Heb de mijne inderdaad van ebay. Ik heb net ff voor je gekeken en die dude biedt em niet meer aan, maar het was echt een betrouwbare verkoper (jeffreyhsi was het, zo uit m'n hoofd). Heb mijn Relay sinds maandag, echt een geweldige telefoon. Ligt super in de hand, mooi afgewerkt met heel wat rubber. Het toetsenbord is wennen, want de knoppen steken niet heel erg uit, maar ik ben al aardig snel aan het worden. Software is die nature onzin van de SIII, wel geinig. Loopt helemaal smooth, tenzij je echt gaat spammen haha. Er komt vast nog wel een Jelly Bean update voor uit, dus dat moet ook geen problemen opleveren. Enige nadeel is dat het wel een dure grap was, 475 dollar incl. shipping met nog 70 euro belastingen. Maar ik durf hier wel te stellen dat het het waard was.
Voor mensen die cheaper uit willen komen en een telefoon van de vorige generatie niet erg vinden, kan ik nog best de Dell Venue Pro aanraden. Grote zware manly telefoon met het beste toetsenbord wat ik ooit heb gebruikt en Windows Phone 7.5. Het was jammer dat de mijne oververhitte door fabrieksfoutjes, anders zou ik gewoon die hebben gehouden.
EDIT: En men is op XDA al bezig met een CM9 port voor de Relay, voor degenen die zich dat nog afvroegen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 18:23 ]