Hallo allen,
Eerste post voor mij op Tweakers. Lees al een tijdje af en toe door dit topic, want ben net als velen hier verslaafd aan een fysiek toetsenbord op m'n telefoon. Erg leerzaam, met waardevolle bijdragen. Heb veel geleerd van jullie, dank daarvoor!
Hoewel ik sinds 1996 mobiel bel (eerste 10 jaar louter met Sony's), was mijn eerste telefoon met een qwerty-toetsenbord pas een BB Bold. Toen we die van onze IT-dienstverlener de deur uit moesten doen, kwam ik op een Nokia E72 uit. Briljant ding voor die tijd, vet goeie batterij en zeer goed toetsenbord ook (zeker vergeleken met de BB). Maar na 4 jaar wel een beetje 'op' en dus aan vervanging toe.
Ik hou wel van zo'n BB-/E72-model, met het toetsenbord onder het scherm, maar ik wil ook Android en de Android-toestellen met dit model zijn me allemaal te verouderd.
Dan maar een slider en als ik het goed begrijp is een Photon Q of een Droid 4 de juiste keus. Had ooit een Razr V3, dus heb enige Motorola-ervaring en die was best oké.
Heb zojuist een Droid 4 op Marktplaats gespot, mss wel van 1 van de forumleden (uit Den Haag)?
Vorige week bood iemand nog een interessante Photon Q aan op Tweakers, maar ik moest op reis en had geen tijd om te reageren en die advertentie is nu weg. Balen. Hopelijk is die Droid 4 wat.
Met het risico dat ik iets zeg wat al gezegd is in dit forum, toch een vraagje over de BB Q10.
Ik las ergens dat je Android apps zelf naar BB OS kunt porten via eoa website. Heeft iemand daar evaring mee? Als dat nl. als een tiet werkt, dan verdient de Q10 mss ook een plekje in dit forum...

Ik zou hem dan iig overwegen. Vrouwtje betaalt, die heeft nl de S3 ingepikt die ik van Vodafone kreeg.