[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.720 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 21:43
D4NG3R schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:06:
[...]

Aim Assist. heet dit. Soms is het prettig om te hebben, maar vaker heeft het er voor gezorgt dat ik juist dood ging... :/
zonder had ik veteran waarschijnlijk nooit gehaald, je popt snel uit dekking, richt ongeveer naar de vijand, aim-assist doet de rest, schieten en weer in dekking.

bij MP kan het handig zijn maar ook in de weg zitten.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

SouLLeSSportal schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:55:
Maakten ze maar eens wat absurdere maps, wat creativiteit ipv realistisch, voor zover mogelijk in cod, bij counterstrike en UT waren dat imho altijd wel vette maps. Maarja creatief doen, stapjes in het onbekende oeh, veel te spannend voor een melkkoe blijkbaar... :N
Ik had liever wat meer maps met interactie gehad zoals op Radiation, waar je dmv een schakelaar een deur kan openen/sluiten. Kijk zo'n langsrijdende trein (WMD) of opstijgende raket (Launch) zijn best leuk om te zien maar niet tactisch te gebruiken. Wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb van de nieuwe mappen is dat geen van de mappen een interactief element heeft (buiten de zipline@kowloon en de oncontroleerbare guns@Berlin).

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 21:16

mickjuh

Good news everyone!

Frentik schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:06:
[...]
Ik had liever wat meer maps met interactie gehad zoals op Radiation, waar je dmv een schakelaar een deur kan openen/sluiten. Kijk zo'n langsrijdende trein (WMD) of opstijgende raket (Launch) zijn best leuk om te zien maar niet tactisch te gebruiken. Wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb van de nieuwe mappen is dat geen van de mappen een interactief element heeft (buiten de zipline@kowloon).
Die raket is wel tactisch te gebruiken. Met Demolition of S&D een bom planten terwijl de raket (bijna) opstijgt. In één van die nieuwe mappen kun je toch wel een brug opblazen? Die deur openen en sluiten bij Radiation is inderdaad erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mja, op Kowloon vliegt er een gigantisch vliegtuig laag over.... Althans voor dat je spawnt... tis me niet opgevallen of het tijdens het potje ook gebeurt....

Edit: wat? een brug opblazen?

Vet! 8)

Waar?

[ Voor 14% gewijzigd door SqueakyClean op 02-02-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik had liever wat meer maps met interactie gehad zoals op Radiation, waar je dmv een schakelaar een deur kan openen/sluiten. Kijk zo'n langsrijdende trein (WMD) of opstijgende raket (Launch) zijn best leuk om te zien maar niet tactisch te gebruiken. Wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb van de nieuwe mappen is dat geen van de mappen een interactief element heeft (buiten de zipline@kowloon).
Er komt een enorme jumbojet overvliegen op Kowloon. Kennelijk houden ze meer van scripted gebeurtenissen dan van interactie. Ben het met je eens overigens. Die deuren op Radiation zijn cool. Wat mij betreft zou er in elke map zo iets mogen zijn. Er is trouwens op Discovery wel het een en ander te mollen aan looproutes. Dat is gaaf. (zal even een fimpje maken van hoe dat gaat, geef me 5 minuten :P)

Die zipline is in zoverre interactief dat je zelf kunt bepalen wanneer je doodgeschoten wordt, namelijk door hem te gebruiken. :P

EDIT: Gah, niet mogelijk om theatre mode te gebruiken in combat training/private match. Zal straks even wat echt spelen en dan dat ding mollen.

Qua wat wel en niet gebeurt: Brug bestaat uit twee delen. 1 RPG of 5 LMG bullets (met hardened) zijn genoeg om een deel eruit te slopen. Als 1 deel er nog is kun je er gewoon overheen. Als ze allebei weg zijn kun je er over heen springen. (Duiken voor extra stijl punten natuurlijk.)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:13
Je kan idd een 'brug' opblazen in Discovery. Zat ook in de trailer die op XBL stond van de week.

Komt erop neer dat je met C4 (denk ook andere explosives) de grond op sommige stukken kapot kan maken omdat het uit ijs bestaat. Dan moet je daar dus overheen jumpen. In objective based denk ik wel handig omdat je een route kan afsluiten. Behalve even gekeken hoe het kapot gaat heb ik nog niet echt getest hoe het precies werkt.

Kan je bijvoorbeeld die hele weg opblazen (zodat er echt niemand meer overheen kan) of alleen stukjes?

edit: ah, monsigneur exactor geeft al antwoord voordat ik de vraag stel :D

[ Voor 6% gewijzigd door KingKoning op 02-02-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha nog meer antwoorden! Heb inmiddels drie aparte stukken gevonden die je kan opblazen. Allemaal in hetzelfde pad door de ravijn. Er zit aan beide weerszijden een stuk dat kapot kan en precies in het midden onder de brug. Voor alledrie geldt dat je er nog gewoon over heen kan springen. Niet geschikt om routes onbegaanbaar te maken (was ook suf geweest). Wel geschikt om tegenstanders snel naar beneden te laten knallen! Volgens mij ga ik plezier hebben van deze nieuwe kennis. :P

Edit:
spoiler: damage nodig
Lijkt op 13 kogels, ongeacht hardened of type geweer. Wel heb ik alleen getest binnen effectieve range van alle geweren. 1 explosief erop is overigens ook genoeg. Zowel granaten als het echte werk C4!
Sorry voor de overduidelijke overenthousiasme. Dit is gaaf!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2011 14:44 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

[...]
Ik had liever wat meer maps met interactie gehad zoals op Radiation, waar je dmv een schakelaar een deur kan openen/sluiten. Kijk zo'n langsrijdende trein (WMD) of opstijgende raket (Launch) zijn best leuk om te zien maar niet tactisch te gebruiken. Wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb van de nieuwe mappen is dat geen van de mappen een interactief element heeft (buiten de zipline@kowloon en de oncontroleerbare guns@Berlin).
Die raket kan wel degelijk tactisch zijn. Op het moment van lancering kun je namenlijk niet planten of defusen bij die bom. Maar minder zelf te bepalen, dat ben ik wel met je eens.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mystikal schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:11:
Die raket kan wel degelijk tactisch zijn. Op het moment van lancering kun je namenlijk niet planten of defusen bij die bom. Maar minder zelf te bepalen, dat ben ik wel met je eens.
Klopt, hij kan tactisch gebruikt worden maar dat is eenmalig altijd halverwege een map/rondje gaat ie de lucht in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:33:
Aha nog meer antwoorden! Heb inmiddels drie aparte stukken gevonden die je kan opblazen. Allemaal in hetzelfde pad door de ravijn. Er zit aan beide weerszijden een stuk dat kapot kan en precies in het midden onder de brug. Voor alledrie geldt dat je er nog gewoon over heen kan springen. Niet geschikt om routes onbegaanbaar te maken (was ook suf geweest). Wel geschikt om tegenstanders snel naar beneden te laten knallen! Volgens mij ga ik plezier hebben van deze nieuwe kennis. :P

Edit:
spoiler: damage nodig
Lijkt op 13 kogels, ongeacht hardened of type geweer. Wel heb ik alleen getest binnen effectieve range van alle geweren. 1 explosief erop is overigens ook genoeg. Zowel granaten als het echte werk C4!
Sorry voor de overduidelijke overenthousiasme. Dit is gaaf!
Spoiler? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heh weet niet, Dacht misschien willen mensen dat zelf gaan testen ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Was deze al gepost? Van de twitter van JD2020, statistieken zullen dus vast alleen van Xbox zijn, maar vond ik het toch wel grappig om te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/21jsj9y.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Nog niet gepost volgens mij, had m wel al gezien.

Correct me if im wrong, maar voor zover ik had begrepen is dit PC, PS3 en X360 bij elkaar opgeteld.

[ Voor 9% gewijzigd door KingKoning op 02-02-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

vinom schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:10:
Relax and sit back to enjoy an (almost) flawless S&D match
Ik sound whore veel, voor het geval mensen zeggen dat ik teveel camp :P
[video]
d:)b

Maar waarom begin je pas bij 1 - 1? Verders net filmpje, laatste kill krijg je mijn persoonlijke complimenten voor ;)

Overigens, ik merk het maar even op, staan mijn BO SP en MP constant op "Syncing" in het Steam menu... Is die DLC nou ook via Steam aan te schaffen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 20:33

DefLite

Why so serious?

Video die Call of Duty + film fans hoogst waarschijnlijk leuk vinden :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TGWuxVS5TVs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Sc0rPi0N schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:21:
Ja heb het ook een paar keer gehad dat iemand in HC precies op het moment dat ik schoot voor me langs ging.
Toen maar even gezegd dat hij erg dom bezig was en niet voor mijn neus moet gaan lopen.
Zoiets als "Don't walk in my line of fire moron"
Is wel zwaar frustrerend, maar uiteindelijk ben jij verantwoordelijk voor waar en wanneer je schiet! Je kan toch ook niet tijdens het lopen steeds achter je kijken of er niemand gaat schieten?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

MicScott schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:10:
[...]

Is wel zwaar frustrerend, maar uiteindelijk ben jij verantwoordelijk voor waar en wanneer je schiet! Je kan toch ook niet tijdens het lopen steeds achter je kijken of er niemand gaat schieten?
Wel opzij als je ergens langs loopt? Je kijkt toch ook om een hoekje voor tegenstanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Blue-Tiger schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:55:
[...]

d:)b

Maar waarom begin je pas bij 1 - 1? Verders net filmpje, laatste kill krijg je mijn persoonlijke complimenten voor ;)

Overigens, ik merk het maar even op, staan mijn BO SP en MP constant op "Syncing" in het Steam menu... Is die DLC nou ook via Steam aan te schaffen of niet?
Omdat meneer 3arch pas bij ronde drie kwam connecten en ik pas vanaf dat punt de match kon terugkijken in Theater Mode :)
Thanks dat je het mooi vond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Ik kwam op het forum van Den Kirson (de gene die al die weapon charts maakt) een nog completere chart tegen die door iemand op zijn forum is gemaakt met duidelijkere visuals van de recoil en echt alle info die je nodig hebt over alle wapens. Zo is het veel duidelijker wat voor effect een attachment heeft op je recoil en welke kant deze op gaat. Dit is voor de meesten gewoon veel beter te begrijpen dan de cijfers van recoil richting en de centerspeed die dit weer tegen werkt. Je moet misschien eerst even kijken wat alles is (onderaan is een korte uitleg), maar dan is hij echt super handig! _/-\o_
Wat je hier natuurlijk niet uit kan afleiden is hoe een gun aanvoelt in de game want dat is zeer persoonlijk. Zo hebben bijvoorbeeld de AK47 en Colt Commando exact dezelfde recoils stats, maar de animatie van de AK47 gaat meer op en neer en dit vinden sommigen bijvoorbeeld onhandig voor het tracken van een target. Daarintegen heeft de AK47 weer ironsights die meer open zijn en je dus meer van de omgeving laten zien.

Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/4396/weaponefja2w.png
bron: http://denkirson.proboard...ction=display&thread=2097

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:48

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:38:
[...]
Volgens mij heb jij geen leven :P
Als je s'nachts geen oog dicht doet van black ops.
Maar maak je ook nog leuke dingen mee? Of post je hier alleen je negatieve dingen ;(
Het ding is, telkens als ik het naar men zin heb, wordt ik gekickt wegens "cheaten" of omdat de admin niet tegen zijn verlies kan. Dan heb ik even zin om me uit te luchten, mag het ?

EDIT: Eigenlijk vind ik BO gewoon een kutspel geworden. Vandaag weer 2x gekickt. Ik denk dat ik het in het begin gewoon leuk vond... omdat het nieuw was ? Er is niks meer aan. Soms ben ik pokkegoed maar wordt ik gekickt, en in de andere gevallen ben ik reteslecht omdat ik 20 hitmarkers krijg zonder kill. Back to cod 4 ;w

[ Voor 25% gewijzigd door Mavamaarten op 02-02-2011 17:16 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Hele mooie vondst. Daar ga ik vanavond even mee aan de slag ^_^.

Wat betreft de FF in HC, is inderdaad vaak dat die jojo's van de zijkant in komen lopen. Ik speel zelf eigelijk bijna alleen silenced weapons, dus dan gebeurt het wat vaker omdat die een stuk minder herrie maken, Met mijn unsilenced AK47 heb ik er voor mijn gevoel minder last van. Maarja, Da's gevoel, geen echte cijfers van. Verder gebeurt het bij mij ook gewoon vaak dat iedereen eager is om die ene kill te maken waardoor je soms tegelijk beweegt en schiet en dan in elkaars linie loopt. Lang verhaal kort: Blijft irri en vond Ricochet dan soms ook wel erg chill in MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Voor de PC gamers:
New patch is in QA. Includes fix for playing older films.Also: create-a-class issue after prestige, shader warming improvement, client + server stability improvements, and more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Dat ze beginnen met hitmarker registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mavamaarten schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:43:
[...]

Het ding is, telkens als ik het naar men zin heb, wordt ik gekickt wegens "cheaten" of omdat de admin niet tegen zijn verlies kan. Dan heb ik even zin om me uit te luchten, mag het ?

EDIT: Eigenlijk vind ik BO gewoon een kutspel geworden. Vandaag weer 2x gekickt. Ik denk dat ik het in het begin gewoon leuk vond... omdat het nieuw was ? Er is niks meer aan. Soms ben ik pokkegoed maar wordt ik gekickt, en in de andere gevallen ben ik reteslecht omdat ik 20 hitmarkers krijg zonder kill. Back to cod 4 ;w
In CoD4 kun je toch ook gekicked worden, of niet?

Blijft een van de nadelen van dedi's natuurlijk. Helemaal als je een lekker potje speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Mavamaarten schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:16:
Dat ze beginnen met hitmarker registratie.
Die is goed (genoeg). Vaak ligt het aan de lag.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Als iemand nog een clan zoekt.. Wij hebben er eentje aangemaakt (ps3) op gamebattles.com en we zoeken nog wat extra members.

Dus mocht je je geroepen voelen om ons te joinen, maak dan een account aan op bovenstaande site en stuur me een PM.
K/D ect maakt niet zo heel veel uit aangezien we ook wel members hebben die rond de 1 zitten dus gaat voornamelijk om de 'fun'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

bram1984 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:28:
[...]
In CoD4 kun je toch ook gekicked worden, of niet?
Ja, maar om een of andere reden wordt ik daar nooit gekickt als ik een zieke streak haal.
Mystikal schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:38:
[...]
Die is goed (genoeg). Vaak ligt het aan de lag.
Ik heb op ongeveer elke server die ik join een ping die tussen de 30 en 60 ligt. En toch haal ik 5 hitmarkers met de L96A op dezelfde persoon.

En dat allemaal sinds de laatse update. T maakte echt "magische" lag voor mij :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:59:
Ik heb op ongeveer elke server die ik join een ping die tussen de 30 en 60 ligt. En toch haal ik 5 hitmarkers met de L96A op dezelfde persoon.
Deze volg ik niet. Een hitmarker is als je raakt toch? Een sniper doet minimaal 50 damage, de sniper die jij noemt doet minimaal 70. Hoe kun je, met een sniper, meer dan 2 hitmarkers op iemand krijgen? Ik ben 1 van de grootste zeurpieten op laggebied, als ik 3 van de 4 strepen heb leave ik direct in TDM, ik volg je verhaal gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:56:
[...]

Deze volg ik niet. Een hitmarker is als je raakt toch? Een sniper doet minimaal 50 damage, de sniper die jij noemt doet minimaal 70. Hoe kun je, met een sniper, meer dan 2 hitmarkers op iemand krijgen? Ik ben 1 van de grootste zeurpieten op laggebied, als ik 3 van de 4 strepen heb leave ik direct in TDM, ik volg je verhaal gewoon niet.
dan ben je volgens mij niet echt snugger, het gaat er juist om dat het niet kan he. hij heeft 5 hitmarkers op dezelfde persoon. er klopt dus iets niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:02:
[...]

dan ben je volgens mij niet echt snugger, het gaat er juist om dat het niet kan he. hij heeft 5 hitmarkers op dezelfde persoon. er klopt dus iets niet....
Wat er niet klopt is het gelul van degene die zegt dat hij 5 hitmarkers heeft op iemand en niet dood gaat.
Hitmarkers zijn niet alleen clientsided.
Video's or it didn't happen.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 02-02-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De laatste dagen ook een leuke uitdaging ontdekt. Dual wield Makarovs met scavenger, steady aim en marathon. Bij mij de eerste twee als pro variant.

Deze combinatie is echt super sterk. Gisteravond op Nuketown toch een mooie score behaald en zelf een aantal keer twee kills tegelijk.
Er waren niet zo heel veel personen op de server, iets van 5 per kant, maar leuk was het wel.

Met combat training blijkt de Makarov toch de sterkste te zijn.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:29

D4NG3R

kiwi

:)

Heb 2 nieuwe hardcore classes gebouwt, welke mij ZEER bevallen:

Rusher: (HC CTF/HC TDM)
Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/8330/2dd4b92814858c77e476cc9.png
Ook buiten HC best wel chill, maar sprayen werkt niet echt zonder al die extra schade :P

Hunter: (HC SnD/HC CTF)
Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/3064/2585f61b531afef13ddb37c.png
Heerlijke class om rustig mee rond te sluipen, camping niet uitgezonderd.

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 02-02-2011 22:30 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
super frustrerend, wanneer ik een minder potje heb kan ik gewoon raden waardoor het komt, namelijk dat ik opeens host ben (want migratie start wanneer ik de game probeer te leaven). Super frustrerend want ik voel het ook in de gameplay, heb 50mbit verbinding maar toch lagged het enorm waardoor ik gewoon te vaak doodga puur op reactie vermogen. Teveel ik schoot wel maar val opeens doodneer momenten dat je opeens op de killcam terug ziet dat je niet eens hebt geschoten.

Hoe kan je het hele host gebeuren disablen op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 01:12:
Hoe kan je het hele host gebeuren disablen op de PS3?
gevalletje router instellingen geloof ik. net als bij mw2.

maar typisch, host disadvantage ipv host advantage 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 01:45:
[...]

gevalletje router instellingen geloof ik. net als bij mw2.

maar typisch, host disadvantage ipv host advantage 8)7
grappige was dat ik bij MW2 juist nooit host was. maar ik hoor wel meer dat het bij black ops op de ps3 een nadeel is. de framerate is emteen zoveel lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

unfor schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:03:
[...]

Wat er niet klopt is het gelul van degene die zegt dat hij 5 hitmarkers heeft op iemand en niet dood gaat.
Hitmarkers zijn niet alleen clientsided.
Video's or it didn't happen.
Onzin, je weet niet hoeveel tijd er tussen zit, als de andere speler telkens tijd heeft om te recoveren kan het prima :) Tip sneller schieten, headshots maken en niet op benen en armen schieten ;)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-08 09:25
Gister is van de grootste noobtubers ooit tegen gekomen, en dan durft hij zichzelf ook nog mrperfect te noemen 8:7. In een stuk of 8 potjes ben ik 1 keer neer geschoten en minimaal 12 keer getubed. Hij had een kd die schommelde tussen de 0.5 en 1.5 typische tuber kd's. Dit was op een nuketown server, dus je bent echt een eikel als je daar constant loopt te tuben. Was eigenlijk ook no tubing server maar als de admins van huis zijn dansen de tubers op tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14:21

beany

Meeheheheheh

ArgantosNL schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:12:
Gister is van de grootste noobtubers ooit tegen gekomen, en dan durft hij zichzelf ook nog mrperfect te noemen 8:7. In een stuk of 8 potjes ben ik 1 keer neer geschoten en minimaal 12 keer getubed. Hij had een kd die schommelde tussen de 0.5 en 1.5 typische tuber kd's. Dit was op een nuketown server, dus je bent echt een eikel als je daar constant loopt te tuben. Was eigenlijk ook no tubing server maar als de admins van huis zijn dansen de tubers op tafel.
Ik tube, en veel ook. Maar wel op servers waar het mag(Shooting Idiots en Tigers b.v.).

En als het je echt zoveel irriteert, neem je toch de flakjacket?

En daarbij komt: hoe moet je anders de tube challenges halen?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
beany schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:15:
[...]

Ik tube, en veel ook. Maar wel op servers waar het mag(Shooting Idiots en Tigers b.v.).

En als het je echt zoveel irriteert, neem je toch de flakjacket?

En daarbij komt: hoe moet je anders de tube challenges halen?
Euh niet, en ik ga geen flakjacket nemen vanwege 1 idioot die niet op een normale manier kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

ArgantosNL schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:18:
[...]

Euh niet, en ik ga geen flakjacket nemen vanwege 1 idioot die niet op een normale manier kan schieten.
Dan neem je geen flakjacket en heb je dus regelmatig een tube granaat tussen je kiezen hangen :P

Het is nogal raar om iemand een noob of eikel te noemen, alleen maar omdat die persoon legitiem gebruik maakt van de wapens die beschikbaar zijn.

Ik ben bezig met de tube challenges, en ik ga ze halen ook! Onderdeel van het spel, simpel.

Ik ga toch ook niet roepen dat shotgungebruikers eikels zijn omdat ik een hekel aan shotguns heb :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beany schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:24:
[...]

Dan neem je geen flakjacket en heb je dus regelmatig een tube granaat tussen je kiezen hangen :P

Het is nogal raar om iemand een noob of eikel te noemen, alleen maar omdat die persoon legitiem gebruik maakt van de wapens die beschikbaar zijn.

Ik ben bezig met de tube challenges, en ik ga ze halen ook! Onderdeel van het spel, simpel.

Ik ga toch ook niet roepen dat shotgungebruikers eikels zijn omdat ik een hekel aan shotguns heb :?
af en toe een tube is het probleem ook niet, maar om het alleen maar te gebruiken is wel een beetje jammer gezien het feit dat richten er nauwelijks bij nodig is. Daarom werd het vooral door luitjes gebruikt op die manier die blijkbaar met normaal schieten niet veel raakten. In BO valt het nog steeds voor mij mee, kom ze eigenlijk niet echt tegen. Ja het een onderdeel van het spel en ja het mag gewoon gebruikt worden op servers zonder een no tube policy maar leuk is anders imho... :X
Laat duidelijk zijn dat je van mij mag doen en laten op dit gebied wat je wil hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Van twitter van JD_2020
CODBlackOps Double-XP will run this weekend on all platforms, starting 10:00AM PST on Friday, ending Monday morning. Prestige!
10:00 AM PST = 19.00 GMT+1 Dus vanaf morgenavond pas voor ons. Hoop dat t maandag dan ook tot een uur of 7 doorgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SouLLeSSportal schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:44:
[...]

af en toe een tube is het probleem ook niet, maar om het alleen maar te gebruiken is wel een beetje jammer gezien het feit dat richten er nauwelijks bij nodig is. Daarom werd het vooral door luitjes gebruikt op die manier die blijkbaar met normaal schieten niet veel raakten. In BO valt het nog steeds voor mij mee, kom ze eigenlijk niet echt tegen. Ja het een onderdeel van het spel en ja het mag gewoon gebruikt worden op servers zonder een no tube policy maar leuk is anders imho... :X
Laat duidelijk zijn dat je van mij mag doen en laten op dit gebied wat je wil hoor.
Het aantal tubers valt wel mee in BO gelukkig dat je het niet kan scavagen en dat de OMA en danger close perks weg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Laatst online: 11-08 15:25

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Heerlijk! Dat wordt heel snel door Prestige 5 heen knallen.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb nu de maps uitgebreid gespeeld, en ben er echt nog steeds enorm blij mee. Wel moet ik zeggen dat de maps vooral tof zijn met objective games. Voor mij persoonlijk een plus, aangezien dat alles is wat ik speel :)

Als ik de minste moet benomen, zou dat Stadium zijn. De overige 3 zijn voor mij echt perfect.

1 punt van kritiek: Ik had gehoopt dat het spawnsysteem wat slimmer zou zijn op de nieuwe maps. Helaas. Zelfs op de mega grote nieuwe maps blijft het spawnsysteem het slechtste in zijn klasse (FPS afgelopen 8 jaar). Het lukt de game zijn 4vs4 nog op een map met 40 kamers, om je zo op je tegenstander te laten spawnen. Treurig.

Ik ga nog even verder, Berlin Wall roept :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was op een nuketown server, dus je bent echt een eikel als je daar constant loopt te tuben. Was eigenlijk ook no tubing server maar als de admins van huis zijn dansen de tubers op tafel.
Is juist handig om daar een tube te gebruiken aangezien er vaak spelers dicht bij elkaar in de buurt zijn. Wanneer je vanuit het ene huis naar de overkant achter het andere huis tubed kan je daar aardige resultaten mee halen. Dit is niet dom of noob maar gewoon de juiste wapens/attachments gebruiken op het juiste moment. Het is iets anders dan je tube als primary weapon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-07 15:11
KingKoning schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:51:
Van twitter van JD_2020

[...]

10:00 AM PST = 19.00 GMT+1 Dus vanaf morgenavond pas voor ons. Hoop dat t maandag dan ook tot een uur of 7 doorgaat :)
Mooi zo kan ik even P3 afmaken en hopelijk P4 ook :D

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
beany schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:15:
[...]En daarbij komt: hoe moet je anders de tube challenges halen?
Niet? Waarom houdt iedereen zicht toch zo krampachtig aan al die challenges vast? Snap niet dat er met mij zo weinig mensen zijn die echt geen fuck om challenges geven. Speel lekker voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:15:
[...]

Is juist handig om daar een tube te gebruiken aangezien er vaak spelers dicht bij elkaar in de buurt zijn. Wanneer je vanuit het ene huis naar de overkant achter het andere huis tubed kan je daar aardige resultaten mee halen. Dit is niet dom of noob maar gewoon de juiste wapens/attachments gebruiken op het juiste moment. Het is iets anders dan je tube als primary weapon gebruiken.
Ik begrijp dus dat als je daar gaat rond rennen met je mesje jij dat een goed iets vind. Daar ben ik blij mee :P
Aangezien ik dat in noobtown het enige leuke vind om te doen. En toch blijven ze allemaal zeuren.
Terwijl ik killstreaks maak met het mes en ruim boven aan sta op de eindscore. Zeg ik dat ze mischien beter een mes kunnen gebruiken dan kogels gaan ze huilen dat ik een Knive-runner noob ben
En ik maar zeggen "je kan het zelf ook gebruiken" maar nee hoor.
Ging er laatst mij 1 reporten omdat ik dit deed. Ik vraag aan hem waarom. Hij zegt: Knive runners are forbidden. 8)7 hahaha

Achja zolang ik het zelf maar leuk vind. Dit doe ik trouwens alleen als ik ff zin heb in normal mode. Hc is dit niet echt te doen. Gelukkig voor die mensen dat ik bijna nooit Normal Mode speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:29:
[...]

Niet? Waarom houdt iedereen zicht toch zo krampachtig aan al die challenges vast? Snap niet dat er met mij zo weinig mensen zijn die echt geen fuck om challenges geven. Speel lekker voor de fun.
Voor mij is de fun juist om de challanges te halen. Voor jou misschien niet. Dit is ieder zijn eigen gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Zit het post-MW2-tuber-syndroom eigenlijk al in de zorgverzekering?

Schei toch uit over de tube in BO geen reloads meer met scav, kleine blastradius, trage reload. Moet je maar beter opletten en niet als een blinde kip naar voren rennen (of flak jacket gebruikten)...

Een klein schietmesje doet nog meer damage, kan je continu blijven oprapen, en dat is wel ok?

[ Voor 13% gewijzigd door Frentik op 03-02-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:15:
[...]

Dat deed dit figuur dus, vandaar dat hij een noobtuber is. Als iemand af en toe een tube gebruiken vind ik het misschien niet leuk, maar als je loopt te noobtuben dan krijg je het noobtuber label van mij, ik heb dan echt iets van groei eens ballen en gebruik eens iets anders dan een tube.
Frentik schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:38:
[...]

Schei toch uit over de tube in BO, een klein schietmesje doet nog meer damage maar dan is het ineens cool...
Dit heeft niks met mw2 temaken. Ik wil jou wel eens horen als iemand de heletijd loopt te tuben. Het is iritant ongeacht de game, al zou dat ding in my littlepony zitten is dat nogsteeds iritant.

[ Voor 24% gewijzigd door ArgantosNL op 03-02-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

[...]

Ik vind het leuk om challenges te halen. Naast de objectives ook een soort van doel. Daar haal ik mijn fun uit.

En aangezien het volledig legitiem is, bij de game hoort, doe ik het dus gewoon lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:36:
[...]

Voor mij is de fun juist om de challanges te halen. Voor jou misschien niet. Dit is ieder zijn eigen gevoel.
Tja, de primaire reden om een shooter te spelen is voor mij.. het "shooten". Challenges vind ik echt randzaken. Dan heb je iemand 10x getubed, en dan? De enige challenge die ik bewust gehaald heb, is die 25 kills in de buurt van je motion sensor. Puur om Hacker Pro te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:34:
[...]

Ik begrijp dus dat als je daar gaat rond rennen met je mesje jij dat een goed iets vind. Daar ben ik blij mee :P
Aangezien ik dat in noobtown het enige leuke vind om te doen. En toch blijven ze allemaal zeuren.
Terwijl ik killstreaks maak met het mes en ruim boven aan sta op de eindscore. Zeg ik dat ze mischien beter een mes kunnen gebruiken dan kogels gaan ze huilen dat ik een Knive-runner noob ben
En ik maar zeggen "je kan het zelf ook gebruiken" maar nee hoor.
Ging er laatst mij 1 reporten omdat ik dit deed. Ik vraag aan hem waarom. Hij zegt: Knive runners are forbidden. 8)7 hahaha

Achja zolang ik het zelf maar leuk vind. Dit doe ik trouwens alleen als ik ff zin heb in normal mode. Hc is dit niet echt te doen. Gelukkig voor die mensen dat ik bijna nooit Normal Mode speel :+
HC is mss wat lastiger maar met ninja en ghost of flak jacket prima te doen hoor, gewoon veel binnen rennen.
Knifen snap ik ook niet waarom het zo overdreven word geflamed, het is verdorie een melee wapen vs een gun! hoe je het ook wend of keert dat is gewoon een enorm nadeel zelfs als je de ballistic knife functie gebruikt...
[...]
Dat is ieder zijn eigen keuze toch? jij niet de ander wel, tja keuze wat je maar leuk vind.
Daarom speelt de een ook met een lmg de ander met een smg of AR of sniper.
Frentik schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:38:
[...]

Schei toch uit over de tube in BO geen reloads meer met scav, kleine blastradius, trage reload. Moet je maar beter opletten en niet als een blinde kip naar voren rennen (of flak jacket gebruikten)...

Een klein schietmesje doet nog meer damage, kan je continu blijven oprapen, en dat is wel ok?
Vast wel, er is een beste markt voor geloof ik :+
echter je mes verhaal is weer wat overdreven, een tube doet een bepaalde damage, een melee is gewoon een instant kill. De ballistic knifes schieten ook nog eens enorm lastiger dan een tube die area damage doet.
Voor de rest zie stukje hierboven over knifen...

Nogmaals en wellicht overdadig, speel alsjeblieft gewoon hoe je wil, maar ga iemand anders niet opleggen hoe die MOET spelen. Laat echter ook de ander in zijn recht hierover te zeggen dat hij/zij het niet leuk vind op die manier te spelen. Beetje tolerantie mag wel hier...

[ Voor 23% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-02-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Inderdaad, ik heb er ook verder geen problemen mee. Alleen sommigen zien het als een verplichting om bijvoorbeeld die 10 tube kills iedere prestige weer te halen. Zonder kun je ook prestigen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:48:
Inderdaad, ik heb er ook verder geen problemen mee. Alleen sommigen zien het als een verplichting om bijvoorbeeld die 10 tube kills iedere prestige weer te halen. Zonder kun je ook prestigen hoor. :)
Maar dan mis je 250XP!

Ik tube nooit voor challenges. Ik tube om objectives vrij te schieten. Sowieso is tube niet zo een slimme challenge als je puur voor XP gaat. Je tube kills tellen alleen voor de tube challenge terwijl een kill met een gun met een silencer voor zowel je gun als de attachment telt.

Daarnaast vind ik dat als je voor challenges gaat je ze ook goed moet halen. Beetje 10 kills met een tube, ik wil dat je er minstens 150 haalt! :P

__
Overigens is dit bovenste niet al te serieus. Ben het met Frentik eens. De tube is prima in BO. Het is irritant om direct dood te zijn door een tube die je niet had gezien. Maar raad eens wat er was gebeurd als de tegenstander had gechoten met kogels terwijl je hem niet zag of een C4 op je rug had geplakt. Eindmoraal: schiet sneller en wees alerter en minimaliseer je deaths door tubes. (Prestige 13; deaths door tube 26. Deaths door frag 970. Niet erg veel tube deaths he? Misschien moeten ze die granaten eens eruit slopen. Ga er veel te vaak door dood! :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 12:00 . Reden: Ik loog over tube deaths, het waren er meer! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ArgantosNL schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:40:
Dit heeft niks met mw2 temaken. Ik wil jou wel eens horen als iemand de heletijd loopt te tuben. Het is iritant ongeacht de game, al zou dat ding in my littlepony zitten is dat nogsteeds iritant.
Eeuhm dat heeft wel met MW2 te maken want door die game zijn mensen zich gaan ergeren aan de tube, wat mss niet onterecht was maar in combo met OMA was het een heerlijke attachment om je objectives te verdedigen ;)

Nogmaals, de tube is in BO gewoon een normaal wapen, een granaat is net zo krachtig zo niet krachtiger dan de tubegranaat. Daarnaast is de tube alleen effectief als mensen ergens zitten te campen want mensen die in beweging zijn, zijn door de kleine blastradius, nauwelijks te raken (tenzij je tube skills hebt :+P ). Dat jij dus 12x in 1 match door een tube gekilled ben kan dus een aantal dingen betekenen 1) je bent een enorme camper die makkelijk uit te schakelen is door de tube of 2) die tube player had skills en kon de granaat precies plaatsen op de plek waar jij naar toe liep. Ik zou zeggen upload eens een filmpje dan kunnen we zien wat er precies gebeurde :+

[ Voor 5% gewijzigd door Frentik op 03-02-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Laatst online: 11-08 22:19
Frentik schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:04:
[...]
Eeuhm dat heeft wel met MW2 te maken want door die game zijn mensen zich gaan ergeren aan de tube, wat mss niet onterecht was maar in combo met OMA was het een heerlijke attachment om je objectives te verdedigen ;)

Nogmaals, de tube is in BO gewoon een normaal wapen, een granaat is net zo krachtig zo niet krachtiger dan de tubegranaat. Daarnaast is de tube alleen effectief als mensen ergens zitten te campen want mensen die in beweging zijn, zijn door de kleine blastradius, nauwelijks te raken (tenzij je tube skills hebt :+P ). Dat jij dus 12x in 1 match door een tube gekilled ben kan dus een aantal dingen betekenen 1) je bent een enorme camper die makkelijk uit te schakelen is door de tube of 2) die tube player had skills en kon de granaat precies plaatsen op de plek waar jij naar toe liep. Ik zou zeggen upload eens een filmpje dan kunnen we zien wat er precies gebeurde :+
Het probleem is dat er tubers zijn die tuben op de spawn plekken. En dat is de grootste ergernis aan mijn kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

yniezink schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:06:
Het probleem is dat er tubers zijn die tuben op de spawn plekken. En dat is de grootste ergernis aan mijn kant
Spawnrapers zijn zoiezo irritant, ongeacht wapen..... Maar van de andere kant: als je gespawnraped wordt dan speel je als team niet sterk en is het je eigen schuld dat je vastgezet bent :P

[ Voor 18% gewijzigd door Frentik op 03-02-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Frentik schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:09:
[...]
Spawnrapers zijn zoiezo irritant, ongeacht wapen.....
:Y
Maar van de andere kant: als je gespawnraped wordt dan speel je als team niet sterk en is het je eigen schuld dat je vastgezet bent :P
Nee, ook met een normaal spelend team heb je van die trieste figuren die dan gaan campen bij de spawn en dan spawnrapen. Dat die sneller met een goed team worden afgeknald maakt het voor mij niet veel minder erg. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Frentik schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:04:
[...]

laten we even voor de duidelijkheid die 12 tube kills waren versprijd over 4 a 5 games, overige kills die hij maakte waren ook vrijwel allemaal met de tube.
1) Ik camp niet, heb ik geen geduld voor loop liever rond.
2) op Nuketown heb je veel chokepoints en met volle games is het nogal moeilijk om te missen als je op die chokepoint loopt te knallen.
Je hebt meer skills nodig om een frag goed te plaatsen dan een tube, een tube granaat gaat veel verder en veel sneller dan een frag of semtex. Ik gebruik ook frags om campers uit hun huisje te blazen. Altijd leuk om een gecookte frag naar ze toe te gooien en dat hij knalt net voordat hij het gezicht raakt van die camper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk weet je wat ik nu nooit begrijp in deze discussies...
dat "skills" argument...

maar wellicht ligt dat gewoon aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik vond zelf de tubes in MW2 dood en dood irritant. Mensen gebruikten die dingen practisch als primary met scavenger en ze waren dik overpowered icm de juiste perks.

Tuben was destijds idd skillloos en zwaar irritant.

In black ops vind ik dat ze wel goed teruggezet zijn. Scavenger werkt niet en er is geen perk meer die explosive damage verhoogt. je kan ze nog gebruiken maar je heb geen overgroot voordeel tov iemand met een gun. Kan handig zijn om campspots en/of objectives te clearen.
Gebruik ze zelf niet, schiet liever, maar vind ze niet dermate vervelend dat ze eruit moeten ofzo. Vind dat 3arch de kritiek na mw2 wel aardig opgepakt heeft.
Ik irriteer me meer aan de RC-XD dan aan de tubes eigenlijk. Maar goed, als je een killstreak wil opofferen voor een RC-XD dan moeten ze dat zelf weten :P Ik kies voor streaks met wat meer potentiele kills :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip van de dag:

Zorg dat je al je attachment challanges op het randje zet van de XP.
Aangezien het XP weekend er aankomt kan je ze dan beter halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Tube is heerlijk bij een potje domination.

'We are loosing A'

*BAF* tube erop en probleem opgelost. Maar ja, dan gaan die noobs ineens flakjackets gebruiken! :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:08:
Tip van de dag:

Zorg dat je al je attachment challanges op het randje zet van de XP.
Aangezien het XP weekend er aankomt kan je ze dan beter halen
XP is volgens mij alleen voor de kills die je maakt. In DOM geen 50 XP maar 100 XP. De rest blijft het zelfde qua XP, toch? Volgens mij was dit in MW2 wel zo... Ook objective XP(in DOM een vlag pakken) blijft het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:11:
[...]

XP is volgens mij alleen voor de kills die je maakt. In DOM geen 50 XP maar 100 XP. De rest blijft het zelfde qua XP, toch? Volgens mij was dit in MW2 wel zo... Ook objective XP(in DOM een vlag pakken) blijft het zelfde.
Serieus ja. Nou dan heeft het niet veel zin :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:53:
dat "skills" argument...

Hier ben ik het wel mee eens.
Wat heeft skills ergens mee te maken? Het feit dat een wapen of attachement makkelijker is om te gebruiken maakt het A) stommer als je ze zelf niet gebruikt B) dat je alert wordt van de capaciteiten van de tegenstander.

Tubes zíjn irritant, dat geef ik toe, zeker als je de "drop" op iemand hebt en je springt al schietend voor z'n neus en het enige dat die ander doet is "*ploep* jij bent dood", maar het ís te voorkomen. Ik ben tot nu toe 255 keer door tubes gekilled, en er waren maar een keer of 5 á 6 dat ik me er écht aan geërgerd heb (inclusief een clanmaat die ik dus steeds verras en hij mij dus op die manier alsnog killt).

Ik erger me véél meer eraan dat er bijna íeder potje, maar dan ook echt 99,9% van alle potjes, wel iemand loopt te huilen over tubes. Mán huil liever over die gasten die continu op Domination alleen maar op A blijven campen en niet vooruit lopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Skills = er voor zorgen dat je je eigen(FFA) of de gezamelijke(DOM/HQ/etc) doelen haalt. Dan heb je pas skills.

Als je de meeste kills hebt en het potje hebt verloren, heb je geen skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ArgantosNL schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:32:
laten we even voor de duidelijkheid die 12 tube kills waren versprijd over 4 a 5 games, overige kills die hij maakte waren ook vrijwel allemaal met de tube.
Dus je ergert je aan 12 kills over 4 mappen = 3 kills per map, nou nou wat irritant. Volgens mij word ik per match minstens net zo vaak geknifed door zon noob met lightweight & marathon :+
1) Ik camp niet, heb ik geen geduld voor loop liever rond.
2) op Nuketown heb je veel chokepoints en met volle games is het nogal moeilijk om te missen als je op die chokepoint loopt te knallen.
Tja die chokepoints kun je ook met granaten/semtex bestoken en als je dan warlord + scavenger neemt heb je unlimited nades...daar hoor je dan niemand over.
Je hebt meer skills nodig om een frag goed te plaatsen dan een tube, een tube granaat gaat veel verder en veel sneller dan een frag of semtex. Ik gebruik ook frags om campers uit hun huisje te blazen. Altijd leuk om een gecookte frag naar ze toe te gooien en dat hij knalt net voordat hij het gezicht raakt van die camper.
Sorry hoor maar om in BO een tube goed te plaatsen heb je minstens net zo veel "skills" nodig als met een frag of semtex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
beany schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:30:
Skills = er voor zorgen dat je je eigen(FFA) of de gezamelijke(DOM/HQ/etc) doelen haalt. Dan heb je pas skills.

Gedeeltelijk waar, maar wel iets te kort door de bocht imo.
In TDM en ook in objective based gamemodes kan je in je eentje vrij weinig als de rest van je team suckt.

Je kan nog zoveel killen in domination als de rest van je team continue op A blijft hangen dan verlies je gewoon. Zelfs met uberskills win je in je eentje niet van een team dat wel moeite doet om te capturen/defenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:30:

Tenzij de rest van het team er niets van bakt en jij de enige bent die voor objectives gaat of gewoon z'n best doet in TDM. Je kan het moeilijk winnen in je eentje tegen een team dat wél als team speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

beany schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:11:
[...]

nee hoor, puntje pakken krijg je wel degelijk dubbel xp voor...!
vermakelijk om te lezen dat er serieus mensen zijn die zich druk maken om noobtubers..,
treyarch heeft imo een puik werkje geleverd door het spel goed te balanceren, neem lekker FJ en je
hebt er echt geen last van. Daarbij zouden meer mensen eens een CAP class moeten maken met
FJ en marathon, zodat er eens wat meer objective-based wordt gespeeld. Maar ach, mensen die zich
zorgen maken dat ze een keer dood gaan zijn meestal spelers die voor eigen succes gaan.

Net prestige 9 ingegaan dus heb 10 custom classes, ff levelen naar 50, alles pro maken en dan
heb ik er wel genoeg van om alles opnieuw te doen! Mis nu al me PSG, wat een fucking lekkere sniper rifle is
dat zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Frentik schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:31:
[...]
Dus je ergert je aan 12 kills over 4 mappen = 3 kills per map, nou nou wat irritant. Volgens mij word ik per match minstens net zo vaak geknifed door zon noob met lightweight & marathon :+

[...]
Tja die chokepoints kun je ook met granaten/semtex bestoken en als je dan warlord + scavenger neemt heb je unlimited nades...daar hoor je dan niemand over.

[...]
Sorry hoor maar om in BO een tube goed te plaatsen heb je minstens net zo veel "skills" nodig als met een frag of semtex.
Totally agree...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Laatst online: 06:09
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:53:
dat "skills" argument...

Skills is een verzamelnaam voor in MMORPG computerspellen opgedane vaardigheden, zoals:

Attack (aanval)
Defense (verdediging)
Healing (genezen van jezelf of bondgenoten])
Fishing (vissen)
Hunting (jagen)
Mining (delven van grondstoffen)
Cooking (koken)
Hitpoints (levenspunten)
Woodcutting (houtkappen)
Firemaking (vuurmaken) (door gebruik van woodcutting)
Magic (magie) (spreuken)
In sommige MMORPG-spellen zijn skills geen vaardigheden maar speciale spreuken, aanvallen en andere vergelijkbare zaken, zoals in Guild Wars. Soms zijn de skills onderverdeeld in diverse subcategorieën, zoals voor verschillende wapens. In Guild Wars zijn de skills afhankelijk van het gekozen beroep en de sterkte is weer afhankelijk van het aantal beschikbare attributen ("attributes"). Elke speelpersonage heeft een beprekt aantal attributen beschikbaar om skills te versterken.

In andere computerspelgenres, zoals first person shooters, wordt skills gebruikt om te verwijzen naar de vaardigheden van de speler (of het gebrek daaraan).

Dan is dat ook weer duidelijk :+
Bron

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

KingKoning schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:41:
[...]

Gedeeltelijk waar, maar wel iets te kort door de bocht imo.
In TDM en ook in objective based gamemodes kan je in je eentje vrij weinig als de rest van je team suckt.

Je kan nog zoveel killen in domination als de rest van je team continue op A blijft hangen dan verlies je gewoon. Zelfs met uberskills win je in je eentje niet van een team dat wel moeite doet om te capturen/defenden.
Met uberskills redt je het inderdaad niet, met tuberskills daarintegen wel ;)

Maar het klopt, als de rest van het team niks doet dan verlies je het potje. Neemt niet weg dat ik dan alsnog altijd voor de objectives ga! Vaak eindigt het dan dat ik weinig kills heb, maar wel de meeste punten omdat ik veel objectives heb gepakt.

En het stug doorgaan met de objectives getuigd van skills imho. Vaak zie je dan dat anderen toch maar mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Frentik schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:31:
[...]

[...]

[...]
Het grote verschil is dat je met een tube een crosshair hebt waar je mee kunt mikken, als je een frag over een afstand moet gooien moet je toch iets beter opletten wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ArgantosNL schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:53:
[Het grote verschil is dat je met een tube een crosshair hebt waar je mee kunt mikken, als je een frag over een afstand moet gooien moet je toch iets beter opletten wat je doet.
Je geweer heeft ook een crosshair dus wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

ArgantosNL schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:53:
[...]

Het grote verschil is dat je met een tube een crosshair hebt waar je mee kunt mikken, als je een frag over een afstand moet gooien moet je toch iets beter opletten wat je doet.
Als of de tube-granaat precies land waar je je crosshair op mikt :?

Die tube-granaat maakt een boog, dus je zult skills moeten ontwikkelen om een tube-granaat op de plek te krijgen waar jij hem wilt.

Zeker nooit serieus met de tube aan de gang geweest? Probeer het eens, het zal je nog tegen vallen. En wie weet erken je de skills van een tuber dan wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
beany schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:12:
[...]

Die tube-granaat maakt een boog, dus je zult skills moeten ontwikkelen om een tube-granaat op de plek te krijgen waar jij hem wilt.

Zeker nooit serieus met de tube aan de gang geweest? Probeer het eens, het zal je nog tegen vallen. En wie weet erken je de skills van een tuber dan wil ;)
Mwuahaha "skills ontwikkelen" voor de tube. :+

Ik weet het niet hoor, maar als je de tube pakt, krijg je een speciale crosshair met het mikpuntje onderin. Ik gebruik de tube nooit, maar het is echt geen kunst om die in een raampje te lobben hoor.

Bij frags of semtex komt meer skill om de hoek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

beany schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:12:
[...]

lol die boog is in de vrijwel altijd 10 meter max afstanden van weinig invloed. En iets hoger richten is nou niet het meest moeilijke ter wereld... Voor de langere afstanden, ja, dan heb je wel de 'drop' naarmate verder word geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@beany
ga liever dood dan het erkennen van de skills die een tuber heeft. (als die het dan heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

lol, een kuikentje dat ook een menig heeft..

Willen alle tubehaters hierboven hun favoriete wapen even meedelen?

[ Voor 42% gewijzigd door Frentik op 03-02-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ben voor de tube... dat geeft mij de mogelijkheid namenlijk om meer kills te maken dan de tegenstander met tube.

Tubes zijn overrated (zeker in BO).

A.s. zaterdag onze mini-lan. 6 personen. 18 uur non stop BO in mijn game-room :P.
Zal een combinatie worden van Lannen en online spelen. Met mijn 120Mbit lijn moet het mogelijk zijn om goed online te spelen. Althans dat verwacht ik.

Wellicht dat we nog wat tweakers treffen gedurende de dag :-).

[ Voor 59% gewijzigd door Mystikal op 03-02-2011 14:47 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AK47 en ik ook ben tegen tubes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ah, het maakt nogal wat los!

Aan iedereen die zo te keer gaat: ga eens een paar uur met die tube spelen. Het zal jullie nog verbazen hoe lastig/tricky dat is. Maar dat doen jullie niet, jullie beginnen gelijk met (uit)lachen e.d.

Doe het nou eens, speel eens een paar uur met dat ding.

Ow ja, en om het je zelf wat moeilijker te maken: probeer zoveel mogelijk direct hits te krijgen met de tube. En als je dat kan, ga dan voor de headshots met de tube.

Het lachen zal jullie vergaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Ik had een tijdje terug 10 minuten dat ik me ergerde aan tubes.
Nuketown->TDM en de gehele team van de tegenstander had FJ en een wapen met een tube, nou geloof me dan word je helemaaal gek! daarnaast vind ik highweight+marathon knifers ook wel irritant mrja het hoort bij BO. if you cant deal with it leave it (the server or game :O )

Heb ook lange tijd lopen tuben en het is wel 'lauw', net zo 'lauw' als het proberen van verschillende wapens en classes ;)

[ Voor 21% gewijzigd door forzabesiktas op 03-02-2011 14:53 . Reden: mehdit. ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

weet je wat pas skill is? Consistent kills maken met een PM63 zónder rapid fire. Dan ben je pas pro. Jemig wat heb ik een problemen met die gun. Ik heb er nu voor het eerst rapid fire opgezet en ineens gaat het stukken makkelijker. Ik vind de gun zo leuk omdat dan je emblem zo in-your-face is als je ADS't. Leuk als enemies hem oppakken, zien ze mijn ninja-turtle :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet lullig bedoelt maar
fatihbatur schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:50:
Ik had een tijdje terug 10 minuten dat ik me ergerde aan tubes knife runners.
Nuketown->TDM en de gehele team van de tegenstander had FJ en een wapen met een tube lightweight+marathon knifers, nou geloof me dan word je helemaaal gek! daarnaast vind ik highweight+marathon knifers tubers ook wel irritant mrja het hoort bij BO. if you cant deal with it leave it (the server or game :O )
Dus dat kun je echt net zo makkelijk precies omdraaien

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Frentik schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:38:
[...]
lol, een kuikentje dat ook een menig heeft..

Willen alle tubehaters hierboven hun favoriete wapen even meedelen?
Xbox (prestige 2, level 46) ben ik meer van de AK47 ext mag en AK74u rapid fire + eventueel grip ben nie zo goed met mikken met controller :+
PC (level 35) ben ik nog niet zo lang bezig maar de Famas dual mags en Aug zijn dual mags best prettig om me te schieten

handig als je vrienden hebt die op xbox spelen en weer andere op pc :P

even voor de duidelijkheid op de pc zitten er meer tubers dan op de xbox.

[ Voor 4% gewijzigd door ArgantosNL op 03-02-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ArgantosNL schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:04:Xbox (prestige 2, level 46) ben ik meer van de AK47 ext mag en AK74u rapid fire + eventueel grip ben nie zo goed met mikken met controller :+
PC (level 35) ben ik nog niet zo lang bezig maar de Famas dual mags en Aug zijn dual mags best prettig om me te schieten
Waarom verbaast me dat nu niet, de AK74u en de Famas, de twee makkelijkste wapens in BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:57:
Niet lullig bedoelt maar

[...]

Dus dat kun je echt net zo makkelijk precies omdraaien
Waarom zou ik het omdraaien? mijn tegenstanders hadden tubes TOEN en waren geen LW+MAR+KNIFE ;)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

favo is galil/ballistic knifes ( >:) ) en spectre suppressed
JDeraGear schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:54:
weet je wat pas skill is? Consistent kills maken met een PM63 zónder rapid fire. Dan ben je pas pro. Jemig wat heb ik een problemen met die gun. Ik heb er nu voor het eerst rapid fire opgezet en ineens gaat het stukken makkelijker. Ik vind de gun zo leuk omdat dan je emblem zo in-your-face is als je ADS't. Leuk als enemies hem oppakken, zien ze mijn ninja-turtle :+
pm63 mét rapid fire is gewoon een insta spray |:( logisch dat je wel een paar hits raakt als je enigszins in de buurt van iemand richt. Maar juist doordat je in 1 sec de clip erdoor jaagt is die combi in mijn ogen niet handig.
In HC is het prima te doen met de pm63 op vooral kortere afstand, ga je verder dan pakweg 15 meter ofzo dan werkt het niet echt lekker meer.
Nu ik deze uitdaging zie ga ik dat vanavond even proberen, ik hou wel van het tegendeel te bewijzen :+

[ Voor 88% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-02-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Frentik schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:08:
[...]
Waarom verbaast me dat nu niet, de AK74u en de Famas, de twee makkelijkste wapens in BO.
ook de eerste sterkere wapens die je krijgt in BO, enfield speeld nou niet echt geweldig M16 & M14 zijn niet echt handig close combat.

waarmee loop jij dan rond???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Omdat de game attachment challenges niet reset na een prestige ben ik deze alvast één voor één aan het halen. Zo was ik afgelopen prestige bezig met de tube en had z'n 300 kills daar mee gemaakt. Maar nu blijkt dat de game dus helaas wel de tube, flamethrower en masterkey attachment challenges reset, dus daar moet ik dus ff mee wachten tot ik prestige 15 ben. Speel anders bijna nooit met tubes.

Ik speel echter altijd op hardcore en daar heb je geen crosshair voor je tube en je bent door één kogel al dood, dus echt voordeel heeft z'n tube dan niet. Na wat oefenen met de tubes kan ik echter wel perfect met dat ding aimen zonder crosshair en op afstand daar prima mee het gevecht aan gaan. Voordeel van de tube als je er een beetje goed mee bent is dat je niet ADS (kost tijd) nodig hebt om long range iemand te raken. Ik probeer altijd iemand te body shotten met dat ding, veel leuker :D. Op HC heb je er echter wel een beetje skill voor nodig. Daar komt nog bij dat je met een gun gewoon makkelijker meerdere mensen neer kan halen(meer schoten/geen reload) op HC en je op close range ook nog effectief bent (tube minimum range). En flak jacket is gewoon een keiharde counter voor tubes. Daarmee kun je prima 2x een tube overleven en die andere heeft er maar twee.

Voor die knife runners is er geen counter ala flak jacket beschikbaar... Die vind ik echt vele malen irritanter op normal (op HC gelukkig geen last van) dan tubes. Op normal is de tube wel sterker omdat de guns daar niet zo snel killen als op HC en kan daarom wellicht irritant worden voor sommigen. Maar ik vind normal te onrealistisch en weinig boeiend om me daar druk over te maken. Een gewone grenade, semtex of claymore doet veel meer damage dan z'n tube. Heb je er last van pak een flak jacket class, dat doe ik ook. Er zijn ook nadelen voor de tuber, namelijk dat hij maar twee schoten heeft en daarna geen improvement meer op zijn gun. Een silencer, scoper etc heb je de heletijd wat aan en kan niet gecounterd worden. Als ze de tube nog zwakker zouden maken gaat men straks nog pro pipe montages maken 8)7.

Ik vind het gebruik van een tube voor het clearen van objectives of campers prima te verdedigen (iedereen spamt ook grenades/semtex). Zo lang je de attachment maar tactisch gebruikt en niet direct vanuit de spawn je tube te voorschijn haalt en daar mee rond loopt tot je je eerste vijand ziet. En zelfs dat is op HC slecht voor je k/d omdat je close range gewoon een sittung duck bent dan. Verder snap ik het constante gezeur over het gebruik van de rpg/law tegen spelers ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

ArgantosNL schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:22:
[...]

ook de eerste sterkere wapens die je krijgt in BO, enfield speeld nou niet echt geweldig M16 & M14 zijn niet echt handig close combat.

waarmee loop jij dan rond???
AUG, Stoner

Tenminste, voor het gewone schietwerk dan he. Voor de rest een willekeurig wapen waar de tube op kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
pas maar op beany dalik krijg je Frentik op je nek, de stoner heeft de hoogste DPS in de game. Als er Grip op kon was het echt een monster geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 21:17
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:35:
@beany
ga liever dood dan het erkennen van de skills die een tuber heeft. (als die het dan heeft)
Beloof je dat? :9

Eerst lekker paar tubes schieten en dan verder ownen met het wapen waar ie opzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ArgantosNL schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:04:
[...]
even voor de duidelijkheid op de pc zitten er meer tubers dan op de xbox.
Logisch, op de PC spelen alleen maar n00bs. O-)

;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client