Verwijderd

Lord_Nemesis schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:37:
[...]

Ik had het inderdaad over de Relay :)
Heb de mijne inderdaad van ebay. Ik heb net ff voor je gekeken en die dude biedt em niet meer aan, maar het was echt een betrouwbare verkoper (jeffreyhsi was het, zo uit m'n hoofd). Heb mijn Relay sinds maandag, echt een geweldige telefoon. Ligt super in de hand, mooi afgewerkt met heel wat rubber. Het toetsenbord is wennen, want de knoppen steken niet heel erg uit, maar ik ben al aardig snel aan het worden. Software is die nature onzin van de SIII, wel geinig. Loopt helemaal smooth, tenzij je echt gaat spammen haha. Er komt vast nog wel een Jelly Bean update voor uit, dus dat moet ook geen problemen opleveren. Enige nadeel is dat het wel een dure grap was, 475 dollar incl. shipping met nog 70 euro belastingen. Maar ik durf hier wel te stellen dat het het waard was.

Voor mensen die cheaper uit willen komen en een telefoon van de vorige generatie niet erg vinden, kan ik nog best de Dell Venue Pro aanraden. Grote zware manly telefoon met het beste toetsenbord wat ik ooit heb gebruikt en Windows Phone 7.5. Het was jammer dat de mijne oververhitte door fabrieksfoutjes, anders zou ik gewoon die hebben gehouden.

EDIT: En men is op XDA al bezig met een CM9 port voor de Relay, voor degenen die zich dat nog afvroegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 18:23 ]

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Tsja, wat is cheap? Een HTC Mytouch 4G slide Dual Core kost € 259 bij www.mecero.nl. Als je dat niet vertrouwt ben je inclusief verzendkosten en btw ook rond dat bedrag kwijt voor een nieuwe via bv Ebay.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:06

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ik vind dat toch nog wel een fors bedrag voor de Relay... Ik zal ebay eens in de gaten gaan houden en kijken wat er op mijn pad komt.

Het blijft jammer dat er in de EU bijna geen nieuwe (high spec) qwerty telefoons uitkomen...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Verwijderd

dbzokphp schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:21:
Ebay. Sommige verkopers bieden internationale verzending aan.

Edit: Of had je het over de Samsung Relay?
Welke verkoper was het? Ik wil namelijk echt die photon q!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08
De verkoper was xplozion90. Het is geen winkel, maar een particuliere verkoper. Dus ik denk niet dat hij er nog meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bruine schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:26:
Tsja, wat is cheap? Een HTC Mytouch 4G slide Dual Core kost € 259 bij www.mecero.nl. Als je dat niet vertrouwt ben je inclusief verzendkosten en btw ook rond dat bedrag kwijt voor een nieuwe via bv Ebay.
Is mecero.nl niet te vertrouwen dan? Vriendin van m'n vriendin wil een nieuwe qwerty en ik zat aan deze te denken omdat ze misschien de Relay te duur vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Nee dat niet, maar het is gewoon nog geen bekende winkel. Dat is nog wel eens een probleem op Tweakers ;) . Voor het geld lijkt het mij een goede telefoon. Ik zit er ook aan te denken om er één te kopen als zakelijk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

dbzokphp schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:54:
Ik heb de Motorola Photon Q 4G LTE gekocht via Ebay, en mijn sim kaart erin gesoldeerd.. Is even wat werk maar werkt nu wel top! Geweldige telefoon! Alles werkt, bellen en ook internet (Vodafone NL).
Net hetzelfde als k ga doen, was op zoek na een nieuwe en goede smartphone met leuke goodies, zoals rooten, bootloader enz.....

En zo kwam k op de Photon Q uit, het solderen van vind k geen probleem., piece of cake.
Ik ga bij mij der een Nano simkaart reader in solderen zodat simkaart wisselbaar is.

De how to guide staat mooi op XDA developers uitgelegd.

K wil t gerust ook voor anderen doen het solderen alleen ben belg uiteraard. :p

k ben nu aant wachten op de gsm voor 200dollar incl verzenden, koopje uiteraard vanuit usa.
import tax zien we wel. helaas zijn t feestdagen

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
vapo_chiller schreef op maandag 31 december 2012 @ 22:48:
[...]

Net hetzelfde als k ga doen, was op zoek na een nieuwe en goede smartphone met leuke goodies, zoals rooten, bootloader enz.....

En zo kwam k op de Photon Q uit, het solderen van vind k geen probleem., piece of cake.
Ik ga bij mij der een Nano simkaart reader in solderen zodat simkaart wisselbaar is.

De how to guide staat mooi op XDA developers uitgelegd.

K wil t gerust ook voor anderen doen het solderen alleen ben belg uiteraard. :p

k ben nu aant wachten op de gsm voor 200dollar incl verzenden, koopje uiteraard vanuit usa.
import tax zien we wel. helaas zijn t feestdagen
Waar heb je deze photon q besteld?
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een Photon Q met simkaart reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Wil een vervanging voor mn desire z... maar ziet er naar uit dat ik out of luck ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slein78
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Snuurtje schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:19:
Wil een vervanging voor mn desire z... maar ziet er naar uit dat ik out of luck ben :'(
Ik heb geluk, vandaag m'n Desire Z voor het laatst gebruikt omdat ik eindelijk m'n Galaxy S Relay 4G binnen heb gekregen, dezelfde verkoper als Naviiin had, helaas mocht ik €93,77 belasting betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:55

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Heb net een photon q voor 215 dollar incl verzenden op ebay gescoord na dagen refreshen :P

Nu maar hopen dat ik niet uitschiet met de soldeerbout, of is er al iemand in NL die de mods wellicht incl simslot uitvoert voor een vergoeding? Zelf heb ik geen heatgun e.d. en omdat nu aan te schaffen voor 200 euro speciaal voor deze mod gaat mij iets te ver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
wat moet er precies gebeuren aan die photon q? Iemand een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

op XDA loopt een thread met allerlei iteraties met simslots e.d. Maar de basis is de 'sim chip' eraf halen en dan je sim met draadjes op de juiste plek solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
zie t ja, sla ik toch even over, dan maar terug naar een qwerty loze telefoon, jammer ik tikte nogal vaak mails in de trein ermee, maar ik ga waarschijnlijk komende 2 jaar meer met de auto reizen dus dat komt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Laatst online: 18:08
CT schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 21:11:
Heb net een photon q voor 215 dollar incl verzenden op ebay gescoord na dagen refreshen :P

Nu maar hopen dat ik niet uitschiet met de soldeerbout, of is er al iemand in NL die de mods wellicht incl simslot uitvoert voor een vergoeding? Zelf heb ik geen heatgun e.d. en omdat nu aan te schaffen voor 200 euro speciaal voor deze mod gaat mij iets te ver ;)
Ik heb zelf speciaal voor deze mod een Rework Station aangeschaft, om de sim kaart er eerst af te halen. Dat was nog geen 10 minuten werk. Alleen doe ik er nu dus niks meer mee. Misschien dat jij er interesse in hebt?
Ik heb deze aangeschaft voor 110 euro, je mag hem voor de helft hebben, als je er interesse in hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

dbzokphp schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:01:
[...]

Ik heb zelf speciaal voor deze mod een Rework Station aangeschaft, om de sim kaart er eerst af te halen. Dat was nog geen 10 minuten werk. Alleen doe ik er nu dus niks meer mee. Misschien dat jij er interesse in hebt?
Ik heb deze aangeschaft voor 110 euro, je mag hem voor de helft hebben, als je er interesse in hebt! :)
Je email adres werkt niet in je profiel..
Maar wellicht kan je mij wat meer informatie emailen over het station? Want wellicht heb ik wel interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMayer
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-08 21:34
Iemand enig idee of er op de CES iets van een qwerty andriod valt te verwachten? Ik ben mijn HTC desire z nu onderhand wel goed zat;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Photon Q lovers, waarom zoveel moeite voor een net iets andere Droid 4? Geen flame, oprechte nieuwsgierigheid. Op het scherm na en de vormgeving zit er weinig verschil tussen de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
MGMayer schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:00:
Iemand enig idee of er op de CES iets van een qwerty andriod valt te verwachten? Ik ben mijn HTC desire z nu onderhand wel goed zat;)
Smartphones zal het meer en deel wel Mobile World Congres in Barcelona worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Die Bruine schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:47:
Photon Q lovers, waarom zoveel moeite voor een net iets andere Droid 4? Geen flame, oprechte nieuwsgierigheid. Op het scherm na en de vormgeving zit er weinig verschil tussen de twee.
scherm, vormgeving, cpu .. en de prijs met name :)
180 euro tegenover meer dan het dubbele..

en afaik de photon is unlocked (bootloader) waar de droid4 weer locked is..

[ Voor 9% gewijzigd door CT op 08-01-2013 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik moet zeggen dat ik de Q lelijk vind, maar ik heb er toch net 1 gekocht. Bad ESN voor € 195,- dus dat zal € 265,- tot € 275,- totaal worden dan. Ik ben benieuwd. Aan het grotere scherm heb je waarschijnlijk niets omdat de onderste rij gevirtualiseerde knoppen weergeeft. Maar het zal zeker weten wel een mooier beeld geven aangezien de D4 een Pentile scherm heeft.

Ik moet alleen nog kijken hoe ik iets ga bouwen zodat ik niet elke keer de telefoon hoef open te schroeven als ik ooit eens van SIM wil wisselen zoals ik wel vaker doe in het buitenland.

En natuurlijk ff een Reworkstation scoren ;)

Ben overigens wel benieuwd hoe snel deze een JB upgrade krijgt. Voor de Razr is er al een leak, dus de D4 kan nooit ver weg zijn. Maar deze Photon draait echt heel andere hardware. S4 icm Adreno. Hopelijk levert dat geen vertragingen op en ook geen restricties na een eventuele upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijsbeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 07:44
Nou, ik heb 'm binnen hoor, m'n Samsung Galaxy S Relay. Ik moest wel bijna 'n maand wachten tot 'ie er was, en nog € 91,12 belasting enzo aftikken, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Prachtig toestel qua scherm (stuk groter dan m'n Sony Xperia Pro), en de extra rij numerieke toetsen is ook geweldig!

