Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
S4RS schreef op zondag 06 mei 2012 @ 01:40:
[...]

douane kosten als in invoerrechten of als in belasting over je droid 3?
invoerrechten(was ten minste bij mij zo)(al was mijn bedrag maar €56,- en bij de rest iets van rond de 70)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:21
Zag dit via twitter voorbij komen...

AllAboutPhones.nl

Vast qwertytoetsenbord onder Androidtelefoon van Huawei

Het toestel heeft low-end specificaties en draait op Android 2.3 Gingerbread. Precieze specs zijn nog niet bekend, maar de processorsnelheid wordt vermoed tussen de 800Mhz of de 1Ghz.

als ik zo verder lees weer voor de amerikaanse markt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
S4RS schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:05:
Ik zit er inmiddels zelf aan te denken om ook een qwerty te importeren vanuit de VS. Om precies te zijn deze:
Samsung Captivate Glide (SGH-i927)

Een paar mensen hebben al dingen geimporteerd las ik. heb even een vraagje over de kosten enzo. Als ik het namelijk goed heb komt er over het aankoopbedrag + verzending een percentage invoerrecht en een percentage btw. Volgens mij vallen mobieltjes echter onder TARIC code 8517 1200 90, zoals hier te zijn is.
Dan zou er dus 0% invoerbelasting zijn en alleen 19% btw.

Klopt dit een beetje ? Of mis ik nu nog echt dingen of loopt het in de praktijk anders?
Ik heb deze telefoon via ebay gekocht, en ik moest 19% betalen over de douanewaarde (het bedrag wat ik betaald had op ebay, minus verzendkosten. Neem aan dat dit bedrag op het pakketje stond, zitten helaas stickers overheen) plus 12,50 euro inklaringskosten. Het kan dus iets hoger uitvallen dan je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 21:41
OppFox schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:40:
[...]

Ik heb deze telefoon via ebay gekocht, en ik moest 19% betalen over de douanewaarde (het bedrag wat ik betaald had op ebay, minus verzendkosten. Neem aan dat dit bedrag op het pakketje stond, zitten helaas stickers overheen) plus 12,50 euro inklaringskosten. Het kan dus iets hoger uitvallen dan je verwacht.
Oke die 19% is dan dus de btw, en die inklaringskosten tja dat is zo'n bedrag toch peanuts..
Veel plezier met je i927!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:20
Telefoon is $ 350,- (komt 9,75% California tax bij)
Verzenden USPS $ 50,-

Maakt $ 410,- totaal / 1,3 € koers = € 315,-

€ 315,- + 3% douanerechten
€ 315,- + 19% BTW

€ 385,- gaat die telefoon je kosten als je hem daar besteld en door USPS laat leveren. Levering zal 1,5 week in beslag nemen als de douane een beetje meewerkt. De € 70,- moet je overigens meteen aftikken wanneer het pakketje wordt afgeleverd. Ik was niet thuis dus ik mocht op het Postkantoor afrekenen.

Vergeten te melden dat daar nog € 16,75 inklaringskosten van TNT bij kunnen komen! Ga maar uit van wel. Dus dan kom je uit op € 402,50.

Vraag of ze het pakket op $ 112,- willen zetten. Dan kost het toestel je nog maar € 356,-.

[ Voor 38% gewijzigd door Die Bruine op 08-05-2012 11:42 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich best een redelijke prijs, het is alleen zo jammer dat je qua garantie e.d. dingen helemaal nergens op hoeft te rekenen. Dat vind ik toch wel een risico bij een telefoontje van 400 euro, er gaat nu eenmaal wel eens wat mis.
Die Bruine schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:31:
Vraag of ze het pakket op $ 112,- willen zetten. Dan kost het toestel je nog maar € 356,-.
Tenzij

- Het pakket kwijt raakt. Krijg je 112 dollar terug en heb je nog geen telefoon.
- De douane onraad ruikt en het opent. Reken dan op aanzienlijk hogere onderzoekskosten. Ze zijn niet gek daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiffanylampje
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11-2024
hoe bevalt de kopers de Samsung Captivate Glide?

[ Voor 27% gewijzigd door Tiffanylampje op 16-05-2012 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
Tiffanylampje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 03:08:
hoe bevalt de kopers de Samsung Captivate Glide?
Ik heb sinds een paar weken een Captivate Glide en hij bevalt mij goed. Ik had hiervoor een originele Milestone nog, dus misschien niet het beste vergelijkingsmateriaal, maar ik vind hem lekker soepel aanvoelen en eindelijk af van traagheid en gedoe met te weinig geheugen :)

Er zitten wel een aantal nadeeltjes aan ivm m'n Milestone:
  • GPS werkt bij mij erg slecht. Heb al fasterfix geprobeerd maar mocht niet echt baten en als ik het internet mag geloven ben ik niet de enige met dit probleem.
  • Hardware toetsenbord is niet te gebruiken als die in de lader zit. Je linkerhand zit dan recht over de usbpoort heen, waardoor het onmogelijk is normaal vast te houden.
  • Maar één alt-knopje op het hardware toetsenbord.. beetje klungelen als je alt-toetsen (zoals cijfers < 5) aan de linker kant van het toetsenbord wilt typen.
  • Misschien dat ik vrij lomp ben, maar telkens als ik het batterijklepje probeer er op te doen of af te halen heb ik het idee dat ik het klepje stuk maak. Gelukkig gaat de batterij vrij lang mee, dus is verwisselen eigenlijk niet echt nodig, in tegenstelling tot mijn Milestone.
  • Je moet er echt een custom rom op zetten (of in ieder geval rooten). De AT&T rom zit aardig wat bloatware in. Was ik toch al van plan, maar voor sommige mensen misschien een nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Als de ROM verder stabiel draait zou ik je adviseren om de apps te freezen (bv met app quarantaine). Zo hou je een stabiele ROM zonder de bloatware. Die crap start dan ook niet meer op. Ideaal op geroote telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Er zijn geruchten dat de Milestone 4 eindelijk onze kant op komt. Er is namelijk bij de Wi-Fi alliance een nieuw typenummer XT898 geregistreerd; dit zou op de Milestone 4 wijzen. Ook zou deze direct op ICS draaien.

Ik hoop echt dat hij er snel komt, ben ik de eerste die 'm bestelt. Lijkt me echt in bijna alle opzichten de ideale telefoon!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Sorcerer8472 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 18:00:
Er zijn geruchten dat de Milestone 4 eindelijk onze kant op komt. Er is namelijk bij de Wi-Fi alliance een nieuw typenummer XT898 geregistreerd; dit zou op de Milestone 4 wijzen. Ook zou deze direct op ICS draaien.

Ik hoop echt dat hij er snel komt, ben ik de eerste die 'm bestelt. Lijkt me echt in bijna alle opzichten de ideale telefoon!
Als je gelijk hebt, krijg je van mij een krat bier. Ik zoek een waardige vervanger voor m'n DZ.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou mooi zijn! Weet je of hij ook naar België komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeeeewh that's nice... Nog even 720P schermpje erin, dag HTC One X...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

NeFoRcE schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:49:
[...]

Als je gelijk hebt, krijg je van mij een krat bier. Ik zoek een waardige vervanger voor m'n DZ.
Grolsch graag, hou ik je aan :P

http://www.themobileindia...be-GSM-version-of-DROID-4

Zelfs al komt hij alleen in Engeland uit, dan nog importeer ik 'm wel. Als ik maar niet hoef te rooten/unlocken enzo wat bij de VS-versie moet. Ding is echt perfect; iets groter scherm maar niet zo extreem, meer RAM, grotere accu, toetsenbord met cijfers, 960x540 (zat!)... Laat maar komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Beste mensen,

Sinds die ICS update hoef je niets meer te doen hoor :) . Ik heb er gisteren ICS op gezet en ik hoef niets aan te passen om het te laten werken. Ow wacht, ik moest zelf een APN toevoegen ja. Woehoei wat een complexiteit.

Het is pas sinds een dag dat er nu ICS op staat, maar ik ben echt super tevreden met de Droid 4. Die XT898 zal hoogstens een andere LTE chip hebben en uiteraard zonder Verizon logo. Geloof er niets van dat er ook maar iets zal veranderen. Zal me zelfs niets verbazen als ze alleen het logo weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

Geckoo

Good news, everyone!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een leuke prijs voor dat toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dat geld is het serieus het overwegen waard. Ik is geen Android-alternatief dat er bij in de buurt komt, al is het wel zonde van je apps natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Nou misschien dat ik die wel haal. Ik heb vorige week een SK17i voor mevrouw gehaald omdat ze kleiner en lichter dan de Milestone wou. Maar het liefst heeft ze een Windows Phone met toetsenbord. Dus bedankt voor de tip. Whatsapp en Wordfeud zijn beschikbaar en meer heeft ze niet nodig. Vanwaar dan Windows!? Betere integratie in Oultook ;) . Voor sommige mensen best wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:10
Wel rekening houden met een QWERTZ-toetsenbord...

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua apps denk ik dat het wel zal meevallen. De grote spelers zijn wel beschikbaar op WP7 denk ik. Met de grote spelers bedoel ik Google (Drive, Gmail, ...), Facebook. Twitter, Angry Birds, ...

Zelf heb ik niet zo gek veel apps geïnstalleerd op mijn Droid 3 en ik denk dat ik voor de meeste apps wel een waardig alternatief kan vinden. Daarnaast ben ik ook zot van de lay-out van WP7 maar dit is natuurlijk een kwestie van smaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:13:
Qua apps denk ik dat het wel zal meevallen.
Ik doelde meer op alles weer opnieuw kopen, want vaak zit je daar wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
OppFox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:42:
[...]
  • GPS werkt bij mij erg slecht. Heb al fasterfix geprobeerd maar mocht niet echt baten en als ik het internet mag geloven ben ik niet de enige met dit probleem.
Dit is volgens mij de oplossing: http://www.darkyrom.com/c...ickest-fix-solution.2022/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
Die was ik inmiddels ook al tegengekomen, maar lijkt helaas niet echt te helpen. Ik heb buiten één keer heel even op genoeg satellieten een fix gehad om een positie te bepalen, maar normaal kom ik met GPS Status & Toolbox niet veel verder 4~6 satellieten met hooguit op één of twee een fix als ik geluk heb.
Half uurtje bij het raam laten liggen en nu krijg ik binnen 5 minuten een fix.. werkt wel dus alleen nog steeds niet geweldig.

[ Voor 9% gewijzigd door OppFox op 21-05-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
OppFox schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:45:
[...]

Die was ik inmiddels ook al tegengekomen, maar lijkt helaas niet echt te helpen. Ik heb buiten één keer heel even op genoeg satellieten een fix gehad om een positie te bepalen, maar normaal kom ik met GPS Status & Toolbox niet veel verder 4~6 satellieten met hooguit op één of twee een fix als ik geluk heb.
Half uurtje bij het raam laten liggen en nu krijg ik binnen 5 minuten een fix.. werkt wel dus alleen nog steeds niet geweldig.
Balen! Ik zit er aan te denken om deze toch te halen. Heb nu een Razr, maar mis echt het toetsenbord wat ik op mijn vorige phones had... En aangezien de Motorola Droid/Milestone 4 op zich laat wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Mwah, medium. Toch jammer dat de Qwerty Androids altijd second-rate specs hebben. Een S3 processor? Die zat in o.a. de Sensation en dat was nou niet bepaald top-notch. Ik snap nog steeds niet waarom ze niet een keer bijvoorbeeld een SGS3 QWERTY o.i.d. maken, dat zou verschrikkelijk goed aanslaan volgens mij. Toch maar eens naar vragen denk ik.

Imho is de beste Qwerty Android nog altijd de Desire Z. Zelf lange tijd gehad, en met een overclock naar 1.4GHz en een custom ROM (wel een vereiste imho) draaide die geweldig en dan heb ik het nog niet eens gehad over het toetsenbord. Man, dat was een geweldig toetsenbord, ik heb er nog geen een vastgehad die een beter toetsenbord had (en geloof me, ik heb er een hoop vastgehad). Ik wacht met smart op een Desire Z 2, liefste met een S4 (Krait :9 ) processor en 1GB geheugen.

offtopic:
Toch maar even de nieuwe smiley gebruiken, nog niet gedaan: oOo

[ Voor 34% gewijzigd door thijsje66 op 24-05-2012 20:44 ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsje66 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:41:
[...]

Mwah, medium. Toch jammer dat de Qwerty Androids altijd second-rate specs hebben. Een S3 processor? Die zat in o.a. de Sensation en dat was nou niet bepaald top-notch. Ik snap nog steeds niet waarom ze niet een keer bijvoorbeeld een SGS3 QWERTY o.i.d. maken, dat zou verschrikkelijk goed aanslaan volgens mij. Toch maar eens naar vragen denk ik.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik kan me echt niet inbeelden dat er echt zo weinig vraag is naar dit soort toestellen. Vooral zakelijke gebruikers verkiezen toch vaak een hardwarematig tobo? Kijk maar eens naar BB...
Imho is de beste Qwerty Android nog altijd de Desire Z. Zelf lange tijd gehad, en met een overclock naar 1.4GHz en een custom ROM (wel een vereiste imho) draaide die geweldig en dan heb ik het nog niet eens gehad over het toetsenbord. Man, dat was een geweldig toetsenbord, ik heb er nog geen een vastgehad die een beter toetsenbord had (en geloof me, ik heb er een hoop vastgehad). Ik wacht met smart op een Desire Z 2, liefste met een S4 (Krait :9 ) processor en 1GB geheugen.

offtopic:
Toch maar even de nieuwe smiley gebruiken, nog niet gedaan: oOo
Daar ben ik het helaas niet helemaal mee eens. Ik heb de Desire Z zo'n aantal maanden gehad en het is op zich een goed toestel, maar met 512MB RAM vind ik toch wat aan de krappe kant. Daarnaast wordt de cpu ook wat oud en ik denk dat het niet meer lang zal duren tegen dat de Desire Z de nieuwste spelletjes niet meer kan draaien. Als ik het mij nog goed herinnerde draaide GTA 3 niet echt lekker (Desire Z was op 1GB geclocked, MIUI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]
en dan heb ik het nog niet eens gehad over het toetsenbord. Man, dat was een geweldig toetsenbord, ik heb er nog geen een vastgehad die een beter toetsenbord had (en geloof me, ik heb er een hoop vastgehad).[...]
Groot minpunt van het toetsenbord vind ik het ontbreken van cursor keys. In plaats daarvan zit een optical trackpad op, wat een stuk minder prettig werkt.

Ik ben in ieder geval tevreden met mijn Droid3/xt860, al hoewel hij soms de spatiebalk niet pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Alleen jammer dat ie op Sprint network draait. Dus dat werkt hier waarschijnlijk niet.

Friday Poll: Would Consider a Phone With a QWERTY or Physical Keyboard Again?
http://www.droid-life.com...-physical-keyboard-again/

[ Voor 25% gewijzigd door Cyb op 25-05-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyb schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:48:
[...]

Ik ben in ieder geval tevreden met mijn Droid3/xt860, al hoewel hij soms de spatiebalk niet pakt.
²
Oef, er zijn nog mensen die het probleem met de spatiebalk hebben. Dacht dat ik weer wat fout deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 20:02
Hoor vaker problemen met de toetsen, maar heb zelf nog nooit 1x gehad dat ie em niet pakte :). Nog steeds erg tevreden met mn droid 3. Toetsebord is geweldig. Al heb ik em laatst naast een HTX ONE X gehouden en viel pas op hoe mager het scherm eigenlijk is.

Snap inderdaad niet dat er zo weinig qwerties zijn. Plak een toetsebord ala droid 3 onder een one x en ik ben verkocht

[ Voor 19% gewijzigd door DoubleYouPee op 25-05-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:08
Die Bruine schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:19:
Beste mensen,

Sinds die ICS update hoef je niets meer te doen hoor :) . Ik heb er gisteren ICS op gezet en ik hoef niets aan te passen om het te laten werken. Ow wacht, ik moest zelf een APN toevoegen ja. Woehoei wat een complexiteit.

Het is pas sinds een dag dat er nu ICS op staat, maar ik ben echt super tevreden met de Droid 4. Die XT898 zal hoogstens een andere LTE chip hebben en uiteraard zonder Verizon logo. Geloof er niets van dat er ook maar iets zal veranderen. Zal me zelfs niets verbazen als ze alleen het logo weglaten.
Just to be sure; jij hebt een USA Droid 4 die hier werkt op 3G incl bellen via GSM etc?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

S0epkip schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:50:
[...]

Just to be sure; jij hebt een USA Droid 4 die hier werkt op 3G incl bellen via GSM etc?
Zo 1 zou ik er ook wel willen. Btw, Martin, das lang geleden!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
Voor iedereen die geen zin heeft om een telefoon uit Amerika te laten overkomen, de volgende link:
http://pocketnow.com/2012...h-tipped-for-att-verizon/

Dit bericht geeft hoop op het uitkomen van een telefoon die sterk lijkt op de Droid 4. Deze zou dan internationaal verkocht worden.

Zelf was ik van plan om een Captivate Glide te laten overkomen, maar het is me toch net iets te duur voor het risico wat je toch neemt. Dus ik hoop dat deze Motorola Asanti (zoals de telefoon waarschijnlijk gaat heten) snel uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
* Die Bruine heeft een werkende Droid 4 inderdaad.

Kopen, ICS leak erop (of misschien dat de official dan al uit is, kan niet lang op zich laten wachten) en voilá alles, maar dan ook alles werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S4RS schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:00:
Voor iedereen die geen zin heeft om een telefoon uit Amerika te laten overkomen, de volgende link:
http://pocketnow.com/2012...h-tipped-for-att-verizon/

Dit bericht geeft hoop op het uitkomen van een telefoon die sterk lijkt op de Droid 4. Deze zou dan internationaal verkocht worden.

Zelf was ik van plan om een Captivate Glide te laten overkomen, maar het is me toch net iets te duur voor het risico wat je toch neemt. Dus ik hoop dat deze Motorola Asanti (zoals de telefoon waarschijnlijk gaat heten) snel uitkomt!
Dat is goed nieuws! Nu nog hopen dat het werkelijkheid wordt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Gisteren bij Verizon even de Droid4 vastgehouden maar hij valt me toch tegen.. het scherm vind ik toch te groot en te lelijk, ook (zelfs) naast Desire Z. Qua toetsenbord: de knopjes zijn okay ,maar de indeling klopt niet helemaal, de toetsenrijen staan bijna recht onder elkaar en daardoor typt het niet intuitief. Voor mij zijn de D4 en mogelijke M4 toch afgevallen. Helaas maakt dat de zoektoch naar een qwerty android alleen maar moeilijker :(

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
Als je toch in amerika bent zou ik de samsung captivate glide proberen. dat is volgens mij een at&t toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S0epkip schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:39:
Gisteren bij Verizon even de Droid4 vastgehouden maar hij valt me toch tegen.. het scherm vind ik toch te groot en te lelijk, ook (zelfs) naast Desire Z. Qua toetsenbord: de knopjes zijn okay ,maar de indeling klopt niet helemaal, de toetsenrijen staan bijna recht onder elkaar en daardoor typt het niet intuitief. Voor mij zijn de D4 en mogelijke M4 toch afgevallen. Helaas maakt dat de zoektoch naar een qwerty android alleen maar moeilijker :(
Dat is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak he ;)
Maar inderdaad, nu je in Amerika bent kan je gerust nog wat andere toestellen uitproberen (Samsung Captivate Glide)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
mm, voor zover ik kan zien is dat toestel ook alleen maar met cdma ondersteuning, voor de USA dus.
net als deze overigens: http://androidsprint.info...enne-spotted-in-the-wild/

Ik zie het zelf niet echt gebeuren dat er voor mijn abonnement (november) )afloopt er nog een high-end qwerty slider op de Europese markt komt. Erg jammer.. al moet ik toegeven dat ik wel steeds meer gewend raak aan typen op een capacitief scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1_Petje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-09 13:04
Late reactie, maar ok. Ik ben opeens ook geinterreseerd geraakt in de Motorola Pro Plus. Tinman, waar heb je dat ding gekocht? In nederland is hij namelijk erg moeilijk verkrijgbaar op het moment.

JaxterNL en Tinman, wat zijn jullie ervaringen tot nu toe met de Pro plus?

Edit:
oh crap, ik heb gereageerd nadat ik in het topic aan het zoeken was. anyway hier de quotes
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:10:
Iemand ervaringen met de Motorola Pro Plus ? Ik gebruik al een tijd de Nokia E71 en wil graag overstappen naar een android telefoon met fysiek toetsenbord. Is dit een logische en goede stap?

Bij voorbaat dank!
Tinman schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:47:
[...]

Ik heb de Motorola Pro+ besteld. Komt ook in de plaats van mijn oude Nokia E71. De reviews op internet zijn toch redelijk positief en hij kost ook maar 176 euro dus high-end specs hoef je sowieso niet te verwachten.
Iemand hier nog iets me te delen mbt de motorola pro plus?

[ Voor 60% gewijzigd door 1_Petje op 22-06-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Dudes, bedankt voor de tip van de Glide! Jammer dat het toetsenbord zo te zien "vierkant" is i.p.v. spaced, maar ik ga hem zeker proberen.. jammer van de Tegra2 ook wel, komt/is er nog ICS voor dat iemand weet?

[ Voor 20% gewijzigd door S0epkip op 28-06-2012 06:12 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:06

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

OK geen Android, maar een HP Veer met webOS, voor circa USD 100 te vinden op eBay en Amazon, lekker klein en handig toestel. Ik gebruik hem zakelijk en vindt hem ideaal voor multi-tasking. Aantal apps is wel beperkt, maar een klein en fijn toestel!

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
S0epkip schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 05:54:
Dudes, bedankt voor de tip van de Glide! Jammer dat het toetsenbord zo te zien "vierkant" is i.p.v. spaced, maar ik ga hem zeker proberen.. jammer van de Tegra2 ook wel, komt/is er nog ICS voor dat iemand weet?
ICS is er nog niet, maar AT&T heeft in maart wel aangegeven dat ie er 'in the coming months' gaat komen. Het is dus nog even afwachten wanneer dat gaat gebeuren, maar op de xda-forums verwachten ze dat hij begin juli beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Ik heb de Samsung Captivate Glide geprobeerd bij AT&T maar het toetsenbord is wat mij betreft slecht omdat de toetsenrijen vierkant zijn geplaatst en niet gespaced. Het toestel is wel lekker licht, zeker vergeleken met mijn Desire Z, maar het toetsenbord lijkt gewoon een toevoeging waar weinig aandacht aan gegeven is.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S0epkip schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 05:54:
Google leert dat de Captivate Glide naar ICS gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Inmiddels een jaar in het bezit van m'n Desire Z en het wordt langzaam tijd voor wat anders.. Jammer genoeg is het beestje gewoon te sloom voor mij als heavy user. Zit zelf te kijken naar de Samsung Captivate Glide. Maar goed, dat is het zoveelste ding op m'n verlanglijstje.. we zien wel, kan nog wel even vooruit.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Freekers schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:47:
Inmiddels een jaar in het bezit van m'n Desire Z en het wordt langzaam tijd voor wat anders.. Jammer genoeg is het beestje gewoon te sloom voor mij als heavy user. Zit zelf te kijken naar de Samsung Captivate Glide. Maar goed, dat is het zoveelste ding op m'n verlanglijstje.. we zien wel, kan nog wel even vooruit.
Ik heb hetzelfde probleem, en er lijkt maar niets te komen wat mij echt bevalt. Of het is niet helemaal duidelijk of hij hier op GSM gaat werken, of de specs zijn hetzelfde of doen onder voor mijn Z. Verdomme :(

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 15:06
Eigenlijk wordt je zo gedwongen om een niet qwerty te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
consolefreak schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:50:
Eigenlijk wordt je zo gedwongen om een niet qwerty te halen..
Nou ja, "dwingen" vind ik nogal een groot woord. Zij zien er geen brood in dus maken het niet.

Punt is gewoon dat ik ECHT moe word van die Desire Z inmiddels, en bang ben om een Droid4 aan te schaffen en tegen alleen maar gezeik aan te lopen.

Toevallig zie ik deze post net:
[...]
mho is de beste Qwerty Android nog altijd de Desire Z. Zelf lange tijd gehad, en met een overclock naar 1.4GHz en een custom ROM (wel een vereiste imho) draaide die geweldig en dan heb ik het nog niet eens gehad over het toetsenbord. Man, dat was een geweldig toetsenbord, ik heb er nog geen een vastgehad die een beter toetsenbord had (en geloof me, ik heb er een hoop vastgehad). Ik wacht met smart op een Desire Z 2, liefste met een S4 (Krait :9 ) processor en 1GB geheugen.
Gezien het overgrote deel van mijn Android "bezigheden" naar een tablet is gegaan, ga ik misschien toch maar eens mijn Desire Z rooten en custom ROM er op zetten, gezien die Z zo ook niet langer kan :P

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Wat zijn je bezwaren tegen de Droid4? Misschien kan ik (wij) je er vanaf helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Die Bruine schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:09:
Wat zijn je bezwaren tegen de Droid4? Misschien kan ik (wij) je er vanaf helpen...
Nou ja, mijn grootste punt is vooral dat informatie extreem geclusterd is, als in: nergens is wat gebundelde informatie over het importeren en aan de praat krijgen van een Droid4 in Nederland, wat de eventuele risico's zijn e.d. Ik mis gewoon net even die 2 A4'tjes van concrete informatie. Ik heb ook geen zin om een week bezig te zijn mijn phone aan de praat te krijgen, want ik heb het momenteel gewoon erg druk.

Dus tja, dat is het eigenlijk :P Ik hou wel van proberen, maar dan wil ik wel zekerheid van resultaat zeg maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:52:
[...]

Gezien het overgrote deel van mijn Android "bezigheden" naar een tablet is gegaan, ga ik misschien toch maar eens mijn Desire Z rooten en custom ROM er op zetten, gezien die Z zo ook niet langer kan :P
Heb jij nog steeds geen custom ROM op je Z geflasht? Ik zette er een custom rom op voor dat ik hem voor de eerste keer opstartte.

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/141/644/7nTnr.png?1309330974

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:59:
[...]

Heb jij nog steeds geen custom ROM op je Z geflasht? Ik zette er een custom rom op voor dat ik hem voor de eerste keer opstartte.

[afbeelding]
Begrijpelijk, maar goed, ik had op dat moment geen tijd om flashen en dat soort zaken uit te zoeken, destijds was flashen sowieso problematisch (in ieder geval van wat ik las, het was niet zo makkelijk als met andere androids), en vervolgens woog voor mij het flashen niet op tegen het opnieuw downloaden, installeren en instellen van al mijn apps: ik had slechts wat minor probleempjes, en nergens mistte ik root access.

Nu de noodzaak er niet is om AL die apps te installeren en in te stellen (ik ben met alles over naar mijn tablet), en de problemen wat groter worden (sloomheid), leek het mij niet onverstandig om het alsnog eens te doen. Hoe dan ook ben ik ook wel ERG benieuwd naar de Droid4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Er is één Tweaker die problemen heeft met zijn Vodafone SIM. Verder is het een kwestie van Droid 4 aanschaffen (Ebay, kosten in dit topic/Marktplaats, kosten op Marktplaats). Eventueel upgraden een ICS leak als die er nog niet officieel is, APN handmatig toevoegen en voilá het werkt.

Wil je GB blijven draaien totdat de officiële ICS er is, dan zul je inderdaad wat moeten Tweaken. Rooten, custom zipfile laden en alsnog de APN toevoegen.

Ik weet van KPN, Telfort, T-Mobile en Simyo dat de Droid 4 werkend is te krijgen. Met minimale inspanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
@Die Bruine: nou je hebt me al voor 90% overtuigt :P Nu mijn enige vraag nog: zijn alle Droid4 voor GSM, of zijn er ook droid4 met enkel CDMA? Want ik vertrouw de beschrijvingen die ik zo lees op ebay niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Het zijn allemaal Global phones! Er is maar één type, de XT894. Dit is een Verizon telefoon waar ook een SIM in kan. Let wel, GSM werkt nog niet in de USA. Mocht je er regelmatig vertoeven, dan is dit geen goede keuze lijkt mij. US inwoners hebben daar wat problemen mee. Verizon lijkt in de US GSM te blokkeren. Of dit ook zo is voor niet-US-roamers weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
I don't care about the US, daar kom ik zelden! Bedankt, ook dat Verizon verhaal en het feit dat er wat mensen problemen hadden met GSM (blijkbaar dus US inwoners geweest) maakten het nogal onduidelijk.

Het is me helemaal duidelijk. Nog 1 vraagje: je stelt in je post:
Die Bruine schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:25:
-Eventueel upgraden een ICS leak als die er nog niet officieel is, APN handmatig toevoegen en voilá het werkt.

-Wil je GB blijven draaien totdat de officiële ICS er is, dan zul je inderdaad wat moeten Tweaken. Rooten, custom zipfile laden en alsnog de APN toevoegen.
Ik snap je post niet helemaal, wat bedoel je eigenlijk met GB? (als ik google kom ik voornamelijk op geheugenkaartjes en Game Boy emulators :P) Als het echt enkel upgraden is naar ICS (evt. leaked) en APN instellen bestel ik dat ding morgen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
GingerBread Android 2.3.7
ICS Android 4.0.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Die Bruine schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:44:
GingerBread Android 2.3.7
ICS Android 4.0.x
Haha ondanks dat ik veel heb gelezen over Android 2.x nooit de afkorting GB tegen gekomen (ICS natuurlijk wel ;)). Echt NOOIT aan gedacht, bedankt voor de verheldering. Ik begrijp dus dat ik OF ICS er op moet zetten, of 2.x kan behouden maar dan wel moet rooten e.d. Kan je mij (als aller-aller-aller laatste vraag) vertellen waarom dat verschil zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

De Droid 4 spreekt mij ook aan, zeker na het lezen van het bovenstaande verhaal. Ik heb echter nog wat andere projecten lopen die wat geld kosten, dus het staat even 'on hold' voor een maandje of 3 ;)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
ICS is heel anders opgebouwd en heeft de Global options al enabled. Verizon heeft zelf vanaf het begin af aan al aangegeven op den duur met een update te komen waardoor de telefoon Global te gebruiken zou zijn. Vandaar dat mensen als ik de gok gewaagd hebben. Ik heb drie weken met een onbruikbare telefoon gezeten. Uiteindelijk op GB aan de praat gekregen door wat settings aan te passen. Maar met ICS is dat allemaal niet nodig. Gewoon ICS flashen en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik las ergens dat het scherm van de Droid 4 best slecht zou zijn, ook slechter dan dat van de Z. Hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat komt door de pixellayout, Google maar is op 'pentile' and you shall see.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Iemand nog besteltips voor de Droid 4? (positieve dan wel negatieve ervaringen bijv.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Sorcerer8472 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:47:
Iemand nog besteltips voor de Droid 4? (positieve dan wel negatieve ervaringen bijv.?)
eBay?

Ik neig toch weer naar de Samsung Captivate Slide... is wat kleiner, maar zelfde scherm grootte, mooier scherm, maar minder PPi.. iets minder snellere CPU, maar zit niet veel in.. moeilijk moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Twee tevreden Tweakers die op MP bij "Roy" hebben besteld. En anders de Ebay gok wagen. Heb ik zelf ook gedaan.

Pentile scherm is wat minder. Was tijdens de aankondiging voor mij reden genoeg om geen Droid 4 te kopen. Maar ja, wat moet je dan!? Ik vind het scherm nog steeds minder hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar dat, en de grootte, zijn de enige twee dingen die mij niet aanstaan. Dat de accu niet verwisselbaar is noem ik niet omdat het volgens mij gewoon een vorm van telefoonevolutie is ;) . En de grootte, elefoons worden nu eenmaal groter lijkt het. Een Droid 5 in Milestone 1 verpakking :9~ Woehoei!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hm, die Roy levert hem meteen unlocked zo te zien?

Trouwens, wat zijn jullie ervaringen met de accuduur van de Droid 4? En de ontvangst op GSM/UMTS in Nederland? (antennes zijn wellicht geoptimaliseerd voor de VS, of valt het wel mee?)

-edit-
Redenen van mijn bezorgdheid: http://blog.gsmarena.com/motorola-droid-4-review/

[ Voor 16% gewijzigd door Sorcerer8472 op 18-07-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Droid 4 heeft beter bereik dan een Milestone 1 fo' sho'. Telefoons zijn overigens niet locked, niet dat ik weet. Voorheen moest je GSM activeren ja, volgens mij wordt daarmee "unlocken" bedoeld. Om terug te komen op bereik, ik heb nergens last van. Als ik geen bereik heb, heeft niemand waar ik mee samen ben dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Dan voor de hulp, inmiddels een Droid 4 gekocht via die "Roy" op marktplaats. Deze heeft GB en is reeds geunlocked. Enige punt is nu overgaan naar ICS of op GB blijven. Komt de ICS update ook via OTA hier in Nederland, of kan ik beter gewoon nu over naar leaked ICS en dan t.z.t. (handmatig denk ik?) de nieuwste versie er op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik zou er .215 op zetten als ik jou was. Die OTA kan later alsnog. Is met elke leak gelukt dus dat zal met de OTA ook wel lukken. Voor elke leak sinds .208 is er wel een utility uitgekomen voor behoud van gegevens en re-root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbtbnl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:17
Voor de Desire Z liefhebbers is er een interessant gerucht over een mogelijke HTC Era 42 qwerty telefoon:
http://reviews.cnet.com/8...mobile-g3-rumors-heat-up/

Ik hoop dat het waar is!

[ Voor 13% gewijzigd door jbtbnl op 20-07-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Interessant! Ik kan nog wel wachten tot die tijd aangezien ik, zoals eerder gezegd, nog wat andere projecten heb lopen die geld kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Beste allen, bedankt voor alle hulp. Heb na het bestellen van de droid4 mijn telefoon geroot, geflashed en overgeclocked, en hij is niet meer terug te herkennen zo snel! Ik heb de order bij "Roy" laten vervallen in afwachting tot ik deze weer zat wordt of hij kapot gaat. Bedankt voor al uw feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oraclexxx
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-12-2024
Motorola Photon Q:
http://mediacenter.motoro...-LTE-Fact-Sheet-3b72.aspx

Heb lang gewacht, en getwijfeld of ik de droid4 wilde maar ben nu door deze verkocht. Hoop wel dat ie uitkomt in NLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oraclexxx schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:26:
Motorola Photon Q:

Heb lang gewacht, en getwijfeld of ik de droid4 wilde maar ben nu door deze verkocht. Hoop wel dat ie uitkomt in NLD!
Op dat laatste zou ik niet hopen.
En wat is er zo speciaal aan deze Photon dat de Droid 4 je niet kan bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmzz ik hoopte na zo'n reactie op een 720P scherm, helaas nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Motorola Photon Q:

Aan de frequenties e.d. te zien is dit sowieso een Noord-Amerika-model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

jbtbnl schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:21:
Voor de Desire Z liefhebbers is er een interessant gerucht over een mogelijke HTC Era 42 qwerty telefoon:
http://reviews.cnet.com/8...mobile-g3-rumors-heat-up/

Ik hoop dat het waar is!
Helaas. Gaat blijkbaar om de HTC One X+, dus geen fysiek qwerty toetsenbord
http://phandroid.com/2012...nt-to-one-x-for-t-mobile/
Motorola Photon Q:

Hmm, echt warm loop ik er niet voor. De .3 inch extra schermgrootte met bijbehorende hogere resolutie (en dus meer ppi) t.o.v. de Samsung Captivate Glide is een leuke extra, maar voor de rest zie ik weinig tot geen voordelen t.o.v. de Samsung Captivate Glide.
De niet verwijderbare accu is een minpunt. De CPU is weliswaar een dualcore 1.5Ghz, maar welk type zetten ze er dan weer niet bij. De Samsung Captivate Glide heeft een Tegra 2, een dualcore die op 1Ghz loopt die krachtig genoeg is om een 10 inch tablet draaiende te houden, dus qua CPU kracht zit dat wel snor, zeker als je kijkt naar de Desire Z die ik nu heb.
Ik zit er sterk aan te denken om de Samsung Captivate Glide te halen. De prijs is gunstig, zo'n 275 euro. Ik gok dat de Photon Q daar een stuk boven zal zitten bij introductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bruine schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:31:
Telefoon is $ 350,- (komt 9,75% California tax bij)
Verzenden USPS $ 50,-

Maakt $ 410,- totaal / 1,3 € koers = € 315,-

€ 315,- + 3% douanerechten
€ 315,- + 19% BTW

€ 385,- gaat die telefoon je kosten als je hem daar besteld en door USPS laat leveren. Levering zal 1,5 week in beslag nemen als de douane een beetje meewerkt. De € 70,- moet je overigens meteen aftikken wanneer het pakketje wordt afgeleverd. Ik was niet thuis dus ik mocht op het Postkantoor afrekenen.

Vergeten te melden dat daar nog € 16,75 inklaringskosten van TNT bij kunnen komen! Ga maar uit van wel. Dus dan kom je uit op € 402,50.

Ik heb even rondgekeken om deze telefoon vanuit VS te importeren, maar ik vind eigenlijk nergens een site waar die voor een betaalbare prijs te koop staat. Zag prijzen (USD 549) en hoger, dan zou hij wel erg duur worden.

Kan iemand me helpen met een link / tip waarmee ik verder kan?

Alvast merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via MP voor €390,00 staat mij bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, heb hem daar gezien (Roy) voor 410 EUR, unlocked, al is dat op zich niet nodig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
En anders op XDA kijken, in de V&A. Ik heb de mijne op Ebay gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Freekers schreef op zondag 29 juli 2012 @ 12:12:
[...]

Helaas. Gaat blijkbaar om de HTC One X+, dus geen fysiek qwerty toetsenbord
http://phandroid.com/2012...nt-to-one-x-for-t-mobile/

[...]

Hmm, echt warm loop ik er niet voor. De .3 inch extra schermgrootte met bijbehorende hogere resolutie (en dus meer ppi) t.o.v. de Samsung Captivate Glide is een leuke extra, maar voor de rest zie ik weinig tot geen voordelen t.o.v. de Samsung Captivate Glide.
De niet verwijderbare accu is een minpunt. De CPU is weliswaar een dualcore 1.5Ghz, maar welk type zetten ze er dan weer niet bij. De Samsung Captivate Glide heeft een Tegra 2, een dualcore die op 1Ghz loopt die krachtig genoeg is om een 10 inch tablet draaiende te houden, dus qua CPU kracht zit dat wel snor, zeker als je kijkt naar de Desire Z die ik nu heb.
Ik zit er sterk aan te denken om de Samsung Captivate Glide te halen. De prijs is gunstig, zo'n 275 euro. Ik gok dat de Photon Q daar een stuk boven zal zitten bij introductie.
Imho: een Tegra2 is mwoah en het toetsenbord van de glide is letterlijk 10x slechter dan die van de Z. (Ik heb een Z en heb de D4 en de Glide geprobeerd, maar ze zijn allebei niks voor mij...)

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oraclexxx
Wat is precies "bootloader unlocker". deze term wordt namelijk genoemd in een aantal posts over photon Q..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is iets om je bootloader mee te unlocken ;)
Die bootloaders worden doorgaans door de fabrikanten gelockt zodat gebruikers er niets aan kunnen aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Met een unlocked bootloader kun je ongesigneerde kernels booten, wat in de praktijk betekent dat je allerlei mods kunt installeren (bijv. Cyanogenmod). ;) ;)

[ Voor 56% gewijzigd door R_W op 01-08-2012 22:39 . Reden: Vergeten te knipogen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Ik twijfel tussen een Droid 4 of een Xperia Pro. De een is ongeveer 2x zo duur als de ander. Zou hij ook 2x zo veel beter zijn? In elk geval wil ik een toetsenbord en ICS erop hebben.

Zelf heb ik een Milestone 2, maar mijn accessoires passen niet op de Droid 4, dus dat zou geen doorslag moeten geven tot aankoop. Of zou ik beter een Droid 3 kunnen nemen?

Iemand die deze toestellen heeft gezien/overwogen en mij een advies kan geven? Ik heb wel de nieuwe Sony toestellen gezien en moet zeggen, de schermpjes zien er echt strak uit, mooi beeldje. Geldt dit ook voor de toch al wat oudere Xperia Pro?

[ Voor 4% gewijzigd door barchettanl op 03-08-2012 09:21 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik ben hartstikke tevreden met mijn Xperia Pro MAAR ik wil er geen ICS op want daar heeft ie naar mijn mening net te weinig geheugen voor. Echter ben ik zo tevreden met gingerbread dat het ook niet eens hoeft. Als geld geen rol zou spelen zou ik denk ik wel voor de Droid 4 gaan ook al heb ik die niet gezien, maar heb ook nog de Droid 1 en was daar destijds tevreden mee.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Ik geloof dat de Droid 3 en 4 elkaar niet veel ontlopen, op het scherm na? Ik ben niet zo'n fan van pentile schermen (m'n fototoestel had dat).

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08
Binnenkort komt in Amerika de Motorola Photon Q 4G LTE uit. Check http://www.motorola.com/u...ON-Q-4G-LTE,en_US,pd.html

Lijkt erg op de Droid 4, met een paar aanpassingen. Wat ik kon vinden:
- Heeft standaard ICS
- Werkt standaard met GSM
- 4.3 inch scherm ipv 4.0 inch
- Dual core 1.5 Ghz i.p.v. 1.2 Ghz
- LTE 1900 Mhz i.p.v. 700 Mhz (alleen is LTE in Nederland straks ook op 1900 Mhz?)
- NFC
- Minder intern geheugen, 8 GB ipv 16 GB

[ Voor 4% gewijzigd door dbzokphp op 05-08-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er een leuk toestel uit. Vind hem er enorm goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oraclexxx
Mee eens, ben benieuwd hoelang we er op moeten wachten voordat deze in nld verkrijgbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imho is het tijd voor 720P schermen, liefste lekker klein, 4,0'' ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of hij naar Nederland komt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb nu ook een Droid 3 in huis. Het scherm is echt 10x mooier dan dat van de Droid 4. Dualcore 1GHz tegen 1,2GHz, 512MB tegen 1GB en een mooi scherm tegen een Pentile.

Als je de D3 voor een mooi prijsje in goede staat kunt krijgen zou ik die echt wel aanraden. Nog even en ICS draait er perfect op. CM ICS draait ook goed, alleen de camera opstarten duurt lang.

De Photon zie ik als een D4+. Wel op 1,5GHz, wel een normaal scherm en nog een LTE frequentie erbij (en niet ipv volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Iemand een idee wanneer de Galaxy Chat nou gaat uitkomen in Spanje? Dat zou namelijk eind juli zijn maar nog steeds niets...
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste