[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.741 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MRELynx schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:28:
[...]

Is dat nog wat zo'n surround headset ? En welke heb je ? Aangezien ik sinds kort weer samenwoon en vriendin lief gister direct begon te klagen over de hoogte van het volume, zit ik er over te denken om ook nog voor in de late uurtjes zo'n surround headset te kopen. Heeft dat echt hetzelfde effect als een 5.1 surround set ? Dus dat je echt geluiden achter je hoort ?
Je kan ook een X-fi geluidskaart oid nemen. Dan hoor je ook waar het geluid vandaan komt met normale headsets. Is officieel geen surround volgens mij, maar werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
KingKoning schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:30:
[...]

Zeker op de console heb je dan een rete groot voordeel denk ik. Veel mensen spelen toch gewoon met tv-geluid en eventueel zon xbox-headset voor voice denk ik....

Misschien ook maar is kijken voor zon surround headsetje :) Iemand die een aanradertje heeft voor de xbox?

Gister maakte ik trouwens een final killcam met een frag grenade op die spot waar jij het over heb. Ik gooide m in dat huisje links vanaf die rots. Het was wel 80% lux, maar wel zo bedoelt :P Ik zag op de radar dat er iemand zat, en we stonden op 9900 (ground-war) geen hardenend op mn gun dus dan maar die nade. Valt ie precies door het dak heen naast die gast die daar ergens bij dat bed stond en het was ook precies de laatste kill :P

Lekkere momentjes zijn dat altijd :D Ook die challenge gelijk gehaalt.
Zonder Hardened schiet je ook wel door dat huisje heen hoor. Het is van hout. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 14:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Misschien ook maar is kijken voor zon surround headsetje :) Iemand die een aanradertje heeft voor de xbox?
Ik heb vorige week deze gehaald: http://www.besthomecinema.nl/yht394-p-1543.html

Ook bij bovenstaande winkel. Zie ook: http://nl.yamaha.com/nl/p...ge/yht-394__g/?mode=model

Verder moet je op marktplaats effe kijken naar een optische audio adapter voor de xbox. Ik heb hem hier voor 7.50 euro gehaald. http://www.yoxbox.com/product_info.php?products_id=148

In de gameshop in de stad bij mij was hij 49 euro 8)7

Serieus dan heb je een goed setje en prachtig geluid. Optische kabels heb ik gewoon voor 7.50 bij de hema gekocht en werken perfect.

Black ops spelen was nog nooit zo leuk. Kan mezelf wel voor mn kop slaan waarom ik de hele zooi niet eerder zo aangesloten heb.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 15:47
bram1984 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:37:
[...]

Zonder Hardened schiet je ook wel door dat huisje heen hoor. Het is van hout. :+
Mja ik wist ook niet precies waar ie zat. Je ziet alleen dat rode puntje. en je ziet 9900 dus iedereen is gierig voor die laatste kill. Ik gooide dus maar op goed geluk die nade richting dat huisje :P
MRELynx schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:47:
[...]

Ik heb vorige week deze gehaald: http://www.besthomecinema.nl/yht394-p-1543.html

Ook bij bovenstaande winkel. Zie ook: http://nl.yamaha.com/nl/p...ge/yht-394__g/?mode=model

Verder moet je op marktplaats effe kijken naar een optische audio adapter voor de xbox. Ik heb hem hier voor 7.50 euro gehaald. http://www.yoxbox.com/product_info.php?products_id=148

In de gameshop in de stad bij mij was hij 49 euro 8)7

Serieus dan heb je een goed setje en prachtig geluid. Optische kabels heb ik gewoon voor 7.50 bij de hema gekocht en werken perfect.

Black ops spelen was nog nooit zo leuk. Kan mezelf wel voor mn kop slaan waarom ik de hele zooi niet eerder zo aangesloten heb.
Ja eerst nog ff sparen :P En als je dan headseat wilt sluit je neem ik aan gewoon je headset op die 5.1 set aan? (geen voice maar sound headset dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Misschien ook maar is kijken voor zon surround headsetje :) Iemand die een aanradertje heeft voor de xbox
Net de turtle beach X11 met een DSS adapter erbij binnengekregen (uurtje geleden). Een enorme vooruitgang op mijn brakke stereo set-up. Nog niet veel gemerkt van de surround geluiden. Maar ik heb gelezen dat dat in BO sowieso niet echt werkt. Wel hoor je super duidelijk hoe ver iets van je af gebeurt. Geluid is kraakhelder. Ga straks met MW2 en BF:BC2 nog meer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Flipmo

OMG !!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:52:
[...]

Net de turtle beach X11 met een DSS adapter erbij binnengekregen (uurtje geleden). Een enorme vooruitgang op mijn brakke stereo set-up. Nog niet veel gemerkt van de surround geluiden. Maar ik heb gelezen dat dat in BO sowieso niet echt werkt. Wel hoor je super duidelijk hoe ver iets van je af gebeurt. Geluid is kraakhelder. Ga straks met MW2 en BF:BC2 nog meer testen.
Ik heb de Turtle Beach X41 (5.1 surround headset), je hoort in BO wel mooi geluid, maar de richting valt me enigsinds tegen.
Voetstappen hoor je ook niet erg goed, ook als je ninja pro hebt niet.
Pas als ze vlak achter je staan hoor je ze en als je geluk hebt ben je nog op tijd.
Na de patch van een maand geleden (of nog langer ?!) is het wel wat beter geworden maar totaal niet vergelijkbaar met MW2.
Daar kon je pas echt soundwhoren!
Ninja als perk en je hoort echt alles!

Maar natuurlijk is zo'n headset al een hele voorruitgang vergelijk met tv geluid ;)
Vind het ook fijner spelen met mijn headset als via mijn 5.1 surround set.
Je bent toch net wat meer allerter doordat je het wat helderder hoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 23:09

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ben al ruim een jaar tevreden met mijn Megalodon. Ik vind het geluid erg goed en ook de richting is goed op te vangen in deze headset.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Moet zeggen dat ik ook nu meer hoor met mijn G35 dan met mijn 5.1 X540 setje (mede ook omdat ik geen boxen achter me heb staan)

Je hoort dan echt veeeeuuul meer en zeker de richting. Voetstappen hoor je harder.

Maar goed het nadeel is dat ik dus niet in de gaten heb dat er iemand (vrouwlief) achter me staat en me laat schrikken (meerdere keren :/ :X :-( )

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik heb nu een Creative Fatal1ty gamer headset van volgens mij dertig euro, voldoet prima. Ik heb wel mijn oog laten vallen op een G930 headset, met name omdat ik gek wordt van de draad en bovendien nogal eens draadbreuk heb gehad(ja ja, ik ben niet voorzichtig).

Ik sluit me wel aan bij Flipmo, bij MW2 had je echt wat aan het geluid. Bij BO valt het flink tegen. Alleen in FFA hoor ik nog wel mensen lopen en is het ook echt bruikbaar, bij andere gametypes heb ik er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Laatst online: 16:57

Flipmo

OMG !!

reemprive schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 16:41:
Ik heb nu een Creative Fatal1ty gamer headset van volgens mij dertig euro, voldoet prima. Ik heb wel mijn oog laten vallen op een G930 headset, met name omdat ik gek wordt van de draad en bovendien nogal eens draadbreuk heb gehad(ja ja, ik ben niet voorzichtig).

Ik sluit me wel aan bij Flipmo, bij MW2 had je echt wat aan het geluid. Bij BO valt het flink tegen. Alleen in FFA hoor ik nog wel mensen lopen en is het ook echt bruikbaar, bij andere gametypes heb ik er weinig aan.
Daarom heb ik ook de Turtle beach X41, is ook draadloos.
Werd meer gek van de kat die continu met de draad aan het spelen was ;)

In FFA hoor je idd nog mensen lopen en heb je er wat aan, daar heb ik dan nog welleens ninja PRO ingesteld.
Voor de rest eigenlijk altijd marathan of hacker ingesteld, terwijl het met MW2 ALTIJD ninja was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Het grote headset topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 14:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:52:
[...]

Dude, van surround geluid ga je ook niet veel merken aangezien het geen 5.1 maar een 2.0 headset is. Ik zou dat ding snel terug sturen en een 5.1 kopen dan.

Ik zit er ook over te denken en als ik er eentje ga halen dan wordt het de: Tritton AX Pro 5.1 Dolby Digital Professional.

http://www.headsetshop.nl...ional-gaming-headset.html

Verder weet ik niet wat voor setjes jullie hebben, maar ik hoor duidelijk voetstappen, schoten, stemmen, links, rechts, in het midden en kan daar door redelijk goed bepalen of ik van links of rechtsachter wordt aangevallen. Je gaat me echt niet vertellen dat wanneer het Dolby Digital logo op de doos van BO staat dat het surround geluid minder zou zijn als dat van MW2.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

Ik gebruik hier zelf altijd een Sennheiser HD201. En ik speel toch echt een stuk beter met dat ding op. Ik moet wel toevoegen dat ik zelf bijna altijd met Ninja rondloop, en vrijwel altijd objective based gametypes speel.

(Xbox-360. Dus ninja is wel fatsoenlijk patched)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 16:42

beany

Meeheheheheh

Gewoon 2 boxjes, op flink volume. Met mijn speelstijl(vol voor de objectives gaan, altijd rondrennen waar de meeste actie is) heeft het geen nut om te luisteren naar voetstapjes. Voetstapjes worden altijd overstemt door granaten/tubes/flashbangs/geratel van machinegeweren etc. En als het stil is hoor ik wel 'loosing B'.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb ook de HD 201, degelijk geluid maar meer niet.

Kan dit nu het einde zijn van het headset topic ? Het gaat wel héél hard oftopic de laatste pagina.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Met 2 boxjes kan ik niet bepalen in welke richting van mij iemand loopt.. Als ik rechtsvoor mij iemand hoor, en ik zie op de radar geen groene pijl. Sprint ik er op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Mavamaarten schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:04:
Ik heb ook de HD 201, degelijk geluid maar meer niet.

Kan dit nu het einde zijn van het headset topic ? Het gaat wel héél hard oftopic de laatste pagina.
Net als die regelmatige discussies in de MW2 topica, ik zie niet echt wat er mis aan is ;)

Overigens speel ik zelf óf met twee L&S zuiltjes overdag, en 's avonds toch met een lekkere RS-170 van Sennheiser. Niet dat het kwa speelstijl bij mij echt veel uitmaakt, maar so be it. Ik moet nog een goeie balans vinden in wapen / class / perks keuze, da's belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Blue-Tiger schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:08:
[...]
Net als die regelmatige discussies in de MW2 topica, ik zie niet echt wat er mis aan is ;)
Ik vind er helemaal niks mis mee, maar een hele pagina (anderhalf nu al ? :+ ) aan headset & sound... daarvoor is het audio & hifi topic toch (als ik me niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
Twitter bericht:
JD_2020
The Treyarch Official PC #DedicatedServers are rebooting with Patch 1.06 right now, which deploys via Steam in ~45 mins. Check forum Sticky.
Forum sticky:
2/7/11 PC Patch 1.06

• Backward compatibility for films created before Patch 1.05
• Issues with weapon purchases after prestiging in some cases
• Leaving a server and joining a different server, could briefly show the Map of the previous server
• Duplicate player name on a server now becomes playername+slotnumber instead of ‘Unknown Soldier’
• During a 'Demolition' match, the 'Auto-balancing teams' options may cause a 'Defender' player to respawn with a 'Bomb' icon in his inventory
• Minor Shader Warming speed increase
• One In The Chamber no longer counts democlient as a live player
• 16x AA menu option for compatible graphics cards
• Additional Stability improvements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mavamaarten schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:09:
[...]

Ik vind er helemaal niks mis mee, maar een hele pagina (anderhalf nu al ? :+ ) aan headset & sound... daarvoor is het audio & hifi topic toch (als ik me niet vergis)
Anderhalve pagina uit 14 delen met 21 pagina's? Ja, nu zie ik je punt wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat enigsinds interresant is, is dat16x AA nu mogelijk is...
eens kijken of mijn pctje dat ondersteunt

Voor iedereen met "ghostlag" of FPS gezeik problemen heeft
ben benieuwd of er verbetering optreed na deze patch.
er zijn weer stability improvements geweest *O*
Zo niet, aub GEEN rant over het K.U.T. (kwalitatief uitermate teleurstellend) funtioneren van het spel.
Ik wil zo onderhand wel eens videotjes zien van de beweringen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:09:
[...]

Lieve schat.
Jij klaagt hier toch ook steen en been dat het spel slecht draait.
Daar is nota bene een heel forum topic aan gewijd.

Laat die jongens toch lekker even wat comments wagen aan audio en hoe hun het ervaren.
Leven en laten leven, make love not war etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
reemprive schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 16:41:

Inderdaad, de Fatal1ty voldoet prima. Ik hoor zeer duidelijk mensen aankomen en van welke richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
enige nadeel aan het geluid vind ik ik hoor alles maar altijd door bijde speakers, dus lijkt wel of ik alleen mono geluid heb:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:32:
[...]

Lieve schat.
Jij klaagt hier toch ook steen en been dat het spel slecht draait.
Daar is nota bene een heel forum topic aan gewijd.

Laat die jongens toch lekker even wat comments wagen aan audio en hoe hun het ervaren.
Leven en laten leven, make love not war etc etc
Lieve schat, het enige waar jij op klaagt is op mij. Ga dit maar even in een ander topic doen.
Jij hebt commentaar op mij terwijl ik gewoon vriendelijk vermeld dat het topic wat offtopic begint te worden.

}:|

[ Voor 10% gewijzigd door Mavamaarten op 08-02-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee wat in de nieuwe patch 16x AA inhoud? Verder hoop ik ook dat de tigers een keer hun server op HC zetten! dan ben ik zeker van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:50:
iemand enig idee wat in de nieuwe patch 16x AA inhoud? Verder hoop ik ook dat de tigers een keer hun server op HC zetten! dan ben ik zeker van de partij!
Wow. AA is voor jou een onbekende term?
Je kunt nu 16 Anti-Air cannons plaatsen.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 08-02-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hahah, echt droog. Ik merk dat ik ietsjes minder last heb van ghost lag. Daarnet toch wel iemand gehad die me killde met 2 kogels van een famas surpressor... 3x achter elkaar. Achja, dat zal wel aan mij gelegen hebben.

Verder is mij iets opgevallen, dat ik voor de update niet had... AUDIO STUTTER :+
Echt raar. Bij final killcam en rond 30 seconden voor het einde begint mijn audio echt rare kuren te vertonen.
Gelukkig is het niet voortdurend maar toch is het goed merkbaar.

@Hierboven :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Na de patch blijft bij mij het spel nog tijden wachten nadat het laadbalkje al vol is, ik heb shader warming aan.
Meer mensen die dit opvalt? Ik mis nu steeds het begin van de ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:02:
[...]
Je kunt nu 16 Anti-Air cannons plaatsen.
_O-
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 19:50:
iemand enig idee wat in de nieuwe patch 16x AA inhoud?
Wikipedia: Anti-aliasing

Je kunt nu 16X AA instellen voor videokaarten die dat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:15:
Na de patch blijft bij mij het spel nog tijden wachten nadat het laadbalkje al vol is, ik heb shader warming aan.
Meer mensen die dit opvalt? Ik mis nu steeds het begin van de ronde...
Jep, dat probleem heb ik ook met shader warming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Man man, sinds de laatste patch (PC) lijken alle servers last te hebben van lag.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:25:
[...]

Jep, dat probleem heb ik ook met shader warming.
Had voorheen shader warming aan om het schokken tegen te gaan, nu even zonder gespeeld.
Ik heb geen schokken meer dus laat het maar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:32
Vandaag had ik iets raars bij het spelen van hardcore domination. In een keer killde iemand uit mijn team het hele andere team. Dit gebeurde later ook door iemand uit het andere team en een vriend van mij werd ook nog gekickt, omdat hij in een keer volgens de server heel ons team team-killde :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Joostdz schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:13:
Vandaag had ik iets raars bij het spelen van hardcore domination. In een keer killde iemand uit mijn team het hele andere team. Dit gebeurde later ook door iemand uit het andere team en een vriend van mij werd ook nog gekickt, omdat hij in een keer volgens de server heel ons team team-killde :S
Oh lekker, hebben ze weer een server glitch gevonden.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Frentik schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:29:
Man man, sinds de laatste patch (PC) lijken alle servers last te hebben van lag.
Jep, ik heb het zelfde gevoel.

Ook werd ik net gekickt (gewone server, niet sniper/pistol only) :
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/2/3816252795-orig.jpg
Ik zat al wel 10 minuutjes in die server dus ik had het wel zien voorbijkomen als het niet mocht

Al die admins met een ego van hier tot in china... :(

EDIT: Oh, ben ik blijkbaar nog banned ook...
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/2/3816363418-orig.jpg
:F

[ Voor 11% gewijzigd door Mavamaarten op 08-02-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is jullie ervaring voor het veranderen van je field of view?, ben een btje aan het rommelen met de graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Mavamaarten schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:29:
[...]

[afbeelding]
Ik zat al wel 10 minuutjes in die server dus ik had het wel zien voorbijkomen als het niet mocht

[afbeelding]
Good riddance toch, kun je een normale server zoeken ;)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 23:27:
hoe is jullie ervaring voor het veranderen van je field of view?, ben een btje aan het rommelen met de graphics
Een verhoogde FoV geeft mij altijd een soepelere gameplay ervaring. Met FoV op stock voelt het net alsof je een zoutzak bent :)

Nadeel is dan weer dat alles van veraf nog iets verder veraf lijkt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
die laatste patch is echt het toppunt (elke patch sinds de eerste maakt bij mijn pc het er alleen maar slechter door) nu is het bijna na elke 2/3 maps dat ik opeens 999 ping krijg zelf kan ik niks doen niet lopen / schieten of noem maar op maar wel alles eromheen helemaal volgen killcam / kills door anderen gemaakt, enz enz

waar zijn ze mee bezig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:16:
[...]
Ik weet bijna wel zeker als je 1 van die server HC Mixed maakt dat je die server ook vol hebt zitten. Heb hier een aantal maten van mij die best tegen of met jullie willen gamen echter houden wij allemaal niet van de Normal modus vandaar dat we nu nog niet te vinden zijn bij jullie op de servers.
True true meldt me bij deze ook :+. Wat ik zo lees zijn er nog wel een man of 4 dus dan zit ie al vol genoeg om te kunnen beginnen en de rest komt vanzelf wel dan..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

alsditookniet schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 02:27:
die laatste patch is echt het toppunt (elke patch sinds de eerste maakt bij mijn pc het er alleen maar slechter door) nu is het bijna na elke 2/3 maps dat ik opeens 999 ping krijg zelf kan ik niks doen niet lopen / schieten of noem maar op maar wel alles eromheen helemaal volgen killcam / kills door anderen gemaakt, enz enz

waar zijn ze mee bezig.....
Dat is een bekende bug. Ik heb er ook last van (gehad?). Er is zelfs een ping proggie die dat weer voorkomt. Je zou eens moeten googlen... Het is volgens mij volledig at random dat het gebeurd.

Gisterenavond voornamenlijk wagermatch gespeeld. Sharpshooter en Gungame. Leuk als je aan het eind met een score van 35-6 staat :P. Streak van 14.
Sommige potjes zijn echt zoooo spannend tot het laatste moment.... Erg vermakelijk!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Ze mogen best 1x die lag die ik altijd aan het begin heb fixen! Al lijkt het er wel op dat het steeds minder word! :)

Gister weer paar potjes gedaan, begin was 10-7 maar eenmaal opgewarmt.. niet meer te stoppen! Twee weken geleden de Famas ontdekt ook al ben ik 6e prestige.. vond het maar een bout wapen, maar nu..

Extended mag + Scav + Sleight of hand + Hacker of Ghost + Sleight + Hacker + Dual mag, helemaal top! :)
Geld ook voor me ak47 wat is nog steeds een super wapen vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Weet iemand hoe ik die stomme melding met de controls kan vermijden :P, ik sluit gewoon heeeeel netjes af en toch krijg ik die melding -.-

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

welke melding? :o

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 16:54
sinds ik dualmags heb geprobeert kan ik bijna niet meer zonder. In combinatie met SoH kun je vrijwel meteen weer schieten, ik heb namelijk de neiging om nogal vaak te reloaden en dat zorgde regelmatig voor problemen nun niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

ArgantosNL schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:34:
sinds ik dualmags heb geprobeert kan ik bijna niet meer zonder. In combinatie met SoH kun je vrijwel meteen weer schieten, ik heb namelijk de neiging om nogal vaak te reloaden en dat zorgde regelmatig voor problemen nun niet meer.
Je kan het ook afleren en een andere perk nemen. Lijkt mij een stuk beter! :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
ik loop graag in de actie en dan is SoH handig en op een AK47 zijn er niet echt veel attachment die je perse nodig hebt. Ben toch gewent om de ADS te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Vroeg ik me ook af :p

Als het de melding is die je krijgt als het spel opstart dat iets verandert is: staat je config op read-only? Het spel kan dan namelijk de veranderingen niet doorvoeren in je config file en zal dus altijd die melding geven.

(er ook vanuit gaande dat je op de pc speelt)

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 09-02-2011 12:00 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb af en toe hetzelfde,
Het is zo´n melding die je vraagt of je op safe mode wilt opstarten.
Omdat, zo denkt het programma, je de vorige keer niet goed hebt afgesloten.

kwestie van een keertje op NEE/NO klikken en klaar.
maar helaas, ik heb het antwoord ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:29:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
-edit-
Nice! welke server! _/-\o_
lijkt me heerlijk om op een knife free server te spelen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Het vinden van de server lijkt je heerlijk, of er daadwerkelijk op spelen? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 09-02-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
ArgantosNL schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:50:
ik loop graag in de actie en dan is SoH handig en op een AK47 zijn er niet echt veel attachment die je perse nodig hebt. Ben toch gewent om de ADS te gebruiken.
Ik heb die tik ook. Komt volgens mij door teveel SP. Daar heb ik altijd de neiging na elke kill achter een muurtje snel te reloaden. In MP is dat wat minder tactisch :P

Ik gebruik ook vaak SoH maar sinds ik dual mags heb ontdekt gebruik ik juist veel hardened. SoH én dual mags vind ik een beetje overkill, naast dat het zonde is omdat je dan andere perks en/of attachements niet kan gebruiken.

Vaak is het SoH met scope of eventueel grenade launcher in domination
of het is Hardened met dual mags (bij guns waar ik scope niet nodig vindt, ak, commando)
bram1984 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:28:
Het vinden van de server lijkt je heerlijk, of er daadwerkelijk op spelen? ;)
Lol. Mierenneuker :P

[ Voor 11% gewijzigd door KingKoning op 09-02-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:24:
[...]
Nice! welke server! _/-\o_
lijkt me heerlijk om een knife free server te vinden! *O*
Ja, geweldig toch -.-
Je ziet iemand, schiet je lader leeg (had nogal hoge ping :/ ) en knifet hem. Joepie ik niet dood.
"You are kicked for using a knife"... en als ik rejoin ben ik dus banned.

Echt kak man. Als ze het hadden gezegd hadden ze een reden om mij te kicken... doe dat dan ook -.-
KingKoning schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:28:
[...]
Ik heb die tik ook. Komt volgens mij door teveel SP. Daar heb ik altijd de neiging na elke kill achter een muurtje snel te reloaden. In MP is dat wat minder tactisch :P
Hahah, ik reload telkens als ik iemand kill / of gewoon ernaast geshoten heb.
Niet tactisch ? Het is toch logisch dat als je meer kogels hebt de kans dat je hem doodkrijgt groter is.
SoH + Extended mags FTW !

[ Voor 33% gewijzigd door Mavamaarten op 09-02-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:35:
[...]

hahah, ik reload telkens als ik iemand kill / of gewoon ernaast geshoten heb.
Niet tactisch ? Het is toch logisch dat als je meer kogels hebt de kans dat je hem doodkrijgt groter is.
Vaak reloaden en extended mags gebruiken klinkt mij niet logisch in de oren. Als ik ex mags gebruik is het juist om minder vaak te moeten reloaden. Maar speelstijlen verschillen natuurlijk. Heb zelf ook moeite om mijn drang naar een reload te onderdrukken. :)

Gisteravond een mooi voorbeeld van gekke guns. Mijn Famas+Silencer was op, dus ik ging wapens rapen. Achtereenvolgens een uzi met ACOG, HK-21 met IR scope en daarna een G11 met variable scope. Vond het daarna niet meer gek dat we zo hard kont aan het schoppen waren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Al die verschillende regels op servers is niet meer bij te houden. Misschien moeten ze filters maken voor die onzin, dat een admin dat dan insteld. Kan je er op filteren en/of in de server browser kijken wat de regels zijn.

Nu kom je echt de meest idiote dingen tegen

- Geen claymores
- Geen launchers
- Geen launchers, maar wel op vliegend materieel
- Geen flash
- Geen novagas
- Geen AK74u
- Geen last stand
- Geen tubes
- Geen knifes
- Niet meer dan 1 persoon bij een objective(ja, echt!!)

En dit alles in alle combinaties die maar mogelijk zijn. Hoe moet ik nou weten als ik een server binnen kom wat wel of niet mag :? Duidelijk een manko, dit hadden ze moeten voorzien.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

beany schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:02:

W. T. F. ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Was op een DOM server, een duitse volgens mij. Werd gekicked omdat ik een teamgenoot ging helpen met het cappen van een vlag. Heb niet eens geprobeerd om weer te joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

lol ik heb net een bug ontdekt in het theater.
Ik opende een film, en ontdekte dat ik het verkeerde filmpje had aangeklikt. Dus ik doe end film.
Kom ik in het main menu, maar het spel ging verder (ik hoorde mezelf schieten enzo :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Mavamaarten schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:35:
[...]

Ja, geweldig toch -.-
Je ziet iemand, schiet je lader leeg (had nogal hoge ping :/ ) en knifet hem. Joepie ik niet dood.
"You are kicked for using a knife"... en als ik rejoin ben ik dus banned.

Echt kak man. Als ze het hadden gezegd hadden ze een reden om mij te kicken... doe dat dan ook -.-

[...]

Hahah, ik reload telkens als ik iemand kill / of gewoon ernaast geshoten heb.
Mja ik bedoel meer dat ik vaak die tik heb om na een kill gelijk te reloaden, waardoor je dus soms in een reload zit terwijl er alweer een nieuwe enemy voor je neus staat. Veel reloaden is natuurlijk in principe wel tactisch, maar niet als het een tik is. 8)

Als maten van mij bij mij meespelen (split screen) zie je juist het omgekeerde. ipv elke x te reloaden als je ff een momentje heb jekkeren ze maar door en reloaden ze pas als er in beeld komt: "press x to reload". Met dus tot gevolg dat ze meestal dood zijn na 1 magazijn, en daarnaast veel met extended mags lopen.

Maar goed, ik ben mijn eigen tik aan het afleren dus dan kies ik voor óf dual mags, óf SoH want beide vindt ik zonde van de attachement of perk. Dan liever met hardened de dual mags of SóH met een leuke attachement (afhankelijk van het wapen en de gamemode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
met dual mags krijg je ook extra ammo dus heb je ook geen scavager nodig 8) de combi met SoH is toch heel fijn als je op een klein map midden in de actie zit en je maar een halve seconden hebt om te reloaden.
heb al een aantal keer gehad dat ik mijn clip op 2 man leeg had geknalt en een 3rd kwam er aan, in 2 stappen achter het muurtje reloaden meteen er weer uit gaan en door knallen. En als je zo'n situatie krijgt als je allebij dicht bijelkaar moet reloaden hoef je niet te lopen kniven dus dichterbij komen maar gewoon herladen dat gaat nog sneller dan je pistol er bij pakken. (ik loop toch altijd met een launcher niet leuk voor je killstreak rewards als ik in het andere team zit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ja dat is hetzelfde als je Scavanger (Pro) icm neemt met een Dual-Mag attachement en SOH perk.
Icm met Extended mags kan ik het dan wel weer begrijpen.

Gisteren niet meer gegamed. Ben benieuwd vanavond wat ik tegenkomt.
En inderdaad je wordt soms ziek van de regeltjes per server.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Laatst online: 10-09 09:22
Al die verschillende regels op servers is niet meer bij te houden. Misschien moeten ze filters maken voor die onzin, dat een admin dat dan insteld. Kan je er op filteren en/of in de server browser kijken wat de regels zijn.

- Geen claymores
- Geen launchers
- Geen flash
- Geen novagas
- Geen AK74u
- Geen last stand
- Geen tubes
- Geen knifes

En dit alles in alle combinaties die maar mogelijk zijn. Hoe moet ik nou weten als ik een server binnen kom wat wel of niet mag :? Duidelijk een manko, dit hadden ze moeten voorzien.
Vergeet niet de "Crouch only" servers, geen idee hoe iemand het verzint om een oorlog te voeren op je hurken... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Geen launchers
Soms denk je dat je alles wel gezien hebt en dan zie je weer van dit soort regeltjes. Echt niet te geloven. Wat willen ze dan doen bij objective based gamemodes? Lekker handig, één persoon bij een objective die het uiteraard nooit overleefd in z'n uppie. De admin van de server is ondertussen met "TDM" bezig zonder zich een seconde om een objective te bekommeren. Uiteindelijk staat ie weer stoer bovenaan met 0 caps en 50+ kills. :N Dat is gewoon de achterliggende gedachte van deze sukkels.

Of gekicked en gabanned worden omdat je de chopper gunner van de admin neerhaalt bij Nuketown. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
Reden waarom ik SoH Pro gebruik is vanwege de snelle zoom, erg fijn om te hebben en als je SoH + Dual mags hebt, reload je 1x SUPER snel... heeft me wel is gesaved.

Vanavond dan maar even Ghost pro + Hardened + Dual mags proberen

Gelukkig is Hardened pro zo gehaald ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Doxiz op 09-02-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39

- Geen claymores
- Geen launchers
- Geen flash
- Geen novagas
- Geen AK74u
- Geen last stand
- Geen tubes
- Geen knifes

-Geen chat
-Geen mic
-Geen dolphin divers

Zag er nog een paar maar weet ze niet meer :F

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Houwel ik geen tube en geen second chance iss prima vind is de rest in die lijst wel wat overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

fatihbatur schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:32:
-Geen chat
-Geen mic
-Geen dolphin divers

Zag er nog een paar maar weet ze niet meer :F
-No running _O-

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen killstreaks neerhalen...en dit op nuketown only server:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No shooting, only sight seeing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
ArgantosNL schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:37:
Hoe wel ik geen tube en geen second chance iss prima vind is de rest in die lijst wel wat overdreven
Zou ik ook niet erg vinden.

Zat laatst in een crouch only server, wist ik dus niet.. dus ik ren door die map heen schiet wat mensen neer.. word ik gekicked.. NO RUNNING, toen zat ik ook van WTF, wie wil dat nou? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

- Geen claymores
- Geen launchers
- Geen flash
- Geen novagas
- Geen AK74u
- Geen last stand
- Geen tubes
- Geen knifes

dit zouden allemaal custom servers moeten zijn, niet standaard ranked.. dat is het manko

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

- Geen claymores
- Geen launchers
- Geen flash
- Geen novagas
- Geen AK74u
- Geen last stand
- Geen tubes
- Geen knifes
Zoals in een van de vorige topics al werd aangegeven: Verplicht deze servers tot een custom lobby. Dit hoort gewoon niet thuis in de ranked serverlist :S .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
Hoeveel pagina's gaan we nog vullen met zeuren over servers met rare regels / rare admins? :O Zoek favo servers uit en speel alleen daar op en je hebt geen problemen. Jullie wilden dedicated servers, nu heb je het en valt er weer te zeuren over het beheer van de servers. Als geen enkele je bevalt huur je er toch zelf één...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Kluutmaran schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:37:
Hoeveel pagina's gaan we nog vullen met zeuren over servers met rare regels / rare admins? :O Zoek favo servers uit en speel alleen daar op en je hebt geen problemen. Jullie wilden dedicated servers, nu heb je het en valt er weer te zeuren over het beheer van de servers. Als geen enkele je bevalt huur je er toch zelf één...
haha, ja het is meer het BO op PC-zeur-forumpje aan het worden ;)
D4NG3R schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:17:
[...]

Zoals in een van de vorige topics al werd aangegeven: Verplicht deze servers tot een custom lobby. Dit hoort gewoon niet thuis in de ranked serverlist :S .
Gaat wel een beetje ver hoor allemaal... boh boh..
Double xp weekend heeft toch wel ze vruchten afgeworpen..prestige 10 alweer, en bijna 11!
Zal volgende week wel afgelopen zijn als ik moet gaan werken! O-)

[ Voor 34% gewijzigd door delaitinho op 09-02-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

beany schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:05:
[...]

Was op een DOMme server, een duitse volgens mij. Werd gekicked omdat ik een teamgenoot ging helpen met het cappen van een vlag. Heb niet eens geprobeerd om weer te joinen...
Fixed ;)

Maar even, belachelijke regel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:48
Ik ben een persoon die ook altijd reload na een kill, dus speelde ik ook altijd met SoH pro op de AK47 oid. Op de AK74 of andere SMG vind ik het dan weer niet zo nodig, die reloaden snel genoeg. Dual mags + SoH vind ik dan toch echt overkill. Ik heb het wel eens getest wat het verschil was tussen SoH + dual mags en elk apart. Als je beide tegelijk doet levert het bij mij geen merkbaar verschil op, volgens mij wil die reload animatie gewoon niet veel sneller. SoH is over het algemeen wel iets sneller dan dual mags apart. Dus naar mijn mening kun je beter één van de twee nemen en de keuze is dan tussen snellere ADS (SoH pro) en meer ammo (dual mags).

Ik ben echter sinds de laatste 3-4 prestiges helemaal overgestapt op de M16!! 8)
Dat ding is echt ondergewaardeerd, veel mensen kopen gelijk andere guns en vergeten de M16 te gebruiken. Ik gebruik hem natuurlijk niet voor close range als het niet nodig is want dan ben je wel in het nadeel. Maar dan zou ik wel met een SMG spelen en als je een beetje goed aimt is met burst fire ook prima close range te vechten (alleen niet op core). Door z'n burst fire word je ook gedwongen om rustiger aan te doen met je ammo, hoef je minder te reloaden en op HC is een 3 kogel burst zeer effectief. Ook heeft de M16 echt een snelle reload van zichzelf, ongeveer vergelijkbaar met een AK47 en dual mags! Dus ik gebruik SoH ook niet meer en ben overgestapt op hardened. Zo kan ik altijd iedereen neer knallen als ze achter cover zitten. Met burst fire kun je erg goed wallbangen. Attachment is een silencer voor op HC want de iron sights zijn toch al erg goed en je doet toch damage genoeg met 3 kogels. Ook ben ik erg te spreken over de ACOG scope op de M16. De M16 is de enige gun die minder recoil krijgt van de ACOG scope en die gun is al super nauwkeurig. Dus nu nog beter voor de lange afstand, daar kunnen de snipers niet tegen op. Deze setup is me ook zeer bevallen op HC SnD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op advies van Rutger ga ik dan de M16 maar eens afstoffen...

In MW2 vond ik hem om de een of andere reden raar overpowered...
is dat nu nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:09:
In MW2 vond ik hem om de een of andere reden raar overpowered...
is dat nu nog steeds?
Somewhat. In principe is 1 burst een kill, maar het is vaak lastiger als het lijkt om de volle burst op lange afstand te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutger Mulder schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:50:
Ik ben echter sinds de laatste 3-4 prestiges helemaal overgestapt op de M16!! 8)
Ik gebruik al een poosje een M16 met silencer en ACOG, met Ghost, Warlord en Ninja (pro pro pro) als m'n Sneaky Sniping class. Het enige wat mis gaat is mensjes op knuffelafstand, maar die kun je messen, en m'n backup wapen is een CZ full auto. Als je bukt kun je ook redelijk nauwkeurig uit de heup schieten met de M16, waarmee het een soort weakling shotgun wordt. Ideaal is anders, maar je kunt wel met 2 salvos iemand neertikken ondanks dat je niet scopet.

Op dit moment is m'n M16 class de enige die geen Hardline Pro erop heeft (en ja, m'n killstreak is dus kistje kistje kistje :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:19:
[...]

Ik gebruik al een poosje een M16 met silencer en ACOG, met Ghost, Warlord en Ninja (pro pro pro) als m'n Sneaky Sniping class. Het enige wat mis gaat is mensjes op knuffelafstand, maar die kun je messen, en m'n backup wapen is een CZ full auto. Als je bukt kun je ook redelijk nauwkeurig uit de heup schieten met de M16, waarmee het een soort weakling shotgun wordt. Ideaal is anders, maar je kunt wel met 2 salvos iemand neertikken ondanks dat je niet scopet.

Op dit moment is m'n M16 class de enige die geen Hardline Pro erop heeft (en ja, m'n killstreak is dus kistje kistje kistje :+ )
hoezo kistje, kistje kistje? Aangezien je alleen de care package kan veranderen? Ik heb vaak dat ik omdat ik vaak 5/9/11 speel uiteindelijk overblijf met 3 a 4 pakketjes waarbij het me net iets te lang duurt om die dingen te droppen. Met double xp heb ik me wel kostelijk vermaakt met de sam turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kluutmaran schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:37:
Jullie wilden dedicated servers, nu heb je het en valt er weer te zeuren over het beheer van de servers.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

En in MW2 zat je de helft van de tijd in een gehackte server, en zeurden we daar over. Dedicated servers geven over het algeheel een veel betere ervaring, maar dat betekent niet dat het 100% zonder problemen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
sorry hoor maar die vertraging van je hitmarkers op de xbox is veel iritanter dan zo nu en dan een kleuter met een god-complex.

sinds ik op de PC hebt gespeeld heb ik geen potje meer gedaan op de xbox, het is gewoon iritant als je raak schiet en de hitmarker komt later pas en jij valt in 2 kogels dood neer waarna je hem in de Killcam zijn clip ziet legen op jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ArgantosNL schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:41:
[...]

sorry hoor maar die vertraging van je hitmarkers op de xbox is veel iritanter dan zo nu en dan een kleuter met een god-complex.

sinds ik op de PC hebt gespeeld heb ik geen potje meer gedaan op de xbox, het is gewoon iritant als je raak schiet en de hitmarker komt later pas en jij valt in 2 kogels dood neer waarna je hem in de Killcam zijn clip ziet legen op jou.
ook op de pc hoor, ren je de hoek om, komen je hitboxen nog even 5 minuten later achter je aan...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
delaitinho schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:23:
[...]

hoezo kistje, kistje kistje? Aangezien je alleen de care package kan veranderen? Ik heb vaak dat ik omdat ik vaak 5/9/11 speel uiteindelijk overblijf met 3 a 4 pakketjes waarbij het me net iets te lang duurt om die dingen te droppen. Met double xp heb ik me wel kostelijk vermaakt met de sam turret.
Ik vind dat zo gevaarlijk.. ik voel de spanning stijgen wanneer ik me heli's laat komen om mijn pakketjes te droppen.. Ik heb nu UAV -> Chopper Gunner -> Gun Ship. Enemy Hewie is on the way 8) ja je moet lang op je reward wachten maar het gaat makkelijker dan ik in eerste instantie had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de XBox valt het denk ik te verklaren dat de afstand naar de host variable is en diens ISP.
Oftewel, de latecy die je hebt kan behoorlijk veranderen gedurende een potje...

Zie jij bij de xbox in de leaderbords ook ping tot de host?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeple schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:54:
[...]

Ik vind dat zo gevaarlijk.. ik voel de spanning stijgen wanneer ik me heli's laat komen om mijn pakketjes te droppen.. Ik heb nu UAV -> Chopper Gunner -> Gun Ship. Enemy Hewie is on the way 8) ja je moet lang op je reward wachten maar het gaat makkelijker dan ik in eerste instantie had verwacht.
grote nadeel van je killstreak setup is:
tegen de tijd dat je klaar bent met je Chopper gunner, is het potje voorbij (tenminste als het team geen TDM speelt tijdens objectives)
Ik persoonlijk speel altijd met UAV, black bird en chopper gunner of die #7 heli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:58:
Zie jij bij de xbox in de leaderbords ook ping tot de host?
Yep :Y

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik gebruik altijd oftewel
- Spy Plane, Care Package, Cobra (attack heli ?)
- Spy Plane, Attack Heli, Chopper Gunner.
Meestal wel de eerste. Soms zou ik zo graag 4 killstreaks willen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:05:
Jij en 4 killstreaks???

Als je jou verhalen mag geloven dan heb je niet de kans om zoveel killstreaks te halen, want of je wordt gekilled door de lag of je wordt gekickt :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:00:
[...]

grote nadeel van je killstreak setup is:
tegen de tijd dat je klaar bent met je Chopper gunner, is het potje voorbij (tenminste als het team geen TDM speelt tijdens objectives)
Ik persoonlijk speel altijd met UAV, black bird en chopper gunner of die #7 heli
Klopt, dat is me inderdaad al een keer overkomen dat wanneer ik aan kom vliegen in me geweerboot dat het potje over is. 8)7 Maar meestal speel ik domination en als je daarbij in het begin aan je streak komt dan kun je flink de map domineren. Het is niet zo dat ik daar op speel, ik speel gewoon, en wanneer ik de reward krijg is dat mooi meegenomen. Ik moet wel toegeven dat ik me er gister op betrapte toen ik aan het begin van het potje een 8-0 score had, ik een stuk rustiger ging spelen voor mijn laatste 3 kills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hihi haha hoho -.-
Ik zeg dat ik graag 4 killstreaks zou hebben. Zou toch leuk zijn ? :)

De eerste 2 spelletjes die ik speelde na de update had ik totaal geen lag. Het was geweldig om te spelen, echt waar. Even later (na het eten) op een andere server (met lagere ping o_O) had ik opeens weer wel veel lag.
Ach. Misschien zeur ik gewoon te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeple schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:12:
[...]

Klopt, dat is me inderdaad al een keer overkomen dat wanneer ik aan kom vliegen in me geweerboot dat het potje over is. 8)7 Maar meestal speel ik domination en als je daarbij in het begin aan je streak komt dan kun je flink de map domineren. Het is niet zo dat ik daar op speel, ik speel gewoon, en wanneer ik de reward krijg is dat mooi meegenomen. Ik moet wel toegeven dat ik me er gister op betrapte toen ik aan het begin van het potje een 8-0 score had, ik een stuk rustiger ging spelen voor mijn laatste 3 kills ;)
[tigermode]
Je speelt DOM, dan maken je kills en deaths niet uit capture een control point!
[/tigermode]

Bij mij overvallen de meeste kill streaks me,
Hey das nou handig een blackbird! *O* , en altijd op het moment dat ik dan de activeer knop in druk...
komt er iemand met een mesje aanrennen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
@Mavawhine.
Iedere post van jou gaat over je lag, ga eens jammeren in het problemen topic.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 09-02-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gnnnnh |:(, hebben jullie dat ook wel eens, van die game momenten dat niets, maar dan ook NIETS lijkt te lukken? Nades die precies de deurpost raken ipv naar binnen gaan, elk 1v1 gevecht verlies je om de een of andere vage reden, overal lijken lui rond te lopen waar normaal nooit iemand loopt, backstabs (of shots). Knifekills die net niet lukken of net te laat komen, assists ipv kills, zo kan ik nog wel even doorgaan |:(.

Dat had ik dus het afgelopen uurtje spelen zeg, jeez, ik ben normaal helemaal niet zo snel geïrriteerd, maar net, haha, ik werd echt gek. Werkelijk alles ging mis -O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

unfor schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:38:
@Mavawhine.
Iedere post van jou gaat over je lag, ga eens jammeren in het problemen topic.
Wat is het f****** probleem nou weer ? Ik probeer duidelijk te maken dat ik niet altijd lag heb...
Resultaat : iedereen begint hier weer op mij te kappen :(

Edit @ hierboven : Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Dan post je in dit topic, begint iedereen je MavaWhine te noemen -O-

[ Voor 17% gewijzigd door Mavamaarten op 09-02-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:54
Mavamaarten schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:05:
Blackbird is echt handig. Dan is het bijna moeilijk om niet de hondjes of die heli te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jah, blackbird is handig, maar om de een of andere reden vind ik 7 kills (hardline) wat veel voor een gebooste spy plane. En hij duurt ook zo kort. CP heeft belachelijk veel ammo, maar ik heb een keer 3x dogs achter elkaar erin gehad. Echt nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:43:
maar ik heb een keer 3x dogs achter elkaar erin gehad. Echt nice :D
Attack dogs uit een CP? Ik wist niet eens dat het kon.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client