Nu ik 3 maanden op stage ben in de VS moet ik helaas afkicken, maar gelukkig heb ik mijn xbox meegenomen en kan ik nu met m'n huisgenoten toch BO spelen

Het is leuk, maar ik ben toch blij dat ik op de pc speel zeg. Je kunt veel zeggen over dedicated servers (allemaal onzin regels, 12 jarige admins, etc), maar ik heb in 3 dagen tijd nu nog geen enkel potje zonder lag kunnen spelen

(En nee, ik ben natuurlijk niet tegen vrienden in nederland aan het spelen, dus daar ligt het niet aan). Af en toe een keer dat ik een paar minuutjes 4 balkjes heb maar dat blijft nooit een heel potje lang. Ik merk wel meteen dat het een stuk beter gaat zodra ik 4 balkjes heb, als ik opeens m'n attack heli haal dan kan ik er vanuit gaan dat ik net ff 4 balkjes had
Wat me wel opvalt is dat knifen op de xbox veel beter is. Ik weet niet of het door de verschillen in patches komt of gewoon door lag, maar knifen op afstand is er niet bij, veel beter dus. Ook lijkt het alsof je granaten echt maar de helft zo ver kan gooien ofzo

Dat viel me echt op...
Ik ben toch geneigd om de map pack te gaan kopen, maar het spel is niet van mij en we spelen op mijn live account dus dan heb ik er na m'n stage niks meer aan en kan ik het op de pc opnieuw gaan kopen dus dat doe ik maar niet...
Splitscreen online is trouwens wel lache moet ik zeggen, alleen hebben we maar een crappy tv (niet eens lcd ofzo, de pixels kun je op 5 meter afstand nog tellen) dus om je beeld dan door de helft te doen is niet ideaal
Wat me wel opvalt (en ik denk dat dit aan splitscreen spelen ligt want heb nog niet veel alleen gedaan) is dat de XP en vooral de CP echt ENORM langzaam gaan

Ben nu level 14 geworden, en heb na 4 potjes nog steeds niet genoeg geld om de Famas te kopen???

Ik krijg elk potje maar 100 CP erbij ofzo... Klopt echt niks van. En nee ik haal niet maar 1000 XP (CP = 10% van XP toch?), had net nog 41 kills ofzo en 4 captures, dat tikt toch aan zou ik zeggen... Op de PC lijkt levelen veel sneller te gaan en heb ik vrijwel nooit last van geld tekort. Komt dat door het splitscreen spelen (wordt de XP verdeeld tussen de twee spelers ofzo?) of hoe kan dat?