Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
[edit]
Ook mn eerste Rage Quitter meegemaakt, had binnen luttele seconden met mijn eerste character al 2 van zijn kant te pakken. "Opeens" werd de verbinding verbroken lol! Jammer dat je er geen punten voor krijgt, is toch weer verloren tijd...
[ Voor 40% gewijzigd door aramdin op 23-02-2011 09:55 ]
Nu heb ik wat rond gezocht, maar die stick die is nieuw aan te schaffen voor 50/60 euro en SSF4 heb ik voorbij zien komen voor 10 euro (nieuw), hij wilt meer dan het waard is. Is 45 euro dan een acceptabel bod, en heeft iemand ervaring met de Hori Ex 2? Leek mij namelijk wel een mooi instap model voor een goed prijsje.
-
ps3 of xbox versie?Nazanir schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:29:
Aangezien ik dit spel toch wel graag wilde spelen, ben ik op zoek gegaan naar een 2e hands fighting stickje. Nu hem ik iemand gevonden, die Hori Ex 2 (dacht ik?) samen met SSF4 in een bundel verkoopt voor 70 euro.
Nu heb ik wat rond gezocht, maar die stick die is nieuw aan te schaffen voor 50/60 euro en SSF4 heb ik voorbij zien komen voor 10 euro (nieuw), hij wilt meer dan het waard is. Is 45 euro dan een acceptabel bod, en heeft iemand ervaring met de Hori Ex 2? Leek mij namelijk wel een mooi instap model voor een goed prijsje.
ik heb de tekken 6 versie hier liggen van de ps3
kun je voor een schappelijk prijs overnemen
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
@Aramdin
Hoe is jouw ervaring met de stick?
Even een ninja editje, als iemand nog een 2e hands stickje heeft voor ong 30-45 euro (helemaal mooi met bijv een SF4/SSF4 erbij), dan houd ik me graag aanbevolen. Wel voor de Xbox360.
[ Voor 32% gewijzigd door Nazanir op 23-02-2011 11:54 ]
-
Amaterasu? Die kan inderdaad heel vervelend zijn, zeker omdat bepaalde moves spammen (met die zweep bijvoorbeeld) heel goed werkt om in een combo te eindigen als ze je op een gegeven moment net weet te raken.pina schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:50:
Ik krijg dus verschrikkelijk het schijt van die zeikhond. Die is zo klein dat je nooit weet of je laag of hoog moet blocken. En die heeft dan ook ongelooflijk veel priority op special moves, gewone moves en supers.
Ik begin eindelijk een beetje gevoel voor het spel te krijgen en begin een redelijk solide rushdown te ontwikkelen met Wolvie, Morrigan en X-23. Ik heb niet het idee dat dit team goed samen kan werken als het om assists gaat maar alledrie de speelstijlen staan me erg aan, mede omdat Wolverine en X-23 een goeie OTG hebben waar ik vaak dankbaar gebruik van maak. Sentinels beamers zijn geen enkel probleem meer, de meeste projectile spammers en keep-away spelers kan ik nu redelijk goed aan en de combo's worden steeds consistenter (startend met Wolverine divekick, cL, cL, cM, cH, S, jL, jM, jM, jH, drill kick, divekick, sH, S, jM, jM, air switch naar Morrigan, jL, jM, jM, jH, air switch naar X-23, jL, jM, jM, jH, divekick, ankle slice, hyper lukt me nu denk ik 6 van de 10 keer in een match als ik een opening krijg en mijn air switches niet gecountered worden. Ziet er enorm impressive uit
Er wordt over het algemeen nog wel enorm met hypers gegooid, zelfs als ik X-Factor aan heb krijg ik vaak nog de ene hyper na de andere om m'n oren totdat alle meters leeg zijn. Zonde, want dan kan ik aan mijn meters gaan beginnen
De community is wel erg vervelend, heb al veel hatemail gehad van Britse/Engelse spelers, varierend van sex met m'n moeder (ofwel ikzelf ofwel mijn tegenstander) tot "lagging cunt" na een match die vlekkeloos verliep. Vaak na matches waar alledrie mijn karakters nog staan aan het einde van de strijd, erg triest. Jammer dat ik geen capture device heb, het is soms hilarisch wat er na een avondje spelen in mijn inbox staat terwijl ik naar mijn idee absoluut niet lame speel, nooit op een afstandje blijf wachten of op de timer speel en enorm veel gevarieerde combo's probeer te gebruiken.
had zelf niet verwacht dat ik zo ver zou komen met Spencer maar toch
en geen hatemail, maar een positieve reactie van iemand die ik 4 keer achter elkaar had met Spencer/Arthur/Dormammu
denk dat ik hierna dormammu wat beter ga leren aangezien hij nog wel wat training kan gebruiken en zijn missions zien er ook debiel moeilijker uit dan die van spencer.
en arthur moet ik ook nog leren maar arthur is en blijft een keepaway char, dormammu eik ook maar dan langzamer
Hoe meer ik het speel, hoe minder ik het gevoel heb dat het er chaotisch aan toe gaat. Ik snap nu tenminste alle soorten technieken. Nu wat meer de specials van andere chars leren kennen zodat ik niet voor verrassingen sta als er iemand zijn hypercombo op mij loslaat

Anoniem: 387913
Maar komen jullie Chris en Tron Bonne veel tegen online?
zijn mijn meest gebruikte characters, maar volgens mij niet bepaald de populairste online...
wat is trouwens jullie suggestie voor een goede derde,
Chris is voor keepaway
Tron als allrounder, gewoon in te beuken op de tegenstander en als ze blokken, met haar Grab Super3 af te straffen...
ben alleen nog niet echter achter teamlid 3, dus suggesties zijn welkom
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 387913 op 25-02-2011 13:18 ]
nu nog maar dormammu verder leren en eventueel arthur ook nog
Vind wel dat het spel hier aan onze kanten totaal niet populair is , terwijl het in Amerika overal bekend is , erg jammer..
ik speelde tegen de cpu, en deed een team combo met sentinel als 3e. De combo dan geëindigd met een sentinel hyper, en de 1e was a uitgeschakeldP-Nut schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:44:
Ben gister achter gekomen dat zowel Sentinel en Akuma gruwelijk veel dmg doen als ze xfactor hebben. Slaat haast nergens op...... zelfs de chip dmg rijst de pan uit
Mijn demon team doet het goed
Akuma: rushdown
Morrigan: rushdown & keepaway
Dormammu: keepaway
Oftewel, leuk teampje
Ik heb het spel nu meer als een week, maar ik kan er nog maar weinig mee.
De missions probeer ik onder de knie te krijgen, maar al bij de meeste missions 5 haak ik al af.
Vroeger kon ik zulke combo's onthouden en ook uit mijn vingers krijgen, maar ik denk dat mijn timing in combinatie met het onthouden verkeerd is.
Met SF4 was ik ook geen wereldwonder, maar deed ik leuk mee in de middenmoot.
Misschien heeft het wel met het ouder worden te maken, ben nu 31 en heb er misschien de rust niet meer voor.
Vind het spel iig nog steeds chaotisch en heb soms het idee dat buttonsmashing tegen de cpu mij meer oplevert dan combo's proberen.
Nou ja ben klaar met mijn rant
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
vandaag toch ook alle Hulk missions completed, wat mij verbaasd aangezien ik zelf geen hulk speler ben ofzo, maar ook best wel makkelijk te comboen allemaal behalve missie 10 de assist timing komt weer lekker precies
naja, 2 characters gedaan met alle 10 missies, nu de rest nog XD das al verder dan ik ooit met SSF4 ben gekomen qua trials completen
Ben je hier ook soort van 'verplicht' zulke ground to air (juggle) combo's te maken, of kan je alsnog lekkere potjes spelen puur met wat mep en block principes? Bij de meeste filmpjes zie ik geen enkele mogelijkheid als iemand een combo op je loslaat, dit maar op 1 moment te blocken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 344765
beste jongen als je denkt dat tekken alleen button mash is zit je er dik naast.SinergyX schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:46:
Ik zit nu rond te kijken voor een nieuwe 'casual beat em up', tot hoever is deze game ook lekker simpel te spelen? Dit moment is het nog veel Soul Caliber, puur omdat je daar gecontroleerd maar toch makkelijk rond kan meppen (tegenstelling tot button bash win van Tekken), waar SSF4 vaak naar de complexere kwart tot half cirkel draaibeweging gaat.
Ben je hier ook soort van 'verplicht' zulke ground to air (juggle) combo's te maken, of kan je alsnog lekkere potjes spelen puur met wat mep en block principes? Bij de meeste filmpjes zie ik geen enkele mogelijkheid als iemand een combo op je loslaat, dit maar op 1 moment te blocken.
Maar marvel 3 is veel te hectics en te diep voor een casual beat em up. Alleen soul calibur is een casual fighting game de rest niet. Ik zou gewoon is de tijd nemen om een vechtspel te leren kennen maakt het een stuk vermakelijker
Het gaat niet om wat ik speel, ik heb zelf Tekken op een aardig niveau gespeeld dus ik weet dat het niet enkel button bashing is, heb zelf de hele Tekken serie compleet grijs gespeeld. Maar gaat om casual met wat vrienden spelen, zoals vroeger op de Wii (brawl?) en Rag Doll Kungfu, gewoon wat rond meppen voor de fun. Bij tekken liep dat uit op principe, wie het meest random op knoppen kan rammen, wint waarschijnlijk wel.Anoniem: 344765 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:39:
beste jongen als je denkt dat tekken alleen button mash is zit je er dik naast.
Maar marvel 3 is veel te hectics en te diep voor een casual beat em up. Alleen soul calibur is een casual fighting game de rest niet. Ik zou gewoon is de tijd nemen om een vechtspel te leren kennen maakt het een stuk vermakelijker
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
bij SSFIV moet je gewoon op select drukken, maar hier werkt dat precies niet?
maar zodra je weet welke move wat doet heb je dat ook allemaal niet nodig tbh

Anoniem: 387913
Hulk is langzaam, maak daar gebruik van...
Dus leer 1 keepaway character uit je hoofd,..
Of pak een allrounder als IronMan, houd hem uit je buurt,.
En als ie eenmaal dicht bij komt, korte combo, terug trekken, en weer keep away spelen...
dan moet het toch wel te doen zijn
Mwoah, langzaam valt volgens mij wel mee, Hulk's dash is vrij snel en z'n hyper armor maakt veel van z'n langzame moves goed. Voor dat soort grotere gevallen gebruik ik Morrigan en X-23, beide zijn klein genoeg om onder de beams van Sentinel te blijven en wendbaar genoeg om flink schade te doen. Met Morrigan kun je vrij goed spammen, zeker met d'r duplicate hyper, dat houdt ze op een grote afstand en Sentinel wordt dan toch van achter geraakt als hij me weet te raken met een beam, dat werkt veel Sentinel spelers op een gegeven moment flink op de zenuwen waardoor ze fouten gaan maken waar ik op in kan spelen. En haar air special heeft meerdere hits waardoor die redelijk goed tegen hyper armor werkt. X-23 heeft een heel breed scala aan moves om dichterbij te komen en flink druk te zetten. Ze heeft redelijk weinig health maar dat maakt ze meer dan goed met mobiliteit en openingen. Vooral haar Decapitating Slice werkt erg goed als je die in mix-ups gebruikt bij mensen die graag blokken en willen counteren met Hulk. Met een Talon Attack om dichterbij te komen gevolgd door een blockstring als, cL, cL, cM, cH, Ankle Slice, cL, cL, cM, cH, Decapitating Slice krijg je de meeste wel te pakken. De Dec Slice dan weer otg naar Ankle Slice, Hyper etc.Anoniem: 387913 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 13:56:
Ik zeg, Keep away,..
Hulk is langzaam, maak daar gebruik van...
Dus leer 1 keepaway character uit je hoofd,..
Of pak een allrounder als IronMan, houd hem uit je buurt,.
En als ie eenmaal dicht bij komt, korte combo, terug trekken, en weer keep away spelen...
dan moet het toch wel te doen zijn
Anyway, ff patsen

Ik heb me de afgelopen week teruggevochten van 77 wins en 135 losses naar 239/177 en m'n win/loss overall van 43% weten terug te brengen naar bijna 61%.
[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 01-03-2011 05:25 ]
echt een behoorlijk switch van SSF4 naar dit ... totaal andere manier van spelen / combo-en. Ik ga eerst die missions wel een beetje doorlopen ^_^
There is no art to find the minds construction in the face
- X23 -
heerlijke om mee te spelen en lekkere combo's) vooral die hop zodat je achter mensen komt en ze de verkeerde kant blokken... en als ze zitten en alleen maar light button spammen lekker hun nek kan breken met een unblockable - Ryu -
Simpel en heel belangrijke hyper special waardoor je projectile spammers kan punishen en in combinatie met xfactor gruwelijk veel dmg doen al dan niet chip dmg - Deadpool of Hulk
Ik begon met deadpool leuk om mee te spelen omdat ie grappig isneig momenteel meer naar Hulk, dit komt meestal omdat ik veel mensen tegen kom die hem gebruiken en hij doet gruwelijk veel dmg.... simpel mee te combo'en en bijna elke normal kan je veel dmg doen.... zeker in combinatie met xfactor bijna elke simpele combo insta-kill
Ik heb alleszins wel mijn zwakte gevonden in het team. Chris is eigenlijk té beperkt qua moves, dus daar zal ik wat moeten aan sleutelen.
heb nog niet teveel ranked gedaan maar ik zie wel dat kneok goed bezig is, alhoewel die aan zijn stats niet echt op defense speelt
magoed, zal na een paar extra ranked matches mijn stats enzo wel es posten
kun je combo's mee extenden eventueel, beste voorbeeld is denk ik Hulks Gamma Wave of Gamma Tsunami.
YouTube: MVC3 - Spencer BnB Combo
voorbeeld je op video, spencer die wire grapple doet op een al liggende wesker, dat is een OTG
daarna nog de Wesker assist, dat zijn 2 mooie voorbeelden
Speelde nog tegen iemand die haggar nam. Vrij frustrerende matchen ook, maar bleef doorspelen met ammy en mijn team van dante en akuma. Daardoor heb ik vrij goede tactieken kunnen ontdekken. Zoals het constant superjumpen om aanvallen te ontwijken is ook zeer belangrijk tegen haggar.
check YouTube: MvC3: Akuma Infinite Set-ups
Das de volgende
YouTube: Marvel vs Capcom 3 - Hsien-Ko Anki-Hou infinite
Waarschuwing dit kan je spelplezier bederven!
Hoezo nog meer? Omdat er twee infinites zijn ontdekt? Die Akuma combo is online vrijwel niet uit te voeren en vereist redelijk wat skill om consistent uit te voeren. Als je die infinite consistent kunt uitvoeren dan kun je waarschijnlijk ook een 100% combo uitvoeren die de tegenstander in veel minder tijd afmaakt en je misschien 1 hyperbalk meer kost so what's the use? Ja, het is irritant maar niet meer dan een 100% combo en dat wordt over het algemeen niet als 'cheat' gezien.Anoniem: 344765 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:58:
hahah deze game is nog meer broken dan mvc 2
check YouTube: MvC3: Akuma Infinite Set-ups
Das de volgende
YouTube: Marvel vs Capcom 3 - Hsien-Ko Anki-Hou infinite
Waarschuwing dit kan je spelplezier bederven!
Die tweede infinite is met een programmable controller gedaan, hij heeft het over een max 1 frame window en je moet ook nog eens het geluk hebben dat je met Hsien-Ko het juiste item raakt, ze gooit die dingen random en pas als je die ene item die stunned te pakken hebt en die ook nog eens raak gooit dan kun je die blijven spammen dus deze hoef je niet eens mee te rekenen als infinite...
Die Akuma infinite is al een poos bekend en ik ben nog niemand tegengekomen die 'm ook maar geprobeerd heeft (en ik heb zoals je kunt zien als redelijk wat matches gespeeld
EDIT: Heb net met iemand gespeeld die Deadpool, Wesker en Hsien-Ko gebruikte en die constant met Deadpool zat te schieten. De enige manier voor mij om dichterbij te komen is door de Chaotic Flame van Dormammu te gebruiken (maar dat anticipeert hij) en door flight mode + fwd dash met Morrigan te doen. Als ik eenmaal Deadpool had uitgeschakeld dan viel de rest heel erg mee. Superirritant, maar het daagt je wel uit
EDIT2: Muahahahaha
Fullscreen punishen wordt nog leuk in de toekomst
[ Voor 104% gewijzigd door Oguz286 op 04-03-2011 10:39 ]
over die 2 infinites, boeiend, die zul je lang zal ze leven nooit online zien tenzij je echt in de top tier zit en zelfs dan zal het sporadisch zijn wat mij betreft
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tsja, ik ben nu 5th Lord en het is soms echt te droevig voor woorden wat mensen gebruiken om maar zo hoog mogelijk in de rankings te komen. Hulk en Sentinel kom je echt enorm veel tegen, vaak met Phoenix of Doom/Magneto, hyper armor en beam abuse tot en met, veel kunnen nog net de b&b Hulk combo die rechtstreeks uit de missions komt maar dan houdt het echt op, zodra een van die twee karakters uit de vergelijking is gehaald dan faalt het zooitje 7 van de 10 keer enorm en krijg je ineens de ene wanhopige hyper na de andere hyper om je oren, zelfs als je X-Factored in een hoekje zit.pina schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 03:50:
Daarnet gespeeld tegen een ongelooflijke spammer: Tron, Hulk en Taskmaster. Hij begon met tron, het enige dat hij constant deed was naar mij springen en (wss) high attack, als ik blockte, altijd hetzelfde terug tot ik er eens probeerde uit te geraken, maar hij had altijd priority in de lucht, waardoor ik dan werd geraakt en in een combo terechtkwam. Combineerde dat dan met regelmatige assists en ik zag duizend sterretjes. Na Tron gebruikte hij gewoon identiek dezelfde tactiek met Hulk. Ik werd er gewoon ziek van. Uiteindelijk zelf lame zitten doen, met chris dan altijd flamethrower gebruikt en met ryu en akuma dan constant dragon punchen
Ik heb al drie rage quitters gehad die Phoenix als laatste karakter hadden met 5 hyper balken

Ik vind het juist een uitdaging om met een enorm zwak team (ik heb Morrigan even op de bank gezet en Akuma naast X-23 en Wolverine opgesteld, volgens mij heb ik dan minder HP in mijn hele team dan Hulk en Sentinel samen hebben
Tips zijn inderdaad gewoon lame terugdoen, maar daar wordt je over het algemeen niet heel veel wijzer van. Op de juiste momenten advance guard gebruiken en assists gebruiken om je aanval in te zetten zijn echt handige tools om je tegenstander uit z'n ritme te halen.
Heb nu met X-23 en Wolverine een nieuw trucje 'uitgevonden' dat heel goed werkt tegen hyper armor en sowieso in het algemeen. Ik heb Wolverine's assist op Berserker Barrage, dan kun je vanaf mid-screen al de assist inroepen, direct met X-23 een teleport doen (qcb, M) zodat je achter je tegenstander belandt. Vervolgens met X-23 gewoon cL mashen totdat de Barrage afgelopen is en daarna een combo inzetten. Op het moment trappen er nog enorm veel mensen in en blokken de verkeerde kant op waardoor ik free damage kan uitdelen (cL, cL, cM, cH, S, jL, jM, jM, jH, etc. etc.) en als ze niet blokken dan maak ik de string af en volg ik die op met een Decapitating Slice die weer OTG naar Hyper kan. Daar doet Hulk niets tegen met z'n hyper armor omdat het meerdere hits zijn en dus vrijwel niet te onderbreken is. En dan zie je al dat veel mensen die met dat soort giganten spelen onder druk eigenlijk niet zoveel meer voorstellen, een simpele advance guard tijdens mijn blockstring zorgt er al voor dat de Decapitating Slice niet connect om maar iets te noemen, dat gebeurt nog vrijwel niet.
Hebben we trouwens al genoeg spelers hier om een toernooitje op te zetten?
[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 05-03-2011 05:38 ]
speel tegenwoordig met Spencer/Hulk/Amaterasu, en die Ammy slow super helpt wel enorm, ook tegen de wat snellere characters aangezien ammy zerlf ook redelijk snel is
magoed, speel vaker unranken dan ranked, dus tja
spencer helpt ook wel met fireball spammers, air M wire grip en van daaruit lekker combo-en
Nee, er zijn een aantal karakters die niet elke low in een normal of normal in een high kunnen cancellen. Ik weet ze zo niet te noemen maar het zijn er een aantal.Anoniem: 344765 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 02:43:
een bnb combo met iedereen werkt crouch light medium hard launch jump light medium heavy launch
Dormammu is er een vanKneoK schreef op zondag 06 maart 2011 @ 05:23:
[...]
Nee, er zijn een aantal karakters die niet elke low in een normal of normal in een high kunnen cancellen. Ik weet ze zo niet te noemen maar het zijn er een aantal.
Ah, ja
Edit: weer even gespeeld, Wolverine x-factored assist combo naar level 3 hyper 104 hits, 1,663,000 damage
[ Voor 21% gewijzigd door KneoK op 07-03-2011 04:25 ]
wel 11-1 als ranked record magoed, dat wil niets zeggen in de onderste laag wat mij betreft
Deze game ziet er heel vet uit en ik heb na de filmpjes gezien te hebben erg zin gekregen om dit te gaan spelen en mezelf er een beetje in te verdiepen. Het grootste obstakel is: de arcade stick. Ik heb dus nog nooit hiermee gespeeld en ik vraag me af of de stap van controller naar stick een beetje te maken valt, vooral in een spel als MvC3?
De mogelijkheden/combo's van de characters kom ik wel achter, maar als ik ook nog met een stick om moet leren gaan ben ik bang dat het erg lastig gaat worden. Ik hoef niet op een superhoog niveau te spelen maar ik wil toch wel met een beetje diepgang spelen (uiteindelijk) en niet alleen maar button bashen.
Wat denken jullie? Is het mogelijk om na lange tijd geen vechtspellen gespeeld te hebben, dit spel op te pakken en met plezier en diepgang te spelen? En dan ook nog met een arcade stick, waarmee ik nooit gespeeld heb? Of hebben jullie nog advies/tips?
EDIT:
Helemaal vergeten dat spelen met een controller natuurlijk ook mogelijk is. Is dit een beetje te doen in een game als dit? Wat is eigenlijk het voordeel van een arcade stick t.o.v een controller?
[ Voor 8% gewijzigd door i-sk op 07-03-2011 14:32 ]
Je hebt bijvoorbeeld al je 5 vingers van je rechterhand voor de knoppen , waar je bij de controller vaak maar beschikt over de duim en wijsvinger.
echter lijkt marvel mij niet een game waarbij je echt een stick nodig hebt. bijna het meeste wat ze van je vragen is kwart cirkeltje en alle combo's in mvc3 zijn targetcombo's.
(dit houd in dat de timing van deze combo's enorm makkelijk zijn, je hoeft alleen maar de knoppen in de juiste volgorde in te voeren).
Dit is dus qua input executie een heel makkelijk spel.... de moeilijkheid ligt hem in
1. de chaos overzien en overal juist op te reageren.
2. al de combo mogelijkheden te onthouden en on the fly uit te voeren.
stick of controller lijkt me met dit spel veel minder een issue dan bij SSF4.
Eens.Emersion schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:46:
Speel het helaas niet zo vaak als dat ik SF4/SSF4 speelde, op de 1 of andere manier heb ik niet het gevoel dat ik hier beter in word nml.
Online verlies ik, of win ik omdat mijn tegenstander echt geen enkel idee heeft waar ie mee bezig is, en ik een heel klein beetje.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Input executie is makkelijker dan in SF en als je een beetje casual speelt dan zul je hooguit tegen de dpad issues van een 360 controller aanlopen maar ik moet toch zeggen dat er op hoger niveau een hoop dingen zijn die me onmogelijk zouden lukken zonder stick, neem bijvoorbeeld de volgende Wolverine combo vertaald naar 360 input: x, y, x, rb, a, jump, y, y, rb, a+x, down+rb, rb, a, jump, y, y, rb, a, b/rt, downforward+y, qcf, rb, rb, rb, rb, rb, rb, rb, qcf, x+y. Dat krijg ik met m'n duim echt niet voor elkaar, met de stick wel zonder probleem (al is de timing in die combo om je assist in te roepen en een slide te doen wel heel strict dus dat faalt nog weleens).Emersion schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:46:
arcade stick geeft je in veel gevallen meer precisie en vooral ook soepelere knopbediening.
Je hebt bijvoorbeeld al je 5 vingers van je rechterhand voor de knoppen , waar je bij de controller vaak maar beschikt over de duim en wijsvinger.
echter lijkt marvel mij niet een game waarbij je echt een stick nodig hebt. bijna het meeste wat ze van je vragen is kwart cirkeltje en alle combo's in mvc3 zijn targetcombo's.
(dit houd in dat de timing van deze combo's enorm makkelijk zijn, je hoeft alleen maar de knoppen in de juiste volgorde in te voeren).
Dit is dus qua input executie een heel makkelijk spel.... de moeilijkheid ligt hem in
1. de chaos overzien en overal juist op te reageren.
2. al de combo mogelijkheden te onthouden en on the fly uit te voeren.
Het ligt er heel erg aan hoe casual je wilt spelen en met welke karakters. Stop Hulk en Sentinel in een team en je zult amper combo's hoeven te maken van 5 of 6 moves achter elkaar en assists en dat soort dingen zijn bijna geen issue. Maar als je met karakters speelt die veel meer hits moeten doen om schade aan te richten zoals X-23, Wolverine, Dante, Morrigan etc. dan is de mogelijkheid om ingewikkelde strings makkelijk aan elkaar te rijgen zonder je vingers in de knoop te leggen toch wel een must vind ik, zeker als je niet elke match op een time-out wilt laten uitlopen.
Het is wat mij betreft niet anders dan bv. SSFIV, er zijn spelers die met een controller beter zijn dan jij ooit zult zijn met je stick van 500Euro, er zijn mensen die met een stick beter zullen spelen dan met controller en er zijn mensen die geen reet om de diepere technieken van fighters geven en gewoon lekker een paar specials willen doen gevolgd door een super, hyper, ultra en weinig verschil zullen merken tussen stick of pad.
Toch blijf ik erbij, omdat het target combo's zijn is je window van buttonpressses gewoon erg hoog.KneoK schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:00:
[...]
Input executie is makkelijker dan in SF en als je een beetje casual speelt dan zul je hooguit tegen de dpad issues van een 360 controller aanlopen maar ik moet toch zeggen dat er op hoger niveau een hoop dingen zijn die me onmogelijk zouden lukken zonder stick, neem bijvoorbeeld de volgende Wolverine combo vertaald naar 360 input: x, y, x, rb, a, jump, y, y, rb, a+x, down+rb, rb, a, jump, y, y, rb, a, b/rt, downforward+y, qcf, rb, rb, rb, rb, rb, rb, rb, qcf, x+y. Dat krijg ik met m'n duim echt niet voor elkaar, met de stick wel zonder probleem (al is de timing in die combo om je assist in te roepen en een slide te doen wel heel strict dus dat faalt nog weleens).
Het ligt er heel erg aan hoe casual je wilt spelen en met welke karakters. Stop Hulk en Sentinel in een team en je zult amper combo's hoeven te maken van 5 of 6 moves achter elkaar en assists en dat soort dingen zijn bijna geen issue. Maar als je met karakters speelt die veel meer hits moeten doen om schade aan te richten zoals X-23, Wolverine, Dante, Morrigan etc. dan is de mogelijkheid om ingewikkelde strings makkelijk aan elkaar te rijgen zonder je vingers in de knoop te leggen toch wel een must vind ik, zeker als je niet elke match op een time-out wilt laten uitlopen.
Het is wat mij betreft niet anders dan bv. SSFIV, er zijn spelers die met een controller beter zijn dan jij ooit zult zijn met je stick van 500Euro, er zijn mensen die met een stick beter zullen spelen dan met controller en er zijn mensen die geen reet om de diepere technieken van fighters geven en gewoon lekker een paar specials willen doen gevolgd door een super, hyper, ultra en weinig verschil zullen merken tussen stick of pad.
Een beetje Devil may cry/Bayonetta speler doet dat soort combo's met zelfs nog een knop ingehouden voor de target lock
Bij een spel met links is het zo dat je precies binnen 1 a 2 frames de volgende knop ingedrukt moet hebben en juist dat kan erg moeilijk zijn met een arm duimpje
Laatste alinea klopt als een bus natuurlijk....dat zal altijd zo blijven.
Heh, het zal ook grotendeels mijn persoonlijke voorkeur zijn denk ik, ik ben iemand die DMC en Bayonetta helemaal aan gort heb gespeeld zonder ook maar echte advanced combo's uit te hebben kunnen voeren. Ouderdom zullen we maar zeggenEmersion schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:01:
[...]
Toch blijf ik erbij, omdat het target combo's zijn is je window van buttonpressses gewoon erg hoog.
Een beetje Devil may cry/Bayonetta speler doet dat soort combo's met zelfs nog een knop ingehouden voor de target lock
Bij een spel met links is het zo dat je precies binnen 1 a 2 frames de volgende knop ingedrukt moet hebben en juist dat kan erg moeilijk zijn met een arm duimpje
Laatste alinea klopt als een bus natuurlijk....dat zal altijd zo blijven.
Wat links betreft zul je inderdaad gelijk hebben, de window die je in MvC3 hebt is vergeleken met bijvoorbeeld een Street Fighter titel natuurlijk gigantisch.
zit te denken om eventueel spencer nog te wisselen, maar dat kijk ik nog wel even aan atm
14-3 ranked atm dus nog niet heel veel aan de hand
Trish (zwaard), Dante (zwaard) en Zero (zwaard)
Ik merkte bijvoorbeeld dat ik gewoon geen attack er tussen krijg met Dormammu en dat is jammer want ik kan heel wat damage doen met hem zolang ik maar een light attack kan landen. Vandaar dat ik op het eind wat vaker snelle characters pakte (Felicia, Morrigan, Akuma). Maar nog steeds is er 'in' komen best moeilijk, daar moet ik zeker nog aan werken.
Ggs
heb je met Dormammu wel eens gedacht aan Flame carpets te leggen, kunnen ze niet constant attackenOguz286 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:19:
Gisteren met Emersion 30 potjes gespeeld. Z'n voorkeur voor characters met veel bereik is ook in MvC3 te zien.
Trish (zwaard), Dante (zwaard) en Zero (zwaard)
Ik merkte bijvoorbeeld dat ik gewoon geen attack er tussen krijg met Dormammu en dat is jammer want ik kan heel wat damage doen met hem zolang ik maar een light attack kan landen. Vandaar dat ik op het eind wat vaker snelle characters pakte (Felicia, Morrigan, Akuma). Maar nog steeds is er 'in' komen best moeilijk, daar moet ik zeker nog aan werken.
Ggs
sowieso heb ik wel wat unranked nog gedaan, ben nu ook bezig met een smerig keepaway team met Arthur/Dr.Doom/Sentinel
Hidden missiles en sentinel force is echt te goed met arthur op point, amper kans voor mensen om uberhaupt binnen te komen bar teleports enzo
maar mijn main zal denk ik toch Spencer/Hulk/Amaterasu nu blijven, leuke synergy met elkaar vind ik persoonlijk
ik geniet iig van Combofiend's Spencer, ook veel van te leren door er alleen maar naar te kijken
Anoniem: 380019
Zelfs met quick match moet ik te lang wachten.
Ben sinds vandaag begonnen met online spelen en duurt echt veels te lang voordat een tegenstander wordt gevonden.
Normaal gesproken kan ik arcade mode in een paar uur niet uitspelen met fight request aan, vaak zit ik dan pas in de tweede of derde ronde, continu tegenstanders. Gisteravond echter heb ik twee uur gespeeld en 1 tegenstander gehad, geen idee wat er aan de hand was.Anoniem: 380019 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:41:
Duurt het bij jullie ook zo lang voordat een tegenstander word gevonden met ranked matches?
Zelfs met quick match moet ik te lang wachten.
Ben sinds vandaag begonnen met online spelen en duurt echt veels te lang voordat een tegenstander wordt gevonden.
Je kunt het snelst tegen iemand spelen met fight request aan in ieder geval, in training mode of arcade mode.
Is fight reqeust ook ranked, want dan zie je bij win en loss 0 staan bij het begin scherm van een gevecht.KneoK schreef op maandag 14 maart 2011 @ 00:03:
[...]
Normaal gesproken kan ik arcade mode in een paar uur niet uitspelen met fight request aan, vaak zit ik dan pas in de tweede of derde ronde, continu tegenstanders. Gisteravond echter heb ik twee uur gespeeld en 1 tegenstander gehad, geen idee wat er aan de hand was.
Je kunt het snelst tegen iemand spelen met fight request aan in ieder geval, in training mode of arcade mode.
Ja, nadat je je characters hebt gekozen kun je fight request aanzetten en kiezen voor ranked of player matches.Anoniem: 380019 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 00:25:
[...]
Is fight reqeust ook ranked, want dan zie je bij win en loss 0 staan bij het begin scherm van een gevecht.
Edit: hmm, na nog even gespeeld te hebben denk ik dat ik door heb waarom ik helemaal geen matches meer kan spelen, omdat ik nu 4th Lord ben kan ik nu in zowel player matches als ranked matches alleen nog maar tegen 4th Lords of hoger spelen blijkbaar, oftewel, zeg maar dag tegen online play de komende periode

Wat een baggersysteem is dat match up gebeuren zeg. Ondanks dat het een geweldig spel kan zijn zijn er nu zoveel kleine ergernissen dat ik denk dat ik gewoon maar ga stoppen, het lijkt er op dat dit de laatste druppel is geworden.
[ Voor 44% gewijzigd door KneoK op 14-03-2011 03:03 ]
Ja, dat heb ik van het weekend inderdaad continu geprobeerd. Ik heb vanavond zowaar weer aardig wat matches kunnen spelen maar dat kwam puur omdat er waarschijnlijk veel meer mensen van rond mijn rank online waren. Tot en met rank 5 speel je tegen iedereen en alles, van Fighters tot 3rd Lords, maar vanaf 4th Lord kom je vrijwel alleen nog maar tegenover mensen van je eigen rank of hoger te staan. Mijn statistieken ding (met defense, offense, stability enz.) is nu ook rood geworden, dat zag ik ook al bij andere 4th Lords of hoger. Het maakt nu niets meer uit of ik naar same of any rank zoek.Akaendra schreef op maandag 14 maart 2011 @ 08:46:
mag hopen dat je je keuze wel op any rank hebt staan en niet op same ;P want dan krijg je natuurlijk alleen maar mensen van je eigen rank of hoger
Morgen is de grote DLC dag, althans, in ieder geval in Amerika, geen idee of Jill en Shuma ook hier al released worden. Ik ga Shuma zeker proberen als hij 'uit is', misschien dat hij nog voor een beetje lol kan zorgen. En als dat niet zo is dan leg ik het spel even in de kast en pak het over een maandje ofzo wel weer opnieuw op, hopelijk heeft Capcom tegen die tijd een mooie patch klaar met spectator mode (al heb ik begrepen dat die kans niet zo heel groot is).
Ik vind dit spel leuk voor tussendoor, maar kan er niet serieus mee omgaan
[ Voor 31% gewijzigd door Emersion op 15-03-2011 11:30 ]
YouTube: MvC3 - Aerial Tag Exploit
YouTube: MvC3: Captain America Infinite / キャプテン・アメリカ - 永久コンボ
YouTube: mvc3 magneto infinite 1
Dit spel is zo broken vind het wel vet maar toch ook wel jammer
Rushen met wolverine en x-23 zo lachen, tegenstanders weten niet eens wat er gebeurt haha. Assist met Magneto en lekker van een afstand spammen.
Kan een dag niet spelen ivm dat mijn xbox viel van mijn tafel terwijl ik aan het gamen was. Wat maakte mijn xbox een geluid zeg, kon net voorkomen dat tie niet viel maar mijn cd is wel overleden. Dus heb ik meteen een nieuwe besteld(zonde van mijn geld maarja). Dus wordt het ff wachten tot ik MvC3 binnen heb>.>
nogmaals, omdat er bepaalde dingen zijn die kunnen betekent niet dat je ze online uit kunt voeren, schijnbaar heb je dat nog niet door magoed.Anoniem: 344765 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:28:
nog meer broken stuff haha XD
sowieso vandaag es kijken of shuma gorath en jill te downloaden zijn, heb mixed verhalen gehoord van US spelers die het wel konden en anderen weer niet, ik zie het vanavond wel weer
De dlc is in Japan uitgesteld inderdaadEmersion schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:30:
Was de dlc niet pushed back door de tsunami in japan? dacht zoiets op te vangen op SRK of eventhubs ofzo
Ik vind dit spel leuk voor tussendoor, maar kan er niet serieus mee omgaandus weer ssf4
Mjah, wat betreft die Aerial exploit, er zijn wel meer manieren om om de 3 char DHC of 3 char Aerial Tag heen te komen, weinig broken.Anoniem: 344765 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:28:
nog meer broken stuff haha XD
Die Cap infinite is net zoals de Akuma infinite online gewoon niet toe te passen, veel te krappe link om dat consistent te doen en als ik het filmpje zo zie kun je 'm alleen vanaf een kale cH linken omdat de hitstun je met meer hits waarschijnlijk al te ver weg slaat, dus op toernooien zul je die ook niet zien. Als je je laat pakken door een enkele cH dan verdien je een 100% of infinite als je een beetje op niveau speelt.
Die Magneto infinite is geen infinite maar een 100% combo waar je een level 3 hyper voor nodig hebt, ook weinig spannends, met of zonder aerial tags kun je met heel veel karakters een 100% combo maken als je een level 3 hyper in de combo kunt verwerken. Ik heb het niet geprobeerd, maar als ik met X-23 een lange string maak, door combo naar Deadpool en een ground bounce combo doe en door combo naar Wolverine dan kan ik via een assist ground bounce ook z'n level 3 hyper doen, zal in totaal op veel karakters ook wel een 100% zijn.
Late edit: 'simpele' groundstring met Wolvie naar air, groundbounce naar air, groundbounce met Shuma's 3e assist naar Berserker Barrage>hyper level 3 doet al 957 damage. Het is een beetje hetzelfde als met Dante, het zijn indrukwekkende combo's die lang duren en enorm veel damage doen maar met veel andere chars kun je precies hetzelfde doen, al dan niet in kortere tijd of met minder hits in een combo.
Ik weet dat ik ook wel veel te klagen heb over bepaalde zaken maar al die verhalen over hoe broken het spel wel niet is vind ik enorme stemmingmakerij, 9 van de 10 keer is er helemaal niets aan de hand. Infinites en 100% combo's veranderen niet zo heel veel aan een match omdat je in het beste geval nog twee andere karakters over hebt. Als je je met alle drie de karakters door dezelfde combo laat grijpen dan denk ik dat het tijd is om training mode in te duiken (en Magneto zou 9 hyper bars nodig hebben om alle drie je karakters met deze combo af te maken).
[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 15-03-2011 22:07 ]
Damn wat een leuke fight..
Heb gisteren maar het spel gehaald.. Helaas nog geen stick op mijn PS3 maar die komt nog wel.. Had mijn xbox met stick verkocht dus moet alles weer opnieuw halen.. meteen een goede reden om een betere stick te halen
Ik had een SF fightstick en zit nu te twijvelen tussen Hori Arcade UHP3-07 of een SF Arcade round 2.. Zijn er nog mensen met ervaringen met betere/goedkopere sticks?
sowieso omdat ik zelf ook een Spencer speler ben heb ik zeer genoten van Combofiend's Spencer.
Bioniccc armmmmm
[ Voor 20% gewijzigd door Akaendra op 16-03-2011 23:59 ]
Anoniem: 279033
En lets face it, dlc is here to stay. Het werkt. Game makers verdienen er geld me, en gamers vinden het over het algemeen leuk genoeg om het te kopen.
Ik zou ook naar mijn werk kunnen fietsen in de hoop dat daarmee het OV of de diesel prijs wat goedkoper wordt, maar ik vermoed dat met 1 post hier op tweakers de succes kansen nogal laag liggen voor wat betreft massaal de nederlands te laten meedoen met zo'n 'actie'.

10 second ninja DONE
Des te minder DLC er verkocht wordt des te meer volledige spellen worden uitgebracht. Zolang je DLC blijft kopen steun je die malafide praktijken van Capcom om games teeds incompleter op te leveren,. (Of nog erger;wel compleet maar deels gelockt zodat je een unlock-code moet kopen)Sagat schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:49:
Sorry? Wie ben jij om te bepalen wat dom is? Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen of hij/zij de dlc de moeite waard vind.
En lets face it, dlc is here to stay. Het werkt. Game makers verdienen er geld me, en gamers vinden het over het algemeen leuk genoeg om het te kopen.
Ik zou ook naar mijn werk kunnen fietsen in de hoop dat daarmee het OV of de diesel prijs wat goedkoper wordt, maar ik vermoed dat met 1 post hier op tweakers de succes kansen nogal laag liggen voor wat betreft massaal de nederlands te laten meedoen met zo'n 'actie'.
Ik heb gisteren beide karakters gewoon gekocht, op zich wel grappig, maar nog niet echt mee gespeeld. Shuma spreekt me nog het meeste aan, kan zowel ver als dichtbij netjes aanvallen en kan snel rushen met kwart rondje naar voren en hard attack.
Maar het boeit me weinig of ik iets alleen unlock of moet dat ik het moet downen. Betalen doe je toch.
Verder is capcom voor mij idd een goede melker, kijk naar sf2, mega man, devil may cry en vast nog tig andere voorbeelden.
Echter......wat ze uitbrengen is wel gewoon goed. Ze maken (meestal) kwaliteit. Dus dan vind ik het niet erg om te betalen. (sf4 en ssf4 zijn denk ik mijn enige full price games geweest de laatste 2 jaar, en ik vind dat geen enkel probleem want ik heb mijn geld er zwaar uitgehaald)
Ze (de mensen van capcom) zijn commercieel. Ze moeten proberen hun winst te maximaliseren. Dan blijft over de vraag. Is de dlc voor jou de prijs waard? Ik speel (nog) geen mvc3 dus ik heb er geen haast mee. En daarnaast, het spel is prima speelbaar zonder deze 2 figuren toch. Het zou lullig zijn als je zonder deze chars ook niet kan spelen tegen mensen die ze wel hebben, maar zelfs in dat geval zou het mij persoonlijk niet interreseren, want ik denk dat genoeg mensen zijn die de dlc niet kunnen of idd willen halen, dus genoeg resterende tegenstanders.
Verder nogmaals, ik denk dat het gewoon een feit is dat dlc als concept werkt. En dan met name voor de game makers.
Vroeger waren bvb mappacks gratis, nou niet meer. Niet zeuren en betalen, of anders games/genres zoeken waar het anders is..........ze zijn er vast nog wel.
Ok met de doorgestreepte zin doe ik eigenlijk hetzelfde als get back maar dan van de andere kant van het hekje. Maar mijn mening moge duidelijk zijn.
De bezineprijzen is natuurlijk een heel andere discussie. En misschien moet iemand maar is een hyves of facebook pagina maken, kan me voorstellen dat de leden daar wel heel hard gaan oplopen.
* Sagat gaat zo maar is kijken of die er al is
10 second ninja DONE
Bij Capcom is het echter belachelijk. Neem de extra costumes in SF4. Je hebt al betaald voor de data, de costumes maar je moet extra betalen om er toegang toe te verkrijgen. Dat is gewoon BS. Soortgelijke dingen gelden voor MvC3 nu.
Shuma bevalt mij ook meer dan Jill, alleen wat problemen met Shuma's missie 7 die up eyebeam als jump cancel is echt weird maar dat zal wel aan mij liggen. voor de rest, kan een leuke main character worden voor mijn team in plaats van ammy
niet dat Getback geen gelijk heeft hoor, alhoewel dat wel wat subtieler gebracht had kunnen worden, maar vind toch dat iedereen het voor zichzelf moet bepalen
Ok, dan ga ik daar niet verder op in/ over zeuren.Anoniem: 279033 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:20:
Ik ben ook niet falikant tegen DLC.
Ok dus als die data niet op de dvd stond had je er minder problemen mee gehad? En als ik je rockband voorbeeld door trek. Kan je dan niet stellen dat op een dvd HEEL veel data kan, en dat liedjes niet bepaald veel ruimte eten?Bij Capcom is het echter belachelijk. Neem de extra costumes in SF4. Je hebt al betaald voor de data, de costumes maar je moet extra betalen om er toegang toe te verkrijgen. Dat is gewoon BS. Soortgelijke dingen gelden voor MvC3 nu.
Bij vanilla sf4 gaven ze aan dat doordat de data op de dvd stond je, je de alts kon zien als iemand anders ze wel gekocht had. Als dit zo ook geld voor shuma en jill dan juich ik het zelfs toe. Want bij super moest ik moeite

Helaas voor mijn eigen argumentatie geloof ik daar geen ruk van, dat dit technisch noodzakelijk was&is, maar ik vind het wel een noemenswaardige smoes
Ach ja, ik ga afsluiten met een mooie engelse zin:
'Let's agree to disagree'
10 second ninja DONE
Ik vind €10 te belachelijk voor 2 chars. Spel heeft me al 55 gekost.
En zeker niet te pret gegeven die MvC2 deed.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Dat dus. Als je serieus online wil spelen MOET je de DLC wel kopen aangezien je elk character goed moet kennen om er een kans tegen te maken. En dit zal heus niet de enige DLC zijn.P-Nut schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:26:
spel is net een maandje uit en dr staat deels een character op de disk.... tief toch een kut eind op met je dlc capcom.... outfits/alternates OK maar gameplay beinvloedende items tegen betalen toevoegen BOE
[ Voor 10% gewijzigd door OMX2000 op 17-03-2011 17:42 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Pffft, wat een drama weer zeg, het begint hier een beetje op gamefaqs te lijken, daar kunnen ze ook zo lekker schreeuwen om niks.Anoniem: 279033 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:53:
[...]
Dat dus. Als je serieus online wil spelen MOET je de DLC wel kopen aangezien je elk character goed moet kennen om er een kans tegen te maken. En dit zal heus niet de enige DLC zijn.
Dat het grootste deel van de dlc al op disc staat klopt, maakt dat het minder de moeite waard om aan te schaffen? Ik snap dit gezeur echt niet, Capcom heeft vanaf het moment dat alle karakters bekend waren al aangekondigd dat Jill en Shuma dlc zouden worden, koop het spel dan gewoon niet als je het daar niet mee eens bent. Het spel is zo compleet als Capcom heeft aangekondigd.
Roepen dat het massaal niet kopen van dlc completere spellen oplevert is naief, dat zal eerder als gevolg hebben dat er gewoon helemaal geen spel gemaakt gaat worden. Dlc is al een tijd lang een interessante manier om klanten aan je produkt te binden, de redenen van de mensen achter Rock Band zijn net zo vroom als die van Capcom, uiteindelijk zal jij voor zo weinig mogelijk inspanning maximaal moeten betalen, dat heet commercie. Voel je je genaaid? Doe dan niet mee aan die commercie en laat de dlc of het hele produkt links liggen. Wil je toch meedoen aan dat circus, doe dan niet alsof Capcom niet in zijn recht staat om zaken te doen zoals zij dat willen doen.
Maw ze geven al aan dat je EXTRA mag betalen voor een compleet spel. DLC ontwikkelen is 1 ding maar dit is dus bewust content uit het spel blokkeren om gamers extra te laten lappen.KneoK schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:45:
[...]
Pffft, wat een drama weer zeg, het begint hier een beetje op gamefaqs te lijken, daar kunnen ze ook zo lekker schreeuwen om niks.
Dat het grootste deel van de dlc al op disc staat klopt, maakt dat het minder de moeite waard om aan te schaffen? Ik snap dit gezeur echt niet, Capcom heeft vanaf het moment dat alle karakters bekend waren al aangekondigd dat Jill en Shuma dlc zouden worden, koop het spel dan gewoon niet als je het daar niet mee eens bent. Het spel is zo compleet als Capcom heeft aangekondigd.
Bullshit, ze hebben aangegeven hoe compleet het spel zou zijn bij release. Bij hoeveel spellen is er tegenwoordig al dlc verkrjgbaar op de releasedag? Hoe vaak krijg je bij een CE of SE al toegang tot die dlc terwijl je er bij een normale editie vanaf dag 1 voor moet betalen? Het enige verschil is dat je de dlc bij veel spellen moet downloaden, in dit geval heb je de karakters al gedeeltelijk op de disc staan. Capcom had de karakters ook niet op de disc kunnen zetten, dan waren ze nog steeds op de 15e uitgegeven als download en had je er nog steeds voor moeten betalen.Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 07:32:
[...]
Maw ze geven al aan dat je EXTRA mag betalen voor een compleet spel. DLC ontwikkelen is 1 ding maar dit is dus bewust content uit het spel blokkeren om gamers extra te laten lappen.
Daarnaast is de content niet alleen geblokkeerd maar de karakters op de disc zijn gewoon niet af en onspeelbaar in die vorm. De mensen die de karakters voor release al tevoorschijn hebben weten te toveren hebben dit gedaan door de data van Jill en Shuma te combineren met de data van andere karakters.
Erg omstreden patch als ik het zo leesAnoniem: 344765 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:17:
Jeuj patch uit Sentinel hp is flink gezakt van 1,300,000 naar 905,000 yesen wat gameplays bugs zijn gefixt
Ah ja, en de tijd die je krijgt om je personages te kiezen mag toch ook wel drastig naar beneden gehaald worden, naar 30 seconden of zo.
Vandaag ook maar mijn 320 missions done trophy gehaald
nee, als je met friends speelt, gaat dat niet, maar wel met random player matches. Als ik met een vriend speel, zit je ook in zo'n lobby, bij player matches is dat nietAkaendra schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:17:
je bedoelt ranked matches met rematch option, want met player matches zit dat er gewoon in hoor.
Vandaag ook maar mijn 320 missions done trophy gehaaldsommige missions zijn echt belachelijk debiel om te doen, maar het laat wel zien dat mijn voorkeur bij de wat tragere chars ligt
Ik hoop het niet, dat maakt boosten van je rank wel erg makkelijk. In lobbies zou het wel makkelijk kunnen zijn als je met z'n tweeen speelt.Akaendra schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:17:
je bedoelt ranked matches met rematch option, want met player matches zit dat er gewoon in hoor.
Vandaag ook maar mijn 320 missions done trophy gehaaldsommige missions zijn echt belachelijk debiel om te doen, maar het laat wel zien dat mijn voorkeur bij de wat tragere chars ligt
Er zijn wel meer irritante issues die ze mogen aanpakken. Zomaar wat kleine schoonheidsfoutjes: bij een rage quit of dc van je tegenstander wordt je met fight request teruggegooid naar het menu in plaats van dat je verder kunt met arcade of training. In een lobby wordt je bij een rq of dc onderaan de lijst geknald in plaats van dat je tegen de volgende tegenstander mag vechten. Als je een request krijgt tijdens arcade die mislukt dan wordt fight request automatisch uitgezet. Na elke match die je met fight request doet weer opnieuw je karakters kiezen om verder te gaan met arcade.