Ik speel nog steeds Wolvie/X-23/Shuma, al heb ik X-23 nu on point. Haar Mirage Faint combo's zijn echt enorm leuk om te doen al komt het door de lag meestal neer op wat simpelere dingen, wat ik toch wel jammer vind omdat ze zoveel meer potentie heeft dan de standaard ground combo's naar air naar ground naar hyper. Shuma is nog steeds mijn gamechanger, net nog een 4th Lord mee verslagen die met Hulk/Sent/Akuma dwars door mijn Wolvie en X-23 heen ging. Ik denk niet dat hij tegen veel Shuma's heeft gespeeld want ik heb toen binnen 20 secs alle drie z'n karakters naar de chaos dimension verbannen
Ik kom op het moment wel heel erg veel Hulk spelers tegen sinds Sentinel is generfed, bijna iedereen die voorbij de Fighter rank is speelt met een Hulk en vrijwel elke Hulk is hetzelfde, Hulk Smash, H, S, M, H, S, Gamma Tsunami, shit, mis. Hmm, wat nu? Hulk Smash, Hulk Smash, shit, advance guard, HULK SMASH HULK SMASH HULK SMASH HULK SMASH!!! Hmm, allemaal mis? Ok, Gamma Wave, Gamma Wave, Gamma Wave, oh crap, hij komt dichterbij... HULK SMASHHHHH!!!
Op zich niets mis mee, het is alleen een beetje de Ryu van MvC3 geworden. Ik ga me denk ik ook eens verdiepen in Hulk en als hij bevalt zal hij Wolverine gaan vervangen. Hulk is wel een karakter die matches kan winnen omdat het gewoon zo'n lekkere tank is met z'n hyper armor en hoge damage output en ik zit op het moment een beetje vast met Wolverine, ik kan veel van z´n trucjes maar ik zou niet meer weten wat ik kan doen om hem nog te verbeteren. X/23 en Shuma zijn blijvertjes in ieder geval.
[
Voor 7% gewijzigd door
KneoK op 03-04-2011 20:27
]