Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Wat zijn de ervaringen dusver?
Ik zit er aan te denken het ook eens te gaan proberen.

Als je de game online koopt, kan je hem dan gewoon downloaden?
Of kan je hem alleen in doos kopen in de winkel.

Filmpjes zien er tot nu toe erg gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Hij is echt gaaf, het vechten speeld als een singleplayer rpg alleen het heeft de teamwork van een mmo. Ik als single player gamer(geen fan van klasieke mmo combat) heeft hier veel plezier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Sanny_83 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:42:
Wat zijn de ervaringen dusver?
Ik zit er aan te denken het ook eens te gaan proberen.

Als je de game online koopt, kan je hem dan gewoon downloaden?
Of kan je hem alleen in doos kopen in de winkel.

Filmpjes zien er tot nu toe erg gaaf uit.
Pvp evaring = Goed door de combat en pvp server bevalt iemand je niet of valt die je lastig druk je op Outlaw en pk je hem of haar. Door het zelf richten en dodge kan je vaak 1vs2 en 1vs3 doen.
Qeusten = Niks echt extra
Bam = Big ass monster vaak ook 5 man qeusten. kan ook solo
Bams zijn enorme besten met sicke combat moves vaak als je geen tank bent 1 of 2 hits en je bent dood , echter dood het combat systeem van block , or barrel roll kan je ontwijken waardoor je veel kan solen.

Hij kost 38 euro bij g2play zeg het is de moeite waard.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
De toevoeging van echte persoonlijke skills geeft het een gevoel van prestatie als je zo'n BAM solo hebt afgemaakt en dat het niet alleen afhankelijk is van stats. Nadeel hier aan is dat er ook slechte spelers tussen zitten :+ Maar als je zelf goed bent hoe je je daar niet zo druk over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
Xzito schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:12:
[...]

Pvp evaring = Goed door de combat en pvp server bevalt iemand je niet of valt die je lastig druk je op Outlaw en pk je hem of haar. Door het zelf richten en dodge kan je vaak 1vs2 en 1vs3 doen.
Qeusten = Niks echt extra
Bam = Big ass monster vaak ook 5 man qeusten. kan ook solo
Bams zijn enorme besten met sicke combat moves vaak als je geen tank bent 1 of 2 hits en je bent dood , echter dood het combat systeem van block , or barrel roll kan je ontwijken waardoor je veel kan solen.

Hij kost 38 euro bij g2play zeg het is de moeite waard.
Thanks, heb hem net via g2play aangeschaft en ben nu aan het downloaden.
Voor zo'n prijs moet ik het gewoon proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:02
Vanochtend zag ik de key in m'n inbox. Later dan belooft (3 uur s'nachts) maargoed. Vanavond maar eens starten. Welke guilds zaten waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
wat wil je PvP of PvE

veel plezier vanavond

[ Voor 41% gewijzigd door ArgantosNL op 04-05-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
The Night's Watch zit op ensiana pvp - momenteel nog niet echt aan het recuiten eerst naar max lvl en dan active de guild promoten.
7 active leeden van NL ( klas genoten en rl friends) we gebruiken ts3. Mocht je intrestte hebben stuur maar een dm
gemiddeld lvl is rond de 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 02-10 10:57
Heeft iemand de game al binnen die via BillGames.nl besteld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
Ik ben maar een character gaan maken op Samael, Ensiana zit vol.
Ben benieuwd, dalijk even proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 11:50
Heeft er hier trouwens iemand iets gelezen of gezien over het toevoegen van iets zoals de WoW armory om je character ook buiten de game on te bekijken (item/gear wise) enzo ?

Ben nu zelf 21 als lancer, is een leuke game, alleen me 5870 radeon kaart trekt het niet helemaal lekker denk ik, want ik heb nog wel lag spikes tussendoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Zou wel gaaf zijn. Weet iemand of er zo iets aan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dan toch maar de US versie gekocht. Kan iemand mij een server aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Maatje van mij krijgt na het downloaden van de client, als hij (de patch) gaat applyen de melding 'Destination file was corrupted'. Op het internet zie je hier wel meldingen van, maar niet direct een oplossing.

Ik heb gekeken of er een site is met de full EU client, maar niets kunnen vinden. Hebben jullie een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Laatst online: 01:02
ArgantosNL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:24:
wat wil je PvP of PvE

veel plezier vanavond
Thanks! Ik denk dat ik het maar weer eens op een PVP-server waag. Hopelijk krijg ik er geen spijt van. Toch lijkt het me heerlijk om eventuele bots een ros te kunnen geven. O-)

Iemand trouwens opgevallen dat er een server tussen zit met de naam (FOS) hidden world?!

Edit:

Zie het al:
Greetings,

The Hidden World server was made for FOG to test certain bugs, so no this is not a new server opening to the public.

-Eloy
bron: https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=78745

[ Voor 21% gewijzigd door nemo55 op 04-05-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:01
Menace_1981 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:04:
Maatje van mij krijgt na het downloaden van de client, als hij (de patch) gaat applyen de melding 'Destination file was corrupted'. Op het internet zie je hier wel meldingen van, maar niet direct een oplossing.

Ik heb gekeken of er een site is met de full EU client, maar niets kunnen vinden. Hebben jullie een suggestie?
https://forum.tera-europe...98&viewfull=1#post1458898

Uitpakken en in je (nieuw aangemaakte) Tera folder gooien, dan patchen/launchen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Zou iemand mij kunnen een friend invite kunnen sturen? Zou graag TERA willen proberen aangezien ik nog opzoek ben naar een MMO voordat GW2 uit komt.

Dank u:)

[ Voor 24% gewijzigd door Remz op 04-05-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is komt morgen mijn pakketje met Tera (eu) binnen. En aangezien de game nu al enkele dagen live is, vroeg ik me af of jullie merken dat een bepaalde class ondergewaardeerd, onderschat of gewoon weinig gespeeld wordt? Ik vind het zelf namelijk altijd wel leuk om een underdog-achtige class te spelen.

Overigens gaat mijn eigen voorkeur op dit moment uit naar ofwel een warrior of een Berserker, en neig dan toch meer naar de snelle en mobiele gameplay van de warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=78088

Als je PvP server zoekt is Essenia vol.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, die andere PVP server is ook best druk. Er zit hier ook zeker 1 Nederlandse guild met meer dan 40 leden, die hebben mij vandaag namelijk ge-invite :) Dus ik blijf nu wel op deze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
Samael is ook een EN PVP server. Daar heb ik mijn character op aangemaakt.
Lijt me dat ze binnenkort toch eens een servertje moeten toevoegen.

Ben nu Level 7 (human) sorcerer, speelt best leuk :-)
Moet zeggen dat de spell effects ook wel goed zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 23:19:
Mwah, die andere PVP server is ook best druk. Er zit hier ook zeker 1 Nederlandse guild met meer dan 40 leden, die hebben mij vandaag namelijk ge-invite :) Dus ik blijf nu wel op deze server.
Zag de shouts, ben niet echt gecharmeerd van landen guilds.
Ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Ok, lijkt veelbelovend.
Het eerste wat ik doe bij dit soort spellen is goede keyboard shortcuts maken. Dus ik ben ff bezig met het verkennen van de skills en shortcuts aan het toewijzen (al die functietoetsen zijn natuurlijk waardeloos want te ver van WASD vandaan) .... ik log ff uit en in.. heeft ie ze niet opgeslagen!! Hoe bewaar je je keyboard shortcuts?

Nog een vraag die vast to enige hilariteit zal leiden: Waarom begin ik op level 20?? :D

[ Voor 11% gewijzigd door DeepR op 04-05-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
DeepR schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 23:33:
ik log ff uit en in.. heeft ie ze niet opgeslagen!! Hoe bewaar je je keyboard shortcuts?
Zal toch wel in een .ini file staan?
Het is de unreal engine dus denk het.
bat filetje maken om het terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
Je gaat me toch niet vertellen dat ik dat op zo'n manier moet regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
DeepR schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 23:39:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik dat op zo'n manier moet regelen.
Als jij het jezelf niet kan vertellen, dan ja. Wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
nog meer:
- die stomme tips gaan niet weg terwijl ik ze uit heb gezet
- de button bar is niet te unlocken om skill icoontjes te verslepen

en hier gaan ze dan een monthly fee voor vragen?
zucht misschien had ik toch maar gewoon moeten wachten op D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Remz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:11:
Zou iemand mij kunnen een friend invite kunnen sturen? Zou graag TERA willen proberen aangezien ik nog opzoek ben naar een MMO voordat GW2 uit komt.

Dank u:)
Hier hetzelfde, zit nu wat streams te kijken, en ziet er allemaal erg leuk uit. Bosses zijn huuuuugggeeee. Ziet er heel anders uit dan andere MMOs. Ik ben erg benieuwd!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
  • Laatst online: 22-03 07:10
DeepR schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 23:52:
nog meer:
- die stomme tips gaan niet weg terwijl ik ze uit heb gezet
- de button bar is niet te unlocken om skill icoontjes te verslepen

en hier gaan ze dan een monthly fee voor vragen?
zucht misschien had ik toch maar gewoon moeten wachten op D3
Al die problemen die jij noemt zitten alleen in de prologue, die bedoelt is om nieuwe spelers een vleugje van je class te laten zien hoe deze op hoger level speelt. Daarom worden je keybinds niet opgeslagen en kan je skills niet weg slepen en zit je met ingame tips opgescheept.

Als je 15min aan het spel besteed ben je voorbij de prologue en ben je level 1 en worden je keybinds opgeslagen, kan je tips uitzetten, skills verslepen, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
Ja ik was er net achter, hahaha wat stom. Bleek verder ook nergens uit. Maar toch bedankt. In character selection screen kan je prologue skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Wat een kleurenpallet! Heb helaas geen 3D monitor maar dat moet helemaal een feest zijn _O_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZFzT6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Nlgrr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XuYyw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xBnv7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oqg1c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KiFn1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
Ziet er goed uit!
Ben zelf net level 10, dus loop nog op dat begin eiland in de rondte :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunello
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-09 09:02
Waar zijn de screens genomen? (ong welk lvl)

Wil dit wel is even op mijn 3D eyefinity Checken :D!! (moet tridef 3D wel mee werken =)

Wordt er helemaal vrolijk van :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dunello op 05-05-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
Wat een fantastisch mooi spel zeg. En leuke combat ook. Eindelijk een MMORPG na WoW die me niet gaat vervelen na een paar uurtjes (Rift was ik alweer op afgeknapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:45:
Heb dan toch maar de US versie gekocht. Kan iemand mij een server aanraden?
Dragonfall Pve, zitten een hoop EU mensen op :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Dunello schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:43:
Waar zijn de screens genomen? (ong welk lvl)

Wil dit wel is even op mijn 3D eyefinity Checken :D!! (moet tridef 3D wel mee werken =)

Wordt er helemaal vrolijk van :)
level 38+ gebied, maar voor die tijd kom je nog genoeg mooie zones tegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst, happy b'day! *O*

Thanks voor die link, lijkt me aardig in balans, voor zover een poll daar iets over kan zeggen. Alleen de berserker blijft een beetje achter. Maar denk dat ik in eerste instantie dan toch voor de warrior ga. wellicht met een archer als alt, mocht de warrior lastig worden om solo mee te gaan...

Ik denk trouwens dat ik ga beginnen op een PvE of RP server, aangezien ik niet zo heel veel tijd heb om te spelen, dus de tijd die ik heb, wil ik liever niet besteden aan het ontwijken van gankers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:53:
[...]

Allereerst, happy b'day! *O*

Ik denk trouwens dat ik ga beginnen op een PvE of RP server, aangezien ik niet zo heel veel tijd heb om te spelen, dus de tijd die ik heb, wil ik liever niet besteden aan het ontwijken van gankers etc.
lol dank, wordt al weer een ouwe lul.

PvP en gegank valt erg mee.
Ben pas 2x inmekaar gemept, dus da's te overzien.

Alleen een Pve server, dat lijkt me echt niks. PvP moet echt wel een optie zijn anders zou het spel me snel te boring worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Bad Brains schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:04:
[...]

https://forum.tera-europe...98&viewfull=1#post1458898

Uitpakken en in je (nieuw aangemaakte) Tera folder gooien, dan patchen/launchen.
Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Laatst online: 05-09 16:59
Voordat ik 902374908243 pagina's moet doorzoeken, even een vraagje;

Is het mogelijk om solo 60 te worden? Zeer fijn dat er een dungeon finder inzit, dus dat zal het groep zoeken wel vergemakkelijken.
Ik vraag het echter omdat ik veel ervaring in Lineage2 heb en daar was het een beetje een hel om een fatsoenlijke groep te krijgen zonder guild, en aangezien ik tegenwoordig wat minder tijd heb wil ik niet 90% van de tijd steken in het zoeken naar mensen om te lvlen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-O- Geen Tera bij de post... -O-

Merkwaardig, aangezien ik gisteren om 09:30 een mail heb gehad van Gamesync dat de game verzonden is. weer een screw-up van Postnl?

Als het qua gegank etc. mee valt, dan overweeg ik misschien toch te gaan voor een pvp server, al was het maar voor de spanning. Ik zal het eens bekijken als ik de game thuis heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet zo met gamesync, heb daar is wat besteld en nooit binnengekregen. Na lang zeuren uiteindelijk wel geld terug gekregen, mag daar nu alleen niet meer bestellen (tenzij ik het aangetekend laat verzenden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt iemand hier op Jagged Coast of Valley of the titans? twijfel tussen deze twee (NA servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:49:
-O- Geen Tera bij de post... -O-

Merkwaardig, aangezien ik gisteren om 09:30 een mail heb gehad van Gamesync dat de game verzonden is. weer een screw-up van Postnl?
Dat moet wel een postnl foutje zijn. Ik heb gisteren ook een mail gehad rond half tien en bij mij zat hij wel bij de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:30:
[...]

Dat moet wel een postnl foutje zijn. Ik heb gisteren ook een mail gehad rond half tien en bij mij zat hij wel bij de post.
Heel vaag, er stopt net een postnl bestelbusje voor de deur en de bezorger die belt aan voor het afleveren van een bubbelenveloppe 8)7 Dat verzin je toch ook niet? Ik bedoel, mij hoor je niet klagen hoor, ik kan vanaaf toch nog aan de slag met Tera, maar zo heb ik het nog niet meegemaakt, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
no00waa schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:39:
Voordat ik 902374908243 pagina's moet doorzoeken, even een vraagje;

Is het mogelijk om solo 60 te worden? Zeer fijn dat er een dungeon finder inzit, dus dat zal het groep zoeken wel vergemakkelijken.
Ik vraag het echter omdat ik veel ervaring in Lineage2 heb en daar was het een beetje een hel om een fatsoenlijke groep te krijgen zonder guild, en aangezien ik tegenwoordig wat minder tijd heb wil ik niet 90% van de tijd steken in het zoeken naar mensen om te lvlen!
Wil prima om solo te levellen, in area chat wordt genoeg gespammed voor de group questen en kan je zo aanhaken. Er zit een cross-server dungeonfinder in dus dungeons doen is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theUgly
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik heb de discs binnen van billgames.nl maar ik heb geen key. Heel irritant omdat het nu zaterdagavond is en ik dus maandag kan bellen :S

is dat een van jullie ook overkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Vergeet niet bij het aanmaken van met bindings op aplly te klikken.

Daarna is het belangrijk dat het spel goed wordt afgesloten.
Daarna zou het in orde moeten zijn.

Je begint als lvl 20 in een trail gebied hier kan je de vlas bekijken hoe die er op 20 uitziet.

Ben nu 44 helaas werken vandaag plan op 46worden zit er niet in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Is er een trial? Zie niets op de website ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sak3d schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:41:
Helaas niet.

Er komt wel een functie voor mensen die het spel al in hun bezit hebben om een trial naar hun vrienden te sturen. Deze optie kan je al vinden onder de account management, maar als je erop klikt staat er "coming soon".
Ik denk dat ze dit binnen een paar weken wel mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Sak3d schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:41:
Er was een open beta van 5 dagen vlak voor de release. Of je koopt het spel voor 30 eu en als het niks is heb je je in elk geval 5-6 uurtjes vermaakt. Dat is vaak langer dan een singleplayer game tegen woordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:17:
[...]

Helaas niet.

Er komt wel een functie voor mensen die het spel al in hun bezit hebben om een trial naar hun vrienden te sturen. Deze optie kan je al vinden onder de account management, maar als je erop klikt staat er "coming soon".
Dat 'Coming soon' is ondertussen weg. Je komt nu op een webformuliertje uit waar je een e-mail adres in kan vullen voor een invite. Dit lijkt nog niet te werken, want de pagina doet niks als ik op de verzend knop druk. (En mailtje komt niet aan bij degene die ik wil inviten)
Op de EU forums wordt er ook wat over gediscussieerd: https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=76696 (Het is mij niet helemaal duidelijk hoe die BioDio aan zijn informatie komt, maar het klinkt plausibel)
Schijnt dat je maar 1 invite per account kan doen. Wel jammer - anders had ik wat WoW guildies gelokt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik heb zaterdag een vriend TERA laten zien, en zondag heeft hij tera gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:49:
Ik heb zaterdag een vriend TERA laten zien, en zondag heeft hij tera gekocht :D
Ik had een weekendje open beta geprobeerd, maar dat wist me niet te overtuigen omdat het hele questgebeuren me zo verschrikkelijk tegen stond. (Het questen is nogal generiek, maar het questlog en de indicaties op de map werken wel erg goed!)
Maar ben nu toch wel erg blij dat ik het spel gekocht heb. Het combat systeem werkt gewoon erg prettig en voelt fris aan.

Iemand trouwens ook met crafting bezig? Ik vraag mij vooral af of het gunstig om materialen te extracten uit wapens/armor die ik vind of dat ik die beter gewoon kan verkopen aan de vendor. (Op laag level zie ik geen recipes waar je die extracts voor nodig hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 17:40
Ja ik ben bezig met crafting. Ik had een tutorial gezien waar ze zeiden dat je materialen moet extracten maar dit is ( tot nu toe) helemaal fout volgens mij. Ik richt me op wapens maken maar om het eerste wapen te maken moet je eerste met je skills naar 50 gaan. Dit doe je door 25 iron bars te maken, meer dan genoeg voor het wapen dat je dan wil maken. Ik had in het begin allemaal iron bars geextract uit gear maar dan verdien je geen geld en krijg je allemaal bars waar je niet veel aan hebt. En als je dan scrolls hebt gekocht en de andere materialen heb je niet genoeg geld over om je vechttraining te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onne81 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:01:
Ja ik ben bezig met crafting. Ik had een tutorial gezien waar ze zeiden dat je materialen moet extracten maar dit is ( tot nu toe) helemaal fout volgens mij. Ik richt me op wapens maken maar om het eerste wapen te maken moet je eerste met je skills naar 50 gaan. Dit doe je door 25 iron bars te maken, meer dan genoeg voor het wapen dat je dan wil maken. Ik had in het begin allemaal iron bars geextract uit gear maar dan verdien je geen geld en krijg je allemaal bars waar je niet veel aan hebt. En als je dan scrolls hebt gekocht en de andere materialen heb je niet genoeg geld over om je vechttraining te leren :)
Haha, yeah - Van wat ik gelezen heb zijn professions een flinke moneysink. Ik denk dat ik maar wacht tot lvl 60 en dan kijk hoeveel geld ik overhoud voor crafting. Extracten laat ik ook maar even woor wat het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Onne81 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:01:
om die ingots te maken moet je gewoon zelf minen, dan is het niet zo heel duur. Ik raad je wel aan om het dan ook meteen flink te doen want latere materials zijn moeilijker te minen. Het is meer dat het veel tijd kost dan veel geld. Echt winst kun je er in het begin ook niet uit halen. Ik had een sterk lvl 30 wapen gecraft (blauw) deze werd na 3a4 levels weer vervangen door een quest reward. Ik denk dat je craften wel al wat kan doen in het begin maar dan alleen om het gelijdelijk aan op te hogen tot je lvl 60 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 17:40
Normaal gesproken verkoop je je rotzooi aan de vendor, maar bij extracten doe je dat dus niet. Dan kost het dus wel geld. Je kan je inderdaad beter richten op minen.

Ik weet trouwens niet voor hoeveel een iron bar zich verkoopt bij een vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:17:
[...]

Helaas niet.

Jammer, vond die screenies erg sfeervol :'(
Binnen een paar weken is net te laat (Diablo 3).

[ Voor 6% gewijzigd door Sak3d op 07-05-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Onne81 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:56:
Normaal gesproken verkoop je je rotzooi aan de vendor, maar bij extracten doe je dat dus niet. Dan kost het dus wel geld. Je kan je inderdaad beter richten op minen.

Let er wel op dat craften op het moment een erg dure onderneming is. Het minen nog wel te doen (je komt die zut immers genoeg tegen) maar ik stel voor om het alles in de bank op te slaan en er later mee te beginnen.

Meest fantastische van de bank is toch dat je teveel vrije ruimte hebt plus dat het gelinkt is naar al je characters! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Onne81 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:56:

Maar bij de vendor krijg je ook nagenoeg niks. Kreeg gisteren voor een Tier 5 item 12 silver :s

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Verderf schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:29:
[...]

Maar bij de vendor krijg je ook nagenoeg niks. Kreeg gisteren voor een Tier 5 item 12 silver :s
Dan was het een wit item, witte items en veel dingen die je met craften maakt gebruik je eigenlijk om te enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je

.je

Verderf schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:29:
[...]

Je kunt die het beste ook kwijt aan mensen in de guild. Er zijn er een aantal bij ons die graag +6 enchants maken voor je. Let er wel op dat je ze vaak ook in de AH goed kwijt kunt. Tier 5 items leveren al snel 10 tot 15 gold op, omdat juist anderen op de server weer hun items willen enchanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sak3d schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:16:
[...]

Jammer, vond die screenies erg sfeervol :'(
Binnen een paar weken is net te laat (Diablo 3).
Ik heb vrijdag iemand uitgenodigd via 'Tell-a-friend' zonder problemen... (Nouja, zonder... er mag geen . (punt) in het e-mail adres voor het apenstaartje zitten... heel vaag, dan maar naar mijzelf gestuurd en de code doorgestuurd. Zonder problemen verder.

Dat moet via www.tera-europe.com/tellafriend

Echter dat account mag meerdere karakters aanmaken, maar niet hoger dan lvl 15, wat een paar uurtjes is :)

---
En even een screenshot van mijn huidige armor... van de 2e dungeon, SM ofzo? Ben nu lvl 28 :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TLJjydAk43A6qKruM9w9VctS/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door ReCreator op 07-05-2012 17:17 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:55:
[...]

Ik heb vrijdag iemand uitgenodigd via 'Tell-a-friend' zonder problemen... (Nouja, zonder... er mag geen . (punt) in het e-mail adres voor het apenstaartje zitten... heel vaag, dan maar naar mijzelf gestuurd en de code doorgestuurd. Zonder problemen verder.

Echter dat account mag meerdere karakters aanmaken, maar niet hoger dan lvl 15, wat een paar uurtjes is :)
Geen punt in het email adres. Dat verklaart waarom het bij mij helemaal niet werkte. Ik zal eens kijken of die vriend ook een emailadres zonder punten heeft.
Ben benieuwd hoe lang Frogster nodig heeft om dit op te (laten) lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

ReCreator schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:55:
[...]

---
:o

Iemand die een trial invite over heeft dan? If so, PM mij even *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:21
Als er iemand ook voor mij nog een trial heeft, houd ik me aanbevolen. _/-\o_

PM of mail een invite naar: morm666@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
is het niet handig om een apart topic voor invites te maken?
en kan iemand mij ook invite? :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe graag ik zelf ook een invite zou willen.
Dan nog lijkt het me verstandig als we niet hier 100 posts gaan maken met het proberen te bemachtigen ervan.

Misschien een idee, als iemand een sub-topic er voor wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:05:
Hoe graag ik zelf ook een invite zou willen.
Dan nog lijkt het me verstandig als we niet hier 100 posts gaan maken met het proberen te bemachtigen ervan.

Misschien een idee, als iemand een sub-topic er voor wil maken?
Het staat inderdaad in de waarschuwing dat dit topic niet is bedoeld om naar keys te 'bedelen'.
Ik denk in ieder geval dat degene die daar een topic voor opent grote kans heeft op een key :P
Ik heb zelf mijn invite zojuist verstuurd. De informatie van ReCreator klopte: een email adres met een punt erin wordt niet geaccepteerd. (raar maar waar :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Was niet de bedoeling om een bedel discussie te starten. Vroeg me gewoon af waarom er geen trial optie op de website was (open bèta gemist). Toen deze optie er wel bleek te zijn vroeg ik automatisch door naar een key, waarna er gelijk een aantal volgden. Excuus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit sinds vandaag ook te twijfelen om dit spel te kopen...
Helaas zoals ik hier nu lees geen trial mode...

Kan ik net als wow het spel downloaden en dan gewoon een key kopen? (kan nl nergens een download link vinden)
Waar kan ik dan (zo goedkoop mogelijk) het spel online via ideal kopen?

Mocht iemand nog een trial key hebben, hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je

.je

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:27:
Zit sinds vandaag ook te twijfelen om dit spel te kopen...
Helaas zoals ik hier nu lees geen trial mode...

Kan ik net als wow het spel downloaden en dan gewoon een key kopen? (kan nl nergens een download link vinden)
Helaas is het in de volgorde van kopen, inloggen, downloaden. Om het downloaden te starten dien je het spel dus al te hebben of iig een werkende subscription.
Waar kan ik dan (zo goedkoop mogelijk) het spel online via ideal kopen?
Waarom iedereen toch altijd voor een duppie op de eerste rang moet zitten.. Afijn, je kunt het spel bij veel winkels online wel kopen. Ik ben een voorstander van http://www.g2play.net/store/. Zo te zien gooien ze er ook nu weer graag wat korting tegenaan. Lees wel even door hoe ze het spel aanbieden, zodat je niet voor onnodige verassingen komt te staan.
Mocht iemand nog een trial key hebben, hoor ik het graag!
NA versie heeft volgens mij (nog) geen trial key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook al een paar dagen te twijfelen om deze game op te halen. Echter, ben ik terughoudend sinds ik laatst met SWTOR de zoveelste teleurstelling heb meegemaakt. Ik heb de hele bende, en dan bedoel ik AION, Warhammer en LOTRO etc. geprobeerd. Toch ging er niks boven WoW dacht ik altijd. Maar ook daar ben ik sinds ruim een jaar helemaal klaar mee, aangezien elke kleuter daar tegenwoordig het beste gear kan krijgen.

Vraag me dus af of TERA online mij wel kan weten te pakken voor langere tijd. Het combat systeem lijkt me tof en vernieuwend, maar is dat genoeg om onderscheidend te zijn? Voor de rest zie ik de sfeer en de omgevingen in het spel wel zitten. Dus ik denk dat ik hem vrijdag maar op haal. Als MMORPG liefhebber kan ik het toch niet laten waarschijnlijk, en tsjaaa die 40euro gaat er anders toch ook wel door.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44
Het is geen WoW, dat is duidelijk. Er is geen DPS race, er is geen DBM die precies verteld wat een boss doet. Het is kijken, opletten en positioneren. Een boss heeft wel een standaard setje aan aanvallen, maar doet hij compleet random (ok, beetje afhankelijk of je melee/range staat, of achter hem), zeker als tank/healer is dit soms flink aanpoten.

Andere kant zijn alle quests 'collect dit' en 'kill dat', maar bederft mijn pret niet echt eigelijk. Met de tijd worden je spells krachtiger (aantal 'charge' spells kan je steeds langer - en dus krachter - opladen), was weer wat extra tactiek meebrengt. De grootste uitdaging is natuurlijk een BAM solo te doen, als lancer/zerk nog vrij makkelijk, maar andere classes moeten niet teveel klappen krijgen of je gaat neer :P

Zelf is het hele combat systeem de reden waarom ik speel, meer 3rd person gevoel dan gewoon klik klik spell, geen continue spam maar meer skills gebruiken op basis van de situatie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunello
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-09 09:02
Gebruikt iemand hier Tridef om tera in 3D te spelen?

Het lukt mij maar niet de game in 3d te laten draaien. het Tridef ingame menu wilt maar niet openen.

Iemand suggesties :)?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dunello schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:01:
Gebruikt iemand hier Tridef om tera in 3D te spelen?

Het lukt mij maar niet de game in 3d te laten draaien. het Tridef ingame menu wilt maar niet openen.

Iemand suggesties :)?

greetz
Nog niet geprobeerd nee, moet ik nog eens doen binnenkort.

Misschien een idee om het op het officiële forum van Tridef te vragen? Ik heb daar vaak hulp kunnen krijgen op de games die niet goed werkten bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je

.je

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:43:
Zit ook al een paar dagen te twijfelen om deze game op te halen. Echter, ben ik terughoudend sinds ik laatst met SWTOR de zoveelste teleurstelling heb meegemaakt. Ik heb de hele bende, en dan bedoel ik AION, Warhammer en LOTRO etc. geprobeerd. Toch ging er niks boven WoW dacht ik altijd. Maar ook daar ben ik sinds ruim een jaar helemaal klaar mee, aangezien elke kleuter daar tegenwoordig het beste gear kan krijgen.
Hoe wordt je een game zat vraag ik me af? Je betaald het, speelt allicht een aantal maanden omdat je het leuk vindt en na een tijdje stop je er weer mee. Is dit dan zonde of gewoon de levensloop van een spel?

Ik heb het met de meeste singleplayer spellen op die manier. Met MMO's is het ook niet anders. Heb veel verschillende spellen gehad in dat genre en eigenlijk nog nooit spijt dat ik er een aantal maanden betaald van heb kunnen genieten. Zien jullie dat anders? Moet een spel als Tera je maanden zoniet jaren lang genot geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je

.je

En hier wat eyecandy

Lvl 39 alweer, tsk
Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img703/3861/tera39highelfslayer.jpg

Dit is een "klein" fort.
Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/1034/tera39highelfslayer2.jpg

Dit noemen ze nou een BAM. Big ass monster.
Golem!
Afbeeldingslocatie: http://img841.imageshack.us/img841/5607/tera39highelfslayer3.jpg

Giant
Afbeeldingslocatie: http://img545.imageshack.us/img545/5993/tera39highelfslayer4.jpg

Enjoy :)

offtopic:
En voor degene die het niet kan laten om door te klikken, er staan ook wat plaatjes van Rift wat ik speelde voor Swtor, met een first kill van Greenscale op de server *kijkt trots*

[ Voor 11% gewijzigd door .je op 07-05-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
.je schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:28:
[...]
Ik heb het met de meeste singleplayer spellen op die manier. Met MMO's is het ook niet anders. Heb veel verschillende spellen gehad in dat genre en eigenlijk nog nooit spijt dat ik er een aantal maanden betaald van heb kunnen genieten. Zien jullie dat anders? Moet een spel als Tera je maanden zoniet jaren lang genot geven?
Zoalng het een smile op met gezicht zet is het een prima inverstering.
Hoe langer het genot hoe beter. kan kan geen prijs tag aan plezier hangen. heb zelf zon 6 jaar met wow vermaakt lineage2 2-3 jaar en nog meer games.

Heb er geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Helaas geen flying mount maar een flightpath mount

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zx9xL.jpg

300 mining skill gehaald en dan krijg je een Angel Halo als reward 3)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/brflw.jpg

en nog wat leuke plaatjes

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G6CcY.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0oc3q.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sKDfS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
argh die laatste screens zien er zo mooi uit. Zodra ik budget heb, het spel maar halen. Hoe ver kan je met 2 spelers komen? Of is een groep echt nodig na level X?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Het ziet er idd heel sfeervol uit :9~ Is de pvp een beetje gebalanceerd?

[ Voor 83% gewijzigd door Sak3d op 08-05-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
lanerios schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:48:
argh die laatste screens zien er zo mooi uit. Zodra ik budget heb, het spel maar halen. Hoe ver kan je met 2 spelers komen? Of is een groep echt nodig na level X?
Met een combo van een tank en healer kan je aardig eind komen. Snelle dungeno groepen en makelijk qeusten voraal BAM qeusten.

BAM kan je vaak ook solo echter als niet Block class is die een stuk moelijker. ( Block class zijn lancer en besrker.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
mooi, Lancer+Healer wordt het dan. Lancer was echt geweldig in de beta.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
Is er ergens een handleiding hoe je een sexy avatar kan maken als gebruikerfz 1?
Voor als ik ooit de spel gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
raro007 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:52:
Is er ergens een handleiding hoe je een sexy avatar kan maken als gebruikerfz 1?
Castanic female > random character > klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
pssh, die kleintjes :P dat of die gigantisch dikke dwerghamsters <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
raro007 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:52:
Heb nog wel screens van mijn slider instellingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 10:11
gebruikerfz1 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:27:
Helaas geen flying mount maar een flightpath mount
....
Mooie gear! Welk lvl ben je als ik vragen mag? :)

[ Voor 13% gewijzigd door R0y. op 08-05-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Level 45 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Jegorex schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:58:
[...]

Castanic female > random character > klaar :P
Obvious troll = trolling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Klopt het dat je per maand nog eens 15dollar betaald :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
kidicoke schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:41:
Klopt het dat je per maand nog eens 15dollar betaald :/
Het is ong 10/11 eu er maand, daar kan je 1/2 uur voor in een cafe zitten.
Het is maar wat je prefereert niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Naja het is meer dat ik maar iets van 5 uur game in de week, verder ziet het er super nice uit, maar twijfel nu toch licht:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:17

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik zit ook te twijfelen. Zit op dit moment in een MMO-wak. Ben eigenlijk aan het wachten op GW2, maar als ik dit voorbij zie komen is het ook erg aantrekkelijk om me hierop te storen.

Ik lees veel positieve dingen, maar wat ik vaak bij andere MMO's zie is het snel beu zijn van de game door het grinden en eentonigheid.
De stijl op de screenshots doet me overigens wat denken aan AION.

Keuzes keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik kwam laatst een hele handige site tegen om armor te previewen van elke race: tera-online.cc

De site is helaas wel russisch, maar n uitstekende manier om per tier armor te vergelijken. Zo valt op dat elke race echt zijn eigen stijl heeft met de meeste tiers. Overigens hoef je geen professor te zijn om dr wat van te maken: aan de linkerkant heb je halverwege t menu een aantal knoppen onder elkaar. Als je de tooltip daar van leest zul je de engelse namen zien :)

Verder zijn de links engels, dus ook daardoor weet je al snel of je heavy of light armor aan t bekijken bent. De volgorde is overigens altijd light>heavy>cloth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Cleetje schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:21:
Ik kwam laatst een hele handige site tegen om armor te previewen van elke race: tera-online.cc

De site is helaas wel russisch,
Glyph thingy majiggy

edit: Geloof dat ik de link was vergeten.

[ Voor 17% gewijzigd door Bad Brains op 09-05-2012 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
Cleetje schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:21:

De site is helaas wel russisch, maar n uitstekende manier om per tier armor te vergelijken. Zo valt op dat elke race echt zijn eigen stijl heeft met de meeste tiers. Overigens hoef je geen professor te zijn om dr wat van te maken: aan de linkerkant heb je halverwege t menu een aantal knoppen onder elkaar. Als je de tooltip daar van leest zul je de engelse namen zien :)

Verder zijn de links engels, dus ook daardoor weet je al snel of je heavy of light armor aan t bekijken bent. De volgorde is overigens altijd light>heavy>cloth.
Staan trouwens niet alle armor sets op, er zijn aardig wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jammer dat je de levels per armor set niet ziet. Ik heb nu geen idee welk armor bij welk level hoort.

Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste