[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.740 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:57:
[...]
Logisch, op de PC spelen alleen maar n00bs. O-)
;)
Nee, aim assist op de console is lekker pro 8)7 Jouw opmerking slaat totaal nergens op. Ik denk dat er op de console gemiddeld meer casual gamers zitten dan op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:47
misschien moet je iets beter letten op het knipooje onderaan zn opmerking.

het was gewoon een lekker sarcastische opmerking aangezien iemand hiervoor riep dat mensen met tubes n00b zijn. Vervolgens zegt iemand op de pc meer tubes dan op de xbox en hij combineert dat tot op de pc spelen alleen maar n00bs.

Hulde voor zoveel sarcasme! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:48
JDeraGear schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:54:
weet je wat pas skill is? Consistent kills maken met een PM63 zónder rapid fire. Dan ben je pas pro. Jemig wat heb ik een problemen met die gun. Ik heb er nu voor het eerst rapid fire opgezet en ineens gaat het stukken makkelijker. Ik vind de gun zo leuk omdat dan je emblem zo in-your-face is als je ADS't. Leuk als enemies hem oppakken, zien ze mijn ninja-turtle :+
Probeer eens de UZI met ACOG en Rapid Fire, dan moet je blij zijn als je wat raakt want dat is pas inaccurate. :P

Die PM63 is opzich best accurate als je er maar rekening mee houdt dat dat ding altijd recoil naar rechts heeft. Door de hogere fire rate van rapid fire wordt je gun juist veel minder accuraat. Je speelt er wellicht nu beter mee omdat je nu nog meer kan spray and prayen en je meer kans hebt op een hit. Probeer tijdens het schieten dus je gun een beetje naar links te bewegen om zo de recoil tegen te werken en je zal zien dat je meer raakt.
Je kan ook de MPL proberen, die heeft namelijk ook de emblem 'right in your face' zitten en heeft daarnaast een groot magazijn met 32 kogels (optie voor dual mags) en hogere centerspeed (minder recoil). Nadeel of voordeel (is maar net hoe je het bekijkt) is dat de gun recoil zowel naar links als rechts kan gaan en die dus minder te controleren is als een gun die maar één kant op gaat. Voordeel is dat de recoil naar links en rechts zich ook kan opheffen waardoor je ook meer kogels gewoon recht vooruit schiet waar je met je crosshair aimt zonder dat je iets hoeft te adjusten.
Het is dat je graag dat emblem wil zien want anders kun je beter voor de spectre gaan want die is gewoon beter dan alle 30-20 smgs. Groot magazijn (30 kogels), hoogste centerspeed (dus minder recoil), snellere raise/drop times voor wapen wisselen en voorspelbare recoil naar rechts die je kan 'tegenwerken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Ik ben klaar voor een weekendje veel blackops op de xbox... vanaf vrijdag 19:00 double xp weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Rutger Mulder schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:53:
[...]

Probeer eens de UZI met ACOG en Rapid Fire, dan moet je blij zijn als je wat raakt want dat is pas inaccurate. :P

Die PM63 is opzich best accurate als je er maar rekening mee houdt dat dat ding altijd recoil naar rechts heeft. Door de hogere fire rate van rapid fire wordt je gun juist veel minder accuraat. Je speelt er wellicht nu beter mee omdat je nu nog meer kan spray and prayen en je meer kans hebt op een hit. Probeer tijdens het schieten dus je gun een beetje naar links te bewegen om zo de recoil tegen te werken en je zal zien dat je meer raakt.
Je kan ook de MPL proberen, die heeft namelijk ook de emblem 'right in your face' zitten en heeft daarnaast een groot magazijn met 32 kogels (optie voor dual mags) en hogere centerspeed (minder recoil). Nadeel of voordeel (is maar net hoe je het bekijkt) is dat de gun recoil zowel naar links als rechts kan gaan en die dus minder te controleren is als een gun die maar één kant op gaat. Voordeel is dat de recoil naar links en rechts zich ook kan opheffen waardoor je ook meer kogels gewoon recht vooruit schiet waar je met je crosshair aimt zonder dat je iets hoeft te adjusten.
Het is dat je graag dat emblem wil zien want anders kun je beter voor de spectre gaan want die is gewoon beter dan alle 30-20 smgs. Groot magazijn (30 kogels), hoogste centerspeed (dus minder recoil), snellere raise/drop times voor wapen wisselen en voorspelbare recoil naar rechts die je kan 'tegenwerken'.
Dankje voor de tips, maar ik had de MPL en de Spectre al eerder 'ontdekt' wat dat betreft, daar kan ik goed mee spelen. Er zijn gewoon een paar guns bij zoals de pm63, de uzi en de kiparis, waar ik maar geen positieve kdr mee kan krijgen, wat ik ook probeer. Dus ik heb die guns zo'n beetje opgegeven, omdat ik anders teveel ermee ga campen zonder objectives te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
beany schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:49:
Ah, het maakt nogal wat los!

Aan iedereen die zo te keer gaat: ga eens een paar uur met die tube spelen. Het zal jullie nog verbazen hoe lastig/tricky dat is. Maar dat doen jullie niet, jullie beginnen gelijk met (uit)lachen e.d.

Doe het nou eens, speel eens een paar uur met dat ding.

Ow ja, en om het je zelf wat moeilijker te maken: probeer zoveel mogelijk direct hits te krijgen met de tube. En als je dat kan, ga dan voor de headshots met de tube.

Het lachen zal jullie vergaan :)
Duh!!! Ik kan het om mijzelf moeilijker te maken met een assault rifle ook wel voor elk schot een 360 graden Pirouette maken en dan extra iemand in de voeten raken om te kijken of ik Assault Rifles wel zo handig vind.

Mensen nemen tubes, omdat ze dan JUIS NIET precies het lichaam en vooral het hoofd hoeven te raken.... ergens in de buurt is ook goed.
Je zegt dat ze het lachen zal vergaan wanneer je ze instructies geeft om niks te doen waarvoor het ding door vele mensen gekozen word!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:30:
[...]

Nee, aim assist op de console is lekker pro 8)7 Jouw opmerking slaat totaal nergens op. Ik denk dat er op de console gemiddeld meer casual gamers zitten dan op de PC.
Idd Op de smily's letten............ maar jij kan wel vaker erg ontdaan uit de bocht komen als er iets over de PC-gamers gezegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:30:
[...]

:F

Misschien werkt ie nog in MS Dos, en kan hij geen smileys zien. :+
steffex schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:55:
Ik ben klaar voor een weekendje veel blackops op de xbox... vanaf vrijdag 19:00 double xp weekend :)
Balen dat dan weer net de Killzone 3 beta is begonnen. :9~

[ Voor 37% gewijzigd door bram1984 op 03-02-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ant86
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09 11:50
Kluutmaran schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:25:
[...]

Noem 1 spel zonder bugs? Nu zijn de problemen die Black Ops in het begin had natuurlijk niet normaal met de freezes maar voor de rest zijn het gewone problemen hoor. Ze zijn (uit)eindelijk ook allemaal opgelost. Dat je PS3 kapot gaat van Black Ops is gewoon onzin en een toevalligheid wat ook met elk ander spel in de console zou kunnen gebeuren.

Afzetters als ze je de optie geven om een mappack te kopen? Volgens mij verplichten ze je niks en kan je gewoon doorgamen zonder verdere uitgave te doen.

[...]

Heb je het gevraagd aan de winkel waar je het gekocht hebt of je restitutie kreeg als je het spel weer inleverde en mocht het niet? Nee? Kom dan niet met domme voorbeelden.

Ik hoop trouwens wel dat Treyarch geleerd heeft van World at War dat ze niet de mappack op alle servers moeten doen waardoor je een lobby moet verlaten als je geen mappack gekocht hebt want dat was zwaar irritant.
Er is nog helemaal niets opgelost. Heb vandaag in 2 uur tijd spelen totaal 6 freezes gehad. Gaat helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:08:
[...]
Waarom verbaast me dat nu niet, de AK74u en de Famas, de twee makkelijkste wapens in BO.
Ach, zo was er de UMP in MW2, liep ook iedereen mee. Overigens, je mag mij ook wel een Commando / Galil / Crossbow / Ballistic Knife geven...

Zo maar eens lekker Duty Calls proberen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 03-02-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
JDeraGear schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:59:
[...]
Dankje voor de tips, maar ik had de MPL en de Spectre al eerder 'ontdekt' wat dat betreft, daar kan ik goed mee spelen. Er zijn gewoon een paar guns bij zoals de pm63, de uzi en de kiparis, waar ik maar geen positieve kdr mee kan krijgen, wat ik ook probeer. Dus ik heb die guns zo'n beetje opgegeven, omdat ik anders teveel ermee ga campen zonder objectives te doen.
Dat zijn dan ook de slechtste SMGs qua recoil en stats, dus niet geheel onlogisch dat je daar moeite mee hebt. ;)

PM63 en kiparis hebben een te lage centerspeed om de recoil tegen te werken, dus eigenlijk is het een must om hier een grip op te zetten. En de uzi heeft gewoon een enorm hoge recoil waar je zelfs met een hoge centerspeed nog niet accuraat mee kan schieten. Zie de weapon chart voor meer info mbt de recoil.

Wat trouwens wel een leuk weetje is, is dat de kiparis als enige SMG body penetration heeft en je daar dus makkelijker een groepje mensen mee omlegt als ze achter/bijelkaar lopen. Vanwege de medium penetration kan de kiparis ook door muren en metaal schieten waar je met de andere SMGs niet door heen kan schieten want die hebben allemaal small penetration.
Dus de kiparis met warlord voor grip (anders echt te hoge recoil) en extended mags (anders maar 20 kogels) kan nog best interessant zijn. Of je neemt grip en sleight of hand voor snellere reloads want die 20 kogels zijn zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het over SMGtjes hebben.
Ik hoor echt nooit iemand over die MAC10, vind dat ding echt brilliant om mee te knallen.

wapen zelf ziet er niet uit, maar goede fire rate, weinig recoil.
als je al een attachment moet pakken, dan maar de extended mag,.. dan kun je mischien een kill meer uit het magazijn halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
We will deploy a server stability patch in the next 24 hrs. Servers will be restarted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Zo, eindelijk prestige 14.
Kan ik ook eindelijk pimpen met gold camo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Made by EA
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eE_msAKWdOs&feature=feedu]

lol :+
unfor schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:19:
Zo, eindelijk prestige 14.
Kan ik ook eindelijk pimpen met gold camo :p
Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person Of Sergeant Extreme? :+

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:19:
Made by EA
[video]

lol :+

[...]

Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person Of Sergeant Extreme? :+
To The Ultimate Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:54:
[...]

Filmpjes. Dat willen we. Filmpjes! :9
OK, geregeld. Let aub zowel niet op de brakke kwaliteit (theatre mode via xbox) als de brakke schietwijze (speel sinds een paar dagen zonder aim assist om te kijken of het beter gaat. Oordeel: tot nu toe niet!)

Heb geprobeerd om alle vlaggetjes per map te laten zien, maar van sommige kon ik geen stukjes vinden in mijn recente potjes. (Heb als vanity piece een stukje waarop ik in mijn eentje cap, ondertussen 7 hondjes afknallend :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:44:
Nu we het over SMGtjes hebben.
Ik hoor echt nooit iemand over die MAC10, vind dat ding echt brilliant om mee te knallen.

wapen zelf ziet er niet uit, maar goede fire rate, weinig recoil.
als je al een attachment moet pakken, dan maar de extended mag,.. dan kun je mischien een kill meer uit het magazijn halen...
MAC11 speelt idd ook wel lekker. Prima SMG om in de lagere levels mee te spelen als je niet voor de standaard mp5/ak74 wil gaan. De gun is echter practisch identiek aan de spectre en die heeft wel een mag met 30 kogels, dus later kun je die beter nemen.

De skorpion is ook wel leuk om mee te spelen op close combat maps. Hoge damage op korte afstand en alleen heel lichte recoil naar links of rechts, nooit omhoog. Leuk om mee te rushen. Op mid/long range leg je het echter snel af tegen de meesten, dus een backup wapen is wel te adviseren. Python of iets van de grond op rapen.

De uzi, pm63 en mpl kun je beter overslaan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Vind het heerlijk om op 24/7 Nuketown servers te spelen. Heerlijk om Domination of S&D op hardcore te spelen.

Heb dan hardline pro als perk en krijg dan regelmatig een Sam Turrent/Care Package/Sentry Gun. Ik heb al geleerd om 1 package tegelijk te droppen anders worden ze gestolen.

Wat mij het meest irriteert is dat iemand hem aan het pakken is terwijl ik hem nog wil veranderen, dat wil dus niet.

Zojuist nog een potje waarbij 2x een chopper gunner gejat word. Of ben ik gewoon gretig?

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
Man man man, heb nu een class die echt heerlijk is op short range. Skorpion met rapid fire, Scavenger (want je kogels gaan HEEL snel op), SoH (want je moet HEEL vaak reloaden), en Ninja. Skorpion heeft nauwelijks recoil, dus als iemand wat verder weg staat maai je hem alsnog van het veld. Heerlijk door de map heen rushen en schieten op alles dat beweegt. K/D kan beter, maar goed, het speelt gewoon zo lekker :P Enige minpunt is de 20 kogels die haast binnen een seconde afgevuurd zijn, waardoor je nogal vaak moet reloaden. Maar als je zorgt dat je gewoon altijd ergens achter kan schuilen om even te reloaden (duurt toch niet zo lang met SoH), speelt het erg lekker :)

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/2449/d22a46f0a650424984aab40.png
Heb er ook een crossbow in zitten voor als ik in een situatie terechtkom dat ik echt van veraf op iemand moet schieten. Gebeurt echter niet zo vaak, gebruik hem vaker als semtex vervanger :)

Trouwens vandaag opeens 2 cheaters tegengekomen, terwijl ik er sinds het begin nog geen een was tegengekomen. Allebei netjes gereport, eentje gebruikte een soort wallhack, een andere had een standaard aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze leuk gedaan :)
Maar Bulletstorm lijkt me niet veel aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik vind het grappig dat EA COD belachelijk probeert te maken, gezien de shooters die ze zelf produceren het allemaal net niet zijn. Bovendien, als we het over reality factor hebben, een sniperrifle waarmee je 5 keer een hitmarker krijgt is nou niet bepaald realistisch.

Overigens is de PM63 best een lekkere gun, alleen die clip is zo klein. Zelfs met extended mags gaat het allemaal te snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ArgantosNL schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:22:ook de eerste sterkere wapens die je krijgt in BO, enfield speeld nou niet echt geweldig M16 & M14 zijn niet echt handig close combat.

waarmee loop jij dan rond???
Met mijn voeten natuurlijk! :+
Ik gebruik >75% van de tijd een assault rifle dus dan idd vanaf lvl14 pak ik de famas, zodra het kan stap ik over op de galil (lvl 30?). Vanaf lvl40+ switch ik regelmatig van wapen in mijn main class (AK47/commando) om voor elk wapen wat challenges te halen. Als ik met SMG speel pak ik bijna nooit de AK74 omdat 90% van de spelers die gebruikt en deze toch al in overvloed te vinden is op de map. In mijn LMG class heb ik alle 4 de wapens al gebruikt maar sinds deze week pas de M60 ontdekt, Grip erop en gaan + als bonus een heerlijk geluid!
ArgantosNL schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:47:
pas maar op beany dalik dadelijk krijg je Frentik op je nek, de stoner heeft de hoogste DPS in de game. Als er Grip op kon was het echt een monster geweest.
Nee hoor, beany is mijn tube maatje die krijgt echt niet op zijn flikker!

Trouwens, even voor de goede orde: Van mij mag iedereen elk wapen+attachment gebruiken hoor, als ik mij erger aan iemands speelstijl dan switch ik van class (bv een class met Flak Jacket om zo'n vervelende tuber te counteren). Dat is dan het voordeel van 10 custom classes ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

reemprive schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:07:
..
Overigens is de PM63 best een lekkere gun, alleen die clip is zo klein. Zelfs met extended mags gaat het allemaal te snel leeg.
Wilde net zeggen, heb hier in mijn videos (weet niet hoe ik hem op youtube krijg) ook een filmpje staan van de PM63 en dat vind ik juist weer een lekker wapen. Icm grip en rapid fire leg je het af tegen me :D

In dat filmpje haal ik 14 kills achter elkaar (zoiets) :9

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 16:42

beany

Meeheheheheh

Frentik schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:09:
[...]
Als jij in het andere team zit krijg ik al genoeg op mijn flikker ;(
Trouwens, even voor de goede orde: Van mij mag iedereen elk wapen+attachment gebruiken hoor, als ik mij erger aan iemands speelstijl dan switch ik van class (bv een class met Flak Jacket om zo'n vervelende tuber te counteren). Dat is dan het voordeel van 10 custom classes ;)
En dat snappen veel mensen niet. De mogelijkheid om TIJDENS een potje van class te kunnen wisselen.

Net zoals dat veel mensen vrolijk doorwandelen, hoeveel choppers er ook in de lucht hangen. Even naar anti-air switchen? neuh, chopper gaat vanzelf wel weg.............

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:18:
[...]

Wilde net zeggen, heb hier in mijn videos (weet niet hoe ik hem op youtube krijg) ook een filmpje staan van de PM63 en dat vind ik juist weer een lekker wapen. Icm grip en rapid fire leg je het af tegen me :D

In dat filmpje haal ik 14 kills achter elkaar (zoiets) :9
gister ook weer even een aantal (frusterende) potjes gespeeld, enerzijds omdat ik even moest omschakelen naar BO van bad company 2 maar vooral doordat twee van de 6 potten zo'n #$^%^*^45 cheater in zat die de boel weer helemaal ontwrichtte en de ervaring compleet verneukte. God wat heb ik toch een hekel aan dat soort paupers. Natuurlijk waren ze al P15 met golden guns :F :N

Gooi daarbij nog even om de 3 potten een vastloper in de mix en mijn ervaring is weer compleet! Na dit weekend mijn prestige wat omhoog krikken (ben uit pure frustratie na de eerste drie potten ook gelijk geprestiged naar 1 zonder de 54k aan points nog uit te geven -O- , maar goed, nog even de drie andere gespeeld en hoewel het daar prima ging met de mp5k viel het me op hoe weinig plezier ik eigenlijk nog aan dit spel beleef. Bad company 2 is iig het spel dat ik na dit weekend blijf spelen. Realistischer, betere sniper wapens, niet zo'n absurd snelle leveling, grotere en mooiere maps, destructie, meer tactiek nodig en voertuigen :)
De keuze was vrij simpel.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09

Mystikal

It never hurts to help!

En inmiddels gedaan, 6 uur geleden..

All #CODBlackOps PC Dedicated Servers have been patched & rebooted for improved stability. Thanks @PCDev & @GameServers_com!
*O*

[ Voor 33% gewijzigd door Mystikal op 04-02-2011 10:02 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jammer hoor, maar :w

[ Voor 5% gewijzigd door Frentik op 04-02-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mystikal schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:56:

All #CODBlackOps PC Dedicated Servers have been patched & rebooted for improved stability. Thanks @PCDev & @GameServers_com!

[...]

*O*
Vastlopers komen niet door de servers, dus ik weet niet helemaal waarom je daarmee reageert? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Mystikal schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:56:

Misschien dat ik het ergens gemist heb, maar wat hebben ze gepatched eigenlijk?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:25:
Vastlopers komen niet door de servers, dus ik weet niet helemaal waarom je daarmee reageert? |:(
Hij reageert toch net op jou daarmee? Het is gewoon een mededeling volgens mij.
beany schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:28:
Misschien dat ik het ergens gemist heb, maar wat hebben ze gepatched eigenlijk?
Dit dus: patched for improved stability ik neem aan dat dit de random server restarts moet tegengaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door falcon123 op 04-02-2011 11:54 . Reden: was dubbelpost of 3 dubbel :O :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Is het dit weekend ook dubbel XP voor PS3?
falcon123 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:03:
Hahaha check dit filmpje.. een parody van CoD .. Duty Calls

[video]

Voor de mensen die het nog niet kende :P

Hier kan je het spel downloaden gratis :P
http://www.thedutycalls.com/
Onder welke steen kom jij vandaan? laat ook maar.

[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 04-02-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha, gisteren ook al 2x voorbij gekomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Frentik schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:43:
[...]
Hij reageert toch net op jou daarmee? Het is gewoon een mededeling volgens mij.

[...]
Klopt, het was niet meer dan een mededeling! :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

baronruud schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:06:
Is het dit weekend ook dubbel XP voor PS3?
falcon123 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:03:
Hahaha check dit filmpje.. een parody van CoD .. Duty Calls
Wat een achterlijk commentaar geeft die gozer in de video..

[ Voor 35% gewijzigd door Frentik op 04-02-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Frentik schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:13:
[...]

:) ik wist dat dit zou komen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Over de dubbele XP gesproken. Waar krijg je nou precies dubbele XP voor eigenlijk?

- Je kills
- Objectives(vlaggen pakken e.d.)

Verder niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sorry voor dubbel post :( tijdje niet meer geweest hier en nu pas gezien dat hij al vaker is gepost.... excuses...

@ Frentik
Commentaar op wat ik zei of wat er in de video werd gezegd?

[ Voor 24% gewijzigd door falcon123 op 04-02-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:17:
Over de dubbele XP gesproken. Waar krijg je nou precies dubbele XP voor eigenlijk?

- Je kills

Verder niets?
Goede vraag? Maar een andere tiger gaf aan dat het alleen om de kills ging
Een beetje veel ophef dan over het weekend. Want zo spannend is dat ook weer niet
Als nu alles gewoon dubbel xp opleverde zou ik er nog moeite voor gaan doen. Maar die paar kills XP extra wordt ik niet echt warm van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Het is nog steeds niet ingegaan lijkt het?
Tenminste heb gewoon de normale xp gehad tot dusver (1min geleden uitgezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:35:
[...]

Goede vraag? Maar een andere tiger gaf aan dat het alleen om de kills ging
Dat was ik geloof ik :+

Maar ik twijfel, misschien dat er nog andere zaken zijn die dubbel tellen?

Kan opzich aardig oplopen, dubbele XP. Gemiddeld potje 30 kills is normaal 1500 XP en dit weekend dus 3000 XP. 5 keer een DOM vlaggetje pakken red ik vaak ook nog wel. Is normaal 750 XP en dit weekend dus 1500 XP. Al denk ik dat ik me dit weekend maar even focus op HQ, dat gaat nog harder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

!! Even voor de goede orde !!

• SouLLeSSportal we zullen geen traan om je laten voor het niet meer spelen van Black Ops
• (Falcon123) ja we kennen het parodiefilmpje "Duty Calls van EA"allang het is 2 pagina's terug al langsgekomen
• Xbox codes voor First Strike DLC graag via V&A
• Alle problemen met betrekking tot Black Ops graag in hier deponeren.
• Hou de eer aan jezelf en ga niet lopen flamen/schelden/enz. op anderen.

Wat mij betreft kun je de link van dit bericht kopiëren en bij een volgende verkeerde opmerkingen ernaar verwijzen. De post kan natuurlijk actueel gemaakt worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 04-02-2011 11:47 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
Bron schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:38:
Gaat vanavond pas in, althans, 2 uur geleden werd dit getwitterd door pcdev:
Double XP Weekend less then 10 hours away #codblackops #pc
Vrijdag is officieel ook nog geen weekend hè ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Tower410 op 04-02-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Op marktplaats staat iemand die biedt 'First Strike 1200 xbox live punten' aan voor 10 euro, code krijg je via de mail. Het is de goedkoopste die ik heb gezien, zit zelf nog te twijfelen of ik uberhaupt voor DLC wil betalen maar denk meld het even aan jullie !

http://link.marktplaats.nl/418980687

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:42:

• SouLLeSSportal we zullen geen traan om je laten voor het niet meer spelen van Black Ops
• (Falcon123) ja we kennen het parodiefilmpje "Duty Calls van EA"allang het is 2 pagina's terug al langsgekomen

Wat mij betreft kun je de link van dit bericht kopiëren en bij een volgende verkeerde opmerkingen ernaar verwijzen. De post kan natuurlijk actueel gemaakt worden.
Wat leuk, een nieuwe moderator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

bram1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:57:
[...]

Wat leuk, een nieuwe moderator.
Afbeeldingslocatie: http://www.searchmarketinggurus.com/search_marketing_gurus/images/2008/01/24/respect_my_authority_cartman.jpg :+

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN

Is dit een sollicitatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:17:

- Je kills

Verder niets?
Volgens mij gewoon voor alles. Alles waar je XP mee verdient wordt gewoon verdubbeld. Dit was met MW2 zo en ik ga er vanuit dat dit met BO niet anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Nee meer melding voordat we straks 10 keer hetzelfde filmpje krijgen ed.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:54
[...]
Met mijn voeten natuurlijk! :+
Ik gebruik >75% van de tijd een assault rifle dus dan idd vanaf lvl14 pak ik de famas, zodra het kan stap ik over op de galil (lvl 30?). Vanaf lvl40+ switch ik regelmatig van wapen in mijn main class (AK47/commando) om voor elk wapen wat challenges te halen. Als ik met SMG speel pak ik bijna nooit de AK74 omdat 90% van de spelers die gebruikt en deze toch al in overvloed te vinden is op de map. In mijn LMG class heb ik alle 4 de wapens al gebruikt maar sinds deze week pas de M60 ontdekt, Grip erop en gaan + als bonus een heerlijk geluid!

[...]

dat voordeel heb ik dus niet. heb er maar 5 dan heb je niet zo veel opties.
wat gebruik jij als SMG als ik het vragen mag.

BTW galil is level 22 dacht ik die krijg je nog voor de AUG.
en de M60 is inderdaad een leuk speeldje, zeker met hardened dat kun je bijna overal doorheen kallen 8).
Het gebruik van de SMG is voor mij ook een stuk lager op de PC dan xbox op de xbox is de recoil toch wat minder (aim assist?) dan op de pc. Ik heb straks de AK weer ben nu level 35 dan kan ik de AK eens op de pc uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:12:
Volgens mij gewoon voor alles. Alles waar je XP mee verdient wordt gewoon verdubbeld. Dit was met MW2 zo en ik ga er vanuit dat dit met BO niet anders is.
Challenges (xxxx kill/wapen) worden wsl niet dubbel, enkel kills/capture/defend/first blood/etc tellen dubbel, dit was bij MW2 ook zo.
ArgantosNL schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:23:
wat gebruik jij als SMG als ik het vragen mag.
Dat verschilt, de eerste levels na nieuwe prestige speel ik met MP5k maar daar kan ik niet zo goed mee overweg, zodra ik geld over heb na het maken van mijn default AR class, ga ik wel SMG's kopen maar het verschilt echt enorm waarmee ik speel. Zo heb ik 1 prestige met MAC11 gespeeld, een andere weer met scorpion en tuurlijk ook wel eens met AK74u..zo blijf ik een beetje aan het wisselen ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Frentik op 04-02-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:34:
[...]

OK, geregeld. Let aub zowel niet op de brakke kwaliteit (theatre mode via xbox) als de brakke schietwijze (speel sinds een paar dagen zonder aim assist om te kijken of het beter gaat. Oordeel: tot nu toe niet!)

Heb geprobeerd om alle vlaggetjes per map te laten zien, maar van sommige kon ik geen stukjes vinden in mijn recente potjes. (Heb als vanity piece een stukje waarop ik in mijn eentje cap, ondertussen 7 hondjes afknallend :D)

[video]
Euh...en waar zet je aim assist aan of uit ? Nooit geweten dat het erop zat.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:47
Aim assist staat standaard aan op consoles. Praktisch altijd al zo geweest...
Bron schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:38:
gaat in om 10 uur PST = 7 uur vanavond bij ons....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 14:30

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Aah vet man! Vanavond ff lekker nolife prestigen. Ben nu pres. 4 lvl 36. Wil minstens even tot pres. 5 trainen :)

Maar even met AK74U, AUG en L96A1 ACOG <3 spelen.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:34:
[...]

Euh...en waar zet je aim assist aan of uit ? Nooit geweten dat het erop zat.....
Onder multiplayer opties vindt je het. Kan zelfs in game veranderd worden. Het is iets dat standaard aanstaat in FPS op consoles omdat richten met pookjes eigenlijk niet te doen is. Hij trekt je crosshair automatisch richting de tegenstander als je in de buurt komt tijdens het mikken. Het is geen autoaim maar een hulpje, misschien te vergelijken met traction control in een racegame. Je hebt vast wel eens gemerkt dat als je stilstaat in ADS dat je crosshairs automatisch bewogen. Dat kwam omdat iemand daar liep en de aim assist begon te assisteren.

Heb hem uitgezet na de zoveelste death omdat ik op iemand schoot, een andere tegenstander langskwam en mijn crosshair die tweede gast volgde.Vind het fijner om 1 kill te krijgen ipv 2 assists. Maar goed, mikken zonder aim assist is erg pittig. Tegen totale noobs die stilstaan als ze schieten is het een fluitje van een cent nog steeds. Tegen halo jumpende profis met duizend 'x'-en in hun naam wordt het een ander verhaal. Je wil niet weten hoe beroerd je eigenlijk mikt. Heb al heel vaak gehad dat ik een cm naast iemand aan het knallen was. Met aim assist was het raak geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 14:30

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Precies de reden waarom ik geen FPS games op consoles speel. Vind het aimen gewoon zoveel beter met een muis... *Geen bash ofzo*

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

:') juist... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:01:
[...]

Onder multiplayer opties vindt je het. Kan zelfs in game veranderd worden. Het is iets dat standaard aanstaat in FPS op consoles omdat richten met pookjes eigenlijk niet te doen is. Hij trekt je crosshair automatisch richting de tegenstander als je in de buurt komt tijdens het mikken. Het is geen autoaim maar een hulpje, misschien te vergelijken met traction control in een racegame. Je hebt vast wel eens gemerkt dat als je stilstaat in ADS dat je crosshairs automatisch bewogen. Dat kwam omdat iemand daar liep en de aim assist begon te assisteren.

Heb hem uitgezet na de zoveelste death omdat ik op iemand schoot, een andere tegenstander langskwam en mijn crosshair die tweede gast volgde.Vind het fijner om 1 kill te krijgen ipv 2 assists. Maar goed, mikken zonder aim assist is erg pittig. Tegen totale noobs die stilstaan als ze schieten is het een fluitje van een cent nog steeds. Tegen halo jumpende profis met duizend 'x'-en in hun naam wordt het een ander verhaal. Je wil niet weten hoe beroerd je eigenlijk mikt. Heb al heel vaak gehad dat ik een cm naast iemand aan het knallen was. Met aim assist was het raak geweest.
Nou zal eens kijken dan vanavond. Heb er eerlijk gezegd nooit iets van gemerkt. En ik vind het aimen nog wel meevallen. Ben benieuwd of het bij mij dan aan of uit staat.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Imprezzion schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:05:
Precies de reden waarom ik geen FPS games op consoles speel. Vind het aimen gewoon zoveel beter met een muis... *Geen bash ofzo*
Vreemd, ik heb gisteren toch echt met een muis gespeeld. :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imprezzion schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:05:
Snap ik. Zelfs heels goed. Toen ik overstapte van PC naar console was het beroerd. KD bij CoD2 op PC was 2.5 ongeveer. In MW2 (eerste console shooter, duurde lang voordat ik het aandurfde) heb ik er erg lang over gedaan om mijn KD naar 1 te tillen. Mikken en vooral bewegen tijdens het mikken met een controller is nou eenmaal lastiger/minder goed. Inmiddels ben ik er echter goed aan gewend. Zie nu gasten stuntelen zoals ik anderhalf jaar geleden stuntelde. Ben zelf niet een absolute koning in BO maar kan wel aardig meekomen. :P

Consoles hebben voordelen voor de luie gamer. Zoals nooit hoeven upgraden, nooit met instellingen hoeven fratsen, super makkelijke partychat zonder externe programma's, samen met vrienden op de bank knallen. Ondanks dat het FPSen zelf minder goed is dan op de PC heb ik een stuk meer plezier bij het gamen op mijn console dan ik had op mijn PC. Dat is een persoonlijke ervaring niet een waarheid. Voor mij wegen de genoemde voordelen zwaarder dan de nadelen als minder goede graphics en stroevere bewegingen. Begrijp heel goed waarom sommigen zweren bij de PC maar ik zweer bij de zwarte doos van onze vrienden van Microsoft. :P
bram1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:27:
[...]

Vreemd, ik heb gisteren toch echt met een muis gespeeld. :+ O-)
Is dit die nieuwe xbox muis waar je het over hebt of de bekende PS3 muis? In het geval je het over de xbox versie hebt zou ik graag info en ervaringen weten. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:58:
[...]

Snap ik. Zelfs heels goed. Toen ik overstapte van PC naar console was het beroerd. KD bij CoD2 op PC was 2.5 ongeveer. In MW2 (eerste console shooter, duurde lang voordat ik het aandurfde) heb ik er erg lang over gedaan om mijn KD naar 1 te tillen. Mikken en vooral bewegen tijdens het mikken met een controller is nou eenmaal lastiger/minder goed. Inmiddels ben ik er echter goed aan gewend. Zie nu gasten stuntelen zoals ik anderhalf jaar geleden stuntelde. Ben zelf niet een absolute koning in BO maar kan wel aardig meekomen. :P

Consoles hebben voordelen voor de luie gamer. Zoals nooit hoeven upgraden, nooit met instellingen hoeven fratsen, super makkelijke partychat zonder externe programma's, samen met vrienden op de bank knallen. Ondanks dat het FPSen zelf minder goed is dan op de PC heb ik een stuk meer plezier bij het gamen op mijn console dan ik had op mijn PC. Dat is een persoonlijke ervaring niet een waarheid. Voor mij wegen de genoemde voordelen zwaarder dan de nadelen als minder goede graphics en stroevere bewegingen. Begrijp heel goed waarom sommigen zweren bij de PC maar ik zweer bij de zwarte doos van onze vrienden van Microsoft. :P

[...]

Is dit die nieuwe xbox muis waar je het over hebt of de bekende PS3 muis? In het geval je het over de xbox versie hebt zou ik graag info en ervaringen weten. :)
PS3, maar die werkt praktisch hetzelfde. Als je wat wil weten moet je maar een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:12:
[...]

Alles wat je regulier tijdens potje kunt verdienen. Maar GEEN challenges.
Het beste wat je kunt doen om snel te levelen is HQ, aangezien je dan ook dubbel punten krijgt voor het behouden van je HQ.

Iemand nog interesse om PS3 clan te joinen? Ik spam net zolang totdat er animo is :D
We zitten met 5 man en willen graag 2 of 3 erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:47
delaitinho schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:17:
[...]

Het beste wat je kunt doen om snel te levelen is HQ, aangezien je dan ook dubbel punten krijgt voor het behouden van je HQ.

Iemand nog interesse om PS3 clan te joinen? Ik spam net zolang totdat er animo is :D
Ikkuh :) tell me when and where?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

chimera2 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:23:
[...]

Ikkuh :) tell me when and where?
ff aanmelden op gamebattles.com, als je dat doet onder dezelfde naam en het mij even laat weten dan zoek ik je wel ff op en nodig ik je uit voor onze clan. Vanavond zijn we waarschijnlijk allemaal online vanwege doublexp. Uit ervaring weet ik wel dat je een waardige aanvulling zult zijn;) deboorr en ik zitten er ook in dus komt goed;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Wanneer begint de Double XP?

[ Voor 93% gewijzigd door wimpie007 op 04-02-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robskuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 20:47
Nederlandse clan voor PC zoekt nog Mid/mid+ Spelers !
Steam: Robskuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
7 uur vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:17:
[...]

[...]

:') juist... :F
Jongens, "where is the love?" "make love not war!"
De liefde die hier te voelen is doet meer denken aan een groepsverkrachting
(let wel dat statistieken laten zien dat 9 uit de 10 deelnemers van groepsverkrachting deze als positief ervaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh, ik denk dat ik toch liever voor war kies dan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
delaitinho schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:17:
[...]

Challenges tellen ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Zo na een pauze van een paar weken maar weer eens een potje BO gedaan.

Kon me gelijk weer dood ergeren aan die kut knife. Hoopte dat er in de tussentijd misschien wat aan veranderd was, maar helaas. Je kan schieten tot je een ons weegt, een mes is nou eenmaal dodelijker dan 20 kogels in Call of Duty.

Ben gelijk wéér aan een pauze toe volgens mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Hmmm.. mappen pack valt beetje tegen.. Het zijn toch alleen mappen en geen extra's?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bleh. Ook even een pauze genomen omdat ik BO echt beu ben. Ik kan mensen 20x raken met de famas zonder zelfs maar een assist te krijgen. Dit met een goeie ping en 80 FPS (vsync FPS lock). Echt ghost lag :/

Maar dus, een potje domination gespeeld 54 - 17, met 10 captures. En ik moet eerlijk zijn: ik vond er niks aan.
Ik had het gevoel dat 15 van de 17 deaths te wijten waren aan lag. Ook was er een gast die door claymores liep, 10 keer door mij geraakt werd en erin slaagde mij te knifen -.-"

Conclusie : Black (fl)Ops is een leuk spel, maar die irritante ghost lag en de knife verpesten alles.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:36:
Bleh. Ook even een pauze genomen omdat ik BO echt beu ben. Ik kan mensen 20x raken met de famas zonder zelfs maar een assist te krijgen. Dit met een goeie ping en 80 FPS (vsync FPS lock). Echt ghost lag :/

Maar dus, een potje domination gespeeld 54 - 17, met 10 captures. En ik moet eerlijk zijn: ik vond er niks aan.
Ik had het gevoel dat 15 van de 17 deaths te wijten waren aan lag. Ook was er een gast die door claymores liep, 10 keer door mij geraakt werd en erin slaagde mij te knifen -.-"

Conclusie : Black (fl)Ops is een leuk spel, maar die irritante ghost lag en de knife verpesten alles.
Je bent echt de enige die daar last van heeft...
Mischien gewoon wat meer oefenen...

en zoals al eerder werd gezegt.
PICS or it didnt happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Al eens zonder vsync geprobeerd en op 76 of 125 fps locked? Vsync kan voor problemen zorgen zoals een laggy feel.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

@aardschok : Pics van lag ? :+
En waarom zou ik wat meer oefenen als ik al degelijke scores haal ? Het is en blijft maar een spel...

@gundogan : Zal ik eens proberen. Maar echt veel zin in black ops heb ik eigenlijk niet meer. Echt gewoon belachelijk soms, hoevaak je iemand kan raken voor hij dood gaat in last stand valt. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Bij dit soort posts denk ik altijd aan de 15jarige spelers die constant "omg lag" "sure" "wtf" "hacker" uitkramen.
Gewoon minder jammeren, meer knallen. Friese nuchterheid noem ik dat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Dat Ghost lag heb je op de xbox ook soms. Heb het idee dat hun mij al zien voordat ik hun zie.. ben soms dood voordat ik iemand zie, en dan check ik uiteraard de kill cam en dan zie je dat hun mij echt iets van 1/1,5 seconde eerder zien als ik hun.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XIDESIGN schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:18:
Dat Ghost lag heb je op de xbox ook soms. Heb het idee dat hun mij al zien voordat ik hun zie.. ben soms dood voordat ik iemand zie, en dan check ik uiteraard de kill cam en dan zie je dat hun mij echt iets van 1/1,5 seconde eerder zien als ik hun.
Black Ops heeft de slechtste anti-lag systemen ingebouwd die ik ooit in een FPS heb gezien. Elke keer als ik een neerbuigende forum post van die Vonderhaar zie over: 'alle spellen hebben hier last van, check je verbinding, je merkt t alleen door theatre mode' lach ik hem uit. Het verschil met Halo Reach bijvoorbeeld is enorm. Daar kon ik prima met Amerikanen spelen. Met af en toe een WTF moment maar veelal gewoon prima in orde. In BO hoef je dat echt niet te proberen. Maar ook met mensen uit omringende landen is het gewoon bout. Ook in MW2 had ik er veel minder last van.

Maar er is genoeg dat je er zelf aan kan doen. Als je er altijd last van hebt zou ik eens kijken naar je eigen verbindingen. Het spelletje is slecht in anti-lag maar je kan zeker normaal spelen als je netwerk in orde is.

Ben het eens met het minder jammeren gewoon spelen idee. Met als back-up de leave game button als het gewoon niet werkt. Een nieuwe lobby/server is zo gevonden.
Niet pics, beelden. Filmpjes in andere woorden. Ik wil ook wel je 5 hitmarkers met een L96 zien.

Nadeel van theatre: extra latency issues. Voordeel van theatre: mogelijkheid om je onmogelijke situaties te bewijzen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

unfor schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:18:
Bij dit soort posts denk ik altijd aan de 15jarige spelers die constant "omg lag" "sure" "wtf" "hacker" uitkramen.
Gewoon minder jammeren, meer knallen. Friese nuchterheid noem ik dat :p
En bij dit soort posts denk ik altijd aan de 14 jarige spelers die "cheater" "obvious aimbot" roepen zonder naar hun killcam te kijken. Het verschil is dat mijn reactie is opgebouwd op ervaringen die ik in het spel opliep, mede door naar de killcam te kijken.

Soms ga ik dood van claymores als ik er meters naast zit, en soms kan ik er gewoon voorbijlopen zonder amper damage te krijgen. Dit heeft waarschijnlijk wel wat te maken met hoe ze gepositioneerd zijn, maar volgens mij doet lag ook veel.

@Exactor It : Als ik nog eens zoiets meemaak zal ik het met video posten. Het potje is jammer genoeg al wel even uit men recente games.

[ Voor 7% gewijzigd door Mavamaarten op 04-02-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Mavamaarten schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:44:
[...]
En bij dit soort posts denk ik altijd aan de 14 jarige spelers die "cheater" "obvious aimbot" roepen zonder naar hun killcam te kijken.
Waar wek ik de illusie dat ik anderen een cheater noem?
Je moet gewoon minder jammeren, de enige die het interreseert ben je zelf.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 04-02-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009

D4NG3R

kiwi

:)

Zojuist prestige in gegaan, ik ben nu level 17. En damn.. Wat is het opeens makkelijk :o . Ik word veel vaker bij lage levels gedumpt :P .

3 rondjes TDM gedaan nu, 3x een K/D van boven de 3.0 gehad :+ .

Zodra ik de Spas-12 unlocked heb, ga ik die echt veel gebruiken. Heb hem voordat ik Prestige in ging pas bij level 47 gekocht, en was er sindsdien echt verslaafd aan :O .

[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 04-02-2011 22:07 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ze hebben volgens mij wat veranderd aan de classified sniper. Heb nu gewoon 1 shot, 1 kills in de borst. (en als ik me niet vergis ook in de buik) Heb ik een update gemist of nu geleerd hoe snipen werkt? :P

Wat een top apparaat is dat zeg! Ook een heerlijke standaard scope in vergelijking met de l96 vind ik. Lijkt alsof die iets meer zoom heeft. Heb snipen weer ontdekt. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 23:21 . Reden: iets over buiken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Echt fijn van die teammates in HC. Was net geprestiged dus had CP nog aanstaan, dus ik gooi CP voor me neus neer, komt er een teammate naast me zitten, en die loopt vervolgens zo over de CP-dropgevalding heen, valt die CP op hem, heb ik een teamkill en wordt ik vervolgens automatisch gekicked, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Vraaag schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:31:
Echt fijn van die teammates in HC. Was net geprestiged dus had CP nog aanstaan, dus ik gooi CP voor me neus neer, komt er een teammate naast me zitten, en die loopt vervolgens zo over de CP-dropgevalding heen, valt die CP op hem, heb ik een teamkill en wordt ik vervolgens automatisch gekicked, lol.
Ook leuk: Op Villa zit er zo'n schuur met tonnetjes en een auto.. Ik zie 1 teammaat het raam in klimmen, ik denk ik wacht eventjes.. Hij gaat dood, schiet ik een crossbow pijl op de auto. 3 kills + 1 teamkill. KICKED

FFS...

Wat was er nou gebeurt: Hij was in die schuur gespawned, en tegelijk kwamen er 3 vijanden binnengerend. ALs ik mn pijl een halve seconde later had geschoten was hij dood geweest. En had ik 3 kills gehad :/ .

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 04-02-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:17:
Wow, ze hebben volgens mij wat veranderd aan de classified sniper. Heb nu gewoon 1 shot, 1 kills in de borst. (en als ik me niet vergis ook in de buik) Heb ik een update gemist of nu geleerd hoe snipen werkt? :P

Wat een top apparaat is dat zeg! Ook een heerlijke standaard scope in vergelijking met de l96 vind ik. Lijkt alsof die iets meer zoom heeft. Heb snipen weer ontdekt. :)
torso is altijd al one hit kill geweest, echter de l96 heeft op de bovenarmen ook nog een 1,5 x multiplier waardoor je veel meer one hitkills krijgt. zijkant = ook kill ipv hitmarker, mits bovenarm natuurlijk :) psg-1 schiet wel wat fijner en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Laatst online: 30-08 08:42
Even speciaal voor tweakers een simpel siteje gemaakt zodat het nog makkelijker is om gezellig met tweakers te knallen.

HIERO

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.64.66:3134/b_560_95_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee tot wanneer op zondag de dubbele xp gaat? heb het geluk dat ik heel het weekend weg ben en pas zondag middag/avond kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

maandagochtend of 7, of om 12u. Verschilt per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb me nog niet echt in Theater verdiept, maar is een PVR de enige manier om volledige potjes te uploaden naar Youtube?

edit: Ik heb het over de PS3. Gisteren namelijk een heerlijk potje gehad van 26-3 op Summit, en die wil ik online knallen.

[ Voor 34% gewijzigd door bram1984 op 05-02-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

bram1984 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 11:43:
Ik heb me nog niet echt in Theater verdiept, maar is een PVR de enige manier om volledige potjes te uploaden naar Youtube?
Als je niet op de pc speelt wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:56:
[...]

Je bent echt de enige die daar last van heeft...
Mischien gewoon wat meer oefenen...

en zoals al eerder werd gezegt.
PICS or it didnt happen
Ik zat ook eerst altijd te k****ren over lag, totdat ik wat beter werd (lees eindelijk een positieve kill/death ratio :P) en ik opeens magisch geen last meer had van die ghost lag. :)
Tuurlijk heb ik nog rare situaties waarbij er nasty lag optreed of iemand met een slechte verbinding loopt te laggen en dan denkt dat hij iedereen ownt. :(
XIDESIGN schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:18:
Dit heb ik ook regelmatig, maar doordat ik beter word minder last van. :P

[ Voor 26% gewijzigd door -TheNose- op 05-02-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Voor wie hem nog niet gezien had (de Two-Day-Tage), het is nu een Three-Day-Tage, had nog wat leuke kills de dag erna (zie eerste kill in filmpje. :)).:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-986Sx2zvb4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:32
Vraaag schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:40:
Voor wie hem nog niet gezien had (de Two-Day-Tage), het is nu een Three-Day-Tage, had nog wat leuke kills de dag erna (zie eerste kill in filmpje. :)).:
[video]
Nice filmpje, ik zag mijn eigen naam (MintBerry Crunch) ook nog voorbij komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraaag schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:40:
[video]
Toffe intro, tof filmpje en vette effects.. wat is het nummer trouwens? Klinkt een beetje Mt Eden achtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de eerste potjes HQ op Stadium en Kowloon gespeeld. Kowloon is gaaf. Stadium is iets te open waardoor het een nadefestijn wordt.

Demolition is op Kowloon erg snel en cool. Leuke plekjes om zowel te verdedigen en aan te vallen. Stadium vond ik niets aan eerlijk gezegd. Zelfde probleem, te open en teveel nades.

Discovery demolition daarentegen is weer cool. De map is te groot om te spawntrappen (wat de tegenstander probeerde maar niet lukte). Waardoor je supersnelle actie krijgt onder de brug bij A.

Berlin wall was OK maar lijkt me iets te makkelijk om killstreaks te verzamelen als je je gewoon lekker achteraf houdt en snipt/longshot. Vind potjes die in OT eindigen en waar het er om draait wie de meeste streks heeft een beetje gaar. Goede tactiek hoor maar niet mijn ding...

De moshpit modus is heftig, hoop dat ze dat erin houden. Team tactical deed dat al wel maar dit kunnen we met een volle party ook doen. Weehee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
Wat is er met die contrast in die vid :O
En beetje jammer dat alleen de mooiste stukken uitgeknipt zijn hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Heeft iemand wat console commands voor me met betrekking tot autobalance, teambalance en teambalance grace period.

Het lukt ons niet om te switchen van team, ondanks dat teambalance uit staat.

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client