Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-06 15:57
vind het wel meevallen als ik eerlijk moet zijn, had meer moeite met SSF4 :P
chunli en akuma nog niet gehaald in mvc3, maar met akuma moet ik er nog 1.
denk dat ik er toch best wel veel all missions cleared heb

stuk of 16 waar ik alle missies heb kunnen completen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:07

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb iets van 230 missions gedaan maar nog van geen enkel karakter alle tien. Ik heb het geduld niet om alle moves van de latere missions te onthouden en ik vind het ook jammer dat het spel zo strikt is als het om executie gaat, bij SSFIV kon je bijvoorbeeld extra moves doen zonder direct opnieuw te hoeven beginnen.

Ach, ik doe zo nu en dan nog een mission omdat ik uiteindelijk wel die achievement wil, hoef daarnaast alleen nog tegen een 1st Lord te spelen om 1000/1000 te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, ik heb er precies 320, enige die ik idd ook nog moet is die 1st lord en dan heb ik alles.
mja, dat het zo strikt is weet ik, lees ook eerst altijd wat ik moet doen :P en dan schud je het er zo uit, Spencers missions waren iig de eerste die ik allemaal completed had maar dat is dan ook mijn huidige anchor.

Amaterasu point met Hulk als 2de en Spencer Anchor heeft me nog geen windeieren gelegd in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik speel nog steeds Wolvie/X-23/Shuma, al heb ik X-23 nu on point. Haar Mirage Faint combo's zijn echt enorm leuk om te doen al komt het door de lag meestal neer op wat simpelere dingen, wat ik toch wel jammer vind omdat ze zoveel meer potentie heeft dan de standaard ground combo's naar air naar ground naar hyper. Shuma is nog steeds mijn gamechanger, net nog een 4th Lord mee verslagen die met Hulk/Sent/Akuma dwars door mijn Wolvie en X-23 heen ging. Ik denk niet dat hij tegen veel Shuma's heeft gespeeld want ik heb toen binnen 20 secs alle drie z'n karakters naar de chaos dimension verbannen >:)

Ik kom op het moment wel heel erg veel Hulk spelers tegen sinds Sentinel is generfed, bijna iedereen die voorbij de Fighter rank is speelt met een Hulk en vrijwel elke Hulk is hetzelfde, Hulk Smash, H, S, M, H, S, Gamma Tsunami, shit, mis. Hmm, wat nu? Hulk Smash, Hulk Smash, shit, advance guard, HULK SMASH HULK SMASH HULK SMASH HULK SMASH!!! Hmm, allemaal mis? Ok, Gamma Wave, Gamma Wave, Gamma Wave, oh crap, hij komt dichterbij... HULK SMASHHHHH!!!

Op zich niets mis mee, het is alleen een beetje de Ryu van MvC3 geworden. Ik ga me denk ik ook eens verdiepen in Hulk en als hij bevalt zal hij Wolverine gaan vervangen. Hulk is wel een karakter die matches kan winnen omdat het gewoon zo'n lekkere tank is met z'n hyper armor en hoge damage output en ik zit op het moment een beetje vast met Wolverine, ik kan veel van z´n trucjes maar ik zou niet meer weten wat ik kan doen om hem nog te verbeteren. X/23 en Shuma zijn blijvertjes in ieder geval.

[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 03-04-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Hulk heeft ook niet zo heel veel opties qua combo's speel em eigenlijk al sinds het begin maar je probeert met hulk van dichtbij te pakken op missers vanwege superarmor op zowat alle normals die die heeft. sowieso pak ik graag mensen op foute hypers met Gamma Crush aangezien die zolang dat bezig is frame invicibility heeft. leuk om smerige beamspammers mee aan te pakken. Plus vind ik zijn Gamma wave ideaal om Amaterasu's combo's mee te verlengen als OTG assist. ben zelf 8th Lord en het valt me nog best vaak op dat mensen hulk pakken en er dan totaal niets van snappen. geen OTG om combo's te verlengen etc etc.

kan ook wel andere characters pakken op de plaats van Hulk, maar vind ze lang niet zo'n lekkere synergy dan hebben met Ammy vind ik persoonlijk. Wesker zou passen maar zolang ik zijn Teleport gameplay niet lekker onder de knie heb ga ik ook niet teveel sleutelen aan mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:17
KneoK schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:22:
Ik speel nog steeds Wolvie/X-23/Shuma, al heb ik X-23 nu on point. Haar Mirage Faint combo's zijn echt enorm leuk om te doen al komt het door de lag meestal neer op wat simpelere dingen, wat ik toch wel jammer vind omdat ze zoveel meer potentie heeft dan de standaard ground combo's naar air naar ground naar hyper. Shuma is nog steeds mijn gamechanger, net nog een 4th Lord mee verslagen die met Hulk/Sent/Akuma dwars door mijn Wolvie en X-23 heen ging. Ik denk niet dat hij tegen veel Shuma's heeft gespeeld want ik heb toen binnen 20 secs alle drie z'n karakters naar de chaos dimension verbannen >:)

Ik kom op het moment wel heel erg veel Hulk spelers tegen sinds Sentinel is generfed, bijna iedereen die voorbij de Fighter rank is speelt met een Hulk en vrijwel elke Hulk is hetzelfde, Hulk Smash, H, S, M, H, S, Gamma Tsunami, shit, mis. Hmm, wat nu? Hulk Smash, Hulk Smash, shit, advance guard, HULK SMASH HULK SMASH HULK SMASH HULK SMASH!!! Hmm, allemaal mis? Ok, Gamma Wave, Gamma Wave, Gamma Wave, oh crap, hij komt dichterbij... HULK SMASHHHHH!!!

Op zich niets mis mee, het is alleen een beetje de Ryu van MvC3 geworden. Ik ga me denk ik ook eens verdiepen in Hulk en als hij bevalt zal hij Wolverine gaan vervangen. Hulk is wel een karakter die matches kan winnen omdat het gewoon zo'n lekkere tank is met z'n hyper armor en hoge damage output en ik zit op het moment een beetje vast met Wolverine, ik kan veel van z´n trucjes maar ik zou niet meer weten wat ik kan doen om hem nog te verbeteren. X/23 en Shuma zijn blijvertjes in ieder geval.
toon volledige bericht
idd, ik herken dat patroon ook wel zeer sterk en het irriteert mij toch wel. Vooral omdat je ongelooflijk veel damage moet verwerken als je 1x in die combo verzeilt geraakt, want dan krijg je te maken met een OTG en een verderzetting van de hypercombo's. Maar het is gewoon idd belangrijk om hem op afstand te houden en niet zomaar agressief in de aanval en hem proberen onder druk te zetten. Bij hulk gaat dat echt niet, zijn hulk smash heeft iets te veel priority.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:19
Kan iemand hier bevestigen of de DLC regio gebonden is, ik heb namelijk de Asian versie van MVC3. (PS3)

[ Voor 3% gewijzigd door Millert op 06-04-2011 21:53 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Op zich zijn Hulk smashers redelijk makkeljk te straffen. Als jij een jump in doet dan doen ze 9 van de 10 keer een H attack direct gevolgd door een S. Ik doe dan vaak een empty jump in, pushblock de H en straf de S genadeloos af omdat die move een vrij lange recovery heeft.
Als Hulk een jump in doet dan werkt het eigenlijk precies hetzelfde, pushblock de jump H en straf de S die altijd volgt af.

Ik probeer de Hulk smash ook uit te lokken door heel laat een attack te doen uit de lucht, bij voorkeur eentje die de timing in de lucht verandert zoals een talon strike van X-23 of een divekick van Wolverine. Werkt ook heel goed tegen die paar Sentinels die nog over zijn die cM mashen als je dichtbij komt, door de timing van die moves in de lucht is Sent vaak al in recovery stun van z'n super armor move en kan ik rustig 60% van z'n health weg snoepen.

Ik heb gemerkt dat bijna iedereen hetzelfde patroon met Hulk gebruikt omdat hit confirm met hem enorm lastig is. Z'n dash is unsafe, z'n cL en cM zijn traag en de meeste mensen zijn heel voorzichtig als ze Hulk zien dus dichtbij komen is bet een uitdaging. Je zult veel van z'n aanvallen dus met een goede assist moeten combineren maar aangezien 80% van de mensen online nog net doorhebben dat p1 of p2 dat knopje is om te wisselen als je bijna dood bent komt het vrijwel altijd op hetzelfde Hulk gesmash neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ding is met hulk is dattie redelijk gepunished kan worden op whiffs.
mja, waarom hard tag doen als je kan DHC'en :P
magoed, cold star is een leuke assist om binnen te komen, niet dat mijn spencer met armor piercer niets kan maar zijn assist is niet de beste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317555

ligt het aan mij of begint online al een beetje dood te bloeden ?

gister 3 uur gespeeld, Arcade met fightrequest aan (ranked , same region) en in totaal 5 potjes gespeeld...
:(

dit is met ssf4 toch anders , daar speel ik amper 10sec arcade of ik krijg alweer een new challenger .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Ik las dat MvC3 ook onder verwachting verkocht. Mooi nieuws dus. Wellicht dat Capcom hier een les uit kan trekken en begrijpen dat gamers niet zitten te wachten op halve games waar je later nog extra voor mag lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:31

Sagat

Is pappa x2!

Het is gewoon een heel ander type spel dan sf4? Bovendien heb ik van meerdere mensen al gehoord dat ze het spel leuk voor even vinden maar toch het niet op langere termjin willen spelen.

Oh en niet geheel onbelangrijk (wel een beetje tegenstrijdig met het bovenstaande ;) ) stel je hebt niet al te veel geld voor games. Je hebt al sf4, dan kan je marvel kopen, of een game in een ander genre.......ik vrees dat dit het grotere probleem is. Ik weet niet precies meer wat de directe concurrent(en) was (waren) toen de game uit kwam.
Maar ik kan me voorstellen dat iemand in deze situatie liever een AC brotherhood koopt dan marvel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317555

Klinkt inderdaad logisch.
blijft wel jammer, is in het genre toch een leuke afwisseling.

Hoop dat Mortal Kombat het beter zal doen dan ...
ben wel opzoek naar afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagat schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:20:
Het is gewoon een heel ander type spel dan sf4? Bovendien heb ik van meerdere mensen al gehoord dat ze het spel leuk voor even vinden maar toch het niet op langere termjin willen spelen.

Oh en niet geheel onbelangrijk (wel een beetje tegenstrijdig met het bovenstaande ;) ) stel je hebt niet al te veel geld voor games. Je hebt al sf4, dan kan je marvel kopen, of een game in een ander genre.......ik vrees dat dit het grotere probleem is. Ik weet niet precies meer wat de directe concurrent(en) was (waren) toen de game uit kwam.
Maar ik kan me voorstellen dat iemand in deze situatie liever een AC brotherhood koopt dan marvel.
Ben ik het mee eens. Dat SF in feite 2 keer werd uitgebracht (Super) helpt dan ook niet echt. Als de super-versie ook gewoon DLC was had dit zich geuit in de MArvel-verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus nu komt er een Ultimate-versie met 4 extra chars....dat zagen we niet aankomen Capcom >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik zag het gisteren ook ja, aardig lame. Vermoed niet dat ze hier punten mee (gaan) scoren...

* aramdin was al aan het overwegen om zn kopie van MvC3 te verkopen...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens, voor de geinteresseerden, de extra chars zijn:

-Hawkeye
-Ghostrider
-Firebrand
-Strider Hiryu

IMO niet de chars waar mensen het meest op zaten te wachten als je de message boards leest. Denk dat bijv Megaman, Venom, Phoenix Wright en Doctor Octopus een stuk meer gewaardeerd zouden worden.

Deze 4 maken het voor mij geen must-buy iig en ik ga nooit meer de fout maken om een Capcom fighter bij release te kopen. Dacht dat ze met die upgradepraktijken na de Snes gekapt waren maar helaas dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
:9
Anoniem: 279033 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 07:55:
Dus nu komt er een Ultimate-versie met 4 extra chars....dat zagen we niet aankomen Capcom >_>
12, rest is ook al uitgelekt

Capcom side:
Vergil
Nemesis
Phoenix Wright
Frank West

Marvel Side:
Iron Fist
Nova
Dr.Strange
Rocket Raccoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Akaendra schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:31:
:9
[...]

12, rest is ook al uitgelekt

Capcom side:
Vergil
Nemesis
Phoenix Wright
Frank West

Marvel Side:
Iron Fist
Nova
Dr.Strange
Rocket Raccoon
toon volledige bericht
Ik zie het, Phoenix is wel interessant maar ik heb toch mijn vraagtekens, vooral bij de Marvel kant waar andere chars toch gewilder zijn. Ik bedoel, Nova? Rocket Raccoon? Iron Fist? Come on!

Geef ons Venom, of Carnage die al sinds MvC 2 continue gevraagd wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 279033 op 21-07-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344765

Heb zker zin in Umvc 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb mijn kopie te koop aangeboden, speel het helaas nooit meer. Eventueel met Hori Fighting stick te koop!

V&A aangeboden: Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds, PlayStation 3

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Ik wilde eigenlijk altijd wel MvC3 spelen, ben blij dat ik hem nog niet had gehaald nu UMvC3 is aangekondigd. Leuke nieuwe toevoegingen, zeker Phoenix Wright is erg grappig en lijkt me erg leuk om te zien. Een compleet DMC team is met de komst van Vergil nu ook mogelijk (ben redelijk DMC fan). We gaan het zien.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

YouTube: ‪Marvel vs Capcom 3 (MVC3) - 6.2mil damage 5 bar combo - Spencer/Doom/Hulk‬‏ - YouTube

Hopelijk maakt Capcom de OTG window wat kleiner, want dit is insane. Hoewel je execution ontzettend goed moet zijn en het niet iedereen lukt in een echte match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Van wat ik heb gezien, (ik ben verder geen expert in deze game), zijn dit soort combo's lastiger online uit te voeren. Los van dat de timing vrij strikt is, zit je ook nog met je latency. Daarnaast, wat heb je aan een combo die meer dan 6x een gemiddelde HP bar doet aan damage en 5 bars kost? Het is leuk dat het werkt natuurlijk, maar erg praktisch lijkt het me echter niet.

Of zie ik iets over het hoofd?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem net even zelf geprobeerd(Tot Thor dood was). En het eerste Spencer en Doom gedeelte is best makkelijk. Maar ja iedereen heeft wel een One Touch combo tegenwoordig. Ik ga hem vanavond even online proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Deze game is poep, maar heeft wel potientieel.... ik hoop dan ook dat umvc dat potentieel eruit haalt door veel van de troep in mvc3 eruit te halen of bij te schafen. (dhc glitch, xfactor, moeilijke zichtbaarheid in sommige stages, dark phoenix, etc,etc).

Ik geef umvc weer een kans, mvc3 had ik al lang bekeken.

EDIT: en oja SPECTATOR MODE!

[ Voor 14% gewijzigd door Emersion op 29-07-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, van die 2 kaartjes die op elkaar sloegen d ehele tijd werd je ook niet vrolijk van.
heb me iig al met al wel vermaakt met mvc3, platinum enzo gehaald ervoor.

Hulk Standinh H 3 hit superarmor wint de prijs. Spencer kot er ook gewoon weer in en amaterasu, mja, firebrand ziet er wel heel erg goed uit als pointchar. sowieso zal ik toch eerst weer trials gaan doen om er weer een feel voor te krijgen, heb em al heel lang niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Zat echt in de laatste fase van mezelf te overtuigen dat het spel echt wel 20 euro waard was, komen ze met een ultimate versie! Ken ik weer opnieuw gaan wachten |:( ;)

Misschien als Ultimate uit is 'vanilla' maar kopen voor 12 euro (12.45 voor ssf4 bij de uk webshops momenteel) om het een beetje te leren en te proeven of het wat voor me is. Ik heb het bij launch geprobeerd bij een meet, maar vond het toen allemaal veel te chaotisch, als ik matches op YT bekijk is dat nu al wat minder, maar als je zelf moet spelen........

Maar goed, dit spel staat in hetzelfde rijtje als BB, kof13, en mk, wil ze wel spelen, maar alleen voor een budget prijs.

Misschien een vraag voor de mensen hier, is het spel op casual level ook leuk? Of kom je continue mensen tegen waar je na een hit al een char kwijt bent?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
op casual level is het zeker ook goed te doen, heb het al een tijd niet meer gespeeld maar verwacht geen touch of death als casual, die zitten allemaal al een heel stukkie hoger dan waar de casual ooit komen zal :P
sowieso komt umvc3 er ook weer in, eens kijken hoe dat de game goeddoet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik gok wel dat UMvC3, iedereen weer op 0 begint, het is een nieuwe game, dus ook nieuwe stats voor eenieder. Dikke kans dat als ik dan als redelijke casual, ook tegen die-hards geloot kan/ga worden. Dus de eerste weken zal er niet een touw aan vast te knopen zijn, of ik tegen iemand speel van mijn niveau, of ver erboven.

-

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tsja dat is natuurlijk niet op te vangen, en daar heb ik gen probleem mee. Met street fighter mag ik echt niet klagen en heb ik doorgaans mensen waar ik leuke potten mee heb. Maar laatst moest ik met mijn krap 2000bp tegen iemand van 8000bp, de nr 38 ibuki van de wereld......Snap echt niet hoe dat same skill kan zijn ......maar ach als dat 1 of 2 keer gebeurd kan ik er wel meeleven.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Nemesis schopt aars

character reveal trailers van Gamescom

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Ultimate Marvel Vs Capcom 3 - Nemesis

Dr. Strange

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Ultimate Marvel Vs Capcom 3 - Dr Strange

Nemesis gaat iig bij mij amaterasu vervangen, zijn punches doen me denken aan Q een beetje :P

iemand enig idee waar Ultimate marvel vs capcom 3 al te koop is?

• Akaendra
die is nog niet te koop, komt volgende week pas en niet deze week, ga er maar van uit dattie eventueel de 17de verkrijgbaar gaat zijn, gezien de releasedate de 18de gaat zijn hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu nog steeds hier niet verkrijgbaar ik heb zo zn in die game verdorie -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-06 12:45
gisteren al gekocht :)

• Akaendra
Anoniem: 344765 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:57:
nu nog steeds hier niet verkrijgbaar ik heb zo zn in die game verdorie -.-
dan wacht je vandaag nog even af :P
hoop iig dat gamemania me vandaag een smsje stuurt dattie binnen ligt, magoed, nog een extra dagje wachten maakt me ook niet zo zeer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

besteld heb hem morgen binnen hopelijk.
Ik ga die game de grond in spelen net als de volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Anoniem: 344765 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:10:
besteld heb hem morgen binnen hopelijk.
Ik ga die game de grond in spelen net als de volgende
reken er maar niet op, ben vandaag nog even langs de gamemania geweest, schijnt delayed te zijn van wat ik heb begrepen dan maar wachten tot de 25ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem al wel yourgamezone:D hij is vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, ik ook nu, vanmiddag smsje gehad, leuke nieuwe characters, frank west missies al done, al was die laatste missie wel erg strict in de uitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je hem voor psn zo ja voeg toe Blackninja14. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Ik heb hem maar ook besteld, al denk ik niet dat ik het veel ga spelen gezien ik vanilla al een hele tijd niet heb aangeraakt. Maargoed, Rocket Raccoon met z'n airstrike is geweldig :'D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En de DLC is alweer aangekondigd...Capcom maakt er wel een gewoonte van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Anoniem: 279033 schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:22:
En de DLC is alweer aangekondigd...Capcom maakt er wel een gewoonte van...
alternate costumes, beetje weer druk maken om niets als ik je bericht zo lees, het voegt niets toe, en je bent niet verplicht om ze te kopen.
als het nu een halve cast zou betreffen als dlc dat zou wat anders zijn, en dat is wat MK zowat heeft lopen doen met al die dlc characters. en dat wordt de hemel zowat ingeprezen, beetje hypocriet allemaal als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

What the problem is? Het gaat hier om vanity DLC (net zoals bij een spel zoals LoL, mensen ook alternatieve skins kunnen kopen). Het maakt je niet sterker of geeft je een voordeel, het is voor jou een mogelijkheid om een stukje loyaliteit en tevredenheid naar Capcom te uiten (anders speelde je hun game toch niet?) en anderen te laten zien dat je de skins mooi vind of dat dit echt je main team is.

Kijk als er nou al content op de disc staat die je straks moet unlocken met geld, dan is het een ander verhaal (en dan doel ik op characters, stages of andere extraatjes), dan zou ik je nog gelijk kunnen geven. Maar in het geval van andere costumes, nee, echt niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is weer typisch een geval van DLC die 'toevallig' net na de release bekend wordt gemaakt. Daarnaast is het ook onzin dat je ondanks de 'ultieme' versie je toch weer apart mag betalen voor Jill en Shuma die al 'af' waren tijdens de productie van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bijna mijn team samengesteld, Vergil/Doom/?? Moet nog een goeie anchor hebben. Dacht misschien om Doom als anchor te gebruiken en Deadpool in het midden voor zijn assist. Of Hawkeye omdat hij de nieuwe She-Hulk is :+

Met welke teams wordt er hier gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ik zit zelf een beetje te klooien nog maar op dit moment Nemesis/Hawkeye/Spencer, lekker synergy, wel een lack aan OTG magoed met die belachelijke damageoutput van Nemesis is dat ook amper nodig
moet het es een keer online nog gaan spelen om te zien of ik er ook echt goed mee om kan gaan.

Wil zelf ook nog een team rond Frank opbouwen maar dat komt tzt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speel momenteel magneto,vergil, doom of zero.
spelen jullie op psn of xbox :P.
Inderdaad wat een belachelijke damage output heeft Nemesis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
psn, JimmyMcWeaksauce, nog niet echt veel ranked gespeeld, been meer training/mission mode aan het doen, heb vanavond wel wat player/ranked matches gedaan, allemaal veel te easy tegenstanders nog :P

Jump Special met Ghost Rider en verder komt het meeste niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha dat is mooi ik heb zn schijtheken aan die jumping S
PSN:Blackninja14. :)

Binnenkort KOF13 is oppakken :D.
Schijnt belachelijke moeilijk input te hebben maar wel een top fighting game te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaja wie wil dr een potje doen
Dit forum moet wel in leven blijven jammer dat mensen zowat alleen maar aandacht geven aan SSF4. Toch is Mahvel leuker vind ik.

Trouwens

is C.viper(Burning kick)/Dante(Jamsession)/Magneto(disruptor) een goed team?
Pagina: 1 2 3 Laatste