Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
mvt schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:12:
Ik zoek voor mijn moeder ook een qwerty toestel. Heb ooit de Milestone gekocht voor haar maar die mag vervangen worden. De voorkeur gaat uit naar 4 inch of groter maar het is zo jammer dat er weinig verkrijgbaar is. Desnoods een goedkoop toestel. Ben haast bang dat het een Galaxy Note gaat worden zodat ze grote toetsen en toch nog een redelijk scherm over houd.
je hebt de droid 3(amerikaanse serie van de milestone).

deze moet je wel importeren, maar werkt vrijwel out-of-the-box.

anders zit je met desire z. of idd de samsung note kant op..
of wachten op droid4/milestone 4 kan ook:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05-2023
Ik zit met smart te wachten op mijn Motorola Droid pro! Als het goed is komt deze morgen! Heb 'm besteld vanuit duitsland met een qwertz.

@mvt, misschien is dit ook een geschikt toestel voor je moeder?

[ Voor 19% gewijzigd door Djuul op 13-02-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:03
Krijg je de Pro of de Pro+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05-2023
De pro. Deze
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmpedia.nl/wp-content/uploads/motorolapro.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Djuul op 14-02-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand als het mogelijk is om een Samsung Galaxy S Glide te laten werken hier op het GSM netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:08:
Weet iemand als het mogelijk is om een Samsung Galaxy S Glide te laten werken hier op het GSM netwerk?
Wikipedia: Samsung Captivate Glide

Kijk eens onder 'Compatible networks' ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mits het geen honderd jaar gaat duren blijf ik die Captive Glide wel een erg leuk ding vinden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
Ik op diverse sites zag ik een hoop nieuwe te verwachten androids voorbij komen...
Alleen geen 1 met een dual core processor en een fysieke sliding keyboard..
Of is iemand anders wat tegen gekomen...?

Of gaat het nog veel langer duren totdat onze droom hier in Europa werkelijkheid word... ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Als ik het zo zie, lijkt het bijna alsof 'onze droom' nooit uit gaat komen...zelfs non slider qwerty toestellen zie je nauwelijks meer...

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:08
Droid4 importeren?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
of anders de droid 3? (XT862)

ik zeg aanrader, als je fan bent van qwerty slides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je nog voor een Droid 3 gaan als er al een Droid 4 is? Als ik me niet vergis is de community van de Droids ook kleiner dan die van de Desire Z :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
droid 3 is een high-end model, dat gewoon goedkoper is als de droid 4.
vandaar dat beide genoemd worden.

het feit dat je de HTC desire Z gaat vergelijken met de droid 3 en 4 is gewoon beschamend!
desire zit inmiddels ergens onderaan. ipv high-end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Maar die is wel fatsoenlijk te krijgen in Nederland ;)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 17:57
Ik ga nog even afwachten wat Motorola met de Droid/Milestone 4 doet, en anders ga ik toch voor de Droid 3.

@S0epkip, werkt de Droid4 in Nederland dan? Ik dacht dat deze niet gsm compatibel was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Zag dit forum weer eens hoog in de lijst staan en hoopte eigenlijk positief verrast te worden over aankomende toestellen maar helaas. Vind het zo jammer dat het aanbod qwerty's zo klein is. Mag mijn desire z inmiddels al een maand of 4 vernieuwen bij Hi maar er is gewoon niks beters met een tobo :(. Is er echt zo weinig animo voor?
Snap er niks van ik wil echt niet meer op een scherm typen nu ik een tobo gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
FloggingHank schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:35:
Zag dit forum weer eens hoog in de lijst staan en hoopte eigenlijk positief verrast te worden over aankomende toestellen maar helaas. Vind het zo jammer dat het aanbod qwerty's zo klein is. Mag mijn desire z inmiddels al een maand of 4 vernieuwen bij Hi maar er is gewoon niks beters met een tobo :(. Is er echt zo weinig animo voor?
Snap er niks van ik wil echt niet meer op een scherm typen nu ik een tobo gewend ben.
Hier nog 1, maar in Europa schijnt het Qwerty keyboardje verbannen te zijn door de importeurs.. :(

Nog een optie is een Android te vinden waar zo'n keyboard case voor gemaakt is.

Al zijn de berichten hierover niet echt positief.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

demonic schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:20:
het feit dat je de HTC desire Z gaat vergelijken met de droid 3 en 4 is gewoon beschamend!
desire zit inmiddels ergens onderaan. ipv high-end.
Hij vergelijkt de Z toch niet met de Droids, hij vergelijkt de community's die erop ontwikkelen. En die is op basis van de Z/G2 vele malen groter, als je er op wilt flashen bijvoorbeeld. Maar goed, ik vrees dat we voorlopig wel vastzitten aan de Z. Persoonlijk zou ik zelf die Glide wel willen, die ziet er toch wel echt goed uit. had toch wel 1 qwerty alternatief gehoopt te zien (van wie dan ook) op de MWC.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
martincm schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:35:
[...]

Hij vergelijkt de Z toch niet met de Droids, hij vergelijkt de community's die erop ontwikkelen. En die is op basis van de Z/G2 vele malen groter, als je er op wilt flashen bijvoorbeeld. Maar goed, ik vrees dat we voorlopig wel vastzitten aan de Z. Persoonlijk zou ik zelf die Glide wel willen, die ziet er toch wel echt goed uit. had toch wel 1 qwerty alternatief gehoopt te zien (van wie dan ook) op de MWC.
voor de droids zit ook een normale communicty achter. misschien niet zo groot als de Z. maar groot genoeg om meerdere rom''s in omloop te hebben.

de droid3 importeren is gewoon bestellen bij een webshop(bv. negri)
en het word zonder gezeur gewoon bij de deur afgeleverd.

ik zie daar het probleem niet van in, z
Krentenbol schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:25:
Maar die is wel fatsoenlijk te krijgen in Nederland ;)
dus hier is geen probleem in.. lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn Z is langzaam ook weer aan vervanging toe. Ik heb hem nu een half jaartje gehad, maar ik merk dat ik inmiddels weer sneller ben dan m'n telefoon en dat betekend voor mij meestal dat het tijd is voor een nieuw toestel ;)
Ook ik vind een fysiek qwerty tobo een must. Ik heb het eens een keer geprobeerd met een toestel zonder fysiek tobo en dat viel behoorlijk tegen. SMSjes waren niet langer dan 'Ok' of 'Bel me' ;)
Over 3 maanden loopt mijn abonnement af. Ik hoop dat er tegen die tijd wat meer Qwerty androids te verkrijgen zijn in NL. Zo ziet de Samsung Captivate Glide ziet er idd mooi uit, maar zo te zien komt ook deze niet in NL uit :(
Zowel de Droid 3 and Droid 4 lijken me leuke toestellen, maar het nadeel daarvan is dat je ze niet samen met een abonnement kunt bestellen.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 21:41
Erg jammer inderdaad dat er zo weinig qwerty slider te verkrijgen zijn in Nederland. De desire Z is de laatste die nog te verkrijgen is met abonnement.

Hoewel geen android, vond ik deze ook erg mooi: HTC Pro 7
maar deze is dus ook al niet meer te verkrijgen met abbo in nederland..

Een toetsenbord typt gewoon fijn, want je raakt die toetsen gewoon echt aan, en je weet dus dat je juist typt. Daarnaast heb je anders je halve scherm vol met je virtuele toetsenbord als je aan het typen bent, wat nu ook niet echt mooi is te noemen.
Helaas lijkt dat niet door te dringen bij de maatschappijen die de telefoons aanbieden bij abonnementen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

De laatste is de Xperia Pro en niet de Desire Z hoor! Ben al een paar maanden gelukkig eigenaar hiervan!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Laatst online: 12:48
S4RS schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:23:
Erg jammer inderdaad dat er zo weinig qwerty slider te verkrijgen zijn in Nederland. De desire Z is de laatste die nog te verkrijgen is met abonnement.

Hoewel geen android, vond ik deze ook erg mooi: HTC Pro 7
maar deze is dus ook al niet meer te verkrijgen met abbo in nederland..

Een toetsenbord typt gewoon fijn, want je raakt die toetsen gewoon echt aan, en je weet dus dat je juist typt. Daarnaast heb je anders je halve scherm vol met je virtuele toetsenbord als je aan het typen bent, wat nu ook niet echt mooi is te noemen.
Helaas lijkt dat niet door te dringen bij de maatschappijen die de telefoons aanbieden bij abonnementen,
Ik heb toevallig vorige week de HTC 7 Pro uit Engeland laten overkomen.. Zonder doosje en accessoires was ik 125 euro kwijt (QWERTZ, dat dan weer wel.. Maar gelukkig zijn alleen de Y en de Z omgedraaid.). Het toestel werkt mooi en WP7 zit goed in elkaar, app ondersteuning is vergelijkbaar met Android 1,5 jaar geleden. Toetsenbord typt fijn, erg handig dat het scherm schuin gaat staan.

Eigenlijk hoort het natuurlijk niet in dit topic thuis, maar ik wilde toch mijn ervaring delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
Bananenspin schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:29:
De laatste is de Xperia Pro en niet de Desire Z hoor! Ben al een paar maanden gelukkig eigenaar hiervan!
Die was ik inderdaad even vergeten :)
Ik vind hem alleen niet zo mooi. te rond enzo.
maar mocht er tegen de tijd dat mijn abbo afloop niets zijn, ga ik er zeker naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZeLe schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:37:
[...]

Ik heb toevallig vorige week de HTC 7 Pro uit Engeland laten overkomen.. Zonder doosje en accessoires was ik 125 euro kwijt (QWERTZ, dat dan weer wel.. Maar gelukkig zijn alleen de Y en de Z omgedraaid.). Het toestel werkt mooi en WP7 zit goed in elkaar, app ondersteuning is vergelijkbaar met Android 1,5 jaar geleden. Toetsenbord typt fijn, erg handig dat het scherm schuin gaat staan.

Eigenlijk hoort het natuurlijk niet in dit topic thuis, maar ik wilde toch mijn ervaring delen.
Voor 125 euro? Mag ik je even vragen waar je die hebt gekocht? De 7 Pro is namelijk ook een toestel waar ik naar zit te kijken. (Mijn Desire Z is vorige week gestolen en ben op zoek naar een alternatief...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 12:33

Sorcerer8472

Mens sana?

De Verizon Droid 4 doet het niet in NL!

Het is nog even wachten op de Milestone 4. Hopelijk gaan ook providers deze aanbieden, hoewel dat waarschijnlijk voor mij niet aantrekkelijk is ivm oud abo met goeie voorwaarden :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:08
@Sorcerer, hoe weet je dat de D4 hier niet werkt? En of er uberhaupt een nieuwe milestone komt?

[ Voor 31% gewijzigd door S0epkip op 05-03-2012 22:26 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

S0epkip schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:26:
@Sorcerer, hoe weet je dat de D4 hier niet werkt? En of er uberhaupt een nieuwe milestone komt?
Dat van die milestone zijn onbevestigde geruchten geloof ik :?

Overigens zie ik dat de D4 wel degelijk quadband GSM is en ook UMTS900/2100 support (dus Europese frequenties; alleen geen 3G in de VS/Midden Amerika).

Dus het kan wel. Maar ik zou wachten op de Milestone 4 omdat die ook echt op Europa is gericht en wellicht minder onnodige chips e.d. bevat (bijv. geen LTE en geen CDMA/Ev-do).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Ik zou me nog niet wagen aan een Verzion D4: http://www.droidforums.ne...oid-4-global-gsm-sim.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dat de Droid 3 hier ook werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:50:
Weet iemand of dat de Droid 3 hier ook werkt?
Als het goed is wel, met de juiste instellingen, afhankelijk van de provider. Er zijn verschillende versies van de Droid 3. Sommige versies moeten misschien geroot worden. Ik heb zelf de XT860 versie, welke werkt met Simyo zonder geroot te worden. (Moest wel diverse APN instellingen uitproberen.)
Voor meer info, zie Motorola Milestone 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spherix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 23:23
Is er iemand hier die de Captivate Glide al geïmporteerd heeft? Ik kom via internet wat fora tegen waarbij diverse mensen uit Europa hem hebben, alleen echt eenduidig antwoord of hij te unlocken is en of hij 3G ook pakt kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Niemand die de LG Optimus Q2 heeft?
http://www.gsmarena.com/lg_optimus_q2_lu6500-4140.php
Niks mis mee lijkt me zo, dual core, goed scherm en slide toetsenbord.
Hij is alleen niet in NL verkrijgbaar.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Remcom00 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:09:
Niemand die de LG Optimus Q2 heeft?
http://www.gsmarena.com/lg_optimus_q2_lu6500-4140.php
Niks mis mee lijkt me zo, dual core, goed scherm en slide toetsenbord.
Hij is alleen niet in NL verkrijgbaar.
Zo te zien een CDMA toestel, dus gaat niet werken op GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wampa1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Zo frustrerend dat er maar zo weinig keuze is qua qwerty slide phones. Het word voor mij toch echt de Samsung Captivate Glide of the Milestone 4.

Mobilegazette is zo'n beetje de enige website die me beetje hoop geeft dat ie naar Europa komt, al is het een oude post.

http://www.mobilegazette.com/motorola-droid-4-12x01x19.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
Ik had zelf gehoopt met het MWC wat te horen hierover.. maar helaas. Ik hoop dat ze komen, maar ik reken nergens op... toch zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Echt supervervelend inderdaad! Ik heb nu nog de DZ, maar ook die wordt traag en niet meer van deze tijd... Waarom zijn er zo weinig belangstellenden? Ik snap echt niet wat iemand met een onscreen-toetsenbord moet. Werkt echt irritant, traag, en vooral; je kunt niet rapido blindtypen...

Gaat de smartphonewereld zo snel, en dan lopen ze met dit achter, beetje jammer!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week een tweedehands Motorola Droid 3 besteld op http://www.swappa.com, een website waar ze 2dehands android-toestellen verkopen die gegarandeerd niet gestolen zijn en er nog goed uitzien. Ben eens benieuwd wanneer ik hem hier kan verwachten (Hij is momenteel op de Belgische douane)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen is mijn Motorola Droid 3 binnen. Ik heb hem nu enkele dagen in gebruik en ben er echt zeer tevreden van. Een waardige opvolger voor mijn Desire Z.

Ohja, er is nog 70 euro duanekosten bij gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:54:
Ondertussen is mijn Motorola Droid 3 binnen. Ik heb hem nu enkele dagen in gebruik en ben er echt zeer tevreden van. Een waardige opvolger voor mijn Desire Z.

Ohja, er is nog 70 euro duanekosten bij gekomen :(
Denk maar aan al die tweakers die hier in dit gedeelte actief zijn, die graag zo'n toestel wilden hebben... :9~ , misschien verzacht dat een beetje de wonden... :+ ;)

Ondertussen heb ik mijn X10 mini pro weer van een update voorzien, omdat ik nog geen echte waardige opvolger heb gezien met het "wouw factor" die makkelijk te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wampa1
Voor de liefhebbers, hier Donny van hardwarewoensdag die de Motorola Droid 4 vanuit Amerika heeft weten te importeren.

http://www.gamekings.tv/videos/hww-motorola-droid-4-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Laatst online: 10-09 17:57
Hij werkt dus wel 100% in NL. Dat is nieuw voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
Ja, hij zou alleen werken op het CDMA netwerk..

Maar verder, ik heb nu een droid3, als ik hem vergelijk met de droid4 zie ik eigenlijk geen mega verbeteringen?

[www.ganzz.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Heb ook een Droid 3 gekocht en ben daar tot nu toe zeer tevreden van. Buiten LGE ondersteuning (die we hier toch niet kunnen benutten) zie ik niet echt veel voordelen. Misschien dat de resolutie van de front-camera wat beter is, maar dat is nu ook niet zo spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 20:02
Ganzz schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:47:
Ja, hij zou alleen werken op het CDMA netwerk..

Maar verder, ik heb nu een droid3, als ik hem vergelijk met de droid4 zie ik eigenlijk geen mega verbeteringen?
Klopt, behalve de 1GB ram is er niet zo veel verschil
Behalve dan misschien het feit dat motorola de droid 3 qua support (ICS??) nu links laat liggen en zich op de droid 4 focust.
Als ze nou gewoon de bootloader unlocken zoals 'beloofd'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook wel te verwachten. Waarom zou een fabrikant een oud toestel van nieuwe software voorzien als dit er voor zorgt dat er dan helemaal geen reden meer is om over te schakelen naar het nieuwe toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wampa1
@ Rubinski

Hoe is de batterijduur van de Droid 3 eigenlijk. Kom je er de dag makkelijk mee door of net aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn speciale topocs voor de Droid 3 en Droid 4, raadpleeg die even...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wampa1 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:22:
@ Rubinski

Hoe is de batterijduur van de Droid 3 eigenlijk. Kom je er de dag makkelijk mee door of net aan?
Ja, ik kom er toch wel gemakkelijk een dag mee voort. Heb hem deze morgen tot 7 uur opgeladen en zit nu rond 60%. Heb hem vandaag niet zo super veel gebruikt (wat mails lezen, hier en daar wat Twitter en nu ben ik een half uurtje aan het Skypen). Ik vind dat toch goed meevallen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC gaat minder telefoons uitbrengen met een fysiek toetsenbord: nieuws: HTC: liever dunnere smartphones dan grotere accu's
De fabrikant gaf ook aan dat er weinig modellen meer zullen uitkomen met fysieke toetsenborden. Volgens HTC is er een 'kleine groep die-hard-gebruikers', die een toestel willen met een fysiek toetsenbord. "De echte innovatie komt van wat er gebeurt op het gebied van onscreen toetsenborden", De laatste keer dat HTC een toestel met fysiek toetsenbord uitbracht was de ChaCha medio vorig jaar. Het laatste high-end toestel met een toetsenbord was de Desire Z uit 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
Huawei Ascend G312 (U8680)

1.4GHz Qualcomm MSM8255T
RAM 1 GB
4 GB
Android (Ice Cream Sandwich [4.0])

http://www.engadget.com/2...end-g312-qwerty-hands-on/

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2012/03/ascend-g312-hed.jpg

Weer een toestel om ons lekker mee te maken... :|
Waarschijnlijk ook weer niet belangrijk voor europeanen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ICS en vier knoppen... Apart...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Ik tel er 5 :P
Oh..die. Tja, nexus one ook onderhand..

[ Voor 63% gewijzigd door DoubleYouPee op 23-04-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Deze versie zal het ook doen op NL netwerken (alleen helaas geen UMTS900-support). Zou fijn zijn als er ook een 'echte' Europese versie komt. Nog even afwachten hoe Huawei straks omgaat met de Europese markt.

Heb zelf een aantal Huawei-toestellen al mogen uitproberen, en moet zeggen dat de kwaliteit erg goed is als je bedenkt dat ze nieuwkomers zijn in de handset-markt (ze maken tuurlijk al ontzettend lang netwerkapparatuur en ook bijv. dongles, maar handsets op deze schaal is echt nieuw voor ze).

Even afwachten dus. M'n Desire Z overleeft het nog wel een paar maanden denk ik, tegen die tijd hopelijk een Milestone 4 of een G312 oid! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 06:55

shicomm

<***>

Ik heb de hoop inmiddels maar opgegeven en ga voor een regulier toestel.
Ik blijf verslaafd aan m'n milestone en vind het erg jammer dat de latere edities niet normaal te krijgen zijn
tegen normale prijzen...

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
shicomm schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:16:
Ik blijf verslaafd aan m'n milestone en vind het erg jammer dat de latere edities niet normaal te krijgen zijn
tegen normale prijzen...
Wat is een normale prijs?
Ik was €450 kwijt toen de droid 3 net uit was (al bijna half jaar geleden). Vind ik toch best redelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KamiKaaze schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:06:
Huawei Ascend G312 (U8680)

1.4GHz Qualcomm MSM8255T
RAM 1 GB
4 GB
Android (Ice Cream Sandwich [4.0])

http://www.engadget.com/2...end-g312-qwerty-hands-on/

[afbeelding]

Weer een toestel om ons lekker mee te maken... :|
Waarschijnlijk ook weer niet belangrijk voor europeanen ;(
Hmm, raar ... een nieuwe telefoon die op een singlecore draait ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:27:
Wat is een normale prijs?
Ik was €450 kwijt toen de droid 3 net uit was (al bijna half jaar geleden). Vind ik toch best redelijk...
En tegenwoordig moet je voor zo'n €250,00 wel klaar zijn voor 'n 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:20
Een CPU uit 2011 en dat vind je raar? Waarom zou deze dual core moeten zijn dan. Het ontwerp laat duidelijk zien dat het geen high end telefoon is. Betaalbaar en toch snel genoeg. Een 1,4GHz Arm7 CPU lijkt mij dan zo slecht nog niet. Verwacht gewoon een redelijke prijs voor dit toestel. Daar hoort dan ook een "redelijke" CPU in te zitten. Lees de review eens, dan wordt het je vanzelf wel duidelijker. En zoek de CPU op, zit bv in de Galaxy S, Experia Arc S en de Lumia 800. Allemaal net niet top.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 06:55

shicomm

<***>

CLB schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:44:
[...]

En tegenwoordig moet je voor zo'n €250,00 wel klaar zijn voor 'n 3...
Da's niet realistisch , snap ik ook wel.
Ik had m'n milestone bij een abo dus dat scheelde wel maar als ik zie wat een 3 of 4 kost ( helemaal als je bij de douane die pisang bent... )

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die in Nederland uitkomt zou ik best geïnteresseerd zijn, aangezien we de Captiva Glide of een andere (quasi) high-end blijkbaar wel kunnen vergeten. Als het ding dan nog een beetje acceptabele foto's zou kunnen maken zou het helemaal mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
Sorcerer8472 schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:34:
Even afwachten dus. M'n Desire Z overleeft het nog wel een paar maanden denk ik, tegen die tijd hopelijk een Milestone 4 of een G312 oid! :)
Ik ram nog even verder op mijn x10 mini pro, probeer het nog even vol te houden ;)
shicomm schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:16:
tegen normale prijzen...
Ik begin ook te twijfelen aangezien een 600mhz en te weinig geheugen niet echt handig is...
al werkt een custom rom net iets vlotter... maar dat ramplankje is zo lekker... 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:35:
[...]

Hmm, raar ... een nieuwe telefoon die op een singlecore draait ... :(
Als de prijs ernaar is maakt dat niet veel uit....
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:15:
[...]

Als die in Nederland uitkomt zou ik best geïnteresseerd zijn, aangezien we de Captiva Glide of een andere (quasi) high-end blijkbaar wel kunnen vergeten. Als het ding dan nog een beetje acceptabele foto's zou kunnen maken zou het helemaal mooi zijn.
Hopelijk leest er een chinees mee we hebben niet voor niks dit topic >:)
shicomm schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:43:
[...]

Da's niet realistisch , snap ik ook wel.
Ik had m'n milestone bij een abo dus dat scheelde wel maar als ik zie wat een 3 of 4 kost ( helemaal als je bij de douane die pisang bent... )
Ik wil niks meer horen over douane net na aankomst in NL 17!! dagen moeten wachten op een pakketje... status updates etc... daar werd ik ook niet wijzer van..
De extra btw etc daar kan ik wel mee leven.. maar die belachelijke lange wachttijd.. zonder status..:(
Weet niet of ik dat met een telefoon aandurf... of het moet een toestel zijn van een paar tientjes... :+

Ik ga maar weer eens op jacht naar nieuwe Android qwerty's desnoods van de Chinees... :P
Alle hulp is natuurlijk welkom... ik krijg neigingen om een normaal toestel te gaan halen.. maar dan stap ik echt van mijn geloof... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Bij mij was ie dezelfde dag nog weg ,moest €50 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig/helaas zijn er nog meer mensen die hetzelfde probleem hebben. ik ben zelfs enorm boos dat geen 1 fabrikant meer een fatsoenlijke qwerty-phone uitbrengt en dan ook nog uiteraard in europa. mensen kunnen wel zeggen, met de tijd meegaan en het went vanzelf.. maar ik dacht dat tegenwoordig juist alles snel snel en makkelijk makkelijk moet. dus dan wil ik ook snel snel typen en makkelijk makkelijk. Die woorden passen nog altijd bij een toestel met qwerty tobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:52:
gelukkig/helaas zijn er nog meer mensen die hetzelfde probleem hebben. ik ben zelfs enorm boos dat geen 1 fabrikant meer een fatsoenlijke qwerty-phone uitbrengt en dan ook nog uiteraard in europa. mensen kunnen wel zeggen, met de tijd meegaan en het went vanzelf.. maar ik dacht dat tegenwoordig juist alles snel snel en makkelijk makkelijk moet. dus dan wil ik ook snel snel typen en makkelijk makkelijk. Die woorden passen nog altijd bij een toestel met qwerty tobo
Voor €325 incl. verzending heb je een geunlockte droid 3
https://negrielectronics....t862-droid-3-verizon.html

Lijkt me toch een redelijke prijs voor een nieuw toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:37:
Voor €325 incl. verzending heb je een geunlockte droid 3
https://negrielectronics....t862-droid-3-verizon.html

Lijkt me toch een redelijke prijs voor een nieuw toestel
Alleen praktisch geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

invoerrechten/btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bruine schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:48:
Een CPU uit 2011 en dat vind je raar? Waarom zou deze dual core moeten zijn dan. Het ontwerp laat duidelijk zien dat het geen high end telefoon is. Betaalbaar en toch snel genoeg. Een 1,4GHz Arm7 CPU lijkt mij dan zo slecht nog niet. Verwacht gewoon een redelijke prijs voor dit toestel. Daar hoort dan ook een "redelijke" CPU in te zitten. Lees de review eens, dan wordt het je vanzelf wel duidelijker. En zoek de CPU op, zit bv in de Galaxy S, Experia Arc S en de Lumia 800. Allemaal net niet top.
Ik heb niet gezegd dat deze processor slecht is, zeker niet. Aangezien de prijs nog niet bekend is, blijft het maar wat gissen...
Uiteindelijk zijn er nog maar weinig "high-end" toestellen met een toetsenbord. De Droid 3, Droid 4 en de Samsung Captivate Glide. Daar stopt het dan ook bij. Vandaar mijn verbazing. Konden ze er niet gewoon een dualcore insteken zodat ze ook mee konden doen in het high-end assortiment? Misschien is die doelgroep wel gewoon te klein, en zijn wij de enigen die dit willen ... who knows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:40:
[...]

Alleen praktisch geen garantie.
Jawel, je kan em 1 jaar lang terugsturen naar Negri electronics. Ideaal is het niet, maar heb in de afgelopen 8 jaar nog nooit een mobiel gehad die hardware-failure of dergelijk kreeg, dus heb et er maar op gegokt ;)
Tja, als je pech hebt €50 inderdaad.. Waarschijnlijk nu minder met de lagere aanschafprijs

[ Voor 4% gewijzigd door DoubleYouPee op 25-04-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:11:

[...]

Tja, als je pech hebt €50 inderdaad.. Waarschijnlijk nu minder met de lagere aanschafprijs
Ik ben zo €70 euro kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 15:06
Sorcerer8472 schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:34:
Deze versie zal het ook doen op NL netwerken (alleen helaas geen UMTS900-support). Z
UMTS 900 is toch helemaal niet uitgerold in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:11:
Jawel, je kan em 1 jaar lang terugsturen naar Negri electronics. Ideaal is het niet, maar heb in de afgelopen 8 jaar nog nooit een mobiel gehad die hardware-failure of dergelijk kreeg, dus heb et er maar op gegokt ;)
Mijn huidige telefoon had door eigen import ook geen garantie en hoewel dat goed is gedaan, heeft een vriend van mij met dezelfde telefoon wel problemen. Het heeft me ook niet echt lekker gezeten, dus het is wel iets waar ik meer op let.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaringen met de Motorola Pro Plus ? Ik gebruik al een tijd de Nokia E71 en wil graag overstappen naar een android telefoon met fysiek toetsenbord. Is dit een logische en goede stap?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:10:
Iemand ervaringen met de Motorola Pro Plus ? Ik gebruik al een tijd de Nokia E71 en wil graag overstappen naar een android telefoon met fysiek toetsenbord. Is dit een logische en goede stap?

Bij voorbaat dank!
Ik zou niet voor de Motorola Pro Plus gaan. Kijk eens even in de Pricewatch en zet wat filtertjes aan. Ik vind niet zo direct een prijs terug maar moest ik jou zijn zou ik eens een kijkje nemen naar de pricewatch: HTC Desire Z Grijs. Als je niet te vinden bent voor uitschuifbare toetsenbordjes kijk dan eens naar de pricewatch: HTC Chacha Zwart. Beide toestellen zitten wel in een totaal verschillende categorie - en prijsklasse -. Ik heb zelf een tijdje een Desire Z gehad (Nu een Motorola Droid 3 maar die is niet verkrijgbaar in Europa) en ben daar enorm tevreden over geweest. Aangezien ik vrij grote handen heb, vind ik het typen op kleine toetsenbordjes zoals de E71 of Chacha die hebben niet echt prettig (ik spreek uit ervaring, mijn vader heeft een E71 gehad - nu een Desire Z -).

Kijk eens in de pricewatch en speel daar eens met wat filtertjes. De selectie die daaruit komt kan je eens van naderbij bekijken (lees eens wat reviews en ga eens een kijkje nemen in de bijhorende topics).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:59:
Ik vind niet zo direct een prijs terug maar moest ik jou zijn zou ik eens een kijkje nemen naar de pricewatch: HTC Desire Z Grijs.
Helaas is die alleen nog te krijgen bij dubieuze webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:01:
[...]

Helaas is die alleen nog te krijgen bij dubieuze webshops.
Echt niet ...
Mediamarkt, Pda-shop, Vandenborre, Krefel, ... hoeveel winkels heb je graag dat ik opnoem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:02:
Echt niet ...
Mediamarkt, Pda-shop, Vandenborre, Krefel, ... hoeveel winkels heb je graag dat ik opnoem?
De Mediamarkten waar ik kom voerden 'm vlak na release al niet meer. Dat ding is inmiddels veel te oud voor dergelijke winkels met veel omzet.

Wat moet 'ie volgens jou kosten daar?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reactie!

Mag ik vragen wat de redenen zijn om niet voor de Motorola Pro Plus te gaan? Ik heb 'm namelijk gevonden voor 175 euro, en vind dat toch een zeer mooie prijs voor zo'n toestel.
Bedankt voor de suggesties, maar ik ga liever niet voor een uitschuiftoetsenbord. Ook de Cha Cha heb ik overwogen, maar is afgevallen doordat ik de knopjes niet fijn vind en de batterijduur niet erg sterk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:03:
[...]

De Mediamarkten waar ik kom voerden 'm vlak na release al niet meer. Dat ding is inmiddels veel te oud voor dergelijke winkels met veel omzet.

Wat moet 'ie volgens jou kosten daar?
Hier in Hasselt is hij nog gewoon te vinden in de MediaMarkt als ik me niet vergis ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 22:59

pythagorasABC

A²+B²=C²

CLB schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:11:
ICS en vier knoppen... Apart...
Dat is de camera volgens mij, die vierde.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:03:
Bedankt voor de snelle reactie!

Mag ik vragen wat de redenen zijn om niet voor de Motorola Pro Plus te gaan? Ik heb 'm namelijk gevonden voor 175 euro, en vind dat toch een zeer mooie prijs voor zo'n toestel.
Bedankt voor de suggesties, maar ik ga liever niet voor een uitschuiftoetsenbord. Ook de Cha Cha heb ik overwogen, maar is afgevallen doordat ik de knopjes niet fijn vind en de batterijduur niet erg sterk is.
Allereerst omdat ik het toestel eigenlijk niet echt ken. Ik heb hem daarnet opgezocht en voor die prijs is dat niet slecht maar onder meer de resolutie is niet echt een van de meest voorkomende en dat kan op Android wel eens voor problemen zorgen.

Mag ik je even vragen waarom je liever geen uitschuifbaar toetsenbord hebt? Heb je enig idee hoe het zit met de batterijduur van de Motorola? Die van de HTC Chacha is niet goed maar dit is met de meeste smartphones zo gesteld hoor, je mag er van uit gaan dat je je toestel toch elke avond eens aan het stopcontact hangt.

Met jouw budget en eisen zou ik eerder naar een BlackBerry kijken. Het is dan geen Android-foon, maar ik denk dat dit qua stevigheid toch een ander paar mouwen is dan een budgettoestel zoals de ChaCha (of de Motorola, maar daar spreek ik me niet over uit aangezien ik er geen ervaring mee heb).

De ChaCha zou ik sowieso niet kopen:
  1. Ik vind hem niet mooi
  2. Vriend van mij heeft er 1 gehad maar heeft hem meteen weggegedaan nadat 'ie met een Desire Z had gespeeld.
Zoals ik al zei: Het is een totaal ander soort klasse (low-end / mid-end). Ga eens naar de winkel en test ze eens uit, dat zal het gemakkelijkste zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de prijs leek het mij dus ook een erg goede optie. Op wat voor manier kan dat voor problemen zorgen?

Ik heb iets tegen uitschuiftoetsenborden, omdat er dan naar mijn mening teveel kan bewegen en kapot gaan aan de telefoon. Volgens reviews is de batterijduur van de Motorola een pluspunt, wat ik ook erg fijn vind.
Dat vind ik ook geen probleem, maar om halverwege de dag te moeten opladen zou ik niks vinden.

De BlackBerry's zijn natuurlijk weer een stuk duurder, want voor 180 euro is een combinatie van fysiek toetsenbord en relatief groot touchscreen toch wel mooi bij de motorola.
De reviews van deze telefoon zijn overigens behoorlijk positief.

Vind je het zelf overigens een probleem om een telefoon te kopen die wat minder bekend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik heb al jaren (sinds 2006 ofzo?) altijd toestellen met qwerty-sliders (of Desire Z: clappers :P) gehad. Tot nu toe helemaal zonder problemen. Of iig zonder dat het toetsenbord een probleem vormde.

HTC TyTn: problemen met alignment van het scherm
HTC Touch Pro 2: problemen met het feit dat er Windows Mobile op stond :+
HTC Desire Z: perfect, behalve dat er net te weinig RAM in zit

Toetsenbord zelf is nooit een probleem geweest. Zeker dat van de TP2 was geweldig. Hoop dat er snel een opvolger komt met gelijkwaardig toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Klopt. Het clap-mechanisme van het toetsenbord van de Desire Z is erg stevig. Kan deze je zeer aanraden. De batterijduur is wel een klein probleempje. Ik gebruik hem in de auto om via bluetooth muziek te streamen en zit nu op 22% accu nadat hij om 9 uur vanochtend is losgekoppeld van de netstroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe heb ik net zoals Sorcerer8472 nog geen problemen gehad met uitschuifbare toetsenborden maar jij kan andere ervaringen gehad hebben.

Wat de Blackberry's betreft: Die hoeven niet per se duurder te zijn hoor. Voor ongeveer 190 euro heb je een pricewatch: BlackBerry Curve 9300 Zwart of voor 150 euro een pricewatch: BlackBerry Curve 8520 Zwart ...
Die hebben uiteraard wel niet dezelfde specs...

Ik heb een Motorola Droid 3 gekocht en dat was ook een toestel dat ik niet kende. Het verschil is dat ik weet dat de Droid 3 al het 3e toestel is in die reeks (hier verkocht onder Motorola Milestone) en daarvan weet ik dat ze een succes waren. Hier op Tweakers waren veel mensen met een Motorola Milestone en die waren er over het algemeen toch tevreden over. Ik heb net even gekeken en ik zie ook niet meteen een topic over die Motorola Pro Plus hier op GoT dus dat is exact wat ik bedoel. Ik zeg niet dat de Motorola Pro Plus een slecht toestel is maar in mijn naaste omgeving (waar ik Tweakers vaak bijreken) ken ik niemand die er een heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 15:06
Krentenbol schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:55:
Klopt. Het clap-mechanisme van het toetsenbord van de Desire Z is erg stevig. Kan deze je zeer aanraden. De batterijduur is wel een klein probleempje. Ik gebruik hem in de auto om via bluetooth muziek te streamen en zit nu op 22% accu nadat hij om 9 uur vanochtend is losgekoppeld van de netstroom.
op deal extreme kan je voor 15 euro een extended accu kopen. Hier doe ik met veelvuldig gebruik 2 dagen mee en als ik er niets mee doe 4 dagen. Toestel wordt wel wat dikker, maar het is het één of het ander ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Krentenbol schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:55:
... Ik gebruik hem in de auto om via bluetooth muziek te streamen en zit nu op 22% accu nadat hij om 9 uur vanochtend is losgekoppeld van de netstroom.
Kun je dan geen autolader gebruiken? Ik heb al heel lang geen BT meer gebruikt, maar vroegah was het een aardige aanslag op je batterij. Ik bedoel, hoeveel geeft de accu aan op het moment dat je de auto weer uitstapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:03
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:10:

Bij voorbaat dank!
Ik heb de Motorola Pro+ besteld. Komt ook in de plaats van mijn oude Nokia E71. De reviews op internet zijn toch redelijk positief en hij kost ook maar 176 euro dus high-end specs hoef je sowieso niet te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ons weten wat je er van vind. Schrijf eventueel eens een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Supremo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:15:
[...]

Kun je dan geen autolader gebruiken? Ik heb al heel lang geen BT meer gebruikt, maar vroegah was het een aardige aanslag op je batterij. Ik bedoel, hoeveel geeft de accu aan op het moment dat je de auto weer uitstapt?
Moet ik wel toevallig een USB-kabeltje in de auto hebben liggen wat ik nogal eens vergeet :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelleh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-01-2024
Heb nu 1,5-2 jaar een HTC Legend en die begint erg langzaam te worden, vaak lopen apps ook vast. Komt mooi uit dat ik mag gaan verlengen!

Alleen... ik wil een HTC met een toetsenbord. De Desire Z lijkt de enige te zijn die in aanmerking komt. Wat denken jullie? Gewoon voor een Desire Z gaan ook al is die al erg oud en komen er geen updates voor? Of voor een nieuwe HTC gaan (bijv de One V) en het toetsenbord maar missen? Of een half jaar wachten en hopen dat HTC met een fatsoenlijk toestel komt?

Plus.. kan ik verwachten dat een nieuwe Desire Z het goed en snel doet of zal ie net als mijn Legend al snel gaan vastlopen en langzaam gaan worden?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon voor de Desire Z gaan. Eventueel een andere ROM flashen. Heb genoeg vrienden / kenissen die er een hebben en er nog altijd tevreden van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Waarom vergeet iedereen de Xperia Pro? :)
Wat recenter en zeker sneller dan de Desire Z!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:20
And how are Custom ROM's working out for you? :) . Correct me if I'm wrong, maar echt veel Custom ROM's zijn er nog niet voor de MK16i. En dat kan zeker voor Tweakers een belemmering zijn. Voor de Desire Z zijn er tig ROM's. De MK16i draait nog op 2.3 als ik mij niet vergis.

En anders lekker een Droid 4. Alleen de Camera werkt nog niet zo goed onder ICS.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Die Bruine schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:02:
And how are Custom ROM's working out for you? :) . Correct me if I'm wrong, maar echt veel Custom ROM's zijn er nog niet voor de MK16i. En dat kan zeker voor Tweakers een belemmering zijn. Voor de Desire Z zijn er tig ROM's. De MK16i draait nog op 2.3 als ik mij niet vergis.

En anders lekker een Droid 4. Alleen de Camera werkt nog niet zo goed onder ICS.
Er zijn er niet veel dat klopt, weet zelf alleen de cyanogenmod, echter in tegenstelling tot mijn vorige telefoon heb ik de custom roms ook helemaal niet nodig en mis ik ze dus niet. ICS komt deze maand (mei) uit van Sony zelf maar 2.3 is echt zooo ontzettend stabiel. Daarnaast is cyanogenmod ook bezig met een 4.0 rom voor deze telefoon.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
Ik zit er inmiddels zelf aan te denken om ook een qwerty te importeren vanuit de VS. Om precies te zijn deze:
Samsung Captivate Glide (SGH-i927)

Een paar mensen hebben al dingen geimporteerd las ik. heb even een vraagje over de kosten enzo. Als ik het namelijk goed heb komt er over het aankoopbedrag + verzending een percentage invoerrecht en een percentage btw. Volgens mij vallen mobieltjes echter onder TARIC code 8517 1200 90, zoals hier te zijn is.
Dan zou er dus 0% invoerbelasting zijn en alleen 19% btw.

Klopt dit een beetje ? Of mis ik nu nog echt dingen of loopt het in de praktijk anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meespreken over Nederland maar ik heb in ieder geval 70 euro douanekosten moeten betalen op mijn Droid 3 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-09 19:26
Waarom worden er maar zo weinig telefoons gemaak met Qwerty toetsenbord? Het is en blijft verrekt handig en ik denk dat meerdere het ermee eens zijn, ik ben blij dat ik Swype heb, maar op mijn Nokia Lumia 800 vind ik het niet fijn om te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar wordt die mening niet gedeeld door fabrikanten, getuige dit topique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:22:
Ik kan niet meespreken over Nederland maar ik heb in ieder geval 70 euro douanekosten moeten betalen op mijn Droid 3 :-(
douane kosten als in invoerrechten of als in belasting over je droid 3?

[ Voor 1% gewijzigd door S4RS op 06-05-2012 01:41 . Reden: typo ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste