Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 14 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 39.653 views

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 16:06

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Sc0rPi0N schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:34:
Gungame is een paar keer leuk, maar ik dacht dat de weapons om de zoveel tijd zouden recyclen. Dus gewoon elke game een random wapen cyclus.

Maar nee je begint telkens met dezelfde gun en eindigt met de ballistic knife. Jammer random wapens had het voor mij leuker gemaakt.
Dat is toch in sharpshooter het geval, je begint met een random wapen, na 30 seconden ofzo veranderd dit en een aantal keer nog, dan de laatste gun is double damage. Ik vind die echt geen reet aan iig.
Op zich zou een wissel bij gungame wel leuk zijn, zitten zoals gezegd veel wapens tussen die niet tof zijn en ook een heel aantal die wel leuk zijn. Oprekken zou ook heel makkelijk kunnen, eerst bijvoorbeeld enkel wapen, dan de dual wield waar mogelijk :) (dual wield = fail in cod imho maar goed)

* SouLLeSSportal schreef post nr 900 alweer :D

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03 19:06
Rutger Mulder schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:08:
[...]

Wat ik denk dat bij jou fout gaat is dat je de recoil naar rechts van de Enfield en Famas niet corrigeert door met je muis tegengesteld te bewegen. Ik had dit probleem eerst ook omdat ik toen de gun recoil stats nog niet kende en dus ook niet juist corrigeerde. Ik gebruikte die guns dus de eerste weet ik hoeveel prestiges wel niet omdat ik er niet mee overweg kon. Maar met kennis van de recoil die de guns hebben zijn ze met wat training echt beter.
De guns zoals de AK47, Commando en AUG hebben recoil naar beiden zijden en blijven daardoor ongeveer on target als je vol automatisch schiet zoals de meeste spelers vaak doen. Deze guns zijn dus meer noob spray and pray friendly. De Famas, Enfield, Galil etc trekken gewoon keihard naar rechts na een kogel of 3-4 en vereisen een mate van skill om goed te gebruiken.
Ik gebruikte de Galil ook veel, vind het een goed wapen alleen de damage te laag in vergelijking met de AK en de firerate te laag in vergelijking met de AUG. Daardoor kan ik net geen modus vinden waarin het voor mij een handig wapen is. Met alle respect, als de FAMAS een lastig wapen is om onder de knie te krijgen waarom gebruiken zoveel mensen hem dan(ik zelf in het begin ook)?

Naar mijn idee staren veel mensen zich teveel blind op stats en is bepalend met welk wapen je goed overweg kunt. Bovendien beweeg je met de verschillende wapens ook op een andere manier, al weet ik niet of dat gevoelsmatig is of echt hard te maken.

De Enfield ga ik toch een keer proberen, ik heb maar 1 keer iemand echt flink ermee zien ownen maar misschien is het wel wat.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2022

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

De Enfield is in het begin (of vlak nadat je in prestige bent gegaan) erg handig omdat je dan een beter wapen dan die standaard dingen in handen hebt. Meestal ruil ik deze meteen in voor een Galil zodra ik de kans heb.

Zometeen ga ik weer in prestige en dan begint het hele feest weer opnieuw. Ik ga dan wel met meerdere wapens schieten om meer XP te vergaren. Dan gaat het ranken wat sneller.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• KnetterGek
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

bazs2000 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:44:
De Enfield is in het begin (of vlak nadat je in prestige bent gegaan) erg handig omdat je dan een beter wapen dan die standaard dingen in handen hebt. Meestal ruil ik deze meteen in voor een Galil zodra ik de kans heb.
Ik skip de Enfield altijd. Een M16 killt minstens even snel, en als je een klein beetje mikken kunt sneller. Een paar levels verder, wat in dit stadium van je ranking nog één rondje kan zijn, en je kunt een beter wapen kopen. Bovendien ben je zo vroeg in je prestige nog niet heel vermogend en wil je juist je Perks en Equipment vrij kopen, zodat je daar je challenges mee kunt doen, die leveren XP op én je hebt er wat aan als je je perks op Pro hebt. Tegen de tijd dat je van je knaken af moet ben je toch alweer binja level 50 en heb je veel betere guns dan die Enfield.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-03 14:42
Zo doe ik het ook... Ik stel in de eerste levels 1 class in met MP5 en 1 met M16 en het eerste wapen dat ik koop is de Famas.

Totaan de famas gaat al het geld naar perks en equipment. Eigenlijk als je het bekijkt is de route meestal:

M16/MP5
Famas
AK74u
Galil
AK47
Commando

En vaak prop ik de aug en stoner nog ergens tussendoor als ik weer zin heb in wat anders :)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 15:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

KingKoning schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:18:
Zo doe ik het ook... Ik stel in de eerste levels 1 class in met MP5 en 1 met M16 en het eerste wapen dat ik koop is de Famas.

Totaan de famas gaat al het geld naar perks en equipment. Eigenlijk als je het bekijkt is de route meestal:

M16/MP5
Famas
AK74u
Galil
AK47
Commando

En vaak prop ik de aug en stoner nog ergens tussendoor als ik weer zin heb in wat anders :)
Ik ben ook begonnen met de MP5k en daar lang gelopen. Toch wel een lekker wapen.
Gisteren de Famas en de Ak74U geunlocked dus vanavond maar eens een class aanmaken met die laatste.
Vind het persoonlijk net iets prettiger dan de MP5k (zeker icm met Grip)

Verder na de Galil gebruik als het kan de Commando. De AK74 eigenlijk niet zo (ik vind de recoil te hoog naar mijn zin)

[Voor 7% gewijzigd door Frostbite op 17-02-2011 16:28]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• codex
KingKoning schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:18:

M16/MP5
Famas
AK74u
Galil
AK47
Commando

Ik heb tot level 39 waar ik nu zit bijna alleen maar de MP5 gebruikt, nu net de AK47 erbij gekregen dus ook meteen gekozen. Verder de AUG en SPAS op een slot gezet, de AUG is soms wel handig. Misschien dat ik nog even de Commando ga gebruiken om inderdaad nog sneller te prestigen.

Iemand nog verder tips om snel te prestigen? Ik speel al veel Nuketown, haal grotendeels tussen de 10 en 45k xp per potje. Misschien zijn er nog dingen die te adviseren zijn?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

reemprive schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:32:
[...]

Iemand nog verder tips om snel te prestigen? Ik speel al veel Nuketown, haal grotendeels tussen de 10 en 45k xp per potje.
veel spelen :+
Nee ik zou het ook wel willen weten. Heb het idee dat het harder gaat met FFA / DOM / S&D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• KingKoning
Bij mij gaat het steeds sneller sowieso.

Ten eerste omdat je handiger wordt in welke wapens en attachements goed zijn en wanneer je moet wisselen om optimaal van de challenges gebruik te maken, en omdat je sneller fragt (ik iig :P)

Ten tweede door de lifetime challenges. Laatst haalde ik zon tig assists challenge ergens op level 6 ofzo. 7500 XP erbij, dat is nogal wat op de lage levels :)

Anoniem: 337891

reemprive schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:21:
[...]

Ik gebruikte de Galil ook veel, vind het een goed wapen alleen de damage te laag in vergelijking met de AK en de firerate te laag in vergelijking met de AUG. Daardoor kan ik net geen modus vinden waarin het voor mij een handig wapen is. Met alle respect, als de FAMAS een lastig wapen is om onder de knie te krijgen waarom gebruiken zoveel mensen hem dan(ik zelf in het begin ook)?
De damage van de Galil is precies hetzelfde als die van de AK47. Zelfde range, zelfde multipliers. Galil heeft meer kogels per magazijn.

Ben met je eens dat stats niet alles zeggen maar de damage kan niet de reden zijn om de AK47 te preferen. :)

Offtopicje; gisteren MW2 weer eens gedaan. Lachen. Lekker schelden op tubes, knife lunges en shotguns. Maar oh wat ben ik blij met Black Ops. :)

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 17-02-2011 17:23]

• beany
  • Laatst online: 08:33

beany

Meeheheheheh

reemprive schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:21:
[...]

Naar mijn idee staren veel mensen zich teveel blind op stats en is bepalend met welk wapen je goed overweg kunt. Bovendien beweeg je met de verschillende wapens ook op een andere manier, al weet ik niet of dat gevoelsmatig is of echt hard te maken.

De Enfield ga ik toch een keer proberen, ik heb maar 1 keer iemand echt flink ermee zien ownen maar misschien is het wel wat.
Ik speel momenteel met alleen maar de Galil. Vind het een heerlijk wapen.

Maar eigenlijk zijn deze discussies een beetje onzin aangezien het heel persoonlijk is. Sterker nog, het ene uur ligt de Galil me goed, het andere uur de Stoner.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Vandaag ben ik het officieel kostbeu.
@jullie zeikerds, jaja call me mavawhine.

20+ hitmarkers met AK74u... Kerel draait zich om en killt me met 2 pistol shots.
20+ hitmarkers met AK74u... Kerel draait zich om en knifet me.
- Okee, mss wapen ?
30+ hitmarkers met Stoner63... ik wordt gekilld door die kerel met zijn pistool, dit maal 1 (!) shot
30+ hitmarkers met Stoner63... ik wordt weer geknifed.

Dan wordt ik nog een stuk of 10 keer gespawnraped door diezelfde kerel. Echt WTF ?!!!
En dan had ik nog een mooie ping van 46 -.-" Ik ben het hele gezeik gewoon kotsbeu.

Ik ben het echt gewoon KOTS KOTS BEU !
Waarom heb ik dit probleem niet in MW2 ? Waarom heb ik dit probleem niet in MW1 ?
JUIST, Black Ops is gemaakt door fucking prutsers. Meer heb ik niet te zeggen over die Treyarch noobs.

En dan heb je nog de standaard opmerking "Get some skill".
Ja erg opmerkelijk dat mijn k/d op MW1 en MW2 op 2,5 ligt en in black ops... 1,2 is.

[/nerdrage]

[Voor 24% gewijzigd door Mavamaarten op 17-02-2011 20:15]

Android developer & dürüm-liefhebber

• Roadrunner
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-03 13:04
Mavamaarten schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:13:

<iets met hitmarkers>
Houdt het aub ontopic en nuttig, dit voegt niks aan het topic toe.

[Voor 15% gewijzigd door PWM op 17-02-2011 20:40]

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-03 19:34

Fid3lity

Spectre X

:| Duuuude...! :9

[Voor 18% gewijzigd door PWM op 17-02-2011 20:40]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:21
RAAAAGEEE :P
Ik ben het totaal niet met je eens, maarja :P

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:10
Dan ga je fijn MW2 spelen of een andere game?! Aangezien de problemen niet breed gedragen zijn ligt het toch echt veel meer aan jou configuratie dan aan Treyarch.

Vandaag lekkere potjes HQ gespeeld met 4 van de 5 potjes de hoogste score met de meeste captures en de meeste defends en in die 5 potjes maar 1 x de tegenstander de HQ laten capturen. Wel 1 uberfail actie gedaan, in mijn 1tje een HQ aan het capturen tot 95% en alvast aangelopen omdat ik dacht dat hij binnen was. Was ik helaas net te vroeg weg en kon ik dus opnieuw beginnen, weer tot 95% en wordt ik gekilld. :F ;(

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02 16:27
De Enfield en Galil zijn 100% identiek qua recoil, dus als je de Galil prettig vind spelen kun je ook goed overweg met de Enfield.

Enfield is 35-25 en ADS time van SMG
Galil is 40-30 en 5 kogels extra
Beide een 3-4 hit kill dus maak je keus, groter magazijn of snellere ADS. :)

En ik las gisteren ook een goede vergelijking voor waarom de Famas en AUG nou zo overpowered zijn. De Famas schiet en killed exact net zo snel met een burst van 3 kogels als de M16, maar heeft niet de nadelen van die gun: burst fire en lagere rpm van 450 (tegenover 937.5).

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:25

20+ hitmarkers met AK74u... Kerel draait zich om en killt me met 2 pistol shots.
20+ hitmarkers met AK74u... Kerel draait zich om en knifet me.
- Okee, mss wapen ?
30+ hitmarkers met Stoner63... ik wordt gekilld door die kerel met zijn pistool, dit maal 1 (!) shot
30+ hitmarkers met Stoner63... ik wordt weer geknifed.

Dan wordt ik nog een stuk of 10 keer gespawnraped door diezelfde kerel. Echt WTF ?!!!
En dan had ik nog een mooie ping van 46 -.-" Ik ben het hele gezeik gewoon kotsbeu.

Ik ben het echt gewoon KOTS KOTS BEU !
Waarom heb ik dit probleem niet in MW2 ? Waarom heb ik dit probleem niet in MW1 ?
JUIST, Black Ops is gemaakt door fucking prutsers. Meer heb ik niet te zeggen over die Treyarch noobs.

En dan heb je nog de standaard opmerking "Get some skill".
Ja erg opmerkelijk dat mijn k/d op MW1 en MW2 op 2,5 ligt en in black ops... 1,2 is.

[/nerdrage]
Beter mikken, ik ben het ook "kotsbeu" jouw gehuil over je hitmarkers constant te lezen.
Ik zal vast niet alleen zijn, deal with it.

• Sargan
  • Laatst online: 29-08-2022

Sargan

Filmfreak...

Nou ik heb een k/d ratio van 0.74...
En ik vind het nog steeds een geweldige game. Ondanks dat ik gewoon slecht erin ben. Ik ben als een n00b zo blij als ik eens een carepackage haal...
Maar het mooie is, het boeit me niet dat ik zo slecht ben in deze game, ik heb er gewoon plezier van!
Ben afgelopen week voor de eerste keer prestige ingegaan, de dag erna heb ik mezelf getrakteerd op een stuk vlaai, heerlijk.
Ik speel shooters al zo'n 10 jaar, ik pownde iedereen in MOH AA, maar die tijden liggen ver achter me...

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Rutger Mulder
Sargan schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:37:
Nou ik heb een k/d ratio van 0.74...
En ik vind het nog steeds een geweldige game. Ondanks dat ik gewoon slecht erin ben. Ik ben als een n00b zo blij als ik eens een carepackage haal...
Maar het mooie is, het boeit me niet dat ik zo slecht ben in deze game, ik heb er gewoon plezier van!
Ben afgelopen week voor de eerste keer prestige ingegaan, de dag erna heb ik mezelf getrakteerd op een stuk vlaai, heerlijk.
Ik speel shooters al zo'n 10 jaar, ik pownde iedereen in MOH AA, maar die tijden liggen ver achter me...
Opa meld zich voor duty :+

Gelukkig kan ik nog best mee komen met de jongere generaties. Speel al een jaar of 20 sinds de eerste wolfenstein 3d ofzo, maar ik ben vroeg begonnen. ;)

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Misschien is COD gewoon niet mijn game qua goed spelen, ben pas 31 hoor :D
Maar echt, ik kom in deze games gwoon altijd te laat, al heb ik bij nuketown bijna altijd een positieve k/d ratio. Dus speel tegenwoordig 24/7 nuketown, met mijn ak47u, flak jacket lukt dat wel aardig. Claymore bij deur van ingang huis zetten, dan naar boven even 2 pijlen met de kruisboog naar de overkant schieten, inmiddels iemand gekilled met de claymore, even een beetje aan tactical waiting doen, dan vlug wat nades naar de overkant gooien, terug het huisje in, enz. enz. En af en toe een rush naar de overkant.

[Voor 36% gewijzigd door Sargan op 17-02-2011 22:15]

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-03 22:54

JDeraGear

Mighty Pirate!

-knipje-
Misschien heel lomp om te zeggen; maar ik geloof je niet. Je overdrijft dat je barst. Laat eens in een filmpje zien waar jij 20+ en 30+ hitmarkers krijgt op één persoon? Ik denk dat je 1 hit krijgt en daarom de marker ziet, en dat je de rest er simpelweg naast spamt door recoil.
En waarom je dit in MW2 niet had? Daar waren ámper guns met echte recoil. MW1 kan ik niks over zeggen die heb ik nooit gespeeld.

• KnetterGek

KnetterGek

JDeraGear schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 22:35:
[...]
Misschien heel lomp om te zeggen; maar ik geloof je niet. Je overdrijft dat je barst. Laat eens in een filmpje zien waar jij 20+ en 30+ hitmarkers krijgt op één persoon? Ik denk dat je 1 hit krijgt en daarom de marker ziet, en dat je de rest er simpelweg naast spamt door recoil.
En waarom je dit in MW2 niet had? Daar waren ámper guns met echte recoil. MW1 kan ik niks over zeggen die heb ik nooit gespeeld.
QTF

MW1 had ik dit probleem niet mee (maar ik heb het ook niet met MW2 of met Bops)
Net als in MW1 en MW2 kan ik in BOPS ook redelijk inschatten dat als ik volgas ga lopen sproeien en er létterlijk 30 hitmarkers komen zonder kill, dan moet ik gewoon stoppen met het downloaden van Anal Grannies 14 want dan is m'n ping compleet fucking onspeelbaar. Dat is de enige manier waarop je dit soort hitmarker gedrag kunt krijgen: je lagt zó hard dat in de tijd dat jij een clip leegt de server je allang verteld heeft "hee mavawhine, je bent dood jong!" maar je PC heeft dat dus nog niet door.

Treyarch is schuldig aan een hoop buggy shit en er zijn zeker nog steeds flink wat redenen om te bitchen op Bops, maar spookhitmarkers... zet je torrents uit.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

I SHOT HIM NINE TIMES IN THE HEAD!

:p

Maar zonder gekheid, denk dat veel 'mis en connection raaaaaage' te wijten kan zijn aan de verhoogde recoil ten op zichte van andere CoD's (wat JDeraGear al zei) + geen stopping power meer. Ga eerst eens Black Ops spelen en direct daarna CoD4 en je ziet wat ik bedoel ;)

(op de pc dan, op de consoles kan je soms wel de connectie de schuld geven. Lang leve P2P hosting ;) )

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• bazs2000

bazs2000

Hey Knettergek, heb ik jou niet op de H&H server gezien? Als jij de Knettergek bent die ik heb zien spelen dan gaat het jou helemaal niet zo moeilijk af met het maken van kills (Ik ben "[HH] Buurman").

---------------

Vanavond even kort Combat training gedaan om daar weer wat verder te komen. Ik kocht de MAC11 en besloot daar eens mee te spelen. Wat is dat een naar wapen op de grote afstand zeg, je hebt zeer veel kogels nodig en ik ben blij dat ik scavenger erbij heb. Op de korte afstand is het daarentegen een prachtwapen aangezien de tegenstander met 1 korte sproei omver ligt. De AI in Combat training is niet best en dus kost het niet veel moeite om een chopper in de lucht te gooien en een zooi tegenstanders in de fik te zetten met napalm. :P

Een potje duurt zeer kort maar het is dan ook om de challenges te doen want ik wil snel in prestige. :)

bazs2000 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 00:13:
Een potje duurt zeer kort maar het is dan ook om de challenges te doen want ik wil snel in prestige. :)
Misschien voor de volledigheid; je punten van combat training tellen niet mee voor je 'echte' multiplayer account. Het is apart. Misschien wist je dit al en wil je prestigen in combat training maar ik denk meld het, voor je wellicht vele uren in combat training rond doolt zonder te bereiken wat je wenst te bereiken. :)

• codex
Ach ik ben 34 en Black ook, vanavond hebben we nog met Blue op Nuketown TDM Sniper only jonge ventjes pissig weten te krijgen door hun kont te schoppen met de L96. Leeftijd zegt niet zo veel, misschien zijn de reflexen nog iets beter maar ervaring is ook van belang.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

bla bla bla

[/nerdrage]
Sorry hoor, no offence maar ik heb pas een paar matches met je gespeeld maar ik was zeker niet onder de indruk :+ .Mss zijn MW1 en 2 gewoon wat meer noobfriendly dan :P
Maar de beste tip die ik kan geven is: ga in een server met een paar bekenden en zorg dat je in het zelfde team komt. Laat die anderen het objective werk doen en begin zelf met een verdedigende rol. Niet uit frustratie gaan rushen dat maakt het alleen maar erger. Een andere optie is een compleet ander gametype gaan spelen, bv een crouch only server? Heb je geen last van rushers e.d., wie weet ligt je dat wel.

Zo heb ik zelf pas het "sniper only" gametype ontdekt (thx blue). Kijk in een normale game zul je mij (zelden) met een sniper zien rondhobbelen omdat ik het dan altijd af leg tegen smg/ar etc. Maar als iedereen met een L96 loopt gaat het best goed (kdr van 2-3 in tegenstelling tot 1-1.5 in normale games :) )
reemprive schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 00:31:
Ach ik ben 34 en Black ook, vanavond hebben we nog met Blue op Nuketown TDM Sniper only jonge ventjes pissig weten te krijgen door hun kont te schoppen met de L96. Leeftijd zegt niet zo veel, misschien zijn de reflexen nog iets beter maar ervaring is ook van belang.
ahum 36 8) Maar inderdaad, zit je op een sniper only server en dan ben je een noob als je "hardscoped" 7(8)7 Maar ja als je dan vraagt waarom hij een kdr <1 heeft met zijn 1337 super QS skills dan ligt het toch aan ons hardscope noobs, jaja zeikerd.

[Voor 22% gewijzigd door Frentik op 18-02-2011 00:47]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:43
L96 met die acog is trouwens ook wel een aanrader dan. Gebruik hem zelf ook veel in de normale MP. Niet te hard rushen, en je krijgt je kills vanzelf wel :).

• Rutger Mulder
Buiten de performance issues die de PC versie heeft kan ik me ook nog zo ergeren aan gewone gameplay dingen die ze niet fixen op de PC. Soms denk ik echt dat ze geen eens een professioneel test team hebben voor de PC gameplay en/of dat die in een soort van gescheiden wereld van de console testers leven.

Zo is de besturing van een valkyrie rocket of chopper gunner op de PC enorm kloten. Wanneer je deze killstreaks gebruikt lijkt het wel alsof de game je muis sensitivity bijna op nul zet. Met de choppergunner wordt het moeilijker om snel op een target te aimen, maar door de grote hoogte en kleine beweeg afstanden is dit nog enigzins speelbaar. De valkyrie rockets daarintegen is gewoon bijna niet normaal te besturen en zeker niet zijn 7 kill rating waard. Nu denken er sommigen dat dat voor de balans oid is en die accepteren die crap, maar dat is totaal niet waar want op de Xbox360 hebben ze hier dus totaal geen last van. Op de console kan men de valkyrie rocket namelijk wel erg nauwkeurig besturen. Hier een paar youtube filmpjes met console footage van de valkyrie rocket als voorbeeld, verder niet erg bijzonder maar het gaat om het punt dat ik wil maken.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pAZLBusNwqI]

Ik krijg deze mate van rocket control dus totaal niet op de PC!!
Ik mag al blij zij als ik een grote bocht met dat ding kan maken en engzins in de goede richting vlieg. Ik kan dus niet de rocket recht omhoog schieten en dan naar beneden sturen als een MW2 predator missle zoals men op de consoles doet. Het is echt geen wonder dat deze killstreak erg onpopulair is op de PC...

Wat is er gebeurd tijdens het game testen? Waren er wel testers? Spelen/kijken die niet naar de consoles? Is het een mouse sensitivity bug? Is onze pc game gewoon overdreven gimped omdat we anders te goed zijn?

De console spelers hier zullen zich waarschijnlijk van niks bewust zijn, maar de PC gamers zullen vast weten waar ik het over heb. De game is nu trouwens 100 dagen uit en er zijn nog amper bugs gefixed...

HIj is ook erg onpopulair op de consoles hoor. Je ziet die dingen alleen als er een contract voor is. Misschien is de besturing op de PC wel minder goed maar dat betekent niet dat die dingen ooit gebruikt worden op de consoles.

Dat staat los van de andere punten die je maakt. Heb ook het idee dat de Xbox nummer 1 is voor bugfixes met PS3 en PC daarachter in die volgorde. Maar op zich is dat al een hele verbetering ten opzichte van MW2 waar bugfixes zelf een hele dikke voorloper in nieuwe mappacks zagen. Als ik me niet vergis kun je nog steeds alle irritante, in een rots zit, glitches uitvoeren in MW2.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 00:31:
Ja, dat was wel ff flink lachen zeg :P Jammer dat het mij gisteren even totaal niet leek te willen lukken, vanavond weer hardcore? :)

• codex
Frentik schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 00:35:
[...]
ahum 36 8) Maar inderdaad, zit je op een sniper only server en dan ben je een noob als je "hardscoped" 7(8)7 Maar ja als je dan vraagt waarom hij een kdr <1 heeft met zijn 1337 super QS skills dan ligt het toch aan ons hardscope noobs, jaja zeikerd.
Ik vind het ook leuk dat er van die mensen met een naam als QS of Sn!per Pr0 joinen die je vervolgens aan de lopende band killed.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Blue-Tiger schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 07:12:
[...]

Ja, dat was wel ff flink lachen zeg :P Jammer dat het mij gisteren even totaal niet leek te willen lukken, vanavond weer hardcore? :)
Leeftijd zegt tot een gegeven moment idd niet zo heel veel. Ja de reactie snelheid is van mensen onder de 25 ofzo iets sneller maar tactiek verslaat reactiesnelheid toch bijna altijd wel in the long run. Je kan nog zoveel kills krijgen in domination, winnen zonder points te cappen gebeurd toch niet. :)
Ook is de een gewoon sneller dan de ander, ik gok dat 99,9% het keihard aflegt tegen Fatal1ty en die is ook 29 ;)

[Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-02-2011 09:18]

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 01:16:
HIj is ook erg onpopulair op de consoles hoor. Je ziet die dingen alleen als er een contract voor is.
Contracts... je bedoelt die dingen waarvan wij PC spelers er een stuk of 20 hebben en de console spelers een stuk of 150 verschillende? ;)

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-03 19:39

superwashandje

grofheid alom

JDeraGear schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:53:
[...]

Contracts... je bedoelt die dingen waarvan wij PC spelers er een stuk of 20 hebben en de console spelers een stuk of 150 verschillende? ;)
echt waar? wat slecht zeg...hoe moeilijk is het om die dingen ook naar de pc te brengen?

van de andere kant ik heb er 100 uur inzitten ofzo en al wel 3 contracts afgesloten waarvan 2 binnengehaald en de ander niet omdat ik die was vergeten :P ik krijg mijn punten zo ook wel...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

superwashandje schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:13:
[...]

echt waar? wat slecht zeg...hoe moeilijk is het om die dingen ook naar de pc te brengen?

van de andere kant ik heb er 100 uur inzitten ofzo en al wel 3 contracts afgesloten waarvan 2 binnengehaald en de ander niet omdat ik die was vergeten :P ik krijg mijn punten zo ook wel...
20 is wat overdreven weinig maar er zit vrij weinig variatie in iig bij de pc versie idd. Ook van die lamme contracts, niets bijzonders of wat een uitdaging biedt. Wat originelere dan kill x enemies with weapon x of x headshots with weapon x mag wel... }:|

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:24

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Contracts zijn fijn om extra Exp. te krijgen
maar goed dan zit ik ook maar op level 30 en heb ik maar 4 uur gespeeld

[Voor 45% gewijzigd door Pykow op 18-02-2011 11:00]

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• KingKoning
Op de xbox360 zijn er laatst een hele stapel toegevoegd. Ik vind het wel leuk als er een beetje variatie inzit. Ik zie er vaak contracts tussen zitten die ook benodigd zijn voor Pro-varianten van Perks. Bijvoorbeeld get x claymore kills of destroy x aantal enemy killstreak rewards.
Share x aantal killstreak rewards. Dan krijg je dus dubbel fun voor het halen van die pro-varianten :)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dat zou mooi zijn als ze dat in de volgende patch op de pc eindelijk eens gaan toevoegen. Het staat al eeuwen op de todo lijst van treyarch :X

[Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-02-2011 11:08]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:23:
20 is wat overdreven weinig maar er zit vrij weinig variatie in iig bij de pc versie idd. Ook van die lamme contracts, niets bijzonders of wat een uitdaging biedt. Wat originelere dan kill x enemies with weapon x of x headshots with weapon x mag wel... }:|
Ach ik doe de contracts alleen voor de lifetime challenge, en dan zijn die lamme contracts (bv "finish a match with more kills then deaths") wel handig :) Af en toe doe ik er een "get x kills with weapon y" bij als het een wapen is wat ik toch vaak gebruik maar voor de rest boeien die contracts me niet zo, Het zou leuker zijn als je door een contract te halen nieuwe onderdelen voor je playercard vrij zou spelen (andere achtergrond bv), dan is het mss nog de moeite waard om er een te doen.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
superwashandje schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:13:
[...]

Ik moet zeggen dat ik nog geen enkele contract heb gedaan op de PS3, dus je mag ze hebben op de PC hoor. Voegt in mijn ogen vrij weinig toe, net als dat puntensysteem.

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-02 19:59
Eerlijk gezegd heb ik geen problemen met de Chopper gunner of de Valkyr rockets..

Gelukkig heb ik daar een muis voor met verschillende DPI formen, dus wanneer ik een chopper kunnen krijg zet ik hem op 5600 dpi ^^.

Voor de Valkyr rockets change is niks, werkt wel goed vind ik? ;o

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Frentik schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:11:
[...]
Ach ik doe de contracts alleen voor de lifetime challenge, en dan zijn die lamme contracts (bv "finish a match with more kills then deaths") wel handig :) Af en toe doe ik er een "get x kills with weapon y" bij als het een wapen is wat ik toch vaak gebruik maar voor de rest boeien die contracts me niet zo, Het zou leuker zijn als je door een contract te halen nieuwe onderdelen voor je playercard vrij zou spelen (andere achtergrond bv), dan is het mss nog de moeite waard om er een te doen.
over contracts
Ik ben prestige 14, en ik probeer op het moment genoeg CoD points te verzamelen voor golden camos. Als je eenmaal level 50 bent krijg je een stuk minder CP per match omdat je de +1000 of +2500 CP mist voor levelup. De enige manier om dan sneller codpoints te verdienen is dan met contracts....en BOY wat worden die snel vervelend!

Veel zijn te doen, dat houdt in dat je kills of headshots maakt met een bepaalde gun of attachement, of met je secondary kills maakt, maar er zijn er genoeg bij die zó ontzettend luck-afhankelijk zijn dat het nóóit loont om ze te kopen: "steal an enemy carepackage.. timelimit 40min." om maar wat te noemen. Ook het winnen van een aantal matches van een bepaalde gamemode is puur luck; heel vaak kom je in 3 á 4 potjes achter elkaar waarin je teammates niks meer doen dan hun ballen schuren achter een raampje, terwijl ze de objectives verliezen en jij je contracts ziet expiren... |:(

over CODpoints
Vanewge bovengenoemde reden had ik eens gekeken hoe je nu precies codpoints verdient, want dat wist ik nog niet omdat ik me er niet mee bezig had gehouden. Het is dus zo dat je 10% van de XP die je in een match verdient, krijgt uitgekeerd als codpoints. Challenges tellen hierbij niet mee. Dit houdt in dat het voor codpoints best goed loont om objectives te doen, en ik geloof ook dat dit het idee van de developer is geweest achter de codpoints, maar ik vind het onbegrijpelijk waarom ze dit de speler niet zo aanleren om objective-gericht gedrag te belonen. Ik snap tevens niet zo goed waarom challenges niet meetellen; ik gok dat dit is om te voorkomen dat grote challenges heel veel codpoints uitkeren, en zo codpoints 'schaars' te houden.

[Voor 30% gewijzigd door JDeraGear op 18-02-2011 11:38]

• Gundogan

Gundogan

JDeraGear schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:31:
[...]

Ik ben prestige 14, en ik probeer op het moment genoeg CoD points te verzamelen voor golden camos. Als je eenmaal level 50 bent krijg je een stuk minder CP per match omdat je de +1000 of +2500 CP mist voor levelup. De enige manier om dan sneller codpoints te verdienen is dan met contracts....en BOY wat worden die snel vervelend!

Veel zijn te doen, dat houdt in dat je kills of headshots maakt met een bepaalde gun of attachement, of met je secondary kills maakt, maar er zijn er genoeg bij die zó ontzettend luck-afhankelijk zijn dat het nóóit loont om ze te kopen: "steal an enemy carepackage.. timelimit 40min." om maar wat te noemen. Ook het winnen van een aantal matches van een bepaalde gamemode is puur luck; heel vaak kom je in 3 á 4 potjes achter elkaar waarin je teammates niks meer doen dan hun ballen schuren achter een raampje, terwijl ze de objectives verliezen en jij je contracts ziet expiren... |:(
Of highroller wagermatches! O wacht..... :X

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-03 10:24

jeka

Support your local club.

I love black ops!!! *;
Speel het op de PS3 en het is bijna net zo goed als MOHAA op de pc.(lekker met de shotgun rondrennen in Stalingrad 8) )
Kan niet wachten op het weekend!!
Vind het beter spelen dan MW2

Ik dacht laat ik ook eens reageren (een keer iets anders dan de mensen die het afzeiken :9 )

FCG

Anoniem: 307805

Doxiz schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:22:
Eerlijk gezegd heb ik geen problemen met de Chopper gunner of de Valkyr rockets..

Gelukkig heb ik daar een muis voor met verschillende DPI formen, dus wanneer ik een chopper kunnen krijg zet ik hem op 5600 dpi ^^.

Voor de Valkyr rockets change is niks, werkt wel goed vind ik? ;o
Jammer genoeg heeft dat totaal geen effect dus .....

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-03 08:07
Ik ben 33, speel Black Ops op de PS3 en eindig bijna standaard onderaan in de teams waar ik toevallig in zit (speel momenteel alleen mercenary). Ik heb dan ook totaal geen ervaring met shooters van tegenwoordig (ooit wel eens Wolfenstein en Unreal Tournament gedaan, maar boeide me nooit veel). Ik vind het echter een geweldige game en beleef er zelf veel plezier aan. Misschien vinden mijn teamgenoten het minder leuk, maar daar kan ik niet mee zitten. Natuurlijk vloek ik me ook de pleuris als ik in no time twee drie keer gekilled wordt, maar het is toch echt maar een spelletje. Als ik het echt zat ben, ga ik gewoon wat anders doen.

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Gundogan schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:35:
[...]

Of highroller wagermatches! O wacht..... :X
ja precies.... je ziet gewoon echt dúidelijk aan de opzet van het spel dat alles is gericht op de xbox, en als tweede de ps3, en dat de pc er maar snel bij in elkaar is geflanst om extra inkomen te genereren. Dit soort dingen achterwege laten, en minder contracts, en slechte optimalisatie laten dit gewoon zien.

-oh en inderdaad, het spelen van wager matches, hoewel erg leuk en spannend, is totaal niet optimaal om codpoints te verzamelen. Je kan namelijk maximaal 1000 codpoints verdienen (1500 winst, maar 500 inleg) per match van ±10min. Met contracts in een normale objective-based match kan je tot 2500 cp per match verdienen (mits de goeie contracts).

[Voor 26% gewijzigd door JDeraGear op 18-02-2011 11:54]

• KnetterGek

KnetterGek

bazs2000 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 00:13:
Hey Knettergek, heb ik jou niet op de H&H server gezien? Als jij de Knettergek bent die ik heb zien spelen dan gaat het jou helemaal niet zo moeilijk af met het maken van kills (Ik ben "[HH] Buurman").
Nee, dat ben ik niet. Ik speel al sinds een maandje of wat niet onder m'n eigen naam. dat kan trouwens van vandaag op morgen over zijn, maar vooralsnog herken je mij aan m'n icoon en de regelmatig wijzigende naam.

Maar, als je graag wilt zien dat ik helemaal niet zo goed ben kun je best mij terug vinden op één van de in de TS genoemde servers... speurze :+

Op de vorige pagina kwam iemand met het idee stats pagina's te posten ter vergelijk. Om te bewijzen dat ik niet degene ben die goed speelde op de H&H server...

De overpowered en daardoor overused (causaal verband - het één is onlosmakelijk verbonden met het ander) lame-ass AK74u speelt ook in mijn stats een rolletje:

Ikzelf speel met grote, mannelijke wapens :+

Overigens gaat het maken van kills en killstreaks goed af op zich, mar ik speel liever voor de leut en objective-geörienteerd, niet op zo lang mogelijke killstreaks en dan mensen voor noob uitmaken. Eén van m'n beste games stond ik iets van 5-35 aan het einde... maar met 8 gestolen kistjes in één ronde en alle vijf die kills door boobytrapping had ik meer lol in die ronde dan in het avondje waar ik in één avond m'n best killstreak naar 16, toen 17 en daarna 18 tilde. 8)

[Voor 43% gewijzigd door KnetterGek op 18-02-2011 12:47]

• Ronald_O
  • Laatst online: 06:20
Wat kosten die oh zo prachtige gouden camo's dan wel niet dat je "zoveel" moeite doet om extra punten te verzamelen. Meestal heb ik zo'n 100k over aan het einde van een prestige..

Ben er ook bijna aan toe dan kan ik me vast geestelijk voorbereiden ;)

PVoutput

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

MarioGear :)
Ronald_O schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:12:
Wat kosten die oh zo prachtige gouden camo's dan wel niet dat je "zoveel" moeite doet om extra punten te verzamelen. Meestal heb ik zo'n 100k over aan het einde van een prestige..

Ben er ook bijna aan toe dan kan ik me vast geestelijk voorbereiden ;)
50.000 codpoints per camo... :X
Dus met je 100k kun je er 2 kopen. Ik heb er tot nu toe ook 2. Aangezien ik niet meer verder wil prestigen na de 14, wil ik het liefst alle guns die ik het meest gebruik in het goud hebben. Niet zozeer voor e-peen, maar ik vind het gewoon echt cool uitzien, en het geeft een gevoel van "accomplishment" als je snapt wat ik bedoel. :)

[Voor 84% gewijzigd door JDeraGear op 18-02-2011 12:19]

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:36
Hoe komt het dat je zo weinig CoD points hebt ? :o

Erg mooie emblem btw :) !

gewoon nee.

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

SanderPS3 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:19:
Hoe komt het dat je zo weinig CoD points hebt ? :O

Erg mooie emblem btw :) !
Thanks, en ik had net mn 2e golden camo gekocht ;)

• Ronald_O
  • Laatst online: 06:20
damn.. zou je geen deal kunnen maken als je ze per 10 koopt dan.. of 100k xp inruilen op.. :+

Moet natuurlijk iig de gouden AK47 hebben, roept weer sentiment op..

@hieronder
Kom maar op met je donatie in ruil ben ik bereid mensen te helpen afschieten bij jou in het team ;)

[Voor 15% gewijzigd door Ronald_O op 18-02-2011 12:37]

PVoutput

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-03 19:39

superwashandje

grofheid alom

bram1984 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:22:
[...]
Ik moet zeggen dat ik nog geen enkele contract heb gedaan op de PS3, dus je mag ze hebben op de PC hoor. Voegt in mijn ogen vrij weinig toe, net als dat puntensysteem.
Dat bedoel ik dus, het zijn lamme achievements met achterlijke tijdslimieten. en de punten krijg je zo ook wel dus nodig zijn ze ook neit.

over de gouden camo's: ik vind ze superlelijk en zou ze niet eens willen hebben (gebruik sowieso nooit camo's). ook ben ik niet van plan om te prestigen (zit nog steeds op level 50 :P). kan je ook cod points doneren voor de mensen die graag de gouden camo willen? :P

[Voor 3% gewijzigd door superwashandje op 18-02-2011 12:28]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

JDeraGear schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:19:
[...]

Thanks, en ik had net mn 2e golden camo gekocht ;)
Grr, het gaat zo langzaam als je prestige 15 lvl 50 bent. Het was ooit mijn bedoeling alle guns op gold te halen maar dat heb ik laten varen. Nadat ik all guns en pro perks heb gekocht ben ik nog steeds ver verwijderd van de eerste gouden camo. Denk dat ik begin met de AK47 of G11. Zal een goede reden zijn om niet steeds terug te vallen op de Famas.

Die twee zien er ook erg goed uit. Laatst gezien in een potje met alleen maar prestige 1 lvl 50 gasten die fijne gehackte emblems en camos hadden. Ik was de enige in het potje die ze legaal kon kopen maar had ze niet. Alle tegenstanders hadden ze wel. Mensen met hun eigen gun afschieten voelde nooit zo fijn. :)

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help

pcdev pcdev
Dedicated servers will be patched and restarted tonight. We fixed some stats and purchase issues. #codblackops #pc

Basement Bios ---- Exo-S

• KingKoning
purchase issues...

Het emblem op gun tussen classes probleem?

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

KingKoning schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:45:
purchase issues...

Het emblem op gun tussen classes probleem?
Dat zou mooi zijn. Plus het constant resetten van de reticle kleur. (na het spelen van 1 match wordt een gekochte reticle kleur gereset naar 'niet gekocht')

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:36

Net OIC gespeeld, ging lekker ! eerste potje meteen flawless gewonnen =D

[Voor 36% gewijzigd door Bloemstukje op 18-02-2011 14:15]

gewoon nee.

Anoniem: 321222

Hey JDeraGear volgens mij ben ik jou laatst tegen gekomen mijn nickname [F4L] Floda

• Mystikal
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help

SanderPS3 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:15:
[video]

Hmmm op zich prima gespeeld, geen camp acties.
Wat me op valt is dat de tegenstander erg slecht/laat/niet knived. Verder af en toe wel geluk dat je niet geflanked bent gedurende wat loop partijen, maar dat dwing je misschien ook wel af.

Basement Bios ---- Exo-S

• Rutger Mulder
Tijdens de laatste console patch is de AK74u generfed. Zoals een aantal wel weten werd er voor de patch gesproken over het aanpassen van de grip/recoil. Het vermoeden is dat deze van +200 centerspeed naar +100 is gegaan, maar dat verschil is nogal moeilijk in game te voelen/checken en weten we pas zeker totdat de PC een patch krijgt en we de game files kunnen uitlezen. Weinig mensen maakten zich echter zorgen over deze nerf omdat het effect is niet heel erg groot is. En lang niet iedereen gebruikt de grip.

Maar er is meer!
Ik heb uit een aantal bronnen vernomen dat ze de max damage waarschijnlijk hebben verlaagd naar 35. Dit is nergens vermeld door teryarch, maar achterhaald door gamers zelf. Het is namelijk niet meer mogelijk om close range een 2 hit kill te krijgen met de AK74u doormiddel van twee headshots.

Oude situatie was 40 dmg x 1.4 headshot multiplier = 56 dmg -> dus twee hits is een kill
Als je ff wat simpel rekenwerk verricht moet de max damage wel verlaagd zijn naar 35.
1.4 * 40 = 56 = 2SK
1.4 * 39 = 54.6 = 2SK
1.4 * 38 = 53.2 = 2SK
1.4 * 37 = 51.8 = 2SK
1.4 * 36 = 50.4 = 2SK
1.4 * 35 = 49 = 3SK

Met 35 dmg is de gun echter nog wel gewoon een 3 hit kill op close range. De damage reductie heeft echter nog een extra nadelig effect op de gun en dat is dat hierdoor ook de 3 hit kill range is afgenomen. In de oude situatie had je 40 damage tot ~20 meter en dan begon de damage drop naar 20 dmg op 25 meter. Dit betekende dat je bij een meter of ~22 overging op een 4 hit kill en kort daarna een 5 hit kill. Nu met 35 dmg ga je praktisch direct over op de 4-5 hit kill waardoor je een meter of 2-3 aan 3 hit kill range bent verloren. Dit schijnt ook uit private party tests te zijn gebleken. Hieruit kan je dus ook concluderen dat ze niet de headshot multiplier hebben veranderd want dan zou de 3 hit kill range niet zijn veranderd. De MP5k kan nog wel steeds een 2 headshot kill close range maken en is dus nog wel gewoon 40-20 damage. Deze gun is dus ook gebruikt om het verschil in kill range aan te tonen.

Dus de AK74u nerf houdt nu waarschijnlijk in:
- 35 max damage
- geen 2 hit headshot kills
- 2-3 meter minder 3 hit kill range
- minder goed voor penetration kills, meer hits nodig
- grip is niet meer zo goed
(weet nog niet of ze de aim assist ook hebben aangepast, deze was gelijk aan de van een assault rifle)

IMO was deze nerf niet nodig want wat de AK74u was echt niet overpowered als je het vergelijkt met de assault rifles zoals de Famas. Hij was zeker beter dan de andere SMGs, maar dat komt eerder doordat de rest zo slecht is. En het enige wat de AK74u echt beter maakt en in de ogen van sommigen overpowered, is rapid fire. Zonder die attachment is het echt maar een middelmatige gun. Rapid fire en de 3 hit kill hebben we echter nog steeds, alhoewel met iets minder range en geen (lucky?) 2 hit kills meer. Ik denk echter niet dat deze nerf enig zin zal hebben en dat er toch een groep zal blijven zeuren dat de AK74u te sterk is. En je kan ook nog altijd de MP5k rapid fire nemen want de recoil is bijna gelijk, alleen iets mindere reload en ironsights. Bij de PC versie wordt er in de patch notes echter nog niet gesproken over een toekomstige nerf, het wordt dus afwachten of wij deze aanpassing ook gaan krijgen. En zo ja wanneer. (denk het laatste)

Nu de whiners hun AK74u nerf hebben gekregen ben ik benieuwd of en wanneer ze de famas/aug eens naar 30-25 of 30-30 gaan zetten.. want dat is pas echt nodig naar mijn mening. Bij de SMGs wordt je eigenlijk wel verplicht om rapid fire te nemen versus de famas en eigenlijk ook scavenger voor de lage ammo count (erg merkbaar bij de 20 mag smgs). Dit terwijl de famas mooi een attachment slot vrij heeft voor dual mags, geeft je extra ammo en reload speed dus kun je mooi voor flack jacket + steady aim gaan en dan close range de SMGs afslachten. ;(

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Mystikal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:43:
[...]

Hmmm op zich prima gespeeld, geen camp acties.
Wat me op valt is dat de tegenstander erg slecht/laat/niet knived. Verder af en toe wel geluk dat je niet geflanked bent gedurende wat loop partijen, maar dat dwing je misschien ook wel af.
Ik vergeet ook altijd te kniven in closecombat situaties...erg irritant.

• bazs2000

bazs2000

Vandaag even tegen de computer gespeeld en met 11 tegenstanders (FFA) op recruit. Waarom? Nou, er zijn wat killstreaks die ik anders nooit zal halen maar wel wil weten welke leuk is. Zo stuitte ik op een aantal zaken.

AI:
Wat is de AI op recruit belabberd zeg, waar de computer op het ene moment jou met 3 kogels afschiet staat deze op een ander moment op jou gericht maar zal deze nooit een kogel afschieten. Niet erg, op veteran geven ze je wel wat te doen en het ging om de streaks dus alleen maar makkelijk dat ze daar maar wat stonden. :P

Choppergunner:
Je kan tijdens 1 potje slechts 1x een choppergunner inzetten die je zelf hebt verdiend en daarna alleen nog wanneer er 1 in een carepackage zit. De rest van de tijd zit je met een zooi opgespaarde choppergunners die je niet kunt inzetten. Is dit een bug?

Attack dogs:
Heerlijke dingen zijn dit zeg, de computer is weerloos waardoor de honden net zoveel kills maken als een choppergunner. De tegenstander-op-recruit kijkt wel naar de honden maar doet niets. Op veteran is dit een ander verhaal, dan lijken ze zelfs op de honden te jagen, dat is dan wel weer knap.

Ook valt het mij op dat je maar twee soorten spellen kan kiezen, TDM of FFA en verder niets? Moet je dan eerst in prestige gaan ofzo? Ik zou toch graag HC FFA tegen de computer willen spelen zodat ik nog minder kogels verspil. CTF lijkt mij ook leuk.

• KingKoning
Ik heb laatst ook tegen botjes gespeeld, met zn 2en tegen 9 bots. Ik kon gewoon 2x in me choppergunner.... Kon ook 2x mn dogs gebruiken....

Was wel op xbox360 dus miss hebben we weer een bug die op de pc nog niet gefixt is.....

Overigens vind ik die bots ook belachelijk. Je moet als ze je killen maar is kijken in killcam. ik dacht meteen AIMBOT AIMBOT, CHEATER CHEATER. ohnee :P

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SanderPS3 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:15:
[video]

PS3? Waar neem je mee op?

• ArgantosNL
  • Laatst online: 28-03 15:36
KingKoning schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 16:46:
Ik heb laatst ook tegen botjes gespeeld, met zn 2en tegen 9 bots. Ik kon gewoon 2x in me choppergunner.... Kon ook 2x mn dogs gebruiken....

Was wel op xbox360 dus miss hebben we weer een bug die op de pc nog niet gefixt is.....

Overigens vind ik die bots ook belachelijk. Je moet als ze je killen maar is kijken in killcam. ik dacht meteen AIMBOT AIMBOT, CHEATER CHEATER. ohnee :P
Ja ze hebben een trage maar lame targetlock en bijna geen recoil. aimbotters

• bazs2000

bazs2000

Of je zit met Ghost PRO en silencer achter een hoekje en ineens komt er een bot al schietend op jou af. Of je loopt ergens naar buiten en dan staat er een bot al op je te wachten waarna je wordt afgeschoten. :P

Tja, van bots kun je dat soort lamme acties wel verwachten. Trouwens, nog nooit heb ik in een spel bots gezien die op enige wijze menselijk gedrag kunnen nabootsen. Wat te denken van een bot die napalm gooit in een potje FFA? Ik zou in bijvoorbeeld Nuketown een napalm vol in een spawngebied gooien. Bots niet, die gooien napalm in het midden waar zelfs de bots niet vaak lopen.

Wel grappig is dat bots carepackages jatten en dus kun je een package laten droppen en er in de buurt gaan zitten campen.

Campen is zowiezo wel feest met een class waar je zeker weten een rode punt op de radar genereert. Ze komen allemaal op jou af en dus hoef je alleen maar te wachten. Online zou ik dit niet doen want dan kun je granaten wegkoppen.

Maar weet iemand waarom ik geen HC-spelmodi kan kiezen?

bazs2000 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 17:10:
Maar weet iemand waarom ik geen HC-spelmodi kan kiezen?
Omdat die er niet inzitten. Alleen FFA en TDM.

http://callofduty.wikia.com/wiki/Combat_Training

ETA: Op PC schijn je dit via de console te kunnen aanzetten terwijl je in een potje zit. Google kan je hierbij helpen.:)

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 18-02-2011 17:30]

• bazs2000

bazs2000

Bedankt voor de pagina. Ik zie ook dat je niet kunt prestigen?
Dan vraag ik mij af waarom de locked classes er wel in zitten als je deze toch nooit kunt vrijspelen. Ook vind ik het na het lezen raar dat je slechts twee spelmodi hebt maar als je bij de challenges kijkt er wel andere modi in worden genoemd. Toch wel vrij nutteloos dan en jammer. De uitspraak dat bots niet intelligent genoeg zijn om bommen te planten is prima maar dit is niet nodig bij HC FFA of HC TDM.

Anoniem: 382508

Wel grappig om te zien dat de bots zodra ze je gezien hebben op je vast locken en je hier niet vanaf kan komen. Ik train me sniper skills vaak in de combat training en inderdaad om wat killstreaks te testen, is iemand er toevallig al achter hoe je je napalm kan draaien?

Verder werkt me console knop ~ niet. Iemand enig idee hoe deze weer werkende wordt?

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:41
Kreeg zojuist een patch binnen via steam :

Updates to Call of Duty: Black Ops have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Call of Duty: Black Ops
Shader Warming fix for compatibility with upcoming Nvidia driver
Additional stability improvements
Zombie levels DOA and Five unlocked

• icam0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-06-2021
Als er hier nog mensen zijn die van zombies houden en ook Ascension hebben, voeg me dan toe:).
Gamertag (xbox): icam0

• Mystikal
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help

Anoniem: 382508 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 19:02:
Wel grappig om te zien dat de bots zodra ze je gezien hebben op je vast locken en je hier niet vanaf kan komen. Ik train me sniper skills vaak in de combat training en inderdaad om wat killstreaks te testen, is iemand er toevallig al achter hoe je je napalm kan draaien?

Verder werkt me console knop ~ niet. Iemand enig idee hoe deze weer werkende wordt?
linker muisknop ingedrukt houden en een sleep beweging maken

Basement Bios ---- Exo-S

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 14:51

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

• p2kNLsander
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-03 23:58
Anoniem: 382508 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 19:02:
In het hoofdmenu --> Settings --> Game --> Enable Console

[Voor 14% gewijzigd door p2kNLsander op 18-02-2011 22:46]

Tip: als je je eerste goude gun koopt, check hem even in private match. Doe niet wat ik deed; AK-47 met goud ziet er uit alsof je bij de Bart Smit bent geweest. :)

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Nou, weer een server voor op de Blacklist: AAAAAA Je moeder

Het k* woord werd daar veelvuldig gebruikt in combinatie met moeder. daarnaast werden we vriendelijk verzocht om zaterdag om 14:00 uur op Rotterdam centraal te komen. Om op oer "hollandse" wijze geklapt en gestoken te worden.... Na 3 mapjes maar voor gezien gehouden.

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Nu online

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Frentik schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:31:

Het k* woord werd daar veelvuldig gebruikt in combinatie met moeder. daarnaast werden we vriendelijk verzocht om zaterdag om 14:00 uur op Rotterdam centraal te komen. Om op oer "hollandse" wijze geklapt en gestoken te worden.... Na 3 mapjes maar voor gezien gehouden.
QFT!

Sommige mensen moeten leren op tijd naar bed gaan... dont spoil the fun in game for other people..

• Gundogan

Gundogan

Frentik schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:31:

Een server met zo'n naam join ik sowieso al niet. Kan je vragen om 'Hollands best' :N

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gundogan schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:37:
Een server met zo'n naam join ik sowieso al niet. Kan je vragen om 'Hollands best' :N
Nee ik ook niet, maar red zat er op en die vroeg of ik ook kwam :P

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-03 14:25

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zojuist even gespeeld tegen een van de makers van de codehook hacks. Ging me zelfs nog even uitleggen hoe de zooi werkte en dat de debugger het niet zou moeten vinden. Het is namelijk een DLL hack die in de RAM direct aanpassingen maakt welke niet detecteerbaar zouden moeten zijn. Lol, maar de server registreerd het wel ;-)

Z'n nieuwe truck van de dag was iedereen die spawned een headshop geven met een ASP, welke hij niet droeg.
Daarnaast kon hij zeer behendig de 3ArcDemoclient kicken! Niet dat ik hem niet als nog op video heb, maar goed.

Zie je op de PC iemand spelen die onder het benodigde level de strella heeft en enkel met mp5 speelt onder de naam shad0w, dan weet je genoeg en kan je beter een andere server zoeken.

Steamban is natuurlijk aangevrraagd, maar helaas heeft deze speler geen steam draaien... Stel je voor dat je een spel zou kopen.

• Anoniem: 390961
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Net ff cod bo gespeeld (de SP eerst ff) Is het ook mogelijk om in de SP je fps te ublocken ?
In de MP kan ik iig wel met ~ mijn fps instellen

• Anoniem: 390961
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
monky toy op 0 gezet, nog steeds geen ~

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik verveelde me dus heb ik even een kleine montage gemaakt met wat clips uit mijn recent games.
Het is een slomotage (zelf uitgevonden woord :D ) en ik heb geprobeerd wat te syncen met de muziek.

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Mja smaak is onbetwistbaar natuurlijk maar ik vind dubstep absoluut ongeschikt voor montagevideo's tbh... en dat bedoel ik niet zozeer ten opzivhte van dubstep, jazz zou ook niet erbij passen bijvoorbeeld.
Anoniem: 321222 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:36:
[...]

Hey JDeraGear volgens mij ben ik jou laatst tegen gekomen mijn nickname [F4L] Floda
Ja dat zou goed kunnen volgens mij heeft een clanmaat van mij jullie server in zijn favorites staan, en aangezien we elkaar vaak zomaar ergens joinen... :)
Ik ben zelf veel te vinden op de servers van The Shooting Idiots.

[Voor 51% gewijzigd door JDeraGear op 19-02-2011 15:58]

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mwuah, echt filthy dubstep vind ik er ook niet geschikt voor, maar dit deuntje vind ik er best nog wel bijpassen :)

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

*zucht* steam ligt er weer eens uit.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Anoniem: 331849

Hallo,

Ik ben niet zo heel erg actief qua posten op t.net. Maar heb sinds gisteren een BO server gehuurd en zou het leuk vinden wat spelers actief te krijgen. Mijn server staat nu nog op teamtactical (non-hc) en ben druk aan het leren met de rcon tool.

http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.42:3084/b_560_95_1.png

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:21
Ik zal wel een keertje langskomen ;)
Ik heb nog altijd niet mijn playercard veranderd, blijf hem leuk vinden :D

[Voor 64% gewijzigd door vinom op 19-02-2011 17:04]

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-03 11:14
En hier is de mijne:

vinom schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 17:01:
Ik heb nog altijd niet mijn playercard veranderd, blijf hem leuk vinden :D
En daar heb je groot gelijk in! Pingu FTW. Leuke emblem. :)

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Contributing :)
Ikzelf ben heel slecht in het maken van die dingen (in PS gaat het wel, maar daar heb je geen beperkte vormen) en heel erg origineel is hij ook niet.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:25
http://tweakers.net/ext/f/UzC00ZHu0kRMCWre53bvxAJy/full.jpg

:p

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Net de kiparis herontdekt. Ik had hem al eerder gebruikt maar vond hem niet zo fijn (weinig ammo). Met extended mags is het echt een fijn wapen, voelt echt goed aan.

Mavamaarten schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:36:
[video]

Net de kiparis herontdekt. Ik had hem al eerder gebruikt maar vond hem niet zo fijn (weinig ammo). Met extended mags is het echt een fijn wapen, voelt echt goed aan.
Schoolvoorbeeld spawns laten switchen. Reuze handig gedaan.

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Sja, ik moet wel eerlijk toegeven dat de spawns goed meewerkten dit maal :+
Maar verder vind ik het toch een zalig wapen om te gebruiken. Die reload time is belachelijk klein :)

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee