[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.736 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overpowered niet. Overused wel.

Al die voorbeelden van Knettergek zijn hyperbolisch en zelfs onwaar te noemen. :)

Voor bepaalde speelstijlen is het een goed ding. Hij is ook noob friendly. Maar voor elke situatie is er een betere gun te vinden. Noobs snappen die situaties niet. Voor hun is dit een top gun. Wat doorgewinterde spelers snappen (als het goed is) deze situaties wel en nemen een gun die ze daarbij goed helpt. Dat kan wel eens de AKU zijn, maar zal in veel gevallen toch echt een andere zijn.

Oh ja, enemy air support incoming; switch naar strela boem weg. Niet echt een probleem lijkt me.

Moraal: schiet met wat je prettig vindt, zeik niet en haal altijd air support weg. CoD in een notendop. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb een silenced AK74u voor HC maar niet omdat de kogels zo dodelijk zijn, hij is gewoon prettig te hanteren. In HC bestaan er geen overpowered wapens, ze zijn allemaal dodelijk. Ga maar eens met Skorpion lopen, net zo dodelijk en in de kleine maps merk je er maar weinig van dat het bereik niet zo groot is.

Zelf loop ik het liefst rond met een Galil of Aug maar bij objectivebased spellen dan heb ik de AK74u of Skorpion. Deze classes zijn dan ook ingericht op stealth en snel rennen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:17:

Al die voorbeelden van Knettergek zijn hyperbolisch en zelfs onwaar te noemen. :)

Voor bepaalde speelstijlen is het een goed ding. Hij is ook noob friendly. Maar voor elke situatie is er een betere gun te vinden. Noobs snappen die situaties niet. Voor hun is dit een top gun. Wat doorgewinterde spelers snappen (als het goed is) deze situaties wel en nemen een gun die ze daarbij goed helpt. Dat kan wel eens de AKU zijn, maar zal in veel gevallen toch echt een andere zijn.

Oh ja, enemy air support incoming; switch naar strela boem weg. Niet echt een probleem lijkt me.
Het is nogal overtrokken die ak74u overpoweredheid. Ja het is een discutabel wapen in de smg class maar dat is die al vanaf cod4. of je nou met een ak74u of een pm63 gekilled word, ik zie het verschil niet echt? ;)
dat wat als dan zou verhalen, tja if you cant beat them, join 'em zou ik dan zeggen :)
Voor de AA, deels waar, maarrr ik heb ook zovaak geprobeerd die kut chopper te raken maar voordat ik maar in de buurt ben van een lock is er alweer een laag van 2 meter lood over mij heen gesprayed door die chopper... Zoals ik al vaak genoeg heb gezegd, bouw er een overheat mechanisme in, dat je max 10 sec achter elkaar kan schieten of in bursts moet schieten/ of een max ammo eraan hangen. Anders kan de sentry gun ook wel unlimited kogels krijgen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:17:

Voor bepaalde speelstijlen is het een goed ding. Hij is ook noob friendly. Maar voor elke situatie is er een betere gun te vinden. Noobs snappen die situaties niet.
Leg deze n00b dan maar eens uit waarom een andere SMG op HC Nuke Town beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Nou, om te beginnen een Uzi?
Doet het goed op alle afstanden en heeft 6 kogels meer. Je hebt alleen geen dual mag of grenadelauncher voor de Uzi maar verder schiet deze net zo lekker hoor? Bovendien heeft de Uzi per clip twee kogels meer en je hebt minder last van recoil.

http://segmentnext.com/20...-black-ops-weapons-guide/

[ Voor 18% gewijzigd door bazs2000 op 11-02-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

beany

Meeheheheheh

Eigenlijk nog nooit echt de ak74u gebruikt. Zal eens een classje aanmaken om te kijken of het wat is...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

bazs2000 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:35:
Doet het goed op alle afstanden en heeft 6 kogels meer. Je hebt alleen geen dual mag of grenadelauncher voor de Uzi maar verder schiet deze net zo lekker hoor? Bovendien heeft de Uzi per clip twee kogels meer en je hebt minder last van recoil.

wat is het nou?
Die link stelt ook nul voor imho, leuk stukje tekst maar een leuke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:31:
[...]

Leg deze n00b dan maar eens uit waarom een andere SMG op HC Nuke Town beter is.
PM63 is precies even dodelijk op HC. Tot op de meter. Heeft een snellere ADD en een net wat lagere recoil spread die ook nog eens niet naar rechts trekt zoals de AKU. Oh en hij heeft ook nog eens een hogere RoF. :P

http://denkirson.xanga.com/735016527/black-ops/

Veel ligt aan wat je fijn vindt schieten natuurlijk. Maar qua stats doet de PM63 voor HC niet onder voor de AKU.

Toen ik situaties zei bedoelde ik dat een noob minder goed zijn gevechten kan uitkiezen dan een doorgewinterde speler. (overigens bedoel ik niets negatiefs met het woord noob, gewoon nieuwe, onervaren speler) Als jij of ik een Skorpion vast hebben gaan wij long range gevechten uit de weg en zorgen veel in close range te zijn. Andersom voor een M16/FAL. Als je overal aardig uit de voeten wil komen neem je een allround gun als AKU of Famas. Als je specifieke situaties gaat opzoeken neem je een gun die daarbij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:02:
Dus je bent een lamer als je het beste wapen in zijn klasse gebruikt :?

Ik heb AUG en M16 voor grotere maps, en AK74u voor kleine, en ben nog eens een zeldzaam goede speler ook :+
Het punt is dat een AK74u het beste wapen is in ELKE klasse. Ook op grote maps kun je met een scope erop en langzam schieten en assaultrifle nadoen.
Als je structureel met overpowered guns rondrent is dat in mijn ogen behoorlijk lame. Eigenlijk niets anders dan de g18 runners in MW2 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:49:
[...]

wat is het nou?
Die link stelt ook nul voor imho, leuk stukje tekst maar een leuke mening.
Het wapen heeft in totaal 6 kogels meer en dat is per clip 2 kogels extra. Waarom stelt de link niets voor? Het is gewoon wat achtergrondinformatie en zo is er nog meer te vinden. Er moest toch uitleg geven worden, nou, dat deed ik dus.

Als je zelf een beter voorstel hebt, post deze dan gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:01:
[...]

Het punt is dat een AK74u het beste wapen is in ELKE klasse. Ook op grote maps kun je met een scope erop en langzam schieten en assaultrifle nadoen.
Als je structureel met overpowered guns rondrent is dat in mijn ogen behoorlijk lame. Eigenlijk niets anders dan de g18 runners in MW2 dus.
Dus om uber stoer te zijn moet je maar met een kut wapen rondlopen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:09
Ik probeerde net iets uit en het is echt HILARISCH :D. Een tactical insertion op een "domme" plek neerleggen naast bosjes, en er vervolgens claymore naast zetten. Net vliegen die op stroop afkomen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
-TheNose- schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:31:
[...]

Ja, eigenlijk wel. :)
Ik heb respect voor de mede-shotgunners met stake-out bijvoorbeeld :p
Maar de generieke ak74u+rapid fire+LW+Marathon users doen me helemaal niets.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 11-02-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

bazs2000 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:07:
[...]

Het wapen heeft in totaal 6 kogels meer en dat is per clip 2 kogels extra. Waarom stelt de link niets voor? Het is gewoon wat achtergrondinformatie en zo is er nog meer te vinden. Er moest toch uitleg geven worden, nou, dat deed ik dus.

Als je zelf een beter voorstel hebt, post deze dan gerust.
Als je gewoon de weapon damage lijst bekijkt zie je de verschillen wel. Elke smg in cod is per definitie voor korte/licht middellange afstand, dat dat daar staat voegt imho dus weinig toe aan uitleg. Maar ik geef eigenlijk weinig om wat voor wapen je gebruikt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:34:
Ik probeerde net iets uit en het is echt HILARISCH :D. Een tactical insertion op een "domme" plek neerleggen naast bosjes, en er vervolgens claymore naast zetten. Net vliegen die op stroop afkomen :D.
lijkt me niet mogelijk claymore en tactical insertion zijn toch beide equipment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:02:
[...]

lijkt me niet mogelijk claymore en tactical insertion zijn toch beide equipment?
kan wel, de clay is lethal en tac insert is tactical :) Omg de TS klopt dus niet qua hoe alles bij elkaar zit.

[ Voor 200% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-02-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
:+
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:59:
[...]

Wat ik al zei, als er op een fatsoenlijke manier wordt gewonnen door de tegenpartij kan ik dat best hebben maar op z'n lame manier als rabor, kan ik mij daar best aan irriteren. En dan ook nog trots komen roepen dat ie iedereen heeft afgeslacht. :N

Gast, waar ben je nu helemaal mee bezig? Ga je helemaal de moeite nemen om plaatjes te schieten hiervan? Om te bewijzen? Ik had toch al aangegeven dat het niet serieus was. Wat ik al zei, ik raak idd soms wat gefrustreerd en dan roep ik wel eens wat. We roepen allemaal wel eens wat. Helemaal zoals gisteravond, dat ging gewoon helemaal nergens over. En ik was al 20 min. bezig om in een fatsoenlijk potje terecht te komen. Misschien is een beetje lame maar ik heb dat natuurlijk niet echt gedaan. Maar dat jij hier vervolgens ruzie gaat lopen zoeken met mij en een beetje zielig plaatjes gaat lopen posten is nog veel erger. Stuur mij de volgende keer een DM in plaats van dit topic te gaan bevuilen. Laat het gewoon rusten. Waar gaat het nu helemaal over? Twee woordjes op de chat :O Je gaf zelf al aan er niet wakker van te liggen.

Grappig overigens dat je mij een eikeltje noemt. Gelukkig ben ik niet zo treurig om hier foto's/video's te posten om te laten zien op wat voor manier jij speelde.

Zijn we klaar nu?
Nee.. op deze manier nog lang niet.. vooral niet als jij mensen lamers, treurig & zielig begint te noemen, & dus het verhaal begint om te draaien. & ik ruzie zoeken? Nee joh.. dan piep je wel anders.

Wat die screentjes laten zien is dat je later binnenkwam, je team afvalt, iemand report, dat inwrijft, 1 sec daarna laf wegvlucht zonder dat diegene daarop kan reageren, & dan hier zegt dat je mijn reactie wou zien; daarom krijg je die nu hier.. (& als je DM had aangestaan had ik dat idd gewoon daar gedaan.. maak je daar maar niet druk over).
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:32:

Ik ben zéker geen slechte verliezen maar het gaat om de manier waarop.

Raar eigenlijk dat nu iedereen over mij heenvalt terwijl rabor hier de hele discussie starte en zelf plaatjes ging posten ipv het gewoon te laten rusten. Twee lullige woordjes zijn er geroepen! Niets meer, niets minder. Wat een heisa.
Verliezaar? Had je team verloren dan? Oh nee, je had ze in de steek gelaten dus dat weet je helemaal niet.. Zaten een paar goeie spelers in je team..

Maargoed, het is gewoon overduidelijk dat je niet tegen je verlies kunt, maar who cares? Die traantjes smaken meestal het lekkerst, maar betere spelers reporten, of zeggen dat je ze ge-report hebt laat gewoon exact zien wat voor een karikatuurtje jij bent..
Daarnaast is mijn 'intuïtie' vrij sterk ontwikkeld, & ik zeg dat je mij wel hebt ge-report & dat je daar nu over moet liegen - oftewel je bent gewoon een eikeltje, klaar.. :P

En wat het filmpje betreft; plaats maar, kun je zien dat ik altijd aanval & bij DOM altijd meteen voor het centrale objective ga, & daarna op jacht om zoveel mogelijk dood & verderf te zaaien (totdat blijkt dat de helft van je tegenstanders totale nubs zijn & wat kan lopen klooien..). Maargoed, dit zijn mijn stats.. http://i.imgur.com/Z35Ar.jpg (slechte start gehad).. vergelijk ze maar eens met die van jou.. ;w

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:03:
[...]

kan wel, de clay is lethal en tac insert is tactical :)
Dan speel jij een andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

kan wel, de clay is lethal en tac insert is tactical :)
Nouja bij deze dan nog even duidelijkheid dat het dus niet kan ;)

http://callofduty.wikia.com/wiki/Equipment

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
Dan heb je et over MW2?
Daar kan et wel jah

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nu we het toch over AK74u hebben :+
Stukje uit geplande montage, zocht even goeie codec en is blijkbaar redelijk goed gelukt (50mb file)

Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik in het filmpje niet altijd even raak schoot en toch de kill kreeg.
Het gebeurt ook wel vaker dat ik geraped word door iemand die er totaal naast schoot, dus erg vind ik het niet dat ik ernaast schiet en toch kills krijg 8)

[ Voor 40% gewijzigd door Mavamaarten op 11-02-2011 16:28 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thasquealer schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:25:
[...]

Dan heb je et over MW2?
Daar kan et wel jah
offtopic: ff lezen hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben nog een beetje confuus denk ik, wellicht te n00b:

De AK74u is n00b, want het allerbeste wapen. Echter, als je goed bent, zijn er veel betere wapens dan het allerbeste wapen, dus eigenlijk is het beste wapen helemaal niet het beste, maar je beseft pas dat je een minder goed wapen nodig hebt, wat eigenlijk weer beter is, als je geen n00b bent.

Goeie samenvatting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rabor schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:07:
:+

[...]

Nee.. op deze manier nog lang niet.. vooral niet als jij mensen lamers, treurig & zielig begint te noemen, & dus het verhaal begint om te draaien. & ik ruzie zoeken? Nee joh.. dan piep je wel anders.

Wat die screentjes laten zien is dat je later binnenkwam, je team afvalt, iemand report, dat inwrijft, 1 sec daarna laf wegvlucht zonder dat diegene daarop kan reageren, & dan hier zegt dat je mijn reactie wou zien; daarom krijg je die nu hier.. (& als je DM had aangestaan had ik dat idd gewoon daar gedaan.. maak je daar maar niet druk over).

[...]
Verliezaar? Had je team verloren dan? Oh nee, je had ze in de steek gelaten dus dat weet je helemaal niet.. Zaten een paar goeie spelers in je team..

Maargoed, het is gewoon overduidelijk dat je niet tegen je verlies kunt, maar who cares? Die traantjes smaken meestal het lekkerst, maar betere spelers reporten, of zeggen dat je ze ge-report hebt laat gewoon exact zien wat voor een karikatuurtje jij bent..
Daarnaast is mijn 'intuïtie' vrij sterk ontwikkeld, & ik zeg dat je mij wel hebt ge-report & dat je daar nu over moet liegen - oftewel je bent gewoon een eikeltje, klaar.. :P

En wat het filmpje betreft; plaats maar, kun je zien dat ik altijd aanval & bij DOM altijd meteen voor het centrale objective ga, & daarna op jacht om zoveel mogelijk dood & verderf te zaaien (totdat blijkt dat de helft van je tegenstanders totale nubs zijn & wat kan lopen klooien..). Maargoed, dit zijn mijn stats.. http://i.imgur.com/Z35Ar.jpg (slechte start gehad).. vergelijk ze maar eens met die van jou.. ;w
Ik zie dat jij van bouwjaar 1967 bent. Van iemand van jouw leeftijd begrijp ik niet helemaal waarom je hier zo druk om maakt? Niet veel meegemaakt in je leven? Je had ook bij jezelf kunnen denken "Laat maar gaan" en dan gewoon verder spelen. Al zou ik het echt gedaan hebben, dan had je zo wijs moeten zijn om te bedenken dat het toch niet uit zou maken. In plaats daarvan koos je ervoor om mij erover aan te spreken op GoT en zelfs plaatjes te posten. Als je dat niet had gedaan had deze hele discussie hier niet gestaan. Sorry, ik dacht dat mijn DM aan stond, zal 'm anders alsnog aanzetten mocht je het nog steeds niet willen laten rusten.
En ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik niet serieus was en je blijft maar volhouden van reporten.

Ik heb tig pogingen gedaan om mijn team te redden van die idiote chopper gunner maar dat lukte niet omdat niemand meehielp. Maar goed, als jij vind dat ik ze juist in de steek liet moet je dat vooral volhouden. Jij bent hier tenslotte de grote wijze zeer ervaren speler. Ik begrijp dat ik mijzelf eikel en wat niet al mag laten noemen en als ik iets terug roep dat uit den boze is. Prettig weekend verder en laat je niet teveel opnaaien over wat anderen zeggen op de chat :w

Zullen we anders gewoon is een paar potjes spelen op de TSI server of ergens anders? Gewoon om even te bedaren? Ik zal mijn virtuele mond houden en zo goed mogelijk proberen te spelen. Anders blijven we doorgaan hiermee. En dan komen we na afloop hier melden hoe het ging :) Geen zin in? Prima, maar dan moeten we er ook maar over ophouden. Ik hoor het wel van je.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Maar als je goed bent, en het beste wapen neemt... ben je toch gewoon de beste van de besten ?
De hele discussie draait er niet om dat de AK74u overpowered is, maar beter bij de Assault Rifles thuishoort.
Het wordt pas overpowered omdat je er zo snel mee kan lopen, en het aanvoelt als assault rifle.

Ach, wat maakt het uit. Als je gepwnd wordt door noobs, neem je toch gewoon hetzelfde wapen.
Iz no plobrem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
[...]

kan wel, de clay is lethal en tac insert is tactical :) Omg de TS klopt dus niet qua hoe alles bij elkaar zit.
Kan niet man.

Black Ops equipment:

* Camera Spike: A placeable camera that allows the player to see anything in front of it
* C4: A thrown remote detonation explosive
* Tactical Insertion: A flare-like item that allows you to choose where to respawn next
* Jammer: A placeable device that jams the enemy radar when close to it
* Motion Sensor: A placeable device that gives out the enemy's general position
* Claymore: A placeable proximity activated explosive mine

Spuit elf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
Sgoed, moet jij het ook doen ;) Khad denk gequote/post voor je edit

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Grappig trouwens dat er een hoop over gevoelige admins en 16 jarige schreeuw ventjes gepost wordt en er dan oudere spelers zo los gaan tegen elkaar over een spelletje. Heerlijk vrijdagmiddag vermaak! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik zeg,
1 tegen 1 potje, no rules...
Degene die wint heeft het recht tot spreken

[announcer]
In the blue corner Rabor "Old Skool"
VS
the red corner, the challenger Wild "CRYBABY" cat,
[/announcer]

Nu je COD punten inzetten
O en graag ons laten weten wanneer het plaats vind.
Ik denk dat menig van ons hier best wel wil komen spectaten/aanmoedigen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:54:
Grappig trouwens dat er een hoop over gevoelige admins en 16 jarige schreeuw ventjes gepost wordt en er dan oudere spelers zo los gaan tegen elkaar over een spelletje. Heerlijk vrijdagmiddag vermaak! :)
ik weet niet hoe jij denkt dat 16jarige mensen klinken maar ik zou meer denken dat het 12jarig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

o_O Ik had net -13815 XP remaining... En het balkje ging voorbij waar het zou mogen komen.
Ik had 21 kills en 2 deaths, maar hoe komt het dat mijn beste streak 5 is ? :+

Image : http://img1.uploadscreens...rig/2/4111322093-orig.jpg
(Pic was te groot voor op forum, and ik het kleiner maakte was het niet duidelijk)

Verder ben ik vandaag best goed op dreef. Vorige game 7 captures met 21 - 3 op domination.
Soms heb ik van die dagen waarop nìks werkt, nu dus gelukkig wel :D

[ Voor 15% gewijzigd door Mavamaarten op 11-02-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om even in stijl van het forum te blijven de "12 jarige reactie"
OMG HACKER,

Maar wat je ziet is dat je account even synchronisatie kwijt is geweest met de servers...
Koop als je dit ziet ook geen nieuwe wapens etc, de Cod Points raak je wel kwijt, maar de wapens komen niet in je inventory.

gebeurd mij dankzij mijn "fantastische ISP" ook regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:50:

Maar wat je ziet is dat je account even synchronisatie kwijt is geweest met de servers...
Koop als je dit ziet ook geen nieuwe wapens etc, de Cod Points raak je wel kwijt, maar de wapens komen niet in je inventory.

gebeurd mij dankzij mijn "fantastische ISP" ook regelmatig
Neh, punten krijg je gewoon weer terug... Wat ik vandaag wel had, was dat ik vanochtend lekker tot lvl 49 was gegaan in Nuketown, maar bij het verlaten van de server ik tot 2x toe teruggezet werd naar lvl 46. Da's vervelend gwn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Owh, als het dat maar is. Soms krijg ik zonder boe of ba dat er geen internet connection found it... terwijl ik gewoon op google kan. Dan moet ik 3x herstarten (1x of 2x werkt niet :+ )

Achja. Ik ga weer ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:58:
[...]

Overpowered lame-ass bitchyness. Met de inslagkracht van een LMG, de vuursnelheid van een SMG, de mobiliteit van een SMG, de one-shot accuracy van een Dragunov, burst accuracy van een M16... dat ding is gewoon in elk aspect net zo sterk of sterker dan welk ander wapen in het spel, en dán kun je er nog rapidfire, een grip én een tube op zetten.
En het zijn onverminderd Ak74u gebruikers die als gekken door levels rennen met een rapidfire AK74u en Steady Aim en een tactical knife en dan bitchen over tubes, Galils, claymores, M60s, flamers, campers etcetera. Ergerlijke no-skill speelstijl met overpowered wapen én 16jarig gekrakeel dus. Zelfs als je het gekraai en de skillloze sproeirennerij achterwege laat (en dan ben je écht zeldzaam) ben je nog aan het lamen met een overpowered wapen.

Dus, om te voorkomen dat er onterecht gegeneraliseerd wordt: ALLE AK74u users zijn lamers :+
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:01:
[...]

De AK74u is zeker niet overpowered. Overused dat wel, maar dat heeft een andere reden!

De veel pro spelers zijn er wel over uit de alle SMGs gewoon underpowered zijn tov de assault rifles!
De Famas of AUG, die zijn pas overpowered. Deze hebben gewoon de rate of fire van een smg, groot magazijn, killen nog steeds in 3 kogels (35dmg) close range, hebben ook het voordeel medium/long range qua dmg en hebben veel betere wall penetration en body penetration. Het enige wat de assault rifles niet hebben is de movement speed, maar dat verschil is niet erg groot. De reden dat de AK74u zo geliefd is, is omdat deze een zeer goed te controleren recoil heeft, de gun animatie weinig beweegt en de damage (kill time) mee kan komen met de assault rifles. Ook speelt mee dat je deze gun al op een vroeg lvl kan kopen in tegenstelling tot bijvoorbeeld de spectre wat ook een goede SMG is. Maar overpowered? Far from it!
De andere SMGs moeten gewoon minder zuigen.

Als er iets een nerf nodig heeft is het wel de Famas!
Met deze gun win je het close range met gemak van de AK74u of andere smgs. Vaak zelfs met gewoon hip fire. De AK74u met rapid fire staat nog een kans omdat hij dan met een vergelijkbare rpm een 3 hit kill heeft, maar dan zijn de verschillen minimaal. De time to kill is bij alle AR's beter dan de SMGs, dat zegt al genoeg over de balans.

Het probleem in black ops is dat er niet duidelijke classes zijn. De assault rifles zijn namelijk goed in alles. Je kan namelijk prima met een AR snipen op grote afstanden, op medium horen ze ook te domineren en close range doen ze dan ook nog eens erg goed.
De SMGs zouden juist het voordeel van een hoge rate of fire moeten hebben zodat ze close range juist beter killen dan de AR en het weer afleggen op medium/long range. Ook is het slecht dat er SMGs zijn met magazijnen van maar 20 kogels. Je kan vergelijkbaar of meer klein kaliber (smg) kogels kwijt in een magazijn dan assault rifles kogels en door de hoge rpm hebben SMGs ook gewoon een groter magazijn nodig. Nu wordt je bij een aantal eigenlijk gewoon verplicht voor extended of dual mags te gaan.
Naast de SMGs kunnen de LMGs en Snipers ook wel een buff gebruiken. Probleem met deze guns is dat de maps in black ops gewoon te klein zijn om deze wapens enig range voordeel te bieden. Het is ook gewoon erg dom dat op de M60 na de LMGs een 3 hit kill zijn. Dat is de galil ook, maar die heeft een groter magazijn en is meer accurate en niet zo traag 8)7. Als je bijvoorbeeld eens day of defeat hebt gespeeld dan weet je pas hoe gevaarlijk een LMG kan zijn als suppressive fire (moet je dan ook deployen op bipod). In black ops zitten ze er alleen maar in 'omdat het moet', maar geen één speelt er serieus mee. Niemand is ook bang voor een LMG die een gang covered.

AR= Meer accuraat en range
SMG= Hogere RoF en mobility
LMG= Grote range, damage en magazijn
Dit zou het moeten zijn. Helaas is de werkelijkheid in BO anders en is eigenlijk alles inferieur aan de AR.

Time to kill:
AK74u / MP5 - 0.16 (0.12 rapid fire, dat is maar 8 honderste sneller dan famas/aug)
Rest v/d SMGs - 0.192
Famas/AUG - 0.128
Rest niet semi Assault rifles - 0.16

Oftewel AK74u is prima en de rest is fout! En niet zeuren dat de AK74u ook goed is op medium/long range want de ARs hebben 25 meter meer 3 hit kill met snellere time to kill tijden op alle afstanden en meer accuracy. Maarja het is o zo makkelijk om de rest van de kudde na te pappegaaien en mensen met de AK74u af te kraken. Overused =/= Overpowered.
bazs2000 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:35:

De UZI is echt de slechtste SMG van allemaal. Heb je die accuracy/recoil wel eens gezien? Heel leuk dat je wat extra kogels heb, maar je schiet het merendeel toch mis. De MPL heeft net zoveel kogels, betere reload time, rpm en een veel betere recoil en dat is zelfs niet de beste SMG. (slechtere ADS time)

Imo de beste SMGs nu:
AK74u - goede damage tov assault rifles, controleerbare recoil (gewoon de betere versie van de MP5)
Spectre - erg goede recoil (beter voorspelbaar dan AK74u), normaal magazijn met 30 kogels, snellere kill time dan de AK74u na 25 meter door hogere RoF (beste 30-20 damage smg)
Kiparis - buiten beentje, maar wel interessent vanwege zijn body penetration en medium wall penetration (de enige smg die dat heeft). Recoil is wel wat slechter dan bv de Spectre hier boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

De kiparis vind ik zelf wel fijn om mee te spelen, maar zonder extended mags haal je het niet.
Die lader is echt zo snel leeg, maar ik heb toch altijd de gewoonte om te herladen na elke kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Wie komt nu gezellig playen in mn server? No bullshit lekker nuketown tdm
NUKETOWN TDM: 173.199.64.66:3134

[ Voor 18% gewijzigd door beunhaasbaas op 11-02-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:33:

Ik zie dat jij van bouwjaar 1967 bent. Van iemand van jouw leeftijd begrijp ik niet helemaal waarom je hier zo druk om maakt? Niet veel meegemaakt in je leven? Je had ook bij jezelf kunnen denken "Laat maar gaan" en dan gewoon verder spelen. Al zou ik het echt gedaan hebben, dan had je zo wijs moeten zijn om te bedenken dat het toch niet uit zou maken. In plaats daarvan koos je ervoor om mij erover aan te spreken op GoT en zelfs plaatjes te posten. Als je dat niet had gedaan had deze hele discussie hier niet gestaan. Sorry, ik dacht dat mijn DM aan stond, zal 'm anders alsnog aanzetten mocht je het nog steeds niet willen laten rusten.
En ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik niet serieus was en je blijft maar volhouden van reporten.
De enige die denkt dat ik me ergens druk over maak ben jij.. en deze hersenscheet hierboven bewijst te meer dat je een aantal kabeltjes & onderdeeltjes mist.. want het niveau is echt om te janken.

Ik leg het daarom nog 1 keer - voor de laatste keer - uit..; IK betrap JOU - een GoTter - op Tokkie-gedrag en spreek je daarop aan.. Maar wat doe jij? Jij denkt dat je een 1-of-andere halfgod bent en probeert het om te draaien alsof ik iets fout doe en begint zonder enige scrupules allerlei dingetjes te verzinnen.. Oftewel, het gedrag van een worm.

Daarnaast, als ik ooit een bekentenis heb gelezen dan was dit ^ het wel.. niet veel meegemaakt.. :X

Nu sstt..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rabor schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 23:54:
[...]
Ik leg het daarom nog 1 keer - voor de laatste keer - uit..;
Zou mooi zijn.

__
Nog even terugkomend op de AKU discussie. Ik heb me slecht uitgedrukt. Had niet de intentie om iemand voor het hoofd te stoten door ze een noob te noemen als ze de AKU gebruikten. Ik wilde uitdrukken dat de AKU een topgun is voor een nieuwe speler omdat je op allerlei situaties aardig ermee uit de voeten kan komen.De nieuwe speler weet nog niet alles in een map en ook niet hoe slim door te map te bewegen en zal daarom in allerlei verschillende avonturen belanden. Wat dan beter dan een allround SMG, dat eigenlijk een klein AR-tje is? Nou ja, misschien de Famas/AUG dat eigenlijk een soort grote SMG is. :) Iemand die wat langer speelt zal kunnen inzien wanneer de AKU 'the best tool for the job is' en wanneer bijvoorbeeld een Famas of Galil meer profijt gaat opleveren.

Ik denk dat Rutger gelijk heeft (dat zei ik al daarboven). De AKU is overused niet overpowered. Je ziet jezelf talloze keren dood gaan met dat ding en denkt daarom dat het een soort lasergun is. Iedereen leest daarnaast overal dat de AKU de gaafste gun allertijden is waardoor er nog meer mensen met dat ding gaan huppelen. Waardoor je er nog vaker door doodgaat, waardoor je hem nog grotere denkbeeldige lasers gaat gunnen. Op mid en longe range gaat een AR gewoon winnen van een AKU (zelfde skill van spelers, zien elkaar tegelijk etc). Het is een uitstekende gun, maar niet altijd de beste keus en prima te verslaan met andere wapens.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Rutger Mulder schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 20:48:
De UZI is echt de slechtste SMG van allemaal. Heb je die accuracy/recoil wel eens gezien? Heel leuk dat je wat extra kogels heb, maar je schiet het merendeel toch mis. De MPL heeft net zoveel kogels, betere reload time, rpm en een veel betere recoil en dat is zelfs niet de beste SMG. (slechtere ADS time)
Grrrr, je geeft mij huiswerk. De Uzi vind ik persoonlijk lekker spelen en ik ga vrijwel altijd voor de medium tot longrange kills en dat gaat prima. Qua scores bungel ik slechts zelden onderin de lijsten tijdens TDM. Schieten geschied altijd d.m.v. korte bursts en dus behoud ik de controle over het wapen.

Toch, jouw reactie heeft mij aan het denken gezet en ik zal eens wat SMG-classes in elkaar draaien zodat ik een goede vergelijking kan maken. Het kan zijn dat mijn speelstijl dermate anders is dat een Uzi voldoet.

Voor wat betreft de LMG's, vergeet de Commando niet, dit is echt een wapen om plezier mee te hebben. Gebruik wel perks als light weight en marathon maar dan kun je redelijk snel door de maps rennen en knallen. De Commando is trouwens de enige LMG die ik gebruik, de rest voelt gewoon ruk aan. Er gaat meestal niets boven een AR en dat is inderdaad jammer. Ik ben het grotendeels eens met jouw betoog.

Weet iemand trouwens waarom de Aug in BO geen LMG meer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
bazs2000 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 01:41:
[...]
Omdat dat de AUG HBAR was. Van de engelse wiki over de AUG:
AUG HBAR (Heavy-Barreled Automatic Rifle): A longer, heavier-barreled version for use as a light machine gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
bazs2000 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 01:41:
[...]

Grrrr, je geeft mij huiswerk. De Uzi vind ik persoonlijk lekker spelen en ik ga vrijwel altijd voor de medium tot longrange kills en dat gaat prima. Qua scores bungel ik slechts zelden onderin de lijsten tijdens TDM. Schieten geschied altijd d.m.v. korte bursts en dus behoud ik de controle over het wapen.

Toch, jouw reactie heeft mij aan het denken gezet en ik zal eens wat SMG-classes in elkaar draaien zodat ik een goede vergelijking kan maken. Het kan zijn dat mijn speelstijl dermate anders is dat een Uzi voldoet.

Voor wat betreft de LMG's, vergeet de Commando niet, dit is echt een wapen om plezier mee te hebben. Gebruik wel perks als light weight en marathon maar dan kun je redelijk snel door de maps rennen en knallen. De Commando is trouwens de enige LMG die ik gebruik, de rest voelt gewoon ruk aan. Er gaat meestal niets boven een AR en dat is inderdaad jammer. Ik ben het grotendeels eens met jouw betoog.

De Commando is ook gewoon een AR en geen LMG. Ik speelde eerst veel met de AK47u maar de beperkte damage ten opzichte van een AR doet mij voor toch kiezen voor de Famas, deze is silenced tenminste ook nog redelijk krachtig. Op Nuketown ga ik vaak met balistic knife een beetje rondspelen en rennen en voor de rest van de maps kun je prima af met AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:11

codex

Geen OpenAI agent :)

De enige redenen waarom de FAMAS zo populair is zijn de lage recoil en hoge firerate. Het is echt niet de beste AR. Wel de makkelijkst handelbare van allen. De 74u daarentegen is helaas wel de beste smg, daar ben ik inmiddels wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
Bah zo'n hekel aan mensen die andere mensen vertellen welke wapens ze wel en niet mogen gebruiken.
Kom op zeg, en hetzelfde voor 'campers' , 'rushers' , 'sprayers' en ga zo maar door.

Je maakt kills of je maakt ze niet, toch? :| En hoe je dat doet mag men zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

beunhaasbaas schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:11:
Bah zo'n hekel aan mensen die andere mensen vertellen welke wapens ze wel en niet mogen gebruiken.
Kom op zeg, en hetzelfde voor 'campers' , 'rushers' , 'sprayers' en ga zo maar door.

Je maakt kills of je maakt ze niet, toch? :| En hoe je dat doet mag men zelf weten.
Haha was idd fun jouw server! Misschien herinner je je nog die vervelende tomahawker/knifer (piemelbrie)

Vanavond weer!

[ Voor 48% gewijzigd door Brainless-NL op 12-02-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

reemprive schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 07:13:
De enige redenen waarom de FAMAS zo populair is zijn de lage recoil en hoge firerate. Het is echt niet de beste AR. Wel de makkelijkst handelbare van allen. De 74u daarentegen is helaas wel de beste smg, daar ben ik inmiddels wel achter.
Ik vind de recoil niet echt laag te noemen bij de famas. Met de famas kan ik echt niet over langere afstanden sprayen omdat hij een erge (inconsistente) ruk maakt naar rechts heeft, terwijl dat met de commando of ak47 prima kan omdat die veel consistenter naar boven gaan qua recoil. Een hoge firerate helpt dan wel weer op kortere afstanden. En je krijgt hem lekker snel in je prestige, terwijl je lang moet wachten op wapens als de ak47 (lvl38), commando (lvl44) en de G11 (lvl44) en je er dan ook relatief minder lang mee kan spelen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Gundogan schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:17:
[...]

Ik vind de recoil niet echt laag te noemen bij de famas. Met de famas kan ik echt niet over langere afstanden sprayen omdat hij een erge (inconsistente) ruk maakt naar rechts heeft, terwijl dat met de commando of ak47 prima kan omdat die veel consistenter naar boven gaan qua recoil. Een hoge firerate helpt dan wel weer op kortere afstanden. En je krijgt hem lekker snel in je prestige, terwijl je lang moet wachten op wapens als de ak47 (lvl38), commando (lvl44) en de G11 (lvl44) en je er dan ook relatief minder lang mee kan spelen.
Ik speel ook voornamelijk met de AK47, Commando en de AUG. De AUG vind ik voor de afwisseling wel een aangenaam wapen.

Die recoil valt mij met een red dot sight wel op, met iron sight raak ik op de 1 of andere manier alles met die FAMAS. Niet dat iedereen direct dood is, want het blijft imho een proppenschieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik vind dat RC autotje echt buggy op de PS3. Soms rij ik tegen iemand aan, laat hem ontploffen en geen kill. Of is een RC bij bepaalde gear niet dodelijk? Ik had namelijk het idee dat dit wel het geval zou zijn.

Ik weet dan ook niet wat de beste killstreak dingen zijn. Ik heb RC, Napalm en die helicopter.

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 12-02-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

Als iemand flak jacket heeft gaat ie niet dood tenzij de rc recht onder zn voeten ontploft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gisteren wat gegamed met Blue en Black tiger. Was echt fijn, jongens.
Ook de zombies erna :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
Brainless-NL schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:32:
[...]

Haha was idd fun jouw server! Misschien herinner je je nog die vervelende tomahawker/knifer (piemelbrie)

Vanavond weer!
Haha tof dat je er was. Ja die piemelbrie herinner ik me nog ;) Hij had vlijmscherpe messen!

Vanavond rond 8 uur weer tweakers!
Check hieronder of TS voor ip
steam:dery1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik speelde ook aardig veel met de ak74u (Grip + reflex, op het laatst Grip + silencer), maar ben er nu beetje vanaf gestapt (veel recoil), heb nog wel even me 500e kill ermee gemaakt voor de puntjes.
Ben nu meer bezig om me perks en wapens allemaal vrij te spelen :) Speel momenteel graag met me PSG-1 silencer met daarbij een CS75 op volautomatisch (Ghost pro - scout - Ninja pro), ik wil scout dus nog even op pro. Commando vind ik overigens wel een beestachtig wapen, die heb ik samen met lightweight - steady aim - marathon op dit moment. Als sniper niet werkt in een level schakel ik meestal om naar Aug (Hardline pro - Hardened pro - ninja pro).
Ik speel overigens vrijwel alleen hardcore, vind het niks om half magazijn te moeten leeg schieten voordat iemand eindelijk omrolt..
Ben op dit moment meest blij met Ghost Pro, was nog aardig lastig om iemand met een sentry gun te vinden in een level..in MW2 kwam ik er bergen tegen, maar lijkt alsof deze in BO zwaar onpopulair is..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

In mw2 kwam je veel meer sentry guns tegen omdat ik het gevoel heb dat ze in BO veel sneller stuk gaan.

Net trouwens weer fijne games gespeeld met Black & Blue tiger op sniper only. Was echt fijn :Y)
(Ben geleaved toen iedereen clay begon te zetten en begon te schieten met LMG's, om na een autokick weer terug te komen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:48:
In mw2 kwam je veel meer sentry guns tegen omdat ik het gevoel heb dat ze in BO veel sneller stuk gaan
Beide games 90 seconden.

Hij heeft 1 kill meer nodig in BO dan in MW2. Ook zijn de maps wat kleiner waardoor je hem makkelijk kan flashen. Ook zijn er wat meer flanking mogelijkheden waardoor je er snel achter kan komen. Misschien dat je hem daarom wat minder vaak ziet.

Om sentry guns tegen te komen gooi ik ze meestal in FFA naar een tegenstander. Kan ik hem daarna fijn slopen.

Nou ja gooide kan ik beter zeggen. Paar dagen geleden prestige 15 gedaan. Nu sparen voor de gouden camo's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik bedoel dat ze sneller stuk gaan door damage. Als je er een zet in black ops is deze bijna meteen stuk, een paar kogels voldoet zelfs al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Mavamaarten schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:12:
Gisteren wat gegamed met Blue en Black tiger. Was echt fijn, jongens.
Ook de zombies erna :Y)
Altijd! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

HAHAHAHAH @die napalm vid. Dat bewijst echt hoe prachtig die black ops spawns zijn. 32 kills :+
Ik heb trouwens net een korte sniper montage gemaakt. Tell me what you think :Y)

[ Voor 42% gewijzigd door Mavamaarten op 13-02-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Mavamaarten schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:37:
HAHAHAHAH @die napalm vid. Dat bewijst echt hoe prachtig die black ops spawns zijn. 32 kills :+
Ik heb trouwens net een korte sniper montage gemaakt. Tell me what you think :Y)

[video]
Haha lekker hoor.. wil het je nu wel eens zien doen zonder een sniper only server.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hah, je hebt me door :P
Mwuah, het lukt me nog wel om een positieve kill/death te halen op HC, maar zonder HC ben ik eraan voor de moeite. Dan haal ik hitmarkers en hitmarkers, maar daar eindigt het meestal. Snipers vind ik verder ook niet zo leuk als op MW1 en 2. Ze voelen gewoon niet zo fijn aan en maken minder snel kills.

[ Voor 4% gewijzigd door Mavamaarten op 13-02-2011 18:36 . Reden: puntjes op de i ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:05
Mavamaarten schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:37:

[video]
Naam van het nummer graag! :D

edit:
laat maar, gevonden! :D
YouTube: Benny Benassi - Cinema (Skrillex Remix) (LEAKED VERSION)

[ Voor 16% gewijzigd door PdeBie op 13-02-2011 18:45 . Reden: al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Oh, net 2 games gespeeld... En o het was weer een lagfestijn (met ping 50 !)
Echt belachelijk veel hitmarkers, terwijl het gisteren zo goed ging. Ik zal eens kijken in het theater of het daar ook overduidelijk is, en zo ja maak ik even een filmpje. Niet normaal :(

EDIT : Hmmm, het was niet erg duidelijk in het theater, behalve dit voorbeeld dan. Ik werd weliswaar van opzij gekilld maar dan nog, die gast had al lang dood moeten zijn :(
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1bT_LPtlURY]

[ Voor 33% gewijzigd door Mavamaarten op 13-02-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Nu online
Mavamaarten schreef op zondag 13 februari 2011 @ 00:33:
Ik bedoel dat ze sneller stuk gaan door damage. Als je er een zet in black ops is deze bijna meteen stuk, een paar kogels voldoet zelfs al.
Veel mensen lopen ook met hacker rond en schieten de sentry rustig door wat cover heen stuk. Dat kan natuurlijk ook zonder hacker als je snel ff kijkt waar je ongeveer moet schieten en dan je hitmarkers volgt.
Verder is de 5 sec stun die je op een sentry kan doen imo wel erg overpowered. Je rent er dan zo ff heen en met één knife slash is ie kapot. Dat is imo wel erg makkelijk, alsof een knifje zoveel sterker is als een hele lading kogels. Ook heb je natuurlijk veel Ghost pro gebruikers en dan is je sentry natuurlijk een sitting duck die niet terug schiet. De sentry heeft 1000hp en 0.3x bullet damage. Dus je moet zeker een keer of 80-90 schieten met een 40 dmg gun voordat ie kapot is. Of meerdere nades erop dumpen. Dus zo erg snel is het neer schieten ook weer niet.

Verder nog ff terug komen op de AK74u. Wat me nu nog op viel, maar waar ik nooit echt op gelet heb is dat de AK74u de aim assist range van een assault rifle heeft voor op de consoles. De kiparis met semi assault rifle specs (penetration) heeft dit ook, de rest van de SMGs niet. Ik als PC gamer heb hier nooit naar gekeken, maar voor op de consoles maakt dit de gun waarschijnlijk wel een stuk beter door de 5 meter extra hipe fire en 12,5 meter extra ADS aim assist. Dit moet men wellicht wel aanpassen om de gun meer op zijn plek te zetten, want zelfs de MP5 die bijna gelijk is heeft dit niet. Voor de kiparis zou je nog kunnen stellen dat de extra aim assist wel ok is omdat deze ook een veel slechtere accuracy heeft en een klein 20 kogels magazijn en daardoor toch al minder is als sommige andere SMGs. Maar verder blijf ik bij mijn verhaal dat de AK74u niet overpowered, maar overused is.
Mavamaarten schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:26:
Echt belachelijk veel hitmarkers, terwijl het gisteren zo goed ging. Ik zal eens kijken in het theater of het daar ook overduidelijk is, en zo ja maak ik even een filmpje. Niet normaal :(
Ik heb sinds kort de lagometer ingeschakeld in de game om te zien of de server/lag issues er mee te maken hebben en dat is zeker het geval bij bepaalde stutteringen. Dan zie je echt duidelijk van die pieken in de grafiek.

ff /drawLagometer "1" in je console of cfg doen. Wie weet kun je er zelf ook wat uit afleiden. Google anders maar ff op lagometer voor de uitleg als je die niet weet.

[ Voor 16% gewijzigd door Rutger Mulder op 13-02-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ok, zal ik zeker doen. maar kijk eff naar het filmpje, was echt overduidelijk een kill :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mavamaarten schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:26:

EDIT : Hmmm, het was niet erg duidelijk in het theater, behalve dit voorbeeld dan. Ik werd weliswaar van opzij gekilld maar dan nog, die gast had al lang dood moeten zijn :(
[video]
2 hitmarkers (misschien zelfs maar 1) = niet dood. Je mist te veel schoten omdat je zelf ook geraakt wordt + unlucky spray.

En daarom *; hardened pro. Eindelijk geen overdreven hit flinch meer in CoD! ;)

(trouwens, ik zie tegenwoordig veel meer van dit soort filmpjes waar mensen gewoon missen en dan omgwtflagnohitdedection!-mode gaan :\ ) (niks persoonlijks)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:55:
Ok, zal ik zeker doen. maar kijk eff naar het filmpje, was echt overduidelijk een kill :(
Als ik met je meetel lijk je 3 hitmarkers te krijgen. Maximaal 4. Als jouw afstand >20 meter was. Wat het lijkt te zijn. Heb je 5 hits nodig. Wat heeft dit overigens met lag te maken? Tussen de hitmarkers door gaan er talloze kogels gewoon naast je doelwit...

ETA: Kennen jullie xboxahoy al? Redelijk heftige, informatieve filmpjes over verschillende wapens. Steeds inleidende feiten en dan gameplay tips voor de betreffende geweren. Leuk om te kijken. YouTube: Skorpion - Black Ops Multiplayer Weapon Guide

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ja okee, maar ik had gedurende de 2 games constant dit gevoel. In een van mijn filmpjes op youtube schiet ik er duidelijk naast (2 van de 4 schoten ofzo) en krijg ik al een kill. In het filmpje valt lag nogal moeilijk te zien want het is uit het theater opgenomen. Daarin heb je geen lag, zo is alles zoals "de server het ziet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:31:
[...]
Dat is niet helemaal wat ik zeg (alhoewel het respect voor mensen die met iets anders dan de overpowered AKu wel groter is dan voor bijvoorbeeld AKu gebruikers, noobtubers or kniferunners).

Maar als je altijd het sterkste wapen wilt, nl. de AKu, dan kun je toch voor die situaties waar ie niet geschikt is ook wel gewoon een Famas met tube nemen. Want je wilt toch altijd met het beste wapen spelen - en een tube is vrijwel altijd beter dan een normaal wapen, muv als je tegenstander in Flak Jacket rondrent.
Maar dát is dan ineens lame, terwijl je je dáár wél tegen kunt beschermen, en tegen de overpowered AKu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Op de mid tot midlange afstand is de 74u inferieur aan AR's. Ik word zo goed als nooit neergeschoten door iemand die recht op mij af komt lopen en van midlange afstand probeert te schieten met een 74u terwijl ik met een AK, Commando of AUG rondloop. Het is de sterkste SMG, is lekker vlot te hanteren en laat snel lopen toe, maar tegen een AR leg je het wel af.

Wat mij trouwens opvalt met hardcore, buiten dat het de ergste campmode is, is dat veel mensen rondlopen met wapens zonder silencer. Het maakt het zo makkelijk om mensen te spotten en bovendien met een uav in de lucht licht nog 3 kwart op. Ghost gebruikt men blijkbaar niet. Nog vreemder vind ik mensen die met een M60 spelen op hardcore. Hoezo? Met elk wapen is je tegenstander binnen no time om, je kiest dan toch voor een wapen dat een beetje snel ADS't en waarmee je nog een beetje lekker kan bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 20:24:
ETA: Kennen jullie xboxahoy al? Redelijk heftige, informatieve filmpjes over verschillende wapens. Steeds inleidende feiten en dan gameplay tips voor de betreffende geweren. Leuk om te kijken. YouTube: Skorpion - Black Ops Multiplayer Weapon Guide
Zijn wel leuke filmpjes om te kijken, zeer professioneel gemaakt. Die kerel heeft een stem alsof ie documentaires van discovery oid inspreekt. Verder ben ik het wel eens met de meeste dingen die hij in zijn filmpjes vertelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:40

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:18:
Op de mid tot midlange afstand is de 74u inferieur aan AR's. Ik word zo goed als nooit neergeschoten door iemand die recht op mij af komt lopen en van midlange afstand probeert te schieten met een 74u terwijl ik met een AK, Commando of AUG rondloop. Het is de sterkste SMG, is lekker vlot te hanteren en laat snel lopen toe, maar tegen een AR leg je het wel af.

Wat mij trouwens opvalt met hardcore, buiten dat het de ergste campmode is, is dat veel mensen rondlopen met wapens zonder silencer. Het maakt het zo makkelijk om mensen te spotten en bovendien met een uav in de lucht licht nog 3 kwart op. Ghost gebruikt men blijkbaar niet. Nog vreemder vind ik mensen die met een M60 spelen op hardcore. Hoezo? Met elk wapen is je tegenstander binnen no time om, je kiest dan toch voor een wapen dat een beetje snel ADS't en waarmee je nog een beetje lekker kan bewegen?
Het meeste valt onder het kopje:"onwetendheid van de speler"... :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Die spelers boeit het niet echt of weten daar te weinig vanaf. Ze zien m60 = sterk = win en dat kiezen ze dan. :)
Omdat ze verder ook weinig kijken naar de radar hebben ze dus ook weinig aan ghost want hardened laat ze door cover schieten! flakjacket geeft ze bescherming tegen alle bommen & granaten! Of ghost ziet er niet mooi uit :+
Schiet ze gewoon af, des te makkelijker is het om te winnen ook al vind ik dat zelf niet zo leuk, easy wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore is in vergelijking tot MW@s HC modes inderdaad erg simpel geworden. Ik gebruik m'n ghost class met sil. M16 en ninja of m'n sil. W2000 class eveneens met ghost en ninja, en het lukt in HC bijna altijd wel om een KDR van 2 of 3 te halen, en dan camp ik nog niet eens heel ernstig. Er zijn zelfs mensen die lopen te tuben in HC... helden.

Een rondje HCTDM of HCDOM is altijd goed om je gebutste ego op te lappen als je een paar rondjes door hueys van nuketown af gesproeid bent. en je krijgt er minder gezeik mee op GoT achteraf. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

offtopic:
Hoe ironisch, een spel als cod4 heeft 11 delen en een spel dat krap 3 maanden oud is als BO heeft er al 14 d:)b _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
SouLLeSSportal schreef op maandag 14 februari 2011 @ 09:28:
offtopic:
Hoe ironisch, een spel als cod4 heeft 11 delen en een spel dat krap 3 maanden oud is als BO heeft er al 14 d:)b _O-
;( want dat komt door al die klaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 16:42

beany

Meeheheheheh

Ik begrijp dat ook niet helemaal, maar ik heb wel veel plezier met dat soort spelers. Voornamelijk als ze in het andere team zitten :+

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:20:
[...]

Ik begrijp dat ook niet helemaal, maar ik heb wel veel plezier met dat soort spelers. Voornamelijk als ze in het andere team zitten :+
In je eigen team hebben ze ook potentieel - in plaats van decoy granaten gebruik je teammates om je slachtoffers in de vuurlinie van je silenced sniperrifle te brengen. Als bonus kun je gewoon je Nova granaten gebruiken om te zorgen dat mensen in de vuurlinie blijven terwijl jij herlaadt.
Je team gaat ten onder, maar je komt zelf met 25-4 uit een rondje, en dat zonder helikopters, hondjes of napalm strikes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ben nu bijna lvl 50 op prestige 1, vind het wel genoeg zo. Alleen nog even ghost pro halen en misschien nog ninja pro. Erger me trouwens wel aan die gasten die gewoon al prestige 10 zijn en nog steeds last stand aan hebben, kom aan zeg! |:(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

NickySantoro schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:11:
Ben nu bijna lvl 50 op prestige 1, vind het wel genoeg zo. Alleen nog even ghost pro halen en misschien nog ninja pro. Erger me trouwens wel aan die gasten die gewoon al prestige 10 zijn en nog steeds last stand aan hebben, kom aan zeg! |:(
Vind die last stand second chance gebruikers wel grappig eigenlijk, beetje zielig op de grond liggen en pang pang doen....Ik laat ze vaak ook gewoon liggen totdat ze doodgaan, alleen even opletten dat er niemand is die hem komt reviven ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:48
Hebben meer mensen trouwens last van het niet kunnen joinen van een vriend bij Zombie mode? Hij stuurt mij een invite of ik hem, maar we komen altijd in een random potje terecht... Erg jammer... Gewoon Multiplayer gaat wel goed.

PS: Is steam versie, zou daar mee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

NL-RaVeR schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:22:
Hebben meer mensen trouwens last van het niet kunnen joinen van een vriend bij Zombie mode? Hij stuurt mij een invite of ik hem, maar we komen altijd in een random potje terecht... Erg jammer... Gewoon Multiplayer gaat wel goed.

PS: Is steam versie, zou daar mee te maken kunnen hebben?
Nee, werkt bij ons eigenlijk altijd. Gewoon private match starten (eventueel preferences op invite only zetten) en vriend uitnodigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Frentik schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:23:
[...]

Nee, werkt bij ons eigenlijk altijd. Gewoon private match starten (eventueel preferences op invite only zetten) en vriend uitnodigen?
Dat heb ik ook al geprobeert, maar we koen altijd in een random match terecht. Ook als we bijvoorbeeld settigns op local zetten (dichtbijzijnde server dus) en op lan doen, dan pakt hij nog een random server met random players). We zijn er echt al uren mee bezig geweest... niks lijkt te helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Start je wel een private match dan? Want degene die de match start is automatisch de host en je wordt dan echt niet in een random match gezet. Dus volgens mij doen jullie toch iets fout :P Anders voeg me maar toe op steam, kan je vanavond met ons meedoen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Frentik op 14-02-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Frentik schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:18:
[...]
Vind die last stand second chance gebruikers wel grappig eigenlijk, beetje zielig op de grond liggen en pang pang doen....Ik laat ze vaak ook gewoon liggen totdat ze doodgaan, alleen even opletten dat er niemand is die hem komt reviven ;)
Meestal als ik dat doe gaat er iemand anders van mijn team met de kill aan de haal :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 22:16
ijskonijn schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:33:
[...]

Meestal als ik dat doe gaat er iemand anders van mijn team met de kill aan de haal :+
dat gaat dus niet meer sinds de update! jij krijgt de kill, de ander de assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
ijskonijn schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:33:
[...]

Dat is geloof ik 3 weken geleden al gepatched hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

bram1984 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:39:
[...]

Aah oke, das wel mooi. Heb 'm al een hele tijd niet meer gespeeld, vandaar. Toch maar weer eens uit de kast trekken een dezer dagen :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:35:
[...]

dat gaat dus niet meer sinds de update! jij krijgt de kill, de ander de assist
Op de pc is nog niks gepatched hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Frentik schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:32:
Start je wel een private match dan? Want degene die de match start is automatisch de host en je wordt dan echt niet in een random match gezet. Dus volgens mij doen jullie toch iets fout :P Anders voeg me maar toe op steam, kan je vanavond met ons meedoen :P
Ja, weet zeker dat ik het goed doe. Paar andere van mijn vrienden doen het ook zoals ik het doe en daar werkt het wel. Stuur me maar DM met je steamid, voeg ik je wel toe. Kan ik (hopelijk) eindelijk een keer Zombies doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:47
bram1984 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:39:
[...]

volgens mij alleen op consoles...

Buiten dat, Ik kill ze altijd als ze op de grond liggen. Als ze worden gerevived krijg je team het punt niet plus het kan soms vrij irritant zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe werken die Care Packages? Ik gebruik ze nu voor het eerst, en dacht dat er een verdeling was op basis van sterkte van de inhoud.

Ik had er 10 gebruikt, en kreeg:
  • Counter Spyplane
  • Spyplane
  • Ammo
Ondertussen kreeg ik Huey's, Dogs en aanverwante artikelen om de oren, van een partij die ze niet op basis van killstreaks had, dus dat moeten ook packages geweest zijn.

Ik bedacht me opeens hardline, en heb die gebruikt. Wederom een keer over 10. Krijg ik weer bovenstaande 3, en na het veranderen..... weer 1 van de 3 |:(

Heb nu een 20-25 Care Packages neergegooid, niet 1x iets anders :/

Ik gooi er per potje een stuk of 4-5 neer. Ik heb het idee dat de mindere goden (degene die nog blij zijn eindelijk 4-5 kills te hebben), degene zijn die in de Huey's zitten. Ik speel altijd in de top-3 van beide teams, en krijg dus alleen troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Beetje gevalletje bad luck gok ik, het zou toch een keer of wat wat beters moeten worden. Het is echter kansberekening dus het kan een paar keer achter elkaar slechter zijn :)
Zolang je toch bij de top drie zit niet heel erg toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Of gewoon geen care packages gebruiken maar de echte killstreaks en die halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:34:
Ik bedacht me opeens hardline, en heb die gebruikt. Wederom een keer over 10. Krijg ik weer bovenstaande 3, en na het veranderen..... weer 1 van de 3 |:(
Het is niet Hardline maar Hardline Pro wat je helpt betere kistjes te krijgen: je kun dan als je de inhoud niet bevalt twee keer op Reload drukken om de inhoud te veranderen. De reroll die je dan doet heeft betere kans op leuke toys dan de standard carepackage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:34:
Hoe werken die Care Packages? Ik gebruik ze nu voor het eerst, en dacht dat er een verdeling was op basis van sterkte van de inhoud.
Check nummertje 5
Afbeeldingslocatie: http://blackops.digitalwarfare247.com/images/articles/black-ops-killsteaks-chart-v1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zo gisteren zodra het kon gelijk P3 in gegaan. Met de MP5K zit je redelijk snel weer op een redelijk level.
Na wat potjes zit ik nu weer op 8 (bijna 9)

Toch eens kijken of ik naast SOH, SA en Hardline toch eens andere perks op pro kan halen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Dit maak je mij niet wijs. Ik heb altijd hardline aan, maar dit is echt gewoon onmogelijk
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/2/4411312759-orig.jpg

Telkens als ik CP heb zit er oftewel spy, counterspy of nog erger ammo in. Als ik geluk heb napalm strike...
Ik heb wel eens 3x na elkaar dogs gehaald maar nog nooit iets anders dan de bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je mischien pech met je lag, maar godnondeju veel mazzel met je care packages :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

mazzel ? Spy plane, counter spy en ammo ? :+
Mja, met die dogs moet je toch wel meemaken, ik had ze 2x in een match, en de volgende in het
volgende rondje :P Iedereen snapte er niks van want ik had 8 - 1 (2x 4 streak) en toch 2x dogs...

En de lag heeft de laatste tijd zijn dagen. De ene dag loopt alles echt zalig, is het echt megafijn maar na een paar rondjes slaat dit om. Dan stop ik er gewoon mee voor ik weer van die vreselijke zeurbuien krijg :9

[ Voor 9% gewijzigd door Mavamaarten op 14-02-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:56:
mazzel ? Spy plane, counter spy en ammo ? :+
Mja, met die dogs moet je toch wel meemaken, ik had ze 2x in een match, en de volgende in het
volgende rondje :P Iedereen snapte er niks van want ik had 8 - 1 (2x 4 streak) en toch 2x dogs...
Je ziet toch duidelijk in dat tabel dat de kans op SP, CSP en Ammo het hoogst is of niet? Logisch dat je die vaker krijgt dan andere zaken.

Dat er mazzel wordt geroepen komt vanwege die 3x dogs.

Los daarvan vind ik dat Dogs, Hueys en Hinds niet in care packages moeten zitten. Vind dat dat alleen beloningen moeten zijn voor hoge streaks. Als je ze niet kan halen moet je maar beter worden niet care package spammen. :)

Dat is niet omdat ik een ander geen dogs gun, vind alleen dat je ze moet verdienen niet met geluk krijgen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client