F2P tot een paar dagen na F2P launch kon je dat ook gewoon door de digitale versie te kopen. Kreeg je de laatste dagen zelfs nog 25% ofzo korting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vind het wel best jammer dat er geen Battlegrounds zijn voor onder de level 60. Aangezien het best lang duurd om level 60 te worden. En ik ben meestal wel van de PvP. dus om dan eerst een character naar 60 te levelen om te kijken hoe die in PvP is vind ik best kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Laatst online: 23:57

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ricmaniac schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:05:
Vind het wel best jammer dat er geen Battlegrounds zijn voor onder de level 60. Aangezien het best lang duurd om level 60 te worden. En ik ben meestal wel van de PvP. dus om dan eerst een character naar 60 te levelen om te kijken hoe die in PvP is vind ik best kut
Wat ook leuk is is een PvP server. Waar je dus in de quest zones overal mag en kan pvp-en. Natuurlijk anders dan in een 'Battleground' maar brengt een stukje spanning met zich mee.

Mijn keuze is dan ook een PvP server, de combat dynamics vragen om PvP dus is het leuk wanneer je dat zo nu en dan eens kan uitoefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
tuinïnen schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:56:
[...]

Wat ook leuk is is een PvP server. Waar je dus in de quest zones overal mag en kan pvp-en. Natuurlijk anders dan in een 'Battleground' maar brengt een stukje spanning met zich mee.

Mijn keuze is dan ook een PvP server, de combat dynamics vragen om PvP dus is het leuk wanneer je dat zo nu en dan eens kan uitoefenen.
ja zit ik ook. Zit op Killian (was eerst de enige pvp server) maar als je dan 1 keer iemand gankt die aan het questen is wat ik eigenlijk een beetje zielig vind :P komt er binnen no time level 60 bij die je terug pakt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ricmaniac schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:00:
Had ineens een sleutel voor zo'n lockbox in me bags, weet alleen niet hoe ik eraan ben gekomen maargoed toen heb ik die sleutel gebruikt om dat kistje open te maken en zat er 14 master alkahest in. Mijn main character (Berserker) is nog level 37 dus heb dat spul gewoon op de auction house gedropt. toch lekker een makkelijke 2200 verdient :)
Waarschijnlijk via valentine mails. Op de US server kregen we gedurende een week lang dagelijks een mailtje met zaken als keys, potions, etc. EU zal wel iets gelijkwaardigs hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
psychodude schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:46:
[...]

Waarschijnlijk via valentine mails. Op de US server kregen we gedurende een week lang dagelijks een mailtje met zaken als keys, potions, etc. EU zal wel iets gelijkwaardigs hebben gehad.
oja nu je het zegt inderdaad. had hem in me mail gekregen met iets over valentine ja =p maar was maar 1 mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Was me bedoeling om gisteren eigenlijk hard te levelen. maar toen speelde ik de FFXIV beta toen ik thuis kwam =p

ben nu bijna 38 met me berserker. wil hem vandaag naar zo'n 45 brengen. denkt dat het moet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Hoelang kan je spelen, 7 levels is best veel dat heb je niet in 4 a 5 uurtjes gedaan.

Gisteren FoK hardmode met wat guildy's gedaan, tot de eerste baas twijfelde ik of wel wel hardmode hebben gedaan. Maar die boren je moet echt opletten en snel zijn het is nu ook niet even tussen 2 boren in gaan staan. Nee bij hardmode moet je achter de boss schuilen. Je moet ook goed opletten wanneer je je ressen als je down gaat want als je ressed net voordat de boren komen ga je er aan. Dit heb ik op de harde manier geleerd. Later nog eens proberen moet toch wel een keer lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik heb nu een volledige abyss wapen + armor set, body heb ik op +9 wapen op +9 gloves op +8 en boots of +5 ik weet alleen niet of ik die nou moet gaan masterworken of niet. Ik had ergens gelezen dat enchanted items moeilijker is om masterwork te krijgen dus ik zit een beetje te twijfelen wat te doen. Farmen voor regent items en die masterworken want het masterworken wil nu dus echt niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
om een wapen masterworkt te krijgen kost al meer dan 60 masterwork scrolls 1 scrol kost dacht ik 360g dus tel maar op hoeveel dat wel niet kost.
daarna het enchanten van 9+ en naar boven schijnt het ook een hele klus te zijn.
zelf heb ik dat nog niet gedaan, maar ben het wel van plan om te gaan doen met mijn sorcerer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Zijn er eigelijk stats te vinden van mobs zelf qua attack en skilldamage?

Vanuit jTera heb ik wel eens een formule zien langskomen, waar damage die je krijgt dus afhankelijk is van zijn attack en skilldmg (atk * skilldmg / defense). Maar merk is gros van de gevallen op mijn lancer en warrior dat ik beter maar gewoon alles en iedereen moet blocken, ze doen per saldo nog bagger veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
raro007 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:35:
om een wapen masterworkt te krijgen kost al meer dan 60 masterwork scrolls 1 scrol kost dacht ik 360g dus tel maar op hoeveel dat wel niet kost.
daarna het enchanten van 9+ en naar boven schijnt het ook een hele klus te zijn.
zelf heb ik dat nog niet gedaan, maar ben het wel van plan om te gaan doen met mijn sorcerer.
ik heb er al 30 tegen mijn wapen aan gegooit alleen nog steeds geen masterwork. Ook is de kans even groot elke keer dat je de scroll gebruikt het is gewoon een geval van geluk of je snel masterwork krijgt of niet
Ik heb ook man mensen gehoor dat ze na 3 scrolls al raak was een vriend van mij was met 12 al klaar. Eigenlijk zouden ze met de masterwork scrolls het zelfde moeten doen als enchanten. Fail = extra kans dat het goed gaat. Ik ga dus ook geen scrolls meer gebruiken op mijn wapen of armor, ik spaar ze wel op en wacht tot ik een regalblade of grandcoat heb ofzo. Want als het waar is dat je enchanted item lastiger is the masterworken gooi ik er liever geen 60k aan scrolls tegen aan. wapen en armor is al 9 dus daar hoef ik niet meer geld aan te spenderen en gloves moeten nog een level, daarna alleen mijn boots nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik hoop dat die patch voor de nexus snel gedaan wordt, gisteren 4 crashes gehad tijdens nexus en het wordt steeds erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Erger vind ik dat hele server massaal gaat laggen tijdens nexus, je kan die hele periode gewoon niets meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Dat zou al goed is ook weg moeten zijn wanneer de nieuwe nexus er is. De lag wordt gemaakt omdat er zo veel man op elkaar in een kluitje staan. Als de wijziging gedaan is zullen er 120 man per nexus zijn, nu staat er zo'n 300+ man in zo'n nexus. Dat zorgt voor die zware server lag, ik heb nog nergens kunnen zien wanneer die patch komt. Toch maar effe googlen of ik iets kan vinden.

edit:
het stond dus in een nieuws bericht van gisteren, de club members krijgen een andere mount i.p.v de nexus mount. Dit komt met de patch die eind maart klaar moet zijn. Waarom dat elke keer zo lang moet duren is mij een raadsel.

[ Voor 23% gewijzigd door ArgantosNL op 06-03-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ArgantosNL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:10:
Dat zou al goed is ook weg moeten zijn wanneer de nieuwe nexus er is. De lag wordt gemaakt omdat er zo veel man op elkaar in een kluitje staan. Als de wijziging gedaan is zullen er 120 man per nexus zijn, nu staat er zo'n 300+ man in zo'n nexus. Dat zorgt voor die zware server lag, ik heb nog nergens kunnen zien wanneer die patch komt. Toch maar effe googlen of ik iets kan vinden.

edit:
het stond dus in een nieuws bericht van gisteren, de club members krijgen een andere mount i.p.v de nexus mount. Dit komt met de patch die eind maart klaar moet zijn. Waarom dat elke keer zo lang moet duren is mij een raadsel.
dat komt door het bedrijf dat achter de EU tera zit. alles duurt verschrikkelijk lang bij hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ricmaniac schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:02:
[...]

dat komt door het bedrijf dat achter de EU tera zit. alles duurt verschrikkelijk lang bij hun
de vraag is waarom duurt alles verschrikkelijk lang bij hun. Dat alles lang duurt was ik ook al achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Blijft bij jullie ook de Patch Progress hangen op 66% ? (bij het applying patch)

EDIT: is al gefixed door de Launcher opnieuw te starten

[ Voor 26% gewijzigd door Roshnak op 06-03-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Weet niet wat ik nu eerst naar 60 wil levelen. Of me berserker of een Archer. Berserker heb ik level 40 en me archer is pas 16 maar ik heb denk ik veel meer fun met archer :p maar zoals ik eerder al zei: vind het zo jammer dat er alleen maar 60 BG's zijn. je kan dan wel PvPen in de open wereld maar dat is toch heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Na die buff op die multi-target ability was het wel wat leuker spelen, maar vind archer nog steeds heel erg passief. Zeker als je pas later dat stomme 'pushback' kan verwijderen, ben je steeds net in range aan het schieten, vlieg je er weer uit door zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indostylo
Ricmaniac schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:49:
Weet niet wat ik nu eerst naar 60 wil levelen. Of me berserker of een Archer. Berserker heb ik level 40 en me archer is pas 16 maar ik heb denk ik veel meer fun met archer :p maar zoals ik eerder al zei: vind het zo jammer dat er alleen maar 60 BG's zijn. je kan dan wel PvPen in de open wereld maar dat is toch heel anders.
Ik heb zelf ook Archer, lvl 59 op dit moment. Let wel op dat Archer het laagste HP pool van Leather user heeft. en geen Speed buffs heeft zoals andere classes. Als dat geen punt is voor jou dan is Archer heel leuk om te spelen.

Met pvp als je goed afstand kan houden van je tegenstander, dan is Archer OP. Arrow Rain op lvl 58 is tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
hoe kan ik eigenlijk makkelijk aan spellbinds komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Weet ik ook niet, zou ik ook graag willen weten. Maar helaas kan ik het op internet ook nergens vinden waar je goed naar spellbind kunt farmen. Of zelfs welke mobs/bosses ze droppen

[ Voor 11% gewijzigd door ArgantosNL op 14-03-2013 11:27 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste