Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

revertive schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:43:
[...]
Welke Samsung zat je aan te denken dan, voor de Galaxy S & de Galaxy SII zijn volgens mij gewoon MIUI roms te vinden op miuiandroid.com
Kweenognie...misschien wel de Note :D
Goed nieuws dat er MIUI voor is! Maar ik heb 'm nog niet. Eerst maar eens afwachten.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:55
Finally.. ik heb na al die maanden eindelijk het call delay probleem opgelost.

Als ik nu wordt gebeld gaat mijn telefoon direct over, heerlijk!! :)

De firewall staat standaard aan, als je die uitzet (Niet Storen moet UIT) en als je Filter onbekende nummers en dergelijke meuk ook allemaal uitschakelt.. werkt het zoals het moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
maarud schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:57:
Finally.. ik heb na al die maanden eindelijk het call delay probleem opgelost.

Als ik nu wordt gebeld gaat mijn telefoon direct over, heerlijk!! :)

De firewall staat standaard aan, als je die uitzet (Niet Storen moet UIT) en als je Filter onbekende nummers en dergelijke meuk ook allemaal uitschakelt.. werkt het zoals het moet :)
Welke miui rom heb je het over? De mijne staat al standaard uit miui-au

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
lekzzz schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:41:
[...]

Welke miui rom heb je het over? De mijne staat al standaard uit miui-au
dit ging voor MIui-NL op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
edit: never mind..

[ Voor 142% gewijzigd door Polen op 15-02-2012 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attimos
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12-2014
Ik heb een probleem: heb voor het eerst (succesvol) geroot en de miuinl 2.1.26 versie op mijn HTC desire geflashed. Alles start correct op, doch de standaardtaal is blijkbaar nog chinees. Gezien mijn onbestaande kennis ervan zou ik graag van jullie horen hoe ik de taal kan veranderen.
Ik heb al het juiste icoontje voor settings kunnen lokaliseren, misschien kan iemand mij vertellen welk submenu ik moet aanklikken voor taal.
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attimos
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12-2014
Ok, niet meer nodig. Chance dat beeldtaal vrij universeel blijkt te zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee wat er nu aan de hand is tussen MIUI Android en MIUI.US? :+ Lees op twitter alleen maar gal tussen die 2 :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Zo te lezen beschuldigt de een de ander van stiekem keyloggen. Het is zeker komkommertijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 18:53
Vraagje vandaag zou MIUI v4 voor de S2 uitkomen (volgens Miuirom op twitter)
Maar is MIUI versie 2.3.16 hetzelfde als v4 ?

2.3.16 is toch nog Gingerbread ?
of is dat al volledig ICS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
V4 is ICS, de andere is gingerbread.

Het versienummer zegt alleen iets over de datum, dus 3.16 is 16 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gisteren heb ik MIUI (XJ) op mijn Desire gezet, werkt best lekker. Maar om verder met thema's te prutsen (en om de oude te herstellen :') ) moet ik online via zo'n Xiaomi-account. Alle voorwaarden en dergelijke lezen zo lastig in het chinees. Hebben jullie ook gewoon zo'n account aangemaakt of doen jullie zonder?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Gonadan schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:30:
Gisteren heb ik MIUI (XJ) op mijn Desire gezet, werkt best lekker. Maar om verder met thema's te prutsen (en om de oude te herstellen :') ) moet ik online via zo'n Xiaomi-account. Alle voorwaarden en dergelijke lezen zo lastig in het chinees. Hebben jullie ook gewoon zo'n account aangemaakt of doen jullie zonder?
Nee dat hoef niet, ik heb iig geen account. themes kan ik opslaan en customizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Iavak schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:34:
[...]

Nee dat hoef niet, ik heb iig geen account. themes kan ik opslaan en customizen.
Je mist dan alleen functionaliteit zoals back-up en online thema's?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Is er eigenlijk al een MIUI voor de Galaxy Note? Even zitten zoeken maar vind zo niks.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 16:17
H3llSiNG schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:39:
Is er eigenlijk al een MIUI voor de Galaxy Note? Even zitten zoeken maar vind zo niks.
https://www.google.nl/web....,cf.osb&biw=1858&bih=952

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak

Iavak

no savegame

Gonadan schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:38:
[...]

Je mist dan alleen functionaliteit zoals back-up en online thema's?
Nee dat kan ook zonder account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Iavak schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:03:
Nee dat kan ook zonder account.
Oh wacht ik zie het al (n00b), hij vraagt enkel nog om de voorwaarden, de accountvraag staat er vaag in beeld maar ik ben er dus blind vanuit gegaan dat hij ook verplicht was. Het enige wat je moet doen is dus de voorwaarden accepteren, staan daar nog rare zaken in? Ik ben niet zo goed in Chinees. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak

Iavak

no savegame

Gonadan schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:38:
[...]

Oh wacht ik zie het al (n00b), hij vraagt enkel nog om de voorwaarden, de accountvraag staat er vaag in beeld maar ik ben er dus blind vanuit gegaan dat hij ook verplicht was. Het enige wat je moet doen is dus de voorwaarden accepteren, staan daar nog rare zaken in? Ik ben niet zo goed in Chinees. :+
Niks raars voor zover ik weet. Denk niet dat ze je komen halen helemaal vanuit China. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Ik draai sinds kort MIUI V4 op mijn Desire S, is een port van de Nexus S, maar alles werkt!

Paar kleine schoonheidsfoutjes zoals een groene lijn aan de onderkant van de foto als je een 5MP foto maakt, dit kun je verhelpen door de camera op 4MP te zetten.

Ben er tot nu toe erg tevreden mee en het voelt verfrissend aan na CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zijn er al veel mensen met V4?

Draai het al een tijdje op mijn SGS1 en het doet het perfect. Jammer genoeg mijn rombouwer die ik altijd had is ermee gekapt maar nu een andere gevonden die ook prima werkt :D

I love it in ieder geval!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Heb MIUI-AU V4 even geprobeerd maar het was toch niet helemaal m'n ding en het leek een zware wissel te trekken op m'n Desire dus ik wacht wel met V4 tot ik later dit jaar weer een nieuwe telefoon aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:43
Ben al tijden opzoek naar een goede Sensation rom, MIUI ofcourse. Heeft iemand er eentje [ICS] draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bas. schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:11:
Ben al tijden opzoek naar een goede Sensation rom, MIUI ofcourse. Heeft iemand er eentje [ICS] draaien?
Er is een officiele vanuit MIUI op ICS... Die al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:43
Tnx! Dat wist ik niet. Ga hem proberen!

Edit: Heb de Sensation rom binnen gehaald, maar wilt niet lekker werken. Android Keyboard forced closed steeds opnieuw, direct al bij het booten. Heb de rom meerdere malen opnieuw geflashed en gedownload.

[ Voor 72% gewijzigd door Bas. op 09-05-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Weet iemand wat de data monitor precies toont? (MIUI XJ) Vandaag lijkt me evident, maar wat houden week en maand precies in? De huidige week en maand? De afgelopen zeven of dertig dagen? Of een extrapolatie aan de hand van wat er al gedaan is in een periode?

Is er trouwens niet een manier of addon om hem ook te laten loggen, nu denk ik er steeds de tweede van de volgende maand aan. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Het log loopt vanaf de eerste van de maand dus de maand spreekt voor zich (er staat log duur van 1/5 tot 10/5). De week is me ook niet helemaal duidelijk maar bij mij lijkt het om de week te gaan ipv zeven dagen. Ik heb er nooit op gelet maar ik zal het eens in de gaten houden of ie verspringt bij de eerste van de maand. Ik kan me herinneren dat in het verleden het optellen gewoon vrolijk doorliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Er is een verschil in data tussen maand in het tabelletje en in de monitor (balkje). De monitor kijkt naar periode, maar die in het tabelletje begrijp ik dus niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Heeft er iemand een idee hoe je de iconen op de 'desktop' automatisch kan ordenen?

Ik heb er werkelijk een zootje van gemaakt door gigantisch vele dingen te downloaden en dan nu te uninstallen wat maakt dat ik een venster of 10 heb met een paar iconen per scherm op.
Je kan de iconen op de pagina zelf ordenen door te pinchen en dan 3 keer te schudden, maar het blijven dus 10 vensters.
Ik heb ook al gedacht aan een backup te maken en dan te restoren zonder de layout te herstellen maar dan ben ik de handige mappen kwijt die ik had aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
De iconen kan je vasthouden en schuiven naar de rand van het scherm (blijven vasthouden, drag en drop idee) zodat ze op het volgende (of vorige) scherm terecht komen. Meerdere icoontjes kan je ook even tijdelijk in een folder doen en dan die folder verschuiven naar het scherm waar je de icoontjes wil hebben. De lege schermen kan je in het totaal overzicht verwijderen door op het kruisje in de rechter bovenhoek van die schermen te drukken.

Edit;

Ik kan me herinneren dat er ook een truc was om de boel te resetten door de voorkeuren van de launcher te wissen bij de app instellingen in Instellingen maar dan ben je wel de aangemaakte folders kwijt.

[ Voor 18% gewijzigd door Kapitein Prozac op 10-05-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:45
Al een poosje niet gepost hier, maar ik heb twee (noob)vraagjes:

Overal zie ik de data monitor app genoemd als voordelen van MIUI e.d., maar ik kan die dus niet vinden. Staat niet in de tools folder. Waar wel eigenlijk?
En zijn er Nederlandse woordenboeken beschikbaar voor het standaard toetsenbord? Of complete language packs? Laatste is niet zo nodig, maar een woordenboek zal wel fijn zijn.

Ik draai MIUI.us 2.2.25 met Android 4.0.4.
O ja, derde vraag, ik dacht dat MIUI v4 alleen ICS had, maar deze rom dus ook. Dacht ik gewoon fout?

En de vierde vraag: Kan ik, wanneer ik nog geen Nederlands woordenboek heb, die voorspelling uitzetten? Autocorrect doet iets anders blijkbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door marcop23 op 29-05-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Op welke telefoon? Dat is vooral belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
Owh, op een Desire HD.

Ik heb nu wel een Nederlands woordenboek, alleen autocorrection geeft nog wel rode streepjes, maar ik heb nu ook ontdekt waar die instelling staat en daar staat Nederlands niet bij. Dan maar uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

marcop23 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:32:
Owh, op een Desire HD.

Ik heb nu wel een Nederlands woordenboek, alleen autocorrection geeft nog wel rode streepjes, maar ik heb nu ook ontdekt waar die instelling staat en daar staat Nederlands niet bij. Dan maar uitzetten :)
Taalpakket kun je erop zetten ;) Moet je eventjes zoeken of dat kan.

MIUI heeft als basis ICS dus het is eigenlijk ICS maar dan met heel veel extra's zoals de thema's en al dat soort dingen.

Monitor app is er volgens mij bij V4 uitgehaald... Ik kan het inderdaad ook niet meer vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIUI heeft daarnet op zijn Twitter een screenshot vrijgegeven van een van de inzendingen van de Theme design competition:

Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/AuC2jzqCQAAFJAU.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Mooi icoontjes! Alleen jammer van zwart op wit, ben meer van wit op zwart (mooier en beter voor accu met amoled)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
Okay laatste vraag (hoop ik):

Kan je het browser icon in de launcher linken aan Opera Mobile in plaats van de standaard browser? Met googlen op "miui link browser icon" e.d. kan ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

marcop23 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:27:
Okay laatste vraag (hoop ik):

Kan je het browser icon in de launcher linken aan Opera Mobile in plaats van de standaard browser? Met googlen op "miui link browser icon" e.d. kan ik niets vinden.
Je kan zelf de browser in de launcher zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:02

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nog iemand dit probleem? Ik heb sinds gisteren MIUI op men Legend draaien, en elke keer ik een andere theme dan stock gebruikt is de tekst altijd fucked up. Ik heb het dan over bijvoorbeeld zwarte tekst op een zwarte button. Ook na een restart heb ik dit, en dit is echt met alle themes zo :-(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mavamaarten schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:34:
Nog iemand dit probleem? Ik heb sinds gisteren MIUI op men Legend draaien, en elke keer ik een andere theme dan stock gebruikt is de tekst altijd fucked up. Ik heb het dan over bijvoorbeeld zwarte tekst op een zwarte button. Ook na een restart heb ik dit, en dit is echt met alle themes zo :-(
Dat kan nadat je een dark theme hebt toegepast en de volgende theme past die elementen niet goed aan. Waardoor je dus op sommige plekken dat effect krijgt ik heb het nu ook zegmaar :+

Zit niets anders op dan een ander theme uitzoeken en weer die selecteren totdat het weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
Touchdomex schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:30:
[...]

Je kan zelf de browser in de launcher zetten ;)
Bedankt :)

Ik ontdek alleen steeds nieuwe noobprobleempjes die uiteraard niet te vinden zijn met Google. Ik zat net wat te slepen met Whatsapp en opeens is mijn icon foetsie. Staat niet in mapjes, is wel te vinden en gebruiken via de search, en als je naar het edit menu van de launcher gaat staat Whatsapp er ook niet bij (dat ''sleepbalkje'' onderin) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

marcop23 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:44:
[...]

Bedankt :)

Ik ontdek alleen steeds nieuwe noobprobleempjes die uiteraard niet te vinden zijn met Google. Ik zat net wat te slepen met Whatsapp en opeens is mijn icon foetsie. Staat niet in mapjes, is wel te vinden en gebruiken via de search, en als je naar het edit menu van de launcher gaat staat Whatsapp er ook niet bij (dat ''sleepbalkje'' onderin) :?
Dan heb je hem verwijderd denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
Touchdomex schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:51:
[...]

Dan heb je hem verwijderd denk ik
Maar hoe haal je hem dan weer terug :P De app zelf staat er nog wel op, ik kan hem vinden met de search.

Sorry voor de noobvraagjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

marcop23 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:52:
[...]

Maar hoe haal je hem dan weer terug :P De app zelf staat er nog wel op, ik kan hem vinden met de search.

Sorry voor de noobvraagjes...
Geen idee? Als je het icoontje van de stock launcher verwijderd dan verwijder je de hele app :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
Touchdomex schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:53:
[...]

Geen idee? Als je het icoontje van de stock launcher verwijderd dan verwijder je de hele app :+
Dus ik heb iets onmogelijks gedaan? Über oOo

Na het opnieuw installeren van Whatsapp is 'ie in ieder geval weer terug. Jeuj :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ik heb al sinds het begin last van het feit dat ik geen MMS kan ontvangen. Ik heb de provider settings overgenomen van Telfort.. maar de berichten blijven leeg. Ook in Handcent ontvang ik niets.

Ik snap er niets meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

marcop23 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:57:
[...]

Dus ik heb iets onmogelijks gedaan? Über oOo

Na het opnieuw installeren van Whatsapp is 'ie in ieder geval weer terug. Jeuj :)
Heb ik wel eens gehad met Facebook, opnieuw installeren leek inderdaad de enige optie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
En nu nog Europese distributeur vinden, zodat wij hem ook kunnen kopen en gebruik kunnen maken vd fabrieksgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Ik krijg mijn MIUI al een tijdje niet geupdate

Ik heb momenteel versie 2.1.26

Als ik wil updaten met de update tool krijg ik onderstaande melding:

miui update e:signature verification failed

Hoe krijg ik nu de nieuwste versie van MIUI erop :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Grolsch schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:54:

Klinkt als een issue met je kernel. Even een andere flashen of MIUI handmatig proberen the flashen vanuit CWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Grolsch schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:54:

Laatste tijd vaker problemen met die signature verification. Als je zeker dat je de juiste update hebt moet je signature verification uitzetten in CWM bij Advanced options, dan controleert hij dat niet meer et voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:34

13art

Moderator Mobile
maarud schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:55:
Ik heb al sinds het begin last van het feit dat ik geen MMS kan ontvangen. Ik heb de provider settings overgenomen van Telfort.. maar de berichten blijven leeg. Ook in Handcent ontvang ik niets.

Ik snap er niets meer van :P
Probeer deze instellingen eens:
  • Naam: Telfort
  • APN: internet
  • Proxy: niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: http://mms
  • MMS-Proxy: 193.113.200.195
  • MMS-Poort: 8080
  • MCC: 204
  • MNC: 12
  • Verificatietype: niet ingesteld
  • Type toegangspunt: default,supl,mms
  • APN-protocol: IPv4
  • Drager: niet gespecificeerd
Let op: Dit is ook de enige APN die ik aangemaakt heb. Dus geen aparte meer voor internet en mms. Alleen deze dus.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
Beste tweakers, hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik heb zojuist een tweedehands milestone 2 gekocht.
De verkoper vertelde mij dat hij de mobiel bij een telefoonzaak
heeft geroot en MIUI erop heeft laten zetten. Nu wil dit eraf
gooien en de stock UI van motorola erop hebben.

Ik heb een softe en een harde reset uitgevoerd maar de mobiel
wordt opgestart door de MIUI rom. Ik heb zitten kijken,
maar er wordt vooral besproken hoe je een MIUI rom erop kan
zetten en niet eraf...

Kan iemand mij helpen om de MIUI rom voor altijd te verwijderen
en de stock motorola rom erop kan zetten?

Het gaat om de milestone 2 met MIUI 2.1.1

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mr_Kahan schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:00:

zetten en niet eraf...

groetjes
Ik weet alleen niet zeker of je stock motorola zou willen :X Die schijnt nogal slecht te zijn namelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Mr_Kahan schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:00:

zetten en niet eraf...

groetjes
en andere ROM zet je er op door de .zip van de ROM te bemachtigen en te flashen, meestal via ClockWorkMod. Met deze trefwoorden vind je vast wel goede informatie :)

Een oude ROM gaat er automatisch af als je een ander eflasht, daarom zie je ook alleen maar installatie tutorials en geen deinstallatie tutorials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

maarud schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:38:
[...]

en andere ROM zet je er op door de .zip van de ROM te bemachtigen en te flashen, meestal via ClockWorkMod. Met deze trefwoorden vind je vast wel goede informatie :)

Een oude ROM gaat er automatisch af als je een ander eflasht, daarom zie je ook alleen maar installatie tutorials en geen deinstallatie tutorials.
Dat is alleen voor roms met of een custom kernel of andere custom roms. Voor stock moet je een hele andere procedure door afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Touchdomex schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:49:
[...]

Dat is alleen voor roms met of een custom kernel of andere custom roms. Voor stock moet je een hele andere procedure door afaik.
Ligt eraan wat je wilt, echt terug naar stock is idd anders, maar je kan ook gewoon een stock .zip vinden (bijv. een geroote maar untouched verder) en dan heb je bijna al wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Goed ik weet dat er geen apart MiHome topic is dus ga ik het hier proberen.

Ben al een paar dagen bezig om een beta versie van MiHome launcher 0.95 van m'n HtcOneX af te krijgen. Het wil echter maar niet lukken. Waarom wil ik het eraf hebben? Omdat er in de playstore nu een normale versie 1.0.0 is die ook updates doorgeeft e.d.

Ik heb geprobeerd om gewoon de oude versie te uninstallen. Via apps, lukt niet, hij blijft daar zichtbaar als app. Dit terwijl ik wel de melding krijg dat hij eraf moet zijn.

Vandaag kreeg ik een update naar 1.0.2 Ik denk weet je wat, die install ik eroverheen en dan klaar. Niet dus :(
Ik krijg een melding dat er een oude versie draait en dat hij die eerst wil verwijderen. Dus ik zeg, ga je gang. Ook dat lukt niet want dan krijg ik te horen dat ik geen administrator rechten heb :S

Ik heb gegoogled en kwam daar tegen dat ik de MiUnlocker moest deactiveren. Zelfde laken en pak als bovenaan. Ik heb via rootexplorer alle bestanden gevonden en verwijderd, maar ook dit mocht niet baten.

Iemand nog andere suggesties?

Edit: het is me gelukt. Kreeg nadat ik via de nieuwe update de oude probeerde te verwijderen om MiLocker te deactiveren, eerder kreeg ik deze melding niet 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door lekzzz op 03-07-2012 17:16 ]

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand misschien de laatste gingerbread versie van MIUI voor de desire? ICS vind ik te traag lopen, en ik ben de GB versie kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:40:
heeft iemand misschien de laatste gingerbread versie van MIUI voor de desire? ICS vind ik te traag lopen, en ik ben de GB versie kwijt :(
Als je iBotPeaches ff vraagt op http://miuiandroid.com/community/ die heeft hem vaak nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lekkz: Dank je. heb hem ge-pb-d. Nog geen reactie.

@Captain Prozac: Dank je. Dit zijn echter de NL versies. Ik wil graag de MIUI-AU versie. Die liep nl het beste op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik moet trouwens zeggen, de officiele MIUI ROM is er de laatste tijd ook aardig op vooruit gegaan voor internationale gebruikers. Ze hebben inmiddels een Engelstalig forum (http://en.miui.com/forum.php), en als je de officiele ROM draait krijg je tijdens je eerste keer opstarten gewoon de mogelijkheid om voor English te kiezen. Enige is dat je dan even via de MIUI market handmatig de Play store moet downloaden en installeren als je die wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Magnetic_Man schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:05:
Ik moet trouwens zeggen, de officiele MIUI ROM is er de laatste tijd ook aardig op vooruit gegaan voor internationale gebruikers. Ze hebben inmiddels een Engelstalig forum (http://en.miui.com/forum.php), en als je de officiele ROM draait krijg je tijdens je eerste keer opstarten gewoon de mogelijkheid om voor English te kiezen. Enige is dat je dan even via de MIUI market handmatig de Play store moet downloaden en installeren als je die wilt hebben.
Ik heb met m'n OneX hier niets over gezien. Playstore was gewoon aanwezig en taal was Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Door dit nieuwsbericht (nieuws: Chinese fabrikant Xiaomi verkocht 7 miljoen smartphones in 2012) moet ik aan dit topic denken, dat blijkbaar redelijk dood is. :? Zijn er geen MIUI gebruikers meer op GoT (buiten Rubinski :+ )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Nadat ik ICS op mijn Desire Z had ben ik weer terug bij MIUI. Gingerbread werkt toch beter op de DZ... camera is voor mijn gevoel een stuk scherper geworden en eindelijk kan ik weer probleemloos schakelen tussen 3G en Wifi.

Alleen jammer dat de ondersteuning voor MIUI v2 weg is.. en volgens mij loopt MIUI v4 ook nog niet echt lekker want een kameraad met een Galaxy Nexus heeft ook nog geen optimale v4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Yup, ik gebruik nog steeds MIUI maar dat is in afwachting van wat nieuws. Ik draai het op een Desire, mede vanwege het beperkte geheugen maar ook met A2SD lijkt het uiteindelijk een keer op te houden. Niet alle apps zijn meer te updaten en hij is af en toe vol. Dit had ik ook met een andere ROM en ben wel een beetje klaar met het opnieuw installeren van alle meuk (en levels opnieuw uitspelen :P) dus heel lang duurt het niet meer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
filenox schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:16:
Door dit nieuwsbericht (nieuws: Chinese fabrikant Xiaomi verkocht 7 miljoen smartphones in 2012) moet ik aan dit topic denken, dat blijkbaar redelijk dood is. :? Zijn er geen MIUI gebruikers meer op GoT (buiten Rubinski :+ )?
Jawel hoor er zijn er een aantal waaronder ikzelf, misschien meer te vinden in het topic van de Mi2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:52
Hier ook nog een tevreden gebruiker van Miui. Gingerbread werkt nog erg goed op de Optimus 2X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

ik draai MIUI 3.2.22 op mijn HTC HD2, en ik draai al een tijdje MIUI. Geweldige ROMs, vind ik. Wat mijn probleem ermee echter is: ik heb laatst deze mod geinstalleerd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1609868 om ervoor te zorgen dat het geluid wat beter klonk. Dat lukte, en het was een stuk beter. Nadat ik geupdate echter, is deze mod uiteraard weg.

Echter, mijn geluid klinkt nu zo ongelooflijk slecht dat ik niet eens meer echt kan genieten van mijn muziek. Ik heb geprobeerd om de mod weer te installeren, maar dat doet niks. Als ik de build.prop bekijk is er ook niks bijgezet door ACID. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Eizo rewire pro werkte eerst, maar dat doet nu ook niks meer, ten minste niks dat de kwaliteit verbetert. Het is iets dat me echt heel erg stoort, weet iemand een oplossing? Heeft iemand dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_geuns
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-08 22:58
ik ben een tevreden miui (xiaomi m2s) gebruiker.
Ik heb echter 1 (klein) probleempje.

Bij het lockscreen krijg ik soms een fractie van een seconde volgende tekst/beeld te zien:

voorkom misbruik modes ...

Iemand enig idee waar dit over (kan) gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
waarom op twee plekken dezelfde vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_geuns
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-08 22:58
het probleem lijkt me niet echt gerelateerd aan het type toestel, eerder aan de software.
vandaar de vraag hier.

ik heb hem ook bij m2s gezet, voor het geval het toch aan het toestel zou liggen (mmm, dit idee klonk beter in mijn hoofd ...)
lekzzz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:08:
waarom op twee plekken dezelfde vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
blijft inderdaad lastig al die topics, graag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:03

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
maarten_geuns schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:56:
ik ben een tevreden miui (xiaomi m2s) gebruiker.
Ik heb echter 1 (klein) probleempje.

Bij het lockscreen krijg ik soms een fractie van een seconde volgende tekst/beeld te zien:

voorkom misbruik modes ...

Iemand enig idee waar dit over (kan) gaan?
Dat is een modus die voorkomt dat de telefoon in je broekzak aan gaat.
De proximity sensor bepaald of de telefoon tijdens het aanzetten (scherm inschakelen) te dicht op een object zit, zoals de binnenkant van je broekzak. Als dat het geval is wordt er een melding weergegeven en kun je de telefoon niet unlocken. Deze melding kan ook verschijnen als je tijdens het aanzetten je hand op de proximity sensor houd.

De beveiliging is (uiteraard) uit te schakelen. Ga bij je installingen naar "Display" (of Scherminstellingen ofzo, heb zelf een Engelse versie). Daar moet je een instellingen zien die "Prevent misoperation" (of Voorkom misbruik modus) heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
Ik ben overigens een enorme MIUI-fan. Jammer dat hier weinig activiteit meer is.
De OP is ook enorm verouderd zo te zien. De laatste versie loopt enorm achter. Ik ben momenteel versie 3.5.10 aan het uitproberen op mijn HTC One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar inmiddels al een beetje aangepast zie ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:44:
Maar inmiddels al een beetje aangepast zie ik ;)
Ik heb de titel 'auteur' gekregen. Dus ik hoop langzaam maar zeker de OP wat op te fleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-04-2021
Suc6 3raser, ik zal de thread de komende tijd eens volgen. Hopelijk komen er wat meer posts nu V5 officeel uit is.
Ik heb 3.5.10/17 & 24 op mijn I9100 geprobeerd. Fijne interface maar ik vind de batterijduur toch een beetje tegenvallen (met diverse kernels). Als ik via tunein naar internetstreams luister en tegelijk de phone oplaad via usbingang van mijn pc dan loopt de batterij toch nog langzaam leeg en wordt de telefoon rondom de rear camera warm. Heb helaas nog geen remedie hiervoor gevonden. Ik heb voor nu even een andere rom geflashed omdat ik m'n telefoon de komende tijd vaak nodig heb.

Edit:
Kon het niet laten en toch weer MIUI V5 teruggeflashed mijn I9100 (international versie):
3.5.24 --> miuiandroid.com
Deze wordt geleverd met siyah kernel V6beta4 (gokahnmoral).
Ik heb deze vervangen door Hirox 5.8 Extreme kernel (geroxx ea)
Daarne alle Miui Security tools zodanig ingesteld zodat deze uitstaan of non-actief.
Verder alle instellingen van mijn radio's nog eens nagelopen:
- 2G aan
- 3G uit
- wifi uit in sleepmode
Nb de instellingen die al goed stonden toch maar nog eens aangeklikt voor de zekerheid.
Vannacht 0:00 uur 100% geladen en van de lader gehaald en tot aan 19:00 uur in deep sleep gehouden (behalve vanochtend om 7:00, toen ging de wekker).
Verbruik 7%, dus ongeveer 0,37% per uur.
Lijkt me een goede basis om weer verder te testen (lees: spelen).
Nb toestel is nieuw gekocht in november 2012 dus de batterij is nog redelijk vers denk ik.

[ Voor 47% gewijzigd door Norman op 27-05-2013 19:13 ]

2020 back to my ol' LG L5-II, UltraSlimRom, no gapps, DavDroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
Ik ben weer terug gegaan naar MIUI v4 op mijn HTC One X. Met de nieuwe versie kreeg ik mijn oude problemen weer terug waarbij mijn telefoon last had van willekeurig uitvallen. Ik denk dat het te maken heeft met de rom base v3.14. Ik maak gebruik van Dekkyy's rom. Helaas is Dekkyy momenteel afwezig en wordt er dus nog geen aangepaste rom gemaakt. Gelukkig werkt MIUI v4 ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ik heb v5 op mijn S3 I9300 draaien. Na wat tweaken, wat ik in de S3 custom ROM topic al gemeld had, zeer tevreden over alle prestaties. Loop smooth, batterij houdt het keurig uit en de enorme aanpasbaarheid door de vele themes, maken mij gelukkig.
Ik ben fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norman
Nu ik mijn MIUI ook een stuk zuiniger heb gekregen op mijn I9100 zie ik ook ineens dat "Android System" op 2% zit bij het batterijverbruik. Dit was ongeveer 24%. Ik weet nu helaas niet welke instelling/oorzaak deze ommekeer teweeggebracht heeft. Lijkt me sterk dat de rom zich heeft "ingeleerd"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
Norman schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:27:
Nu ik mijn MIUI ook een stuk zuiniger heb gekregen op mijn I9100 zie ik ook ineens dat "Android System" op 2% zit bij het batterijverbruik. Dit was ongeveer 24%. Ik weet nu helaas niet welke instelling/oorzaak deze ommekeer teweeggebracht heeft. Lijkt me sterk dat de rom zich heeft "ingeleerd"...
Dat is een vreemde ommekeer. Mijn Android System heeft momenteel ook de hoogste belasting op het batterij verbruik. 27% maar liefst. Gelukkig is er na 3,5 uur pas 4% vanaf dus ik maak me geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Op mijn Jiayu G2S heb ik MIUI V4 (G2S 20130108 3.2.22) en V5 (G2S 20130525 3.5.24) geflasht alleen bij beide roms kom ik tegen 2 problemen aan waar ik niet uit kom.
1. Tijdens opstarten geeft hij telkens aan dat ik me puk moet invullen ipv pin kan dit ook niet wijzigen. Op zich geen groot probleem. Heb dit opgelost om in de stock rom pin vergrendeling uit te zetten en daarna MIUI rom te flashen. 2e probleem is de zogenaamde no service bug. Als 'ie in vergrendel/slaap stand gaat en ik unlock hem weer krijg ik linksboven in no service te staan dit hersteld zich meestal automatisch of als ik ga browsen ofzo. Heb een beetje gezocht maar kom vooral op fixes voor de S2 of sensation ofzo toch eigenwijs geprobeerd maar zonder resultaat. (boot niet).

Iemand enige idee hoe dit te fixen? Heb opnieuw geflasht, factoryresest, wipe,cache dalvik etc al geprobeerd maar niks helpt.

CN forum roms
Needrom miui

als ik probeer te switchen tussen 2g/3g krijg ik de melding com.android.phone hase stopped oplossing is gegevens wissen in apps maar bij mij staat van alles met com.android behalve com.android.phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norman
benbaba schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:26:
... Heb een beetje gezocht maar kom vooral op fixes voor de S2 of sensation ofzo toch eigenwijs geprobeerd maar zonder resultaat. (boot niet).

Iemand enige idee hoe dit te fixen? Heb opnieuw geflasht, factoryresest, wipe,cache dalvik etc al geprobeerd maar niks helpt.
...
als ik probeer te switchen tussen 2g/3g krijg ik de melding com.android.phone hase stopped oplossing is gegevens wissen in apps maar bij mij staat van alles met com.android behalve com.android.phone
Mischien staan de G2/G3-settings op een ander type/land ingesteld. Heb je dat alleen met die twee roms?
Misschien eens simkaartje opnieuw plaatsen/schoonmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Norman schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:49:
[...]

Mischien staan de G2/G3-settings op een ander type/land ingesteld. Heb je dat alleen met die twee roms?
Misschien eens simkaartje opnieuw plaatsen/schoonmaken?
Dat van 2g/3g switchen werkt nu wel gewoon, ben met hele schone lei begonnen dat heeft het opgelost.
Er blijft soms nog wel ''no service'' staan ipv ''T-Mobile NL'' maar hij behoudt wel gewoon de verbinding de streepjes zijn er nog er staat soms alleen ''no service'' ipv ''T-Mobile NL''. Naja het is nog de ''beta4'' dus dan houd ik het maar daar op. Rare is dat bij de bugfixes staat dat dit opgelost moet zijn naja ik wacht ik wel gewoon op een update het ''werkt''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
Mijn favoriete ontwikkelaar is weer terug van weg geweest. Ik ga dus weer starten met het gebruik van MIUI v5. Het zal mij benieuwen of mijn standaard problemen verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norman
Toch vreemd dat bij sommige mensen (waaronder ik) de SGS2 (int. version) warm wordt op een gegeven moment (Sammy JB based miui rom V5).
Ik had dit bij diverse Jeboo, Speedmod, Hiroxx en Siyah kernels terwijl anderen met exact eenzelfde rom en kernel combo er totaal geen last van hadden.
Ik heb nog even wat kernels en diverse V5's uitgeprobeerd. Uiteindelijk bij de originele rom (via en.MIUI.com) en Philz kernel aanbeland (via xda) en die doen het tot nu toe prima:
<< 26.05.2013 - PhilZ-cwm6 v5.05.0 with CWM 6.0.3.2 based recovery >> XWLSS (fixed for bootloop).
Nb ik heb eerst de Philz kernel geflashed, deze heeft een extra optie (full wipe to install a new rom) om je toestel voor te bereiden op het flashen van een nieuwe rom (verder krijg ik dan ook geen status 7 error bij het flashen van miui). Toen de rom geflashed (rom wordt geleverd met siyah S2 V6 beta4 kernel). Daarna weer Philz kernel, wipe cache & dalvik cache.
Nu nog wat dagen verder testen en tzt nog eens deze kernel testen met de rom van miuiandroid.com.

Edit: als je van stock samsung rom komt dan moet je niet meteen de kernel gebruiken die ik heb vermeld maar eerst een bijpassende kernel uitzoeken en flashen. Daarna eventueel de XWLSS eroverheen flashen.
Meer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1877270

Update 12-06-2013:
(Nog ff terugkomend op bovenstaand, de batterij liep dus ook snel leeg als het toestel warm werd.)
Als ik nu wifi op mijn toestel uitzet dan is MIUI batterijvriendelijk (ongeveer 0,5 % per uur in idle/sleep).
Ik ben nu aan het testen met kernels van Pedestre, Apolo V4.7, deze kernel versie gebruikt wifi hardware drivers die geport zijn van S4 naar S2. De battery drain lijkt daarmee (bij mijn SGS2) al een stuk minder, mogelijk zelfs verholpen. Ik ga stug verder testen...

[ Voor 27% gewijzigd door Norman op 12-06-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghulst
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09-2023
Naar aanleiding van de iPhone iOS7 update wees iemand mij op Miui V5. Ik zou hem wel op mijn Nexus S willen zetten, maar het is me tot nu toe niet gelukt. Ik weet mijn weg wel op computers etc. en heb nu Avatar draaien op de Nexus S. Dus geprobeerd om met ROM manager te wisselen, maar dan bleef de Nexus S in het startscherm hangen.

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
Kan van alles zijn. Mijn suggestie: Alle wipes doen (data, dalvik etc.) en dan nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_b
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-11-2023
Ik ben uitermate tevreden over mijn MI 2S. Maar nu heb ik een uitdaging, want de telefoon laat niet meer op met de stekker in de aansluiting op de telefoon zelf.
Weet iemand de pin bezetting van de batterij zelf, dan kan ik de lader direct op de accu zetten.

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Ik was enorm nieuwsgierig en wilde toch MIUI eens een keer een try geven.
Ik heb deze ROM hiervoor geflasht op mijn Jiayu G3 http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g3n/ (de 6 juli versie)

Ziet er leuk en werkt voor zover ik binnen paar minuten kan zien prima :)
Maar ik moet elke keer als ik mijn phone reboot mijn PUK code invoeren ipv mijn PIN code??? Ik krijg dit niet weg? Als ik mijn PUK heb ingevoerd laad de phone zich opnieuw en gaat alles wel door. Iemand enig idee wat dit kan zijn??

Ik heb na deze MIUI geprobeerd te hebben weer een "normale" android ROM erop gezet en mijn PIN-code werd niet meer herkend? Via de PUK code wel weer opnieuw in kunnen stellen, maar volgens mij heeft de MIUI ROM hier iets mee te maken??

Ook trouwens wel jammer dat er voor veel andere phones al wel language packs zijn maar voor deze dan weer niet ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door Havocnl op 15-08-2013 03:24 ]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 18:41
Zijn er mensen die tevreden zijn met het fuit dat miui 4.1 android is en zelf features toevoegd of wordt het langzaam tijd voor een meer traditionele update?

Ikzelf ben er niet over uit, ik heb CM geprobeerd (echter toestel is Xiao Mi2s) vond het heerlijk dat het ding wat meer leek op mijn Nexus 7 ook een stuk minder gescroll echter weer terug gegaan vanwege de lack aan opensource drivers (de camera doet het enkel met Miui dev software).

Nu staat 4.4 voor de deur... ik meen een gerucht te hebben dat Miui wacht tot android 5? -Iets was eigenlijk maar een arbitrair getal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 18:41
michiel_b schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:48:
Ik ben uitermate tevreden over mijn MI 2S. Maar nu heb ik een uitdaging, want de telefoon laat niet meer op met de stekker in de aansluiting op de telefoon zelf.
Weet iemand de pin bezetting van de batterij zelf, dan kan ik de lader direct op de accu zetten.
Hey,

Ik heb niet een direct antwoord op je vraag... maar ikzelf gebruik deze om mijn tweede batterij op te laden...

Mischien dat het je helpt, ze zijn de vinden via alieexpress.

http://www.xiaomi.com/goods/1493

Afbeeldingslocatie: http://p.www.xiaomi.com/images/1/1493_2_1351333878_6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StinkyPanda
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:41
Ik gebruik al een tijdje de ingebouwde blocklist om bepaalde nummers te blokkeren en dit werkt perfect.
Nu heb ik een aantal weken terug de optie aangevinkt om privé/anonieme nummers te blokkeren, maar nu blijft de blocklist deze nummers blokkeren ook al heb ik de optie uitgezet of zelfs de blocklist volledig uitgeschakeld.
Kortom, nu krijg ik geen enkele privé/anonieme oproep meer binnen.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen ? (buiten een factory reset)
Ik heb een Xiaomi Mi2s en draai nu 4.5.9 (met de vorige 3 builds had ik het ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikze
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-11-2020
Hallo, ik heb pas m'n mi2s. Als ik een theme wil installeren krijg ik de melding "xiaomi Service Framework" gestopt." Ik krijg ook de melding "activeer uw xiaomi account" maar die heb ik al geactiveerd. Na een update krijg ik ook "your" simcard is unactive.
Hoe kan ik dit allemaal oplossen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
/me Bump

MIUI 6 wordt 16 augustus gepresenteerd (in 768 Art Zone in Beijing)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:10
Dit is het nieuwe topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
De intentie van deze topic was volgens mij om MIUI op andere devices dan die van Xiaomi te bespreken. Ik snap het dan ook niet helemaal waarom die genoemd wordt in de Xiaomi topics.
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste