[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:45
Nog een server die op de blacklist kan

Nuketown 24/7 @[S2H]

Als je daar goed speelt dan word je gekickt & gebanned.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:49
exi22 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:46:
Nog een server die op de blacklist kan

Nuketown 24/7 @[S2H]

Als je daar goed speelt dan word je gekickt & gebanned.......
haha, jij ook al? Vraag me af hoe oud deze jochies zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 337891 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:34:

Los daarvan vind ik dat Dogs, Hueys en Hinds niet in care packages moeten zitten. Vind dat dat alleen beloningen moeten zijn voor hoge streaks. Als je ze niet kan halen moet je maar beter worden niet care package spammen. :)

Dat is niet omdat ik een ander geen dogs gun, vind alleen dat je ze moet verdienen niet met geluk krijgen.
Daar ben ik ook groot voorstander van. Ik heb inmiddels de Care Package weer uit mijn lijst gehaald, ik speel wel lekker gewoon naar de 12 kills, veel minder frustrerend.

Het grootste probleem is dat potjes HC CTF verloren gaan door die Care Packages. Zit je in overtime tegen een ruk team, hebben ze opeens Huey en Dogs, ga er maar aanstaan op een klein veld.

Care Packages moeten of minder mooie zaken bevatten, of gewoon op 7-8 kills worden gezet, zodat je tenminste nog iets moet doen. Ik had net een potje waarin ik 7 van die dingen moest neergooien, maar de tijd er niet voor had :+ Blijkt dat je er maar 2 tegelijk kan gooien.

Ik ga lekker me bezig houden met het spel i.p.v. mijn kratjes te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Die kansen in de tweede kolom zijn de 're-roll kansen' voor hardline PRO. Of je hardline aan hebt of niet maakt totaal niet uit voor de kans op een killstreak, die is hetzelfde als zonder hardline (dus 20% voor ammo bijv). Maar met hardline pro kun je een package dus 're-rollen' (andere killstreak vragen), en DAN krijg je de kansen die in de tweede kolom staan. Dus krijg je ammo (20% kans), dan kun je daarna re-rollen en heb je nog maar 9% kans op ammo (en bijv 3% kans op chopper gunner in plaats van 2% de eerste keer).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:09

Mavamaarten

Omdat het kan!

Oh... Ik dacht dat ze bedoelden dat als je geen hardline hebt je 20% kans hebt op ammo, en mét hardline 9 %.
Niet dus, tabellen lezen is toch niet mijn beste specialiteit :+

Verder vind ik niet dat de hoogste killstreaks in care packages moeten zitten, wel vind ik dat ze ammo eruit mogen slopen. Het is gewoon nooit handig (het is wel handig maar het laatste wat je doet is CP oproepen als je zonder ammo zit...) en het komt veelstevaak voor.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Mavamaarten schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:20:
Oh... Ik dacht dat ze bedoelden dat als je geen hardline hebt je 20% kans hebt op ammo, en mét hardline 9 %.
Niet dus, tabellen lezen is toch niet mijn beste specialiteit :+

Verder vind ik niet dat de hoogste killstreaks in care packages moeten zitten, wel vind ik dat ze ammo eruit mogen slopen. Het is gewoon nooit handig (het is wel handig maar het laatste wat je doet is CP oproepen als je zonder ammo zit...) en het komt veelstevaak voor.
Ik vind de ammo vaak toch erg makkelijk hoor. Gezien ik altijd met claymore en zonder scavenger speel is het prettig om weer een nieuwe claymore te kunnen zetten en geen guns op te hoeven rapen. Ik vind dat je er meer aan hebt dan aan een RC-XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zat net op een Crouch no Run 2 Server (NL server).

Dus ik netjes crouchen en een paar kills maken tot ik ineens beschuldigd werd van rennen? Abosluut niet!
typt hij een commando in en krijg ik ineens een automatische waarschuwing ?? (naja...)
Dus ik nog nee ik was dat niet check het anders ff. En hij ja je was het wel.
Typt weer een commando in dat ik weer zou rennen en paf -> automatische kick ( 8)7 )
%$^$%% Zal vast wel iemand zijn die denk interresant te zijn, maar ik vond het nergens op slaan.

Als je iedereen zo kickt hou je weinig spelers over met van die kiddo admins

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-06 13:35
PWM waarom heb je een mooie roze naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06 22:07
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:30:

Waarom een crouch server ? Dus als er een nade naast je neer komt moet je wegkruipen want NEE, je mag niet rennen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

......
Waarom leave je dan niet gewoon? Of wilde jet het gewoon uitproberen? Vaak doen admins zelf wel doodleuk wat ze anderen "verbieden"

Eigenlijk zou er een blacklist in de server browser moeten zitten waar je servers die je niet bevallen of waarvan je gebanned bent, kunt toevoegen en dat deze servers vervolgens ook niet meer worden weergegeven wanneer je de lijst refreshed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:47:
[...]

Waarom leave je dan niet gewoon? Of wilde jet het gewoon uitproberen? Vaak doen admins zelf wel doodleuk wat ze anderen "verbieden"
Ja, weet ik ook nog wel een leuke van... Zat zo heel gezellig op een sniper only server in nuketown. Een van die admins liep echter zelf door het veld met een shotgun (die eerste, naam ff kwijt). Zijn verklaring... "I'm lvl 6 so I don't have a sniper yet..."

Ik bedoel, come on! Ga dan eerst ergens anders lopen kutten en levelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:17

Dus ik netjes crouchen en een paar kills maken tot ik ineens beschuldigd werd van rennen? Abosluut niet!
typt hij een commando in en krijg ik ineens een automatische waarschuwing ?? (naja...)
Typt weer een commando in dat ik weer zou rennen en paf -> automatische kick ( 8)7 )
%$^$%% Zal vast wel iemand zijn die denk interresant te zijn, maar ik vond het nergens op slaan.

Hoe verzinnen ze het.... De enige regels die ik niet irritant vind zijn geen GL/SC. Bij COD4 was het ook al zo, bovendien zijn beide tamelijk lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Waarom speel je op de eerste plaats op zo'n server? Dan weet je al meteen dat je met een stel randdebielen als admins te maken krijgt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Nou ik weet niet of ik spreek voor allen, maar ik join gewoon als ik een server zie met een leuke map.

Blijkbaar moet ik nu elke keer checken wat voor regels ze hebben.......

Overigens op de website van S2H staan 3 members met een gemiddelde leeftijd van 20 ( uit mijn hoofd)
Maar daar geloof ik dus geen zak van, want als je kijkt naar "ik ben geband!" en je drukt op ik wil unbanned worden krijg je de oude scherm met "you are a idiot hahahaha" wat blijft komen, echt fucking iritant.

20 jaar oud.............

Ik sta open voor een blacklist optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ach leek me een keer leuk. Daarna ben ik weer gereconnect alleen maar om via in game text te vragen waarom ik gekicked was. En dan net zolang dat ik er zelf weer lol van had.

Zelfs Black Tiger deed nog even mee maar werd na drie seconden al gekicked. Waarna hij niet meer kon reconnecten. (constant gekicked)

Ach het is leuk voor de verandering, maar het wordt wel snel saai. Zeker op Nuketown of op grote levels.

Was een clubje met [10TR] in hun naam. [10TR]Cougar was er een van. Black heeft ze toegevoegd op Steam maar vond het een stel kleuters :D

[ Voor 15% gewijzigd door Frostbite op 15-02-2011 10:20 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Wellicht dat je maar gewoon op de [3ARC] servertjes gaat gamen,
daar heb je in ieder geval geen last van regeltjes...

Overigens, afgelopen week op een server "vale todo", spaans voor alles mag,
Word ik gekicked omdat ik met een famas rond loop...
Ga ik verhaal halen, begint het ventje te janken dat ik bovenaan sta met een noob wapen, (die famas dus)

Besluit ik de famas maar achterwege te laten, pak de stakeout, haal in hetzelfde potje waar ik uit gekicked was binnen no time weer de eerste plek, weer een kick, "noob"

zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-06 07:55
Zat gisteren in een "No Camping" server (nuketown DEM), lekker paar potjes gespeeld tot dat een gast de hele tijd bij de deur in de garage ligt te campen. Word er een paar keer door neer gemaaid en typ uit frustatie dat hij een kansloze camper is. Vervolgens zegt hij (met caps aan) meerder malen; houd je bek. Ik denk tja jij campt in een niet camp server dus ik zeg dat; campen is hier niet toegestaan lijkt me ?! En dan ineens word ik gekikt omdat hij de server admin is. Heb nog nooit zo'n wtf moment gehad :P vrij triest en de server dan ook maar verwijderd uit mijn favorits.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Dan moeten de ouders maar hun zakgeld inhouden dit kan zo niet langer........ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Sinds wanneer krijgen 8 jarigen zakgeld ? :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Toch is het niet zo heel vreemd imho. Je ziet hier toch ook dat iedereen hier boos word omdat mensen.... spelen? Dan zit je te lang stil, dan ren je weer te hard. Ik werd laatst tot n00b verklaard toen ik een welgemikte granaat, precies op de plek gooide waarvan ik wist dat iemand zat. Elk wapen en elke perk is in dit topic inmiddels al wel eens n00b verklaard. Soms tussen de regels in, soms gewoon in een keihard betoog.

Als alle mensen die hier zo klagen een eigen server hadden....
wimpie007 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 01:11:
PWM waarom heb je een mooie roze naam?
Vers fragvlees ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 15-02-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
PWM schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:09:
Toch is het niet zo heel vreemd imho. Je ziet hier toch ook dat iedereen hier boos word omdat mensen.... spelen? Dan zit je te lang stil, dan ren je weer te hard. Ik werd laatst tot n00b verklaard toen ik een welgemikte granaat, precies op de plek gooide waarvan ik wist dat iemand zat. Elk wapen en elke perk is in dit topic inmiddels al wel eens n00b verklaard. Soms tussen de regels in, soms gewoon in een keihard betoog.

[...]

Vers fragvlees ;)
Ja, ik heb ook een hekel aan rushers met een knife bijvoorbeeld, maar als ik een server had ga ik ze niet bannen. Don't hate the player, hate the Game.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Toen ik een server runde beschouwde ik die server als mijn huiskamer. Mensen wiens gedrag mij niet aanstond vlogen eruit. Misschien niet even redelijk en een onpartijdige admin had misschien niet gekickt. Maar sorry, als je bij mij thuis bent dan houdt je je aan mijn regels en heb je te maken met mijn grillen.

Als je dat niet bevalt ga je lekker bij andere vriendjes spelen of een eigen huiskamer regelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

SanderPS3 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:14:
[...]
Ja, ik heb ook een hekel aan rushers met een knife bijvoorbeeld, maar als ik een server had ga ik ze niet bannen. Don't hate the player, hate the Game.
Ik werd gisteren voor kniferunning lamer uitgemaakt omdat ik op een CTF server m'n marathon perk aan het volmaken was door vlaggetjes heen en weer te rennen... klagen over runners in CTF kwam mij nogal suf voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Zit er nog steeds aan te denken om misschien Marathon pro te halen. Lijkt me wel nice om super snel ergens anders te zijn en te flanken.

Kan iemand marathon pro aanraden? Lijkt me namelijk niet echt een perk om makkelijk pro te halen.. Zit atm met Hacker pro. Ben lvl 48 zesde prestige, wacht wel tot volgende prestige voor dat ik marathon pro wil halen.

Speel met AK47 Extended mag + Scav pro + SoH Pro
Of Famas Dual mag + Ghost Pro + Hardened pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:04
Marahton Pro is echt relaxed en zeer handig voor een rush style bij S&D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
vinom schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:27:
Marahton Pro is echt relaxed en zeer handig voor een rush style bij S&D.
Speel voornamelijk Domination en TDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-06 14:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heeft iemand de huilende wolven wel eens gehoord op Array ? Heb nu zo'n Astro A30 5.1 headset en dan hoor je echt veel meer. Is overigens wel erg leuk om te horen als je van de radio toren naar de hijskraan loopt en dan even stil gaat staan.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-06 10:37

Mystikal

It never hurts to help!

Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:27:
Toen ik een server runde beschouwde ik die server als mijn huiskamer. Mensen wiens gedrag mij niet aanstond vlogen eruit. Misschien niet even redelijk en een onpartijdige admin had misschien niet gekickt. Maar sorry, als je bij mij thuis bent dan houdt je je aan mijn regels en heb je te maken met mijn grillen.

Als je dat niet bevalt ga je lekker bij andere vriendjes spelen of een eigen huiskamer regelen. :)
Zolang je dan toch maar een non-ranked server hebt... Een ranked server is niet voor niets een server met slechts een beperkte mate van flexibiliteit.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Mystikal schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:01:
[...]

Zolang je dan toch maar een non-ranked server hebt... Een ranked server is niet voor niets een server met slechts een beperkte mate van flexibiliteit.
Toch vraag ik mij af of regels niet gewenst zijn of dat het meer betrekking heeft op het draaien van mods.

Anyway, eindelijk is het gelukt om mijn COD punten op 1 miljoen te krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5216/5447997822_ce205097ba.jpg

Nu ga ik maar weer prestigen om toch nog een paar extra classes te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:49

D4NG3R

kiwi

:)

MRELynx schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:35:
Heeft iemand de huilende wolven wel eens gehoord op Array ? Heb nu zo'n Astro A30 5.1 headset en dan hoor je echt veel meer. Is overigens wel erg leuk om te horen als je van de radio toren naar de hijskraan loopt en dan even stil gaat staan.
Yup, en dat met een cheap ass (25 euro) Sennheiser HD201 :+ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:49
Ben nu al een tijdje level 50, maar als ik nu naar Prestige 1 ga. Neem ik dan ook de punten die ik al na level 50 opgespaard heb mee, of wordt dan gewoon écht alles gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

console schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:46:
Ben nu al een tijdje level 50, maar als ik nu naar Prestige 1 ga. Neem ik dan ook de punten die ik al na level 50 opgespaard heb mee, of wordt dan gewoon écht alles gereset?
Alles behalve de dingen die je voor je player card hebt gekocht. Dus met andere woorden; ga lekker shoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
Helaas word alles gereset ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Zucht... :Z (basiskennis) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Behoud ik dan wel mijn wapens?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens gaan ook die reddot/reflex icoontjes en kleurtjes mee over.
en de clan tag en vlag geloof ik ook...

Ze willen dat gaan patchen, maar staat volgens mij al sinds 1.04 op de to-do lijst...
Dus als je toch een shitload punten hebt, koop ze en kijk hoe lang je ze houd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Anoniem: 387913 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:30:
[...]

Volgens gaan ook die reddot/reflex icoontjes en kleurtjes mee over.
en de clan tag en vlag geloof ik ook...

Ze willen dat gaan patchen, maar staat volgens mij al sinds 1.04 op de to-do lijst...
Dus als je toch een shitload punten hebt, koop ze en kijk hoe lang je ze houd...
Weapon emblems resetten sinds de laatste patch dus die dingen misschien ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MicScott schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:33:
[...]
Weapon emblems resetten sinds de laatste patch dus die dingen misschien ook?
Weapon emblems resetten nu echter ook tussen classes. als ik "eigen 3" een m60 met emblem geef en dan een Famas erop zet, heeft die nu een emblem terwijl het emblem dingetje in de class editor wel groen wordt en de € 1000 prijs er komt te staan, maar het vinkje blijft ook staan. Het zit er dus op maarje moet het eigenlijk nog kopen.
Zet ik nu een m60 in Eigen 2 dan zit er dan geen emblem op én moet ik die kopen voor 1000 cod punten.

Nou zal die 1000 cod punten me aan m'n ballen roesten, maar slecht is het wel :+

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 399 op 15-02-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dat is idd wel raar, het zou per wapen moeten zijn, niet per class. als je voor m60 een emblem voor koopt dan moet die in elke class te kiezen zijn zonder extra kosten. Natuurlijk niet van m60 naar famas maar dat wist je al :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

bram1984 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:27:
[...]

Behoud ik dan wel mijn wapens?

:+
Jij wel 7(8)7 LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06 14:20

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

reemprive schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:19:
[...]

Toch vraag ik mij af of regels niet gewenst zijn of dat het meer betrekking heeft op het draaien van mods.

Anyway, eindelijk is het gelukt om mijn COD punten op 1 miljoen te krijgen:
[afbeelding]

Nu ga ik maar weer prestigen om toch nog een paar extra classes te krijgen.
offtopic:
Jij hebt een TE COOLE playercard :9~ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
PWM schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:09:

[...]

Vers fragvlees ;)
Ik werd zelfs tot noob verklaard omdat ik Flak Jacket/Hardened/Tac. Mask gebruik, meneer kon mij zo niet meer tuben/flashen.
Meneer bleef zo een uur lang door etteren, mijn enige reactie is altijd mijn keybind: Less QQ, more PewPew!

Ik noem die class overigens "The Tank", explosives doen je amper wat, tacticals niet, napalm niet, geen flinch! :9

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 15-02-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

unfor schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:50:
[...]
Ik werd zelfs tot noob verklaard omdat ik Flak Jacket/Hardened/Tac. Mask gebruik, meneer kon mij zo niet meer tuben/flashen.
[...]
Ik noem die class overigens "The Tank", explosives doen je amper wat, tacticals niet, napalm niet, geen flinch! :9
Dat is mijn M60 class :D Vooral heerlijk op Nuketown - naast je huisje gaan staan en vol gas door de schutting naar de spawn aan de overkant sproeien tot je eerste clip leeg is, en dan dan het huis een beetje leegsproeien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
reemprive schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:18:
Wat mij trouwens opvalt met hardcore, buiten dat het de ergste campmode is, is dat veel mensen rondlopen met wapens zonder silencer. Het maakt het zo makkelijk om mensen te spotten en bovendien met een uav in de lucht licht nog 3 kwart op. Ghost gebruikt men blijkbaar niet. Nog vreemder vind ik mensen die met een M60 spelen op hardcore. Hoezo? Met elk wapen is je tegenstander binnen no time om, je kiest dan toch voor een wapen dat een beetje snel ADS't en waarmee je nog een beetje lekker kan bewegen?
Ik speel met een clubje mensen wat erg goed is (ik ben echt een complete noob met hen vergeleken, maar ik word als support gewaardeerd :') ) en die spelen allemaal met ghost pro hoor. Tevens spelen een hoop van hen zonder silencer. De radar staat toch niet continue aan dus icm ghost pro kan je prima zonder silencer spelen. Als je de filmpjes van XboxAhoy kijkt zie je ook wat een enorm verschil wel of geen silencer maakt op middellange afstand. Zeker op hardcore kan dat enorm schelen als je een hoek om loopt en iemand tegen komt. Ik zelf speel altijd met silencer, maar ga het op HC eens zonder proberen.

@hierboven: Die tank class is lekker idd, gebruik ik ook weleens. :)

@eenpaarpagina'sterug: HCDOM speelde iemand vooral stond er...dat bestaat op de Xbox niet, is dat op de PC anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382508

AAAAHHHH ik kap ermeee!! Wat een achterlijke debiele lopen er toch rond in HC HQ. Loop zoveel punten mis omdat me team zo dom is dat ik een kick krijg. Eentje komt aanlopen en gaat in me nova gas liggen, de ander gaat op me claymore zitten en dan nog maar niet te spreken op hoe vaak ze in je vuurline lopen. Had net een potje waarbij ik tot dat moment alle HQ had gecapt en kreeg 10000XP point voor iets dat ik gehaald had. wordt vervolgens gekickt. Iemand enig idee of de 10000XP points weer worden terug gezet dat ik ze de volgende x kan halen complete is complete en fluit maar naar je punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Domme teamgenoten hou je altijd helaas, daarom speel ik HC altijd met een vast clubje die WEL tactisch weten te spelen, niet voor je gun langslopen etc. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
@Tyron3: Volgens mij stuurt de server jouw stats alsnog naar de stat-server, als je punten kwijt raakt is dat meestal omdat de server crashte.
Wij hebben ons server opgezegd omdat hij zo belachelijk vaak crashte. (ja wij kennen het rcon tool verhaal wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

unfor schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:40:
@Tyron3: Volgens mij stuurt de server jouw stats alsnog naar de stat-server, als je punten kwijt raakt is dat meestal omdat de server crashte.
Wij hebben ons server opgezegd omdat hij zo belachelijk vaak crashte. (ja wij kennen het rcon tool verhaal wel)
Dus als ik het goed begrijp krijg ik wel de punten van mijn behaalde challange ondanks dat ik ben gekicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Anoniem: 382508 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:58:
[...]

Dus als ik het goed begrijp krijg ik wel de punten van mijn behaalde challange ondanks dat ik ben gekicked
Ja, volgens mij wel. Als je het zeker wilt weten zul je even je challenges moeten checken natuurlijk.
De client doet iig helemaal niets qua stats versturen.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 15-02-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
-TheNose- schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:48:
Ik speel met een clubje mensen wat erg goed is (ik ben echt een complete noob met hen vergeleken, maar ik word als support gewaardeerd :') ) en die spelen allemaal met ghost pro hoor. Tevens spelen een hoop van hen zonder silencer. De radar staat toch niet continue aan dus icm ghost pro kan je prima zonder silencer spelen. Als je de filmpjes van XboxAhoy kijkt zie je ook wat een enorm verschil wel of geen silencer maakt op middellange afstand. Zeker op hardcore kan dat enorm schelen als je een hoek om loopt en iemand tegen komt. Ik zelf speel altijd met silencer, maar ga het op HC eens zonder proberen.
Gewaardeerd als decoy zeker ;)

Op HC gebruik ik altijd flak jacket omdat er toch geen radar is en ik heb altijd een strela bij me om choppers en spy planes neer te halen. Ghost pro bied me buiten die ghillie suit die soms moeilijk te spotten is niks extras. Helemaal bij HC SnD dat ik regelmatig speel. Daar heb je gewoon minder killstreaks rond vliegen.

Het klopt dat een silencer niet perse nodig is op HC omdat er geen radar is, maar het is toch zeer aan te raden om hem wel te gebruiken. Je ziet de mensen dan wel niet meer op je radar, maar je kan ze nog wel zeer duidelijk horen en zo doende hun positie bepalen. Ook verminderd de silencer je gun flash die anders je positie kan verraden. Veel guns zijn nog steeds een 1 hit kill als je die silencer gebruikt, dus je heb er geen direct nadeel van. Enige is dat je wellicht iets meer kogels nodig hebt om iemand door een muurtje oid heen te killen.
Anoniem: 382508 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:52:
AAAAHHHH ik kap ermeee!! Wat een achterlijke debiele lopen er toch rond in HC HQ. Loop zoveel punten mis omdat me team zo dom is dat ik een kick krijg. Eentje komt aanlopen en gaat in me nova gas liggen, de ander gaat op me claymore zitten en dan nog maar niet te spreken op hoe vaak ze in je vuurline lopen. Had net een potje waarbij ik tot dat moment alle HQ had gecapt en kreeg 10000XP point voor iets dat ik gehaald had. wordt vervolgens gekickt. Iemand enig idee of de 10000XP points weer worden terug gezet dat ik ze de volgende x kan halen complete is complete en fluit maar naar je punten?
Je krijgt gewoon al je punten behalve de match bonus. Deze bonus is over het algemeen toch maar een klein deel van je totale match punten, dus het verlies valt wel mee. Het blijft wel echter zeer irritant om telkens gekicked te worden omdat een paar noobs zonodig voor je schietende gun langs willen lopen. En tevens is het zeer slecht voor je win/loss ratio, maar die is bij mij toch al zwaar slecht door al die game crashes in de eerste 2 maand van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2kNLsander
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-06 13:51
ligt het nou aan mij of zijn er de laatste dagen nieuwe cheats (pc) in omloop?
Heb nu al een aantal keer iemand met aimbot of wh uit de servers van ons moeten verwijderen.

Weet iemand toevallig of er al ergens een centrale database is voor game-admins? zou een goede ontwikkeling zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door p2kNLsander op 15-02-2011 21:24 . Reden: toevoeging: pc ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@RutgerMulder Mwoa ik loop toch zeker wel 1 op 1 dus zo slecht is het nu ook weer niet. ;)
Ghost pro is handig, helicopters locken je dan niet meer. En die muzzle flash is alleen lastig als je veel campt ;) Ik speel veel HQ en rush dan veel, dus dan merk ik silencer of niet best wel, zeker met SMGs.

In een support rol speel ik zeker met een silencer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Spongerobie schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:41:
[...]

offtopic:
Jij hebt een TE COOLE playercard :9~ *O*
+1 _/-\o_ Te epic gewoon, Phineas de vorige keer was ook heel gaaf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 399 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:30:
[...]

Ik werd gisteren voor kniferunning lamer uitgemaakt omdat ik op een CTF server m'n marathon perk aan het volmaken was door vlaggetjes heen en weer te rennen... klagen over runners in CTF kwam mij nogal suf voor :+
ja of klagen over mensen die in domination een 3 cap aan het defenden zijn... ook zo triest...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Blue-Tiger schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:24:
[...]

+1 _/-\o_ Te epic gewoon, Phineas de vorige keer was ook heel gaaf :9
Hehehe, thanks. Phineas was ik wel blij mee, maar ging toch weer vervelen :)

Prestigen gaat heel snel dankzij Nuketown, ik ben net begonnen. vanavond 4 uur gespeeld en al op level 34! 1 prestige binnen 8 uur moet gaan lukken ;)

Overigens probeerde ik eerst telkens de MP5k met rapid fire, dat werkte niet. Nu heb ik die vervangen door extended mags en wat een verademing. Toch een SMG gevonden die beter is dan de 74u.

[ Voor 40% gewijzigd door codex op 15-02-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reemprive schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:33:
[...]
Overigens probeerde ik eerst telkens de MP5k met rapid fire, dat werkte niet. Nu heb ik die vervangen door extended mags en wat een verademing. Toch een SMG gevonden die beter is dan de 74u.
MP5 met ex mags en SA is helemaal top. Probeer hem ook een met suppressor en SoH. Is ook erg prettig. :)

Vanavond Tac Mask pro gehaald. Heerlijk gewoon. Hoekje bij de HQ pakken en niets geven om die lading flashbangs die binnenkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik gebruik geen SA, vind de aim zonder al behoorlijk steady. Overigens heb ik het idee dat meer mensen de mp5k hebben ontdekt, gisteren toch veel tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bezulba schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:56:
[...]
ja of klagen over mensen die in domination een 3 cap aan het defenden zijn... ook zo triest...
Precies dat gebeurde gisteren toen ik 3 minuten lang in een bosje lag te campen om een vlag te beschermen. Die kerel werd uiteindelijk gekickt omdat ie zó hard zat te schelden en bitchen dat de admin het zat werd en kickte met de melding dat de woorden *******, ***********, ******, ********, **********, ********, ********** en ******* niet heel gewenst waren en zeker niet allemaal in één zin *kick*.
Erg fijn :+

Anoniem: 399 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:05:
Weapon emblems resetten nu echter ook tussen classes.
Afbeeldingslocatie: http://www.aartdeheus.nl/emblem1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.aartdeheus.nl/emblem2.jpg

Dit dus.
Heeft iemand anders dit ook? Al mijn gamingvriendjes hebben dit niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 399 op 16-02-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
Ja Knettergek, dat heb ik ook op mijn Famas en AK47, heb ze nu wel allang gekocht, maar in het begin van mijn prestige had ik dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dit heeft iedereen,
Staat nog steeds op de to-do list van de patching

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlito
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-06 13:12
NL-RaVeR schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:24:
[...]

Dat heb ik ook al geprobeert, maar we koen altijd in een random match terecht. Ook als we bijvoorbeeld settigns op local zetten (dichtbijzijnde server dus) en op lan doen, dan pakt hij nog een random server met random players). We zijn er echt al uren mee bezig geweest... niks lijkt te helpen....
Ik heb dat een tijdlang ook gehad, maar ik heb wat poorten open gezet in mijn router.
Als ik nu black ops start, zie ik bij de type connection ook open staan. ipv moderate oid.
Misschien kan je hier nog is naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

p2kNLsander schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:06:
Heb nu al een aantal keer iemand met aimbot of wh uit de servers van ons moeten verwijderen.

Weet iemand toevallig of er al ergens een centrale database is voor game-admins? zou een goede ontwikkeling zijn.
Ja lijkt me geweldig, vooral met het aantal apen dat je bant zonder dat je cheat. En dan zeker in zo'n DB komen... nee bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 21:16

mickjuh

Good news everyone!

Bezulba schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:56:
[...]

Ik werd ook eens uitgemaakt voor camper door telkens dezelfde persoon tijdens HQ. Ik gaf aan dat ik het meer defenden noemde. Na een paar scheldpogingen van hem is hij zelf maar vertrokken.
MicScott schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:28:
[...]
Ja lijkt me geweldig, vooral met het aantal apen dat je bant zonder dat je cheat. En dan zeker in zo'n DB komen... nee bedankt.
Je kan ook gewoon wat servers waarvan je weet dat er actieve admins zijn toevoegen aan je favorites. Ik heb er meerdere toegevoegd waarvan er altijd wel 1 niet vol zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-06 14:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 01:24:
[...]

MP5 met ex mags en SA is helemaal top. Probeer hem ook een met suppressor en SoH. Is ook erg prettig. :)

Vanavond Tac Mask pro gehaald. Heerlijk gewoon. Hoekje bij de HQ pakken en niets geven om die lading flashbangs die binnenkomen. :)
Mwhaha dat was meersterlijk gisteravond in HQ op Discovery op de brug waar in domination punt B is. Jij lag daar idd en zag een groen gele walm opstijgen om even later, HQ secured te horen.

Overigens moet ik zeggen dat ik jou echt glas en glashelder hoor met mn nieuwe headset, niet normaal gewoon. Net alsof je gewoon naast me zit. Echt een mega groot verschil met die std headsetjes die bij de xbox geleverd worden.

Ok vanavond ook maar eens een MP5 class met extended mags en steady aim proberen. Heb nog een class over namelijk.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Die MP5k is het enige wapen dat ik tot lvl14 gebruik. :)
Ik kom ze ook veel tegen op HC, meer dan de AK74u (xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

p2kNLsander schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:06:
Trekt jullie server dan cheaters aan of zo? Want in de tijd die ik in BO heb zitten heb ik welgeteld 3 overduidelijke aimbotters gezien. En met mijn ervaring kan ik volgens mij best wel inschatten of
- iemand beter is als ik (echt, dat kan hoor en mss zit hier het probleem voor iemand die vaak een cheater
ziet :P ), of
- diegene een paar keer geluk heeft door mij te killen (let vooral ook op kills die die op ander maakt).
- of dat het een echte cheater is
Zo'n database komt er pas als er ook een database komt met servers waar je door jaloerse admins om de haverklap wordt gekicked, zodat je als speler weet welke servers je moet ontwijken :+

PS. Wie speelde er gisteren onder de naam [xxx]Ik hier? (xxx = ben ik vergeten) op een TSI DOM server?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MRELynx schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:46:
[...]

Mwhaha dat was meersterlijk gisteravond in HQ op Discovery op de brug waar in domination punt B is. Jij lag daar idd en zag een groen gele walm opstijgen om even later, HQ secured te horen.

Overigens moet ik zeggen dat ik jou echt glas en glashelder hoor met mn nieuwe headset, niet normaal gewoon. Net alsof je gewoon naast me zit. Echt een mega groot verschil met die std headsetjes die bij de xbox geleverd worden.

Ok vanavond ook maar eens een MP5 class met extended mags en steady aim proberen. Heb nog een class over namelijk.
Dat was lachen op die brug, stonden 4 man nades op me te spammen, maar daar merk je niet veel van met zo een mooi jasje. Zeker niet als je jezelf beschermt met een berg nova gas. Warlord Pro FTW :)

Jouw stemgeluid is ook een stuk beter nu! Enige nadeel van die superdeluxe headsets is dat ze alle geluid opvangen. Kan dus niet ff wegdraaien om op mn teamgenoten te schelden of om wat tegen een ander te roepen. Hoop dat jullie me nog wel lief vinden. :P (Al was schelden gisteren niet aan de orde, ging allemaal redelijk soepeltjes op dat potje op kowloon na. Damn, wat speelden de tegenstanders strak zeg).

Heb overigens vanwege xboxahoy eens de WA2000 met ACOG geprobeerd. Dat is fijn wapentuig. Af en toe wat inaccuraat vanwege de lichte sway en brakke manier hoe snipers werken in BO maar als het goed gaat dan gaat het ook echt goed. Kreeg bijna het CoD2 gevoel van domineren met een bolt action weer terug. Hij schiet supersnel met erg weinig recoil. Twee schoten op target binnen korte tijd is veel makkelijker met de WA dan met de andere snipers. Vond het zelfs makkelijker dan met de Fal/M14 met als extra voordeel dat je ook nog 1 shot, 1 kills kunt maken. Leuk om een keer wat mee te geinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:06
-TheNose- schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:20:
Die MP5k is het enige wapen dat ik tot lvl14 gebruik. :)
Ik kom ze ook veel tegen op HC, meer dan de AK74u (xbox)
close een prima wapen, maar op de levels met middelgrote tot grote afstanden leg je het altijd af tegen bijna elk wapen.

Laatste prestige heb ik tot level 14 afwisselend de mp5 en de m16 gebruikt. Op range is die M16 met burst een prima wapen. Gebruik m zelfs op de hogere levels nog vaak op Berlin wall domination om vanuit een huisje B te defenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:25

Polycom

Poes van goud

Wat vinden jullie van die stoner gun? Ik heb hem 2 potjes gebruikt en hij is echt ontzettend krachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

PuDy schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:37:
Wat vinden jullie van die stoner gun? Ik heb hem 2 potjes gebruikt en hij is echt ontzettend krachtig..
Ontzettend krachtig indeed, maar met name met semi-auto gebruik. In kan hem niet volautomatisch z'n gang laten gaan, niet te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
M16 gebruik ik op de grotere mappen idd, vooral als ik defensief speel.

Merk trouwens dat ik beduidend beter speel als ik mezelf eerst even "opwarm". Combat practice 1 tegen 9 op medium Nuketown. Merk dat ik dan daarna aanzienlijk sneller ben tegen echte spelers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:25

Polycom

Poes van goud

Met die gun voor het eerst 30 kills gehaald tijdens free-for-all. Nou ja, 20 kills.. toen kreeg ik een carepackage met een sentry gun (4-5 kills) toen tijdens de laatste minuut een carepackage choppergunner. :D Uiteindelijk eerste met 30 kills, nummer 2 stond op 29.. die heeft vast zijn controller door de kamer gegooid.

[ Voor 4% gewijzigd door Polycom op 16-02-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
-TheNose- schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:54:
M16 gebruik ik op de grotere mappen idd, vooral als ik defensief speel.

Merk trouwens dat ik beduidend beter speel als ik mezelf eerst even "opwarm". Combat practice 1 tegen 9 op medium Nuketown. Merk dat ik dan daarna aanzienlijk sneller ben tegen echte spelers. :P
Dat heb ik ook. Eerste potje is altijd bagger, vooral savonds na werk. Moet je denk toch ff de ommeslag maken van de ene handeling op een scherm naar een totaal andere handeling op een ander scherm :P

Beginnen tegen botjes is misschien wel een goed id inderdaad! :) kan ik ook ff level 10 in combat training achievement halen O-)

[ Voor 46% gewijzigd door KingKoning op 16-02-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-06 09:22

Mon0lith

Yes Herr Flick

Krachtige gun, alleen jammer dat je zelfs met lightweight en marathon voortbeweegt alsof je een 100 jaar
en kreupel bent.

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ja dat vind ik bij practisch alle LMG's. De stoner is dan nog wel toe doen. Ik pak m soms zodat ik ook nog wat LMG-challenges meepak zeg maar.

Maar ik hou niet van dat logge gedoe, heb het idee altijd trager te zijn ook met zoomen met SoH pro bijvoorbeeld....

Nothing beats an AR :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
-TheNose- schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:23:
@RutgerMulder Mwoa ik loop toch zeker wel 1 op 1 dus zo slecht is het nu ook weer niet. ;)
Ghost pro is handig, helicopters locken je dan niet meer. En die muzzle flash is alleen lastig als je veel campt ;) Ik speel veel HQ en rush dan veel, dus dan merk ik silencer of niet best wel, zeker met SMGs.

In een support rol speel ik zeker met een silencer. ;)
Choppers leven bij mij niet lang genoeg om ghost voor te nemen en bij objective maps is er te veel grenade spam om niet flak jacket te nemen imo. En met SMGs neem ik eigenlijk ook nooit de silencer omdat je toch al in close combat bent en niet echt sneaky hoeft te zijn. De silencer halveert de 1 hit kill range voor de AK74u terwijl de assault rifles daar geen last van hebben (doelde ik op) en op range is minder muzzle flash zeker wel een voordeel bij de AR, ook als je niet campt. Speel meestal met AK74u rapid fire en M16 silenced of ACOG op HC of python only, ook erg bevredigend :P.
reemprive schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:40:
Ik gebruik geen SA, vind de aim zonder al behoorlijk steady. Overigens heb ik het idee dat meer mensen de mp5k hebben ontdekt, gisteren toch veel tegen gekomen.
Ik neem SA juist voornamelijk voor de pro versie, sneller na het rennen kunnen schieten (of knifen) is echt een enorm voordeel op een SMG (rush) class. Ik ben altijd on the move dus het helpt mij enorm.
Ik speel meestal ook met de MP5k in het begin totdat ik de AK74u kan kopen, want die is toch echt op elk punt beter dan de MP5k. Met de MP5k speel ik echter meestal nog met SoH (SA pro nog niet gehaald) omdat de reload van die gun gewoon te traag is (ik reload veel) en ik eigenlijk nooit de volledige extended mags nodig heb. Rapid fire werkt bij mij beter omdat je dan veel sneller kills maakt.
Wat vinden jullie van die stoner gun?
Slechtere en tragere versie van de Famas/AUG. Hier ff de feiten en waarom:

- Stoner heeft een VEEL slechtere hip fire accuracy (zelfde als M60). Je hebt geluk als je iets raakt.
- High RoF, zelfde als Famas/AUG/SMGs
- 3 hit kill zelfde als alle AR
- Lagere ADS accuracy dan de meeste AR
- De medium penetration van een AR (de andere LMGs hebben high penetration)
- De ADS time van een AR
- De trage walk speed van een LMG
- Tragere reload
- No damage drop off.

De no damage drop off is misschien leuk, maar je kunt daar bijna nooit gebruik van maken want de meeste combat is op kortere afstaden. Daarnaast is het niet makkelijk om on target te blijven met de stoner op lange afstand door zijn hoge recoil/RoF.
Sommigen vinden de extended mags van 60 kogels handig (niet eens zo groot voor een LMG), maar ik heb zelden meer dan 30 kogels nodig. Meestal heb ik genoeg aan de clip van een AR en is er na een paar kills altijd wel tijd voor een reload. Neem een Famas met dual mags en je kan in no time ook 60 kogels afvuren. Dus eigenlijk doet de gun niks beter dan de Famas of AUG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

-TheNose- schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:54:
Leuke tip, ga ik eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Probeer een stoner ICM sleight of hand en extended mags. IMHO heerlijk om te gebruiken. De recoil vind ikzelf makkelijk te hanteren (Doordat een deel van de recoil omlaag gaat bij de stoner).

Gewoon proberen, ik ben gek op de stoner. Anderen haten hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Zie net op het forum van Den Kirson een nieuw initiatief. Iemand is bezig met het simuleren van de recoil van alle guns door 50.000 schoten te doen in een simulatie en dan te kijken in hoeveel procent van de gevallen de gun 100% is gerecovered en weer on target is voor drie opvolgende schoten (eerste is altijd raak).

Paar opvallende dingen (al hoewel sommige ik al wel wist):
- AK74u is niet erg veel beter dan de MP5k...
- Scorpion is het meest accuraat.
- De M60 + grip heeft de tweede plaats (komt door lagere rate of fire).
- M16 is beter dan de G11, dat voelde ik ook al ingame.
- RPK is echt slecht, geen wonder want ik kon er ook totaal niet mee spelen. Zet er een ACOG op en je raakt helemaal niks meer.
- UZI is overduidelijk de slechtste SMG
- De Famas is beter dan de AUG (komt door hogere centerspeed).
- Enfield is ook best goed met een zeer hoge 2nd shot hit rate en de ADS time van een SMG!
- Stoner is duidelijk slechter dan de Famas/andere AR zoals ik in mijn eerdere post al aangaf.

In dit geval gaat het om 100% recovery, maar bij een gun met recoil die altijd één bepaalde zijde op gaat (Famas, Galil, Enfield, Spectre/Mac11 etc.) kun je corrigeren door je muis in de tegengestelde richting te bewegen waardoor je meer raakt en dus beter presteert dan de chart weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rutger Mulder schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:58:
Zie net op het forum van Den Kirson een nieuw initiatief. Iemand is bezig met het simuleren van de recoil van alle guns door 50.000 schoten te doen in een simulatie en dan te kijken in hoeveel procent van de gevallen de gun 100% is gerecovered en weer on target is voor drie opvolgende schoten (eerste is altijd raak).

Paar opvallende dingen (al hoewel sommige ik al wel wist):
- RPK is echt slecht, geen wonder want ik kon er ook totaal niet mee spelen. Zet er een ACOG op en je raakt helemaal niks meer.
- Enfield is ook best goed met een zeer hoge 2nd shot hit rate en de ADS time van een SMG!
- Stoner is duidelijk slechter dan de Famas/andere AR zoals ik in mijn eerdere post al aangaf.

In dit geval gaat het om 100% recovery, maar bij een gun met recoil die altijd één bepaalde zijde op gaat (Famas, Galil, Enfield, Spectre/Mac11 etc.) kun je corrigeren door je muis in de tegengestelde richting te bewegen waardoor je meer raakt en dus beter presteert dan de chart weergeeft.
Leuke chart, maar het blijft toch heel erg persoonlijk en nog van meer dingen afhankelijk.
Ik vind de AUG in closed combat beter dan de Famas, maar de AUG is weer niet veel waard op long range. Overigens gebruik ik nu de Galil, die vind ik zelf persoonlijk een van de beste assault weapons. De AK47 blijft super maar die unlock je pas vrij laat :)
De Stoner met Red Dot Sight vind ik beter dan alle assault wapens.

[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 16-02-2011 18:07 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Rutger Mulder schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:58:
Maar doet wel ruim meer schade, wat hem beter maakt als de MP5k :+
En ook het snelste leeg :+
Laag RoF + Irritante kick = Irritant wapen.
No comment, vind zowel de M16 als de G11 prettig. Bedenk je trouwens dat de M16 glitched is met een reflex sight, waardoor hij nog accurater word.
Uit eigen ervaring: Kloppend.
Op afstand, van dichtbij is hij ERG sterk als spraywapen.
No comment
Beetje weinig schade imho.. Maar ik gebruik de Enfield nooit echt, geen ervaring dus.
De stoner doet op langere afstand meer schade, en de kick is ZEER makkelijk onder controle te houden. Maar nogmaals: Dit is op eigen ervaring.

Charts zijn leuk, maar eigen ervaring staat daar toch echt boven.

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 16-02-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik hoop dat de mensen van Treyarch hun best doen voor de PC en PS3 bezitters, en de 4 nieuwe (prima) maps verbeteren met spawnplekken voor de launch. Als je niet doodgaat zijn het prima maps, maar zodra het spawnsysteem in werking treed, is het weer over met de plek. Opvallend, want het zijn grote maps. Vooral Stadium heb je kogels in je lijf voor je bewogen hebt.

Toch ben ik wel benieuwd naar de volgende 4 nieuwe maps die ongetwijfeld weer gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Hmpf.. K heb ook telkens weer pech in HC FFA..

Ik stond 14:5 en had net een Huey uit een aidrop. Ik roep hem in, BAF. Round end score limit reached

Afbeeldingslocatie: http://media.giantbomb.com/uploads/0/4912/1256939-fffuuuuu_super.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
D4NG3R schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:54:
Maar doet wel ruim meer schade, wat hem beter maakt als de MP5k :+

No comment, vind zowel de M16 als de G11 prettig. Bedenk je trouwens dat de M16 glitched is met een reflex sight, waardoor hij nog accurater word.

Beetje weinig schade imho.. Maar ik gebruik de Enfield nooit echt, geen ervaring dus.

Charts zijn leuk, maar eigen ervaring staat daar toch echt boven.
De AK74u en MP5k doen beide 40-20 damage en kunnen beide rapid fire gebruiken, dus er zit totaal geen verschil in damage die ze doen. Aangezien ze dus bijna even accuraat zijn killen ze even snel en moeten de mensen die over de AK74u zeuren ook maar eens kijken naar de MP5k. (wel heeft de AK74u meer aim assist range zoals ik al eerder meldde, maar ik speel niet op een console)
Ik vind de AK74u voornamelijk beter door de snellere reload en betere ironsights. Ook de extra attachment keuze is prettig. Alhoewel ik meestal met rapid fire speel zijn de dual mags ook erg goed op de AK74u en die heeft de MP5k helaas niet.

Bij de M16 krijg je een hogere centerspeed, dus meer accuracy door de ACOG (+200) en Infrared (+300). De red dot en reflex sight verbeteren helemaal niks. Er is dus ook geen glitch want al deze cijfers komen rechtstreeks uit de game code en is zo bedoeld door de game makers.

De Enfield is gewoon een 3 of 4 hit kill (afhankelijk van de range) net als alle andere automatic assault rifles. Wat dat aan gaat zou je kunnen stellen dat hij beter is dan de AK47 of Colt Commando. Hij killed net zo snel, snellere ADS en een recoil naar rechts die je kan counteren. Beide punten die de andere twee guns niet hebben. Veel mensen skippen deze beginners wapens, net als de M16, omdat ze denken dat ze slechter zijn. De Famas en AUG doen het alleen nog beter door hun hogere rate of fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Rutger Mulder schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 21:20:
Bij de M16 krijg je een hogere centerspeed, dus meer accuracy door de ACOG (+200) en Infrared (+300). De red dot en reflex sight verbeteren helemaal niks. Er is dus ook geen glitch want al deze cijfers komen rechtstreeks uit de game code en is zo bedoeld door de game makers.
I beg to differ

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 16-02-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik zie het niet, en er zijn al meerdere discussies over geweest op andere black ops forums.
En het algemeen beeld is dat 't onzin is.

Edit: Net getest: De ene keer heb je met reflex een perfect spread, de andere keer met de red dot. m.a.w. Random.

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 16-02-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Zoals ook al in de comments bij die video staat vermeld is het totale onzin en het is al op meerdere fora ontkracht.
- Recoil is random dus met zo weinig schoten is het niet te vergelijken. (daarom ook 50.000 schoten in de accuracy test die ik hierboven vermeldde)
- De red dot schiet hij niet op 90 graden, maar onder een andere hoek boven waar hij met de reflex schiet.

De gamecode liegt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Na 1 dag met de mp5k te hebben gespeeld ZONDER rapid fire kan ik concluderen dat de mp5k beter is dan de ak74u. Alleen geen grip, maar als je een beetje gewend bent aan het vizier van de ump en mp5k uit mw2 heb je er totaal geen last van. Het wapen is misschien minder laagdrempelig waardoor je snel naar een ander wapen overstapt maar het is echt de moeite waard.

Overigens, met een Enfield maak ik praktisch geen kills en met de Commando en AK massa's. Zelfde geldt voor de FAMAS, deze zou beter zijn dan de AUG maar met de laatste maar ik minimaal 50% meer kills met een identieke class en attachements. Statistieken zijn dus prachtig, maar het is te synthetisch. Wat ik soms wel eens denk is dat de iron sight het meest accuraat is van allemaal(bij elk wapen), maar dat is denk ik gevoelsmatig.

[ Voor 37% gewijzigd door codex op 16-02-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
reemprive schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:33:
Na 1 dag met de mp5k te hebben gespeeld ZONDER rapid fire kan ik concluderen dat de mp5k beter is dan de ak74u. Alleen geen grip, maar als je een beetje gewend bent aan het vizier van de ump en mp5k uit mw2 heb je er totaal geen last van. Het wapen is misschien minder laagdrempelig waardoor je snel naar een ander wapen overstapt maar het is echt de moeite waard.

Overigens, met een Enfield maak ik praktisch geen kills en met de Commando en AK massa's. Zelfde geldt voor de FAMAS, deze zou beter zijn dan de AUG maar met de laatste maar ik minimaal 50% meer kills met een identieke class en attachements. Statistieken zijn dus prachtig, maar het is te synthetisch. Wat ik soms wel eens denk is dat de iron sight het meest accuraat is van allemaal(bij elk wapen), maar dat is denk ik gevoelsmatig.
MP5k vs AK74u is denk ik heel erg persoonlijk. Stats wise zijn ze praktisch even accuraat / doen zelfde dmg en dan gaat meer meespelen hoe prettig je de ironsights, gun movement etc vind. En zonder rapid fire is de gun nauwkeuriger en zal op bepaalde afstanden ook zeker beter presteren. Ik vind voornamelijk de trage reload van de MP5k een groot nadeel. Ook vind ik de naald van de MP5k ironsgiht iets te groot/breed voor goed aimen op medium/long range, je target verdwijnt er gewoon achter. Verder een heerlijke gun om mee te spelen.

Wat ik denk dat bij jou fout gaat is dat je de recoil naar rechts van de Enfield en Famas niet corrigeert door met je muis tegengesteld te bewegen. Ik had dit probleem eerst ook omdat ik toen de gun recoil stats nog niet kende en dus ook niet juist corrigeerde. Ik gebruikte die guns dus de eerste weet ik hoeveel prestiges wel niet omdat ik er niet mee overweg kon. Maar met kennis van de recoil die de guns hebben zijn ze met wat training echt beter.
De guns zoals de AK47, Commando en AUG hebben recoil naar beiden zijden en blijven daardoor ongeveer on target als je vol automatisch schiet zoals de meeste spelers vaak doen. Deze guns zijn dus meer noob spray and pray friendly. De Famas, Enfield, Galil etc trekken gewoon keihard naar rechts na een kogel of 3-4 en vereisen een mate van skill om goed te gebruiken.

De ironsight is niet accurater op de gun maar het klopt dat dit soms wel zo voelt, dat heb ik ook wel. Dit komt denk ik door de ironsights te gebruiken je gun door de recoil voor de target gaat zitten en/of er duidelijker van af beweegt en dat je dan automatisch dit corrigeert en weer raak schiet. Bij een red dot blijft je de target goed in je scope glaasje zien maar ondertussen zit je er misschien al iets naast te schieten. Dit is mijn theory in elk geval.

[ Voor 9% gewijzigd door Rutger Mulder op 16-02-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag iets raars meegemaakt, was een speler die in last stand terecht kwam, hij kon wel gewone guns oprapen en was onsterfelijk. zijn team en de enemy kon hem niet killen. Hij dus vrolijk HQ cappen en door het veld kruipen en ondertussen mensen killen en eindigde met een 0 deaths en heeeel veel kils:P iemand dit ook wel eens gezien/meegemaakt en wat is dit in godsnaam Hack of Bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 382508 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:20:
Vandaag iets raars meegemaakt, was een speler die in last stand terecht kwam, hij kon wel gewone guns oprapen en was onsterfelijk. zijn team en de enemy kon hem niet killen. Hij dus vrolijk HQ cappen en door het veld kruipen en ondertussen mensen killen en eindigde met een 0 deaths en heeeel veel kils:P iemand dit ook wel eens gezien/meegemaakt en wat is dit in godsnaam Hack of Bug
Yup, 1x bij mijzelf gehad (Xbox-360). Bij mij gebeurde het (Waarschijnlijk) doordat ik half in last-stand bleef hangen.. Volgens vrienden zat ik op hun scherm "Vast" in de val animatie van Second Chance.

Was (jammer genoeg? O-) ) wel een private match. En tevens ook een van de weinige keren dat ik Second Chance geprobeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Anoniem: 382508 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:20:
Dit is een bug. Ben hem zelf gelukkig nog niet tegen gekomen.
So I had just joined a CTF match and it was almost over, as soon as I spawn I was immediately put into Second Chance with the ability to use my main AK74u and pistol. I could also use my grenades and knife. I had unlimited HP, no one could kill me?!?!! After I ran out of bullets I had to crawl around trying to knife people until the match ended. It was so strange I got pumped full of bullets and had grenades tossed at me but couldn't die. And no one could revive me even though I had Second Chance Pro on. Check out the video, if you notice towards the end I have a knife stuck to my head, which I assume was someone trying to ballistic knife me..here is the clip

YouTube: alriad - Black Ops Game Clip - Second Chance Bug

and a couple screenshots:

http://cdn.callofduty.com...a09e251.4768961361757.jpg

http://cdn.callofduty.com...a09e251.4768943142749.jpg

I thought this bug was taken care of? But I guess it was just altered to giving you God Mode haha....we need to fix this!!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Phyxion schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:05:
Leuke chart, maar het blijft toch heel erg persoonlijk en nog van meer dingen afhankelijk.
Ik vind de AUG in closed combat beter dan de Famas, maar de AUG is weer niet veel waard op long range. Overigens gebruik ik nu de Galil, die vind ik zelf persoonlijk een van de beste assault weapons. De AK47 blijft super maar die unlock je pas vrij laat :)
De Stoner met Red Dot Sight vind ik beter dan alle assault wapens.
Ja nou, die Aug gebruik ik dus als allround gun (behalve in een map als Nuketown) en zelfs met een silencer kun je goed schieten over de lange afstand. Nu speel ik uitsluitend HC en dus is het niet erg dat je een kogel extra moet afvuren op de grote afstand. De Aug wordt inaccuraat wanneer je gaat sproeien maar met welk wapen kun je dat wel?

Schieten doe ik altijd in korte salvo's en verspil niet veel kogels bij het maken van een kill. Nu heb ik sinds gister weer de Commando en dit wapen is dodelijker dan de Aug (als in: minder kogels nodig per kill) maar heeft wel een grotere recoil waardoor deze op de grote afstand minder effectief is dan de Aug.

Voor de korte afstand heb ik een Skorpion, lekker nauwkeurig en veel damage. Op de grotere afstanden doet het wapen niets meer al maakt dit niet uit. Heerlijk wapen als je iets aan het verdedigen bent (gebruik wel scavenger).

Ik heb wel andere classes al worden deze zelden gebruikt.

Overgens ben ik sinds kort vrijwel verslaafd geraakt aan wagermatches. Vooral stick's and stones is leuk. Vaak eindig ik wel in de top 3 maar niets is zo spannend en leuk wanneer je een hele ronde op #1 staat om vervolgens een tomahawk weg te koppen waardoor je weer op 0 staat. :P

Op #1 komen is vaak niet zo moeilijk, als je iedereen neerschiet met de ballistic knife dan ben je daar zo. Veel mensen maken normale knifekills die niet veel punten opleveren (25) tegenover een kill met een afgeschoten mes 125 punten oplevert. Een kill met een kruisboog is 100, wat je krijgt voor een tomahawk-kill weet ik niet uit mijn hoofd.

Uit de categorie wagermatches is Gungame ook erg leuk. In de eerste instantie is het een eitje totdat je bij de sniperrifles bent aangekomen. Dan moet je op de lange afstand gaan staan want anders krijg je altijd wel van iemand een tomahawk en mag je weer opnieuw beginnen.

Dat is nog spannender dan CTF met twee teams bestaande uit fanatiekelingen (dat trekt ook het bloed onder de nagels vandaan trouwens). :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tomahawk is 10 punten geloof ik, iig minste maar natuurlijk de bankruptcy bonus :) ik vind het zelf ook een van de leukste, gedeelde plek met one in the chamber omdat dat toch vaak wat meer tactiek en finesse vraagt. SaS is toch vooral zoveel mogelijk kills maken en niet getommed worden.. :+
gungame ken ik van CS maar ik vind de BO versie toch stukken minder, er konden veel leukere wapens in en meer zou ook niet erg zijn, ik ben meestal in 5 minuutjes toch al bij de crossbow.
Voor zover ik weet zit er toch geen tomahawk in Gungame? je kan wel geknifed worden en daardoor een rank teruggezet worden. Sniperrifles moet je gewoon oefenen voor dichterbij, beste is idd een beetje afstand zodat je een paar kogels kan 'hebben' voordat je de kill maakt.

• KingKoning
Je zou idd meerdere varianten gun game moeten hebben. Kort lang en middel ofzo. Die 20 wapens die het nu zijn ben je zo doorheen. Ik zou wel gun game willen spelen met 40 of 50 wapens ofzo...

In CS was het idd meesterlijk toendertijd. Ik was ook vrij enthousiast dat het in BO zat in eerste instantie maar na een stuk of wat potjes heb ik t wel een beetje gezien...

Anoniem: 367011

misschien is het geinig als iedereen zn stats post zodat je kan zien wat iedereen het meest gebruikt en accuracy en k/d ratio kan vergelijken.

Hier een oude van mij ( paar weken geleden )

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/109474674-4.jpg

• bazs2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 08:45:
Voor zover ik weet zit er toch geen tomahawk in Gungame? je kan wel geknifed worden en daardoor een rank teruggezet worden.
Je hebt gelijk, dat is met een mes dat je wordt teruggezet. Ik was in de war. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik mis in BO eigenlijk wel de riot shield. Die kon erg vermakelijk zijn in MW2, en zou prima bij een flak jack class kunnen passen. Hoewel iemand met riot shield, flak jacket pro en tactical mask pro + scout pro wel erg moeilijk zou kunnen zijn...

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

MicScott schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:00:
Ik mis in BO eigenlijk wel de riot shield. Die kon erg vermakelijk zijn in MW2, en zou prima bij een flak jack class kunnen passen. Hoewel iemand met riot shield, flak jacket pro en tactical mask pro + scout pro wel erg moeilijk zou kunnen zijn...
Toen werden die niet gebruikt, een lid van black ops zie ik ook niet zo snel met een riot shield lopen, die combinatie zou te overpowered zijn en daarbij is het gewoon meer een politie ding dan van het leger.In iets als SWAT zou het wel tof zijn imho :)

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gungame is een paar keer leuk, maar ik dacht dat de weapons om de zoveel tijd zouden recyclen. Dus gewoon elke game een random wapen cyclus.

Maar nee je begint telkens met dezelfde gun en eindigt met de ballistic knife. Jammer random wapens had het voor mij leuker gemaakt.

Gistern de class gemaakt met Flak Jacket / Hardened / Tactical Mask.. Ik kreeg gelijk een onschendbaar gevoel. Jammer genoeg wordt je net zo hard gekilled :D

[ Voor 22% gewijzigd door Frostbite op 17-02-2011 11:35 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client