Alleen één probleempje... Met m'n internetverbinding. Die valt steeds weg. Ik heb Vodafone, trouwens.

Ik krijg ook af en toe de melding "restricted access changed"...

Nou heb ik 't vermoeden dat dat zou kunnen komen doordat ik de T-Mobile USA SIM-lock heb verwijderd m.b.v. deze handleiding:

http://forum.xda-develope...?p=36400199&postcount=783

En dat ik 'm eigenlijk zou moeten unlocken volgens 'n officiëlere methode, deze bijvoorbeeld:

http://www.cellunlocker.net/

Of praat ik nu onzin?

[ Voor 4% gewijzigd door Tijsbeer op 15-01-2013 09:22 ]

https://youtu.be/dechvhb0Meo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat over simlocks en dat mag hier niet besproken worden...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf Hi, jouw 2e methode gebruikt en heb nooit problemen met mijn ontvangst die niet komen door het klote bereik van Hi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:07:
Heb zelf Hi, jouw 2e methode gebruikt en heb nooit problemen met mijn ontvangst die niet komen door het klote bereik van Hi. :)
Klote bereik met Hi? ik heb nog nooit bereik problemen gehad met Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Mijn Photon Q is binnen, heeft mij 180euro gekost in totaal..

De beste man heeft (met risico van eigen leven :P ) het als gift verstuurd. Mij hoor je niet klagen, maar ik ben niet gewend dat een Amerikaan dat aandurft. Helemaal nieuw nog in verpakking met de stickertjes erop en het Sprint boekje in het plastic ;)

Dus het soldeerfeest kan beginnen een dezer dagen ;)

Overigens is het echt een knap dingetje, mooi groot helder scherm, super snel, en het toetsenbord is een geschenk uit de hemel. Vele malen beter dan mijn Droid 2 iig en dat was al een fijn toetsenbord voor zijn tijd.

[ Voor 8% gewijzigd door CT op 17-01-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Deze zaterdag half dagje wezen hot air rework, solderen en dremelen.
Resultaat mag er zijn, nog geen 180 euro kwijt voor mijn fully functional Photon Q met simslot (als je de tools in huis hebt):

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8514/8394408289_6be60f0365.jpg
Photon Q Simcard mod by tgerrits, on Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Heb je mooi gedaan dan voor € 180,-. Ik heb € 190,- voor mijn Photon betaald en daar komt nog import bovenop :'( . Maar goed, het zij zo. Voor de geschatte € 250,- - € 265,- hoor je mij nog niet klagen. Als deze beter bevalt dan de Droid dan verkoop ik die. Hou ik alsnog geld over :) .

Ik heb nog een oldskool hot air gun op gas. Hopen dat het daarmee lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

hier belgie sucks met douane, gsm ligt er al twee weken,
nu kreeg k gisteren eindelijk mail dat gsm ingeklaard is en begin komende week arriveerd.
Eindelijk, photon Q was 3 dagen onderweg om in belgie te zijn, maar dan blijft die bijna 3weken bij douane liggen.
man man toch, ze weten hoe ze de pret kunnen bederven.

ondertussen al iets gedaan ter voorbereiding :

http://i45.tinypic.com/2q1be6r.jpg

http://i48.tinypic.com/2nizl85.jpg

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
CT schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:33:
Deze zaterdag half dagje wezen hot air rework, solderen en dremelen.
Resultaat mag er zijn, nog geen 180 euro kwijt voor mijn fully functional Photon Q met simslot (als je de tools in huis hebt):

[afbeelding]
Photon Q Simcard mod by tgerrits, on Flickr
Erg goed gedaan!
Kun je dit ook niet voor mij doen als ik een Photon Q regel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hah, ik heb erg veel requests gehad, maar ik ga dit niet doen voor iemand anders.
De kans dat het *niet* goed gaat (ik ben maar een hobbyist) is groter dan dat 't wel goed gaat. Ik ben zelf ook verbaasd dat het prima werkt en er nog netjes uitziet ;)

Op XDA is wel iemand die't voor je kan doen, maar die woont niet in NL dus moet je 'm wel naar een ander land versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie thread! Deze houd ik in de gaten. Mijn Desire Z begint oud te worden en ik kan echt niet zonder QWERTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of er nog een Qwerty telefoon zoals de chacha aanzit te komen? (dus zonder uitschuif toetsenbord)
Vindt de chacha wel een leuk toestelletje maar is wel echt een stap terug tov mijn S2 dus hoop dat er iets aan zit te komen wat het overstappen waard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is nog eens een goed idee. Iphone only op dit moment, dus waardeloos.

Afbeeldingslocatie: http://a.tgcdn.net/images/products/frontsquare/ea6d_iphone_bluetooth_keyboard_case_anim.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:22:
Dit is nog eens een goed idee. Iphone only op dit moment, dus waardeloos.

[afbeelding]
Ik zie die dingen dus echt niet zitten. Dat zeggen mensen ook altijd als ze mijn tablet (Asus Transformer) zien, dat je ook een hoes met keyboard hebt. Nou, neem jij die hoes met keyboard mee, kijken wat er prettiger werkt. :+

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:07:
Iemand enig idee of er nog een Qwerty telefoon zoals de chacha aanzit te komen? (dus zonder uitschuif toetsenbord)
Vindt de chacha wel een leuk toestelletje maar is wel echt een stap terug tov mijn S2 dus hoop dat er iets aan zit te komen wat het overstappen waard is!
http://www.engadget.com/2013/01/30/next-vertu-phone-rumor/

[ Voor 9% gewijzigd door Joshua... op 30-01-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:13
Ik heb helaas de QWERTY-wereld vaarwel moeten zeggen :'( . Mijn Desire Z komt echt niet meer mee (technisch nog perfect maar de apps worden simpelweg te zwaar) dus ik moest wat anders.

Gekozen voor de HTC One X+ (mijn vrouw heeft de gewone X) en maar hopen dat ik aan het onscreen keyboard kan wennen.... Verder een :9~ toestel trouwens!

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 06:55

shicomm

<***>

Ik gebruik nu een half jaar naar grote tevredenheid de xiaomi mi-one.

Toch blijf ik warme gevoelens houden voor m'n geliefde droid... ;)
Ik blijf een kluns met dat kleine onscreen keyboard...

De photon lijkt een ernstig gaaf toestel, zeker voor die prijs maar dat hardwarematige modden... :/
Als CM ( of miui.. ;) ) er goed werkend op komt is het zeker een overweging..

Ik heb niet echt iets met samsungs maar die relay lijkt me toch wel heel erg cool.
Keyboard ziet er goed en ruim uit en het toestel komt een tikje lomp over ( pluspunt voor mij ;) )
Hopen dat die prijs nog wat omlaag kan en er custom roms voor komen..
Ik ga dit topic weer wat meer in de gaten houden ! :)

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Laatst online: 10-09 20:37
Hier ook al inmiddels een halve maand geleden overgestapt vanaf de Desire Z naar een Nexus 4. Ik probeer te wennen aan het onscreen toetsenbord en icm swype begint het inmiddels wel te wennen. Enige wanneer ik eigenlijk mijn toetsenbord mis is wanneer ik swype niet kan gebruiken, bijvoorbeeld bij het browsen of het typen in het Fries :P

Toch blijf ik hopen dat er nog een keer een high-end qwerty android en het liefst een Nexus toestel gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
met de komst van de blackberry q10 kijk ik ook met weemoed terug naar mijn qwerty phones (mda vario, htc p4350, nokia e71). heb sindsdien wel veel plezier gehad van mijn htc desire hd, maar mis af en toe nog wel het toetsenbord.

Ik hoop eigenlijk nog steeds op een mid-to-high-end android telefoon met de formfactor van de palm pre (een portrait qwerty slider).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waffle schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 01:52:
Hier ook al inmiddels een halve maand geleden overgestapt vanaf de Desire Z naar een Nexus 4. Ik probeer te wennen aan het onscreen toetsenbord en icm swype begint het inmiddels wel te wennen. Enige wanneer ik eigenlijk mijn toetsenbord mis is wanneer ik swype niet kan gebruiken, bijvoorbeeld bij het browsen of het typen in het Fries :P

Toch blijf ik hopen dat er nog een keer een high-end qwerty android en het liefst een Nexus toestel gemaakt wordt.
Blind typen kan niet op een schermtoetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Ook ik heb afscheid genomen van mijn Desire Z, begon echt te traag te worden.
Ik heb een 2e hands HTC EVO 3D gehaald, lekker snel ding zo!

Hopelijk over 2 jaar oid weer een qwerty phone. :P

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hillbily jammer dat ze die dingen niet voor de galaxy note II hebben, ik krijg steeds meer heimwee naar de HTC Touch Pro 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:02:
@ hillbily jammer dat ze die dingen niet voor de galaxy note II hebben, ik krijg steeds meer heimwee naar de HTC Touch Pro 2...
Dit is misschien wat je zoekt, soort van...
http://www.bidorbuy.co.za...etooth_keyboard_case.html

Elke keer als ik een post als deze lees, krijg ik de bevestiging dat ik mijn Desire Z gewoon moet houden. De Galaxy Note II is zo'n beetje de ultieme touch-telefoon en zelfs dan nog geef je aan dat je je toetsenbord mist.

Ik heb net een nieuwe accu van e-bay besteld voor mijn Desire Z. Hopelijk houdt ie het nog een keer 2.5 jaar vol, still goin' strong. Met Cyanogenmod 7.2 er op is ie nog snel genoeg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
telefoons die ik graag met android zou hebben willen zien (maar wat helaas nooit zal gebeuren)
- Blackberry Q10
- Nokia Lauta

• Die Bruine
Gisteren eeeeeeindelijk mijn Photon ontvangen. Meteen een Quadrant test gedraaid. De CPU lijkt 2x zo snel als die van de Droid 4. Maar 3D graphics blijven ongeveer 25% achter.
Vanavond maar eens proberen te modden (zonder rework station). Ik zal uiterst voorzichtig zijn. Als het niet lukt op mijn manier ga ik wel alsnog op zoek naar een rework station.

Daarna zal ik ook nog wel de stats posten van een XT894 vs XT897.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hillbilly De galaxy note 2 is voor de rest een heerlijke telefoon maar met de HTC Touch Pro 2 kon ik echt rete snel mee typen.

misschien moet ik zo'n Photon XT897 ernaast nemen...

@Die Bruine, ik weet dat google mijn vriend is maar toch lukt het mij niet om een site te vinden waar ik die Photon XT897 kan kopen, ik weet dat je hem niet in Nederland kan kopen maar waar dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:58:
@Hillbilly De galaxy note 2 is voor de rest een heerlijke telefoon maar met de HTC Touch Pro 2 kon ik echt rete snel mee typen.

misschien moet ik zo'n Photon XT987 ernaast nemen...

@Die Bruine, ik weet dat google mijn vriend is maar toch lukt het mij niet om een site te vinden waar ik die Photon XT897 kan kopen, ik weet dat je hem niet in Nederland kan kopen maar waar dan wel?
De photon q is alleen te krijgen bij een Sprint abbo in (je raad het al) de USA.
Dus bijv. op EBay is de enige locatie voor een europeaan om deze te bestellen.
Maar als je er 1 hebt, zul je zien dat er geen simslot aanwezig is, omdat het een usa toestel is waar dit niet standaard gebruikelijk is zoals in NL.
Dus moet je 'm open maken en een mini IC eraf solderen en je SIM verknippen en erop solderen :)

Als je de laatste ~4 pagina's leest van dit topic vind je meer info en links mocht je dit van plan zijn.
mij is het iig gelukt en het is de beste telefoon die ik in jaren gehad heb, beter qwery dan mijn droid2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilboogs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 08:18
Zelf ook besloten de gok maar te wagen en een photon q besteld.

Hopen dat ik deze wel binnen een maand binnen heb en alles goed gaat! :)

Dus als ik het goed begrijp hoeft er softwarematig niks aangepast te worden en is het een kwestie van een sim kaar(houder) er in solderen?

Edit: Moet 's nachts geen berichtjes meer typen denk ik ;)

[ Voor 93% gewijzigd door lilboogs op 17-02-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilboogs
Iemand nog een Rework station staan voor een mooie prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

heb er momenteel al twee thuis liggen van Photon Q,
ben nu meer aan software mods bezig lol

fancy gsm, keyboard typt echt fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
vapo_chiller schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:54:
heb er momenteel al twee thuis liggen van Photon Q,
ben nu meer aan software mods bezig lol

fancy gsm, keyboard typt echt fijn
Toevallig een te koop met sim mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
waar hebben jullie de photon q vandaan? Op ebay staan er geen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Wel goed zoeken he ;)

http://www.ebay.nl/sch/GS...n=1&_trksid=p3286.c0.m282

CornholioGSM (XDA) wil de mod ook voor je uitvoeren 70,- inclusief verzendkosten van hem uit naar jou. Je kut er dan voor kiezen om de telefoon bij hem te laten bezorgen. Scheelt je ook weer kosten.

Inlcusief douanekosten en modkosten kom je dan op 325,-. Tenzij je het geluk hebt geen import te hoeven betalen.

[ Voor 14% gewijzigd door Die Bruine op 05-03-2013 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Ik zie het, bedankt, heel gek gisteren op zoekterm photon q kwam er echt niks tevoorschijn, ook niet op het typenummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilboogs
Waarschijnlijk alleen binnen nederland gezocht in plaats van wereldwijd? Vind zelf persoonlijk ebay.com makkelijker werken, kan je verkopers altijd nog een berichtje sturen of ze het ook willen versturen naar NL.

Zit zelf nog te wachten op wat spulletjes, en dan kan het werk aan de photon q beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redeque
  • Laatst online: 01-03-2023
Nog nieuwe informatie of ervaringen omtrent de photon q?

Mijn Xperia Pro is echt aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik nog de nokia e75 en ik hou er nog steeds heel erg van.

Alleen merk ik gewoon dat de webbrowsers niet echt meer mee komen en de opera browser niet echt werkt.
Kort om te langzaam..

de relay ben ik al een half jaar aan het volgen en dit zou echt een optie kunnen zijn.
zeker dat ik nu zelf geprogrammeerde apps op kan zetten.

twee dingen waar ik tegen aan loop.
1. ze zeggen overal vanaf augustus dat er een update komt naar 4.0 .. maar die is er nog steeds niet :S:S
daar uit kan ik afleiding dat de ondersteuning van dit model erg slecht zal zijn.

2.als ik er wat aan heb ja uu.. kan niet even naar de winkel gaan om hem te laten fixen..

jullie ideeën hier over ?

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Fuck die officiele updates, zo'n phone gewoon rooten. Je kan toch niet makkelijk garantie claimen. Dan heb je meteen ICS/JB/whatever.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

KamiKaaze schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:06:
Huawei Ascend G312 (U8680)

1.4GHz Qualcomm MSM8255T
RAM 1 GB
4 GB
Android (Ice Cream Sandwich [4.0])

http://www.engadget.com/2...end-g312-qwerty-hands-on/

[afbeelding]

Weer een toestel om ons lekker mee te maken... :|
Waarschijnlijk ook weer niet belangrijk voor europeanen ;(
Even een oude koe uit de sloot halen. De laatste tijd is Huwaei lekker bezig op te komen in Europa. Zo is te lezen in (de reacties van) dit artikel en ik merkte het op de uni dat ik reclame zag van een telecomboer met een Huawei-toestel. Zouden we dan alsnog dit toestel (of een nieuwere versie ervan natuurlijk :) ) op de Nederlandse markt krijgen? O+

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-09 02:50
Ik heb de phonton q gekocht echter loopt deze vast, heb deze van een mede tweaker met daarop een custom rom, wilde de telefoon rebooten en nu doet hij niks meer, blijft staatn op het start scherm ( rode rondje) hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Ik ben ook al een hele tijd aan het dubben wat ik ga doen met m'n desire Z, die ondanks custom roms irritabel traag begint te worden als ik hem niet dagelijks een keer reboot. Het aantal keer dat ik heb zitten vloeken in de auto omdat het hele ding weer vastsloeg op de navigatie begint een hoogtepunt te bereiken.

Vandaag weer eens een zoekpoging gedaan op keyboard cases voor bestaande telefoons; de hoop op een all-in-one toestel met qwerty blijkt te ijdel.

Dit is niet heel chique, maar beter dan de cases die ik tot dusver heb gezien:
http://www.aliexpress.com...USB/319614_712578923.html

Terug in de tijd naar de Touch Pro 2! Wellicht eens op zoek naar een acceptabel S3 abo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 20:02
Die Bruine schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 07:51:
Wel goed zoeken he ;)

http://www.ebay.nl/sch/GS...n=1&_trksid=p3286.c0.m282

CornholioGSM (XDA) wil de mod ook voor je uitvoeren 70,- inclusief verzendkosten van hem uit naar jou. Je kut er dan voor kiezen om de telefoon bij hem te laten bezorgen. Scheelt je ook weer kosten.

Inlcusief douanekosten en modkosten kom je dan op 325,-. Tenzij je het geluk hebt geen import te hoeven betalen.
Deze mod neem ik aan? (edit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1929143)
Zo'n Photon Q is misschien wel een leuke opvolger van mijn overleden Droid 3.
Deze telefoon is bijna hetzelfde en maar dan met 1GB ram en 1.5ghz CPU.

[ Voor 6% gewijzigd door DoubleYouPee op 27-03-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krentenbol schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:52:
[...]

Even een oude koe uit de sloot halen. De laatste tijd is Huwaei lekker bezig op te komen in Europa. Zo is te lezen in (de reacties van) dit artikel en ik merkte het op de uni dat ik reclame zag van een telecomboer met een Huawei-toestel. Zouden we dan alsnog dit toestel (of een nieuwere versie ervan natuurlijk :) ) op de Nederlandse markt krijgen? O+
Ipv van die Huawei kan je toch beter een Relay halen als dat mogelijk is. Vorige MyTouch toetsenbord schijnt absoluut onbruikbaar geweest te zijn (deze lijkt er aardig op), plus je hebt met deze Huawei een SD S2 processor vs de S4 van de Relay. En voor degene die het vroeg, de Relay heeft standaard Android 4.0 met een Quadrant score van 10000+ als je alle T-Mobile crapware disabled. Zou wel graag een 4.1 update willen, maar die komt er vast aan. Chipset is als ik het goed heb begrepen nagenoeg dezelfde als die van de SGS3 in US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Photon Q it is (zodra mijn Desire Z uit elkaar valt).

Blackberry Q10 ziet er cool uit, trouwens. Alleen helaas geen Android.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1359639174.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Niet online

vapo_chiller

k ga me Photon Q 4G LTE binnenkortverkopen zodra de padfone infinity beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
DoubleYouPee1 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:14:
[...]

Deze mod neem ik aan? (edit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1929143)
Zo'n Photon Q is misschien wel een leuke opvolger van mijn overleden Droid 3.
Deze telefoon is bijna hetzelfde en maar dan met 1GB ram en 1.5ghz CPU.
Ik heb nu ook een Droid 3 ( al bijna een jaar ) Doet erg traag, en ben wel toe aan een nieuw toestel, zat de denken aan een photon Q..
Wie van jullie heeft een photon Q + Droid 3 gebruikt? Ben benieuwd naar de ervaringen.. wel of niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb een Droid 3, 4 en Photon gehad. De snelheidswinst zit hem vooral in het OS.

De Droid 4 is grafisch sterker dan de Photon. De Photon wint het weer op CPU power. Maakt eigenlijk niet uit welke benchmark je er tegen aanhoudt. Ik vind het scherm van de Photon wel mooier. Daarnaast heeft de Photon rfid. Staat voor mij tegenover dat de Droid 4 nu Jelly Bean offcieel beschikbaar heeft.

Dat zijn de voornaamste verschillen. Van een 3 naar XT894/897 ga je voornamelijk in snelheid en beeldscherm merken. De Droid 3 had imho een heel mooi scherm. De Photon komt er wel in de buurt. Droid 4 zeer zeker niet.

Neem het uiterlijk in overweging mee en wat ik hierboven heb beschreven en je moet een keuze kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Erg jammer dat de Photon amper updates heeft en er nogsteeds geen normale custom rom is :( Mijn droid 2 heeft zelfs 4.1 en was wat software betreft zoveel beter..

Voor 'erbij' heb ik nu een paar maanden een Nexus 4.. (ik maak apps al jaren, dus leek mij het nu is tijd voor het echte dev toestel, ipv al mijn moto's met hun afwijkende resolutie :) ) maar deze gebruik ik zo enorm veel (terwijl ik dacht dat ik niet kon leven zonder qwerty). De smooooothnessss van het OS en toch die meer pixels maken erg veel verschil. Het is nu eigenlijk mijn main toestel. Android 4.2.2 is een beetje zoals toen ik jaren geleden mijn eerste iphone kreeg, alles werkt ineens zoals het moet. Hopelijk komt deze android versie zsm voor de Photon, dan is er nog hoop.

of misschien wordt de nieuwe nexus icm moto wel 2 versies, 1 met en 1 zonder qwerty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
JellyBean wordt nu getest door gebruikers. Vermoed dan ook dat JB binnen twee maanden te verwachten is. De soaktest bevalt goed, slechts wat bugs die imho makkelijk te verhelpen zijn. Ik vind het wel wat hebben dat er nu met normale gebruikers wordt getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 19:37
Ok. Die teaser van Nokia had mijn hopes weer opgebracht voor een redelijke qwerty smartphone.
Wat er vandaag dus geshowed is was echter een teleurstelling voor mij.

Echter hoop ik toch wel mijn Nokia N97 mini eindelijk eens te kunnen vervangen.
(hij werkt nog goed. Hij loopt alleen ontiegelijk achter in specs en apps)

Wat zoek ik?
een qwerty (duh) Maar wel een slider als de N97mini
3.5+" scherm diagonaal
Een (al dan niet dualcore) CPU dat de 1GHz aantikt
Android 4+ OF Windows Phone 8
GEEN poespas. (Kopen, Uit de doos halen, simkaart er in en Spelen)
Ik heb ook niet de kennis of middelen om uitgebreide modificaties uit te voeren.
(heb gelezen dat de Photon Q zelfs gesoldeert moet worden)

Ik wil ook (voor zover mogelijk) mijn huidige simkaart en abonement (KPN) er in gebruiken.

Ok. Dus mijn vraag aan jullie?
Welke qwerty smartphone kan ik het beste aanschaffen?
En vooral. WAAR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Droid 4 importeren, kost je max 450,-
Photon importeren en laten modden, kost je ook max 450,-
Captivate Glide importeren, kost je max 400,-

En dan ga ik uit van bestellen op Ebay inclusief importkosten en transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 19:37
En dan ga ik uit van bestellen op Ebay inclusief importkosten en transport.
Juist... Dat zou dan mijn eerste eBay aankoop worden. 8)7 (kans op een miskoop is dus astronomisch)
Ik hoopte dus op een nederlandse importeur/retailer waar ik me naar toe kan wenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Die kans is vrijwel nihil. Je ziet de Droid 4 regelmatig op ebay.de. Daar zou je eventueel nog even naar kunnen rijden. En anders vraag je echt naar het onmogelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
GTX2GvO schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:25:
[...]

Juist... Dat zou dan mijn eerste eBay aankoop worden. 8)7 (kans op een miskoop is dus astronomisch)
Ik hoopte dus op een nederlandse importeur/retailer waar ik me naar toe kan wenden.
ebay geeft aan hoeveel goede ervaringen mensen hebben gehad met een bepaalde (power) seller. Dit soort dingen wordt vaak door handelaren geregeld, die dan ook zat feedback hebben. Kijk gewoon even in de hoek: betrouwbaarheid van 99% en 1000+ verkopen is toch echt genoeg om probleemloos te kopen. Ik heb heel veel spul op ebay gekocht (paar honderd artikelen over de jaren), slechts 2x problemen: 1x de rating niet gecheckt (die stond op 15% positief ofzo, geld wel terug gekregen via Paypal) en een keer kwam het niet aan (ook geld van terug gehad). Betaal sowieso met Paypal, dan zit je gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
De Bruinne,,, nadat ik je reactie had gelezen dacht ik : dat word m, en dus gelijk besteld via Ebay.. Toestel is inmiddels onderweg. Nu lees ik net de berichten over dat modden. En ging dus zoeken wat daarmee bedoeld werd, al snel kwam ik de handleiding tegen op XDA, met hoe te modden ivm geen verwisselbare simkaart ( zo ver ik heb begrepen )

Blijkt dat er heel wat, hardware matig aan gedaan moet worden, waar ik zeker niet handig in ben.

Toestel heeft mij 235 USD gekocht ( gebruikt, bad esn ) maar wel schadeloos. Zover ik heb begrepen, maakt dat bad esn hier niet uit met t-mobile

Ik ken wel een handige harry, maar eerst moet ik alle tools zien te vinden, liefst voordat ik het toestel binnen heb.

[ Voor 27% gewijzigd door freaknormel op 25-04-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Opsturen naar Cornholio van XDA. Voor 70 inclusief verzekerd terugsturen. En dan heb je een SIMslot waar de SIM gewoon verwisseld kan worden. Ik zou contact met hem opnemen en meteen naar hem laten versturen mits hij akkoord gaat. Je kunt hem op XDA vinden. Hij is met de mod gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Ja, ik heb het gelezen. Zag zijn bericht ook waarin hij jou om het adres vroeg:)
Ik denk dat ik het gewoon zelf ga proberen, moet eerst zo een apparaat zien te vinden, een tangetje heb ik , soldeerbout ook geen probleem. Zijn er nog andere dingen die ik alvast kan bestellen? Op de website word het uitgelegd, maar mijn engels is erg zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Hot Air station kost je ook 100,-. Tweedehands maar 1x voorbij zien komen en dat was hier in dit topic. Sorry, maar dan ga ik ook niet meer moeilijk doen. Voor 70,- wordt het goed gedaan en ik kan in 2 tellen de SIM wisselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Dus jij hebt het toestel ontvangen vanuit Amerika.. Waarschijnlijk heb je dan ook btw ( invoerrechten etc ) moeten betalen, vervolgens stuur je het op naar die gast, en vervolgens betaal je weer btw? Word een dure grap dan

Is het trouwens mogelijk om inkomende en uitgaande gespreken automatisch op te nemen? Met de droid 3 was dit niet mogelijk, Samsung s3 weer wel.

[ Voor 25% gewijzigd door freaknormel op 26-04-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

freaknormel schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:39:
Dus jij hebt het toestel ontvangen vanuit Amerika.. Waarschijnlijk heb je dan ook btw ( invoerrechten etc ) moeten betalen, vervolgens stuur je het op naar die gast, en vervolgens betaal je weer btw? Word een dure grap dan
"die gast" woont in Praag, dus je betaald alleen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Ik bedoel wanneer hij het toestel terug stuurt, betaal je dan bij ontvangst weer douane kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian_gn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:08
freaknormel schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:24:
Ik bedoel wanneer hij het toestel terug stuurt, betaal je dan bij ontvangst weer douane kosten?
Vrij verkeer van goederen binnen de Europese Unie, jeweets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was nou die teaser van Nokia? Dat heb ik even gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:01:
Wat was nou die teaser van Nokia? Dat heb ik even gemist.
Een Asha telefoon, dus wat vroeger S40 was en dus geen echte smartphone met volledig toetsenbord. De Asha 210 dus. Wel mét Whatsapp, maar zonder 3G...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freaknormel schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:15:
Toestel heeft mij 235 USD gekocht ( gebruikt, bad esn ) maar wel schadeloos. Zover ik heb begrepen, maakt dat bad esn hier niet uit met t-mobile
Weet je zeker dat een Bad ESN niet uitmaakt? Ik neem aan dat dat is omdat de chip die dat bepaalt juist verwisseld wordt bij de sim-mod, maar aannames zijn gevaarlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Ik weet het bijna zeker ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Bad ESN maakt niet uit. Dat nummer wordt alleen door Sprint gebruikt. Je zou hem zelfs kunnen re-flashen en op C-Spire kunnen gebruiken (werken ook met chips ipv SIM).

Als je Photon nog stock is kun je er trouwens ook al de Jelly Bean op flashen zonder poespas. Files downloaden (XDA), op de externe SD zetten, rebooten in Recovery en flashen maar. Duurt een half uur ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKP
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

JKP

[ Voor 109% gewijzigd door JKP op 26-09-2023 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Die Bruine schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 07:30:
Bad ESN maakt niet uit. Dat nummer wordt alleen door Sprint gebruikt. Je zou hem zelfs kunnen re-flashen en op C-Spire kunnen gebruiken (werken ook met chips ipv SIM).

Als je Photon nog stock is kun je er trouwens ook al de Jelly Bean op flashen zonder poespas. Files downloaden (XDA), op de externe SD zetten, rebooten in Recovery en flashen maar. Duurt een half uur ongeveer.
Ik heb contact opgenomen met Cornholio. Morgen stuur ik mijn photon Q op voor de MOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
Heeft er nog iemand een Motorola Droid 4 QWERTY te koop , en werken alle versies ook in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
Mijn Photon Q is binnen. Batterij valt inderdaad erg tegen.
Helderheid gaat op de gierigst mogelijke stand. En kijken of ik een custom rom kan installeren. Alle standaard troep eraf, helpt vaak ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb de Photon alleen geroot en met app quarantaine wat zaken uitgeschakeld. Boosdoener is echt het scherm. Let de komende dagen maar op. Goed voor 50-70% van je stroomverbruik. En uiteraard de eerste twee dagen goed laten indexen aan de lader. Ik moet wel zeggen; 20% is ook echt nog 20%. Vanaf 14% wordt het wel irritant, maar hij blijft best lang draaien.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste