Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Er is weer nieuws. Alleen dan met Verizon-logo, maar waarschijnlijk komt er ook wel een GSM/HSPA-variant: http://www.gsmarena.com/m...r_spyshots_-news-3323.php

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oelalaalaaa

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

De Xperia Pro (groot) laat nog steeds op zich wachten. Maar Twitter support van ThePhonehouse vertelde mij dat ze maandag mogelijk meer wisten.

Ik ben alleen bang voor de prijzen die de telco's gaan vragen voor het toestel. Maar ik heb dan ook tot dusver goedkope abbo's gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:35:
Er is weer nieuws. Alleen dan met Verizon-logo, maar waarschijnlijk komt er ook wel een GSM/HSPA-variant: http://www.gsmarena.com/m...r_spyshots_-news-3323.php
Toch jammer
a non-removable battery
Detailwerk, maar het is gelijk het soort ondoordachte zaken die me veel enthousiasme kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

Toch jammer

[...]

Detailwerk, maar het is gelijk het soort ondoordachte zaken die me veel enthousiasme kosten.
Is dat niet verboden? Staat me iets bij dat het toen door Nellie Kroes verplicht is gesteld, maar wellicht alleen in Europa? Kwam omdat de iPhone dit ook niet heeft, en vanaf een X jaartal is dat verplicht.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananenspin schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:47:
Is dat niet verboden? Staat me iets bij dat het toen door Nellie Kroes verplicht is gesteld, maar wellicht alleen in Europa? Kwam omdat de iPhone dit ook niet heeft, en vanaf een X jaartal is dat verplicht.
Blijkbaar niet, maar wat mij betreft is het vanaf gisteren verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

[...]

Het is een Amerikaanse foto he... Bij de iPhone is hij ook nog steeds niet verwijderbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Daarom zeg ik ook, wellicht alleen in Europa? En vanaf jaartal x, maar zover kan dat niet meer zijn.. even googelen!

Enigste wat ik zo snel kon vinden was dit: nieuws: Europese Commissie buigt zich over verkoopverbod iPhone

[ Voor 48% gewijzigd door Bananenspin op 28-10-2011 17:05 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
[...]

Volgens mij was de conclusie dat het niet om verwijderbare batterijen door de consument ging, maar dat hij wel verwijderbaar is bij het recyclen/repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supremo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:23:
Volgens mij was de conclusie dat het niet om verwijderbare batterijen door de consument ging, maar dat hij wel verwijderbaar is bij het recyclen/repareren.
Zo lust ik er nog meer, dan is die regelgeving natuurlijk totaal zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:53:
[...]

Het is een Amerikaanse foto he... Bij de iPhone is hij ook nog steeds niet verwijderbaar toch?
Apple heeft dat heel simpel van tafel geveegd door te stellen dat de accu prima verwisselbaar is, alleen niet door de consument zelf :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:35:
Afbeeldingslocatie: http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2011/10/droid4-1.jpg
Specs:
-4″ screen (assuming Super AMOLED Advanced)
-Full 5-row “illuminated” keyboard
-RAZR styling
-4G LTE
-Non-removable battery
-Android 2.3.5
-1080p video recording (assuming 8MP)
-Front camera
-HDMI out
-MotoACTV syncing

Bron: http://www.droid-life.com...f-the-droid4-by-motorola/

Vergelijken met de Droid 3 ontbreken er een aantal alt knoppen zoals brackets, curly braces, pipe-line, euro etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 22:30

xon

Samsung maakt het er niet duidelijker op

De Samsung Galaxy PRO is er in twee smaken en heet per land weer verschillend kwam ik deze week achter. Wij hebbbben de:

De Galaxy PRO Y die in Nederland is gaan heten de Galaxy Txt B5510
http://www.samsung.com/nl...ype=prd_detail&returnurl=

en de

De Galaxy PRO M http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_m_pro_b7800-4115.php (helaas nog geen samsung pagina beschikbaar)

De B5510 is best een knappe telefoon maar duidelijk gericht op het goedkopere/jongeren segment (kost ook geen fluit). Dit is te merken aan de mindere specs en ook kleinere scherm

De Galaxy pro M (B7800) is de telefoon die samsung bedoelt heeft voor het zakelijke segment en heeft een 1 ghz processor, 5mp camera, groter scherm, betere batterij

Kortom...de gene die dit topic lezen zullen in eerste instantie geïnteresseerd zijn in de M versie en dat is nou juist de gene die nog NIET is uitgebracht door Samsung. Ik verwacht eerlijk gezegd dat dat de M wel gewoon Galaxy pro gaan noemen ALS ie uitkomt. Zelfs dit lijkt nog niet helemaal zeker lijkt het.

Vergelijking 5500 & 7800

http://www.gsmarena.com/c...Phone1=4115&idPhone2=4116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Ik ben op zoek naar een Qwerty Android. De HTC Desire Z heeft mijn bijzondere aandacht maar ook de zojuist genoemde Samsungs zien er aantrekkelijk uit.

Zowel de Samsungs als de Desire Z hebben iets wat op een trackpad lijkt. Nou vraag ik me af of hoe deze pad functioneert in bijvoorbeeld de browser. Op een BlackBerry gedraagt de pad/trackball zich als een muis met "pointer" waarmee je vrij precies linkjes e.d. kan aanklikken.

Heb diverse youtube videos van de Desire Z bekeken maar nergens iets kunnen waarbij de pad gebruikt wordt. Dat is al een incidatie op zich natuurljk.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
NiPeng schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:20:
Ik ben op zoek naar een Qwerty Android. De HTC Desire Z heeft mijn bijzondere aandacht maar ook de zojuist genoemde Samsungs zien er aantrekkelijk uit.

Zowel de Samsungs als de Desire Z hebben iets wat op een trackpad lijkt. Nou vraag ik me af of hoe deze pad functioneert in bijvoorbeeld de browser. Op een BlackBerry gedraagt de pad/trackball zich als een muis met "pointer" waarmee je vrij precies linkjes e.d. kan aanklikken.

Heb diverse youtube videos van de Desire Z bekeken maar nergens iets kunnen waarbij de pad gebruikt wordt. Dat is al een incidatie op zich natuurljk.
desire z heeft dat niet met muisje maar je kan hem wel gebruiken. alleen is het vooral een aanraakscherm natuurlijk. ik gebruik die touchpad eigenlijk nooit.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
Verder zijn cursorkeys (wat de Desire Z niet heeft) volgens mij ook een stuk beter dan optical trackpads als het gaat om het typen van teksten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 14:56

ppFreddy

gewoon Frederik

xon schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:03:
Samsung maakt het er niet duidelijker op

De Samsung Galaxy PRO is er in twee smaken en heet per land weer verschillend kwam ik deze week achter. Wij hebbbben de:

De Galaxy PRO Y die in Nederland is gaan heten de Galaxy Txt B5510
http://www.samsung.com/nl...ype=prd_detail&returnurl=

en de

De Galaxy PRO M http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_m_pro_b7800-4115.php (helaas nog geen samsung pagina beschikbaar)

De B5510 is best een knappe telefoon maar duidelijk gericht op het goedkopere/jongeren segment (kost ook geen fluit). Dit is te merken aan de mindere specs en ook kleinere scherm

De Galaxy pro M (B7800) is de telefoon die samsung bedoelt heeft voor het zakelijke segment en heeft een 1 ghz processor, 5mp camera, groter scherm, betere batterij

Kortom...de gene die dit topic lezen zullen in eerste instantie geïnteresseerd zijn in de M versie en dat is nou juist de gene die nog NIET is uitgebracht door Samsung. Ik verwacht eerlijk gezegd dat dat de M wel gewoon Galaxy pro gaan noemen ALS ie uitkomt. Zelfs dit lijkt nog niet helemaal zeker lijkt het.

Vergelijking 5500 & 7800

http://www.gsmarena.com/c...Phone1=4115&idPhone2=4116
Maar een Galaxy Pro bestaat al, dus de Galaxy M Pro (waar ik trouwens ook al lang op zit te wachten) zal toch anders moeten heten :)

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik gebruik de trackpad van de Desire Z ook nooit. Het touchscreen is echt veel handiger in alle opzichten.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

De xperia pro staat ook al een paar dagen nu op de website van thephonehouse, maar de abbonementen vallen me een beetje tegen eerlijk gezegd..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
xon schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:39:
ehmm een zoekopdrachtje leverde me niets op maar hebben we het al gehad over de
Motorola PRO+ ?
Hoorde ook van dat toestel, maar het blijkt een BB lookalike, dus die worden in dit topic niet besproken. Uit de TS:
Cyb schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:58:
Het topic gaat met name over high-end qwerty slider toestellen. Qwerty sliders hebben een uitschuifbaar toetsenboard dat de volle lengte van het toestel beslaat. BlackBerry Bold layout lookalikes vallen daar niet onder

Cogito ergo dubito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Boelie-Boelie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:55:
[...]

Hoorde ook van dat toestel, maar het blijkt een BB lookalike, dus die worden in dit topic niet besproken. Uit de TS:

[...]
Ik denk dat het feit dat de BB lookalikes hier niet besproken worden al achterhaald is. We zijn al een tijdje aan het praten over de Samsung Galaxy (M/Y) Pro. Andere BB style modellen staan zelfs in de startpost: de HTC ChaCha en Acer Betouch E130.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle

ArmEagle

Duzz.

Bananenspin schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:10:
De xperia pro staat ook al een paar dagen nu op de website van thephonehouse, maar de abbonementen vallen me een beetje tegen eerlijk gezegd..
Het lijkt erop dat je voor weinig/geen bijbetaling de Xperia Pro bij 2 jaar T-Mobile iSmart 150 krijgt. 150 min/sms/mms en 500MB datalimiet (eerste jaar na 500MB gratis gethrottled op 64/64kbps). Voor 5 euro meer per maand verdubbel je datalimiet al en krijg je 50 units meer.

Ik hoop de Pro binnenkort eindelijk te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Bij T-Mobile is de prijs inderdaad wel goed, alleen al die negatieve geluiden over T-Mobile.. en heb er zelf ook slechte ervaringen mee gehad!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Eens..ik vind dat de zogenaamde " BB look a likes" hier zeker gewoon besproken moeten kunnen worden. Ook al slaat de naam eigenlijk nergens op 4 jaar geleden had ik al een telefoon van samsung met zo'n zelfde layout toen de zwarte besjes nog niet zover waren.

Wat ik minder hier vind thuis horen zijn abonnement + kosten besprekingen daar zijn echt aparte topics voord. Je kan daar namelijk echt pagina's vol over schrijven ;). Prijs van een los toestel lijkt me indicatief prima en men kan zelf uitzoeken wat het kost met het eventueel verlengen van abonnement etc.

ZO..back on topic :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-07 20:34
ben ik nou zo scheel of hoe zit het :?
ik kan die prijzen nergens vinden bij zowel t-mobile als vodafone niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xon schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:33:
Wat ik minder hier vind thuis horen zijn abonnement + kosten besprekingen daar zijn echt aparte topics voord. Je kan daar namelijk echt pagina's vol over schrijven ;). Prijs van een los toestel lijkt me indicatief prima en men kan zelf uitzoeken wat het kost met het eventueel verlengen van abonnement etc.

ZO..back on topic :-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle

ArmEagle

Duzz.

glaaj schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:08:
ben ik nou zo scheel of hoe zit het :?
ik kan die prijzen nergens vinden bij zowel t-mobile als vodafone niet ;(
De providers zelf hebben de (abbo+)prijzen voor de Xperia Pro volgens mij nog niet op hun websites staan, of de telefoon nog niet eens. ThePhoneHouse heeft wel een hele rits gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

glaaj schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:10:
[...]

jazeker is dit een aantrekkelijke telefoon, ik twijfel tussen de pro, de htc desire z/ de opvolger daarvan. wil de pro dan wel in het zilver de zwarte is zo glossy en dat is niet iets wat bij mij in de smaak valt.
Hier is het topic dan voor de Xperia pro: Het Sony Ericsson Xperia Pro topic

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Krentenbol schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:59:
Ik gebruik de trackpad van de Desire Z ook nooit. Het touchscreen is echt veel handiger in alle opzichten.
Cyb schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:46:
Verder zijn cursorkeys (wat de Desire Z niet heeft) volgens mij ook een stuk beter dan optical trackpads als het gaat om het typen van teksten.
raydekok schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:32:
desire z heeft dat niet met muisje maar je kan hem wel gebruiken. alleen is het vooral een aanraakscherm natuurlijk. ik gebruik die touchpad eigenlijk nooit.
Bedankt voor jullie antwoorden. De manier waarop de trackpad een BB geimplementeerd is (een soort mini muis) maakt het erg eenvoudig om iets aan te klikken op een website zonder meteen te moeten zoomen omdat je vrij precies kan werken. Ik zal maar moeten wennen aan een andere manier van browsen. ;)
ppFreddy schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:30:
[...]

Ik denk dat het feit dat de BB lookalikes hier niet besproken worden al achterhaald is. We zijn al een tijdje aan het praten over de Samsung Galaxy (M/Y) Pro. Andere BB style modellen staan zelfs in de startpost: de HTC ChaCha en Acer Betouch E130.
Mee eens, topic titel "Qwerty Androids" is ook wat verwarrend in dat opzicht.

De Sony Experia Pro ziet er erg interessant uit. De prijs, genoemd op de Sony site, is niet absurd hoog.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
NiPeng schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:19:
[...]
Mee eens, topic titel "Qwerty Androids" is ook wat verwarrend in dat opzicht.
De discussie werd aangekaard nadat er in dit topic werd beweerd dat dit topic niet goed geschikt zou zijn om high-end toestellen te bespreken omdat er ook low-end toestellen in voor kwamen, met als argument dat het dan onoverzichtelijk zou worden. Een mening die ik niet direct deel, al hoewel ik wel van mening ben dat er een scheiding is in doelgroepen: iemand die van plan is een (high-end) Droid 3 te kopen, zal totaal geen oog hebben voor een (low-end) HTC Chacha of posts over BB lookalikes. Maar of het daardoor onzichtelijk wordt... ik denk dat dat wel mee valt. Maar omdat de interesse van velen uit ging naar high-end toestellen, en ik in eerste instantie dat ook onbewust in gedachten had bij het maken van dit topic, heb ik er later de opmerking van BB lookalikes bij geplaatst. Maar ik het er dus eigenlijk geen problemen mee dat BB lookalikes hier ook besproken worden, zolang men maar niet opeens een nieuw topic opent dat alleen maar gaat over high-end qwerties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

De markt van de qwerties is dan ook niet zo groot dat het zo snel onoverzichtelijk zou worden. En dan die paar bar-type full qwerties die ertussen zitten denk ik dat het overzicht voor de meesten nog wel duidelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

ppFreddy schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:29:
De markt van de qwerties is dan ook niet zo groot dat het zo snel onoverzichtelijk zou worden. En dan die paar bar-type full qwerties die ertussen zitten denk ik dat het overzicht voor de meesten nog wel duidelijk is :)
knik....laten we nu weer telefoons met knopjes bespreken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyb schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

Samsung press released allerlei telefoons in een vrij korte tijd, vaak specifiek voor een bepaalde netwerk provider.

Dus nu de Samsung Captivate Glide (voor AT&T), die net iets andere specs heeft dan de Samsung Galaxy S Glide (voor Rogers), maar wel een identiek uiterlijk.
Specs:
-4-inch 800x480 WVGA Super AMOLED™
-1GHz Nvidia Tegra 2 AP20H dual core processor
-1GB RAM/1GB ROM/8GB Internal microSD™ to 32GB (not included)
-Android 2.3 (Gingerbread)
-Dual camera - 8MP Autofocus w/LED + 1.3MP front
-Full HD 1080p video camera + HDMI playback
-Enhanced Exchange ActiveSync® (EAS) to sync email, contacts, calendar and tasks
-Device and SD card encryption
-Virtual private network support
-Mobile Device Management (MDM)
-UMTS 850/1900/2100
-GSM 850/900/1800/1900
-4G HSPA+ 21 Mbps (Category 14)
-Voor het netwerk van AT&T
-Release date: eind 2011

http://www.engadget.com/2...g-five-new-smartphones-t/

Als ik het goed heb, is deze kwa hardware specs geschikt voor de EU.

[afbeelding]

[video]
SamsungCaptivate Glide op 0:43 sec.
Weet iemand wanneer deze tel uitkomt in Nederland? En komt deze ook bij tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:29:
[...]
Weet iemand wanneer deze tel uitkomt in Nederland? En komt deze ook bij tmobile?
Het is eerder de vraag óf de tel uberhaupt uit gaat komen in de EU. Ik zou er niet op rekenen. (Importeren kan misschien wel.)

[ Voor 5% gewijzigd door Cyb op 06-11-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

Ik mag eind december mijn abbo verlengen en ik wil een android met qwerty toetsenbord, met een scherm van ongv. 4 inch. Welke telefoon raden jullie dan aan?
(Heb geen interesse in de verouderde htc desire z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:54:
:(

Ik mag eind december mijn abbo verlengen en ik wil een android met qwerty toetsenbord, met een scherm van ongv. 4 inch. Welke telefoon raden jullie dan aan?
(Heb geen interesse in de verouderde htc desire z)
milestone 3?
deze is evt. te importeren uit amerika (zie Motorola Milestone 3)
maar er gaan ook berichten dat die in Q4 uitkomt in NL

telefoon heeft een geweldig toetsenbord. een 4" scherm. dual core processor...
voor de rest kijk even in het topic;)

EDIT: ik bedenk me net,
ik betwijfel dat je deze bij verlenging van abbonement kan krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door demonic op 07-11-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 21:39
Wat is de meest recente versie voor Xperia mini pro?

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Xanquezer schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:41:
Wat is de meest recente versie voor Xperia mini pro?
Ik heb van de week 2.3.4 aangeboden gekregen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
demonic schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:57:
[...]

milestone 3?
deze is evt. te importeren uit amerika (zie Motorola Milestone 3)
maar er gaan ook berichten dat die in Q4 uitkomt in NL

telefoon heeft een geweldig toetsenbord. een 4" scherm. dual core processor...
voor de rest kijk even in het topic;)

EDIT: ik bedenk me net,
ik betwijfel dat je deze bij verlenging van abbonement kan krijgen.
Een collega van me heeft daar een review over geschreven, hij was in ieder geval er erg over te spreken. Nou stel ik wel altijd vragen bij de software van Motorola, maar hun hardware is altijd prima in orde, mooie telefoons!

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Software van Motorola? Doelend op de skin? Dat is al tijden geen Motoblur meer maar een hele lichte versie die meer met de grafische schil van doen heeft dan met extra software, dus een skin mag je het niet eens noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Sinned123 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:46:
[...]

Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
Motorola DROID 4 Pops Up in Variety of Verizon Systems, How Close are We to a Release?
http://www.droid-life.com...lose-are-we-to-a-release/
The Motorola DROID 4 may be closer than any of us had imagined. We brought you the first photos of the device a couple of weeks back leading us to wonder when it may appear, as the device pictured looked almost ready for prime time. So now that we are seeing it appear in a couple of different Verizon systems, we wonder if it could be Moto and Verizon’s big December release?[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff dat zou wel echt absurd snel zijn zeg.. Maarja maakt mij persoonlijk niet uit, ben wel toe aan een high-end device =) Kan ansich ook wel weer, want hij heeft dezelfde vormgeving als de Razr en Xoom 2 tablets.. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Sinned123 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:46:
[...]

En toen wassie bij mij kapot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
CLB schreef op maandag 07 november 2011 @ 17:25:
Software van Motorola? Doelend op de skin? Dat is al tijden geen Motoblur meer maar een hele lichte versie die meer met de grafische schil van doen heeft dan met extra software, dus een skin mag je het niet eens noemen.
Ja, ik vind hun skin dus echt een nieuwe dimensie toevoegen aan lelijk, maar goed. Mijn definitie van een skin is een grafische schil, daar doelde ik dan ook op. Ik zeg niet per sé dat Motorola hun software compleet vernaggelt, alhoewel dat vroeger anders scheen te zijn.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Slecht nieuws voor de gene die (net als ik) aan het wachten was op de Samsung Galaxy M PRO

...hij komt er niet!

Samsung zegt dat ie teveel lijkt op de Samsung TXT (verschil is 5mp camera en 1ghz processor) en hierdoor niet interessant is voor de europese markt.

sjittt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:28:
Slecht nieuws voor de gene die (net als ik) aan het wachten was op de Samsung Galaxy M PRO

...hij komt er niet!

Samsung zegt dat ie teveel lijkt op de Samsung TXT (verschil is 5mp camera en 1ghz processor) en hierdoor niet interessant is voor de europese markt.

mag ik vragen waar deze info vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...hij komt er niet!

Hoe kom jij aan deze info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...hij komt er niet!

Weet je dit zeker!? Waar heb je deze info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:48:
[...]

Weet je dit zeker!? Waar heb je deze info vandaan?
Op twitter het officiële bericht van Samsung België dat de telefoon niet in Belgie gaat uitkomen waarmee de kans op Nederland nihiel is. Verder bij navraag aan de gasten van allaboutphones.nl die bevestigde dat samsung dit al bekend heeft gemaakt. Hij gaf overigens ook aan dat er binnen nu en twee dagen een review verschijnt van de Galaxy PRO Y (die in Nederland de Galaxy Txt heet)

daarom heden ochtend ook de Sony Ericsson Xperia PRO besteld voor de superprijs van 270 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 15:02
xon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:10:
[...]

Op twitter het officiële bericht van Samsung België dat de telefoon niet in Belgie gaat uitkomen waarmee de kans op Nederland nihiel is. Verder bij navraag aan de gasten van allaboutphones.nl die bevestigde dat samsung dit al bekend heeft gemaakt. Hij gaf overigens ook aan dat er binnen nu en twee dagen een review verschijnt van de Galaxy PRO Y (die in Nederland de Galaxy Txt heet)

daarom heden ochtend ook de Sony Ericsson Xperia PRO besteld voor de superprijs van 270 euro
Ehh waar heb je die besteld dan? :)

Ben trouwens een middelmatig gelukkige eigenaar van de Samsung TXT B5510... Hieronder wat punten van kritiek... ik kon hem uitzoeken op kosten van de baas ):
Ik heb inmiddels met aardig wat Android qwerty telefoons gewerkt. Het blijft weliswaar een mening maar wel gebasseerd op eigen ervaring.

Positief
1) Trackpad werkt zeer aangenaam
2) fijne, goed indrukbare knoppen
3) twee fysieke sneltoetsen (zelf te assignen)
4) goede gesprekskwaliteit
5) toch wel een chique ontwerp, back panel is uitgerust met een carbon fibre-achtig patroon.

Negatief
1) Capacitief SINGLE touch (met een redelijke response)
2) Traag (ondanks een 832 MHz ARM11 CPU), 1e generatie X10 mini Pro reageert veel en veel sneller
3) Slechte camera zonder Flash
4) Gekleurde icoontjes overal ... ieder icoontje in het settings menu een andere kleur 8)7
5) anti-apple-patent screen-unlock methode (een complete afbeelding van het scherm afslepen)
6) Nog niet 'rootable' dus kan de Samsung apps nog niet verwijderen
7) Klein scherm, trage CPU, maar 1200 mAh, maar dat wist ik van tevoren uit de specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Goddamn, meen je dat nu echt? Ik zit al vanaf de bekendmaking te wachten op een release van de M Pro... Zal dan toch een Y Pro (txt b5510) moeten worden blijkbaar... De HTC Chacha heeft wel betere specs, maar het design daarvan haalt het toch echt niet van de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

ppFreddy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:47:
Goddamn, meen je dat nu echt? Ik zit al vanaf de bekendmaking te wachten op een release van de M Pro... Zal dan toch een Y Pro (txt b5510) moeten worden blijkbaar... De HTC Chacha heeft wel betere specs, maar het design daarvan haalt het toch echt niet van de Samsung.
sja ik meen het echt...het bleef ook te lang stil en ze hebben gewoon gekozen voor een "scholieren toestel" (sorry @kalechinees) om te concurreren met de BB. Voor dat geld doen ze dat ook zeker!

De bevestiging hierboven wat betreft de specs en ervaring zeggen voor mij genoeg. En nogmaals.....mag je meer verwachten voor 129 euro prepaid?

offtopic: De galaxy pro is gewoon bij de Phone House te bestellen (wel even een studenten.net accountje aanmaken voor 15!! procent korting). Je krijgt er nog een gratis overhemd bij ook en dat voor 271 euro voor een mid range toestel

[ Voor 8% gewijzigd door xon op 08-11-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 15:02
xon schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:20:
[...]
sja ik meen het echt...het bleef ook te lang stil en ze hebben gewoon gekozen voor een "scholieren toestel" (sorry @kalechinees) om te concurreren met de BB. Voor dat geld doen ze dat ook zeker!

De bevestiging hierboven wat betreft de specs en ervaring zeggen voor mij genoeg. En nogmaals.....mag je meer verwachten voor 129 euro prepaid?
[/sub]
Geen probleem hoor. Het is inderdaad ook een goedkoop telefoontje. Puur gekeken naar de functionaliteit volstaat de Galaxy Y Txt prima. Vergeleken met bv de Nexus S is het alleen moeilijk om genoegen te nemen...

Het is eigenlijk gewoon te gek voor woorden dat deze toestellen nauwelijk in Europa worden uitgegeven. Ik ben al zo'n 2 jaar aan het wachten op de Motorola Droid Pro, welke zelfs nu nog alleen via import te verkrijgen is. Hetzelfde voor de andere Motorola toestellen en in dit geval de Galaxy M Pro.
Een telefoon met een Cortex A8 en Qwerty candybar form factor is blijkbaar teveel gevraagd :(

Ik zal eens kijken naar die studentenkorting bij TPH, echter is het voor mij belangrijker om hem zakelijk aftrekbaar aan te schaffen. In ieder geval bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

ondanks dat er een apart topic is voor de Xperia Pro kan ik het niet laten om deze telefoon even te een veer in ze toetsenbord te steken.

Heb hem inmiddels gekocht (binnen een dag binnen voor 271 euro) en ben aangenaam verrast. Met z'n 1ghz processor vind ik hem razendsnel en sony heeft niet heel erg moeilijk gedaan door heel veel functies uit Android te slopen dus ziet er gewoon goed uit.

Geen enorm groot gevaarte maar een fijn en goed in de hand liggende qwerty! Mocht je geen zin hebben om te wachten op telefoons waarvan je niet zeker weet of ze naar ons land gaan komen :-)...dit is je ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svanlamoen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-11-2023
xon schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:52:
ondanks dat er een apart topic is voor de Xperia Pro kan ik het niet laten om deze telefoon even te een veer in ze toetsenbord te steken.

Heb hem inmiddels gekocht (binnen een dag binnen voor 271 euro) en ben aangenaam verrast. Met z'n 1ghz processor vind ik hem razendsnel en sony heeft niet heel erg moeilijk gedaan door heel veel functies uit Android te slopen dus ziet er gewoon goed uit.

Geen enorm groot gevaarte maar een fijn en goed in de hand liggende qwerty! Mocht je geen zin hebben om te wachten op telefoons waarvan je niet zeker weet of ze naar ons land gaan komen :-)...dit is je ding :)
ik ben al een tijdje aan het wachten op deze telefoon en kijk ook bijna dagelijks of deze al uit is. Helaas kan ik maar geen informatie vinden over deze telefoon. Hij zou eigenlijk 17 oktober verschijnen in nederland, maar kan gewoon kortgezegd niks vinden :?

Zou je me misschien wat meer informatie kunnnen geven over deze telefoon. Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
http://www.droid-life.com...th-a-keyboard-and-4g-lte/
http://www.droid-life.com...-day-as-the-galaxy-nexus/

"Official DROID 4 Specs, It’s Definitely a Big RAZR With a Keyboard and 4G LTE"

Specs:
-4″ screen (LCD or AMOLED?)
-1.2GHz dual-core processor
-1GB of RAM
-DROID RAZR styling
-5-row slideout keyboard
-4G LTE
-front camera for video chatting
-8MP rear camera
-Release date (unofficial): 8 december

Afbeeldingslocatie: http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2011/11/droid4-specs1-650x450.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Cyb op 26-11-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyb schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 12:20:
"Official DROID 4 Specs, It’s Definitely a Big RAZR With a Keyboard and 4G LTE"
Nom, dat is wel een erg lekker apparaat (als het ook een beetje degelijk in elkaar zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:53:
[...]

Nom, dat is wel een erg lekker apparaat (als het ook een beetje degelijk in elkaar zit).
motorola is gewoon super goed spul.
kijk naar de milestone's(alle 3 praktisch onverwoestbaar)
en de motorola defy.

ik verwacht dat deze dezelfde kwaliteit brengt zoals gebruikelijjk is met motorola:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, Razr weg and this one's mine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Hoop inderdaad dat die Motorola Droid 4 snel uitkomt, want dan wordt er tenminste wat meer bekend of het ook een telefoon wordt die geschikt is voor ons netwerk. Nu zijn het wel geruchten, maar bij een officiële lancering is het een zekerheid. Motorola zal ongetwijfeld de telefoon niet lanceren in Nederland en wordt het dus via een webwinkel die hem geïmporteerd heeft. Hopelijk valt de prijs dan ook enigszins mee. Razr is relatief duur vergeleken met een S2 en Galaxy Nexus bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- Je weet nooit of die komt, de Razr is er ook, oudere Milestones ook
- Razr duur? Ding is ultrahighend voor 475,00 euro, wat verwacht je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Vandaar dat er ook bij staat 'hoop inderdaad dat die Motorola Droid 4 snel uitkomt'. Had misschien wat duidelijker moeten zijn met betrekking tot relatief duur. Het is bij een contract van 2 jaar doorgaans altijd bij betalen. Een abonnement van om en nabij 40 euro heb je het toestel nog steeds niet gratis. Vandaar dat ik zeg dat het relatief duur is vergeleken met die 2 telefoons. De S2 is in principe wel gratis dan te krijgen en voor de Galaxy Nexus voorlopig bijbetaald worden. Razr vind ik nu iets teveel de kant van de Galaxy Nexus op qua bijbetalen. Daarom staat er ook relatief duur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Vage specs @ die Droid4. CDMA/LTE op Amerikaanse frequenties, HSPA op Europese frequenties, en is het nou category 9 of 10?

Ziet er verder wel heel erg goed uit; grote accu, iets groter scherm, pijltjes- en cijfertoetsen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 11:03
Afbeeldingslocatie: http://www.typhone.nl/Afbeeldingen/artikel/samsung-galaxy-y-pro-b5510-white-silver.png
Samsung Galaxy Txt B5510

Deze heeft ook een toetsenbord en is verkrijgbaar in een redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel erg vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

The Phonehouse heeft mij weer verbaast..nadat ik de zoektocht naar de Galaxy M pro echt had opgegeven (samsung gaf aan dat ie niet in nederland uitkwam) zie ik hem in 1 keer doodleuk aangeboden worden door The phonehouse!

http://www.phonehouse.nl/...g/galaxymprob7800/bestel/

Wat betreft de specs nog steeds een zeer interessante telefoon in middenklasse. Voor de duidelijkheid...De galaxy Y pro is de afgeslonken versie van de M en kent minder goede specs.

Ik heb zelf inmiddels naar volle tevredenheid de SE xperia PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt deze telefoon naar NL? Zo ja, te verkrijgen bij een verlening bij T-mobile? Zo ja, per wanneer is deze verkrijgbaar?

Zo niet, komen er soortgelijke qwerty androids binnenkort uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:56:
[...]
Komt deze telefoon naar NL? Zo ja, te verkrijgen bij een verlening bij T-mobile? Zo ja, per wanneer is deze verkrijgbaar?
Er is zover ik weet niets bekend of het toestel naar Europa komt.
Zo niet, komen er soortgelijke qwerty androids binnenkort uit?
Zover ik weet niet, althans niet hier in NL. Heel misschien komt de Milestone 3 (een stapje lager) hier uit, maar ik verwacht van niet, vooral niet nu de Droid 4 binnenkort uit komt in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien heeft die Droid 4 geen OLED-scherm. Dat zou het enige zijn dat wat mij betreft nog te wensen overblijft.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Want? Hij heeft ook geen 720P scherm.. of dual xenon flash.. of 64GB intern geheugen... Motorola Droid 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online
Goed bezig d:)b

LG DoublePlay review:
http://www.engadget.com/2011/12/06/lg-doubleplay-review/
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/11/dsc00427.jpg
We must admit: before laying hands on our review unit, we weren't sure whether the DoublePlay's second screen was more marketing ploy or useful feature. After spending some time with the device, however, we can say that it provides some significant utility. The two-inch panel improves the smartphone experience by better enabling Android's quasi-multitasking abilities (in certain apps), but it's by no means a must-have feature. If you have the need for a hardware keyboard, are a messaging maven and crave a handset that stands out from the crowd, the DoublePlay may be just what you're looking for -- just know you'll be sacrificing video chat due to the lack of a front-facing camera and you'll pay for the privilege with weighed-down pockets.

[ Voor 52% gewijzigd door Cyb op 08-12-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:51:
Want? Hij heeft ook geen 720P scherm.. of dual xenon flash.. of 64GB intern geheugen... Motorola Droid 4 :)
Okay, fair enough, 720P (non-pentile) of xenon zouden wat mij betreft inderdaad ook nog kleine puntjes zijn. 64GB intern vind ik minder relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik word er een beetje moedeloos van zo weinig fatsoenlijke qwerty telefoons er op de markt komen.

Mijn desire Z moet nog een jaartje, en als ik verleng zelfs maar 8-9 maand. En ik wil over niet al te lange tijd toch wel gaan verdiepen in wat vervangends.

Ben ik nou gewoon idioot dat ik percé een telefoon met hardware ramplank wil hebben? Of???

Die onscreen meuk hoeft van mij echt niet:

- Niet kunnen blindtypen
- Halve scherm in gebruik als je wilt typen
- Feedback, als je tel even druk druk bezig is, is kak
- En nog 1,5 miljard andere redenen waarom ik mensen(thanks Sherlock) smartphones met een softtouchscreenboard (wtf?) verafschuw.

Amen.

[ Voor 3% gewijzigd door NeFoRcE op 09-12-2011 15:13 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

NeFoRcE schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:18:
- En nog 1,5 miljard andere redenen waarom ik mensen met een softtouchscreenboard (wtf?) verafschuw.
:D :? :+

Ben het met je eens hoor, hardware is veel fijner, maar dat komt o.a. ook doordat ik vaak veel lange dingen moet typen en dan is een hardware-ramplank zóó veel fijner. Ook omdat ik op een normaal toetsenbord gewoon heel erg snel kan typen..

Overigens was m'n Touch Pro 2 nog altijd wel veel fijner dan de Desire Z (meer fouten als je heel snel typt, geen cijfer-rij, kleine spatiebalk, net te hard moeten indrukken van de toetsen, layout nét een beetje scheef... :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:27

Sherlock

No Shit

NeFoRcE schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:18:
- En nog 1,5 miljard andere redenen waarom ik mensen smartphones met een softtouchscreenboard (wtf?) verafschuw.
FYP
edit: U bent welkom

[ Voor 4% gewijzigd door Sherlock op 09-12-2011 20:36 ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha 'virtueel keyboard' dus =p En over 9 maanden is er weer genoeg op de markt,
dus om je daar nu druk over te maken.. If so, dan is dit momenteel wel het beste: Motorola Droid 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:06:
Hahaha 'virtueel keyboard' dus =p En over 9 maanden is er weer genoeg op de markt,
dus om je daar nu druk over te maken.. If so, dan is dit momenteel wel het beste: Motorola Droid 4
Wat verwacht jij binnen negen maanden allemaal nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan over 2 weken verlengen en ik word moedeloos door het aanbod. Momenteel is er echt niks verkrijgbaar via verlenging bij Tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
Samsung Double Time (zag hem nog niet staan in het lijstje)

Geen schokkende specs, en natuurlijk weer niet leverbaar in deze regio..

Unboxing video:
http://booredatwork.com/2...boxing-first-impressions/

Samsung Site
http://www.samsung.com/us/mobile/cell-phones/SGH-I857ZAAATT

Ik hou dit gedeelte ook in de gaten ;), ik zoek een waardige vervanger voor de x10 mini pro.

Telefoons die ik hiervoor gehad heb..
Qtek 9100 (bijna onverwoestbaar)
Samsung B7610 & I780 (laatste ondanks het kleine toetsenbord goed bruikbaar)
Allen met fysieke keyboards.

Eigenlijk wil ik niks anders, maar het aanbod is hopeloos op dit moment
Hopelijk in begin 2012 beter nieuws voor de rampplankjes aanhangers..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
Weer wat meer info over de Droid 4 :9~ hopelijk komt dit toestel ook richting Europa..

Info..

Droid 4 Spyshots Show-Off the Next Member of the Family (EXCLUSIVE)

En
Motorola DROID 4 gespot, mogelijk Milestone 4?

Ietsje meer technische gegevens beschikbaar...

Droid 4 Tech Specs

Android 2.3
1.2GHz dual-core processor
1GB of RAM
4-inch qHD screen
Aanvulling Wiki:
qHD (960×540)

qHD is a display resolution of 960×540 pixels which is exactly one quarter of a Full HD (1080p) frame, in a 16:9 aspect ratio.

This resolution became popular for high-end smartphone displays in early 2011. Mobile phones including the HTC Sensation, Motorola Droid RAZR and Motorola Atrix 4G have displays with the qHD resolution
.

16GB of built-in storage
microSD expansion
8-megapixel camera with 1080p video recording capabilities
HD Front-facing camera for high quality video calls
HDMI-out
1785 mAh battery

:9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat staat hier al een aantal weken: Motorola Droid 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iktwijfel nog steeds welke telefoon ik naast mijn Galaxy S2 wil, maar de Galaxy Y Pro (TXT) is erg leuk, ik ben benieuwd of de Galaxy M Pro ook echt naar Nederland komt.

Maar naar enig zoekwerk kwam op op de Galaxy Pro uit... De B7510, deze heb ik nog nergens anders gezien? http://www.gsminfo.nl/mob...y-Pro/prijzen-los-toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiffanylampje
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik zou heel graag de Samsung Captivate Glide willen... tegen beter weten in Samsung maar eens gemaild of ze er uitsluitsel over kunnen geven of hij ook in Europa uitkomt...

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/11/11-13-2011captivatehands-on.jpg

Form Factor Slider, QWERTY, Touchscreen
Color Black

Network
Frequencies and Data Type UMTS 850/1900/2100; GSM 850/900/1800/1900
Data Speed 4G HSPA+ 21 Mbps (Category 14)

Platform Android 2.3, Gingerbread
CPU 1GHz Dual-core Tegra™ 2 Processor
Main Display Resolution 480x800 Pixels
Main Display Size 4.0
Main Display Technology Super AMOLED

Rear-facing Camera Resolution: 8.0 MP
Front-facing Camera Resolution 1.3 MP
Video Features HD 720P video camera

Features Enhanced Exchange ActiveSync® (EAS) to sync email, contacts, calendar and tasks, Device and SD card encryption, Virtual private network support
Internal Memory 1GB RAM/1GB ROM/8GB
External Memory Supports up to 32GB microSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dat Android 2.3 na vind ik die Samsung ook best een tof alternatief. Niet zo sexy als de Droid, maar belangrijker, wel een AMOLED-scherm.

Edit: geen plus, betekent dat Pentile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Het hangt er natuurlijk van af wat je qua specificaties wilt. Maar ik zocht ook een android toestel met qwerty-toetsenbord omdat ik blind ben en vond er voor 45 euro 1 op ebay(zoekterm 3g android 2.2 qwerty a810 dat is voor mij ideaal want omdat ik blind ben wil ik zelfs liever dat het toestel helemaal geen touchscreen heeft want dan kan ik ook niet per ongeluk iets aanraken wat ik niet door heb. wil je wat meer dan ben je voor 104 euro klaar als je de zoekterm qwerty android 2.3 tv invoert, wel even wereldwijd zoeken want deze tweede word verkocht in hongkong. de eerste(overigens ook chinees toestel word verkocht in het verenigd koninkrijk). Er staan nog veel meer qwerty toestellen op ebay maar deze 2 geven ongeveer de marges aan, de eerste de goedkoopste de tweeede met het nieuwste besturingssysteem wat ze daar verkopen in china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een HTC ChaCha kost zo'n 130,00 met Hi prepaid pakket in NL, dat lijkt me nog altijd stukken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
ja maar dan moet je daarna wel langs de unlock-winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet je van te voren bekijken, niet alle prepaids zijn simlocked hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:08
Tiffanylampje schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 00:00:
Ik zou heel graag de Samsung Captivate Glide willen... tegen beter weten in Samsung maar eens gemaild of ze er uitsluitsel over kunnen geven of hij ook in Europa uitkomt...

[afbeelding]

Form Factor Slider, QWERTY, Touchscreen
Color Black
Leuk ding, maar door de vierkante/rechte keyboard-layout (itt bijv mijn Z) is het voor mij niets...

Al weer ergens zicht op jongens en meiden? Milestone 4? Uit de hoek van HTC hoeven we volgens mij niets te verwachten, alhoewel de Desire Z nu wel EOL is.... Moet je nu echt typen op het touchscreen als je een beetje snelle telefoon wil?! :?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05-2023
Ik wil ontzettend graag de motorola droid pro, heeft iemand enig idee waar ik dit toestel vandaan kan halen? Ik zag namelijk op belsimpel.nl dat het toestel 600 euro kost. Bestellen via Ebay vind ik geen probleem maar hoe zit het dan met het toestel? Moet ik dan software matig een hele hoop veranderen? En ik las verschillende dingen over dat je met sommigen providers niet kan bellen, alleen de hoofdproviders. (Vodafone, KPN etc). Is het verstandig om het via ebay te bestellen? Toestel moet dan uit Duitsland komen.

Ik ben echt een leek wat dit betreft. Kan iemand dit uitleggen in jip-en-janneke taal?

[ Voor 3% gewijzigd door Djuul op 06-02-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Djuul schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:30:
Ik wil ontzettend graag de motorola droid pro, heeft iemand enig idee waar ik dit toestel vandaan kan halen? Ik zag namelijk op belsimpel.nl dat het toestel 600 euro kost. Bestellen via Ebay vind ik geen probleem maar hoe zit het dan met het toestel? Moet ik dan software matig een hele hoop veranderen? En ik las verschillende dingen over dat je met sommigen providers niet kan bellen, alleen de hoofdproviders. (Vodafone, KPN etc). Is het verstandig om het via ebay te bestellen?

Ik ben echt een leek wat dit betreft. Kan iemand dit uitleggen in jip-en-janneke taal?
Als ik jou was zou ik niet via eBay bestellen. Met toetsenborden loop je het risico dat ze in het buitenland een andere layout van het toetsenbord hebben. Verder hebben niet alle landen dezelfde frequenties en ook niet altijd een (micro) sim slot. Je kunt natturlijk googelen en de verkoper vragen, maar je loopt dus wel wat risico's. Of je moet de mazzel hebben dat een andere tweaker een goedkoop adresje voor je weet.

En wanneer je van buiten de EU koopt, dan loop je het risico dat de douane na een paar weken nog met een acceptgiro komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Er gaan geruchten over een nieuwe LG P700 met BB design.
640*480 scherm en daaronder toetsen en dual core OMAP 4430. Er zijn sites die het hebben over de Tegra 3, maar dat denk ik niet. Ik denk (net als de link) dat die Tegra 3 voorlopig alleen voor de LG P880 is.
OMAP 4460 was nog leuker geweest, maar met de lagere resolutie moet hij toch aardig kunnen presteren.

http://phandroid.com/2012...at-mobile-world-congress/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik heb een Samsung Galaxy TXT en de officiële Android applicatie van Twitter wordt niet goed weergegeven.

Weet iemand een goed alternatief om te gebruiken bij landscape beeldschermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:07:
Ik heb een Samsung Galaxy TXT en de officiële Android applicatie van Twitter wordt niet goed weergegeven.

Weet iemand een goed alternatief om te gebruiken bij landscape beeldschermen?
Gebruik ´Orientation Control´ om al je apps te kantelen. Blijkt dat de samsung galaxy txt nogal wat problemen heeft met diverse apps.
Android Market: Orientation Control#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5jb2luc29mdC5hbmRyb2lkLm9yaWVudGNvbnRyb2wiXQ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Twitter wordt wel in landscape weergegeven, maar met de blauwe balk bovenin en de knoppen/iconen daaronder, blijft er maar weinig ruimte over om Tweets te weergeven.

De knoppen/iconen buggen ook een beetje, ze zijn namelijk uitgerekt, wat nog meer ruimte in beslag neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

S0epkip schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:50:
[...]

Leuk ding, maar door de vierkante/rechte keyboard-layout (itt bijv mijn Z) is het voor mij niets...

Al weer ergens zicht op jongens en meiden? Milestone 4? Uit de hoek van HTC hoeven we volgens mij niets te verwachten, alhoewel de Desire Z nu wel EOL is.... Moet je nu echt typen op het touchscreen als je een beetje snelle telefoon wil?! :?
Milestone 4 lijkt me een perfect toestel. Hopelijk gunt Motorola ons Europeanen of zelfs Nederlanders dit toestel ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 08:12

mvt

ja ik ja

Ik zoek voor mijn moeder ook een qwerty toestel. Heb ooit de Milestone gekocht voor haar maar die mag vervangen worden. De voorkeur gaat uit naar 4 inch of groter maar het is zo jammer dat er weinig verkrijgbaar is. Desnoods een goedkoop toestel. Ben haast bang dat het een Galaxy Note gaat worden zodat ze grote toetsen en toch nog een redelijk scherm over houd.

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste