Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:03:
Bedankt voor de snelle reactie!
Mag ik vragen wat de redenen zijn om niet voor de Motorola Pro Plus te gaan? Ik heb 'm namelijk gevonden voor 175 euro, en vind dat toch een zeer mooie prijs voor zo'n toestel.
Bedankt voor de suggesties, maar ik ga liever niet voor een uitschuiftoetsenbord. Ook de Cha Cha heb ik overwogen, maar is afgevallen doordat ik de knopjes niet fijn vind en de batterijduur niet erg sterk is.
Allereerst omdat ik het toestel eigenlijk niet echt ken. Ik heb hem daarnet opgezocht en voor die prijs is dat niet slecht maar onder meer de resolutie is niet echt een van de meest voorkomende en dat
kan op Android wel eens voor problemen zorgen.
Mag ik je even vragen waarom je liever geen uitschuifbaar toetsenbord hebt? Heb je enig idee hoe het zit met de batterijduur van de Motorola? Die van de HTC Chacha is niet goed maar dit is met de meeste smartphones zo gesteld hoor, je mag er van uit gaan dat je je toestel toch elke avond eens aan het stopcontact hangt.
Met jouw budget en eisen zou ik eerder naar een BlackBerry kijken. Het is dan geen Android-foon, maar ik denk dat dit qua stevigheid toch een ander paar mouwen is dan een budgettoestel zoals de ChaCha (of de Motorola, maar daar spreek ik me niet over uit aangezien ik er geen ervaring mee heb).
De ChaCha zou ik sowieso niet kopen:
- Ik vind hem niet mooi
- Vriend van mij heeft er 1 gehad maar heeft hem meteen weggegedaan nadat 'ie met een Desire Z had gespeeld.
Zoals ik al zei: Het is een totaal ander soort klasse (low-end / mid-end). Ga eens naar de winkel en test ze eens uit, dat zal het gemakkelijkste zijn