Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
lang niet gepost of gekeken hier zier er naar uit dat het wel goed gaat met de gear van de post hierboven.

laaste zondag mijn warrior lvl 60 gekregen het was mijn beurt om een tier 13 item te craften dus voor swords gegaan. helaas het upgrade ervan gaat moelijk hij us nu +5 , zon 10 fok normaal runs gedaan voor rebirth armor u eindlijk alles allene het upgrade gaat toch stroef de laaste dagen.

de game begint een beetje leeg te raken zelf op ensennia is erna 12:00 bijna niemand meer te vinden. peak vanaf 7t/m9 zelf dan vind ik hetn og rustig.

hopelijk brengt de patch daar wat verandering in.

LOL EU: InXzitoWeTrust

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Xzito schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:42:
lang niet gepost of gekeken hier zier er naar uit dat het wel goed gaat met de gear van de post hierboven.

laaste zondag mijn warrior lvl 60 gekregen het was mijn beurt om een tier 13 item te craften dus voor swords gegaan. helaas het upgrade ervan gaat moelijk hij us nu +5 , zon 10 fok normaal runs gedaan voor rebirth armor u eindlijk alles allene het upgrade gaat toch stroef de laaste dagen.

de game begint een beetje leeg te raken zelf op ensennia is erna 12:00 bijna niemand meer te vinden. peak vanaf 7t/m9 zelf dan vind ik hetn og rustig.

hopelijk brengt de patch daar wat verandering in.
Het lijkt er idd goed op alsof de game met uitsterven bedreigd word.
Misschien dat de patch er weer even wat verschil inbrengt.

[ Voor 17% gewijzigd door Kadardar op 16-08-2012 10:17 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Izamito
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 10:16
Ik dacht eraan om ook eindelijk een keer TERA op te pakken. Heb hem flink gebeta-test maar met launch niet gekocht vanwege drukte met andere dingen. Is TERA momenteel echt aan het uitsterven, of is het meer een rust voor de nieuwe patch?

(En op welke server spelen de meeste tweakers? :D )

"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
De game is z'n beetje dood, althans op de server waar ik speel wel.

Ik heb zojuist ook mijn subscription beeindigd na 3 maanden gespeeld te hebben als GM van 1 van de grootste guilds op de server.

Het is gewoon moeilijk om nog 10 mensen op een avond online te krijgen, laat staan een instance te doen.
De laatste patch heeft alleen maar meer problemen geintroduceerd (Chat is z'n beetje voor de helft gefilterd, en onbruikbaar geworden erdoor...)

En dan is het ook nog eens het bedrijf wat erachter zit voor de EU dramatisch hopeloos is...

Ik denk ook dat zodra Guild Wars 2 Zaterdag online gaat de populatie helemaal in elkaar zakt. Althans 50% van mijn guild gaat in ieder geval GW2 spelen...

[ Voor 12% gewijzigd door Phoenix_the_II op 24-08-2012 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Zo, Tera is helemaal weggezakt in de forum. Lange tijd geen reacties meer.
Velen spelen inderdaad GW2, maar sommigen komen ook weer terug omdat ze al beetje klaar zijn met GW2...

Het is wel te merken dat op aantal servers al minder spelers zijn, want zelfs mijn guild heeft al moeite mee om goede party te maken (meer PUG) en komen telkens weer slechte spelers tegen. Waardoor teveel wipes in FoK HM bijvoorbeeld. Daardoor vertrekken paar goede spelers uit mijn guild op zoek naar actiever guild.

Echter ook andere grote guilds merken van minder activiteit goed. Zelfs op Velik merk je dat ook als 1 van de meest actieve PVE servers. De bedrijf moet beter uitkijken, want door laatste patch is er ernstige bug in storyline op island of dawn, waardoor spelers ermee stoppen uit ontevredenheid of blijven hangen omdat die mob niet meer respawnt.
Het heeft lang geduurd zelfs, een kostbare tijd.

Ik heb al moeite met vinden van nieuwe spelers, zeker NL/BE. En ernstige ooit meegemaakt is zware storing in Vanarchy systeem op Velik en andere server, waardoor invloed te merken is in guild. We hebben weinig te doen, weinig uitdaging om punten te maken en krijgen ook geen geld terug. De storing in Vanarchy systeem is zeer zuur voor mij en voor andere guilds.
Het is nog niet eerder voorgekomen!

Denk dat wel meer mensen boos zijn geworden door aantal grote fouten... en toch geen compensatie terug. Niet heel slim in lastige tijden van Tera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, en er is ook geen groei in nieuwe spelers om verschillende redenen.

- Er is te weinig markting voor deze game, en het lijkt alsof gameforge zich voorbereid op een nieuwe release.
- De bug op Island of Dawn schrikt alle nieuwe spelers meteen weg omdat ze niet eens een story quest kunnen finishen.
- Er is geen GM die de MOB gewoon reset elke paar uur.

Tevens zijn er ook andere redenen waarom mensen niet meer spelen of vernieuwen:

- De servers lijken met elke update erop achteruit te gaan. Ping is bijna net zo hoog als in de US. En de instance lag is zelfs zo erg dat het 2x zo hoog is als in de US.
- Battlegrounds zijn ok, maar haal AUB die BAMS daar weg. Het is PVP en geen PVE...
- Meer battleground maps zou leuk zijn.
- De communicatie vanuit de publisher is dramatisch. Gaat er een server down dan wordt dit alleen via Facebook of twitter verteld.

Ik baal als een stekker want deze MMO is ontzettend leuk om te spelen maar ik wil mijn guild een leuke boost geven met nieuwe spelers maar dat is zo nogal moeilijk. Ik ben al blij dat ik dagelijks nog 12-20 man online heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
Per saldo denk ik dat het subscription model grootste probleem is, uiteindelijk moeten ze wel F2P gaan en meer focus op de itemstore gaan leggen.

Ok, Tera blijft imho beter dan GW2, maar ik heb er geen maandelijkse fee meer voor over.

Daarnaast lijkt NCsoft nu echt volle gang te gaan met Blade&Soul, dé tegenhanger van Tera.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2012 12:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Mijn guild, dat de grootste was op Allemantheia, heeft zojuist de handdoek in de ring gegooid. De meesten van ons spelen nu Gw2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 01:03
Phoenix_the_II schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:59:
Mijn guild, dat de grootste was op Allemantheia, heeft zojuist de handdoek in de ring gegooid. De meesten van ons spelen nu Gw2...
Daar speelde ik ook. 3 maanden lang dan..want toen was ik de enig overgebleven persoon in de guild. Ben nog doorgegaan naar een nieuwe guild..maar de hopeloos lege gebieden om te questen zijn toch wel steeds een teleurstelling.

Iedereen riep 'GW2 will be sooo much better!' en ja dan ga ik ook even testen. Na enkele weken GW2 is mij wel duidelijk dat het niet kan tippen aan Tera.

+ Tera heeft healing classes
+ Tera heeft mooie sprookjesachtige gebieden & personages
+ Tera heeft BAMs
+ Tera heeft instances waar de vechttactics goed tot zijn recht komen
+ Tera heeft een mooiere oplossingen voor crafting en talent/skill building

- Tera is (nog?) betaald
- Tera is uitgestorven

Al met al ben ik door de korte periode met Tera al mijn gewenning van 5 jaar WoW gewoon vergeten. Gewoon omdat het anders + beter is. Daar waar ik GW2 gewoon onbegrijpelijk anders vind...

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik zag dat er 7-day trial is. Is er een optie, eventueel via invite, waardoor je langer kan testen?
Hoeveel is het maandelijkse abonnementsgeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
X-Kiwi schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:06:
Daar speelde ik ook. 3 maanden lang dan..want toen was ik de enig overgebleven persoon in de guild. Ben nog doorgegaan naar een nieuwe guild..maar de hopeloos lege gebieden om te questen zijn toch wel steeds een teleurstelling.

Iedereen riep 'GW2 will be sooo much better!' en ja dan ga ik ook even testen. Na enkele weken GW2 is mij wel duidelijk dat het niet kan tippen aan Tera.

+ Tera heeft healing classes
+ Tera heeft mooie sprookjesachtige gebieden & personages
+ Tera heeft BAMs
+ Tera heeft instances waar de vechttactics goed tot zijn recht komen
+ Tera heeft een mooiere oplossingen voor crafting en talent/skill building

- Tera is (nog?) betaald
- Tera is uitgestorven

Al met al ben ik door de korte periode met Tera al mijn gewenning van 5 jaar WoW gewoon vergeten. Gewoon omdat het anders + beter is. Daar waar ik GW2 gewoon onbegrijpelijk anders vind...
Je plusjes en minnetjes lopen aardig gelijk aan mijn mening, had ik GW1 tegen Tera weggezet was het toch nog iets ander verhaal, al was grootste punt nog wel betaald vs free (en account management van Tera is zo matig - maar dat is niet echt een Tera probleem :P).

Tera zit een beetje naast TSW, games imho beter dan huidig aanbod, maar door leegte/prijs net niet genoeg motivatie om weer te gaan spelen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
SinergyX schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Je plusjes en minnetjes lopen aardig gelijk aan mijn mening, had ik GW1 tegen Tera weggezet was het toch nog iets ander verhaal, al was grootste punt nog wel betaald vs free (en account management van Tera is zo matig - maar dat is niet echt een Tera probleem :P).

Tera zit een beetje naast TSW, games imho beter dan huidig aanbod, maar door leegte/prijs net niet genoeg motivatie om weer te gaan spelen.
TSW ken ik niet - wel even op gegoogled/gekeken. Lijkt me wel wennen zonder levels en unlockbare skills..dat is voor mij toch een belangrijke motivatie.

Ik heb er geen enkel probleem mee om weer per maand te gaan betalen bij Tera...zolang Frogster er ook maar wat nuttigs voor doet. Nadeel is dat er volgens mij VEEL nodig is om spelers terug te laten keren. Een nette patch/expansion en positieve reacties zullen de servers echt niet vol laten stromen. Ik betwijfel zelfs of het veel effect zal hebben als ze de monthly fee zouden afschaffen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Hurtebise schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:18:
Ik zag dat er 7-day trial is. Is er een optie, eventueel via invite, waardoor je langer kan testen?
Hoeveel is het maandelijkse abonnementsgeld?
Ongeveer gelijk aan dat van WoW, volgens mij. Weet het niet exact.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
X-Kiwi schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:41:
TSW ken ik niet - wel even op gegoogled/gekeken. Lijkt me wel wennen zonder levels en unlockbare skills..dat is voor mij toch een belangrijke motivatie.

Ik heb er geen enkel probleem mee om weer per maand te gaan betalen bij Tera...zolang Frogster er ook maar wat nuttigs voor doet. Nadeel is dat er volgens mij VEEL nodig is om spelers terug te laten keren. Een nette patch/expansion en positieve reacties zullen de servers echt niet vol laten stromen. Ik betwijfel zelfs of het veel effect zal hebben als ze de monthly fee zouden afschaffen.
TSW zit meer richting de vrijheid die je hebt bij het indelen van je character, maar het is met name de setting waarin de game speelt, dat alles wat 'uniek' is tov andere games (geen elfjes en orcs - maar 'vandaag' met alle 'sprookjes' in het verhaal meegenomen).

Monthly fee zal idd weinig impact geven, Frogster zal gewoon iets groter aan de bak moeten met adverteren, het was GC2011 waar ze bizar groot aanwezig waren (enorme banners in de hall), maar daarna nam het rap af.

Kriebelt wel weer, mischien toch weer proberen :P (al is het maar om de geweldige combat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nailz-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-08 07:37
Community in deze game is echt verschrikkelijk, geen wonder dat niemand meer speelt! Te veel ADHD / geen geduld / teenager / ragequit / ALL CAPS types. Jammer, was wel een geinig spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Van het weekend toch weer aangeslingerd, speelt nog steeds lekker weg. Het is inderdaad bizar stuk rustiger, meeste LFG wat ik zie is toch lvl60's die (nexus?) raid zoeken.

Zie je wel hoe snel je dingen kan verleren, 'even' een BAM solo lukte niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
SinergyX schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:41:

Zie je wel hoe snel je dingen kan verleren, 'even' een BAM solo lukte niet :X
ik hoop ok dat ze een im gaan maken voor bams want wat is dat toch mooie om met 5 mensen die bams aanvallen. _o_
ik kan mij niet echt vervellen aan deze spel en is na call of duty en borderlands de enige spel dat ik nog na 6 maanden nog speel :)

edit owja de beste server op dit moment is esenia een pvp server en een 2 plaats gaat naar velika

[ Voor 10% gewijzigd door raro007 op 05-11-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Nieuwe f2p versie aangekondigd voor US versie: http://tera.enmasse.com/download
What is the Discovery Edition?

The Discovery Edition is the new free trial available for players interested in giving TERA a try. We have improved our previous free trial by increasing the max level players can play up to, as well as removing the 7 day restriction so you can play on your own time and not worry about using up the free trial time!

How do I sign up for the Discovery Edition?

All you need to do is create an En Masse account by going to http://tera.enmasse.com/ and signing up. Once you have validated your e-mail, you should see the option to download TERA! If you already have an En Masse account or have participated in the 7 day trial, you should see a Download Now button available to you when you sign into https://account.enmasse.com.

What are the restrictions?

You may only have 1 Discovery Edition on your En Masse account.

Max level 28
200g limit
Max gathering skill of 150
Max crafting skill of 100
2 characters per server

Chat restrictions:

/Say chat
Area chat
Global Chat
Trade Chat
Bargaining at the brokerage
Party search
Whispers (you will be able to whisper to players on your friends list)

Limits to:

Bank. You cannot deposit gold into your bank.
Parcel. You may not send parcel messages, but you may receive them.
Friends List. You may not add people to your friends list, but other may add you to their friends list. If someone adds you to their friends list they will show up on your friends list.
Whispers. You may only whisper your friends.
Guild. You may not apply to or create a guild, but if invited, you may accept a guild invite.
Trade Broker. You may not post items for sale, but you may purchase items.

Other restrictions:

No dueling, death matches, or battlegrounds.
No trading.
You may not transfer to another server.

If I have done the 7 day trial, can I upgrade to the Discovery Edition?

Yes, your account will automatically be upgraded to a Discovery Edition account!
Aan te raden op US te testen? Of beter EU blijven? Hoge ping kan dodelijk zijn voor dit type combat met directe aansturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dan zal EU mogelijk volgen, wacht ik daar wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 23:57

tuinïnen

Eventus stultorum magister

SinergyX schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:51:
Dan zal EU mogelijk volgen, wacht ik daar wel op :)
Lijkt meer op een trial?
Max level 28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ja, eigelijk wel een soort van grote trial variant, het is indirect weer een f2p principe (je kan binnen die limieten vrij blijven spelen).

Ik ben pas 28, het is bizar rustig rond dat level, 60 zal nog wel even duren :)

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
On November 20th, we will merge several game servers to ensure an improved game experience overall for everyone.

All existing PvP servers (EN, DE & FR) will be merged into one international PvP server called ‘Killian’, allowing for international competition among battleground veterans.

The German PvE server ‘Elion’ will be merged with ‘Kaia’, resulting in one common PvE server for the German-speaking community called ‘Hasmina’. The same will happen to the English PvE servers ‘Allemantheia’ and ‘Velik’. The one new common PvE server for the English-speaking community will be called ‘Fraya’. French players will see no change and can continue their battle against the Argon Queen on ‘Elinu’.

----------------------
Oftewel een heel verhaal om te zeggen 'er zitten maar weinig mensen per server, we maken het wat drukker door ze samen te voegen'

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dus toch ook mergen. An sich geen probleem mee, beetje mensen rond zien lopen zou wel fijn zijn :)

Gisteren in de queue gestaan als tank voor die 25 dungeon (naam kwijt), heb ik nog een zwikkie quests voor, maar 35 minuten nog steeds geen party, en dat zelfs als tank.

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
je zal staks vaker mensen zien alleen dat qeueuen verandert niks.
je qeueuede al de heletijd al met andere servers.
gisteren nog zat ik in een instance met iemand van alementhia.
maar vind het wel raar dat je zo lang moet wachten, meestal als ik met een tanker instance wil doen heb ik gelijk een match, maar als een dpser :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 13:43

nitrodesign

There is more joy on a ...

Hallo all,

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets van mezelf heb laten horen op het Tera topic, maar heb het druk gehad de afgelopen tijd.

Helaas is hier alleen maar te lezen hoe dood Tera is geworden :(, is dit ook echt zo?

Ik zou weer een maand Tera willen proberen om te kijken hoe het loopt, alleen zoals hier te horen is dat geen optie?
Ook heb ik een trail account aangemaakt bij de US server om te kijken of ik daar gewoon kan spelen en of er eventuele LAG is (gelukkig valt dat reuze mee).

Is er ook al iets bekent in de EU servers over de chronoscrolls?

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nailz-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-08 07:37
Gaat nu volledig F2P in februari!

http://www.vg247.com/2013...ay-worldwide-in-february/
The free-to-play model of TERA will have two base account types: the free user and the veteran.

The free user will be granted complete access to the entirety of the MMO’s game content, including the races, classes, instances, equipment items and PvP. Limitations exist for free users in “functional option restrictions,” such as the number of character slots or safe deposit boxes available.

Players that acquired TERA by purchase will be ranked as veterans and will earn this status whether they were active at the time of the switch or not. Veterans will be able to keep their 8 character slots, the amount of safe deposits and will be given a special in-game title.

Both account types will be offered the opportunity to become a member of the TERA Club, comparable to the current subscription. Players with a current subscription will receive automatic club membership.

Additionally, both account types will receive further advantages “with regard to game comfort: shorter cooldown times for instances, increased experience point yields or an epic mount,” as a member.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
haha -Nailz- je bent mij net voor :)
ik ben erg blij met dit hoef nou niet elke maand te betallen.
de vraag is hoe gaan ze geld verdiennen nu het f2p is en gaan wij veteranen daar nadelen van zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Erg interessant :) Ondanks de game enorm fijn speelt (zeker in de series van action combat MMO's blijft dit zeker 1 van de betere), liep de playerbase hard achteruit.

Gok dat ze dus een freemium systeem gaan gebruiken (dat lijkt nu echt de redelijk succesvolle standaard te worden), hopelijk icm met een itemstore die ook richt op cosmetisch ipv al die fail-safe upgrade dingen (het craft/upgrade systeem vind ik nog wat matig).

Ze hadden al wat 'cosmetic' items, maar mogen ze van mij nog flink wat bijgooien (hopelijk in verschillende stylen, steampunk, scifi, retro etc :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
en maar hopen dat dit topic ook actiever woord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
jammer genoeg hoor ik van bijna elke EU speler "Please play the US version, it actually has support" en nog meer zulke opmerkingen, ik hoop dat EU drukker wordt, maar denk het slechtste.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
lanerios schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:50:
jammer genoeg hoor ik van bijna elke EU speler "Please play the US version, it actually has support" en nog meer zulke opmerkingen, ik hoop dat EU drukker wordt, maar denk het slechtste.
Ik had tera voor de EU release gekocht, maar nadat de speeltijd op was heb ik het nooit verlengt omdat de support idd totaal ontbreekt.
Misschien ga ik nu nog een US account kopen zodat ik daar in elk geval de voordelen heb die je krijgt met een gekochte account vs de gratis versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
wat bedoellen jullie met support?
want wat voor problemen hebben juliie?
ik heb nooit echt problemen gehad( alhoewel ik 1 keer om hulp vroeg en kreeg maar eigenlijk niet nodig was, ik kon mijn chars niet vinden omdat ik naar de verkeerde server keek :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik had een beta account van Gameforge (of hoe de EU uitgever ook maar mocht heten op dat moment) gekocht voor 5 euro. Er stond bij dat als ik een pre-order account zou aanschaffen ik de 5 euro terug zou krijgen.
Die 5 euro heb ik uiteindelijk nooit terug gekregen na meermaals contact opgenomen te hebben met hun "support".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoffeGast
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:18
SinergyX schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:42:
Ze hadden al wat 'cosmetic' items, maar mogen ze van mij nog flink wat bijgooien (hopelijk in verschillende stylen, steampunk, scifi, retro etc :P).
Als ik naar de koreaanse shop kijk (met hulp van google translate), dan is het aantal costumes e.d. bedroevend laag. En aangezien ze in de EU/US niet zelf dit soort dingen maken ben ik bang dat ze het houden bij het aanbod van onze koreaanse vrienden.

Dus helaas voor ons zal de keuze voorlopig beperkt blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 21:20
Triest om te zien hoe diegenen die reeds ervaring met Gameforge hadden, dit zagen komen van voor de launch. Ik ga dit zeker nog eens proberen in februari, het spel vond ik enorm goed. De uitgever daarentegen...

Weet iemand of er nog steeds een 1x HM per dag restrictie per dungeon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
restrictie is om de 1.5 uur dacht ik maar weet niet zeker omdat ik een nieuw char aan het levelen ben.
en in februari gaan ze vast nog meer restrictie bedenken voor de f2p users.

die restricite is van agron coropus, hm kan je haast niet in :(

[ Voor 15% gewijzigd door raro007 op 10-01-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
raro007 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:54:
wat bedoellen jullie met support?
want wat voor problemen hebben juliie?
ik heb nooit echt problemen gehad( alhoewel ik 1 keer om hulp vroeg en kreeg maar eigenlijk niet nodig was, ik kon mijn chars niet vinden omdat ik naar de verkeerde server keek :+ )
contact met de playerbase op fora, snelle reactie op grote problemen etc. Iets wat in de EU versie ontbreekt maar wel in de US aanwezig is

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
nou evvve afkloppen dat ik geen problemen heb :)
maar sjonge jonge wat is het druk gewoorden zeg(rond level 20)
vooral lumbertown met die level 60 :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vond het gebied van 20-25 bij die BAM's toch netjes van die 60's, gooien wat heals neer, taunten en blocken een beetje, zodat jij wat veiliger zo'n BAM neer kan maaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
vandaag krijg ik de melding Game Time Expired wat moet ik doen?
ik dacht dat je vanaf nu gratis kon gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Februari zou dat toch pas zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Als ik mezelf niet vergis is het zodat ze in februari overstappen naar het gratis principe alleen is de vraag wanneer in februari. Hopelijk meteen 1 feb :). Ik heb het gespeeld in het begin alleen nadat mijn 30 dagen verstreken waren heb ik niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ik ben toch maar weer begonnen met TERA met een maat van mij.
Hij lancer in slayer
Lekkere combi in een uurtje of 2-3 van lumbertown tot begin BoL/SB gegaan
en 9 levels omhoog basalisks 5 in 15 minuten zonder pauzes bij campfires, eigenlijk hebben we het nooit nodig. Misschien het spel wel te veel gespeeld en helemaal gewend aan de vijanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

@ ArgantosNL
Dus jij hebt nu voor 2 weken nog Tera gekocht ?
Want volgens Tera wordt de game in februari gratis.

@ all
Weet iemand al de definitieve datum daarvoor, helaas kan ik niet vinden.
Graag wil ik weer Tera gaan spelen alleen wil er niet voor betalen, en nu helemaal niet meer omdat ik weet dat die zo i zo gratis wordt :).
Dus nog even geduld voor mij.

Weet iemand wel of als al Tera had gekocht bij de release (ik heb de collectors edition) dat ik dan ook meteen veteran user wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
All user accounts with the Standard or Collector’s Edition (digital or physical) will be transformed into a Veteran account. This account type has many benefits compared to the Free User account. For example, our Veterans will have all 8 character slots instead of 2, 4 bank tabs instead of 1, a special title available in-game and even more benefits. You can find the complete list and comparison chart here.
Datum heb ik nog niet gezien, wel netjes dat in het topic ervan de community manager aardig actief is met antwoorden van vragen, maar kon zo 123 niet vinden of er al een planning was.

Dus ik wacht nog even af, wil toch nog eens zien wat ze met warrior hebben gedaan (die zouden ze meer 'tankish' maken).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 22-01-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 23:57

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ben ook benieuwd, mooi om te horen dat TERA gratis wordt. Vond het eigenlijk een zeer goed spel qua gameplay, maar kan gewoon financieel jaarlijks niet 150+ euro uitgeven aan een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
nitrodesign schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:08:
@ ArgantosNL

Weet iemand wel of als al Tera had gekocht bij de release (ik heb de collectors edition) dat ik dan ook meteen veteran user wordt ?
Ach dan heb ik straks als hij f2p wordt nog effe wat voordelen tegenover normale spelers.

en als je tera hebt gekocht ben je automatisch veteran
qoute van site
All user accounts with the Standard or Collector’s Edition (digital or physical) will be transformed into a Veteran account. This account type has many benefits compared to the Free User account. For example, our Veterans will have all 8 character slots instead of 2, 4 bank tabs instead of 1, a special title available in-game and even more benefits. You can find the complete list and comparison chart here.
komt er op neer dat je niet de restricties krijg de F2P accounts hebben en tera kan spelen zoals je eerst deed.

[ Voor 5% gewijzigd door ArgantosNL op 22-01-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
Je krijgt ook een maand (of wat minder) lang de Tera Club membership als je subscription nog actief is op het moment dat Tera F2P gaat.

De geïnteresseerden kunnen nu al een unlimited trial account maken die bij F2P overgaat naar een basic account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik ben al aan gamen sinds zaterdag, ben nu lvl 19. tot heden geen probleem gehad met limiet van trial. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
hoeveel chars hebt je aangemaakt, en hoeveel bank tabs heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
2 chars, bank tabs?? mot ik thuis ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
dat zijn namelijk de restricties van de f2p account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
nitrodesign schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:08:
@ ArgantosNL
Ik heb al een EU account, maar ik zit er nog aan te denken om een US account te kopen. Alleen voor de veteran bonus en omdat ik weiger nog op de EU servers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Een vriend van mij heeft recent nog op de US gespeeld en heeft gemiddeld een ping van 160 en op de EU rond de 50.

Waarom weiger je om op de EU te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Als ik mezelf niet vergis wordt de NA Tera ook gratis, dus het nut van die chronoscrolls vervalt. Het enige waarom ik eventueel naar de NA Tera zou gaan is, omdat ze verder zijn in de gameplay (verbeter me als dit niet zo is).

Maar dan wacht ik nog wel even die aantal dagen :D. Vindt wel fijn dat de game gratis wordt, vond de gameplay erg goed alleen vond de prijs te veel per maand daarvoor.

Maar mooi om te horen omdat ik in het begin een collectors edition heb gekocht dat ik dadelijk gelijk veteran ben :D.

Miss is het leuk of dergelijke voor degene die nu weer actief zijn op dit forum om een guild of dergelijke te vormen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zijn de controls nu wel volledig in te stellen? Vond het vorige systeem erg rigide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
nitrodesign schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:18:
Als ik mezelf niet vergis wordt de NA Tera ook gratis, dus het nut van die chronoscrolls vervalt. Het enige waarom ik eventueel naar de NA Tera zou gaan is, omdat ze verder zijn in de gameplay (verbeter me als dit niet zo is).
An sich logisch, En Masse is de eerste die updates krijgt, maar kort erna de EU (Aion bv is ook zo). Dus kan op momenten wel iets achter lopen, maar niet erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
info over unlimited-free-trial als men nu aanmeld bij tera.

http://support.enmasse.com/tera/unlimited-free-trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
ArgantosNL schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:59:
Een vriend van mij heeft recent nog op de US gespeeld en heeft gemiddeld een ping van 160 en op de EU rond de 50.

Waarom weiger je om op de EU te spelen?
Ik heb slechte ervaringen met de EU support en een paar vrienden spelen ook op de US servers.
Lineage 2 heb ik ook op US servers gespeeld en de ping was voor mij nooit een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
k*t zit ik tera NA server. nu kan ik weer alles opnew beginnen ...... met EU server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
icegodd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:36:
ik ben al aan gamen sinds zaterdag, ben nu lvl 19. tot heden geen probleem gehad met limiet van trial. :P
wachtmaar tot je straks instance wilt gaan doen met mensen maar niet met hun kan praten.
want jullie mogen niet chatten op de global en lfg dus hulp bij instance ,bam,s of samen qeusten woord erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Party en local toch gewoon? Ga je gewoon bij de ingang staan beetje spammen, zoals het vroeger ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Heb gisteren Tera toch maar weer eens aangeslingerd. Nog wel dus een maandje betaald, voordat het F2P wordt. Ondertussen heb ik GW2 geprobeerd..maar daar kan ik echt niets mee. Geen gevoel mee, geen healing class, te lastige instances (en niet het gevoel dat je daar iets aan kunt doen).

Bij mijn Tera-stop van een ruim half jaar geleden, heb ik al mijn gold, items en zelfs kleding/wapens weggegeven. Was er toen helemaal klaar mee, door de steeds verder leeglopende guild. Van de 100+ friends in de friendlist..waren er nog 2 die niet gestopt waren.

Ik kan je vertellen..dat een level 52 zonder gold en items..het best zwaar heeft :( Geen wapen = geen gevecht. Heb via een alt 2 gold verzameld en opgestuurd. Mijn level 52 kreeg een staff en robe van lvl 20.... Daarmee op zoek naar mobs die ik daadwerkelijk aan kon. Ben iets van 4uur aan het grinden geweest..voor 2 gold..lekker nuttig.

Gelukkig kwam ik toen iemand van level 60 tegen en zij heeft mij een paar keer door NT geholpen. Resultaat: veel betere wapens en iets van 30 gold :P Ik kan dus 'eindelijk' weer verder.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Jegorex schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:24:
[...]

Ik heb slechte ervaringen met de EU support en een paar vrienden spelen ook op de US servers.
Lineage 2 heb ik ook op US servers gespeeld en de ping was voor mij nooit een probleem.
Het verschil tussen lineage 2 en tera is dat het bij tera soms nogal krapjes is als je doet blocken of dodgen. Op de EU gaat het toch beter dan de US dan ben je soms te laat terwijl je op je scherm totaal niet geraakt wordt. Bij lineage is het denk ik een minder grote ramp als hij iets later reageerd omdat je niet zo actief hoeft te dodgen of blocken.

Maar goed dit is mijn mening ik heb op beiden servers gespeeld en vind de EU betere gameplay, helaas was de community was slechter, het is even afwachten wat er gaat gebeuren als hij helemaal f2p is en oud spelers terugkomen die niet meer willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
X-Kiwi schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:44:

Ik kan je vertellen..dat een level 52 zonder gold en items..het best zwaar heeft :( Geen wapen = geen gevecht. Heb via een alt 2 gold verzameld en opgestuurd. Mijn level 52 kreeg een staff en robe van lvl 20.... Daarmee op zoek naar mobs die ik daadwerkelijk aan kon. Ben iets van 4uur aan het grinden geweest..voor 2 gold..lekker nuttig.
Aah, jij was dat dus op Fraya :9 Goed dat ze je terug op weg hebben geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Ixtli schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:45:
[...]

Aah, jij was dat dus op Fraya :9 Goed dat ze je terug op weg hebben geholpen.
Was jij de persoon die de goede tip gaf...of de persoon die mij beschuldigde van gold-begging? :P
(of zomaar een meelezer)

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ctrl Alt Elite
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-02-2024
ben ook weer langzaam aan begonnen met tera. Had een lancer die lvl 48 was. Maar nu opnieuw begonnen met een sorc. Toch iets leuker dan de lancer alleen. Was het queen voor dugneon bij lancers echt instant acces. Ben benieuwd hoe pvp gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ik vind de sorce en de slayer het leukst om te spellen van alle classen( solo of en party).
meest saaie class is de berzerker tot nu toe en is ook wel mijn meest geganked class XD
en een waardeloze class is wel de mystic wat een nachtmerrie is die zeg om solo te levelen en als healer zuicht die ook vergeleken met een priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
X-Kiwi schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:22:
[...]

Was jij de persoon die de goede tip gaf...of de persoon die mij beschuldigde van gold-begging? :P
(of zomaar een meelezer)
Gewoon een meelezer. Als je op Fraya al beschuldigt wordt van gold begging, dan wil ik niet weten wat voor reacties je op Killian zou krijgen.

Ctrl Alt Elite, ik raad je aan om toch je lancer eens tot 60 te brengen en een hard mode te tanken. Nooit zoveel plezier gehad aan tanken in een MMO! Reageren op bewegingen van een boss ipv een boodschap op je scherm, geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
raro007 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:49:
ik vind de sorce en de slayer het leukst om te spellen van alle classen( solo of en party).
meest saaie class is de berzerker tot nu toe en is ook wel mijn meest geganked class XD
en een waardeloze class is wel de mystic wat een nachtmerrie is die zeg om solo te levelen en als healer zuicht die ook vergeleken met een priest.
Dat hij lastig te levelen valt - staat natuurlijk niet gelijk aan 'waardeloos'. Zeker in grotere teams is het meestal zaak om een zo divers mogelijk team samen te stellen, zodat je op alle situaties in kunt spelen.

Ik zelf ben happy met het healen met de priest. En ook quests zijn eenvoudig solo uit te voeren. :)

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

mja ook het spel maar eens aan het uitproberen.
Nou ja uitproberen, ben Lv 21 nu en het speelt lekker weg met 360 gamepad :P
Spel is overigens erg vet voor iets wat gratis is overigens O_o Mja kom dan ook van Rose online en denk dat alles dan wel een verbetering is dan :+ zal most likely wel upgraden als ik tegen een levelcap aanloop maar voor nu, it is all about having fun ^^
(speel nu human, warrior class overigens :P )

[ Voor 5% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 25-01-2013 07:25 ]

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Met de warrior class denk ik dat je straks knoppen te kort gaat komen. De warrior heeft nogal veel skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

mja maak ik me tegen die tijd wel zrogen om, krijg nogal snel kramp als ik op keyboard speel gek genoeg ^^;;

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ArgantosNL schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:42:
Met de warrior class denk ik dat je straks knoppen te kort gaat komen. De warrior heeft nogal veel skills
valt nog wel mee hoor ik gebruik 7 a 8 knoppen en die zitten wel op de joystick(als je niet tanket).
1 je hebt bepaalde scils die je toch niet gaat gebruiken.
2 als je focust op niet tanken dan vervallen 5 knoppen dacht ik.
dus het valt allemaal mee :)
maar waarom voor een warrior gaan?
als close range zou ik eerder voor slayer of berzerker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Het begint duidelijk drukker te worden op de servers...gisteren was er nogal veel lag

Ik zit inmiddels op lvl 55, bevalt nog steeds goed zo'n priest..hoewel solo vs lvl 57 mobs er meestal niet in zit.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
zijn er nog dutch/ GOT guild actief ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Ja er zijn wel wat Nederlandse guilds op mijn server, zoals Dutch Bastards. Geen idee of er ook GoT rond loopt.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
nou op mijn server moet ik half uur wachten om er in te komen :'(
en ja het is druk je hoeft nou bij de lage levels minder te wachten.
door die f2p restric kom je mensen tegen met uber slechte gear met gevolg dat je als een gek de hele tijd moet healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
raro007 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:24:
nou op mijn server moet ik half uur wachten om er in te komen :'(
en ja het is druk je hoeft nou bij de lage levels minder te wachten.
door die f2p restric kom je mensen tegen met uber slechte gear met gevolg dat je als een gek de hele tijd moet healen.
Als je de Dungeon tool gebruikt om een groep te vinden, moet je een bepaalde gearscore hebben.
En als een gek healen moet je toch af en toe...meestal staan de slayers/bezerkers te dicht op de actie om nog te kunnen ontwijken in een bossfight.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
X-Kiwi schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:50:
[...]

Als je de Dungeon tool gebruikt om een groep te vinden, moet je een bepaalde gearscore hebben.
En als een gek healen moet je toch af en toe...meestal staan de slayers/bezerkers te dicht op de actie om nog te kunnen ontwijken in een bossfight.
Dan zijn de meeste slayers die je tegen komt echt gewoon slecht. Meeste aanvallen kun je gewoon dodgen, midden in een dodge kun je niet geraakt worden. Je hebt wel skills die je niet kun onderbreken waarmee het soms fout kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ArgantosNL schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:37:
[...]

Dan zijn de meeste slayers die je tegen komt echt gewoon slecht. Meeste aanvallen kun je gewoon dodgen, midden in een dodge kun je niet geraakt worden. Je hebt wel skills die je niet kun onderbreken waarmee het soms fout kan gaan.
+1 klopt en dat is wat ik niet snap ik kom mensen tegen die de aanvallen van die bams niet willen leren!!
ik moest 3 kumas doden nou heeft die kuma een aanval ritme(?) hij springt 2 keer en dan gaat hij handje klap doen.
en weet je wat de meeste doen?
jah eerste sprong verdedegen en daar na niet meer, ze gaan gewoon staaren :F

maar ik denk dat het f2p mentaliteit is.
betaalde mensen spellen met een hart er in maar f2p players die spellen 1 keer in de week waardoor ze het niet leren of willen leren.
teminste ik zeg dat omdat ik nog nooooooit zo slechte spellende mensen tegen kwam voor dat het f2p werd( is eigenlijk unlimited trail f2p komt pas komende maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Ik doe de laatste paar dagen veel quests samen met een kerel die een trial account heeft..en in 2 weken naar lvl60 gaat. Hij zit nu al op lvl57 en speelt 10uur per dag...

Trial/F2P =! weinig spelen/noob

Als ik solo speel, heb ik meestal ook geen zin om te dodgen. Ik zie de aanval aankomen..maar het is gewoon sneller om die klap te incasseren en te healen na het gevecht. Boss/instance is natuurlijk een ander verhaal.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
raro007 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:59:
[...]

+1 klopt en dat is wat ik niet snap ik kom mensen tegen die de aanvallen van die bams niet willen leren!!
ik moest 3 kumas doden nou heeft die kuma een aanval ritme(?) hij springt 2 keer en dan gaat hij handje klap doen.
en weet je wat de meeste doen?
jah eerste sprong verdedegen en daar na niet meer, ze gaan gewoon staaren :F

maar ik denk dat het f2p mentaliteit is.
betaalde mensen spellen met een hart er in maar f2p players die spellen 1 keer in de week waardoor ze het niet leren of willen leren.
teminste ik zeg dat omdat ik nog nooooooit zo slechte spellende mensen tegen kwam voor dat het f2p werd( is eigenlijk unlimited trail f2p komt pas komende maand).
Is dit weer zo'n spel waarbij de F2P spelers worden uitgemaakt voor van alles door de "echte" spelers? Hoop het toch niet he, anders kan ik weer een andere MMO zoeken >_> Als dit de community gedachte van Tera is.. wow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
lanerios schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:42:
[...]

Is dit weer zo'n spel waarbij de F2P spelers worden uitgemaakt voor van alles door de "echte" spelers? Hoop het toch niet he, anders kan ik weer een andere MMO zoeken >_> Als dit de community gedachte van Tera is.. wow..
jullie woorden ook het meest gepk XD
gisteren teleporte ik naar een kamp en kreeg direct een melding dat iemand afgemaakt was.
ik ging kijken wie het was bleek een level 60 sorcerer een level 38 spellers aan het afmaken.
ik vroeg waarom hij dat deed en hij zei omdat het een f2p spellers zijn en dus ging hij iedereen afmaken behalve mij niet. :P
ag mij maakt het niks uit als het straks gaat zuigen stop ik er mee gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
yay voor us servers. kan daar spelen zonder de achtelijke f2p haat. daar worden nieuwe spelers geholpen en gewoon geaccepteerd. eng he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Ik merk op 'mijn' pve server het verschil niet eens...

Pas toen iemand in /G meldde dat hij geen whisper terug kon typen, had ik het bij 1 door.

Waar zou je het verder aan moeten merken? Mensen die veel spelen, leren het spel en verliezen de noob-status. Daar maakt wel/niet betalen geen verschil in. Mensen die even grappig zo'n gratis spel uittesten en dus zeer af en toe spelen...heb je daar met je lvl30 + last van?

Bij mij hangt alles af van de interactie. WoW is fully paid..en daar lopen ook @#$% rond.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Uitzonderingen die de regel bevestigen, gros doet gewoon zijn ding en heb je weinig last van. PVP servers zijn altijd de semi-ganker servers geweest, welke MMO je ook pakt (WoW anyone?).

Dungeons zit ik nog beetje in twijfel, aantal spelen erg lekker door en zijn goed te zien wanneer je moet blocken/rennen, maar zitten aantal tussen (die vampier) die je amper ziet aanvallen en doet ziekelijke damage. Probleem dat je af en toe wel moet meppen anders heb je geen agro meer (en agro-shout heeft casttime).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ach ja, in WoW heb je mensen zoals raro007, arrogante kwasten die denken dat ze beter zijn dan iedereen, je hebt ze in GW2, je hebt ze overal.

En de rest van de spelers zien dat het maar een spel is en gamen lekker door en maken er een sociale omgeving van.

Vraagje nu:

Vriendin en ik gaan samenspelen, maar wat is een goede class combo? Ik zat te denken Mystic+Archer, Slayer, Berserker oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
Gewoon starten op een van de nieuwe EU servers, dan heb je geen last van internethelden die lowbies ganken :)

Healer + dps is altijd leuk. Voor PvE maakt het weinig uit, zolang je geen lancer+lancer of mystic+mystic gaat spelen. Probeer wat en speel wat je aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lancer+Lancer en Mystic+Mystic vielen al snel af :p

Heeft ras nog echt invloed op classes? Ik begrijp dat voor tanks Popori of Elin erg goed zijn vanwege de kleinere hitbox oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Lancer + Slayer werkt ook heel lekker, zolang een slayer in de rug kan lopen rammen kun je redelijk makkelijk meeste BAMs samen doen. Verder kun je met de instance matchmaking meteen joinen zonder wacht tijd.

En als je rustig wil questen met ze'n 2e kun je het beste op een PvE server gaan zitten. Het enige waar je last van kunt hebben is hele slechte spelers. Maar geen figuren als de wat verder naar boven gemelde sorcerer die alleen verveldend lopen doen omdat ze zich zo geweldig vinden.

edit:
Ik zou de barakka(of zo iets) in iedergeval mijden, deze is groot lomp en blokkeerd het zicht. Voor DPS is het ook heel storend als je vijanden niet goed kan zien omdat er zo'n dikzak in de weg staat. Een elin lancer is denk ik ook een slimme keuze, je kunt er makkelijk om heen kijken. Ik zou zeggen kijk even bij de races wat voor bonussen ze hebben en maak een keuze.

[ Voor 27% gewijzigd door ArgantosNL op 29-01-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
lanerios schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:16:
Ach ja, in WoW heb je mensen zoals raro007, arrogante kwasten die denken dat ze beter zijn dan iedereen, je hebt ze in GW2, je hebt ze overal.

En de rest van de spelers zien dat het maar een spel is en gamen lekker door en maken er een sociale omgeving van.

Vraagje nu:

Vriendin en ik gaan samenspelen, maar wat is een goede class combo? Ik zat te denken Mystic+Archer, Slayer, Berserker oid.
Pve combo lancer/priest of lancer mystic kan ook wel mystic heeft het wel moeilijker met healen maar geeft wel meer aura's waardoor het dungeon clearen wat sneller gaat.

Zelf deeden wij warrior tank en priest combo de warrior tank zal wat meer moeite zijn dan een lancer maar de dps van een warrior is veel hoger dan die van een lancer wat sneller is. ( een goede warrior zal bijna geen heals nodig hebben in een dungeon.

Pvp
een archer + healer is een sterke combo. priest sleept persoon A of B en jij charged arrow en 1 a two shot het persoon.
Slayer + healer ook erg goed vanwege de hooge utility en dmg van de slayers.

ja kan makelijk een server naar wens pakken op elke server zitten de zo geheten elite of die tryhards.

Mensen zeggen elins moeilijke te raaken in pvp heb er zelf nooit verschil in gemerkt. elke race heeft wel zijn bonnusus zoals Castanic 1% meer crit dus beter voor een pve class.

Zelf zal ik mijn archer uit de kast hallen in een poging om wolrd pvp te creeren als de 60 eliters mensen gaan ganken ga ik hun pakken etc en hopen dat hun guild

[ Voor 5% gewijzigd door Xzito op 29-01-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
lanerios schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:16:

Vraagje nu:

nou arogant?????? ik heb nog nooooooooit iemand geganked :P
ik zat ook niet te ganken en daar bove op zoals SinergyX zij het is een pvp server dus zit niet te huilen als je geganked woord met wat voor reden ook. :+

ik heb een baraka als warrior en is echt fout!!
en een aman als healer is ook fout want als die kleine mobs te dicht bij jou staan dan schiet je over hun heen. :(
edit teks toe gevoegt

[ Voor 11% gewijzigd door raro007 op 29-01-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
Offtopic: Xzito en raro007 ... dubbel account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
raro007 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:59:
[...]

nou arogant?????? ik heb nog nooooooooit iemand geganked :P
ik zat ook niet te ganken en daar bove op zoals SinergyX zij het is een pvp server dus zit niet te huilen als je geganked woord met wat voor reden ook. :+

ik heb een baraka als warrior en is echt fout!!
en een aman als healer is ook fout want als die kleine mobs te dicht bij jou staan dan schiet je over hun heen. :(
edit teks toe gevoegt
erm.. sorry hoor, ik speel al jaren op PVP servers, en je "OMG IK HAAT F2P SPELERS" posts zijn geen PVP dingen. Is gewoon zielig ganken omdat mensen het spel gratis spelen. Noem niet iets PVP wat het totaal niet is.
Als je lowbies gaat corpsecampen, ben je geen PVP speler, je bent gewoon kansloos. hoort het op een PVP server? Ja, ben je een PVP speler? Mocht je willen.

Kijk, ik heb niks tegen echte PVP, dus equal level tegen elkaar, en gewoon een leuke battle hebben. Maar je moet niet gaan doen alsof lowbie na lowbie afslachten door ze te oneshotten ook PVP is.

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 29-01-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
lanerios schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:28:
[...]

erm.. sorry hoor, ik speel al jaren op PVP servers, en je "OMG IK HAAT F2P SPELERS" posts zijn geen PVP dingen. Is gewoon zielig ganken omdat mensen het spel gratis spelen. Noem niet iets PVP wat het totaal niet is.
Als je lowbies gaat corpsecampen, ben je geen PVP speler, je bent gewoon kansloos. hoort het op een PVP server? Ja, ben je een PVP speler? Mocht je willen.

Kijk, ik heb niks tegen echte PVP, dus equal level tegen elkaar, en gewoon een leuke battle hebben. Maar je moet niet gaan doen alsof lowbie na lowbie afslachten door ze te oneshotten ook PVP is.
Dit te voorkomen is vrij simpel. Als je iemand afmaakt 5 levels onder jou. 1% debuf op al je stats voor 1 minuut. Maak je iemand af die 6 levels lagen is 2% voor 2 minuten. Laat het onbeperkt stacken. Heb je een eikel die lvl 60 is en mensen op level 30 gaat lopen killen zit hij na 4 kills met zo'n debuf dat hij door lvl 1 kapot gemaakt kan worden. en de debuf gaat niet weg als je dood gaat. Dat zal die douchbags leren dat ze het spel plezien van andere niet moeten bederven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
lanerios schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:28:
[...]

"OMG IK HAAT F2P SPELERS" ?? ik haat ze niet en kill ze ook niet daarboven op ik help ze meestal door instance vaker te doen met ze en loot te geven!!!

kijk ik werd gisteren ook geganked door een trio van een priest, berzerker en een lancer maar ik vond het niet erg.
als ik het niet leuk vind dan ging ik wel voor een pve server.
en alles wat kan mag je doen dus selfs als ik door een level 60 geganked woord moet jij/ik het accepteren.

edit: argantos dat lijkt me niet handig want hoe gaat het dan met gvg battles?
als ik in een guild vol met level 60 zit en de tegenstander heeft veel level 20 woord did een zin loze gvg
ook omdat je over een vanarch positie moet vechten!!

edit2: @Ixtli wahahaha dubbel account. XD
nee geen dubbele accounts alleen hij is een persoon die net als mij niet zo huilt als de rest als die geganked woord meschien. :P

[ Voor 15% gewijzigd door raro007 op 29-01-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Ixtli schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:24:
Offtopic: Xzito en raro007 ... dubbel account?
Nee ik en raro007 zijn verschillende persoonen n? vanwaar de vraag? ik ken raro0007 wel van de forums en tera dacht dat hij met een slayer was begonnen

[ Voor 20% gewijzigd door Xzito op 29-01-2013 20:25 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste