[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.743 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Mystikal schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:00:
Heeft iemand wat console commands voor me met betrekking tot autobalance, teambalance en teambalance grace period.

Het lukt ons niet om te switchen van team, ondanks dat teambalance uit staat.
Ik heb dat met het rcon programma aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ik kwam opeens als gametype 24/7 Nuketown tegen op de PS3, wel leuk in combi met de dubbel XP actie, alleen is het op de servers nogal druk denk ik want het loopt allemaal een beetje moeizaam. En weer vastlopers, toch wel een aantal leuke potjes gespeeld.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 21:53
was er dit weekend nou dubbel xp, want ik merk er niks van atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dutchie01 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:00:
was er dit weekend nou dubbel xp, want ik merk er niks van atm
Lol, je krijgt 100xp per kill ipv van 50. :) Let er maar is op. (in Demolition tenminste), S&D, 1000xp. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
Vraaag schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:25:
[...]

Lol, je krijgt 100xp per kill ipv van 50. :) Let er maar is op. (in Demolition tenminste), S&D, 1000xp. :D
net s&d gespeeld op de pc en ik kreeg 500 per kill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dutchie01 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:28:
[...]

Weet je dat 100% zeker? Was het niet een assist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In je scoreboard staat 500 maar on screen (net na de kill) zie je 1000. Althans zo werkt het op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Jeej, ben eindelijk compleet door de eerste prestige heen qua xp. Schiet wel lekker op met 100/200xp per kill @ nuketown.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:32:
[...]

In je scoreboard staat 500 maar on screen (net na de kill) zie je 1000. Althans zo werkt het op de xbox.
owja nu zie ik het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:48
Die ghost lag heb ik ook regelmatig last van in de game en dat heeft niks met beter worden te maken. Soms lijkt het wel alsof de ander me gewoon een seconde eerder ziet en aangezien ik op hardcore speel maakt dit een wereld van verschil. Ook heb ik regelmatig dat de game gewoon traag aanvoelt en schokkerig speelt. Mijn fps in de counter lijkt goed en mijn ping ook, maar toch speelt de game dan schokkerig, kan ik niet nauwkeurig met mijn muis aimen en je hoort dan de sound ook gewoon onregelmatig. Het lijkt dus een soort van rare lag en fps drops, maar de meters wijzen dat niet aan :S. Het kan soms ook gewoon een hele ronde goed gaan, maar ik heb er elke dag mee te maken. Wie weet is het zelfs wel server side?

De game is gewoon zwaar kloten geport naar de pc en heeft een niet te stillen honger naar CPU power terwijl deze amper gebruik maakt van de GPU. Veel dual core gebruikers zijn dus ook de pineut lijkt het. Tijdens de laatste patches zijn de klachten bij mij ieg weer erger geworden. Gelukkig krijg ik de laatste tijd niet meer zoveel games freezes als na de eerste patch. Er zijn echter gewoon te veel meldingen hiervan om dit af te doen als gezeur en je moet maar beter spelen. Ik zit nu tegen prestige 10 aan en heb genoeg speeluren om te weten waar ik over praat. Geen idee hoe je het moet noemen, ghost lag, lag spikes, stuttering, freezes etc maar problemen zijn er zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Idd, die ghost lag heb ik pas vanaf de laatste patch. Ik ga nu weer effe wat XP halen op HQ (ben nogal wat weg geweest dit weekend)... Je hoort nog wel van me hoe het gaat (als ik ragequit lol)

edit: O_O dit is echt de omgekeerde wereld. Ik vroeg me af wat er zou gebeuren als ik eens een server zou joinen met ping 150 ofzo... En rarara : geen lag ! Echt zo vreemd.

[ Voor 34% gewijzigd door Mavamaarten op 06-02-2011 16:28 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Even een kleine request / animo-check voor een nieuwe, potentiëel gezellige clan :)

Naast de Tigers is er nu ook het idee gevallen tussen mij en Wildcat om een nieuwe groep op te zetten, uiteraard: de Cats!

Wildcat zou dan Yellow.Cat. worden, en dit is gewoon een oproep om een keertje met ons mee te spelen om te zien of je geïnteresseerd bent. Laat het mij even via DM weten of gooi het gewoon in het topic. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:40:
Even een kleine request / animo-check voor een nieuwe, potentiëel gezellige clan :)

Naast de Tigers is er nu ook het idee gevallen tussen mij en Wildcat om een nieuwe groep op te zetten, uiteraard: de Cats!

Wildcat zou dan Yellow.Cat. worden, en dit is gewoon een oproep om een keertje met ons mee te spelen om te zien of je geïnteresseerd bent. Laat het mij even via DM weten of gooi het gewoon in het topic. :Y)
Ik ben geïnteresseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009

D4NG3R

kiwi

:)

Welk platform?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Awww...

Is er iemand geïnteresseerd om "officieel" een of andere GoT clan op de xdoos te starten?

Gewoon een funclan zonder al te veel gezeur en eisen :) .

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 06-02-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
Leuk idee, the Cats :P

Hierbij wil ik jullie trouwens mijn allereerste montage ooit laten zien:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

vinom schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:10:

[video]
Leuke overgang van The Doors naar SDFGDFGSDFGSDFGERGADFgSDF!!!!111 muziek :X :p

Maar op zich prima gelukt voor de eerste keer :)

Tip: textheight command op 0 zetten, komt de chat niet meer in beeld.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
Waarom niet gewoon een normale clan naam..
Toch niks aan om Blue/Yellow/Black/Grey/Red.CAT ofzo te heten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Gundogan schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:30:
[...]

Leuke overgang van The Doors naar SDFGDFGSDFGSDFGERGADFgSDF!!!!111 muziek :X :p

Maar op zich prima gelukt voor de eerste keer :)

Tip: textheight command op 0 zetten, komt de chat niet meer in beeld.
Thanks, hele goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er mensen zijn die mee willen doen. Laat maar weten wat voor .Cat je dan wordt :P Ik wacht nog ff af voordat ik m'n naam wijzig, want een eenmansclan is ook weer zo zielig.

Net aan een nieuwe prestige begonnen. Allemachtig wat gaat dat hard in het begin bij HQ met double XP. Het allereerste dat ik deed is een HQ cappen, gelijk level 2, paar kills, level 3. Zit nu alweer op 14 :)

In tegenstelling tot TDM, waar ik bijna nooit cheaters tegenkom, ben ik er in HQ al een aantal tegengekomen. Ene eXic met het één en ander aan rare tekens en letters in de naam en Glacius, die het potje erop, in plaats van te leaven, dat ze meestal doen, blijkbaar z'n cheat uitzette en deed alsof er niks aan de hand is. Ws komt ie hier ook wel eens want hij gaf al aan dat ik maar lekker naar m'n GoT forum moet gaan (nav mijn opmerking over z'n WH) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:50:
Awww...

Is er iemand geïnteresseerd om "officieel" een of andere GoT clan op de xdoos te starten?

Gewoon een funclan zonder al te veel gezeur en eisen :) .
www.gotlive.nl

Minder een clan, meer een groep mensen dat regelmatig samenspeelt. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mavamaarten schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:09:
Idd, die ghost lag heb ik pas vanaf de laatste patch. Ik ga nu weer effe wat XP halen op HQ (ben nogal wat weg geweest dit weekend)... Je hoort nog wel van me hoe het gaat (als ik ragequit lol)

edit: O_O dit is echt de omgekeerde wereld. Ik vroeg me af wat er zou gebeuren als ik eens een server zou joinen met ping 150 ofzo... En rarara : geen lag ! Echt zo vreemd.
Ghost lag is mij ook opgevallen. Terwijl mijn ping lager is dan diegene die mij neerschoot, is diegene wel eerder aan het schieten in de killcam.

Dit heb ik ook eens uitgetest op een 150 ping server in Canada en daar had ik de meeste ping, maar bleek toch erg goed mee te kunnen komen. Zelfs een dubbel kill in de final kill cam. :P
Er leek inderdaad geen ghost lag te zijn. :)

Het schijnt wel zo te zijn dat Treyarch een aantal anti-lag dingen(kan even niet helder denken) in het spel gezet te hebben. Misschien dat het hier door komt.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
begin BO super frustrerend te vinden, ben laatste tijd vrijwel altijd host en ik kan er niks aan veranderen. Heb van alles met mijn router geprobeerd, als ik het niet ben merk ik meteen hoe lekker het spel kan spelen. strakke framerate en weinig lag issues. Wat het ngo frustrerender maakt, want de game wilt gewoon niet lekker lopen bij mij.Terwijl als ik friggin host ben met mijn 50mbit lijntje het niet vooruit te branden is. Kan met moeite me 2.50k/d ratio vast houden terwijl als ik geen last van de lag heb zo potjes met tientallen kills en maar paar x dood neerzet alsof het niks is. Dat het host gebeuren zoveel invloed op de game kan hebben. MW2 draaide zelden zo slecht bij mij op de PS3.

Als er nou gewoon een makelijke oplossing was om gewoon niet te hoeven hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

[video]
Doet het niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

[video]
Ik zou jou er sowieso heel graag in hebben mocht je interesse hebben ;) :Y
clockw1ze schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:45:
[...]

Dat is nou juist het typische aan ons ;)
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:23:
[...]

Ik wacht nog ff af voordat ik m'n naam wijzig, want een eenmansclan is ook weer zo zielig.
_/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Blue-Tiger schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:23:
[...]

Natuurlijk wil ik joinen, maar dan hou ik net zoals bij de Tigers mijn eigen naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

vinom schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:29:
[...]

Natuurlijk wil ik joinen, maar dan hou ik net zoals bij de Tigers mijn eigen naam :)
Dat weet ik toch :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Doppert schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:59:
Ik wilde vandaag ook de nieuwe Maps kopen. Dus ik 1600 amerikaans xblpoints gekocht i.v.m een account dat op een amerikaans adres staat. Wil de dlc aanschaffen zegt ie. This item is not available in your current Location. Voor ander games vaak zat dlc gekocht en nog nooit een probleem. Begint black ops ineens te zeuren over een locatie.

Is er geen manier dat ik deze mappen toch kan downloaden op dit account?
Ik zit met hetzelfde probleem.. ook een US account en 1600 xblpoints gehaald.. "This item is not available in your current Location. " :'(
hoe krijg ik die mappack nu gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke modus wordt er gespeeld dan op de PC. Als er alleen maar HC gespeeld wordt dan doe ik mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
[...]

Ik ook, vroeg me af wat het was. Dubbel XP in het weekend ofzo ?

[ Voor 58% gewijzigd door Cornelisjuh op 07-02-2011 09:50 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Cornelisjuh schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:48:
[...]

Ik ook, vroeg me af wat het was. Dubbel XP in het weekend ofzo ?
vinom in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 14"

Was wel leuk voor een weekend want de punten vlogen om je oren. Heb helaas niet heel lang kunnen spelen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 16:42

beany

Meeheheheheh

Sc0rPi0N schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:52:
[...]

Was wel leuk voor een weekend want de punten vlogen om je oren. Heb helaas niet heel lang kunnen spelen.
Ik heb opzich ook niet heel veel gespeeld, maar wel 1 hele prestige gedaan afgelopen weekend. Vrijdag avond ergens naar level 1 gegaan, gisteravond gestopt en ik moet nog 20000 XP hebben voor de volgende prestige.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Sc0rPi0N schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:52:
[...]

Ow haha. Hopen dat ze dat soort dingen vaker doen.

Of gewoon standaard 1 dag per week double xp. Iets van Double XP Friday ofzo :+

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 16:54
Blue-Tiger schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:23:
[...]

[...]

Dat is nou juist het typische aan ons ;)

[...]

_/-\o_ :9
ik doe ook wel een keer mee.

kan ik ook Pizza.CAT pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 22:16
Ik moet zeggen dat ik de maps van First Strike toch wel echt heel leuk vind! wel weer even wennen, maar een welkome toevoeging op de bestaande maps.

Verder heb ik een klein probleem en wil graag weten of er meerdere mensen zijn met dit probleem.
Sinds enkele weken lukt het mij niet meer om (ingame) vrienden te inviten/samen een lobby te maken etc.
NAT staat bij allemaal open, en telkens krijg ik : game session no longer avaiable...... heel klote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:47
Net terug van weekend center parcs, niet kunnen profiteren van double XP weekend :( Maar zie net op de twitter van JD_2020 dat het nog tot 8 uur PST (= 18.00 uur bij ons vandaag) duurt.

* KingKoning gaat dus ff inhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clockw1ze schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:45:
[...]

Vind het wel geinig,
Overigens zo ver als ik weet is er niemand die .CAT heet
het zijn allemaal tijgertjes....

Ik zou haast joinen, ware het niet dat de kleur zwart al bezet is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:47:
Net terug van weekend center parcs, niet kunnen profiteren van double XP weekend :( Maar zie net op de twitter van JD_2020 dat het nog tot 8 uur PST (= 18.00 uur bij ons vandaag) duurt.

* KingKoning gaat dus ff inhalen :D
Oh damn, meen je dat echt? Dat wordt vanmiddag even knallen dan maar. Hup naar prestige 15. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
ind0mi schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:32:
[...]

Ik zit met hetzelfde probleem.. ook een US account en 1600 xblpoints gehaald.. "This item is not available in your current Location. " :'(
hoe krijg ik die mappack nu gedownload?
Nederlandse xbox live silver account maken met nederlands adres in het hotmail-adres, je gekochte punten daar activeren, vervolgens op dat account mappack downloaden en je kan de mappack met elk willekeurig account op die xbox spelen.

Heb ik ook moeten doen. Heb in het verleden mijn originele hotmail-account met een amerikaans adres aangemaakt en zelfs het wijzigen van dat adres naar een nederlands adres helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

NewbieNeo schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:47:
[...]

Nederlandse xbox live silver account maken met nederlands adres in het hotmail-adres, je gekochte punten daar activeren, vervolgens op dat account mappack downloaden en je kan de mappack met elk willekeurig account op die xbox spelen.

Heb ik ook moeten doen. Heb in het verleden mijn originele hotmail-account met een amerikaans adres aangemaakt en zelfs het wijzigen van dat adres naar een nederlands adres helpt niet.
heb de points al geactiveerd op m'n US account. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

ind0mi schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:05:
[...]

heb de points al geactiveerd op m'n US account. |:(
Bellen naar MS, en navragen of er een mogelijkheid is het over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik heb Black Ops een week of twee geleden ook aangeschaft, en omdat mijn vriendin momenteel de werkweek in een andere stad verblijft heb ik nog best wat kunnen spelen ook. Ik vermaak me prima met het spel. Op het moment kan vooral FFA me bekoren, omdat je dan non-stop actie hebt. Ook valt het me regelmatig op dat er niet of nauwelijks sprake is van samenwerking wanneer je met teamgenoten speelt. Zo heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er op gebruik gemaakt werd van voicecomms.
Dat laatste vind ik eigenlijk maar jammer, want dat zou niet alleen een extra tactische dimensie toevoegen, maar ook een stuk leuker zijn. Ik ben net lid geworden van de GoT Black Ops groep, misschien dat daar anders gespeeld wordt. Is er misschien ook een IRC kanaal?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mas- schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:32:
Ik heb Black Ops een week of twee geleden ook aangeschaft, en omdat mijn vriendin momenteel de werkweek in een andere stad verblijft heb ik nog best wat kunnen spelen ook. Ik vermaak me prima met het spel. Op het moment kan vooral FFA me bekoren, omdat je dan non-stop actie hebt. Ook valt het me regelmatig op dat er niet of nauwelijks sprake is van samenwerking wanneer je met teamgenoten speelt. Zo heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er op gebruik gemaakt werd van voicecomms.
Dat laatste vind ik eigenlijk maar jammer, want dat zou niet alleen een extra tactische dimensie toevoegen, maar ook een stuk leuker zijn. Ik ben net lid geworden van de GoT Black Ops groep, misschien dat daar anders gespeeld wordt. Is er misschien ook een IRC kanaal?
Dat heb je alleen echt als je in een party speelt.

Ik speel zo nu en dan TDM zonder headset. Er is inderdaad nauwelijks samenwerking, maar ik speel meer TDM omdat de spawns dan wat logischer zijn cq. je weet uit welke richting de tegenstander gaat komen. De meeste spelers in TDM snappen overigens de chokepoints wel een beetje, dus uiteindelijk strijd je allemaal om hetzelfde stukje map. FFA is vaak meer een kwestie van geluk hebben dat je ergens op het goede moment loopt, tenzij je het hele potje ligt te campen.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 07-02-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

bram1984 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:36:
[...]

Dat heb je alleen echt als je in een party speelt.

Ik speel zo nu en dan TDM zonder headset. Er is inderdaad geen samenwerking, maar ik speel meer TDM omdat de spawns dan wat logischer zijn cq. je weet uit welke richting de tegenstander gaat komen. FFA is vaak meer een kwestie van geluk hebben dat je ergens op het goede moment loopt, tenzij je het hele potje ligt te campen.
Ja, bij FFA heb je regelmatig gewoon pech - dan komen er net als je iemand op de korrel hebt twee andere kerels uit een willekeurige andere richting. Dat neem ik graag op de koop toe - doodgaan bij FFA is niet zo vervelend, je spawnt toch weer middenin de actie. Meer dan vijf kills op rij haal ik maar zelden in FFA.

Met een party spelen, hoe regel ik dat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dan ligt er een beetje aan op welk platform je speelt. Als je op de PC speelt kun je gewoon servers met een vast groepje opzoeken. Op de PS3 en X360 kun je vrienden uit je lijst (die uiteraard ook BO spelen) uitnodigen om samen in een party te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Bijna twee prestiges gedaan dit weekend. :9

Veel gespeeld op 24/7 Nuketown HC DEM, lekker makkelijk punten scoren met double exp. Normaal vind ik nuketown niet zo veel aan, maar het geeft nu toch zo veel extra punten dat ik het ff niet kon weerstaan/overslaan. Met een beetje goed team kun je ze erg makkelijk spawn locken omdat demolition voorspelbare spawns heeft. Dan met napalm, choppergunner en gunship er over heen en het is easy exp. >:)
Ik vind napalm echt verrekte handig voor objective maps om de vijand ff af te sluiten. De meesten hebben toch geen flak jacket pro. Zo kun je vaak mooi wat tijd kopen voor een bomb plant oid. En op nuketown kun je ze er mooi mee in de spawn vast zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Met een beetje geluk spring je erzo overheen met dolphin dive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Cornelisjuh schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:27:
Met een beetje geluk spring je erzo overheen met dolphin dive
Of je sprint het huis in naar boven toe :+ vaak ontwijk ik de napalm alleen soms ben ik net te laat en word ik geroosterd op de trap :F

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:40:
[...]

Welke modus wordt er gespeeld dan op de PC. Als er alleen maar HC gespeeld wordt dan doe ik mee
Niet alleen maar HC. Zoals in de TS aangegeven hebben wij 3 servers in gebruik waar TDM, FFA en DEMO gespeeld wordt. Grootste deel van de tijd zitten we toch in Tigers1, dus FFA en DEMO blijven een beetje leeg. Wat we doen kwa spelmodus komen we dan nog wel uit, maar het zou mooi zijn als we kunnen zorgen dat alledrie de servers on-air blijven ;)
ArgantosNL schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:06:
[...]

ik doe ook wel een keer mee.

kan ik ook Pizza.CAT pakken :+
Wie's dat dan? :9
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:09:
[...]

Vind het wel geinig,
Overigens zo ver als ik weet is er niemand die .CAT heet
het zijn allemaal tijgertjes....

Ik zou haast joinen, ware het niet dat de kleur zwart al bezet is...
Klopt, het is een animocheck voor een tweede clan die opgezet zou worden als er genoeg interesse is. Van een aantal spelers weet ik van een aantal dagen wel dat ik ze best graag tussen de katjes zou hebben staan :)

[ Voor 39% gewijzigd door Fid3lity op 07-02-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Blue-Tiger schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:52:
[...]

Niet alleen maar HC. Zoals in de TS aangegeven hebben wij 3 servers in gebruik waar TDM, FFA en DEMO gespeeld wordt. Grootste deel van de tijd zitten we toch in Tigers1, dus FFA en DEMO blijven een beetje leeg. Wat we doen kwa spelmodus komen we dan nog wel uit, maar het zou mooi zijn als we kunnen zorgen dat alledrie de servers on-air blijven ;)
Ik zal vanavond ook maar eens op deze servers komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Het is jammer dat ze niet aan HC doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001

Mystikal

It never hurts to help!

Mas- schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:54:
[...]

Ik zal vanavond ook maar eens op deze servers komen kijken.
Voor demo zit je op de RFFN server goed. Staat ook in de OP :)

Vanavond na zaterdag 16 uur non stop te hebben geBO-ed ook maar weer eens inloggen voor een kleine aftermath. Ik vanavond voor wat wager matches denk ik... Sharpshooter is altijd spannend tot het eind!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is er al iets bekend wanneer de dlc voor de pc beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruffzz schreef op maandag 07 februari 2011 @ 18:48:
Is er al iets bekend wanneer de dlc voor de pc beschikbaar komt?
1 maart als het goed is. Maand later dan XBox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

1 maart pas :F
Best wel jammer.

Ook jammer dat het double-XP weekend voorbij is, niet veel kunnen spelen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Mavamaarten schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:21:Ook jammer dat het double-XP weekend voorbij is, niet veel kunnen spelen :-(
Same here ;(
Nu ik nog wel bijna lvl 50 ben, die laatste levels zijn juist het zwaarst

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
nuketown 24/7 is nu ook opeens weg :(!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ah, fijn :)
Nuketown vind ik echt de meest overrated map op heel black ops. Iedereen lijkt het leuk te vinden, maar ik vind het de map met de vreselijkste spawns (vooral bij HQ) en de vreselijkste map in het algemeen. Bij HQ is het meer van "Waar spawnt de enemy ongeveer zodat ik niet in mijn rug wordt gekilld door iemand die net spawnt" dan "Snel de HQ cappen, met teamwork :9 "

[ Voor 3% gewijzigd door Mavamaarten op 07-02-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
Mavamaarten schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:51:
Nuketown vind ik echt de meest overrated map op heel black ops. Iedereen lijkt het leuk te vinden, maar ik vind het de map met de vreselijkste spawns (vooral bij HQ) en de vreselijkste map in het algemeen. Bij HQ is het meer van "Waar spawnt de enemy ongeveer zodat ik niet in mijn rug wordt gekilld door iemand die net spawnt" dan "Snel de HQ cappen, met teamwork :9 "
Mee eens, wordt er ook gek van als ik een keer naar een andere server op zoek moet omdat al mijn favorites vol/leeg zijn.

Van de eerste 20 servers met de laagste ping zijn 50% Nuketown, 25% Sniper only, en nog een paar met andere rare regeltjes (geen claymores oid), en maar 2 of 3 die gewoon 'normaal' zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
nuketown is de map waar ik me KD ratio altijd belachelijk hoog krijg. als je eemaal je killstreaks hebt zoals je chopper gunner en gunship dan is het gewoon klaar, slaat nergens meer op. jammer dat ik niet hele filmpjes kan uploaden want heb 4 games in m;n archief zitten waar je met simpel potje domination opeens de 100 passeerd. ergens wel leuk maar aan de andere kant een slechte map dat dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sn0wblind schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 00:20:
[...]

nuketown is de map waar ik me KD ratio altijd belachelijk hoog krijg. als je eemaal je killstreaks hebt zoals je chopper gunner en gunship dan is het gewoon klaar, slaat nergens meer op. jammer dat ik niet hele filmpjes kan uploaden want heb 4 games in m;n archief zitten waar je met simpel potje domination opeens de 100 passeerd. ergens wel leuk maar aan de andere kant een slechte map dat dit mogelijk is.
Ach, MW2 had dat ook in de vorm van Rust. Verschil was dat die map niet veel voorkwam in de roulatie en bij BO heb je gewoon dedicated servers die ze draaien. Als je het niks vind, sorteer er dan niet op. Ik vind dat zo'n map gewoon in het arsenaal hoort, en ik denk dat velen het ook wel met me eens zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Voor de mensen met een G15v1 toetsenbord. Ik heb een profiel gemaakt om de eerste 18 keybinds te koppelen aan text chats.

Ik weet niet of er interesse is. Het is met name gericht op Demolition en Domination.

Ik wil eigenlijk in een later stadium een M-reek (1,2 of 3) koppelen aan een speltype.

Als er behoefte is, laat maar weten, dan stuur ik het op. Of als iemand het bestandje kan/wilt hosten, is dat ook goed.

Wel even de laatste logitech software downloaden voor je G15.

Bestandje is slechts 8KB en te importeren via de import functie van de software.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
bind F1 sayteam ^1Plant A first
bind F2 sayteam ^1Plant B first
bind F3 sayteam ^1Have Fun!
bind F4 sayteam ^1Defend A now
bind F5 sayteam ^1Defend B now
bind F6 sayteam ^1Good Game All!
bind F7 sayteam ^1Only go for A and B
bind F8 sayteam ^1Only go for A and C
bind F9 sayteam ^1Only go for B and C
bind F10 sayteam ^1Incoming Bird! Shoot it!
bind F11 sayteam ^1Have air-support. Plant NOW!
bind F12 sayteam ^1Kill them ALL!
bind F13 sayteam ^1Plant now
bind F14 sayteam ^1Defuse now
bind F15 sayteam ^1Lol
bind F16 sayteam ^1Hi all!
bind F17 sayteam ^1Bye all, thanks for the game!
bind F18 sayteam ^1Respect ^4Few Fear ^1None

Er is ook een papieren template voor die je over je g15 kan leggen. Maar daar moet ik ook nog aan werken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mystikal op 08-02-2011 00:58 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik speel nu zoveel mogelijk voor contracts, en als ik er op let haal ik ze allemaal. Nu is er alleen 1 die ik gewoon niet voor elkaar krijg, namelijk 5 headshots maken zonder dood te gaan. Zo hinderlijk, na nummer 3 ben ik meestal al dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Zulke Contracts haal je meestal op goed geluk. Ik heb nu ook die 3 headshots without dying. Zelfs die krijg ik amper voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Ik vind Nuketown zelf erg tof, hou wel van mini/funmaps. Ik speelde in counter-strike vroeger ook veel fy_poolday/iceworld en dat soort maps. Enige nadeel is dat als je in een team zit wat wordt geowned en de tegenpartij krijgt killstreaks als chopper gunners en attack dogs, dan ben je 6x per minuut de sigaar.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nuketown is een map waar je met een beetje skill en geluk enorm hoge scores kan halen maar das dan totaal zonder objectives halen vaak. Gezien dat daar ongeveer 50-60% spawnkilling met killstreaks in zit is het niet mijn ding.
Het is echter voor de 'prestige whores' (no offence) wel een van de beste maps om snel te levelen. Daarom is die nu ook zo populair, als de meeste van die mensen hun prestige 15 hebben zal dat wel een stuk minder worden.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
PC Patch 1.06 will go live tonight (PST). Dedicated servers will be restarted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:32:
Nuketown is een map waar je met een beetje skill en geluk enorm hoge scores kan halen maar das dan totaal zonder objectives halen vaak. Gezien dat daar ongeveer 50-60% spawnkilling met killstreaks in zit is het niet mijn ding.
Het is echter voor de 'prestige whores' (no offence) wel een van de beste maps om snel te levelen. Daarom is die nu ook zo populair, als de meeste van die mensen hun prestige 15 hebben zal dat wel een stuk minder worden.
Ik heb anders minstens 1 keer Nuketown gespeeld waar de teams wel degelijk voor de objectives gingen (in demolition), dus het kan prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

vinom schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:35:
Heb je release notes? En ik ben ook benieuwd naar de notes van 1.7, die is ook reeds aangekondigd!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mystikal schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:45:
[...]

Heb je release notes? En ik ben ook benieuwd naar de notes van 1.7, die is ook reeds aangekondigd!
Zelf beetje zoeken is natuurlijk wel gewenst.... :X

callofduty.com forum
Blue-Tiger schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:38:
[...]

Ik heb anders minstens 1 keer Nuketown gespeeld waar de teams wel degelijk voor de objectives gingen (in demolition), dus het kan prima ;)
Dat hoor je mij ook niet zeggen, het kan wel maar MEESTAL word het een rapefest van gamers die voor de xp via kills gaan :) Dan is het extra leuk om dan snel de objectives te halen :9

[ Voor 53% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-02-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:52:
[...]

Ik weet bijna wel zeker als je 1 van die server HC Mixed maakt dat je die server ook vol hebt zitten. Heb hier een aantal maten van mij die best tegen of met jullie willen gamen echter houden wij allemaal niet van de Normal modus vandaar dat we nu nog niet te vinden zijn bij jullie op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

[quote]SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:55:
[...]

callofduty.com forum
[...]

Site is blocked hier :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 16:42

beany

Meeheheheheh

vinom schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:35:
2/7/11
PC Patch 1.06

• Backward compatibility for films created before Patch 1.05
• Issues with weapon purchases after prestiging in some cases
• Leaving a server and joining a different server, could briefly show the Map of the previous server
• Duplicate player name on a server now becomes playername+slotnumber instead of ‘Unknown Soldier’
• During a 'Demolition' match, the 'Auto-balancing teams' options may cause a 'Defender' player to respawn with a 'Bomb' icon in his inventory
• Minor Shader Warming speed increase
• One In The Chamber no longer counts democlient as a live player
• 16x AA menu option for compatible graphics cards
• Additional Stability improvements
Opzich niet hele spannende fixes eigenlijk. Meer 'puntjes op de i' zetten.

Het met vrienden in 1 team kunnen spelen vind ik vele malen belangrijker!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Stability is altijd mooi meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Nuketown is imo alleen leuk in FFA of TDM. Objective based gamemodes zijn niet leuk op mini maps...
Mon0lith schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:23:
[...]

Same here ;(
Nu ik nog wel bijna lvl 50 ben, die laatste levels zijn juist het zwaarst
De laatste levels zijn juist het vetst! Dan heb je alle wapens en perks die je wilt! Ik heb liever dubbel XP als ik net begin aan een prestige dan ben je veel sneller weer op het punt dat je normale wapens heb...

Gister tussen 1 en 6 nog ff genoten van dubbel XP: gestegen van 42 naar 50... Nu moet ik dus wel weer met normal speed de eerste levels van P2 door...

Maar goed, lifetime challenges staan op springen dus het gaat straks ongetwijfeld weer retesnel :P Sinds gister ben ik ook officieel in love met de commando :) Heerlijke gun voor de laatste levels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mystikal schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:19:
[quote]SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:55:
[...]

callofduty.com forum
[...]

Site is blocked hier :P
meh ok goed punt :>
PC Patch 1.06 Deploys at ~9:00p PST on February 7th, 2011.

IN PROGRESS

(Last Updated 2/7/11)

* • Addition of new contracts.
* • Addition of the “Dolly Cam” editing mode in Theater.
* • If a player cancels an invite to a Wager Match, then attempts to join another server, they will join the server from the declined invite.
* • Issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain conditions.
* • Addition of round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same “spawn toob” protection as other explosives.
* • Contracts should reset on prestige.
* • Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
* • Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
* • Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific conditions.
* • Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
* • Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
* • Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
* • Additional minor reductions in knife lunge.

LIVE FIXES

2/7/11
PC Patch 1.06

* • Backward compatibility for films created before Patch 1.05
* • Issues with weapon purchases after prestiging in some cases
* • Leaving a server and joining a different server, could briefly show the Map of the previous server
* • Duplicate player name on a server now becomes playername+slotnumber instead of ‘Unknown Soldier’
* • During a 'Demolition' match, the 'Auto-balancing teams' options may cause a 'Defender' player to respawn with a 'Bomb' icon in his inventory
* • Minor Shader Warming speed increase
* • One In The Chamber no longer counts democlient as a live player
* • 16x AA menu option for compatible graphics cards
* • Additional Stability improvements

[ Voor 72% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-02-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wederom een matige patch. Ik snap niet dat ze de in progress list niet gewoon releasen, want daar zit ik nog steeds het meeste op te wachten. Die hele lijst van 1.06 boeit mij totaal niet.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ze zouden beter beginnen met de ghost lag te fixen. De fixes die ze nu doen zijn kleine problemen die echt niet veel van de fun wegnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Duurt het via steam altijd langer voor ze erdoor zijn ofzo?

Die hele lijst met updates "in progress" is al een tijdje online op xbox live.... En ik dacht juist dat MS altijd zo traag was.... Bijvoorbeeld het rerollen van SAM en Sentrys kan al een tijdje niet meer volgens mij.

[ Voor 21% gewijzigd door KingKoning op 08-02-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Phyxion schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:39:
Wederom een matige patch. Ik snap niet dat ze de in progress list niet gewoon releasen, want daar zit ik nog steeds het meeste op te wachten. Die hele lijst van 1.06 boeit mij totaal niet.
naast dat het minor punten zijn, heb ik ze allemaal nog nooit gehad of opgemerkt. Neemt niet weg dat anderen dat natuurlijk wel kunnen hebben gehad. Dat op een keer na dat de class nog op de 'oude' stond net na p1. Toen ik echter weer eens uit de game moest gaan bij een vastloper, bleek dat de cloud files niet goed gevonden werden. Even ok drukken en klaar was het weer. Niet een van de bovenstaande problemen lijkt me.
KingKoning schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:03:
Duurt het via steam altijd langer voor ze erdoor zijn ofzo?

Die hele lijst met updates "in progress" is al een tijdje online op xbox live.... En ik dacht juist dat MS altijd zo traag was.... Bijvoorbeeld het rerollen van SAM en Sentrys kan al een tijdje niet meer volgens mij.
xbox heeft al de hele tijd dikke voorrang gehad, bij de productie al, MS heeft echter nul te maken met deze updates of het spel zelf eigenlijk :)

[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-02-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Weet iemand hoe het zit met die autobalance en team switching.

Het is me nog steeds niet gelukt om de server zo in te stellen dat ik en
-kan teamswitchen op elk gewenst moment tijdens de grace period
-autobalance na een bepaalde tijd zijn werk doet (is volgens mij maar eenmalig toch?)
-Ook kan teamswitchen als de teams dan niet meer in balance zijn.
:(
Suggesties voor de commands?

Oja, en dan nog een vraag.
Wij gebruiken AlterRcon tool, maar ik zou graag meerdere mensen die tool willen geven. Welke file moet ik doorsturen, zodat hun dezelfde installingen hebben als ik? Weet iemand dat?

[ Voor 21% gewijzigd door Mystikal op 08-02-2011 10:08 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Brrrr gisteravond zat ik steevast in het verliezende team met TDM. Dan is het ineens een stuk minder leuk. :( Wel nagenoeg steeds bovenaan of top 3 met een positieve k/d, maar het mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Mystikal schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:06:
Weet iemand hoe het zit met die autobalance en team switching.

Het is me nog steeds niet gelukt om de server zo in te stellen dat ik en
-kan teamswitchen op elk gewenst moment tijdens de grace period
-autobalance na een bepaalde tijd zijn werk doet (is volgens mij maar eenmalig toch?)
-Ook kan teamswitchen als de teams dan niet meer in balance zijn.
:(
Suggesties voor de commands?

Oja, en dan nog een vraag.
Wij gebruiken AlterRcon tool, maar ik zou graag meerdere mensen die tool willen geven. Welke file moet ik doorsturen, zodat hun dezelfde installingen hebben als ik? Weet iemand dat?
Ik heb zelf ook een server en het is me uiteindelijk gelukt!!!

(je hebt alterrcon)
dit is de truc:

je moet zorgen dat team change aan staat.
daarna ga je naar server config en klik dan 2 keer met de muis op update.
dan krijg je een hele lijst te zien.
als 8-9 staat iets in de richting van grace period.
stel dat op 30 in. (30 seconden teamswitch is aanbevolen wegens latere joiners<----slome pc's)

restart de server en als het goed is werkt het.

ik weet niet zeker of het bij server config staat want zit op school dus kan het niet even nazoeken maar een medetweakers helpen kan altijd :D

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Rendiertje schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:40:
[...]

Ik heb zelf ook een server en het is me uiteindelijk gelukt!!!

(je hebt alterrcon)
dit is de truc:

je moet zorgen dat team change aan staat.
daarna ga je naar server config en klik dan 2 keer met de muis op update.
dan krijg je een hele lijst te zien.
als 8-9 staat iets in de richting van grace period.
stel dat op 30 in. (30 seconden teamswitch is aanbevolen wegens latere joiners<----slome pc's)

restart de server en als het goed is werkt het.

ik weet niet zeker of het bij server config staat want zit op school dus kan het niet even nazoeken maar een medetweakers helpen kan altijd :D

succes!
Ik zal vanavond nog eens kijken. Mocht je straks bovenstaand verhaal nog kunnen verifieren (of iemand anders) hoor ik het graag. Ik heb zaterdag lang lopen kloten met van alles en nog wat, maar kreeg het niet voor elkaar.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
ik zal vanavond (als ik het niet vergeet) een meer gedetailleerde beschrijving geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:05:
[...]

naast dat het minor punten zijn, heb ik ze allemaal nog nooit gehad of opgemerkt. Neemt niet weg dat anderen dat natuurlijk wel kunnen hebben gehad. Dat op een keer na dat de class nog op de 'oude' stond net na p1. Toen ik echter weer eens uit de game moest gaan bij een vastloper, bleek dat de cloud files niet goed gevonden werden. Even ok drukken en klaar was het weer. Niet een van de bovenstaande problemen lijkt me.

[...]

xbox heeft al de hele tijd dikke voorrang gehad, bij de productie al, MS heeft echter nul te maken met deze updates of het spel zelf eigenlijk :)
Ja ik bedoelde ook traag in de zin van doorvoeren. Als in: Treyarch heeft een update. Upload die naar xbox live en dan duurt het nog een x aantal dagen voordat MS m daadwerkelijk online zet.

Maar goed, belachelijk die verschillen tussen de platformen eigenlijk. Iedereen zou gewoon tegelijk zijn of haar patches moeten krijgen, of met max een dag of 2 verschil ofzo omdat zowel sony als MS vaak nog verifieerd cq test. Zelfde verhaal met die maps. Leuk hoor dat ik ze al heb, maar het zou beter zijn voor de community als iedereen ze gewoon tegelijk kan krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:12:
[...] Zelfde verhaal met die maps. Leuk hoor dat ik ze al heb, maar het zou beter zijn voor de community als iedereen ze gewoon tegelijk kan krijgen....
MS denkt kennelijk dat mensen de Xbox zullen aanschaffen vanwege exclusieve deals mbt DLC. In plaats van dat ze zorgen dat er exclusieve titels naar de Xbox komen. Ben momenteel een beetje jaloers op de PS3 gebruikers.

__

Double XP was te gek voor woorden. Ben van vrijdag tot maandag meer dan een prestige gestegen (Van level 30 naar 40 met een prestige er tussen in dus). De eerste levels waren gewoon debiel. Had na 3 potjes domination en een potje HQ al de Famas. >.> Wel lachen maar ben eigenlijk wel blij dat het weer normaal is geworden.

Nog 1 maal prestigen en ik kan alles pro gaan maken en sparen voor golden guns. Weehee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:18:
[...]

MS denkt kennelijk dat mensen de Xbox zullen aanschaffen vanwege exclusieve deals mbt DLC. In plaats van dat ze zorgen dat er exclusieve titels naar de Xbox komen. Ben momenteel een beetje jaloers op de PS3 gebruikers.
Don't be! Veel meer problemen bij de grote games als Black Ops en Fifa op de PS3 dan op de Xbox. Mijn PS3 blijft zelfs regelmatig in menu's even hangen voor hij verder gaat en als het een beetje druk wordt op het scherm krijg ik ook screenlag. Dacht eigenlijk dat dit verleden tijd zou zijn sinds ik niet meer op de pc game maar helaas.

En ik ben zeker jaloers op de Xbox bezitters dat ze de dl-content al hebben! (volgende console wordt dus ook waarschijnlijk een MS console simpel weg omdat ze bij de populairste games, die ik dus ook het meeste speel, het veel beter voor elkaar hebben (al dan niet door geld te investeren/sponsoren))

[ Voor 18% gewijzigd door Kluutmaran op 08-02-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren kwam ik ook terecht in een DOM potje op Nuketown.
Uit irritatie maar gewoon in de garage (in dat level) gaan zitten omdat de spawnkillers (gunships/chopper gunners / ed) om mijn oren vlogen. Was de ene chopper weg werd de andere op geroepen.
Sorry dan niet hoor.

Liever zou ik willen dat ze zo'n barebones optie instellen, want dan is het nog te spelen.

Ik ben zelf bijna bij P2 lvl50 Daarna doe ik denk ik nog P3 en daarna kijk ik wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 08-02-2011 12:18 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:09:
[...]

Don't be! Veel meer problemen bij de grote games als Black Ops en Fifa op de PS3 dan op de Xbox. Mijn PS3 blijft zelfs regelmatig in menu's even hangen voor hij verder gaat en als het een beetje druk wordt op het scherm krijg ik ook screenlag. Dacht eigenlijk dat dit verleden tijd zou zijn sinds ik niet meer op de pc game maar helaas.

En ik ben zeker jaloers op de Xbox bezitters dat ze de dl-content al hebben! (volgende console wordt dus ook waarschijnlijk een MS console simpel weg omdat ze bij de populairste games, die ik dus ook het meeste speel, het veel beter voor elkaar hebben (al dan niet door geld te investeren/sponsoren))
Beetje off-topic maar wel leuk om jaloers op elkaar te zijn :P Jullie krijgen Killzone en God of War, hebben al GT5, Little Big Planet, Metal Gear series en Heavy Rain. Allemaal spellen die ik zou kopen als ik een PS3 had. Dat weegt in mijn ogen niet op tegen mappacks een maand eerder krijgen. (Edit: hmm, wij hadden al jaren ME2 ) Ben niet jaloers op de beroerde netwerk van PS en de brakke support voor de grote titels. Wel op de exclusieve titels die jullie krijgen. Vind het echt bizar dat dit niet geregeld kan worden. Misschien is die EUR 60 die wij per jaar betalen (nou ja meer 40 ivm kortingen etc) het toch wel waard.

Back on topic: die screenlag heb je ook op de xbox. Misschien in mindere mate. Als napalm, mortars of bommen worden ingeroepen is het gewoon een paar seconden haast onspeelbaar. Zeker op kleine maps als summit, firing range. Bij Launch ga ik ook altijd schelden als de raket afgaat. Lijkt alsof mijn tegenstanders nul last hebben van die ongein terwijl mijn crosshairs zo een beetje op een andere map staan zo ver gaan ze op en neer. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:32:
[...]
Beetje off-topic maar wel leuk om jaloers op elkaar te zijn :P Jullie krijgen Killzone en God of War, hebben al GT5, Little Big Planet, Metal Gear series en Heavy Rain. Allemaal spellen die ik zou kopen als ik een PS3 had. Dat weegt in mijn ogen niet op tegen mappacks een maand eerder krijgen. (Edit: hmm, wij hadden al jaren ME2 ) Ben niet jaloers op de beroerde netwerk van PS en de brakke support voor de grote titels. Wel op de exclusieve titels die jullie krijgen. Vind het echt bizar dat dit niet geregeld kan worden. Misschien is die EUR 60 die wij per jaar betalen (nou ja meer 40 ivm kortingen etc) het toch wel waard.
welk beroerde netwerk? Het werkt prima. Dat BO het in het begin erg slecht deed lag toch echt aan BO. Betaal jij maar voor je netwerk, ik vind het prima zo.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Jullie slaan de Halo, Fable en Gears of War reeksen wel makkelijk over... Ik geef toe dat na de overgang van ME2 naar PS3 de exclusives vrij karig zijn maar zo erg is het nou ook weer niet. Halo: Reach is dit jaar gewoon tot beste shooter uitgeroepen. Op littlebigplanet zit ik niet te wachten en killzone is imo te vergelijken met onze gears of war. Alleen GT5 vind ik echt heel jammer dat ik die niet kan spelen. Maar Halo en Fable maken veel goed.

Denk wel dat een retegoeie exclusive meer nieuwe spelers trekt dan een DLC-pakketje wat een maandje eerder uitkomt, maar goed dat moet MS zelf weten.
Svennie schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:46:
[...]

welk beroerde netwerk? Het werkt prima. Dat BO het in het begin erg slecht deed lag toch echt aan BO. Betaal jij maar voor je netwerk, ik vind het prima zo.
Activision ziet dat toch anders... die zeggen dat het aan Sony ligt en niet aan hun. Het is toch ook op zn minst vreemd dat het prima draait op het ene platform, en verbindingsproblemen heeft op de ander...

----

on: hoe lang blijven eigenlijk die firstrike-only playlists online?

[ Voor 26% gewijzigd door KingKoning op 08-02-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

:+

Vergeet Uncharted 3 niet. 8)

Ik draai Black Ops overigens vrij soepel hoor, ook online. Ik heb niet meer last van connectieproblemen als bij MW2. Ik snap ook niet waar al die klachten vandaan komen.
Kluutmaran schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:09:
[...]

Lijkt er meer op dat dit aan je PS3 ligt. Ik heb namelijk nergens last van, en al helemaal niet van menu's die blijven hangen.
KingKoning schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:54:
Jullie slaan de Halo, Fable en Gears of War reeksen wel makkelijk over... Ik geef toe dat na de overgang van ME2 naar PS3 de exclusives vrij karig zijn maar zo erg is het nou ook weer niet. Halo: Reach is dit jaar gewoon tot beste shooter uitgeroepen. Op littlebigplanet zit ik niet te wachten en killzone is imo te vergelijken met onze gears of war. Alleen GT5 vind ik echt heel jammer dat ik die niet kan spelen. Maar Halo en Fable maken veel goed.

Denk wel dat een retegoeie exclusive meer nieuwe spelers trekt dan een DLC-pakketje wat een maandje eerder uitkomt, maar goed dat moet MS zelf weten.
Off: Halo Reach komt uit 2010 en kan denk ik het beste vergeleken worden met KZ3. Beide exclusieve shooters en paradepaardjes van MS en Sony. Verder laat ik de graphics en previews van KZ3 voor zich spreken.

Het mag duidelijk zijn dat dit het jaar van Sony gaat worden. O-)

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 08-02-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:32
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:18:
[...]

Ik vind die reclames op tv altijd zo irritant van Xbox.. Bijvoorbeeld op discovery channel bij een of ander programma, dan krijg je; dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door call of duty black ops, nu verkrijgbaar voor de xbox360.. maar ook op andere platforms :p maar dat wordt er niet bij vermeld xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
KingKoning schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:54:
Activision ziet dat toch anders... die zeggen dat het aan Sony ligt en niet aan hun. Het is toch ook op zn minst vreemd dat het prima draait op het ene platform, en verbindingsproblemen heeft op de ander...
die roepen ook dat het aan je provider ligt... Als het maar niet hun ligt. Trouwens sinds de laatste BO PS3 patch heb ik veel minder last van de problemen, en dan nog beweren die grapjurken dat het niet aan hun ligt.... tsja

En de platformen verschillen zo veel van elkaar dat het prima kan werken op de een en niet op de ander, er kunnen bugs zitten in het platform specifieke stuk.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 11-09 14:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Back on topic: die screenlag heb je ook op de xbox. Misschien in mindere mate. Als napalm, mortars of bommen worden ingeroepen is het gewoon een paar seconden haast onspeelbaar. Zeker op kleine maps als summit, firing range. Bij Launch ga ik ook altijd schelden als de raket afgaat. Lijkt alsof mijn tegenstanders nul last hebben van die ongein terwijl mijn crosshairs zo een beetje op een andere map staan zo ver gaan ze op en neer. :o
LOL, ik ook. Zooo klote als die raket de lucht in gaat op Launch...

Gisteren trouwens mn adapter binnengekregen om mn xbox op mn 5.1 set aan te sluiten via optische kabel. Man wat is dat fantastisch. Je hoort voetstappen, schoten, etc gewoon rondom je heen. Normaal hoor je de voetstappen wel, maar niet van welke kant. Gisteren hoorde ik iemand achter me lopen, draai me om en zie een gast die me wil kniven. Een burst van mn M60 was voldoende om hem tegen de grond te leggen. Normaal gesproken, dus zonder 5.1 set, had ik het dus gewoon afgelegd en was ik dood geweest.

Ook heerlijk op Jungle op de rots geklommen. M60 met hardend perk erop en een hele patroon band van 100 patronen op het huisje afgeschoten, non-stop. Subwoofer stond bijna op max en het volume ook. Wat is dat dan een heerlijk wapen + geluid om zo'n huisje helemaal te doorzeven en 3 kills te maken op tegenstanders die je niet ziet.

Excator: Las je bericht van het weekend te laat. Was te geconcentreerd om te zien dat ik een bericht van je had. Jammer dat we niet effe nog gespeeld hebben. Ging bij mij ook hard. 1 potje Domination van level 1 naar level 5. 2e potje door naar level 8 en 3e potje level 13.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Speel maar eens bad company 2 met die boxen, dat is pas geluid :+

Ik merk het zelf ook (helemaal als ik met surround headset's speel) dat je die voetstappen echt veel beter hoort, helemaal als je aan het campen ben (tenzij iemand ninja pro aan heeft natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 11-09 14:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Cornelisjuh schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:23:
Speel maar eens bad company 2 met die boxen, dat is pas geluid :+

Ik merk het zelf ook (helemaal als ik met surround headset's speel) dat je die voetstappen echt veel beter hoort, helemaal als je aan het campen ben (tenzij iemand ninja pro aan heeft natuurlijk).
Is dat nog wat zo'n surround headset ? En welke heb je ? Aangezien ik sinds kort weer samenwoon en vriendin lief gister direct begon te klagen over de hoogte van het volume, zit ik er over te denken om ook nog voor in de late uurtjes zo'n surround headset te kopen. Heeft dat echt hetzelfde effect als een 5.1 surround set ? Dus dat je echt geluiden achter je hoort ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
MRELynx schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:06:
[...]

Gisteren trouwens mn adapter binnengekregen om mn xbox op mn 5.1 set aan te sluiten via optische kabel. Man wat is dat fantastisch. Je hoort voetstappen, schoten, etc gewoon rondom je heen. Normaal hoor je de voetstappen wel, maar niet van welke kant. Gisteren hoorde ik iemand achter me lopen, draai me om en zie een gast die me wil kniven. Een burst van mn M60 was voldoende om hem tegen de grond te leggen. Normaal gesproken, dus zonder 5.1 set, had ik het dus gewoon afgelegd en was ik dood geweest.

Ook heerlijk op Jungle op de rots geklommen. M60 met hardend perk erop en een hele patroon band van 100 patronen op het huisje afgeschoten, non-stop. Subwoofer stond bijna op max en het volume ook. Wat is dat dan een heerlijk wapen + geluid om zo'n huisje helemaal te doorzeven en 3 kills te maken op tegenstanders die je niet ziet.
Zeker op de console heb je dan een rete groot voordeel denk ik. Veel mensen spelen toch gewoon met tv-geluid en eventueel zon xbox-headset voor voice denk ik....

Misschien ook maar is kijken voor zon surround headsetje :) Iemand die een aanradertje heeft voor de xbox?

Gister maakte ik trouwens een final killcam met een frag grenade op die spot waar jij het over heb. Ik gooide m in dat huisje links vanaf die rots. Het was wel 80% lux, maar wel zo bedoelt :P Ik zag op de radar dat er iemand zat, en we stonden op 9900 (ground-war) geen hardenend op mn gun dus dan maar die nade. Valt ie precies door het dak heen naast die gast die daar ergens bij dat bed stond en het was ook precies de laatste kill :P

Lekkere momentjes zijn dat altijd :D Ook die challenge gelijk gehaalt.

[ Voor 42% gewijzigd door KingKoning op 08-02-2011 14:31 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client