[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.739 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:54
het enige wat je ziet zijn wat balkjes, dan is het maar de vraag wat die balkjes nou betekenen.
de ene keer is het goed speelbaar op 1 rood streepje en 4 groene streepjes totaal niet speelbaar.

op de pc zie je teminste wat je ping is.
En vertraging van de je hitmarkers heb ik nou echt geen last van, zeker niet het niveau xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Mavamaarten schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:43:
Jah, blackbird is handig, maar om de een of andere reden vind ik 7 kills (hardline) wat veel voor een gebooste spy plane. En hij duurt ook zo kort. CP heeft belachelijk veel ammo, maar ik heb een keer 3x dogs achter elkaar erin gehad. Echt nice :D
Ja 7 kills voor de beste killstreak in de game is wel wat veel..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Als ik op een goede HC Mix server speel ga ik altijd voor:
- UAV, wel handig voor die niet ghost spelers. Of Counter UAV, als ik met flak jacket speel wel handig en blocked ook mooi enemy SR71. :)
- Carepackage, napalm of mortars. Die eerste is altijd leuke gok en die adere twee zijn goed voor objectives.
- SR71 Blackbird, imo de beste killstreak.

Choppergunner en gunship zijn echt direct dood als je op een goede server speelt en niet eens op alle maps echt handig. Dogs zijn ook echt veelste makkelijk te killen, helemaal op HC. Wat dat aan gaat zijn de hoogste killstreaks echt zwak.
Als ik op een server met allemaal newbs speel is het over het algemeen wel erg makkelijk om een choppergunner en gunship te halen en het hele team constant te killen in de spawn omdat ze allemaal geen laucher in een class hebben. En als ze die al wel hebben halen ze die niet tijdig te voorschijn en zijn ze alsnog de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:38:
Gnnnnh |:(, hebben jullie dat ook wel eens, van die game momenten dat niets, maar dan ook NIETS lijkt te lukken? Nades die precies de deurpost raken ipv naar binnen gaan, elk 1v1 gevecht verlies je om de een of andere vage reden, overal lijken lui rond te lopen waar normaal nooit iemand loopt, backstabs (of shots). Knifekills die net niet lukken of net te laat komen, assists ipv kills, zo kan ik nog wel even doorgaan |:(.
Komt me bekend voor, ene potje sluit ik af met 42-15 potje daarna wordt het bijna omgekeerd....
En daarbij nog steeds een hekel aan friendly fire :9 Gister weer een paar keer een kick gehad omdat er iemand door mijn fireline loopt en nog meer debiele dingen...iemand al meegemaakt dat zijn attack heli een tk maakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:54
Rutger Mulder schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:14:
Als ik op een goede HC Mix server speel ga ik altijd voor:
- UAV, wel handig voor die niet ghost spelers. Of Counter UAV, als ik met flak jacket speel wel handig en blocked ook mooi enemy SR71. :)
- Carepackage, napalm of mortars. Die eerste is altijd leuke gok en die adere twee zijn goed voor objectives.
- SR71 Blackbird, imo de beste killstreak.

Choppergunner en gunship zijn echt direct dood als je op een goede server speelt en niet eens op alle maps echt handig. Dogs zijn ook echt veelste makkelijk te killen, helemaal op HC. Wat dat aan gaat zijn de hoogste killstreaks echt zwak.
Als ik op een server met allemaal newbs speel is het over het algemeen wel erg makkelijk om een choppergunner en gunship te halen en het hele team constant te killen in de spawn omdat ze allemaal geen laucher in een class hebben. En als ze die al wel hebben halen ze die niet tijdig te voorschijn en zijn ze alsnog de lul.
Haha meest fantastische vind ik als ik met een vriend spil screen speel...."ENEMY HUEY INCOMING". Voordat hij in de map is ligt hij meestal al aan stukken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het is jammer dat de killstreaks niet doortellen. Ik heb als laatste de SR-71 zitten (inderdaad, da's de beste), maar haal zeer regelmatig streaks van 15-16. Alles na de 8 heeft voor mij geen zin, aangezien ik objective games speel.

Ik laat mij nu meestal dood gaan nadat de SR-71 weg is, zodat ik weer een nieuwe kan halen. Voor het team is het gewoon het fijnst als die in de lucht hangt.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 09-02-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35511226,noline]Ik laat mij nu meestal dood gaan nadat de SR-71 weg is, zodat ik weer een nieuwe kan halen. Voor het team is het gewoon het fijnst als die in de lucht hangt.
Wat ik doe als ik 3, 4 en 8 speel is de Blackbird pas gebruiken nadat ik dood ben gegaan zodat ik meteen een nieuwe kan halen. Je team is je meestal wel dankbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
@pcdev
In progress for PC: Patch 1.061 (now in QA), Patch 1.07 (major patch), Mod Tools package 1.0 #codblackops #pc #busy
http://twitter.com/#!/pcdev/status/35434004815544320

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
Goed nieuws, goed nieuws. Houden zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik ben vanavond voor een contract eens met HC TDM aan de slag gegaan, wat is dat eigenlijk leuk! Zeker met mijn silenced AK en silenced CZ75 erg vermakelijk. Ik dacht eigenlijk dat het me slecht zou afgaan, omdat ik nogal een agressieve speelstijl heb die je duur kan komen te staan als je tegenstanders hebt die zich ingraven. Maar dat valt eigenlijk wel mee.

Zo ontdek je nog eens wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

Mwhah, even terugkomen op de killstreaks hierboven. Wat ik meestal gebruik, is iets in de trend van:

code:
1
2
3
UAV
SAM launcher
Carepackage
code:
1
2
3
UAV of Counter UAV -liggend aan het team-
Mortar Strike
SR71 -blackbird
code:
1
2
3
UAV (Of met uitzondering een keertje RC-XD)
Carepackage
Napalm

10 - 12 killstreaks haal ik vaak genoeg, maar op de een of andere manier haal ik nooit dogs als ik die neem als killstreak :') ... Nog maar 2/3x gehad ofzo. (En natuurlijk wel een stuk of 10x uit carepackages ;) )

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 09-02-2011 23:53 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Nu ik 3 maanden op stage ben in de VS moet ik helaas afkicken, maar gelukkig heb ik mijn xbox meegenomen en kan ik nu met m'n huisgenoten toch BO spelen :) Het is leuk, maar ik ben toch blij dat ik op de pc speel zeg. Je kunt veel zeggen over dedicated servers (allemaal onzin regels, 12 jarige admins, etc), maar ik heb in 3 dagen tijd nu nog geen enkel potje zonder lag kunnen spelen :') (En nee, ik ben natuurlijk niet tegen vrienden in nederland aan het spelen, dus daar ligt het niet aan). Af en toe een keer dat ik een paar minuutjes 4 balkjes heb maar dat blijft nooit een heel potje lang. Ik merk wel meteen dat het een stuk beter gaat zodra ik 4 balkjes heb, als ik opeens m'n attack heli haal dan kan ik er vanuit gaan dat ik net ff 4 balkjes had :p

Wat me wel opvalt is dat knifen op de xbox veel beter is. Ik weet niet of het door de verschillen in patches komt of gewoon door lag, maar knifen op afstand is er niet bij, veel beter dus. Ook lijkt het alsof je granaten echt maar de helft zo ver kan gooien ofzo 8)7 Dat viel me echt op...

Ik ben toch geneigd om de map pack te gaan kopen, maar het spel is niet van mij en we spelen op mijn live account dus dan heb ik er na m'n stage niks meer aan en kan ik het op de pc opnieuw gaan kopen dus dat doe ik maar niet...

Splitscreen online is trouwens wel lache moet ik zeggen, alleen hebben we maar een crappy tv (niet eens lcd ofzo, de pixels kun je op 5 meter afstand nog tellen) dus om je beeld dan door de helft te doen is niet ideaal :+
Wat me wel opvalt (en ik denk dat dit aan splitscreen spelen ligt want heb nog niet veel alleen gedaan) is dat de XP en vooral de CP echt ENORM langzaam gaan :? Ben nu level 14 geworden, en heb na 4 potjes nog steeds niet genoeg geld om de Famas te kopen??? :o Ik krijg elk potje maar 100 CP erbij ofzo... Klopt echt niks van. En nee ik haal niet maar 1000 XP (CP = 10% van XP toch?), had net nog 41 kills ofzo en 4 captures, dat tikt toch aan zou ik zeggen... Op de PC lijkt levelen veel sneller te gaan en heb ik vrijwel nooit last van geld tekort. Komt dat door het splitscreen spelen (wordt de XP verdeeld tussen de twee spelers ofzo?) of hoe kan dat?

Mijn iRacing profiel

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

MicScott schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:06:
[...]

Ja 7 kills voor de beste killstreak in de game is wel wat veel..
idd, 7 kills en je krijgt een niet neer te halen spy plane die IEDEREEN, zelfs ghost pro luitjes 45 seconden op de radar REALTIME laat zien. :+ geef mij maar een betere killstreak dan dat? Ik vind het knap, ja voor kills voor jezelf is een choppergunner/hind (mits niet gelijk met rockets afgeschoten) of dogs mss wat beter maar we spelen natuurlijk vooral objectives of teambased gamemodes.

Dat je van die in-the-zone games hebt waarbij alles goed gaat, net die granaat nog gegooid en je een kill geeft, die knife wel raakt gaat, die killstreak wel elke keer gehaald word, je k/d door het dak gaat en je niet 20 kogels nodig hebt maar praktisch elke keer headshots maakt, die heeft iedereen wel eens gok ik, helaas heb je daar natuurlijk ook de tegenpool van zoning out:P Niks lukt, je loopt telkens de verkeerde kant langs, elke keer in je rug geschoten, granaten vallen overal behalve op de plekken waar vijanden lopen, claymores ontploffen wel maar nul kills, hoeveel je ook eerder schiet en hoeveel kogels ook jij wordt toch afgeknald, elke knife faalt en je k/d ratio is twee cijfers achter de komma.... Dan volgt meestal iets dat een rage quit is denk ik... :X

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:38:
Gnnnnh |:(, hebben jullie dat ook wel eens, van die game momenten dat niets, maar dan ook NIETS lijkt te lukken? Nades die precies de deurpost raken ipv naar binnen gaan, elk 1v1 gevecht verlies je om de een of andere vage reden, overal lijken lui rond te lopen waar normaal nooit iemand loopt, backstabs (of shots). Knifekills die net niet lukken of net te laat komen, assists ipv kills, zo kan ik nog wel even doorgaan |:(.
Ja... :Y
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 08:43:
[...]

idd, 7 kills en je krijgt een niet neer te halen spy plane die IEDEREEN, zelfs ghost pro luitjes 45 seconden op de radar REALTIME laat zien. :+ geef mij maar een betere killstreak dan dat? Ik vind het knap, ja voor kills voor jezelf is een choppergunner/hind (mits niet gelijk met rockets afgeschoten) of dogs mss wat beter maar we spelen natuurlijk vooral objectives of teambased gamemodes.
Die mening delen we dan iig niet :) Ik vind die blackbird helemaal niet zo geweldig, die choppergunner (cobra?) overpowered maar wel geil om zelf te halen en met name het nut van die dogs ontgaat mij in veel levels volledig...

[ Voor 40% gewijzigd door Fid3lity op 10-02-2011 08:51 ]

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dogs & Choppegunners leveren je misschien meer kills op, maar een SR71 is beduidend beter voor je K/D verhouding. En je team heeft er een stuk meer aan.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 10-02-2011 09:23 ]

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:47
D4NG3R schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:10:
[...]

Dogs & Choppegunners leveren je misschien meer kills op, maar een SR71 is beduidend beter voor je K/D verhouding.
En met name voor de winst van je team....
Mavamaarten schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:05:
Soms zou ik zo graag 4 killstreaks willen O-)
Ik hoef niet per se 4 killstreaks. Wat me wel handig lijkt is als je 2 sets kan maken en tussendoor kan switchen.

Er zijn momenten als alles meezit dat je liever de hoge neemt, maar soms zit het tegen en wil je juist alleen lage... Dat weet je niet van te voren en is daarnaast ook sterk afhankelijk van de map.

In sommige open levels hoef ik echt geen dogs, maar in bepaalde levels met veel huisjes is een choper gunnner jusit onhandig...

Het verschilt btw ook sterk per class. Bij hardline pro heb ik vaak wel CP omdat het toch vaak raak is voor maar 4 kills. Met ghost of iets anders vaak geen CP omdat ik geen zin heb om te wachten. 8)

Dilemmas dilemmas :P

[ Voor 9% gewijzigd door KingKoning op 10-02-2011 09:32 ]

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Jaa, atm heb ik Counter spy plane, dit omdat zoveel mensen ghost hebben, ik teveel na die map kijk. Met counter kan ik schieten wat ik wil sinds ze me toch niet op de rader zien.

Daarna natuurlijk de geweldige Blackbird..

En nu heb ik attack dogs, maar deze vond ik niet zo geweldig, had ze eindelijk is een keer gehaald in nuketown maar geen 1 kill xD, had ik tog die gunship moeten nemen.

Maar inderdaad, als je met noobs zit is je chopper gunner/gunship/dogs geweldig, maar als je bij mensen zit die een brain hebben, zijn je chopper gunner/gunship en attack dogs helemaal niks.

Jammer dat je niet Blackbird en Rolling Thunder kan doen ;(.

Iemand goede tip voor 2e killstreak? Wil sowieso Blackbird en Counter Spy plane.. zat te denken aan Mortar team of Napalm strike..

Heb namelijk niet echt zin om op packages te wachten!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ik heb als killstreaks de 3 crates, SAM, Care en sentry. Icm Hardline Pro is dit wel fijn, je kunt gewoon re-rollen en hebt vaker wel een B52, Huey of Blackbird ertussen zitten. Tevens kun je ook je de crates droppen voor je teammates als je geen zin hebt om erop te wachten.

Stichting Hobbyserver

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

D4NG3R schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:10:
[...]

Dogs & Choppegunners leveren je misschien meer kills op, maar een SR71 is beduidend beter voor je K/D verhouding. En je team heeft er een stuk meer aan.
volgens mij zeggen we toch hetzelfde? ;)
Blue-Tiger schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 08:48:
Die mening delen we dan iig niet :) Ik vind die blackbird helemaal niet zo geweldig, die choppergunner (cobra?) overpowered maar wel geil om zelf te halen en met name het nut van die dogs ontgaat mij in veel levels volledig...
is uiteraard je goed recht, chopper gunner (huey) is niet de cobra, dat is die non bestuurbare heli die af en toe die minigun laat draaien. Ik haal vreemd genoeg ook nooit dogs en meestal is het vrij simpel ze af te schieten of knifen :) In compacte, CQ maps zoals summit, cracked of noobtown werken ze wel aardig, vooral als er niet zulke goede spelers zijn gaat het soms erg hard. Ik heb iemand een keer iets van 15 kills ermee zien halen :P

@ doxiz: ik gebruik vaak gewoon spy plane of sentry gun bij objective games zoals HQ of domination. In principe kan je eigenlijk alles combineren met counter en sr-71 :)
Hoewel wat minder gebruikt, is mortar ook best wel lekker mits goed gebruikt, je kan stukken tijdelijk afsluiten, points clearen, een stuk voor je clearen, gewoon een chokepoint bestoken of random plekken waar je enemies verwacht.

[ Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-02-2011 09:36 ]

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ik speel eigenlijk alleen maar met napalm, mortar strike en rolling thunder.
De ene class met hardline en ook wel vaak zonder.
Er zijn altijd wel mensen met een spyplane om goed te mikken.

Verder ben ik run and gunner dus ook geen tijd om op care package te gaan wachten, en geen zin om in de heli rond te vliegen.

Ieder zo fijn ding he >:)

Stand Alone Agent (GITS SAC)

• KingKoning
wsLy schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:31:
Ik heb als killstreaks de 3 crates, SAM, Care en sentry. Icm Hardline Pro is dit wel fijn, je kunt gewoon re-rollen en hebt vaker wel een B52, Huey of Blackbird ertussen zitten. Tevens kun je ook je de crates droppen voor je teammates als je geen zin hebt om erop te wachten.
SAM en Sentry zijn niet meer te rerollen. Op de xbox al lang niet meer en op de PC is die patch ook onlangs doorgevoerd if im not mistaking

[ Voor 58% gewijzigd door KingKoning op 10-02-2011 09:36 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

KingKoning schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:35:
[...]

SAM en Sentry zijn niet meer te rerollen. Op de xbox al lang niet meer en op de PC is die patch ook onlangs doorgevoerd if im not mistaking
Nog niet toch? dat staat bij patch 1.07 op de lijst van todo.

IN PROGRESS

(Last Updated 2/7/11)

* • Addition of new contracts.
* • Addition of the “Dolly Cam” editing mode in Theater.
* • If a player cancels an invite to a Wager Match, then attempts to join another server, they will join the server from the declined invite.
* • Issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain conditions.
* • Addition of round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same “spawn toob” protection as other explosives.
* • Contracts should reset on prestige.
* • Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
* • Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
* • Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific conditions.
* • Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
* • Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
* • Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
* • Additional minor reductions in knife lunge.

[ Voor 70% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-02-2011 09:39 ]

• KingKoning
Owja! dat was waar ook, ik moet me ook eigenlijk niet met PC patches bemoeien :P op de box is dat al zo lang gepatched. mooie dagen waren dat. haal je 4 kills met hardline, kan je 3 packages rerollen.

Kan je zomaar blackbird, napalm en dogs krijgen met je 4 killstreak

[ Voor 54% gewijzigd door KingKoning op 10-02-2011 09:40 ]

Verwijderd

Doxiz schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:28:
Maar inderdaad, als je met noobs zit is je chopper gunner/gunship/dogs geweldig, maar als je bij mensen zit die een brain hebben, zijn je chopper gunner/gunship en attack dogs helemaal niks.

Iemand goede tip voor 2e killstreak? Wil sowieso Blackbird en Counter Spy plane.. dus mis napalm strike?

Heb namelijk niet echt zin om op packages te wachten!
Dus minder goede spelers hebben geen brain? :? Er zijn er een hoop die net komen kijken en het allemaal nog door moeten krijgen.

Ik zou ook zeggen napalm strike. Ik vind het één van de beste killstreaks omdat het bijzonder effectief kan zijn en je er niet veel kills voor nodig hebt. Icm met spyplane of blackbird kun je er makkelijk meerdere kills mee maken. Ik heb al eens twee multi kills gehaald met één napalm strike. Weet ook niet waarom maar blijkbaar kwamen er op één of andere manier na de eerste multi-kill nog 3+ man in terecht (en de vierde liep op dat moment in m'n claymore >:) ) Met napalm strike haal ik een stuk meer kills dan met bijv. mortars. En voor objectives is het helemaal geweldig omdat je zo een gebied kan blokkeren voor de tegenstander.

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:52
Precies!
Ik zit nu het nog kan die sam turret the changen als een malle!

Hebben jullie ook veel last van lag op de servers?

• Doxiz
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:32:
[...]

[...]

Ik heb iemand een keer iets van 15 kills ermee zien halen :P
Heb zelf ook wel is een keer zieke kills gehad met mijn attack dogs, ze bleven maar door gaan en door gaan, was geweldig om te zien ^^, maar soms zijn het ook maar 1/2 kills of helemaal niks.

[ Voor 42% gewijzigd door Doxiz op 10-02-2011 10:59 ]

• Doxiz
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:41:
[...]

Dus minder goede spelers hebben geen brain? :? Er zijn er een hoop die net komen kijken en het allemaal nog door moeten krijgen.
Ik heb het niet over minder goede spelers, ik heb het over mensen die niet nadenken als er een chopper gunner/gunship of cobra aankomt en die elke keer dood gaan door die chopper gunner/gunship etc.. omdat ze midden in het level op mensen gaan lopen knallen...

Persoonlijk vind ik het niet erg! Ik knal ze wel neer met me chopper gunner ^^

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

offtopic:
pssst er is een edit knopje ;)

Verwijderd

exi22 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:42:
Precies!
Ik zit nu het nog kan die sam turret the changen als een malle!

Hebben jullie ook veel last van lag op de servers?
In hardcore mode is dit volgens mij niet meer mogelijk alleen bij de CP!! Correct me if i am wrong

• KingKoning
van de FP:

http://www.eurogamer.net/...t-strike-dated-for-ps3-pc

Firstrike voor PS3: 3 maart
PC: uiterlijk 31 maart

het is dat ik een xbox heb, maar echt belachelijk dat de pc-gebruiker bijna 2 maanden later is. Xbox-bezitters zitten dan zon beetje alweer tegen het 2e pack aan...

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

KingKoning schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:13:
van de FP:

http://www.eurogamer.net/...t-strike-dated-for-ps3-pc

Firstrike voor PS3: 3 maart
PC: uiterlijk 31 maart

het is dat ik een xbox heb, maar echt belachelijk dat de pc-gebruiker bijna 2 maanden later is. Xbox-bezitters zitten dan zon beetje alweer tegen het 2e pack aan...
Hmm, zelfs later als de PS3? Dan zou het goed kunnen dat het voor de PC weer gratis "gesponsorde" mappen worden net zoals bij WaW. De mappen hebben het geld dan toch al opgebracht op xbox/ps3 en wij hebben langer moeten wachten ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:20:
[...]
Hmm, zelfs later als de PS3? Dan zou het goed kunnen dat het voor de PC weer gratis "gesponsorde" mappen worden net zoals bij WaW. De mappen hebben het geld dan toch al opgebracht op xbox/ps3 en wij hebben langer moeten wachten ;)
Lijkt me lief, te lief. Zal wss ook niet gebeuren :9 Maar wij wachten meer op de nieuwe zombie map he? ^^

• KingKoning
Bij Firstrike zit ook een nieuwe zombiemap. Ascension... Die komt dus ook pas 3 maart / 31 maart

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

KingKoning schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:32:
Bij Firstrike zit ook een nieuwe zombiemap. Ascension... Die komt dus ook pas 3 maart / 31 maart
Ja duh, denk je dat we dat niet weten ofzo? En je zou je niet meer met PC bemoeien!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ga er maar niet vanuit dat het gratis wordt op de PC. Die sponsoring van mappacks in het verleden was waarschijnlijk meer een excuusje omdat er toen op de PC nog geen goed distributie platform was voor betaalde content. Nu steam wat meer ingeburgerd is en Black Ops 100% steam exclusive is op de PC, kunnen ze er nu wel geld voor vragen.

Mappacks voor MW2 waren ook niet gratis op de PC.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• KingKoning
Frentik schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:58:
[...]
Ja duh, denk je dat we dat niet weten ofzo? En je zou je niet meer met PC bemoeien!
Tja het ging over FirstStrike release dates en Blue.Tiger zegt: “wij wachten meer op de nieuwe zombiemap.” Dat las ik dus als: ik wacht meer op de zombiemap dan op firststrike.

Ik zou me idd niet met pc bemoeien :P maar vond het vermelden van de release dates van Firststrike voor PS3/PC wel een legitieme reden :P

Maar goed, buiten dat zijn de MP maps van Firststrike ook zeker de moeite waard.

[ Voor 20% gewijzigd door KingKoning op 10-02-2011 12:09 ]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gundogan schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:59:
Ga er maar niet vanuit dat het gratis wordt op de PC. Die sponsoring van mappacks in het verleden was waarschijnlijk meer een excuusje omdat er toen op de PC nog geen goed distributie platform was voor betaalde content. Nu steam wat meer ingeburgerd is en Black Ops 100% steam exclusive is op de PC, kunnen ze er nu wel geld voor vragen.
Het probleem ligt nu bij de server host volgens mij. Het zou mij namelijk niks verbazen als de major patch (1.07) samen met First Strike uitgerold wordt en ik verwacht dat Gameservers deze patch dus standaard op alle servers gaat installeren en niet op verzoek van Pietje 1.06 laat staan.
Als je het mappack dus niet wilt kopen blijf je dus op een oude versie hangen en zou 3arch een aanpassing in de server browser moeten maken om te kunnen filteren op versienummer.
Wat Steam betreft heb je wel gelijk, het kan zijn dat patch 1.07 wel geïnstalleerd wordt bij iedereen maar dat de check op First Strike via steam plaats gaat vinden.
Mappacks voor MW2 waren ook niet gratis op de PC.
Maar bij MW2 was men niet gebonden aan centraal geregelde dedicated servers ;)
KingKoning schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:08:
Tja het ging over FirstStrike release dates en Blue.Tiger zegt: “wij wachten meer op de nieuwe zombiemap.” Dat las ik dus als: ik wacht meer op de zombiemap dan op firststrike.
Aangezien de zombiemap onderdeel is van First Strike gaat het toch om hetzelfde?
Ik zou me idd niet met pc bemoeien :P maar vond het vermelden van de release dates van Firststrike voor PS3/PC wel een legitieme reden :P
Daarvoor een +1 :D

[ Voor 22% gewijzigd door Frentik op 10-02-2011 12:15 ]

Verwijderd

Zodra ik alleen mn CP nog maar mag rerollen wordt m'n killstreak weer UAV, CUAV, Blackbird, en worden onze in-game voicechats weer verheerlijkt met gesprekjes á la "woehoe, ik heb napalm!.... hee, welke eikel zet de radar uit?!" en "Ik heb Ghost en ninja, hoe weet die hacker waar ik zit?!"

Maar nu het nog kan, ben ik heeeeerlijk aan het kistjeslamen. Met een brede grijns op m'n bek maak ik van m'n derde kill een set hondjes, m'n vierde wordt een B52 en kill nummer 5 laat ik gewoon sentrygun, wat in Sabotage gewoon een irritant ding is om bij de bomb spot te parkeren :+

Even terugkijkend heb ik van de week m'n kistjeskudde voldoende gebruikt om de volgende ergerlijke trios te verdienen:
- sentry, sentry, SAM (Sabotage)
- Dogs, B52, Sentry (sab)
- Dogs, Hind, Napalm (TDM)
- Chopgun, att.heli, Napalm (TDM)

Toch niet gek voor 5 kills per streak :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2011 13:15 ]

• Gundogan

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Frentik schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:10:
[...]
Het probleem ligt nu bij de server host volgens mij. Het zou mij namelijk niks verbazen als de major patch (1.07) samen met First Strike uitgerold wordt en ik verwacht dat Gameservers deze patch dus standaard op alle servers gaat installeren en niet op verzoek van Pietje 1.06 laat staan.
Als je het mappack dus niet wilt kopen blijf je dus op een oude versie hangen en zou 3arch een aanpassing in de server browser moeten maken om te kunnen filteren op versienummer.
Wat Steam betreft heb je wel gelijk, het kan zijn dat patch 1.07 wel geïnstalleerd wordt bij iedereen maar dat de check op First Strike via steam plaats gaat vinden.

[...]
Maar bij MW2 was men niet gebonden aan centraal geregelde dedicated servers ;)

[...]
Aangezien de zombiemap onderdeel is van First Strike gaat het toch om hetzelfde?

[...]
Daarvoor een +1 :D
Problemen met servers die verschillende versies draaien kan ook natuurlijk (verschrikkelijk irritant btw als je een oudere CoD wilt spelen: de nog bestaande servers draaien allemaal verschillende versies). Misschien denk ik te iets veel in hebberige uitgevers termen :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gundogan schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:25:
Problemen met servers die verschillende versies draaien kan ook natuurlijk (verschrikkelijk irritant btw als je een oudere CoD wilt spelen: de nog bestaande servers draaien allemaal verschillende versies). Misschien denk ik te iets veel in hebberige uitgevers termen :p
Maar met die oudere versies kan iedereen ook zelf een dedicated server opzetten op zijn linux servertje op zolder bij wijze van spreken, dit maakt het geheel oncontroleerbaar.
Ik verwacht ook niet dat de PC mappen gratis worden maar van de andere kant Gameservers heeft een exclusieve deal met Activision/3arch dus daar mag dan ook best iets tegen overstaan, bv door het sponsoren van PC mappack 1 :P

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
bij WaW konden we zelf mappen modden en downloaden? (heb er paar meegepikt toen) waarom is dit 'nog' niet mogelijk?

tikfouten? tjah..m..

Verwijderd

fatihbatur schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:45:
bij WaW konden we zelf mappen modden en downloaden? (heb er paar meegepikt toen) waarom is dit 'nog' niet mogelijk?
Omdat ze nog mappacks willen verkopen natuurlijk.

• forzabesiktas
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:03:
[...]

Omdat ze nog mappacks willen verkopen natuurlijk.
Ja maaaaaaar, ik bedoel stel dat er tools uitkomen om zombie maps te bouwen. hoe zal steam/treyarch hierop reageren. ik las ergens dat je amper een bestand in het mapje mag knikkeren omdat dat een cheat ofzo kan zijn :S

tikfouten? tjah..m..

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
bah bah bah :F weer gekickt omdat ik 'best wel goed' speelde. Zo'n hekel aan, serveradmins met kindervingertjes. Wie komt vanavond nu of na 8 uur gezellig in mijn server? Nuketown TDM.

Add me op steam: dery1990
(nick: beunhaasbaas )

Verwijderd

beunhaasbaas schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:04:
bah bah bah :F weer gekickt omdat ik 'best wel goed' speelde. Zo'n hekel aan, serveradmins met kindervingertjes. Wie komt vanavond nu of na 8 uur gezellig in mijn server? Nuketown TDM.

En ben je ook gelijk gebanned? :P Ik zal je toevoegen. Denk dat ik vanavond wel ff kom kijken. Neem aan dat jij geen speciale regeltjes hanteert op de server? :)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:08:
Zodra ik alleen mn CP nog maar mag rerollen wordt m'n killstreak weer UAV, CUAV, Blackbird, en worden onze in-game voicechats weer verheerlijkt met gesprekjes á la "woehoe, ik heb napalm!.... hee, welke eikel zet de radar uit?!" en "Ik heb Ghost en ninja, hoe weet die hacker waar ik zit?!"

Maar nu het nog kan, ben ik heeeeerlijk aan het kistjeslamen. Met een brede grijns op m'n bek maak ik van m'n derde kill een set hondjes, m'n vierde wordt een B52 en kill nummer 5 laat ik gewoon sentrygun, wat in Sabotage gewoon een irritant ding is om bij de bomb spot te parkeren :+

Even terugkijkend heb ik van de week m'n kistjeskudde voldoende gebruikt om de volgende ergerlijke trios te verdienen:
- sentry, sentry, SAM (Sabotage)
- Dogs, B52, Sentry (sab)
- Dogs, Hind, Napalm (TDM)
- Chopgun, att.heli, Napalm (TDM)

Toch niet gek voor 5 kills per streak :+
Komend weekend ook maar een Hardline proberen. Wat moet je doen om Pro te halen?

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

bram1984 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:16:
[...]

Komend weekend ook maar een Hardline proberen. Wat moet je doen om Pro te halen?
* Share Packages – Share 10 Killstreak reward crates with teammates.
* Multiple Killstreaks – Earn 7 killstreaks in one match while using Hardline.
* Killstreak – Get 7 kills without dying in one match.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• KingKoning
Dus: Stel de lage killstreaks in, die uitpakbaar zijn (sentry, sam, care package) en gooi ze neer voor je team. en haal een keer een streak van 7 en je bent er al zon beetje :P kan in 1 goed potje gebeurd zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door KingKoning op 10-02-2011 15:28 ]

• Saxsymbol
  • Laatst online: 21-08 13:00
KingKoning schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:27:
Dus: Stel de lage killstreaks in, die uitpakbaar zijn (sentry, sam, care package) en gooi ze neer voor je team. en haal een keer een streak van 7 en je bent er al zon beetje :P kan in 1 goed potje gebeurd zijn.
Ja klopt +2000 xp per gelukte challenge, tikt wel lekker aan qua xp op laag lvl!

• bram1984
Moet ik die streak van 7 halen tijdens het gebruik van HL? Anders heb ik die al lang gehaald.

• forzabesiktas
bram1984 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:53:
Moet ik die streak van 7 halen tijdens het gebruik van HL? Anders heb ik die al lang gehaald.
Lijkt me logisch he anders haal je een challenge van marathon terwijl je HL gebruikt :F ( niet logisch toch ;) )

tikfouten? tjah..m..

• bram1984
Ja dat lijkt me inderdaad ook logisch, alleen marathon geeft je echt een continue voordeel met rennen, en gebruik je constant. Zonder marathon kun je ook niet langdurig rennen, vandaar. Ik dacht dat dit misschien anders kon zijn met HL, maar niet dus.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

bram1984 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:16:
Ja dat lijkt me inderdaad ook logisch, alleen marathon geeft je echt een continue voordeel met rennen, en gebruik je constant. Zonder marathon kun je ook niet langdurig rennen, vandaar. Ik dacht dat dit misschien anders kon zijn met HL, maar niet dus.
marathon PRO bedoel je dan ;) marathon geeft je gewoon 2x de tijd voor sprinten.

Verwijderd

KingKoning schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:27:
In één potje lukt bijna nooit omdat er altijd zoveel moeite in gaat zitten die randmongolen in je team te overtuigen je doosjes op te rapen. Maar HL Pro is wel altijd minj eerste Pro Perk en meestal inderdaad wel na een rondje of twee, drie.
't is niet voor niets dat ik de airdroprape killstreak heb op level 20 :+
Dit was voor mij ook problematisch in he tbegin - je mag alles niet op anderman's servers, en iets wat mag gaat ineens dramatisch over op het moment dat je een goeie ronde hebt.
Ik erger me er met name aan dat er veel servers zijn waar "camping" verboden is. Maar als je TDM speelt is in een donker hoekje gaan zitten lamen wat anders dan acher een uitgebrandde auto zitten snipen. En, het is ineens campen als je met shotgun runny bunny class even achter een kast gat zitten reloaden om dan een server admin te kniven, terwijl het geen campen was dat hij in één ruimte bleef tot ie vijf kills en geen kogels meer had. Totale crap.

Maar ik speel nu eigenlijk alleen nog op no rules servers, zodat ik gewoon mag campen, met claymores mag spelen en waar de Flak Vest perk zinvol is omdat je er tubers mee van je lijf houdt (ik tube zelf eigenlijk nooit, te simpel).
Ik speel graag hier: Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.109.142:3074/b_560_95_1.png
Vooral omdat ik de gayming gays IRL ken, maar ook omdat alles mag en er veel funclanners komen wat voor leuk spelen zorgt, zonder al te veel van die huilende 16-jarigen. .

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:59:
[...]

In één potje lukt bijna nooit omdat er altijd zoveel moeite in gaat zitten die randmongolen in je team te overtuigen je doosjes op te rapen. Maar HL Pro is wel altijd minj eerste Pro Perk en meestal inderdaad wel na een rondje of twee, drie.
't is niet voor niets dat ik de airdroprape killstreak heb op level 20 :+
Sowieso zijn de meeste lui in BO hebberig.. Drop ik een crate, Zit er bijv een UAV, of Counter UAV in. Is er geen interesse voor... Maar goh, er zou eens een chopper(gunner) in zitten :+ ...

Heb gelukkig meerdere mensen in mijn friendlist waar ik vaak mee speel, welke altijd graag Ammo/UAV's of Counter UAV's omwisselen naar wat beters. Dus dat hielp mij wel ff snel Hardline pro terug te halen nadat ik prestiged was.

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 10-02-2011 17:15 ]

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Oehh, Nuketown ^^ Wil daar iig weer even tot lvl 50 komen, dus ik zal wel via Wildcat even joinen vanavond ;)

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:09:

En ben je ook gelijk gebanned? :P Ik zal je toevoegen. Denk dat ik vanavond wel ff kom kijken. Neem aan dat jij geen speciale regeltjes hanteert op de server? :)
LoL, Wildcat.. had je mij nu net echt gereport? Omdat..?? ik jou & je team compleet afslachtte? _O-

Kepi_nl

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Als ik zombies speel online wordt er gelijk gevraagd of ik host ben en of ik cheats heb ???!!!! WTF
Mis ik iets ?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Verwijderd

rabor schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:07:
[...]
LoL, Wildcat.. had je mij nu net echt gereport? Omdat..?? ik jou & je team compleet afslachtte? _O-
Lol rabor, geloof je dat nu werkelijk? Vond 't gewoon grappig om ff te zeggen, kijken hoe je zou reageren. Af en toe ben ik in zo'n bui. Trouwens, over dat afslachten... nogal logisch met een chopper gunner boven Nuketown, gewoon je vinger op de schietknop houden, verder hoef je weinig te doen voor de kills. Flink hoor. :')

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Cornelisjuh schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:32:
Als ik zombies speel online wordt er gelijk gevraagd of ik host ben en of ik cheats heb ???!!!! WTF
Mis ik iets ?
Nou, nee... Je mist niet echt iets. Die randomers die je tegenkomt als je gewoon online gaat willen altijd met infinite ammo / speedhacks enz. En dan alsnog falen bij level 11 omdat ze de server kapot laggen met hun infinite ammo. Zoek mensen die het écht kunnen :)

• rabor
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:55:
[...]

Lol rabor, geloof je dat nu werkelijk? Vond 't gewoon grappig om ff te zeggen, kijken hoe je zou reageren. Af en toe ben ik in zo'n bui. Trouwens, over dat afslachten... nogal logisch met een chopper gunner boven Nuketown, gewoon je vinger op de schietknop houden, verder hoef je weinig te doen voor de kills. Flink hoor. :')
Kijken hoe ik zou reageren? bull.., je was binnen 2 seconden nadat je "Kepi reported" typte weg.. of misschien zelfs anderhalve seconde.. speel de map nog maar 's af.. Kun je meteen zien wat ik bedoel, want ik gebruik lang niet al m'n killstreaks..

Kepi_nl

Verwijderd

rabor schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 22:48:
[...]
Kijken hoe ik zou reageren? bull.., je was binnen 2 seconden nadat je "Kepi reported" typte weg.. of misschien zelfs anderhalve seconde.. speel de map nog maar 's af.. Kun je meteen zien wat ik bedoel, want ik gebruik lang niet al m'n killstreaks..
Ja het potje was toch al verloren, had weinig zin om door te gaan. Dat krijg je met een lamer in een chopper gunner boven Nuketown in HQ (of DOM, ik weet niet eens meer wat we deden) Ik heb vijf pogingen gedaan om hem neer te halen maar werd iedere keer gekilled door jouw geweldige "houdt je vinger op de schietknop" skills of iemand die vlak achter mij spawnde. Ging gewoon helemaal nergens over. Prima, zo'n chopper, in iedere andere map, maar in Nuketown vergalt het vaak wel gelijk het hele potje aangezien hij vaak wordt gewonnen met een chopper gunner. Door het waardeloze spawnsysteem valt er in deze kleine map amper te schuilen om 'm vervolgens neer te halen. Ik had liever gezien dat je met een stel fatsoenlijke killstreaks had gewonnen ipv die easy mode chopper gunner. Dan had ik er nog waardering voor op kunnen brengen.

Maar man, relax zeg. Kom je iedereen achterna op een forum als hij een beetje zit te neten? Trek je er niet te veel van aan. Ik was niet serieus in ieder geval.

Verwijderd

Wat ben jij een slechte verliezer zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:09:
[...]

Nee geen idee, nadat ik zag dat ik gekicked was ook niet meer terug gegaan, dwazen servers zijn dat man ;w
En nee in mijn server, geen gekke regels, gewoon knallen, campen tuben alles zal me een worst wezen, tis niet voor niets een tweakers server ;)
Blue-Tiger schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:18:
[...]

Oehh, Nuketown ^^ Wil daar iig weer even tot lvl 50 komen, dus ik zal wel via Wildcat even joinen vanavond ;)
Komt u allen haha, hij is nog niet zo bekend, heb em al 'tweakers' genoemd. :+

[ Voor 13% gewijzigd door beunhaasbaas op 11-02-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnekort ontvang ik mijn nieuwe laptop
waar ik wel mee van plan ben flink te gaan ownen op black ops.
maar hoor de laatste tijd zo veel slechte berichten over de game
zoals :
-wapens zijn zwaar overpowered
-veel campers
- hitreg schijnt niet goed te zijn ( al zijn die meestal wel opmerkingen die worden gemaakt door whineboys )

Daarbuiten , heb je ook een gameplay zonder al die killstreaks geen choppers , jack russels , en uav's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:18:
[...]

Ja het potje was toch al verloren, had weinig zin om door te gaan. Dat krijg je met een lamer in een chopper gunner boven Nuketown in HQ (of DOM, ik weet niet eens meer wat we deden) Ik heb vijf pogingen gedaan om hem neer te halen maar werd iedere keer gekilled door jouw geweldige "houdt je vinger op de schietknop" skills of iemand die vlak achter mij spawnde. Ging gewoon helemaal nergens over. Prima, zo'n chopper, in iedere andere map, maar in Nuketown vergalt het vaak wel gelijk het hele potje aangezien hij vaak wordt gewonnen met een chopper gunner. Door het waardeloze spawnsysteem valt er in deze kleine map amper te schuilen om 'm vervolgens neer te halen. Ik had liever gezien dat je met een stel fatsoenlijke killstreaks had gewonnen ipv die easy mode chopper gunner. Dan had ik er nog waardering voor op kunnen brengen.

Maar man, relax zeg. Kom je iedereen achterna op een forum als hij een beetje zit te neten? Trek je er niet te veel van aan. Ik was niet serieus in ieder geval.
Wat loop jij slap te lullen zeg.. ongelofelijk. Niet dat ik er ook maar 1 sec van wakker lig, maar je hebt me gewoon ge-report, geef nou maar toe.., je kunt het ook in het filmpje zien; voordat je dat berichtje typt sta je 10 sec totaal stil. Maargoed, zal wel frustratie zijn, want als je op een server gaat spelen - zoals in dit geval TSI - waar best hard geknokt wordt & waar mensen spelen die vaak 10-15 jaar ervaring hebben, & waar je team-mates ook nog eens "shit team" beginnen te roepen (en daarmee voornamelijk jou bedoelen), dan zou ik me ook niet prettig voelen.. Ik bedoel: 1 kill (ik nota bene) & 11 deaths.. :+ als een bange kip zonder kop.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jkR2Gl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qykinl.jpg

&, hoezo denk jij dat ik jou naar dit forum heb gestalked? Zit hier al heel wat jaartjes langer.., ik was/ben gewoon verbaasd om een [GoT]-ter zich als zo'n eikeltje te zien gedragen.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:33

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

[sarcasme]Ik ga je ook reporten rabor :P [/sarcasme]

lief zijn voor elkaar :>

[ Voor 3% gewijzigd door ApC_IcE op 11-02-2011 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
ApC_IcE schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 07:05:

Doen we! O-)

OT:
Kan je bij de zombie map `five` nog verder dan de 2e lift ? Ik ben nooit verder gekomen dan dat stuk wat lijkt om dat level
spoiler:
waar je die gast dood trapt zonder dat je het weet, daarvoor moest je vechten in nova gas

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ApC_IcE schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 07:05:

Jongens toch, laat ons allen toch bekeren tot de islam! ies vrede! :P
Maar idd, kom op, ga dat niet hier posten, ik doe een wilde gok dat die berichten niet zo lang blijven staan, totaal overbodig om dat hier uit te 'vechten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Cornelisjuh schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 07:52:
Kan je bij de zombie map `five` nog verder dan de 2e lift ? Ik ben nooit verder gekomen dan dat stuk wat lijkt om dat level
spoiler:
waar je die gast dood trapt zonder dat je het weet, daarvoor moest je vechten in nova gas
Nee verder kan je niet. Je heb alleen nog de command/pack a punch room nog, maar dat is maar 1 kamertje.

Beste wat je op five kan doen om het lang vol te houden is rondjes rennen in die ruimte na de 1e lift (beneden) en dan telkens bij een choke pnts een paar zombies afknallen. Niet te veel tegelijk want anders spawnen er te veel aan de verkeerde kant en wordt je ingesloten. Als je pack a punch wapens op zijn en je weinig geld heb gewoon mp5 kopen en daar geld mee maken. Als alle zombies gespawned zijn (is max dat tegelijk op een map kan zijn) dan kun je rustig naar boven op de balustrade weer ammo voor de mp5 halen zonder ingesloten te worden. Heb het zo volgehouden tot lvl 55 met een maat, maar had er toen genoeg van en we hebben ons toen laten doden. Op een gegeven moment komen er zo veel zombies spawns per ronde en hebben ze zo veel health dat het gewoon te lang duurt. :(

Andere optie is om een map bug te abusen en op die grote tafel in de eerste ruimte te klimmen want daar kunnen de zombies je niet raken. Probleem later wordt dan alleen dat je ammo op raakt en je niet veilig nieuwe kan halen. Dit is meer iets voor mensen met ammo cheats. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:44:
Wat ben jij een slechte verliezer zeg! :D
Wat ik al zei, als er op een fatsoenlijke manier wordt gewonnen door de tegenpartij kan ik dat best hebben maar op z'n lame manier als rabor, kan ik mij daar best aan irriteren. En dan ook nog trots komen roepen dat ie iedereen heeft afgeslacht. :N
rabor schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 06:29:
[...]
Wat loop jij slap te lullen zeg.. ongelofelijk. Niet dat ik er ook maar 1 sec van wakker lig, maar je hebt me gewoon ge-report, geef nou maar toe.., je kunt het ook in het filmpje zien; voordat je dat berichtje typt sta je 10 sec totaal stil. Maargoed, zal wel frustratie zijn, want als je op een server gaat spelen - zoals in dit geval TSI - waar best hard geknokt wordt & waar mensen spelen die vaak 10-15 jaar ervaring hebben, & waar je team-mates ook nog eens "shit team" beginnen te roepen (en daarmee voornamelijk jou bedoelen), dan zou ik me ook niet prettig voelen.. Ik bedoel: 1 kill (ik nota bene) & 11 deaths.. :+ als een bange kip zonder kop.

&, hoezo denk jij dat ik jou naar dit forum heb gestalked? Zit hier al heel wat jaartjes langer.., ik was/ben gewoon verbaasd om een [GoT]-ter zich als zo'n eikeltje te zien gedragen.
Gast, waar ben je nu helemaal mee bezig? Ga je helemaal de moeite nemen om plaatjes te schieten hiervan? Om te bewijzen? Ik had toch al aangegeven dat het niet serieus was. Wat ik al zei, ik raak idd soms wat gefrustreerd en dan roep ik wel eens wat. We roepen allemaal wel eens wat. Helemaal zoals gisteravond, dat ging gewoon helemaal nergens over. En ik was al 20 min. bezig om in een fatsoenlijk potje terecht te komen. Misschien is een beetje lame maar ik heb dat natuurlijk niet echt gedaan. Maar dat jij hier vervolgens ruzie gaat lopen zoeken met mij en een beetje zielig plaatjes gaat lopen posten is nog veel erger. Stuur mij de volgende keer een DM in plaats van dit topic te gaan bevuilen. Laat het gewoon rusten. Waar gaat het nu helemaal over? Twee woordjes op de chat :O Je gaf zelf al aan er niet wakker van te liggen.

Grappig overigens dat je mij een eikeltje noemt. Gelukkig ben ik niet zo treurig om hier foto's/video's te posten om te laten zien op wat voor manier jij speelde.

Zijn we klaar nu?
beunhaasbaas schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:11:
[...]
Komt u allen haha, hij is nog niet zo bekend, heb em al 'tweakers' genoemd. :+
Ik heb gisteren nog gezocht maar kon 'm nog niet vinden, zal het vanavond nog eens proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sc0rPi0N in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 14"

Punt 5 .... :/

Vecht het anders via DM uit ofzo ?

En ik ben ook wel eens in een NukeP0wn gekomen waar de choppers en B52 en weet ik veel wat om me oren vlogen. Ben toen maar in een garage gaan zitten omdat je kan niets kan doen.

Maar om het andere team nu zwart te maken ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Cornelisjuh schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:32:
Mis ik iets ?
Voeg mij is toe :) steam id fatiihh (als het goed is) speel regelmatig met een maat :)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha Wildcat je bent gewoon een slechte verliezer. Maar a/d andere kant hier heeft iedereen toch weleens last van. Helemaal als het al een tijdje niet naar behoren lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 16:42

beany

Meeheheheheh

Het is toch echt je eigen schuld als je in NukeTown afgeslacht wordt door een heli.

Vaak zat potjes in NukeTown gespeeld waarbij de tegenstander 2 a 3 keer een chopper gunner kreeg en dan alsnog wonnen we! Kwestie van iedereen aan de launcher en knallen maar, chopper leeft dan niet lang!

Het is vaak de onwil van anderen om dat ding uit de lucht te knallen. Ze hebben vaak geen class met een launcher, of willen niet switchen.

Je moet dus op je eigen team mopperen, niet op het feit dat iemand een chopper in nuketown gebruikt. Want zeg nou eerlijk, als jij die killstreak toevallig geselecteerd hebt, en je krijgt hem in nuketown gebruik je hem toch ook?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Nuketown is gewoon een kut-map :+
Ben het voor de rest helemaal eens met Beany. Toch is het iets wat je vaak ziet online, ik ben erg vaak de enige van het team die choppers/planes uit de lucht haalt.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtige "discussie" tussen een slechte verliezer en iemand die een goed rondje heeft :+
Willen winnen op nuketown is al per definitie kansloos (killstreaks zijn veel te sterk daar, dus een goed kistje of een lucky streak en je wint) en "zomaar dingen roepen"... :')
stop met spelen man, 't is slecht voor je hart.
beany schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:28:
Het is vaak de onwil van anderen om dat ding uit de lucht te knallen. Ze hebben vaak geen class met een launcher, of willen niet switchen.
ijskonijn schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:30:
Ik ben erg vaak de enige van het team die choppers/planes uit de lucht haalt.
Dit is absoluut waar hoor, maar als je te laat bent dat ding uit de lucht te halen kun je gewoon een minuut niet spawnen. IK ga dan altijd even thee zetten, maar je kunt schijnbaar ook gaan flamen ranten en huilen en dan roepen dat je iemand report en de server verlaten.
Persoonlijk ga ik als ik me zo erger sowieso gewoon in stilte de server uit, en effe lamen in HC TDM tot ik mijn ego hersteld heb met sneaky snipe camping.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:32:
Ik ben zéker geen slechte verliezen maar het gaat om de manier waarop.
_/-\o_ goeie save _O-

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch echt je eigen schuld als je in NukeTown afgeslacht wordt door een heli.

Vaak zat potjes in NukeTown gespeeld waarbij de tegenstander 2 a 3 keer een chopper gunner kreeg en dan alsnog wonnen we! Kwestie van iedereen aan de launcher en knallen maar, chopper leeft dan niet lang!

Je moet dus op je eigen team mopperen, niet op het feit dat iemand een chopper in nuketown gebruikt. Want zeg nou eerlijk, als jij die killstreak toevallig geselecteerd hebt, en je krijgt hem in nuketown gebruik je hem toch ook?
Ik heb op het moment nog geen Strela dus dan wordt het al lastiger. Daarnaast was ik de enige die het probeerde. Aan alle kanten spawnden tegenstanders. Ik deed 5 á 6 pogingen, leek vrijwel onmogelijk om 'm neer te halen. Normaal haal ik zo'n ding zo naar beneden, zéker met een Strela. Zelf gebruik ik geen CG. Ik mag blij zijn als ik zes kills haal in één streak. Verder kom ik bijna nooit.
Prachtige "discussie" tussen een slechte verliezer en iemand die een goed rondje heeft :+
Ik ben zéker geen slechte verliezen maar het gaat om de manier waarop. Maar goed, waarschijnlijk heb je mijn berichten niet gelezen of niet begrepen. Geeft niet hoor, gebeurt vaker.

Raar eigenlijk dat nu iedereen over mij heenvalt terwijl rabor hier de hele discussie starte en zelf plaatjes ging posten ipv het gewoon te laten rusten. Twee lullige woordjes zijn er geroepen! Niets meer, niets minder. Wat een heisa.
beany schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:38:
[...]
Je moet op je teamgenoten mopperen!
OK, daar heb je gelijk in. Dat was idd logischer geweest.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

[...]

Ik heb op het moment nog geen Strela dus dan wordt het al lastiger. Daarnaast was ik de enige die het probeerde. Aan alle kanten spawnden tegenstanders. Ik deed 5 á 6 pogingen, leek vrijwel onmogelijk om 'm neer te halen. Normaal haal ik zo'n ding zo naar beneden, zéker met een Strela. Zelf gebruik ik geen CG. Ik mag blij zijn als ik zes kills haal in één streak. Verder kom ik bijna nooit.

[...]

Ik ben zéker geen slechte verliezen maar het gaat om de manier waarop. Maar goed, waarschijnlijk heb je mijn berichten niet gelezen of niet begrepen. Geeft niet hoor, gebeurt vaker.
Aangezien die chopper je bijna direct neerknalt maakt het niet uit of je een strela hebt of een LAW. Sterker nog, het is sneller om 1x te schieten... dood gaan en dan direct weer te schieten ipv die stomme strela te reloaden(wat een eeuwigheid duurt).

Maar dan nog blijft staan dat er anderen in het team moeten meehelpen. Het is onzin om op iemand te foeteren die de chopper gebruikt. Je moet op je teamgenoten mopperen!

Ik vind tegenwoordig zelfs een napalm irritanter dan een chopper gunner. Napalm blokkeert mijn weg, die heli is zo weg...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:38:
Ik vind tegenwoordig zelfs een napalm irritanter dan een chopper gunner. Napalm blokkeert mijn weg, die heli is zo weg...
Speel meer op tubing-allowed servers. Dan leer je je flak vest gebruiken en wandel je met flak vest pro dwars door die napalm heen. Of je gaat er in zitten campen :+
beany schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:41:
edit: je zegt het al, pro versie... zat niet goed te lezen. Misschien de volgende prestige maar eens snel zorgen dat ik die PRO versie haal.
Dit is meestal m'n tweede Pro perk - niet alleen wordt je immuun voor vuur (en aangezien een aantal mensen napalm en flamers gebruiken in mijn vriendengroep, is dat heeeeel handig) maar je krijgt ook ineens de geweldige mogelijkheid frags terug te gooien, een zinnige en ontzettend voldoeninggevende manier om mensen af te maken :D

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:40:
[...]

Speel meer op tubing-allowed servers. Dan leer je je flak vest gebruiken en wandel je met flak vest pro dwars door die napalm heen. Of je gaat er in zitten campen :+
:?

Ik speel bijna altijd met flackjacket maar ga ook constant dood door napalm. Of moet ik die PRO versie hebben?

edit: je zegt het al, pro versie... zat niet goed te lezen. Misschien de volgende prestige maar eens snel zorgen dat ik die PRO versie haal.

[ Voor 15% gewijzigd door beany op 11-02-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

beany schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:41:
[...]

:?

Ik speel bijna altijd met flackjacket maar ga ook constant dood door napalm. Of moet ik die PRO versie hebben?

Je moet inderdaad de Pro versie hebben, dan doet napalm je niks meer :)
Ik vind napalm zelf ook een heel stuk vervelender dan die chopper trouwens, al helemaal in nuketown

[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 11-02-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
Ik heb het wel is gehad in Nuketown, eindelijk chopper gunner, en nog voordat ik in het level was, was die al neer geschoten! :-(

Heb trouwens gister Napalm geprobeerd met Domination.. werkt perfect! ^^

Ben alleen teveel gewend dat ik blackbird als tweede killstreak heb, en dan druk ik op de killstreak knop en dan krijg ik een map voor me xD.

Ook Hardened + Dual mags geprobeerd i.p.v SoH, ben er wel tevreden over, heerlijk die mensen door de muur dood knallen, aan de andere kant mis ik SoH Pro wel, even snel Hardened pro halen, maar sinds niemand een Cobra gebruik word het beetje lastig... mensen gebruiken ook geen carepackages! :'( Moet ik maar op SP en CSP schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal waar. Gisteren ook nog n paar potjes op nuketown(ps3) Toen zeker, als team zijnde n paar Huey's uit de lucht gehaald. Die keren zag je ook haast iedereen met een launcher in de nek naar boven turen. Gaf goed gevoel heb vaak namelijk vaak het idee dat ik de 1 v/d enige ben die wat uit de lucht haalt. Lijkt er dus op dat hier wat verbetering in komt. Helemaal in een map als Nuketown ontwricht zo'n chopper het hele team. Dus zo snel mogelijk neerhalen die chopper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Daar zit inderdaad het probleem, als je in je eentje switch dan is het lastig, zeker op nuketown. Had (eer)gisteren ook een potje op nuketown waarin de tegenstander op een gegeven moment een Hind had, koste me 5 deaths maar toen had ik hem met mijn M72 law :) Het jammere was dat die gozer ook nog een Huey had, dus dat kostte me weer een aantal deaths maar ook die heeft niet de maximale tijd gevlogen }) ;

Maar het was fijner geweest als 2 of 3 teammaatjes ook meegehoplen hadden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Meh, ikzelf heb 2 scout classes welke gebouwd zijn om zo stealthy mogelijk rond te lopen, en zo lang mogelijk het team te blijven ondersteunen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Primary: M14 w/ Grip & ACOG
Second: LAW (Heb nog geen Strela3)
---
Frag
Stun
Claymore
---
Ghost
Warlord
Ninja

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Primary: WA2000 w/ Silencer
Second: LAW
---
Frag
Stun
Claymore
---
Ghost
Sleight of Hand
Ninja

Uitermate goede classes voor HC.

Ik probeer altijd een schot te lossen op helis. Vaak haal ik hem niet neer, maar zodoende kan mijn team het 2e schot doen om hem wel neer te halen :) .

[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 11-02-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ik had volgens mij de memo "flame on" gemist of zo.

Mijn god, stel je niet aan als je word neergeschoten.
Als je niet tegen je verlies kan, ga dan "my little powney" spelen.

Mijn vraag is nu, kun je zien hoe vaak je al reported bent?
ik ben al regelmatig gebanned omdat ik zou hacken,.. (gewoon mazzel potjes) maar ben eigenlijk wel benieuwd of iemand me ooit reported heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22

So true! Lamers die te lui zijn een chopper of spyplane uit de lucht te knallen! Kost me daardoor vaak 1 of 2 deaths voordat ik alleen zo iemand uit de lucht heb. :(

Even een switch naar een class met een launcher is toch niet zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat zou je zegen alleen wil niemand iets uit de lucht knallen. Mijn spyplanes blijven altijd leven. Ook claymores worden maar weinig opgespoord en als je ziet hoeveel kills ik haal met claymores dan vraag je jezelf af wat mensen allemaal doen in een map behalve als een kip zonder kop rondrennen en schieten op alles wat beweegt.

Maakt mij niet uit, het is makkelijk scoren met dat soort spelers. :P

Alleen last-stand, dat moet echt veranderd worden want als iemand in last-stand duikt dan ben je vrijwel zeker dood want ze richten instant op jou terwijl het voor hun vaak niet eens duidelijk was van waar de kogel kwam. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er zelf niet veel problemen mee. In BO al tientallen keren second chance tegenover mij gehad en tot nu toe nog nooit mee gekilled. In MW2 gebeurde het wel regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

bazs2000 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:24:
Dat zou je zegen alleen wil niemand iets uit de lucht knallen. Mijn spyplanes blijven altijd leven.
Ik knal die dingen altijd uit de lucht. Irritant bewegende gevallen in de lucht die me afleiden!

Heeft aardig wat voordelen

- 150 punten(in DOM is dat 3 kills)
- Vijand ziet ons niet
- Challenges lopen op wat uiteindelijk weer puntjes oplevert

Onbegrijpelijk dat weinig mensen die dingen uit de lucht knallen. Een chopper gunner is zelfs 500 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

bazs2000 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:24:
Dat zou je zegen alleen wil niemand iets uit de lucht knallen. Mijn spyplanes blijven altijd leven. Ook claymores worden maar weinig opgespoord en als je ziet hoeveel kills ik haal met claymores dan vraag je jezelf af wat mensen allemaal doen in een map behalve als een kip zonder kop rondrennen en schieten op alles wat beweegt.

Maakt mij niet uit, het is makkelijk scoren met dat soort spelers. :P

Alleen last-stand, dat moet echt veranderd worden want als iemand in last-stand duikt dan ben je vrijwel zeker dood want ze richten instant op jou terwijl het voor hun vaak niet eens duidelijk was van waar de kogel kwam. :{
Dat is natuurlijk lang niet altijd waar, als je geraakt word zie je altijd met een rood tekentje waarvandaan je geraakt werd. Ze kunnen natuurlijk ook rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:31:
Heb er zelf niet veel problemen mee. In BO al tientallen keren second chance tegenover mij gehad en tot nu toe nog nooit mee gekilled. In MW2 gebeurde het wel regelmatig.
/me herkent zich hier meer in dan in al dat gemuts over Last Stand.
Ik wordt best weleens gekilled door een last stander, maar normaliter zie je toch dat je doel op z'n gat valt en is een extra kogeltje erin toch weinig moeite? Als je clip precies leeg is, dán kan het irritant zijn, maar anders is het pang of prik en presto, een kill én kans op een execution bonus.
AK74u users, dát zijn pas lamers. Last Standers doen me niets.
beany schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:31:
[...]
Ik knal die dingen altijd uit de lucht. Irritant bewegende gevallen in de lucht die me afleiden!
[...]
Onbegrijpelijk dat weinig mensen die dingen uit de lucht knallen. Een chopper gunner is zelfs 500 punten.
Ik ben nu Ghost ana het voltooien en heb dus een Ghost met Strela class, maar normaliter hebben alle non-ghost classes een LAW aan boord, en ik heb die expliciet zodat ik naar keuze grond- en luchtdoelen kan aantikken. als er wat vligt dat niet van mij is moet het gewoon dood. dat het punten en challenges waard is is nog niet eens zó relevant: ik wil mijn radar, ik wil geen vijandelijke radar, ik vind dat als ik geen kistje krijg, de vijand er ook geen hoeft, en helo gunships zijn slecht voor m'n humeur dus die moeten ook dood.
De enige uitzondering is één class met ghost pro met een silenced pistool voor HC games en één class met FJ Pro, tube, RPG, en SoH voor het betere lame-werk.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:18:
[...]
AK74u users, dát zijn pas lamers.
Wat doe ik nu weer verkeerd :? Ik gebruik op kleine maps altijd de AK74u, wat is daar mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Last stand in HC mode is wel zwaar overpowered hoor. Softcore geen last van last standers, HC zeker wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:49:
[...]
Wat doe ik nu weer verkeerd :? Ik gebruik op kleine maps altijd de AK74u, wat is daar mis mee?
Overpowered lame-ass bitchyness. Met de inslagkracht van een LMG, de vuursnelheid van een SMG, de mobiliteit van een SMG, de one-shot accuracy van een Dragunov, burst accuracy van een M16... dat ding is gewoon in elk aspect net zo sterk of sterker dan welk ander wapen in het spel, en dán kun je er nog rapidfire, een grip én een tube op zetten.
En het zijn onverminderd Ak74u gebruikers die als gekken door levels rennen met een rapidfire AK74u en Steady Aim en een tactical knife en dan bitchen over tubes, Galils, claymores, M60s, flamers, campers etcetera. Ergerlijke no-skill speelstijl met overpowered wapen én 16jarig gekrakeel dus. Zelfs als je het gekraai en de skillloze sproeirennerij achterwege laat (en dan ben je écht zeldzaam) ben je nog aan het lamen met een overpowered wapen.

Dus, om te voorkomen dat er onterecht gegeneraliseerd wordt: ALLE AK74u users zijn lamers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001

Mystikal

It never hurts to help!

I tend to disagree... Zeker vanaf het moment van:
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:58:
[...]
En het zijn onverminderd Ak74u gebruikers die als gekken door levels rennen met een rapidfire AK74u en Steady Aim en een tactical knife en dan bitchen over tubes, Galils, claymores, M60s, flamers, campers etcetera. Ergerlijke no-skill speelstijl met overpowered wapen én 16jarig gekrakeel dus. Zelfs als je het gekraai en de skillloze sproeirennerij achterwege laat (en dan ben je écht zeldzaam) ben je nog aan het lamen met een overpowered wapen.

Dus, om te voorkomen dat er onterecht gegeneraliseerd wordt: ALLE AK74u users zijn lamers :+
Het is een sterk wapen, maar zeker niet skilloos. Een famas is bijvb veel makkelijker te hanteren dan een AK74u.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dus je bent een lamer als je het beste wapen in zijn klasse gebruikt :?

Ik heb AUG en M16 voor grotere maps, en AK74u voor kleine, en ben nog eens een zeldzaam goede speler ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ak74u is inderdaad wat overpowered, zeker met rapid fire, maargoed: if you can't beat 'em, join 'em ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik speel HC dus dan is Rapid Fire helemaal niet nodig :) Geen idee welke attachment ik eigenlijk heb op het ding, maar ik zie niet in waarom ik een minder wapen zou nemen in de klasse :?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client