Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
nou ik begon met een warrior toen hoorde ik dat meeste tweakers op essenia waren ging ik voor een archer.
maar mensen mochten een archer die tijd niet , weet nog dat iemand tegen mij zij "can you fug off please" :(
dus ging ik voor een mystic levelde die solo tot level 59 en wat was dat een nachtmerrie zeg, werd zo kwaad van dat ik toen voor een slayer ging. XD
en 10 maanden later na de lansering van het spel??
heb ik bijna alle classen op level 60 behalve een priest niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zit nu wat classes te testen, maar mijn god wat is de combat traag met alle melee classes... Slayer nog niet getest omdat iedereen zegt dat dat de moeilijkste class is om te spelen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
Warrior is toch redelijk rap, Bezerker is erg traag (hit slow, hit hard), slayer zit daar beetje tussenin.

Later kan je wat makkelijker met skills spammen, voelt het wat sneller :P

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 30-01-2013 11:37 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
slayer is erg simple classes , voor lvlen en pvp erg sterk solo. na release was mijn slayer na 7 dagen lvl 60 dacht ik dus viel wel mee. vond warrior moelijk ome te lvlen.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hoe is warrior na de buff geworden? Dacht bij oude patch hadden ze een tijdelijke buff gegeven tot ze definitief de warrior zouden veranderen, maar kan zo 123 niet vinden wat het nu definitief is geworden.

(ze kregen toen een soort van absorb ability met flinke cooldown, omdat het dodgen niet altijd kon).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
warrior buff? de warrior kan nou verdedegen dus hoeft hij niet te dogen.
een warrior kan nu gaan tanken in instance, maar raad ik het ten zeerste af zijn agro is veel lager en daarbij is zijn armore veel zwakker dan een lancer.
edit1
@xzito slayer simpele clas vind het juist niet simpelste is berzerker meschien.
simpel is wanneer je elke aanval kan verdedegen of niet op je hp moet letten.
als mensen mij vragen wat de leukste class is, zeg ik altijd slayer en sorcerer.( nek aan nek race tussen die 2 :) )
edit2
owja over de snelheid warrior slaat sneller, maar wat schiet je daar me op?
vergelijking warrior doet 5 slagen in 1 seconde en slayer doet er maar 2 resultaat slayer doet meer schade dan de warrior, dus met de warrior snelheid schiet je ook niks op.
maar de probleem van de berzerker is dat die erg langzaam is, dus jij wil iemand slaan en klikt op je muis maar tot de berzerker slaat is je vijand allang weg :z
.
met cod kunt zien hoeveel % van je schoten raak zijn als je dat ook in tera had zag je dat de berzerker helemaal onderaan staat.

[ Voor 73% gewijzigd door raro007 op 30-01-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Laat maar, ik zoek het zelf wel op.

Serieus, kijk je tekst gewoon eens 2x na voordat je post, dit is echt amper te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zo, level 10 op 2 classes gehaald. En wel grappig wat een gezeik er standaard in chat is over de censoring van de game. (Zowel EU als US), ben het wel met de spelers eens, kansloos dat je je game gaat censoren.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wat is er gecensored dan ?

Kan me nog wel de EU censor herrinneren maar niet voor de US servers.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
de elin armor is censored, zelfde met bepaalde andere female armor. Als je de armor sets vergelijkt tussen de KR en US versie is het erg snel te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aah dat was het inderdaad.

Toch maar warrior eens maken, shielder is af en toe beetje irritant traag met aanvallen (zeker als je stamina moet opbouwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ah ok

Speelde zelf female aman lancer dus nooit zo op "boobage" gelet :+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
same here :) Speel nu High elf? met 2H sword, net 10 gehaald met die (favoriete char op het moment) en ben meer bezig met de combat dan de rest :p

die laatste boss van starter island (zoals ik het noem) is echt awesome.

Naar level 12 gegrind in start island, nu op weg naar Velika. WOOT! hoorde dat daar het craften gedaan kan worden, kan er niet op wachten.

[ Voor 24% gewijzigd door corset op 01-02-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

lanerios schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:12:
same here :) Speel nu High elf? met 2H sword, net 10 gehaald met die (favoriete char op het moment) en ben meer bezig met de combat dan de rest :p

die laatste boss van starter island (zoals ik het noem) is echt awesome.

Naar level 12 gegrind in start island, nu op weg naar Velika. WOOT! hoorde dat daar het craften gedaan kan worden, kan er niet op wachten.
Craften is erg duur voor een level 12 ;). Daar kwam ik gisteren ook achter :X.
Ook maar de game aangeschaft voor de extra slots/etc wanneer het F2P gaat. Eén of andere online key store verkocht ze voor 18.80 euro. Koopje :).

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 01-02-2013 17:13 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
inderdaad, zeker als je ze allemaal wil gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-04 20:38
Kan iemand misschien de topicstart aanpassen met een waarschuwing dat dit spel 50GB (!) nodig heeft voor de installatie?
Ik had 40 GB vrij op m'n SSD maar dat bleek dus niet genoeg en moest de download kompleet opnieuw starten om 't opnieuw te installeren om m'n HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

centr1no schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 12:34:
Kan iemand misschien de topicstart aanpassen met een waarschuwing dat dit spel 50GB (!) nodig heeft voor de installatie?
Ik had 40 GB vrij op m'n SSD maar dat bleek dus niet genoeg en moest de download kompleet opnieuw starten om 't opnieuw te installeren om m'n HDD.
Het spel is zelf 25 GB en als je alles download op dezelfde schijf is het ongeveer 50 GB bij elkaar (de download is 19 GB trouwens, maar dat is hevig ingepakt). De topicstart is al tijden niet geüpdate trouwens :X.
Je had ook alle temp/installatie bestanden kunnen kopiëren naar een andere schijf. Daarna in de launcher de nieuwe locatie aangeven en herstarten. De launcher pikt het dan op en hoeft niks meer extra te downloaden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
waarom neemt niemand the topic over van nemesis2212?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
waarom zouden we? info is up to date genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Alleen zijn er aantal plaatjes kadoek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
nou de plaatjes + dat beta gedeelte kan weg + info over f2p en veteran en daar de verschillen van.
meschien info welke server de meeste tweakers zitten??
edit:
uptodate???
"Pay to play?"
"Helaas wel, bewijs: Like other MMORPG titles, TERA will use a monthly subscription model with a retail box."

[ Voor 32% gewijzigd door raro007 op 03-02-2013 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 23:57

tuinïnen

Eventus stultorum magister

[YouTube: http://youtu.be/Z7CzrQifZTA]

Soe legt het ons wel even uit, en niet teveel op de gast rechts letten ;)

Cute..... f2p bedoel ik dan natuurlijk !

[ Voor 11% gewijzigd door tuinïnen op 03-02-2013 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ook wel belangrijk voorbereiding voor de lansering van f2p :)

On Monday, 4th of February 2013 at 08:00 CET we'll launch an extended maintenance period in order to prepare all systems for the upcoming F2P version of TERA in Europe.

The maintenance is expected to be finished until approximately 12:00 CET on Tuesday, 5th of February 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
28 uur durende update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jup, zal aardig wat voet in de aarde hebben als ze hele F2P incl vet/free player systeem goed willen laten draaien. Daarnaast gok ik nog wat extra server power, zal wel even storm lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Leuk dat TERA f2p wordt! Ik was gestopt toen GW2 uit kwam, maar daar ben ik onderhand al een beetje klaar mee dus wil TERA weer gaan oppakken. Morgen weer eens verder met mijn priest. Vooral het focus target healing is erg cool in TERA, en een healing class mistte ik toch wel in GW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zal morgen of laggy zijn of uitloop van onderhoud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
SinergyX schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:39:
Zal morgen of laggy zijn of uitloop van onderhoud :P
Nou...als dat zo is dan stellen we het nog een dagje uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wel 1 tip, zet global chat uit.

Soms is het nog erger dan Barrens chat, standaard groepje van trollers, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Er komt in de global inderdaad veel doelloos gezever langs over Elin's en zo nu en dan wow. Ik stoor me er niet zo aan. Heb je op de PvP servers het zelfde gebazel als bij de PvE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zit op PVE, hele dag door onzingelul. De elin grapjes, de MMO-vergelijkcrap, de e-peen zie mijn vette fictieve PC-specs en zeker dit weekend hele religie onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Hehe, inderdaad dat merk ik ook. Ik speel sinds een halve week op server Fraya (volgens mij). En in de chat gaat het altijd over Tera, WoW, GW enz enz .. meestal ga ik dan ook snel naar mijn party / guild chat als ik dat weer zie.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Patchnotes :)
http://tera-europe.com/en...ra-rising-version-20.html

Zitten leuke dingen in, meer AoE dmg, champ mobs, en wat class stuff, met de leukste:
◾The damage dispersion when using ’Arrow Volley’ has been removed
hallo extra damage :P

En meet Sheldon
Afbeeldingslocatie: http://tera-europe.com/uploads/RTEmagicC_f927e09400.png.png

[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 04-02-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

SinergyX schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:09:

Zitten leuke dingen in, meer AoE dmg, champ mobs, en wat class stuff, met de leukste:

En meet Sheldon
[afbeelding]
WTB that mount :P.
Even de patchnotes doornemen... wanneer de site niet gespammed wordt :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor de mount:
◾Allemantheia◾Introduced a new reputation faction, the Unified Theory Institute, with new quests and skills.
◾A new mount can be bought for 10,000 gold: ’Riding Skill: Sheldon’. Your reputation with the Unified Theory Institute must be revered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
archer: "Attack speed for ’Rain of Arrows’ has been increased" mocht ook wel, tegen mobs was die skill een beetje nutteloos en wat ik ook niet snap dat ze die pas op level 58 geven |:(

priest: "The casting time of ‘Heal Thyself’ has been reduced to 1.36 seconds from 1.8 seconds" in pvp waren ze al moeilijk te killen nu is het onmogelijk gemaakt. :(

nou did zijn mijn belangrijkste veranderinggen aan de classen maar wat bedoelen ze met The damage dispersion when using ’Arrow Volley’ has been removed. ?

edit patch nots van de forum https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=142247

[ Voor 8% gewijzigd door raro007 op 04-02-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als je Arrow Volley deed op meerdere mobs werd je damage gewoon verdeeld over de mobs (1 mob 1000, 2 mobs 500 elk, 5 mobs 200 elk etc), dat is nu blijkbaar verwijderd. Dus zou elke mob 1000 dmg moeten zijn :D

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 04-02-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wow, die mount is geweldig !

O+ O+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
SinergyX schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:09:

En meet Sheldon
[afbeelding]
Als dat ingame is, amai knappe gfx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze zouden dus al klaar zijn met de update.
We have some great news for you. All servers are now already back online and we're live again. You can now start playing TERA for free! We published a news with all important information for you, especially for newcomers and returning players. Enjoy playing TERA! ~Raven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
ik vraag me af hoe snel sheldon is, ik zie hem namelijk een paard niet zo snel inhalen :P Maar verder zie hij er wel super grappig uit. Bijna de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
wat mij vooral irriteert aan die paarden is dat sommige mensen een paard hebben van 240 en andere van 290.
als je samen qeust moeten mensen op mij wachten en als je gankers ziet kan je ze nooit ontlopen omdat ze sneller zijn. XD
edit: owja als je al een level 60 char hebt en je maakt een nieuw char aan krijgt die automoties ook een nexus paard, te minste mijn level 51 healer kreeg ook een nexus paard.

[ Voor 27% gewijzigd door raro007 op 05-02-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De CE leeuw is een 280, die krijg je vanaf lvl1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Wieuw F2P = Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Had Tera op release gekocht. Nu maar even kijken wat er allemaal veranderd is.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
btw zondag een nexus gedaan met mijn 59 slayer, maar wat een chaos is dat zeg. 100 man in 1 zo'n nexus nog niet eens de helft zien bewegen. En daarna een nexus raid, ik heb meteen een tier 16 greatsword, niet enchantable maar toch een tier 14 zwaard. Kan hem alleen nog niet gebruiken haha. Vanavond lvl 60 worden 50m xp moet toch wel lukken op een avondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ArgantosNL schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:57:
btw zondag een nexus gedaan met mijn 59 slayer, maar wat een chaos is dat zeg. 100 man in 1 zo'n nexus nog niet eens de helft zien bewegen. En daarna een nexus raid, ik heb meteen een tier 16 greatsword, niet enchantable maar toch een tier 14 zwaard. Kan hem alleen nog niet gebruiken haha. Vanavond lvl 60 worden 50m xp moet toch wel lukken op een avondje.
kan je beter een tier 13 nemen en die enchanten naar 6+, die is namelijk (veel?) sterker dan een tier 14 niet enchanteble.
en bij nexus koop ik gelijk 4 heal crystallen, zo ga je niet starend dood. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
raro007 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:54:
[...]

kan je beter een tier 13 nemen en die enchanten naar 6+, die is namelijk (veel?) sterker dan een tier 14 niet enchanteble.
en bij nexus koop ik gelijk 4 heal crystallen, zo ga je niet starend dood. :'(
Ik vanavond wel, ik heb al een tier 13 wapen liggen en tot +4 enchant maar dat tier 14 wapen heeft een attack van 4400 daar komt die tier 13 niet eens in de buurt.

Ik ben trouwens niet een keer dood gegaan. Er staan zoveel healers overal ben niet een keer dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Morgen weer een maintaince, deze keer voor 3 extra servers:
After the maintenance is finished, you'll be able to access the following new servers:

Arcadia – EN – PvE
Zuras - International – PvP
Kaidun – DE - PvE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Op welke server spelen de meeste tweakers / nederlanders? Ik heb een sorc gemaakt op Fraya Hasmina, maar daar zitten toch iets te veel duitsers naar mijn mening.. :X

[ Voor 4% gewijzigd door xPhantom op 05-02-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Laatst online: 14-09 22:39

John Doos

ClaudZaque

Het plan is om met wat maatjes dit spel ook te gaan spelen, maar ik kan het spel niet launchen!
Als ik de launcher opstart en op play druk, gebeurt er niks.

Weet iemand misschien iets?

Wat heb ik al geprobeerd:

- Firewall uit
- Meerdere keren met p2p en zonder p2p ge repaired
- Geherinstalleerd
- Lan adapter gereset
- De fix die op internet rond zwerft geprobeerd
- Gechecked of er software van incompatible software list draaide (Was niet zo!)

Feitjes die kunnen helpen bij het probleem:

- Windows 8 Pro x64 ENG
- HD7950 + i5 3570k 4.5ghz + 2x4gb ddr3-1600 + Bekabeld onboard netwerk toegang
- Router heeft geen gekke instellingen, andere mmorpgs / online games werken prima
- Krijg geen melding whatsoever

Alvast bedankt!

EDIT: Ik herinstalleer hem nu op de SSD naast het OS, hopen dat dat me beter afgaat dan de installatie op de 2tb baracuda ;)

[ Voor 8% gewijzigd door John Doos op 05-02-2013 21:15 ]

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Kan het kloppen dat mijn characters niet meer bestaan?

*NVM, hij gaf aantal characters bij de verkeerde server ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Splendid op 05-02-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Mijn game doet het nog steeds niet -_-

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
google? En onderin kijken? daar staat een icoon soms, hij heeft soms de neiging minimalised te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Zoals je kan zien in mijn eerdere post, heb ik al het nodige gegoogled en alle mogelijkheden daarvan geprobeerd.

En het is niet de eerste keer dat ik windows gebruik, dus ik heb dat echt wel gechecked ;)

Als ik de play knop indruk gebeurt er helemaal niks, running processes geeft ook niks aan behalve de launcher.

Help?

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 23:57

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Apart hoor nieuwe servers (over paar maanden weer mergen?) , hoewel ik bestaande lvl40+ chars heb wil ik denk ik toch opnieuw beginnen. En PvP is een must in dit spel, dus zal het Zuras gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
John Doos schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 23:03:
Zoals je kan zien in mijn eerdere post, heb ik al het nodige gegoogled en alle mogelijkheden daarvan geprobeerd.

En het is niet de eerste keer dat ik windows gebruik, dus ik heb dat echt wel gechecked ;)

Als ik de play knop indruk gebeurt er helemaal niks, running processes geeft ook niks aan behalve de launcher.

Help?
Jep, ik zie dat je compleet irrelevante dingen hebt getest, congratz. Als je spel in de launcher komt, en je kan daar inloggen. Heeft het dus niks met je netwerk/firewall te maken. En ga zo maar door. Als jij zo kan reageren, kan ik nog wel even doorgaan hoor? Ik bedoel als je eerder met windows hebt gewerkt moet je dat toch weten? 8)7

Moet wel zeggen, eerste keer dat ik dit hoor. Heb hem zelf afgelopen weken op 6 PC's geinstalleerd, zonder issues. Ook als ik kijk op het tech support forum zie ik niks in die richting, dus zou toch lokaal moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Eerste google resultaat:

https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=52753

Komt wel degelijk voor, en iedereen met wie ik het zou gaan spelen, kan het ook spelen dus ja het is inderdaad een lokaal probleem ja.

En het is onnodig zo te reageren op mij.

Wat ik bedoelde was dat als je mijn repareer pogingen hebt gelezen, je er ook wel van uit kunt gaan dat ook dit niet gebeurde.
Aangezien de play button, niet reageerd, en er niks word gelaunched, en notabene niks in task manager staat, dus ook niks geminimized.

En wat betreft irrelevante dingen getest?
Nou vind je het gek, je gaat toch alles proberen om een spel waar je flink naar hebt uitgekeken werkend te krijgen?

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

tuinïnen schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 00:38:
Apart hoor nieuwe servers (over paar maanden weer mergen?) , hoewel ik bestaande lvl40+ chars heb wil ik denk ik toch opnieuw beginnen. En PvP is een must in dit spel, dus zal het Zuras gaan worden :)
Ik denk dat Tera wilt klaarstaan voor de stroom nieuwe spelers.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Staat je download bar ook gewoon op ready/done? Als die blijft hangen op 'file menifistation' (ofzo), moet je in de folder alle .version bestanden verwijderen.

Deze mischien kan helpen?
http://support.enmasse.co...nresponsive-or-greyed-out
tuinïnen schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 00:38:
Op global is het aardige chat dat non veteran/club mensen uren in de queue staan, for the time being is het best goede oplossing.

Maar ze mogen eerst weer channels erin gooien, precies zoals in de beta en live launch is er maar 1 channel, 20-30 man staan te wachten op 1 spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Hee,

Die link ben ik ook al meerdere malen tegengekomen.
En alle opties daaruit geprobeert.

En ja hij is echt klaar om te spelen / klaar met patchen.

De status over manifest is afgerond, evenals de patching status.

EDIT, op het moment de complete dir,van een klasgenootje op een externe hdd aan het zetten.
Thuis even kijken of dat werkt!

[ Voor 23% gewijzigd door John Doos op 06-02-2013 10:23 ]

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:47
Voor hen die problemen hebben met de launcher;

Rechterklik op de folder, zet read only uit.
Op de launcher en tera.exe compability mode run as administrator.
Dubbel check of je tijdzone goed ingesteld staat, en je tijd gesynct is met Microsoft Time.
Herinstalleer flash and shockwave.

Anyhow, als iemand eens wat hulp nodig heeft met BaMs op Killian, voeg Ryul maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toeval, lees net op de maintaince van vandaag dat ze channels hebben toegevoegd :D

Gisteren bij die Kunas bam's liepen er een paar 60s hele tijd die mobs neer te meppen, 'because noobs shouldnt be here' was het antwoord :/

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 06-02-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 21:20
xPhantom schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:29:
Op welke server spelen de meeste tweakers / nederlanders? Ik heb een sorc gemaakt op Fraya Hasmina, maar daar zitten toch iets te veel duitsers naar mijn mening.. :X
Hasmina is dan ook een Duitse server :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

SinergyX schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:20:
Toeval, lees net op de maintaince van vandaag dat ze channels hebben toegevoegd :D

Gisteren bij die Kunas bam's liepen er een paar 60s hele tijd die mobs neer te meppen, 'because noobs shouldnt be here' was het antwoord :/
Gelukkig, ik was bang dat ze die channels er helemaal uitgehaald hadden :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die channels waren in beta/live-launch ook zo ingezet, geen idee waarom eigelijk.

Weet trouwens niet of het door lag kwam of verandering warrior, maar ik kan op mijn lancer aanzienlijk sneller blokken, zelfs in een skill kan ik direct over naar block gaan. Maar bij warrior zit er soort van delay in, tegen bam's ben ik regelmatig te laat terwijl ik bij lancer op zelfde moment block en op tijd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik hoop dat de de servers die gebruikt worden bij de nexus gaan verbeteren. Gister was het zo erg dat ik gewoon dood was door de lag, waarna ik er ook nog eens uit gegooit werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hele server was gewoon 1 bonk lag, ben denk 3x doodgegaan omdat er mobs op me in stonden te meppen en ik niet kon terug meppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Valandin schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:35:
Voor hen die problemen hebben met de launcher;

Rechterklik op de folder, zet read only uit.
Op de launcher en tera.exe compability mode run as administrator.
Dubbel check of je tijdzone goed ingesteld staat, en je tijd gesynct is met Microsoft Time.
Herinstalleer flash and shockwave.

Anyhow, als iemand eens wat hulp nodig heeft met BaMs op Killian, voeg Ryul maar toe.
Allemaal geprobeert, met de kopie van een klasgenoot ook niks.
Heb zelfs de complete TERA map alle permissies toegewezen voor ALLE gebruikers.

Ik wil haast nog een keer herinstalleren!

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=139469

4. synchronized my time - checked (perfect fix)

Nu staat mijn klok op 07:19am, maar daar kan ik voorlopig meeleven.

EDIT: hoewel ik zweer dat het eerder niet werkte!

[ Voor 13% gewijzigd door John Doos op 06-02-2013 16:20 ]

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indostylo
  • Laatst online: 20-01 11:53
John Doos schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:00:
Het plan is om met wat maatjes dit spel ook te gaan spelen, maar ik kan het spel niet launchen!
Als ik de launcher opstart en op play druk, gebeurt er niks.

Weet iemand misschien iets?

Wat heb ik al geprobeerd:

- Firewall uit
- Meerdere keren met p2p en zonder p2p ge repaired
- Geherinstalleerd
- Lan adapter gereset
- De fix die op internet rond zwerft geprobeerd
- Gechecked of er software van incompatible software list draaide (Was niet zo!)

Feitjes die kunnen helpen bij het probleem:

- Windows 8 Pro x64 ENG
- HD7950 + i5 3570k 4.5ghz + 2x4gb ddr3-1600 + Bekabeld onboard netwerk toegang
- Router heeft geen gekke instellingen, andere mmorpgs / online games werken prima
- Krijg geen melding whatsoever

Alvast bedankt!

EDIT: Ik herinstalleer hem nu op de SSD naast het OS, hopen dat dat me beter afgaat dan de installatie op de 2tb baracuda ;)
Probeer is om "Run As Admin" + "Compatibility Windows 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ik heb voor de lol effe een slayer opnieuw gestart alleen deze keer op een pve server.
verschil die je gelijkt merkt, mensen gaan soms de mobs killen die jij er mee bezig bent en de resultaat niemand krijgt de kill :(
gisteren moest ik voor een storey qeust een paard begeleiden piksy ferry nog wat.
maar er waren paar level 40 de boel aan het verzieken doo elke keer die paard te killen.
we zaten daar met 30 man te wachten 1 uur lang. XD en geen kanalen om te wisselen.
zei zo tegen die gasten als dit nou een pvp server was ging ik ze ganken met mijn level 60 sorcerer (omdat die van al mijn chars beste pvp armore heeft >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
raro007 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 00:21:
gisteren moest ik voor een storey qeust een paard begeleiden piksy ferry nog wat.
maar er waren paar level 40 de boel aan het verzieken doo elke keer die paard te killen.
we zaten daar met 30 man te wachten 1 uur lang. XD en geen kanalen om te wisselen.
zei zo tegen die gasten als dit nou een pvp server was ging ik ze ganken met mijn level 60 sorcerer (omdat die van al mijn chars beste pvp armore heeft >:) )
Ik ben nu level 50 en heb vlak na de release die quest gedaan. Echter is die quest bugged ofzo, want volgens mijn quest log staat die story quest nog open terwijl ik de volgende story quests wel heb gedaan.
Nu is echter het probleem dat ik 20.000+ dmg doe op dat paard en het onmogelijk is om hem tot 30% hp te krijgen ;(

Morgen maar een guild member vragen of ze me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
raro007 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 00:21:
ik heb voor de lol effe een slayer opnieuw gestart alleen deze keer op een pve server.
verschil die je gelijkt merkt, mensen gaan soms de mobs killen die jij er mee bezig bent en de resultaat niemand krijgt de kill :(
stamp je wapen vol met MP regen crystals, dan kun je meteen beginnen met skills spammen. Knap als ze het zelfde level zijn en je kill dan nog kunnen jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
raro, want daar worden ze bang van "als dit een pvp server was dan Y"? vind die mensen altijd wel grappig die daar mee komen :P

Gister weer even gespeeld op US servers, maar nadat ik 3 uur lang ben gekillstealed door verschillende mensen "You F2P noob dont deserve xp" ben ik maar gestopt.. wat een niveau weer in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Blijkbaar kan je ze wel reporten voor dit, gisteren was er behoorlijke discussie dat er 2 gasten uit een guild een 24u ban hadden gekregen wegens het nonstop killen van een quest mob (named mob, bij een farm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

indostylo schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:56:
[...]

Probeer is om "Run As Admin" + "Compatibility Windows 7"
Het is al opgelost door mijn clock te syncen met windows servers.

Toch bedankt voor de reactie!

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
lanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:09:
raro, want daar worden ze bang van "als dit een pvp server was dan Y"? vind die mensen altijd wel grappig die daar mee komen :P

Gister weer even gespeeld op US servers, maar nadat ik 3 uur lang ben gekillstealed door verschillende mensen "You F2P noob dont deserve xp" ben ik maar gestopt.. wat een niveau weer in het spel.
Dit heb ik nog niet gezien op de EU servers, zijn ze op de US echt zo vervelend?
SinergyX schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:50:
Blijkbaar kan je ze wel reporten voor dit, gisteren was er behoorlijke discussie dat er 2 gasten uit een guild een 24u ban hadden gekregen wegens het nonstop killen van een quest mob (named mob, bij een farm).
Als je zo iets doet ben je ook gewoon een ass die gebanned moet worden. Je verpest dan de hele game voor andere mensen. Meteen bannen voor een week.

[ Voor 35% gewijzigd door ArgantosNL op 07-02-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Op de Veritas server, ook al menig KSer tegengekomen.

Waren niet alleen "Elite" players, ook gewoon f2p newbs -_-

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het zal zich met de tijd ook gewoon verspreiden, meerdere channels, andere questzones, aantal stoppen weer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Grappig dat de ervaringen zo verschillende kunnen zijn. Ik heb gisteravond voor het eerst sinds een half jaar weer Tera gespeeld, en mij viel juist op wat de bereidheid van medespelers om je te helpen. Gisteren in LFG zochten mensen een healer voor een BAM quest. Na deze afgerond te hebben wilde ze nog meer BAM quests doen, deze had ik alleen niet. Hebben ze met zijn alle mij bijna 45 min bijgestaan om een questline door te lopen zodat ik de BAM quests ook had. En daarna met zijn allen nog 2 BAM quests gedaan.

Ik vind, tot dusver, de sfeer weer zeer gemoedelijk, zoals ik een half jaar geleden ook al vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ag als je gekild woord niet leuk vind dan kan je beter voor een pve server gaan.
pve server is echt gewoon relaxt, terwijl de pvp server echt moet oppassen met wat je doet.
iemand anders mob killen woord het meestal pvp mode aan.
ergens effe pauzeren is ook niet verstandig woord je ook meestal gekild.
en als je altijd een groep ziet samen qeusten altijd naar hun kijkend qeust gaan doen.(ze voelen zich echt stoer als ze je met 4 man gaan aanvallen)
en om de zoveel tijd om je heen kijken is ook wel erg verstandig want 9 van de 10 aanvallen op mij gebeurde van achteren omdat je ze niet kan zien aankomen.

edit:@ splendid op welke server zit je dan?

[ Voor 3% gewijzigd door raro007 op 07-02-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
raro007 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:54:
edit:@ splendid op welke server zit je dan?
Uhm, even uit mijn hoofd hoor, Fyra? Kan dat? Zelfde server als de guild Dutch Bastards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zal Fraya dan wel zijn :)

Ze zouden vandaag een character-blok op Fraya zetten, gisteren nog even bergje lvl1's aangemaakt, heb nu elke class klaarstaan :) Niet elke race, Elin is grappig, maar de kansloze opmerkingen die je erbij krijgt, hoef ik niet zo graag.

[ Voor 82% gewijzigd door SinergyX op 07-02-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
SinergyX schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:25:
Zal Fraya dan wel zijn :)

Ze zouden vandaag een character-blok op Fraya zetten, gisteren nog even bergje lvl1's aangemaakt, heb nu elke class klaarstaan :) Niet elke race, Elin is grappig, maar de kansloze opmerkingen die je erbij krijgt, hoef ik niet zo graag.
Zat ik toch aardig in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik had verwacht dat een Archer wel goede damage kon doen met Normal Attacks, maar dit valt mij vies tegen.

Ik kan ook weinig informatie vinden met betrekking tot Normal Attacks, is er geen class die goede damage doet met Normal Attacks? Ik ben zelf namelijk niet zo van het skills spammen, maar wil wel graag veel damage doen.

Ik ben nu een level 20 Archer met 1017 Attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Wil je damage doen moet je wel skills gebruiken. Meeste skills doen minimaal 5x zoveel damage dan een gewone aanval (bij de slayer in iedergeval). Het is geen spel die je zonder skills kunt spelen, in iedergeval niet als je damage wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
nou met een priest kom je wel een heel eind denk ik.
priest heeft namelijk 1 op skill die eigenlijk maar hoeft te gebruiken, heeft wel een cd van 15 seconde dagt ik. :P
maar skill spammen gaat met dit spel wel erg makkelijk je hoeft maar meestal spatie te drukken.(te minste als je ze goed chained)

edit: owja die normale skills zijn er eigenlijk om jou mp te laden en niet zo gefocust op damage.

[ Voor 14% gewijzigd door raro007 op 07-02-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
normal attacks op archer zijn nog relatief hoog, als je dit vergelijkt met skilldmg+cooldown, lancer is compleet ander verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
de lancer heeft na de lancer patch een hoog dps gekregen tegen mobs.( kwamen ze mee nadat ik mijn lancer op level 60 kreeg)
wel raar lancer en de priest zijn veel sterker tegen mobs dan de dps classen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indostylo
  • Laatst online: 20-01 11:53
Zijn er Tweakers die op (INT) PVP - Killlian server spelen? Zou wel leuk zijn om met mede Tweakers te gamen.

Het is beter dat het spel F2P is, ik zie echt dat er veel meer spelers zijn. Maar wel een nadeel dat er nu mensen zitten die in General / Area respectloos in Spaans of andere non English taal chatten. IMO moeten ze mensen waarschuwing / 24 H ban geven als ze in publiek chat non-English gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
indostylo schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:20:
Het is beter dat het spel F2P is, ik zie echt dat er veel meer spelers zijn. Maar wel een nadeel dat er nu mensen zitten die in General / Area respectloos in Spaans of andere non English taal chatten. IMO moeten ze mensen waarschuwing / 24 H ban geven als ze in publiek chat non-English gebruiken.
Kunnen ze beginnen met die kansloze nederlandsers die nog moeten gniffelen om het woord 'poep' en 'piep'.. jesus wat een kindjes zijn dat zeg :/

Nee, grootste nadeel moment op Fraya is de flinke lag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
@indostylo is wel handig om bij te vermelden welke level char je hebt.
ik zit nu te qeusten met een level 53 priest in killian.
anders join je toch een dutch guild?
lijkt mij ook wel leuker dan zo'n internationale guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik heb een level 50 priest op killian, ben al een aantal jaren lid van Omni Society.
Het is trouwens onmogelijk te spelen tijdens het Nexus event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Nexus is inderdaad een lagfest gelukkig is die meestal na 45 minuten wel voorbij. Ook niet gek als er 100+ man op een kluitje staan in te hakken op bams die in de nexus gespawned worden.

edit: vraagje, de tier 14 enchantable wapens die je kunt kopen met nexus credits zijn dat de beste wapens die er te krijgen zijn? Of zijn de beste wapens drops?

[ Voor 30% gewijzigd door ArgantosNL op 08-02-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Hmm geen idee wat ik nu moet doen in tera of waar ik me gear moet hallen.

Momenteel traag ik tier 13 weapons +12 masterworked en armor tier 13 gewoon +6. I zag wel dan in qeeun argon goede items dropt echter alleen nog geen groep gevonden voor.

Iemand wat advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik kan je helaas niet helpen, ik weet wel dat via de nexus wel credits kun krijgen voor enchantable tier14 wapens en armor, maar hoe goed die zijn tegenover andere mogelijke tier 14 drops weet ik niet. Ik kan nergens een complete lijst vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kom ik gisteren nog met mijn warrior in rondje BoL, aangezien ik van een mede warrior hele BoL gear al gekregen had (chest, boot, weapons), bied ik aan om te tanken. (glyph 20% heb ik ook).

Begint die lancer heel verhaal, warriors kunnen niet tanken, bla bla.

Komen we bij die grote steen, blockt echt geen enkele klap, is dood voordat boss uberhaubt op 95% is. Toen ben ik de rest van de dungeon maar gaan tanken, geen enkele keer onder 90% HP geweest :P

Weet ik niet hoe Warrior op 60 zal tanken, maar nu beide richting 30 gaan, voelt mijn warrior toch stuk 'vrijer' in tanken dan mijn lancer. (al lijk ik met mijn lancer veel meer klappen te kunnen vangen).

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 08-02-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
SinergyX schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:30:
la.

Weet ik niet hoe Warrior op 60 zal tanken, maar nu beide richting 30 gaan, voelt mijn warrior toch stuk 'vrijer' in tanken dan mijn lancer. (al lijk ik met mijn lancer veel meer klappen te kunnen vangen).
Als het tanken van warrior op 60 kan je bijna alles met de block skill doen. echter zijn er wel aanvallen in de Hardemode dungeons die je beter met doa (death from above) of evasiveroll kan ontwijken.

voordeel aan warriro tank is dat de instance wel een stuk sneller gaat dan met een lancer.

Pagina: 1 ... 22 ... 27 Laatste