Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
KneoK schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:00:
[...]

Input executie is makkelijker dan in SF en als je een beetje casual speelt dan zul je hooguit tegen de dpad issues van een 360 controller aanlopen maar ik moet toch zeggen dat er op hoger niveau een hoop dingen zijn die me onmogelijk zouden lukken zonder stick, neem bijvoorbeeld de volgende Wolverine combo vertaald naar 360 input: x, y, x, rb, a, jump, y, y, rb, a+x, down+rb, rb, a, jump, y, y, rb, a, b/rt, downforward+y, qcf, rb, rb, rb, rb, rb, rb, rb, qcf, x+y. Dat krijg ik met m'n duim echt niet voor elkaar, met de stick wel zonder probleem (al is de timing in die combo om je assist in te roepen en een slide te doen wel heel strict dus dat faalt nog weleens).

Het ligt er heel erg aan hoe casual je wilt spelen en met welke karakters. Stop Hulk en Sentinel in een team en je zult amper combo's hoeven te maken van 5 of 6 moves achter elkaar en assists en dat soort dingen zijn bijna geen issue. Maar als je met karakters speelt die veel meer hits moeten doen om schade aan te richten zoals X-23, Wolverine, Dante, Morrigan etc. dan is de mogelijkheid om ingewikkelde strings makkelijk aan elkaar te rijgen zonder je vingers in de knoop te leggen toch wel een must vind ik, zeker als je niet elke match op een time-out wilt laten uitlopen.

Het is wat mij betreft niet anders dan bv. SSFIV, er zijn spelers die met een controller beter zijn dan jij ooit zult zijn met je stick van 500Euro, er zijn mensen die met een stick beter zullen spelen dan met controller en er zijn mensen die geen reet om de diepere technieken van fighters geven en gewoon lekker een paar specials willen doen gevolgd door een super, hyper, ultra en weinig verschil zullen merken tussen stick of pad.
Toch blijf ik erbij, omdat het target combo's zijn is je window van buttonpressses gewoon erg hoog.
Een beetje Devil may cry/Bayonetta speler doet dat soort combo's met zelfs nog een knop ingehouden voor de target lock :D

Bij een spel met links is het zo dat je precies binnen 1 a 2 frames de volgende knop ingedrukt moet hebben en juist dat kan erg moeilijk zijn met een arm duimpje :D

Laatste alinea klopt als een bus natuurlijk....dat zal altijd zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:15

KneoK

Not in a million lightyears

Emersion schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:01:
[...]

Toch blijf ik erbij, omdat het target combo's zijn is je window van buttonpressses gewoon erg hoog.
Een beetje Devil may cry/Bayonetta speler doet dat soort combo's met zelfs nog een knop ingehouden voor de target lock :D

Bij een spel met links is het zo dat je precies binnen 1 a 2 frames de volgende knop ingedrukt moet hebben en juist dat kan erg moeilijk zijn met een arm duimpje :D

Laatste alinea klopt als een bus natuurlijk....dat zal altijd zo blijven.
Heh, het zal ook grotendeels mijn persoonlijke voorkeur zijn denk ik, ik ben iemand die DMC en Bayonetta helemaal aan gort heb gespeeld zonder ook maar echte advanced combo's uit te hebben kunnen voeren. Ouderdom zullen we maar zeggen :D

Wat links betreft zul je inderdaad gelijk hebben, de window die je in MvC3 hebt is vergeleken met bijvoorbeeld een Street Fighter titel natuurlijk gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-05 16:15
naja, in dat opzicht is de PS3 controller wel heel wat fijner dan die van de xbox, denk niet dat ik echt veel moeite zou hebben met die wolverine combo afgezien van eventueel het laatste gedeelte met pad.

zit te denken om eventueel spencer nog te wisselen, maar dat kijk ik nog wel even aan atm
14-3 ranked atm dus nog niet heel veel aan de hand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-05 22:13
het niveau begint toch serieus de hoogte in te gaan. In player matches krijg ik altijd op mijn doos, probleem is altijd dat men creatief begint te worden met de combo's. Aan het einde van een combo, doen ze een OTG, en kan het combo'en opnieuw beginnen, daarna 3x een hyper combo achter elkaar. Gevolg: sowieso 1 character KO. Heb toch het gevoel dat dat net iets té is. Er zou toch een mechanisme moeten zijn dat je niet met 1 character en 1 combo een volledige levensmeter kwijt kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Gisteren met Emersion 30 potjes gespeeld. Z'n voorkeur voor characters met veel bereik is ook in MvC3 te zien.

Trish (zwaard), Dante (zwaard) en Zero (zwaard)

:P

Ik merkte bijvoorbeeld dat ik gewoon geen attack er tussen krijg met Dormammu en dat is jammer want ik kan heel wat damage doen met hem zolang ik maar een light attack kan landen. Vandaar dat ik op het eind wat vaker snelle characters pakte (Felicia, Morrigan, Akuma). Maar nog steeds is er 'in' komen best moeilijk, daar moet ik zeker nog aan werken.

Ggs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Oguz286 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:19:
Gisteren met Emersion 30 potjes gespeeld. Z'n voorkeur voor characters met veel bereik is ook in MvC3 te zien.

Trish (zwaard), Dante (zwaard) en Zero (zwaard)

:P

Ik merkte bijvoorbeeld dat ik gewoon geen attack er tussen krijg met Dormammu en dat is jammer want ik kan heel wat damage doen met hem zolang ik maar een light attack kan landen. Vandaar dat ik op het eind wat vaker snelle characters pakte (Felicia, Morrigan, Akuma). Maar nog steeds is er 'in' komen best moeilijk, daar moet ik zeker nog aan werken.

Ggs :)
heb je met Dormammu wel eens gedacht aan Flame carpets te leggen, kunnen ze niet constant attacken ;)
sowieso heb ik wel wat unranked nog gedaan, ben nu ook bezig met een smerig keepaway team met Arthur/Dr.Doom/Sentinel
Hidden missiles en sentinel force is echt te goed met arthur op point, amper kans voor mensen om uberhaupt binnen te komen bar teleports enzo
maar mijn main zal denk ik toch Spencer/Hulk/Amaterasu nu blijven, leuke synergy met elkaar vind ik persoonlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
Heb ik een aantal keer wel gedaan, maar het is net assists gebruiken: je moet er wel aan denken :P Die flame carpets zijn heel handig, want je kan ze neerleggen, naar achteren dashen en als iemand je aanvalt pushblock je ze er recht in :D Dat heb ik geloof ik een of twee keer gedaan, maar ik moet er constant aan denken anders vergeet ik het :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
oh oh ho team sp00ky met een prachtige MvC3 stream.
ik geniet iig van Combofiend's Spencer, ook veel van te leren door er alleen maar naar te kijken :D geweldig gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380019

Duurt het bij jullie ook zo lang voordat een tegenstander word gevonden met ranked matches?
Zelfs met quick match moet ik te lang wachten.

Ben sinds vandaag begonnen met online spelen en duurt echt veels te lang voordat een tegenstander wordt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 380019 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:41:
Duurt het bij jullie ook zo lang voordat een tegenstander word gevonden met ranked matches?
Zelfs met quick match moet ik te lang wachten.

Ben sinds vandaag begonnen met online spelen en duurt echt veels te lang voordat een tegenstander wordt gevonden.
Normaal gesproken kan ik arcade mode in een paar uur niet uitspelen met fight request aan, vaak zit ik dan pas in de tweede of derde ronde, continu tegenstanders. Gisteravond echter heb ik twee uur gespeeld en 1 tegenstander gehad, geen idee wat er aan de hand was.

Je kunt het snelst tegen iemand spelen met fight request aan in ieder geval, in training mode of arcade mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KneoK schreef op maandag 14 maart 2011 @ 00:03:
[...]

Normaal gesproken kan ik arcade mode in een paar uur niet uitspelen met fight request aan, vaak zit ik dan pas in de tweede of derde ronde, continu tegenstanders. Gisteravond echter heb ik twee uur gespeeld en 1 tegenstander gehad, geen idee wat er aan de hand was.

Je kunt het snelst tegen iemand spelen met fight request aan in ieder geval, in training mode of arcade mode.
Is fight reqeust ook ranked, want dan zie je bij win en loss 0 staan bij het begin scherm van een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 380019 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 00:25:
[...]

Is fight reqeust ook ranked, want dan zie je bij win en loss 0 staan bij het begin scherm van een gevecht.
Ja, nadat je je characters hebt gekozen kun je fight request aanzetten en kiezen voor ranked of player matches.

Edit: hmm, na nog even gespeeld te hebben denk ik dat ik door heb waarom ik helemaal geen matches meer kan spelen, omdat ik nu 4th Lord ben kan ik nu in zowel player matches als ranked matches alleen nog maar tegen 4th Lords of hoger spelen blijkbaar, oftewel, zeg maar dag tegen online play de komende periode |:(

Wat een baggersysteem is dat match up gebeuren zeg. Ondanks dat het een geweldig spel kan zijn zijn er nu zoveel kleine ergernissen dat ik denk dat ik gewoon maar ga stoppen, het lijkt er op dat dit de laatste druppel is geworden.

[ Voor 44% gewijzigd door KneoK op 14-03-2011 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mag hopen dat je je keuze wel op any rank hebt staan en niet op same ;P want dan krijg je natuurlijk alleen maar mensen van je eigen rank of hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Akaendra schreef op maandag 14 maart 2011 @ 08:46:
mag hopen dat je je keuze wel op any rank hebt staan en niet op same ;P want dan krijg je natuurlijk alleen maar mensen van je eigen rank of hoger
Ja, dat heb ik van het weekend inderdaad continu geprobeerd. Ik heb vanavond zowaar weer aardig wat matches kunnen spelen maar dat kwam puur omdat er waarschijnlijk veel meer mensen van rond mijn rank online waren. Tot en met rank 5 speel je tegen iedereen en alles, van Fighters tot 3rd Lords, maar vanaf 4th Lord kom je vrijwel alleen nog maar tegenover mensen van je eigen rank of hoger te staan. Mijn statistieken ding (met defense, offense, stability enz.) is nu ook rood geworden, dat zag ik ook al bij andere 4th Lords of hoger. Het maakt nu niets meer uit of ik naar same of any rank zoek.

Morgen is de grote DLC dag, althans, in ieder geval in Amerika, geen idee of Jill en Shuma ook hier al released worden. Ik ga Shuma zeker proberen als hij 'uit is', misschien dat hij nog voor een beetje lol kan zorgen. En als dat niet zo is dan leg ik het spel even in de kast en pak het over een maandje ofzo wel weer opnieuw op, hopelijk heeft Capcom tegen die tijd een mooie patch klaar met spectator mode (al heb ik begrepen dat die kans niet zo heel groot is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Was de dlc niet pushed back door de tsunami in japan? dacht zoiets op te vangen op SRK of eventhubs ofzo

Ik vind dit spel leuk voor tussendoor, maar kan er niet serieus mee omgaan :D dus weer ssf4

[ Voor 31% gewijzigd door Emersion op 15-03-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344765

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuke team gevonden: Wolverine/X-23/Magneto

Rushen met wolverine en x-23 zo lachen, tegenstanders weten niet eens wat er gebeurt haha. Assist met Magneto en lekker van een afstand spammen.

Kan een dag niet spelen ivm dat mijn xbox viel van mijn tafel terwijl ik aan het gamen was. Wat maakte mijn xbox een geluid zeg, kon net voorkomen dat tie niet viel maar mijn cd is wel overleden. Dus heb ik meteen een nieuwe besteld(zonde van mijn geld maarja). Dus wordt het ff wachten tot ik MvC3 binnen heb>.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
nogmaals, omdat er bepaalde dingen zijn die kunnen betekent niet dat je ze online uit kunt voeren, schijnbaar heb je dat nog niet door magoed.
sowieso vandaag es kijken of shuma gorath en jill te downloaden zijn, heb mixed verhalen gehoord van US spelers die het wel konden en anderen weer niet, ik zie het vanavond wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:30:
Was de dlc niet pushed back door de tsunami in japan? dacht zoiets op te vangen op SRK of eventhubs ofzo

Ik vind dit spel leuk voor tussendoor, maar kan er niet serieus mee omgaan :D dus weer ssf4
De dlc is in Japan uitgesteld inderdaad ;) Ik heb ze net beiden gedownload, Jill is echt rushdown en wat ik van Shuma moet denken weet ik nog niet al vind ik het een verdomd leuk karakter. Ben nu een beetje training en missions aan het doen om te zien of ik een van de twee in mijn team kan verwerken. Jill past wel lekker bij X-23 als rushdown maar houdt het gemiddelde hp van het team wel relatief laag en hoe ik Shuma goed kan toepassen, nog geen idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
dan heb je als xbox bezitter geluk gehad want ik heb ze nog niet zien staan in de PS Store, had ze wel verwacht maar alas, kijk morgen wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Mjah, wat betreft die Aerial exploit, er zijn wel meer manieren om om de 3 char DHC of 3 char Aerial Tag heen te komen, weinig broken.
Die Cap infinite is net zoals de Akuma infinite online gewoon niet toe te passen, veel te krappe link om dat consistent te doen en als ik het filmpje zo zie kun je 'm alleen vanaf een kale cH linken omdat de hitstun je met meer hits waarschijnlijk al te ver weg slaat, dus op toernooien zul je die ook niet zien. Als je je laat pakken door een enkele cH dan verdien je een 100% of infinite als je een beetje op niveau speelt.
Die Magneto infinite is geen infinite maar een 100% combo waar je een level 3 hyper voor nodig hebt, ook weinig spannends, met of zonder aerial tags kun je met heel veel karakters een 100% combo maken als je een level 3 hyper in de combo kunt verwerken. Ik heb het niet geprobeerd, maar als ik met X-23 een lange string maak, door combo naar Deadpool en een ground bounce combo doe en door combo naar Wolverine dan kan ik via een assist ground bounce ook z'n level 3 hyper doen, zal in totaal op veel karakters ook wel een 100% zijn.

Late edit: 'simpele' groundstring met Wolvie naar air, groundbounce naar air, groundbounce met Shuma's 3e assist naar Berserker Barrage>hyper level 3 doet al 957 damage. Het is een beetje hetzelfde als met Dante, het zijn indrukwekkende combo's die lang duren en enorm veel damage doen maar met veel andere chars kun je precies hetzelfde doen, al dan niet in kortere tijd of met minder hits in een combo.

Ik weet dat ik ook wel veel te klagen heb over bepaalde zaken maar al die verhalen over hoe broken het spel wel niet is vind ik enorme stemmingmakerij, 9 van de 10 keer is er helemaal niets aan de hand. Infinites en 100% combo's veranderen niet zo heel veel aan een match omdat je in het beste geval nog twee andere karakters over hebt. Als je je met alle drie de karakters door dezelfde combo laat grijpen dan denk ik dat het tijd is om training mode in te duiken (en Magneto zou 9 hyper bars nodig hebben om alle drie je karakters met deze combo af te maken).

[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 15-03-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
YouTube: BIONIC ARM! Marn Vs Combofiend - FR XIV MVC3 Singles

Damn wat een leuke fight..

Heb gisteren maar het spel gehaald.. Helaas nog geen stick op mijn PS3 maar die komt nog wel.. Had mijn xbox met stick verkocht dus moet alles weer opnieuw halen.. meteen een goede reden om een betere stick te halen :)

Ik had een SF fightstick en zit nu te twijvelen tussen Hori Arcade UHP3-07 of een SF Arcade round 2.. Zijn er nog mensen met ervaringen met betere/goedkopere sticks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ja, die match was echt heerlijk om naar te kijken in ieder geval.
sowieso omdat ik zelf ook een Spencer speler ben heb ik zeer genoten van Combofiend's Spencer.
Bioniccc armmmmm :D

[ Voor 20% gewijzigd door Akaendra op 16-03-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Het is natuurlijk extreem dom om die DLC te kopen. Zo worden de vervolgen alleen maar meer en meer uitgekleed. Vooral Capcom heeft daar een handje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 16:02

Sagat

Is pappa x2!

Sorry? Wie ben jij om te bepalen wat dom is? Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen of hij/zij de dlc de moeite waard vind.
En lets face it, dlc is here to stay. Het werkt. Game makers verdienen er geld me, en gamers vinden het over het algemeen leuk genoeg om het te kopen.
Ik zou ook naar mijn werk kunnen fietsen in de hoop dat daarmee het OV of de diesel prijs wat goedkoper wordt, maar ik vermoed dat met 1 post hier op tweakers de succes kansen nogal laag liggen voor wat betreft massaal de nederlands te laten meedoen met zo'n 'actie'.
:F

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagat schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:49:
Sorry? Wie ben jij om te bepalen wat dom is? Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen of hij/zij de dlc de moeite waard vind.
En lets face it, dlc is here to stay. Het werkt. Game makers verdienen er geld me, en gamers vinden het over het algemeen leuk genoeg om het te kopen.
Ik zou ook naar mijn werk kunnen fietsen in de hoop dat daarmee het OV of de diesel prijs wat goedkoper wordt, maar ik vermoed dat met 1 post hier op tweakers de succes kansen nogal laag liggen voor wat betreft massaal de nederlands te laten meedoen met zo'n 'actie'.
:F
Des te minder DLC er verkocht wordt des te meer volledige spellen worden uitgebracht. Zolang je DLC blijft kopen steun je die malafide praktijken van Capcom om games teeds incompleter op te leveren,. (Of nog erger;wel compleet maar deels gelockt zodat je een unlock-code moet kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Precies dat laatste dacht ik laatst nog aan na het nogmaals stijgen van de benzineprijzen. Denk dat het snel zou stoppen als we als heel Nederland een weekje niet zouden tanken en we zouden eisen dat iig het kwartje van Kok eraf gaat, maar dat gaat (helaas!) gewoon niet gebeuren omdat er genoeg mensen zijn die er toch niet aan mee werken.

Ik heb gisteren beide karakters gewoon gekocht, op zich wel grappig, maar nog niet echt mee gespeeld. Shuma spreekt me nog het meeste aan, kan zowel ver als dichtbij netjes aanvallen en kan snel rushen met kwart rondje naar voren en hard attack.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik snap get back zijn punt wel. Ik heb ook liever complete games. En het staat al op de disc verhaal is lullig.
Maar het boeit me weinig of ik iets alleen unlock of moet dat ik het moet downen. Betalen doe je toch.
Verder is capcom voor mij idd een goede melker, kijk naar sf2, mega man, devil may cry en vast nog tig andere voorbeelden.
Echter......wat ze uitbrengen is wel gewoon goed. Ze maken (meestal) kwaliteit. Dus dan vind ik het niet erg om te betalen. (sf4 en ssf4 zijn denk ik mijn enige full price games geweest de laatste 2 jaar, en ik vind dat geen enkel probleem want ik heb mijn geld er zwaar uitgehaald)

Ze (de mensen van capcom) zijn commercieel. Ze moeten proberen hun winst te maximaliseren. Dan blijft over de vraag. Is de dlc voor jou de prijs waard? Ik speel (nog) geen mvc3 dus ik heb er geen haast mee. En daarnaast, het spel is prima speelbaar zonder deze 2 figuren toch. Het zou lullig zijn als je zonder deze chars ook niet kan spelen tegen mensen die ze wel hebben, maar zelfs in dat geval zou het mij persoonlijk niet interreseren, want ik denk dat genoeg mensen zijn die de dlc niet kunnen of idd willen halen, dus genoeg resterende tegenstanders.

Verder nogmaals, ik denk dat het gewoon een feit is dat dlc als concept werkt. En dan met name voor de game makers.
Vroeger waren bvb mappacks gratis, nou niet meer. Niet zeuren en betalen, of anders games/genres zoeken waar het anders is..........ze zijn er vast nog wel.
Ok met de doorgestreepte zin doe ik eigenlijk hetzelfde als get back maar dan van de andere kant van het hekje. Maar mijn mening moge duidelijk zijn.

offtopic:
De bezineprijzen is natuurlijk een heel andere discussie. En misschien moet iemand maar is een hyves of facebook pagina maken, kan me voorstellen dat de leden daar wel heel hard gaan oplopen.
* Sagat gaat zo maar is kijken of die er al is ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook niet falikant tegen DLC. Bij Rockband vind ik het een duidelijke meerwaarde hebben en een hele goede uitkomst voor het soort spel. De prijs/kwalitiet verhouding is goed en er kan duidelijk gesteld worden dat het hier niet om uitmelken gaan aangezien de Rockband games altijd een grote voorraad songs on disc hebben en alle dlc nooit op extra disc uitgebracht had kunnen worden.

Bij Capcom is het echter belachelijk. Neem de extra costumes in SF4. Je hebt al betaald voor de data, de costumes maar je moet extra betalen om er toegang toe te verkrijgen. Dat is gewoon BS. Soortgelijke dingen gelden voor MvC3 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ik heb ze ook beide aangeschaft, niemand die mij gaat zeggenw at wel en niet te doen ^ ^.

Shuma bevalt mij ook meer dan Jill, alleen wat problemen met Shuma's missie 7 die up eyebeam als jump cancel is echt weird maar dat zal wel aan mij liggen. voor de rest, kan een leuke main character worden voor mijn team in plaats van ammy ;)

niet dat Getback geen gelijk heeft hoor, alhoewel dat wel wat subtieler gebracht had kunnen worden, maar vind toch dat iedereen het voor zichzelf moet bepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dlc zijn wel duur maar vindt het wel waard zijn best goede charachters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ok, dan ga ik daar niet verder op in/ over zeuren.
Bij Capcom is het echter belachelijk. Neem de extra costumes in SF4. Je hebt al betaald voor de data, de costumes maar je moet extra betalen om er toegang toe te verkrijgen. Dat is gewoon BS. Soortgelijke dingen gelden voor MvC3 nu.
Ok dus als die data niet op de dvd stond had je er minder problemen mee gehad? En als ik je rockband voorbeeld door trek. Kan je dan niet stellen dat op een dvd HEEL veel data kan, en dat liedjes niet bepaald veel ruimte eten?

Bij vanilla sf4 gaven ze aan dat doordat de data op de dvd stond je, je de alts kon zien als iemand anders ze wel gekocht had. Als dit zo ook geld voor shuma en jill dan juich ik het zelfs toe. Want bij super moest ik moeite :O :') doen door zelf een gratis ding te downen zodat ik de (3e of was het zelfs 4e) alts te zien. Freaking Ryu met zijn wannabe piraten doekkie op zijn hoofd |:(

Helaas voor mijn eigen argumentatie geloof ik daar geen ruk van, dat dit technisch noodzakelijk was&is, maar ik vind het wel een noemenswaardige smoes :P

Ach ja, ik ga afsluiten met een mooie engelse zin:
'Let's agree to disagree'

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
spel is net een maandje uit en dr staat deels een character op de disk.... tief toch een kut eind op met je dlc capcom.... outfits/alternates OK maar gameplay beinvloedende items tegen betalen toevoegen BOE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 22:20
Het viel me al op toen ik in london was, bij de 2e hands lagen ze met bakken vol.
Ik vind €10 te belachelijk voor 2 chars. Spel heeft me al 55 gekost.
En zeker niet te pret gegeven die MvC2 deed.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P-Nut schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:26:
spel is net een maandje uit en dr staat deels een character op de disk.... tief toch een kut eind op met je dlc capcom.... outfits/alternates OK maar gameplay beinvloedende items tegen betalen toevoegen BOE
Dat dus. Als je serieus online wil spelen MOET je de DLC wel kopen aangezien je elk character goed moet kennen om er een kans tegen te maken. En dit zal heus niet de enige DLC zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14

OMX2000

By any means necessary...

Ik heb hier nog een ge-sealde MVC 3 liggen. Mocht iemand interesse hebben en in de buurt van Tilburg wonen PM me ff... Wil er 35 euro voor hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door OMX2000 op 17-03-2011 17:42 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 279033 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:53:
[...]

Dat dus. Als je serieus online wil spelen MOET je de DLC wel kopen aangezien je elk character goed moet kennen om er een kans tegen te maken. En dit zal heus niet de enige DLC zijn.
Pffft, wat een drama weer zeg, het begint hier een beetje op gamefaqs te lijken, daar kunnen ze ook zo lekker schreeuwen om niks.

Dat het grootste deel van de dlc al op disc staat klopt, maakt dat het minder de moeite waard om aan te schaffen? Ik snap dit gezeur echt niet, Capcom heeft vanaf het moment dat alle karakters bekend waren al aangekondigd dat Jill en Shuma dlc zouden worden, koop het spel dan gewoon niet als je het daar niet mee eens bent. Het spel is zo compleet als Capcom heeft aangekondigd.

Roepen dat het massaal niet kopen van dlc completere spellen oplevert is naief, dat zal eerder als gevolg hebben dat er gewoon helemaal geen spel gemaakt gaat worden. Dlc is al een tijd lang een interessante manier om klanten aan je produkt te binden, de redenen van de mensen achter Rock Band zijn net zo vroom als die van Capcom, uiteindelijk zal jij voor zo weinig mogelijk inspanning maximaal moeten betalen, dat heet commercie. Voel je je genaaid? Doe dan niet mee aan die commercie en laat de dlc of het hele produkt links liggen. Wil je toch meedoen aan dat circus, doe dan niet alsof Capcom niet in zijn recht staat om zaken te doen zoals zij dat willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ben in ieder geval al blij dat mission mode wat beter gaat, vandaag Ryu en Dante alles cleared, zo haal ik misschien nog ooit eens platinum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KneoK schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:45:
[...]

Pffft, wat een drama weer zeg, het begint hier een beetje op gamefaqs te lijken, daar kunnen ze ook zo lekker schreeuwen om niks.

Dat het grootste deel van de dlc al op disc staat klopt, maakt dat het minder de moeite waard om aan te schaffen? Ik snap dit gezeur echt niet, Capcom heeft vanaf het moment dat alle karakters bekend waren al aangekondigd dat Jill en Shuma dlc zouden worden, koop het spel dan gewoon niet als je het daar niet mee eens bent. Het spel is zo compleet als Capcom heeft aangekondigd.
Maw ze geven al aan dat je EXTRA mag betalen voor een compleet spel. DLC ontwikkelen is 1 ding maar dit is dus bewust content uit het spel blokkeren om gamers extra te laten lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 07:32:
[...]

Maw ze geven al aan dat je EXTRA mag betalen voor een compleet spel. DLC ontwikkelen is 1 ding maar dit is dus bewust content uit het spel blokkeren om gamers extra te laten lappen.
Bullshit, ze hebben aangegeven hoe compleet het spel zou zijn bij release. Bij hoeveel spellen is er tegenwoordig al dlc verkrjgbaar op de releasedag? Hoe vaak krijg je bij een CE of SE al toegang tot die dlc terwijl je er bij een normale editie vanaf dag 1 voor moet betalen? Het enige verschil is dat je de dlc bij veel spellen moet downloaden, in dit geval heb je de karakters al gedeeltelijk op de disc staan. Capcom had de karakters ook niet op de disc kunnen zetten, dan waren ze nog steeds op de 15e uitgegeven als download en had je er nog steeds voor moeten betalen.

Daarnaast is de content niet alleen geblokkeerd maar de karakters op de disc zijn gewoon niet af en onspeelbaar in die vorm. De mensen die de karakters voor release al tevoorschijn hebben weten te toveren hebben dit gedaan door de data van Jill en Shuma te combineren met de data van andere karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeuj patch uit Sentinel hp is flink gezakt van 1,300,000 naar 905,000 yes :D en wat gameplays bugs zijn gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 344765 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:17:
Jeuj patch uit Sentinel hp is flink gezakt van 1,300,000 naar 905,000 yes :D en wat gameplays bugs zijn gefixt
Erg omstreden patch als ik het zo lees :P Ik vind het helemaal niet erg, ik heb sinds de patch maar tegen twee Sentinels gespeeld in plaats van elke 3 matches zoals voor de patch en beide Sents speelden een stuk terughoudender dan ik gewend ben. Aan de andere kant, vrijwel iedereen heeft Sent volgens mij ingeruild voor Hulk, smash smash smash GAMMA TSUNAMIIII :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik hoop vooral dat er in de UI een aantal zaken veranderen. Voor je een multiplayer start, wil ik toch wel zien of de netwerkconnectie met mijn tegenspeler goed is, want voor hetzelfe geld, beland je in een ranked spel vol met lag. Leuk is wat anders. Wat ze ook mogen veranderen is, dat je na een player match kan kiezen voor een rematch, ipv dat je altijd moet terugkeren naar het character select screen. Vrij vervelend.

Ah ja, en de tijd die je krijgt om je personages te kiezen mag toch ook wel drastig naar beneden gehaald worden, naar 30 seconden of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
je bedoelt ranked matches met rematch option, want met player matches zit dat er gewoon in hoor.

Vandaag ook maar mijn 320 missions done trophy gehaald :D sommige missions zijn echt belachelijk debiel om te doen, maar het laat wel zien dat mijn voorkeur bij de wat tragere chars ligt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Akaendra schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:17:
je bedoelt ranked matches met rematch option, want met player matches zit dat er gewoon in hoor.

Vandaag ook maar mijn 320 missions done trophy gehaald :D sommige missions zijn echt belachelijk debiel om te doen, maar het laat wel zien dat mijn voorkeur bij de wat tragere chars ligt :D
nee, als je met friends speelt, gaat dat niet, maar wel met random player matches. Als ik met een vriend speel, zit je ook in zo'n lobby, bij player matches is dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Akaendra schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:17:

Ik hoop het niet, dat maakt boosten van je rank wel erg makkelijk. In lobbies zou het wel makkelijk kunnen zijn als je met z'n tweeen speelt.

Er zijn wel meer irritante issues die ze mogen aanpakken. Zomaar wat kleine schoonheidsfoutjes: bij een rage quit of dc van je tegenstander wordt je met fight request teruggegooid naar het menu in plaats van dat je verder kunt met arcade of training. In een lobby wordt je bij een rq of dc onderaan de lijst geknald in plaats van dat je tegen de volgende tegenstander mag vechten. Als je een request krijgt tijdens arcade die mislukt dan wordt fight request automatisch uitgezet. Na elke match die je met fight request doet weer opnieuw je karakters kiezen om verder te gaan met arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
EINDELIJK heb ik alle missies van Akuma en Chun Li gehaald. De missies van ssf4 zijn er echt een eitje bij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
vind het wel meevallen als ik eerlijk moet zijn, had meer moeite met SSF4 :P
chunli en akuma nog niet gehaald in mvc3, maar met akuma moet ik er nog 1.
denk dat ik er toch best wel veel all missions cleared heb

stuk of 16 waar ik alle missies heb kunnen completen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb iets van 230 missions gedaan maar nog van geen enkel karakter alle tien. Ik heb het geduld niet om alle moves van de latere missions te onthouden en ik vind het ook jammer dat het spel zo strikt is als het om executie gaat, bij SSFIV kon je bijvoorbeeld extra moves doen zonder direct opnieuw te hoeven beginnen.

Ach, ik doe zo nu en dan nog een mission omdat ik uiteindelijk wel die achievement wil, hoef daarnaast alleen nog tegen een 1st Lord te spelen om 1000/1000 te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, ik heb er precies 320, enige die ik idd ook nog moet is die 1st lord en dan heb ik alles.
mja, dat het zo strikt is weet ik, lees ook eerst altijd wat ik moet doen :P en dan schud je het er zo uit, Spencers missions waren iig de eerste die ik allemaal completed had maar dat is dan ook mijn huidige anchor.

Amaterasu point met Hulk als 2de en Spencer Anchor heeft me nog geen windeieren gelegd in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik speel nog steeds Wolvie/X-23/Shuma, al heb ik X-23 nu on point. Haar Mirage Faint combo's zijn echt enorm leuk om te doen al komt het door de lag meestal neer op wat simpelere dingen, wat ik toch wel jammer vind omdat ze zoveel meer potentie heeft dan de standaard ground combo's naar air naar ground naar hyper. Shuma is nog steeds mijn gamechanger, net nog een 4th Lord mee verslagen die met Hulk/Sent/Akuma dwars door mijn Wolvie en X-23 heen ging. Ik denk niet dat hij tegen veel Shuma's heeft gespeeld want ik heb toen binnen 20 secs alle drie z'n karakters naar de chaos dimension verbannen >:)

Ik kom op het moment wel heel erg veel Hulk spelers tegen sinds Sentinel is generfed, bijna iedereen die voorbij de Fighter rank is speelt met een Hulk en vrijwel elke Hulk is hetzelfde, Hulk Smash, H, S, M, H, S, Gamma Tsunami, shit, mis. Hmm, wat nu? Hulk Smash, Hulk Smash, shit, advance guard, HULK SMASH HULK SMASH HULK SMASH HULK SMASH!!! Hmm, allemaal mis? Ok, Gamma Wave, Gamma Wave, Gamma Wave, oh crap, hij komt dichterbij... HULK SMASHHHHH!!!

Op zich niets mis mee, het is alleen een beetje de Ryu van MvC3 geworden. Ik ga me denk ik ook eens verdiepen in Hulk en als hij bevalt zal hij Wolverine gaan vervangen. Hulk is wel een karakter die matches kan winnen omdat het gewoon zo'n lekkere tank is met z'n hyper armor en hoge damage output en ik zit op het moment een beetje vast met Wolverine, ik kan veel van z´n trucjes maar ik zou niet meer weten wat ik kan doen om hem nog te verbeteren. X/23 en Shuma zijn blijvertjes in ieder geval.

[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 03-04-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Hulk heeft ook niet zo heel veel opties qua combo's speel em eigenlijk al sinds het begin maar je probeert met hulk van dichtbij te pakken op missers vanwege superarmor op zowat alle normals die die heeft. sowieso pak ik graag mensen op foute hypers met Gamma Crush aangezien die zolang dat bezig is frame invicibility heeft. leuk om smerige beamspammers mee aan te pakken. Plus vind ik zijn Gamma wave ideaal om Amaterasu's combo's mee te verlengen als OTG assist. ben zelf 8th Lord en het valt me nog best vaak op dat mensen hulk pakken en er dan totaal niets van snappen. geen OTG om combo's te verlengen etc etc.

kan ook wel andere characters pakken op de plaats van Hulk, maar vind ze lang niet zo'n lekkere synergy dan hebben met Ammy vind ik persoonlijk. Wesker zou passen maar zolang ik zijn Teleport gameplay niet lekker onder de knie heb ga ik ook niet teveel sleutelen aan mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
KneoK schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:22:
Ik speel nog steeds Wolvie/X-23/Shuma, al heb ik X-23 nu on point. Haar Mirage Faint combo's zijn echt enorm leuk om te doen al komt het door de lag meestal neer op wat simpelere dingen, wat ik toch wel jammer vind omdat ze zoveel meer potentie heeft dan de standaard ground combo's naar air naar ground naar hyper. Shuma is nog steeds mijn gamechanger, net nog een 4th Lord mee verslagen die met Hulk/Sent/Akuma dwars door mijn Wolvie en X-23 heen ging. Ik denk niet dat hij tegen veel Shuma's heeft gespeeld want ik heb toen binnen 20 secs alle drie z'n karakters naar de chaos dimension verbannen >:)

Ik kom op het moment wel heel erg veel Hulk spelers tegen sinds Sentinel is generfed, bijna iedereen die voorbij de Fighter rank is speelt met een Hulk en vrijwel elke Hulk is hetzelfde, Hulk Smash, H, S, M, H, S, Gamma Tsunami, shit, mis. Hmm, wat nu? Hulk Smash, Hulk Smash, shit, advance guard, HULK SMASH HULK SMASH HULK SMASH HULK SMASH!!! Hmm, allemaal mis? Ok, Gamma Wave, Gamma Wave, Gamma Wave, oh crap, hij komt dichterbij... HULK SMASHHHHH!!!

Op zich niets mis mee, het is alleen een beetje de Ryu van MvC3 geworden. Ik ga me denk ik ook eens verdiepen in Hulk en als hij bevalt zal hij Wolverine gaan vervangen. Hulk is wel een karakter die matches kan winnen omdat het gewoon zo'n lekkere tank is met z'n hyper armor en hoge damage output en ik zit op het moment een beetje vast met Wolverine, ik kan veel van z´n trucjes maar ik zou niet meer weten wat ik kan doen om hem nog te verbeteren. X/23 en Shuma zijn blijvertjes in ieder geval.
idd, ik herken dat patroon ook wel zeer sterk en het irriteert mij toch wel. Vooral omdat je ongelooflijk veel damage moet verwerken als je 1x in die combo verzeilt geraakt, want dan krijg je te maken met een OTG en een verderzetting van de hypercombo's. Maar het is gewoon idd belangrijk om hem op afstand te houden en niet zomaar agressief in de aanval en hem proberen onder druk te zetten. Bij hulk gaat dat echt niet, zijn hulk smash heeft iets te veel priority.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-05 11:24
Kan iemand hier bevestigen of de DLC regio gebonden is, ik heb namelijk de Asian versie van MVC3. (PS3)

[ Voor 3% gewijzigd door Millert op 06-04-2011 21:53 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Op zich zijn Hulk smashers redelijk makkeljk te straffen. Als jij een jump in doet dan doen ze 9 van de 10 keer een H attack direct gevolgd door een S. Ik doe dan vaak een empty jump in, pushblock de H en straf de S genadeloos af omdat die move een vrij lange recovery heeft.
Als Hulk een jump in doet dan werkt het eigenlijk precies hetzelfde, pushblock de jump H en straf de S die altijd volgt af.

Ik probeer de Hulk smash ook uit te lokken door heel laat een attack te doen uit de lucht, bij voorkeur eentje die de timing in de lucht verandert zoals een talon strike van X-23 of een divekick van Wolverine. Werkt ook heel goed tegen die paar Sentinels die nog over zijn die cM mashen als je dichtbij komt, door de timing van die moves in de lucht is Sent vaak al in recovery stun van z'n super armor move en kan ik rustig 60% van z'n health weg snoepen.

Ik heb gemerkt dat bijna iedereen hetzelfde patroon met Hulk gebruikt omdat hit confirm met hem enorm lastig is. Z'n dash is unsafe, z'n cL en cM zijn traag en de meeste mensen zijn heel voorzichtig als ze Hulk zien dus dichtbij komen is bet een uitdaging. Je zult veel van z'n aanvallen dus met een goede assist moeten combineren maar aangezien 80% van de mensen online nog net doorhebben dat p1 of p2 dat knopje is om te wisselen als je bijna dood bent komt het vrijwel altijd op hetzelfde Hulk gesmash neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ding is met hulk is dattie redelijk gepunished kan worden op whiffs.
mja, waarom hard tag doen als je kan DHC'en :P
magoed, cold star is een leuke assist om binnen te komen, niet dat mijn spencer met armor piercer niets kan maar zijn assist is niet de beste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317555

ligt het aan mij of begint online al een beetje dood te bloeden ?

gister 3 uur gespeeld, Arcade met fightrequest aan (ranked , same region) en in totaal 5 potjes gespeeld...
:(

dit is met ssf4 toch anders , daar speel ik amper 10sec arcade of ik krijg alweer een new challenger .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las dat MvC3 ook onder verwachting verkocht. Mooi nieuws dus. Wellicht dat Capcom hier een les uit kan trekken en begrijpen dat gamers niet zitten te wachten op halve games waar je later nog extra voor mag lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Het is gewoon een heel ander type spel dan sf4? Bovendien heb ik van meerdere mensen al gehoord dat ze het spel leuk voor even vinden maar toch het niet op langere termjin willen spelen.

Oh en niet geheel onbelangrijk (wel een beetje tegenstrijdig met het bovenstaande ;) ) stel je hebt niet al te veel geld voor games. Je hebt al sf4, dan kan je marvel kopen, of een game in een ander genre.......ik vrees dat dit het grotere probleem is. Ik weet niet precies meer wat de directe concurrent(en) was (waren) toen de game uit kwam.
Maar ik kan me voorstellen dat iemand in deze situatie liever een AC brotherhood koopt dan marvel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317555

Klinkt inderdaad logisch.
blijft wel jammer, is in het genre toch een leuke afwisseling.

Hoop dat Mortal Kombat het beter zal doen dan ...
ben wel opzoek naar afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagat schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:20:
Het is gewoon een heel ander type spel dan sf4? Bovendien heb ik van meerdere mensen al gehoord dat ze het spel leuk voor even vinden maar toch het niet op langere termjin willen spelen.

Oh en niet geheel onbelangrijk (wel een beetje tegenstrijdig met het bovenstaande ;) ) stel je hebt niet al te veel geld voor games. Je hebt al sf4, dan kan je marvel kopen, of een game in een ander genre.......ik vrees dat dit het grotere probleem is. Ik weet niet precies meer wat de directe concurrent(en) was (waren) toen de game uit kwam.
Maar ik kan me voorstellen dat iemand in deze situatie liever een AC brotherhood koopt dan marvel.
Ben ik het mee eens. Dat SF in feite 2 keer werd uitgebracht (Super) helpt dan ook niet echt. Als de super-versie ook gewoon DLC was had dit zich geuit in de MArvel-verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus nu komt er een Ultimate-versie met 4 extra chars....dat zagen we niet aankomen Capcom >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik zag het gisteren ook ja, aardig lame. Vermoed niet dat ze hier punten mee (gaan) scoren...

* aramdin was al aan het overwegen om zn kopie van MvC3 te verkopen...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens, voor de geinteresseerden, de extra chars zijn:

-Hawkeye
-Ghostrider
-Firebrand
-Strider Hiryu

IMO niet de chars waar mensen het meest op zaten te wachten als je de message boards leest. Denk dat bijv Megaman, Venom, Phoenix Wright en Doctor Octopus een stuk meer gewaardeerd zouden worden.

Deze 4 maken het voor mij geen must-buy iig en ik ga nooit meer de fout maken om een Capcom fighter bij release te kopen. Dacht dat ze met die upgradepraktijken na de Snes gekapt waren maar helaas dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
:9
Anoniem: 279033 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 07:55:
Dus nu komt er een Ultimate-versie met 4 extra chars....dat zagen we niet aankomen Capcom >_>
12, rest is ook al uitgelekt

Capcom side:
Vergil
Nemesis
Phoenix Wright
Frank West

Marvel Side:
Iron Fist
Nova
Dr.Strange
Rocket Raccoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Akaendra schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:31:
:9
[...]

12, rest is ook al uitgelekt

Capcom side:
Vergil
Nemesis
Phoenix Wright
Frank West

Marvel Side:
Iron Fist
Nova
Dr.Strange
Rocket Raccoon
Ik zie het, Phoenix is wel interessant maar ik heb toch mijn vraagtekens, vooral bij de Marvel kant waar andere chars toch gewilder zijn. Ik bedoel, Nova? Rocket Raccoon? Iron Fist? Come on!

Geef ons Venom, of Carnage die al sinds MvC 2 continue gevraagd wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 279033 op 21-07-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zker zin in Umvc 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik heb mijn kopie te koop aangeboden, speel het helaas nooit meer. Eventueel met Hori Fighting stick te koop!

V&A aangeboden: Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds, PlayStation 3

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Ik wilde eigenlijk altijd wel MvC3 spelen, ben blij dat ik hem nog niet had gehaald nu UMvC3 is aangekondigd. Leuke nieuwe toevoegingen, zeker Phoenix Wright is erg grappig en lijkt me erg leuk om te zien. Een compleet DMC team is met de komst van Vergil nu ook mogelijk (ben redelijk DMC fan). We gaan het zien.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

YouTube: ‪Marvel vs Capcom 3 (MVC3) - 6.2mil damage 5 bar combo - Spencer/Doom/Hulk‬‏ - YouTube

Hopelijk maakt Capcom de OTG window wat kleiner, want dit is insane. Hoewel je execution ontzettend goed moet zijn en het niet iedereen lukt in een echte match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Van wat ik heb gezien, (ik ben verder geen expert in deze game), zijn dit soort combo's lastiger online uit te voeren. Los van dat de timing vrij strikt is, zit je ook nog met je latency. Daarnaast, wat heb je aan een combo die meer dan 6x een gemiddelde HP bar doet aan damage en 5 bars kost? Het is leuk dat het werkt natuurlijk, maar erg praktisch lijkt het me echter niet.

Of zie ik iets over het hoofd?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem net even zelf geprobeerd(Tot Thor dood was). En het eerste Spencer en Doom gedeelte is best makkelijk. Maar ja iedereen heeft wel een One Touch combo tegenwoordig. Ik ga hem vanavond even online proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Deze game is poep, maar heeft wel potientieel.... ik hoop dan ook dat umvc dat potentieel eruit haalt door veel van de troep in mvc3 eruit te halen of bij te schafen. (dhc glitch, xfactor, moeilijke zichtbaarheid in sommige stages, dark phoenix, etc,etc).

Ik geef umvc weer een kans, mvc3 had ik al lang bekeken.

EDIT: en oja SPECTATOR MODE!

[ Voor 14% gewijzigd door Emersion op 29-07-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, van die 2 kaartjes die op elkaar sloegen d ehele tijd werd je ook niet vrolijk van.
heb me iig al met al wel vermaakt met mvc3, platinum enzo gehaald ervoor.

Hulk Standinh H 3 hit superarmor wint de prijs. Spencer kot er ook gewoon weer in en amaterasu, mja, firebrand ziet er wel heel erg goed uit als pointchar. sowieso zal ik toch eerst weer trials gaan doen om er weer een feel voor te krijgen, heb em al heel lang niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Zat echt in de laatste fase van mezelf te overtuigen dat het spel echt wel 20 euro waard was, komen ze met een ultimate versie! Ken ik weer opnieuw gaan wachten |:( ;)

Misschien als Ultimate uit is 'vanilla' maar kopen voor 12 euro (12.45 voor ssf4 bij de uk webshops momenteel) om het een beetje te leren en te proeven of het wat voor me is. Ik heb het bij launch geprobeerd bij een meet, maar vond het toen allemaal veel te chaotisch, als ik matches op YT bekijk is dat nu al wat minder, maar als je zelf moet spelen........

Maar goed, dit spel staat in hetzelfde rijtje als BB, kof13, en mk, wil ze wel spelen, maar alleen voor een budget prijs.

Misschien een vraag voor de mensen hier, is het spel op casual level ook leuk? Of kom je continue mensen tegen waar je na een hit al een char kwijt bent?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
op casual level is het zeker ook goed te doen, heb het al een tijd niet meer gespeeld maar verwacht geen touch of death als casual, die zitten allemaal al een heel stukkie hoger dan waar de casual ooit komen zal :P
sowieso komt umvc3 er ook weer in, eens kijken hoe dat de game goeddoet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik gok wel dat UMvC3, iedereen weer op 0 begint, het is een nieuwe game, dus ook nieuwe stats voor eenieder. Dikke kans dat als ik dan als redelijke casual, ook tegen die-hards geloot kan/ga worden. Dus de eerste weken zal er niet een touw aan vast te knopen zijn, of ik tegen iemand speel van mijn niveau, of ver erboven.

-

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tsja dat is natuurlijk niet op te vangen, en daar heb ik gen probleem mee. Met street fighter mag ik echt niet klagen en heb ik doorgaans mensen waar ik leuke potten mee heb. Maar laatst moest ik met mijn krap 2000bp tegen iemand van 8000bp, de nr 38 ibuki van de wereld......Snap echt niet hoe dat same skill kan zijn ......maar ach als dat 1 of 2 keer gebeurd kan ik er wel meeleven.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Nemesis schopt aars

character reveal trailers van Gamescom

Dr. Strange

Nemesis gaat iig bij mij amaterasu vervangen, zijn punches doen me denken aan Q een beetje :P

iemand enig idee waar Ultimate marvel vs capcom 3 al te koop is?

• Akaendra
die is nog niet te koop, komt volgende week pas en niet deze week, ga er maar van uit dattie eventueel de 17de verkrijgbaar gaat zijn, gezien de releasedate de 18de gaat zijn hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu nog steeds hier niet verkrijgbaar ik heb zo zn in die game verdorie -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:18
gisteren al gekocht :)

• Akaendra
Anoniem: 344765 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:57:
nu nog steeds hier niet verkrijgbaar ik heb zo zn in die game verdorie -.-
dan wacht je vandaag nog even af :P
hoop iig dat gamemania me vandaag een smsje stuurt dattie binnen ligt, magoed, nog een extra dagje wachten maakt me ook niet zo zeer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

besteld heb hem morgen binnen hopelijk.
Ik ga die game de grond in spelen net als de volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Anoniem: 344765 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:10:
besteld heb hem morgen binnen hopelijk.
Ik ga die game de grond in spelen net als de volgende
reken er maar niet op, ben vandaag nog even langs de gamemania geweest, schijnt delayed te zijn van wat ik heb begrepen dan maar wachten tot de 25ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem al wel yourgamezone:D hij is vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, ik ook nu, vanmiddag smsje gehad, leuke nieuwe characters, frank west missies al done, al was die laatste missie wel erg strict in de uitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je hem voor psn zo ja voeg toe Blackninja14. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
Ik heb hem maar ook besteld, al denk ik niet dat ik het veel ga spelen gezien ik vanilla al een hele tijd niet heb aangeraakt. Maargoed, Rocket Raccoon met z'n airstrike is geweldig :'D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En de DLC is alweer aangekondigd...Capcom maakt er wel een gewoonte van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Anoniem: 279033 schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:22:
En de DLC is alweer aangekondigd...Capcom maakt er wel een gewoonte van...
alternate costumes, beetje weer druk maken om niets als ik je bericht zo lees, het voegt niets toe, en je bent niet verplicht om ze te kopen.
als het nu een halve cast zou betreffen als dlc dat zou wat anders zijn, en dat is wat MK zowat heeft lopen doen met al die dlc characters. en dat wordt de hemel zowat ingeprezen, beetje hypocriet allemaal als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

What the problem is? Het gaat hier om vanity DLC (net zoals bij een spel zoals LoL, mensen ook alternatieve skins kunnen kopen). Het maakt je niet sterker of geeft je een voordeel, het is voor jou een mogelijkheid om een stukje loyaliteit en tevredenheid naar Capcom te uiten (anders speelde je hun game toch niet?) en anderen te laten zien dat je de skins mooi vind of dat dit echt je main team is.

Kijk als er nou al content op de disc staat die je straks moet unlocken met geld, dan is het een ander verhaal (en dan doel ik op characters, stages of andere extraatjes), dan zou ik je nog gelijk kunnen geven. Maar in het geval van andere costumes, nee, echt niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is weer typisch een geval van DLC die 'toevallig' net na de release bekend wordt gemaakt. Daarnaast is het ook onzin dat je ondanks de 'ultieme' versie je toch weer apart mag betalen voor Jill en Shuma die al 'af' waren tijdens de productie van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bijna mijn team samengesteld, Vergil/Doom/?? Moet nog een goeie anchor hebben. Dacht misschien om Doom als anchor te gebruiken en Deadpool in het midden voor zijn assist. Of Hawkeye omdat hij de nieuwe She-Hulk is :+

Met welke teams wordt er hier gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ik zit zelf een beetje te klooien nog maar op dit moment Nemesis/Hawkeye/Spencer, lekker synergy, wel een lack aan OTG magoed met die belachelijke damageoutput van Nemesis is dat ook amper nodig
moet het es een keer online nog gaan spelen om te zien of ik er ook echt goed mee om kan gaan.

Wil zelf ook nog een team rond Frank opbouwen maar dat komt tzt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speel momenteel magneto,vergil, doom of zero.
spelen jullie op psn of xbox :P.
Inderdaad wat een belachelijke damage output heeft Nemesis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
psn, JimmyMcWeaksauce, nog niet echt veel ranked gespeeld, been meer training/mission mode aan het doen, heb vanavond wel wat player/ranked matches gedaan, allemaal veel te easy tegenstanders nog :P

Jump Special met Ghost Rider en verder komt het meeste niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha dat is mooi ik heb zn schijtheken aan die jumping S
PSN:Blackninja14. :)

Binnenkort KOF13 is oppakken :D.
Schijnt belachelijke moeilijk input te hebben maar wel een top fighting game te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaja wie wil dr een potje doen
Dit forum moet wel in leven blijven jammer dat mensen zowat alleen maar aandacht geven aan SSF4. Toch is Mahvel leuker vind ik.

Trouwens

is C.viper(Burning kick)/Dante(Jamsession)/Magneto(disruptor) een goed team?
Pagina: 1 2 3 Laatste