Pffft, ik begin Sentinel en Storm zo stiekem toch wel een beetje rotkarakters te vinden als ze in een team zitten

Als iemand er nog een beetje aanvallend mee speelt heb ik er niet zoveel moeite mee, dan vind ik verliezen niet zo erg maar ik heb gisteren een paar keer tegen iemand gespeeld die Storm en Dante gebruikte met Sentinel. Hij ging in de hoek staan met Storm en bleef maar whirlwind's spammen, laag, hoog, en dat gecombineerd met de quick attack van Sentinel, die drie lage raketten. Zodra er hyper was even wisselen naar Sentinel, hypercombo en snel weer terug naar Storm om weer whirlwinds te spammen. Zodra ik over de helft van het scherm was begon hij als een gek weg te dashen en vliegen en begon het hele gezeik weer van voor af aan.
Dat vind ik op het moment het enige grote nadeel van het spel (naast het soms onhandige en onlogische menu, als iemand in een fight request quit voor de match begint dan kom je terug in het hoofdmenu, wtf!! Ik zat op very hard net bij de eindbaas

), er zijn sommige attacks die vrijwel het hele scherm vullen en je een flink eind naar achteren duwen, dan is dichterbij komen een hels karwei. Dan kun je wavedashen, doubledashen, vliegen, weet ik het, maar als je iedere twee dashes er weer drie wordt teruggeworpen is dat nogal frustrerend

Er zit op het moment nog een erg groot gat tussen "ik ga hier zitten, kom maar" en "in your face mofo, ik laat je alle hoeken van het scherm zien".
Wel leuk dat er nu online steeds meer te doen is nu het spel overal verkrijgbaar is. Van de week kon ik met fight request aan een match per kwartier spelen, nu krijg ik om de paar minuten een nieuwe request. Ook zoeken van player matches, ranked matches en lobbies gaat een stuk sneller.