Je kan, zoals ik heb gedaan, ook MDF met lakdraagfolie nemen. Kost een paar euro meer maar zoveel makkelijker af te werken.sypie schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:48:
[...]
Mocht je een voorzetwand maken van MDF gebruik dan geen gewone MDF plamuur maar zoek naar polyesterplamuur. Iets duurder maar werkt veel beter af als je gaat schuren en verven.
ik heb ze aangesloten op mijn tritton Ax 360 decoder die heeft naast de aansluiting vor de 5.1 headset een 3x jack aansluiting voor front, rear, sub/center. De decoder is aangesloten op mijn Marantz SR4200 via optical out. De SR4200 heeft geen multiroom audio maar als je eerst het digitale kanaal kiest er vervolgens een analoog kanaal blijft hij het digitale kanaal doorsturen naar de Ax360 decoder terwijl je tv kan kijken met analoog geluid via de 5.1 set van de woonkamer. Vrouwtje kan dus X-factor, hollands got talent, etc,etc kijken over de luidpsrekers terwijl ik op de PS-3 in serre C.O.D. 2 M.W met de 5.1 headset kan spelen.mindstorms91 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:52:
@Zuluman Heb je die creative boxjes aangeloten op een versterker of gewoon aan je laptop/pc gehangen?
Eigenlijjk wou ik een scherm in de serre met een 5.1 output. dan kan al het geluid via de HDMI kabel. nu heb ik alle apparaten aangesloten voor audio aan de amp. maar ja die kabels waren goedkoper dan een nieuwe amp (-verkoop oude), duurdere tv voor de serre.
[ Voor 59% gewijzigd door Zuluman op 11-02-2011 11:55 ]
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput