Nog een server die op de blacklist kan
Nuketown 24/7 @[S2H]
Als je daar goed speelt dan word je gekickt & gebanned.......
Nuketown 24/7 @[S2H]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
haha, jij ook al? Vraag me af hoe oud deze jochies zijnexi22 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:46:
Nog een server die op de blacklist kan
Nuketown 24/7 @[S2H]
Daar ben ik ook groot voorstander van. Ik heb inmiddels de Care Package weer uit mijn lijst gehaald, ik speel wel lekker gewoon naar de 12 kills, veel minder frustrerend.Anoniem: 337891 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:34:
Los daarvan vind ik dat Dogs, Hueys en Hinds niet in care packages moeten zitten. Vind dat dat alleen beloningen moeten zijn voor hoge streaks. Als je ze niet kan halen moet je maar beter worden niet care package spammen.
Dat is niet omdat ik een ander geen dogs gun, vind alleen dat je ze moet verdienen niet met geluk krijgen.
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik vind de ammo vaak toch erg makkelijk hoor. Gezien ik altijd met claymore en zonder scavenger speel is het prettig om weer een nieuwe claymore te kunnen zetten en geen guns op te hoeven rapen. Ik vind dat je er meer aan hebt dan aan een RC-XD.Mavamaarten schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:20:
Oh... Ik dacht dat ze bedoelden dat als je geen hardline hebt je 20% kans hebt op ammo, en mét hardline 9 %.
Niet dus, tabellen lezen is toch niet mijn beste specialiteit
Verder vind ik niet dat de hoogste killstreaks in care packages moeten zitten, wel vind ik dat ze ammo eruit mogen slopen. Het is gewoon nooit handig (het is wel handig maar het laatste wat je doet is CP oproepen als je zonder ammo zit...) en het komt veelstevaak voor.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Waarom een crouch server ? Dus als er een nade naast je neer komt moet je wegkruipen want NEE, je mag niet rennen !Sc0rPi0N schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:30:
Zat net op een Crouch no Run 2 Server (NL server).
Als je iedereen zo kickt hou je weinig spelers over met van die kiddo admins
Anoniem: 238040
Waarom leave je dan niet gewoon? Of wilde jet het gewoon uitproberen? Vaak doen admins zelf wel doodleuk wat ze anderen "verbieden"Sc0rPi0N schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:30:
......
Ja, weet ik ook nog wel een leuke van... Zat zo heel gezellig op een sniper only server in nuketown. Een van die admins liep echter zelf door het veld met een shotgun (die eerste, naam ff kwijt). Zijn verklaring... "I'm lvl 6 so I don't have a sniper yet..."Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:47:
[...]
Waarom leave je dan niet gewoon? Of wilde jet het gewoon uitproberen? Vaak doen admins zelf wel doodleuk wat ze anderen "verbieden"
Hoe verzinnen ze het.... De enige regels die ik niet irritant vind zijn geen GL/SC. Bij COD4 was het ook al zo, bovendien zijn beide tamelijk lame.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:30:
Dus ik netjes crouchen en een paar kills maken tot ik ineens beschuldigd werd van rennen? Abosluut niet!
typt hij een commando in en krijg ik ineens een automatische waarschuwing ?? (naja...)
Dus ik nog nee ik was dat niet check het anders ff. En hij ja je was het wel.
Typt weer een commando in dat ik weer zou rennen en paf -> automatische kick ()
%$^$%% Zal vast wel iemand zijn die denk interresant te zijn, maar ik vond het nergens op slaan.
Waarom speel je op de eerste plaats op zo'n server? Dan weet je al meteen dat je met een stel randdebielen als admins te maken krijgt.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:30:
Dus ik netjes crouchen en een paar kills maken tot ik ineens beschuldigd werd van rennen? Abosluut niet!
typt hij een commando in en krijg ik ineens een automatische waarschuwing ?? (naja...)
Dus ik nog nee ik was dat niet check het anders ff. En hij ja je was het wel.
Typt weer een commando in dat ik weer zou rennen en paf -> automatische kick ()
%$^$%% Zal vast wel iemand zijn die denk interresant te zijn, maar ik vond het nergens op slaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Frostbite op 15-02-2011 10:20 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Anoniem: 387913
gewoon nee.
gewoon nee.
Vers fragvleeswimpie007 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 01:11:
PWM waarom heb je een mooie roze naam?
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 15-02-2011 11:10 ]
Ja, ik heb ook een hekel aan rushers met een knife bijvoorbeeld, maar als ik een server had ga ik ze niet bannen. Don't hate the player, hate the Game.PWM schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:09:
Toch is het niet zo heel vreemd imho. Je ziet hier toch ook dat iedereen hier boos word omdat mensen.... spelen? Dan zit je te lang stil, dan ren je weer te hard. Ik werd laatst tot n00b verklaard toen ik een welgemikte granaat, precies op de plek gooide waarvan ik wist dat iemand zat. Elk wapen en elke perk is in dit topic inmiddels al wel eens n00b verklaard. Soms tussen de regels in, soms gewoon in een keihard betoog.
Als alle mensen die hier zo klagen een eigen server hadden....
[...]
Vers fragvlees
gewoon nee.
Anoniem: 337891
Anoniem: 399
Ik werd gisteren voor kniferunning lamer uitgemaakt omdat ik op een CTF server m'n marathon perk aan het volmaken was door vlaggetjes heen en weer te rennen... klagen over runners in CTF kwam mij nogal suf voorSanderPS3 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:14:
[...]
Ja, ik heb ook een hekel aan rushers met een knife bijvoorbeeld, maar als ik een server had ga ik ze niet bannen. Don't hate the player, hate the Game.
Speel voornamelijk Domination en TDMvinom schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:27:
Marahton Pro is echt relaxed en zeer handig voor een rush style bij S&D.
XBL: MRE Inc
Zolang je dan toch maar een non-ranked server hebt... Een ranked server is niet voor niets een server met slechts een beperkte mate van flexibiliteit.Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:27:
Toen ik een server runde beschouwde ik die server als mijn huiskamer. Mensen wiens gedrag mij niet aanstond vlogen eruit. Misschien niet even redelijk en een onpartijdige admin had misschien niet gekickt. Maar sorry, als je bij mij thuis bent dan houdt je je aan mijn regels en heb je te maken met mijn grillen.
Als je dat niet bevalt ga je lekker bij andere vriendjes spelen of een eigen huiskamer regelen.
Basement Bios ---- Exo-S
Toch vraag ik mij af of regels niet gewenst zijn of dat het meer betrekking heeft op het draaien van mods.Mystikal schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:01:
[...]
Zolang je dan toch maar een non-ranked server hebt... Een ranked server is niet voor niets een server met slechts een beperkte mate van flexibiliteit.
Yup, en dat met een cheap ass (25 euro) Sennheiser HD201MRELynx schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:35:
Heeft iemand de huilende wolven wel eens gehoord op Array ? Heb nu zo'n Astro A30 5.1 headset en dan hoor je echt veel meer. Is overigens wel erg leuk om te horen als je van de radio toren naar de hijskraan loopt en dan even stil gaat staan.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Alles behalve de dingen die je voor je player card hebt gekocht. Dus met andere woorden; ga lekker shoppenconsole schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:46:
Ben nu al een tijdje level 50, maar als ik nu naar Prestige 1 ga. Neem ik dan ook de punten die ik al na level 50 opgespaard heb mee, of wordt dan gewoon écht alles gereset?
Helaas word alles gereset ;pconsole schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:46:
Ben nu al een tijdje level 50, maar als ik nu naar Prestige 1 ga. Neem ik dan ook de punten die ik al na level 50 opgespaard heb mee, of wordt dan gewoon écht alles gereset?
Anoniem: 307805
Zucht...console schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:46:
Anoniem: 387913
Volgens gaan ook die reddot/reflex icoontjes en kleurtjes mee over.console schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:46:
Weapon emblems resetten sinds de laatste patch dus die dingen misschien ook?Anoniem: 387913 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:30:
[...]
Volgens gaan ook die reddot/reflex icoontjes en kleurtjes mee over.
en de clan tag en vlag geloof ik ook...
Ze willen dat gaan patchen, maar staat volgens mij al sinds 1.04 op de to-do lijst...
Dus als je toch een shitload punten hebt, koop ze en kijk hoe lang je ze houd...
Weapon emblems resetten nu echter ook tussen classes. als ik "eigen 3" een m60 met emblem geef en dan een Famas erop zet, heeft die nu een emblem terwijl het emblem dingetje in de class editor wel groen wordt en de € 1000 prijs er komt te staan, maar het vinkje blijft ook staan. Het zit er dus op maarje moet het eigenlijk nog kopen.MicScott schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:33:
[...]
Weapon emblems resetten sinds de laatste patch dus die dingen misschien ook?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 399 op 15-02-2011 15:10 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
reemprive schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:19:
[...]
Toch vraag ik mij af of regels niet gewenst zijn of dat het meer betrekking heeft op het draaien van mods.
Anyway, eindelijk is het gelukt om mijn COD punten op 1 miljoen te krijgen:
[afbeelding]
Nu ga ik maar weer prestigen om toch nog een paar extra classes te krijgen.
Ik werd zelfs tot noob verklaard omdat ik Flak Jacket/Hardened/Tac. Mask gebruik, meneer kon mij zo niet meer tuben/flashen.PWM schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:09:
Toch is het niet zo heel vreemd imho. Je ziet hier toch ook dat iedereen hier boos word omdat mensen.... spelen? Dan zit je te lang stil, dan ren je weer te hard. Ik werd laatst tot n00b verklaard toen ik een welgemikte granaat, precies op de plek gooide waarvan ik wist dat iemand zat. Elk wapen en elke perk is in dit topic inmiddels al wel eens n00b verklaard. Soms tussen de regels in, soms gewoon in een keihard betoog.
Als alle mensen die hier zo klagen een eigen server hadden....
[...]
Vers fragvlees
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 15-02-2011 16:59 ]
Dat is mijn M60 classunfor schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:50:
[...]
Ik werd zelfs tot noob verklaard omdat ik Flak Jacket/Hardened/Tac. Mask gebruik, meneer kon mij zo niet meer tuben/flashen.
[...]
Ik noem die class overigens "The Tank", explosives doen je amper wat, tacticals niet, napalm niet, geen flinch!
Ik speel met een clubje mensen wat erg goed is (ik ben echt een complete noob met hen vergeleken, maar ik word als support gewaardeerdreemprive schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:18:
Wat mij trouwens opvalt met hardcore, buiten dat het de ergste campmode is, is dat veel mensen rondlopen met wapens zonder silencer. Het maakt het zo makkelijk om mensen te spotten en bovendien met een uav in de lucht licht nog 3 kwart op. Ghost gebruikt men blijkbaar niet. Nog vreemder vind ik mensen die met een M60 spelen op hardcore. Hoezo? Met elk wapen is je tegenstander binnen no time om, je kiest dan toch voor een wapen dat een beetje snel ADS't en waarmee je nog een beetje lekker kan bewegen?
Anoniem: 382508
Dus als ik het goed begrijp krijg ik wel de punten van mijn behaalde challange ondanks dat ik ben gekickedunfor schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:40:
@Tyron3: Volgens mij stuurt de server jouw stats alsnog naar de stat-server, als je punten kwijt raakt is dat meestal omdat de server crashte.
Wij hebben ons server opgezegd omdat hij zo belachelijk vaak crashte. (ja wij kennen het rcon tool verhaal wel)
Ja, volgens mij wel. Als je het zeker wilt weten zul je even je challenges moeten checken natuurlijk.Anoniem: 382508 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:58:
[...]
Dus als ik het goed begrijp krijg ik wel de punten van mijn behaalde challange ondanks dat ik ben gekicked
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 15-02-2011 19:00 ]
Gewaardeerd als decoy zeker-TheNose- schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:48:
Ik speel met een clubje mensen wat erg goed is (ik ben echt een complete noob met hen vergeleken, maar ik word als support gewaardeerd) en die spelen allemaal met ghost pro hoor. Tevens spelen een hoop van hen zonder silencer. De radar staat toch niet continue aan dus icm ghost pro kan je prima zonder silencer spelen. Als je de filmpjes van XboxAhoy kijkt zie je ook wat een enorm verschil wel of geen silencer maakt op middellange afstand. Zeker op hardcore kan dat enorm schelen als je een hoek om loopt en iemand tegen komt. Ik zelf speel altijd met silencer, maar ga het op HC eens zonder proberen.
Je krijgt gewoon al je punten behalve de match bonus. Deze bonus is over het algemeen toch maar een klein deel van je totale match punten, dus het verlies valt wel mee. Het blijft wel echter zeer irritant om telkens gekicked te worden omdat een paar noobs zonodig voor je schietende gun langs willen lopen. En tevens is het zeer slecht voor je win/loss ratio, maar die is bij mij toch al zwaar slecht door al die game crashes in de eerste 2 maand van de game.Anoniem: 382508 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:52:
AAAAHHHH ik kap ermeee!! Wat een achterlijke debiele lopen er toch rond in HC HQ. Loop zoveel punten mis omdat me team zo dom is dat ik een kick krijg. Eentje komt aanlopen en gaat in me nova gas liggen, de ander gaat op me claymore zitten en dan nog maar niet te spreken op hoe vaak ze in je vuurline lopen. Had net een potje waarbij ik tot dat moment alle HQ had gecapt en kreeg 10000XP point voor iets dat ik gehaald had. wordt vervolgens gekickt. Iemand enig idee of de 10000XP points weer worden terug gezet dat ik ze de volgende x kan halen complete is complete en fluit maar naar je punten?
[ Voor 0% gewijzigd door p2kNLsander op 15-02-2011 21:24 . Reden: toevoeging: pc ]
+1Spongerobie schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:41:
[...]
offtopic:
Jij hebt een TE COOLE playercard![]()
ja of klagen over mensen die in domination een 3 cap aan het defenden zijn... ook zo triest...Anoniem: 399 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:30:
[...]
Ik werd gisteren voor kniferunning lamer uitgemaakt omdat ik op een CTF server m'n marathon perk aan het volmaken was door vlaggetjes heen en weer te rennen... klagen over runners in CTF kwam mij nogal suf voor
blup
Hehehe, thanks. Phineas was ik wel blij mee, maar ging toch weer vervelenBlue-Tiger schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:24:
[...]
+1Te epic gewoon, Phineas de vorige keer was ook heel gaaf
[ Voor 40% gewijzigd door codex op 15-02-2011 23:37 ]
MP5 met ex mags en SA is helemaal top. Probeer hem ook een met suppressor en SoH. Is ook erg prettig.reemprive schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:33:
[...]
Overigens probeerde ik eerst telkens de MP5k met rapid fire, dat werkte niet. Nu heb ik die vervangen door extended mags en wat een verademing. Toch een SMG gevonden die beter is dan de 74u.
Precies dat gebeurde gisteren toen ik 3 minuten lang in een bosje lag te campen om een vlag te beschermen. Die kerel werd uiteindelijk gekickt omdat ie zó hard zat te schelden en bitchen dat de admin het zat werd en kickte met de melding dat de woorden *******, ***********, ******, ********, **********, ********, ********** en ******* niet heel gewenst waren en zeker niet allemaal in één zin *kick*.Bezulba schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:56:
[...]
ja of klagen over mensen die in domination een 3 cap aan het defenden zijn... ook zo triest...
Anoniem: 399 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:05:
Weapon emblems resetten nu echter ook tussen classes.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 399 op 16-02-2011 09:23 ]
Ik heb dat een tijdlang ook gehad, maar ik heb wat poorten open gezet in mijn router.NL-RaVeR schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:24:
[...]
Dat heb ik ook al geprobeert, maar we koen altijd in een random match terecht. Ook als we bijvoorbeeld settigns op local zetten (dichtbijzijnde server dus) en op lan doen, dan pakt hij nog een random server met random players). We zijn er echt al uren mee bezig geweest... niks lijkt te helpen....
Ja lijkt me geweldig, vooral met het aantal apen dat je bant zonder dat je cheat. En dan zeker in zo'n DB komen... nee bedankt.p2kNLsander schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:06:
ligt het nou aan mij of zijn er de laatste dagen nieuwe cheats (pc) in omloop?
Heb nu al een aantal keer iemand met aimbot of wh uit de servers van ons moeten verwijderen.
Weet iemand toevallig of er al ergens een centrale database is voor game-admins? zou een goede ontwikkeling zijn.
Ik werd ook eens uitgemaakt voor camper door telkens dezelfde persoon tijdens HQ. Ik gaf aan dat ik het meer defenden noemde. Na een paar scheldpogingen van hem is hij zelf maar vertrokken.Bezulba schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:56:
[...]
ja of klagen over mensen die in domination een 3 cap aan het defenden zijn... ook zo triest...
Je kan ook gewoon wat servers waarvan je weet dat er actieve admins zijn toevoegen aan je favorites. Ik heb er meerdere toegevoegd waarvan er altijd wel 1 niet vol zitMicScott schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:28:
[...]
Ja lijkt me geweldig, vooral met het aantal apen dat je bant zonder dat je cheat. En dan zeker in zo'n DB komen... nee bedankt.
Mwhaha dat was meersterlijk gisteravond in HQ op Discovery op de brug waar in domination punt B is. Jij lag daar idd en zag een groen gele walm opstijgen om even later, HQ secured te horen.Anoniem: 337891 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 01:24:
[...]
MP5 met ex mags en SA is helemaal top. Probeer hem ook een met suppressor en SoH. Is ook erg prettig.
Vanavond Tac Mask pro gehaald. Heerlijk gewoon. Hoekje bij de HQ pakken en niets geven om die lading flashbangs die binnenkomen.
XBL: MRE Inc
Trekt jullie server dan cheaters aan of zo? Want in de tijd die ik in BO heb zitten heb ik welgeteld 3 overduidelijke aimbotters gezien. En met mijn ervaring kan ik volgens mij best wel inschatten ofp2kNLsander schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:06:
ligt het nou aan mij of zijn er de laatste dagen nieuwe cheats (pc) in omloop?
Heb nu al een aantal keer iemand met aimbot of wh uit de servers van ons moeten verwijderen.
Zo'n database komt er pas als er ook een database komt met servers waar je door jaloerse admins om de haverklap wordt gekicked, zodat je als speler weet welke servers je moet ontwijkenWeet iemand toevallig of er al ergens een centrale database is voor game-admins? zou een goede ontwikkeling zijn.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Dat was lachen op die brug, stonden 4 man nades op me te spammen, maar daar merk je niet veel van met zo een mooi jasje. Zeker niet als je jezelf beschermt met een berg nova gas. Warlord Pro FTWMRELynx schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:46:
[...]
Mwhaha dat was meersterlijk gisteravond in HQ op Discovery op de brug waar in domination punt B is. Jij lag daar idd en zag een groen gele walm opstijgen om even later, HQ secured te horen.
Overigens moet ik zeggen dat ik jou echt glas en glashelder hoor met mn nieuwe headset, niet normaal gewoon. Net alsof je gewoon naast me zit. Echt een mega groot verschil met die std headsetjes die bij de xbox geleverd worden.
Ok vanavond ook maar eens een MP5 class met extended mags en steady aim proberen. Heb nog een class over namelijk.
close een prima wapen, maar op de levels met middelgrote tot grote afstanden leg je het altijd af tegen bijna elk wapen.-TheNose- schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:20:
Die MP5k is het enige wapen dat ik tot lvl14 gebruik.
Ik kom ze ook veel tegen op HC, meer dan de AK74u (xbox)
Ontzettend krachtig indeed, maar met name met semi-auto gebruik. In kan hem niet volautomatisch z'n gang laten gaan, niet te doenPuDy schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:37:
Wat vinden jullie van die stoner gun? Ik heb hem 2 potjes gebruikt en hij is echt ontzettend krachtig..
[ Voor 4% gewijzigd door Polycom op 16-02-2011 15:57 ]
Dat heb ik ook. Eerste potje is altijd bagger, vooral savonds na werk. Moet je denk toch ff de ommeslag maken van de ene handeling op een scherm naar een totaal andere handeling op een ander scherm-TheNose- schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:54:
M16 gebruik ik op de grotere mappen idd, vooral als ik defensief speel.
Merk trouwens dat ik beduidend beter speel als ik mezelf eerst even "opwarm". Combat practice 1 tegen 9 op medium Nuketown. Merk dat ik dan daarna aanzienlijk sneller ben tegen echte spelers.
[ Voor 46% gewijzigd door KingKoning op 16-02-2011 15:59 ]
Krachtige gun, alleen jammer dat je zelfs met lightweight en marathon voortbeweegt alsof je een 100 jaarPuDy schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:37:
Wat vinden jullie van die stoner gun? Ik heb hem 2 potjes gebruikt en hij is echt ontzettend krachtig..
PSN: Von_Smallhausn
Choppers leven bij mij niet lang genoeg om ghost voor te nemen en bij objective maps is er te veel grenade spam om niet flak jacket te nemen imo. En met SMGs neem ik eigenlijk ook nooit de silencer omdat je toch al in close combat bent en niet echt sneaky hoeft te zijn. De silencer halveert de 1 hit kill range voor de AK74u terwijl de assault rifles daar geen last van hebben (doelde ik op) en op range is minder muzzle flash zeker wel een voordeel bij de AR, ook als je niet campt. Speel meestal met AK74u rapid fire en M16 silenced of ACOG op HC of python only, ook erg bevredigend-TheNose- schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:23:
@RutgerMulder Mwoa ik loop toch zeker wel 1 op 1 dus zo slecht is het nu ook weer niet.
Ghost pro is handig, helicopters locken je dan niet meer. En die muzzle flash is alleen lastig als je veel camptIk speel veel HQ en rush dan veel, dus dan merk ik silencer of niet best wel, zeker met SMGs.
In een support rol speel ik zeker met een silencer.
Ik neem SA juist voornamelijk voor de pro versie, sneller na het rennen kunnen schieten (of knifen) is echt een enorm voordeel op een SMG (rush) class. Ik ben altijd on the move dus het helpt mij enorm.reemprive schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:40:
Ik gebruik geen SA, vind de aim zonder al behoorlijk steady. Overigens heb ik het idee dat meer mensen de mp5k hebben ontdekt, gisteren toch veel tegen gekomen.
Slechtere en tragere versie van de Famas/AUG. Hier ff de feiten en waarom:PuDy schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:37:
Wat vinden jullie van die stoner gun?
Leuke tip, ga ik eens naar kijken-TheNose- schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:54:
Merk trouwens dat ik beduidend beter speel als ik mezelf eerst even "opwarm". Combat practice 1 tegen 9 op medium Nuketown. Merk dat ik dan daarna aanzienlijk sneller ben tegen echte spelers.
Leuke chart, maar het blijft toch heel erg persoonlijk en nog van meer dingen afhankelijk.Rutger Mulder schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:58:
Zie net op het forum van Den Kirson een nieuw initiatief. Iemand is bezig met het simuleren van de recoil van alle guns door 50.000 schoten te doen in een simulatie en dan te kijken in hoeveel procent van de gevallen de gun 100% is gerecovered en weer on target is voor drie opvolgende schoten (eerste is altijd raak).
Paar opvallende dingen (al hoewel sommige ik al wel wist):
- AK74u is niet erg veel beter dan de MP5k...
- Scorpion is het meest accuraat.
- De M60 + grip heeft de tweede plaats (komt door lagere rate of fire).
- M16 is beter dan de G11, dat voelde ik ook al ingame.
- RPK is echt slecht, geen wonder want ik kon er ook totaal niet mee spelen. Zet er een ACOG op en je raakt helemaal niks meer.
- UZI is overduidelijk de slechtste SMG
- De Famas is beter dan de AUG (komt door hogere centerspeed).
- Enfield is ook best goed met een zeer hoge 2nd shot hit rate en de ADS time van een SMG!
- Stoner is duidelijk slechter dan de Famas/andere AR zoals ik in mijn eerdere post al aangaf.
In dit geval gaat het om 100% recovery, maar bij een gun met recoil die altijd één bepaalde zijde op gaat (Famas, Galil, Enfield, Spectre/Mac11 etc.) kun je corrigeren door je muis in de tegengestelde richting te bewegen waardoor je meer raakt en dus beter presteert dan de chart weergeeft.
[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 16-02-2011 18:07 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Maar doet wel ruim meer schade, wat hem beter maakt als de MP5kRutger Mulder schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:58:
- AK74u is niet erg veel beter dan de MP5k...
En ook het snelste leeg- Scorpion is het meest accuraat.
Laag RoF + Irritante kick = Irritant wapen.- De M60 + grip heeft de tweede plaats (komt door lagere rate of fire).
No comment, vind zowel de M16 als de G11 prettig. Bedenk je trouwens dat de M16 glitched is met een reflex sight, waardoor hij nog accurater word.- M16 is beter dan de G11, dat voelde ik ook al ingame.
Uit eigen ervaring: Kloppend.- RPK is echt slecht, geen wonder want ik kon er ook totaal niet mee spelen. Zet er een ACOG op en je raakt helemaal niks meer.
Op afstand, van dichtbij is hij ERG sterk als spraywapen.- UZI is overduidelijk de slechtste SMG
No comment- De Famas is beter dan de AUG (komt door hogere centerspeed).
Beetje weinig schade imho.. Maar ik gebruik de Enfield nooit echt, geen ervaring dus.- Enfield is ook best goed met een zeer hoge 2nd shot hit rate en de ADS time van een SMG!
De stoner doet op langere afstand meer schade, en de kick is ZEER makkelijk onder controle te houden. Maar nogmaals: Dit is op eigen ervaring.- Stoner is duidelijk slechter dan de Famas/andere AR zoals ik in mijn eerdere post al aangaf.
[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 16-02-2011 19:56 ]
De AK74u en MP5k doen beide 40-20 damage en kunnen beide rapid fire gebruiken, dus er zit totaal geen verschil in damage die ze doen. Aangezien ze dus bijna even accuraat zijn killen ze even snel en moeten de mensen die over de AK74u zeuren ook maar eens kijken naar de MP5k. (wel heeft de AK74u meer aim assist range zoals ik al eerder meldde, maar ik speel niet op een console)D4NG3R schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:54:
Maar doet wel ruim meer schade, wat hem beter maakt als de MP5k
No comment, vind zowel de M16 als de G11 prettig. Bedenk je trouwens dat de M16 glitched is met een reflex sight, waardoor hij nog accurater word.
Beetje weinig schade imho.. Maar ik gebruik de Enfield nooit echt, geen ervaring dus.
Charts zijn leuk, maar eigen ervaring staat daar toch echt boven.
I beg to differRutger Mulder schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 21:20:
Bij de M16 krijg je een hogere centerspeed, dus meer accuracy door de ACOG (+200) en Infrared (+300). De red dot en reflex sight verbeteren helemaal niks. Er is dus ook geen glitch want al deze cijfers komen rechtstreeks uit de game code en is zo bedoeld door de game makers.
[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 16-02-2011 21:30 ]
Ik zie het niet, en er zijn al meerdere discussies over geweest op andere black ops forums.
[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 16-02-2011 21:41 ]
Zoals ook al in de comments bij die video staat vermeld is het totale onzin en het is al op meerdere fora ontkracht.
[ Voor 37% gewijzigd door codex op 16-02-2011 22:39 ]
MP5k vs AK74u is denk ik heel erg persoonlijk. Stats wise zijn ze praktisch even accuraat / doen zelfde dmg en dan gaat meer meespelen hoe prettig je de ironsights, gun movement etc vind. En zonder rapid fire is de gun nauwkeuriger en zal op bepaalde afstanden ook zeker beter presteren. Ik vind voornamelijk de trage reload van de MP5k een groot nadeel. Ook vind ik de naald van de MP5k ironsgiht iets te groot/breed voor goed aimen op medium/long range, je target verdwijnt er gewoon achter. Verder een heerlijke gun om mee te spelen.reemprive schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:33:
Na 1 dag met de mp5k te hebben gespeeld ZONDER rapid fire kan ik concluderen dat de mp5k beter is dan de ak74u. Alleen geen grip, maar als je een beetje gewend bent aan het vizier van de ump en mp5k uit mw2 heb je er totaal geen last van. Het wapen is misschien minder laagdrempelig waardoor je snel naar een ander wapen overstapt maar het is echt de moeite waard.
Overigens, met een Enfield maak ik praktisch geen kills en met de Commando en AK massa's. Zelfde geldt voor de FAMAS, deze zou beter zijn dan de AUG maar met de laatste maar ik minimaal 50% meer kills met een identieke class en attachements. Statistieken zijn dus prachtig, maar het is te synthetisch. Wat ik soms wel eens denk is dat de iron sight het meest accuraat is van allemaal(bij elk wapen), maar dat is denk ik gevoelsmatig.
[ Voor 9% gewijzigd door Rutger Mulder op 16-02-2011 23:18 ]
Yup, 1x bij mijzelf gehad (Xbox-360). Bij mij gebeurde het (Waarschijnlijk) doordat ik half in last-stand bleef hangen.. Volgens vrienden zat ik op hun scherm "Vast" in de val animatie van Second Chance.Anoniem: 382508 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:20:
Vandaag iets raars meegemaakt, was een speler die in last stand terecht kwam, hij kon wel gewone guns oprapen en was onsterfelijk. zijn team en de enemy kon hem niet killen. Hij dus vrolijk HQ cappen en door het veld kruipen en ondertussen mensen killen en eindigde met een 0 deaths en heeeel veel kils:P iemand dit ook wel eens gezien/meegemaakt en wat is dit in godsnaam Hack of Bug
Dit is een bug. Ben hem zelf gelukkig nog niet tegen gekomen.Anoniem: 382508 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:20:
Vandaag iets raars meegemaakt, was een speler die in last stand terecht kwam, hij kon wel gewone guns oprapen en was onsterfelijk. zijn team en de enemy kon hem niet killen. Hij dus vrolijk HQ cappen en door het veld kruipen en ondertussen mensen killen en eindigde met een 0 deaths en heeeel veel kils:P iemand dit ook wel eens gezien/meegemaakt en wat is dit in godsnaam Hack of Bug
So I had just joined a CTF match and it was almost over, as soon as I spawn I was immediately put into Second Chance with the ability to use my main AK74u and pistol. I could also use my grenades and knife. I had unlimited HP, no one could kill me?!?!! After I ran out of bullets I had to crawl around trying to knife people until the match ended. It was so strange I got pumped full of bullets and had grenades tossed at me but couldn't die. And no one could revive me even though I had Second Chance Pro on. Check out the video, if you notice towards the end I have a knife stuck to my head, which I assume was someone trying to ballistic knife me..here is the clip
YouTube: alriad - Black Ops Game Clip - Second Chance Bug
and a couple screenshots:
http://cdn.callofduty.com...a09e251.4768961361757.jpg
http://cdn.callofduty.com...a09e251.4768943142749.jpg
I thought this bug was taken care of? But I guess it was just altered to giving you God Mode haha....we need to fix this!!
Ja nou, die Aug gebruik ik dus als allround gun (behalve in een map als Nuketown) en zelfs met een silencer kun je goed schieten over de lange afstand. Nu speel ik uitsluitend HC en dus is het niet erg dat je een kogel extra moet afvuren op de grote afstand. De Aug wordt inaccuraat wanneer je gaat sproeien maar met welk wapen kun je dat wel?Phyxion schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:05:
Leuke chart, maar het blijft toch heel erg persoonlijk en nog van meer dingen afhankelijk.
Ik vind de AUG in closed combat beter dan de Famas, maar de AUG is weer niet veel waard op long range. Overigens gebruik ik nu de Galil, die vind ik zelf persoonlijk een van de beste assault weapons. De AK47 blijft super maar die unlock je pas vrij laat
De Stoner met Red Dot Sight vind ik beter dan alle assault wapens.
Anoniem: 367011
Je hebt gelijk, dat is met een mes dat je wordt teruggezet. Ik was in de war.SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 08:45:
Voor zover ik weet zit er toch geen tomahawk in Gungame? je kan wel geknifed worden en daardoor een rank teruggezet worden.
Toen werden die niet gebruikt, een lid van black ops zie ik ook niet zo snel met een riot shield lopen, die combinatie zou te overpowered zijn en daarbij is het gewoon meer een politie ding dan van het leger.In iets als SWAT zou het wel tof zijn imhoMicScott schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:00:
Ik mis in BO eigenlijk wel de riot shield. Die kon erg vermakelijk zijn in MW2, en zou prima bij een flak jack class kunnen passen. Hoewel iemand met riot shield, flak jacket pro en tactical mask pro + scout pro wel erg moeilijk zou kunnen zijn...
[ Voor 22% gewijzigd door Frostbite op 17-02-2011 11:35 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq