• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-05 09:44

De nieuwe telg in de marvel vs. capcom serie!
Hieronder de officieel aangekondigde characters, klik op de afbeelding voor meer informatie over het character!

http://cdn.marvelvscapcom3.com/capcom/mvc3/blog/logo-marvel.gif

http://cdn.marvelvscapcom3.com/capcom/mvc3/blog/logo-capcom.png

Cinematische trailers:

Episode 1
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tvVTn2zafyA]
Episode 2
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XOoEfBrnnBQ]
Episode 3

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:49
Nice, daar is dan eindelijk het topic. Puik werk Emersion!

Kan niet wachten op deze game :)

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-06 13:28
heb em ook al in de pre-order staan.
Ik verwacht ook volgens die duitse game mag scans dat Hsien-ko en Sentinel de laatste 2 zullen zijn die announced worden voor de release.

zelf zat ik te denken aan een team van Spencer/Trish/Wesker eventueel Crimson Viper

hoogstwaarschijnlijk zal dta uitdraaien op geheel andere personages maar goed :D
denkd at ik wel wat ga letten op assists, en ik moet sinds TvC dus een vervanger hebben voor Frank en Ippatsuman :P
sowieso lag me de pace van TvC al, dus met MvC zal dat ook wel goedkomen gok ik zo.

• Stoffa
Nog een tip trouwens voor degenen die hem zsm willen hebben:

http://www.drakenslag.com.../viewtopic.php?f=4&t=1499
Zaterdag 12 feb wordt er dus een toernooi georganiseerd in Rotterdam, tevens kan je daar dan al de game halen. Kost geloof ik 55 euro voor de game + Brady strategy guide.

Zit zelf te denken aan een team van Wesker/Dante/Storm (die laatste misschien vervangen door Phoenix). Dit is echter puur gebaseerd op dat ik deze drie de tofste personages vind, of ze elkaar als team ook goed aanvullen geen flauw idee...

[Voor 29% gewijzigd door Stoffa op 27-01-2011 19:31]

• Emersion
Als Devil May Cry fan (voordat ninja theory Dante in een meth-addict veranderde) van het eerste uur komen Dante en Trish zitten 100% in mijn main team, bij de 3e denk ik aan wesker, maar die spot is vrij wisselbaar, dus dat ga ik nog wel bekijken.

• Akaendra
Nu dus officieel, Sentinel en Hsien-Ko zitten er dus ook in.

Official Gameplay trailers

Sentinel
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RqFid6xqGyE]

Hsien-Ko
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gwEHS6dr6Lw]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat zien die episodes er ongelofelijk gaaf uit zeg.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Emersion
@akaendra

Sentinel en Hsien-Ko toegevoegd aan de character lijsten van de startpost. Komen er nog 2 characters bij? 20 characters per kant hebben ze dan netjes :D

@mrvegeta
ja ik vind ze ook geweldig gemaakt!!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Marvel vs Capcom? Alsof Capcom ook maar enige kans heeft tegen Captain America en Wolverine....

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Emersion schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:36:
@akaendra

Sentinel en Hsien-Ko toegevoegd aan de character lijsten van de startpost. Komen er nog 2 characters bij? 20 characters per kant hebben ze dan netjes :D

@mrvegeta
Al moet ik zeggen dat ik de ingame beelden dan weer een stuk minder vind.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Akaendra
Emersion schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:36:
@akaendra

@mrvegeta
ik ga gokken van niet, maar je weet nooit met capcom.
denk dat dit de final line up gaat zijn zonder DLC.
althans, enige wat ik nog verwacht dat ze de final boss bekend gaan maken in Galactus

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-01 00:42
Lijkt me echt een supervette game, ga zo pre orderen!

Galactus filmpje stond btw al op Gametrailers etc.

[Voor 53% gewijzigd door aramdin op 09-02-2011 19:47]

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog)

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 14:53
Allright, heb zojuist MvC3 besteld :D Ik ga weinig tijd hebben om het te spelen, maar dat moet de pret niet drukken :P

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 09:26
Ik wil deze game ook hebben! echter neem ik aan dat toernooi in rotterdam hij het snelst te krijgen is? tevens vroeg ik mij af of ze wel genoeg exemplaren hebben zaterdag... anders is het niet de moeite waard voor mij :( (moet uit den bosch komen :()

Anoniem: 380019

Heb de vorige delen niet gespeeld hoop dat ik het snel onder de knie krijg om meteen online te gaan haha!
Wordt toch een tijdje zoeken naar de juiste characters, is er misschien een team voor beginners?
Oguz286 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:12:
Allright, heb zojuist MvC3 besteld :D Ik ga weinig tijd hebben om het te spelen, maar dat moet de pret niet drukken :P
Vraagje, waar heb je MvC3 besteld? Ik bestel meestal mijn spellen via mediaoffer maar die hebben MvC3 niet>.>

• Akaendra
Had de mijne al een paar weekjes teurg pre-ordered bij Gamemania, denk dat ik em volgende week vrijdag ook meteen ga oppikken na mijn werk.
tja, wat betreft beginnende characters, Ryu is een, heb zelf Mv2 nooit gespeeld dus weet het niet echt van de marvel kant

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:15

KneoK

Not in a million lightyears

Mijn pre-order staat ook al een poosje, kan niet wachten maar vind het niet de moeite waard om er helemaal voor naar Rotterdam te gaan. Daarnaast lees ik alleen maar PS3 dit en PS3 dat over dat toernooi dus ik weet niet eens zeker of ze ook 360 versies verkopen daar.

Ach, Gamemania is wel vaker iets te snel met pre-orders uitleveren dus misschien begin volgende week wel een sms'je dat 'ie klaar ligt.

Nog geen idee welke chars ik ga spelen, Akuma wil ik graag proberen, Viper ook, verder zal het veel experimenteren zijn denk ik.

Anoniem: 380019

Wat een prijsverschil tussen Gamemania en yourgamezone.

http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=24981

http://www.yourgamezone.n...ps/62060817/Products/5490

Bestellen jullie bij Gamemania omdat het betrouwbaar is? Iemand die bij yourgamezone heeft besteld?

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 21:04

Nazanir

Is pappa!

Even een vraagje, is het aan te raden dit spel te spelen met zo'n arcade stick, zoals bijv. een Street Fighter 4?

Ik wilde SF4 eigenlijk altijd wel spelen, maar de aanschaf van een stick (zeker een kwalitatief goede), is een redelijk dure investerin. Als het nodig is voor MvC 3, dan kan ik in de toekomst deze misschien gaan gebruiken voor meer games (denk aan MK9). Als hij verder prima met de controller te spelen is, hoor je mij niet klagen. Maar haal je er echt voordeel uit? Dan word het overwegen van zo'n stick voor mij ook interesanter.

-

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-06 20:17

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Er is een joystick topic ergens verstopt hier op GoT. ;)

Heb je een ps3, dan is de standaard joypad goed genoeg om normaal te kunnen spelen.

Heb je een 360 dan zou ik je adviseren te beginnen met een fightpad (kost je +- 40 euro) of kijken of je ergens nog een tekken6& wireless joystick bundel kan vinden, dan heb je voor misschien nog wel minder dan de prijs van een fightpad een stick en een redelijke tot leuke game (afhankelijk van je smaak natuurlijk).
Maar gelijk toegegeven dat die stick idd ook niet top kwaliteit is.
Je kan dan wel voor relatief weinig geld testen of stick spelen je beter bevalt dan pad.

On topic:
Ik ga kijken of ik een keertje dit spel bij iemand kan testen, want het lijkt me toch wel leuk. Is kijken of de prijs over een maandje dropt van voor 60 eur vind ik het net een te groot risico (zonder gespeeld te hebben).

10 second ninja DONE

• Stoffa
Nazanir schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:50:
Even een vraagje, is het aan te raden dit spel te spelen met zo'n arcade stick, zoals bijv. een Street Fighter 4?

Ik wilde SF4 eigenlijk altijd wel spelen, maar de aanschaf van een stick (zeker een kwalitatief goede), is een redelijk dure investerin. Als het nodig is voor MvC 3, dan kan ik in de toekomst deze misschien gaan gebruiken voor meer games (denk aan MK9). Als hij verder prima met de controller te spelen is, hoor je mij niet klagen. Maar haal je er echt voordeel uit? Dan word het overwegen van zo'n stick voor mij ook interesanter.
Ik heb een aantal MK9 joysticks voorbij zien komen, en die hadden weer een andere layout. Ben eigenlijk niet zeker of MK9 goed te spelen is met de standaard Madcats TE layout? Zou ik iig wel ff uitzoeken voor je je keuze maakt.

Verder ligt het er gewoon heel erg aan op wat voor manier je MVC3 wilt gaan spelen. Zo speelt mijn huisgenoot SSF4 heel casual. Hij speelt gewoon met standaard pad, en verliest veel. Hem maakt het niet uit aangezien hij toch gewoon puur voor de lol speelt. Ik speel SSF4 echter toch net een tikkie meer hardcore, en zou echt niet zonder stick willen spelen. Ik vind bijv een FADC ultra echt veel makkelijker op stick dan pad...maar er zijn ook weer genoeg mensen die het op pad wel kunnen. Al met al zie je de meer serieuze spelers echter bijna allemaal op stick...

@Sagat: kan echt wel goedkoper hoor:

MvC3 €46,- inclusief verzenden op gamedumper.nl met de kortingscode MVC3. Op gamehubs zelfs 35E incl verzending heb ik vernomen.

[Voor 4% gewijzigd door Stoffa op 11-02-2011 14:57]

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Tsja 35 eur is niet veel.....gebruikte gamehubs vroeger best vaak, maar met mogelijke DLC issues heb ik dan toch liever een nl/eng versie. Ik heb trouwens ook nog genoeg te doen met (s)sf4, tvc, kof98 en tekken :P
(en dan vergeet ik nog fighters op retro consoels)

MK gebruikt toch 'maar' 6 knoppen? 2xp, 2xk, block, run...? zou moeten lukken toch?

10 second ninja DONE

• Akaendra
naja, ik had MvC ook nooit gespeeld, ben eigenlijk begonnen met tatsunoko vs Capcom en het is nu net wat beginner vriendelijker als Street Fighter 4

@Sagat: eventueel bij een gamemania vragen of je die game mag spelen, tenminste als er eentje bij je in de buurt zit, doen ze meestal niet zo moeilijk over.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Heb geen gamemania, maar wel zat andere gamestores. Maar ik wil liever op mijn gemak spelen met wat mensen die het spel kennen dan rush rush 5 mins in de gamestore.

Komt wel goed, ik mag binnenkort weer naar Bussum en daarvandaan is het niet heel ver naar amsterdam.....komende donderdag is het daar is daar een mvc3 fight meet :)

[Voor 3% gewijzigd door Sagat op 11-02-2011 16:17]

10 second ninja DONE

• Emersion
Morgen is het zover, ik kan niet wachten!
Frisse adem door door al het SSF4 geweld :D

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Emersion schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:41:
Hahaha, nog 1 nachtje slapen :P
Hee maar ging jij niet binnenkort naar dld sf4 spelen?

[Voor 54% gewijzigd door Sagat op 11-02-2011 16:49]

10 second ninja DONE

• Stoffa
Emersion schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:41:
Hehe frisse wind bedoel je neem ik aan ;)
Heb er ook zin in morgen, hoe laat ben jij er Emersion?

• Akaendra
meh, sowieso is rotterdam beetje te ver, en ik wacht nog wel een weekje voor ik hem in mijn handen heb, zit eventueel toch te denken aan Wesker of Hsien-Ko als derde member :P die reflector is wel pro van Hsien

• Oguz286
Ik heb het besteld bij yourgamezone.nl

Als ik niet had besteld had ik Emersion lief aangekeken of hij ook een voor mij zou kunnen meenemen :( Oh well :P

• Emersion
Sagat schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:48:
[...]

Hahaha, nog 1 nachtje slapen :P
Hee maar ging jij niet binnenkort naar dld sf4 spelen?
nee, zwitserland volgende week :D , dld in maart ofzo, maar daar ga ik ook marvel spelen ;)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Echte world warrior.

Ik ga trouwens donderdag idd even naar Amsterdam. Kijken of het marvel virus mij dan ook pakt.

10 second ninja DONE

• P-Nut
Zojuist bij futurezone Rotterdam geweest. Voor mensen die niet bekend in Rotterdam zijn is het heel irritant om te vinden. Misschien is een omschrijving hoe je er móet komen de volgende keer handig. (als die er wel was my bad). Het was beste chaotisch maar wel gezellige sfeer met hier en daar wat hype :P bij aankoop van mvc3 leuke dvd met de eerste afleveringen van spiderman,xmen en fantastic 4. Dit ter compensatie omdat de strategie guide niet op tijd was. Ik heb gelijk een realarcade pro 3 gekocht voor maar 60euro! Ik zag ook iemand van shandaloo en heb ik gelijk 8 sanwa buttons gekocht. Pfff ik ben gevoelig voor inpulsaankopen. ( ohja ik heb een a3 poster gekregen :) die werden uitgedeeld.

• Oguz286

Ahahahahahaha >:)

Mijn Demon Team: Akuma, Morrigan, Dormammu >:)

• Akaendra

Wesker is toch ook wel heel dodelijk in de handen van een goede speler.

zit nog te twijfelen Trish/Wesker, Spencer en Hsien-Ko/Dormammu

geen flauw idee welke chars me gaan liggen iig :P

• Emersion
Haha deze week flink wat marvel erop zitten.

Het is een verdomd leuk spel, enige minpunten zijn de (verlopige) afwezigheid van een spectator mode en sentinel :P

Heb gehoord dat de spectator mode komt, hopelijk samen met een sentinel nerf, zoals het nu staat heeft hij het meeste health, meeste damage en fucking makkelijke combos omdat hij zo traag is, het enige wat met hem lastig kan zijn is 1 hit plaatsen, maar die ene hit leid vaak zonder moeite naar 70+% damage voor een character..... dit is te doen met andere characters maar dan moet je snellere en lastigere combinaties maken.
Maarja misschien is het gewoon wennen aan de matchup voor sentinel me niet meer inmaakt.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-04 09:47
Is het spel al ergens te koop? Of hebben jullie de import versie?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 14:22
Emersion schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:58:
Haha deze week flink wat marvel erop zitten.

Het is een verdomd leuk spel, enige minpunten zijn de (verlopige) afwezigheid van een spectator mode en sentinel :P

Heb gehoord dat de spectator mode komt, hopelijk samen met een sentinel nerf, zoals het nu staat heeft hij het meeste health, meeste damage en fucking makkelijke combos omdat hij zo traag is, het enige wat met hem lastig kan zijn is 1 hit plaatsen, maar die ene hit leid vaak zonder moeite naar 70+% damage voor een character..... dit is te doen met andere characters maar dan moet je snellere en lastigere combinaties maken.
Maarja misschien is het gewoon wennen aan de matchup voor sentinel me niet meer inmaakt.
Ik vind het spel nog verdomd lastig! :P
Ik dacht dat hij toegankelijker was dan SF4, met SF4 kon ik nog aardig uit de voeten.

Er gebeurt zoveel op het scherm, dat ik het soms echt te chaotisch vind.
Misschien nog een kwestie van wennen als je al zolang SF4 speelt.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 08:45
Deze game gaat er ook echt komen in mijn collectie. Kan er niet op wachten.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Akaendra
SF4 is idd traag in vergelijking met de VS series :P die zijn best chaotisch.
nu maar hopen dat gamemania em ook eerder levert zodat ik em van tevoren kan ophalen

Anoniem: 344765

Hehe iemand die het ook toe geeft sentinel suxs =/. game is geweldig weinig opties maar who cares maar die sentinel ript 80% van je door een 10 hit combo lame =/.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-04 09:47
Vraag het nog maar een keertje, omdat ik niet tot vrijdag kan wachten ;) Waar hebben jullie het spel gekocht?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• KneoK

KneoK

TheKillingBean schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:48:
Vraag het nog maar een keertje, omdat ik niet tot vrijdag kan wachten ;) Waar hebben jullie het spel gekocht?
Waarschijnlijk op het launch event afgelopen zaterdag. Je zult dus nog even moeten wachten ;)

klopt launchevent ja mensen dit spel is prima om met stick te spelen sommige combos zijn te belachelijk om uit te voeren echt heel veel combinaties mogelijk ongelooflijk

• Akaendra
schijnbaar hebben veel winkels em al in de schappen liggen, gamemania heeft em ook al staan als verkrijgbaar, dus met wat geluk kan ik mijn exemplaar vanavond ophalen.
fingers crossed in ieder geval :D

• KneoK

KneoK

Akaendra schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:55:
schijnbaar hebben veel winkels em al in de schappen liggen, gamemania heeft em ook al staan als verkrijgbaar, dus met wat geluk kan ik mijn exemplaar vanavond ophalen.
fingers crossed in ieder geval :D
Hmm, ik heb nog niets van mijn pre-order gehoord. Toch zo maar eens gaan neuzen bij wat winkels in de buurt.

Edit: tripje is niet voor niets gewees, Gamemania Nijmegen heeft 'm nog in de schappen liggen.

[Voor 10% gewijzigd door KneoK op 15-02-2011 17:32]

• aramdin
Vandaag in mn mailbox de melding dat die van mij is verstuurd (all4games.nl), vanaf morgen dus dik knallen :) Ben benieuwd!

• Akaendra
KneoK schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:14:
[...]

Hmm, ik heb nog niets van mijn pre-order gehoord. Toch zo maar eens gaan neuzen bij wat winkels in de buurt.

Edit: tripje is niet voor niets gewees, Gamemania Nijmegen heeft 'm nog in de schappen liggen.
naja, nog geen confirmation van mijn orde rgekregen, ach, kan wel wachten tot vrijdag, moet toch nog eerst een andere game uitspelen :D

• KneoK

KneoK

Akaendra schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:48:
[...]

naja, nog geen confirmation van mijn orde rgekregen, ach, kan wel wachten tot vrijdag, moet toch nog eerst een andere game uitspelen :D
Ze hadden m'n oude telefoonnummer nog in het systeem staan, daarom had ik geen sms gekregen :D

Eerste indruk van het spel: CHAOS :o

Ik wist echt niet waar ik moest beginnen dus ben maar wat guides gaan zoeken, begin het nu een beetje onder de knie te krijgen. De eerste air combo's met char switch komen er nu uit in training mode. Waar ik nog het meeste moeite mee heb is de button lay-out. Heb zo'n beetje alle lay-outs nu al geprobeerd en wat customs gemaakt maar ben nu voorlopig redelijk gelukkig met lay-out 3. Ik moet nog heel veel Street Fighter trucjes afleren merk ik en erg wennen aan het veel hogere tempo, dat duurt denk ik nog wel even.
Ook het zoeken naar openingen lukt nog voor geen meter, ik heb geen idee wat ik kan counteren en wanneer ik een goeie aanval kan inzetten, na 1 online match ben ik direct maar weer training mode ingedoken :X

Dat het er gelikt uit ziet dat wisten we natuurlijk al, maar het is wel heel tof om het nu eindelijk op een groot scherm te zien. Ik ga me hier wel een poosje mee vermaken, ik denk dat SSFIV voorlopig in het doosje blijft zitten.

• Dj Neo Ziggy
Zo vanmiddag bij de mm gehaald in alexandrium. daar was ie 55.
Ben hem dus nu aan het installeren....

Zo 2 uur verder en een duim minder! My god 1 woord: Complete chaos.
Wat me opvalt is dat ze de snelheid er iets uit hebben gehaald vergeleken met deel 2, maar dat is niet minder erg. Er zijn veel meer sorten manieren van blokken (advanced) Kick back e.d. dingen die in nog niet onder de duim heb.
Verder heb je een soort van laat ik het noemen injectie. X-factor waardoor je ff heel erg sterk word, (tevens regen je dan) en dat kan echt een life saver zijn.
En de hoofdbaas, daar heb ik mijn bedenkingen bij. Hij kan instakills doen en dat vind ik niet kunnen.

Verder is het dus een machtig spel en blij dat ik het heb aangeschaft.

[Voor 75% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 16-02-2011 00:02]

• Anoniem: 338511
  • Niet online
Mij valt het op hoe uitgewerkt en anders de meeste vechters aanvoielen. Er zitten enkele opvallende vechters bij die toch beter spelen dan je denkt. Wat ook duidelijk is is hoe smeric Capcom weer bezig is met DLC. Shuma-gorath en Jill zitten al op de disc dus dat wordt weer 5 euro betalen voor een rip off unlock key van 7kb.

Daarnaast zijn de alternate costumes voor Cap, Iron Man, Ryu en Dante ook al lang af (zie de filmpjes van een paar weken terug) maar daar zullen we ook wel weer flink voor moeten lappen. Zou me niet verbazen dat wanneer je de game 'volledig' wil hebben je 100 euro kwijt bent.

• P-Nut
ik loop zelf ook al te spelen met button layout

Abcd= Bovenste rij knoppen arcade stick
1234= Onderste rij knoppen arcade stick

A B C D
1 2 3 4

A= Heavy
B= Medium
C= Light
D= L+M+H (gelijk aan dash en off super?)
1= S
2= assist 1
3= assist 2
4= assist 3

Je denkt misschien WTF is dat nou, maar combo's kan ik nu in een rondje/rechtslinks afleggen :P
Het voelt fijn Ring/Middel/Wijs vinger beweging te maken.. In tegelstelling tot Wijs Middel Ring voelt het niet zo natuurlijk.

Ik ben zelf nieuw to MarvelVsCapcom dus mocht iemand advies hebben wat eventueel een betere layout is hoor ik het graag voordat ik mijzelf misschien wat onhandige button layout aanleer.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 11:32

Wiebbe

<none />

Gisteren gespeeld met wat vrienden. Het speelde erg lekker al zeg ik het zelf. Ik heb nooit echt SF4 of MvC 2 gespeeld maar wel heeeeel veel TvC (EU en JP) dus eigenlijk konden we er bijna meteen instappen. Het spel voelt bijna hetzelfde aan als TvC maar misschien iets sneller omdat je meer characters hebt? (2 ipv 3)

Wat ik nog wel mis is Barocke en Megacrash? Maar volgens mij kan je X-Factor gebruiken ipv deze twee mechanics..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:03
gisteren ook gekocht. Vroeger keiveel SF-series gespeeld, SSFIV ook veel gespeeld maar ik had echt veel moeite met het linken. Bij dit spel is het allemaal veel toleranter geworden, wat ik wel positief vind. Er zit nog meer diepgang in dit spel dan SSFIV waardoor de gameplay eigenlijk moeilijker is, ook al zijn de combo's en moves gemakkelijker uit te voeren. Klinkt een beetje tegenstrijdig, maar zo ervaar ik het toch.

Is ook serieus wennen dat je geen aparte trap en klop-aanvallen meer hebt. Vooral wanneer ik met SF-characters speel. Maar het is wel maf dat het allemaal zo spectaculair is :Y

• Dj Neo Ziggy
Zijn er trouwens meer mensen die last hebben van frame drops? Zeker tegen Galactus..

• Niet online
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:05:
Zijn er trouwens meer mensen die last hebben van frame drops? Zeker tegen Galactus..
Geen enkele last van gehad.

Werkt trouwens de level 3 HC van Deadpool op Galactus? Denk het niet maar heeft iemand het al uitgeprobeerd?

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ja ik heb ook framedrops gezien.. vooral tijdens het begin van een gevecht als de poppetjes zichzelf voorstellen. Ook bij assists zijn er soms slowdowns te zien op de ps3 versie :-(

• KneoK

KneoK

Trancentral schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:33:
Ja ik heb ook framedrops gezien.. vooral tijdens het begin van een gevecht als de poppetjes zichzelf voorstellen. Ook bij assists zijn er soms slowdowns te zien op de ps3 versie :-(
Op de 360 nog helemaal niets van gemerkt, als er geen lag is in ieder geval. Bij een goeie verbinding is de hele match met al het grafische geweld gewoon vloeiend, zodra de verbinding slechter wordt kan het echt dramatisch zijn.

Voorlopig ben ik bezig met een team van Akuma, Morrigan en X-23, gaat steeds beter en het wordt ook steeds leuker. Je pikt de Street Fighter mensen er vaak wel meteen uit, ik heb al meer dan eens tegen Ryu's gevochten die precies hetzelfde deden als in SFIV, in een hoekje hado's spammen :P

Wat ik overigens jammer vind is dat je in de lobbies niet mee kunt kijken naar de gevechten, beetje saai om alleen die balkjes te zien.

[Voor 7% gewijzigd door KneoK op 16-02-2011 20:38]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Twijfel nog om hem te halen, wat ik zie is hij nog sneller dan mvc2 en dat kon ik al nauwlijks bijhouden :P
Verleiding is groot though.

Oh en voor de comicfans :P

http://www.cad-comic.com/cad/20110216
_O-

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Akaendra
KneoK schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:44:
[...]

Op de 360 nog helemaal niets van gemerkt, als er geen lag is in ieder geval. Bij een goeie verbinding is de hele match met al het grafische geweld gewoon vloeiend, zodra de verbinding slechter wordt kan het echt dramatisch zijn.

Voorlopig ben ik bezig met een team van Akuma, Morrigan en X-23, gaat steeds beter en het wordt ook steeds leuker. Je pikt de Street Fighter mensen er vaak wel meteen uit, ik heb al meer dan eens tegen Ryu's gevochten die precies hetzelfde deden als in SFIV, in een hoekje hado's spammen :P
:') heb mijn copy nog niet, magoed, kan eventueel wachten tot vrijdag I suppose.

Sowieso is Ryu echt heel makkelijk om mee te combo'en, deed ie al in TvC

Cr.L > Cr.L > Cr.M > Hard Tatsu > Shinku Hadoken :P Tatsu kun je ook vervangen door hard Donkey kick ofzo ;)
en ja, ik speelde met Tatsunoko vs Capcom gedeeltelijk ook met Ryu, wassie niet zo slecht als in de MvC reeks iig :P
zal sowieso nog steeds moeten kijken welk team ik pak, zou graag een marvel equivalent hebben voor Tatsunoko's Ippatsuman XD

• KneoK

KneoK

Akaendra schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:38:
[...]

:') heb mijn copy nog niet, magoed, kan eventueel wachten tot vrijdag I suppose.

Sowieso is Ryu echt heel makkelijk om mee te combo'en, deed ie al in TvC

Cr.L > Cr.L > Cr.M > Hard Tatsu > Shinku Hadoken :P Tatsu kun je ook vervangen door hard Donkey kick ofzo ;)
en ja, ik speelde met Tatsunoko vs Capcom gedeeltelijk ook met Ryu, wassie niet zo slecht als in de MvC reeks iig :P
zal sowieso nog steeds moeten kijken welk team ik pak, zou graag een marvel equivalent hebben voor Tatsunoko's Ippatsuman XD
Ryu is een tof karakter om mee te spelen inderdaad, makkelijk om op te pikken (er kan nog een c.H voor je tatsu ;) ). Ik denk ook dat dit voor veel spelers de eerste MvC is en dus nog niet echt gewend zijn aan het feit dat rushen en raggen soms de betere uitweg is dan in een hoekje blijven staan met karakters die meer op snelheid gemaakt zijn. In dit spel heb je nog veel meer opties om iemand die alleen hado's gooit genadeloos af te straffen.

Ik zuig op het moment ook nog enorm, merk dat ik heel snel cL, cL, cM, cH, air doe en dan hetzelfde voor team air, echte combo's met individuele karakters wil nog niet echt. Ik ga maar weer eens wat missions doen om te zien wat er allemaal mogelijk is.

sh**** man die doom loop kick en magneto combo is harde koek voor de rest weet ik ongeveer met zn 20+ charachters mooie combos

• aramdin
WAT EEN VET SPEL!!!

Zo dat is eruit! Moet wel erg wennen aan de snelheid, vooral als je die team combos met 3 personen krijgt, dan is het haast niet meer te volgen haha. Sentinel lijkt aardig overpowered, hoge damage per attack zeg.

Multiplayer hadden ze wel beter mogen uitdenken, duurt best lang om een match te vinden en het lobbysysteem vind ik ook niet echt fijn. Kan echt lang duren voordat je een keer aan de beurt bent...Waarom niet een lobby waarin je gelijk een match kan beginnen met iemand die nog geen gevecht is begonnen?

Afgezien daarvan erg fijn spel! Mooi hoe alles "comic" uitademt en die kleine touches doen het hem. Zoals Galactus die de "pagina" verscheurt voordat de match begint etc

Ik speel btw met een Hori Fight Stick 3 (uiteraard op Normal mode), kan me haast niet voorstellen hoe ik sommige dingen moet doen op de controller...

PS. is speler Trimark toevallig lid hier?

• pina
Ik speel altijd singleplayer met arcade request, dan heb je het snelste een tegenstander. Ik vind het wel kut dat je niet op voorhand kan zien of je connectie ok is. Je ziet het zelfs nergens. Je ziet ook niet tegen wie je speelt, tot je de characters hebt gekozen. Maar vooral dat je de connectiekwaliteit niet kunt zien is echt ruk.

• aramdin
Dat is nog eens een goede tip. Alleen jammer dat je idd niet de kwaliteit van de verbinding kan zien, wel zo essentieel om met een redelijke ping te spelen.

• SD5k
  • Laatst online: 13:08

SD5k

>4&X

Er komt binnen een paar weken een update met oa een verbeterd lobbysysteem waarbij je dus wel kan spectaten, dat kregen ze niet helemaal goed werkend voor de release schijnt het.

En inderdaad.. wat een moddervette game! 8)

[Voor 11% gewijzigd door SD5k op 17-02-2011 17:42]

ik heb leuk nieuws voor sentinel haters waaronder ik. YouTube: MvC3 Combo rank collection. vanaf 30 seconde begint het muahahaha lekker voor die gaare rot sentinel hele spel is gewoon weg perfect behalve die sentinel die verpest alles

• KneoK

KneoK

Holy crap, ben wat gaan stoeien in training mode en max damage wat ik er nu met Akuma, X-23 en Morrigan uit krijg is 1,053,400 :D Je moet dan wel level 5 hyper hebben dus de kans dat ik dit in een gevecht zal kunnen gebruiken is niet zo heel groot, maar met 3 levels krijg ik er ook al iets van 753,xxx uit.
SD5k schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:42:
Er komt binnen een paar weken een update met oa een verbeterd lobbysysteem waarbij je dus wel kan spectaten, dat kregen ze niet helemaal goed werkend voor de release schijnt het.

En inderdaad.. wat een moddervette game! 8)
Zo'n update zou echt geweldig zijn, nu is het gewoon heel saai om in een lobby te zitten. In SSFIV is het veel leuker om te wachten omdat je de gevechten ziet, nu vecht ik vaak totdat ik verlies en als er meer dan twee man in de wachtrij staan dan zoek ik een nieuwe lobby.

[Voor 50% gewijzigd door KneoK op 17-02-2011 18:11]

• Akaendra
eindelijk vandaag kunnen ophalen, meteen maar Training mode ingedoken, en moet zeggen, Spencer does not disappoint :D

ben nog een beetje aan het stoeien maar het ziet er eventueel naar uit dat ik Spencer/Dormammu/Wesker ga pakken ofzo, dante ligt me helemaal niet eigenlijk :)

Je kan zo makkelijk een charachter in een keer killen met wat hyper combos

• KneoK

KneoK

Is het trouwens niet een idee om net als in het SF topic een lijstje op te nemen met psn en xbl tags?

• aramdin
Sounds like a plan ;) Staat ook in mn sig, maar een lijstje is handiger :)

• pina
iemand een idee hoe je het beste uit een hoek kan ontsnappen? Ik word regelmatig gewoon de hoek ingeduwd en als ze mij daar vastzetten, geraak ik er met moeite uit en kan alleen blocken. Van char switchen lukt wel, maar dan krijgt die nieuwe char het allemaal op zijn kap...

• Niet online
Trouwens, dat wedstrijdcommentaar wat je aan kan zetten is ook waardeloos.

• Dj Neo Ziggy
pina schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:35:
iemand een idee hoe je het beste uit een hoek kan ontsnappen? Ik word regelmatig gewoon de hoek ingeduwd en als ze mij daar vastzetten, geraak ik er met moeite uit en kan alleen blocken. Van char switchen lukt wel, maar dan krijgt die nieuwe char het allemaal op zijn kap...
Dan moet je advanced blokking doen:
Advanced Guard - While blocking press the special button and another attack button.

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:10
Advancing Guard kan trouwens ook met 2 willekeurige attack knoppen; je hebt niet per se de special knop nodig. En AG inbouwen in je spel is een must; zeker bij geblockte hypers voorkomt het een hoop chip damage

• pina
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:36:
[...]

Dan moet je advanced blokking doen:
Advanced Guard - While blocking press the special button and another attack button.
ah ja, dacht ook net aan dat. De moves en combo's zijn in zekere mate gemakkelijker dan SSFIV maar technisch lijkt het spel toch diepgaander te gaan.

• Akaendra
vandaag meer mission mode, en god ik kan niet meer kiezen, Super Skrull is ook ontzettend vet om mee te spelen. Sentinel ook unlocked, maar die is cheap dus die valt af, iedereen kan wel met dat ding spelen en winnen :P

lol alleen al met magneto kan ik al 1,3 mill damage doen XD
Voor de liefhebbers van high level play waar je ook een hoop van leert
YouTube: Wednesday Night Fights MVC3 2/16/2011 - Part 2 - Neo VS Clock, Pools, Dat Pipe and Top 4
Hier een link naar de al zo handige hyper guide
http://wiki.shoryuken.com/Marvel_vs_Capcom_3
Druk op een plaatje van een charachter of de naam om door gelinkd te worden na een youtube video van die gene met handige tips.
Owja voor de mensen die nieuw in de versus serie zijn.

Belangerijk!

Het is belangerijk dat je wavedash gebruikt omdat, je dan veel sneller kan aanvallen openingen kan creeren. Wave dashen doe je vervolgens door op de l1 knop te drukken als je de controls op B hebt staan. Die je eventuel ook kan veranderen bij controls. Nadat je l1 hebt gedrukt dasht je charachter naar voren als je tijdens die dash naar ondere drukt en nogmaals dasht zie je dat de animatie gecancelt wordt waardoor je er weer een dash in kan doen. als je onder en l1 spamt met de juiste timing zal je zien dat je met de juiste charachters als een beest naar voren vliegt. Naja veel succes (Y). Heb je vragen stel ze maar ik ben zelf ook niet zo heel bekend met de versus serie maar ben aardig op weg.

[Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 344765 op 19-02-2011 12:09]

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 01:10
Heb hem gister ook gehaald.. En... Snap er niks van :D

Speel niet zoveel fighers buiten street fighter 4 en tekken en dit is toch iets heel anders ^^

Gister wat missions gedaan en ook de "story" mode proberen te spelen maar zit vast bij de end boss natuurlijk :P
Straks eens wat tutorials doornemen op youtube en hopen dat het dan wat beter gaat :)

• Akaendra
Wavedash voor Spencer is langzamer dan zijn normale dash, gebruikt die zelf dan ook niet :D
Mijn huidige team: Spencer on point/Dormammu/Wesker.

betrap me er wel op dat ik vaak cross over aerials doe, dat wel :) maar goed, ik hou wel van een team dat niet na 2 tellen door op de grond ligt, alhoewel dark phoenix redelijk irritant kan zijn

van de 15 ofzo matches die ik unranked gedaan heb toch 13 gewonnen en maar 2 verloren, eentje door een chinees met megalag, was ook bah om te spelen

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 11:32

Wiebbe

<none />

Anoniem: 344765 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 00:31:
lol alleen al met magneto kan ik al 1,3 mill damage doen XD
Voor de liefhebbers van high level play waar je ook een hoop van leert
YouTube: Wednesday Night Fights MVC3 2/16/2011 - Part 2 - Neo VS Clock, Pools, Dat Pipe and Top 4
Hier een link naar de al zo handige hyper guide
Druk op een plaatje van een charachter of de naam om door gelinkd te worden na een youtube video van die gene met handige tips.
Owja voor de mensen die nieuw in de versus serie zijn.

Belangerijk!

Het is belangerijk dat je wavedash gebruikt omdat, je dan veel sneller kan aanvallen openingen kan creeren. Wave dashen doe je vervolgens door op de l1 knop te drukken als je de controls op B hebt staan. Die je eventuel ook kan veranderen bij controls. Nadat je l1 hebt gedrukt dasht je charachter naar voren als je tijdens die dash naar ondere drukt en nogmaals dasht zie je dat de animatie gecancelt wordt waardoor je er weer een dash in kan doen. als je onder en l1 spamt met de juiste timing zal je zien dat je met de juiste charachters als een beest naar voren vliegt. Naja veel succes (Y). Heb je vragen stel ze maar ik ben zelf ook niet zo heel bekend met de versus serie maar ben aardig op weg.
Op zich handig om te melden dat er op Shoryuken ook wordt verteld of het wel of niet mogelijk is om met een character te wavedashen. Niet alle characters hebben namelijk baat bij wavedashen zoals Akendra ook al meld..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• KneoK

KneoK

Pffft, ik begin Sentinel en Storm zo stiekem toch wel een beetje rotkarakters te vinden als ze in een team zitten :| Als iemand er nog een beetje aanvallend mee speelt heb ik er niet zoveel moeite mee, dan vind ik verliezen niet zo erg maar ik heb gisteren een paar keer tegen iemand gespeeld die Storm en Dante gebruikte met Sentinel. Hij ging in de hoek staan met Storm en bleef maar whirlwind's spammen, laag, hoog, en dat gecombineerd met de quick attack van Sentinel, die drie lage raketten. Zodra er hyper was even wisselen naar Sentinel, hypercombo en snel weer terug naar Storm om weer whirlwinds te spammen. Zodra ik over de helft van het scherm was begon hij als een gek weg te dashen en vliegen en begon het hele gezeik weer van voor af aan.

Dat vind ik op het moment het enige grote nadeel van het spel (naast het soms onhandige en onlogische menu, als iemand in een fight request quit voor de match begint dan kom je terug in het hoofdmenu, wtf!! Ik zat op very hard net bij de eindbaas :| |:( ), er zijn sommige attacks die vrijwel het hele scherm vullen en je een flink eind naar achteren duwen, dan is dichterbij komen een hels karwei. Dan kun je wavedashen, doubledashen, vliegen, weet ik het, maar als je iedere twee dashes er weer drie wordt teruggeworpen is dat nogal frustrerend :X Er zit op het moment nog een erg groot gat tussen "ik ga hier zitten, kom maar" en "in your face mofo, ik laat je alle hoeken van het scherm zien".

Wel leuk dat er nu online steeds meer te doen is nu het spel overal verkrijgbaar is. Van de week kon ik met fight request aan een match per kwartier spelen, nu krijg ik om de paar minuten een nieuwe request. Ook zoeken van player matches, ranked matches en lobbies gaat een stuk sneller.

• Akaendra
mja, sentinel is idioot, heb em wel gezien in lower ranked matches maar dan wordt ie echt als spaz gebruikt.

ik heb wesker inmiddels ongewisseld met Arthur, en ik verbaas me over hoe goed die kleine man is met keepaway spelen en dan zelfs in Melee nog genoeg bang te hebben om naast spencer en dormammu te kunnen staan.
Had em wel nodig aangezien spammers zoals Kneok al zei wel voor irritaties zorgde, en arthur is ideaal ervoor :D

• Aryawn
  • Laatst online: 26-05 22:35
Wat dat betreft is er dan een gelijkenis met MvC2, waar Sentinel en Storm ook al top tier waren. Daar kon je met Storm ook lekker wegvliegen, een beetje super meter vullen, etc.

Ik denk dat ik de game binnenkort ook maar eens ga aanschaffen. Heb nu echter niet zo veel tijd om te spelen.

• Akaendra
vraag me overigens ook af hoe je in godsnaam de character themes als standaard muziek kunt installen bij battles ipv stage themes.
heb echt alles zowat afgezocht maar kan het echt niet vinden :P

• pina
Ik neem altijd Chris en sinds gisteren meer en meer Dante. Sterke character met snelle special moves. Als derde neem ik dan voorlopig akuma of ryu. Een lichte voorkeur voor Ryu want zijn supermove werkt op 0 frames :)

• KneoK

KneoK

KneoK schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 17:19:
Pffft, ik begin Sentinel en Storm zo stiekem toch wel een beetje rotkarakters te vinden als ze in een team zitten :| Als iemand er nog een beetje aanvallend mee speelt heb ik er niet zoveel moeite mee, dan vind ik verliezen niet zo erg maar ik heb gisteren een paar keer tegen iemand gespeeld die Storm en Dante gebruikte met Sentinel. Hij ging in de hoek staan met Storm en bleef maar whirlwind's spammen, laag, hoog, en dat gecombineerd met de quick attack van Sentinel, die drie lage raketten. Zodra er hyper was even wisselen naar Sentinel, hypercombo en snel weer terug naar Storm om weer whirlwinds te spammen. Zodra ik over de helft van het scherm was begon hij als een gek weg te dashen en vliegen en begon het hele gezeik weer van voor af aan.

Dat vind ik op het moment het enige grote nadeel van het spel (naast het soms onhandige en onlogische menu, als iemand in een fight request quit voor de match begint dan kom je terug in het hoofdmenu, wtf!! Ik zat op very hard net bij de eindbaas :| |:( ), er zijn sommige attacks die vrijwel het hele scherm vullen en je een flink eind naar achteren duwen, dan is dichterbij komen een hels karwei. Dan kun je wavedashen, doubledashen, vliegen, weet ik het, maar als je iedere twee dashes er weer drie wordt teruggeworpen is dat nogal frustrerend :X Er zit op het moment nog een erg groot gat tussen "ik ga hier zitten, kom maar" en "in your face mofo, ik laat je alle hoeken van het scherm zien".

Wel leuk dat er nu online steeds meer te doen is nu het spel overal verkrijgbaar is. Van de week kon ik met fight request aan een match per kwartier spelen, nu krijg ik om de paar minuten een nieuwe request. Ook zoeken van player matches, ranked matches en lobbies gaat een stuk sneller.
Hmm, dat tweede neem ik terug, matchmaking en niet kunnen zien tegen wie je speelt voordat je karakters kiest is op het moment mijn grootste ergernis, in ranked kan ik me dat voorstellen maar in player matches? Het komt vaak genoeg voor dat ik als 9th ranger voor de 5e keer op rij tegenover die goedkope 4th lord kom te staan. Een keer of drie is leuk, daarna mis ik echt de optie "tegen deze klojo wil ik nooit meer spelen" maar de enige opties die je hebt zijn de match uitzitten of rage quitten voordat het gevecht begint, beide allesbehalve leuk. Dan ben je aangewezen op lobbies, dan kun je dus niet met fight request aan spelen en lobbies in deze regio zijn nog heel zeldzaam waardoor je vaak de ene match perfect kan spelen tegen een Italiaan en de volgende match tegen een Amerikaan staat te laggen. Ik hoop dat er snel een patch komt om matchmaking te verbeteren zodat je niet continu tegenover 4th en 5th lords staat als broekie.

Anoniem: 51543

Ik word helemaal gestoord van al die sentinals online :( Als laatste char ff Xfactor gebruiken en dan je tegenstander dood chippen, zucht... Blij dat de snapback tactic bij de meeste wel werkt anders zou het helemaal kansloos zijn.

Mijn team:
Amy
Hulk
Zero/Wolverine

PSN: Kishiidotnl

Misschien binnekort een GoT toernooitje?

tja game is vet maar sentinel is zwaar belachelijk x factor level 3. 3 of 4 klappen en je bent al dood + armour + veel hp + range= broken. als ze dit binnenkort niet gaan fixen zijn een hoop mensen al klaar met mvc 3

• Akaendra
of je pakt Arthur die sentinel buiten kan houden en kan annoyen :D net zoals een hoop andere characters, enige klote voor Arthur zijn Teleport characters zoals wesker als die eenmaal in range zijn :P

Huidig team dus:

Spencer (Bionic Launcher Assist)/Dormammu (Purification Assist)/Arthur (Dagger toss of Fire Bottle toss Assist)

mocht je me willen toevoegen op PSN: JimmyMcWeaksauce

• pina
je komt regelmatig mensen tegen die op schermafstand (long range dus) gewoon special moves spammen. Ik bedoel dan de gun fire van Deadpool. De recovery van die animatie is zodanig klein, dat die constant die gun fire na elkaar kan doen. Als ik dan bv met chris speel, heb ik alle moeite om dichterbij te geraken, gezien die een zeer slechte jump heeft. Hoe zouden jullie dat oplossen?

• KneoK

KneoK

pina schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:10:
je komt regelmatig mensen tegen die op schermafstand (long range dus) gewoon special moves spammen. Ik bedoel dan de gun fire van Deadpool. De recovery van die animatie is zodanig klein, dat die constant die gun fire na elkaar kan doen. Als ik dan bv met chris speel, heb ik alle moeite om dichterbij te geraken, gezien die een zeer slechte jump heeft. Hoe zouden jullie dat oplossen?
Daar ben ik zelf ook nog heel erg mee aan het stoeien. Gisteren tegen een ultiem spamteam gespeeld, MODOK, Dr Doom, Iron Man, beam, beam, assist beam, beam, assist beam, beam, beam, assist beam, hyper beam, beam, beam, hyper beam, assist beam... Dit soort dingen en de nogal overpowered Sentinel zijn voor mij het spel op het moment zwaar aan het verpesten. Ik speel graag met snelle karakters met mooie combo strings, het is gewoon belachelijk om je favoriete karakters te moeten inwisselen voor andere karakters om in 6 van de 10 matches dat kutgespam te kunnen counteren.

Het zal ook voor een groot deel aan mezelf liggen, ik kan m'n weg tussen easy controls spammers en MvC2 experts gewoon nog niet vinden maar zoals het er nu aan toe gaat weet ik niet of ik erg gemotiveerd blijf om beter te kunnen counteren, het is gewoon te frustrerend om enorm veel moeite in combo's en tactiek te stoppen terwijl je letterlijk afgemaakt wordt door mensen die op twee knoppen kunnen blijven rammen.

Genoeg gerant, ik zal pas weer posten als ik wat positiefs te melden heb :p

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:10
pina schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:10:
Superjump (eerst omlaag, dan springen), en dan in de lucht snel vooruit komen (air dash, voorwaartse aanval oid...ik ken Chris zn moves niet)?

• Akaendra
KneoK schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:02:
[...]

Daar ben ik zelf ook nog heel erg mee aan het stoeien. Gisteren tegen een ultiem spamteam gespeeld, MODOK, Dr Doom, Iron Man, beam, beam, assist beam, beam, assist beam, beam, beam, assist beam, hyper beam, beam, beam, hyper beam, assist beam... Dit soort dingen en de nogal overpowered Sentinel zijn voor mij het spel op het moment zwaar aan het verpesten. Ik speel graag met snelle karakters met mooie combo strings, het is gewoon belachelijk om je favoriete karakters te moeten inwisselen voor andere karakters om in 6 van de 10 matches dat kutgespam te kunnen counteren.

Het zal ook voor een groot deel aan mezelf liggen, ik kan m'n weg tussen easy controls spammers en MvC2 experts gewoon nog niet vinden maar zoals het er nu aan toe gaat weet ik niet of ik erg gemotiveerd blijf om beter te kunnen counteren, het is gewoon te frustrerend om enorm veel moeite in combo's en tactiek te stoppen terwijl je letterlijk afgemaakt wordt door mensen die op twee knoppen kunnen blijven rammen.

Genoeg gerant, ik zal pas weer posten als ik wat positiefs te melden heb :p
is ook een rede dat ik mijn team heb aangepast, Arthurs projectile game is gewoon een van de beste die er is, en knalt alles wat andere projectile spammers kunnen gewoon finaal de lucht uit. wel handig, ook zijn assist is echt met Golden armor gewoon idioot goed :)

Dagger toss > Deadpool Machinegun spam
Lance Toss > zo'n beetje alle andere projectiles
Fire Bottle is sowieso een van de beste assists op zich, leuker nog met golden armor aangezien Arthur daar niet uitklapt als assist zijnde.

heb vanavond denk ik wel een stuk of 10-20 matches unranked gespeeld en er maar 1 van verloren :P

magneto en doctor doom hebben de beste projectiles :P gaat door artur spam heen.

• Akaendra
Anoniem: 344765 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:09:
magneto en doctor doom hebben de beste projectiles :P gaat door artur spam heen.
nope, lance toss gaat door Magnetic Disruptor heen mits je het 2 maal doet, zelfde voor doom ;)

• Dj Neo Ziggy
Ben ook tot de conclusie gekomen dat soms wel en soms niet de damage wel door gaat als de timer voor bij is.
Ben dus wel eens verslagen nadat de timer over was. (iemand die z'n super aan het afmaken was) Dat was bij SSFIV toch anders

• P-Nut
lvl 3 super doet de timer laten vriezen!

een lvl 1 super loopt de tijd gewoon door.....

:P

• pina
B.A.L. schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:52:
[...]

Superjump (eerst omlaag, dan springen), en dan in de lucht snel vooruit komen (air dash, voorwaartse aanval oid...ik ken Chris zn moves niet)?
nu heb ik enkele keren een 'lange' super jump gedaan, hoog en ver springt hij dan, zo ongeveer een volledig scherm ver. Maar het is me niet nog een keer opzettelijk gelukt, weet jij of iemand anders toevallig hoe je het precies doet? Onder, boven en naar voor werkte alleszins niet. Tenzij het natuurlijk een char-specifieke move was maar dat zou mij verbazen. Het was met Chris.
P-Nut schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:25:
lvl 3 super doet de timer laten vriezen!

een lvl 1 super loopt de tijd gewoon door.....

:P
och, dat wist ik niet. Wel interessant weetje :Y

[Voor 16% gewijzigd door pina op 22-02-2011 12:07]

Akaendra schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:21:
[...]

nope, lance toss gaat door Magnetic Disruptor heen mits je het 2 maal doet, zelfde voor doom ;)
als het goed is niet door een heavy disruptor ;)

Voor onze nieuwelingen
Selecteer de charachter waarvan je iets wilt weten daarnaast is er ook een video met basis uitleg van iederen poppetje.
Voor de hardcore freaks volg gewoon www.eventhubs.com, www.shoryuken en www.iplaywinner.com voor dagelijkse combo videos tips and tricks en nog veel meer. Nee ik maak geen reclame ben er om mensen te helpen.

[Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 344765 op 23-02-2011 01:48]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee