[CCIP] USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-08 21:28
Hey Aspiax, is het miss een leuk idee om in de deflector om en om de leds te laten aansturen door je HHD led? Met een optocloupler zou het kunnen.... Ik ben zelf ook met een mod bezig waarin ik iets dergelijks ga maken.
Maar vind t heel goed van je dat je de kwaliteit van je case voor te laten gaan ipv de wedstrijd te gaan doen met een case wat je niet naar je zin heb. Mijn complimenten!

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-04-2024
ik zal vanavond wat foto's nemen !
baal als een stekker dat ik nu die lasers niet aan praat krijg!
marquis schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:51:
Hey Aspiax, is het miss een leuk idee om in de deflector om en om de leds te laten aansturen door je HHD led? Met een optocloupler zou het kunnen.... Ik ben zelf ook meet een mod bezig waarin ik iets dergelijks ga maken.
Maar vind t heel goed van je dat je de kwaliteit van je case voor te laten gaan ipv de wedstrijd te gaan doen met een case wat je niet naar je zin heb. Mijn complimenten!
Thanks man ! Leuk idee!

[ Voor 72% gewijzigd door Asphiax op 13-05-2011 20:08 ]

ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Ik zou de lasers aan kunnen laten sturen door de hdd leds ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
Asphiax schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:06:
Ik zou de lasers aan kunnen laten sturen door de hdd leds ...
Ja, maar vindt je dat niet een beetje te eng? Zo heb je geen controle over de laser aan stel je voor dat je net even in de richting van een laser staat te kijken....... snappie?

Zelf ben ik met een project bezig waarbij de HDD een aantal groene leds aansturen in de koel-ingang van de HDDs. T project heet "Omega" en zal ik later op t forum tonen.

[ Voor 19% gewijzigd door marquis op 13-05-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Heb je helemaal gelijk in !
Klinkt goed man, geef ff een gil als je het log start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
It's a bird , it's a plane ... No ... It's the USS EURISKO!!!!

FF snel een filmpje, vanavond en morgen echte filmpjes maken voor de CM Compo, eerst nog een waslijst aan kleine dingetjes doen (zoals de roosters monteren)

*EDIT: Iemand een tip hoe je de kwaliteit bij licht uit beter krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Asphiax schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 08:52:
It's a bird , it's a plane ... No ... It's the USS EURISKO!!!!

[video]

FF snel een filmpje, vanavond en morgen echte filmpjes maken voor de CM Compo, eerst nog een waslijst aan kleine dingetjes doen (zoals de roosters monteren)

*EDIT: Iemand een tip hoe je de kwaliteit bij licht uit beter krijg?
Mooi. Ziet er mooi strak uit. Ben echt benieuwd naar hoe het eruit ziet wanneer alles klaar is

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Thanks man, ga vanavond de gehele pc erin bouwen en windows installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
Asphiax schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:07:
Heb je helemaal gelijk in !
Klinkt goed man, geef ff een gil als je het log start!
Doe ik.

Ziet er goed uit in het filmpje! Vind de deflector erg geslaagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
nu weet ik hoe een nerdgamse voelt
heel mooi project :)

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Nerdgasm !
When one experiences subsequent events of nerdiness, fandom, or geekiness that causes a sensory overload, loss of bodily functions, and a climax deep within the brain, in the section that recognizes specific information concerning comic books, occult or scifi television shows, video games, or electronics that only a specific section of the population would actually know about.
The person usually goes into a state of shock and can't speak for up to 1 hour. Never disturb a person who has recently nerdgasmed because the person is prone to just spurt out random nerdy things that regular people could never comprehend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
0.o
De creativiteit! Top man :D

Ik weet niet of het "echt" is, maar misschien is het mogelijk om de warp drive te laten pulseren :3
Desnoods een schakelaar er tussen

edit: misschien kun je de kwaliteit veranderen door een ISO-waarde aan te passen ofzo?

[ Voor 20% gewijzigd door NinjaTuna op 14-05-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:43

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

whohoooooooooaaaaaaaa sweeeeet alleen dat blauw is wat fel gefilmd (iso/contrast waarde te hoog)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
NinjaTuna schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:48:
0.o
De creativiteit! Top man :D

Ik weet niet of het "echt" is, maar misschien is het mogelijk om de warp drive te laten pulseren :3
Desnoods een schakelaar er tussen

edit: misschien kun je de kwaliteit veranderen door een ISO-waarde aan te passen ofzo?
er zit nu een dimmer tussen maar de finale versie moet een looplicht krijgen dus van links naar rechts en kan misschien wel een programma schrijven dat de leds superkort uit en weer aanzet, dat moet lijken op pulseren. (weet alleen niet of de leds dat leuk gaan vinden, en moet nog beginnen met het ontdekken van arduino programmeren, maar goed idee!!)

hmmm, ga eens kijken of dat op me camera zit (sony nex 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Damic schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:10:
whohoooooooooaaaaaaaa sweeeeet alleen dat blauw is wat fel gefilmd (iso/contrast waarde te hoog)
vanavond en vannacht een echt film maken met muziek erachter (je raad natuurlijk wel wat!)
nu nog de ene nacelle helemaal afmaken en dan de harwdare er in zetten en wat klein plexi werk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
succes en *bookmark*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ga je nog iets van een standaard maken ?

Daarmee bedoel ik zoiets als voor modelvliegtuigen.
Afbeeldingslocatie: http://www.skyshopeindhoven.nl/image/cache/data/Modelvliegtuig/modelvliegtuig%202%20carre-500x500.jpg

Die standaard zal wel behoorlijk zwaar moeten zijn. Het lijkt mij alleen wel een stuk mooier dan dat je het schip ergens op hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Ga met een mede tweaker zijn hulp de beste standaard mogelijk ontwerpen (hij studeerd bouwkunde)
maar het basis idee is ongeveer zo :
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/288gnm.jpg
met een betonnen voet in de vorm van het voyager logo (en misschien omringt door wat EL draad) en de fancontroller er tussen gehangen. op die manier ben ik ook gelijk al mijn kabels kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
Kun je er niet een soort "docking bay" van maken? Niet te druk maken anders gaat de aandacht naar de standaart ipv de "USS EURISKO". Is ie helemaal compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ben benieuwd hoe de standaard zal worden. Als ie er goed uit komt te zien, wat ik zeker wel geloof, maakt dat het geheel wel mooi af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
PFF, hou er mee op voor vandaag! alles naar geneden gebracht en opgebouwd. Water erin en staat nu in zijn geheel te lektesten. tot morgen laten draaien dan weet ik iig zeker dat ie dicht is.
hier nog snel even een paar pictures!

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/16hpyrl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2pu0sqh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2w3xjzp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:43

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Oeh nice.

Die tekening van de standaard doet me denken aan die robots van War of the worlds

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Je blijft goed bezig Asphiax! :) Ben erg benieuwd hoe die straks eruit ziet. Echter de weg er naar toe is eigenlijk meestal het leukst. :P

ps: Als je je onderstaande in je signature plakt wordt je signature een link naar bittech. Misschien ook wel leuk.

[url=http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=204963]Mod-Of-The-Month FEB 2011 Winner - USS EURISKO Entrepid Mark II Class !![/url

Wel achter het laatste teken nog even een haakje plakken.

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 15-05-2011 10:36 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Hi,

This is my final post for the 2011 casemod contest. I have worked my @ss off trying to get it finished before the deadline but I have not succeded.
The EURISKO is at 90% complete and I estimate it will take another 4 to 6 weeks before I can finish it in total. (Have to rewrite all the programming for the lasers and servo array as I have switched platform to ARDUINO based) Also work on the exterior with the intricate detailling in depron plastic done by hand takes more time then anticipated but I do not want to compromise the quality after spending at least 300 hours already on it.

Well here are the latest pictures and the final movie, hope you enjoy it as much as I have enjoyed building it !

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2pu0sqh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2lj6nti.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/6r6iv5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/a11u09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/1gjhw1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/x1avjp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/21e21ia.jpg

Thansk for watching and please let me know if you like the result (even though its not finished yet!!!)

Best Regards and Happy Modding !

ASPHIAX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat duidelijk zijn dat dit niet de laatste post hier is, ik weet waar je huis woont!

Hij wordt steeds mooier kerel. Ik kan je helaas verder niet echt helpen wat betreft het weatheren e.d. (behalve de tip echt eens naar 40K modelpainting te kijken, die lui zijn echt goed), maar het wordt beter en beter.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Damic schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:20:
Oeh nice.

Die tekening van de standaard doet me denken aan die robots van War of the worlds
Hahaha, lijkt er idd veel op!
het idee erachter was dat de grote last gedragen wordt door de dikke midden buis en die de kracht naar het achterstuk van het beton leidt, hierdoor ontstaat een contrabalans voor het voorstuk waar de gevulde rad's toch wel erg zwaar zijn. De "zijpoten" zorgen voor een zijwaartse stabiliteit en voorkomen dat het model snel koppie voorover gaat als er tegenaan gestoten wordt. tenminste dat is het idee, moet het nog laten valideren door een mede tweaker, dus het kan er nog iets anders uit komen te zien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Help!!!! schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:34:
Je blijft goed bezig Asphiax! :) Ben erg benieuwd hoe die straks eruit ziet. Echter de weg er naar toe is eigenlijk meestal het leukst. :P

ps: Als je je onderstaande in je signature plakt wordt je signature een link naar bittech. Misschien ook wel leuk.

[url=http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=204963]Mod-Of-The-Month FEB 2011 Winner - USS EURISKO Entrepid Mark II Class !![/url

Wel achter het laatste teken nog even een haakje plakken.
Dat is ie zeker!
Bedankt man, is wel vet die link erin en kan iedereen gelijk zien dat ik niet uit me nek lul (nou ja... te veel dan , lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
marquis schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:19:
Kun je er niet een soort "docking bay" van maken? Niet te druk maken anders gaat de aandacht naar de standaart ipv de "USS EURISKO". Is ie helemaal compleet.
Daar is de houten voet voor! deze wordt in een slot in de standaard gezet. hierdoor kon ik vooraf bepalen welke onderdelen de last moesten dragen ipv er achter komen als de standaard klaar is. Hij moet demontabel worden zodat ie makkelijk(er) te vervoeren is.

beetje idee zoals de "poot" van de DS9. maar dan met iets minder tekening erop, wat simpeler.
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/v7eejl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:42:
Laat duidelijk zijn dat dit niet de laatste post hier is, ik weet waar je huis woont!

Hij wordt steeds mooier kerel. Ik kan je helaas verder niet echt helpen wat betreft het weatheren e.d. (behalve de tip echt eens naar 40K modelpainting te kijken, die lui zijn echt goed), maar het wordt beter en beter.
Hahaha, komt in orde kerel! Kijk eerlijk gezegd wel al een beetje naar de finish uit, maar afgemaakt gaat ie hoe dan ook worden. Alleen zal het misschien een klein beetje langzamer gaan nu.

Ik ga die gasten een checken! thanks man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asphiax schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:57:
Ik ga die gasten een checken! thanks man !
Voor de duidelijk overigens: ik bedoel geen specifieke mensen o.i.d., maar gezien 40K uitgebreid gebruik maakt armour en voertuigen is er een hoop over te vinden en zijn er ook erg goede tutorials (zoals ik toen al zei bijvoorbeeld (dry)brushen en highlighten). Daar konden de oude knakkers uit de lokale hobbyshop nog een puntje aan zuigen :p

Games Workshop verf vond ik overigens ook zeer prettig in vergelijking met bijvoorbeeld Tamiya of Revell spul, ik weet alleen niet of het compatible is met jouw materialen! Ik heb nog nooit gehoord van iemand die dat airbrusht, bijvoorbeeld.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Gaat iig nog wel ff duren en dus nu weer tijd om me goed in te gaan lezen!
ik heb de onderkant gespoten met speciale depron verf, verder is bijna alle acryl basis verf ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
Asphiax schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:53:
[...]

Daar is de houten voet voor! deze wordt in een slot in de standaard gezet. hierdoor kon ik vooraf bepalen welke onderdelen de last moesten dragen ipv er achter komen als de standaard klaar is. Hij moet demontabel worden zodat ie makkelijk(er) te vervoeren is.

beetje idee zoals de "poot" van de DS9. maar dan met iets minder tekening erop, wat simpeler.
[afbeelding]
Ik zie t al, komt helemaal goed. thumbs up!
Mod-Of-The-Month FEB 2011 Winner - USS EURISKO Entrepid Mark II Class !!
Gefeliciteerd kerel!

[ Voor 8% gewijzigd door marquis op 15-05-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
marquis schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:47:
[...]

Ik zie t al, komt helemaal goed. thumbs up!

[...]

Gefeliciteerd kerel!
Thanks x 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:14
Waaaah, ik kreeg echt kippenvel van dat filmpje :-D.

Als je die bloemen zou vervangen door een planeet op die foto zou het net echt zijn!!

Super chique! Kan niet wachten op het eindresultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diepe respect voor de build tot nu toe.

Misschien dat ik je een handje kan helpen met je Warp Nacelle servo's.

Afbeeldingslocatie: http://members.tele2.nl/verhagenpa/images/Warp%20Nacels%20Motor.png

Succes met de rest van de built.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Whow... Dat filmpje... :9~ Hij wordt echt supermooi! Ik baal er enorm van dat de pics gehost op tinypic hier niet willen laden op de pc, zowel in firefox als IE... Maar als ik via wlan op mn iphone kijk laden ze wel.. :?

Naja, tis niet anders... Iig het ziet er geweldig uit!

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennart111
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 14:30
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:04:
[...]

Games Workshop verf vond ik overigens ook zeer prettig in vergelijking met bijvoorbeeld Tamiya of Revell spul, ik weet alleen niet of het compatible is met jouw materialen! Ik heb nog nooit gehoord van iemand die dat airbrusht, bijvoorbeeld.
Ik weet toevallig wel dat Games Workshop een eigen airbrush heeft om modellen snel van een grondlaag te kunnen voorzien. Ook verkopen zij spuitbus verf in in ieder geval wit en zwart, maar ik weet niet wat dat doet met je depron maar GW verf is acryl dus miss kan het.

Verder Lof en Hulde voor dit project, het filmpje en de foto's zien er echt geweldig uit
Ga vooral door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:04:
[...]

Voor de duidelijk overigens: ik bedoel geen specifieke mensen o.i.d., maar gezien 40K uitgebreid gebruik maakt armour en voertuigen is er een hoop over te vinden en zijn er ook erg goede tutorials (zoals ik toen al zei bijvoorbeeld (dry)brushen en highlighten). Daar konden de oude knakkers uit de lokale hobbyshop nog een puntje aan zuigen :p

Geen ervaring met Games workshop, maar Tamiya en Revell uit een potje is niet ideaal idd. Humbrol is wat dat betreft stukken beter, helaas kan ik geen vergelijking maken met GW verf omdat ik het nooit gebruikt heb (wel heel even 40K poppetjes gebouwd, maar uiteraard met humbrol verf beschilderd) Drybrushen en highlighten is even iets om op te oefenen, maar het het is makkelijk zat en het hoeft ook niet altijd perse met een penseel. Pastelkrijt is bijvoorbeeld ook een manier om roestplekken aan te brengen, maar na afloop wel even lakken natuurlijk.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Hier even een kort filmpje over de reservoirs
(wel grappig die filmpjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Alpha89 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:50:
Waaaah, ik kreeg echt kippenvel van dat filmpje :-D.

Als je die bloemen zou vervangen door een planeet op die foto zou het net echt zijn!!

Super chique! Kan niet wachten op het eindresultaat!
Thanks man,
Dat is wel goed idee, met welk progje is dat goed te doen, die achtergrond te vervangen.
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 14:31:
Diepe respect voor de build tot nu toe.

Misschien dat ik je een handje kan helpen met je Warp Nacelle servo's.

[afbeelding]

Succes met de rest van de built.
Hey top man ! Bedankt, dit gaat het een stukje makkelijker maken!
Hoe snel kan dat mechanisme werken ?
Ik bedoel ik heb een seconde of 4 nodig om de vleugel 45 graden te doen liften.
zou dat kunnen?
hoor het graag!
FiXeL schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:20:
Whow... Dat filmpje... :9~ Hij wordt echt supermooi! Ik baal er enorm van dat de pics gehost op tinypic hier niet willen laden op de pc, zowel in firefox als IE... Maar als ik via wlan op mn iphone kijk laden ze wel.. :?

Naja, tis niet anders... Iig het ziet er geweldig uit!
thanks man, hoop het later nog eens te maken maar dan met de finale versie en veel meer grafisch werk, zal ook wat langer worden dan.
Zijn er meer tweakers die dat probleem hebben ? dan kijk ik of ik van hosting site kan wisselen.
lennart111 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:56:
[...]

Ik weet toevallig wel dat Games Workshop een eigen airbrush heeft om modellen snel van een grondlaag te kunnen voorzien. Ook verkopen zij spuitbus verf in in ieder geval wit en zwart, maar ik weet niet wat dat doet met je depron maar GW verf is acryl dus miss kan het.

Verder Lof en Hulde voor dit project, het filmpje en de foto's zien er echt geweldig uit
Ga vooral door!
Ik ga eens kijken ! bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mechanisme kan heel snel werken, dat is afhankelijk van hoeveel rpm het motortje draait en dus de snelheid dat het draadeind naar binnen of naar buiten draait. Als je bv. 20 omwentelingen moet draaien om de nacelle in de juiste stand te krijgen en je wilt daar 4 seconde over doen, zou je dus 5 omwentelingen per seconde nodig hebben. Als je dat omrekent naar rpm, zou je dus op 60 x 5 = 300 rpm komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:22:
Dat mechanisme kan heel snel werken, dat is afhankelijk van hoeveel rpm het motortje draait en dus de snelheid dat het draadeind naar binnen of naar buiten draait. Als je bv. 20 omwentelingen moet draaien om de nacelle in de juiste stand te krijgen en je wilt daar 4 seconde over doen, zou je dus 5 omwentelingen per seconde nodig hebben. Als je dat omrekent naar rpm, zou je dus op 60 x 5 = 300 rpm komen.
Ik denk dat je hier even mee moet experimenteren. Gewicht, spoed van het draad, toerental en kracht van motor hebben allemaal effect. Het kan zo snel dat je warp nacelles al tegen elkaar staan voordat de motor gestopt is en het kan zo langzaam dat je er morgen nog op zit te wachten.
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:22:
Je zal dus, zoals uit KeDeShCh berekening blijkt, een motor moeten gebruiken met een vertraging.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Geweldige casemod! Ik heb ook een Sentry LXE. Let wel op met de sensoren, als de temp laag is en hij staat op auto, dan gooit hij de fanspeed omlaag. Niet zo gunstig dus! Gewoon op manual zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Durf ik niet te zeggen hoe je dat moet vervangen. Ik zou haast zeggen photoshop, maar dat is altijd veel werk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
wontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:10:
GAAF!

Ik zit net eens te denken. Als je zeer kleine boxjes rond de deflector array kan doen dan zou je op je HD alle intro's van de Star Trek series kunnen zetten en afspelen uit de kast. Dus als er iemand komt om te kijken druk je op de mp3 en komt de voyager intro uit het schip zetten. Net wat cooler dan uit de boxen naast je beeldscherm.

Of nog leuker. Je kan ooit een programma schrijven die de lasers fasers aanstuurt en dan tegelijk via de boxjes faservuur geluid afspeelt. En wanneer de Warpnecelles omhoog/omlaag gaan kun je die geluiden ook via de boxen afspelen.
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/vn1e7s.gif

And how are we going to do that Brain ?

Well with my new manifesto !!!!

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2uyhylx.jpg

Ken niet wachten om hier aan te beginnen! Gaat wel een maanden klusje worden voordat je alle concepten heb verwerkt en je je eigen variaties kan gaan bedenken! Maar bleepjes, phasers, servo's, IR remote staat er allemaal in!

[ Voor 12% gewijzigd door Asphiax op 16-05-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
WK100 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:32:
Geweldige casemod! Ik heb ook een Sentry LXE. Let wel op met de sensoren, als de temp laag is en hij staat op auto, dan gooit hij de fanspeed omlaag. Niet zo gunstig dus! Gewoon op manual zetten ;)
Dus dan gaat ie een tijd staan ping-pongen voordat ie op de optimale rpm/temp ratio komt?
Of blijft ie staan accelereren en vertragen ?
Thanks man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Zie ik daar een TFT scherm op die laatste foto ?

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Nah dat is gewoon z'n iPad ;)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 21:18
Asphiax, werkelijk waar een prachtige mod. Ik volg het al een tijdje en als Star Trek fan moet ik zeggen dat er gewoon geen betere mod bestaat.

@ hierboven, het is natuurlijk een PADD

Apple met zijn rip-off, pfft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Lt-Crash schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:57:
Asphiax, werkelijk waar een prachtige mod. Ik volg het al een tijdje en als Star Trek fan moet ik zeggen dat er gewoon geen betere mod bestaat.

@ hierboven, het is natuurlijk een PADD

Apple met zijn rip-off, pfft
HAHAHA, dank je !
Ik heb flink wat zitten spitten om van me ipad een fancontroller te maken (dus casing eraf halen enzo) en toen kwam ik dus ook op de alpha padd page. Mooi hoeveel naslag werk er te vinden is op het WWW!

BTW : First appereance of the PADD was op 26 september 1966 !!!!

Wie zei ook al weer ; er zit goud in het verleden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Ok Dames en Heren,

Het is weer zover : _/-\o_ De voting ronde van de Coolermaster Casemod Contest 2011 is begonnen! _/-\o_
Ondanks dat hij niet af was mocht ik van Coolermaster toch meedoen met de contest (erg tof van ze)
Dus : Draag je de USS EURISKO een warm O+ toe ... Stem dan hier :

USS EURISKO ROCKS !!!

Alvast hartelijk bedankt !

Laterz
ASPHIAX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 23:08
Mijn vote heb je!

Veel succes met het afmaken van je Eurisko! Het ziet er in ieder geval nu al erg vet uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Succes, heb mijn steentje ook bijgedragen :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:58
Mijn stem heb je ook. Trouwens voor iedereen die ook gaat stemmen, en een gmail account heeft. De bevestigingsemail voor je vote komt in je spamfolder (iig bij mij)

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 21:18
Mijn stem heb je ook. Overigens geeft Chrom continue een foutmelding bij de verificatiecode, maar naar een refresh van het plaatje werkt het wel. De bevestiging kwam bij mij binnen Gmail wel netjes in postvak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07 21:03
Biersteker schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:31:
Mijn stem heb je ook. Trouwens voor iedereen die ook gaat stemmen, en een gmail account heeft. De bevestigingsemail voor je vote komt in je spamfolder (iig bij mij)
Bij mij niet.. ;)

Heb ook voor je gestemd, stille volger.. echt een mooi project!

Ben zelf geen trekkie, maar respect voor het oog voor detail.

Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 10:29
voted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

Ik moet het je nageven:

Ik hou van dit soort mods!

Geen kermiskast maken, maar gewoon van scratch, de beste mod die ik gezien heb sinds de R2D2 van Frenkie. Ik zou zeer benieuwd zijn naar een gezamenlijk project van jullie beiden...?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
_/-\o_ RESPECT !!!! _/-\o_
Nu al zo veel support, toppie mensen!!!

Als je een stem op de USS EURISKO hebt uitgebracht, laat het dan ff weten (desnoods via DM ofzo)
Zit aan wat leuks te denken ... CREW LIST !
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/33dv59j.jpg

*EDIT : BEGRIJP ME NIET VERKEERD !!! DIT IS GEEN POGING TOT OMKOPEN OF TE MANIPULEREN !!!
Ik zou het gewoon leuk vinden om de namen van alle mensen die hebben geholpen bij de ontwikkeling en support van de USS EURISKO te capturen en vast te leggen in een mooi stuk plexi !!!

[ Voor 77% gewijzigd door Asphiax op 16-05-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:54
Mijn stem heb je :)
Leuke prijzen pakketten trouwens :o

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Mijn stem heb je ook, mits die activatiemail eens een keer aankomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 23:53
Ik heb de build stilletjes gevolgd en moet zeggen dat ik van genoten heb, Vind het een enorm mooie case geworden (in hoeverre je nog van een case kunt spreken).
Mijn stem heb je !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 23:48
En mijn stem heb je ook. Zeker de moeite waard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
en mijn stem heb je ook, ziet er prachtig uit, en dat terwijl hij nog niet eens helemaal klaar is

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn stem ook. Good luck captain!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioterror
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 23:05
Voted for Eurisko :D

erg gave build _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 20:20
Helemaal geweldig deze mod! Ik heb hem ook stilletjes gevolgd vanaf het begin en hij ziet er echt super uit. Ik kan niet anders dan op jou stemmen ;) moge de beste winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die crewlist :9~. Ik zeg: doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Xereon schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:09:
Mijn stem heb je ook, mits die activatiemail eens een keer aankomt. :)
Check je spam folders !!
Heb al gehoord over geblokkeerde emails op Gmail, hotmail, Live en ook gewoon de zakelijke exchange servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 21:18
Mijn stem heb je natuurlijk ook gekregen.

Hier geen problemen met de email in Gmail, kwam ik de gewone folder binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voted ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Waaah cool :D uiteraard meteen gestemd!!! :D
Duurde wel even voor de email binnen is!

Ik zou ook wel graag willen deelnemen in je crew :D!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
naaitsab schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:07:
Mijn stem heb je :)
Leuke prijzen pakketten trouwens :o
Ja dat zijn ze zeker, zelfs een van de 3e plekken zou mijn volgende build voor een groot deel erg dichtbij laten komen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Kon het zo 1-2-3 niet terugvinden Asphiax maar ga je de boel nog grijs maken of laat je het zo?

Een collega van me heeft laatst z'n auto beplakt met zon 'full body' sticker zodat de hele carrosserie van de auto nu mat grijs is, wellicht dat je zoiets kunt gebruiken(in verschillende tinten grijs?) Hoef je niks te demonteren en kun je per sectie een kleur/tint erop plakken :)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
ja , het is bedoeling om zo veel mogelijk van de originele kleurstelling te gebruiken.
zal een flink project worden om hem mooi te airbrushen!

Een full body sticker ie een goed idee maar ik denk dat er te veel detail in relief zit om het goed te doen, bijvoorbeeld een bepaald vlak op de body die wil je niet alleen aan de bovenkant in de kleur hebben maar ook de randen. denk dat dat erg moeilijk gaat worden met een sticker (correct me if I am wrong here guys!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
Ik ga thuis stemmen. Pagina is een beetje raar achter de proxy.
Eerste foto kun je niet eens zien dat die eigenlijk niet af is :)

edit: gestemd, vote knop deed het wel

[ Voor 13% gewijzigd door jip_86 op 16-05-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
jip_86 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:20:
Ik ga thuis stemmen. Pagina is een beetje raar achter de proxy.
Eerste foto kun je niet eens zien dat die eigenlijk niet af is :)
Mooi he ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alpha89 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:10:
Waaah cool :D uiteraard meteen gestemd!!! :D
Duurde wel even voor de email binnen is!

Ik zou ook wel graag willen deelnemen in je crew :D!!
With ^ , al zit ik nog te wachten op de email.
edit: "Thanks for your participation!" :)

Geweldige mod :D
't is een tijdje geleden dat ik STVOY heb gezien, maar horen de nacelles niet schuin omhoog te staan bij warp? ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 16-05-2011 17:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Mijn stem heb je hoor....
Je ligt 2de nu in de race.

Hoop dat je nog een paar stemmen meepakt en op de eerste plaats komt

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Voted.. Hopelijk kom je hiermee nog 1 plekkie verder :)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Asphiax schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:19:
Een full body sticker ie een goed idee maar ik denk dat er te veel detail in relief zit om het goed te doen, bijvoorbeeld een bepaald vlak op de body die wil je niet alleen aan de bovenkant in de kleur hebben maar ook de randen. denk dat dat erg moeilijk gaat worden met een sticker (correct me if I am wrong here guys!!!!)
Scherpe hoeken wordt lastig ja tenzij het allemaal mooi aansluit dan is het wel te doen, dat spul is redelijk dik dus op zich als je het vastdrukt met iets wat een groot oppervlakte heeft dan moet je het redelijk glad krijgen.

Als je de boel gaat spuiten moet je toch eerst alles glad maken anders is het geen gezicht

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Daar heb je helemaal gelijk in !
ik ga hier eens naar kijken , thanks man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
Voted! Je heb al een flink aantal votes!!

Edit: Zie k t goed? Je staat nu dik aan kop!
Nee, k heb t nie goed gezien :(

[ Voor 52% gewijzigd door marquis op 16-05-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ook hier een stille volger en star trek fan die het project al vanaf het begin volgt. Mijn stem heb je dus.

Die site is BTW wel gaar. In chrome had ik last van het feit dat die verification niet zou kloppen. Je moet eerst een keer erop klikken voor het werkt :(/ Mail zat bij mij (gmail) niet in de spamfolder

edit:
ik zag dat lep desk ook mee deet. Tweakers represent :+

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 16-05-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Dat wordt een flink stuk plexi !!!!
Kicke !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanbee
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 21:29
Hier nog een stille volger.

Mijn stem heb je ook.
Mooi werk moet ik zeggen _/-\o_

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Laatst online: 30-07 17:28

Ryber

'Raaiber'

Mijn vote heb je zeker!
Echt dik verdient als je de wedsijtrd wint want je Euroisko is echt een stukje kunst (met een pc erin haha)!

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07-2020
Gij hedde mijn stem ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je staat nu als 2de in de scratchbuildcategorie. Winnen gaat zeker lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:54:
Je staat nu als 2de in de scratchbuildcategorie. Winnen gaat zeker lukken!
Ik zie er geen met meer dan 54 votes, dus hij staat 1e bij de scrap builds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Thanks man !
Maar ik heb nog geen dikke borg gezien die met een biomemetisch implant mijn cigaar aan steekt !
De voting ronde duurd nog laaaaaang !
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ guussieboy

The Starcraft 2 : Annihilation
Owner: ayokis

heeft 59 stemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDragon2002
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 08:32
Mijn stem heb je ook binnen (nr. 58 :)), succes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:03:
@ guussieboy

The Starcraft 2 : Annihilation
Owner: ayokis

heeft 59 stemmen
Deze :
http://casemod2011.cooler...com/profile.php?u=387&c=2
Kicke skillset heeft die kerel en heb je nodig om dit te bouwen maar vind hem toch te veel op deze lijken (zegt ie ook zelf!) :
Incredible Hulk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hier nog zo'n stille genieter. Mijn stem heb je ook! Al ben ik geen Star Trek fan, ik zou het door jouw mod bijna gaan kijken! Wat een werk zit er in!

Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Asphiax schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:48:
_/-\o_ RESPECT !!!! _/-\o_
Nu al zo veel support, toppie mensen!!!

Als je een stem op de USS EURISKO hebt uitgebracht, laat het dan ff weten (desnoods via DM ofzo)
Zit aan wat leuks te denken ... CREW LIST !
[afbeelding]

*EDIT : BEGRIJP ME NIET VERKEERD !!! DIT IS GEEN POGING TOT OMKOPEN OF TE MANIPULEREN !!!
Ik zou het gewoon leuk vinden om de namen van alle mensen die hebben geholpen bij de ontwikkeling en support van de USS EURISKO te capturen en vast te leggen in een mooi stuk plexi !!!
Als ik geen slotje op dit topic doe, kom ik er dan ook bij?
Oh, en dat is geen poging tot omkopen of manipulatie :P ;)

Hoop deelnemers trouwens aan de contest, heb geen zin om ze allemaal te bekijken eigenlijk. Mede omdat je bij de meeste eerst moet klikken om te zien wat ze nou eigenlijk gemaakt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 22:44
Mijn stem heb je. Ziet er echt super uit! Zoals eerder gezegd zie je om sommige foto's niet eens dat die niet af is :) Echt een super build!

Volgens mij sta je 1ste!

[ Voor 9% gewijzigd door nickb90 op 16-05-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardusk
  • Laatst online: 20-04-2021
Voted,

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphiax
Ja man volgens mij ook ! Net meer dan die gast uit de filipijnen!
En als klap op de vuurpijl ...
Misschien de 100.000 pageviews breken vandaag !!!
VETTTTT !!!!!

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste