Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb uit interesse even gemaild met de klantenservice van Motorola. Die bevestigen dat de Photon Q NIET naar Nederland komt.

"Thank you for contacting Motorola.

Currently there is no plans to release the Photon Q or any other phone with a hardware keyboard in Europe. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:40:
Ik heb uit interesse even gemaild met de klantenservice van Motorola. Die bevestigen dat de Photon Q NIET naar Nederland komt.

Currently there is no plans to release the Photon Q or any other phone with a hardware keyboard in Europe. "
Helaas. daar gaat mijn hoop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oraclexxx
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:40:

Bah bah :(
Importeren zo een optie kunnen wezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Importeren FTW! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
Ik heb een aantal jaren geleden mijn Motorola Milestone 1 gekocht bij belsimpel.nl deze had ze vanuit Italië geïmporteerd. zou mooi zijn als een Nederlandse webshop ook deze zou importeren (i.v.m. garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Niet alleen ivm garantie, maar ook invoerrechten (van buiten de EU)!

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
Ik heb gister een mail gestuurd naar Belsimpel maar deze kunnen nog geen duidelijkheid geven of ze van plan zijn om de Motorola Photon Q‏ naar Nederland te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik heb ook maar eens bij Belsimpel aan de bel getrokken. Heb daar destijds m'n Motorola Milestone 2 gekocht (toch ook een import) en gevraagd naar de Motorola Photon Q.
Zo lijkt het alsof er vraag naar dit toestel is :)

Overigens is het antwoord 't zelfde: "Op dit moment is daar helaas nog niks over bekend. U kunt onze site in de gaten houden. Indien wij het toestel aan ons assortiment toevoegen zal dit op de site te zien zijn."

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat dat wel werken eigenlijk importeren, in verband met de unremovable sim? GSM bands zijn geen probleem want ondersteunt 900/1800 ook maar 3G weet ik ook niet zeker of dat nog verschil maakt.

Ik vind het wel jammer dat er totaal geen aanbod meer is qua hardware keyboards. Typt toch gewoon fijner dan zo'n touchscreen. Je zou toch zeggen dat er toch wel ruimte moet zijn voor 1 model. Sony heeft deze maand aangegeven op te houden met de ontwikkeling van hardware qwerty's, HTC deed dat eerder dit jaar al. Samsung en LG maken ze ook alleen voor de US markt, net als Moto. Alleen Nokia zou misschien nog kunnen met een WP8 model maar dat is ook nog afwachten...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:27

Sherlock

No Shit

Ik heb als opvolger voor mijn Desire Z gekozen voor een Xperia S, gewoon omdat er niks anders voorhanden was. Spijt heb ik er niet van, want het is gewoon een fijne telefoon, maar helemaal gewend aan het typen op een scherm ben ik nog steeds niet. (Gaat wel steeds beter)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik vind het wel jammer dat er totaal geen aanbod meer is qua hardware keyboards. Typt toch gewoon fijner dan zo'n touchscreen.
Niet alleen dat, maar nog veel belangrijker: meer ruimte op je scherm! Met een hardware toetsenbord wordt niet meer het halve scherm in beslag genomen door softwaretoetsen!!
Sony heeft deze maand aangegeven op te houden met de ontwikkeling van hardware qwerty's
Noooooooo!! Ik zou zo graag een toetsenbordversie van hun Xperia S willen zien!

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Nog steeds jammer....zo weinig qwerty phones

Blijft leuk deze:
http://www.androidauthori...ndroid-phones-2012-55315/
Afbeeldingslocatie: http://1.androidauthority.com/wp-content/uploads/2012/03/qwery-2012-best1.jpg
4.8 inch HD Super AMOLED display
1280×800 Resolution
4000 mAh battery
1.5GHz Quad core processor
2GB of RAm
64GB internal memory
5 row QWERTY keyboard
12MP camera
less than 10mm thin

[ Voor 32% gewijzigd door Get!em op 09-08-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou 4,8" en 'n uitschuifbare qwerty doet het weer op 'n HTC Tytn 2 lijken, das way too big!
barchettanl schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:25:
Niet alleen dat, maar nog veel belangrijker: meer ruimte op je scherm!
Ligt ook wel echt aan het type toetsenbord, Swype (die rechterafbeelding) vind ik bijvoorbeeld meevallen:Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YGA8KeHLaVKdjjbBMRsZkMk5/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 09-08-2012 16:20 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg mooie device, maar geen 720P scherm vind ik een groot gemis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Jammer van dit:
The catch? The SIM card isn't accessible [--] If you were able to unlock the phone and swap the SIM, this could be avoided.
Het is een Sprint only phone op dit moment. Op de foto's zie je ook niet de mogelijkheid zoals bij de Razr om een microsim er uit te halen. Alleen de micro sd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ik zit heel erg te denken om een Droid 4 aan te gaan schaffen, maar ik zou het toestel graag even fysiek vast willen hebben voordat ik deze bestel. Is er iemand hier op GoT waar ik het toestel even van vast kan houden ?

In de omgeving van Arnhem zou helemaal ideaal zijn :)

Murphy was an optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm vraag het in het Droid 4 topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik had nog de stille hoop dat een fabrikant op de IFA in Berlijn iets zou aankondigen. Maar verder dan een tablet met een toetsenbord is het niet gekomen ...

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

• oraclexxx
Ik heb een paar maanden geduldig gewacht op een high end QWERTY phone en de motorola photon q lijkt de enige smartphone naar mijn smaak. Net als alexvkan heb ik ook contact gezocht met Motorola. Helaas kreeg ik precies hetzelfde antwoord:

In response to your email, we would like to thank you for your interest in Motorola phones. We would like to kindly advise you that no plans have been announced to release the Photon or the Droid 4 in Europe. We would like to recommend to check with Expansys to see what phones are for sale in the Netherlands. Please find below the link for the webpage of Expansys"

Is er nog hoop dat de Photon Q zal verschijnen op de manier hoe Droid 4? Of is dat onmogenlijk vanwege die vaste sim?

Ik heb geen hoop meer dat in de nabije toekomst er een hight end qwerty phone in NLD zal verschijnen, Ik zal waarschijnlijk nog een paar maanden wachten, want heb ook mijn oog laten vallen op de HTC one x plus als vervanger voor mijn n900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik heb voor een collega van de buitendienst een HTC One X gekocht en geïnstalleerd. Heel mooi apparaat: snel, groot helder scherm, ICS. Maar ... geen toetsenbord.
Noem mij ouderwets, maar zelfs die snelheid en hoge resolutie zijn voor mij geen substitutie voor een hardware toetsenbord.
Nu ik lekker ben gemaakt met die One X, vraag ik mij af of een Xperia Pro niet zal gaan tegenvallen qua snelheid en scherm(helderheid). Op Ebay zag ik namelijk dat de rode versie (ja, ik ben een beetje afwijkend) vanuit Engeland werd aangeboden voor 200 euro ...

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
512 MB RAM vind ik zelf aan de krappe kant en is eigenlijk ook de beperkende factor voor mijn HTC Desire Z. Persoonlijk zou ik, als ik nu nog een ouder toestel met lage specs zou nemen, eentje zoeken die gewoon een knettersnelle ROM beschikbaar heeft en dat er op flikkeren.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc2000
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04-2024
Ik heb ook onlangs een Xperia pro gekocht in Duitsland. Mijn oude telefoon was nog geen smartphone, dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, maar ik ben tot nu toe erg tevreden. Na het lezen van o.a. dit topic begrijp ik dat de kans op een nieuwere telefoon met toetsenbord erg klein is, dus waarom langer wachten? Alleen de batterij is snel leeg, maar dat schijnt normaal te zijn bij smartphones. Het toetsenbord tikt erg fijn, alleen de z en de y zitten omgedraaid omdat het een duitse versie is. Ook ICS draait vrij soepel. Als je het niet erg vindt om die twee toetsen omgedraaid te hebben, is het misschien ook iets om in Duitsland te bestellen. Handyattacke heeft hem voor €199, en Getgoods (waar ik besteld heb) voor €196 na gebruik van een kortingscode (even googelen). De verzendkosten zijn daar wel iets hoger, maar je krijgt wel een trackingcode van DHL, gratis betalen met paypal, en een snelle bezorging (maandagmorgen besteld, woensdag bezorgd). Er waren nog wat andere winkels rond de €200, en ook the phonehouse duitsland heeft hem voor €210, als je dicht bij de grens woont is het misschien een optie om hem daar te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oraclexxx
Samsung galaxy s Relay:

http://www.androidauthori...relay-4g-official-112919/

Misschien dat deze wel een release in NLD krijgt?
Ik ber er niet zo van onder de indruk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik merk dat de hoeveelheid widgets toch ook wel invloed heeft op dat reloaden van het homescreen. Dus friend stream etc. eruit flikkeren helpt wel. Maarja... :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Sorcerer8472 schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:55:
Ik merk dat de hoeveelheid widgets toch ook wel invloed heeft op dat reloaden van het homescreen. Dus friend stream etc. eruit flikkeren helpt wel. Maarja... :+
Dat helpt inderdaad goed, zeker bij gare widgets. Daarom is het echt aan te raden widget gebruik te minimaliseren, of in ieder geval goed op te letten dat de widgets goed werken. Ik merkte dat ik widgets eigenlijk nooit gebruikte, en het gewoon luxe snelkoppelingen waren om apps te launchen.

Ik moet zeggen dat alle problemen met mijn launcher waren opgelost na het bulletproofen dankzij V6 supercharger.
oraclexxx schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:51:
Samsung galaxy s Relay:

http://www.androidauthori...relay-4g-official-112919/

Misschien dat deze wel een release in NLD krijgt?
Ik ber er niet zo van onder de indruk..
Ik ben vooral benieuwd of hij hier komt en wat de rest van de specs is. Het ziet er wel uit als een leuke vervanging voor mijn Z!

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:08
Komt er dan misschien toch nog wat? 19 september: http://www.ubergizmo.com/...r-19th-september-release/

(Wel T-mo only, wordt een lastige import in het begin)

[ Voor 25% gewijzigd door S0epkip op 11-09-2012 16:08 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S0epkip schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:08:
Komt er dan misschien toch nog wat? 19 september: http://www.ubergizmo.com/...r-19th-september-release/

oraclexxx in "Qwerty Androids" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Dit gaat om de release date, niet de specs.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

S0epkip schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:08:

T-Mo USA werkt op andere 2G- en 3G-frequenties (o.a. 3G op 1700 MHz), heel goed uitkijken dus of hij hier ook wel werkt, want da's zeker niet vanzelfsprekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Oeh nice! Ik ben nog immer tevreden met mijn Z, maar dit ziet er erg luxe uit qua keyboard. Doet me denken aan mijn HTC TouchPro 2 met dat 5 row keyboard. Die hou ik in de gaten hoe hij hier in NL aan de praat is te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54
Al sinds ik mijn Nokia E71 verkocht heb omdat ik over was gestapt op de iPhone miste ik een QWERTY toetsenbord. Aangezien ik ook een duo sim mogelijkheid wilde EN bij Samsung wil blijven heb ik zojuist de Samsung Galaxy Y Pro aangeschaft.

Afbeeldingslocatie: http://st2.gsmarena.com/vv/pics/samsung/samsung-galaxy-y-pro-duos.jpg

Ondanks data er alleen 2.3.6 op draait en de hardware niet het meest moderne is denk ik toch dat ik er gelukkig mee ga zijn. Iemand ervaringen met dit toestel?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:32
Ballebek schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:38:
Al sinds ik mijn Nokia E71 verkocht heb omdat ik over was gestapt op de iPhone miste ik een QWERTY toetsenbord. Aangezien ik ook een duo sim mogelijkheid wilde EN bij Samsung wil blijven heb ik zojuist de Samsung Galaxy Y Pro aangeschaft.

[afbeelding]

Ondanks data er alleen 2.3.6 op draait en de hardware niet het meest moderne is denk ik toch dat ik er gelukkig mee ga zijn. Iemand ervaringen met dit toestel?
Geen ervaringen met dit toestel maar je gaat er natuurlijk wel iets op achteruit in vergelijking met een iPhone.
Apps worden niet gemaakt voor de resolutie en verhoudingen van dit toestel.
Het is een toestel in het lagere segment, dus verwacht niet te veel.
Natuurlijk wel een hoop bang-for-your-buck, en lekker full qwerty kunnen gebruiken waar anderen veel te veel aan het backspacen zijn.

Verwijderd

Ballebek schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:38:

[afbeelding]

Dat is waarschijnlijk een hele achteruitgang. Je zal een hele hoop apps niet kunnen draaien omdat je toestel gewoon een te lage resolutie heeft en alles zal ook niet zo smooth verlopen dan dat je dat gewend bent van bij je iPhone.

• LiquidT_NL
Stiekem vind ik het een awesome design, maar het scherm gaat inderdaad denk ik alleen maar voor teleurstelling zorgen. Zolang je dit maar niet ziet als een les dat Android zwaar kut is vergeleken met iPhone.

• S0epkip

PVO

• Frag1le
Hierbij nog een review met filmpje van Phonearena.com
http://www.phonearena.com...-S-Relay-4G-Review_id3129

• Rv.dP
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-06 16:34
Die Samsung Relay ziet er inderdaad wel interessant uit! Die gaan we volgen. :)

Hier nog een review:
http://www.lazytechguys.c...-s-relay-4g-for-t-mobile/

• Frag1le
Rv.dP schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:17:
Die Samsung Relay ziet er inderdaad wel interessant uit! Die gaan we volgen. :)

Hier nog een review:
http://www.lazytechguys.c...-s-relay-4g-for-t-mobile/
Zelfde review als het filmpje wat ik hier al plaatste.
Zie link onder de video.
Frag1le in "Qwerty Androids"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Nog een (unboxing) filmpje gevonden van de Samsung Galaxy S Relay 4G.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WD3M7ugRoZo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik was inmiddels ook overgestapt van iPhone naar Note, vergeten te melden, maar ik mis nog steeds een QWERTY toetsenbord.

Ik ben een vrij basic gebruiker, Whatsapp, Mail en af en toe Facebook en ik ben tevreden. :)

Een ding vind ik net wat minder, toestel zou op voorraad zijn, ik besteld en netjes betaald blijkt deze niet op voorraad te zijn en onbekend wanneer ie wel geleverd kan worden door de webshop.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ballebek schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:20:
[...]

Een ding vind ik net wat minder, toestel zou op voorraad zijn, ik besteld en netjes betaald blijkt deze niet op voorraad te zijn en onbekend wanneer ie wel geleverd kan worden door de webshop.
Dat klinkt als het begin van het einde. Ik zou de koop direct ongedaan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Volgens een XDA-gebruikers en prille eigenaar van de T-Mobile Samsung Galaxy S Relay 4G heeft dit toestel standaard een simlock.
Of de 'off contract' versie van dit toestel geen simlock heeft is nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, die Galaxy S Relay kan interessant zijn. Ik word niet echt warm van het uiterlijk (zoals wel bij de Desire Z of de Captivate Glide), maar het ding doet een hoop goed:

- Groot AMOLED display
- Dual core met redelijke snelheid
- 1 GB RAM
- ICS of hoger
- Mid range, dus betaalbaar?

Nadelen zijn wat mijn betreft de niet briljante camera en het erg nietszeggende uiterlijk. Zelf zou ik graag zien dat Cyanogenmod beschikbaar komt op het ding, dat maakt het leven al gelijk een stuk prettiger.

Maar goed, als het spul steeds niet in Nederland of Europa uitkomt blijft het toch minder interessant, ik ben de gok nemen met garanties inmiddels wel zat.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
LiquidT_NL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:29:
[...]

Dat klinkt als het begin van het einde. Ik zou de koop direct ongedaan maken!
Die discussie staat los van dit topic maar dan worden de AV erbij gepakt en daar staat in dat ze 30 dagen de tijd hebben om het artikel te leveren en anders een alternatief mogen aanbieden...

Ze hadden er ook niet echt een boodschap aan dat ik nogal teleurgesteld was omdat ie EN in de webshop (en zelf nu nog!) op Marktplaats te koop wordt aangeboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:28:
Die discussie staat los van dit topic maar dan worden de AV erbij gepakt en daar staat in dat ze 30 dagen de tijd hebben om het artikel te leveren en anders een alternatief mogen aanbieden...

Ze hadden er ook niet echt een boodschap aan dat ik nogal teleurgesteld was omdat ie EN in de webshop (en zelf nu nog!) op Marktplaats te koop wordt aangeboden...
Is het een Nederlandse webshop? In dat geval hebben ze vette pech, want dan kan je de koop annuleren op basis van de wet koop op afstand. Tot zeven dagen na levering mag jij zonder opgaaf van reden je product terugsturen. Dat is dus inclusief als het ding nog niet verstuurd is; zodra jij aangeeft de telefoon niet meer te willen en ze versturen hem toch draaien ze zelfs op voor de verzendkosten terug hun kant op (die normaal gesproken voor jou zijn).

Ze zullen tegensputteren en moeilijk doen met voorwaarden, maar dat is de wet en daar hebben ze zich aan te houden. Als ze zo al gelijk beginnen met moeilijk doen zijn het duidelijk onbetrouwbare lieden. Ik zou daar mooi geen garantie willen hebben lopen, want daar kan je waarschijnlijk ook naar fluiten. Wat er ook in hun AV staat, die gaat nooit boven de Nederlandse wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:13:
Hee, die Galaxy S Relay kan interessant zijn. Ik word niet echt warm van het uiterlijk (zoals wel bij de Desire Z of de Captivate Glide), maar het ding doet een hoop goed:

- Groot AMOLED display
- Dual core met redelijke snelheid
- 1 GB RAM
- ICS of hoger
- Mid range, dus betaalbaar?

Nadelen zijn wat mijn betreft de niet briljante camera en het erg nietszeggende uiterlijk. Zelf zou ik graag zien dat Cyanogenmod beschikbaar komt op het ding, dat maakt het leven al gelijk een stuk prettiger.

Maar goed, als het spul steeds niet in Nederland of Europa uitkomt blijft het toch minder interessant, ik ben de gok nemen met garanties inmiddels wel zat.
De telefoon is dus niet mid-range.
Een mid-range telefoon kan het gewoon niet genoemd worden omdat er een S4/Adreno 225 inzit. Tevens is het op dit moment een van de allersnelste telefoons die er is.. Deze foon scoort bijv in quadrant en wat andere benchmarks (quadcore geoptimaliseerde benches uitgesloten) hoger dan de One X of SGS3. Dit omdat die beide telefoons hun benchmarks uitvoeren op 1280x720 en de SGSR4G op 800x480. De camera 5MP of het uiterlijk hebben hier natuurlijk niets mee te maken. Megapixels zeggen niets en imo wordt er teveel op de kwaliteit van de camera gehamerd, deze is namelijk gelijk of iets beter dan de Desire Z. Alleen de vorige generatie camera maakt de telefoon natuurlijk niet gelijk mid-range. Telefoons met de S3 zijn nu mid-range.

En over het uiterlijk, het ding is strak zwart. De SGSR4G oogt een stuk rustiger dan de Desire Z.
Ik vind deze telefoon persoonlijk dus ook een stuk mooier dan de Desire Z.

[ Voor 5% gewijzigd door Frag1le op 23-09-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
En weer een nieuw filmpje van de Samsung Galaxy S Relay 4G
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OdX00pNs0pc]

Verwijderd

Iemand zegt trouwens dat het ding 400 dollar moet kosten, al weet ik niet of dat ergens op gebaseerd is. Voor 300 zo ik het een gaaf ding vinden, daarboven moet ik toch nog eens goed nadenken.
Frag1le schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:19:
Een mid-range telefoon kan het gewoon niet genoemd worden omdat er een S4/Adreno 225 inzit. Tevens is het op dit moment een van de allersnelste telefoons die er is.. Deze foon scoort bijv in quadrant en wat andere benchmarks (quadcore geoptimaliseerde benches uitgesloten) hoger dan de One X of SGS3.
Ja, zo lust ik zo ook. Hij is snel omdat de minder rappe hardware een minder groot scherm hoeft aan te sturen. Ja, maar zo gaat die vlieger natuurlijk niet echt op.

De camera in de Desire Z was ook niet top of the line in zijn tijd, dus om nu een vergelijkbare camera aan te treffen in een nieuwe telefoon is wel wat teleurstellend.
En over het uiterlijk, het ding is strak zwart. De SGSR4G oogt een stuk rustiger dan de Desire Z.
Ik vind deze telefoon persoonlijk dus ook een stuk mooier dan de Desire Z.
Dat halfronde met de langgerekte knop? Nee, het komt erg op mij over als een generiek goedkoop plastieken gevalleke. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Frag1le schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:02:
En weer een nieuw filmpje van de Samsung Galaxy S Relay 4G
[video]
This video is private.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 02:14 ]

• Frag1le
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 02:00:
Iemand zegt trouwens dat het ding 400 dollar moet kosten, al weet ik niet of dat ergens op gebaseerd is. Voor 300 zo ik het een gaaf ding vinden, daarboven moet ik toch nog eens goed nadenken.

[...]

Ja, zo lust ik zo ook. Hij is snel omdat de minder rappe hardware een minder groot scherm hoeft aan te sturen. Ja, maar zo gaat die vlieger natuurlijk niet echt op.

De camera in de Desire Z was ook niet top of the line in zijn tijd, dus om nu een vergelijkbare camera aan te treffen in een nieuwe telefoon is wel wat teleurstellend.

[...]

Dat halfronde met de langgerekte knop? Nee, het komt erg op mij over als een generiek goedkoop plastieken gevalleke. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.

[...]

[...]
Minder rappe hardware? Het is een S4 Snapdragon.... volgens mij moet je je hier nog even in verdiepen anders had je het niet over 'minder rappe hardware'.

Ik zie dat CNET z'n yt video heeft afgeschermd.
De review bevat hetzelfde filmpje.
http://reviews.cnet.com/2300-6452_7-10013912.html

Verwijderd

Hoi iedereen,

Ik ben al een tijdje in dit topic aan het lurken omdat ik ook op zoek ben naar een goede QWERTY phone als volgende aankoop. De Samsung Galaxy S Relay is nu te koop op canadagsm (http://www.canadagsm.ca/S...g-Galaxy-S-Relay-4G-T699/), maar het prijskaartje wat er aan hangt is voor mij nog iets te gortig, zo'n 500 Canadese dollars excl. shipping. Maar ze shippen iig internationaal en kennelijk zijn al hun telefoons unlocked, dus geïnteresseerden kunnen los!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:26:
Ik ben al een tijdje in dit topic aan het lurken omdat ik ook op zoek ben naar een goede QWERTY phone als volgende aankoop. De Samsung Galaxy S Relay is nu te koop op canadagsm (http://www.canadagsm.ca/S...g-Galaxy-S-Relay-4G-T699/), maar het prijskaartje wat er aan hangt is voor mij nog iets te gortig, zo'n 500 Canadese dollars excl. shipping. Maar ze shippen iig internationaal en kennelijk zijn al hun telefoons unlocked, dus geïnteresseerden kunnen los!
Mjah, ~450 euro is wel een beetje dolletjes. Daarentegen past het wel bij het mid-range-plaatje en betekent dat dat de prijs hopelijk nog flink kan zakken.

Ik hoop dat hij in Nederland uitkomt, want ik ben gokken met garanties e.d. wel een beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo jammer,ik dacht de htc ine x+ een toetsenbord zou hebben, ik heb een tijd geleden toen de eerste geruchten er waren gegoogled....hij heette toen nog htc era 42, had wel een mooie geweest, htc heeft altijd fijne toetsenborden.
Op 1december mag ik een ander toestel, ik hoop dat er tegen die tijd een mooi toestel deze kant op komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-08 12:20

MrKikker

Kansenjongere

Schopje!

Ik bezig opt moment een Galaxy TXT (ookwel GT-B5510) waarvan de toetsenbordknopjes nogal stug zijn. zodoende worden niet alle toetsaanslagen herkend. Iemand die weet of de gevoeligheid van de toetsenbordknoppen in te stellen is oid?

Wie is jouw favoriete fictieve personage? - God

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, is gewoon de plasticness van het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker

MrKikker

Kansenjongere

CLB schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:24:
Nee, is gewoon de plasticness van het toestel
Helaas, flink doorrammen en hopen dat de knoppen slijten dan maar! thanks voor het snelle antwoord.

Verder megafijn toestel btw, enorme verbetering tov m'n Nokia E6

[ Voor 18% gewijzigd door MrKikker op 04-10-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerrekteZakStro
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 13:38
MrKikker schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:23:
Schopje!

Ik bezig opt moment een Galaxy TXT (ookwel GT-B5510) waarvan de toetsenbordknopjes nogal stug zijn. zodoende worden niet alle toetsaanslagen herkend. Iemand die weet of de gevoeligheid van de toetsenbordknoppen in te stellen is oid?
Ik heb dit toestel zelf ook. Grootste nadeel vind ik het kleinere scherm (duh!), maar ook de geringe hoeveelheid RAM/ROM. Verder doen de knoppen net onder het scherm wel wat goedkoop aan. Het allergrootste voordeel is natuurlijk dat je er lekker snel mee kunt typenen de prijs! Met een paar apps zit je geheugen al snel vol en dan gaat alles erg stroperig. Misschien zie ik een optie over het hoofd om toch wat meer apps te hebben zonder dat de boel snel dichtslipt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OppFox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:42:
• Je moet er echt een custom rom op zetten (of in ieder geval rooten). De AT&T rom zit aardig wat bloatware in. Was ik toch al van plan, maar voor sommige mensen misschien een nadeel.
[/list]
Zijn de ROM's een beetje leuk? Ik merk dat ik met een schuin oog naar de Glide aan het kijken ben, aangezien deze nu wel erg leuk betaalbaar wordt. Echter ben ik bang verwend te zijn met CM7/CM10 en dat alternatieve custom ROM's misschien dik tegenvallen.

De nieuwe Galaxy S Relay doet het toch niet voor mij, terwijl ik de Captivate Glide toch wel erg mooi vind. Het enige waar ik bang voor ben is dat het spul toch al rap weer verouderd gaat zijn, wat ik met mijn Blade ook merkte met een chipset die al even oud was toen het ding uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08
Wellicht interessant voor Motorola Photon Q 4G LTE liefhebbers: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1929143

Het is een Tsjech gelukt om met zijn eigen sim kaart te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, als iemand kant en klare Photon Q's zou verkopen met die SIM hack, zou ik em gelijk bestellen. Ben zelf alleen een beetje huiverig voor het open halen van mijn telefoon, dus zal het zelf niet doen.

Was hier eigenlijk om te zeggen dat LG met een nieuwe QWERTY komt, waar nog niet zo veel over bekend is. Maar hij ziet er iig veel mooier uit dan de Relay, maar dan met vergelijkbare specs: http://www.engadget.com/2...mach-for-sprint-hands-on/

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2012/10/sprintoptimusgmachhandonlead02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:55:
Was hier eigenlijk om te zeggen dat LG met een nieuwe QWERTY komt, waar nog niet zo veel over bekend is. Maar hij ziet er iig veel mooier uit dan de Relay, maar dan met vergelijkbare specs: http://www.engadget.com/2...mach-for-sprint-hands-on/
Jammer maar ook met ingebouwde sim:
And just like Sprint's Optimus G and the Motorola Photon Q, you won't find any carrier-specific branding anywhere on the outside of the device -- unfortunately, you also won't see any SIM slots either, although you'll find a microSD slot to enhance the 8GB internal storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiMacho schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:09:
[...]

Jammer maar ook met ingebouwde sim:
[...]
Well ****. Had dat over het hoofd gezien. Dan maar wachten op een Relay price drop denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:14
ik denk dat we wel een inkoopactie kunnen opzetten tzt?

[ Voor 3% gewijzigd door consolefreak op 10-10-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Voor mijn vrouw zoek ik een smartfone met fysiek boardje, maar wil geen uitschuif ding.
Ik zie de HTC Cha Cha en de Samsung TXT (beide 2.3)

Nu gaat samsung met de chat komen galaxy gt-b5330, dat lijkt mij wel wat.
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

1. alternatieven? (max 130euro)
2. komt deze naar NL?
3. zo ja, wanneer

Ik krijg geen antwoord van Samsung, ik lees ook dat hij al in Juli 2012 in Spanje gereleased zou worden.
Online kom ik hem ook slechts in 1 online winkel tegen (in België)

[ Voor 21% gewijzigd door Pinin op 11-10-2012 14:12 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Pinin schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:34:

ik krijg geen antwoord van Samsung, maar ik lees ook dat ie al in Juli in Spanje geleverd gaat worden
Je beseft dat dat nog 10 maanden is vanaf nu?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

Je beseft dat dat nog 10 maanden is vanaf nu?!
2012 :>
Ik heb mijn bericht aangepast

[ Voor 7% gewijzigd door Pinin op 11-10-2012 14:03 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

:) Maar dat schrijf je niet, want hij gaat dan geleverd worden
edit: je hebt je initiële bericht geedit. Edit dan ook het 'gaan' er eens uit :P

[ Voor 16% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-10-2012 14:05 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

AllSeeyinEye schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:04:
[...]

:) Maar dat schrijf je niet, want hij gaat dan geleverd worden
Jawel hoor O-)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Nu online
Vanavond voor mijn zusje de LG Optimus Pro besteld. Ze had eerst mijn oude BlackBerry Bold 9000 en nu een geleende BlackBerry Curve 8520, maar omdat bij beide het toetsenbord het helaas heeft begeven deze toch maar besteld. Ze stelt zelf namelijk erg weinig eisen aan een toestel, behalve dan het QWERTY-toestenbord, en dan het liefste niet uitschuifbaar.

Morgen zou het toestelletje binnen moeten komen, maar ik ben erg benieuwd om eerlijk te zijn. Alhoewel ik altijd sceptisch ben geweest over LG toestellen, zijn de reviews, voor een toestel van 110 euro, gematigd positief. Daarnaast voldoet het aan al haar eisen en was 'ie momenteel lekker goedkoop. Ook zal de hardware zeker beter zijn dan der huidige Curve en oude Bold.

Aan de ene kant toch wel jammer dat er zo weinig aanbod is, maar ook wel begrijpbaar. Zelf heb ik de Galaxy Note en dat is met Swiftkey eigenlijk toch net zo goed als een fysiek toetsenbord. Alhoewel ik stiekem toch wel het toetsenbord van mijn oude Storm2 mis. Lekker meeveren was voor mij de toekomst, maar helaas voor weinig anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker

MrKikker

Kansenjongere

even een kick

op mijn Galaxy TXT zit een noodoproep-button als het toestel op toetsenblokkering staat. ik vind dit toch iets te risicovoel gezien mijn toestel nog wel eens van toetsenblok afgaat in m'n zak.

kan ik die button weghalen?
VerrekteZakStro schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:32:
[...]

Ik heb dit toestel zelf ook. Grootste nadeel vind ik het kleinere scherm (duh!), maar ook de geringe hoeveelheid RAM/ROM. Verder doen de knoppen net onder het scherm wel wat goedkoop aan. Het allergrootste voordeel is natuurlijk dat je er lekker snel mee kunt typenen de prijs! Met een paar apps zit je geheugen al snel vol en dan gaat alles erg stroperig. Misschien zie ik een optie over het hoofd om toch wat meer apps te hebben zonder dat de boel snel dichtslipt?
naar mijn weten is dat te doen door android te rooten en een app te installeren waarmee je andere apps op je SD-kaart installeert ipv op je interne geheugen.

[ Voor 61% gewijzigd door MrKikker op 12-10-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

MrKikker schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:06:
even een kick

kan ik die button weghalen?
Ja hoor, dat kan:

Afbeeldingslocatie: http://us.123rf.com/400wm/400/400/sbotas/sbotas1102/sbotas110200001/8865863-conceptuele-weergave-van-computer-service-weergegeven-met-een-schroevendraaier-en-toetsenbord.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker

MrKikker

Kansenjongere

Ik moet een schroevendraaier gebruiken om de virtuele button op m'n scherm te verwijderen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Je kan wel gewoon een andere lockscreen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Of een sticker plakken op de plek waar die button zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker

MrKikker

Kansenjongere

LiquidT_NL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:34:
Of een sticker plakken op de plek waar die button zit!
:')

ik ga wel kijken naar een ander lockscreen.

Edit: rondgezocht maar niets boeiends kunnen vinden. Vraag het wel op het Android forum.

[ Voor 17% gewijzigd door MrKikker op 12-10-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Zit er nu toch aan te denken de Droid 4 XT894 te bestellen, aangezien m'n Desire Z toch meer gaat ergeren (telkens Sense helemaal opnieuw laden), ook al is de Droid 4 toch al wat ouder nu. Alleen vind ik 'm op marktplaats niet meer.

Kent iemand nog een plek waar hij misschien te krijgen is in Europa (liefst NL) zonder dat ik zelf moet gaan importeren vanuit de VS?

- edit: het Droid 4-topic was wel handig om mijn vraag te beantwoorden :P Laat mijn bevindingen hier later wel weten -

[ Voor 14% gewijzigd door Sorcerer8472 op 27-10-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-09 18:29
Waarom root je je Desire Z niet eerst en draai je bv. Cyanogenmod erop? Schijnt een wereld van verschil te maken en geen "opnieuw laden van Sense"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, deze post had ik gemist. ~310 euro vind ik eerlijk gezegd nog wel meevallen, zeker aangezien de dollar relatief hoog staat. Misschien toch maar eens mijn zus lief aankijken of ze er ééntje wil meenemen de volgende keer dat ze in de VS is.

Zijn er al ROM's gespot voor de Relay? Het blijft angstig stil op dat vlak en dat is voor mij toch wel een voorwaarde. Het liefste uiteraard Cyanogen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

effect10 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:00:
Waarom root je je Desire Z niet eerst en draai je bv. Cyanogenmod erop? Schijnt een wereld van verschil te maken en geen "opnieuw laden van Sense"
Wil na 2 jaar ook weleens wat nieuws, en de accu van m'n Z valt steeds meer tegen, en de Z heeft toch ook niet zo'n goeie ontvangst. Mijn stokoude Nokia 6680 heeft gewoon duidelijk betere 3G- én 2G-ontvangst. Dus eens kijken of dat bij een nieuwe smartphone wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Naast de valide argumenten van de eigenaar van de Z om alsnog een nieuwe phone te willen: enkele maanden geleden was ik mijn Z ook helemaal zat. Uitiendelijk bijna een droid 4 besteld, toen mijn phone geroot en CM7 (en inmiddels elitemod ICS) er op en was er zo blij mee, dat ik die hele droid 4 niet meer wilde. Ik ga sowieso met mijn Z door tot hij echt op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hoeveel langer gaat je accu nu mee? Want da's wel een punt voor mij. Zeker als het scherm op volle sterkte moet dan gaat het echt heel hard... Ik weet nog dat mijn telefoon nog maar 40% accu had na een treinreis van 2 uur waarin ik hem continu gebruikte voor wat browsen en whatsappen. En de laatste 50% gaan dubbel zo hard als de eerste is mijn ervaring, dus meer dan 3 uur zou je niet halen op het ding... Is dat iets dat verbetert met Cyanogenmod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-09 18:29
Je zou deze accu nog kunnen proberen: http://www.mobilefun.nl/2...ded-battery---1800mah.htm

En mogelijk dat je mbv: Auto Memory Manager (zie google play) ervoor kan zorgen dat je Sense niet steeds uitklapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso kan je even je battery stats wissen als het verloop niet lineair meer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dual Infinity
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-04 19:52
Seconded, gedeeltelijk althans.

Offtopic, maar aangezien er vast genoeg mensen zijn die nog een tijdje aan hun Desire Z 'vast zitten' wellicht wel relevant:
Ik draai de Mimicry rom (CyanogenMod-afgeleide) en vooral het feit dat het ICS is maakt enorm veel uit. Wat dat betreft geldt: rooten, flashen en niet meer terug kijken. Ik was een groot Sense-fan, maar mis het absoluut niet meer.

Er wordt er in veel roms wel behoorlijk wat gekloot met getweakte parameters die in veel gevallen alleen getest zijn door een paar devs voor hun eigen use cases.
'Supercharger' of 'Pimp my ROM' zijn zo van die setjes tweaks. Voor mijn use cases leveren die tweaks idiote slowdowns op en ik heb dan ook redelijk wat effort gestopt in begrijpen hoe dat nou kon. Van supervloeiend naar niet vooruit te branden tot battery pull required.

Het zit heel simpel gezegd in de hoeveelheid geheugen en de manier waarop er met widgets en background services wordt omgegaan. Dat hangt ook samen met de redraws van de Sense launcher. De low memory killer gooit de launcher op zeker moment uit het geheugen als hij geheugen nodig heeft voor andere zaken. Als de launcher weer nodig is, dan wordt hij weer opgestart.
Hetzelfde gebeurt met background services, zij het dat die vaak heel snel nadat ze gekilld zijn (onzichtbaar) weer opgestart willen worden. Heel veel widgets hebben de neiging om continu een background service te hebben draaien.
Als er dan ook nog gesynct wordt op de achtergrond, hou je helemaal geen geheugen meer over en kun je er op rekenen dat er de hele tijd allerlei dingen gekilld worden die kort daarna weer opgestart worden. Niet bepaald goed voor de performance.

Waar het op neerkomt is dat je op een Desire Z met effectief 378MB geheugen heel spaarzaam moet zijn met background services en widgets. Met System Panel of OS monitor zie je eenvoudig dat het weinig zin heeft om background services te killen. Een minuutje later staan ze er weer.

Een van de imho meest bruikbare tools voor het analyseren van dit soort dingen is CoolTool - vooral voor het in de gaten houden van je geheugengebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Overigens heb ik juist met Supercharger bijna nooit launcher redraws gehad, juist de reden dat ik het draaide. Dat is ook een van de speerpunten van supercharger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
niet zo mooi design maar toch een nieuwe Android qwerty met SIM

http://www.gsmarena.com/s...tosphere_ii_i415-5124.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
Ik heb de Motorola Photon Q 4G LTE gekocht via Ebay, en mijn sim kaart erin gesoldeerd.. Is even wat werk maar werkt nu wel top! Geweldige telefoon! Alles werkt, bellen en ook internet (Vodafone NL).

[ Voor 3% gewijzigd door dbzokphp op 05-12-2012 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
dbzokphp schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:54:
Ik heb de Motorola Photon Q 4G LTE gekocht via Ebay, en mijn sim kaart erin gesoldeerd.. Is even wat werk maar werkt nu wel top! Geweldige telefoon! Alles werkt, bellen en ook internet (Vodafone NL).
Jaloers!

Wat heb je betaald voor je Photon Q? En was het erg lastig om je sim er in te solderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
Ik heb er € 284 voor betaald + € 24 douanekosten.
Ja het was wel wat moeilijker dan ik had verwacht. Alles is natuurlijk enorm klein, dus je moet oppassen dat je je niet uitschiet.. Maar het is uiteindelijk wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat solderen heeft me er van weerhouden dat ook gewoon te doen. Ik ken ook niemand die het zou kunnen. Heb toch maar de Galaxy S Relay besteld, kijken of dat wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzokphp schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:35:
Ik heb er € 284 voor betaald + € 24 douanekosten.
Ja het was wel wat moeilijker dan ik had verwacht. Alles is natuurlijk enorm klein, dus je moet oppassen dat je je niet uitschiet.. Maar het is uiteindelijk wel gelukt.
Wauw, dat is niet eens heel duur. Wel erg gaaf dat het gelukt is, maar ik zou een beetje tegen aan 300 euro aan telefoon solderen op kijken. Aan de andere kant vind ik het wel een van de weinige mooie telefoons van het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanluwie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 22:06
dbzokphp schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:54:
zou je dat ook voor andere mensen willen solderen ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
Ik zou het wel willen, alleen doe ik het liever niet. Zo handig ben ik er namelijk niet in. Het was bij mij ook niet helemaal goed gegaan en iemand anders heeft me toen hierbij geholpen.
Het zou zonde zijn als ik dan je telefoon sloop..

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:06

Lord_Nemesis

Wa oars?

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:42:
Ja, dat solderen heeft me er van weerhouden dat ook gewoon te doen. Ik ken ook niemand die het zou kunnen. Heb toch maar de Galaxy S Relay besteld, kijken of dat wat is.
Waar heb je deze besteld als ik vragen mag? Deze telefoon lijkt mij ook wel wat. Mijn Pre3 begint wat oud te worden en een nieuwe telefoon met een fysiek qwerty tobo hebben...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
Ebay. Sommige verkopers bieden internationale verzending aan.

Edit: Of had je het over de Samsung Relay?

[ Voor 27% gewijzigd door dbzokphp op 14-12-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

99 dollar is de photos q bij amazon.com leveren die in Nederland?
dbzokphp had je een tutorial?, ik kan zelf gaan zoeken maar als je al een goede hebt is het wel handig.
Mijn vriendin heeft een Desire Z, daar heb ik al een keer een nieuw scherm en een simkaart houder ingezet en die begint al aardig slijtage te vertonen.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilboogs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 08:18
99 dollar is bijbetaling bij abonnement.......
Spice schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:55:
99 dollar is de photos q bij amazon.com leveren die in Nederland?
dbzokphp had je een tutorial?, ik kan zelf gaan zoeken maar als je al een goede hebt is het wel handig.
Mijn vriendin heeft een Desire Z, daar heb ik al een keer een nieuw scherm en een simkaart houder ingezet en die begint al aardig slijtage te vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

oeps ik zie het dan wordt het 549.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:06

Lord_Nemesis

Wa oars?

dbzokphp schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:21:
Ebay. Sommige verkopers bieden internationale verzending aan.

Edit: Of had je het over de Samsung Relay?
Ik had het inderdaad over de Relay :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste