Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 14 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 39.039 views

• Spongerobie
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 12:38

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Frentik schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 23:13:
Weer een server voor de blacklist: DEA - Dutch Mixed
Clansite:
code:
1
www.dutcheliteassassins.nl
^^let op safetywarning in Google Chroome!
3 rondjes CTF gedaan met een maatje van me en ik stak iets boven het server niveau uit (lees: die andere waren echt slecht). Tijdens het 4de potje werd ik gekicked, met de volgende mededeling:
[afbeelding]
Dat zou zomaar eens de zelfde server zijn :P

Dagelijks Stekkie /// Steam Profile

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 29-11 18:57

Mavamaarten

Omdat het kan!

Omfg ja. Zelfde verhaal. Echt zielig, van die k*tadmins die niet tegen hun verlies kunnen -.-
En het was zelfs mijn 4e potje :P

Android developer & dürüm-liefhebber

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 14:33
Via de twitter link:
@_4_Aces No, all #FirstStrike maps will be rolled into all existing playlists.
Oftewel je wordt waarschijnlijk weer gekickt van de map als je geen mappack hebt en degene die hem wel hebben zitten met half volle servers. |:(

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Kluutmaran schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:11:
[...]
Oftewel je wordt waarschijnlijk weer gekickt van de map als je geen mappack hebt en degene die hem wel hebben zitten met half volle servers. |:(
Weer een andere manier om mensen hun geld af te troggelen. Waar zijn jullie mee bezig, treyarch :F

• Aardschok
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 07-11-2017
Eerst maar eens kijken wat ze er van maken voordat we hier weer 99 ramp scenarios verzinnen.

En ik denk dat we hier allemaal al wel een Ban hebben om 1 of meerdere van de volgende redenen.

1) killstreak van ADMIN neer geschoten.
2) Admin in de rug gestoken.
3) Camperende Admin herhaalde malen door zijn hoofd schieten.
4) Een positieve KD hebben en worden beschuldigd van hacks.
5) Admin wil geen competitie op zijn server en schopt iedereen die beter speelt eruit.

en ik denk dat we met zijn allen een behoorlijk lang lijstje kunnen maken...

Overigens hebben jullie nog mazzel, op nederlandse servers valt het nog wel mee.
Maar omdat ik in Terrassa woon, ben ik genoodzaakt vooral op servers uit spanje, maar veel erger, uit frankrijk te spelen,,.. en fransen,.. wat zullen we daar nu van zeggen...

"Death is the greatest kick of all, thats why it´s saved for last"

• Vraaag
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Frentik schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:50:
Woot, volgende week double XP weekend op PC/PS3/XBOX -> http://twitter.com/JD_2020
Ah nice! Ben nu al een week 11e prestige level 50, maar had tot nu toe geen zin om weer te prestigen. :p Zal van het weekend dan zeer zeker wel gebeuren. :)

Anoniem: 337891

KingKoning schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:52:
Dat kan ik me niet herinneren... Maar als ik ervan uit ga dat ze de Amerikaanse 1 februari aanhouden dan zou het zomaar eens kunnen dat ze morgennacht pas uitkomen als ze hem bijvoorbeeld smiddags daar uitbrengen. Het zal gedeeltelijk ook wel aan MS liggen.

Stiekem hoop ik eigenlijk op 12 uur vanavond... Dat betekent morgen als een zombie op werk aankomen :P
Requote voor update:

Weekend FAQ. A: #CODBlackOps First Strike available after 2:00am (PST) on Feb 1st regardless of time zone you are in. (http://bit.ly/19Tvfv)

Zie: http://twitter.com/DavidVonderhaar

Omrekenen = 11 uur in de ochtend op 1 feb voor ons.

• Vraaag
  • Niet online
BTW, maar weer even wat footage bij elkaar gegooid (van gister en vandaag):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yjnTiRWlTDw]

:)

• codex
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13:07
Vraaag schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:32:
[video]

Lekker hoor! Knap dat je kan wennen aan die L96.

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 11-09 09:27
@ vraaag, ik zie dat je de variabele zoom gebruikt, kan je hiermee "sneller scopen?", mooi filmpje BTW

[Voor 9% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 31-01-2011 20:33]

* PSN=Chef_NL** *

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

@Vraaag nice montage, zieke clips. Alleen nogal choppy overgangen.
(Ik ben ook wel een beetje jelly, telkens als ik een zieke quickscope doe krijg ik... EEN HITMARKER :F )

[Voor 44% gewijzigd door Mavamaarten op 31-01-2011 20:45]

• Vraaag
  • Niet online
reemprive schreef op maandag 31 januari 2011 @ 20:00:
[...]

Lekker hoor! Knap dat je kan wennen aan die L96.
Thanks! :)
Chef_v_leeuwen schreef op maandag 31 januari 2011 @ 20:32:
@ vraaag, ik zie dat je de variabele zoom gebruikt, kan je hiermee "sneller scopen?", mooi filmpje BTW
Klopt, is voor mijn gevoel sneller, of het echt zo is? :D
Mavamaarten schreef op maandag 31 januari 2011 @ 20:44:
@Vraaag nice montage, zieke clips. Alleen nogal choppy overgangen.
(Ik ben ook wel een beetje jelly, telkens als ik een zieke quickscope doe krijg ik... EEN HITMARKER :F )
Ja de overgangen, ik moet nog even uitzoeken hoe dat werkt in vegas lol.

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15:27
Steven6249 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:03:
oke, ik krijg de troffee:
'Easy Rhino' niet gedaan
In Dead Ops Arcade, use a Speed Boost to blast through 20 or more enemies at one time.

kom tot round 16 na een paar keer. is round 16 dan sowieso te laag om deze troffee te halen icm met de opdracht die ik moet doen ervoor?
iemand die er ervaring mee heeft?

Laat het dan weten!! ;)
ik heb die trophie gehaald in ronde 1. Je moet wat langer rondlopen, er moeten meer zombies lopen. Ik ben tussen de zombies rond gaan lopen, rondje lopen langs de randen en dan naar een hoek lopen, dat kan je het beste in een rechte lijn doen dan lopen er al veel achter je aan, omdraaien en gas geven. Let erop dat als je bij de rand van de map bent je nog een keer kan sturen, die tellen ook mee.

PSN ID: Svennie-NL

• Jurgen1989
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 29-11 21:11
Steven6249 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:03:
oke, ik krijg de troffee:
'Easy Rhino' niet gedaan
In Dead Ops Arcade, use a Speed Boost to blast through 20 or more enemies at one time.

kom tot round 16 na een paar keer. is round 16 dan sowieso te laag om deze troffee te halen icm met de opdracht die ik moet doen ervoor?
iemand die er ervaring mee heeft?

Laat het dan weten!! ;)
Ik heb m in het eerste level al gewoon gehaald, je moet gewoon even n tijdje rondlopen totdat je heel veel zombies achter je aan heb, en dan die speedboost gebruiken tegen de stroom van zombies in die achter je aanlopen.

YouTube: Easy Rhino Achievement Walkthrough COD: Black Ops

in dat filmpje is t duidelijk te zien

• KingKoning
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:24
Ik had m juist wat later gedaan omdat er dan veel meer zombies spawnen. Ergens bij level 10 ofzo.

Ik vind dead ops trouwens wel vet. Props voor treyarch dat ze dat erin hebben gestopt :)
Anoniem: 337891 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:50:
[...]

Requote voor update:

Weekend FAQ. A: #CODBlackOps First Strike available after 2:00am (PST) on Feb 1st regardless of time zone you are in. (http://bit.ly/19Tvfv)

Zie: http://twitter.com/DavidVonderhaar

Omrekenen = 11 uur in de ochtend op 1 feb voor ons.
Ok ik ben benieuwd hoeveel mensen die vanavond al meteen spelen. Ich bin dabei iig 8)

Overigens: is het dubbel XP weekend ga ik een weekend naar Center Parcs....

Xbox mee en Wifi aanvragen is wel weer heel erg addict :P dat ga ik niet doen :P

[Voor 69% gewijzigd door KingKoning op 01-02-2011 10:11]

• MaSt3rKoK
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 29-12-2017
Al meer gehoord over wanneer de pc DLC uitkomt???

Origin/BF3 account: Masterkok

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
De ervaring leert dat de eerste uurtjes na de launch van het pack een beetje crowded zijn ;) Meestal loopt alles even niet soepel.

Je kan gewoon online de download naar je 360 aanzetten, hoef je niet te wachten als je thuis komt ;)
MaSt3rKoK schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:42:
Uitgaande van de vorige versies, de eerste week van Maart.

[Voor 33% gewijzigd door PWM op 01-02-2011 10:43]

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:14
PWM schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:43:
De ervaring leert dat de eerste uurtjes na de launch van het pack een beetje crowded zijn ;) Meestal loopt alles even niet soepel.

Je kan gewoon online de download naar je 360 aanzetten, hoef je niet te wachten als je thuis komt ;)

[...]

Ja moet je xbox wel aanstaan he ;-)

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

w00t First Strike Pack staat op xbox.com. Heb hem net in de download wachtrij gezet.

http://marketplace.xbox.c...9f-414b-ab17-efc63b025202

XBL: MRE Inc

• KingKoning
PWM schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:43:

[...]

Tja ach. Mn 360 staat niet aan, en buiten dat doet xbox.com het ook niet op mn werk. Maja ik maak me niet zo druk om die download. Als ik thuiskom download aanzetten, happie eten, en dan issie erna vast wel klaar :P

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Op xbox.com krijg je de melding: Oeps je hebt een storing in het systeem gevonden.

Net download aangezet via xbox.com. 10 minuten later was hij binnen. Onverwachts snel voor Treyarch's doen. :)

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 07:05

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

De eerste potjes zitten er alweer op :)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Spongerobie
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 12:38

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

En hoe zijn de eerste indrukken? ben wel benieuwd of het wat is??

EDIT: een gratis download key voor de vlugge onder ons: 6RXTP-TK96Q-WMW94-7W6GC-6X49Z
van JD_2020 @ twitter

[Voor 47% gewijzigd door Spongerobie op 01-02-2011 13:37]

Dagelijks Stekkie /// Steam Profile

• Sagaris
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 28-11 17:40
Vraaag schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:32:
[video]

Ziet er goed uit! Mag ik vragen wat je load-out is? Dit ziet er uit alsof ik het ook zelf moet gaan proberen. ;)

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-11 17:19

Phyxion

_/-\o_

MaSt3rKoK schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:42:
1 maart.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:15

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Jeuh gisteren eindelijk de Commando weer vrijgespeeld.

Deze class maar gemaakt.

Zeker met ACOG heb je net iets meer range. Zag gisteren iemand met de DW M1911 spelen en daar zat toch behoorlijk wat power achter.

voor hardcore zal ik wrs een zelfde class maken maar dan met Supressor.

Heeft iemand goede ervaringen met het spelen van BO icm een headset.
Ik zit er sterk aan te denken om de Logitech G35 te kopen.

[Voor 35% gewijzigd door Frostbite op 01-02-2011 12:16]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• -TheNose-
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 29-11 11:36
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:13:
Jeuh gisteren eindelijk de Commando weer vrijgespeeld.

Deze class maar gemaakt.
[afbeelding]
Zeker met ACOG heb je net iets meer range. Zag gisteren iemand met de DW M1911 spelen en daar zat toch behoorlijk wat power achter.

voor hardcore zal ik wrs een zelfde class maken maar dan met Supressor.

Waarom bij hardcore juist een suppressor erop? Daar heb je juist niet continu een map in beeld. :?
Ik doe dat ook hoor, maar de keren dat ik softcore speel ook practisch altijd een sup icm ghost pro. :)

[Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 01-02-2011 12:20]

Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602), XBL: TheN0ze

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

-TheNose- schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:20:
[...]

Waarom bij hardcore juist een suppressor erop? Daar heb je juist niet continu een map in beeld. :?
Ik doe dat ook hoor, maar de keren dat ik softcore speel ook practisch altijd een sup icm ghost pro. :)
Tja ik denk meer dat je dan bijvoorbeeld een team heel snel kan aanvallen. Ik loop altijd standaard de andere richting op dan mijn teamleden. Zo tref je meestal de tegenstanders aan en kun je ze van achter aanvallen/neer schieten. Dan liever *rrrrr* TRRRRRRRR ;-)

Maar ik gebruik liever Scanvenger Pro om niet in de situatie te komen dan je aangewezen bent op je sec. en/of een 'vreemd' wapen. In dat laatste geval zeker bij HC moet je echt op de grond kijken en er boven op staan. In mijn ogen ben je dan meer bezig om een wapen te zoeken dan te letten op je tegenstander.

[Voor 23% gewijzigd door Frostbite op 01-02-2011 12:28]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• ArgantosNL
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 29-11 13:10
Een sub is wel handig omdat je dan niet gehoort wordt. Ik denk dat op HC mensen meer spelen op zicht en geluid dan met SC daar het je altijd een map waar je op kunt focusen.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ArgantosNL schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:27:
Een sub is wel handig omdat je dan niet gehoort wordt. Ik denk dat op HC mensen meer spelen op zicht en geluid dan met SC daar het je altijd een map waar je op kunt focusen.
klopt. Liever dan een class met ghost/Steady aim/ninja en en suppressor op je wapens (uitgezonderd snipers omdat je dan toch op afstand schiet)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• Minispilie
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16-03-2011
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:13:
Ik speel BO met een sennheiser pc 350 game.. speel nooit met geluid over de boxen en moet zeggen het gaat me altijd goed af.. heb ook veel spul van logitech ik blijf het goed spul vinden :)

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik had de Pc360 gezien maar die is (ver) boven budget.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• wimpie007
Spongerobie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:38:
En hoe zijn de eerste indrukken? ben wel benieuwd of het wat is??

EDIT: een gratis download key voor de vlugge onder ons: 6RXTP-TK96Q-WMW94-7W6GC-6X49Z
van JD_2020 @ twitter
helaas al gebruikt ;-(

• SqueakyClean
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 13-11 00:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Iedereen natuurlijk nu druk aan het spelen, maar wellicht dat er iemand toch even snel zijn ervaringen kan posten?

Hoe zijn de maps vergeleken met de standaard maps? Duidelijk beter design/fantasie?

Ik ben erg benieuwd...

• PWM
  • Niet online
Jobbie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:40:
Iedereen natuurlijk nu druk aan het spelen, maar wellicht dat er iemand toch even snel zijn ervaringen kan posten?

Hoe zijn de maps vergeleken met de standaard maps? Duidelijk beter design/fantasie?

Ik ben erg benieuwd...
Ik heb heb net 2 potjes HC CTF gedaan op Discovery. Als 1 smiley deze map in vergelijking met de standaard maps kan uitdrukken:

_/-\o_

Echt geweldig :) De grootte, de mogelijkheden om van A naar B te komen, de spots waar je kan schuilen, de achterom wegen zodat je altijd onverwacht kan opduiken. Alleen deze map maakt het pack al goed :) Andere 3 zo maar eens kijken.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ben wel benieuwd naar Berlin Wall met die automatische wapens :D

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 04-11 12:00

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jobbie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:40:

Ik ben erg benieuwd...
uhm denk niet dat 'iedereen' om een uur aan het spelen is... veel mensen doen nog zoiets als school of werk.... ;)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• -TheNose-
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:29:
[...]

klopt. Liever dan een class met ghost/Steady aim/ninja en en suppressor op je wapens (uitgezonderd snipers omdat je dan toch op afstand schiet)
Ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog HC en dan practisch altijd met ghost en een sup idd. HC bevalt me sowieso beter. De spelers zijn wat beter en ik heb minder last van lag, omdat mensen sneller om liggen. Op softcore heb je soms een hele clip nodig om iemand om te leggen lijkt het wel. :X

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:44:
ben wel benieuwd naar Berlin Wall met die automatische wapens :D
Minder gaaf dan het leek. Er is gewoon een gebied in het midden van de map waar je niet doorheen mag (rood op mini map). Ben je stout wordt je neergeschoten. (Met lightweight en zigzaggen red je het net :P) Smoke werkt ook. Maar het levert je bijna geen voordeel aangezien je toch weer op 1 van de 2 paden komt die er doorheen lopen. Lijkt gewoon op gebieden buiten de map waar je niet in mag... Berlin is een leuke map qua invulling. Er is een apotheek, cafetje, koffiebar, platenwinkel en een BIERBROUWERIJ (schenkt alleen Duits bier :( )

Discovery domination is een totale gekkenhuis. Heftig. :P B ligt in het midden in een enorme chokepoint. Er zijn talloze routes om achter de vijandelijke linies te komen. Heel veel snipespots.

Kowloon is zowel mid als close range. Weer lekker veel routes om achter linies te komen. De ziplines zijn een goede manier om dood te gaan. Je bent totaal kwetsbaar in de lucht en komt altijd op dezelfde plek terecht. Wel leuk om mensen ervan af te snipen.

Ijsbaan nog niet gedaan. Iedereen stemt op de oude mappen >.>

• KingKoning
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:48:
[...]

Minder gaaf dan het leek. Er is gewoon een gebied in het midden van de map waar je niet doorheen mag (rood op mini map). Ben je stout wordt je neergeschoten. (Met lightweight en zigzaggen red je het net :P) Smoke werkt ook. Maar het levert je bijna geen voordeel aangezien je toch weer op 1 van de 2 paden komt die er doorheen lopen. Lijkt gewoon op gebieden buiten de map waar je niet in mag... Berlin is een leuke map qua invulling. Er is een apotheek, cafetje, koffiebar, platenwinkel en een BIERBROUWERIJ (schenkt alleen Duits bier :( )

Discovery domination is een totale gekkenhuis. Heftig. :P B ligt in het midden in een enorme chokepoint. Er zijn talloze routes om achter de vijandelijke linies te komen. Heel veel snipespots.

Kowloon is zowel mid als close range. Weer lekker veel routes om achter linies te komen. De ziplines zijn een goede manier om dood te gaan. Je bent totaal kwetsbaar in de lucht en komt altijd op dezelfde plek terecht. Wel leuk om mensen ervan af te snipen.

Ijsbaan nog niet gedaan. Iedereen stemt op de oude mappen >.>
Ja dat die zipline een noobline zou worden dacht ik al na het zien van de filmpjes. Leuk in SP, leuk in theorie, maar werkt niet in de MP praktijk. Je bent gewoon een "zipping duck" aan zon lijn.

Tot nu toe verder alleen positieve verhalen :D Zo maar is proberen paar uurtjes eerder weg te glippen :P

Zit je eigenlijk in dezelfde servers als mensen die m niet gekocht hebben? Want dan eindigd de vote natuurlijk 9/10 x op een oude map.....

[Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 01-02-2011 14:04]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

PWM schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:43:
[...]

Ik heb heb net 2 potjes HC CTF gedaan op Discovery. Als 1 smiley deze map in vergelijking met de standaard maps kan uitdrukken:

_/-\o_

Echt geweldig :) De grootte, de mogelijkheden om van A naar B te komen, de spots waar je kan schuilen, de achterom wegen zodat je altijd onverwacht kan opduiken. Alleen deze map maakt het pack al goed :) Andere 3 zo maar eens kijken.
Alleen al om jouw verhaal heb ik besloten 'm aan te schaffen. Want goede long range mappen mis ik echt!

Maar begrijp ik nou goed dat de maps niet in aparte speellijsten zitten? Wat is dat nou voor flauwekul.... 8)7 lijkt me dat iedereen die de mappack koopt, voorlopig alleen die maps wil spelen....

KingKoning schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:03:
[...]Zit je eigenlijk in dezelfde servers als mensen die m niet gekocht hebben? Want dan eindigd de vote natuurlijk 9/10 x op een oude map.....
Volgens mij komt de nieuwe map niet in de vote als niet iedereen hem heeft. Lijkt me althans de slimste manier van doen. Meen opgevangen te hebben dat er vrijdag een aparte playlist voor de nieuwe maps komt...

__
Heb overigens mijn KD laten varen nu. Damn wat zit iedereen te campen. Hoe denken ze de maps zo te gaan leren kennen? >.> (te veel blinde woede op campers, te veel in rechte lijnen terug lopen voor revenge. Altijd dood daardoor. :D)

Kan wel zeggen dat de nieuwe maps gaaf zijn.

• PWM
  • Niet online
Waarschijnlijk komt er volgende weekend een apart DLC playlist, gecombineerd met een Double XP weekend. Dan blijft die DLC playlist een maand bestaan.

Zo ging het de afgelopen keren ook :)

• stijnislike
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:47
Jobbie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:20:
[...]

Alleen al om jouw verhaal heb ik besloten 'm aan te schaffen. Want goede long range mappen mis ik echt!

Maar begrijp ik nou goed dat de maps niet in aparte speellijsten zitten? Wat is dat nou voor flauwekul.... 8)7 lijkt me dat iedereen die de mappack koopt, voorlopig alleen die maps wil spelen....
In modern warfare 2 vond ik het totaal niet erg om oude maps te spelen als ik net een mappack had gekocht, vond veel oudere maps in mw2 toffer dan de gemiddelde mappack. Wat je zegt gaat dus niet voor iedereen op.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
stijnislike schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:35:
[...]

In modern warfare 2 vond ik het totaal niet erg om oude maps te spelen als ik net een mappack had gekocht, vond veel oudere maps in mw2 toffer dan de gemiddelde mappack. Wat je zegt gaat dus niet voor iedereen op.
Het is toch gewoon logisch om de map pack apart te kunnen spelen, als je die net hebt aangeschaft? Dit kon in MW2 ook.

• stijnislike
bram1984 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:43:
[...]

Het is toch gewoon logisch om de map pack apart te kunnen spelen, als je die net hebt aangeschaft? Dit kon in MW2 ook.
Iemand gaf aan dat het hem leek dat iedereen die die mappack koopt alleen nog die maps wilt spelen, wat dus niet altijd het geval is. Ik vind dat niet logisch, ik hou van afwisseling. Gaat nergens over dit.

Als ik die vaughn moet geloven kan je het ook apart spelen, in een moshpit playlist, die beschikbaar is tijdens het double xp weekend. Zie http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=73&t=417123

• KingKoning
In het begin is het wel prettig om het apart te kunnen selecteren. Ik wil graag zsm al die maps spelen. Maar als je ze eenmaal goed kent dan is het juist lekker als ze in de normale cycle komen imo.

Dat is ook wat er gaat gebeuren maak ik op uit PWM's bericht, dus volgens mij is alle bovenstaande stress niet nodig :P

• Kluutmaran
Kluutmaran schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:11:
Via de twitter link:

[...]

Voor degene die het niet geloven mezelf maar quoten.

Dit is (waarschijnlijk, heb nl een ps3) hetzelfde systeem als bij World at War het geval was, als je de map toevallig niet hebt kun je hem niet spelen. Maar geen aparte playlists voor mappacks alles blijft gewoon hetzelfde maar de nieuwe maps worden bij iedereen door de strot geduwd.

Edit:
Owh er is toch nog enige hoop voor aparte servers:
http://twitter.com/#!/DavidVonderhaar
Weekend FAQ. A: First Strike maps will be in the regular playlist rotation. Will consider First Strike Moshpit for a limited time.

[Voor 16% gewijzigd door Kluutmaran op 01-02-2011 15:02]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Willen jullie x-boxers rekening houden met de niet x-box gamers en dus diegene die het nog zonder FS DLC-pack moeten doen.

Ik ben bang dat er straks tig topics gevuld gaan worden met allerlei zaken over de nieuwe levels.... (en daar worden we denk ik niet echt vrolijk van) :'(

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• stijnislike
Kluutmaran schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:55:
[...]

Voor degene die het niet geloven mezelf maar quoten.

Dit is (waarschijnlijk, heb nl een ps3) hetzelfde systeem als bij World at War het geval was, als je de map toevallig niet hebt kun je hem niet spelen. Maar geen aparte playlists voor mappacks alles blijft gewoon hetzelfde maar de nieuwe maps worden bij iedereen door de strot geduwd.

Edit:
Owh er is toch nog enige hoop voor aparte servers:
http://twitter.com/#!/DavidVonderhaar

[...]
If you own First Strike you will be joined in a Lobby with others who own First-Strike (or start one). The DLC maps are set at priority slightly above the non First Strike maps. This means they will come up in rotation more frequently. Use your ability to map vote for, or against, any map. If you have First Strike, you will see a secondary tab in your Choose Map screen during Private Matches, Combat Training, System Link and related areas of the game where you can explicitly pick which map to play.

If you don't own First Strike, you will be joined in a Lobby with others who don't own First Strike (or start one). In this regard, it's similar to Modern Warfare 2.

We try not to kick you out of a lobby if you don't have First Strike, but some exceptions are unavoidable. For example, If you join on a Friend who is playing in a non First Strike map, but who owns First Strike, when the game ends and you return to the lobby you will be kicked if the lobby votes for a First Strike map.

If you are playing in a Party with folks who don't have DLC, we will tell you. You can then play as though you don't have it. Alternatively, you remove players from your party who don't have it as you've been able to do in the past.

We have the option of a First Strike only playlist, which you won't be able to join if you don't have First Strike. We have not yet exercised this option, but are considering adding it on Friday at the start of Double XP weekend based on feedback from the community over the next 48 or 72 hours or so. I am preparing as though we will do a First Strike moshpit on Friday when Double XP starts. It's currently getting translated into the many languages the game supports. It's easy to remove (or keep) depending on feedback.

[/quote]

• pinnokio
  • Laatst online: 21-03-2013
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:01:
Willen jullie x-boxers rekening houden met de niet x-box gamers en dus diegene die het nog zonder FS DLC-pack moeten doen.

Ik ben bang dat er straks tig topics gevuld gaan worden met allerlei zaken over de nieuwe levels.... (en daar worden we denk ik niet echt vrolijk van) :'(
Ik ben een PS3 spelers en het hele topic staat vol met.............

Pfff laat ook maar, anders krijgen we weer een grote discusie met de PC/gamers.

• wimpie007

Alsof al jullie geleuter over servers waar jullie 'PC'games vanaf gekickt worden boeiend zijn voor ons x-box spelers ;-) en wil je DLC, dan ook een xbox kopen ;-)

Dus gewoon erdoorheen kijken en lekker over BO praten.

• Kluutmaran
Aah kijk verhelderend, dank u! Dus een stuk beter geregeld dan WaW. Wel jammer dat ik nog een maand moet wachten maar zit niets anders op.

Ben nu trouwens op de PS3 ook begonnen met snipen en lukt toch vrij aardig. Wel een veel 'camperigere' speelstijl voor moeten aannemen maar zonder rushen lukt het ook. De topscore in TDM haal ik er niet mee maar een positieve k/d ratio al wel... Als tegenhanger ook maar een rush class aangemaakt met vooral balistic knife rondrennen.

Leuke afwisseling voor mijn standaard Famas, AK47u en AK classes.

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ik vind het wel leuk om alvast wat over de nieuwe maps te weten te komen, laat maar komen die info ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• stijnislike
Kluutmaran schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:41:
[...]

Aah kijk verhelderend, dank u! Dus een stuk beter geregeld dan WaW. Wel jammer dat ik nog een maand moet wachten maar zit niets anders op.

Ben nu trouwens op de PS3 ook begonnen met snipen en lukt toch vrij aardig. Wel een veel 'camperigere' speelstijl voor moeten aannemen maar zonder rushen lukt het ook. De topscore in TDM haal ik er niet mee maar een positieve k/d ratio al wel... Als tegenhanger ook maar een rush class aangemaakt met vooral balistic knife rondrennen.

Leuke afwisseling voor mijn standaard Famas, AK47u en AK classes.
Ik speel de laatste tijd alleen nog maar rushend als een gek, famas met taped mags, scavenger, sleight of hand en marathon/ninja. Secondary is een 1911 met extended mags. Keihard heen en weer rennen en flanken en schieten op alles wat beweegt. Steeds in beweging blijven want geen silencer, werkt prima, is ook een stuk minder saai dan camperig spelen.

• Sagaris
Frentik schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:43:
[...]
Ik vind het wel leuk om alvast wat over de nieuwe maps te weten te komen, laat maar komen die info ;)
Filmpjes. Dat willen we. Filmpjes! :9

• KingKoning
Tja voor ons zijn keybinds voor de PC ook niet interressant. Of gierige admins die julile kicken. Daar kijk ik ook doorheen....
Die DLC is dan nog enigszins relevant omdat die straks ook voor jullie beschikbaar is.

Plus daarnaast: Waar moeten we het anders over de mappacks hebben :p In het Xbox 360 topic zullen ze ook niet vrolijk worden van een black ops invasie :P

• bram1984

Mwuahaha _/-\o_

Ik neem aan dat je opmerking sarcastisch bedoeld is?

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:36

Mystikal

It never hurts to help

Dedicated PC-gamer hier, maar kom maar op met die intel!

Basement Bios ---- Exo-S

• PWM
  • Niet online

Ik ben bang dat er straks tig topics gevuld gaan worden met allerlei zaken over de nieuwe levels....
Dat komt omdat ze zo gruwelijk vet zijn })

• Aardschok
Iemand hier ook al ervaring met de Xbox bug dat de download niet herkend word?
Ze adviseren de "ingame" winkel optie te gebruiken. Dan schijnt het allemaal wat beter te lopen...

Dus voor de Xboxers onder ons...

Overigens, ik lees graag de feedback over de nieuwe maps,
Kan ik beter de overweging maken of ik het ook moet aanschaffen of juist niet

[Voor 24% gewijzigd door Aardschok op 01-02-2011 16:29]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

bram1984 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:05:
[...]

Mwuahaha _/-\o_

Ik neem aan dat je opmerking sarcastisch bedoeld is?
(ik wil hem) ... ook :P

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• Vraaag
  • Niet online
Sagaris schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:48:
[...]

Ziet er goed uit! Mag ik vragen wat je load-out is? Dit ziet er uit alsof ik het ook zelf moet gaan proberen. ;)
Me class bedoel je? :P

L96A1 + Variable Zoom
CZ75 + Extended Mags
Leightweight Pro
Steady Aim Pro (Faster aim after sprinting!!)
Marathon Pro
TomaHawk
Concussion
Claymore

• bram1984
Nog even geduld hebben. Laat eerst de Xbox bezitters bij gebrek aan een vette 2011 line-up de maps maar even spelen. :+ ;) 8)

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

bram1984 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:39:
Nog even geduld hebben. Laat eerst de Xbox bezitters bij gebrek aan een vette 2011 line-up de maps maar even spelen. :+ ;) 8)
nov 2011: MW3 :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• bram1984
Multi-platform :p

• Aardschok
Niet zo snel,

Ze moeten eerst nog een map pack of wat releasen om de 3 maanden..
O wacht, ja dan komt November wel redelijk goed in de buurt ja :D.
Hoewel ik de volgende shooter toch maar weer in de richting van de battlefield reeks ga.

Sagaris schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:54:
[...]

Filmpjes. Dat willen we. Filmpjes! :9
Zou ik graag doen maar filmpjes van hoe ik gebouwen binnenloop en in de rug wordt geschoten zijn niet boeiend. :D

Maar over die maps; zijn groter dan de starter maps. Met veel meer flanking mogelijkheden. B in DoM zit telkens of in een enorme chokepoint met rondom allerlei kijkmogelijkheden (Berlin en Discovery) of redelijk afgesloten qua sightligns maar enorm toegankelijk qua toegangsroutesroutes (Stadium en Kowloon). Heb al zin om die twee laatste in HQ te gaan spelen.

Overal geldt (persoonlijke mening) dat TDM minder gaaf is dan objectives op deze maps. Al komt dat misschien omdat er erg campy wordt gespeeld in TDM omdat niemand de map nog op en top kent. In obj is er een punt waar je heen moet dus minder gecamp.

De eerste Blackbirds en Hueys zijn overgekomen. Begin ze al een beetje te snappen. Weeee.

Persoonlijk vind ik alle 4 de maps een goede toevoeging. Ze zijn mooi vormgegeven, gedetailleerd en spelen goed weg.

• -TheNose-
Infinity ward maakt toch geen COD games meer? Ik verwacht helemaal geen MW3 eind van het jaar.

• beany
  • Laatst online: 15:02

beany

Meeheheheheh

-TheNose- schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:54:
[...]
Infinity ward maakt toch geen COD games meer? Ik verwacht helemaal geen MW3 eind van het jaar.
Volgens mij is het al algemeen bekend dat in november dit jaar er een nieuwe MW komt. Zou om een prequel gaan. Maar dit geheel offtopic uiteraard...

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Allemaal goed en wel, die playlists voor PS3 en Xbox (daar kan je voten op next map, en wordt je naar niet-strike lobby gezet) maar op PC heb je geen lobbies. Dus wordt je maar gekickt ofwat ? :?

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 16:34
Op de PC heb je losse servers, het is nog niet bekend hoe ze dit gaan aanpakken.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• bram1984
-TheNose- schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:54:
[...]
Er zijn meer ontwikkelstudio's dan IW. Er is nog niets aangekondigd, maar normaal gesproken komt MW3 eind dit jaar uit. Zo niet, dan zal het een andere CoD zijn.

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

-.- het is echt men dag niet vandaag.
Ik heb geen oog dichtgedaan vannacht, heb al de hele dag hoofdpijn op school, ...
En nu wordt ik 5x gekickt in 15 minuten. 5 ADMINS DIE DRINGEND EEN LEVEN NODIG HEBBEN !
1e keer : "I just don't like you', 2e keer omdat ik admin tomahawkte over de map, 3e keer omdat hij niet tegen zijn verlies kon op s&d, 4e keer zelfde reden, 5e keer omdat ik hem 3x na mekaar doodmaaide met gunship.
Wat bezielt die mensen ?! Get some skill voor je god gaat spelen op je server :(

• Aardschok
de 3ARC servers, daar heb je dit gezeik niet...

en iets anders maar net zo belangrijks
ik ben nog 2 punten verwijdered van prestige #6
*O* YEAH ME *O*

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jah, heb ik nog harder last van lag :F
Alles dat boven ping 40 uitkomt betekent lag voor mij.
Ik heb het vandaag ook klaargespeeld op 5 sniper hitmarkers te krijgen (L96A) op dezelfde persoon zonder dat deze doodging/second change ging.

• Sagaris
Vraaag schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:32:
[...]

Me class bedoel je? :P

L96A1 + Variable Zoom
CZ75 + Extended Mags
Leightweight Pro
Steady Aim Pro (Faster aim after sprinting!!)
Marathon Pro
TomaHawk
Concussion
Claymore
Class, load-out. Tomato, tomato (komt minder goed tot zijn recht geschreven. :9 )

Thanks, dat ziet er logisch uit. Gaan we dat ook maar eens proberen. =D

• pinnokio
  • Laatst online: 21-03-2013
Mavamaarten schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 18:59:
Jah, heb ik nog harder last van lag :F
Alles dat boven ping 40 uitkomt betekent lag voor mij.
Ik heb het vandaag ook klaargespeeld op 5 sniper hitmarkers te krijgen (L96A) op dezelfde persoon zonder dat deze doodging/second change ging.
Volgens mij heb jij geen leven :P

Als je s'nachts geen oog dicht doet van black ops.

Maar maak je ook nog leuke dingen mee? Of post je hier alleen je negatieve dingen ;(

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Relax and sit back to enjoy an (almost) flawless S&D match
Ik sound whore veel, voor het geval mensen zeggen dat ik teveel camp :P

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:17
Op de PS3 heb ik soms op de Killcam bij sommige dudes dat de crosshair "inklikt" op mij en/of een tegenstander. Soort van auto aim. Ik kan alleen nergens die optie vinden in het options menu :?

• PWM
  • Niet online
Hier staan gameplay filmpjes van de nieuwe levels:

http://www.gametrailers.c...l-of-duty-black-ops/13099

• Doppert
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 30-10 11:02
Ik wilde vandaag ook de nieuwe Maps kopen. Dus ik 1600 amerikaans xblpoints gekocht i.v.m een account dat op een amerikaans adres staat. Wil de dlc aanschaffen zegt ie. This item is not available in your current Location. Voor ander games vaak zat dlc gekocht en nog nooit een probleem. Begint black ops ineens te zeuren over een locatie.

Is er geen manier dat ik deze mappen toch kan downloaden op dit account?

[Voor 6% gewijzigd door Doppert op 01-02-2011 21:00]

http://raptr.com/Doppert/about

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 11:14
Een uurtje de nieuwe mappen gespeeld en ik vind ze geweldig. Ze zijn groots en mooi opgezet. Sommige mappen doen me een beetje denken aan het sfeertje van Killzone. Tot dusver vind ik ze allemaal goed, er zitten een hoop hoogtes in, die van Berlijn vind ik denk ik het minste, die op de zuidpool en die met die lijn in het midden zijn mijn favo's. Eindelijk weer een reden om black ops te spelen!

• Joost B
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-08-2015

Joost B

Josti ftw

bram1984 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:19:
[...]

Er zijn meer ontwikkelstudio's dan IW. Er is nog niets aangekondigd, maar normaal gesproken komt MW3 eind dit jaar uit. Zo niet, dan zal het een andere CoD zijn.
gezien het feit dat door de problemen met zampala en west MW3 volgens activision vertraging heeft opgelopen (bron: http://www.insidegamer.nl...agt-Modern-Warfare-3.html) lijkt het me redelijk om aan te nemen dat IW inderdaad aan MW3 werkt.

Liberate Tuteme ex Inferis

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:36

Mystikal

It never hurts to help

Joost B schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 21:42:
[...]

gezien het feit dat door de problemen met zampala en west MW3 volgens activision vertraging heeft opgelopen (bron: http://www.insidegamer.nl...agt-Modern-Warfare-3.html) lijkt het me redelijk om aan te nemen dat IW inderdaad aan MW3 werkt.
Klopt en op basis van de cry-engine die ze voor 7miljoen dollar gekocht hebben. Maar dat heb ik al een keer eerder gemeld hier.

Basement Bios ---- Exo-S

• Tyron3
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 08-08-2012
AAAAAAAARGH ik heb zo een hekel aan die mensen op HC in je fireline lopen, de mensen die denken dat ze een hond zijn en achter je nade aan sprinten en aan mensen die op je claymore gaan zitten en het dan raar vinden dat ze dood zijn als de enemy langs loopt!! ik heb veel meegemaakt en vaak bij HQ een paar minuten voor het eind gekickt omdat ik teveel tk had, maar dit bovengenoemde in de laatste minuut en dan als er nog 10 seconde op de teller staan maakt mij helemaal niet blij!!

• Joost B
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-08-2015

Joost B

Josti ftw

Tyron3 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:48:
AAAAAAAARGH ik heb zo een hekel aan die mensen op HC in je fireline lopen, de mensen die denken dat ze een hond zijn en achter je nade aan sprinten en aan mensen die op je claymore gaan zitten en het dan raar vinden dat ze dood zijn als de enemy langs loopt!! ik heb veel meegemaakt en vaak bij HQ een paar minuten voor het eind gekickt omdat ik teveel tk had, maar dit bovengenoemde in de laatste minuut en dan als er nog 10 seconde op de teller staan maakt mij helemaal niet blij!!
Idd, kick en de daar vaak mee gemoeide tempban op een server vanwege onvrijwillige tk;s zijn echt een doorn in mijn oog op HC. die van de clay heb ik nog niet gehad, maar de rest klinkt veelste bekend. net zo irri als wanneer je even relax een hoekje pakt om te reloaden oid. en dat dan een teammate binnen loopt en op alles wat maar een beetje beweegt schiet... zelfs nadat je hem als 5-10 sec in zijn porum aankijkt zonder te schieten 8)7

Liberate Tuteme ex Inferis

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Mappen zijn wel redelijk. Stadium en Kowloon zijn mn favorieten. Berlin Wall zuigt gewoon keihard vind ik. Discovery is verder wel goed opgezet, maar moet mn weg daar nog een beetje vinden. Wel toevallig, sinds gisteren klikt iedereen Random aan bij de keuze voor de nieuwe map na een ronde.

MRELynx schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:39:
Mappen zijn wel redelijk. Stadium en Kowloon zijn mn favorieten. Berlin Wall zuigt gewoon keihard vind ik. Discovery is verder wel goed opgezet, maar moet mn weg daar nog een beetje vinden. Wel toevallig, sinds gisteren klikt iedereen Random aan bij de keuze voor de nieuwe map na een ronde.
Berlin Wall is een leuke map voor objectives vind ik. In TDM is het gewoon hard campen. Al die gebouwtjes met uitzicht op uitgestrekte vlaktes zijn irritant tot en met in TDM. Wat het trouwens een top map maakt is dat je tegenstanders voor de turrets kan schieten. Gisteren twee keer gelukt. :P
--
B in domination op Berlin Wall is trouwens grappig. Het is een nauw gangetje tussen de turretvelden in dus er kan niemand van de zijkant aankomen. Hun line of sight vanaf die zijkanten wordt weggehaald door twee enorme anti-tank dingen. Je kan met kogels alleen van voor of achter aangepakt worden. Van voor en achter is er een smalle opening naar dat gangetje maar nul cover voor de man die capt. Granatenregen, smokegordijnen en totale chaos is het gevolg. Als je een favoriete B mag hebben in Black Ops dan is dit de mijne. :)

• KingKoning
MRELynx schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:39:
hehe idd, tenzij er een nieuwe map tussenstaat dan wordt er massaal die map gekozen.

Overigens van twitter @DavidVonderhaar:
#CODBlackOps First Strike only playlists now live. More soon; ball rolling. Reboot or dashboard to pick up the latest.
Kunnen nu dus ff tijdelijk heel snel de maps leren kennen :)

Ik vind discovery een hele leuke objectives map. Gister paar potjes domination gespeeld, hele leuke battles om B gevoerd. Stadium is tot nu toe mijn favoriet.

Bij berlin wall zie ik de meerwaarde van no mans land niet helemaal. Leuk bedacht maar in de praktijk een beetje doelloos imo. Kowloon heb ik nog niet veel van opgestoken. 2 potjes gespeeld maar nog geen goed beeld van heo de map in elkaar zit.

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:05:
[...]

Berlin Wall is een leuke map voor objectives vind ik. In TDM is het gewoon hard campen. Al die gebouwtjes met uitzicht op uitgestrekte vlaktes zijn irritant tot en met in TDM. Wat het trouwens een top map maakt is dat je tegenstanders voor de turrets kan schieten. Gisteren twee keer gelukt. :P
--
B in domination op Berlin Wall is trouwens grappig. Het is een nauw gangetje tussen de turretvelden in dus er kan niemand van de zijkant aankomen. Hun line of sight vanaf die zijkanten wordt weggehaald door twee enorme anti-tank dingen. Je kan met kogels alleen van voor of achter aangepakt worden. Van voor en achter is er een smalle opening naar dat gangetje maar nul cover voor de man die capt. Granatenregen, smokegordijnen en totale chaos is het gevolg. Als je een favoriete B mag hebben in Black Ops dan is dit de mijne. :)
Gister alleen een paar potjes TDM gespeeld. Kreeg wel 3x een party invite van Martin, maar was met andere dingen bezig. Vaak staat mn xbox wel aan (ivm mediacentre) maar ben ik niet aan het spelen. Dus daarom reageerde ik niet op de party invites (dit terzijde)

Kowloon vind ik trouwens verdomd veel op Favela lijken uit MW2. Zelfde huisjes structuur, zelfde mannetjes, alleen in de regen en in het donker.

Binnenkort maar eens weer domination spelen dan maar en eens kijken op die berlin wall me dan wel kan bevallen. TDM op berlin is idd camping wall.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ja heb het ook een paar keer gehad dat iemand in HC precies op het moment dat ik schoot voor me langs ging.
Toen maar even gezegd dat hij erg dom bezig was en niet voor mijn neus moet gaan lopen.
Zoiets als "Don't walk in my line of fire moron"

Ik vind HC echt een camp fest worden. Iedereen zoekt beschutting en wacht tot er tegenstanders voorbij lopen.
Gisteren in Array lagen zo zowel op de hijskraan als bij die spanningsmast en tussen de bossen in het veld.
En dan ook nog met Ghost pro / ninja zodat je dus niet eens kunt zien waar ze zitten.

Ja dat is natuurlijk goed, maar ik vond het op een gegeven moment knap irritant worden, omdat je op deze manier nooit een kans krijgt.

[Voor 47% gewijzigd door Frostbite op 02-02-2011 11:26]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S10

• wimpie007
Ja bah bah

Berlin Wall sucks met TDM en FFA!

• Mr_x007
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:17
en weg

[Voor 95% gewijzigd door Mr_x007 op 02-02-2011 11:45]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gister ook een uurtje de nieuwe maps gespeeld, alleen TDM en FFA.

In het kort: Discovery > Berlin Wall > Stadium > Kowloon

M'n favo is Discovery, de sneeuw map. Favoriet, omdat het een mooie, sfeervolle, open map is, met veel wegen van A naar B naar C. Zelfs een stukje platform gamen... :)
Wat ik mooi vind is dat door het midden een grote kloof loopt (over de breedte), waarlangs ook een aantal paden loopt. Daardoor heb je tot sommige gebouwen op drie hoogte niveaus toegang: in de kloof, op de begane grond en hoger. Ja, zeer tof!

Berlin Wall: Toffe map met erg veel sfeer. De rode gebieden waarin de turrets actief worden vink wel een geinige toevoeging. Zoals hier al eerder gezegt, zijn er veel winkeltjes (bijvoorbeeld een kleermaker) en dat maakt de sfeer zo tof... Deze map gaat het goed doen bij objective based gamemodes.

Stadium 1 keer gespeeld. Speelt zich vooral buiten het stadium (ijshockey) af en niet in het stadium (rond het ijs), wat ik wel jammer vind. De map heeft volgens mij wel erg veel potentieel met alle gebouwen rond het stadium.

Kowloon: het meest gespeeld met TDM en FFA. Deze map vind ik het minst interessant. De layout vind ik niet zo bijzonder. Normaal vind ik regenmaps wel tof, maar bij deze doet het me niet veel. De ziplines zijn echt totaal overbodig, maar kunnen bij objective based games wellicht nuttig zijn.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 29-11 22:40

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

RedHat schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:11:
Op de PS3 heb ik soms op de Killcam bij sommige dudes dat de crosshair "inklikt" op mij en/of een tegenstander. Soort van auto aim. Ik kan alleen nergens die optie vinden in het options menu :?
Aim Assist. heet dit. Soms is het prettig om te hebben, maar vaker heeft het er voor gezorgt dat ik juist dood ging... :/

• Kluutmaran
Sc0rPi0N schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:21:
Gisteren in Array lagen zo zowel op de hijskraan als bij die spanningsmast en tussen de bossen in het veld.
En dan ook nog met Ghost pro / ninja zodat je dus niet eens kunt zien waar ze zitten.

Ja dat is natuurlijk goed, maar ik vond het op een gegeven moment knap irritant worden, omdat je op deze manier nooit een kans krijgt.
Spanningsmast is vanuit zoveel plekken te zien dat je er makkelijk iemand vanaf kunt snipen en de hijskraan kun je via midden makkelijk van achteren benaderen. Ik zie het probleem niet zo dus.
D4NG3R schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:06:
[...]

Aim Assist. heet dit. Soms is het prettig om te hebben, maar vaker heeft het er voor gezorgt dat ik juist dood ging... :/
Dat heb ik meteen uitgezet nadat ik op iemand aan het mikken was en mijn crosshair ineens naar links ging om te auto aimen op iemand anders. In singleplayer is het makkelijk maar bij multiplayer bepaal ik zelf wel waar ik precies mik.

• PWM
  • Niet online
Helaas zijn er weer eens geen HC playlists in de mappack playlist. Ik begrijp niet waarom HC altijd zo weinig playlists krijgt, gooi gewoon alle normale playlists in een HC modus.

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 04-11 12:00

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Maakten ze maar eens wat absurdere maps, wat creativiteit ipv realistisch, voor zover mogelijk in cod, bij counterstrike en UT waren dat imho altijd wel vette maps. Maarja creatief doen, stapjes in het onbekende oeh, veel te spannend voor een melkkoe blijkbaar... :N

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee