Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Blijf nog steeds een stille genieter van je werk :-)
HA , the old Kirk method !!!_ferry_ schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:24:
[...]
Als ik geen slotje op dit topic doe, kom ik er dan ook bij?
Oh, en dat is geen poging tot omkopen of manipulatie![]()
You would make a fine admiral my dear sir !
Competitie is erg sterk met veel goede casemods!
Je bent van de partij!
ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs
Hahaha, 1 x is genoeg hoor !Fordox schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:47:
euhm lol ik heb 2x gevote.... mail stond in ongewenst, dus deed nog maar een keer
Bedankt man !
Voted!
Hahaha, die uil ziet er idd uit als een evil genius !
Thanks man !
diepe respect voor jou man
je oog voor detail is echt geweldig goed.
en de keuze om de contest links te laten en tog voor detail te gaan vind ik een goede keuze.
suk6 vermet met deze build.
en ik ga hem zeker verder volgens.
[ Voor 3% gewijzigd door Eccox op 16-05-2011 20:02 ]
* PSN=Chef_NL** *
ik had dit gelezen, en ik ben zelf ook een enorme star trek voyager fan. die design heeft hij niet gemaakt. dit is de voyager met het speciaale harnas (zie de laatste aflevering/film, daar werd ie in gebruiktNa wat zoeken een paar geweldige designs gevonden op het internet! Ik kan degene die ze gemaakt heeft niet genoeg credits geven! Ik vond het standaard ontwerp uit de serie met alle raampjes en markeringen altijd een beetje te speelgoed-achtig.
verder, perfect gemaakt (had ik al gezegd, maar boeiend
Thansk man ! dat hoor ik graag !Lt-Crash schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:27:
Ik heb ook nog even reclame voor je gemaakt bij mijn vloot in Star Trek Online. Komt vast wel goed met alle trekkies die daar zitten.
Ik had al gegoogled naar de USS Equilibrium, heb jij die 3d mesh gemaakt ?
KEEP EM COMING !!!!
Heb ondertussen ook een mooi stuk plexi gedoneerd gekregen van een mede-tweaker!
Dus dat zit wel snor!
Misschien vind ik dit wel een van de coolste features van deze build !
Ja is de ablative versie uit endgame. Drex heeft ze idd niet gemaakt, dit zijn de studio modellen die gemaakt zijn in een week tijd (ergens in een interview gelezen op pagina 60 ofzo van mijn WWW datamining oefening naar "voyager")Fordox schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:29:
[...]
ik had dit gelezen, en ik ben zelf ook een enorme star trek voyager fan. die design heeft hij niet gemaakt. dit is de voyager met het speciaale harnas (zie de laatste aflevering/film, daar werd ie in gebruikt)
Echt vet respect voor iemand die dit in 40 werkuur kan maken in 3D!

Sorry, kon het weer niet laten...

Mijn vote heb je ook
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Hier mijn facebook account die vandaag gecreeerd heb en me youtube kanaal!
Laten we eens proberen om dit viral te krijgen!
Zoek me op en link me door !
ASPHIAX Casemod
ASPHIAX Youtube
De crewcount op een intrepid is 141 dus ....
Zou echt serieus cool zijn als we dat getal gaan benaderen !
En als het er meer worden ! Dan slaan we gewoon wat mensen op in de buffers van de holodecks !!!
LOL !
[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 16-05-2011 22:20 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik op Twitter, geen idee of het helpt, wie weetLt-Crash schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:27:
Ik heb ook nog even reclame voor je gemaakt bij mijn vloot in Star Trek Online. Komt vast wel goed met alle trekkies die daar zitten.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Lennart approves +1
Dan kan je proberen de pagina in een volgend venster te laden!
100.000 Page views

Serieus VETTTT !!!!!
[ Voor 17% gewijzigd door Asphiax op 16-05-2011 23:10 ]
Inderdaad, dat is een werkende oplossing of op de verificatiecode klikken, zodat er een nieuwe wordt gegenereerd. Die werkt dan weer wel.Asphiax schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:03:
ik heb meer gehoord over die verification code issue, gebruik je chrome?
ok speciaal voor jou firefox weer opgezocht en gevote #99 of 100Asphiax schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:03:
ik heb meer gehoord over die verification code issue, gebruik je chrome?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Tis me wel weer een leuk avondje geweest !
Echt top!
Inderdaad, wrappen in folie gaat zeker niet lukken, de randjes zijn te scherp om het mooi te krijgen.Asphiax schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:19:
ja , het is bedoeling om zo veel mogelijk van de originele kleurstelling te gebruiken.
zal een flink project worden om hem mooi te airbrushen!
Een full body sticker ie een goed idee maar ik denk dat er te veel detail in relief zit om het goed te doen, bijvoorbeeld een bepaald vlak op de body die wil je niet alleen aan de bovenkant in de kleur hebben maar ook de randen. denk dat dat erg moeilijk gaat worden met een sticker (correct me if I am wrong here guys!!!!)
Ook gestemd trouwens (vervelend die capcha-error in Chrome..).
[ Voor 39% gewijzigd door Cybersijp op 17-05-2011 01:03 ]
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Elke dag begint goed met een berichtje van jou K-D!Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:25:
Zo, ook even gestemd (nr. 110). Ik hoop dat je dag goed begint met dit berichtje!
Als het zou mogen dat ik iets win dan zal ik mss sooner rather the later van je storage kennis gebruik moeten maken ! Bedankt voor je stem !
Bedankt iedereen die tot nu toe gestemd heeft ! echt serieus vet !
Wat ook heel koel is is dat er nu 2 nederlanders op pos 1 en 2 staan!
maar Boddaker en die gast uit de filipijnen gaan erg snel , dus breng je stem uit !
Waar ?
nou hier : De USS EURISKO ROCKS !!!
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
How cool can it get !!!
Ik hoop trouwens dat ik nu met mijn 2 votes nog wel een prijsje kan winnen xD
Met zoveel enthousiaste tweakers kan het vast niet mis gaan;)
Maak ook ff een twitter account aan, lekker snel en handig om stemmen te vergaren !
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Bedankt voor de tip ! Pass the word - lets go VIRAL !!!Neus schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:23:
En je hebt er nog eentje erbij! Nummer 140! Complimenten!
Maak ook ff een twitter account aan, lekker snel en handig om stemmen te vergaren !
Twitter account :
@ASPHIAXCaseMod
Laterz
ASPHIAX
Heey een Twitter mail, er volgt iemand mij
↓ volgende bericht hieronder ↓
It is IMexel schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:42:
Mijn 143ste stem gaat naar.......
Heey een Twitter mail, er volgt iemand mij
Geweldige mod imho.
*gaat terug in lurk-modus
Was mij net ook al opgevallen na het reTweeten en volgen van jouw Tweets
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Good luck
gewoon nee.
Jullie staat op de CREW list!
Nu al dik 90 man !
ps. ook gevote, het schiet al lekker op zo.
Dit was de serie waar ik Trekkie van ben geworden, sindsdien alles gezien.
Had zelfs tien jaar geleden een Voyager bouw model van 50 cm gekocht. Heb hem alleen nooit afgekregen. Ligt vast nog wel ergens op zolder. Zal hem us een keer opzoeken.
Is het een revell model?karsw84 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:02:
Mijn vote heb je ook hoor. Geweldige build!!
Had zelfs tien jaar geleden een Voyager bouw model van 50 cm gekocht. Heb hem alleen nooit afgekregen. Ligt vast nog wel ergens op zolder. Zal hem us een keer opzoeken.
die kan je zo mooi afmaken met wat leds en een arduino voor aansturing!
bedankt man!
Heeft ie al die moeite gedaan om er zelf een te bouwen, had hij jou kit over kunnen kopen en daar alles in zettenkarsw84 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:02:
Mijn vote heb je ook hoor. Geweldige build!!
En daar kom je dan nu mee

Misschien een idee voor een HTPC-tje ....FastFred schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:07:
[...]
Heeft ie al die moeite gedaan om er zelf een te bouwen, had hij jou kit over kunnen kopen en daar alles in zetten
En daar kom je dan nu meehahaha
Hoefde haar alleen maar de foto's te laten zien.
Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.
Ja, hahah, deze Eurisko als main pc, en dat bouwpakketje als HTPC
Is dat dan Zanbee x2 of .... (naam)Zanbee schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:15:
Mijn vrouw heeft ook net een stem uitgebracht.
Hoefde haar alleen maar de foto's te laten zien.
Thonia , You have been recruted to the USS EURISKO !
Maar ik zat nog ff naar dat schema van je airflow te kijken. Ben je niet bang dat er een warme zone boven in de case ontstaat aangezien warme lucht toch opstijgt en alle outlets voor de warme lucht aan de onderkant zitten?
Heb het vanaf het begin al gevolgd, maar het wordt met elke update beter en beter.
Kan niet wachten op het uiteindelijke resultaat, ook al ziet het er nu al heel goed uit.
Ik vind het heel cool van je dat je de EURISKO zo wil steunen, echt top!NinjaTuna schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:34:
Ik heb ook gestemd! Als ik thuis ben zal ik mijn broertje/ouders ook laten stemmen... Dat zou er weer 3-6 extra opleveren!
Moet alleen wel een beetje in de gaten houden dat het een eerlijk spelletje blijft!
Zou niet tof zijn tegenover de andere deelnemers.
Dus als je ouders super trekkies zijn en elk weekend in hun startrek pakkie rondlopen
--- JA Tuurlijk stemmen!
Als je ouders ook helemaal into de casemodding zijn en spullen uit jouw build jatten om die van hun af te krijgen --- JA Tuurlijk stemmen !
Als je denkt eindelijk de knaken van je ouders los te krijgen door ze te laten zien wat ermee kan gedaan worden --- JA Tuurlijk stemmen !
ANDERS --- Sorry man maar dan liever niet (waarschijnlijk gooi ik hiermee me eigen ruiten in maar ja ik ben nou eenmaal een beetje eigenwijs, LOL)
Ja dat was een uitdaging! Heb zitten denken om een soort schachten te maken naar de mesh strips aan de boven kant maar dat zou er waarschijnlijk niet uitgezien hebben als de kap eraf was.sickyb schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:50:
Ik heb je build al een tijdje gevolgd en em nog een keer doorgenomen op het coolermaster forum.
Maar ik zat nog ff naar dat schema van je airflow te kijken. Ben je niet bang dat er een warme zone boven in de case ontstaat aangezien warme lucht toch opstijgt en alle outlets voor de warme lucht aan de onderkant zitten?
de warme lucht gaat een stuk opzij voordat ie naar boven gaat dus denk dat het wel mee zal vallen.
de luchtdruk die de 6 x 92 mm fans kunnen leveren zal de warme lucht een stuk omlaag blazen. kan een paar A4tjes mee wegblazen. maar is het optimaal, helaas niet!
171 inmiddels, krap aan kop met een L2P op je hielen met 142 votes!
Geweldige build!

L3PMacchill schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:33:
Voted!
171 inmiddels, krap aan kop met een L2P op je hielen met 142 votes!
Geweldige build!
Van die Tower/Scratch build klasses klopt trouwens geen drol, wordt dat niet gecontroleerd ofzo? Ik zie onder Scratch build zo al 3 towers staan?
[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 17-05-2011 13:02 ]
Verwijderd
Het lukt mensen zelden om mij te laten blozen, maar jou is het bij deze gelukt!Asphiax schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:37:
[...]
Elke dag begint goed met een berichtje van jou K-D!
Als het zou mogen dat ik iets win dan zal ik mss sooner rather the later van je storage kennis gebruik moeten maken ! Bedankt voor je stem !
Kom maar met je vragen hoor, zowel ik persoonlijk als mijn kennis zijn voor jou altijd beschikbaar!
Volgende maand schaf ik 12 x 2 TB aan en ga ik mijn storage weer eens uitbreiden, deze maand heb ik een beamer gekocht, zodat ik Star Trek op een 120" scherm kan gaan kijken! Lijkt me best wel leuk.
Wat mijn stem betreft, graag gedaan en heb nog wat vrienden aangespoort om je log hier eens te gaan lezen, grote kans dat ze ook nog hun stem gaan geven.
Als ze het gewoon mooi werk en creatief vinden, kun je er toch niet mee zitten? Anders doe ik het niet hoor... Ook primaAsphiax schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:19:
Ik vind het heel cool van je dat je de EURISKO zo wil steunen, echt top!
Moet alleen wel een beetje in de gaten houden dat het een eerlijk spelletje blijft!
Zou niet tof zijn tegenover de andere deelnemers.
Dus als je ouders super trekkies zijn en elk weekend in hun startrek pakkie rondlopen
--- JA Tuurlijk stemmen!
Als je ouders ook helemaal into de casemodding zijn en spullen uit jouw build jatten om die van hun af te krijgen --- JA Tuurlijk stemmen !
Als je denkt eindelijk de knaken van je ouders los te krijgen door ze te laten zien wat ermee kan gedaan worden --- JA Tuurlijk stemmen !
ANDERS --- Sorry man maar dan liever niet (waarschijnlijk gooi ik hiermee me eigen ruiten in maar ja ik ben nou eenmaal een beetje eigenwijs, LOL)
Nope absoluut geen probleem mee!NinjaTuna schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:03:
[...]
Als ze het gewoon mooi werk en creatief vinden, kun je er toch niet mee zitten? Anders doe ik het niet hoor... Ook prima
Zolang ze er maar wat mee hebben en niet stemmen om het stemmen , snap je ?
Bedankt man !
Hahaha, leuk !Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:02:
[...]
Het lukt mensen zelden om mij te laten blozen, maar jou is het bij deze gelukt!![]()
Kom maar met je vragen hoor, zowel ik persoonlijk als mijn kennis zijn voor jou altijd beschikbaar!![]()
Volgende maand schaf ik 12 x 2 TB aan en ga ik mijn storage weer eens uitbreiden, deze maand heb ik een beamer gekocht, zodat ik Star Trek op een 120" scherm kan gaan kijken! Lijkt me best wel leuk.![]()
Wat mijn stem betreft, graag gedaan en heb nog wat vrienden aangespoort om je log hier eens te gaan lezen, grote kans dat ze ook nog hun stem gaan geven.
12 x 2 TB is sweet! Je gaat ons toch wel verblijden met wat je er van plan bent?
Star trek op een 120'" wreed!
Bedankt voor het doorsturen van je vrienden, altijd welkom!
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
www.vdzande.com
VET !!!Rosmalen schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:27:
Wij @ Persuade hebben ook gestemd! Good luck!
Heel erg bedankt !
Groeten daar !
Verwijderd

Tja, onder uitbreiden kom ik niet uit, heb nu 3 Raid5 setjes draaien van 8 x 1TB (netto 6,36TB), maar die beginnen aardig vol te raken. Dus volgende maand 12 x 2TB en in september nog eens 12 x 2TB, als alles naar wens gaat tenminste. Ben eerst even mijn huis aan het "herinrichten" en als dat gebeurt is, dan ga ik zelf mijn eerste casebuild starten. Ga hier niet teveel over zeggen, hooguit dat ik er zo'n 96 schijven in kwijt wil.
Star Trek op een 120" scherm leek mij ook wel wreed ja, als je zin hebt om eens langs te komen als alles is zoals ik het hebben wil, dan weet je dat je welkom bent (gaan we de laatste aflevering van Voyager op superbreed kijken).
Owww, kreeg net een foontje van een vriendin, zij vroeg uit welk gesticht je ontsnapt was, aangezien zij je te gek vond om zo'n build te maken. Als je mij daar antwoord op kan geven, dan kan ik dat even terugkoppelen.
Wat een briljant mooie mod zeg!
Want a cookie?!
Verwijderd
Yeps.... 96 schijven.... misschien wel meer.... moet ik nog even over nadenken.
Ze gaan wel over meerdere servers verdeeld worden (aantal staat nu op 3).
Mijn stem heb je ook.
edt: typo's
[ Voor 19% gewijzigd door Rinzler op 17-05-2011 14:00 ]
Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts